Graag inhoudelijk posten.
[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 17-03-2012 12:39 ]
[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 17-03-2012 12:39 ]
[ Voor 50% gewijzigd door Piet91 op 17-03-2012 16:21 ]
nogmaals contact gehad met Hi en het is dus zo dat bij een 1 jarig contract de afkoopwaarde 35% is van de dagwaarde!...wel wat anders inderdaad dan 15%.Michel242186 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 10:30:
net nog even met Hi gebeld.
ik betaal dus 12x44 gem..(laagste belbundel 1GB internet 1-jarig contract)..is 526.50 aan het einde van het contract 15% van de dagwaarde wat voor de HTC One X zo rond de 400 euro zit dan is dat dus 60 euro kom ik op 586 euro en dan is het toestel van mij.
valt nog mee vind ik een stuk goedkoper dan de kpn optie.
neem ik de htc one X over dan kan ik hem altijd nog verkopen voor 250 euro...:-)
[ Voor 8% gewijzigd door Michel242186 op 17-03-2012 16:57 ]
Sorry voor de offtopic vraag, maar hoe werkt dat precies met die klantwaardes? Gaat dat puur op de omzet die men uit een bepaalde klant krijgt, of bv. ook hoe lang iemand klant is? Is daar ergens meer info over?TZC-T1-FX schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 17:00:
Ik heb een klantwaarde E, en ik kon bepaalde toestellen gratis meenemen terwijl je normaal 99 euro bij moest lappen (iPhone 4s). Kan ook verlengen, ben benieuwd wat voor korting ik met de HTC One X kan krijgen...
Hoogste waarde is trouwens F.
TripleM schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 17:08:
[...]
Sorry voor de offtopic vraag, maar hoe werkt dat precies met die klantwaardes? Gaat dat puur op de omzet die men uit een bepaalde klant krijgt, of bv. ook hoe lang iemand klant is? Is daar ergens meer info over?
dutchshadow schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:31:
[...]
Verlenging is misschien wel NOG goedkoper afhankelijk van je klantwaarde, ik kom dus uit €65 bij betalen bij een BSW Smart 100
Edit, Ik kom zelfs op €54,99 (79,99-25) uit met mijn Klantwaarde C.
Je kunt btw heel gemakkelijk in de Vodafone winkel ff je klantwaarde opvragen en alvast een reserveren... (kost niks en als je iets beters vind kun je altijd nog opzeggen)
Edit2, ff wat getalletjes verbeterd zodat het klopt...
Het zou misschien zelfs kunnen dat je nog wat accesoires mee zou kunnen nemen of heb je al gehoord dat het alleen voor de telefoon/het abbonement geld?TZC-T1-FX schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 17:00:
Ik heb een klantwaarde E, en ik kon bepaalde toestellen gratis meenemen terwijl je normaal 99 euro bij moest lappen (iPhone 4s). Kan ook verlengen, ben benieuwd wat voor korting ik met de HTC One X kan krijgen...
Hoogste waarde is trouwens F.
Dat klantwaarde geneuzel begrijp ik maar weinig van. Ik ben ook Vodafone klant, en op het verleng-formulier van 2 jaar terug staat klantwaarde Mdutchshadow schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:31:
[...]
Verlenging is misschien wel NOG goedkoper afhankelijk van je klantwaarde, ik kom dus uit €65 bij betalen bij een BSW Smart 100
Edit, Ik kom zelfs op €54,99 (79,99-25) uit met mijn Klantwaarde C.
Je kunt btw heel gemakkelijk in de Vodafone winkel ff je klantwaarde opvragen en alvast een reserveren... (kost niks en als je iets beters vind kun je altijd nog opzeggen)
Edit2, ff wat getalletjes verbeterd zodat het klopt...
Ik ben toch malle pietje niet!
Nee, is geen bullshit....The Legend schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 20:50:
[...]
Was vanmiddag bij de Belcompany, ze hadden nog geen releasedate info over de One X. Ook gevraagd hoe het zit met verlengen, wazig verhaal. Verlengen kan pas 4 maand van te voren. Nadat ik aangaf dat ik 2 jaar geleden meer dan 6 maand van te voren heb verlengd en ze dat ook kon zien in het systeem kwam ineens het verhaal dat het toen inderdaad 6 maand van te voren was. Dikke bullshit, want ik ben toen eerst naar de Vodafone winkel om de hoek geweest en die konden me niet verlengen, en bij de Belcompany ineens wel. Zouden dat soort verlengtruukjes dan met klantwaardes te maken kunnen hebben?
