Ik heb helemaal geen bevestiging ontvangen van de ontvangst van het contract. Zie het beetje somber in
. Ander koop ik gewoon de SG3 of de ONE x via bol.com. Heb genoeg waardebonen hiervoor
die mij de helft van de waarde hebben gekost
Tussen 18.00 en 21.30 vanavond zou mijn One X bezorgd worden door CEVA Logistics.
Tot nu toe helaas nog geen koerier aan de deur gehad....
Tot nu toe helaas nog geen koerier aan de deur gehad....
Hebben alle KPN en HI winkels grijze demomodellen op voorraad?
Mn vandaag ontvangen witte ligt netjes in de doos, maar ik wil de grijze toch ff checken.
Of heeft iemand anders in omgeving Den Haag een grijze in een winkel gespot?
Mn vandaag ontvangen witte ligt netjes in de doos, maar ik wil de grijze toch ff checken.
Of heeft iemand anders in omgeving Den Haag een grijze in een winkel gespot?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Wat denk je van de service, dat mag niks kosten? Bij defect toestel binnen 4 uur een andere? Je hoeft m ook niet te kopen aan t eindeXPowerStef schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:25:
Oke, Hi met hun toestellease is echt oplichting. Quote uit nieuwsbericht:" Na twee jaar kan de gebruiker het toestel voor een paar tientjes kopen of een nieuw abonnement afsluiten. " een paar tientjes is laten we zeggen 35 euro, dus 70 euro voor een 1 jaar abo?
Staat echter in de voorwaarde dat je de marktwaarde moet betalen. Ik denk dat deze op de One X over een jaar nog wel 400 euro bedraagd. Je betaald dus voor het leasen: 6*15,50(korting)+6*31=279 euro voor het toestel.
Moet je echter over een jaar het toestel kopen (voor 400 euro) ben je in totaal 679 euro kwijt voor het toestel. 679-550(huidige prijs)=130 euro
130/550*100%= 23.6% meer dus. Soort van verkapte leenconstructie waarbij je dus 23,6% rente betaald op jaarbasis. Hebben we in Nederland een mooi woord voor; Oplichting
Dat scheelt dan nog wel weer, al koop ik m zelf ook liever los of gewoon bij een abbo, de One X wordt mijn 3de telefoon van een abbo, de eerste HTC Diamond en HD2 hebben ook prima 2 jaar overleefd, dat moet wel goed gaan komen
Sja, service.. ik hoop toch m'n telfeoon nooit op te hoeven sturen voor een defect. T gaat overigens ook alleen om de defecten qua garantie... gewone reparaties betaal je ook gewoon weer zelf voor. En als je dat niet wilt betalen zit je de rest van je leasecontract met een simpele telefoon opgescheept voor 't zelfde hoge leasebedrag...en betaal je ook nog eens 30 euro voor t niet inleveren van je toestel.GoldenBatt schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:20:
[...]
Wat denk je van de service, dat mag niks kosten? Bij defect toestel binnen 4 uur een andere? Je hoeft m ook niet te kopen aan t einde
Dat scheelt dan nog wel weer, al koop ik m zelf ook liever los of gewoon bij een abbo, de One X wordt mijn 3de telefoon van een abbo, de eerste HTC Diamond en HD2 hebben ook prima 2 jaar overleefd, dat moet wel goed gaan komen
En aan t eind moet ie ook nog in redelijke staat ingeleverd worden anders kost je dat ook geld. Te veel risico voor mij hoor
Maar goed dit is off topic..
Nog steeds aan het wachten...
Pre-order geplaatst op 28-03-2012 rond 13.30
Status:
28-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
28-03-2012 Voorraad controle
28-03-2012 Bestelling geplaatst
Artikel niet op voorraad
Maar wel kunnen leveren aan klanten die nu een order plaatsen binnen 24 uur
Zelf nog geen contact opgenomen met gsmeasy, maar begin nu wel de neiging te krijgen om dat te doen.
VF heeft zelf al 2 dagen geleden het leuke 'welkom bij VF'-mailtje naar me verzonden.
Straks zijn ze zolang bezig met mijn order dat ik wel al de abonnementskosten voor deze maand moet betalen, terwijl ik er nog geen gebruik van heb kunnen maken
Status:
28-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
Artikel niet op voorraad

Zelf nog geen contact opgenomen met gsmeasy, maar begin nu wel de neiging te krijgen om dat te doen.
