Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pixeled schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:08:
Zojuist een mailtje ontvangen van Typhone dat Vodafone mijn abonnement heeft geaccepteerd en dat mijn bestelling word klaargemaakt. Ik heb vorige week donderdagavond de One X besteld met een VF BSW Smart 100 abo en vrijdag (30-03) het contract ingevuld en rond 12:30 teruggestuurd via e-mail. Het gaat om een contract met nummerbehoud trouwens, ik stap over vanaf Hi.

Ben benieuwd of ik nu ook een mailtje krijg dat ik mijn telefoon ergens volgende week kan verwachten. Ga er eigenlijk wel van uit.

edit: wat extra details toegevoegd
Dankjewel voor het delen,
Ik heb zelf op 30-03 besteld en contract opgestuurd rond 13 uur, en krijg een email terug dat ze hem ontvangen hebben, ik heb ook voor nummerbehoud gekozen en stap ook over vanaf hi..
Ik tot nu toe niks gehoord behalve een mailtje dat het in behandeling is bij VF..
ik raak erg ongeduldig :c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 09:13
Morgenochtend kan ik mijn One X ophalen bij de Belcompany :)

Gisteren was ik al langs geweest, maar doordat mijn annulering bij vodafone zelf nog niet verwerkt was konden ze mijn abo nog niet verlengen.
Vandaag ging ik weer langs om te kijken of het al wilde werken, maar helaas, hij was al wel ingevoerd maar kon pas weer verlengen als er een werkdag overheen ging.
Morgen zou het allemaal verwerkt moeten zijn en dan kan ik hem als het goed is wel verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 17:58

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Vandaag kwam AMPLogistic langs me huis maar had mijn opgegeven bankpas vergeten op de zaak. Wat zuur ze willen echt de opgegeven bank fysiek kaartje en een ID :/ Volgende afspraak pas weer over 2 dagen. En had eerder met GSMeasy ontact opgenomen over het verkeerde toestel kleur. Kreeg te horen van een aardig medewerker dat ik hem nadat ik contract had ingevuld of apparaat thuis hebt liggen dat ik hem mag retouren voor een Witte versie :)

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:09
Chibi2k schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:59:
Vandaag kwam AMPLogistic langs me huis maar had mijn opgegeven bankpas vergeten op de zaak. Wat zuur ze willen echt de opgegeven bank fysiek kaartje en een ID :/ Volgende afspraak pas weer over 2 dagen. En had eerder met GSMeasy ontact opgenomen over het verkeerde toestel kleur. Kreeg te horen van een aardig medewerker dat ik hem nadat ik contract had ingevuld of apparaat thuis hebt liggen dat ik hem mag retouren voor een Witte versie :)
Wat een service! Mensen mogen ruilen, kiezen, afspraken maken en worden snel geholpen. Ik wil gewoon uberhaupt een afspraak en toestel.. Jaloers :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-08 15:00
Chibi2k schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:59:
Ah dat is wel zuur dan. Maar wel een goede service dat je zo snel kan wisselen. Wanneer heb je je telefoon besteld?

Ik zit namelijk sinds 28-03 te wachten op uberhaupt op een afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene_op_adsl
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-12-2022
Maffo schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:53:
Morgenochtend kan ik mijn One X ophalen bij de Belcompany :)

Gisteren was ik al langs geweest, maar doordat mijn annulering bij vodafone zelf nog niet verwerkt was konden ze mijn abo nog niet verlengen.
Vandaag ging ik weer langs om te kijken of het al wilde werken, maar helaas, hij was al wel ingevoerd maar kon pas weer verlengen als er een werkdag overheen ging.
Morgen zou het allemaal verwerkt moeten zijn en dan kan ik hem als het goed is wel verlengen.
Same here, vanmiddag contact gehad met VF en de annulering zou voor elkaar zijn. Helaas kan ik morgen pas naar de winkel, laat daar nou net een witte One X voor mij klaar liggen :P .... Nu maar hopen dat VF zich een keer aan zijn afspraak heeft gehouden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
ik schrok vandaag.
Dinsdag had ik Typhone gemaild, aangezien ik gewoon een indicatie wilde of m'n bestelling definitief was, zodat ik verdere stappen kon ondernemen (op zoek naar accessoires).
Kreeg geen antwoord op de mail. Woensdag kreeg ik bevestiging dat abonnement door Vodafone is goedgekeurd.

Kreeg ik vandaag ineens een reactie op mijn mail:
"Bedankt voor uw mail. Wij hebben uw contract helaas niet op tijd retour gehad. Deze speciale aanbieding van ons en Vodafone was op basis van ‘op = op’ en is helaas niet meer te bestellen via onze website. Om die reden kunnen wij uw aanvraag niet meer verwerken en u dit abonnement met toestel niet meer voor de eerder aangegeven prijs aanbieden. Onze excuses voor het ongemak."

Toen brak m'n klomp, en wilde ik al bijna een geagiteerd e-mailtje terugsturen dat dit wel heel vreemd is aangezien ik gister wel een bevestiging heb gehad van aansluiting abo bij Vodafone, en m'n contract toch echt op tijd binnen was.
Toen bedacht ik me; e-mailen heeft geen zin en grote kans dat ze gewoon m'n mail totaal verkeerd hebben gelezen? en me dus onzin hebben teruggestuurd.
Heb toen Typhone gebeld en diegene die ik aan de telefoon kreeg gaf dat ook als verklaring, ze zei dat alles gewoon goed liep en dat mijn e-mail waarschijnlijk verkeerd begrepen was, dus kreeg ik dat vreemde antwoord. Als ze nou gewoon goed lezen, scheelt weer, want nu moest ik ze weer bellen! maar goed, ik ben blij dat het toch goed was.