Ze liet het ook zien in het systeem. Als ze m'n nummer invoerde dan stond er "nummers verlengbaar: 0". Het grappige is dat ik de bevestiging van 2 jaar geleden nog heb, en daar staat precies zo op "nummers verlengbaar: 0" en vervolgens "nummers verlengd: 1"
Cogitationis poenam nemo patitur
[ Voor 16% gewijzigd door The Legend op 17-03-2012 23:04 ]
Ook toen was het mogelijk om zowel via Belcompany, Vodafone of een andere partij als een webwinkel op 6 maand voor einde contract te verlengen met een nieuw toestel. De termijn is gewoon door (alle) providers terug gebracht naar +/- 3 a 4 maand.The Legend schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 23:02:
Ok, maar is het dan niet vreemd dat ik niet kon verlengen bij Vodafone zelf, maar wel bij de Belcompany (toen nog geheel ongerelateerd aan Vodafone) 6 maand en 1 week voor einddatum contract
Maar het zal er nu inderdaad op neer komen dat het nog ff gaat duren voordat ik de One X kan bestellen
[edit]
En Vodafone communiceert zelf op haar website dat verlengen 4 maand voor einde contract kan, niet 3 maand.
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik kon 37.50 euro aan accessoires extra kiezen. Dat stond ook in mijn smsje!dutchshadow schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 17:23:
[...]
Het zou misschien zelfs kunnen dat je nog wat accesoires mee zou kunnen nemen of heb je al gehoord dat het alleen voor de telefoon/het abbonement geld?
Zo een blitz hoesje is mijns inzien namelijk mooi meegenomenals het toch van je klantwaarde af komt
Dat zou moeten kunnen ja. En jij brengt me net op een idee wat we/ik ook kunnen doen als we 2 jaar willen:M3lvinG schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:51:
Ik zat ff te kijken op studentmobiel en daar zag ik dat de one x 113 euro is icm 1jarige kpn bel-sms-web 1000 nu is mijn vraag of je hier je abbo ook na 3 mnd naar beneden kan schroeven?
Het is inderdaad niet een verkeerd bedragPiet91 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:09:
[...]
Dat zou moeten kunnen ja. En jij brengt me net op een idee wat we/ik ook kunnen doen als we 2 jaar willen:
1e jaar: KPN abonnement; 1e 3 maanden de BEL-SMS-Web 650, overige 9 maanden Bel-SMS-Web 150 (da's wel zo'n minimum, 100 is wel erg weinig).
3 maanden €25, 9 maanden €32.50. Toestel €149. Totaal: €516.50
2e jaar neem je een sim-only van ongeveer zelfde voorwaarden (zo'n 150 min/sms, 1GB data) die zijn te vinden voor €15. Totaal €180.
Da's over 2 jaar gerekend €696.50 en dat is weer gemiddeld zo'n €29 p/maand. Niet gek.
ikzelf zit bij Hi en mag verlengen bij Hi/KPN maar ga ik naar deze aanbieding dan moet ik voor de HTC One X 298 euro bijbetalenM3lvinG schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:51:
Ik zat ff te kijken op studentmobiel en daar zag ik dat de one x 113 euro is icm 1jarige kpn bel-sms-web 1000 nu is mijn vraag of je hier je abbo ook na 3 mnd naar beneden kan schroeven?
[ Voor 5% gewijzigd door Michel242186 op 18-03-2012 22:22 ]
Naar beneden schroeven kan, maar dan betaal je nog wel gewoon 100 euro per maand gedurende dat ene jaar.M3lvinG schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:51:
indien tijdens de minimumduur, als bedoeld in artikel 2:7, de Contractant de Aanbiedingsvorm van zijn Abonnement wil wijzigen in een andere Aanbiedingsvorm waarbij een lagere maandelijkse vergoeding verschuldigd is, blijft de Contractant gedurende de minimumduur de hoogste maandelijkse vergoeding van beide Aanbiedingsvormen verschuldigd, tenzij bij de specifieke Aanbiedingsvorm anders is bepaald.