VF heeft zelf al 2 dagen geleden het leuke 'welkom bij VF'-mailtje naar me verzonden.
Straks zijn ze zolang bezig met mijn order dat ik wel al de abonnementskosten voor deze maand moet betalen, terwijl ik er nog geen gebruik van heb kunnen maken
Mijn telefoon is verstuurd!!! Vandaag al de SIM mogen ontvangen. Die btw handig met een sticker over de chip heen was beplakt
Morgen tussen 12 en 14 uur moet en zal ik thuis zijn om dit prachtige verjaardagsgeschenk te mogen ontvangen (ben 5-4 jarig) 
PS: Ook mijn originele HTC hoesje en screenprotectors uit VK via Ebay zijn verzonden. Het blijft maar beter worden!

PS: Ook mijn originele HTC hoesje en screenprotectors uit VK via Ebay zijn verzonden. Het blijft maar beter worden!
Dell U2412M, Intel Xeon W3680 @ 4,3GHz, AMD Radeon RX 5700XT, Scythe Mugen 2, Asus P6T, 12GB DDR3, Kingston A2000 NVMe 1TB, OCZ Vertex 4 120 GB, 2X 500GB WD Caviar Black RAID-0, Cooler Master Real Power M700W, Logitech G533, Logitech MX5500, @Odido 1 Gb/s
Congrats! En welke kleur heb je bij typhone besteld?
Ik heb hem alsnog mogen ontvangen vanavond!
Om 23.00 stond de (gepensoineerde) koerier aan de deur lol.
Heb de beste man maar een bak koffie aangeboden, hij moest nog 45 minuten rijden voor hij thuis was, latertje dus
Om 23.00 stond de (gepensoineerde) koerier aan de deur lol.
Heb de beste man maar een bak koffie aangeboden, hij moest nog 45 minuten rijden voor hij thuis was, latertje dus
Onzin, goed lezen..XPowerStef schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:25:
Oke, Hi met hun toestellease is echt oplichting. Quote uit nieuwsbericht:" Na twee jaar kan de gebruiker het toestel voor een paar tientjes kopen of een nieuw abonnement afsluiten. " een paar tientjes is laten we zeggen 35 euro, dus 70 euro voor een 1 jaar abo?
Staat echter in de voorwaarde dat je de marktwaarde moet betalen. Ik denk dat deze op de One X over een jaar nog wel 400 euro bedraagd. Je betaald dus voor het leasen: 6*15,50(korting)+6*31=279 euro voor het toestel.
Moet je echter over een jaar het toestel kopen (voor 400 euro) ben je in totaal 679 euro kwijt voor het toestel. 679-550(huidige prijs)=130 euro
130/550*100%= 23.6% meer dus. Soort van verkapte leenconstructie waarbij je dus 23,6% rente betaald op jaarbasis. Hebben we in Nederland een mooi woord voor; Oplichting
Na een jaar kun je toestel kopen tegen 35% van de nieuw waarde op dat moment, en dat is onderhandelbaar. (de nieuwwaarde)
Na 2 jaar kun je het toestel kopen tegen 15% van de nieuw waarde.
Daarnaast mag jij toestel gewoon rooten/doen wat je ermee wil, zolang jij bij garantie claim maar zorgt dat het toestel in originele staat is. Zelfs bij inleveren van je toestel hoef je niet je root ongedaan te maken, mits telefoon zelfde functies behoud zoals die verkocht is.
Ik heb de zwarte besteld. Op woensdag 28 maart rond 12 uur om precies te zijn. Ik denk dus dat ze niet op gronologische volgorde bestellingen verzonden hebben als ik de eerdere reacties in ogenschouw neem... Maar goed. Ik hoop dat de andere hun telefoon ook snel mogen ontvangen zodat ze er dit weekeinde nog mee kunnen spelenfloepie05 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:27:
Congrats! En welke kleur heb je bij typhone besteld?
