Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Android16
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-06 00:30
Twintig euro bijbetalen, dat is dan een goede deal! Ongeveer 2 weken geleden hadden ze natuurlijk ook die superstunt bij Typhone, helaas ben ik die net misgelopen en ben nu dus op zoek naar weer zo een deal :)
Mocht ik iets tegenkomen ga ik het hier vanzelfsprekend melden, ben benieuwd of er nog er nog goede deals komen gaan, een ieder die het toestel al heeft, veel plezier er mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Android16 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:03:
Twintig euro bijbetalen, dat is dan een goede deal! Ongeveer 2 weken geleden hadden ze natuurlijk ook die superstunt bij Typhone, helaas ben ik die net misgelopen en ben nu dus op zoek naar weer zo een deal :)
Mocht ik iets tegenkomen ga ik het hier vanzelfsprekend melden, ben benieuwd of er nog er nog goede deals komen gaan, een ieder die het toestel al heeft, veel plezier er mee :)
Waarschijnlijk 24 mnd ;)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-06 16:11
Ik moet er nog achter aan gaan dat ik teveel betaald heb voor het toestel (Prijs is gedaald sinds pre-order), maar los van dat heb ik een verzendbevestiging. Dit is (ik gok) via GLS en kan wellicht vrijdag al komen. Hopelijk komt ie vroeg of laat in de avond..

EDIT: Weet iemand eigenlijk of Vodafone levert via GLS or TNT voor verlenging?

[ Voor 13% gewijzigd door Cilph op 13-04-2012 03:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-05 21:45
Cilph schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 03:11:
Ik moet er nog achter aan gaan dat ik teveel betaald heb voor het toestel (Prijs is gedaald sinds pre-order), maar los van dat heb ik een verzendbevestiging. Dit is (ik gok) via GLS en kan wellicht vrijdag al komen. Hopelijk komt ie vroeg of laat in de avond..

EDIT: Weet iemand eigenlijk of Vodafone levert via GLS or TNT voor verlenging?
Gisterochtend met Vodafone gesproken, die gaven aan dat mijn (nog te ontvangen) toestel inmiddels aan GLS was overgedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blarretje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-10-2024
Gisteren bij Vodafone online wit exemplaar besteld. Gisteravond de orderbevestiging binnengekregen en vanochtend via de mail de verzendbevestiging. Ik wacht nog op een track & tracenummer.

Eerdere order had ik geannuleerd omdat het toestel nu GRATIS was bij een BEL SMS WEB 350 abonnement. Anders had ik 94 euro moeten bijbetalen.

Ik hoop dat het toestel vandaag wordt afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-04 14:33
Vanmorgen eindelijk mail gehad van Vodafone dat mijn grijze X onderweg is _/-\o_

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
Doopy-X- schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 08:48:
Vanmorgen eindelijk mail gehad van Vodafone dat mijn grijze X onderweg is _/-\o_
Toch blijft Vodafone bijzonder... gisteren gebeld, toestel was overgedragen aan koerier (GLS). Nee u krijgt helemaal geen bevestiging hiervan via de mail, u wordt door GLS benaderd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:36
Blarretje schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 08:47:
Gisteren bij Vodafone online wit exemplaar besteld. Gisteravond de orderbevestiging binnengekregen en vanochtend via de mail de verzendbevestiging. Ik wacht nog op een track & tracenummer.

Eerdere order had ik geannuleerd omdat het toestel nu GRATIS was bij een BEL SMS WEB 350 abonnement. Anders had ik 94 euro moeten bijbetalen.

Aargh man, krijg ik dan alleen maar prutsers aan de lijn daar... of ze zijn me gewoon graag kwijt als klant. Ik heb al 2x geprobeerd te bestellen maar ik kan gewoon niet bestellen bij Vodafone...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BLAST3R
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-06 15:12
Gister eindelijk het verlossende mailtje met de track and trace code van mijn telefoon.
Kan elk moment komen.. :>

Hoe het nou kwam dat mijn contract een week bij Vodafone bleef liggen weet ik niet, maar Typhone was wel snel in het afhandelen van de bestelling.

Ik verhuis naar het ervaringen topic. Succes nog iedereen die nog wacht!

Ondertussen heb ik mijn SIM maar alvast op micro-formaat geknipt :z

[ Voor 9% gewijzigd door _BLAST3R op 13-04-2012 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
Net vriendelijke medewerker van VF gesproken (heb verlenging op 12-3 bij VF zelf geregeld): gisteren is mijn verlenging omgeboekt naar een andere verzendlijst (iets met een verkeerd artikelnummer, details wilde hij me besparen) waardoor de verzending 2 werkdagen later gaat gebeuren. Komende maandag gaat mijn telefoon naar GLS, welke mogelijk eind vd middag komt leveren. Maar anders 100% zeker weten komende dinsdag.

Laat ik nou toevallig komende dinsdag een vrije dag hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:06
vandaag maar weer een contact opgenomen met Typhone...wacht nog steeds op goedkeuring van mijn contract sinds 30-maart....(gewoon nieuw nummer met HTC One X Grey)

dik 45min in wacht gestaan had de optie status bestelling gekozen...daarna terugebeld en de optie nieuw contract gekozen en binnen 1min geholpen 8)7 .
ze vertelden mij dat er storing bij Vodafone was en dat het begin volgende week moet gaan lukken..nah ja dat moeten we maar geloven dan...weer een lang weekend voor de boeg en mijn galaxy s2 is verkocht en gaat vandaag op de post.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-06 08:13
Dit is misschien wat off topic maar ik zit er toch mee.
Hebben de mensen die hun htc one X bij gsmeasy hebben besteld met tell-a-friend code hun Bluetooth headset al ontvangen? Ik heb mijn htc one x vorige week vrijdag in ontvangst genomen en ik heb hem 28 maart besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blarretje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-10-2024
Blarretje schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 08:47:

Ja hoor! Toestel is binnen... _/-\o_ (1 dag na bestelling) Krijg net telefoontje van mijn vrouw dat het toestel is gearriveerd. Hoewel het toestel uiteindelijk voor mijn vrouw is, ga ik vanavond het apparaat configureren.

Ook ik verhuis naar het "ervaringen" topic.

