Vind het trouwens wel bizar dat het verschil tussen een nieuw vodafone abo en een verlenging ruim 250 euro is (bij GSMeasy)....
Anoniem: 289649
Inderdaad. Ik zou bijna gewoon een nieuw abonnement gaan afsluiten en een nieuw nummer te regelen. Dan maar geen nummerbehoud.LordLynx schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:56:
Vind het trouwens wel bizar dat het verschil tussen een nieuw vodafone abo en een verlenging ruim 250 euro is (bij GSMeasy)....
Omdat ik al bij vodafone zit toch maar de Sizz actie genomen bij GSM Easy.
400min + 750mb 1 jaar lang + 81 euro voor telefoon = 609 euro.
Op zich geen slechte deal. Uiteindelijk ook maar voor de witte variant gegaan, ik vind de grey variant iets te zwart en eentonig terwijl ik normaal altijd zwart/grey heb (bijv de nexus one). Hoop dat het me niet tegenvalt IRL.
Op zich geen slechte deal. Uiteindelijk ook maar voor de witte variant gegaan, ik vind de grey variant iets te zwart en eentonig terwijl ik normaal altijd zwart/grey heb (bijv de nexus one). Hoop dat het me niet tegenvalt IRL.
Die aanbieding van GSM Easy is wel heel erg goed. Het enige nadeel is dat ik al bij Vodafone zit...
Niet normaal wat het verschil is, bij 1 jaar BSW Smart 150 nieuw abonnement kost het toestel 89 euro. Bij verlenging kost het 349 euro. Een verschil van 260 euro....
Ik zou echt graag deze aanbieding nemen, maar dat wordt nogal lastig. Punt 1 is dat ik graag mijn nummer behoud, punt 2 is dat mijn abo pas eind juni afloopt, wat dus 3 maanden een dubbel abonnement betekend (wat uitkomt op 100 euro). Nummerbehoud is opzich niet meer zo'n probleem, met een sms naar heel je contactenlijst + een post op twitter/facebook ben je een heel eind, maar handig is anders.
Iemand een handig idee hoe ik dit in het vat kan gieten? Want hoewel ik hoop dat het toestel na 1 jaar nog bevalt, is het toch wel verdomd handig dat ik er geen twee jaar mee hoef te doen. Zeker tegen zo'n prijs, ik heb tegen die prijs nog ongeveer 300 euro over om een abonnement voor het tweede jaar te vinden als ik het vergelijk met mijn huidige aanbieding die ik in reservering heb staan bij een Vodafone winkel.
Kortom, iemand goede ideeën?
Niet normaal wat het verschil is, bij 1 jaar BSW Smart 150 nieuw abonnement kost het toestel 89 euro. Bij verlenging kost het 349 euro. Een verschil van 260 euro....
Ik zou echt graag deze aanbieding nemen, maar dat wordt nogal lastig. Punt 1 is dat ik graag mijn nummer behoud, punt 2 is dat mijn abo pas eind juni afloopt, wat dus 3 maanden een dubbel abonnement betekend (wat uitkomt op 100 euro). Nummerbehoud is opzich niet meer zo'n probleem, met een sms naar heel je contactenlijst + een post op twitter/facebook ben je een heel eind, maar handig is anders.
Iemand een handig idee hoe ik dit in het vat kan gieten? Want hoewel ik hoop dat het toestel na 1 jaar nog bevalt, is het toch wel verdomd handig dat ik er geen twee jaar mee hoef te doen. Zeker tegen zo'n prijs, ik heb tegen die prijs nog ongeveer 300 euro over om een abonnement voor het tweede jaar te vinden als ik het vergelijk met mijn huidige aanbieding die ik in reservering heb staan bij een Vodafone winkel.
Als Sizz onder Vodafone valt, moet je dan kiezen voor een nieuw abonnement en blijf je dan eigenlijk dus bij Vodafone aangesloten of moet je dan kiezen voor verlenging?letskeepitsafe schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:11:
Omdat ik al bij vodafone zit toch maar de Sizz actie genomen bij GSM Easy.
Anoniem: 328463
Zelfde probleem, mijn abo loopt pas in juli af. Heb contact opgenomen met GSMeasy of er geen aanbieding was voor verlengers. Maar ze zei dat het er waarschijnlijk niet inzit.
Zou het mogelijk zijn om het abo eind juni te laten ingaan maar wel nu het toestel te ontvangen?Anoniem: 328463 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:07:
Zelfde probleem, mijn abo loopt pas in juli af. Heb contact opgenomen met GSMeasy of er geen aanbieding was voor verlengers. Maar ze zei dat het er waarschijnlijk niet inzit.
Ik zit met precies het zelfde probleem.wph schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:04:
Die aanbieding van GSM Easy is wel heel erg goed. Het enige nadeel is dat ik al bij Vodafone zit...
Heb vanochtend contact gehad met GSMEasy en die zeiden dat er geen aanbieding was voor een verlening
Op de website van GSM Easy valt dit te lezen: "Let op: indien u momenteel al een Sizz abonnement heeft, dient u te kiezen voor een verlenging."Anoniem: 289649 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:07:
[...]
Als Sizz onder Vodafone valt, moet je dan kiezen voor een nieuw abonnement en blijf je dan eigenlijk dus bij Vodafone aangesloten of moet je dan kiezen voor verlenging?
Ook tijdens de bestelprocedure kon je Vodafone kiezen bij nummerbehoud zonder dat hij ging zeuren. Ik heb ook nog nooit gehoord dat dit een probleem mag opleveren, aangezien het technisch 2 verschillende bedrijven zijn ook al zit Sizz op het Vodafone netwerk.
Dan is dit een zeer makkelijke oplossing eigenlijk. Maar goed, daar is de aanbieding ook niet echt van kracht. Maar bij Studentmobiel kan ik pas 2 maanden voor het eindcontract nummerbehoud aanvragen. Maar bij Sizz kan dat al 4 maanden, tenminste, vanaf de Sizz website word ik doorverbonden naar de Vodafone site waar ze 4 maanden zeggen.letskeepitsafe schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:15:
[...]
Op de website van GSM Easy valt dit te lezen: "Let op: indien u momenteel al een Sizz abonnement heeft, dient u te kiezen voor een verlenging."
Ook tijdens de bestelprocedure kon je Vodafone kiezen bij nummerbehoud zonder dat hij ging zeuren. Ik heb ook nog nooit gehoord dat dit een probleem mag opleveren, aangezien het technisch 2 verschillende bedrijven zijn ook al zit Sizz op het Vodafone netwerk.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 289649 op 27-03-2012 12:23 ]
Net geprobeerd te bellen met GSM Easy, maar na bijna tien minuten was ik nog steeds de "laatstwachtende". Toen maar opgehangen. Ik wilde vragen of het mogelijk was om een nieuwe abonnement aan te vragen, dit pas eind juni in te laten gaan, maar al wel het toestel te ontvangen.Stoney92 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:14:
[...]
Ik zit met precies het zelfde probleem.
Heb vanochtend contact gehad met GSMEasy en die zeiden dat er geen aanbieding was voor een verlening
Helaas heb ik op die vraag dus geen antwoord nu. Iemand hier die weet of dat mogelijk is? Bij een overstap naar een andere provider is dat niet zo'n probleem, maar dit is natuurlijk wel een wat vreemde situatie. Eventueel (met wat risico
Huh? Ik kreeg bij Studentenmobiel te horen dat dit niet mogelijk was. Ze kunnen mijn telefoon pas 22 april leveren, omdat mijn abonnement bij Vodafone pas op 22 juni afloopt. En ik wil overgaan naar KPN.wph schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:24:
[...]
Ik wilde vragen of het mogelijk was om een nieuwe abonnement aan te vragen, dit pas eind juni in te laten gaan, maar al wel het toestel te ontvangen.