Dell U2412M, Intel Xeon W3680 @ 4,3GHz, AMD Radeon RX 5700XT, Scythe Mugen 2, Asus P6T, 12GB DDR3, Kingston A2000 NVMe 1TB, OCZ Vertex 4 120 GB, 2X 500GB WD Caviar Black RAID-0, Cooler Master Real Power M700W, Logitech G533, Logitech MX5500, @Odido 1 Gb/s
Ik heb een fractuur van Typhone ontvangen -22,00 euro
. En een maitje gekregen dat mijn sim kaar t morgen aan komt en wel geteld 560 gram, wordt steeds zwaarder. Mijn witte HTC One X kan ik volgende week pas verwachten...
Nou je witte One X zit er gewoon in hoor
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
en...Phasez schreef op donderdag 05 april 2012 @ 00:17:
Ik heb een fractuur van Typhone ontvangen -22,00 euro. En een maitje gekregen dat mijn sim kaar t morgen aan komt en wel geteld 560 gram, wordt steeds zwaarder. Mijn witte HTC One X kan ik volgende week pas verwachten...
Moet je nu in t gips
Kleurt wel mooi bij je nieuwe phone.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 00:20 ]
Ik neem aan dat ze dat wel verzekerd op sturen en in hetzelfde mailtje stond dat ik de HTC One X pas kan verwachten als het op voorraad is, dus ik ben bang van niet.
Haha, ja vandaar die 22,00 euro schadevergoeding
Hoe weet je dat je het pas volgende week moet verwachten? Ik krijg ook mijn SIM morgen en ik hoop dat de toestel een dag daarna of misschien zaterdag zal volgen. Hoor je iets concreets?Phasez schreef op donderdag 05 april 2012 @ 00:17:
Ik heb een fractuur van Typhone ontvangen -22,00 euro. En een maitje gekregen dat mijn sim kaar t morgen aan komt en wel geteld 560 gram, wordt steeds zwaarder. Mijn witte HTC One X kan ik volgende week pas verwachten...
Ik heb ook een mail met factuur ontvangen waarin staat dat ik 0 euro voor mijn tel. + abo. hoef te betalen en dat ik 22 euro betaald heb. Zo kunnen ze het te grote bedrag terugboeken (dat is mij per mail duidelijk gemaakt). Op zich wel netjes dat ze dit doen terwijl de aanbieding zelfs met die 22 euro al erg voordelig was...Phasez schreef op donderdag 05 april 2012 @ 00:17:
...Ik heb een fractuur van Typhone ontvangen -22,00 euro...
Dat doen ze inderdaad wel ja, zoals altijd heel netjes!Phasez schreef op donderdag 05 april 2012 @ 00:23:
Ik neem aan dat ze dat wel verzekerd op sturen
En wat staat er bij je orderstatus op de site wat er verstuurd is dan? Bij mij stond er wel weer sim + telefoon.en in hetzelfde mailtje stond dat ik de HTC One X pas kan verwachten als het op voorraad is
Maar hoe ze dan weer aan 560 gram komen... En je hebt een Track & Trace? Lijkt me gek voor 1 simkaartje...
Concreet niet, maar in mijn orderstatus van Typhone staat:floepie05 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 00:24:
[...]
Hoe weet je dat je het pas volgende week moet verwachten? Ik krijg ook mijn SIM morgen en ik hoop dat de toestel een dag daarna of misschien zaterdag zal volgen. Hoor je iets concreets?
De onderstaande producten zijn nog niet voorradig en kunnen daarom niet geleverd worden. Wij zullen deze producten z.s.m. aan u versturen wanneer wij deze geleverd krijgen. Onze excuses voor de vertraging.
- HTC One X White
En op twitter zeggen ze:
Het toestel verwacht ik eind deze week te ontvangen.
Dus ik verwacht dat het, inclusief de tijd die ze nodig hebben op het op te sturen, pas volgende week aankomt, maar misschien al in het weekend.
@CLB Ja, 560 gram staat op Track & Trace en dat voor een simkaart die niet meer dan een paar gram weegt

Hmm ik hoop 't beste voor je
Aan hierboven: bij mij werd ook eerst alleen de SIM verzonden met Track & Trace en een gewicht van 555 gram... Het was een bubbel enveloppe waarvoor ik moest tekenen die in werkelijkheid zo'n 80 gram woog. Ik hoopte eerst ook op een telefoon, maar het was niet verzekerd en dat is dus waar je aan kan zien of de telefoon erbij zit. Gewicht kun je maar beter negeren...
