Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 09:55:
Dit lijkt mij overigens een snel wat heel goed gaat werken in combinatie met de wii. Als ze toch al een consoleversie gaat uitbrengen :)
ROFL. Just waggle and the best skill gets automatically chosen and cast... and everything dies.

Dat is een makkelijk bedieningsschema :P

Nu eentje voor kinect?

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
Dan worden jullie hier vast ook wel blij van... :P :+

[ Voor 28% gewijzigd door microoo op 05-03-2012 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 09:37

anu

psychoclown schreef op maandag 05 maart 2012 @ 09:38:
[...]
In tegenstelling tot Morrar ben ik van mening dat je Leap Attack wel goed kunt gebruiken, voornamelijk om van groep naar groep te springen en toch damage te delen.
Ik vind leap ook best handig, naast om op mobs te springen kun je er ook muren mee opspringen of over obstakels heen gaan, stukje extra mobiliteit.
En gister met 3 barbs ingame was het gewoon grappig om te zien dat er 3 barbs bovenop een groepje mobs spingen, mobs dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Na nog wat beta gespeeld te hebben in het weekend viel het me op dat je met crafting toch wel erg superieure gear kunt maken. Wat ik me dan afvraag, sinds je een shared stash hebt over alle karakters, en je blacksmith level automatisch meeneemt naar nieuwe classes, zal de gecrafte gear voor de 2de en verdere karakters veel sterker zijn dan het spul dat je vind, waardoor 99,99% van alles wat je vind tot lvl 60 gewoon overbodig is? Dit lijkt me vooral het geval als je wat unique recipes hebt gevonden waardoor je nog sterkere gear kan craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeepSeven schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:42:
Na nog wat beta gespeeld te hebben in het weekend viel het me op dat je met crafting toch wel erg superieure gear kunt maken. Wat ik me dan afvraag, sinds je een shared stash hebt over alle karakters, en je blacksmith level automatisch meeneemt naar nieuwe classes, zal de gecrafte gear voor de 2de en verdere karakters veel sterker zijn dan het spul dat je vind, waardoor 99,99% van alles wat je vind tot lvl 60 gewoon overbodig is? Dit lijkt me vooral het geval als je wat unique recipes hebt gevonden waardoor je nog sterkere gear kan craften.
Ja. Je zult het meerendeel magic items vinden, en die zijn altijd waardeloos (m.u.v. craftmateriaal). Rares en Legendaries die je vindt zullen wel bruikbaar kunnen zijn natuurlijk.
Dat was in D1 en D2 ook al. Spullen die je later op je eerste character vindt/maakt zijn altijd beter dan de spullen die je met je 2e character vindt in het begin. Merkte dit direct in de bèta al dat er wapens waren zonder lvl req. die 2x zoveel damage deden als wapens die je op je beginnende character kon vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 05-03-2012 10:45 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had het eerder al eens gezegd maar ze zijn afgelopen patches bezig geweest met crafts, sommigen dingen zijn aangepast bijv. Daarnaast merk ik dat ze de affixes en suffixes erg gelimiteerd hebben en nog maar een beperkt deel aan items dropped. Lijkt me dat dat in de retail wel iets meer gelijk getrokken is + dan heb je tenminste ook kans op het vinden van rares, unqiues en niet te vergeten sets :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Is er al een lijst met bestaande affixes? Beta of release?

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Tormbo schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:51:
Is er al een lijst met bestaande affixes? Beta of release?
Er is gezegd dat de items die op de D3 battle.net item page staan, maximaal 30% is van alle items in het spel, dus denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:12
Ja. Je zult het meerendeel magic items vinden, en die zijn altijd waardeloos (m.u.v. craftmateriaal). Rares en Legendaries die je vindt zullen wel bruikbaar kunnen zijn natuurlijk.
Dat was in D1 en D2 ook al.
Meen je dit nou echt?

In D2 waren zeker wel goeie magic items die meer waard waren dan unique of runewords. Het lijkt me dat je dit ook nog wel zal hebben in D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake1997
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 15:11
Lapeno schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:58:
[...]

Meen je dit nou echt?

In D2 waren zeker wel goeie magic items die meer waard waren dan unique of runewords. Het lijkt me dat je dit ook nog wel zal hebben in D3
Zie een paar posts terug voor het ultieme bewijs
GibMaster schreef op zondag 04 maart 2012 @ 01:20:
http://imageshack.us/f/29/d3quiver.jpg/

Hmm beetje jammer dat deze magic quiver nu mijn mooie rare crossbow gaat vervangen.

Wel vreemd dat deze quiver met zelfs een lager lever zo'n groot verschil in DPS en Life geeft :S

Goede stats gerolled denk. Of juist slechte op die crossbow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Ik denk ook dat met een controller de ranged attacks minder precies zijn. Dat zal op lagere moeilijkheidsgraden niet zo veel uit maken maar later wel. En in PvP machtes zul je dat zeker ook goed merken.

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
[...]

Meen je dit nou echt?

Inderdaad, JMOD; 100 life 4sock archon plate; 3 fireball, 3 fire skills, 20fcr, 100 mana wand.. Oh brings back memories _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Meen je dit nou echt?

Mee eens maar dat zijn dan ook de rares onder de magic items ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
[...]

Meen je dit nou echt?

De enige blue items die wat waard waren kun je op 1 hand noemen

Elite item:
Cruel/Grandmaster / of Alacrity
Orbs met +2 to sorcskill en +3 to fb/lightning/whatevah

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Dakreal schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:02:
[...]

De enige blue items die wat waar waren kun je op 1 hand noemen

Elite item:
Cruel/Grandmaster / of Alacrity
Orbs met +2 to sorcskill en +3 to fb/lightning/whatevah
Wat dacht je van alle charms? :+ 8), en daarnaast waren er vele niches die bepaalde magics nodig hadden..
Om maar met assa claws te beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
microoo schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:04:
[...]

Wat dacht je van alle charms? :+ 8), en daarnaast waren er vele niches die bepaalde magics nodig hadden..
Om maar met assa claws te beginnen :)
Dit inderdaad, er waren genoeg magic items die waard waren om te bewaren maar ze waren wel zodanig zeldzaam dat ze ook niet veel voorkwamen. Goed voorbeeld: O Super Sexy 6 Bo 93life Helm 2 Socks.

Waarschijnlijk zal microoo die zich nog wel kunnen herinneren ;)

[ Voor 19% gewijzigd door psychoclown op 05-03-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Meen je dit nou echt?

Ook in D2 kan ik me weinig magic items voor de geest halen die wat waard waren. Er waren wat amulets met +skills en FCR die wat deden en +traps/+trap skills claws, maar niet veel ander spul. En die dropten al nooit.
Wapens en Armour voor zover ik weet niet.
Charms tellen natuurlijk niet mee.
Snake1997 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:00:
[...]

Zie een paar posts terug voor het ultieme bewijs

[...]
Dat is dus niet het "ultieme bewijs", want dat is een craft, geen drop.

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 05-03-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake1997
  • Laatst online: 12-09 15:11
Angeloonie schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:08:
[...]

Ook in D2 kan ik me weinig magic items voor de geest halen die wat waard waren. Er waren wat amulets met +skills en FCR die wat deden en +traps/+trap skills claws, maar niet veel ander spul. En die dropten al nooit.
Wapens en Armour voor zover ik weet niet.
Charms tellen natuurlijk niet mee.

[...]

Dat is dus niet het "ultieme bewijs", want dat is een craft, geen drop.
Aha oké, overheen gekeken. Maar betekent dat dat dit item in deze vorm nooit zou kunnen droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huminn
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-03-2024
Ik had het hier nog niet gezien, hoewel ik er mogelijk overheen gelezen heb.
Er is een workaround voor die public game bug voor lvl 11+ in patch 13. Je moet eerst even zelf een game maken op de Reign of the Black King quest en met Cain ouwehoeren. Daarna kan je wel weer gewoon public games joinen.

Discussies over wat nuttige items worden lijkt me vrij zinloos op het moment, maar ik denk dat met het craftsysteem zoals dat nu is er meer plaats zal zijn voor blauwe items. Doordat je specifieker opzoek kan gaan naar wat voor jouw character nuttige stats zijn, zul je meer toegang hebben tot de uitersten wat betreft de mogelijkheden van magic items.

Tenzij je op hogere levels enkel rares kan craften natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Zoals je in Path of Exile geen gold krijgt maar orbs waarmee je je items helemaal kunt aanpassen (zelfs van normal naar high quality linked gemsocketed rares), kan je in D3 met je gold gewoon oneindig aan blijven passen door meerdere items te craften tot je een perfecte hebt gevonden.

Het oneindige wordt gelimiteerd door je gold, dat je vooral van monsters moet verzamelen, want verkopen aan vendors helpt amper (en natuurlijk de AH). Daarnaast moet je pages of training en plans vinden, zodat je meer kunt maken en zal je gold in je blacksmith moeten pompen. Dat lijkt mij al met al een even goed systeem.

Daarbij komt dat je niet allen magic en rare kan maken maar ook je set items opnieuw kunt craften nadat je ze eenmaal gevonden hebt om zo dus ook daar de beste variant van het items te kunnen kiezen voor je build. Maar waarschijnlijk tegen nog hogere kosten dan wat we nu gezien hebben.
Ik ben benieuwd in ieder geval hoe dit uit gaat pakken in Retail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Bij D2 maakte het niet veel uit omdat je binnen een paar uur naar lvl 70 geboost kon worden. Aangenomen dat je in D3 niet geboost kunt worden, hoop ik niet dat je alleen maar in gecrafte gear loopt en dat het droppen van gear alleen nuttig is voor de mats, dan wordt lvl 1-60 wel erg mager, het is uiteindelijk een loot game.

Bijvoorbeeld:
Gecrafte rare
Legendary
Zelfde damage, als de stats met het craften voordelig uitvallen, is je gecrafte item gewoon veel beter. Met meerdere chars heb je waarschijnlijk mats genoeg en kun je deze meerdere keren craften (voor betere resultaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

[b][message=37795079,noline]
Bijvoorbeeld:
Gecrafte rare
Legendary
Zelfde damage, als de stats met het craften voordelig uitvallen, is je gecrafte item gewoon veel beter. Met meerdere chars heb je waarschijnlijk mats genoeg en kun je deze meerdere keren craften (voor betere resultaten).
Maar hoe zeldzaam zullen 6x lizard eyes worden? 2,600 Gold zal ook niet niets zijn...

Daarnaast is dus onbekend wat er allemaal op Legendary komt te zitten, maar damn, 6 random magic bonusses is wel erg veel ja. Eerder een aantal dat je op Legendary items verwacht.

Wel werd al aangegeven dat set items en Legendary items stat bonusses hadden die niet op rares voor kunnen komen. (dingen als AoE range bonus etc, meer dan zoveel bonus to active / passive skills etc)

Door gold en item drop rates worden automatisch per speelduur de beschikbaarheid van craft ingrediënten gelimiteerd, mits je er echt geld tegenaan gooit in de RMAH. Als je eerst 6 rares moet droppen voor één craft wat b.v. 2 uur duurt, dan zal je gewoon 10 uur moeten spelen (in dit geval op NM) om vervolgens max 5x dit item te maken, ervan uit gaande dat al die droppende rares niet zijn wat je wilt hebben. En met een beetje random geluk vind je bij de 3e craft al wat je nodig hebt! En voor hetzelfde geld is de Grand Master Redwood Tetsubo wel een item dat alleen in een crafting-book staat welke ook legendary zijn en een aantal van dit soort zeer sterke items geeft. En dan heb je misschien wel artisan level 10 nodig, wat ook wel 25,000 gold kost.

De items balance zal denk ik wel goed komen. De skill balancing ben ik wat minder zeker van als ik zo de beta en het huidige systeem bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Net voor de lol een SK run gedaan. Valt me op dat de AH onbeschikbaar is. Misschien dat ze daar iets in aan het veranderen zijn?
En ik betrap mezelf erop dat ik net voor de SK mijn skills wissel. Wat eigenlijk heel logisch is, maar volgens mij wilden ze juist dat dat niet meer zou gebeuren. Moeten ze toch nog maar even over nadenken. Op zich vind ik het niet zo een ramp.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:47
Stranglem schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:04:
Net voor de lol een SK run gedaan. Valt me op dat de AH onbeschikbaar is. Misschien dat ze daar iets in aan het veranderen zijn?
En ik betrap mezelf erop dat ik net voor de SK mijn skills wissel. Wat eigenlijk heel logisch is, maar volgens mij wilden ze juist dat dat niet meer zou gebeuren. Moeten ze toch nog maar even over nadenken. Op zich vind ik het niet zo een ramp.
ze willen niet hebben dat je instant skill wisselt in het gevecht.
dit is ze gelukt door een net gewisselde skill niet beschikbaar te maken voor 1 min.
dus tijdens je battle met sk wordt het lastiger ( nu niet omdat de verhouding kwa difficulty verkeert is ), maar straks in de volledige game ga je het niet redden.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Stranglem schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:04:
Waarom denk je dat ze dat niet meer willen? Ze hebben zelfs de cooldown van 30 seconden naar 15 verlaagd. Dat is een bewuste actie om het wisselen juist praktischer te maken. En ze kunnen het toch niet tegenhouden gezien de manier waarop skills in d3 werken. Zelfs al zouden ze je verplichten dit in Town te doen, dan heb je nog je TP.

Als ze echt niet willen dat je on-the-fly skills aanpast, dan is het huidige skill systeem een erg rare keuze vind ik. Het systeem lijkt juist rond dat idee opgebouwd te zijn.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 10:27
gister tijdens het gamen een Petrified Bark uit een item kunnen halen.
Dit items is toch niet te gebruiken omdat lvl 5 blacksmith upgrade nog niet wil?

En wat moet ik trouwens met de mushroom, vind hier er daar wel wat info maar volgens mij is dat van voorgaande patches.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Cloud schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:07:
[...]
Als ze echt niet willen dat je on-the-fly skills aanpast, dan is het huidige skill systeem een erg rare keuze vind ik. Het systeem lijkt juist rond dat idee opgebouwd te zijn.
Zeker als je elective mode gebruikt lijkt het een duidelijke indicatie van Blizzard om skills te switchen. Ik zie alleen niet in waarom je dat zou doen. Mij lijkt juist dat door elective mode je de beste skills al equipped hebt en je niet echt een verbetering krijgt als je wisselt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

pstalman schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:10:
Dit items is toch niet te gebruiken omdat lvl 5 blacksmith upgrade nog niet wil?

En wat moet ik trouwens met de mushroom, vind hier er daar wel wat info maar volgens mij is dat van voorgaande patches.
Petrified Bark is idd een legendary crafting material, geen nut in de beta.

De mushroom zal wel deel uitmaken van een event dat later in een van de acts terugkomt, of ze halen deze er in de release uit omdat het geen functie (meer) heeft.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:53

Ga Diablo 1 spelen en je weet het, naar mijn idee is het gewoon een soort easter egg. Maar wie weet gaat het nog nuttig zijn in het verdere verloop van de game, al vindt je die mushrooms niet altijd en kun je ze ook maar 1x vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 14:02
Mushrooms is een flavour item vanuit Diablo 1, was je nodig voor een quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
psychoclown schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:06:
Skills wisselen voor een boss of ander char heb ik nooit gedaan en als je je build een beetje doordacht maakt moet het ook eigenlijk niet nodig zijn.
Nodig is het ook niet, maar je kan tot de SK beter een skill gebruiken waar je meerdere mobs tegelijk mee pakt. Terwijl je bij de SK liever een skill hebt die meer focussed damage doet (of bij de Barb die frenzy skill waardoor je sneller aanvalt)

Is het nodig dat je @ 13 de SK kan killen in 20 seconden? Nee, maar wel handig :)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kun je inderdaad nog niet gebruiken, hetzelfde geldt voor de mushroom. Waarschijnlijk is dat een item voor een sidequest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

psychoclown schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:13:
[...]

Kun je inderdaad nog niet gebruiken, hetzelfde geldt voor de mushroom. Waarschijnlijk is dat een item voor een sidequest :)
En die kleurstof die je kunt kopen bij de tweede merchant in New Tristram? Die staat links als je van de tavern naar boven loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee, is me namelijk nog nooit opgevallen.
Zal er eens op letten want nu ben ik wel benieuwd wat je bedoelt. Toch niet armor dye (al zit dat volgens mij nog niet in de beta)? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Cloud schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:07:
[...]

Waarom denk je dat ze dat niet meer willen? Ze hebben zelfs de cooldown van 30 seconden naar 15 verlaagd. Dat is een bewuste actie om het wisselen juist praktischer te maken. En ze kunnen het toch niet tegenhouden gezien de manier waarop skills in d3 werken. Zelfs al zouden ze je verplichten dit in Town te doen, dan heb je nog je TP.

Nou, ze hebben het eerste systeem veranderd in een systeem om skill swapping iets meer tegen te gaan, omdat ze als eerste willen dat de game een fast pace heeft. Dus je moet eigenlijk constant in actie blijven.
Eerst gingen mensen dus hun skills de hele tijd swappen. Zelfs tijdens het spelen, tijdens het vechten. Dat wilden ze niet. Toen zeiden ze: dat het niet de bedoeling is dat mensen met een open "skilltree" gaan spelen.
Daarna is het een tijdje geweest dat je alleen in de town inderdaad je skills kon swappen en nu is het met een cooldown.
Hieruit zou je eigenlijk op kunnen maken dat ze het niet promoten, maar wel de mogelijkheid tot op zekere hoogte erin willen houden. Maar inderdaad willen ze het ook niet helemaal verbieden.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
psychoclown schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:06:
Skills wisselen voor een boss of ander char heb ik nooit gedaan en als je je build een beetje doordacht maakt moet het ook eigenlijk niet nodig zijn.
Ik doe het meestal wel, want voor de mobs tussendoor kun je beter AOE skills gebruiken en voor de SK een 1 mob attack. Bijvoorbeeld Cleave en Bash van de Barb, en bij de Wiz switch ik van Electrocute voor de mobs naar Magic Missle met increased damage rune voor de SK.

Je kan ze ook beide indelen, maar ik heb dan nog liever een paar andere skills te gebruiken. Maar met 6 skill slots hoeft het inderdaad niet meer denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis_1987 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:15:
[...]

En die kleurstof die je kunt kopen bij de tweede merchant in New Tristram? Die staat links als je van de tavern naar boven loopt.
psychoclown schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:19:
Geen idee, is me namelijk nog nooit opgevallen.
Zal er eens op letten want nu ben ik wel benieuwd wat je bedoelt. Toch niet armor dye (al zit dat volgens mij nog niet in de beta)? :)
De dye-remover kun je helaas niets mee.

Heerlijk logisch ook weer van Blizzard.. Geen dyes in de bèta stoppen, maar wel een dye-remover?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, zulke dingen zal je toch in de beta houden, het is immers een deel van het spel.
Ik ben best benieuwd naar de aankondiging van deze week, laten we hopen op de releasedate....
Het gerucht van 17 april zou dan kunnen kloppen (iets meer dan een maand)
Laten we het hopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:46:
Tja, zulke dingen zal je toch in de beta houden, het is immers een deel van het spel.
Ik ben best benieuwd naar de aankondiging van deze week, laten we hopen op de releasedate....
Het gerucht van 17 april zou dan kunnen kloppen (iets meer dan een maand)
Laten we het hopen...
In het verleden was er meestal een tijdsbestek van 2 maanden tussen het geven van de releasedate en de release itself. Daarom denk ik, ik hoop het niet natuurlijk, dat het hier ook zoiets zal zijn. Begin mei lijkt me logischer. Hoop dat ik ongelijk heb though.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Stranglem schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:51:
[...]

In het verleden was er meestal een tijdsbestek van 2 maanden tussen het geven van de releasedate en de release itself. Daarom denk ik, ik hoop het niet natuurlijk, dat het hier ook zoiets zal zijn. Begin mei lijkt me logischer. Hoop dat ik ongelijk heb though.
Ze wilden al eigenlijk met kerst releasen maar de hele skill-rune system heeft een revamp/overhaul gehad waardoor het werd "uitgesteld" Ik denk dat ze nu zo snel mogelijk willen launchen, dus waarom zou je jezelf dan aan een regel houden die uit eindelijk nergens op slaat, die 2 maand na aankondiging is vast voor last minute changes. Maar ik ga er van uit dat die al gedaan waren. En dan nog hoe lang zou een fabriek bezig zijn met persen van discs? Echt geen 2 maand lijkt me. Misschien liggen ze al lang klaar, en worden de laatste veranderingen gewoon via de installer gepatched.

Maargoed weer een hoop speculatie... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOYS
  • Laatst online: 16-06 16:08

TOYS

Zeg ik nie!!

Ik had hem liever in de winter uit zien komen dan in de zomer... Met de winter zit je toch meer binnen :)

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 17:41
Bulls schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:59:
[...]

Ze wilden al eigenlijk met kerst releasen maar de hele skill-rune system heeft een revamp/overhaul gehad waardoor het werd "uitgesteld" Ik denk dat ze nu zo snel mogelijk willen launchen, dus waarom zou je jezelf dan aan een regel houden die uit eindelijk nergens op slaat, die 2 maand na aankondiging is vast voor last minute changes. Maar ik ga er van uit dat die al gedaan waren. En dan nog hoe lang zou een fabriek bezig zijn met persen van discs? Echt geen 2 maand lijkt me. Misschien liggen ze al lang klaar, en worden de laatste veranderingen gewoon via de installer gepatched.

Maargoed weer een hoop speculatie... O-)
Als het goed is weten we vandaag meer, dus nog maar even afwachten wanneer het grote nieuws komt.
Kan ook weer zijn dat het niks te maken heeft met de release date...

Maargoed, hopen mag altijd

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Angeloonie schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:31:

De dye-remover kun je helaas niets mee.

Heerlijk logisch ook weer van Blizzard.. Geen dyes in de bèta stoppen, maar wel een dye-remover?? 8)7
Het blijft natuurlijk blizzard, verwijzingen naar D1 werd net al genoemd. Misschien wijst die dye remover juist erop dat je dye's kunt kopen en bijvoorbeeld je banner kunt aanpassen in het echte spel. Ze zitten altijd voor references, zat er in starcraft niet een cheat van 'thereisnocowlevel' of zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Door dubbeldrank gepost op de IRC: http://www.computerandvid...se-date-listed-by-amazon/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOYS

TOYS

Zeg ik nie!!

17 april?

http://www.computerandvid...se-date-listed-by-amazon/

Edit: micro was me net voor :P

[ Voor 15% gewijzigd door TOYS op 05-03-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Ik hoop wel dat ze nog een penalty gaan toevoegen aan het doodgaan van een karakter. Ik vond juist die xp loss wel leuk. Dat zorgde ervoor dat je toch nog een beetje afgestraft werd en dat er helemaal niet zoveel lvl 99 characters ontstonden. Ik heb het in ieder geval nooit gehaald

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Dat zijn de speculaties, dr is trouwens wel via twitter op gereageerd, alleen wel weer een 'lkkr duidelijke reactie':
can you debunk the rumor of april 17th or confirm?
I cannot debunk or confirm.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Die regel van 2 maanden aankondiging voor release is niet helemaal correct. Dit wordt overal geroepen met als argument dat dit bij vorige releases ook altijd zo is. Dat klopt niet. Zowel Diablo 2 als WoW lagen binnen een maand in de winkel na de aankondiging. De werkelijke reden is dat op Twitter geroepen is dat voor D3 2 maanden kan zijn. Maar dat was ver voor de vetraging van november, dus ik verwacht ook dat men dit nu zo snel mogelijk voor elkaar wil krijgen.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dommerick schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:03:
Ik hoop wel dat ze nog een penalty gaan toevoegen aan het doodgaan van een karakter. Ik vond juist die xp loss wel leuk. Dat zorgde ervoor dat je toch nog een beetje afgestraft werd en dat er helemaal niet zoveel lvl 99 characters ontstonden. Ik heb het in ieder geval nooit gehaald
Misschien zijn er een paar mensen die het leuk vinden, maar voor de overgrote meerderheid is xp-verlies bij death gewoon een enorme zinloze frustratie.

Als je graag gestraft wil worden, koop dan een zweepje voor je vriendin of speel HC.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 05-03-2012 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

dommerick schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:03:
Sowieso gaat doodgaan werken op de durability van je gear, dus je zult moeten repairen en er schijnt ook een gold loss te zijn. Of er nog meer verloren zal gaan weet ik nog niet :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOYS

TOYS

Zeg ik nie!!

Is het al bekend of d3 als digitale game wordt verkocht? of moet je nog gewoon een cdtje in de winkel gaan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TOYS schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:11:
Is het al bekend of d3 als digitale game wordt verkocht? of moet je nog gewoon een cdtje in de winkel gaan halen?
Je kunt altijd alle Blizzard games van Battle.net halen.

Prijzen zijn alleen niet altijd even gunstig.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 05-03-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Via battle.net/blizzard kun je hem inderdaad als digitale editie aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Wordt sowieso digitaal verkocht via Battle.net; mogelijk zelfs met een pre-order + pre-load functie. En natuurlijk zijn er websites als g2play waar je de game digitaal aan kunt schaffen (je krijgt de key gemaild).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
En wat grind je dan precies? Je XP gaat niet omhoog namelijk. Ik heb dit zelf ook een paar keer uitgevoerd maar besefte al snel dat ik mijn tijd aan het verdoen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-09 19:08
Behalve dan de 'eer' dat je een filmpje kan posten met een hoog getalletje. :P

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Events zoals de Resplendent Chest maken het imo wel erg leuk om alles te clearen. Ik ben ook wel benieuwd naar hoe gevaarlijk deze dingen zijn op HC Hell/Inferno. Je staat nl. erg ingesloten en je kan niet ff een TP neergooien >:). Niet dat mij dat er van weerhoudt om er toch op te klikken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Kun je die killstreaks ook weer terug lezen? Ik heb al gekeken maar bij de characters kun je geen stats vinden van monsters killed, in one blow en streak etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Volgens mij niet, ik heb het iig ook niet kunnen vinden, alleen het totale aantal kills kon ik terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Bosmonster schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:07:
[...]

Misschien zijn er een paar mensen die het leuk vinden, maar voor de overgrote meerderheid is xp-verlies bij death gewoon een enorme zinloze frustratie.

Als je graag gestraft wil worden, koop dan een zweepje voor je vriendin of speel HC.
Het zorgt er gewoon voor dat je ook op softcore een beetje op moet letten. Ik vind HC zelf niks. Een foutje is zo gemaakt en ik hou er van om mijn karakter uit te bouwen. Dat wil ik niet in een keer kwijt kunnen raken.
Cloud schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:08:
[...]

Sowieso gaat doodgaan werken op de durability van je gear, dus je zult moeten repairen en er schijnt ook een gold loss te zijn. Of er nog meer verloren zal gaan weet ik nog niet :)
Dit is de manier uit World of Warcraft. Dit is misschien vervelend als de game een maand uit is, maar er ontstaat altijd inflatie. Hierdoor is de repair bill op den duur een lachertje. Mijn inziens een minder geslaagde keuze van blizzard.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:07:
[...]

Aan de andere kant: waarom zou je nog moeite doen om niet dood te gaan? Je teamgenoten kunnen je nu al op de plaats van sterven reviven, dus je verliest er ook nog amper speeltijd door. Dat beetje goud dat je verliest door repairs merk je toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Angeloonie schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:15:
[...]

Aan de andere kant: waarom zou je nog moeite doen om niet dood te gaan? Je teamgenoten kunnen je nu al op de plaats van sterven reviven, dus je verliest er ook nog amper speeltijd door. Dat beetje goud dat je verliest door repairs merk je toch niet.
je weet niet hoeveel het gaat kosten als je straks legendary gear hebt.
ik neem aan dat blizzard er zelf ook wel rekening mee gehouden heeft.
tot nu toe is gold een heel stuk meer waard dan bij d2, dus is het ook een stukje erger om dood te gaan.

Daarbij vind ik wel dat je wel eens een keer dood kan gaan zonder dat je je haren uit je hoofd trekt omdat het zoveel gold kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Angeloonie schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:15:
[...]

Zo zal 90% van SC idd gespeelt worden. Ik ga in ieder geval voor het niet doodgaan. Dat principe heb ik overgehouden aan mijn hc speeldagen. Ik ben ook van mening dat je niet perse hc hoeft te spelen om een goede char te maken omdat doodgaan is toegestaan op SC.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
Gisteren toch maar alle achievements in de beta voltooid, heb nog een leuk trucje gevonden met de barb leap, als je nadat je
spoiler: title
Jondar, die dude nadat je de templar hebt bevrijdt
killed, en daarna het volgende niveau in wilt, kun je proberen de Leap te gebruiken in de portal, dan zul je ipv in de portal te springen, heel hoog springen, en boven de portal terechtkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Dakreal schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:26:
[...]

Zo zal 90% van SC idd gespeelt worden. Ik ga in ieder geval voor het niet doodgaan. Dat principe heb ik overgehouden aan mijn hc speeldagen. Ik ben ook van mening dat je niet perse hc hoeft te spelen om een goede char te maken omdat doodstaan is toegestaan op SC.
Krijg je in HC mode nog betere gear dan in normale modus op dezelfde moeilijkheidsgraad? Dus vergelijk Nightmare normal tegen Nightmare HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Dennis_1987 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:29:
[...]

Krijg je in HC mode nog betere gear dan in normale modus op dezelfde moeilijkheidsgraad? Dus vergelijk Nightmare normal tegen Nightmare HC.
Voor zover ik weet bestaat er in de content (en dus ook in de gear) geen verschil tussen SC en HC. HC is puur een zelf op te leggen extra moeilijkheidsfactor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Tormbo schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:30:
[...]

Voor zover ik weet bestaat er in de content (en dus ook in de gear) geen verschil tussen SC en HC. HC is puur een zelf op te leggen extra moeilijkheidsfactor.
Dan is het toch eigenlijk een enorm onnodig risico dat je gaat lopen door zo te spelen? Je char waar je 30+ uur mee gespeeld hebt kan dood gaan, je gear is dan weg en je kunt deze dan ook niet meer in het AH verkopen. Zonder extra items of zo zie ik niet in waarom je dat zou willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Laatst online: 16-09-2017
Dennis_1987 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:36:
[...]

Dan is het toch eigenlijk een enorm onnodig risico dat je gaat lopen door zo te spelen? Je char waar je 30+ uur mee gespeeld hebt kan dood gaan, je gear is dan weg en je kunt deze dan ook niet meer in het AH verkopen. Zonder extra items of zo zie ik niet in waarom je dat zou willen doen.
Dat is nu net "de grap" aan die spelmodus. Maakt het wat spannender heh ;)

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

[...]

dat was ook zo in D2... daar klaagde ook niemand over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Omdat ik iets extra's zoek in een spelletje. Ik vind spellen al gauw te makkelijk en te vergevingsgezind en de thrill en kick van een gevecht waar je maar net uit komt met het zweet in je handen is voor mij met weinig te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
roboreaper schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:37:
[...]

dat was ook zo in D2... daar klaagde ook niemand over
Maar daar hadden we ook specifieke HC Ladder items, er zal wel iets voor geregeld worden denk ik..

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Laatst online: 21:54
Er komt overigens nog een boek over D3, naast Book of Cain:

Diablo 3: The Order:

http://www.amazon.co.uk/D...Nate-Kenyon/dp/141655078X

Dit gaat over de voorgeschiedenis van Deckard Cain en Leah

In mei moet het boek uitkomen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Thasquealer schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:39:
[...]

Maar daar hadden we ook specifieke HC Ladder items, er zal wel iets voor geregeld worden denk ik..
HC only items.. kehb D2 8 jaar gespeelt en nog nooit van hc items gehoord.

alleen ladder only en non ladder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

Kijk anders eens hier voor alle soorten ladders!
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjendorst
  • Laatst online: 28-02-2023
Eenmaal D2 hardcore een lange tijd te hebben gespeeld.. wil je niet meer terug. Puur omdat softcore te makkelijk was.
Items op hardcore zijn duurder omdat ze schaarser zijn plus de skill builds waren ook anders. Aangezien bijvoorbeeld een frenzybarb zonder gear niet veel kan.

Maar toen kwamen de dupers en d2jsp.. :(

Edit: Rushen was ook te riskant

[ Voor 5% gewijzigd door arjendorst op 05-03-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Daarom is er ook geen RMAH op HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

[...]

omdat het de spelbeleving een stuk intenser maakt. Als de penalty voor dood gaan op SC te laag is wordt het er ook niet leuker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
De adrenaline-rush is op Hardcore in elk geval een pak groter dan op Softcore :). Dus als je van risico en adrenaline houdt, dan moet je gewoon Hardcore spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Inderdaad, HC is veel intenser, en gewoon een heel andere ervaring, je hebt een heel andere "band" met je character. Sommigen vinden dat vet, anderen niet, ieder zn ding :)
Ik ga waarschijnlijk beiden spelen, HC voor de kick, en SC voor als ik gewoon casual wil spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anu schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:52:
Inderdaad, HC is veel intenser, en gewoon een heel andere ervaring, je hebt een heel andere "band" met je character. Sommigen vinden dat vet, anderen niet, ieder zn ding :)
Ik ga waarschijnlijk beiden spelen, HC voor de kick, en SC voor als ik gewoon casual wil spelen :)
Ik ga er in het begin ook een SC karakter naast houden, al is het alleen maar om even te kijken hoe groot het verschil is tussen het einde van Normal/NM en de volgende moeilijkheidsgraad ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
anu schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:52:
hc is wel een kick, maar nadat ik in d2 mijn lvl 80 sorc kwijtraakte door een falende internet verbinding was ik wel weer klaar met hc.

ieder zo zijn ding, maar ik vind dat aan hc te veel risico's zitten die je niet zelf in de hand hebt.
Lag, Disconnect, pc failure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Ik vind de consequentie van HC net iets te extreem. Je zal maar net een Jar of Souls oid hebben en je muis reageert twee sec niet, dan gooi je avonden/dagen/weekenden weg.

Hoe zit het trouwens als je dood gaat en net daarvoor of precies dan je utp kabel eruit haalt? Is heel kinderachtig maar hoe zit dat?
Ik merkte namelijk dat je een constante internetverbinding nodig hebt.Toen deze bij mij weg viel gisteren werd de map niet eens meer geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
In D2 maaktje gewoon een macro die je save & exitte, een lan kabel er uit trekken heb ik nog nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Dennis_1987 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:56:
Ik vind de consequentie van HC net iets te extreem. Je zal maar net een Jar of Souls oid hebben en je muis reageert twee sec niet, dan gooi je avonden/dagen/weekenden weg.

Hoe zit het trouwens als je dood gaat en net daarvoor of precies dan je utp kabel eruit haalt? Is heel kinderachtig maar hoe zit dat?
Ik merkte namelijk dat je een constante internetverbinding nodig hebt.Toen deze bij mij weg viel gisteren werd de map niet eens meer geladen.
Volgens mij zit er een time-out van 10 seconden op disconnects, dit zie je ook als je het spel probeert af te sluiten terwijl je niet in town bent. Ik gok dat je dus alsnog vrolijk dood gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

Dennis_1987 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:56:

Voor barbs niet, andere classes wellicht wel.

Gisteren nog een jar of souls gevonden. Ik moet wel zeggen dat ik erg genoten heb van die anderhalve minuut rampage. >:)

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Tormbo schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:57:
[...]

Volgens mij zit er een time-out van 10 seconden op disconnects, dit zie je ook als je het spel probeert af te sluiten terwijl je niet in town bent. Ik gok dat je dus alsnog vrolijk dood gaat :)
En dan, wordt het lokaal opgeslagen en geupdate zodra je weer verbinding hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Nee, juist niet lokaal, maar op de Bnet servers. Zodat je dus die 10 seconden de controle niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Dennis_1987 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:02:
[...]

En dan, wordt het lokaal opgeslagen en geupdate zodra je weer verbinding hebt?
nee het gaat nog 10 sec door op de server.
en zodra je weer inlogt wordt JIJ bijgewerkt.
dus m.a.w. jij trekt je utp kabel eruit, server gaat nog 10 sec door en je gaat dood.
vervolgens maak je weer verbinding en je bent dood. :)
wel zo eerlijk anders krijg je straks in pvp ook van die "rage" quitters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Je kan niet meer vlak voor je dood disconnecten, dat heeft geen zin meer. De battle.net servers spelen gewoon 10 seconden door en als je daarna opnieuw inlogt ben je alsnog dood gegaan.

Er waren in D2 blijkbaar figuren die software hadden dat automatisch D2 quitte als hun HP lager dan X% kwam. Althans dat heb ik ergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjendorst
  • Laatst online: 28-02-2023
Nog niemand nagedacht over arena matches op HC ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Axewi schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:04:
[...]

nee het gaat nog 10 sec door op de server.
en zodra je weer inlogt wordt JIJ bijgewerkt.
dus m.a.w. jij trekt je utp kabel eruit, server gaat nog 10 sec door en je gaat dood.
vervolgens maak je weer verbinding en je bent dood. :)
wel zo eerlijk anders krijg je straks in pvp ook van die "rage" quitters
Nou ja, als jij geen verbinding hebt loop je niet meer synchroon met de server. Als je dan dood gaat wordt het daar niet geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

arjendorst schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:05:
Nog niemand nagedacht over arena matches op HC ? :p
DAN geld HC hoogstwaarschijnlijk niet :P

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Dennis_1987 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:05:
[...]

Nou ja, als jij geen verbinding hebt loop je niet meer synchroon met de server. Als je dan dood gaat wordt het daar niet geregistreerd.
juist wel, de game gaat 10 sec door op battle.net.
jij ziet het alleen niet meer doordat je geen verbinding hebt.
probeer het maar eens. ga maar eens tussen een boel mobs staan en trek vlak voordat je doodgaat je utp kabel er maar uit.
je zult zien dat je gewoon dood bent gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
IIsnickerII schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:06:
[...]

DAN geld HC hoogstwaarschijnlijk niet :P
zou wel leuk zijn als je kan kiezen tussen 2 type's hc pvp en sc pvp.
dan heb je helemaal het sweet op je voorhoofd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dennis_1987 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:05:
[...]

Waarom denk je dat? Ik denk dat ze in D3 wel zo slim zijn geweest om de server leidend te laten zijn. Al is het maar vanwege anti-cheating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Cloud schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:10:
[...]

Waarom denk je dat? Ik denk dat ze in D3 wel zo slim zijn geweest om de server leidend te laten zijn. Al is het maar vanwege anti-cheating.
Dat is voor zover ik weet de hele gedachte achter het online-only maken van de game. Meer controle op rare acties van spelers, waaronder dus idd disconnects, dupen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Nou, stel dat je gewoon aan het spelen bent en je internetverbinding valt weg. Dan verlies je dus de synchronisatie met battle.net en loopt je spel vast. Telt dat dan als een keer dood gaan?
Als dat niet zo is, hoe loopt het dan door op de battle.net server als jij geen verbinding meer hebt? En hoe registreert deze dan dat je character overleden is?

Edit toegevoegd: Als je in pvp matches weg valt dan verlies je, dat is wel logisch. Maar stel dat je gewoon HC speelt en je internet valt weg, dan kun je toch niet dood zijn?

[ Voor 28% gewijzigd door Dennis_1987 op 05-03-2012 15:13 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.