Veel succes met wachten nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
M3lvinG schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:08:
Dit is misschien wat off topic maar ik zit er toch mee.
Hebben de mensen die hun htc one X bij gsmeasy hebben besteld met tell-a-friend code hun Bluetooth headset al ontvangen? Ik heb mijn htc one x vorige week vrijdag in ontvangst genomen en ik heb hem 28 maart besteld.
nope, nog niks.
ook de bol.com voucher nog niet ontvangen. (wegens terugkerende klant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:16
Michel242186 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:41:
vandaag maar weer een contact opgenomen met Typhone...wacht nog steeds op goedkeuring van mijn contract sinds 30-maart....(gewoon nieuw nummer met HTC One X Grey)

dik 45min in wacht gestaan had de optie status bestelling gekozen...daarna terugebeld en de optie nieuw contract gekozen en binnen 1min geholpen 8)7 .
ze vertelden mij dat er storing bij Vodafone was en dat het begin volgende week moet gaan lukken..nah ja dat moeten we maar geloven dan...weer een lang weekend voor de boeg en mijn galaxy s2 is verkocht en gaat vandaag op de post.... :'(
Hier exact het zelfde alleen dan wacht ik al vanaf de 29e. Vanmorgen ook contact opgenomen met de melding dat ik wil annuleren tenzij ze voor 3 uur konden zorgen dat het contract werd goedgekeurd en vandaag nog verzonden zou worden. De telefoniste zou erachter gaan, maar gaf ook aan dat het waarschijnlijk annuleren zou worden. Toeval of niet 5 minuten geleden een mail met contract is goedgekeurd...

Helaas net ook ergens anders besteld, word dus weer annuleren daar.

Al met al hopelijk morgen eindelijk de telefoon binnen _/-\o_
Oke zo snel mogelijk versturen is dus niet op de dag dat ze de goedkeuring krijgen.... nou dan maar tot volgende week wachten...

[ Voor 5% gewijzigd door Shikaka op 14-04-2012 00:02 ]

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:55
Net een witte besteld bij 4launch in Eindhoven, was er nog 1 op voorraad, nu hebben ze alleen nog een grijze op voorraad. Prijs: 549,90

Ga hem zo ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BLAST3R
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-06 15:12
Telefoon is binnen.. Echter zit er een dode pixel op.. :(
Het lijkt nogal veel voor te komen bij deze telefoon.. Check dus even goed je tel wanneer je hem hebt ontvangen of er niets mis is met het scherm.

[ Voor 83% gewijzigd door _BLAST3R op 13-04-2012 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
db I Delirium schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 17:14:
Net een witte besteld bij 4launch in Eindhoven, was er nog 1 op voorraad, nu hebben ze alleen nog een grijze op voorraad. Prijs: 549,90

Ga hem zo ophalen!
dan wacht ik nog wel ff op typhone heb hem daar voor 400 euro... >:)
keek vandaag even op directkorting...bleek ik 15 euro in de min te staan???...geannuleerde order van gsmeasy was verrekend en nu stond ik in de min???....als de 20 euro van typhone daaroverheen komt dan sta ik weer 5 euro in de plus?.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:33
Michel242186 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 20:28:
[...]

dan wacht ik nog wel ff op typhone heb hem daar voor 400 euro... >:)
keek vandaag even op directkorting...bleek ik 15 euro in de min te staan???...geannuleerde order van gsmeasy was verrekend en nu stond ik in de min???....als de 20 euro van typhone daaroverheen komt dan sta ik weer 5 euro in de plus?.. 8)7
Je had 'm met die eenjarige vodafone actie voor 400 EUR of op een andere manier? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Brm-G schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 20:51:
[...]

Je had 'm met die eenjarige vodafone actie voor 400 EUR of op een andere manier? :|
ja inclusief cheap ass abo vodafone bel&sms totaal iets van 400 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Heb een paar uur geleden een verzendbevestiging gekregen dat mijn HTC One X in het wit is verzonden.
Had em gisteren besteld i.c.m. een verlenging rechtstreeks bij Vodafone.

Nu lees ik dus dat Vodafone verzend via GLS, maar weet iemand toevallig ook welke verzendmethode? De mensen die em al ontvangen hebben van Vodafone wellicht? Als ze namelijk Parcel Express gebruiken als dienst van GLS, dan zou het best kunnen dat ze morgen al voor de deur staan en ik dan ff thuis moet blijven, was van plan om naar de uni bib. te gaan om te studeren namelijk.
Normaal bezorgt GLS namelijk niet op zaterdag.

Vodafone geeft namelijk geen Track&Trace nummers en dat informatienummer van GLS is prijzig en bovendien gesloten morgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Yellowneck op 14-04-2012 00:55 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superblik
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-06-2018
Yellowneck schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 00:55:
Heb een paar uur geleden een verzendbevestiging gekregen dat mijn HTC One X in het wit is verzonden.
Had em gisteren besteld i.c.m. een verlenging rechtstreeks bij Vodafone.
GLS? ik dacht gewoon TNT hoor staat ook in de bevestigingsmail en orderpage.
gistermiddag ook een bevestigingsmail ontvangen over de verzending van de one x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Superblik schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 11:59:
[...]

GLS? ik dacht gewoon TNT hoor staat ook in de bevestigingsmail en orderpage.
gistermiddag ook een bevestigingsmail ontvangen over de verzending van de one x.
Bevestiging van levering
Home | Contact

Geachte klant,

Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.

Uw klantnummer: 3******
Order datum: 12-04-2012

Mobiel nummer Artikelen Aantal datum

06 10 ** ** ** HTC One X WHT Vanilla 1 13-04-2012

Afleveradres:

Rekeningadres:

Met vriendelijke groeten,

Peter Doveren
Directeur Klantenservice
Verlengingen worden blijkbaar met GLS verstuurd dan, jij hebt waarschijnlijk een nieuwe bestelling geplaatst in de webshop?
Ik was al een bestaande klant en heb em bovendien telefonisch verlengd

[ Voor 11% gewijzigd door Yellowneck op 14-04-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superblik
  • Laatst online: 13-06-2018
Yellowneck schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 12:54:
[...]

[...]

Verlengingen worden blijkbaar met GLS verstuurd dan, jij hebt waarschijnlijk een nieuwe bestelling geplaatst in de webshop?
Ik was al een bestaande klant en heb em bovendien telefonisch verlengd
Née het betreft een verlenging.via de web shop gedaan.ik bedoel het staat Op de order page van vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Superblik schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 13:21:
[...]

Née het betreft een verlenging.via de web shop gedaan.ik bedoel het staat Op de order page van vodafone.
Ohja, naja heb zojuist een antwoord gekregen van Vodafone via Facebook:
Vodafone Nederland In dat geval word je toestel inderdaad geleverd door GLS. GLS bezorgt niet op Zaterdag. Je kunt je pakket waarschijnlijk Maandag in ontvangst nemen. Uitlevering vindt plaats tussen 09.00 en 17.00 uur. Ben je niet thuis, dan ontvang je een bericht in je brievenbus. Groetjes, Robbie
En met in dat geval, bedoelt hij het geval van verlenging.