Ik heb precies het zelfde gedaan als jij, alleen tegen mij zei iemand anders van Vodafone dat het 3-4 dagen kon duren het annuleren. Toen sprak ik met degene die mijn order echt zou annuleren en die zei tegen mij dat het 2-3 dagen kon duren.Maffo schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:06:
Ik was dus net even langs de belcompany gegaan om de One X op te halen.
Had al een beetje verwacht dat de annulering van de vodafone website nog niet verwerkt was, maar wilde toch even kijken.
De One X lag voor mijn neus, helaas kon ik hem niet meenemen.
Maar er werd gezegd dat de annulering morgen waarschijnlijk verwerkt was en dat ik hem dan kon verlengen/ophalen.
Nog een weetje: Als je de One X gepre-ordered hebt bij de vodafone webwinkel dan moest je bij het smart 100 abo €80 euro bij betalen.
Als je hem nu zou bestellen is dat €45.
Wil je dat je €45 moet betalen i.p.v. €80 dan moet je hem eerst annuleren, en vervolgens opnieuw bestellen.
De medewerker van de Belcompany zei zo tegen vodafone: Ja, maar dan kan hij hem net zo goed hier halen, en dan heeft hij hem morgen xD.
Al met al, ik ben tevreden met Belcompany, en de One X hebben ze weer apart gelegd zodat ik hem morgen op kan halen.
Nu wacht ik nog op een email met de bevestiging dat mijn order is gecanceld, en dan ren ik naar de BelCompany om de One X te halen.
Dus hopelijk heb ik de telefoon deze week nog en anders uiterlijk volgende week.
Altijd beter dan tot week 16 wachten en dan duurt het ook nog wel effen tot Vodafone de telefoon opstuurt.
Uw aanvraag voor behoud van nummer 06xxxxxxxx is goedgekeurd door kpn mobiel. De overstap naar Vodafone vindt plaats op xx-05-2012. Heeft u in de winkel besteld? Een dag nadat u een sms ter goedkeuring heeft ontvangen kunt u het toestel ophalen in de winkel.
Nu nog wachten op Typhone dus!
Nu nog wachten op Typhone dus!
_@/'
Mooi, de One X (via Typhone) is thuis afgeleverd. Toch nog binnen week alles afgehandeld. Alleen jammer dat Vodafone plat ligt want bellen/smsen is een drama (ook in Helmond). Gelukkig thuis wel wifi dus toch nog iets kunnen doen.
Net met Typhone gebeld,
Volgens de medewerker komt de witte vandaag binnen en zou ik hem morgen/overmorgen in huis moeten hebben. Hij wist er niets vanaf dat er maar een zeer beperkt aantal van 35 stuks binnen zou komen.
Volgens de medewerker komt de witte vandaag binnen en zou ik hem morgen/overmorgen in huis moeten hebben. Hij wist er niets vanaf dat er maar een zeer beperkt aantal van 35 stuks binnen zou komen.
Weten ze uberhaupt wel iets? Elke medewerker zegt wat anders.
Ik hoop inderdaad dat er meer dan 35 binnenkomen, want dat is toch wel erg weinig en kan nooit genoeg zijn om uberhaupt mensen die de Vodafone actie hebben genomen te leveren, laat staan overige orders.
En inderaad, gister ook mijn SIM kaart binnengekregen (postbode lijkt getekend te hebben, niemand was thuis en toch lag hij in de brievenbus met een handtekening (die je online kan nakijken) met I.O.V (in opdracht van) en dan een handtekening die ik niet ken). Pakket woog 520 gram volgens PostNL, maar het was een bubbelenvelop van nog geen 100 gram. Dus nee er zit echt geen telefoon bij.
Ik hoop inderdaad dat er meer dan 35 binnenkomen, want dat is toch wel erg weinig en kan nooit genoeg zijn om uberhaupt mensen die de Vodafone actie hebben genomen te leveren, laat staan overige orders.
En inderaad, gister ook mijn SIM kaart binnengekregen (postbode lijkt getekend te hebben, niemand was thuis en toch lag hij in de brievenbus met een handtekening (die je online kan nakijken) met I.O.V (in opdracht van) en dan een handtekening die ik niet ken). Pakket woog 520 gram volgens PostNL, maar het was een bubbelenvelop van nog geen 100 gram. Dus nee er zit echt geen telefoon bij.
