Ja, bij 2 jaar?tvdoc schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:00:
[...]
Klopt niet helemaal, hij is bij Typhone op dit moment al gratis bij een BSW Smart 100
Ik heb het over *1-jaar* abonnementen.tvdoc schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:00:
[...]
Klopt niet helemaal, hij is bij Typhone op dit moment al gratis bij een BSW Smart 100
Dat is 2 jaar, waar hij het over heeft is 1 jaar.tvdoc schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:00:
[...]
Ik zou zelf de 150min+1.2gb 1 jaar nemen voor 485 euro (+30 aansluitkosten) = 515.
Er zit verschil in prijs tussen de witte en bruine variant. De witte is 22 euro bij 1 jaar BSW Smart 100, de bruine is bij hetzelfde abo gratis.tvdoc schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:00:
[...]
ach, 2 jaar geleden was er ook zoiets met de HTC Desire aan de hand.
heel veel apps waren in de market gewoonweg niet te zien omdat het toestel nog niet "signed" zou zijn.
heeft toen ook een paar weken geduurt, maar de eerste batch toestellen waren toen al lang en breed bij de klanten.
heel veel apps waren in de market gewoonweg niet te zien omdat het toestel nog niet "signed" zou zijn.
heeft toen ook een paar weken geduurt, maar de eerste batch toestellen waren toen al lang en breed bij de klanten.
Nee, dat klopt niet. Ze zijn allebei hetzelfde. Je hoeft de contract duur terug naar 1-jaar te zetten.wph schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:03:
[...]
Er zit verschil in prijs tussen de witte en bruine variant. De witte is 22 euro bij 1 jaar BSW Smart 100, de bruine is bij hetzelfde abo gratis.
22 Euro voor Smart 100 1-jaar bij Typhone.nl
[ Voor 7% gewijzigd door floepie05 op 28-03-2012 11:07 ]
Als je een andere kleur telefoon pakt reset hij de abbo's onderin en staat hij standaard weer op 24 maanden ipv 12.wph schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:03:
[...]
Er zit verschil in prijs tussen de witte en bruine variant. De witte is 22 euro bij 1 jaar BSW Smart 100, de bruine is bij hetzelfde abo gratis.
Wat een onzin ik geloof niet dat GSMeasy binnen 1 dag al 300 pre orders heeft.letskeepitsafe schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:10:
GSM Easy heeft ondertussen dit op haar pagina staan: "Wegens grote vraag wordt de HTC One X volgende week geleverd."
Im notorious
Dus het wordt gewoon vanaf 2 april pas het toestel geleverd wordt...
What a fine day for Science! | Specs
Gister lees je over die deal bij GSM Easy, nu is het nog een keer bijna 100 euro goedkoper bij Typhone...
Moet zeggen dat ik er wel een beetje pissed van wordt dat je als huidige abonnee zo belachelijk veel meer betaald. Ik begin dan ook weer sterk te twijfelen...
Moet zeggen dat ik er wel een beetje pissed van wordt dat je als huidige abonnee zo belachelijk veel meer betaald. Ik begin dan ook weer sterk te twijfelen...
Wat is het verschil precies?M3lvinG schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:14:
Dus bij gsmeasy anuleren en bij typhone bestellen
Im notorious
GSM Easy heeft alweer de status veranderd, nu: "Maandag binnen! Wegens grote vraag wordt de HTC One X dan in de loop volgende week aan u geleverd."
Ik ga dus ook cancelen bij GSM Easy en bestellen bij Typhone.
Weet iemand of dit 0900 alternatief nummer van GSM Easy klopt? 076 8886439
Ik ga dus ook cancelen bij GSM Easy en bestellen bij Typhone.
Weet iemand of dit 0900 alternatief nummer van GSM Easy klopt? 076 8886439
[ Voor 35% gewijzigd door letskeepitsafe op 28-03-2012 11:21 ]
Voor Typhone kom ik op het volgende uit:
Abbo: 1 jaar BSW 100 Smart
Prijs: € 42,5
Maanden: 12
Totaal: € 510
Actie:
Prijs: € 21,25
Maanden: 4
Totaal: € 85
€ 510 - € 85 = € 425
€ 425 + € 30 aansluitkosten: € 455
Prijs toestel: Gratis
Dus alsnog goedkoper dan de € 477
Abbo: 1 jaar BSW 100 Smart
Prijs: € 42,5
Maanden: 12
Totaal: € 510
Actie:
Prijs: € 21,25
Maanden: 4
Totaal: € 85
€ 510 - € 85 = € 425
€ 425 + € 30 aansluitkosten: € 455
Prijs toestel: Gratis
Dus alsnog goedkoper dan de € 477
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
kpn communiceert momenteel nog vrolijk eind maart..
Scheelt weer toch weer geld
gisteren van KPN geannuleerd nu Vodafone annuleren en weer bij typhone bestellen
Verwijderd
toch jammer dat je bij verlenging opeens erg veel bij moet betalen. Het lijkt wel alsof je gestraft wordt omdat je loyaal bent.
Verwijderd
Inderdaad, slaat nergens op. Hoop dat er in de loop van de dag nog ergens een verlengingsaanbod komt dat mij zint.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:25:
toch jammer dat je bij verlenging opeens erg veel bij moet betalen. Het lijkt wel alsof je gestraft wordt omdat je loyaal bent.
Call me blind, maar ik zie niet waar sommigen de gratis telefoon zien staan bij een 1 jaar BSW 100 Smart bij typhone. Ik zie toch bij beide kleuren echt 22 euro staan voor de telefoon?
Het is ook belachelijk hoe groot het prijsverschil is tussen verlengen en een nieuwe abbo.