[ Voor 4% gewijzigd door Yellowneck op 14-04-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
Joepie hij is binnen. Nu eerst nog opladen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453430

Ik wordt egt gek van typhone..
Ik heb dus op 30 maart de HTC One X besteld en dit is mijn orderstatus:

30-03-2012 We hebben uw contract ontvangen. Wanneer er bepaalde zaken ontbreken of onduidelijk zijn zullen wij u hierover berichten. Indien alles in orde is wordt de aanvraag z.s.m. verder in behandeling genomen.
06-04-2012 Alle benodigde gegevens zijn momenteel in ons bezit en uw bestelling is wederom in behandeling genomen.

Ik heb toen op 10 april via facebook gevraagd hoe het zat met mijn bestelling en kreeg het volgende antwoord:

Beste Danny, de aanvraag is nog in behandeling en zal naar verwachting uiterlijk morgen goedgekeurd worden. Zodra dit is gebeurd kunnen we overgaan tot levering. Morgen zullen we dus waarschijnlijk alles kunnen versturen waardoor je later deze week alles in huis zou moeten hebben. Vriendelijke groet, Typhone.nl

Ik wachtte daarna dus ene dagje en bleek nog geen mail gekregen te hebben dus ik dacht laat ik maar geduldig zijn en nog een dagje wachten ..
Kreeg ik die dag (donderdag 12 april) dus weer geen mailtje en had die avond dus weer op hun facebook gepost over dat ik teleurgesteld was en wanneer het nou zal gebeuren..
Kreeg ik als antwoord dat het uiterlijk morgen (vrijdag 13 april) geregeld zal worden en dus een mailtje zou krijgen.
Het is nu alweer zaterdag en ik heb nog steeds niks ontvangen..
Mijn geduld raakt echt op..
Sorry voor de lange post maar is er iemand hier die ook al zo lang wacht?
Dit is trouwens zonder nummerbehoud..
En bellen had ook geen zin want ik heb echt totaal een een uur gewacht in de wachtlijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Anoniem: 453430 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 17:48:
Ik wordt egt gek van typhone..
Ik heb dus op 30 maart de HTC One X besteld.............
Sorry voor de lange post maar is er iemand hier die ook al zo lang wacht?
ik zit in hetzelfde schuitje...ook geen nummerbehoud en mij is beloofd begin volgende week maar heb er weinig vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-06 18:50
ik vroeg naar de klantwaarde en die hebben ze toen er nog af gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-06 18:50
klopt, bel+sms+web100 2 jaar.
1e 8 maanden : 21,25
daarna: 42,50
mobiel: 20

goeie deal dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454918

Hmm, ik lees al flinke tijd mee hier, heb uiteindelijk de gok genomen via vodafone een One te bestellen, echter kreeg ik de kriebels van het feit dat hij branded zou zijn, niet branded zou zijn etc. Dus ik heb net een tweet naar vodafone webcare gestuurd:

ThatShitKroon ‏ @ThatShitKroon · Openen
@vodafoneNL Ik heb een HTC one besteld via jullie, nu zou deze branded zijn, kunnen jullie dit aub ontkennen?
Vodafone Webcare ‏ @vodafoneNL Sluiten
@ThatShitKroon Nee, in principe is elke telefoon die je via Vodafone koopt branded. ^CF

Maandag dus maar weer bellen om te annuleren.

Dat dit nog kan in 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-06 16:11
Anoniem: 454918 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 22:30:
Hmm, ik lees al flinke tijd mee hier, heb uiteindelijk de gok genomen via vodafone een One te bestellen, echter kreeg ik de kriebels van het feit dat hij branded zou zijn, niet branded zou zijn etc. Dus ik heb net een tweet naar vodafone webcare gestuurd:

ThatShitKroon ‏ @ThatShitKroon · Openen
@vodafoneNL Ik heb een HTC one besteld via jullie, nu zou deze branded zijn, kunnen jullie dit aub ontkennen?
Vodafone Webcare ‏ @vodafoneNL Sluiten
@ThatShitKroon Nee, in principe is elke telefoon die je via Vodafone koopt branded. ^CF

Maandag dus maar weer bellen om te annuleren.

Dat dit nog kan in 2012.
Mijne was niet branded. Stond zelfs 'Vanilla' (unmodified) op de bestellijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454918

Dat staat op mijn bevestiging ook. Iemand uit het gebruikstopic had het ook al niet.
Ik kan er 7 dagen na ontvangst vanaf. Ik wacht het wel even af dan.

Al ellende genoeg gehad met de klantenservice van vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454493

Ik kan ook verlengen nu bij Vodafone en wil eigenlijk graag het 1 jarig smart 100 abbo. Vraag me af of er nog iets van de toestelprijs af te halen is als je even belt naar Vodafone. Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:25
Anoniem: 454493 schreef op zondag 15 april 2012 @ 13:44:
Ik kan ook verlengen nu bij Vodafone en wil eigenlijk graag het 1 jarig smart 100 abbo. Vraag me af of er nog iets van de toestelprijs af te halen is als je even belt naar Vodafone. Iemand daar ervaring mee?
Ja als je belt maken ze het iets goedkoper. Maar dan is het nog steeds redelijk onvoordelig geloof ik tov andere abbo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454493

Toch wil ik die graag, lagere maandelijkse kosten en bel/ sms niet veel.. Anders neem ik hem wel tweejarig daar hoef je bij de belcompany maar 20 bij te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:36
HowsMyApple schreef op zondag 15 april 2012 @ 15:05:
[...]

Ja als je belt maken ze het iets goedkoper. Maar dan is het nog steeds redelijk onvoordelig geloof ik tov andere abbo's
Zoals? Ik kan geen betere deal vinden?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
stefan-smit20 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 20:15:
[...]

klopt, bel+sms+web100 2 jaar.
1e 8 maanden : 21,25
daarna: 42,50
mobiel: 20

goeie deal dacht ik
Vanaf 1 mei is het het eerste jaar 50% korting, dus toch weer 4 maanden extra 50% korting....is maar tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectLight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-02 10:09
alwaysleft schreef op zondag 15 april 2012 @ 20:32:
[...]

Vanaf 1 mei is het het eerste jaar 50% korting, dus toch weer 4 maanden extra 50% korting....is maar tip
Hoe weet je dit? Heb je een bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:01
PerfectLight schreef op zondag 15 april 2012 @ 20:37:
[...]

Hoe weet je dit? Heb je een bron?
Vaste Vodafone lente deals. Heb met deze deal twee jaar terug mijn HTC Desire gekocht. Eerste jaar 50% korting bij een twee jarig abbo.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectLight
  • Laatst online: 14-02 10:09
Fasterinside schreef op zondag 15 april 2012 @ 20:43:
[...]

Vaste Vodafone lente deals. Heb met deze deal twee jaar terug mijn HTC Desire gekocht. Eerste jaar 50% korting bij een twee jarig abbo.
Ik heb 2 jaar geleden ook mijn Desire met 12 mnd korting gehaald, maar ik wist niet dat dit een jaarlijks terugkerend fenomeen was. Even afwachten dan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
  • Laatst online: 20-05 19:57
Ik had afgelopen week een HTC one x besteld bij Studentmobiel, hoorde 2 dagen geleden dat het is afgewezen, reden is onbekend. Ik wilde graag verlengen van een T-mobile account, alleen dan bij Vodafone, het t-mobile account was op 13 maart verlopen alleen word maandelijks verlengt tot dat ik het stop zet. Geen idee waarom het is afgewezen.