Ik heb hem een week geleden besteld en tot op heden nog geen eens goedkeuring gekregen. Vandaag is het de 5e werkdag en zou het toch echt moeten gebeuren.letskeepitsafe schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:32:
Weten ze uberhaupt wel iets? Elke medewerker zegt wat anders.
Verwijderd
Ik heb gisteren de MicroSIM ontvangen van Typhone, en vandaag ontvang ik de HTC One X Grey
I'm so happy héhé!
@Reacties hierboven,
zeik niet zo over het gewicht.. dit kan een willekeurig getal zijn wat typhone invoert, bij TNT controleren ze dit na.. of ze tikken het ook verkeerd in. zo what?
@Reacties hierboven,
zeik niet zo over het gewicht.. dit kan een willekeurig getal zijn wat typhone invoert, bij TNT controleren ze dit na.. of ze tikken het ook verkeerd in. zo what?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 10:04 ]
Verwijderd
Dames en Heren,
Ik loop nu al een kleine week achter Typhone aan te bellen, mailen en twitteren en… Ik heb het er een beetje mee gehad, dat wachten op iedere keer weer die “morgen” die ik te horen krijg. Ik heb sinds 29-3 melding dat alles in orde is met mijn abbo en contract bij Vodafone en sinds dien is er niets veranderd. Het gaat hier om een WITTE one X.
Zit jij nu in zo een zelfde situatie? Dan heb ik mischien een idee voor je…
Mijn plan is om zo veel mogelijk ordernummers te verzamelen van personen in de zelfde situatie, daarmee zal ik dan naar Typhone bellen en onder het mom ‘samen sta je sterk’ zal ik dan proberen meer te weten te komen van onze bestellingen en misschien wel te kunnen zorgen dat er meer vaart achter komt te zitten.
Dus, heeft u het ook gehad met het afgepoeierd worden met verhaaltjes dat u morgen echt de eerste zult zijn, en wordt het voor u hoog tijd om eindelijk duidelijkheid te krijgen over u telefoon… mailt u dan u Ordernummer en u Naam naar jobbevandeven@gmail.com, dan zal ik vanmiddag bellen met typhone en hopelijk meer bereiken doordat ik met een lijst van wachtende aan kom.
als ze tegen ieder individu constant “morgen” zeggen.. kunnen ze het voor zichzelf ook makkelijker maken door gelijk tegen een grote groep ongeduldige (zie twitteraccount, die wordt overspoeld) een duidelijke en juiste datum te geven.. door iedere keer uit te stellen naar “morgen” wordt iedereen alleen maar ongeduldiger en het is geen goede reclame voor de service.
als ik aankom met een lijstje van mensen die zij in een keer via mij gerust kunnen stellen is dat, neem ik aan, voor hun een goede deal..
Ik loop nu al een kleine week achter Typhone aan te bellen, mailen en twitteren en… Ik heb het er een beetje mee gehad, dat wachten op iedere keer weer die “morgen” die ik te horen krijg. Ik heb sinds 29-3 melding dat alles in orde is met mijn abbo en contract bij Vodafone en sinds dien is er niets veranderd. Het gaat hier om een WITTE one X.
Mijn plan is om zo veel mogelijk ordernummers te verzamelen van personen in de zelfde situatie, daarmee zal ik dan naar Typhone bellen en onder het mom ‘samen sta je sterk’ zal ik dan proberen meer te weten te komen van onze bestellingen en misschien wel te kunnen zorgen dat er meer vaart achter komt te zitten.
Dus, heeft u het ook gehad met het afgepoeierd worden met verhaaltjes dat u morgen echt de eerste zult zijn, en wordt het voor u hoog tijd om eindelijk duidelijkheid te krijgen over u telefoon… mailt u dan u Ordernummer en u Naam naar jobbevandeven@gmail.com, dan zal ik vanmiddag bellen met typhone en hopelijk meer bereiken doordat ik met een lijst van wachtende aan kom.
als ze tegen ieder individu constant “morgen” zeggen.. kunnen ze het voor zichzelf ook makkelijker maken door gelijk tegen een grote groep ongeduldige (zie twitteraccount, die wordt overspoeld) een duidelijke en juiste datum te geven.. door iedere keer uit te stellen naar “morgen” wordt iedereen alleen maar ongeduldiger en het is geen goede reclame voor de service.
als ik aankom met een lijstje van mensen die zij in een keer via mij gerust kunnen stellen is dat, neem ik aan, voor hun een goede deal..