Het is ook belachelijk hoe groot het prijsverschil is tussen verlengen en een nieuwe abbo.
[ Voor 20% gewijzigd door letskeepitsafe op 28-03-2012 11:27 ]
weet dat het snel gaat met de berichten op dit moment, maar dit is al gemeld, is inderdaad gewoon €22letskeepitsafe schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:26:
Call me blind, maar ik zie niet waar sommigen de gratis telefoon zien staan bij een 1 jaar BSW 100 Smart bij typhone. Ik zie toch bij beide kleuren echt 22 euro staan voor de telefoon?
Bij mij staat er rechts bovenin in dat gele blok Bel + SMS + WebSmart 100 (1 jarig) + HTC One X gratis.rjvisje schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:27:
[...]
weet dat het snel gaat met de berichten op dit moment, maar dit is al gemeld, is inderdaad gewoon €22
Dat staat er bij mij ook. Maar ik krijg het niet voor elkaar dan een witte te selecteren...krijn1985 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:29:
[...]
Bij mij staat er rechts bovenin in dat gele blok Bel + SMS + WebSmart 100 (1 jarig) + HTC One X gratis.
Dan is het nog goedkoop! 477 in totaal nou dan wist ik het wel... los kost het toestel ook 550 dus en dan heb je er ook nog een jaar internet en bellen bij!
Inderdaad, na een aantal keer te refreshen (ik zag steeds de 2-jaar variant in dat blokje) staat die er bij mij nu ook. Erg apart, vraag me af of dit 'gepland' is of dat het om een fout gaat.krijn1985 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:29:
[...]
Bij mij staat er rechts bovenin in dat gele blok Bel + SMS + WebSmart 100 (1 jarig) + HTC One X gratis.
De ene heeft het over Typhone, de ander over GSMEasy...
Ik zit voor m'n schoonmoeder te kijken en die heeft het maar over dat HI leaseweb...
Ze heeft al een HI abonnement dus ze kan verlengen (en betaald dan geen 30 euro aansluitkosten)
VODAFONE
1 jarig abbo, dan kost het toestel 119 euro... verzending is gratis, aansluitkosten zijn 30 euro...
Je betaald dan: 4x21,50 (86 euro) en 8x42,50 (340 euro) is een totaal van: 119 + 30 + 426 = 575
--- Dan krijg je HTC One X ter waarde van 550,00 euro... Een jaar lang 100 min bellen / onbeperkt sms /
1GB data supersnel... en een kado'tje naar keuze (via die code) en een 40 euro GoFun waardecheque
je kan ook 2 jaar doen... Toestel is dan gratis... wel 30 aansluitkosten, gratis verzending.
Wat neekomt op de volgende prijs: 8x21,50 (172 euro) en 16x42,50 (680 euro) is een totaal van 882 euro...
--- Dan krijg je HTC One X ter waarde van 550,00 euro... Twee jaar lang 100 min bellen / onbeperkt sms / 1GB data supersnel... en een 40 euro waardecheque om te reizen van GoFun en je kan dan extra kado kiezen.
Tablet van Archos, Senseo-apparaat of Sony fotocamera'tje... Of je moet een duurder kado nemen en bijbetalen.
HI Toestellease (vind het een gek abonnement met veel haken en ogen en extra kosten maar okee)
1 jarig abbo, dan kost het toestel niks, gratis verzending, aansluitkosten zijn gratis (dmv verlenging)
Je krijgt een half jaar korting op alle kosten en een half jaar betaal je de volle pond:
Je betaald voor 500MB internet 8,75 per maand, voor 75min/sms betaal je 2,50, lease 24,25...
Dat komt totaal neer op: (6x8,75) + (6x2,50) + (6x24,25) = 6x35,50 = 213 euro
Je betaald ook nog 6 maanden: (6x17,50) + (6x5,00) + (6x48,50) = 6x71 = 426 euro
Totaal voor 1 jaar zou je dan 639 euro kwijt zijn voor 1 jaar, met minder minuten, sms en internet.
--- Dan krijg je HTC One X ter waarde van 550,00 euro... Een jaar lang 75 min bellen / 75 smsjes /
500MB data traag... en een kado'tje naar keuze (via die code) en een 40 euro GoFun waardecheque
2 jarig abbo, dan kost het toestel niks, gratis verzending, aansluitkosten zijn gratis (dmv verlenging)
Je krijgt een jaar korting op alle kosten en een half jaar betaal je de volle pond:
Je betaald voor 500MB internet 8,75 per maand, voor 75min/sms betaal je 2,50, lease 17,50...
Dat komt totaal neer op: (12x8,75) + (12x2,50) + (12x17,50) = 12x28,75 = 345 euro
Je betaald ook nog 6 maanden: (12x17,50) + (12x5,00) + (12x35,00) = 12x57,50 = 684 euro
Totaal voor 2 jaar zou je dan 1029 euro kwijt zijn voor 2 jaar, met minder minuten, sms en internet.
--- Dan krijg je HTC One X ter waarde van 550,00 euro... Twee jaar lang 75 min bellen / 75 smsjes /
500MB data traag... en een kado'tje naar keuze (via die code) en een 40 euro GoFun waardecheque
Zijn die berekeningen van die HI lease-abbo's nou goed of niet
Persoonlijk zou ik 1 jarig afsluiten, dat kost 575... bij Vodafone, but that's me...
Goedkoper, meer minuten, smsjes en data (ook nog is sneller) en het toestel is echt van jou...
Ik zit voor m'n schoonmoeder te kijken en die heeft het maar over dat HI leaseweb...
