Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:55

BPP

TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:23:
Contract Typhone eindelijk vrijdag goedgekeurd..

Gebeld of het vrijdag opgestuurd zou worden en er werd me verteld door telefonist: Ik zal een speciaal verzoek uit doen om het er vandaag uit te krijgen, maar hij is nu nog niet ingepakt en postnl komt over een half uur onze zending afhalen. Helaas heeft dit speciale verzoek geen invloed gehad. Maargoed hij garandeerde het niet, het was een verzoek en anders zou het zeker de eerstvolgende werkdag worden.

Dat is dus vandaag, en nu inmiddels bijna half 8 nog geen mailtje..

Zijn er anderen die vandaag al wel een mailtje van verzending hebben ontvangen?
Nope alweer geen mail. Enige mail die ik vandaag kreeg was...

"Beste meneer,

Zoals telefonisch afgesproken wil ik u hierbij mededelen dat uw abonnement is goedgekeurd bij de provider. Wij proberen z.s.m. uw telefoon naar u toe te versturen.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V. "

Maar daar had ik vrijdag al een email van gekregen.'

Edit: Ik kijk nu bij mijn orderstatus en zie wel dat er iets mijn kant op komt. Er staat alleen niet bij wat. Waarschijnlijk de simkaart.

Edit 2: inderdaad, de simkaart. :z

[ Voor 6% gewijzigd door BPP op 10-04-2012 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Mjah zojuist een mailtje van postnl dat er iets onderweg is vanuit typhone.. en 10 minuten later een mailtje van typhone zelf dat mijn bestelling onderweg is... een andere bestelling...

:P

Paar minuten later eindelijk verlossende mailtje over de One X bestelling

[ Voor 16% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 10-04-2012 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BLAST3R
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:46
Ondertussen wacht ik ook nog steeds op bevestiging vanuit (Vodafone? Nah..) Typhone.

Wordt er ook een beetje moe van.. Communicatie is echt bagger, ik zal er dan ook niet snel meer bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Yep, hier ook de bevestiging van Typhone (SIM + telefoon) dat het eindelijk morgen geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 17:36
Welke kleur hadden jullie besteld bij Typhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Grey, wit krijgt doorgaans een bericht van nalevering i.p.v. verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Ik ook grijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BLAST3R
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:46
Grijs inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Helix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08 15:00
Grijs met nummerbehoud.

Doesn't expecting the unexpected make the unexpected become the expected?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ typhone

Ik heb bericht ontvangen van typhone dat mijn SIM is besteld.. Paketje van 525gram.. beetje zwaar voor een simkaartje of niet? kan helaas niet zien voot hoeveel ie verzekerd is.

heb al berichten gelezen van mensen met zo een zelfde verhaal die ook twijfelden over t gewicht. Was het bij jullie alleen een Simkaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trabbie_
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:25
Ja, gewicht zegt niks! Als er alleen simkaart staat in de mail is het helaas ook alleen echt een simkaart. Je krijgt gewoon een lullige bubbeltjes envelop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Laatst online: 31-07 19:00
Doe even normaal.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 11-04-2012 10:20 ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
30-3 abbo verlengd, 31-3 nieuwe abbo ingegaan, 11-4 nog geen nieuwe telefoon of bericht dat deze onderweg is.

Vodafone *zucht* :(

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosanoa
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-06-2014
Net Vodafone (zakelijk 0800-0500) gesproken om te verlengen.
Ze zijn binnen, actueel 150 stuks op voorraad, i.i.g. de grey.

Neem aan dat de particuliere markt ze dus ook leverbaar zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-08 18:04
12-3 abbo verlengd, 12-3 nieuwe abbo ingegaan. Naast excuses van Vodafone nog niets mogen ontvangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

De witte staat in ieder geval op voorraad bij typhone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
Ik ben vorige week hier in de stad naar de Belcompany geweest en daar hadden ze jammer genoeg alleen de witte binnen gekregen. Nou zouden ze mij bellen wanneer de grijze binnen was maar tot op heden nog niks gehoord. Is de grijze versie moeilijker leverbaar of ben ik gewoon ongeduldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

rosanoa schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:23:
Net Vodafone (zakelijk 0800-0500) gesproken om te verlengen.
Ze zijn binnen, actueel 150 stuks op voorraad, i.i.g. de grey.

Neem aan dat de particuliere markt ze dus ook leverbaar zal hebben.
Kan dit bevestigen!
Heb naar aanleiding van jouw post eventjes gebeld naar afdeling Loyalty of ze ondertussen al een interessant aanbod kunnen doen wanneer ik zou verlengen.

Ik heb op het moment een Bel&Web&Surf 200 + Onbeperkt internet (oude voorwaarden nog) abonnement a 34,50 per maand.

Kon deze met 2 jaar verlengen (en dan met 400MB limiet, nieuwe voorwaarden) en zou dan €100,= bij moeten betalen voor de One X
• Totaalprijs: 6*17.25 + 18*34.50 + 100 = 824.50 euro (= 34.35 per maand)

Of de Bel&Web&Surf 250 + 500MB a 38.50 per maand, maar dan met €30 bijbetaling:
• Totaalprijs: 6*19.25 + 18*38.50 + 30 = 838.50 euro (= 34.94 per maand)

Heb maar voor het laatste gekozen gezien mijn bel & surf gedrag :).
De witte HTC One X kan ik binnen een paar werkdagen verwachten :D

Edit:
Bah, inmiddels toch maar weer geannuleerd. Was vergeten dat de toestellen branded zijn. Ze zijn voorzien van Vodafone software + logo op het toestel zelf. En dat is wel weer erg jammer.

[ Voor 12% gewijzigd door Yellowneck op 11-04-2012 13:50 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
Yellowneck schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:14:
[...]

Edit:
Bah, inmiddels toch maar weer geannuleerd. Was vergeten dat de toestellen branded zijn. Ze zijn voorzien van Vodafone software + logo op het toestel zelf. En dat is wel weer erg jammer.
Weet je dat 100% zeker? Las hier eerder ergens dat de software gewoon standaard is, logo hoop ik toch niet: ik zit ook nog te wachten op mijn nieuwe X van Vodafone zelf... hoop niet dat er een logo opzit van Vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:09
dijkhua schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:58:
[...]

Weet je dat 100% zeker? Las hier eerder ergens dat de software gewoon standaard is, logo hoop ik toch niet: ik zit ook nog te wachten op mijn nieuwe X van Vodafone zelf... hoop niet dat er een logo opzit van Vodafone!
Zou wel verklaren waarom hun leveringen langer duurden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

dijkhua schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:58:
[...]

Yep, heb met 0800 - 0500 gebeld (zakelijke afdeling, stond blijkbaar verkeerd op mijn contract) en met 1200 om te annuleren.

Beide medewerkers zeiden dat de toestellen branded zijn en voorzien van logo's.
De eerste medewerker van de zakelijke afdeling wist dit uit z'n hoofd, en de andere medewerker van afdeling Loyalty heeft dit zelfs nog nagevraagd en zei dat dit inderdaad klopte! :/

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:30
Iemand ideeën over een eventuele verzekering? Of hoe doen jullie dat qua laten vallen/kwijt raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
Yellowneck schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:02:
[...]

Yep, heb met 0800 - 0500 gebeld (zakelijke afdeling, stond blijkbaar verkeerd op mijn contract) en met 1200 om te annuleren.

De eerste medewerker van de zakelijke afdeling wist dit uit z'n hoofd, en de andere medewerker van afdeling Loyalty heeft dit zelfs nog nagevraagd en zei dat dit inderdaad klopte! :/
F*ck.... zit ik al een tijd te wachten op het toestel, hoor ik nu dit.... denk dat ik ook maar ga annuleren want zit echt niet te wachten op reclame buitenop het toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
XPowerStef schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:03:
Iemand ideeën over een eventuele verzekering? Of hoe doen jullie dat qua laten vallen/kwijt raken?
Dat is hier offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:30
Ja ik zie het nu zelf ook! Mijn excuses.

Ontopic

De paar opties die ik overweeg:
Afbeeldingslocatie: http://printscreens.net84.net/N2012-04-11_14.15.46.png

De keuze van Belsimpel is omdat ik bij de shopreviews bijna geen positieve aftersales kan vinden van Studentmobiel en Typhone. Belsimpel komt hier redelijk uit de bus. Betaal je wat meer voor, maar ook weer niet te veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
WTF?!
BRANDED?!

Dit ga je niet menen he.....

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 07:48
Doopy-X- schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:20:
WTF?!
BRANDED?!

Dit ga je niet menen he.....
Gebeurt dat tegenwoordig nog in nederland? dacht dat het niet meer gebeurde? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Typhone levert dus ook Vodafone Branded HOX'en?
Ik hoop toch van niet... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
En hebben we het dan over zo'n lelijk logo op de telefoon of krijgen we ook gare Vodafone-roms?

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Doopy-X- schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:26:
En hebben we het dan over zo'n lelijk logo op de telefoon of krijgen we ook gare Vodafone-roms?
Beide volgens de zakelijke klantenservice. Want volgens hem zou het toestel anders niet werken zonder de Vodafone software erop :P. En toen vroeg ik of der ook een logo op het toestel zelf zat, en zijn antwoord was "Ja wany wii willen wel graag laten zien dat je klant van Vodafone bent"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 13:10
Yellowneck schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:34:
"Ja wany wii willen wel graag laten zien dat je klant van Vodafone bent"
Daar hoef je toch niet elke keer aan herinnerd te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Laatst online: 13:34
Een branded toestel?! Dat is zoooooo 2009.

Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen. De afgelopen jaren zijn vrijwel alle toestellen gewoon non-branded, ook bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Yellowneck schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:34:
[...]

Want volgens hem zou het toestel anders niet werken zonder de Vodafone software erop :P.
:F

Zojuist even de webcare gevraagd wat hier van waar is...

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Doopy-X- schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:39:
[...]

:F

Zojuist even de webcare gevraagd wat hier van waar is...
En al antwoord....ze hebben zowel branded als non-branded toestellen. Branded betekent Vodafone-software.

Ik heb even gevraagd waar het vanaf hangt wat voor toestel je krijgt en of de software kan verwijderen.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
Doopy-X- schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:44:
[...]

En al antwoord....ze hebben zowel branded als non-branded toestellen. Branded betekent Vodafone-software.

Ik heb even gevraagd waar het vanaf hangt wat voor toestel je krijgt en of de software kan verwijderen.
Wat was daarop het antwoord? Zeg dan zeg dan zeg dan!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Doopy-X- schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:44:
[...]

Ahhh branded software valt nog wel mee te leven, betekend alleen een Vodafone opstart logo meestal. Daarnaast kun je de toch gewoon een andere android versie installeren, zeker de tweakers onder ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Overlegne schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:25:
Typhone levert dus ook Vodafone Branded HOX'en?
Ik hoop toch van niet... :o
Hoe kom jij hierbij? Doopy heeft het toch over vodafone zelf?
Althans ik mag hopen van niet, ik hoef geen vodafone software troep in mijn mobiel. Laat staan een lelijke logo op mijn mooie witte One X. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 22:20
Zojuist weer een half uur zinloos bij TP in de wacht gestaan niemand te gesproken omdat mijn lunchpauze te kort was.

Gistermiddag heb ik nog contact gehad met een medewerker van TP. Toen werd mij beloofd dat hij de zaak intern zou laten uitzoeken en ik voor 12 uur een update zou krijgen ivm het bericht van VF dat het contract binnen een dag teruggehaald is door TP omdat het was aangeleverd als nieuw contract ipv met nummerbehoud.

Het is echt heel begrijpelijk dat het allemaal even duurt bij TP op dit moment ivm grote drukte door de actie. Maar tot nu toe heb ik niet het gevoel dat de klacht / vraag / opmerking van een klant serieus genomen wordt.

In telefonische dienstverlening denk ik dat TP nog behoorlijke verbetering kan bereiken en ook tweets wordt voor mijn gevoel steeds slechter op gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosanoa
Yellowneck schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:02:
[...]

Lijkt mij toch heel vreemd.
Ik heb sinds 17 jaar twee zakelijk abonnementen, overigens naar tevredenheid, en ik heb werkelijk nog nooit een toestel gehad met een logo erop. Bij mijn navraag werd aangegeven dat er geen logo's op staan!

Momenteel heb ik een Desire, uit de leveringsperikelen van 2 jaar geleden (11 weken wachten), en totdat ik deze week belde met HTC heb ik zelfs nooit geweten dat mijn toestel branded was. Ik kom nergens in mijn toestel iets tegen m.b.t. VF.

Daarom maak ik mij nu ook geen zorgen. Ik kan toch binnen 7 dagen annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
VF heeft het nu over een hele VF-Android-versie (die getest is op veiligheid?).....nu begin ik te begrijpen dat het zo lang duurt voordat de toestellen geleverd worden....ze zetten er allemaal andere softwareversies op? :( :( :(

[ Voor 7% gewijzigd door Doopy-X- op 11-04-2012 15:21 ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Helix
  • Laatst online: 11-08 15:00
®icha®d schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:50:
Zojuist weer een half uur zinloos bij TP in de wacht gestaan niemand te gesproken omdat mijn lunchpauze te kort was.

Gistermiddag heb ik nog contact gehad met een medewerker van TP. Toen werd mij beloofd dat hij de zaak intern zou laten uitzoeken en ik voor 12 uur een update zou krijgen ivm het bericht van VF dat het contract binnen een dag teruggehaald is door TP omdat het was aangeleverd als nieuw contract ipv met nummerbehoud.

Het is echt heel begrijpelijk dat het allemaal even duurt bij TP op dit moment ivm grote drukte door de actie. Maar tot nu toe heb ik niet het gevoel dat de klacht / vraag / opmerking van een klant serieus genomen wordt.

In telefonische dienstverlening denk ik dat TP nog behoorlijke verbetering kan bereiken en ook tweets wordt voor mijn gevoel steeds slechter op gereageerd.
Ik heb ze vandaag wel aan de lijn gehad.

Mijn aanvraag is nog steeds in behandeling bij Vodafone, wegens success van deze actie duurt het verwerken van de contracten langer.

Ben benieuwd precies hoeveel aanmeldingen deze actie heeft opgeleverd. Werk zelf voor een telco en activaties kloppen is nou niet iets wat heel erg veel tijd vergt.

Doesn't expecting the unexpected make the unexpected become the expected?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
Alfa Helix schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:27:
[...]

Ik heb ze vandaag wel aan de lijn gehad.

Mijn aanvraag is nog steeds in behandeling bij Vodafone, wegens success van deze actie duurt het verwerken van de contracten langer.

Ben benieuwd precies hoeveel aanmeldingen deze actie heeft opgeleverd. Werk zelf voor een telco en activaties kloppen is nou niet iets wat heel erg veel tijd vergt.
Dat heb ik dus ook een week lang gehoord tot ik van vodafone hoorde dat het terug was gehaald en niet opnieuw was aangeleverd ivm een vergissing bij TP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

rosanoa schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:03:
[...]

Lijkt mij toch heel vreemd.
Ik heb sinds 17 jaar twee zakelijk abonnementen, overigens naar tevredenheid, en ik heb werkelijk nog nooit een toestel gehad met een logo erop. Bij mijn navraag werd aangegeven dat er geen logo's op staan!

Momenteel heb ik een Desire, uit de leveringsperikelen van 2 jaar geleden (11 weken wachten), en totdat ik deze week belde met HTC heb ik zelfs nooit geweten dat mijn toestel branded was. Ik kom nergens in mijn toestel iets tegen m.b.t. VF.

Daarom maak ik mij nu ook geen zorgen. Ik kan toch binnen 7 dagen annuleren.
Sja, je mag geloven/denken wat jij wil ;)
Ik dacht in ieder geval een leuke deal te hebben met verlenging bij Vodafone direct, maar bij navraag (bij 2 servicedesks) werd mij verteld dat het om branded toestellen ging.
Branded als in: Vodafone software (ipv stock HTC) en Vodafone logo op behuizing.
Op basis van de informatie die ik van de medewerkers heb gekregen vertrouw ik erop dat zij de juiste informatie hebben doorgegeven en heb ik mijn bestelling direct weer geannuleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Brm-G schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:46:
[...]

Ahhh branded software valt nog wel mee te leven, betekend alleen een Vodafone opstart logo meestal.
dat is te hopen, vaak is het ook zo dat zo'n toestel dan niet meeloopt met de reguliere updates die door HTC OTA worden doorgevoerd, want andere software.
de 360 crap die ze destijds op de Desire hadden losgelaten ( nieuws: Gebruikers boos om 'Vodafone 360'-update van HTC Desire ) zul je niet niet meer hebben omdat 360 niet meer bestaat.
maar updates later krijgen dan reguliere HTC toestellen behoort zeker nog tot de 'mogelijkheden'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
En wederom na alle info die ik op ze afgestuurd heb een standaard Tweet terug van TP :
De aanvraag voor het nummerbehoud staat nog in behandeling. Dit zal zo spoedig mogelijk worden verwerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Ik heb net een mevrouwtje aan de lijn gehad, die zei dat ze branded en niet branded toestellen hebben en dat ze ging kijken voor me welke ik zou krijgen en dat bleek dus een niet branded te zijn, kan hem morgen of overmorgen verwachten zei ze. ben benieuwd maar anders kan ik hem nog altijd terugsturen zei ze.

edit: vodafone verlengen heb ik het dan over ;)

staat trouwens in mijn orderbevestiging VANILLA dus als je dat hebt staan mag je er wel eentje zonder branding verwachten.

[ Voor 22% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 11-04-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Hoera!
Net een bericht van Typhone dat Vodafone m'n abonnement heeft bevestigd, en dan de simkaart over enkele dagen op de mat ligt. Voorderest nog geen nieuws over het toestel zelf..
We zullen zien, ben in ieder geval één stap verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

arnoutzw schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:49:
Ik heb net een mevrouwtje aan de lijn gehad, die zei dat ze branded en niet branded toestellen hebben en dat ze ging kijken voor me welke ik zou krijgen en dat bleek dus een niet branded te zijn, kan hem morgen of overmorgen verwachten zei ze. ben benieuwd maar anders kan ik hem nog altijd terugsturen zei ze.

edit: vodafone verlengen heb ik het dan over ;)

staat trouwens in mijn orderbevestiging VANILLA dus als je dat hebt staan mag je er wel eentje zonder branding verwachten.
Wat een pauper firma. Naar aanleiding van alle tegenstrijdige berichten hier wéér naar de klantenservice gebeld met de vraag waarom/of er branded en/of niet branded toestellen worden uitgeleverd.

Dit keer kreeg ik te horen dat de One X gewoon NIET branded is. Dus gewoon stock HTC zonder logo's enzo. Naja, vind het maar erg tegenstrijdig allemaal, heb mijn order maar weer door laten gaan :') . Heb altijd de 7 werkdagen bedenktijd inderdaad nog zoals hierboven werd aangehaald

Op mijn orderbevestiging staat overigens ook "HTC ONE X WHT VANILLA"
Excuses voor het bezorgen van hartverzakkingen bij meerdere personen hier of het stijgen van de bloeddruk.
Don't shoot the messenger :>

[ Voor 8% gewijzigd door Yellowneck op 11-04-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:41
Overlegne schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:10:
Hoera!
Net een bericht van Typhone dat Vodafone m'n abonnement heeft bevestigd, en dan de simkaart over enkele dagen op de mat ligt. Voorderest nog geen nieuws over het toestel zelf..
We zullen zien, ben in ieder geval één stap verder!
Begin het gevoel te krijgen dat Typhone achter de orders aan gaat. Ook op Twitter net te horen gekregen dat ze vodafone zullen gaan bellen om er druk achter te zetten.

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had Typhone gisteren op facebook gevraagt wat mn status was voor de bestelling en dit is wat ik kreeg:

Beste Danny, de aanvraag is nog in behandeling en zal naar verwachting uiterlijk morgen goedgekeurd worden. Zodra dit is gebeurd kunnen we overgaan tot levering. Morgen zullen we dus waarschijnlijk alles kunnen versturen waardoor je later deze week alles in huis zou moeten hebben. Vriendelijke groet, Typhone.nl

Tot nu toe geen mail ontvangen over de goedkeuring..
Hopelijk vanavond, tot hoelaat zijn ze open? tot 20:00 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Zojuist mijn bestelling door VF laten checken en mijn toestel is niet branded. Hij kan echter niet zeggen wanneer het toestel geleverd wordt...

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosanoa
Yellowneck schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:12:
[...]

Wat een pauper firma. Naar aanleiding van alle tegenstrijdige berichten hier wéér naar de klantenservice gebeld met de vraag waarom/of er branded en/of niet branded toestellen worden uitgeleverd.

Dit keer kreeg ik te horen dat de One X gewoon NIET branded is. Dus gewoon stock HTC zonder logo's enzo. Naja, vind het maar erg tegenstrijdig allemaal, heb mijn order maar weer door laten gaan :') . Heb altijd de 7 werkdagen bedenktijd inderdaad nog zoals hierboven werd aangehaald

Op mijn orderbevestiging staat overigens ook "HTC ONE X WHT VANILLA"
Excuses voor het bezorgen van hartverzakkingen bij meerdere personen hier of het stijgen van de bloeddruk.
Don't shoot the messenger :>
Dat heb ik ook op mijn bevestigingen staan. Ik kreeg de e-mails binnen terwijl ik nog met VF aan de lijn hing.
Vanilla is voor VF de term voor simlockvrij 7(8)7 Ik was al bang twee witte te krijgen.

Edit: Bij mij staat er grey vanilla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 17:36
_/-\o_ eindelijk bericht van Typhone dat mijn HTC one X onderweg is!

Geachte klant,

Bij dezen berichten wij u dat de onderstaande producten op 11 april 2012 per pakketpost van PostNL aan u verzonden zijn.

Verstuurde producten:

- 1x HTC One X White

Ik ben benieuwd wanneer die morgen word bezorgd vandaag zou mijn simkaart volgens PostNL tussen 10:15-12:45 worden bezorgd maar om 16:30 werd die bij mij pas bezorgd dus ik hoop dat hij morgen met de telefoon wat eerder is haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

recemonster schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:25:
_/-\o_ eindelijk bericht van Typhone dat mijn HTC one X onderweg is!

Geachte klant,

Bij dezen berichten wij u dat de onderstaande producten op 11 april 2012 per pakketpost van PostNL aan u verzonden zijn.

Verstuurde producten:

- 1x HTC One X White

Ik ben benieuwd wanneer die morgen word bezorgd vandaag zou mijn simkaart volgens PostNL tussen 10:15-12:45 worden bezorgd maar om 16:30 werd die bij mij pas bezorgd dus ik hoop dat hij morgen met de telefoon wat eerder is haha.
Ik ook!!! _/-\o_

ben alleen niet thuis. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
  • Laatst online: 03-09 18:29
Ik ben gister en vandaag bij vodafone Emmen geweest, en hun verzekerde mij beide keren ( andere verkopers ) dat hij er donderdag of vrijdag is. Ik sta als 3e op de lijst voor reserveringen, dus wordt de zelfde dag nog geholpen als hij op voorraad is...Nu maar hopen dat the one I have been waiting for er dan ook echt is.

-oftopic-
Weten jullie of de one x een andere oplader krijgt dan de desire? Ben namelijk benieuwd of ik die van de desire ook kan gebruiken voor de one x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
stefan-smit20 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:38:

Weten jullie of de one x een andere oplader krijgt dan de desire? Ben namelijk benieuwd of ik die van de desire ook kan gebruiken voor de one x.
Hetzelfde als de Desire HD tenminste. Output is 2mA.

[ Voor 34% gewijzigd door floepie05 op 11-04-2012 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik heb ook een mail van Typhone dat ik morgen mijn (unbranded?) Witte One X ga krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosanoa
@yellowneck, heb je al bericht?

Vanochtend 2 stuks One X grey besteld, rechtstreeks verlenging bij VF (zakelijk).
30 Minuten geleden e-mails met verzendbevestiging.
Zij leveren dus echt uit, mijn contactpersoon heeft keurig woord gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 23:27
rosanoa schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:13:

Vanochtend 2 stuks One X grey besteld, rechtstreeks verlenging bij VF (zakelijk).
Ik (18-03) alsmede wat lui uit deze comment sectie: http://www.htconex.net/35...-uitgeleverd-op-voorraad/ worden aan het lijntje gehouden met constant tegenstrijdige berichten. Geen bericht.

Eerst zijn ze binnen, dan is er iets mis met de verpakking, dan zijn ze er nooit geweest, toen kwamen ze deze week, toen kwamen ze volgende week, toen kwamen ze deze week maar waren al uitverkocht, en toen kwamen ze volgende week. (Wat een lange zin was dat..) Deze hele tijd krijgen zakelijke klanten en mensen die de fysieke winkels bezoeken gewoon hun telefoon..

[ Voor 25% gewijzigd door Cilph op 11-04-2012 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosanoa
Ik begrijp dat het inderdaad belachelijk is.

Ik kon eerst niet verlengen of een pre-order plaatsen want zij konden het toestel niet selecteren.
Nu bestel ik, rechtstreeks bij VF, en zal ze nog voor het weekend binnen hebben, als GLS/Postnl meewerkt.

Twee jaar geleden zag ik de toestellen voorbij vliegen, naar recent afgesloten contracten en waren een hoop anderen met mij aan het wachten.

Het is ook een beetje onverteerbaar te zien dat ik de toestellen nu krijg en dat veel anderen al weken in pre-order wachten. Ik herken het wel.
Het lijkt ook wel of het te maken heeft met het afsluiten van het boekjaar van VF per 31 maart.

Daarom blijf ik zeggen: laat je niet afschepen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
Yes, ook hier mail van typhone dat m'n telefoon verzonden is!
ben alleen morgen niet thuis. En overmorgen ook niet, en zaterdag ook niet. Drama!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:09
Via Vodafone , 1 jarig Smart 100 kost het toestel slechts 207 euro. Voor 1 jaar kom je dan op een totaalbedrag van 607,- . Dat lijkt mij niet gek persoonlijk. Los kost het toestel ongeveer 550,- .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
AnthonyR schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:29:
Via Vodafone , 1 jarig Smart 100 kost het toestel slechts 207 euro. Voor 1 jaar kom je dan op een totaalbedrag van 607,- . Dat lijkt mij niet gek persoonlijk. Los kost het toestel ongeveer 550,- .
Is ook niet gek, maar 2 weken geleden kreeg je bij dat abbo een gratis toestel (en cadeautjes) :D

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

rosanoa schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:13:

Nope, geen bericht gekregen, maar zal deels komen doordat ik dus ongeveer een uurtje nadat ik de verlenging had doorgegeven, teruggebeld heb om de boel te annuleren omdat twee medewerkers van de klantenservice beweerden dat het branded toestellen waren.
Dus de order was doorgegeven, geannuleerd en toen weer de annulering geannuleerd ;)

Ik moest morgen maar terugbellen om te vragen of het goed is doorgekomen, omdat hij niet de annulering eruit kon gooien, maar wel een zogenaamde order kon plaatsen om de annulering te cancelen, als je het nog kan volgen :P (soort van order voor een order 8)7 )

Anyways, zou mooi zijn als ik em voor het weekend nog zou kunnen krijgen, maar ergens volgende week is ook wel prima en misschien beter voor mijzelf aangezien ik tentamens heb. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:38:
Had Typhone gisteren op facebook gevraagt wat mn status was voor de bestelling en dit is wat ik kreeg:

Beste Danny, de aanvraag is nog in behandeling en zal naar verwachting uiterlijk morgen goedgekeurd worden. Zodra dit is gebeurd kunnen we overgaan tot levering. Morgen zullen we dus waarschijnlijk alles kunnen versturen waardoor je later deze week alles in huis zou moeten hebben. Vriendelijke groet, Typhone.nl

Tot nu toe geen mail ontvangen over de goedkeuring..
Hopelijk vanavond, tot hoelaat zijn ze open? tot 20:00 toch?
Nog niks ontvangen..
Dit vindt ik wel erg vervelend :(
Ik heb hem op 30-03 besteld en nog steeds geen goedkeuring?
Zogenaamd in behandeling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixeled
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-09 20:04
Ook hier een mailtje van Typhone binnen gekregen dat m'n HOX White verstuurd is en dat ie als het goed is morgen binnenkomt.

We gaan het zien! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Hogreb schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:37:
Vandaag mijn htc als doa naar typhone verstuurd.
Het wachten op mijn levering is weer begonnen
Ik heb 'm gisteren opgestuurd, hij is daar vandaag ontvangen en mn nieuwe zit al op de post, dus hulde!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.Rotteveel87
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-09-2019
yes, mijn telefoon is ook onderweg en komt morgen aan.

Besteld bij typhone op vrijdagochtend half11, net op het randje. Het nummerbehoud heeft een week geduurd, + dus nu een week verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54
CLB schreef op donderdag 12 april 2012 @ 00:44:
[...]

Ik heb 'm gisteren opgestuurd, hij is daar vandaag ontvangen en mn nieuwe zit al op de post, dus hulde!
Kijk daar hebben we wat aan, bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Your welcome! Ze hebben genoeg voorraden dus dat is erg fijn!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 12 april 2012 @ 00:44:
[...]

:) :) :)

LOL

Niet te vroeg juichen hè ;)

Hier precies t zelfde verhaal.
Gisteren het DOA toestel naar hun verstuurd en vandaag hebben ze al weer een nieuwe op de post gedaan.

Ik kreeg vandaag dus ook dezelfde fijne berichten van typhone over mn DOA status en ik had ook al meteen heel erg de neiging er hier iets over te posten, maar ik wacht nog héél even tot morgen het pakketje aankomt en er een nieuw toestel in blijkt te zitten.
Dan weet ik pas 100% zeker dat ze bij typhone een superservice rondom DOA gevallen hebben geleverd.

Maar inderdaad, tot nu toe erg netjes hoe ze het oppakken.
Binnen 48 uur geregeld !
M'n complimenten.

Oeps...
Nu heb ik er toch al over gepost.
Kon 't niet laten ;)

EDIT/ 12-04-2012 13:45

En inderdaad vandaag een gloednieuw toestel binnen gekregen.

Super.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:16
Datum: Status:
11-04-2012 Aflevertijdstip is bekend, zie onderaan deze pagina voor een datum en tijdsindicatie.
11-04-2012 Aflevertijdstip wordt aangemaakt
11-04-2012 Tijdvak bekend
11-04-2012 Start planning
11-04-2012 Pakket is klaargemaakt
11-04-2012 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
10-04-2012 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
05-04-2012 In Behandeling. Extra info klant nodig.
03-04-2012 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
03-04-2012 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
02-04-2012 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
02-04-2012 Abonnement wordt aangesloten
02-04-2012 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
28-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
28-03-2012 Voorraad controle
28-03-2012 Bestelling geplaatst

Vanavond tussen 18:20 en 20:20 komt mijn Grijze X van GSMEasy.
Backporteren en opnieuw porteren is snel afgehandeld, door Vodafone, Telfort en GSMEasy. Top. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Mijn HTC One X kan elk moment aankomen!
Helaas zit ik zelf op werk, en wordt hij verzonden naar mijn huisadres, mijn ouders zijn wel aanwezig, kunnen hun de handtekening ook zetten, of moet ik echt zelf aanwezig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
heeft de verzendende partij dat niet in z'n FAQ's staan?
bij GSMeasy moest de ontvanger persoonlijk tekenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:34
Overlegne schreef op donderdag 12 april 2012 @ 08:49:
Mijn HTC One X kan elk moment aankomen!
Helaas zit ik zelf op werk, en wordt hij verzonden naar mijn huisadres, mijn ouders zijn wel aanwezig, kunnen hun de handtekening ook zetten, of moet ik echt zelf aanwezig zijn?
Meestal wel jijzelf. Maar bij mee deden ze eerst ook niet moeilijk met een kopie van m'n ID. Miss ligt je paspoort thuis ofzo?

(Nog 4 dagen en dan kan ik eindelijk zelf de One X gaan kopen.. kan pas over 4 dagen m'n contract overdragen. Dan meteen maar even bellen met VF of ze wat leuks voor me kunnen regelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
Vodafone net gebeld (verlenging stond in preorder sinds 12-3), toestel is vandaag naar de koerier (GLS) gegaan. Ik vroeg of ze me da een Track&Trace code kon mailen, dit kan niet daar ze hier niet mee werken, GLS maakt een afleverafspraak met me. Hiervoor wordt ik vandaag of morgen gebeld...

Ik bid inmiddels naar elke god die ik kan verzinnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Pfff, op 29-3 2x een One X besteld bij Typhone. De grijze met nieuw nummer is op 4-4 al geleverd naar van de witte met nummerbehoud horen we helemaal niets. Al eens gemaild met Typhone naar de status maar daar kom je niet verder dan dat er gewacht wordt op goedkeuring door Vodafone.

Eerlijk gezegd ben ik op deze manier behoorlijk minder enthousiast te raken over Typhone. Heb ondertussen via de mail bij Vodafone geinformeerd naar de portering. Hopelijk krijg ik daar snel antwoord op zodat (als dit antwoord me niet aanstaat) ik dit mooi kan forwarden naar Typhone. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN Zakelijk heeft de telefoon nog steeds niet.

Wisten eerst de prijs niet bij een verlenging, uiteindelijk een mailtje gehad op 5 april dat de telefoon gratis zou zijn bij een 2-jarig XL150 abo. Terug gemailt dat ik toch echt een 1 jarig abo wilde, scheelt bijna 200 euro. Na een week nog steeds geen mail terug, weer gebeld maar kreeg ik weer de vage mededeling dat ze nog niet de prijs wisten, of ze "konden hem nog niet aanklikken"... Wel apart dat de ze wel de prijs bij een 2 jarig abo weten, maar een 1 jarig abo is blijkbaar een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.Rotteveel87
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-09-2019
S1NN3D schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:02:
Pfff, op 29-3 2x een One X besteld bij Typhone. De grijze met nieuw nummer is op 4-4 al geleverd naar van de witte met nummerbehoud horen we helemaal niets. Al eens gemaild met Typhone naar de status maar daar kom je niet verder dan dat er gewacht wordt op goedkeuring door Vodafone.

Eerlijk gezegd ben ik op deze manier behoorlijk minder enthousiast te raken over Typhone. Heb ondertussen via de mail bij Vodafone geinformeerd naar de portering. Hopelijk krijg ik daar snel antwoord op zodat (als dit antwoord me niet aanstaat) ik dit mooi kan forwarden naar Typhone. :(
ter vergelijking/informatie;

Ik heb op 30-03 om 11 uur besteld met nummerbehoud en een witte telefoon. Het nummerbehoud is op 7 april door Vodafone geaccepteerd (kreeg een smsje) en de telefoon wordt zodrekt geleverd.

Wel toepasselijk dat elke keer als ik gebeld had de volgende dag de status weer een stap verder kwam.

Als je alles erbij meeneemt denk ik dat we om een weekje niet moeten treuren. Hetzelfde abbonement had je ook nu kunnen bestellen en dan zou het sneller zijn gegaan, maar wel nog even 289€ extra neer moeten tellen. Bij bestellen ging ik er vanuit dat het 2 weken zou duren, daar zit ik met minus 1 dag mooi bij in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickC
  • Laatst online: 15:12
Ondertussen is de HTC One X White ook onderweg. Ik heb de grijze vorige week woensdag al binnen gekregen en mn zusje krijgt vandaag eindelijk die van haar binnen. Precies 2 weken nadat we hem besteld hebben via Typhone.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:16
S1NN3D schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:02:
Eerlijk gezegd ben ik op deze manier behoorlijk minder enthousiast te raken over Typhone. Heb ondertussen via de mail bij Vodafone geinformeerd naar de portering.
Heb je al gekeken op http://www.vodafone.nl/statusnb/ ?
Mijn ervaring is dat Vodafone dit erg snel afhandelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
RudolfR schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:36:
[...]

Heb je al gekeken op http://www.vodafone.nl/statusnb/ ?
Mijn ervaring is dat Vodafone dit erg snel afhandelt.
Bedankt voor de tip. Heb dit eens geprobeerd en hier zie ik dat het nummer is geporteerd naar Simyo. (zat tot een week of 6 geleden bij Vodafone) Van de nieuwe portering van Simyo naar Vodafone is dus niets te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosanoa
dijkhua schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:47:
Vodafone net gebeld (verlenging stond in preorder sinds 12-3), toestel is vandaag naar de koerier (GLS) gegaan. Ik vroeg of ze me da een Track&Trace code kon mailen, dit kan niet daar ze hier niet mee werken, GLS maakt een afleverafspraak met me. Hiervoor wordt ik vandaag of morgen gebeld...

Ik bid inmiddels naar elke god die ik kan verzinnen...
Ik kreeg gisteravond mijn verzendbevestiging.

Vanochtend heb ik GLS gebeld (na 11.00 uur want dan hebben ze een nieuwe update) (1 euro per gesprek :-( ) hoorde dat ze onderweg waren en ik heb ze inmiddels in huis.
Ze kunnen het gewoon nakijken op postcode + huisnummer.
Ik heb geen afspraak hoeven maken, hij kwam gewoon voorrijden.

http://www.gls-info.nl/info/Questions

Misschien een beetje offtopic maar op htconex.net staat nog een tip om te proberen je batterij te verbeteren totdat er andere oplossingen komen:

http://www.htconex.net/44...-batterijduur-verbeteren/

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
rosanoa schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:07:
[...]

Vanochtend heb ik GLS gebeld (na 11.00 uur want dan hebben ze een nieuwe update) (1 euro per gesprek :-( ) hoorde dat ze onderweg waren en ik heb ze inmiddels in huis.
Bedankt voor de tip! Ook maar even gebeld, bij GLS weten ze nog van niets. Bel morgen nog wel een keer als ik niet gebeld ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
Vanmorgen rond half 12 gebeld door vodafone emmen. ze hadden de htc one x white binnen.
vanmiddag maar even rond 3 / 4 uur ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

[...]

http://www.gls-info.nl/info/Questions

Misschien een beetje offtopic maar op htconex.net staat nog een tip om te proberen je batterij te verbeteren totdat er andere oplossingen komen:

wow..is lekker snel gegaan bij jou :o .

Mijn verlenging was zoals ik had verwacht niet helemaal goedgegaan. De order om de annulering in te trekken heeft de annulering zelf misgelopen en heb dus vanochtend opnieuw de verlenging moeten doorgeven, moest echter handmatig ingevuld worden dit keer door de medewerker. Wacht t weer rustig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosanoa
Yellowneck schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:45:
[...]

wow..is lekker snel gegaan bij jou :o .

Mijn verlenging was zoals ik had verwacht niet helemaal goedgegaan. De order om de annulering in te trekken heeft de annulering zelf misgelopen en heb dus vanochtend opnieuw de verlenging moeten doorgeven, moest echter handmatig ingevuld worden dit keer door de medewerker. Wacht t weer rustig af :)
Dan wordt het te moeilijk voor ze, hè?
Ik zal duimen, misschien kan ie er dan net zo snel zijn. d:)b

Enneh, geen logo's of andere poepelegein!
Voor de rest doe ik er nog niets mee, eerst even dat oplaadprotocol volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
rosanoa schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:18:
[...]

Dan wordt het te moeilijk voor ze, hè?
Ik zal duimen, misschien kan ie er dan net zo snel zijn. d:)b

Enneh, geen logo's of andere poepelegein!
Voor de rest doe ik er nog niets mee, eerst even dat oplaadprotocol volgen.
oplaadprotocol??? zou je ons willen vertellen wat dit protocol is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Pff ga ik net een witte One X bestellen via Vodafone kunnen ze hem niet meer leveren? Is uit het assortiment gehaald?

Vorige week kon ik niet bestellen volgens die miep aan de telefoon omdat ie niet in het systeem stond, en nu is ie niet meer leverbaar... eikels.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixeled
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-09 20:04
Ok, mijn HOX White is vanmiddag binnengekomen en ik gebruik hem ondertussen, dus ik verhuis naar Ervaringen & Discussie :)

Nog even een overzichtje van hoe de bestelling bij mij is gelopen:
29-03 (Do): Besteld bij Typhone, gebruik makend van VF actie met nummerbehoud
30-03 (Vr): Contract ingevuld, ingescand en teruggemaild. Diezelfde dag bevestiging van ontvangst van Typhone
05-04 (Do): Mail van Typhone dat mijn contract bij VF is geaccepteerd. Ook een SMS van VF dat mijn nummerbehoud gelukt is (ik stapte over van Hi)
08-04 (Zo): Mail van Typhone dat de HOX White niet leverbaar is.
10-04 (Di): Mail van Typhone dat mijn VF (micro-)SIM kaart is opgestuurd
11-04 (Wo): SIM kaart in de brievenbus. Was geen handtekening voor nodig vreemd genoeg, maar goed.
11-04 (Wo): 19:30 een mail van Typhone dat de HOX White is opgestuurd
12-04 (Do): 13:30 stond de postbode voor de deur met de One-X _/-\o_

Twee weken na daadwerkelijke bestelling binnengekregen dus. Telefoon lijkt goed te zijn. Geen last van witte vlekken, geen krakende behuizing, dus het lijkt er op dat ik verder ook niet meer met Typhone te maken hoef te hebben.

Succes voor de mensen die nog eventjes geduld moeten hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosanoa
[...]

Volgens htconex.net:
De HTC One X is een ware krachtpatser als het gaat om de specificaties, zoals het 4,7” Super LCD scherm en Quad-core Tegra 3 processor, maar dit vergt wel veel van de accu. Wel is er een nieuwe firmware versie (1.27.xx) op komst, die significante verbetering zou moeten brengen voor de batterijduur van de One X. Deze zou binnen nu en een week uitgerold moeten worden in Nederland. Wil je meer doen om de accu te verbeteren, dan is er een methode – vrijgegeven door HTC – die de accu traint om langer mee te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
Phusebox schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:23:
Pff ga ik net een witte One X bestellen via Vodafone kunnen ze hem niet meer leveren? Is uit het assortiment gehaald?

Vorige week kon ik niet bestellen volgens die miep aan de telefoon omdat ie niet in het systeem stond, en nu is ie niet meer leverbaar... eikels.
Klopt, volgens een vriendelijke Vodafone dame vanochtend blijkt er één naar mij opgestuurd te zijn. Dat zal de enige witte wel geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:37
stefan-smit20 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:21:
[...]

oplaadprotocol??? zou je ons willen vertellen wat dit protocol is? :)
Die link is de laatste pagina's al een paar keer voorbij gekomen. Altijd handig om eerste de laatste pagina's standaard door te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou je toch niet voor mogelijk.
Eerst witte besteld > op moment niet leverbaar / duurt te lang
Grijze gehaald in de winkel en de witte op 3 plaatsen geanulleerd > winkel medewerker, door mij en door de klantenservice
Kom ik net thuis en blijkt dat ze gisteren toch de witte hebben geleverd > HEB IK ER 2 OM UIT TE KIEZEN, wat een luxe
Zullen ze dit zelf nu weten, de verleiding is groot om ze beide te houden. Ze zijn beide toch wel mooi hé

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:04:
Hou je toch niet voor mogelijk.
Eerst witte besteld > op moment niet leverbaar / duurt te lang
Grijze gehaald in de winkel en de witte op 3 plaatsen geanulleerd > winkel medewerker, door mij en door de klantenservice
Kom ik net thuis en blijkt dat ze gisteren toch de witte hebben geleverd > HEB IK ER 2 OM UIT TE KIEZEN, wat een luxe
Zullen ze dit zelf nu weten, de verleiding is groot om ze beide te houden. Ze zijn beide toch wel mooi hé
Leuke voor (onder andere) Vodafone: http://www.managementboek...eteditie-marty-brounstein 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superblik
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-06-2018
Superblik schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:19:
[...]

Update dinsdag 10 april**

Weer contact opgenomen met Vodafone,werd mij medegedeeld dat deze week de telefoons waarschijnlijk binnenkomen maar werd niet met zekerheid gezegd.Ook verteld over het verpakkings verhaal wat niet in orde zou zijn maar was deze telefoniste niet van op de hoogte en zou ook niet waar zijn. 8)7
Ik zit er aan te denken om de verlenging te annuleren en naar een andere shop te gaan die telefoon met hetzelfde Vodafone abbo kunnen leveren.Daar komt overigens wel 3 tot 4 werkdagen overheen.
Blijf nog wel even hangen in dit topic denk ik zo :7
Update Donderdag 12 april**

Was nieuwsgierig hoe het nu staat met de levering,dus ik dacht ik bel ze maar weer eens.
Dezelfde vraag voor de derde keer gesteld "is er al wat meer informatie beschikbaar over de levering van de htc one x" ? Dat bleek niet zo te zijn maar gaf hij aan dat hij het kan om boeken zodat het sneller gaat.
Want volgens klantenservice zat ik in een leveringstijd die nog 2 weken op zich liet wachten?!
Dus zo gezegd zo gedaan service heeft mijn telefoon om geboekt en zal het uiterlijk volgende week woensdag ontvangen. :o Ook nog de vraag gesteld als de telefoon branded is.Wat het geval ook was en ik dacht bij mijzelf ik wil geen branded toestel veel te zonde om daar een groot reclame sticker op te plakken.
Ik zei tegen de klantenservice dat ik het er niet mee eens was dat ik een branded toestel krijg.Als ik een auto koop wil ik er toch ook niet een groot reclame sticker op hebben met Autoschat b.v. ,gaf meneer mij wel gelijk in. Krijg mijn unbranded toestel dus uiterlijk woensdag binnen _/-\o_ Kijken wat hier van waar is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Iemand nog tips voor verlening van m'n vodafone abonnement (1 jarig)? Die aanbieding van laatst zou nu perfect uitkomen voor me....

Iemand enig idee wanneer vodafone en gsmeasy met nieuwe acties komt?

[ Voor 21% gewijzigd door SquareOne op 12-04-2012 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En bedankt Postnl!

Gisteravond een bericht dat vandaag tussen 8.30 en 21.30u het pakketje afgeleverd zou worden (lekker nauwkeurig...) Hele dag iemand thuis geweest. Om 16u nog 'chauffeur is onderweg' en om 18u ineens '1e afleverpoging mislukt'.. Terwijl er niemand aan de deur is geweest!!
Vanalles geregeld zodat er iemand thuis is, eerder van m'n werk gekomen, m'n vrouw niet van huis laten gaan, wegbrengen van de kids naar Judo omgegooid met een andere ouder en tadaa: postnl komt gewoon niet en zegt gewoon dat de afleverpoging is mislukt!

Ik bellen met postnl: nee mijnheer, wij kunnen de chauffeur niet telefonisch bereiken, ik kan hem ook niet terug laten gaan blablablabla. En bedankt. U kunt met de niet thuis code uw pakket bij een postkantoor laten bezorgen om daar af te halen. Die niet thuiscode staat op het bericht wat is achtergelaten. Niet dus want er is niemand geweest.

En morgen is er ook niemand, dus da's lekker.

Ik heb dus nog steeds geen HTC One X ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
inmiddels heb ik hem ook binnen :) vanmiddag bij de vodafone winkel in emmen opgehaald.
koste me 20 euro bij een b&s&w smart 100 abbo
succes iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:34
stefan-smit20 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:31:
inmiddels heb ik hem ook binnen :) vanmiddag bij de vodafone winkel in emmen opgehaald.
koste me 20 euro bij een b&s&w smart 100 abbo
succes iedereen :)
20 euro? Hoe?
Pagina: 1 ... 32 ... 36 Laatste

Let op:
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.

Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.