Ennnn............ ze vertelde me dat ik er wel op kon rekenen dat het pas na pasen werd da thet geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:53
Ik krijg hem morgenochtend van Gsmeasy!
Ik heb hem op 28-03 besteld.
Word een slapeloze nacht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus net een emailtje gekregen van typhone over mijn contract die ik op 30-3 heb opgestuurd, dat deze onjuist is of dat er bijlages ontbreken..
echter wist ik niet wat er aan de hand was omdat ik alles correct heb ingevuld/ingeleverd dus had ik ze gebeld.
Ik vroeg dus wat er precies mis was, en de jongedame die mij hielp zei ook dat er niks aan de hand was en dat ze hem nu even zal doorsturen om te verwerken..
dit slaat toch nergens op? :(
Hoe kunnen ze iets fouts beoordelen en daarna als ik bel zeggen dat het in orde is..
Nu moet ik nog langer wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar 7 dagen eindelijk een mailtje van typhone, wel nadat ik een x aantal keer gebeld heb.

krijg eerst een mailtje dat mijn toestel (htc one-X white) niet op voorraad is. met direct er achter aan dat mijn abbonement geaccepteerd is door vodafone (1jarig 150smart) en dat mijn besteling gereed wordt gemaakt voor verzending. wat ik vreemd vind aangezien ik net nog een medewerker gesproken heb die zei dat zij morgen pas weer een nieuwe lading krijgen.. je kunt trouwens vragen hoeveelste je bent op de wachtlijst, ik was nummer 9 dus krijg zoiezo morgen mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30

BPP

Typhone is weer lekker bezig. Vanochtend gebeld om te vragen hoe het met mijn aanvraag stond, die ik een week geleden geplaatst. Kreeg ik een vrouw aan de lijn die het nakeek en die zou het navragen aan een collega en ik zou teruggemailt worden. Tot een uur of 4 gewacht en nog maar eens gebeld. Zegt die goser dat ik zojuist ben aangesloten en dat ik daar gelijk een mail van krijg. Nou tot op heden weer geen email ontvangen. Bel ik net weer :+ , zegt dat vrouwtje dat ik ben aangesloten, maar dat ik geen bevestiging krijg via email. Maar dat het allemaal goedkomt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 17:36
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:56:
krijg eerst een mailtje dat mijn toestel (htc one-X white) niet op voorraad is. met direct er achter aan dat mijn abbonement geaccepteerd is door vodafone (1jarig 150smart) en dat mijn besteling gereed wordt gemaakt voor verzending.
Hoe laat kreeg je dat mailtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Arshedes schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:14:
[...]

Ah dat is wel zuur dan. Maar wel een goede service dat je zo snel kan wisselen. Wanneer heb je je telefoon besteld?

Ik zit namelijk sinds 28-03 te wachten op uberhaupt op een afspraak.
Shake my hand. Nu na 18.00 en weer niet gebeld, ook geen status update. Morgen weer een dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
golem501 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:08:
De koerier is weer weggegaan met m'n telefoon... |:(

Er stonden blijkbaar 2 fouten in het contract en hij kon er maar 1 wijzigen... dus heeft hij hem mee teruggenomen... ;w

Meteen gebeld over hoe verder en gelukkig kan hij morgen bezorgd worden... Toch weer een slapeloze nacht extra... vooral omdat m'n vrouw hem gister heeft ontvangen (Typhone vs mijn GSMeasy)
AAAAAARGH eikels... nog erger!

Ik controleer net m'n printout van wat ik had ingevuld en die fouten heb ik dus niet eens zelf gemaakt... Hoe kan je nou tussen een webform en contract veranderingen maken :(

Minder fijn van GSMeasy :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Mijne ligt dus al sinds gisteren klaar bij de Belcompany (Rdam) maar ze konden me niet bereiken omdat ik nog steeds geen bereik met VF heb |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
golem501 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 18:10:
[...]

AAAAAARGH eikels... nog erger!

Ik controleer net m'n printout van wat ik had ingevuld en die fouten heb ik dus niet eens zelf gemaakt... Hoe kan je nou tussen een webform en contract veranderingen maken :(

Minder fijn van GSMeasy :(
Had het zelf ook. Volgens hun had ik niet gevraagd om nummer behoud en ook mijn simkaart nummer niet ingevuld, ben me 100% zeker dat ik dit wel gedaan had want het is tenslotte een lang nummer dus zoiets onthoud je wel.
Welke dingen had jij volgens hun fout ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
Soeski schreef op donderdag 05 april 2012 @ 18:08:
[...]

Shake my hand. Nu na 18.00 en weer niet gebeld, ook geen status update. Morgen weer een dag!
Yup zit er weer niet in vandaag :(
Ook omdat ik vandaag thuis zat ging dit meer in me hoofd spelen en lijken de dagen alleen maar langer te duren :P

Morgen weer genoeg te doen. Dus dan zal het minder in me hoofd zitten en dan in het weekend gewoon lekker genieten. Ik geef het op voor deze week. Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Deadsy schreef op donderdag 05 april 2012 @ 18:15:
[...]

Had het zelf ook. Volgens hun had ik niet gevraagd om nummer behoud en ook mijn simkaart nummer niet ingevuld, ben me 100% zeker dat ik dit wel gedaan had want het is tenslotte een lang nummer dus zoiets onthoud je wel.
Had je dan op je huidige nummer ook geen smsje gehad van je oude provider of van Vodafone?
Die heb ik gelukkig wel gehad, en mijn pakket is al klaargemaakt voor levering morgen, dus ik neem aan dat morgen alles goed gaat, zou echt te slecht zijn als er opeens wat fouten in mijn contract zitten :X .

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54
Net de bevestiging gekregen dat mijn witte HTC one X verstuurd is, even totaalplaatje:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
28-03-2012 - Besteld 
29-03-2012 - Contract per mail gestuurd
30-03-2012 - Bevestiging ontvangst
30-03-2012 - Bevestiging acceptatie vodafone
03-04-2012 - Sim verstuurd
04-04-2012 - Sim ontvangen
06-04-2012 - Witte HTC One X verstuurd
07-04-2012 - Witte HTC One X ontvangen (onder voorbehoud)

hopelijk geeft dit een beetje een indicatie over de wachttijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:13
Heeft iemand ervaring met een telefonische verlenging van Hi naar MTV?

De kpn verkoper zei dat omdat ik het 4 uur bestelde en de telefoon op voorraad was ik de telefoon morgen of zaterdag binnen kon hebben.

Krijg je ook een smsje als de telefoon verzonden is met een track and trace oid? Of staat er zomaar opeens een keer een pakketbezorger op de stoep?

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 19:00
MacorgaZ schreef op donderdag 05 april 2012 @ 18:53:
[...]

Had je dan op je huidige nummer ook geen smsje gehad van je oude provider of van Vodafone?
Die heb ik gelukkig wel gehad, en mijn pakket is al klaargemaakt voor levering morgen, dus ik neem aan dat morgen alles goed gaat, zou echt te slecht zijn als er opeens wat fouten in mijn contract zitten :X .
Ja ik kreeg SMSjes van Vodafone op mijn huidige nummer nadat ik via de telefoon de fouten had hersteld met AMP.
Want AMP belde mij de week na mijn bestelling omdat er volgens hun wat fouten in mijn aanvraag stonden.
Volgens mijn aanvraag had ik niet op nummer behoud gevraagd maar had ik wel het nummer ingevuld dat ik wilde behouden.

Ik gaf toen door dat ik wel nummer behoud enzo wilde en toen hebben hun het geregeld. Eigenlijk had ik die vrijdag mijn GSM met contract moeten krijgen maar door die fout (fout van GSMeasy zover als ik kan zien) kreeg ik hem pas de week erna.

Dat dit gebeurde is volgens mij een fout van GSMeasy want als je besteld moet je invullen of je nummer behoud wilt ja of nee. Pas wanneer je voor nummer behoud kiest komen er velden beschikbaar om je huidige nummer in te vullen (dus het nummer dat je wilt behouden) en je huidige provider.
Kies je voor geen nummer behoud dan komen deze velden ook niet beschikbaar.

Dus bij GSMeasy worden echt wel fouten gemaakt.
Dus je doet er echt wel goed aan om het contract goed door te lezen als ze morgen langs komen. Maar dit behoor je uiteraard bij elk contract te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

794 euro over 2 jaar (met aansluitkosten). Niks speciaals dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BPP schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:12:
[...]

Dacht ik ook dus haha :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Laatst online: 21:10
BPP schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:12:
[...]

Oh ja ik keek meer naar de maandelijkse kosten :) Die eenmalige boeien me niet zo als het rond de 100 blijft.

Maar is er iemand een ander abonnement tegengekomen die onder de 33 p/m gemiddeld komt dan? Meeste die ik zie met de One X zijn toch wel snel 35+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
500 MB zou mij ook te weinig zijn. en 100 min bellen ook... vind het niet zo'n goede deal per se

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasez
  • Laatst online: 08-09 11:21
Gisteren een mail van Typhone gekregen dat de HTC One X niet op voorradig was. Ik aannemen dat ik hem dan pas na het weekend zo krijgen, krijg ik vandaag een mail dat de One X al verzonden is *O*. Dus morgen heb ik hem in mijn handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
Eindelijk heb ik van Typhone gehoord dat mijn toestel is verstuurd! Maar het schijnt dat ik de enige in dit topic bent die de One X morgen krijgt. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Heb je dat NET te horen gekregen of tijdens kantooruren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
HowsMyApple schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:19:
[...]

Oh ja ik keek meer naar de maandelijkse kosten :) Die eenmalige boeien me niet zo als het rond de 100 blijft.

Maar is er iemand een ander abonnement tegengekomen die onder de 33 p/m gemiddeld komt dan? Meeste die ik zie met de One X zijn toch wel snel 35+
Paar posts geleden heb ik een vergelijking van Vodafone met KPN geplaatst: Piet91 in "HTC One X - Levertijden en Prijzen"

Vodafone is gemiddeld over 2 jaar €35.08 p/maand, KPN €32.42 p/maand.

Maar gelukkig gaat dit topic al wat minder snel, laatste dagen ging dit topic gewoon belachelijk (snel) met weinig nuttige posts...

[ Voor 3% gewijzigd door Piet91 op 05-04-2012 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knappert_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-08 19:49
Niet helemaal de enigste, ik ontvang morgen de witte, e-mail vanavond om half 8 ontvangen. Morgen tussen half 10 en half 1 komt die binnen. Dan moet ik nog wel naar de Hi winkel voor t bij knippen van m'n sim. (wil ik toch liever laten doen) En wil ook nog een adapter voor mn mini sim. Stel dat m'n telefoon t is niet doet oid. Kan ik altijd terug naar m'n oer telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The BounceR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:33
floepie05 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:17:
Eindelijk heb ik van Typhone gehoord dat mijn toestel is verstuurd! Maar het schijnt dat ik de enige in dit topic bent die de One X morgen krijgt. Ben benieuwd!
ik ontvang mijn HTC one X (b-grey) ook morgen ochtend, tussen 11:45 - 13:45. :)

ik kreeg de bevestiging van het versturen rond 19:30 & digitale factuur rond 21:30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die via Typhone besteld hebben, op Vodafone staat dat ik €15 tegoed heb dus 500 smsjes en 1GB internet. werd ons niet 1000 smsjes en 100 belminuten beloofd?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Laatst online: 27-08 22:56
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:42:
Voor diegene die via Typhone besteld hebben, op Vodafone staat dat ik €15 tegoed heb dus 500 smsjes en 1GB internet. werd ons niet 1000 smsjes en 100 belminuten beloofd?...
Als je de BSW Smart 100 hebt, heb je 100 belminuten en onbeperkt (lees: 3000) smsjes met 1GB internet.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
TWeaKLeGeND schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:29:
Heb je dat NET te horen gekregen of tijdens kantooruren?
Ik heb het berichtje om 19:38 gekregen en vervolgens de factuur net zoals "The Bouncer". Ik neem aan dat ik bij rembours kan pinnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abbonement is Vodafone Bel + SMS + Web Smart 100 (12) op de site stond destijds onbeperkt sms..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knaakbert
  • Laatst online: 14-08 20:44
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:42:
Die 500 smsjes mag je in het buitenland versturen:-) Je mag in Nederland 3000 smsjes sturen naar Nederlandse nummers.

Ik krijg overigens mijn witte One X ook morgen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knaakbert
floepie05 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:48:
[...]
Ik heb het berichtje om 19:38 gekregen en vervolgens de factuur net zoals "The Bouncer". Ik neem aan dat ik bij rembours kan pinnen?
Nope, cash afrekenen

[ Voor 8% gewijzigd door knaakbert op 05-04-2012 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knappert_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-08 19:49
knaakbert schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:50:
[...]

Die 500 smsjes mag je in het buitenland versturen:-) Je mag in Nederland 3000 smsjes sturen naar Nederlandse nummers.

Elke maand? of mag je dat versturen in die 60 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knaakbert schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:50:
[...]

Oke dan ga ik hier maar vanuit, dit is tevens nergens te zien? Op vodafone in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knaakbert
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:51:
[...]

Oke dan ga ik hier maar vanuit, dit is tevens nergens te zien? Op vodafone in ieder geval.
Het staat boven of onder die 500 smsjes: 'Sms in het buitenland' ofzo.

Het tegoed voor bellen, sms en dataverbruik van het
abonnement Vodafone Bel+Sms+Web Smart kan ook in de
Vodafone Passport-landen worden gebruikt. Je mag hiermee
op 60 dagen van het jaar in het buitenland je abonnement
gebruiken. Een dag begint om 0:00:00 uur, eindigt om
23:59:59 uur en wordt meegeteld als dag indien gebruik wordt
geregistreerd op een hele kalenderdag, een deel daarvan of
een aaneengesloten periode van kalenderdagen. Het jaar
vangt aan op de ingangsdatum van je abonnement. Indien
Contractant het maximum overschrijdt dan behoudt Vodafone
zich het recht voor om extra gebruik in rekening te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Piet91 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:32:
[...]

Paar posts geleden heb ik een vergelijking van Vodafone met KPN geplaatst: Piet91 in "HTC One X - Levertijden en Prijzen"

Vodafone is gemiddeld over 2 jaar €35.08 p/maand, KPN €32.42 p/maand.

Maar gelukkig gaat dit topic al wat minder snel, laatste dagen ging dit topic gewoon belachelijk (snel) met weinig nuttige posts...
Aanvulling hierop, hier (http://gsmsale.nl/gsm-plu.../40?p%255B2%255D=87-05033) is de One X toestelprijs i.c.m. Vodafone abonnement voor verlengers even duur als nieuwe klanten. Toestelprijs is zo'n €30 duurder maar je betaald als huidige klant natuurlijk geen aansluitkosten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:29
Bij Typhone weten ze het ook allemaal niet meer.
Woensdag mailen ze dat er niet genoeg binnen zijn deze week (35 maar) en dat ik volgende week mijn telefoon krijg. Op donderdag avond ontvang ik een T&T nummer voor levering op vrijdag...
Uiteraard blij, maar het is een gekkenhuis aldaar.

Wit exemplaar btw.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Ik heb ook een T&T nummer op donderdag avond gekregen, maar hij doet het nog niet. Ik vrees dat hij toch niet verzonden is.

Bij PostNL zie ik staan: "Geen zendingen gevonden met deze barcode. Controleer de 3S- of KG-code en probeer het eventueel opnieuw. Heb je vandaag besteld? Kijk dan na 20:00 nog eens. Het kan zijn dat de zending nog niet door ons is verwerkt."

Heb jij trouwens een werkende nummer?

EDIT: Het is toch op weg (eindelijk getoond).

[ Voor 5% gewijzigd door floepie05 op 06-04-2012 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:41
29-03-2012 We hebben uw contract ontvangen. Wanneer er bepaalde zaken ontbreken of onduidelijk zijn zullen wij u hierover berichten. Indien alles in orde is wordt de aanvraag z.s.m. verder in behandeling genomen.
29-03-2012 Het contract van uw bestelling voor het aansluiten van een mobiel abonnement is per post aan u verzonden. U kunt deze binnen 1 werkdag in huis verwachten.

Heeft u het contract 2 april 2012 niet ontvangen, neem dan alstublieft contact met ons op per e-mail info@typhone.nl onder vermelding van uw ordernummer 110588263.
28-03-2012 Wij verzoeken u het contract voor een mobiel telefoonabonnement vóór 30 maart 2012 15:00 uur te retourneren, om nog gebruik te mogen maken van de actievoorwaarden.
Inmiddels is, volgens Typhone, het contract al vanaf maandag in het bezit van Vodafone.... Waarom het dan zo lang moet duren?
Geduld is een schone zaak.... :'(

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
floepie05 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 00:23:
Ik heb ook een T&T nummer op donderdag avond gekregen, maar hij doet het nog niet. Ik vrees dat hij toch niet verzonden is.

Bij PostNL zie ik staan: "Geen zendingen gevonden met deze barcode. Controleer de 3S- of KG-code en probeer het eventueel opnieuw. Heb je vandaag besteld? Kijk dan na 20:00 nog eens. Het kan zijn dat de zending nog niet door ons is verwerkt."

Heb jij trouwens een werkende nummer?
NVM EDIT niet gezien

[ Voor 10% gewijzigd door Brackpc op 06-04-2012 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Shikaka schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 00:25:
[...]

Inmiddels is, volgens Typhone, het contract al vanaf maandag in het bezit van Vodafone.... Waarom het dan zo lang moet duren?
Geduld is een schone zaak.... :'(
Ze hadden eerst een brandje te blussen?
Mijn contract ging vorige week donderdag naar Vodafone en werd afgelopen maandag goedgekeurd, toen is ook de gelijk de telefoon verzonden. (lucky me:)) Het kost dus dag of 3 hiervoor blijkbaar.
floepie05 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 00:23:
Die T&T doet het pas 's ochtends vanaf 8uur. Geduld.

[ Voor 22% gewijzigd door Xanion op 06-04-2012 00:42 ]

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Deadsy schreef op donderdag 05 april 2012 @ 18:15:
[...]

Initialen en einddatum van m'n ID.
Op de website staat initialen zoals op het ID... Daar staan m'n volledige namen dus zo ingevuld, hebben ze vervolgens op het contract alleen de eerste letter van m'n eerste voornaam gezet!
Einddatum van m'n ID had ik ingevuld als 27 Juni 2012 en dat stond op het contract als 27 08 2012.

Nu dus wakker en wachten op de koerier... M'n vrouw heeft gisteravond de hele avond met die van haar zitten spelen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Het is alleen jammer dat als je al een Android telefoon hebt; je er niet echt veel "nieuws" bij krijgt. Ja het scherm is beter, de telefoon heeft een ander design en grafisch is het weer net wat anders, maar verder blijft het dezelfde functionaliteiten hebben.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Phusebox schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:26:
Het is alleen jammer dat als je al een Android telefoon hebt; je er niet echt veel "nieuws" bij krijgt. Ja het scherm is beter, de telefoon heeft een ander design en grafisch is het weer net wat anders, maar verder blijft het dezelfde functionaliteiten hebben.
Ja, zo kun je bijna elke update van een bestaand product of concept wel noemen. Voor mij waren die dingen t.o.v. de iPhone 4/4s nou net de dingen die achterliepen: scherm, mooie en soepele interface, grafische kracht en pracht (al is de 4s veel sterker). Het design is persoonlijk. Hierin vind ik de iPhone qua degelijkheid en feel nog steeds heer en meester maar de one X voelt ook goed aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagean
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-03-2021
Order bij GSMeasy geannuleerd, gisteren abbo verlengd bij Belcompany, kon de telefoon (witte) gelijk meenemen, 10 euro bijleggen, ben ik dus ook nog veel voordeliger uit dan de webshops :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
Lagean schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:16:
Order bij GSMeasy geannuleerd, gisteren abbo verlengd bij Belcompany, kon de telefoon (witte) gelijk meenemen, 10 euro bijleggen, ben ik dus ook nog veel voordeliger uit dan de webshops :)
Want ?
Wat betaal je per maand, hoeveel maanden ben je een verplichting aangegaan en wat krijg je er voor terug in termen van MB's per maand, snelheid, minuten en smsjes

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Wat een oplichters bij typhone. Gisteren 2 keer gebeld om te vragen hoe het met mijn bestelling stond en ze zeiden dat ik sinds gisteren was aangesloten bij vodafone. Bel ik zojuist weer om te vragen of ik nog een bevestigingsmail krijg, zegt dat mens dat het nog in behandeling staat. 8)7 8)7 8)7

Donderdagochtend besteld en in de middag het contract opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
BPP schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:35:
Wat een oplichters bij typhone. Gisteren 2 keer gebeld om te vragen hoe het met mijn bestelling stond en ze zeiden dat ik sinds gisteren was aangesloten bij vodafone. Bel ik zojuist weer om te vragen of ik nog een bevestigingsmail krijg, zegt dat mens dat het nog in behandeling staat. 8)7 8)7 8)7

Donderdag zoals in gisteren, of zoals in vorige week donderdag? Anders heb je nog lang geen recht van spreken hier, anderen wachten al langer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:06

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

BPP schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:35:

"Oplichters" vind ik wel een erg vlotte conclusie, eerder een communicatiedingetje dat niet goed loopt. Als je iets besteld gaat het bijna altijd te langzaam voor je gevoel ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Soeski schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:43:
[...]

Donderdag zoals in gisteren, of zoals in vorige week donderdag? Anders heb je nog lang geen recht van spreken hier, anderen wachten al langer :P
Vorige week offcourse.
janvanduschoten schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:44:
[...]

"Oplichters" vind ik wel een erg vlotte conclusie, eerder een communicatiedingetje dat niet goed loopt. Als je iets besteld gaat het bijna altijd te langzaam voor je gevoel ;)
Tuurlijk, maar kom op. Ik ben aangesloten of ik ben het niet. Twee personen beweerden gisteren dat ik was aangesloten. En vandaag opeens weer niet? Ik neem toch aan dat ze allemaal in hetzelfde systeem kijken?

[ Voor 47% gewijzigd door BPP op 06-04-2012 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
golem501 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:18:
[...]

...
Nu dus wakker en wachten op de koerier... M'n vrouw heeft gisteravond de hele avond met die van haar zitten spelen... :X
AAAAAAAAAAAARGH de koerier is WEER weggelopen met m'n telefoon... z'n pin automaat werkte niet omdat het Vodafone netwerk eruit ligt! WTF! Bankafschrift werd niet geaccepteerd :( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagean
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-03-2021
vyndrox schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:33:
[...]

Want ?
Wat betaal je per maand, hoeveel maanden ben je een verplichting aangegaan en wat krijg je er voor terug in termen van MB's per maand, snelheid, minuten en smsjes
Gewoon bij een abbo van VF Web Smart 100, 2 jaar. Bij de webshops minimaal 80 euro moeten bijleggen.
Dus ben blij dat ik heb geannuleerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:53
golem501 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:48:
[...]

AAAAAAAAAAAARGH de koerier is WEER weggelopen met m'n telefoon... z'n pin automaat werkte niet omdat het Vodafone netwerk eruit ligt! WTF! Bankafschrift werd niet geaccepteerd :( |:( |:( |:(
Pechvogel! Bij mij is de koerier ook net langs geweest en zijn pin automaat deed het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Laatst online: 04-02 10:04
Over de typhone actie gesproken. Iemand enig idee hoe lang het duurt met die cashback actie? van directkorting.com?

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 18:27
mijn status bij Typhone is nog steeds "contract is ontvangen en wordt gecontroleerd op fouten" hopen maar dat het goed komt...heb intussen mijn contract bij Hi verlengd met een cheap ass toestel en als dit contract niet wordt goedgekeurd moet op een andere manier een HTC one X zien te fixen.
het zal een lange pasen worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 09:13
Ik verhuis naar het ervaringen topic :)

Werd nog positief verrast bij de Belcompany.
Blijkbaar had ik klantwaarde D, dus hoefde uiteindelijk niks bij het toestel bij te leggen. (Bel-sms-web- Smart 100 2 jarig).
Heb maar meteen een hoesje gekocht. kwam er alleen thuis achter dat ik vergeten was om een micro sim erbij te vragen xD. maar ik ga wel even langs vodafone vanavond als ik klaar ben met werken.

Dan kan de One X nog eventjes opladen:).

En vanavond ga ik hem eens helemaal goed bekijken, het scherm is geweldig O_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:26
Maffo schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:59:

Werd nog positief verrast bij de Belcompany.
Blijkbaar had ik klantwaarde D, dus hoefde uiteindelijk niks bij het toestel bij te leggen. (Bel-sms-web- Smart 100 2 jarig).
Grote kans dat ik ook maar naar de BelCompany ga. Mijn bestelling die ik op 28-3 heb geplaatst bij GSMEasy lijkt wel in een stapel terecht zijn gekomen waar ze hem niet meer kunnen vinden. 8)7
Ik heb sinds die dag geen enkele statusupdate meer gehad. De laatste status is als volgt:

code:
1
28-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.

Ik heb begrip voor het feit dat ze het druk hebben, maar na een ruime week niets gehoord te hebben begint het wel vervelend te worden. Gisteren zou mijn order nog nagekeken worden, maar ook daar niets op gehoord.

Eigenlijk is dat hele pre-order gebeuren ook een wassen neus op deze manier. 2 jaar geleden ging het namelijk precies hetzelfde met de Desire. De orders van mensen die laat bestelden, werden als eerste uitgeleverd.

Ik wacht volgende keer gewoon en stap op de dag van release wel naar een belzaak toe. Grote kans dat ik het toestel eerder heb dan te wachten op een "pre-order".

Zojuist is de volgende regel verschenen:

code:
1
06-04-2012 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak.

Ben benieuwd...

[ Voor 5% gewijzigd door Vozze op 06-04-2012 12:01 . Reden: Nieuwe status gekregen ]

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
Vozze schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:48:
[...]

Grote kans dat ik ook maar naar de BelCompany ga. Mijn bestelling die ik op 28-3 heb geplaatst bij GSMEasy lijkt wel in een stapel terecht zijn gekomen waar ze hem niet meer kunnen vinden. 8)7
Ik heb sinds die dag geen enkele statusupdate meer gehad. De laatste status is als volgt:

code:
1
28-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.

Ik heb begrip voor het feit dat ze het druk hebben, maar na een ruime week niets gehoord te hebben begint het wel vervelend te worden. Gisteren zou mijn order nog nagekeken worden, maar ook daar niets op gehoord.

Eigenlijk is dat hele pre-order gebeuren ook een wassen neus op deze manier. 2 jaar geleden ging het namelijk precies hetzelfde met de Desire. De orders van mensen die laat bestelden, werden als eerste uitgeleverd.

Ik wacht volgende keer gewoon en stap op de dag van release wel naar een belzaak toe. Grote kans dat ik het toestel eerder heb dan te wachten op een "pre-order".
Je bent niet de enige....Ik zit ook nog steeds met dezelfde status. Ook besteld op de 28e :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Ik weet niet of dit iets nieuws is maar ik zie nu op de GSMEasy site staan dat de toestel nu binnen 24 uur leverbaar is. Heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
floepie05 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:09:
Ik weet niet of dit iets nieuws is maar ik zie nu op de GSMEasy site staan dat de toestel nu binnen 24 uur leverbaar is. Heel vreemd.
Staat er naar mijn inziens al een aantal dagen. Maar of het daadwerkelijk ook binnen 24 uur geleverd wordt is natuurlijk de echte vraag ;)

Zo we gaan eindelijk een stapje vooruit.

06-04-2012 Abonnement wordt aangesloten (raar, terwijl ik op 3-4-2012 al een welkomstmail heb gehad van VF
06-04-2012 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
28-03-2012 Voorraad controle
28-03-2012 Bestelling geplaatst

:)

Alleen jammer dat ik al VF heb. Kan dus niet worden gebeld voor een afspraak :(

[ Voor 38% gewijzigd door Arshedes op 06-04-2012 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene_op_adsl
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-12-2022
Mensen,

Ik ga dit topic ook inruilen voor het ervaringen en discussie topic. Zojuist dankzij een super behulpzame medewerker van Belcompany Wijchen met een witte ONE X de deur uitgelopen. Note: Dit was niet dankzij Vodafone Webshop, die wederom (3e keer) gefaald heeft mijn orders op tijd door te voeren. Afgelopen maandag was het nog 3 werkdagen, dat werden er al snel 5 en nu draaide het er bijna op uit dat ik nog een week moest wachten. Dit De medewerker van BC heeft hierop de telefoon gepakt en een generiek contract geregeld. Binnen 20 min. liep ik de deur uit met een verlenging (BSW Smart 100-2jaar) en een gratis ONE X.

Aan iedereen die nog moet wachten: Hou vol!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Arshedes schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:13:
[...]

Staat er naar mijn inziens al een aantal dagen. Maar of het daadwerkelijk ook binnen 24 uur geleverd wordt is natuurlijk de echte vraag ;)

Zo we gaan eindelijk een stapje vooruit.

06-04-2012 Abonnement wordt aangesloten (raar, terwijl ik op 3-4-2012 al een welkomstmail heb gehad van VF
06-04-2012 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
28-03-2012 Voorraad controle
28-03-2012 Bestelling geplaatst

:)

Alleen jammer dat ik al VF heb. Kan dus niet worden gebeld voor een afspraak :(
Ik viel ook van mijn stoel; mijn status is ook eindelijk bijgewerkt naar hetzelfde als de jouwe. En ook ik heb het VF mailtje dinsdag al gekregen inderdaad. Volgens mij kan ik al wel gebeld worden, maar ik ga zelf AMP maar bellen nu.

Gebeld: Dinsdagochtend levering. Dan zijn de 3G problemen hopelijk ook over en kan ik die 0,01 euro betalen aan de deur :)

[ Voor 6% gewijzigd door Soeski op 06-04-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The BounceR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:33
ik verhuis ook naar de ervaringen topic, zojuist de htc one x (browngrey) binnengekregen van typhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik was zojuist in de stad. Kan mijn contract bij Hi verlengen en wilde dat dus doen.
Bij de Hi winkel geen HTC one x meer. Naar phonehouse gelopen en daar hadden ze nog één liggen.

Helaas mag de phonehouse van Hi geen studentenkorting geven (3,50 p/m) dus heb hem moeten laten liggen |:( 8)7

Nu dus besteld bij de hi webwinkel en maar afwachten. Het toestel is niet op voorraad, dus dat zal nog wel even duren denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
Soeski schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:47:
[...]

Ik viel ook van mijn stoel; mijn status is ook eindelijk bijgewerkt naar hetzelfde als de jouwe. En ook ik heb het VF mailtje dinsdag al gekregen inderdaad. Volgens mij kan ik al wel gebeld worden, maar ik ga zelf AMP maar bellen

Gebeld: Dinsdagochtend levering. Dan zijn de 3G problemen hopelijk ook over en kan ik die 0,01 euro betalen aan de deur :)
Heel goed om te horen :)

Heb net ook gebeld. Maar ze heeft nog geen offiele goedkeurong gehad dus mag nog geen afspraak maken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Ik zie hier geregeld mensen staan die een 2-jarig Vodafone Smart 100 nemen, maar waarom niet 1-jarig?

Dat laatste jaar betaal je voor 100 min, 3000 sms en 1GB data €42.50 p/maand. Dat keer 12 is €510.
Bij een 1-jarig Web 100 abonnement kost het toestel €209 (nieuwe klanten) en €229 (huidige VF klanten).

Dan hou je dus €510 - €209/229 = €301 of €281 over voor een sim-only. 150 min/sms, 1GB data kun je al vinden voor €15 p/maand, ofwel €180 voor een jaar.

Waarom kiest men dan nog om voor een 2-jarig abonnement te gaan?
Alleen maar vanwege het aantal sms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Vozze schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:48:
[...]

Dan heb je het toestel eerder... maar ook met een 1 jarig abo zonder extra kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
heb ik ook, 1 jarig VF 100 abbo zonder bijbetalingen en mét BT headset.
met dank aan de idioot goeie actie van GSMeasy. :)
golem501 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:48:
[...]

dat is zuur :o
ik heb 'm gisterenmiddag binnengekregen van GSMeasy, pinnen ging gelukkig goed, info op het contract klopte ook :)

voor mij is het hier :w
voor iedereen die nog moet wachten, het is het dubbel en dwars waard d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Shanquish op 06-04-2012 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:26
Piet91 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:16:
Ik zie hier geregeld mensen staan die een 2-jarig Vodafone Smart 100 nemen, maar waarom niet 1-jarig?

Dat laatste jaar betaal je voor 100 min, 3000 sms en 1GB data €42.50 p/maand. Dat keer 12 is €510.
Bij een 1-jarig Web 100 abonnement kost het toestel €209 (nieuwe klanten) en €229 (huidige VF klanten).

Dan hou je dus €510 - €209/229 = €301 of €281 over voor een sim-only. 150 min/sms, 1GB data kun je al vinden voor €15 p/maand, ofwel €180 voor een jaar.

Waarom kiest men dan nog om voor een 2-jarig abonnement te gaan?
Alleen maar vanwege het aantal sms?
Nu vergeet je dat bij een 2 jarig abbo 8 i.p.v. 4 maanden 50% korting gegeven wordt.

Kortom nog even 4x€21,25 van de €100 verschil afhalen = €15 verschil....

Conclusie: door €15 meer uit te geven scheelt je het geregel met sim-only enz..
Zoveel scheelt het in jou voorbeeld niet hoor :)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Ik ben net naar de Vodafone winkel geweest om 1 cent te pinnen... 99% kans dat het zinloos is maar voor de zekerheid toch maar gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameete schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:24:
De headset moet bij jou ook nog binnenkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
SmiGueL schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:26:
[...]

Nu vergeet je dat bij een 2 jarig abbo 8 i.p.v. 4 maanden 50% korting gegeven wordt.

Kortom nog even 4x€21,25 van de €100 verschil afhalen = €15 verschil....

Conclusie: door €15 meer uit te geven scheelt je het geregel met sim-only enz..
Zoveel scheelt het in jou voorbeeld niet hoor :)
Je leest het verkeerd. Die korting geld niet meer voor het 2e jaar; daar betaal je gewoon alle 12 (laatstte) maanden de volle €42.50.

Het tweede jaar betaal je dus €42.50 x 12 maanden = €510 p/maand. Dat kan met sim-only totaal €180. Dan moet je wel €207 of €227 voor het toestelprijs bijbetalen, maar €80 + €227 (307) is nog steeds goedkoper dan €510.

EDIT: dankje voor de correcties. Ik las het ook verkeer idd, ik dacht dat hij dacht dat je in het 2e jaar ook korting kreeg. (kunt merken dat ik constant dit soort berekeningen doe om wat interessants voor mezelf te vinden :> )

Maar oké nieuwe berekening:
1-jaar VF Smart 100 abbonnement:
4 x €21.50 = €86
8 x €42.50 = €340
Aansluitkosten: €30
Toestelprijs: €207
2e jaar Sim-only voor €15p/maand = €180

Totaal: €843

2 jaar VF Smart 100 abonnement
8 x €21.50 = €172
16 x €42.50 = €680
Aansluitkosten: €30
Toestelprijs: €0

Totaal: €882

Hmm, scheelt inderdaad niet zo veel :/ Die 4 extra maanden met 50% korting doen toch nog wat...
Maar goed, als je de 1-jarig versie neemt heb je wel wat mogelijkheden:
- Verkopen van toestel na 1 jaar.
- Wat doen sim-only's qua voorwaarden/prijzen over 1 jaar; misschien voordeliger, of anderszins beter?
- Toch nog €39 bespaart O-) :P

[ Voor 53% gewijzigd door Piet91 op 06-04-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:28:
[...]

De headset moet bij jou ook nog binnenkomen?
yup, evenals de bol.com cheque*

* = 2 jaar geleden ook m'n Desire bij hun aangeschaft, tijdje geleden kreeg ik een promomailtje van GSMeasy dat m'n contract bijna afliep en als ik weer bij hun een abbo afsloot ik dan een bol.com cheque tegemoet kon zien.
het mailtje heb ik toen achteloos weggezet zo van: dat zien we nog wel, de OneX staat nog niet eens bij jullie op de site. tót ze dus vorige week met die actie kwamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
Piet91 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:32:
[...]

Je leest het verkeerd. Die korting geld niet meer voor het 2e jaar; daar betaal je gewoon alle 12 (laatstte) maanden de volle €42.50.

Het tweede jaar betaal je dus €42.50 x 12 maanden = €510 p/maand. Dat kan met sim-only totaal €180. Dan moet je wel €207 of €227 voor het toestelprijs bijbetalen, maar €80 + €227 (307) is nog steeds goedkoper dan €510.
nee diegene leest het wel goed
je vergeet dat een 1 jarig abo maar 4 maanden korting geeft en een 2 jarig abo 8 maand. Dus dat moet je wel meerekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:37
Lijkt erop dat VF hem nu ook op voorraard heeft. Ik zie geen Pro Order er meer bij staan.

Kan nu een 2 jaar VF Smart 100 abonnement verlengen met bijbetaling van 45 euro. via de website van VF.

Hoe lang zou het daar duren als je deze verlengt daar velrengt. Iemand recent ervaring mee.

[ Voor 6% gewijzigd door MikeOO op 06-04-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:28
Bij dezen willen wij u berichten dat de aanvraag voor een mobiel abonnement bij Vodafone is geaccepteerd. Dit betekent dat wij uw bestelling verder kunnen afronden. Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk aan u verzenden. Wanneer uw bestelling verzonden wordt zullen wij u hierover per e-mail en via deze orderstatuspagina berichten
29 maart besteld, 30 maart contract ingestuurd. FYI

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Ik heb hem net binnen van GSMeasy maar de micro-simkaart die erbij is geleverd werkt niet?
Ik krijg geen bereik en om de minuut komt opeens het 'kies je provider'-scherm tevoorschijn.
Komt dit omdat er nu een tijdelijk nummer op hoort te staan maar die er niet op staat ofzo?

Vervolgens mijn normale simkaart naar micro-formaat geknipt en die werkt gewoon goed, dus maar afwachten tot mijn nummer wordt overgezet.
Ik zie trouwens nergens op mijn contract staan wanneer mijn abonnement ingaat?

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Florine schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:40:
[...]

nee diegene leest het wel goed
je vergeet dat een 1 jarig abo maar 4 maanden korting geeft en een 2 jarig abo 8 maand. Dus dat moet je wel meerekenen.
:F In de EDIT verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:31
Klopt het dat mensen met oudere sim kaarten ook altijd het "kies je provider" scherm krijgen? Dat viel mij bij meerdere mensen al op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 23:27
Update: Vodafone verlenging via webshop - 18 maart. Tot op heden nul komma nul bericht. Intussen bericht van mensen die bij Vodafone winkels zonder pre-order er mee konden weglopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB72
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 15:39
Cilph schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:48:
Update: Vodafone verlenging via webshop - 18 maart. Tot op heden nul komma nul bericht. Intussen bericht van mensen die bij Vodafone winkels zonder pre-order er mee konden weglopen.
Dit Vodafone pre-order gedoe hoor je bij elke release van een topmodel telefoon. Heb het zelf gehad vorig jaar met de HTC Sensation. 1,5 maand voor release een pre-order geplaatst bij de Vodafone Webshop. Tot de dag van release niets meer van vernomen. Las toen ook op internet dat mensen bij andere providers/webshops en zelfs de Vodafone winkel gewoon toestellen konden krijgen.

Ben toen snel naar de Vodafone winkel gegaan, waar ik het laatste op voorraad zijnde exemplaar direct kon reserveren (moest even 2 dagen wachten op goedkeuring nummerbehoud). Online order daarna gewoon gecancelled.

Ze leren het maar niet daar bij Vodafone :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
shameete schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:24:
met dank aan de idioot goeie actie van GSMeasy. :)

[...]
WTF? ZIj hadden het toestel gewoon met een 1 jarig Smart 100 abo zonder bijbetalen? No way in hell dat ik er dan 270 voor ga betalen bij hetzelfde abo :S

Snif... waarom mis ik nou gewoon echt altijd alle goede acties.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Kwartier geleden twee mailtjes van Typhone.

Woensdag besteld, donderdag contract opgestuurd.

1. Goedgekeurd
2. Datum nummerbehoud

Hoop dat ze vandaag nog versturen i.v.m dat het om een grey versie gaat die gewoon op voorraad is.. maar lijkt erop dat het woensdag word dat ik het pakket in ontvangst kan nemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Phusebox schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:56:
[...]

WTF? ZIj hadden het toestel gewoon met een 1 jarig Smart 100 abo zonder bijbetalen?
Jep. En daarbij nog een €40,- GoFun reischeque en een 16GB MicroSD of een Bluetooth headsetje. Bovendien de eerste 4 maanden 50% korting op het abonnement. :D Dit met een gratis HTC One X inderdaad.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:19:
Kwartier geleden twee mailtjes van Typhone.

Woensdag besteld, donderdag contract opgestuurd.

1. Goedgekeurd
2. Datum nummerbehoud

Hoop dat ze vandaag nog versturen i.v.m dat het om een grey versie gaat die gewoon op voorraad is.. maar lijkt erop dat het woensdag word dat ik het pakket in ontvangst kan nemen :(
Hier nog steeds geen antwoord. Zojuist weer gebeld :+ en de dame had een mail gestuurd naar een collega op een andere kantoor. Scheen dat ik in tegenstelling tot wat er eerder werd beweerd ik helemaal niet was aangesloten en dat ze mijn contract waarschijnlijk over het hoofd hebben gezien. Ze hoopte dat het vandaag nog werd gecontroleerd en dat ik dan gelijk een email krijg. (rarararar wat zou er gebeuren?) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk!

Mijn1-jarig bel-sms-web smart 100- abonnement met gratis One X is geaccepteerd door Vodafone.
Nr behoud goedgekeurd en Typhone gaat de verzending klaarmaken en 'binnen enkele werkdagen' verzenden.

Betreft een witte htc One X, donderdagavond 29/3 besteld.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 16:38 . Reden: aanvuling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Hoe bedoel je met BT headset bij gsm easy? Broertje en neefje hebben enkel de gofun reiscrap gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK laat het weten wanneer ik m binnen heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:36
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:39:
Hoe bedoel je met BT headset bij gsm easy? Broertje en neefje hebben enkel de gofun reiscrap gekregen
Kon je kiezen als je via een referral bestelde.., krijg je achteraf opgestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ah, helaas, waardeloos dingetje of nog degelijk?

Heb wel zelf via affiliate besteld (geen vage cashback site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:44:
Ah, helaas, waardeloos dingetje of nog degelijk?

Heb wel zelf via affiliate besteld (geen vage cashback site)
als het goed is een Jabra Easygo
dat is namelijk de enige die ze verkopen voor 29 euro, en aangezien je ook kon kiezen voor een microSD ter waarde van 29 euro gok ik op die Jabra :)
BB72 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:55:
[...]

Dit Vodafone pre-order gedoe hoor je bij elke release van een topmodel telefoon. Heb het zelf gehad vorig jaar met de HTC Sensation. 1,5 maand voor release een pre-order geplaatst bij de Vodafone Webshop. Tot de dag van release niets meer van vernomen. Las toen ook op internet dat mensen bij andere providers/webshops en zelfs de Vodafone winkel gewoon toestellen konden krijgen.

Ben toen snel naar de Vodafone winkel gegaan, waar ik het laatste op voorraad zijnde exemplaar direct kon reserveren (moest even 2 dagen wachten op goedkeuring nummerbehoud). Online order daarna gewoon gecancelled.

Ze leren het maar niet daar bij Vodafone :(
denk dat ze die online telefoonshop er maar een beetje bij doen, precies jouw ervaring zag je 2 jaar geleden bij de release van de Desire namelijk ook.
óf bij een online retailer bestellen (coolblue is supersnel met leveren) of gewoon wat winkels aflopen. :)

[ Voor 50% gewijzigd door Shanquish op 06-04-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand overigens om Typhone ook op zaterdag laat bezorgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 17:03:
Weet iemand overigens om Typhone ook op zaterdag laat bezorgen??
Gaat via tnt pakketservice dus als ze het vandaag versturen is er een erg goede kans dat je hem morgen krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Ik word niet goed van die typhone.....
Vanaf 29 Maart in bestelling staan, gisteren gebeld, medegedeeld dat hij vandaag aangesloten wordt, vandaag gebeld, krijg ik de mededeling dat het allemaal lang kan gaan duren en de grijze niet op voorraad is en na een paar keer vragen heeft ze even gekeken en oh ja hij is toch op voorraad... al 7 dagen wachten op een bevestiging van Vodafone....... klopt toch iets niet.....
Pagina: 1 ... 30 ... 36 Laatste

Let op:
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.

Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.