Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:41
Zelfde probleem hier. Net nog even gebeld, voor de eerste keer. Ja het is echt bij Vodafone. Daarna gevraagd of ze het voor mij kon navragen bij Vodafone, word de vrouw aan de telefoon boos.
Daarna nog gevraagt vanaf wanneer het contract bij Vodafone lag (in de mail zeiden ze afgelopen maandag), verteld ze me doodleuk dat ze het gister pas hebben opgestuurd....

edit:
Dit is allemaal zonder nummerbehoud, dus dat kan ook niet de schuldige zijn

[ Voor 10% gewijzigd door Shikaka op 06-04-2012 19:10 ]

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Helix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08 15:00
Zelfde Typhone schuitje hier. Donderdag middag vorige week besteld, en meteen stukken opgestuurd. Status is vrijdag geupdate dat ze alles hadden ontvangen. Sindsdien niks meer. Vind het uiterst vreemd dat dit allemaal te maken heeft met drukte bij Vodafone.

Contract was aangevraagd met nummerbehoud vanaf T-Mobile, bij T-Mobile is het verzoek tot portering nog niet binnen gekomen.

Vind het nu wel rijkelijk lang gaan duren.

Doesn't expecting the unexpected make the unexpected become the expected?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@TYPHONE

wor dus kompleet gek van typhone, vanaf maandag iedere dag gebeld. en doorverwezen naar morgen, woensdag krijg ik te horen “donderdag krijgen wij er 35 binnen, daar hoort u ook bij,
donderdag gebeld, nee helaas, maar u staat nummer 9 op de wachtrij en morgen krijgt u m dan echt.
vandaag; nee helaas de zending is uitgesteld naar dinsdag!!
maar t mooiste is nog, hij zegt dat typhone nog GEEN EEN witte one-x heeft binnengekregen! op t laatste moment heb ik mijn contract afgesloten, er is nog geen een order verzonden maar toch sta ik al op nummer 9? daar klopt natuurlijk nix van..

ik kon ruilen naar een brown/grey maar het magazijn was nog 5min open en die doen dan geen spoedverzendingen meer.. waarom heet t dan een SPOEDzending; dus dringend.. dus moet gebeuren…dus ook in de laatste 5minuten.. typhone zoekt t maar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:09
Dan valt mijn relaas @ GSMEasy nog mee, als ik dit allemaal zo lees.... oef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercenaryAtWork
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-04 23:05
Ik heb een vraag met betrekking tot de simkaart. Ik heb bij mijn nieuwe abbonenement nummerbehoud aangevraagd. Ik heb bij de bestelling ook mijn oude simkaart nummer moeten doorgeven. Nu heeft de One X een micro-sim, kan ik mijn oude simkaart gewoon inruilen bij vodafone (huidige provider) voor een micro-sim zonder dat dit effect heeft op mijn nummerbehoud? Of is het verstandiger om er eens goed op los te gaan knippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:55

BPP

Mijn contract is eindelijk goedgekeurd. Al die belletjes hebben schijnbaar zin gehad. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

Laatste update: 06-04-2012

Order verzonden

Voor TNT pakket informatie klik hier

Hi :D

Besteld 03-04 om 23:34 's avonds

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Net opgehaald bij de Belcompany. 100 euro bijleggen bij een 1 jarige verlenging met VF smart275.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 17:37:
@TYPHONE

wor dus kompleet gek van typhone, vanaf maandag iedere dag gebeld. en doorverwezen naar morgen, woensdag krijg ik te horen “donderdag krijgen wij er 35 binnen, daar hoort u ook bij,
donderdag gebeld, nee helaas, maar u staat nummer 9 op de wachtrij en morgen krijgt u m dan echt.
vandaag; nee helaas de zending is uitgesteld naar dinsdag!!
maar t mooiste is nog, hij zegt dat typhone nog GEEN EEN witte one-x heeft binnengekregen! op t laatste moment heb ik mijn contract afgesloten, er is nog geen een order verzonden maar toch sta ik al op nummer 9? daar klopt natuurlijk nix van..

ik kon ruilen naar een brown/grey maar het magazijn was nog 5min open en die doen dan geen spoedverzendingen meer.. waarom heet t dan een SPOEDzending; dus dringend.. dus moet gebeuren…dus ook in de laatste 5minuten.. typhone zoekt t maar uit.
Typhone heeft wel degelijk al witte binnen gehad :P

Maar ff serieus, jij gaat elke dag bellen? Dat gaat toch ook nergens over? Als iedereen dat doet zitten die gasten dag en nacht aan de telefoon. Dat de communicatie beter kan en moet, daar ga ik wel in mee, maar elke dag bellen...

[ Voor 10% gewijzigd door wph op 06-04-2012 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit bij mij eindelijk wat schot is de zaak. :)

Ik heb hem diep in de nacht van donderdag 29-3 op vrijdag 30-3 bij Typhone besteld en op vrijdag 30-3 om 14.20 uur het contract e.d. naar hun gemaild.

Toen was het heeeeeel lang stil.

Van de week heb ik me 1 keer laten verleiden om met Typhone te bellen.
Dit omdat ik een mailtje van hun ontvangen had waarin werd gesteld dat het wachten was op goedkeuring van vodafone.
Ik heb toen vodafone gebeld om te informeren hoe het stond met de goedkeuring, maar die hadden volgens hun niets ontvangen van Typhone om goed te keuren.
Toen heb ik dus gebeld met Typhone.
Een nors klinkende dame, die kortaf was en er weinig zin in had, vertelde mij dat het klopte wat vodafone mij verteld had want, in tegenstelling tot wat mij in de mail van hun was verteld, was het zo dat ze idd. nog niets naar vodafone hadden verstuurd maar dat dat nu écht snel zou gaan gebeuren.

Ik had niet 't idee dat ik iets wijzer was geworden van dat gesprek. ;) :?
Kostte alleen maar een hoop belminuten.

Maar nu dan eindelijk fijne mailtjes van typhone ontvangen vandaag.
Nu weet ik in ieder geval zeker dat mijn abbo door vodafone is goedgekeurd.
De telefoon zal volgende week ook wel volgen hoop ik. :)

STATUS:

30-03-2012
We hebben uw contract ontvangen. Wanneer er bepaalde zaken ontbreken of onduidelijk zijn zullen wij u hierover berichten. Indien alles in orde is wordt de aanvraag z.s.m. verder in behandeling genomen.

30-03-2012
Het contract van uw bestelling voor het aansluiten van een mobiel abonnement is per post aan u verzonden. U kunt deze binnen 1 werkdag in huis verwachten.
Heeft u het contract 2 april 2012 niet ontvangen, neem dan alstublieft contact met ons op per e-mail info@typhone.nl onder vermelding van uw ordernummer xxxxxxxxx.

06-04-2012
Bij dezen willen wij u berichten dat de aanvraag voor een mobiel abonnement bij Vodafone is geaccepteerd. Dit betekent dat wij uw bestelling verder kunnen afronden. Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk aan u verzenden. Wanneer uw bestelling verzonden wordt zullen wij u hierover per e-mail en via deze orderstatuspagina berichten

06-04-2012
De volgende mobiele nummers worden binnenkort overgezet op de simkaart van Vodafone:
06xxxxxxxx (datum overzetting: xx-xx-2012)

Let op: het kan zijn dat u van Vodafone een brief krijgt dat u uw nieuwe simkaart kunt ophalen bij het verkooppunt. Dit is voor u echter niet van toepassing, wij sturen de simkaart namelijk per post naar u toe. U hoeft deze dus niet zelf af te komen halen.

EDIT/

En nu net de lang verwachte mail van Typhone. :) :) :)

Geachte klant,

Bij dezen berichten wij u dat de onderstaande simkaart(en) en producten op 6 april 2012 per pakketpost van PostNL aan u verzonden zijn.

Verstuurde simkaarten:

- Vodafone simkaart

Verstuurde producten:

- 1x HTC One X Brown Grey

U kunt de zending volgen op www.tracktrace.nl. U heeft daarvoor onderstaande gegevens nodig. U kunt ook op de onderstaande link klikken om rechtstreeks de verzendstatus te bekijken.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
LordLynx schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:00:
Net opgehaald bij de Belcompany. 100 euro bijleggen bij een 1 jarige verlenging met VF smart275.
WTF, een abo van 65 euro per maand

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-09 23:40

Leedbek

Luuk Luchtloper

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:43:
Er zit bij mij eindelijk wat schot is de zaak. :)
[...]
Damn, ik was al pissig, want ik kreeg vandaag dezelfde updates van mijn orderstatus, behalve dat ie zou zijn verzonden. Maar ik check nu net mijn mailbox en ik heb zojuist dezelfde mail gehad, hij is verzonden!

Volgens Track & Trace morgen bezorgd!

Ze maken kennelijk overuren daar bij Typhone als ze om 8 uur nog orders de deur uit doen :P

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Ik had typhone gebeld om te vragen of het vandaag nog ging lukken naar aanleiding van het verlossende 'geaccepteerd' mailtje (voor het eerst gebeld!) om half 6 en kreeg te horen dat TNT over een half uur al zou komen en mijn pakket met dezelfde status als die van jullie was nog niet ingepakt, hij zou een verzoek doen aan de afdeling om het vandaag weg te krijgen. Tot nu toe nog niks gehoord, maar jullie blijkbaar ook nog maar kwartier geleden een mailtje met tracking code?

[ Voor 15% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 06-04-2012 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek

Leedbek

Luuk Luchtloper

TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 20:00:
Ik had typhone gebeld om te vragen of het vandaag nog ging lukken naar aanleiding van het verlossende 'geaccepteerd' mailtje (voor het eerst gebeld!) om half 6 en kreeg te horen dat TNT over een half uur al zou komen en mijn pakket met dezelfde status als die van jullie was nog niet ingepakt, hij zou een verzoek doen aan de afdeling om het vandaag weg te krijgen. Tot nu toe nog niks gehoord, maar jullie blijkbaar ook nog maar kwartier geleden een mailtje met tracking code?
Ik heb de mail met tracking code ontvangen om 19:34. Zag hem alleen net pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Ik duim met je mee. :P
Leedbek schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 20:04:
[...]

Ik heb de mail met tracking code ontvangen om 19:34. Zag hem alleen net pas.
Welke kleur? De grijze of de witte?

[ Voor 16% gewijzigd door BPP op 06-04-2012 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er morgen toch niet, dus ik wijzig morgen avond de vezending naar ophalen op t postkantoor ipv. opnieuw aanbieden, en dan kan ik begin volgende week de phone ophalen bij t postkantoor om de hoek.

Voor jullie hoop ik wel dat ie morgen komt dan.
Veel plezier alvast. ;)

EDIT/

Of zou een buurman ook mogen tekenen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Officieel mag iedereen tekenen die de deur open doet en er meerderjarig uit ziet (is).

Praktisch gezien zal je zoon/dochter van 12 ook kunnen tekenen, en in sommige gevallen liggende aan de postbode de buurman ook. Officieel mag dat dus niet.

Grijze hier ook overigens, woensdag besteld etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...
Tot nu toe nog niks gehoord, maar jullie blijkbaar ook nog maar kwartier geleden een mailtje met tracking code?
Mailtje bij om 19.28uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek

Leedbek

Luuk Luchtloper

BPP schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 20:04:
[...]

Welke kleur? De grijze of de witte?
Grey/Brown. Vorige week vrijdag 30 maart 's ochtends besteld, 's middags contract verstuurd, met 1-jarig Vodafone Bel+SMS+Web Smart 100 abo + nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-08 15:00
Soeski schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:47:
[...]

Ik viel ook van mijn stoel; mijn status is ook eindelijk bijgewerkt naar hetzelfde als de jouwe. En ook ik heb het VF mailtje dinsdag al gekregen inderdaad. Volgens mij kan ik al wel gebeld worden, maar ik ga zelf AMP maar bellen nu.

Gebeld: Dinsdagochtend levering. Dan zijn de 3G problemen hopelijk ook over en kan ik die 0,01 euro betalen aan de deur :)
Yesss, heb ook eindelijk een bevestiging. Krijg het ook dinsdagochtend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
M'n simkaart is wel verstuurd (Typhone), maar mijn telefoon wordt 'nageleverd', maar goed ik heb de witte besteld en die zijn spaarzaam heb ik alweer begrepen bij Typhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-03-2023
Ook ik heb zojuist een mail gekregen dat de HTC One X Grey/Brown morgen tussen 10:00 en 14:00 uur wordt geleverd. Heb hem vorige week donderdag besteld. Alleen zit ik met het probleem dat ik mijn simkaart nog niet ontvangen heb, die zal in de loop van volgende week wel komen, nu kan ik er dus nog niet veel mee.. of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas19903
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:39
Nou eindelijk wordt die van mij ook volgende week donderdag verstuurd (12-04). Ik heb via gsm easy de witte besteld op 29-03. Doordat het nummerbehoud maar niet werd goedgekeurd duurde het lang.
Hopelijk komt nu alles goed aan de deur en heb ik volgende week donderdag ook mijn HTC One X Whiteee.

Vraag, mijn Ben abonnement loopt 04-05 ten einde en dan wordt mijn nummer ook overgezet naar Vodafone, is dat dan ook direct de startdatum van mijn vodafone abonnement wat ik heb gekocht icm de htc? Of begint die al eerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Yes! De pinautomaat werkte deze keer wel! Nu wachten op het groene lampje... en bedenken of ik m'n huidige sim laat verknippen of wacht tot 28 april... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek

Leedbek

Luuk Luchtloper

De postbode stond net aan de deur met het langverwachte pakketje! Telefoon + Simkaart. Helaas is de Sim van Vodafone nog niet geactiveerd, nummerbehoud wordt pas volgende maand uitgevoerd. Moet dus eerst mijn huidige Hi-simkaart omtoveren tot een Micro-sim...

Eerste indruk: mooi.....!!!

Succes aan alle wachtenden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
Waarom verknipt iedereen z'n sim toch?
je kunt gewoon gratis een nieuwe microsim aanvragen bij je provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:14
Gister een Track and Trace code gekregen van MTV/Kpn maar die werkte vanochtend ook nog niet dus zit voor de zekerheid maar te wachten. Normaal is de bezorger hier wel voor 11 uur dus ik ben bang dat het pas na de mijn vakantie wordt voor mij.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Dit is iets tussen jou en die website, en hier is dat offtopic.

[ Voor 67% gewijzigd door RoD op 07-04-2012 12:41 ]

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Florine schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:52:
T-Mobile: €10,- voor een nieuwe via de telefoon, €5,- via de website..nu jij weer. Maargoed, ik heb de mijne kapot geknipt. Hij deed het in ieder geval niet dus een nieuwe aangevraagd.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
(jarig!)
Dit is hier niet de bedoeling.

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 07-04-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Commentaar op de moderatie kan via mail of DM.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 07-04-2012 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Laatst online: 09-12-2024
Harmsen schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:57:
Gister een Track and Trace code gekregen van MTV/Kpn maar die werkte vanochtend ook nog niet dus zit voor de zekerheid maar te wachten. Normaal is de bezorger hier wel voor 11 uur dus ik ben bang dat het pas na de mijn vakantie wordt voor mij.
Ik heb er eentje van Hi. Die zegt artikel niet op voorraad.
Even opletten of je alles wel goed heb ingevuld. Bij mij deed de track&trace eerst ook niks omdat ik ook een spatie had gecopy/paste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren geen mail meer gehad dat er iets verzonden zou worden, en ook vandaag nog niets, dus voor mij is het pas na Pasen voor ik iets krijg :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Laatst online: 28-08 17:05
(jarig!)
Zie hierboven,indofk in "HTC One X - Levertijden en Prijzen"

[ Voor 77% gewijzigd door janvanduschoten op 07-04-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 14:36:
Ik heb gisteren geen mail meer gehad dat er iets verzonden zou worden, en ook vandaag nog niets, dus voor mij is het pas na Pasen voor ik iets krijg :-(
Same here. Dacht gistermiddag, eindelijk, het abbo is goedgekeurd maar de teleurstelling was groot toen er vervolgens niets meer gebeurde... ik snap dat niet... ik had ze dezelfde dag nog aan de telefoon en toen zeiden ze nog dat alles klaar stond behalve de goedkeuring en nog is er niets verstuurd.

Ze zullen het wel erg druk hebben helaas. Nu is het alleen de vraag wanneer hij dan wel verstuurd wordt. Ze hebben de grijze goed op voorraad dus dan verwacht ik hem begin volgende wel te mogen ontvangen. Ik ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GKW schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:51:
[...]

Same here. Dacht gistermiddag, eindelijk, het abbo is goedgekeurd maar de teleurstelling was groot toen er vervolgens niets meer gebeurde... ik snap dat niet... ik had ze dezelfde dag nog aan de telefoon en toen zeiden ze nog dat alles klaar stond behalve de goedkeuring en nog is er niets verstuurd.

Ze zullen het wel erg druk hebben helaas. Nu is het alleen de vraag wanneer hij dan wel verstuurd wordt. Ze hebben de grijze goed op voorraad dus dan verwacht ik hem begin volgende wel te mogen ontvangen. Ik ben benieuwd....
Ik zit in hetzelfde situatie, Had ze gister aan de lijn en er werd mij ook verteld dat alles klaar stond behalve de goedkeuring van vodafone..
Maar kheb nu verder ook geen mail ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
NeoMe schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:46:
[...]

T-Mobile: €10,- voor een nieuwe via de telefoon, €5,- via de website..nu jij weer. Maargoed, ik heb de mijne kapot geknipt. Hij deed het in ieder geval niet dus een nieuwe aangevraagd.
En heb je daar daadwerkelijk naar geïnformeerd?
want bijv op telfort website staat ook dat een nieuwe simkaart geld kost
maar puur vervanging van 'normale' voor een 'microsim', was bij mij gewoon gratis (klantenservice gebeld). Nieuwe sim kost wel geld als je oude stuk is/kwijt is of whatever. Maar in dit geval kostte t bij mij dus niets.

[ Voor 9% gewijzigd door Florine op 07-04-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:26
Florine schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:16:
[...]

maar puur vervanging van 'normale' voor een 'microsim', was bij mij gewoon gratis (klantenservice gebeld). Nieuwe sim kost wel geld als je oude stuk is/kwijt is of whatever. Maar in dit geval kostte t bij mij dus niets.
Knippen kost ook niets en is sneller. Ik heb meerdere kaartjes geknipt, ook voor familie etc. en nog nooit problemen gehad. Gewoon een beetje zorgvuldig met een scherpe schaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Thomas19903 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 23:12:
Nou eindelijk wordt die van mij ook volgende week donderdag verstuurd (12-04). Ik heb via gsm easy de witte besteld op 29-03. Doordat het nummerbehoud maar niet werd goedgekeurd duurde het lang.
Hopelijk komt nu alles goed aan de deur en heb ik volgende week donderdag ook mijn HTC One X Whiteee.

Vraag, mijn Ben abonnement loopt 04-05 ten einde en dan wordt mijn nummer ook overgezet naar Vodafone, is dat dan ook direct de startdatum van mijn vodafone abonnement wat ik heb gekocht icm de htc? Of begint die al eerder?
Het duurde niet lang vanwege nummerbehoud hoor ;)
Ik heb de 28e besteld met een nieuw VF en krijg hem ook pas dinsdag a.s.
Sommige orders bij GSMEasy zijn pas later verwerkt dan orders erna, om onbekende reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Phusebox schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:53:
[...]

WTF, een abo van 65 euro per maand
Ja? Maar wel 1600 mb internet, 275 belminuten, onbeperkt SMS en europa-kosten inbegrepen.....

En eerste 4 maanden helft van de prijs voor het abo dus totaal ben ik 750 euro kwijt, had ik de foon los gekocht voor 550 had ik zo'n abo echt niet kunnen krijgen voor 16 euro in de maand (ik heb alleen al elke maand 15-25 euro kosten voor bellen en internet in de EU)

[ Voor 35% gewijzigd door LordLynx op 07-04-2012 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:37
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:52:
[...]

Ik zit in hetzelfde situatie, Had ze gister aan de lijn en er werd mij ook verteld dat alles klaar stond behalve de goedkeuring van vodafone..
Maar kheb nu verder ook geen mail ontvangen.
Vergeet niet dat met goede vrijdag en pasen de bedrijven minder personeel zullen hebben. Een hoop mensen nemen vrij met dit soort dagen en dat zal het proces zeker niet versnellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

MikeOO schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:11:
[...]

Vergeet niet dat met goede vrijdag en pasen de bedrijven minder personeel zullen hebben. Een hoop mensen nemen vrij met dit soort dagen en dat zal het proces zeker niet versnellen.
Klopt, helemaal gelijk. Het is te hopen dat het aankomende week allemaal snel verwerkt kan worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nou vandaag op zoektocht geweest naar een One X:

- Mediamarkt deed niet meer aan HTC telefoons werd me nogal snauwend medegedeeld
- Vodafone winkel kon mijn abo niet verlengen omdat ik ergens nummerportering had open staan, klopt niks van.
- Vodafone telefonisch kon me geen One X verkopen omdat ze de telefoon nog niet in het systeem hadden staan, dus ik moest het over een maand nog maar eens proberen.

Verder hadden ze de One X ook nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosanoa
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-06-2014
Phusebox schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 20:52:
Nou vandaag op zoektocht geweest naar een One X:

- Mediamarkt deed niet meer aan HTC telefoons werd me nogal snauwend medegedeeld
- Vodafone winkel kon mijn abo niet verlengen omdat ik ergens nummerportering had open staan, klopt niks van.
- Vodafone telefonisch kon me geen One X verkopen omdat ze de telefoon nog niet in het systeem hadden staan, dus ik moest het over een maand nog maar eens proberen.

Verder hadden ze de One X ook nergens.
Vreemd dat Mediamarkt 'm gewoon op de site heeft staan.

http://www.mediamarkt.nl/...nd&page=2&filter=69%3AHTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tja MM Roermond zei dat ze geen HTC meer verkochten, ook niet op bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 21:00
Mediamarkt heeft al enkele weken 'leveringsproblemen' bij HTC telefoons. Zal wel een keiharde prijsonderhandeling zijn. Voor een One X hoef je iig niet de Mediamarkt binnen te lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:28
En ik heb hem binnen! 29 maart besteld, 30 maart contract ingestuurd. Donderdag bevestiging gekregen en vrijdag werd de telefoon en simkaart opgestuurd. Vandaag (zaterdag) de telefoon binnen gekregen! Ben er tot nu toe in ieder geval erg tevreden over.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Florine schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:52:
Mijn huidige abo is per 27 april opgezegd. De microsim voor m'n nieuw abo heb ik al maar bij een andere provider...

Ik betwijfel of m'n huidige provider voor krap 3 weken even gratis een microsim opstuurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Florine schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:16:
[...]

Heb je hem dan om moeten ruilen in een telfort winkel? Anders kan iedereen wel roepen dat die hem wil vervangen terwijl die stuk is. Hi vraag er ruim 17 euro excl!!! btw voor. Wat een afzetters zijn het toch geworden. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
Nee heb hem niet hoeven omruilen, heb gewoon gebeld naar Telfort en kreeg hem opgestuurd.. en dan moet je hem online activeren, of klantenservice bellen om 'm te laten activeren. Heb mn one X nog niet binnen dus nog even wachten met activeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 20:12:
Officieel mag iedereen tekenen die de deur open doet en er meerderjarig uit ziet (is).

Praktisch gezien zal je zoon/dochter van 12 ook kunnen tekenen, en in sommige gevallen liggende aan de postbode de buurman ook. Officieel mag dat dus niet.
Ik heb dus een makkelijke postbode. ;)

Ik had maar een briefje op mn brievenbus geplakt dat hij hem bij de buurman af mocht geven en dat die ook zou tekenen, omdat ik zelf niet thuis kon zijn ivm. andere afspraken.

In eerste instantie had de buurman de postbode ook gemist maar hij is er achteraan gefietst en heeft hem weer ergens in de wijk gevonden.

UItgelegd hoe en wat, en zonder aarzelen gaf de postbode dus alsnog t pakketje aan mn buurman mee.
Ook wel super van de buurman trouwens, dat hij er achteran is gefietst. :Y

Vandaag heb ik dus eindelijk m'n HTC One X van de buurman mogen ontvangen. *O*

Hij hangt nu aan de lader.

Ik verhuis dus naar "ervaringen en discussie"

Voor iedereen die nog met smart zit te wachten, Succes nog even. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Als ik mijn orderstatus check bij Typhone dan krijg ik:

Ordernummer en/of e-mailadres niet bekend.

??? Kan iemand die nog een order open heeft staan, dit ook even checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
GKW schreef op zondag 08 april 2012 @ 18:28:
Als ik mijn orderstatus check bij Typhone dan krijg ik:

Ordernummer en/of e-mailadres niet bekend.

??? Kan iemand die nog een order open heeft staan, dit ook even checken?
Heb ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Thanks, dan zal er wel iets in het systeem niet meer kloppen (hoop ik :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik ook een keer gehad toen mn bestelling nog liep.
Het is uiteindelijk toch goed gegaan allemaal.
Ik zou me er niet heel veel zorgen over maken.
Bij mij werkte het een tijd later weer gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 18:50:
Dat heb ik ook een keer gehad toen mn bestelling nog liep.
Het is uiteindelijk toch goed gegaan allemaal.
Ik zou me er niet heel veel zorgen over maken.
Bij mij werkte het een tijd later weer gewoon.
Geruststellend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Hier werkt die ook niet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Ook hier het probleem dat ik mijn orderstatus bij Typhone niet kan opvragen, vreemd, maar ben in ieder geval niet de enige :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Overlegne schreef op zondag 08 april 2012 @ 19:32:
Ook hier het probleem dat ik mijn orderstatus bij Typhone niet kan opvragen, vreemd, maar ben in ieder geval niet de enige :p
hier ook het geval....tjonge wat duurt die pasen toch laaaaaang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Laatst online: 28-03 10:03
Relax, ze zijn allemaal vrij. Wat had je anders verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trabbie_
  • Laatst online: 14:25
De orderstatus bij Typhone heeft bij mij nooit gewerkt, elke update krijg je gewoon via de mail. Ben nu gewoon in het bezit van de telefoon (hetzij met een haarscheurtje), maar over het niet werken van het opvragen van de orderstatus zou ik me niet druk maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

floepie05 schreef op zondag 08 april 2012 @ 20:29:
Relax, ze zijn allemaal vrij. Wat had je anders verwacht?
uuhhhhh.... dat ze hem aan het inpakken zijn? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixeled
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-09 20:04
Voor diegenen die zo'n anderhalve week geleden bij Typhone gebruik maakten van de Vodafone actie om de HTC One X te bestellen, ik heb dat ook gedaan, en kreeg vandaag de volgende mail:
Geachte klant,

Bij dezen berichten wij u dat de onderstaande producten op dit moment helaas niet voorradig zijn. Wanneer wij deze producten geleverd krijgen zullen wij deze zo snel mogelijk naar u verzenden. Onze excuses voor de vertraging en wij danken u bij voorbaat voor uw geduld.

De volgende producten worden nog nageleverd wanneer deze voorradig zijn:

- HTC One X White

Mochten er wijzigingen optreden in de status van uw bestelling, dan zullen wij u hierover per mail en via www.typhone.nl/orderstatus berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om altijd uw ordernummer ********** te vermelden wanneer u contact met ons opneemt.
Heeft u nog vragen? Belt u dan met een van onze medewerkers op werkdagen tussen 09:00 uur 's morgens en 18:00 uur 's avonds op telefoonnummer 040-2353000.

Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij,

Met vriendelijke groet,

Typhone.nl
www.typhone.nl
Dus, we gaan rustig wachten dan maar! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

pixeled schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:04:
Voor diegenen die zo'n anderhalve week geleden bij Typhone gebruik maakten van de Vodafone actie om de HTC One X te bestellen, ik heb dat ook gedaan, en kreeg vandaag de volgende mail:

[...]

Maar ik heb een grijze besteld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
  • Laatst online: 12-09 09:09
Dubbelposten is niet de bedoeling en daarnaast weet je best dat dit hier offtopic is.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 09-04-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superblik
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-06-2018
Heb vorige week dinsdag mijn abonnement verlengd bij Vodafone.
Ik had afgelopen vrijdag gebeld als ze mij een richtdatum konden geven wanneer htc one x binnen komt.
Werd mij verteld dat er een probleem met de verpakking was en dat Vodafone ze al wel binnen heeft maar niet mocht leveren aan de klanten.Heb overigens de witte one x besteld.
Kan ook geen informatie vinden op de vodafone site over enige updates van de leveringstijd. 8)7
Nog maar even geduld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Hmm, recall vanuit htc vanwege issues 8-)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 18:29
TWeaKLeGeND schreef op maandag 09 april 2012 @ 19:22:
Hmm, recall vanuit htc vanwege issues 8-)?
En om wat voor issue zou het gaan volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Net zoals een aantal mensen heb ik ook afgelopen vrijdag mijn abonnement verlengd. Hiervoor ben ik naar de Hi winkel gegaan in de hoop dat ze de HTC One X White op voorraad hadden. Helaas was dit niet het geval, ze hadden alleen de grijze variant op voorraad en deze heb ik even mogen bekijken.

Daarna heb ik de medewerker in de Hi winkel een bestelling laten plaatsen voor de witte variant, zelf kregen ze deze telefoon waarschijnlijk over 2,5 week binnen in de shop, maar als ze een online bestelling zouden plaatsen dan zou het slechts binnen 48 uur thuisbezorgd worden, dit heb ik dan ook laten doen. Daar heb ik nog een aantal vragen over:

Wordt er een track&trace nummer naar mijn e-mailadres gestuurd voordat de levering plaatsvindt?
Mag er iemand anders tekenen voor ontvangst? (aantal berichten hierboven geven aan van wel, maar is dit ook de policy bij Hi?)
Wanneer hebben jullie het toestel van een online Hi bestelling ontvangen? Is dit echt binnen 48 uur?

P.S: prachtig toestel, erg licht en een zeer mooi scherm! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RomeoJ op 09-04-2012 20:31 ]

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
stefan-smit20 schreef op maandag 09 april 2012 @ 20:01:
[...]

En om wat voor issue zou het gaan volgens jou?
Er zijn zat issue's

Waarvan niet allemaal softwarematig, en waarvan velen onbekend of ze softwarematig zijn. (maar we rekenen er wel op.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
RomeoJ schreef op maandag 09 april 2012 @ 20:30:
Net zoals een aantal mensen heb ik ook afgelopen vrijdag mijn abonnement verlengd. Hiervoor ben ik naar de Hi winkel gegaan in de hoop dat ze de HTC One X White op voorraad hadden. Helaas was dit niet het geval, ze hadden alleen de grijze variant op voorraad en deze heb ik even mogen bekijken.

Daarna heb ik de medewerker in de Hi winkel een bestelling laten plaatsen voor de witte variant, zelf kregen ze deze telefoon waarschijnlijk over 2,5 week binnen in de shop, maar als ze een online bestelling zouden plaatsen dan zou het slechts binnen 48 uur thuisbezorgd worden, dit heb ik dan ook laten doen. Daar heb ik nog een aantal vragen over:

Wordt er een track&trace nummer naar mijn e-mailadres gestuurd voordat de levering plaatsvindt?
Mag er iemand anders tekenen voor ontvangst? (aantal berichten hierboven geven aan van wel, maar is dit ook de policy bij Hi?)
Wanneer hebben jullie het toestel van een online Hi bestelling ontvangen? Is dit echt binnen 48 uur?

P.S: prachtig toestel, erg licht en een zeer mooi scherm! ;)
In de order zit al een soort track n trace van hi zelf.
Volgens mij mag iedereen tekenen voor ontvangst
Als ze op voorraad zijn en dat zijn de witte, krijg je hem zo snel mogelijk. De site beloofd voor 17:00 besteld morgen in huis. Dus 48 uur zal wel lukken.

Overigens staat al deze info ook op www.hi.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blarretje
  • Laatst online: 19-10-2024
Dat is lekker. Toestel op 29 maart bij Vodafone online winkel besteld in combinatie met Bel, SMS, Web 350 met bijbetaling van 94 Euro. Ik zie nu op de website dat toestel gratis is bij hetzelfde abonnement. Ik heb de order maar laten annuleren en kan (hoop ik) donderdag 12 april opnieuw bestellen.
Op de vraag die ik stelde wanneer het toestel uitgeleverd kon worden kreeg ik als antwoord: deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Ondertussen is mijn orderstatus op Typhone weer bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
Overlegne schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:08:
Ondertussen is mijn orderstatus op Typhone weer bereikbaar.
Bij mij ook, maar kreeg ook te horen dat het 4 tot 10 werkdagen kon duren...... vanaf vorige week maandag geteld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 22:20
Ook hier nog steeds sinds 30-3 contract onder controle. Het gaat nu toch wel erg lang duren, zeker als veel nieuwere orders volgens mij al afgehandeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:37
®icha®d schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:17:
Ook hier nog steeds sinds 30-3 contract onder controle. Het gaat nu toch wel erg lang duren, zeker als veel nieuwere orders volgens mij al afgehandeld zijn.
Het is de eerste werkdag voor de bedrijven dus alles moet nog verwerkt worden lijkt mij van de afgelopen 3 dagen.

Je kunt niet verwachten dat als een webshop net open is direct alles verwerkt heeft wat er mogelijk veranderd is.

Ik begrijp zeker je frustratie, die zou ik ook hebben, maar ik zou later vandaag nog eens kijken en anders bellen en vragen naar de status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectLight
  • Laatst online: 14-02 10:09
Ik heb even gezocht, maar kon het niet zo snel vinden.. Zijn de toestellen die door Vodafone uitgeleverd worden branded?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
MikeOO schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:30:
[...]

Het is de eerste werkdag voor de bedrijven dus alles moet nog verwerkt worden lijkt mij van de afgelopen 3 dagen.

Je kunt niet verwachten dat als een webshop net open is direct alles verwerkt heeft wat er mogelijk veranderd is.

Ik begrijp zeker je frustratie, die zou ik ook hebben, maar ik zou later vandaag nog eens kijken en anders bellen en vragen naar de status.
Dat begrijp ik heel goed. Daar heb ik ook begrip voor. En ik begrijp ook dat TP het na aanleiding van deze actie erg druk heeft. Ik heb alleen niet het gevoel dat zaken serieus bekeken worden als je niet erg dwingend / vasthoudend bent als je belt en dat je nogal snel met een kluitje het riet ingestuurd wordt.
Maar ik wacht inderdaad wel even af tot halverwege de middag. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

pixeled schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:04:

[...]

Heb vandaag ook dit mailtje gehad. Ben benieuwd of ze hem vandaag binnen krijgen. Begin deze week zeggen ze op twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
@wachten op AMP... bezorgmoment tussen 9.10 en 11.10 vandaag.
Ik verhuis dus straks ook naar het andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_kok
  • Laatst online: 26-04 20:43
BPP schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:34:
[...]

Heb vandaag ook dit mailtje gehad. Ben benieuwd of ze hem vandaag binnen krijgen. Begin deze week zeggen ze op twitter.
Dame aan de telefoon (Typhone) wist mij te vertellen dat ze vandaag verwacht worden. Kon dit echter niet garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Geleverd! Zeer nette afhandeling door AMP, mag gezegd worden. Ik verhuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
Soeski schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:24:
Geleverd! Zeer nette afhandeling door AMP, mag gezegd worden. Ik verhuis :)
Eindelijk ;)
Aangezien hij bij jou is klaar is, zal hij nu richting mij komen :P
Levertijd 11.50 - 13.00 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Arshedes schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:47:
[...]

Eindelijk ;)
Aangezien hij bij jou is klaar is, zal hij nu richting mij komen :P
Levertijd 11.50 - 13.00 :D
Ja, mocht wel eens. Besteld 28-03 met nieuw VF abo, en ik stond wat dat betreft absoluut niet vooraan in de rij zeg maar ;)
Hij kwam om 11.01, dus net op de valreep... reken dus maar op 12.51 ;)
En veel plezier, zie je "aan de andere kant". We hebben lang genoeg gewacht denk ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superblik
Superblik schreef op maandag 09 april 2012 @ 17:31:
Heb vorige week dinsdag mijn abonnement verlengd bij Vodafone.
Ik had afgelopen vrijdag gebeld als ze mij een richtdatum konden geven wanneer htc one x binnen komt.
Werd mij verteld dat er een probleem met de verpakking was en dat Vodafone ze al wel binnen heeft maar niet mocht leveren aan de klanten.Heb overigens de witte one x besteld.
Kan ook geen informatie vinden op de vodafone site over enige updates van de leveringstijd. 8)7
Nog maar even geduld :+
Update dinsdag 10 april**

Weer contact opgenomen met Vodafone,werd mij medegedeeld dat deze week de telefoons waarschijnlijk binnenkomen maar werd niet met zekerheid gezegd.Ook verteld over het verpakkings verhaal wat niet in orde zou zijn maar was deze telefoniste niet van op de hoogte en zou ook niet waar zijn. 8)7
Ik zit er aan te denken om de verlenging te annuleren en naar een andere shop te gaan die telefoon met hetzelfde Vodafone abbo kunnen leveren.Daar komt overigens wel 3 tot 4 werkdagen overheen.
Blijf nog wel even hangen in dit topic denk ik zo :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-08 18:04
Net mailtje van Vodafone gehad (verlenging via Vodafone zelf gedaan). Nóg een week wachten ;-(

Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u zegt een verlenging in maart gedaan te hebben maar dat u nog steeds geen toestel van ons heeft mogen ontvangen.
Zoals u reeds per telefoon vernomen heeft, was het toestel niet op voorraad maar zal in de loop van deze week verstuurd gaan worden.
U kunt uw toestel eind deze week, begin volgende week tegemoet zien. Als tegemoetkoming voor het lange wachten heb ik u reeds 1 maand abonnemenstkosten gecrediteerd.
Ik bied u, namens Vodafone, mijn welgemeende excuses aan voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
Tegen beter weten in, toch maar gebeld naar de Typhone helpdesk. Uiteraard weer alleen het standaard antwoord het is bij Vodafone ik kan niets doen.
"Dit is pas de 5e werkdag dat hun het contract hebben dus het zou zomaar kunnen dat er vandaag een goedkeuring komt. Anders in de loop van de week tot max vrijdag."

Ik vertel de lichtelijk chagrijnige vrouw, dat ik dit nu al 1,5 week hoor en dat ik er geen vertrouwen in heb dat het nog goed komt en als ik vandaag niets meer hoor het ga annuleren.

"maar meneer wij kunnen er ook niets aan doen dat vodafone langzaam is."

Als ik dan vraag of ze vodafone kunnen contacteren, kan dat ook niet, want het is volledig afhankelijk aan hun....
Oftewel zelf ook geen enige vorm van actie wat ze ondernemen bij Typhone.
Daarnaast nu ook al verschillende datums gehoord dat Vodafone het contract binnen gehad zou moeten hebben.

Vrijdag 30-03
Maandag 02-04
Donderdag 12-04
en vandaag dus
Dinsdag 03-04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
PerfectLight schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:32:
Ik heb even gezocht, maar kon het niet zo snel vinden.. Zijn de toestellen die door Vodafone uitgeleverd worden branded?
kan kloppen, want vodafone heeft nog helemaal geen toestellen uitgeleverd :+
zie de ontelbare frustratieposts in dit topic.

de algemene verwachting is dat de branding minimaal zal zijn, wellicht een VF thema, maar gelukkig geen 360 integratie want daar zijn ze mee gestopt (thankgod!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superblik
z
Shikaka schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:25:
Tegen beter weten in, toch maar gebeld naar de Typhone helpdesk. Uiteraard weer alleen het standaard antwoord het is bij Vodafone ik kan niets doen.
Het kan ook best aan Vodafone liggen.Partners van Vodafone die de htc one x krijgen rechtstreeks van htc bedrijf hebben ze al wel liggen denk aan belcompany.Mischien heeft Typhone ze van VF company?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 22:02

vehpol

Go Go Gadget!

Ik heb net even gebeld met Vodafone, had mijn abonnement verlengd via hen (21 maart).

Ze zouden er 2000 hebben binnengekregen afgelopen vrijdag, door de feestdagen was verzenden nog niet gebeurd, maar dat gaan ze doen tussen vandaag en begin volgende week. Ik ben benieuwd.

Ceci n'est pas une signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
En ik heb hem binnen :D

Chauffeur was een beetje laat. Zou eigenlijk tussen 12 en 13 komen.
Maar kwam uiteindelijk om 13.45.

Verder gewoon een snelle afhandeling en geen problemen. Na 5 minuten was hij weer vandoor op naar de volgende klant.

Ik verhuis naar de volgende topic

Mensen die nog moeten wachten...hang in there....its worth the wait :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2
  • Laatst online: 20-08 22:07

sebasss2

Auto fanaat

Jaja voor mij is het morgen middag tussen 12 en 15:00 eidelijk heb toch wel een tijdje moeten wachten.

Best wel maf dat iederen zo hotel de botel is van een gsm:P (A).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Net langs Hi geweest en de HTC one X opgehaald.

Ik had de grey al eerder besteld, maar heb me bedacht nadat ik de witte zag.
Was bij de Hi winkel op voorraad dus kon hem meteen meenemen :D

Dus ik verhuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
Zonet weer met Typhone gebeld over de status. Wederom werd me verteld dat alles in orde was en dat ze binnen 2 a 3 dagen wel een bevestiging van Vodafone verwachten.
Licht geirriteerd heb ik vervolgens aangegeven dat het me niet om de boodschapper ging maar dat ik dit nieuws al vaker heb gehad en dat de termijn iedere keer opgeschoven wordt en dat ik toch graag zekerheid zou willen. Daarbij heb ik uitgelegd dat de medewerker er zelf niets aan kan doen en dat ik dat wel begrijp.

Hierop kreeg ik te horen; 'Oh, dan verbind ik u even door.'
Na enige tijd wachten kreeg ik iemand aan de lijn die geen idee had waar het gesprek over ging. Ik bleek koud doorverbonden te zijn met Vodafone, de medewerker daar heeft me intern naar de juiste afdeling doorverbonden en daar kreeg ik te horen dat het contract inderdaad de 30ste is binnengekomen met in de aanvraag een nieuw nummer. Deze is vervolgens teruggehaald met de melding dat ze een vergissing gemaakt hebben en is tot op heden nog niet opnieuw aangeleverd.

Zojuist wederom geprobeerd te bellen met TP maar helaas was mijn pauze niet lang genoeg om een medewerker aan de lijn te krijgen.

Ik word er nu toch een beetje flauw van, dit heeft mijns inziens niet alleen meer met slechte communicatie te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Helix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08 15:00
®icha®d schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:34:
Na enige tijd wachten kreeg ik iemand aan de lijn die geen idee had waar het gesprek over ging. Ik bleek koud doorverbonden te zijn met Vodafone, de medewerker daar heeft me intern naar de juiste afdeling doorverbonden en daar kreeg ik te horen dat het contract inderdaad de 30ste is binnengekomen met in de aanvraag een nieuw nummer. Deze is vervolgens teruggehaald met de melding dat ze een vergissing gemaakt hebben en is tot op heden nog niet opnieuw aangeleverd.
Enig idee welke afdeling je daar aan de lijn hebt gehad? Is misschien zinvol dat ik daar rechtstreeks naar toe bel want van Typhone wordt ik niet veel wijzer.

Doesn't expecting the unexpected make the unexpected become the expected?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
Ik kreeg uiteindelijk de afdeling aan de lijn die de contracten binnenkrijgt. Hoe die afdeling officieel heet en hoe ze het snelst bereikbaar zijn dat weet ik helaas ook niet. Mocht je daarachter komen hoor ik het ook graag voor als ik morgen wil gaan controleren af TP dan wel heeft gedaan wat ze ongetwijfeld zullen zeggen. (Ik verwacht iets in de trant van : we sturen het zo snel mogelijk nogmaals naar ze toe?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Typhone mailde me eerder vandaag (automatisch vanuit hun ordersysteem iod) dat de One X niet op voorraad was.

Zojuist een 2e mail (als reply op een mail van mij met verzoek om betere communicatie) dat mijn Witte One X morgen binnenkomt en dan meteen doorgezonden wordt.

Ik wacht dus rustig af, maar ze mailen me netjes over de status.
Volgens mij hebben ze het heel druk en krijgen ze eea nu beetje bij beetje in de grip.

Ik laat het weten als ie verzonden wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 09:52

D33F

Tweelingtemmer

Vandaag besteld bij Coolblue en morgenavond al in huis ^^ helemaal blij!

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Contract Typhone eindelijk vrijdag goedgekeurd..

Gebeld of het vrijdag opgestuurd zou worden en er werd me verteld door telefonist: Ik zal een speciaal verzoek uit doen om het er vandaag uit te krijgen, maar hij is nu nog niet ingepakt en postnl komt over een half uur onze zending afhalen. Helaas heeft dit speciale verzoek geen invloed gehad. Maargoed hij garandeerde het niet, het was een verzoek en anders zou het zeker de eerstvolgende werkdag worden.

Dat is dus vandaag, en nu inmiddels bijna half 8 nog geen mailtje..

Zijn er anderen die vandaag al wel een mailtje van verzending hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
  • Laatst online: 13-09 17:36
Krijg zo juist weer een mail van Typhone:

Geachte klant,
Bij dezen berichten wij u dat de onderstaande simkaart(en) op 10 april 2012 per pakketpost van PostNL aan u verzonden zijn.
verstuurde simkaarten:
- Vodafone simkaart

En veder op in de mail staat ook dit:

De volgende producten worden z.s.m. nageleverd wanneer deze op voorraad zijn:
- 1x HTC One X White

Ik had het toch liever andersom gezien maar er gebeurt tenminste weer wat...
Pagina: 1 ... 31 ... 36 Laatste

Let op:
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.

Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.