Je klantwaarde is een indicator van hoeveel jij Vodafone waard bent, o.a. stoppen ze je daarmee in een laatje, namelijk het laatje: "Hij/zij bezorgt ons door veel over zijn bundels te gaan VEEL geld"The Legend schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 20:50:
[...]
Dat klantwaarde geneuzel begrijp ik maar weinig van. Ik ben ook Vodafone klant, en op het verleng-formulier van 2 jaar terug staat klantwaarde MWat zegt waarde M dan in hemelsnaam?
Was vanmiddag bij de Belcompany, ze hadden nog geen releasedate info over de One X. Ook gevraagd hoe het zit met verlengen, wazig verhaal. Verlengen kan pas 4 maand van te voren. Nadat ik aangaf dat ik 2 jaar geleden meer dan 6 maand van te voren heb verlengd en ze dat ook kon zien in het systeem kwam ineens het verhaal dat het toen inderdaad 6 maand van te voren was. Dikke bullshit, want ik ben toen eerst naar de Vodafone winkel om de hoek geweest en die konden me niet verlengen, en bij de Belcompany ineens wel. Zouden dat soort verlengtruukjes dan met klantwaardes te maken kunnen hebben?
Ze liet het ook zien in het systeem. Als ze m'n nummer invoerde dan stond er "nummers verlengbaar: 0". Het grappige is dat ik de bevestiging van 2 jaar geleden nog heb, en daar staat precies zo op "nummers verlengbaar: 0" en vervolgens "nummers verlengd: 1"
een paar punten waar je er volgens mij naast zit:Bazyx schreef op maandag 19 maart 2012 @ 00:13:
[...]
Naar beneden schroeven kan, maar dan betaal je nog wel gewoon 57,50 euro per maand gedurende dat ene jaar.
Uit de algemene voorwaarden (2.2.2):
[...]
1. Deze algemene voorwaarden zijn op dit moment geldig, zie hier.rjvisje schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:10:
[...]
een paar punten waar je er volgens mij naast zit:
Je linkt naar voorwaarden uit 2011
tegenwoordig met de personal sim abbo's zou het iedere maand gratis aan te passen moeten zijn.
maandkosten bij 1jarige kpn bel-sms-web 1000 zijn normaliter €100,-
Op studentenmobiel.nl, kan je ook nog voor BEL-SMS-WEB 1000 kiezen, dan is het toestel 113,- en heb je nog wat meer minuten/datalimietPiet91 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:09:
[...]
Dat zou moeten kunnen ja. En jij brengt me net op een idee wat we/ik ook kunnen doen als we 2 jaar willen:
1e jaar: KPN abonnement; 1e 3 maanden de BEL-SMS-Web 650, overige 9 maanden Bel-SMS-Web 150 (da's wel zo'n minimum, 100 is wel erg weinig).
2e jaar neem je een sim-only van ongeveer zelfde voorwaarden (zo'n 150 min/sms, 1GB data) die zijn te vinden voor €15. Totaal €180.
Da's over 2 jaar gerekend €696.50 en dat is weer gemiddeld zo'n €29 p/maand. Niet gek.
en als klant van Hi moet dat blijkbaar via de verleng knop en dan vragen ze voor het toestel weer €298dannyreuser schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:12:
[...]
Op studentenmobiel.nl, kan je ook nog voor BEL-SMS-WEB 1000 kiezen, dan is het toestel 113,- en heb je nog wat meer minuten/datalimiet
Ben ik even blij dat ik de 15e nog tegen de oude voorwaarden heb verlengt, nu nog hopen dat de One X de eerste week van april wordt geleverd.dutchshadow schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:23:
Joephoezee (NOT)
Vodafone is verandert mtbt de kortings actie voor de B+S+W Smart
Het is van 8 maanden 50% naar 5 maanden 13 euro...
eerst was het totaal plaatje 850+toestel kosten
nu is het totaal plaatje 872,50+toestel kosten
Toestel nog steeds 79,99 maar daarbij maakt natuurlijk uit hoeveel je aan klantwaarde korting krijgt wanneer je verlengt...
Ik heb hem ruim twee weken geleden via studentmobiel besteld icm een vodafone smart 100 abbo, en toen was die actie van 8 maanden korting al afgelopen... Ik heb toen dus al 5 maanden 70% korting gekregen.. Inderdaad wel jammer, want het scheelt toch weer 1-2 euro per maandMaffo schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:36:
[...]