Hoe weet jij dat nou? Weet je hoeveel orders ze hebben binnengekregen met die actie?letskeepitsafe schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:32:
Ik hoop inderdaad dat er meer dan 35 binnenkomen, want dat is toch wel erg weinig en
kan nooit genoeg zijn om uberhaupt mensen die de Vodafone actie hebben genomen te leveren
Weet je hoeveel mensen er al uitgeleverd zijn? Ik heb m'n One X al binnen en ja ook met VF-abbo bijvoorbeeld.
Als ze wat concreets weten krijg je dat heus wel te horen hoor, simple as that...
Het is een kleine week... Je hebt een werelddeal, ze hebben 't allemenselijk druk, beetje afwachten misschien...
Tot op heden heeft Ben nog steeds niet mijn nummerbehoud goed gekeurd richting Vodafone. Dit duurt nu al ongeveer 5 dagen. Iemand nog een tip om dit proces te versnellen?
Wat is de status volgens vodafone? (op http://www.vodafone.nl/statusnb/)
Ik zou kijken bij welke partij het lijkt te hangen en die even bellen?
Ik zou kijken bij welke partij het lijkt te hangen en die even bellen?
Hmm geen goede acties meer te vinden, dus ik wacht wel tot de S III aangekondigd wordt, dan zakt of deze in prijs of ik heb een beter toestel. Alhoewel ik graag weer terug naar HTC zou gaan, maar niet tegen de huidige absurde prijzen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
XPowerStef schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:07:
Ik hoorde iemand vragen om een lijstje met aanbiedingen/acties.
Heb dus even een (beknopt) lijstje gemaakt met wat je bij verschillende winkels en aanbieders kwijt bent!
net een telefoontje gehad van "the phonehouse" dat de koerier daar over ongeveer een half uur is met een aantal zwarte en 1 witte One X, laat ik die(witte) nu net 2 dagen geleden online gereseveerd hebben .
Dus over ongeveer 1 uur heb ik dan eindelijk mn One x in bezit
Werd ook wel tijd, had mn Evo 3D afgelopen maandag al verkocht en zit nu met een oude nokia 3510i in mn broekzak, laat ik gelijk mn simkaart ff knippen en dan gaan met die banaan
Dus over ongeveer 1 uur heb ik dan eindelijk mn One x in bezit
Werd ook wel tijd, had mn Evo 3D afgelopen maandag al verkocht en zit nu met een oude nokia 3510i in mn broekzak, laat ik gelijk mn simkaart ff knippen en dan gaan met die banaan
Die heb ik gezien, maar dat kun je nauwelijks aanbiedingen/acties noemen, wel?
Ik heb 't zelf niet gezien, I'm just the messenger, heb zelf 'n One X voor 'n mooie prijs geroggeld
Verwijderd
Van mij krijg je in ieder geval een pluim voor het werk wat je levertCLB schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:57:
Ik heb 't zelf niet gezien, I'm just the messenger, heb zelf 'n One X voor 'n mooie prijs geroggeld
UPDATE: Typhone.nl heeft de witte als de zwarte HTC One X's ruim op voorraad!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 11:00 ]
Het goedkoopste waar ik op uitkom voor 1 jaar is 750 euro... De ellende is dat ik vastzit aan Vodafone, en niet op hun website mijn "aanbieding" kan bekijken omdat ik volgens hun al 3 jaar een nummerportering open heb staanCLB schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:57:
Bij mij zie ik het witte nog steeds in bestelling?Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:59:
[...]
PDATE: Typhone.nl heeft de witte als de zwarte HTC One X's ruim op voorraad!
Mis ik iets?Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:59:
[...]
Van mij krijg je in ieder geval een pluim voor het werk wat je levertDat kun je van sommige niet zeggen..
UPDATE: Typhone.nl heeft de witte als de zwarte HTC One X's ruim op voorraad!
Verwijderd
Dan zijn ze jou order denk ik vergeten? De toestellen zijn gewoon op voorraadfloepie05 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:11:
[...]
