Ik had geen zin meer om te wachten op het al dan niet binnenkort uitkomen van de Galaxy S3. Daarom besloten om de One X te gaan bestellen. Eerst de Vodafone gebeld, maar die konden nog niks voor me doen omdat de One X nog niet in het systeem stond. Vervolgens maar naar een Vodafone winkel gereden en daar besteld met BSW Smart 100. Toestel kostte dan nog 45 euro en daar ging nog 25 euro vanaf als korting. Eigenlijk wilde ik het naar 0 krijgen, maar dat ging niet. Maar over die 20 euro maak ik me ook niet echt druk. Nu dus met smart wachten tot ie uitgeleverd wordt
Dito pre-ordered. BSW Smart 100 met €70 toestelkosten als verlenging. Had ook niet veel keus gezien het abbo van mijn Desire een week in April afloopt
.
[ Voor 38% gewijzigd door Cilph op 23-03-2012 08:15 ]
Mannen,
sorry voor deze vraag in dit topic maar ik wil heel graag de One X bestellen en ik heb bij de vorige keer een verlenging bij KPN 4 maanden van te voren in kunnen zetten maar deze keer kan ik dat online niet meer voor elkaar krijgen. Daar krijg ik de melding dat ik dat 2 maanden voor het aflopen van het contract pas kan verlengen, klopt dat?
sorry voor deze vraag in dit topic maar ik wil heel graag de One X bestellen en ik heb bij de vorige keer een verlenging bij KPN 4 maanden van te voren in kunnen zetten maar deze keer kan ik dat online niet meer voor elkaar krijgen. Daar krijg ik de melding dat ik dat 2 maanden voor het aflopen van het contract pas kan verlengen, klopt dat?
De €25 bsw actie van KPN loopt nog tot de 31e, daarna zal men vast weer met een andere actie komen, maar het is koffiedik kijken of je daar wel of niet voordeliger mee uit zal zijn.Piet91 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:46:
EDIT #3: Maar goed, mijn abonnement verloopt eind mei dus ik heb nog een tijd om zaken uit te zoeken, maar veel voordeliger gaat het niet worden denk ik...
Maw. zo'n tijd heb je niet meer..
Hi en KPN zijn tegenwoordig iig. naar max. 2 maand van te voren verlengen.
Dat het toestel de 28e al wordt uitgeleverd lijkt mij wat sterk aangezien HTCnl zelf 1 april een pre-release party achtig iets heeft.
Klopt, maar mijn Vodafone verloopt dus over dik 2 maand. Who knows wat nog qua aanbiedingen komen. Ik hou het bijna dagelijks bij wat langs komt over dit toestel. Dus misschien zie ik nog 'ns wat langs komen.rjvisje schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:49:
[...]
De €25 bsw actie van KPN loopt nog tot de 31e, daarna zal men vast weer met een andere actie komen, maar het is koffiedik kijken of je daar wel of niet voordeliger mee uit zal zijn.
Maw. zo'n tijd heb je niet meer..
Hi en KPN zijn tegenwoordig iig. naar max. 2 maand van te voren verlengen.
Dat het toestel de 28e al wordt uitgeleverd lijkt mij wat sterk aangezien HTCnl zelf 1 april een pre-release party achtig iets heeft.
Ergens lijkt het me niet heel erg prettig om nu al te verlengen, misschien idioot idee maar dat heb ik gewoon...
Plus, ik moet nodig de Sensation XL eens gaan bekijken, kan best zijn dat ik de One X veel te groot ga vinden

Volgens Mark Moons ligt het toestel zeker op 2 april in de winkels: https://twitter.com/#!/markmoons/status/182221098795016192. Hier kun je uit opmaken dat het toestel eerder in de winkels kan liggen. Nog een bewijs: https://twitter.com/#!/markmoons/status/181822026921680897.rjvisje schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:49:
[...]
Launch party: https://www.facebook.com/htcnl?sk=app_358550610855859SeD_NcL schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:49:
[...]
Volgens Mark Moons ligt het toestel zeker op 2 april in de winkels: https://twitter.com/#!/markmoons/status/182221098795016192. Hier kun je uit opmaken dat het toestel eerder in de winkels kan liggen. Nog een bewijs: https://twitter.com/#!/markmoons/status/181822026921680897.
Net ook maar een HTC One x besteld! Mooie opvolger van mijn Desire. Zie erg veel mensen die een Desire hadden de One X bestellen haha!
Heb hem besteld bij studentmobiel, 1 jarig KPN abbonement. Nu maar hopen dat je hem na 3 maanden omlaag kan zetten
Had het via de KPN webcare gevraagd en die gaven aan dat je kon switchen van B&S&Web naar B&S&WebXL dus daar ga ik maar even van uit!
Heb hem besteld bij studentmobiel, 1 jarig KPN abbonement. Nu maar hopen dat je hem na 3 maanden omlaag kan zetten
Anoniem: 289649
Heb ik ook maar gedaan. Gisteren langs geweest in de fysieke shop in Zwolle en volgens hun was het geen probleem. Dus nu maar ook besteld en contract opgestuurd. Nu maar hopen dat hij snel binnen is!GrandDestroyer schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:04:
Net ook maar een HTC One x besteld! Mooie opvolger van mijn Desire. Zie erg veel mensen die een Desire hadden de One X bestellen haha!
Heb hem besteld bij studentmobiel, 1 jarig KPN abbonement. Nu maar hopen dat je hem na 3 maanden omlaag kan zettenHad het via de KPN webcare gevraagd en die gaven aan dat je kon switchen van B&S&Web naar B&S&WebXL dus daar ga ik maar even van uit!
Weet iemand of je bij Hi (Messaging) abonnementen NIET gebruik kunt maken van dat achterlijke toestellease? De abonnementen an sich zijn best interessant met veel internet en weinig bellen, maar ik wil wel dat die telefoon gewoon van mij is...
Mooi abbo trouwens dat KPN BSW en dat je na 3mnd kan overstappen naar WebXL, maar met de goedkoopste (€35) is je datalimiet wel slechts 250MB... vinden jullie dat niet allemaal heel erg weinig?
Mooi abbo trouwens dat KPN BSW en dat je na 3mnd kan overstappen naar WebXL, maar met de goedkoopste (€35) is je datalimiet wel slechts 250MB... vinden jullie dat niet allemaal heel erg weinig?
[ Voor 28% gewijzigd door Zinu op 23-03-2012 22:49 ]
My thoughts exactly! En daarnaast zitten er in dat abonnement maar 150 belminuten of smsjes! Bellen/smsen jullie niet meer dan dat?Zinu schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 22:40:
Gewoon zorgen dat je veel op wifi zitZinu schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 22:40:
toch wel grappig dat sommige medewerkers in de vodafone winkel bij jullie wel prijzen kunnen noemen en bij mij niet. soms heb ik het gevoel dat elke winkel een eigen bedrijf is, hahah.
Haha, ja, zover was ik alAnoniem: 289649 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 23:13:
[...]
Gewoon zorgen dat je veel op wifi zit
Link naar het filmpje: YouTube: HTC One X Hands-on - MobileSyrup.com
Dat werkt zelfs al bij mijn Samsung Innov8, die ik nu tijdelijk heb.Zinu schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 23:25:
[...]
Haha, ja, zover was ik alIk zag net in een hands-on wel een handige nieuwe HTC/Android 4.0 functie: 'Optimize WiFi usage'. Daar staat bij: 'Automatically turn on Wi-Fi when a known network is available'. Erg handig natuurlijk, want ik ben doorgaans gewoon thuis of op school/werk. Nu nog hopen dat dat een beetje werkt, dan zou dataverbruik niet zo'n probleem moeten zijn!
Link naar het filmpje: YouTube: HTC One X Hands-on - MobileSyrup.com
Volgens mij is dat standaard. Daarvoor moet je WIFI wel altijd aan hebben staan. In de trein ook lekker verbinden met WIFI of via de WIFI van je laptop en je moet er wel onder blijven. Zeker als je het alleen voor WhatsApp en dergelijken gebruikt.