Ben ik even blij dat ik de 15e nog tegen de oude voorwaarden heb verlengt, nu nog hopen dat de One X de eerste week van april wordt geleverd.
Hier zat ik zelf ook naar te kijken, maar kan nergens de voorwaarden terugvinden omtrent het 'omhoog of omlaag' bijstellen van je abonnement. Kan je van een 1000 abonnement terugzakken naar een 100 abonnement (of zoals jij aangeeft naar een XL 150 abonnement), of kun je per keer slechts één abonnementsvorm hoger of lager gaan?dannyreuser schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:49:
Studentenmobiel.nl
1 Jaar
KPN BEL-SMS-WEB 1000 3maanden 25,-
KPN BEL-SMS-WEBXL 150 9maanden 35,-
Aansluitkosten 30,-
Toestelprijs 113,-
Totaal 533,-
Per maand, 45,-
2 Jaar
KPN BEL-SMS-WEB 1000 9maanden 25,-
KPN BEL-SMS-WEBXL 150 15maanden 35,-
Aansluitkosten 30,-
Toestelprijs 0,-
Totaal 780,-
Per maand, 32.50
Zo ga ik het ook maar doen, alleen dan via KPN zelfdannyreuser schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:49:
2 Jaar
KPN BEL-SMS-WEB 1000 9maanden 25,-
KPN BEL-SMS-WEBXL 150 15maanden 35,-
Aansluitkosten 30,-
Toestelprijs 0,-
Totaal 780,-
Per maand, 32.50
Volgens de verkoper van KPN kan dit in een keer. Ik heb het twee keer duidelijk gevraagd via de mail.BasNijmegen schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:02:
[...]
Hier zat ik zelf ook naar te kijken, maar kan nergens de voorwaarden terugvinden omtrent het 'omhoog of omlaag' bijstellen van je abonnement. Kan je van een 1000 abonnement terugzakken naar een 100 abonnement (of zoals jij aangeeft naar een XL 150 abonnement), of kun je per keer slechts één abonnementsvorm hoger of lager gaan?
Alleen betaal je bij KPN wel 80,- toestelkosten..Alusion schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:02:
[...]
Zo ga ik het ook maar doen, alleen dan via KPN zelf![]()
Geen aansluitkosten, omdat ik al klant ben (van Hi momenteel)
Totaal voor mij dus: €750,-
Per maand: €31,25
dit mocht vroeger of misschien alleen bij de bel-sms inderdaad maar één stap per keer, maar bij de huidige bsw(XL) mag je van het ene naar het andere uitersteAlusion schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:04:
[...]
Volgens de verkoper van KPN kan dit in een keer. Ik heb het twee keer duidelijk gevraagd via de mail.
Bedankt voor de link, maar uit de volgende tekst haal ik geen informatie over de maximale grote van abonnement wijziging (één stap of meer).dannyreuser schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:29:
Inderdaad hier staat het uitgelegd.
http://kpnmobile.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/1003
Je hebt een Personal Sim abonnement (Bel-SMS, Bel-SMS Web of WebXL, Smart of iPhone):
- Je kunt 3 maanden na het afsluiten of na het verlengen van je abonnement jouw abonnement wijzigen
- Bij het wijzigen kun je overstappen naar een hogere of lagere bundel binnen jouw abonnement
- Het wijzigen van je abonnement naar een hogere of lagere bundel is gratis
- Je kunt één keer per maand je abonnement wijzigen
- De einddatum van je abonnement blijft ongewijzigd, hoe vaak je je abonnement ook wijzigt (omhoog of omlaag)
- Je kunt je abonnement wijzigen op MijnKPN.
Ik heb het nog nergens gelezen in de voorwaarden of zo. Maar een quote van de verkoper die ik e-mailde:BasNijmegen schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:38:
[...]
Bedankt voor de link, maar uit de volgende tekst haal ik geen informatie over de maximale grote van abonnement wijziging (één stap of meer).
[...]
Ik verleng bij KPN, dus geen toestelkostendannyreuser schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:25:
[...]
Alleen betaal je bij KPN wel 80,- toestelkosten..