Helaas heb ik op die vraag dus geen antwoord nu. Iemand hier die weet of dat mogelijk is? Bij een overstap naar een andere provider is dat niet zo'n probleem, maar dit is natuurlijk wel een wat vreemde situatie.
Ik ging er vanuit dat dit niet zo'n probleem was, maar blijkbaar dus welAnoniem: 289649 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:29:
[...]
Huh? Ik kreeg bij Studentenmobiel te horen dat dit niet mogelijk was. Ze kunnen mijn telefoon pas 22 april leveren, omdat mijn abonnement bij Vodafone pas op 22 juni afloopt. En ik wil overgaan naar KPN.
Zojuist een mailtje van KPN ontvangen.
"Zodra het toestel op voorraad is gaan we ervoor zorgen dat U één van de eerste bent die deze telefoon krijgt"
Er is trouwens wél een puntje van aandacht;
Op aanraden van *insert username here* heb ik het 'Personal Sim Bel-SMS-Web 1500' abonnement gekozen (wat ik na 3 maanden ENORM kan verlagen
), met het actie tarief van €25,- per maand met een toestelprijs van € 249,95. In het mailtje wat ik een minuut na de bestelling binnen kreeg stond dit bedrag ook vermeldt.
Echter staat er op de orderbevestiging die ik zojuist heb binnengekregen een toestelprijs van slechts €99,95
Heeft iemand een idee waardoor dit komt?
"Zodra het toestel op voorraad is gaan we ervoor zorgen dat U één van de eerste bent die deze telefoon krijgt"
Er is trouwens wél een puntje van aandacht;
Op aanraden van *insert username here* heb ik het 'Personal Sim Bel-SMS-Web 1500' abonnement gekozen (wat ik na 3 maanden ENORM kan verlagen
Echter staat er op de orderbevestiging die ik zojuist heb binnengekregen een toestelprijs van slechts €99,95

Anoniem: 328463
Naar een andere provider overstappen kan 2 maanden van te voren en verlengen bij vodafone zelf kan vanaf 4 maanden van te voren.Anoniem: 289649 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:29:
[...]
Huh? Ik kreeg bij Studentenmobiel te horen dat dit niet mogelijk was. Ze kunnen mijn telefoon pas 22 april leveren, omdat mijn abonnement bij Vodafone pas op 22 juni afloopt. En ik wil overgaan naar KPN.
Maar bij Sizz staat dat ik een nieuw abonnement kan aansluiten vanaf Vodafone vanaf het moment dat ik bij Vodafone kan verlengen. Dat is dus 4 maanden van tevoren.Anoniem: 328463 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:02:
[...]
Naar een andere provider overstappen kan 2 maanden van te voren en verlengen bij vodafone zelf kan vanaf 4 maanden van te voren.
Om er achter te komen hoe lang je de ingangsdatum van een abonnement bij Vodafone kan uitstellen, heb ik even gebeld met Vodafone zelf. Dit blijkt 60 dagen te zijn.
Edit: navraag bij Vodafone Webcare op Twitter leerde dat een nieuw abonnement altijd per direct in gaat.
Voor mij net iets te kort. Dat is toch weer 35 euro aan dubbele abonnementskosten, plus de aansluitkosten van 30 euro die ik vergeten was en dan nog een nieuw nummer. Kortom, wordt het toch wat minder leuk. Voor 1 jaar is het dan totaal (met BSW Smart 100) € 609 t.o.v. de aanbieding in de Vodafone winkel € 870 voor 2 jaar.
Het zijn moeilijk te vergelijken aanbiedingen, wat is immers nog de waarde van je toestel na 1 jaar en 2 jaar abonnement. Als je na 1 jaar een nieuw toestel met nieuw abo neemt weet je niet wat je dan weer bij moet betalen. Kortom, een erg lastige vergelijking. Het echt grote voordeel is natuurlijk maar 1 jaar doen met het toestel... Hele verhaal niet meer van toepassing
Edit: navraag bij Vodafone Webcare op Twitter leerde dat een nieuw abonnement altijd per direct in gaat.
Voor mij net iets te kort. Dat is toch weer 35 euro aan dubbele abonnementskosten, plus de aansluitkosten van 30 euro die ik vergeten was en dan nog een nieuw nummer. Kortom, wordt het toch wat minder leuk. Voor 1 jaar is het dan totaal (met BSW Smart 100) € 609 t.o.v. de aanbieding in de Vodafone winkel € 870 voor 2 jaar.
Het zijn moeilijk te vergelijken aanbiedingen, wat is immers nog de waarde van je toestel na 1 jaar en 2 jaar abonnement. Als je na 1 jaar een nieuw toestel met nieuw abo neemt weet je niet wat je dan weer bij moet betalen. Kortom, een erg lastige vergelijking. Het echt grote voordeel is natuurlijk maar 1 jaar doen met het toestel... Hele verhaal niet meer van toepassing
[ Voor 9% gewijzigd door wph op 27-03-2012 14:35 ]
ik zou maar even bellen dit bedrag komt overeen met een 2-jarige verlenging.Laurens U schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:54:
Echter staat er op de orderbevestiging die ik zojuist heb binnengekregen een toestelprijs van slechts €99,95![]()
Dat zou inderdaad leuk zijn, maar ben ik de enige die wat vraagtekens heeft bij de Sizz abonnementen? Bij Vodafone Smart heb je bijvoorbeeld onbeperkt sms, wat daar weer € 6,50 kost. Ook de 60 dagen in het buitenland voordeel heb je niet. Daarnaast is de aanbieding een stuk minder goed. Verder weet ik niet hoe het zit met het afronden van dataverkeer? Hollands Nieuwe, ook van Vodafone, rond elke sessie af op 100KB, wat kan zorgen voor een explosief hoger dataverbruik. Bij bijvoorbeeld apps die elke 10 minuten iets checken, kan dat voor 24*60*31 / 10 = 446 MB!!!! aan dataverkeer zorgen. Ik kan het bij Sizz niet vinden, maar pas in ieder geval op.Anoniem: 289649 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:14:
[...]
Maar bij Sizz staat dat ik een nieuw abonnement kan aansluiten vanaf Vodafone vanaf het moment dat ik bij Vodafone kan verlengen. Dat is dus 4 maanden van tevoren.
Alles staat achter de link "actievoorwaarden" rechts boven op de site van Sizz. Zelfs een vreemde tarieven table waarover ik het had in een eerdere post.
Hartelijk dank voor je opmerking. Er is bij KPN een fout ontstaan.Michel242186 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:30:
[...]
ik zou maar even bellen dit bedrag komt overeen met een 2-jarige verlenging.

Bij de bestelling had ik een éénjarig abonnement gekozen, zoals ook in de 1e mail werd aangegeven.
Echter stond er in de 2e mail plotseling een tweejarig abonnement met de daarbij horende prijs
Foutje van hun kant.

[ Voor 10% gewijzigd door Laurens U op 27-03-2012 13:52 ]
Het zelfde bericht heb ik ook via de sms gekregen.Laurens U schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:50:
[...]
Hartelijk dank voor je opmerking. Er is bij KPN een fout ontstaan.
Bij de bestelling had ik een éénjarig abonnement gekozen, echter stond er in de 2e mail een tweejarig abonnementFoutje van hun kant.
Ga dan direct ook even achter de verlengprijs aan, ik heb ook van de aanbieding gebruik gemaakt (komend vanaf Hi) en hoef nu na (waarschijnlijk mijn klacht op het kpn forum en) een telefoontje net als een nieuwe gebruiker maar 179.95 voor te telefoon te betalen.
Heb jij ook een "Personal Sim Bel-SMS-Web 1500, Actie 3m voor e25, Contractverlenging 1 jaar"rjvisje schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:53:
[...]...en hoef nu na een telefoontje net als een nieuwe gebruiker maar 179.95 voor te telefoon te betalen.
Want als dat het geval is vind ik het tamelijk raar dat ik als trouwe klant (6+ jaar) meer moet betalen voor mijn toestel dan een nieuwe klant.