Ik heb dus wel bij Hi me abbo verlengd en wat extra info gevraagd over het leasen, maar theoretisch is er niets veranderd. Als je hem wil inleveren dan moet hij weer in de orginele staat zijn zoals je hem kreeg(gebruikers sporren zijn geen probleem). Als bijvoorbeeld het scherm kapot is en je wil hem inleveren, dan moet je hem dus laten repareren. Als je hem overkoopt(15% van de markt waarde op dat moment) hoef je het niet te laten repareren.Zinu schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 22:40:
Weet iemand of je bij Hi (Messaging) abonnementen NIET gebruik kunt maken van dat achterlijke toestellease? De abonnementen an sich zijn best interessant met veel internet en weinig bellen, maar ik wil wel dat die telefoon gewoon van mij is...
Dus eigenlijk is er niks veranderd als je hem op het laatst gewoon koopt. Alleen als je telefoon kapot gaat vanwege een echte fout(software of hardware vanuit de fabrikant) krijg je dus een leen toestel binnen 4 uur tot dat je telefoon terug is.
Hopelijk geeft dit wat informatie
Kun je als je via studentmobiel bestelt later nog die extra 250MB voor €5,- activeren via KNP.com?
(Internet Voordeel 250 MB)
(Internet Voordeel 250 MB)
Of je gebruikt tasker: die heb ik ingesteld dat elke 5 minuten wifi voor 7 seconden aan gaat om te scannen, zie die een bekend netwerk --> wifi aan en connecten, anders weer uit en na 5 minuten weer scannen, werkt echt perfect zonder dat wifi teveel prik verbruiktAnoniem: 289649 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 23:40:
[...]
Dat werkt zelfs al bij mijn Samsung Innov8, die ik nu tijdelijk heb.
Volgens mij is dat standaard. Daarvoor moet je WIFI wel altijd aan hebben staan. In de trein ook lekker verbinden met WIFI of via de WIFI van je laptop en je moet er wel onder blijven. Zeker als je het alleen voor WhatsApp en dergelijken gebruikt.
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Meh. Ik kom op €631.40 uit als ik tenminste 500Gb neem. Er van uit gaande dat ik dit beestje los voor €500 ergens op kan pikken ben ik met mijn simyo (€11/maand incl 1gb internet) maar €0.60 duurder uit. En dan heb ik de vrijheid dat ik niet aan KPN vast zit.rjvisje schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:29:
[...]
volgens mij is dit nog gunstiger: https://www.studentmobiel...ider_id=2#bestelformulier
Ik weet wel wat ik ga doen
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
KPN 1000 eerste 3 maanden voor 25 euro i.p.v. 100 euro en daarna over naar een BSWXL 150 of 200. Kom ik veel goedkoper uit en kan ik volgend jaar een nieuwe mobiel kopen.
KPN BSW 1000: 3 x €25,00
KPN BSWXL 150: 9 x €35,00
Aansluitkosten: 1 x 29,95
Telefoon: 1 x €101,00
Extra internet bundel: 9 x €5,00
Kom ik uit op €565,95 in 1 jaar = €47,16 per maand, terwijl je die bundel misschien eens hoeft te betalen als je onder de 250MB per maand blijft. Dus dat kan nog 5 euro per maand schelen. Prima prijs voor zo'n mooie mobiel en dan kan ik na 1 jaar met een gerust hart overstappen op een nieuwe telefoon!
Kom ik uit op €565,95 in 1 jaar = €47,16 per maand, terwijl je die bundel misschien eens hoeft te betalen als je onder de 250MB per maand blijft. Dus dat kan nog 5 euro per maand schelen. Prima prijs voor zo'n mooie mobiel en dan kan ik na 1 jaar met een gerust hart overstappen op een nieuwe telefoon!
De telefoon kost €209,95 bij 1 jaar abbo BSW 1000.Anoniem: 289649 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 12:22:
KPN 1000 eerste 3 maanden voor 25 euro i.p.v. 100 euro en daarna over naar een BSWXL 150 of 200. Kom ik veel goedkoper uit en kan ik volgend jaar een nieuwe mobiel kopen.
Bij BSW 1500: €179,95
Dus:
KPN BSW 1500: 3 x €25,-
KPN BSWXL 150: 9 x €35,-
Telefoon: €179,95
Aansluitkosten: € 29,95
Extra internetbund: 9 x €5,-
Kom ik totaal op €644,90 uit. Dat is €53,75 of (geen internetbundel) €48,75 per maand
Op studentmobiel is hij 101 euro icm met 1 jarig kpn bel sms web 1000GKW schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 13:10:
[...]
De telefoon kost €209,95 bij 1 jaar abbo BSW 1000.
Bij BSW 1500: €179,95
Dus:
KPN BSW 1500: 3 x €25,-
KPN BSWXL 150: 9 x €35,-
Telefoon: €179,95
Aansluitkosten: € 29,95
Extra internetbund: 9 x €5,-
Kom ik totaal op €644,90 uit. Dat is €53,75 of (geen internetbundel) €48,75 per maand
Op studentmobiel zijn de data verandert naar 28 maart! Zou mooi zijn als we de X volgende week al in huis kunnen hebben!
Is het niet zo dat Vodafone hem als eerste kan uitleveren? Staat me iets bij dat Vodafone een soort pact met HTC heeft. Of zal dat niet uitmaken?
btw als ik vodafone bekijk met de Data Verdubbelaar krijg ik zo een eng gevoel dat we over 2 jaar voor 500MB 45 euro per maand mogen betalen 
Er staat namelijk dat die in ieder geval voor de duur van het contract blijft (dus waarschijnlijk daarna afgeschaft word gok ik dan
Er staat namelijk dat die in ieder geval voor de duur van het contract blijft (dus waarschijnlijk daarna afgeschaft word gok ik dan
Ik zit eens naar de prijzen te kijken en wil een One X met Vodafone BSWS 100. Echter ik heb nu ook een vodafone abb. Met verleng is deze 130 euries duurder dan als nieuw abb. Ik wil wel mijn nummer behouden zijn hier nog omwegen voor?
ja hoor veel mensen hier (waaronder ik) hebben in de fysieke winkel al toezeggingen gekregen dat (anders dus als op het internet) er geen verschil is tussen verlengen en nieuw
Alleen krijg je hem dan voor de winkel prijs van 79,99 (+evt klantwaarde korting eraf) als ik het goed heb begrepen.dutchshadow schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:32:
ja hoor veel mensen hier (waaronder ik) hebben in de fysieke winkel al toezeggingen gekregen dat (anders dus als op het internet) er geen verschil is tussen verlengen en nieuw
De webwinkel prijzen van 0euro kom je in de winkel niet tegen.
Overigens ben ik benieuwd naar 28maart of dit wel klopt, maar we wachten af!
Cons:::BB4E
hoe bedoel je precies 28 maart?shameblaster schreef op zondag 25 maart 2012 @ 16:38:
[...]
Alleen krijg je hem dan voor de winkel prijs van 79,99 (+evt klantwaarde korting eraf) als ik het goed heb begrepen.
De webwinkel prijzen van 0euro kom je in de winkel niet tegen.
Overigens ben ik benieuwd naar 28maart of dit wel klopt, maar we wachten af!
Hoeveel tweakers hebben al de KPN abonnement afgesloten, want het lijkt voor mij ook wel erg aantrekkelijk, ik zit nu bij Vodafone maar met KPN kan ik deze constructie krijgen:
- Vodafone: 150 min, 3000 sms, 1GB data (maximaal 14,4 Mbps) voor 2 jaar.
- KPN: 3 maanden 1500min/sms, 1.75GB data (2,0 / 0,1 Mbit/s), 9 maanden 150min/sms en 250MB data (14.4 Mb/s). Eventuele 2e jaar is afhankelijk van welke sim-only je neemt.
Verschil ertussen is dus internetsnelheid (alleen de eerste 3 maanden), bij Vodafone heb je praktisch oneindig sms en 60 dagen p/jaar 500smsjes per maand in buitenland (waar ik praktisch nooit ben), en hoeveelheid data. (3 maanden 1.75GB, 9 maanden 250MB of 500MB bij KPN en altijd 1GB bij Vodafone)
Wat mij betreft is voldoen beide abonnementen voor mij; minuten is overal genoeg, sms ook (gebruik nu steeds meer Whatsapp dus...) en data kom ik nooit boven de 200MB.