Wat is nu het meest verstandig? Want ik wil graag mijn nummer behouden en dan de deal maken bij Vodafone met het abonnement die velen hier al hebben. Eventueel bij Typhone bestellen of zullen ze daar het zelfde zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:33
Fasterinside schreef op zondag 15 april 2012 @ 20:43:
[...]

Krijg je bij de 1-jarige abonnement dan 6 maanden 50% korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb net een One X bij verlenging besteld bij Vodafone. Ik heb alleen één vraagje, krijg je daar ook een micro-sim bijgeleverd? Ik heb nu een normale simkaart en aangezien ik gelijk aan de slag wil met mijn One X zou het fijn zijn als je gelijk een micro-sim krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-05 12:30
Thomasthomas schreef op maandag 16 april 2012 @ 00:20:
Heb net een One X bij verlenging besteld bij Vodafone. Ik heb alleen één vraagje, krijg je daar ook een micro-sim bijgeleverd? Ik heb nu een normale simkaart en aangezien ik gelijk aan de slag wil met mijn One X zou het fijn zijn als je gelijk een micro-sim krijgt...
Bij een verlenging durf ik niet te zeggen, je kan het beste morgen ochtend even bellen. Kan me namelijk goed voorstellen dat dat niet zo is.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Cyw00d schreef op maandag 16 april 2012 @ 00:33:
[...]

Bij een verlenging durf ik niet te zeggen, je kan het beste morgen ochtend even bellen. Kan me namelijk goed voorstellen dat dat niet zo is.
Als het goed is moet het systeem aangeven dat er een MicroSIM bijgeleverd moet worden.
Ik heb ook een paar dagen geleden mijn abonnement verlengd en de medewerker zei al meteen al dat hij er een MicroSIM bij gedaan had en de One X alleen zou werken met een MicroSIM. Maar het kan natuurlijk nooit geen kwaad om voor de zekerheid er nog even achteraan te bellen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Yellowneck op 16-04-2012 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Helix
  • Laatst online: 15-12-2024
Nieuwe week, nieuwe kansen voor Typhone....

Had ze vrijdag nog aan de lijn. Zelfde verhaal, actie was een groot succes waren bij hun wat dingen door elkaar geraakt, en ja bij Vodafone was het ook druk.

Er zou achteraan gemaild worden en ik zou een mailtje over de status krijgen van de medewerkster. Huidige verwachting was medio deze week dat contract (eindelijk) goedgekeurd zou worden.

Doesn't expecting the unexpected make the unexpected become the expected?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
Niet te gelooooooooooooooooooooooven!!!! Afgelopen vrijdag is me nadrukkelijk door Vodafone bevestigd dat mijn One X vandaag met GLS verzonden zou gaan worden, morgen bezorging of als ik geluk had vandaag eind van de middag. Bel ik net om te vragen of er al een tijd bekend is, blijkt het toestel niet langer op voorraad!

Ik word echt knettergek van Vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 455059

Heb op 3 april op de site van Vodafone abbo verlengd met een HTC One white er bij. Moet hem nog steeds krijgen. Vodafone gebeld en ze krijgen maar een beperkt aantal binnen en het gaat op datum bestelling!!
Nee daar schiet ik lekker veel mee op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
Anoniem: 455059 schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:03:
Heb op 3 april op de site van Vodafone abbo verlengd met een HTC One white er bij. Moet hem nog steeds krijgen. Vodafone gebeld en ze krijgen maar een beperkt aantal binnen en het gaat op datum bestelling!!
Nee daar schiet ik lekker veel mee op!
Heb op 12 maart al verlengd.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dijkhua schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:29:
[...]

hij is toch ook pas sinds 2 weken uberhaupt leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

dijkhua schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:29:
[...]

Vreemde gang van zaken! Hoop voor je dat je em alsnog snel krijgt.

Heb zojuist die van mij in ontvangst mogen nemen van GLS! (afgelopen donderdag verlengd, vrijdag verstuurd, vandaag binnen, stom weekend ertussen :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yellowneck schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:30:
[...]

Vreemde gang van zaken! Hoop voor je dat je em alsnog snel krijgt.

Heb zojuist die van mij in ontvangst mogen nemen van GLS! (afgelopen donderdag verlengd, vrijdag verstuurd, vandaag binnen, stom weekend ertussen :P ).
Dat is snel zeg, wel vreemd bij Vodafone dan dat wij er nog steeds op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Anoniem: 455059 schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:41:
[...]

Dat is snel zeg, wel vreemd bij Vodafone dan dat wij er nog steeds op wachten.
Tis t waard..denk ik... heb em nog niet aan gezet :P
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/p480x480/575379_3606768858158_1541774505_33008762_2123517798_n.jpg

Dus niet branded zoals mij in eerste instantie aan de telefoon door Vodafone werd verteld. :> , maar dat had ik inmiddels al door aangezien een paar andere tweakers em ook hebben binnengekregen in die tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ziet er mooi uit hoor. En geen Vodafone logo er op dus dat is mooi! Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Anoniem: 455059 schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:49:
Ziet er mooi uit hoor. En geen Vodafone logo er op dus dat is mooi! Kan niet wachten!
Ja, alleen zat mn MicroSIM dus niet in de doos. Denk (ofja hoop) dat ze die dan apart hebben verstuurd in een envelop. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yellowneck schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:51:
[...]

Ja, alleen zat mn MicroSIM dus niet in de doos. Denk (ofja hoop) dat ze die dan apart hebben verstuurd in een envelop. :/
Voor de zekerheid ff navragen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Anoniem: 455059 schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:52:
[...]

Voor de zekerheid ff navragen misschien?
offtopic:
Yep.. ze zeiden dat deze bij het toestel moest zitten. Hij kon er alsnog eentje naar mij opsturen, zou een paar werkdagen duren.

Maar ik kon ook naar een Vodafone winkel, daar zou ik gratis een MicroSIM kunnen ophalen :)
Dus eens kijken wanneer ik tijd heb om te gaan, Vodafone klantenservice zegt vaker halve waarheden dus :')

Edit: de plaatselijke Vodafone shop ff gebeld en ik kan gewoon langskomen om gratis een microSIM op te halen O+

[ Voor 25% gewijzigd door Yellowneck op 16-04-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:23

MazeWing

The plot thickens...