Dit kan dus natuurlijk ook met een groter KPN abonnement, aangezien ze allemaal €25 zijn.Piet91 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:09:
EDIT (Maandag 19e): Toestelprijs is verhoogd, bij Bel-SMS-Web 1500 betaal je nu €180.
Totaalprijs voor dit alles wordt dus nu €727.50 en dus gemiddeld €30.30 p/maand
[ Voor 33% gewijzigd door Piet91 op 19-03-2012 19:00 ]
Dat staat ie al een tijdje. Voor zover ik weet is de releasedatum echter niet naar voren geschoven. Het zou ook gek zijn als het ding in Nederland voor 2 april uitkomt, gezien deze actie: Speel als eerste met de nieuwe HTC One Xindofk schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:16:
Bij belsimpel staat ie nu op een levertijd van 5-7 werkdagen
Dat soort onderhandelingen zijn iets tussen jou en Vodafone.stefan-smit20 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:02:
vandaag weer gebeld met vodafone.
ze kunnen mij niet eerder de telefoon aanbieden dan in april...
wel zeiden ze dat ik hem wel in de winkel met korting kon krijgen.
iemand van jullie hier al ervaring mee?
denken jullie dat ik die 80 euro er af kan krijgen?
we hebben 3 contracten op onze naam.
Als je verder naar beneden kijkt staat er bij KPN-MobielBasNijmegen schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:38:
[...]
Bedankt voor de link, maar uit de volgende tekst haal ik geen informatie over de maximale grote van abonnement wijziging (één stap of meer).
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door koekkoek op 19-03-2012 20:36 ]
Cons:::BB4E
Kunnen ze je de One X niet aanbieden, of kun je simpelweg nog niet verlengen omdat je nog niet binnen de 4mnd-termijn zit? Als dat laatste het geval is heeft 3x per week bellen natuurlijk weinig zinstefan-smit20 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:30:
vandaag naar de vodafone winkel geweest.
ook daar konden ze mij geen aanbieding doen.
dus maar wachten tot april.
ze kunnen mij de one x niet aanbieden. in juni verloopt mijn contract.The Legend schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:33:
Inderdaad al een aantal keer aan bod gekomen hier: bestel je direct bij Vodafone (online/bellen/winkel) dan is er geen verschil tussen een nieuw contract of een verlenging. Bestel je bij een derde partij dan kunnen er verschillen ontstaan omdat ze voor nieuwe contracten meer provisie krijgen dan voor verlengingen.
[...]
Kunnen ze je de One X niet aanbieden, of kun je simpelweg nog niet verlengen omdat je nog niet binnen de 4mnd-termijn zit? Als dat laatste het geval is heeft 3x per week bellen natuurlijk weinig zin
mij vertelde de verkoper dat hij met mij ook geen contract kan afsluiten voordat hij het toestel zeker kan geven...stefan-smit20 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:51:
[...]
ze kunnen mij de one x niet aanbieden. in juni verloopt mijn contract.
same heredutchshadow schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:01:
[...]
mij vertelde de verkoper dat hij met mij ook geen contract kan afsluiten voordat hij het toestel zeker kan geven...
even afwachten en zo gezegd ga op die reserveer lijst... (na 3 keer gebeld te hebben met je en geen antwoord te krijgen, nemen ze het voor jou gereserveerde toestel weer in de verkoop)
nouja bij vodafone kost het gewoon voor zover ik weet sowieso (onafhankelijk van verlengen of nieuw) 80 euro bij B+S+W Smart 100stefan-smit20 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:08:
[...]
same hereben benieuwd of ik die 80 euro er af kan praten
aan de telefoon zeiden ze dat het mogelijk was om een korting te krijgendutchshadow schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:22:
[...]
nouja bij vodafone kost het gewoon voor zover ik weet sowieso (onafhankelijk van verlengen of nieuw) 80 euro bij B+S+W Smart 100
maar misschien is het eraf te lullen en anders het oude toestel verkopen/inleveren is ook geen slechte zaak...
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
dutchshadow schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:22:
[...]
nouja bij vodafone kost het gewoon voor zover ik weet sowieso (onafhankelijk van verlengen of nieuw) 80 euro bij B+S+W Smart 100
maar misschien is het eraf te lullen en anders het oude toestel verkopen/inleveren is ook geen slechte zaak...