Waarom ik nog niet voor KPN ben gegaan?:
- Mijn Vodafone abonnement verloopt pas eind mei, dus ik heb nog 2 maand. Who knows wat er nog gebeurd in die tijd.
- Vodafone ben ik tevreden mee.
- Krijg ik toestel wel direct (dus ook nog terwijl mijn Vodafone abbo loopt?
- Nog geen reviews van de One X, misschien is het ding wel helemaal niet zo goed...
Maar goed, ik moet er maar 'ns heel goed over nadenken. Ik kan - op dit moment! - met KPN dus over 2 jaar gezien zo'n €170 besparen voor een abonnement welke (voor mij) eigenlijk geen nadelen heeft, maar wel met de onzekerheid wat prijzen/abonnementen gaan doen in de komende 2 maanden...
Terwijl Vodafone dit bied (momenteel lopen - voor zover ik weet - 2 acties):3 maanden €25, 9 maanden €35 = €390 + €30 (aansluitkosten) + €80 (toestelprijs bij KPN site) = €500 = gemiddeld €41.66 p/maand.
Daarna kun je 2 dingen dus doen:
- Toestel verkopen; gemiddelde maandprijs gaat dan ook omlaag.
- Toestel houden; sim-only nemen. Voor €15 p/maand kun je wel zo'n 150min/sms + 1GB data krijgen (afhankelijk wat je over een jaar voor een dergelijk sim-only betaald).
Dat maakt in totaal €500 + (12 x €15) = 680 = gemiddeld €28.3 p/maand.
Eventueel kun je KPN ook voor €5 p/maand 250MB extra krijgen. Gebruik je deze 250MB niet, betaal je de €5 ook niet.
Voorwaarden zijn:- 5 maanden €13, 19 maanden €42.50 = €872 = gemiddeld €36.3 p/maand
- 8 maanden 24.25, 16 maanden €2.50 = €850 = gemiddeld €35.42 p/maand.
Vergeleken met Vodafone (€850) is KPN (€680) een klap goedkoper. Plus over een jaar hoef je pas te kiezen of je toestel houdt of verkoopt; in beide gevallen ben je nog goedkoop uit ook.
- KPN: 3 maanden 1500min/sms, 1.75GB data (2,0 / 0,1 Mbit/s), 9 maanden 150min/sms en 250MB data (14.4 Mb/s). Eventuele 2e jaar is afhankelijk van welke sim-only je neemt.
Verschil ertussen is dus internetsnelheid (alleen de eerste 3 maanden), bij Vodafone heb je praktisch oneindig sms en 60 dagen p/jaar 500smsjes per maand in buitenland (waar ik praktisch nooit ben), en hoeveelheid data. (3 maanden 1.75GB, 9 maanden 250MB of 500MB bij KPN en altijd 1GB bij Vodafone)
Wat mij betreft is voldoen beide abonnementen voor mij; minuten is overal genoeg, sms ook (gebruik nu steeds meer Whatsapp dus...) en data kom ik nooit boven de 200MB.
- Mijn Vodafone abonnement verloopt pas eind mei, dus ik heb nog 2 maand. Who knows wat er nog gebeurd in die tijd.
- Nog geen reviews van de One X, misschien is het ding wel helemaal niet zo goed...
Maar goed, ik moet er maar 'ns heel goed over nadenken. Ik kan - op dit moment! - met KPN dus over 2 jaar gezien zo'n €170 besparen voor een abonnement welke (voor mij) eigenlijk geen nadelen heeft, maar wel met de onzekerheid wat prijzen/abonnementen gaan doen in de komende 2 maanden...
Ik denk dat hij het over de startdatum heeft waarop de One X wordt verkocht.
[ Voor 4% gewijzigd door Piet91 op 25-03-2012 17:07 ]
Ik had laatst met een vriend van me (wiens abbo ook in mei afliep) een Iphone gehaald bij vodafone,Piet91 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:04:
Hoeveel tweakers hebben al de KPN abonnement afgesloten, want het lijkt voor mij ook wel erg aantrekkelijk, ik zit nu bij Vodafone maar met KPN kan ik deze constructie krijgen:
[...]
Terwijl Vodafone dit bied (momenteel lopen - voor zover ik weet - 2 acties):
[...]
Voorwaarden zijn:
[...]
Ik denk dat hij het over de startdatum heeft waarop de One X wordt verkocht.
het ging dus zo dat het oude abbonement per direct overgeschakeld werd naar een BSW Smart en hij nam ook meteen de Iphone mee...
Verschillende webshops hebben deze data nu als leveringsdata.
Ook niet de micro sim vergeten, hopelijk kan vodafone dat gelijk in de winkel aanmaken met mijn huidige nummer. Anders moet ik zelf maar gaan knippen
Oke, ik dacht (en hoopte) dat het nieuwe abonnement gewoon volgde op je huidige abonnement maar je het toestel wel direct mee kreeg. Dus je hebt ook even dubbele maandlasten.dutchshadow schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:09:
[...]
Ik had laatst met een vriend van me (wiens abbo ook in mei afliep) een Iphone gehaald bij vodafone,
het ging dus zo dat het oude abbonement per direct overgeschakeld werd naar een BSW Smart en hij nam ook meteen de Iphone mee...
Mijn tante en daar die zus van heeft een eigen telecom winkel en zei dat hun hem waarschijnlijk woensdag binnen hadden en dat ik donderdag naar de zaak moest bellen of het zeker was ben benieuwd
dat heb ik ook gezien en aangezien ze de goedkoopste zijn ook maar besteld ik hoop dat ik hem woensdag hebstaffordniko schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 19:09:
Op studentmobiel zijn de data verandert naar 28 maart! Zou mooi zijn als we de X volgende week al in huis kunnen hebben!
Ik heb hem ook besteld =) ik zit al bijna een maand te twijfelen. Toch een knoop doorgehaktDonDalton schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:45:
[...]
dat heb ik ook gezien en aangezien ze de goedkoopste zijn ook maar besteld ik hoop dat ik hem woensdag heb
Voor mij word het ook een Vodafone bsw smart abbo. Veel en snel internet, en afrekenen per seconde. Met verlening naar eeen Smart 100 kon ik de One X zonder kosten, gratis dus, meenemen.
Creating my own hero.
Dat doen ze meteen in de winkel, kost wel rond de 14,-shameblaster schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:12:
[...]
Verschillende webshops hebben deze data nu als leveringsdata.
Ook niet de micro sim vergeten, hopelijk kan vodafone dat gelijk in de winkel aanmaken met mijn huidige nummer. Anders moet ik zelf maar gaan knippen
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Ik hoop dat vodafone zelf ook de One X vanaf volgende week al gaat versturen.
Wat de micro sim betreft; is de telecom provider je niet verplicht om je er een te geven als je er om vraagt?
Aangezien je bij hun ook je abo afsluit/verlengt. Ik ga zodra ik mijn One X binnen heb gelijk langs de vodafone winkel
.
Wat de micro sim betreft; is de telecom provider je niet verplicht om je er een te geven als je er om vraagt?
Aangezien je bij hun ook je abo afsluit/verlengt. Ik ga zodra ik mijn One X binnen heb gelijk langs de vodafone winkel
Hele mooie constructie hoor met KPN, ALS je genoeg hebt aan 500MB per maand. Ik heb daar helaas te weinig aan, dus Vodafone voor mij het voordeligste.
dus niet, je hebt vanaf het moment dat je nieuwe abbo hebt je oude niet meer...Piet91 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:32:
[...]
Oke, ik dacht (en hoopte) dat het nieuwe abonnement gewoon volgde op je huidige abonnement maar je het toestel wel direct mee kreeg. Dus je hebt ook even dubbele maandlasten.
edit:
dat moest hier eigenlijk in...
lang leve de zomertijd, 1 uurtje minder wachten
[ Voor 10% gewijzigd door dutchshadow op 26-03-2012 00:38 ]
oeps srry verwijder deze maar!