Gisteren via studentmobiel mijn t-mobile abo verlengd (ben gegaan voor de Smart plus 300 abo) en moest €43 voor de telefoon betalen. Mijn order is vandaag verstuud en komt morgen binnen :)

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:22

m0nk

16-09-2003 15.15

MazeWing schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:13:
Gisteren via studentmobiel mijn t-mobile abo verlengd (ben gegaan voor de Smart plus 300 abo) en moest €43 voor de telefoon betalen. Mijn order is vandaag verstuud en komt morgen binnen :)
Ik hetzelfde, ook eerste 12 maanden halve abbo kosten? :) Heb hem net opgehaald overigens bij gsmwijzer in Leidschendam.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:23

MazeWing

The plot thickens...

Precies!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
  • Laatst online: 29-05 09:49
Inmiddels ben ik weer een aantal stapjes dichterbij.

Gistermiddag heb ik nog maar eens met TP gebeld en een serieuze medewerker gesproken.

Vervolgens kreeg ik bericht dat er iets in het contract ontbrak en direct erna dat mijn order opnieuw in behandeling genomen was.
Kort daarna heb ik 2 sms-jes ontvangen van Vodafone dat mijn nummer behoud aanvraag in behandeling was genomen en direct erna dat hij was goedgekeurd.
Nu is het nog even wachten tot TP dit weer verwerkt en mij het toestel stuurt.

Al met al begin ik er weer wat vertrouwen in te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
Vodafone vanochtend gesprioken heeft weer een nieuwe voorraad ontvangen. Mijn toestel wordt morgen aan GLS uitgeleverd (where did I here that before...) dus donderdag ben ik waarschijnlijk een blij man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dijkhua schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:25:
Vodafone vanochtend gesprioken heeft weer een nieuwe voorraad ontvangen. Mijn toestel wordt morgen aan GLS uitgeleverd (where did I here that before...) dus donderdag ben ik waarschijnlijk een blij man!
Ik hoop het voor je jongen! Heb gisteren met Vodafone contact gehad via Facebook en mocht al mijn gegevens naar ze mailen en dan zou ze het gaan nakijken dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-06 12:46
Kostte me even een ochtendje, maar dan heb je ook wat. Een nieuwe versie van mijn Excel file met alle prijzen. Hier te vinden. Veel plezier!

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
MazeWing schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:13:
Die aanbieding heb ik ook gezien. Zeker gunstig :) Ik snap alleen niet waarom voor nieuw abo het toestel 19 euro is en verlenging 43 euro. Ze verpakken de aansluitkosten die je met verlenging niet betaald gewoon in de toestelprijs lijkt het op. Typhone heeft dezelfde aboprijzen als SM, maar de One X is met verlenging gewoon het dubbele in prijs van nieuw abo 139 euro om 69 euro :X Best genaaid als je graag klant wil blijven, viel mij 2 jaar terug ook al op.

Een verlenging bij T-Mobile shop zelf gaat het absoluut niet worden. Dat is in totaal op 2 jaar Smart Plus 300 bijna 200 euro duurder dan Studentmobiel.

Uiteraard is niet te vinden hoe lang die Studentmobiel actie van 12mnd korting loopt. Ik twijfel namelijk nog een beetje om op de SGS3 presentatie te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Laatst online: 01:30
Kloppen mijn beredeneringen die ik hier onder heb staan?

KPN de 1e 3 maanden
Bel-SMS-Web 1000 1 jr.
Betalen per seconde (na de 1e minuut)
1000 min/sms
1500MB max. 2,0Mbps

KPN na 3 maanden pas ik het aan naar:
Bel-SMS-Web 200 1 jr.
200 min/sms
250MB max. 2,0Mbps

3 mnd € 50,00 € 150,00
9 mnd € 37,50 € 337,50
Prijs toestel One X € 109,95

Totaal over 1jr. € 597,45

KPN de 1e 3 maanden
Bel-SMS-Web 450 2 jr.
450 min/sms
1000MB max. 2,0Mbps

Bel-SMS-Web 200 2 jr.
200 min/sms
250MB max. 2,0Mbps

3 mnd € 28,75 € 86,25
6 mnd € 18,75 € 112,50
15 mnd € 37,50 € 562,50
Prijs toestel One X Gratis

Totaal over 2jr. € 761,25

Edit: volgens mij gaat het niet op omdat je max. 1x per maand max. 1 bundel omlaag mag.
Edit 2: toch wel,want het gaat om een Bel-SMS-Web abonnement en niet KPN mobiel of zie ik dat verkeerd?

[ Voor 10% gewijzigd door Gait op 17-04-2012 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:20
Nu los te koop bij Redcoon. Witte HTC one X voor 289 euro? :)

Ook in Nederland. Zie www.androidnext.de

[ Voor 32% gewijzigd door Hanky74 op 17-04-2012 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-05 22:59
Hanky74 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:19:

Is weer zo een import fout de zwarte heeft nog wel de normale prijs. Je kan het proberen maar ik acht de kans klein dat je hem krijgt. Temeer omdat het een preorder is volgens hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Hanky74 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:19:

Heb hem voor de grap eens proberen te bestellen onder rembours, krijg je gewoon 599 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikew991
  • Laatst online: 09-10-2024
helaas de site doet het bij mij niet meer? meer mensen hier last van, wil toch wel een gokje wagen hier.

Edit: hij doet het weer bij mij, en inderdaad de actie is weg

[ Voor 25% gewijzigd door Mikew991 op 17-04-2012 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-05 14:57

Isniedood

nee, echt niet!

Ik had zelf dit gevonden:

Vodafone Bel+SMS+Web Smart 100 inclusief telefoon: € 632,00 over 1 jaar.

1 gb data, 100 minuten en 3000 sms

Vodafone Bel+SMS+Web Smart 150 € 662,00

1.2 gb data, 150 minuten en 3000sms

Ik vind dat wat meer waar voor mijn geld, zeker met het snelle internet van vodafone, afrekenen per seconde (weet niet hoe dat bij kpn is), binnen bundel in 42-passport landen.
Gait schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:28:
Kloppen mijn beredeneringen die ik hier onder heb staan?

KPN de 1e 3 maanden
Bel-SMS-Web 1000 1 jr.
1000 min/sms
1500MB max. 2,0Mbps

Bel-SMS-Web 200 1 jr.
200 min/sms
250MB max. 2,0Mbps

3 mnd € 50,00 € 150,00
9 mnd € 37,50 € 337,50
Prijs toestel One X € 109,95

Totaal over 1jr. € 597,45

KPN de 1e 3 maanden
Bel-SMS-Web 450 2 jr.
450 min/sms
1000MB max. 2,0Mbps

Bel-SMS-Web 200 2 jr.
200 min/sms
250MB max. 2,0Mbps

3 mnd € 28,75 € 86,25
6 mnd € 18,75 € 112,50
15 mnd € 37,50 € 562,50

Totaal over 2jr. € 761,25

Edit: volgens mij gaat het niet op omdat je max. 1x per maand max. 1 bundel omlaag mag.
Edit 2: toch wel,want het gaat om een Bel-SMS-Web abonnement en niet KPN mobiel of zie ik dat verkeerd?