Scheelt weer minimaal 35 euro, is dus in de winkel meer mogelijk.Tripl3 D schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 11:57:
Net bij Vodafone Vlaardingen binnen gelopen. One X met smart 100 kostte daar standaard 44,99. Klant waarde moet daar dan nog vanaf. Gelijk gereserveerd dus!
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
dus jij hebt de one x gereserveerd? of ook al abbo er bij gekocht?Tripl3 D schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:31:
[...]
[...]
Scheelt weer minimaal 35 euro, is dus in de winkel meer mogelijk.
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
wij kijken bij bij Bel+sms+web SmartThe Executer schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:18:
Zojuist bij Vodafone op de website gekeken, maar hier kom ik voor een B+S+W abbo héle andere prijzen tegen:
Bel+Sms+Web 100 2 jaar
Nu 6 maanden van € 26,50 voor € 13,25
€ 13,25
Per maand
€ 404,99
toestelprijs bij dit abo
Hoe komen jullie aan die € 80?
Dat verklaart een hoop. Heb ook nog even vergeleken met Simyo:
Heb je dan ook 100min + onbeperkt sms + 1GB 14,4Mbps internet?The Executer schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:34:
[...]
Dat verklaart een hoop. Heb ook nog even vergeleken met Simyo:
Simyo: € 679,76
Vodafone: € 760
Sim only + los toestel is dus nog wel goedkoper. Twijfelgeval...
100 minuten inderdaad, of 100 sms (of, geen en), en internet = 200MB op 2 Mbps en de uploadsnelheid is 384 Kbps.Stfnlln schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:41:
[...]
Heb je dan ook 100min + onbeperkt sms + 1GB 14,4Mbps internet?
[ Voor 3% gewijzigd door floepie05 op 21-03-2012 09:46 ]
ikzelf ga ook zeker voor een 1 jarig abo....na een jaartje toestel weer verkopen en doorrrr...floepie05 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:45:
Hoe kan dat nou dat iedereen in dit topic zin in een 2-jaar abbo hebben in tegenstelling met de Xperia S topic waarin iedereen hebben liever een 1--jaar abbo. 1-jaar abbo's zijn toch een beetje goedkoper na het verkopen van de toestel?
[ Voor 17% gewijzigd door Michel242186 op 21-03-2012 11:18 ]
Heb je uberhaupt het topic gelezen? Je kan bij (studentenmobiel.nl) KPN voor 113,- het toestel krijgen met 1000min of sms en 1500 MB voor de 1e 3 maanden 25,-Michel242186 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:05:
[...]
ikzelf ga ook zeker voor een 1 jarig abo....na een jaartje toestel weer verkopen en doorrrr...
bij belsimpel moet je 198 bijbetalen bij een abo van telfort 200belmin. + 1gb internet...iets van 44 euro per maand.
wat me wel opvalt dit jaar dat er weinig goede aanbiedingen zijn...vooral niet van KPN en Telfort.
ik zit nu bij Hi en daar kreeg ik altijd een flinke toestelkorting ondanks dat ik niet vaak bel.
Nu Hi met die toestellease zit wil ik eigenlijk toch overstappen naar KPN of Telfort, maar inclusief de HTC One X moet er toch flink bijbetaald worden...rond de 250 300 euries.
a.k.a. gratiesssss min/sms/mb's..dannyreuser schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:00:
[...]
Heb je uberhaupt het topic gelezen? Je kan bij (studentenmobiel.nl) KPN voor 113,- het toestel krijgen met 1000min of sms en 1500 MB voor de 1e 3 maanden 25,-
Daarna kan je overstappen op het abbo dat je wilt, ik kom uit op een 530,- voor 1 jaar.
[ Voor 34% gewijzigd door NeoMe op 21-03-2012 12:13 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
hoho jij leest niet goed want ik heb hier gepost dat ik Hi/KPN klant ben en dan geld deze aanbieding niet voor mij...ik moet dan verlengen en dan wil KPN even 298 euries van mij cashen omdat ik weinig beldannyreuser schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:00:
[...]
Heb je uberhaupt het topic gelezen? Je kan bij (studentenmobiel.nl) KPN voor 113,- het toestel krijgen met 1000min of sms en 1500 MB voor de 1e 3 maanden 25,-
Daarna kan je overstappen op het abbo dat je wilt, ik kom uit op een 530,- voor 1 jaar.