Bij mij zie ik het witte nog steeds in bestelling?
Op de site staat anders nog steeds dat die in bestelling staat.Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:27:
[...]
Dan zijn ze jou order denk ik vergeten? De toestellen zijn gewoon op voorraad
Dit is ook weer overdreven. Ik wacht al sinds de 29e op een goedkeuring van mijn contract bij vodafone. Dus wees blij dat jij in ieder geval al een goedkeuring hebt.Ik heb tot op heden nog steeds geen bericht gekregen. Daarnaast wordt er op twitter duidelijk gezegd dat de witte HTC's pas aan het einde van de week verwacht worden. Ze mogen inderdaad wel wat duidelijker worden en mensen minder aan het lijntje houden. Als ik zie dat een GSMeasy wel gewoon zijn zaakjes op orde heeft, dan mag typhone daar wel even een voorbeeld aan nemen.Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:12:
Dames en Heren,
Zelf heb ik eergisteren bij studentmobiel afgesloten, ook 1 jaar met abbo (Bel+SMS+Web Smart 100) van 42,50 (eerste 4 maanden 21,25) met een bijbetaling van 207 euro. Dan kom ik toch echt wel wat lager uit dan jouw 750 euroPhusebox schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:02:
[...]
Het goedkoopste waar ik op uitkom voor 1 jaar is 750 euro... De ellende is dat ik vastzit aan Vodafone, en niet op hun website mijn "aanbieding" kan bekijken omdat ik volgens hun al 3 jaar een nummerportering open heb staanen ze weigeren dit op te lossen.
edit:
zojuist afgeleverd door APM
[ Voor 5% gewijzigd door JB op 05-04-2012 12:20 ]
Mijn boefje is liev!
Zelfde situatie hier. Status is nu nog niet veranderd na meer dan een week en ze leveren niet uit, terwijl anderen die deze week besteld hebben gewoon het toestel direct kregen.Arshedes schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:11:
Nog steeds aan het wachten...
Status:
Artikel niet op voorraad![]()
Ik zou bellen als ik jou was met AMP; ik heb dat al gedaan en kreeg helaas te horen dat ze niet leveren. Ik zou vandaag of morgen gebeld worden voor een afspraak.
De koerier is weer weggegaan met m'n telefoon...
Er stonden blijkbaar 2 fouten in het contract en hij kon er maar 1 wijzigen... dus heeft hij hem mee teruggenomen...
Meteen gebeld over hoe verder en gelukkig kan hij morgen bezorgd worden... Toch weer een slapeloze nacht extra... vooral omdat m'n vrouw hem gister heeft ontvangen (Typhone vs mijn GSMeasy)

Er stonden blijkbaar 2 fouten in het contract en hij kon er maar 1 wijzigen... dus heeft hij hem mee teruggenomen...

Meteen gebeld over hoe verder en gelukkig kan hij morgen bezorgd worden... Toch weer een slapeloze nacht extra... vooral omdat m'n vrouw hem gister heeft ontvangen (Typhone vs mijn GSMeasy)
Ja precies. Is toch niet te geloven.Soeski schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:05:
[...]
Status is nu nog niet veranderd na meer dan een week en ze leveren niet uit, terwijl anderen die deze week besteld hebben gewoon het toestel direct kregen.
Ik zou bellen als ik jou was met AMP; ik heb dat al gedaan en kreeg helaas te horen dat ze niet leveren. Ik zou vandaag of morgen gebeld worden voor een afspraak.
Ik heb vandaag met zowel gsmeasy als met AMP gebeld. AMP leveren inderdaad niet meer omdat ze niks meer op voorraad hebben en de vrouw van gsmeasy zei dat ze vandaag/morgen (in hoeverre moet ik dit geloven??) een nieuwe lading binnenkrijgen. Daarvan uitgaande denk ik niet dat wij het voor dit weekend hebben
Wel zei de vrouw van gsmeasy, dat als je de eerste factuur van VF al binnen hebt/krijgt, voordat je het toestel hebt ontvangen. Neem dan contact met hun op. Dan kunnen ze wat regelen betreffende de factuur. Dus afhankelijk wat ze met de factuur gaan doen (misschien betalen als een soort coulance
Dan zou ik dat wel netjes vinden.
Het is gewoon nog afwachten.....