Ze heeft al een HI abonnement dus ze kan verlengen (en betaald dan geen 30 euro aansluitkosten)
VODAFONE
1 jarig abbo, dan kost het toestel 119 euro... verzending is gratis, aansluitkosten zijn 30 euro...
Je betaald dan: 4x21,50 (86 euro) en 8x42,50 (340 euro) is een totaal van: 119 + 30 + 426 = 575
--- Dan krijg je HTC One X ter waarde van 550,00 euro... Een jaar lang 100 min bellen / onbeperkt sms /
1GB data supersnel... en een kado'tje naar keuze (via die code) en een 40 euro GoFun waardecheque
je kan ook 2 jaar doen... Toestel is dan gratis... wel 30 aansluitkosten, gratis verzending.
Wat neekomt op de volgende prijs: 8x21,50 (172 euro) en 16x42,50 (680 euro) is een totaal van 882 euro...
--- Dan krijg je HTC One X ter waarde van 550,00 euro... Twee jaar lang 100 min bellen / onbeperkt sms / 1GB data supersnel... en een 40 euro waardecheque om te reizen van GoFun en je kan dan extra kado kiezen.
Tablet van Archos, Senseo-apparaat of Sony fotocamera'tje... Of je moet een duurder kado nemen en bijbetalen.
HI Toestellease (vind het een gek abonnement met veel haken en ogen en extra kosten maar okee)
1 jarig abbo, dan kost het toestel niks, gratis verzending, aansluitkosten zijn gratis (dmv verlenging)
Je krijgt een half jaar korting op alle kosten en een half jaar betaal je de volle pond:
Je betaald voor 500MB internet 8,75 per maand, voor 75min/sms betaal je 2,50, lease 24,25...
Dat komt totaal neer op: (6x8,75) + (6x2,50) + (6x24,25) = 6x35,50 = 213 euro
Je betaald ook nog 6 maanden: (6x17,50) + (6x5,00) + (6x48,50) = 6x71 = 426 euro
Totaal voor 1 jaar zou je dan 639 euro kwijt zijn voor 1 jaar, met minder minuten, sms en internet.
--- Dan krijg je HTC One X ter waarde van 550,00 euro... Een jaar lang 75 min bellen / 75 smsjes /
2 jarig abbo, dan kost het toestel niks, gratis verzending, aansluitkosten zijn gratis (dmv verlenging)
Je krijgt een jaar korting op alle kosten en een half jaar betaal je de volle pond:
Je betaald voor 500MB internet 8,75 per maand, voor 75min/sms betaal je 2,50, lease 17,50...
Dat komt totaal neer op: (12x8,75) + (12x2,50) + (12x17,50) = 12x28,75 = 345 euro
Je betaald ook nog 6 maanden: (12x17,50) + (12x5,00) + (12x35,00) = 12x57,50 = 684 euro
Totaal voor 2 jaar zou je dan 1029 euro kwijt zijn voor 2 jaar, met minder minuten, sms en internet.
--- Dan krijg je HTC One X ter waarde van 550,00 euro... Twee jaar lang 75 min bellen / 75 smsjes /
Persoonlijk zou ik 1 jarig afsluiten, dat kost 575... bij Vodafone, but that's me...
Goedkoper, meer minuten, smsjes en data (ook nog is sneller) en het toestel is echt van jou...
[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 28-03-2012 11:36 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
en klik er eens op...krijn1985 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:29:
[...]
Vraag ik me ook af. Daarnaast als je de shopreviews bekijkt, krijgt Typhone niet al te beste beoordelingen.letskeepitsafe schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:31:
[...]
Inderdaad, na een aantal keer te refreshen (ik zag steeds de 2-jaar variant in dat blokje) staat die er bij mij nu ook. Erg apart, vraag me af of dit 'gepland' is of dat het om een fout gaat.
Dit had ik eigenlijk al een beetje verwacht omdat de launch party pas 1 april isHarmsen schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:15:
Dus het wordt gewoon vanaf 2 april pas het toestel geleverd wordt...
Dan komt in mijn winkelmandje gewoon gratis toestel te staan in combinatie met een Websmart 100 (12 maanden)
Dan klopt het gewoon netjes, alleen is het niet goed terug te vinden vanuit het winkelmandje wat de prijs per maand is en of je inderdaad 4 maanden 50% korting krijgt.
Mooie aanbieding van Typhone. Ik las hier dat er waarschijnlijk een nieuwe Vodafone aanbieding komt volgende week. Verstandig om te wachten? Of heb ik dan kans dat ik de Typhone aanbieding mis? Of kan ik hem ook bestellen en nog eventueel annuleren (wil overstappen met nummberbehoud)?
De Typhone aanbieding lijkt te mooi om waar te zijn, naja ik ga toch bestellen
Im notorious
U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van de HTC One X.
Helaas is de daadwerkelijke uitlevering van de HTC One X voor heel Nederland met een paar dagen uitgesteld.
Alvorens HTC de One X mag uitleveren in Nederland dient Google hier goedkeuring voor te verlenen (ivm Android functionaliteit). Afhankelijk van het moment waarop deze goedkeuring komt verwachten wij de eerste levering van de HTC One X donderdag, vrijdag of uiterlijk maandag a.s. binnen te krijgen. Zodra wij de toestellen ontvangen zullen wij deze direct aan u doorleveren.
U ontvangt van ons een e-mail op het moment dat uw zending is verwerkt en wordt verzonden. Over het algemeen wordt het pakket vervolgens de volgende werkdag bij u geleverd (u vindt in de e-mail een barcode om uw zending te volgen in het PostNL verzendtraject).
Onze excuses voor de vertraging en het eventuele ongemak.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Studentmobiel.nl
Helaas is de daadwerkelijke uitlevering van de HTC One X voor heel Nederland met een paar dagen uitgesteld.