Michel242186 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 22:15:
[...]
ikzelf zit bij Hi en mag verlengen bij Hi/KPN maar ga ik naar deze aanbieding dan moet ik voor de HTC One X 298 euro bijbetalen(Ben geen grote beller en dat week KPN nu
)
[ Voor 22% gewijzigd door Michel242186 op 21-03-2012 12:55 ]
Anoniem: 289649
Was het niet KPN die de waakhond in zijn nek heeft? Misschien kunnen ze daarom nu alleen met prijs stunten hun product differentieren van de rest van de markt en willen ze gewoon weer een goede naam na negatief in het nieuws gestaan te hebben...?Soeski schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:29:
Dus, nog 1 keer...:
KPN abonnement afsluiten met de witte One X. Abonnement nemen voor € 100,- per maand. 1e drie maanden € 25,- aftikken. Daarna direct verlagen naar een € 30,- abonnement.
Maar; wordt er niet vooruit gefactureerd? Ben je dus niet al na 3 maanden en 1 dag die 100 euro kwijt?
Ik vraag me af wat KPN aan dit soort acties overhoudt.
Gereserveerd op basis van het Smart 100 2 jarig abo, met de garantie dat hij niet meer dan 44,99 gaat kosten met dat abonnement, maar dat ik nog wel kans maak dat hij goedkoper wordt.stefan-smit20 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:37:
[...]
dus jij hebt de one x gereserveerd? of ook al abbo er bij gekocht?
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Dat klopt. Je zult zeker rond half derde maand 100 euro betalen voor de vierde maand. Maar krijg je die geld terug op je volgende factuur als je op de eerste dag van de vierde maand je beltegoed bijstel.Soeski schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:29:
Dus, nog 1 keer...:
KPN abonnement afsluiten met de witte One X. Abonnement nemen voor € 100,- per maand. 1e drie maanden € 25,- aftikken. Daarna direct verlagen naar een € 30,- abonnement.
Maar; wordt er niet vooruit gefactureerd? Ben je dus niet al na 3 maanden en 1 dag die 100 euro kwijt?
Ik vraag me af wat KPN aan dit soort acties overhoudt.
[ Voor 5% gewijzigd door floepie05 op 21-03-2012 18:09 ]
aah okeee, ga proberen dat ook te regelen als ze me bellen dat ie beschikbaar is.Tripl3 D schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:52:
[...]
Gereserveerd op basis van het Smart 100 2 jarig abo, met de garantie dat hij niet meer dan 44,99 gaat kosten met dat abonnement, maar dat ik nog wel kans maak dat hij goedkoper wordt.
Kan dus altijd nog nee zeggen.
Toen ik mijn htc one x pre orderde zei de verkoper tegen mij dat ik het al voor de drie maanden kon veranderen.floepie05 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 18:08:
[...]
Dat klopt. Je zult zeker rond half derde maand 100 euro betalen voor de vierde maand. Maar krijg je die geld terug op je volgende factuur als je op de eerste dag van de vierde maand je beltegoed bijstel.
Ik hoorde en zag geschreven dat omzetten van je abbo wel binnen de eerste 3 maanden mag als je uitsluitend een verlenging hebt gedaan en niet als je een nieuwe klant bent. Maar dat kan ik nergens te vinden op KPN's site.magnolia61 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 21:00:
Heb eerder vandaag een mevrouw van KPN aan de telefoon gehad die me wat kon toelichten over het omzetten van je abo na de eerste 3 maanden. Ze heeft dit nog even bij een collega nagevraagd en het omzetten kan alléén binnen het Bel-SMS-Web abonnement. Je kunt volgens haar je abo dus niet (!) omzetten naar een Bel-SMS-WebXL. Wat mij vreemd zou lijken als het om een hogere abo zou gaan.
Hoe staan het nu wat betreft overige bevestigde berichten hieromtrent?
