Hey jongens ik heb nu ongeveer de beta een week gespeeld en heb alle 5 characters uitgeprobeerd tot aan de skeleton king. Maar als zeer ervaren diablo 2 speler.. ( heb dat spel helemaal grijs gespeeld ) vind ik het volgende wat ik graag met jullie wil delen en een discussie in wil starten:
Diablo 3:
Pros:
- Het oogt superieur, grahics zijn mooi;
- Nog steeds de evil sfeer om je heen dark grey.. vind ik mooi en hoort bij Diablo
- Physics van creatures briljant! komen uit bosjes uit graves, maar ook tegen muren omhoog geklauterd.
- Geluid is perfect! vooral in cathedral hoor je ook echo etc... nice!
- New Tristram ziet er goed uit leuk dorpje groter als bij diablo 2 etc...
Cons:
- Skills verdelen is weg;
- Runes systeem vind ik persoonlijk te makkelijk.. hey je bent level 6! Hier 1 rune kiezen. Duh?
- Word al snel eentonig qua skills want je build is niet meer zo uitgebreidt als bij diablo 2;
- Geen Stats verdeling meer.
De cons die ik hier beschrijf vond ik juist zo vet in Diablo 2 het dingen en dan even nadenken waar je dat skillpoint in ging stoppen.. Hoe je je stats ging verdelen. Het zoeken van runes en dan op den duur weer je geweldige Insight maken of welk ander runeword je cube kon createn.
Ik heb erg het gevoel dat Diablo 3 gemaakt is zodat iedere Nub, sorry dat ik het zo adresseer, het kan spelen. Ben bang en ik hoop dat ik het fout heb dat het spel heel snel gaat vervelen qua character building etc...
Ben ik de enige die dit ziet hier of hoe zijn jullie meningen hierin... Vooral Psycho en Bulls jullie hebben Diablo 2 toch ook veel gespeeld en de beta nu .... is jullie dit significante verschil niet opgevallen?
en wat het met de gameplay over langer termijn doet....
Uiteraard weet ik dat dit enkel nog 1/3de van Act 1 is en het een beta is en wie weet is act 2 3 en 4 nog mooier, maar ik vergelijk nu even diablo 2 wat op lange termijn het erg goed gedaan heeft of Diablo 3 dit ook kan evenaren.
Afwachtend op jullie reactie...
gr,
Rob
[
Voor 7% gewijzigd door
Triel op 06-03-2012 08:48
]