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Mikew991 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 20:15:
helaas de site doet het bij mij niet meer? meer mensen hier last van, wil toch wel een gokje wagen hier.
Staat al dat hij offline is gehaald in het oorspronkelijke bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
De medewerker die ik maandag gesproken heb bij typhone heeft een goede verandering teweeg gebracht geloof ik. Morgen wordt mijn toestel zoals t nu lijkt afgeleverd tussen 16.45 en 18.00. Nu maar hopen dat hij niet te vroeg komt dan zit ik nog op mn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Helix
  • Laatst online: 15-12-2024
®icha®d schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 20:49:
De medewerker die ik maandag gesproken heb bij typhone heeft een goede verandering teweeg gebracht geloof ik. Morgen wordt mijn toestel zoals t nu lijkt afgeleverd tussen 16.45 en 18.00. Nu maar hopen dat hij niet te vroeg komt dan zit ik nog op mn werk.
Ook ik heb vandaag goedkeuring gekregen. Wel melding dat de simkaarten verstuurd gaan worden maar nog geen bericht over de toestellen. Ben iig blij met de goedkeuring, de rest komt vast wel goed.

Doesn't expecting the unexpected make the unexpected become the expected?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Omdat veel mensen bij GSMeasy / Typhone hebben besteld met cashback via directkorting.com...

Iemand een idee hoe of wat met dit?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1JImWimShd2U8jhgTsg8m9h9/full.jpg

M'n €20,00 cashback is goedgekeurd, maar m'n totaal is geen €25,00 (€5,- starterstegoed + €20,00 Typhone)?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11-2024

SpX

Bij mij is het totaal wel 25 euro. Ik heb zojuist aangegeven om het op mijn paypal te zetten. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
SpX schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 20:58:
Bij mij is het totaal wel 25 euro. Ik heb zojuist aangegeven om het op mijn paypal te zetten. Ik ben benieuwd.
vreemde is dat ik ook een afgewezen korting heb...en ik sta nu -15 8)7

heb mijn One X nog steeds niet....na 2 weken eindelijk nieuws (tussendoor veel getwitterd gemaild en gebeld) dat ik nog geen goedkeuring heb van vodafone...ze moesten een loonstrookje hebben en bankpas....(had een uittreksel van internetbankieren erbij gedaan maar was niet goed)...dus gisteren gelijk alles opgestuurd order is weer in behandeling..zucht...nu hopelijk niet weer 2 weken wachten.

[ Voor 40% gewijzigd door Michel242186 op 17-04-2012 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Dat had ik vandeweek ook staan ja... Ik wacht het nog maar even af :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Isniedood schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 20:22:

Ik vind dat wat meer waar voor mijn geld, zeker met het snelle internet van vodafone, afrekenen per seconde (weet niet hoe dat bij kpn is), binnen bundel in 42-passport landen.

[...]
Klopt, maar ik geef de voorkeur aan het netwerk van KPN.
En hoe kom je aan € 632,- ik kom op 4x21,25=85 8x42,5=340,- en 274,99 voor het toestel totaal € 700,-

Zoals ik vermeld had is het bij KPN ook per seconde na de 1e min.
Je kunt bij KPN beter overstappen op bel sms webXL 150 na 3 maanden dan heb je dezelfde snelheid als bij Vodafone alleen minder data, maar dat heb ik persoonlijk niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Gait schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:36:
[...]

Klopt, maar ik geef de voorkeur aan het netwerk van KPN.
En hoe kom je aan € 632,- ik kom op 4x21,25=85 8x42,5=340,- en 274,99 voor het toestel totaal € 700,-

Zoals ik vermeld had is het bij KPN ook per seconde na de 1e min.
Je kunt bij KPN beter overstappen op bel sms webXL 150 na 3 maanden dan heb je dezelfde snelheid als bij Vodafone alleen minder data, maar dat heb ik persoonlijk niet nodig.
studentmobiel.nl

Overigens is dit niet een actie voor studenten ;)

en met directkorting.com nog 25 euro extra korting, dus dan 607 euro. Morgen maar bestellen.

[ Voor 7% gewijzigd door Isniedood op 17-04-2012 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Aah zo ik zie het!
Ik denk dat ik toch voor 2 jaar ga en op de volgende manier:

KPN de 1e 3 maanden
Bel-SMS-Web 450 2 jr.
450 min/sms
1000MB max. 2,0Mbps

Bel-SMS-Web 200 2 jr.
200 min/sms
250MB max. 2,0Mbps

KPN na 6 maanden pas ik het aan naar:
Bel-SMS-WebXL 150 2 jr.
150 min/sms
250MB max. 14,4Mbps

3 mnd € 28,75 € 86,25
6 mnd € 18,75 € 112,50
15 mnd € 35,00 € 525,00

Totaal over 2jr. € 723,75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:14
Isniedood schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 20:22:

[...]
Zit ook elke dag wel te rekenen. Wil deze maand nog even afwachten en kijken wat er gebeurt met de prijs van de telefoon of zoals sommige denken dat VF nog met een mei actie gaat komen zoals de vorig jaar ook deden in mei.

Maar zit ook zo te denken.
Als je een 1jr abbo neemt dan ben je € 632 kwijt.
Als je een 2jr abbo neemt dan ben je € 839,50 kwijt en krijg je het toestel gratis.
€ 839,50 - € 632 = € 207,50 verschil

€ 207,50 / 12 maanden = 17,30 euro p/m voor het 2de jaar.

Voor € 17,30 heb je niet echt een leuk sim only abbo met deze specs.

Natuurlijk is het niet helemaal de mannier om het te berekenen maar als je uitgaat dat je bereid bent om het toestel toch over 1jr af te schrijven is dit weer voordeliger.

[ Voor 3% gewijzigd door MikeOO op 18-04-2012 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Maar je kunt vaak na een jaar je toestel wel voor € 150,- verkopen als je er normaal mee om gaat.
623 x 2 = 1264,-
1264 - 300 = 964
964 / 24 = ca. 40,- per maand, maar dan met 2 toestellen i.p.v. 1.

Edit:

Studentmobiel.nl
632 x 2 = 1264,-
1264 - 300 = 964

[ Voor 25% gewijzigd door Gait op 18-04-2012 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Gait schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:15:
Maar je kunt vaak na een jaar je toestel wel voor € 150,- verkopen als je er normaal mee om gaat.
623 x 2 = 1264,-
1264 - 300 = 964
Net helemaal goed volgens mij of ik snap je berekening niet..

2jr actie =
8x21,25 = 170
16x42,50 = 680
GSM = 0 euro
Totaal = 850 / 24 = 35,40 euro p/m voor 2 jaar.

1jr actie=
4x21,25 = 85
8x42,50 = 340
GSM = 207 euro
Totaal = 632 / 12 = 52.66 euro p/m voor 1 jaar

Restwaarde is lastig te bepalen en neem ik liever niet mee in de berekening. Zeker als je een abbo van 1 jr neemt is deze veel meer dan 150 euro waard, denk zelf dat je er wel 300 euro voor kunt krijgen. Dan zak je maand abbo natuurlijk aardig maar zelf hoef ik niet na 1jr al een nieuwe. Mijn Desire voldoet nog steeds zelf na 2 jr. Maar goed dat is weer een persoonlijke keuze en voert te ver voor dit topic.

Het ging mij om de verschillen in keuze om 1 of 2 jaar te nemen en het eens op een andere mannier bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
Krijg ik toch gisteravond EINDELIJK van Vodafone de verzendbevestiging, is er vandaag de hele dag niemand thuis ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ook hier nog altijd problemen met de levering door Typhone. Op 29 maart 2 toestellen besteld i.c.m. Vodafone-abo. Toestel-1 met nieuw nummer al snel geleverd op 4 april. Toestel-2 met nummerbehoud is een drama.
Heb diverse keren gemaild met Typhone en krijg constant als reactie dat men wacht op goedkeuring door Vodafone. Uiteindelijk ook contact opgenomen met Vodafone en daar zegt men van niets te weten. Vervolgens op 16 april maar eens gebeld met Typhone. Na een half uur in de wachtrij gestaan te hebben eindelijk iemand gesproken. Die ging het uitzoeken en zou de volgende dag contact opnemen. Natuurlijk helemaal niets gehoord...
Ik ben benieuwd wanneer dat toestel eindelijk eens geleverd gaat worden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dijkhua schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:00:
Krijg ik toch gisteravond EINDELIJK van Vodafone de verzendbevestiging, is er vandaag de hele dag niemand thuis ;-(
Balen man! Ik krijg zojuist de bevesting van Vodafone, aangezien het vrouwtje morgen heel de dag thuis is moet dat goedkomen! Kan niet wachten! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
Anoniem: 455059 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:16:
[...]

Balen man! Ik krijg zojuist de bevesting van Vodafone, aangezien het vrouwtje morgen heel de dag thuis is moet dat goedkomen! Kan niet wachten! _/-\o_
Mijn vriendin is rond 17.30 thuis, ik hoop echt dat het busje nog net dat laatste half uurtje komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
Ik zou adviseren blijven bellen tot je meer serieus klinkend nieuws hebt. Ik heb ook afgelopen maandag pas een serieuze medewerker gesproken waardoor ik vandaag ineens mijn toestel 'al' geleverd krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
MikeOO schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:50:
[...]

Net helemaal goed volgens mij of ik snap je berekening niet..

2jr actie =
8x21,25 = 170
16x42,50 = 680
GSM = 0 euro
Totaal = 850 / 24 = 35,40 euro p/m voor 2 jaar.

1jr actie=
4x21,25 = 85
8x42,50 = 340
GSM = 207 euro
Totaal = 632 / 12 = 52.66 euro p/m voor 1 jaar

Restwaarde is lastig te bepalen en neem ik liever niet mee in de berekening. Zeker als je een abbo van 1 jr neemt is deze veel meer dan 150 euro waard, denk zelf dat je er wel 300 euro voor kunt krijgen. Dan zak je maand abbo natuurlijk aardig maar zelf hoef ik niet na 1jr al een nieuwe. Mijn Desire voldoet nog steeds zelf na 2 jr. Maar goed dat is weer een persoonlijke keuze en voert te ver voor dit topic.

Het ging mij om de verschillen in keuze om 1 of 2 jaar te nemen en het eens op een andere mannier bekijken.
De restwaarde is inderdaad lastig te bepalen daarom heb ik hem laag aangehouden op € 150,-
Als je de restwaarde wel meeneemt dan scheelt het niet zoveel tussen 1 en 2 jaar, en je kunt wel na een jaar een nieuw toestel uitzoeken. En als je zegt ik hoef niet zo nodig een nieuw toestel na een jaar, dan kun je hem verkopen. Dat maakt het nog weer goedkoper over 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Michel242186 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:29:
[...]

heb mijn One X nog steeds niet....na 2 weken eindelijk nieuws (tussendoor veel getwitterd gemaild en gebeld) dat ik nog geen goedkeuring heb van vodafone...ze moesten een loonstrookje hebben en bankpas....(had een uittreksel van internetbankieren erbij gedaan maar was niet goed)...dus gisteren gelijk alles opgestuurd order is weer in behandeling..zucht...nu hopelijk niet weer 2 weken wachten.
yes eindelijk komt hij dan na drie weken te hebben gewacht....voor mij nooooit weer Typhone...hoewel de aanbieding was wel goed...nu hopen dat ik nog 25 euro terug krijg van directkorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 01-06 15:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Mag ik even jullie advies / mening? Mijn contract met mijn HTC Desire loopt af bij Hi en ik mag inmiddels verlengen. Het toestel staat voor mij al vast, vandaar de vraag in dit topic hehe. Wat vinden jullie van:
Hi Student ; Hi large 1000mb + gratis sms 1000MB per maand met 7.2mbps
75 belminuten per maand (ik bel echt 4 keer per maand met m'n ouders, en meestal laat ik die mij bellen lol)

Dan komt de prijs uiteindelijk eerste 12 maanden op 19 euro per maand en daarna 41,50. Komt door studentkorting die ik nog twee jaar heb, hehe.

Het enige waar ik tegenop hik is het toestel lease op zichzelf. Het toestel is nooit van mij en dat vind ik toch apart. Ik kan het op het einde overnemen voor 15% van de nieuwwaarde tegen die tijd. Op zich schappelijk, want dan verkopen brengt nog meer op. Als ik 'm niet wil kan ik gewoon nieuwe telefoon uitzoeken ook lekker. Daarnaast heb ik gezocht naar vergelijkbare abonnementen maar dan betaal ik gewoon voor de telefoon en dat is stront. Of abonnement is minder.

Dus, wat vinden jullie?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Mu.siQ schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:28:
Mag ik even jullie advies / mening? Mijn contract met mijn HTC Desire loopt af bij Hi en ik mag inmiddels verlengen. Het toestel staat voor mij al vast, vandaar de vraag in dit topic hehe. Wat vinden jullie van:
Hi Student ; Hi large 1000mb + gratis sms 1000MB per maand met 7.2mbps
75 belminuten per maand (ik bel echt 4 keer per maand met m'n ouders, en meestal laat ik die mij bellen lol)

Dan komt de prijs uiteindelijk eerste 12 maanden op 19 euro per maand en daarna 41,50. Komt door studentkorting die ik nog twee jaar heb, hehe.

Het enige waar ik tegenop hik is het toestel lease op zichzelf. Het toestel is nooit van mij en dat vind ik toch apart. Ik kan het op het einde overnemen voor 15% van de nieuwwaarde tegen die tijd. Op zich schappelijk, want dan verkopen brengt nog meer op. Als ik 'm niet wil kan ik gewoon nieuwe telefoon uitzoeken ook lekker. Daarnaast heb ik gezocht naar vergelijkbare abonnementen maar dan betaal ik gewoon voor de telefoon en dat is stront. Of abonnement is minder.

Dus, wat vinden jullie?
Zelf vind ik dat toestel lease waardeloos en ga dus overstappen van Hi.
Kijk hier maar eens wat ik op papier heb gezet, mocht je vragen hebben hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 01-06 15:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Gait schreef op woensdag 18 april 2012 @ 21:48:
Zelf vind ik dat toestel lease waardeloos en ga dus overstappen van Hi.
Kijk hier maar eens wat ik op papier heb gezet, mocht je vragen hebben hoor ik het wel.
Ik ben dus nogal aan de twijfel. De prijs van het abonnement is op zich wel gunstig door de studentenkorting. Daardoor dus 12 x 19 en 12 x 41,50. Toestel is daarbij gratis maar niet van mij. Overnemen daarna wss iets van 50 euro.

Vodafone dus 8 x 21,25 en 16 x 42,50. Toestel daarbij gratis?

Ik raak je kwijt bij kpn abonnement to be honest...kun je dat zo veranderen zonder dat je toestel prijs verandert ofzo?

PS: voordat ik 't vergeet. Handig overzicht. Bedankt voor het delen :-)

[ Voor 4% gewijzigd door Mu.siQ op 18-04-2012 22:14 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Ja ik ben bang ze je gaan naaien bij het overnemen dus ik ben er niet voor.

Bij Vodafone Bel+Sms+Web Smart 100 wel ja, tenminste als je dat via typhone.nl doet. Via de eigen site van Vodafone kost het toestel nog € 44,99.

Haha ja dat kan ik me voorstellen dat is ook een flinke puzzel geweest. Het heeft me een paar avondjes gekost om dat goed uit te zoeken.

Volgens de veel gestelde vragen van KPN wel:
Hoe kan ik de bundelhoogte van mijn abonnement aanpassen?

Bel je meer dan je had gedacht of juist minder? Afhankelijk van het abonnement dat je bij KPN hebt kun je je bundel maandelijks kosteloos omhoog of omlaag aanpassen. De mogelijkheden, voorwaarden en kosten zijn per abonnement verschillend, het is daarom belangrijk om te weten welk abonnement je bij KPN hebt. Het abonnement dat je bij KPN hebt kun je vinden op je factuur of op MijnKPN. Weet je welk abonnement je hebt, kijk dan hieronder voor de voorwaarden en mogelijkheden voor het wijzigen van jouw abonnement.

Je hebt een Personal Sim abonnement (Bel-SMS, Bel-SMS Web of WebXL, Smart of iPhone):

• Je kunt 3 maanden na het afsluiten of na het verlengen van je abonnement jouw abonnement wijzigen
• Bij het wijzigen kun je overstappen naar een hogere of lagere bundel binnen jouw abonnement
• Het wijzigen van je abonnement naar een hogere of lagere bundel is gratis
• Je kunt één keer per maand je abonnement wijzigen
• De einddatum van je abonnement blijft ongewijzigd, hoe vaak je je abonnement ook wijzigt (omhoog of omlaag)
• Je kunt je abonnement wijzigen op MijnKPN.

En volgens het forum van KPN ook.

Wat ik alleen niet zeker weet is dat als je bij een 2 jarig abonnement je bundel aanpast na 3 maanden of je dan op de komende 6 maanden ook nog 50% korting hebt i.v.m. die eerste 9 maanden 50%.
Misschien heeft iemand hier ervaring mee?

Graag gedaan :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Mu.siQ schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:06:
[...]

Ik ben dus nogal aan de twijfel. De prijs van het abonnement is op zich wel gunstig door de studentenkorting. Daardoor dus 12 x 19 en 12 x 41,50. Toestel is daarbij gratis maar niet van mij. Overnemen daarna wss iets van 50 euro.

Vodafone dus 8 x 21,25 en 16 x 42,50. Toestel daarbij gratis?

Ik raak je kwijt bij kpn abonnement to be honest...kun je dat zo veranderen zonder dat je toestel prijs verandert ofzo?

PS: voordat ik 't vergeet. Handig overzicht. Bedankt voor het delen :-)
Verschil tussen Hi en VF = 124 euro + 30 euro aansluitkosten nieuwe provider.
VF krijg het sneller internet bij en toestel is direct je eigendom.

Over 2 jaar lijkt mij niet dat de 15% gelijkt staat aan de 154 euro maar minder zal zijn.

Denk dat Hi in dit geval iets goedkoper zal uitvallen dan VF. Wil je precies weten waar je aan toe bent en tevens sneller internet, als moet je daar ook niet heel veel meer van verwachten, 2000 extra sms en 25 min p/m meer bellen dan kies je voor VF.

Het is maar net wat jij belangrijker vindt en die keuze kun jij alleen maken.

tip kijk ook nog even naar directkorting voor mogelijk een extra korting op je aanschaf van 25 euro als je bij bepaalde webshops besteld.

[ Voor 10% gewijzigd door MikeOO op 19-04-2012 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
Ik heb mijn toestel inmiddels binnen *O*
Dus ik verhuis naar het ervaringen topic.

Voor allen die nog wachten op de levering van de actie van Typhone (en ook de anderen natuurlijk)

Sterkte nog even. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Zo, vanochtend direct om 9:00 weer een keer gebeld met Typhone. En daardoor gelukkig niet een half uur in de wachtrij hoeven staan. Wederom geklaagd over het feit dat de order voor de One X i.c.m. nummerbehoud naar Vodafone ondertussen al 3 weken loopt. (omdat er goedkeuring door Vodafone gegeven zou moeten worden) :(

Er zou wederom een melding doorgezet worden naar "de back-office en leidinggevende". Ik ben benieuwd of er iets gaat gebeuren maar gezien de ervaringen van de afgelopen weken heb ik eerlijk gezegd niet meer zo veel vertrouwen in Typhone.

Als de order niet op korte termijn afgehandeld gaat worden, overweeg ik om deze alsnog te annuleren. Geen idee of dat nu nog kan maar er is toch wel sprake van een wanprestatie in mijn ogen. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
Ik mag ook verkassen naar het ervaringen en/of accessoires forum! Nog veel succes voor iedereen die het (prachtige!) toestel nog steeds niet heeft mogen ontvangen.
Pagina: 1 ... 33 ... 36 Laatste

Let op:
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.

Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.