[ Voor 72% gewijzigd door dutchshadow op 26-03-2012 00:38 ]
Let wel op dat je nieuwe abbo direct ingaat, je krijgt wel direct je nieuwe telefoon. Als je oude abbo eind mei afloopt en je sluit een nieuwe contract af voor 1 jaar af alle kortingen die je bv voor de gehele termijn krijgt dus ook eerder stopt en je daarna nog 2 maanden moet betalen zonder korting.Piet91 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:32:
[...]
Oke, ik dacht (en hoopte) dat het nieuwe abonnement gewoon volgde op je huidige abonnement maar je het toestel wel direct mee kreeg. Dus je hebt ook even dubbele maandlasten.
Ik had dus een abbo voor 2 jaar voor 25 euro en hier kreeg je toen 5 euro korting op. Contract had ik dus 4 maanden eerdere al verlengt met het uitkomen van de HTC Desire. Mijn abbo loopt tot 13 juli 2012.
Vanaf nu betaal ik dus ipv 25 euro 30 euro per maand (4 maanden eerder) .
Zolang je bij dezeflde provider blijft geen probleem omdat je weer 4 maanden eerder kunt verlengen. Maar als je overstap naar een ander dan moet je dus rekening houden met de extra kosten voor de resterende maanden. Nu is 5 euro niet zo erg maar de huidge abbo's zijn een stuk duurder geworden en mocht je een leuke korting kunnen krijgen voor de gehele periode dan valt dat dus erg tegen en dat wordt niet aan je verteld alleen als je er zelf om vraagt.
[ Voor 7% gewijzigd door MikeOO op 26-03-2012 09:20 ]
@MikeOO, Maar is het niet zo dat als het actie geldig blijft op het moment dat je abbo ingaat, de korting loopt de gehele periode van je abonnement of gewoon de gehele korting termijn (bijvoorbeeld 9 maanden KPN 2-jaar contract)?
Als ik je begrijp gaat je abbo (en zijn kortingen) in het praktijk in als je toestel krijgt maar misschien nog niet je 1- or 2-jaar termijn. Dat klinkt een beetje raar als het waar is.
Als je bijvoorbeeld naar Vodafone overstapt en je geef aan dat je met je abbo de volgende maand wil beginnen vanwege nummerbehoud en je krijgt direct je toestel, je zegt dat de korting termijn een maand minder zou duren?
Als ik je begrijp gaat je abbo (en zijn kortingen) in het praktijk in als je toestel krijgt maar misschien nog niet je 1- or 2-jaar termijn. Dat klinkt een beetje raar als het waar is.
Als je bijvoorbeeld naar Vodafone overstapt en je geef aan dat je met je abbo de volgende maand wil beginnen vanwege nummerbehoud en je krijgt direct je toestel, je zegt dat de korting termijn een maand minder zou duren?
Heb de laatste 2 pagina's van dit topic gelezen, en de studentmobiel actie ziet er erg goed uit. Maar ik kan nergens de voorwaarden voor het downsizen van je abo vinden. Heb gelezen dat iemand zei dat je alleen naar een abo van 35 p/m kon downsizen, maar dat kan ik ook nergens terugvinden.
't liefst zou ik van die aanbieding gebruik maken, en dan naar een nog lager abo downsizen, en wat extra mb per maand er aan toe voegen.
't liefst zou ik van die aanbieding gebruik maken, en dan naar een nog lager abo downsizen, en wat extra mb per maand er aan toe voegen.
Kortgezegd; eventuele nog lopende kortingsacties bij je huidige abonnement vervallen als je een nieuw abonnement afsluit bij een nieuwe provider?MikeOO schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:17:
[...]
Let wel op dat je nieuwe abbo direct ingaat, je krijgt wel direct je nieuwe telefoon. Als je oude abbo eind mei afloopt en je sluit een nieuwe contract af voor 1 jaar af alle kortingen die je bv voor de gehele termijn krijgt dus ook eerder stopt en je daarna nog 2 maanden moet betalen zonder korting.
Ik had dus een abbo voor 2 jaar voor 25 euro en hier kreeg je toen 5 euro korting op. Contract had ik dus 4 maanden eerdere al verlengt met het uitkomen van de HTC Desire. Mijn abbo loopt tot 13 juli 2012.
Vanaf nu betaal ik dus ipv 25 euro 30 euro per maand (4 maanden eerder) .
Zolang je bij dezeflde provider blijft geen probleem omdat je weer 4 maanden eerder kunt verlengen. Maar als je overstap naar een ander dan moet je dus rekening houden met de extra kosten voor de resterende maanden. Nu is 5 euro niet zo erg maar de huidge abbo's zijn een stuk duurder geworden en mocht je een leuke korting kunnen krijgen voor de gehele periode dan valt dat dus erg tegen en dat wordt niet aan je verteld alleen als je er zelf om vraagt.
Dan maakt het voor mij niet zoveel uit; ik betaal nu het normale bedrag van (ik geloof) €30 p/maand bij Vodafone. Maar ik kan dus niet naar KPN stappen, zeggen dat mijn nieuwe KPN-abonnement eind mei pas begint en m'n toestel wel direct mee krijgt?
Want ik weet het nog niet, ik heb dus nog lang te gaan maar die 1-jarige KPN-actie is gewoon erg verleidelijk
Maar goed, kan dus nog tot zaterdag bedenken...
Als je begint met KPN Bel-SMS-Web 1000 of 1500 kun je gewoon downsizen naar het laagste Bel-SMS-Web abonnement (ofwel Bel-SMS-Web 100 van €30) Reden dat mensen hier niet voor gaan kiezen is het feit dat je er heel weinig voor terug krijgt; 100 min/sms en 100MB data. Daarom gaan veel mensen over naar Bel-SMS-WebXL van €35 omdat die meer biedt.boratnl schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:20:
Heb de laatste 2 pagina's van dit topic gelezen, en de studentmobiel actie ziet er erg goed uit. Maar ik kan nergens de voorwaarden voor het downsizen van je abo vinden. Heb gelezen dat iemand zei dat je alleen naar een abo van 35 p/m kon downsizen, maar dat kan ik ook nergens terugvinden.
Maar het kan dus (blijkbaar) wel.
[ Voor 22% gewijzigd door Piet91 op 26-03-2012 11:42 ]
Ik heb net even contact opgenomen met Vodafone, aangezien ik de 15e al had ge preordered, en ik alleen een bevestiging had van het verlengen van mijn abo.
Maar de dame aan de telefoon vertelde mij dat mijn bestelling gewoon in het systeem staat
.
En op de vraag wanneer ik hem kon verwachten zei ze binnen 2 weken. Dus als alles meezit heb ik de One X gewoon volgende week.
Maar de dame aan de telefoon vertelde mij dat mijn bestelling gewoon in het systeem staat
En op de vraag wanneer ik hem kon verwachten zei ze binnen 2 weken. Dus als alles meezit heb ik de One X gewoon volgende week.
Zojuist gebeld door KPN en mijn Hi abbo verlengd met de bsw1500 voor €25 en betaal €179.95 voor het toestel, net als een nieuwe klant (ondanks dat ik via internet en de verkoper die ik eerder sprak op 249,95 uit zou komen).
Al met al iets duurder uit dan een nieuwe klant via studentenmobiel, maar dat had ik ivm nummerbehoud op deze manier nog wel voor over, bij €249.95 had ik dat waarschijnlijk ook niet gedaan.
Al met al iets duurder uit dan een nieuwe klant via studentenmobiel, maar dat had ik ivm nummerbehoud op deze manier nog wel voor over, bij €249.95 had ik dat waarschijnlijk ook niet gedaan.
Als je 9 maanden korting krijg dan heb je er verder geen last van. Bij mij was de korting toen voor 24 maanden.Aangezien ik mijn abbo 4 maanden eerder ging verlengen hou je dus aan het eind een rest over van 4 maanden zonder korting als je niet meer verlengt maar overgaat naar een andere provider.floepie05 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:14:
@MikeOO, Maar is het niet zo dat als het actie geldig blijft op het moment dat je abbo ingaat, de korting loopt de gehele periode van je abonnement of gewoon de gehele korting termijn (bijvoorbeeld 9 maanden KPN 2-jaar contract)?