Alvorens HTC de One X mag uitleveren in Nederland dient Google hier goedkeuring voor te verlenen (ivm Android functionaliteit). Afhankelijk van het moment waarop deze goedkeuring komt verwachten wij de eerste levering van de HTC One X donderdag, vrijdag of uiterlijk maandag a.s. binnen te krijgen. Zodra wij de toestellen ontvangen zullen wij deze direct aan u doorleveren.
U ontvangt van ons een e-mail op het moment dat uw zending is verwerkt en wordt verzonden. Over het algemeen wordt het pakket vervolgens de volgende werkdag bij u geleverd (u vindt in de e-mail een barcode om uw zending te volgen in het PostNL verzendtraject).
Onze excuses voor de vertraging en het eventuele ongemak.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Studentmobiel.nl
Het is inderdaad een prima aanbieding. Ik blijf het onredelijk vinden dat je voor verlenging wel de hoofdprijs betaalt maargoed. Veel plezier ermee
Nog een vraag voor wat betreft de bestelling by Typhone, leveren zulke zaken pas uit als ze je contract binnen hebben? Of wordt het toestel alvast verzonden voordat het contractuele gebeuren helemaal rond is? Ik neem aan dat je eerst alles contractueel rond moet hebben namelijk.
Waarom deze vraag? Nou omdat ik mensen hier hoor zeggen dat ze GSMEasy annuleren en naar Typhone gaan, maar hebben jullie dan nog niks ingestuurd of betaald?
Waarom deze vraag? Nou omdat ik mensen hier hoor zeggen dat ze GSMEasy annuleren en naar Typhone gaan, maar hebben jullie dan nog niks ingestuurd of betaald?
Ik vind voor mezelf de maandprijs nog net wat te hoog. € 455 /12 kom ik uit op 37,91666667, oftewel € 38. Denk dat ik dan toch maar voor een 2 jarig abbo kies. Hierbij heb ik wat lagere maandlasten, wat wel lekker is.
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Bij GSM Easy hoef je niks op te sturen, ze komen bij het bezorgen van de telefoon langs om alles qua contract te regellen. Ook al zit je aan het contract vast heb je als het goed is toch nog de standaard 8 dagen bedenktijd vanaf het moment dat het contract ingaat.wph schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:43:
Nog een vraag voor wat betreft de bestelling by Typhone, leveren zulke zaken pas uit als ze je contract binnen hebben? Of wordt het toestel alvast verzonden voordat het contractuele gebeuren helemaal rond is? Ik neem aan dat je eerst alles contractueel rond moet hebben namelijk.
Volgens mij zijn die bij Vodafone net zo hoog. Aangezien je dan 8 maanden 50% korting krijgt en je toestel dan gratis is..The Executer schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:44:
Ik vind voor mezelf de maandprijs nog net wat te hoog. € 455 /12 kom ik uit op 37,91666667, oftewel € 38. Denk dat ik dan toch maar voor een 2 jarig abbo kies. Hierbij heb ik wat lagere maandlasten, wat wel lekker is.
Ik heb al een twee jarig abbo afgesloten, maar als ik nog kon switchen had ik het wel geweten.
Vergeet niet dat je het tweede jaar een sim only kan nemen of je toestel voor een goede prijs kan verkopen. Dan vallen de maandlasten over twee jaar ineens een stuk lager uit...
Voor degene die het nog niet zien :Hij staat nu ook gewoon op de homepagina bij Typhone onder de blauw/rode actiebanner van de S2, in het midden ( wel de Brown Grey)letskeepitsafe schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:26:
Aha vandaar! Bij Typhone krijg je direct je contract in de mail en moet je het voor 30 maart 15.00 uur terugsturen. Ook moet je direct de toestelkosten (22 euro) en verzendkosten à 9,95 betalen. Aansluitkosten heb ik trouwens nergens gezien.letskeepitsafe schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:46:
[...]
Bij GSM Easy hoef je niks op te sturen, ze komen bij het bezorgen van de telefoon langs om alles qua contract te regellen. Ook al zit je aan het contract vast heb je als het goed is toch nog de standaard 8 dagen bedenktijd vanaf het moment dat het contract ingaat.
En hoe verander je dit in een witte?tvdoc schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:47:
Voor degene die het nog niet zien :Hij staat nu ook gewoon op de homepagina bij
Typhone onder de blauw/rode actiebanner van de S2, in het midden ( wel de Brown Grey)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb de verzendkosten gedaan dat ik achteraf met een acceptgiro betaal (wel 1 euro extra) en ik hoefde geen 22 euro extra te betalen en ook geen aansluitkosten idd.wph schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:48:
[...]
Aha vandaar! Bij Typhone krijg je direct je contract in de mail en moet je het voor 30 maart 15.00 uur terugsturen. Ook moet je direct de toestelkosten (22 euro) en verzendkosten à 9,95 betalen. Aansluitkosten heb ik trouwens nergens gezien.
Im notorious
Actieprijs eerste 4 maanden:
€ 21,25 p/mnd
Daarna:
€ 42,50 p/mnd
Aansluitkosten éénmalig € 30,00
Toestelprijs: GRATIS
€ 21,25 p/mnd
Daarna:
€ 42,50 p/mnd
Aansluitkosten éénmalig € 30,00
Toestelprijs: GRATIS
Aansluitkosten betaal je waarschijnlijk bij de eerste factuur van Vodafone.
De witte blijft op dit moment nog 22 euro bijbetalen, maar ik zie wel dat ze vanmorgen regelmatig de site aan het veranderen zijn, dus misschien dat in de loop van de dag de witte ook gratis wordt.
Maar goed, dan moet je alsnog je contract insturen, dus dan kan je er alsnog niet meer onderuit.Thenotorious schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:49:
[...]
Ik heb de verzendkosten gedaan dat ik achteraf met een acceptgiro betaal (wel 1 euro extra) en ik hoefde geen 22 euro extra te betalen en ook geen aansluitkosten idd.
verander het brown-grey in de link naar white en hij wordt een witte zonder kostentvdoc schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:51:
[...]
De witte blijft op dit moment nog 22 euro bijbetalen, maar ik zie wel dat ze vanmorgen regelmatig de site aan het veranderen zijn, dus misschien dat in de loop van de dag de witte ook gratis wordt.
http://www.typhone.nl/gsm...anbieding$$Identity:10907
[ Voor 9% gewijzigd door Brackpc op 28-03-2012 11:53 ]
Maar bij 1 jaar niet...
[ Voor 94% gewijzigd door CLB op 28-03-2012 11:55 ]
Voor zover ik kan zien klopt het wel wat je zegt over Hi, maar vergeet niet dat het toestel in principe na een jaar dus terug moet naar Hi, en als je hem wilt houden moet je een restbedrag betalen. Dit is dan ook de reden dat je nu niks hoeft bij te betalen voor een One X bij zo'n kleine bundel. Het moment van bijbetalen voor een toestel is door de leaseconstructie naar achteren gehaald.CLB schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:32:
Ik blijf bij 1 jarig een bedrag van 22 euro krijgen. Als ik refresh dan komt hij gewoon weer op 2 jaar.
Wat denken jullie. Nu bij Typhone bestellen of wachten tot 2 april, de nieuwe week voor een nieuwe aanbieding.
Wat denken jullie. Nu bij Typhone bestellen of wachten tot 2 april, de nieuwe week voor een nieuwe aanbieding.
http://www.typhone.nl/win...Aanbieding&Identity=10908 Voor White toestel 100 BSW Smart 0 euro toestel.
Maar mensen, we zien nergens de abbo kosten staan via die link en dus ook niet of we 4 maanden 50% korting krijgen. Hoe zeker zijn we dat we daar geen geld verliezen ten opzichte van de 22 euro meerprijs voor de telefoon actie?
Maar mensen, we zien nergens de abbo kosten staan via die link en dus ook niet of we 4 maanden 50% korting krijgen. Hoe zeker zijn we dat we daar geen geld verliezen ten opzichte van de 22 euro meerprijs voor de telefoon actie?
[ Voor 7% gewijzigd door letskeepitsafe op 28-03-2012 11:57 ]
Yes inderdaad, dat begreep ik... HI zegt 'ongeveer 15% vd restwaarde en het toestel is voor jou'StarC schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:56:
Voor zover ik kan zien klopt het wel wat je zegt over Hi, maar vergeet niet dat het toestel in principe na een jaar dus terug moet naar Hi, en als je hem wilt houden moet je een restbedrag betalen. Dit is dan ook de reden dat je nu niks hoeft bij te betalen voor een One X bij zo'n kleine bundel. Het moment van bijbetalen voor een toestel is door de leaseconstructie naar achteren gehaald.
(dat zei m'n schoonmoeder die had HI gesproken over de telefoon)
€ 21,25letskeepitsafe schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:57:
Eerste 4 maanden
€ 21,25 korting
[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 28-03-2012 11:59 ]
Ik heb hem net via Typhone besteld met een smart 100 abbo en in het contract welke je ontvangt staat de korting gewoon vermeldt.letskeepitsafe schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:57:
http://www.typhone.nl/win...Aanbieding&Identity=10908 Voor White toestel 100 BSW Smart 0 euro toestel.
Top bedankt!Hemmies schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:59:
[...]
Ik heb hem net via Typhone besteld met een smart 100 abbo en in het contract welke je ontvangt staat de korting gewoon vermeldt.
*knip* offtopic.
[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 28-03-2012 12:12 ]
Verwijderd
Koop 'm dan gewoon los, ben je altijd voordeliger uit.jooproo schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:00:
He bah, mag pas in oktober een nieuwe telefoon. Ben wel aan een nieuwe toe en deze lijkt me wel erg goed.
Iemand ervaring met het "doorverkopen" van abonnementen? heb dan het volgend in gedachte:
"
ik sluit abonnement met deze leuke telefoon af, en "verkoop mijn abonnement voor laten we zeggen 20 euro/maand op marktplaats/vraag en aanbod. bij Vodafone laat ik het abonnement dan overschrijven, en ik stort de koper eenmalig het bedrag dat hij elke maand teveel zou moeten betalen. heb ik goedkoop en hele mooi telefoon, en iemand anders en leuk abonnement voor die prijs.
"
Verwijderd
Had hem een paar dagen geleden op gsmwijzer.be besteld...Voor de prijs en voor de datum die veel vroeger was als de andere shops.
Nu is de datum opeens verdwenen en ik voel het al aankomen...Zouden ze de datum nie gewoon zo vroeg gezet hebben om mensen te overtuigen om bij hen te kopen en dan gewoon afkomen met een flauwe smoes? Mag dit eigenlijk gewoon?
Heb hen juist een mail erover gestuurd met als antwoord:
"Beste,
Wij kopen rechtstreeks in bij HTC en daarom worden wij iets vroeger aangeleverd dan andere shops.
Ik weet niet met zekerheid dat hij ook vandaag binnenkomt. Van zodra meer nieuws geven wij zeker een reply aan u.
Met vriendelijke groet"
Dus zij weten niet of hij vandaag zeker binnenkomt? Tot gisteren staat er 28 maart, vandaag niets meer en ze weten ook niet of hij vandaag binnenkomt? Yeah right...
En via wat kopen die andere shops hun htc's dan aan?
Nu is de datum opeens verdwenen en ik voel het al aankomen...Zouden ze de datum nie gewoon zo vroeg gezet hebben om mensen te overtuigen om bij hen te kopen en dan gewoon afkomen met een flauwe smoes? Mag dit eigenlijk gewoon?
Heb hen juist een mail erover gestuurd met als antwoord:
"Beste,
Wij kopen rechtstreeks in bij HTC en daarom worden wij iets vroeger aangeleverd dan andere shops.
Ik weet niet met zekerheid dat hij ook vandaag binnenkomt. Van zodra meer nieuws geven wij zeker een reply aan u.
Met vriendelijke groet"
Dus zij weten niet of hij vandaag zeker binnenkomt? Tot gisteren staat er 28 maart, vandaag niets meer en ze weten ook niet of hij vandaag binnenkomt? Yeah right...
En via wat kopen die andere shops hun htc's dan aan?
Potverdorie wat wordt ik nu chagrijnig zeg als huidig Vodafone abonnement houder.
Nu al 2 gigantisch goede aanbiedingen maar een huidige klant betaalt grof meer (bijv. bij Typhone met Web Smart 100 zo'n €337 voor het toestel i.p.v. gratis. Gecombineerd met het feit dat ik ook nog 2 maand moet met huidige abonnement moet ik maar even wachten en hopen dat de komende 2 maand nog een aantrekkelijke aanbieding voor mij langs komt.

Nu al 2 gigantisch goede aanbiedingen maar een huidige klant betaalt grof meer (bijv. bij Typhone met Web Smart 100 zo'n €337 voor het toestel i.p.v. gratis. Gecombineerd met het feit dat ik ook nog 2 maand moet met huidige abonnement moet ik maar even wachten en hopen dat de komende 2 maand nog een aantrekkelijke aanbieding voor mij langs komt.
Piet, je kan eventueel een nieuwe abonnement bestellen indien je abonnement bijna afloopt. Je behoudt dan alleen je nummer niet
Ik ben het ook aan het overwegen, zit in dezelfde situatie
[ Voor 19% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 28-03-2012 12:11 ]
En wat als je nu een nieuw abo neemt bij dezelfde provider(vodafone dus) met nummerbehoud, ik zie nergens staan dat dat niet kan, en je kan nummerbehoud 2 maand van te voren aanvragen misschien een poging waard?
Idem... Ik moet nog 3 maanden maar uiteindelijk is het voordeliger om een nieuw abo te nemen en de oude door te laten lopenPiet91 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:08:
Potverdorie wat wordt ik nu chagrijnig zeg als huidig Vodafone abonnement houder.![]()

Ik zit op dit moment bij Vodafone en mijn contract is al afgelopen (maar loopt door, dus kan hem met een opzegtermijn van 1 maand opzeggen). Kan ik een nieuw abonnement bestellen op mijn eigen naam en zelfde bankrekening als mijn nog actieve abonnement zonder problemen?q-enf0rcer.1 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:10:
Piet, je kan eventueel een nieuwe abonnement bestellen indien je abonnement bijna afloopt. Je behoudt dan alleen je nummer niet
Beetje bizar. Feitelijk gewoon gratis abbo of telefoon. Net hoe je het ziet. Op andere sites kom je met 2 jarig duurste abbo nog op € 17 bijbetalen. Op Typhone 1 jaar met gratis toestel en ook nog een relatief goedkoop abbonement. Of ze hebben een fout gemaakt en hebben veel mensen nu mazzel met bestellen. Of ze willen gewoon failliettankforce schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:30:
Dan is het nog goedkoop! 477 in totaal nou dan wist ik het wel... los kost het toestel ook 550 dus en dan heb je er ook nog een jaar internet en bellen bij!
Jahoor, no problemoletskeepitsafe schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:13:
Ik zit op dit moment bij Vodafone en mijn contract is al afgelopen (maar loopt door, dus kan hem met een opzegtermijn van 1 maand opzeggen). Kan ik een nieuw abonnement bestellen op mijn eigen naam en zelfde bankrekening als mijn nog actieve abonnement zonder problemen?
Ik heb twee abbo's besteld op mijn naam, just to be shure dat de aanbieding straks niet weg is
Kijken of m'n schoonmoeder (uit haar werk) nog op tijd is voor een eigen abbo met nummerbehoud...
En ik twijfel nog om er zelf eentje door te laten gaan, naast m'n huidige abbo... €477,00 voor dit bakbeest..
[ Voor 44% gewijzigd door CLB op 28-03-2012 12:17 ]
Ik kon het ook niet meer aanzien en heb de Typhone aanbieding besteld. Zelfs met 2 maanden dubbele abonnementskosten vond ik dit een aanbieding die ik niet kon laten liggen. Helaas heb ik dan wel een nieuw nummer, niet handig en zeker iets niet wat ik direct van plan was. Maar ja dan maar m'n oude nummer overschakelen naar onbeperkt geldige prepaid van KPN met een voicemail bericht dat ik een nieuw nummer hebPiet91 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:08:
Potverdorie wat wordt ik nu chagrijnig zeg als huidig Vodafone abonnement houder.![]()
Verwijderd
Maar dan loop je wel 2 maand met dubbele maandkosten.Brackpc schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:12:
En wat als je nu een nieuw abo neemt bij dezelfde provider(vodafone dus) met nummerbehoud, ik zie nergens staan dat dat niet kan, en je kan nummerbehoud 2 maand van te voren aanvragen misschien een poging waard?
Tevens zal dat niet werken lijkt me... Je verlengd immers gewoon, maar doet het anders...
Zou een stunt zijn om zo even +/- €300,00 euro mee te omzeilen, maarja je kan 'n poging wagen.
Zou een stunt zijn om zo even +/- €300,00 euro mee te omzeilen, maarja je kan 'n poging wagen.
Dan heet het geen nieuw abo maar verlengen, dus denk niet dat dat gaat werken. Dat is het nare, de 'nieuw abonnement'-acties tellen niet voor bestaande klanten, tenzij ze natuurlijk bereid zijn hun oude nummer op te offeren.Brackpc schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:12:
Gister besteld bij GSMeasy en vandaag weer geannuleerd en besteld bij Typhone
HTC One X Zwart 1 Jaar Vodafone 4x 21.25 8x 42,50 + 30 euro aansluitkosten - Toestel Gratis = 455 euro
100 min en 1000MB. Mooie deal toch
HTC One X Zwart 1 Jaar Vodafone 4x 21.25 8x 42,50 + 30 euro aansluitkosten - Toestel Gratis = 455 euro
100 min en 1000MB. Mooie deal toch
Bij typhone besteld!
Heb eens lopen rekenen,maar als ik het toestel meteen verkoop (heb nog een goed toestel) en dit afhaal van de abbo kosten, kom ik op een best goed abbo van Vodafone voor enkele (3 tot 4) euro's per maand.
Moest toch verlengen...goedkoper kan ik het zo niet krijgen...
Heb eens lopen rekenen,maar als ik het toestel meteen verkoop (heb nog een goed toestel) en dit afhaal van de abbo kosten, kom ik op een best goed abbo van Vodafone voor enkele (3 tot 4) euro's per maand.
Moest toch verlengen...goedkoper kan ik het zo niet krijgen...
Meulendijks89 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:29:
Gister besteld bij GSMeasy en vandaag weer geannuleerd en besteld bij Typhone![]()
HTC One X Zwart 1 Jaar Vodafone 4x 21.25 8x 42,50 + 30 euro aansluitkosten
Toestel Gratis = 465 euro 100 min en onbeperkt sms en 1000MB. Mooie deal toch
Mijn telfort abo loopt 19/05/2012 af, als ik nu overstap naar Vodafone, krijg ik dan dubbele lasten?
Of regelen ze de overstap pas op de einddatum van mijn huidige contract?
Of regelen ze de overstap pas op de einddatum van mijn huidige contract?
Kan iemand mij helpen aub.
Ik heb een abonnement lopen bij Simyo. Ik kan hem per 1 april of 1 mei opzeggen. 1 April lijkt me dan niet zo slim, aangezien ik dan een aantal dagen niet bereikbaar ben.
Als ik nu een nieuw abbo afsluit bij Typhone en ik wil mijn nummer behouden, zit ik dan tijdelijk met 2 nummers waarvoor ik allebij moet betalen? Of gaat het abbo pas in zodra het nummer is overgezet? Ben een beetje bang dat ik nog anderhalve maand ofzo met een Simyo abbo loop en dan ook nog eens voor Vodafone moet betalen..
Ik heb een abonnement lopen bij Simyo. Ik kan hem per 1 april of 1 mei opzeggen. 1 April lijkt me dan niet zo slim, aangezien ik dan een aantal dagen niet bereikbaar ben.
Als ik nu een nieuw abbo afsluit bij Typhone en ik wil mijn nummer behouden, zit ik dan tijdelijk met 2 nummers waarvoor ik allebij moet betalen? Of gaat het abbo pas in zodra het nummer is overgezet? Ben een beetje bang dat ik nog anderhalve maand ofzo met een Simyo abbo loop en dan ook nog eens voor Vodafone moet betalen..
Geldt de wet koop of afstand ook op contracten die je online besteld? Ik bedoel in het geval dat de telefoon (formaat maak ik mij het meest zorgen over) mij niet bevalt, is het dan nog mogelijk om binnen 7 dagen de contract te beëindigen en de telefoon terug te sturen?
bij overstappen met nummerbehoud gaan abbos in als je oude is afgelopen. Meestal is je huidige abbo na je contract-periode per maand opzegbaar. Je krijgt na afsluiten dus gelijk je nieuwe toestel, en zit dan nog een maandje met je oude abbo voordat je automatisch overgaat naar je nieuwe abbo.Kiwii schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:34:
Kan iemand mij helpen aub.
Volgens consuwijzer.nl niet als het om een service of dienst gaat.
http://www.consuwijzer.nl...ktijd_bij_koop_op_afstand
Of is er geen sprake van 'direct laten beginnen'?
Of is er geen sprake van 'direct laten beginnen'?
[ Voor 10% gewijzigd door RudolfR op 28-03-2012 12:39 ]
Duidelijk, thanksRudolfR schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:36:
Waar misschien nog discussie over kan zijn is het criterium dat 'u de dienst meteen wilt laten beginnen'. Bij vroegtijdige overstap zit er vaak nog een periode tussen het afsluiten en het daadwerkelijke ingaan van het contract. Maakt dat nog uit?RudolfR schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:36:
Thanks! Ik las net dit:ruurd v. schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:36:
[...]
bij overstappen met nummerbehoud gaan abbos in als je oude is afgelopen. Meestal is je huidige abbo na je contract-periode per maand opzegbaar. Je krijgt na afsluiten dus gelijk je nieuwe toestel, en zit dan nog een maandje met je oude abbo voordat je automatisch overgaat naar je nieuwe abbo.
Als ik dat lees zou ik denken dat ik voor 2 abbo's moet betalen tijdelijk. Ben even in verwarring met wat ik nou moet doen..Wanneer u overstapt van provider, dus bijvoorbeeld van Vodafone naar KPN, kunt u ervoor kiezen om uw huidige nummer te behouden. Het maakt voor nummerbehoud niet uit of u nu een prepaid, SIM Only-abonnement of abonnement met gsm gebruikt. Hieronder vindt u alle informatie die u nodig hebt om nummerbehoud te regelen. Let er wel op dat u, om dubbele kosten te voorkomen, altijd rekening moet houden met de opzegtermijn van uw huidige contract. Wanneer u bijvoorbeeld nu een nieuw abonnement af wilt sluiten, terwijl uw huidige contract nog niet afgelopen is, zult u een tijd lang 2 contracten hebben. Het nummerbehoud kan pas plaatsvinden op het moment dat uw huidige contract afloopt en uw nummer nog actief is.
Vodafone
Vodafone regelt voor u het nummerbehoud. Bij uw contract ontvangt u, indien u kiest voor nummerbehoud, het “contract nummerbehoud”. Vul dit contract volledig en correct in, stuur het op, en wij regelen de aanvraag voor u. Wanneer wij de definitieve bevestiging ontvangen van Vodafone, wordt alles aan u verstuurd. U dient rekening te houden met een verwerkingstijd van 6-10 werkdagen afhankelijk van uw opzegtermijn bij uw huidige provider.

Ik kan me niet voorstellen dat het echt is van Typhone, iemand moet erg veel verlies maken met die deal.
Afijn, ik zit nog 6 maanden vast aan mijn iPhone 4, anders had ik het ook gedaan
Afijn, ik zit nog 6 maanden vast aan mijn iPhone 4, anders had ik het ook gedaan
Atlas#22744
Het is bijna 1 april dus kan idd een goede grap zijn...
Power to the beat.
We zullen zien....heb besteld en alles teruggestuurd...afwachten hoelang het gaat duren..
Heb je ook een kopie van je bankafschrift bijgevoegd?atomix9 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:52:
We zullen zien....heb besteld en alles teruggestuurd...afwachten hoelang het gaat duren..
Meestal is een kopie van de voor en achterzijde met kopie van je ID wel voldoende....
Power to the beat.
Heb ze telefonisch gesproken, actie is gewoon correct. Heb mijn bestelling omgezet naar HTC One X White (had de bruine besteld). 1 jarig, 0€. (Dame gaf aan dat deze 22€ was, laten zien dat ik hem kon bestellen voor €0. Stond inderdaad verkeerd in het systeem gaf ze aan, moest waarschijnlijk nog aangepast worden zodat ook die €0 was. Ik heb hem iig voor 0€ bij 1 jarig web smart 100.Kasai schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:48:
Ik kan me niet voorstellen dat het echt is van Typhone, iemand moet erg veel verlies maken met die deal.
\EDIT, ik had trouwens een pre-order staan bij Hi. Die geannuleerd. Direct bevestiging van annulering en daarna bij Typhone besteld.
[ Voor 8% gewijzigd door sander_kok op 28-03-2012 12:59 ]
Ja zekers. Kopie kan je zo uitdraaien via internetbankieren. Ff op PDF zetten en klaar.ronaldm3 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:54:
[...]
Heb je ook een kopie van je bankafschrift bijgevoegd?
Meestal is een kopie van de voor en achterzijde met kopie van je ID wel voldoende....
Het blijft bizar 
Nu overweeg ik om maar een abbonement er naast te nemen, anders zou ik het toetsel los kopen.
Nu overweeg ik om maar een abbonement er naast te nemen, anders zou ik het toetsel los kopen.
Atlas#22744
Nice dan ga ik dat vanavond ff doen... je mag volgens mij 3 nummers hebben lopen bij een aanbieder dus dat komt dan nog net goedatomix9 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:00:
[...]
Ja zekers. Kopie kan je zo uitdraaien via internetbankieren. Ff op PDF zetten en klaar.
Zo eens ff bellen wanneer ze het toestel gaan verzenden als alles in orde is
En als een bezorger aan de deur komt kan je pinnen en dan hoeven ze geen kopie van je bankafschrift te hebben.
[ Voor 0% gewijzigd door ronaldm3 op 28-03-2012 13:10 . Reden: ...... ]
Power to the beat.
dit voegt toch niets toe?
[ Voor 84% gewijzigd door PaT op 28-03-2012 13:39 ]
Ik ook, wel handig dat je het contract kennelijk ook per mail kan sturen! Ik hoop zo dat dit geen grap is he..
Hebben de mensen die de one x bij typhone hebben besteld al ontvangst bevestiging gehad van de ingezonden documenten? Ik namelijk nog niet
Net gebeld met Typhone over de kwestie van nummerbehoud. Ik zit bij Vodafone en wil naar Vodafone, dus dat gaat niet lukken. Ik kreeg nog wel ene goede tip van Typhone om dubbele maandlasten te voorkomen: laat het overschrijven naar een prepaid kaart en laat het pas over twee maanden ingaan. In mijn geval betaal ik dus dan nog slechts twee weken dubbele kosten.
Nog niet...M3lvinG schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:22:
Hebben de mensen die de one x bij typhone hebben besteld al ontvangst bevestiging gehad van de ingezonden documenten? Ik namelijk nog niet
Zal wel ff duren..

Als je dat abbo bestelt bij typhone, wanneer gaat het dan in enzo? Ik wil niet met dubbele maandlasten komen te zitten, maar ik had dit abbo op het oog voor 2 jaar, dus 1 jaar is geweldig!
Let op:
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.
Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.
Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.