Doet me een beetje denken aan de Shell reclame op de radio.
Shell reclame:
En wat krijg je als trouwe klant? Niks! Ja, de rekening.
klopt, precies hetzelfde afgesproken, de papieren moet ik hier nog van ontvangen.Laurens U schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:07:
[...]
Heb jij ook een "Personal Sim Bel-SMS-Web 1500, Actie 3m voor e25, Contractverlenging 1 jaar"
Want als dat het geval is vind ik het tamelijk raar dat ik als trouwe klant (6+ jaar) meer moet betalen voor mijn toestel dan een nieuwe klant.
Doet me een beetje denken aan de Shell reclame op de radio.
[...]
Dat vond ik dus ook en aangezien het toestel voor een nieuwe klant 179.95 is hier maar even werk van gemaakt zie: http://forum.kpn.com/t5/B...lengingsaanbod/td-p/21427
Privé berichtje gestuurd naar onze grote vriend Eduard.
Kijken of dat wat uithaalt.
Dankjewel!!
Kijken of dat wat uithaalt.
Dankjewel!!
Ook besteld bij GSMEasy. Top aanbieding!
4 Maanden x 21,50 = 85
8 Maanden x 42,50 = 340
Toestel Prijs = 119
Totaal: 544
Met de code van OrangePower krijg je er nog een gratis bluetooth headset bij.
Omdat ik overstap, komen er nog wel aansluit kosten overheen.
4 Maanden x 21,50 = 85
8 Maanden x 42,50 = 340
Toestel Prijs = 119
Heb precies hetzelfde abonnement gekozen vanochtend.bloblub schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:34:
4 Maanden x 21,50 = 85
8 Maanden x 42,50 = 340
Toestel Prijs = 119
Ik heb ook gekozen voor het laagste abonnement. Aan 100 belminuten heb ik genoeg! Volgens de vouw op de chat worden de toestellen als het goed is deze week, anders uiterlijk maandag geleverd. Ben benieuwd.
Ook maar even gekeken bij gsmEasy, helaas wil ik verlengen en is dat dus heel wat duurder als een nieuw abbonoment. Toevallig belde gisteren ook nog een vrouwtje van vodafone als ik al wou verlengen, toen ik begon dat ik de htc one x wou wist ze er geen prijzen over alleen een leverdatum. Deze moest volgens haar uitgesteld zijn tot achterin april
Ik heb alles nagezocht, maar ik kan ook niet vinden hoe Sizz data afrondt. Waar zie je dat staan dan?floepie05 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:40:
Alles staat achter de link "actievoorwaarden" rechts boven op de site van Sizz. Zelfs een vreemde tarieven table waarover ik het had in een eerdere post.
Ik zit nu ook te lezen, dat van GMS easy, klopt het letterlijk dat je 200 minuten + onbeperkt sms + 1400mb voor € 27.50 per maand hebt van vodafone, 1 jaar en dan maar 49,- voor het toestel betaald!? Dat is wel heel erg goedkoop!
Abonnement: De eerste 4 maanden 50% korting! Van € 55.00 voor € 27.50kevindelange schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:19:
Ik zit nu ook te lezen, dat van GMS easy, klopt het letterlijk dat je 200 minuten + onbeperkt sms + 1400mb voor € 27.50 per maand hebt van vodafone, 1 jaar en dan maar 49,- voor het toestel betaald!? Dat is wel heel erg goedkoop!
Aha, ik zie het. Ik werd al overmoedig haha. Buiten dat, Buiten de bundel betaal je 0,075 cent p/MB Dit is dus niet zoals bij hi dat t gewoon langzamer word, maar hier kan je dus ineens een dikke rekening verwachten?
Als je op 80% zit krijg je een smsje. Bij het goedkoopste abbo is dat pas op 800MB van de 1000GB (laagste limiet). Persoonlijk heb ik daar meer dan genoeg aan, maar ik weet natuurlijk niet wat je allemaal van plan was met je telefoon te doen.kevindelange schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:24:
Aha, ik zie het. Ik werd al overmoedig haha. Buiten dat, Buiten de bundel betaal je 0,075 cent p/MB Dit is dus niet zoals bij hi dat t gewoon langzamer word, maar hier kan je dus ineens een dikke rekening verwachten?
[ Voor 3% gewijzigd door WickedWizard op 27-03-2012 15:29 ]
das waar, maar het is meer het geval, stel dat..
Android 4.0 kan automatisch je data verbinding uit zetten bij een zelf ingesteld limiet. Dus voor verassingen sta je in principe nooit.
Idd, en een melding geven bij benadering (instelbaar) van je limiet.bloblub schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:15:
Android 4.0 kan automatisch je data verbinding uit zetten bij een zelf ingesteld limiet. Dus voor verassingen sta je in principe nooit.
Oke, die GSMeasy aanbieding voor Vodafone Smart 1-jarig is ontzettend aantrekkelijk; meer data en sms dan bij die 1-jarige KPN deal, ook wat goedkoper :
- GSMeasy Vodafone Bel SMS Web Smart 150 met 150 min, onbeperkt sms en 1.2GB data ongeveer €515
- KPN 3 maanden 1000 min/sms, 1GB data en 9 maanden 150 min/sms en 250MB data ongeveer €521.
(of met 9 maanden 250MB extra voor €5 p/maand maakt totaal €566).
Dus Vodafone is eigenlijk in alle opzichten aantrekkelijker maar voor mij als huidig Vodafone klant niet, aangezien de toestelprijs bij GSMeasy voor mij geen €89 is, maar €349.
Stefan-smit20; hoe zeker ben je ervan dat die Vodafone actie daadwerkelijk komt volgende week?
N.a.v. jouw bericht hier:
Of ik moet nog gewoon geduld hebben en niet net als jullie de telefoon nu al hebben, maar gewoon tot eind mei wachten wanneer mijn Vodafone abonnement afloopt, want om nou 2 maand dubbele lasten te gaan betalen en in die 2 maanden kunnen ook nog goede deals langskomen, toch?...
't is alleen zo aantrekkelijk om nu al die One X in de handen te hebben
- GSMeasy Vodafone Bel SMS Web Smart 150 met 150 min, onbeperkt sms en 1.2GB data ongeveer €515
- KPN 3 maanden 1000 min/sms, 1GB data en 9 maanden 150 min/sms en 250MB data ongeveer €521.
Dus Vodafone is eigenlijk in alle opzichten aantrekkelijker maar voor mij als huidig Vodafone klant niet, aangezien de toestelprijs bij GSMeasy voor mij geen €89 is, maar €349.
Stefan-smit20; hoe zeker ben je ervan dat die Vodafone actie daadwerkelijk komt volgende week?
Want dan kan ik bijvoorbeeld zaterdag nog deze KPN deal bestellen (verloopt zaterdag als ik het goed heb) en dan kijken wat Vodafone brengt volgende week. Als Vodafone voor mij als verlenger aantrekkelijker is kan ik KPN weer annuleren, zo niet dan sluit ik KPN-abonnement af.stefan-smit20 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:01:
net bij de vodafone winkel geweest. ze konden mij dit keer wel vertellen wat de prijzen waren.
voor de telefoon moet ik ongeveer 45 euro neerleggen.
ze vertelde me wel dat volgende week maandag een nieuwe actie in gaat, wat deze actie is wisten ze nog niet.
ook vertelde ze dat de One X pas vanaf week 16 te leveren is...
Of ik moet nog gewoon geduld hebben en niet net als jullie de telefoon nu al hebben, maar gewoon tot eind mei wachten wanneer mijn Vodafone abonnement afloopt, want om nou 2 maand dubbele lasten te gaan betalen en in die 2 maanden kunnen ook nog goede deals langskomen, toch?...
[ Voor 5% gewijzigd door Piet91 op 27-03-2012 16:22 ]
Iemand nog iets gehoord van GSMEasy? Mijn order staat momenteel op "Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.", ondanks de geadverteerde levertijd van 24u.
Ook op mijn mailtje van gisteravond mbt de levertijd heb ik nog geen reactie gehad, en ik zag dat de helpdesk al om 16.00 uur gesloten is....
Ook op mijn mailtje van gisteravond mbt de levertijd heb ik nog geen reactie gehad, en ik zag dat de helpdesk al om 16.00 uur gesloten is....
[ Voor 6% gewijzigd door Zinu op 27-03-2012 16:25 ]
Welke abonnement is dat voor zo een prijs?bloblub schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:34:
4 Maanden x 21,50 = 85
8 Maanden x 42,50 = 340
Toestel Prijs = 119
Im notorious
Ik heb bij Studentmobiel vorige week te horen gekregen dat ze mijn aanvraag tot overstappen (gedaan op 2 maart) in behandeling zouden nemen zodra er een One X voor mij gereserveerd lag (effectief dus zodra zij hem binnen hadden). Ik heb zojuist een berichtje gehad dat mijn aanvraag bij Vodafone is goedgekeurd, dus het lijkt erop alsof ze inderdaad morgen (of vandaag zelfs) uitgeleverd gaan worden...Zinu schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:24:
Iemand nog iets gehoord van GSMEasy? Mijn order staat momenteel op "Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.", ondanks de geadverteerde levertijd van 24u.
Vodafone BSW Smart 100 abonnement op GSMEasy.Thenotorious schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:30:
[...]
Welke abonnement is dat voor zo een prijs?
Belachelijk dat een bestaande klant zo genaait wordt. Kan Vodafone hierin niks betekenen?bloblub schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:50:
[...]
Vodafone BSW Smart 100 abonnement op GSMEasy.
GSMeasy is wel een prima bedrijf. Daar komt mijn HTC Desire ook vandaan.
Creating my own hero.
Net ook via GSMeasy besteld (BSW Smart 100).
Natuurlijk eerst opzeggingen van T-Mobile gebeld: konden met alle goede wil van de wereld niet tippen aan deze aanbieding...
Natuurlijk eerst opzeggingen van T-Mobile gebeld: konden met alle goede wil van de wereld niet tippen aan deze aanbieding...
[ Voor 3% gewijzigd door NielsOo op 27-03-2012 16:56 ]
Ik heb ansich niks met de One X (zit te wachten op de Huawei Ascend D Quad) en ik heb nog een abonnement van 25,00 per maand tot en met december 2013, maar voor die prijs zou ik toch bijna een tweede abbo nemen..
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
De goedkoopste abbonementen die ik heb gevonden op GSMeasy:
Misschien een snelle overzicht voor mensen die de One x zo goedkoop mogelijk 1 jarig willen hebben.
Vodafone BSW smart 100 (1000MB 14.4mbit + onbeperkt sms)
1 jarig, 119 euro bijbetalen.
Eerste 4 maanden 21,25 laatste 8 maanden 42,50
Totaal: 544euro
of Sizz Lover 275 (500MB, 7,20mbit + geen sms)
1 jarig, 140 euro bijbetalen.
12 maanden 20% korting dus 36euro per maand.
Totaal: 572 euro.
Duidelijk dus dat Vodafone het voordeligst is.
Misschien een snelle overzicht voor mensen die de One x zo goedkoop mogelijk 1 jarig willen hebben.
Vodafone BSW smart 100 (1000MB 14.4mbit + onbeperkt sms)
1 jarig, 119 euro bijbetalen.
Eerste 4 maanden 21,25 laatste 8 maanden 42,50
Totaal: 544euro
of Sizz Lover 275 (500MB, 7,20mbit + geen sms)
1 jarig, 140 euro bijbetalen.
12 maanden 20% korting dus 36euro per maand.
Totaal: 572 euro.
Duidelijk dus dat Vodafone het voordeligst is.
[ Voor 15% gewijzigd door Thenotorious op 27-03-2012 17:06 ]
Im notorious
Waarom niet even rustig wachten tot je wel kunt opzeggen. Nu wil iedereen er 1 en er zitten leuke aanbiedingen bij. Maar over een paar maanden is de nieuwigheid eraf en komen er zeker ook wel leuke aanbiedingen voorbij.wph schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:04:
Toen de HTC Desire uitkwam heb ik ook een preorder gedaan en moest ik 99 euro betalen voor de GSM.
Op het moment dat hij uitkwam kreeg je hem ineens gratis. Nu is de One weer een klasse hoger maar ik denk dat als de Samsung III uitkomt er zomaar ineens wat gebeurt met de prijs, hoop ik dan haha.
Begrijp heel goed dat je hem natuurlijk heeeeeel graag wilt hebben maar zo erg is het toch niet om nog even te wachten. Voordeel is ook dat je dan precies weet of iedereen er tevreden over is of juist niet.
Zit ook rustig te wachten dit keer, kan ook verlengen en pas opzeggen per begin juli. Ik heb alleen geen zin meer om een duur abbo af te te sluiten of veel bij te betalen alleen voor een mooie telefoon. De Desire kan gelukkig nog prima meekomen.
Leuk is ook om te zien dat een paar maanden terug iedereen nog heel blij was met zijn huidge gsm en nu ineens niet meer
Sterkte met je keuze in iedergeval want hij is wel erg mooi maar ik heb geleerd en blijf sterk
Ik was zelf van plan te wachten op de aankondiging van de SGS3, dat ik zo een keuze kon maken tussen de One X en de SGS3. Maar geloof me, als je iedere dag met een ini-mini scherm en abnormale sloomheid van de iPhone 3GS moet rondlopen wil je kosten wat het kost meteen een nieuwe telefoonMikeOO schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:12:
[...]
Begrijp heel goed dat je hem natuurlijk heeeeeel graag wilt hebben maar zo erg is het toch niet om nog even te wachten. Voordeel is ook dat je dan precies weet of iedereen er tevreden over is of juist niet.
Im notorious
De verkoper in de winkel zei dat er maandag een nieuwe actie komt, wat dit voor actie was wist hij niet.Piet91 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:19:
Oke, die GSMeasy aanbieding voor Vodafone Smart 1-jarig is ontzettend aantrekkelijk; meer data en sms dan bij die 1-jarige KPN deal, ook wat goedkoper :
[...]
Want dan kan ik bijvoorbeeld zaterdag nog deze KPN deal bestellen (verloopt zaterdag als ik het goed heb) en dan kijken wat Vodafone brengt volgende week. Als Vodafone voor mij als verlenger aantrekkelijker is kan ik KPN weer annuleren, zo niet dan sluit ik KPN-abonnement af.
Maar zoals al eerder aangegeven is de communicatie tussen vodafone personeel behoorlijk belabberd.
Dus ik weet niet zeker of er een nieuwe actie komt, misschien wel misschien niet.
Natuurlijk weet ik wel dat er betere aanbiedingen zullen komen, maar ik ben m'n telefoon nu beu. Als ik wacht tot eind juni weet ik bijna zeker dat de Galaxy S3 op de markt is, als deze beter is dan de One X wil ik op dat moment die hebben. Maar dan begint de situatie weer opnieuw, dan is de S3 op z'n maximale prijs. En ik wil per se bij Vodafone blijven (wegens bereik), dus eigenlijk is verlengen de enige optie.MikeOO schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:12:
[...]
Waarom niet even rustig wachten tot je wel kunt opzeggen. Nu wil iedereen er 1 en er zitten leuke aanbiedingen bij. Maar over een paar maanden is de nieuwigheid eraf en komen er zeker ook wel leuke aanbiedingen voorbij.
Toen de HTC Desire uitkwam heb ik ook een preorder gedaan en moest ik 99 euro betalen voor de GSM.
Op het moment dat hij uitkwam kreeg je hem ineens gratis. Nu is de One weer een klasse hoger maar ik denk dat als de Samsung III uitkomt er zomaar ineens wat gebeurt met de prijs, hoop ik dan haha.
Zit ook rustig te wachten dit keer, kan ook verlengen en pas opzeggen per begin juli. Ik heb alleen geen zin meer om een duur abbo af te te sluiten of veel bij te betalen alleen voor een mooie telefoon. De Desire kan gelukkig nog prima meekomen.
Leuk is ook om te zien dat een paar maanden terug iedereen nog heel blij was met zijn huidge gsm en nu ineens niet meer![]()
Sterkte met je keuze in iedergeval want hij is wel erg mooi maar ik heb geleerd en blijf sterk
Ik heb nog eens zitten nadenken wat een nieuw nummer voor gevolgen heeft en daar word ik niet heel blij van. Er zijn een heleboel instanties en mensen die mijn nummer hebben en dat moet ik dan allemaal gaan veranderen. Ook word ik bijvoorbeeld met enige regelmaat gebeld door recruiters etc. omdat m'n studie op z'n einde loopt. Blijkbaar hebben die gasten m'n nummer, is toch klote als ik niet meer te bereiken ben en ik daardoor bijvoorbeeld een mooi aanbod misloop. Kortom, ik wacht op het telefoontje dat de Vodafone winkel mijn toestel binnen heeft en ondanks dat ik dan geen bodemprijs heb, vind ik het wel prima.
Mag ik vragen hoe je aan die code komt want is wel mooi meegenomen zo een gratis bluetooth headset:Dbloblub schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:34:
4 Maanden x 21,50 = 85
8 Maanden x 42,50 = 340
Toestel Prijs = 119
Im notorious
OrangePower heeft die eerder in dit topic gepost.
Ow sorry, ik dacht dat OrangePower een of andere site was ofzo hahaCaptainCharisma schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:42:
OrangePower heeft die eerder in dit topic gepost.
Ik heb hem nu ook besteld en nu maar afwachten!
Im notorious
Dankjewel voor de tip. Ga dit doen, hem dan 2de hands verkopen voor 475 euro (toestel)en dan bel ik voor 1 jaar slechts in totaal 100 eurobloblub schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:34:
4 Maanden x 21,50 = 85
8 Maanden x 42,50 = 340
Toestel Prijs = 119
dat is goedkoop he!!
oke, bedankt.stefan-smit20 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:30:
[...]
De verkoper in de winkel zei dat er maandag een nieuwe actie komt, wat dit voor actie was wist hij niet.
Maar zoals al eerder aangegeven is de communicatie tussen vodafone personeel behoorlijk belabberd.
Dus ik weet niet zeker of er een nieuwe actie komt, misschien wel misschien niet.
Punt is dat ik in dubio zit;
- KPN actie is erg voordelig; als ik het 2e-jaar een sim-only neem van €15 (waar je wel 150 min/sms, 1GB data voor kunt krijgen) betaal ik gemiddeld nog geen €30 p/maand. Dan heb ik zo'n 150 min/sms en 250MB of 500MB internet. (Betaal nu €30 voor 150 min/sms en onbeperkt internet)
Maar deze aanbieding van alle Web abonnementen 3 maanden voor €25 verloopt zaterdag.
- Die GSMeasy deal had ik direct besteld (Web 150, veel meer sms dan KPN, snel internet, nóg goedkoper dan KPN deal, en maximaal 500 sms p/maand p/jaar uit het buitenland versturen), maar als bestaand Vodafone klant heb ik daar niets aan; toestelprijs is voor mij €170 meer.
- Als die Vodafone actie komt volgende week komt dat dus wanneer de KPN-actie voorbij is; dus ik kan die 2 niet vergelijken; hooguit kan ik zaterdag KPN bestellen, volgende week vergelijken met Vodafone en dan KPN eventueel annuleren of toch contract ondertekenen e.d.
- Mijn Vodafone abonnement verloopt op 26 mei. Dat is dus nog 2 maanden. Hoewel het woest aantrekkelijk is om nu de One X al in huis te halen kan het slim zijn om af te wachten en kijken wat die komende 2 maanden doet qua aanbiedingen en prijzen.
Ik zit nu dus erg te twijfelen tussen 2 opties:
- Zaterdag bij Studentmobiel (lijkt voordeligste te zijn) de 1-jarige KPN deal doen, vervolgens volgende week vergelijken met een eventuele Vodafone actie; mocht Vodafone voordeliger zijn dan annuleer ik KPN, zo niet dan zet ik KPN door.
- Dit topic even een tijdje niet meer lezen (
Moeilijk....
Bedankt voor de code trouwens orangepower! Heb mooi het 1 jarige vodafone abbo besteld. Wat een deal...
Orangepower levert GSMeasy toch een hoop geld op zo volgens mij
Ik snap iets niet. Ben op zich niet van plan de telefoon te kopen, maar ik las dat er mensen waren die beweerden dat vodafone goedkoper was? Dat ligt er echt aan hoeveel je belt/smst hoor!
Want bij studentmobiel KPN is het voordeligste abbo: 101 euro toestel + 30 aansluiting + 3*25 + 9 *30 euro = 476 euro voor 1e 3 maanden 1000min/sms+1400MB (waarschijnlijk wel wat over voor de 4e maand
), daarna 100 min/sms + 100MB.
Bij gsmeasy vodafone: 149 toestel + 30 aansluiting + 21.25*4 + 8*42.5 = 574 euro, voor 100 min en "onbeperkt sms" en 1000MB data.
Waarbij de internetsnelheid van vodafone met 14.4Mbps veel hoger ligt dan KPN (ik geloof iets van 2Mbps).
Maar KPN dus duidelijk een stuk goedkoper voor mensen die niet veel bellen/smsen en internetten via wifi.
EDIT: thnx, foutje
Want bij studentmobiel KPN is het voordeligste abbo: 101 euro toestel + 30 aansluiting + 3*25 + 9 *30 euro = 476 euro voor 1e 3 maanden 1000min/sms+1400MB (waarschijnlijk wel wat over voor de 4e maand
Bij gsmeasy vodafone: 149 toestel + 30 aansluiting + 21.25*4 + 8*42.5 = 574 euro, voor 100 min en "onbeperkt sms" en 1000MB data.
Waarbij de internetsnelheid van vodafone met 14.4Mbps veel hoger ligt dan KPN (ik geloof iets van 2Mbps).
Maar KPN dus duidelijk een stuk goedkoper voor mensen die niet veel bellen/smsen en internetten via wifi.
EDIT: thnx, foutje
Toestel is 119,00, dus dat scheelt weer 30,00 euro 
EDIT: U heeft gekozen: Vodafone - Bel - SMS - Web Smart 100 (21,25.-) (1 jaar) + HTC One X
+ Bluetooth headset tell-a-friend cadeau + gratis koerierslevering + GoFun reischeque t.w.v € 40
Welke Bluetooth headset is het, weet iemand dat? En ook nog is een reischeque gratis, poe poe poe...
EDIT: U heeft gekozen: Vodafone - Bel - SMS - Web Smart 100 (21,25.-) (1 jaar) + HTC One X
+ Bluetooth headset tell-a-friend cadeau + gratis koerierslevering + GoFun reischeque t.w.v € 40
Welke Bluetooth headset is het, weet iemand dat? En ook nog is een reischeque gratis, poe poe poe...
[ Voor 74% gewijzigd door CLB op 27-03-2012 20:56 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
'Wij verwachten uw bestelling binnen 1 tot 2 weken te kunnen leveren.'
Hebben andere dit bericht ook gekregen van GSMeasy na het bestellen?
Ik hoop dat dit gewoon een automatische bericht is als een product niet op voorraad is. Want ik wil dat ik de One X deze week of maandag al heb (zoals er bijna zeker stond op de site).
Ik hoop dat dit gewoon een automatische bericht is als een product niet op voorraad is. Want ik wil dat ik de One X deze week of maandag al heb (zoals er bijna zeker stond op de site).
Im notorious
jeetje was is er veel bijgekomen in dit topic vandaag.. fijn dat veel mensen mijn code hebben kunnen gebruiken en grappig dat die code dus niet echt zo uniek is!staffordniko schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:11:
Bedankt voor de code trouwens orangepower! Heb mooi het 1 jarige vodafone abbo besteld. Wat een deal...
Heb die mIl ook gehad van dat logistieke bedrijf. Lijkt me sterk dat het zo lang gaat duren.. Maar ik ben nog in afwachting van reactie op een mailtje naar gsmeasy mbt de levertijdThenotorious schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 21:09:
'Wij verwachten uw bestelling binnen 1 tot 2 weken te kunnen leveren.'
Ik had vandaag met een medewerker van GSMeasy een livechat gevoerd en ze zei dat ze nog lang niet bij de 400 pre orders waren en dat de levering vrijwel zeker deze week kwam en anders maandag.Zinu schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 21:33:
[...]
Heb die mIl ook gehad van dat logistieke bedrijf. Lijkt me sterk dat het zo lang gaat duren.. Maar ik ben nog in afwachting van reactie op een mailtje naar gsmeasy mbt de levertijd
Im notorious
Volgens Hi mag ik nu opeens weer eind Maart verlengen ipv eind mei. Is de verlengtermijn weer opgeschoven van 2 naar 4 maanden???
OrangePower bedankt inderdaad, heb net ook de beroemde aanbieding besteld
Nu maar hopen dat de levertijd een beetje meevalt, maar blijft een nieuw toestel natuurlijk.
Thenotorious: je begrijpt dat het een nieuw product is en de levertijd dus kan verschillen? Om te eisen dat ze een verwachte levertijd nakomen is een beetje onzinnig. Hopelijk dat die chat met de medewerker klopt en de 400 pre-orders niet plotseling tussen vanmiddag en nu zijn gemaakt, en dan zitten we allemaal straks blij met een goedkope One X in onze handen
.
Nu maar hopen dat de levertijd een beetje meevalt, maar blijft een nieuw toestel natuurlijk.
Thenotorious: je begrijpt dat het een nieuw product is en de levertijd dus kan verschillen? Om te eisen dat ze een verwachte levertijd nakomen is een beetje onzinnig. Hopelijk dat die chat met de medewerker klopt en de 400 pre-orders niet plotseling tussen vanmiddag en nu zijn gemaakt, en dan zitten we allemaal straks blij met een goedkope One X in onze handen
Bambu Lab P1S Combo
Pdashop.nl zegt 5 april en die zitten altijd heel goed qua levertijd indicatie. Dus eind volgende week donderdag of vrijdag zal die ook geleverd worden door gsmeasy.Thenotorious schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 21:34:
[...]
Ik had vandaag met een medewerker van GSMeasy een livechat gevoerd en ze zei dat ze nog lang niet bij de 400 pre orders waren en dat de levering vrijwel zeker deze week kwam en anders maandag.
Ik zie dat je de phone bij Vodafone zelf ook kunt bestellen. Weet iemand of Vodafone nog steeds zelf een boel 'troep' erop zet of krijg je de telefoon rechtstreeks van HTC geleverd?
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Waar halen ze dan het recht vandaan om op de website te vermelden dat ze al op 28-maart worden verwacht?alwaysleft schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:02:
[...]
Pdashop.nl zegt 5 april en die zitten altijd heel goed qua levertijd indicatie. Dus eind volgende week donderdag of vrijdag zal die ook geleverd worden door gsmeasy.
Ik ga ervan uit dat als hun ze binnen hebben dat ze het toestel dan ook snel zullen doorsturen.
Maar een paar nachtjes (niet) slapen
Power to the beat.
zowel mijn xperia S als mijn Nexus bij GSMeasy besteld en beide keren werd er eerder geleverd dan alle andere webshops, incl pdashop/coolblue. dus kans is dat het wel klopt.ronaldm3 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:14:
[...]
Waar halen ze dan het recht vandaan om op de website te vermelden dat ze al op 28-maart worden verwacht?
Ik ga ervan uit dat als hun ze binnen hebben dat ze het toestel dan ook snel zullen doorsturen.
Ik had eerst besteld bij Studentmobiel maar geannuleerd en nu bestel bij GSMeasy met een 1 jaar abbo.
Heb gesproken met een medewerker en ze verwachten de levering morgen 28 maart binnen te krijgen en dan zouden de telefoons verstuurd worden maar kan ook zijn dat je hem maandag of dinsdag pas hebt.
Edit: Bij bestelling krijg je automatisch een email dat de telefoon niet op voorraad is en dat de levertijd 1-2 weken is maar dat klopt niet meer volgens de medewerker
Heb nu 1 Jaar Vodafone 4x 24,25 daarna 8x 48,50 + 30 euro aansluitkosten en 89 euro bijbetalen = 604 euro
en dan heb ik 150 min en 1200 MB
Heb gesproken met een medewerker en ze verwachten de levering morgen 28 maart binnen te krijgen en dan zouden de telefoons verstuurd worden maar kan ook zijn dat je hem maandag of dinsdag pas hebt.
Edit: Bij bestelling krijg je automatisch een email dat de telefoon niet op voorraad is en dat de levertijd 1-2 weken is maar dat klopt niet meer volgens de medewerker
Heb nu 1 Jaar Vodafone 4x 24,25 daarna 8x 48,50 + 30 euro aansluitkosten en 89 euro bijbetalen = 604 euro
en dan heb ik 150 min en 1200 MB
[ Voor 16% gewijzigd door DM89 op 27-03-2012 22:22 ]
Laten we het hopen... heb je die andere tels ook met een abo genomen.OrangePower schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:16:
[...]
zowel mijn xperia S als mijn Nexus bij GSMeasy besteld en beide keren werd er eerder geleverd dan alle andere webshops, incl pdashop/coolblue. dus kans is dat het wel klopt.
Thanks namens alle tweakers voor die bluetooth headset!
Power to the beat.
Zou wel echt relaxed zijn als ik hem deze week nog krijg! Ik was volgens mij de eerste die 'm bestelde van die link van OrangePower dus hopelijk zit ik bij de eerste batch die verzonden wordt. Cant wait! Mijn Motorola Milestone leeft momenteel echt op het randje van zn bestaan...
Heeft iemand ooit wel eens een huidig abonnement verlengd(bij vodafone) en toch dezelfde prijs gekregen als een nieuw abonnement?
Ik heb een Vodafone abonnement die volgende maand afloopt en ik zit te dubben tussen KPN en Vodafone maar als Vodafone gwn niet wilt verlengen voor dezelfde prijs dan wordt het KPN.
Ik heb een Vodafone abonnement die volgende maand afloopt en ik zit te dubben tussen KPN en Vodafone maar als Vodafone gwn niet wilt verlengen voor dezelfde prijs dan wordt het KPN.
Ik heb het al meerdere keren vermeld in dit topic, maar hier nog een keer:Negaiido schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:35:
Heeft iemand ooit wel eens een huidig abonnement verlengd(bij vodafone) en toch dezelfde prijs gekregen als een nieuw abonnement?
Als je verlengt bij vodafone zelf (dus website van vodafone of de vodafone winkel), dan betaal je hetzelfde als dat je hem opnieuw zou afsluiten (uiteraard betaal je bij een verlenging niet opnieuw aansluitkosten).
Oh nou mijn excuses, ik moest het topic eerst doorlezen.Maffo schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:44:
[...]
Ik heb het al meerdere keren vermeld in dit topic, maar hier nog een keer:
Als je verlengt bij vodafone zelf (dus website van vodafone of de vodafone winkel), dan betaal je hetzelfde als dat je hem opnieuw zou afsluiten (uiteraard betaal je bij een verlenging niet opnieuw aansluitkosten).
Nu nog even de beslissing maken of ik nou wel willen blijven bij het netwerk van vodafone ....
[ Voor 15% gewijzigd door Negaiido op 27-03-2012 23:17 ]
Erder was het gemeld dat je abbo per direct ingaat bij bestelling Vodafone. Maar als je wil overstappen met nummerbehoud gaat je abbo toch in pas eind van de 1-maand opzegtermijn, dus 30 dagen na bestelling?
Hoe werkt dat me je nieuwe toestel? Krijg je hem direct, of moet je even wachten totdat je abbo daadwerkelijk ingaat?
Hoe werkt dat me je nieuwe toestel? Krijg je hem direct, of moet je even wachten totdat je abbo daadwerkelijk ingaat?
hoe bedoel je overstappen? van bijv. KPN naar vodafone?
voor zover ik weet is dat een kwestie van een tijdelijk nr. of je geeft aan dat je het contract pas eind april wil aangaan... (ik weet het niet zeker trouwens heb me namelijk alleen in verlengen verdiept...)
voor zover ik weet is dat een kwestie van een tijdelijk nr. of je geeft aan dat je het contract pas eind april wil aangaan... (ik weet het niet zeker trouwens heb me namelijk alleen in verlengen verdiept...)
Vanuit de voorwaarden onderwerp "tarieven":letskeepitsafe schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:44:
[...]
Ik heb alles nagezocht, maar ik kan ook niet vinden hoe Sizz data afrondt. Waar zie je dat staan dan?
Je ontvangt een sms-bericht wanneer je je databundel voor circa 90% hebt verbruikt. Mobiel internet buiten je databundel kost € 0,30 per 10 MB. Met de gratis Internet Extra BloX kost mobiel internet buiten de databundel € 10 per 1 GB, waarbij je verbruik op een geheel aantal GB naar boven wordt afgerond.
Ik heb van Studentmobiel begrepen dat je je nieuwe toestel krijgt zodra ze het overzetten hebben aangevraagd, je zult bij overstappen dus wel gelijk met je One X kunnen spelen, maar je nieuwe abbo gaat dus een maand later in..floepie05 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 23:29:
Erder was het gemeld dat je abbo per direct ingaat bij bestelling Vodafone. Maar als je wil overstappen met nummerbehoud gaat je abbo toch in pas eind van de 1-maand opzegtermijn, dus 30 dagen na bestelling?
Anoniem: 433473
Ik heb lopende abo bij hi hierbij heb ik htc sensation xe gehaald. Eergister heb ik gesproken met de medewerker ik mag bij hi htx one x leasen. Als de toestel binnen komt zal zij/hij bellen. Ik wou eeste volle bak gaan betalen voor de telefoon later dacht ik eerst leasen binnen jaar zal htc met een nieuwe gaan komen.
Mooi deal inleveren binnen jaar sluit je weer een ander mobiel
Mooi deal inleveren binnen jaar sluit je weer een ander mobiel
Anoniem: 291316
Kan iemand mij vertellen hoe gemakkelijk het is om een telefoon zoals deze op marktplaats te verkopen als ik hem bestel maar mooi in het doosje laat?
Ik zat er naar te kijken, omdat het natuurlijk wel een prachtige telefoon is en er ook wel een gadget 'hebben hebben' factor voor me is. Maar ik moet toch ook zeggen dat ik 2 jaar lang goed voor mijn HTC Desire heb gezorgt en die eigenlijk nog niet aan vervanging toe is.
Nieuw met een Vodafone abbonement is dan 100 minuten + onbeperkt sms + 1000mb, en 60 dagen in het buitenland komt ook wel van pas. 574 euro inclusief aansluitings kosten en als ik de telefoon voor zeg 500 euro verkoop bel ik bij wijze van bijna gratis voor een jaar.
Maar ik heb dus nog nooit een telefoon over marktplaats aangeboden, dus ik weet niet hoeveel dit gebeurt. Iemand meer info voor mij?
Ik zat er naar te kijken, omdat het natuurlijk wel een prachtige telefoon is en er ook wel een gadget 'hebben hebben' factor voor me is. Maar ik moet toch ook zeggen dat ik 2 jaar lang goed voor mijn HTC Desire heb gezorgt en die eigenlijk nog niet aan vervanging toe is.
Nieuw met een Vodafone abbonement is dan 100 minuten + onbeperkt sms + 1000mb, en 60 dagen in het buitenland komt ook wel van pas. 574 euro inclusief aansluitings kosten en als ik de telefoon voor zeg 500 euro verkoop bel ik bij wijze van bijna gratis voor een jaar.
Maar ik heb dus nog nooit een telefoon over marktplaats aangeboden, dus ik weet niet hoeveel dit gebeurt. Iemand meer info voor mij?
gsmeasy heeft op dit moment het volgende op de website staan in dat gele blokje bij de HTC One X:
Verwacht op 28 maart! Deze of volgende week bij u thuis geleverd.
Verwacht op 28 maart! Deze of volgende week bij u thuis geleverd.
What a fine day for Science! | Specs
Ik kan je doe moeite van een MP ad besparen hoor, verkoop hem gewoon aan mijAnoniem: 291316 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 07:06:
Kan iemand mij vertellen hoe gemakkelijk het is om een telefoon zoals deze op marktplaats te verkopen als ik hem bestel maar mooi in het doosje laat?
[ Voor 12% gewijzigd door westergas op 28-03-2012 07:36 ]
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Dat zegt niks over afronden. Ik ben op zoek naar hoe Sizz afrondt, bijvoorbeeld Vodafone (als ik het goed zeg) rond af per 10KB, hoewel Hollandsnieuwe per 100KB afrond (wat schandalig stelen is). Op die manier is 750MB van Sizz natuurlijk veel minder waard dan op het Vodafone netwerk zelf.floepie05 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 23:39:
[...]
Vanuit de voorwaarden onderwerp "tarieven":
Je ontvangt een sms-bericht wanneer je je databundel voor circa 90% hebt verbruikt. Mobiel internet buiten je databundel kost € 0,30 per 10 MB. Met de gratis Internet Extra BloX kost mobiel internet buiten de databundel € 10 per 1 GB, waarbij je verbruik op een geheel aantal GB naar boven wordt afgerond.
Vraag ik me ook af. Wil dit ook gaan doen;)Anoniem: 291316 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 07:06:
Tja ligt eraan of mensen geïnteresseerd zijn in je toestel en hoe duur de telefoon gem. kost in de winkel.alwaysleft schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:20:
[...]
Vraag ik me ook af. Wil dit ook gaan doen;)
Ik zelf heb paar weken terug mijn SGS2 via Tweakers verkocht aan een medetweaker voor ongeveer 300 euro, terwijl de telefoon in de winkel ong. 420 kost.
Mijn telefoon was helemaal compleet + garantie maar wel een jaartje oud.
Dus ik denk als de mensen geïnteresseerd zijn in de One X dat je hem wel voor een bedrag als ong. 450 euro (denk ik) kunt verkopen?
Overigens heb ik slechte ervaringen met Marktplaats, veel oplichters en mensen die bijv. een koffiezet apparaat en een Playstation 3 willen ruilen tegen een telefoon...
Im notorious
Er zijn mensen die het toestel los willen kopen (zoals ik) en als ik dan 100 euro kan besparen door hem van iemand over te nemen die hem bij z'n abo heeft gekregen maar niet gebruikt heeft, dan is dat wel een serieuze optie.
Ik moet zeggen dat ik wel erg benieuwd ben wanneer de eerste telefoons binnen komen bij de mensen die besteld hebben. Zelf verwacht ik niet dat ik de eerste ben omdat ik via een Vodafone winkel heb besteld. Ik had het toestel natuurlijk graag als eerste gehad, maar ben benieuwd naar de eerste indrukken.
klopt, maar had ze toch nog maar even een tweet gestuurd, met de vraag of ze wellicht eerder worden uitgeleverd als ze eerder dan verwacht binnenkomen.alwaysleft schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:02:
[...]
Pdashop.nl zegt 5 april en die zitten altijd heel goed qua levertijd indicatie. Dus eind volgende week donderdag of vrijdag zal die ook geleverd worden door gsmeasy.
heb 'm bij hun besteld namelijkquote: Coolblue via Twitter@shameete Natuurlijk. Zodra wij de toestellen binnen krijgen, sturen we ze meteen door! We laten je niet langer wachten dan nodig
op mijn opmerking dat GSMeasy ze vandaag al binnen zou krijgen krijg ik de volgende tweet
hoopvol gestemd iigquote: Coolblue via Twitter@shameete Het is nog even afwachten, we verwachten ze inderdaad snel binnen. We doen er natuurlijk alles aan de OneX zsm te leveren.
[ Voor 24% gewijzigd door Shanquish op 28-03-2012 10:11 ]
Let wel goed op dat je zorgt dat je de koper eerst laat betalen voor je iets verstuurd. Accepteer geen cheques of vreemde betalingen. Zeker als je op MP gaat adverteren wat op zich prima kan moet je altijd alert blijven zeker als het om mobiele telefoons gaat. Je zult zien dat je heel snel extreme biedingen krijg en vage engels mailtjes.Anoniem: 291316 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 07:06:
Zolang je zorgt dat je niet in gaat om extreme biedingen en je eerst netjes je geld op je rekening hebt staan is er niet veel aan de hand. Je kunt het ook altijd laten ophalen maar check dan goed het geld. Je zult niet de eerste zijn die met geld wordt betaald wat niet klopt.
Zoals bij alles wat je dus verkoopt of koop is er maar 1 regel en dat is als iets te mooi klinkt dan is dat het ook.
Verkopen op Tweakers zou je zeker kunnen doen en is vaak ook veel prettiger. Alleen ook dat gelden natuurlijk bovenstaande regels. Via de feedback van een bieder kun je direct zien hoe de persoon is en geeft en altijd een prettig gevoel als hij een hoge goede feedback heeft.
Waar je hem ook plaats je zult het zo kwijt zijn.
Ik kreeg net het volgende bericht van GSMwijzer
Geachte ----
U ontvangt dit berichtin verband met uw bestelling van de HTC One X.
Helaas is de daadwerkelijke uitlevering van de voor heel Nederland met een paar dagen uitgesteld.
Alvorens HTC de One X mag uitleveren in Nederland dient Google hier goedkeuring voor te verlenen (ivm Android functionaliteit). Afhankelijk van het moment waarop deze goedkeuring komt verwachten wij de eerste levering van de HTC One X donderdag, vrijdag of uiterlijk maandag a.s. binnen te krijgen. Zodra wij de toestellen ontvangen zullen wij deze direct aan u doorleveren.
U ontvangt van ons een e-mail op het moment dat uw zending is verwerkt en wordt verzonden. Over het algemeen wordt het pakket vervolgens de volgende werkdag bij u geleverd (u vindt in de e-mail een barcode om uw zending te volgen in het PostNL verzendtraject).
Onze excuses voor de vertraging en het eventuele ongemak.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
GSMwijzer.nl
Geachte ----
U ontvangt dit berichtin verband met uw bestelling van de HTC One X.
Helaas is de daadwerkelijke uitlevering van de voor heel Nederland met een paar dagen uitgesteld.
Alvorens HTC de One X mag uitleveren in Nederland dient Google hier goedkeuring voor te verlenen (ivm Android functionaliteit). Afhankelijk van het moment waarop deze goedkeuring komt verwachten wij de eerste levering van de HTC One X donderdag, vrijdag of uiterlijk maandag a.s. binnen te krijgen. Zodra wij de toestellen ontvangen zullen wij deze direct aan u doorleveren.
U ontvangt van ons een e-mail op het moment dat uw zending is verwerkt en wordt verzonden. Over het algemeen wordt het pakket vervolgens de volgende werkdag bij u geleverd (u vindt in de e-mail een barcode om uw zending te volgen in het PostNL verzendtraject).
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
GSMwijzer.nl
Anoniem: 430044
Ook Studentmobiel.nl stuurt dit bericht:
Helaas is de daadwerkelijke uitlevering van de HTC One X voor heel Nederland met een paar dagen uitgesteld.
Helaas is de daadwerkelijke uitlevering van de HTC One X voor heel Nederland met een paar dagen uitgesteld.
Zojuist bericht van GSMwijzer.nl ontvangen, ik heb hem daar als los toestel op 5-3 gepreorderd:
Wel wazig verhaal, die Google goedkeuring kunnen ze toch ook gewoon reeds geregeld hebben.
edit: sloom
nog even geduld dus voordat ik met de HTC One X van start kanUw kenmerk: x
Geachte x
U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van de HTC One X.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
GSMwijzer.nl
Wel wazig verhaal, die Google goedkeuring kunnen ze toch ook gewoon reeds geregeld hebben.
edit: sloom

[ Voor 3% gewijzigd door aardbeix15 op 28-03-2012 10:40 ]
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Wel extreem knullig dat Google telkens telefoons vertraging laat oplopen omdat ze hem nog niet goedgekeurd hebben.
Ik heb ook net dezelfde mail ontvangen van Studentmobiel.letskeepitsafe schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:40:
Wel extreem knullig dat Google telkens telefoons vertraging laat oplopen omdat ze hem nog niet goedgekeurd hebben.
Ach, officieel zou hij ook gewoon op 2 april uitkomen, dus voorlopig is er nog geen sprake van vertraging... Uiteraard wel jammer, want ik had gehoopt dat ie morgen op de mat zou liggen
BTW, Ik had mijn bestelling op 2 maart geplaatst en moest toen 45 bijbetalen voor het toestel. Aangezien hij nu gratis is icm mijn gekozen abbo heb ik ze maar even gemaild of er nog iets te doen was aan de prijs. Kreeg net ook een mailtje dat ik mijn betaalde 45 euro teruggestort krijg!
Laagste prijzen tot nu toe!
Typhone.nl - Vodafone Smart 100 1-jarige abbo met een toestel prijs van 22, euro.
Smart 100 --> 425 + 22 + 30 (eenmalige) = 477
Smart 200 --> 550 + 0 + 30 (eenmalige) = 580
Dus heb je 100 meer belminuten dan wat je hebt bij GSMEasy voor maar 6 euro (0,50 per maand).
Typhone.nl - Vodafone Smart 100 1-jarige abbo met een toestel prijs van 22, euro.
Smart 100 --> 425 + 22 + 30 (eenmalige) = 477
Smart 200 --> 550 + 0 + 30 (eenmalige) = 580
Dus heb je 100 meer belminuten dan wat je hebt bij GSMEasy voor maar 6 euro (0,50 per maand).
Mmh raar ik heb geen mail gekregen van GSMeasy maar ik heb net met een medewerker een live chat gevoerd en ze zei dat levering in de loop van de middag of vanavond binnenkomen.
Dan worden ze morgen of vrijdag opgestuurd zei ze..
Ik hoop dat het waar is!
Dan worden ze morgen of vrijdag opgestuurd zei ze..
Ik hoop dat het waar is!
Im notorious
als je het mij vraagt lulkoek over die goedkeuring van google....maar ze hebben nu wel flink wat orders binnengetrokken...elk jaar weer hetzelfde verhaal met gsmeasy en studentmobiel.
Let wel: Studentmobiel.nl en GSMWijzer.nl zijn 1 en dezelfde webshop. Dat je dus dezelfde mails krijgt is niet zo heel vreemd
Klopt niet helemaal, hij is bij Typhone op dit moment al gratis bij een BSW Smart 100floepie05 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:52:
Laagste prijzen tot nu toe!
Smart 100 = 425 + 22 + 30 (eenmalige) = 477
Smart 200 = 550 + 0 + 30 (eenmalige) = 580
Let op:
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.
Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.
Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.