Gisteren ook naar de Vodafone winkel in Nijmegen geweest.Pumanike schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 21:21:
Vandaag naar de Vodafone winkel in Eindhoven geweest. Standaard werd ie waarschijnlijk 79,99 bij een Bel + SMS + Web Smart 100 abbo, verlengen of nieuw abbo maakte niet uit. Maar hij vertelde wel dat deze prijs nog niet zeker was. Ik kreeg wel 50 euro korting als ik zou verlengen, maar het is mij niet echt duidelijk waarom want ik heb in de afgelopen 2 jaar misschien in totaal 10 euro extra bijbetaald. Ik heb het toestel daar dus gelijk gereserveerd. Ik vroeg ook nog of ik dan echt een One X krijg waarbij ik software updates via HTC krijg en niet via HTC en hij vertelde mij dat dat zeker is omdat ze daarmee opgehouden zijn. Ik ben benieuwd of 't echt waar is.
[ Voor 10% gewijzigd door Minaril op 22-03-2012 09:21 ]
nou ik gok dat we elkaar dan zien als we hem tegelijk mogen ophalenMinaril schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:13:
[...]
Gisteren ook naar de Vodafone winkel in Nijmegen geweest.
Die meneer daar kon me vertellen dat ie maar 45 euro met Bel+SMS+WebSmart 100 was. In plaats van 80 in de webshop. Dat kan ik zelf ook nog bevestigen omdat ik meekeek. (Dus hij loog niet)
Hiervan ging nog 25 euro vanaf omdat ik een klantwaarde C had.
Ik kreeg een blik op de Klantwaarde tabel
HTC One X
Klantwaarde....1 jaar.....2 jaar
A....................0...........0
B....................0...........0
C....................0...........25
D....................0...........?
E....................?...........?
F....................?...........?
Verder kon hij me vertellen dat er waarschijnlijk wel Vodafone software op kwam te staan. Toen ik hem echter de tweet van AvAars (https://twitter.com/#!/vodafoneNL/status/180598797079023617) liet zien zei hij dat hij dat nog niet kon bevestigen. Hij raadde me aan om, als de ik 'm kwam halen, specifiek te vragen naar een stock of "vanilla" versie.
Als ik het zo dus bekijk zijn er wel wat mogelijkheden om korting af te dwingen. Hij heeft me op de lijst gezet en ze bellen me als ie binnen is.
Edit: tabel
[ Voor 3% gewijzigd door RudolfR op 22-03-2012 12:11 . Reden: Aansluitkosten toegevoegd ]
Dat schijnt dus te kunnen, al zijn er nog steeds onduidelijkheden over of dat nou geldt voor nieuwe klanten of ook bij verlenging (of juist bij verlenging?)... ik ga ook zoiets doen.RudolfR schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:08:
Ik zit te denken aan het volgende:
HTC One X bij KPN:
1 jaar
Bel-SMS-Web 1500 min/sms* 3x € 25,00
Bel-SMS-WebXL150 min/sms 9x € 35,00
Eenmalig kosten 179,95
Totale kosten: €570,-
Misschien dat ik terugschaal naar:
Bel-SMS-Web 100 min/sms, dat scheelt weer €45,- op het totaal.
Dat moet kunnen, of heb ik iets gemist?
Ja, ik kwam binnen en vroeg direct om mijn klantwaarde. Dat kunnen ze op basis van je telefoonnummer, geboortedatum en ID bewijs opvragen.Soeski schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:52:
Hmm, dat hele gedoe met klantwaarde heb ik nog nooit iets van gemerkt. Moet je daar specifiek om vragen ofzo? Ik zit al bij Vodafone toen het nog Libertel was (jaren '90) en heb nog nooit klantwaarde-korting gekregen...? Gewoon de prijs zoals op de website vermeld staat, die voor iedereen geldt als je verlengt.
http://kpnmobile.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/1003Soeski schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:09:
[...]
Dat schijnt dus te kunnen, al zijn er nog steeds onduidelijkheden over of dat nou geldt voor nieuwe klanten of ook bij verlenging (of juist bij verlenging?)... ik ga ook zoiets doen.
volgens mij is dit nog gunstiger: https://www.studentmobiel...ider_id=2#bestelformulierRudolfR schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:08:
Ik zit te denken aan het volgende:
HTC One X bij KPN:
1 jaar
Bel-SMS-Web 1500 min/sms* 3x € 25,00
Bel-SMS-WebXL150 min/sms 9x € 35,00
Eenmalig kosten 179,95
etc..
Dat moet kunnen, of heb ik iets gemist?
Anoniem: 289649
[ Voor 26% gewijzigd door Piet91 op 22-03-2012 20:10 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq