Er zit bij mij eindelijk wat schot is de zaak.
Ik heb hem diep in de nacht van donderdag 29-3 op vrijdag 30-3 bij Typhone besteld en op vrijdag 30-3 om 14.20 uur het contract e.d. naar hun gemaild.
Toen was het heeeeeel lang stil.
Van de week heb ik me 1 keer laten verleiden om met Typhone te bellen.
Dit omdat ik een mailtje van hun ontvangen had waarin werd gesteld dat het wachten was op goedkeuring van vodafone.
Ik heb toen vodafone gebeld om te informeren hoe het stond met de goedkeuring, maar die hadden volgens hun niets ontvangen van Typhone om goed te keuren.
Toen heb ik dus gebeld met Typhone.
Een nors klinkende dame, die kortaf was en er weinig zin in had, vertelde mij dat het klopte wat vodafone mij verteld had want, in tegenstelling tot wat mij in de mail van hun was verteld, was het zo dat ze idd. nog niets naar vodafone hadden verstuurd maar dat dat nu écht snel zou gaan gebeuren.
Ik had niet 't idee dat ik iets wijzer was geworden van dat gesprek.
Kostte alleen maar een hoop belminuten.
Maar nu dan eindelijk fijne mailtjes van typhone ontvangen vandaag.
Nu weet ik in ieder geval zeker dat mijn abbo door vodafone is goedgekeurd.
De telefoon zal volgende week ook wel volgen hoop ik.
STATUS:
30-03-2012
We hebben uw contract ontvangen. Wanneer er bepaalde zaken ontbreken of onduidelijk zijn zullen wij u hierover berichten. Indien alles in orde is wordt de aanvraag z.s.m. verder in behandeling genomen.
30-03-2012
Het contract van uw bestelling voor het aansluiten van een mobiel abonnement is per post aan u verzonden. U kunt deze binnen 1 werkdag in huis verwachten.
Heeft u het contract 2 april 2012 niet ontvangen, neem dan alstublieft contact met ons op per e-mail info@typhone.nl onder vermelding van uw ordernummer xxxxxxxxx.
06-04-2012
Bij dezen willen wij u berichten dat de aanvraag voor een mobiel abonnement bij Vodafone is geaccepteerd. Dit betekent dat wij uw bestelling verder kunnen afronden. Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk aan u verzenden. Wanneer uw bestelling verzonden wordt zullen wij u hierover per e-mail en via deze orderstatuspagina berichten
06-04-2012
De volgende mobiele nummers worden binnenkort overgezet op de simkaart van Vodafone:
06xxxxxxxx (datum overzetting: xx-xx-2012)
Let op: het kan zijn dat u van Vodafone een brief krijgt dat u uw nieuwe simkaart kunt ophalen bij het verkooppunt. Dit is voor u echter niet van toepassing, wij sturen de simkaart namelijk per post naar u toe. U hoeft deze dus niet zelf af te komen halen.
EDIT/
En nu net de lang verwachte mail van Typhone.
Geachte klant,
Bij dezen berichten wij u dat de onderstaande simkaart(en) en producten op 6 april 2012 per pakketpost van PostNL aan u verzonden zijn.
Verstuurde simkaarten:
- Vodafone simkaart
Verstuurde producten:
- 1x HTC One X Brown Grey
U kunt de zending volgen op
www.tracktrace.nl. U heeft daarvoor onderstaande gegevens nodig. U kunt ook op de onderstaande link klikken om rechtstreeks de verzendstatus te bekijken.
[
Voor 9% gewijzigd door
Verwijderd op 06-04-2012 20:17
]