Is dus iets waar je rekening mee moet houden als je dus een leuke korting kan krijgen voor de gehele duur van je abbo.
Iemand enig idee hoelang het duurt voordat studentmobiel nummerverlengin heeft geregeld? Ik zit bij t-mobile momenteel. Heb vandaag bevestiging gekregen dat mijn contract door ze ontvangen is. Hopelijk kunnen ze dit binnen 2 dagen regelen zodat ze de 28 de telefoon op kunnen sturen!
Beetje zoeken kan nooit kwaad: https://www.studentmobiel.nl/info/nummerbehoud_kpnstaffordniko schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:40:
Iemand enig idee hoelang het duurt voordat studentmobiel nummerverlengin heeft geregeld? Ik zit bij t-mobile momenteel. Heb vandaag bevestiging gekregen dat mijn contract door ze ontvangen is. Hopelijk kunnen ze dit binnen 2 dagen regelen zodat ze de 28 de telefoon op kunnen sturen!
Ik heb hetzelfde gedaan. Mijn T-Mobile abbo loopt op 1 april af, en ik doe er verder niets mee, laat het gewoon aflopen. Ik neem aan dat dat ook gemakkelijker is voor KPN.
net bij de vodafone winkel geweest. ze konden mij dit keer wel vertellen wat de prijzen waren.
voor de telefoon moet ik ongeveer 45 euro neerleggen.
ze vertelde me wel dat volgende week maandag een nieuwe actie in gaat, wat deze actie is wisten ze nog niet.
ook vertelde ze dat de One X pas vanaf week 16 te leveren is...
ze vertelde me wel dat volgende week maandag een nieuwe actie in gaat, wat deze actie is wisten ze nog niet.
Bij de KPN winkel zeiden ze ook zoiets. Over dat zij in hun systeem een grote melding hadden staan vooral niets te beloven over de levering van de One X, en het maar de vraag was of ze hem überhaupt zouden kunnen leveren op korte termijn... Maarja, ik heb hem toch besteld bij StudentMobiel, dat is een compleet andere partij.
Fijn, precies 2 dagen nadat de KPN actie afloopt.stefan-smit20 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:01:
net bij de vodafone winkel geweest. ze konden mij dit keer wel vertellen wat de prijzen waren.
Bij mij gaat het namelijk tussen KPN en Vodafone, waarbij KPN op dit moment over 2 jaar gezien €170 goedkoper is. Maar ik heb nog 2 maand dus ik kan maar beter wachten...
Ik heb Studentmobiel ook even gemaild met een gelijksoortige vraag. Het antwoord was dat ze pas beginnen met het proces van verlengen/overzetten als er daadwerkelijk een telefoon voor jou gereserveerd is (dus effectief als ze bij Studentmobiel binnen zijn). Ze sturen de telefoon op zodra ze de aanvraag voor het nieuwe contract hebben gedaan. Dit zal ws dus vrij snel zijn nadat zij de One X in huis hebben...staffordniko schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:40:
Oh, vandaar. Overigens:ruurd v. schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:28:
[...]
Ik heb Studentmobiel ook even gemaild met een gelijksoortige vraag. Het antwoord was dat ze pas beginnen met het proces van verlengen/overzetten als er daadwerkelijk een telefoon voor jou gereserveerd is (dus effectief als ze bij Studentmobiel binnen zijn). Ze sturen de telefoon op zodra ze de aanvraag voor het nieuwe contract hebben gedaan. Dit zal ws dus vrij snel zijn nadat zij de One X in huis hebben...
Studentmobiel
Onze leveranciers geven nu aan woensdag (en een enkeling donderdag/vrijdag) te kunnen leveren dus wij verwachten in de loop van deze week alle orders te kunnen afronden. Via mail zullen wij een bevestiging sturen zodra het naar u verzonden wordt.
Zou mooi zijn als de telco's ze zelf ook rond die tijd binnen krijgen
.
Ik hoop alleen wel dat vodafone wel tijdig aan geeft op de order status wanneer ze hem verwachten te versturen. Nu staat er: order is verified and fulfillment is in progress.
Ik hoop alleen wel dat vodafone wel tijdig aan geeft op de order status wanneer ze hem verwachten te versturen. Nu staat er: order is verified and fulfillment is in progress.
Winkelpersoneel is maar al te vaak niet zo best geïnformeerd over dat soort dingen. Dit is een heel ander antwoord:stefan-smit20 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:01:
https://twitter.com/#!/TreeBoommm/status/184226580753678336
Oké jongens, komt 'ie:
Ik mag vanaf de 19e april gaan verlengen bij Vodafone. Heb ontzettend mazzel gehad met mijn huidige bundel. Ik heb namelijk een HTC Desire met Bel+SMS+Web 150, 2 jaar voor €22,50 per maand. De oude versie, dus met onbeperkt internet. Nu ben ik erg blij met Vodafone en zou daar graag klant blijven.
Ik ben nogal ongeduldig van aard (Nee, ik ga niet zitten zeiken in topics als ik geen antwoord krijg) en ben alvast een beetje gaan zoeken naar leuke telefoons. Eerst viel mijn oog op de Galaxy S3, maar de release hiervan komt nogal laat. Ik had de One X al afgeschreven vanwege het weglaten van de Micro-SD kaart maar dit is geen probleem met 32GB geheugen. Ik heb al eens rondgekeken wat dat ding zou kosten met een abo en wat het zou kosten als SIM-Only. Hiervan heb ik snel een Excel sheet gemaakt. Hiervoor heb ik de abo's gebruikt die voor mij goed zijn. Ik heb al ingecalculeerd dat ik bij beide ongeveer 3GB meer ga gebruiken dan normaal in de bundel en dus 30x de 2,50 voor zorgeloos internet. Wat mij opvalt is dat hij goedkoper is als telefoon+abo combi, in tegenstelling tot wat de anderen zeggen.
Is dit een beetje een goede deal of kan ik maar beter kijken bij andere providers? Denken jullie dat ik van Vodafone een betere verleng-aanbieding krijg dan dit?
Ik mag vanaf de 19e april gaan verlengen bij Vodafone. Heb ontzettend mazzel gehad met mijn huidige bundel. Ik heb namelijk een HTC Desire met Bel+SMS+Web 150, 2 jaar voor €22,50 per maand. De oude versie, dus met onbeperkt internet. Nu ben ik erg blij met Vodafone en zou daar graag klant blijven.
Ik ben nogal ongeduldig van aard (Nee, ik ga niet zitten zeiken in topics als ik geen antwoord krijg) en ben alvast een beetje gaan zoeken naar leuke telefoons. Eerst viel mijn oog op de Galaxy S3, maar de release hiervan komt nogal laat. Ik had de One X al afgeschreven vanwege het weglaten van de Micro-SD kaart maar dit is geen probleem met 32GB geheugen. Ik heb al eens rondgekeken wat dat ding zou kosten met een abo en wat het zou kosten als SIM-Only. Hiervan heb ik snel een Excel sheet gemaakt. Hiervoor heb ik de abo's gebruikt die voor mij goed zijn. Ik heb al ingecalculeerd dat ik bij beide ongeveer 3GB meer ga gebruiken dan normaal in de bundel en dus 30x de 2,50 voor zorgeloos internet. Wat mij opvalt is dat hij goedkoper is als telefoon+abo combi, in tegenstelling tot wat de anderen zeggen.
Is dit een beetje een goede deal of kan ik maar beter kijken bij andere providers? Denken jullie dat ik van Vodafone een betere verleng-aanbieding krijg dan dit?
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Is die hier dan niet veel goedkoper voor je: http://www.belsimpel.nl/a...lack/Bel-SMS-Web150-2jaarBeefHazard schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:44:
Oké jongens, komt 'ie:
Je hebt zelf een calculatie gemaakt met de normale Bel-SMS-Web abo's.BeefHazard schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:44:
Oké jongens, komt 'ie:
Ik raad je aan om te kijken naar de B/S/W smart abo's.
Deze zijn veel voordeliger.
Hieronder de vergelijking van mij tussen een web smart 100 en web smart 150:
Web Smart 100 (100 minuten/3000 sms/ 1GB data)
Gemiddelde maandlast zonder toestel prijs: €35
Met toestel Prijs (€69): €38
Totaal over 24 mnd: €919
Web Smart 100 (150 minuten/3000 sms/ 1.2GB data)
Gemiddelde maandlast zonder toestel prijs: €42
Met toestel Prijs (€45): €42
Totaal over 24 mnd: €1015
Als ik dit vergelijk met jouw excel document dan zie je dat je bij de Smart 150 in totaal €10 meer kwijt bent, maar dan heb je wel 900MB aan data meer (per maand).
Als je geluk hebt kan je ook nog klanten korting van het toestel afhalen.
[ Voor 48% gewijzigd door Maffo op 26-03-2012 19:01 ]
ook ik ben gebeld door KPN nadat ik een bericht op hun forum heb gezet dat het raar is dat een bestaande klant meer betaald voor een telefoon dan een nieuwe.
kreeg eerst een aanbieding dat ik bij een Bel-SMS-Web 1000 voor 1 jaar €179,95 moest betalen.
maar ik vond het teveel en zei dat ik verder ging kijken waarna hij mij een aanbieding deed waarbij ik €209,95
voor het toestel moet betalen bij een 1-jarige Bel-SMS-Web 650 abonnement maar wel elke maand incl. de eerste 3 actie maanden €10 korting krijg
dus €15 ipv €25 en je na 3 maanden gewoon het abonnement kan bijstellen.
dus krijg nu het volgende
Bel-SMS-Web 650 1jaar eerste 3 maanden €15 ipv €25 p/m
daarna overzetten naar een Bel-SMS-Web 100 €20 ipv€30 p/m
en internet voordeel 250mb erbij na 3 maanden €5 p/m (als je buiten je databundel komt anders betaal je niks)
HTC One X white €209,95
dit alles kost dus €480delen door12 =€39,99
helemaal top bedankt KPN
kreeg eerst een aanbieding dat ik bij een Bel-SMS-Web 1000 voor 1 jaar €179,95 moest betalen.
maar ik vond het teveel en zei dat ik verder ging kijken waarna hij mij een aanbieding deed waarbij ik €209,95
voor het toestel moet betalen bij een 1-jarige Bel-SMS-Web 650 abonnement maar wel elke maand incl. de eerste 3 actie maanden €10 korting krijg
en internet voordeel 250mb erbij na 3 maanden €5 p/m (als je buiten je databundel komt anders betaal je niks)
HTC One X white €209,95
helemaal top bedankt KPN
Die toestelprijs van €179.95 bij verlenging op de site van KPN zelf? Een nieuw abonnement met Bel-SMS-Web 650 geeft bij KPN-site een toestelprijs van €239.95. Bij Bel-SMS-Web 1500 is toestel €179.95. Als beide abonnementen toch €25 p/maand kosten (of in jouw geval €20) waarom kies je dan niet de Web 1500?bartszoon schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:30:
ook ik ben gebeld door KPN nadat ik een bericht op hun forum heb gezet dat het raar is dat een bestaande klant meer betaald voor een telefoon dan een nieuwe.
HTC One X white €209,95
helemaal top bedankt KPN
Overigens, op Studentmobiel geeft de Web 650 een toestelprijs van €137, en bij Web 1000 €101.
Ik kan niet zien op Studentmobiel wat de toestelprijzen zijn bij verlenging (SMS-authenticatiecode nodig).
Overigens heeft iemand vandaag bij Vodafone een abonnement afgesloten en die werd verteld dat Vodafone vanaf volgende week maandag een nieuwe actie heeft (zoals Stefan-Smit20 ook vertelde hierboven).
Echter die andere persoon heeft het contract nog niet ondertekend. Als je bijv. nu een KPN abonnement bij (bijvoorbeeld Studentmobiel) afsluit en je contract word thuisgestuurd. Hoe lang heb je dan nog tijd om dat contract te ondertekenen? Hij heeft namelijk wel besteld, maar contract nog niet ondertekend.
Zou je dan eventueel kunnen bestellen i.c.m. KPN (t/m de vrijdag de 31e) maar wachten tot maandag wat Vodafone doet?
Oké... Wat klopt hier niet?
GSMEasy heeft sinds vandaag een nieuwe pagina voor het bestellen van de One X.
http://www.gsmeasy.nl/com...bundelid_1=&f_id=&callme=
Wat mij hier opvalt: Bij een nieuw abo is de phone gratis maar bij verlenging kost deze geld. Foutje of hoort dit zo te zijn?
Wat mij hier opvalt: Bij een nieuw abo is de phone gratis maar bij verlenging kost deze geld. Foutje of hoort dit zo te zijn?
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Je zou je even kunnen verdiepen in de tarieven voor verlengen. Er is hier namelijk in het topic al een aantal maal over gesproken.BeefHazard schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:10:
Ik vind de prijzen met een nieuw abonnement ovirgens wel erg laag liggen ten opzichte van andere winkels voorbeeld: Vodafone - Bel - SMS - Web Smart 100 1 jaar bij gsmeasy hoef je ''slechts'' 119 euro bij te betalen en dit is bij alle andere winkels die hem nu in hun assortiment hebben 200+ euro.BeefHazard schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:10:
Hopelijk gaan er nog wat winkels zakken met hun prijs
bij verlengen bij KPN betaal je met het Bel-SMS-Web 1500 voor 1 jaar €249,95 voor het toestel.Piet91 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:40:
[...]
Die toestelprijs van €179.95 bij verlenging op de site van KPN zelf? Een nieuw abonnement met Bel-SMS-Web 650 geeft bij KPN-site een toestelprijs van €239.95. Bij Bel-SMS-Web 1500 is toestel €179.95. Als beide abonnementen toch €25 p/maand kosten (of in jouw geval €20) waarom kies je dan niet de Web 1500?
Overigens, op Studentmobiel geeft de Web 650 een toestelprijs van €137, en bij Web 1000 €101.
Ik kan niet zien op Studentmobiel wat de toestelprijzen zijn bij verlenging (SMS-authenticatiecode nodig).
Overigens heeft iemand vandaag bij Vodafone een abonnement afgesloten en die werd verteld dat Vodafone vanaf volgende week maandag een nieuwe actie heeft (zoals Stefan-Smit20 ook vertelde hierboven).
Echter die andere persoon heeft het contract nog niet ondertekend. Als je bijv. nu een KPN abonnement bij (bijvoorbeeld Studentmobiel) afsluit en je contract word thuisgestuurd. Hoe lang heb je dan nog tijd om dat contract te ondertekenen? Hij heeft namelijk wel besteld, maar contract nog niet ondertekend.
Zou je dan eventueel kunnen bestellen i.c.m. KPN (t/m de vrijdag de 31e) maar wachten tot maandag wat Vodafone doet?
de prijzen die jij noemt zijn voor nieuwe klanten.
en ik heb de bsw 650 genomen omdat hij dat op dat moment opnoemde en dat meer dan genoeg is voor mij.
een contract kan je 7 dagen na ontvangst overigens nog annuleren ook als je de telefoon al hebt.
dit is mij verteld door de KPN medewerker zelf.
[ Voor 4% gewijzigd door bartszoon op 26-03-2012 21:06 ]
Het zou mij benieuwen of het toestel in de meeste winkels op 2 april wordt verkocht.wph schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:44:
[...]
Winkelpersoneel is maar al te vaak niet zo best geïnformeerd over dat soort dingen. Dit is een heel ander antwoord:
https://twitter.com/#!/TreeBoommm/status/184226580753678336
In het vodafone filiaal in Utrecht (overvecht) konden ze dit niet bevestigen en gaven aan dat ze waarschijnlijk in de 2e week van april kwamen.
Hopelijk is er rond die tijd wel een dummymodel beschikbaar, als ik het toestel goed in de hand vind liggen bestel ik hem.
[ Voor 10% gewijzigd door shameblaster op 26-03-2012 21:10 ]
Ik heb zondag de 25e het formulier ingevuld op Internet, 3 april moeten ze het ingevulde contract ontvangen hebben. (Kan via e-mail)Piet91 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:40:
[...]
Als je bijv. nu een KPN abonnement bij (bijvoorbeeld Studentmobiel) afsluit en je contract word thuisgestuurd. Hoe lang heb je dan nog tijd om dat contract te ondertekenen? Hij heeft namelijk wel besteld, maar contract nog niet ondertekend.
Vandaag ook maar aangemeld bij KPN voor verlenging, heb gelijk die BSW 150,- per maand abbo genomen zodat ik maar 79,- bij hoeft te leggen bij een twee jaar abbo. Je mag inderdaad je bedrag omlaag gooien na drie maanden, grietje aan de telefoon gaf mij zelf een advies om pas omlaag te gooien bij de 8ste maand
. Ze vertelde mij overigens dat hij binnen 2 weken kan worden geleverd
Radical Birds
Kreeg een nieuwsbrief van GSMeasy met hierin een 'exclusieve preorder actie' ( http://www.gsmeasy.nl/gsm/htc/ ), kon deze idd nergens goedkoper vinden (49 euro bij 1 jarig vodafone bel+sms+web smart 200)
Heb zelf helaas net een Xperia S gekocht maar voor de liefhebbers, bij mijn GSMeasy Xperia S zat een 'tell a friend' codekaartje waarmee je ook nog een gratis bluetooth headset of een 16GB microsd krijgt bij een nieuwe bestelling. Weet niet of deze uniek is maar bij deze, mocht je een one X kopen heb je er toch weer wat gratis troep bij:
tell-a-friend pagina: http://www.gsmeasy.nl/tellafriend.php
code: ge-47-mja
Heb zelf helaas net een Xperia S gekocht maar voor de liefhebbers, bij mijn GSMeasy Xperia S zat een 'tell a friend' codekaartje waarmee je ook nog een gratis bluetooth headset of een 16GB microsd krijgt bij een nieuwe bestelling. Weet niet of deze uniek is maar bij deze, mocht je een one X kopen heb je er toch weer wat gratis troep bij:
Op zich wel interessant tegenover de KPN actie! Over een jaar gezien ongeveer 30 euro duurder, maar wel altijd 14,4mbps en 1,2GB data! Ik heb besteld, bedankt voor de tip (en de cadeaucode
)
[ Voor 6% gewijzigd door Zinu op 26-03-2012 23:03 ]
no problem, ben alleen wel benieuwd of de code uniek is en dus maar 1 x werktZinu schreef op maandag 26 maart 2012 @ 23:03:
Op zich wel interessant tegenover de KPN actie! Over een jaar gezien ongeveer 30 euro duurder, maar wel altijd 14,4mbps en 1,2GB data! Ik heb besteld, bedankt voor de tip (en de cadeaucode)
Trouwens ik zit even te rekenen met de aanbiedingen bij GSMeasy maar volgens mij is de combinatie Sizz Friend 1 jaar nog goedkoper dan de 1 jaar Vodafone deal:
Vodafone (Bel+SMS+Web Smart 200, 1 jaar) http://www.gsmeasy.nl/com...delid_1=&f_id=941&callme=
4 maanden * 27,50 = 110
8 maanden * 55,00 = 440
aanschafprijs One X = 49,00
Totaal = 599
Sizz (Friend, 1 jaar) http://www.gsmeasy.nl/com...delid_1=&f_id=900&callme=
12 maanden * 28,00 = 336
aanschafprijs One X = 200
Totaal = 536
Verschil is dus 63 euro!!! of ben ik nou gek (heb het 3 x nagerekend maar je weet maar nooit met die wazige acties allemaal)
Sizz zit op het Vodafone netwerk dus verder prima lijkt me..
Vodafone (Bel+SMS+Web Smart 200, 1 jaar) http://www.gsmeasy.nl/com...delid_1=&f_id=941&callme=
4 maanden * 27,50 = 110
8 maanden * 55,00 = 440
Totaal = 599
12 maanden * 28,00 = 336
Totaal = 536
Verschil is dus 63 euro!!! of ben ik nou gek (heb het 3 x nagerekend maar je weet maar nooit met die wazige acties allemaal)
Maar hoe zit het met de internetsnelheid en datalimiet van dat Sizz abbo?
* Zinu kan zelf niet kijken of dit moment...
voda 1400mb @14,4 en de sizz 250mb @7,2, maar een klein verschilletje
[ Voor 8% gewijzigd door reaL_G op 27-03-2012 00:06 ]
GiTS
Dan kan ik natuurlijk ook overwegen om bijvoorbeeld vrijdag of zaterdag nog die 1-jaar KPN deal te bestellen, wachten met contract tot de week erna, kijken of Vodafone aantrekkelijker is;RudolfR schreef op maandag 26 maart 2012 @ 21:47:
[...]
Ik heb zondag de 25e het formulier ingevuld op Internet, 3 april moeten ze het ingevulde contract ontvangen hebben. (Kan via e-mail)
zo ja; bestelling annuleren; gaan voor Vodafone.
zo nee; KPN doorzetten.
Ik gok dat die eventuele Vodafone actie ook wel een tijdje gaat duren, dus veel aantrekkelijke opties zullen wel niet komen voor eind mei. 't is alleen een beetje

Interessant idd, maar niet voor mij; bij verlengen is het toestel €313, €264 duurder!Zinu schreef op maandag 26 maart 2012 @ 23:03:
Op zich wel interessant tegenover de KPN actie! Over een jaar gezien ongeveer 30 euro duurder, maar wel altijd 14,4mbps en 1,2GB data! Ik heb besteld, bedankt voor de tip (en de cadeaucode)

Zelfde geld voor dit.OrangePower schreef op maandag 26 maart 2012 @ 23:29:
Trouwens ik zit even te rekenen met de aanbiedingen bij GSMeasy maar volgens mij is de combinatie Sizz Friend 1 jaar nog goedkoper dan de 1 jaar Vodafone deal:
Internetsnelheid 7.20 mbitZinu schreef op maandag 26 maart 2012 @ 23:57:
Maar hoe zit het met de internetsnelheid en datalimiet van dat Sizz abbo?
[ Voor 6% gewijzigd door Piet91 op 27-03-2012 00:08 ]
Wowwww, ik vind dit wel een hele nette aanbieding van vodafone/gsmeasy. Maar ik mag pas eind Mei verlengen/overstappen. Moet het nog zo'n 2 maanden volhouden met mijn Sensation.OrangePower schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:48:
Kreeg een nieuwsbrief van GSMeasy met hierin een 'exclusieve preorder actie' ( http://www.gsmeasy.nl/gsm/htc/ ), kon deze idd nergens goedkoper vinden (49 euro bij 1 jarig vodafone bel+sms+web smart 200)

Ik heb net die SIZZ aanbieding besteld bij GSM easy. Heb tegenwoordig zo vaak Wifi in de buurt dat ik niet meer dan 150mb per maand gebruik ongeveer en die 200 euro voor het toestel betaald mijn werkgever. Dus dan heb ik helemaal een goedkoop toestel en abonnement!
What a fine day for Science! | Specs
Als je kiest voor Vodafone (Bel+SMS+Web Smart 100, 1 jaar) dan ben je 544 euro kwijt.OrangePower schreef op maandag 26 maart 2012 @ 23:29:
4 maanden * 27,50 = 110
8 maanden * 55,00 = 440
Totaal = 599
12 maanden * 28,00 = 336
Totaal = 536
Zag zojuist in de Pricewatch de telefoon staat voor € 545 bij Belsimpel, de goedkoopste prijs op dit moment. Volgens de website een levertijd van 5-7 dagen, terwijl het toestel nog niet te krijgen is.
Edit: Levering 1 april zie ik op diverse sites. Kan dus wel kloppen.
Verder:
Bij een Bel+SMS+Web Smart 200 1 jaar kost het toestel € 172.
Edit: Levering 1 april zie ik op diverse sites. Kan dus wel kloppen.
Verder:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Gratis HTC One X Black bij Vodafone: Abonnement: Vodafone Bel+SMS+Web Smart 100 2 jaar U krijgt: 100 min + Onbeperkt SMS + Mobiel internet 1000 MB (14.4 Mb/s) per maand €13.00, na 5 mnd €42.50 |
Bij een Bel+SMS+Web Smart 200 1 jaar kost het toestel € 172.
[ Voor 7% gewijzigd door The Executer op 27-03-2012 09:27 ]
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Heb hem bij hi besteld, ik vind leasen geen probleem namelijk. Heb 2gb internet bij 14.4 mbps. 
Ben in de Hi winkel langs gegaan en ze zeggen dat ik er van uit moet gaan dat ik hem 2 april krijg.
Ben in de Hi winkel langs gegaan en ze zeggen dat ik er van uit moet gaan dat ik hem 2 april krijg.
Even benieuwd welke kleur het meeste besteld wordt door de mannen. Zwart of Wit.
Vindt de witte zelf het mooiste, maar mijn vrouw vindt een wit toestel niet bij mannen passen.
Vindt de witte zelf het mooiste, maar mijn vrouw vindt een wit toestel niet bij mannen passen.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Ik zit nu heel erg te twijfelen tussen KPN en vodafone.
Ik heb de abonnement van kpn al besteld maar nu zie ik dat
vodafone ook hele mooie actie heeft met 1gb internet.
Bij kpn betaal je daar iets van 50 euro per maand voor.
Kpn totaal is 566 icm kpn bel sms web xl 200
Vodafone totaal is 574 icm bel-sms-web smart 100
wat zouden jullie doen?
Ik heb de abonnement van kpn al besteld maar nu zie ik dat
vodafone ook hele mooie actie heeft met 1gb internet.
Bij kpn betaal je daar iets van 50 euro per maand voor.
Kpn totaal is 566 icm kpn bel sms web xl 200
Vodafone totaal is 574 icm bel-sms-web smart 100
wat zouden jullie doen?
Ik snap de actievoorwaarden van Sizz niet. Ze bevinden zich op de Sizz site achter de link in de boven rechts hoek van de pagina. Daarin zie je tarieven die heel anders eruit zien. "Friend" heeft bijvoorbeeld per 5 Maart 2012 175 belminuten + 1 GB data voor 35 Euro, en "Talent" heeft een beltegoed van 125 minuten + 500 MB data voor maar 30 Euro. Dus "Talent" lijkt mij een echt goed optie. Heel vreemd.
Ik heb uiteindelijk de witte besteld.Xanion schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:39:
Even benieuwd welke kleur het meeste besteld wordt door de mannen. Zwart of Wit.
Bij de witte zie je goed dat het scherm een beetje doorloopt naar de zijkanten van het toestel, en dat contrast sprak mij erg aan
Ik hoop dat HTC wel een goede schatting heeft gemaakt van de hoeveelheid telefoons die ze in de eerste week uitleveren. Als ik andere toestellen zo bekijk dan waren daar toch vaak dat mensen een paar weken op hun toestel moesten wachten.
Volgens mij geldt dit alleen voor een nieuw abonnement, weet iemand toevallig of dit ook mogelijk is met een verlening?OrangePower schreef op maandag 26 maart 2012 @ 23:29:
4 maanden * 27,50 = 110
8 maanden * 55,00 = 440
Totaal = 599
...
Lijkt erop van niet. Ik heb ook vodafone op dit moment, dus ik zal denk ik voor Sizz moeten gaan en maar wat minder data moeten nemen. Ik lees wel dat je bij Sizz gratis RTL programma's terug kan kijken en dat dat niet van je data afgaat. Ik weet niet of dat bij vodafone ook zo is?Stoney92 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:16:
[...]
Volgens mij geldt dit alleen voor een nieuw abonnement, weet iemand toevallig of dit ook mogelijk is met een verlening?
Ik wil dit mobieltje heel graag, en mag per half april verlengen.
Ik ben eigenlijk tegen 2-jarige abonnementen (puur uit zelfbescherming, misschien verveelt het mobieltje na een jaar ofzo..) maar aangezien ik ook nog op vakantie moet en dus een beetje moet sparen, heb ik ook geen zin om zo tussendoor even €300,- op te hoesten.. Dilemma dilemma!
Ik ben eigenlijk tegen 2-jarige abonnementen (puur uit zelfbescherming, misschien verveelt het mobieltje na een jaar ofzo..) maar aangezien ik ook nog op vakantie moet en dus een beetje moet sparen, heb ik ook geen zin om zo tussendoor even €300,- op te hoesten.. Dilemma dilemma!
Die programma's zijn eigenlijk alleen lekker te bekijken via WiFi, en dat gaat sowieso niet van je data afletskeepitsafe schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:21:
[...]
Lijkt erop van niet. Ik heb ook vodafone op dit moment, dus ik zal denk ik voor Sizz moeten gaan en maar wat minder data moeten nemen. Ik lees wel dat je bij Sizz gratis RTL programma's terug kan kijken en dat dat niet van je data afgaat. Ik weet niet of dat bij vodafone ook zo is?
[ Voor 42% gewijzigd door Booth op 27-03-2012 10:22 ]
toch maar even me order geannuleerd
en nu de vodafone abonnement bestellen
en nu de vodafone abonnement bestellen
Bij Sizz zitten smsjes blijkbaar niet in de bundel: best een groot nadeel. Je kunt evt wel 100 sms bundel voor 5 euro afsluiten.
Informatie over deze aanbieding
Bij een Sizz abonnement valt sms buiten de bundel en betaal je 0.13 cent per sms.
Abonnement: Nu 24 maanden 20% korting! Van € 35,- voor € 28,- p/m
Abonnement: Internetsnelheid 7.20 mbit
Aansluitkosten € 30.00
Nummerbehoud GRATIS
Actie: geen bezorgkosten
Minimale leeftijd 18 jaar
Bij gsmeasy staat dat de One x binnen 24 uur geleverd kan worden.
Klopt dit?
Klopt dit?
Ik heb GSMEasy daarover gemaild, nog geen reactie.
Ik kreeg overigens net wel een mailtje van AMP Logistics (of iets dergelijks) dat het product niet op voorraad is en binnen 1 a 2 weken geleverd wordt.
Ik kreeg overigens net wel een mailtje van AMP Logistics (of iets dergelijks) dat het product niet op voorraad is en binnen 1 a 2 weken geleverd wordt.
Dit staat er op de bestelpagina van gsmeasy:
Belangrijke leveringsinfo:
Wij verwachten deze week 400 stuks. We kunnen echter de levering deze week niet garanderen. Ga dus uit van deze of volgende week.
En daaronder:
QUADCORE! Levering +- 1 april. Exclusieve preorder korting bij Gsmeasy!
Belangrijke leveringsinfo:
Wij verwachten deze week 400 stuks. We kunnen echter de levering deze week niet garanderen. Ga dus uit van deze of volgende week.
En daaronder:
QUADCORE! Levering +- 1 april. Exclusieve preorder korting bij Gsmeasy!
[ Voor 18% gewijzigd door Nikeau op 27-03-2012 10:50 ]
Heb een mail teruggekregen van studentmobiel met de info dat ze mijn aanvraag pas vanaf 22 april kunnen verwerken. Daar heb ik niet zo'n zin in, dus zal ik de order annuleren. Nu kijken naar oplossingen. Mijn contract bij VF loopt pas op 22 juni af, maar kan dus schijnbaar allen binnen VF verlengen van 4 maand van tevoren. Dat is jammer. Nu dus kijken ergens naar een goedkope Vodafone verlengingsaanbieding voor 1 jaar.
Ik sms bijna nooit meer als ik naar het afgelopen jaar kijk.. Sinds bijna al mijn vrienden wel op facebook/whatsapp zitten gebruik ik alleen dat nog maar.Mister_Gaus schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:26:
Bij Sizz zitten smsjes blijkbaar niet in de bundel: best een groot nadeel. Je kunt evt wel 100 sms bundel voor 5 euro afsluiten.
[...]
What a fine day for Science! | Specs
Let op:
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.
Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.
Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.