Ja leuk, maar bij een verlenging mag ik ongeveer 160 euro extra aftikken.JB schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:52:
[...]
Zelf heb ik eergisteren bij studentmobiel afgesloten, ook 1 jaar met abbo (Bel+SMS+Web Smart 100) van 42,50 (eerste 4 maanden 21,25) met een bijbetaling van 207 euro. Dan kom ik toch echt wel wat lager uit dan jouw 750 euro
edit:
Dat heb ik nog altijd voor elkaar gekregen om die onzin eraf te lullen. Vaste klanten of nieuwe klanten, wie heb je liever.Phusebox schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:40:
[...]
Ja leuk, maar bij een verlenging mag ik ongeveer 160 euro extra aftikken.
Mijn boefje is liev!
Ehm ja, alsof ik dat bij een winkel er gewoon "af kan lullen"...JB schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:42:
[...]
Dat heb ik nog altijd voor elkaar gekregen om die onzin eraf te lullen. Vaste klanten of nieuwe klanten, wie heb je liever.
je mag onderhandelen met de verkoper in de winkelPhusebox schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:46:
[...]
Ehm ja, alsof ik dat bij een winkel er gewoon "af kan lullen"...
Ja en dat is me nog altijd gelukt. "Gaan jullie zo om met klanten" enz enz. Leuke grietje uitzoeken in de winkel
Vervolgen bedanken en gaan met "je hebt mijn nummer hé"
[ Voor 74% gewijzigd door JB op 05-04-2012 12:49 ]
Mijn boefje is liev!
Maar waar lees je dat? Op de site zelf of gewoon in jouw status? Ik snap het niet.Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:27:
[...]
Dan zijn ze jou order denk ik vergeten? De toestellen zijn gewoon op voorraad
Dus jullie willen serieus beweren dat je studentmobiel.nl belt en zegt; he hallo, ik wil wel dezelfde prijs als nieuwe klanten.
Dan zeggen zij: dan zoekt u maar een andere winkel, dahaaag.
Je gaat naar de winkel met die aanbieding en vraagt hun het verschil uit te leggen omdat je een vaste klant bent die zo weggejaagt wordt omdat bij verlenging niet een dergelijke korting geldt. Ik vind het schandalig dat nieuwe klanten meer korting krijgen dan een bestaande klant waar ze al een jaar of twee jaren aan verdienen.Phusebox schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:51:
Dus jullie willen serieus beweren dat je studentmobiel.nl belt en zegt; he hallo, ik wil wel dezelfde prijs als nieuwe klanten.
Mijn boefje is liev!
Tja daarom stap ik normaal elk jaar over, maar aangezien T-Mobile ruk bereik heeft hier in de regio (Zuid Limburg) ben ik gebonden aan Vodafone of KPN. KPN heeft geen interessante abo's qua minuten/internet en Hi doet alleen nog maar die achterlijke toestel lease... Dus weinig keus hier. Wat dat betreft is het er alleen maar op achteruit gegaan in 10 jaar tijd.JB schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:53:
[...]
Je gaat naar de winkel met die aanbieding en vraagt hun het verschil uit te leggen omdat je een vaste klant bent die zo weggejaagt wordt omdat bij verlenging niet een dergelijke korting geldt. Ik vind het schandalig dat nieuwe klanten meer korting krijgen dan een bestaande klant waar ze al een jaar of twee jaren aan verdienen.
Gisteren heeft belsimpel mijn telefoon opgestuurd via DPD:) Vannacht is er een storing geweest in hun depot in Veenendaal, en hebben alle pakketjes een vertraging opgelopen van een dag. Dus het pakketje wordt nu morgen pas geleverd.. Nog meer mensen hier last van??
Net een mail gehad van Typhone:
Geachte heer *,
Bij dezen kan ik u melden dat we binnen drie werkdagen overgaan tot het versturen van uw bestelde HTC One X White.
Zodra uw pakket ons magazijn verlaat verneemt u dat van ons per e-mail.
Maar ik zie het zo gebeuren dat hij of opeens eerder wordt verzonden, of nog later. Dus veel vertrouwen heb ik er eigenlijk niet in.
Geachte heer *,
Bij dezen kan ik u melden dat we binnen drie werkdagen overgaan tot het versturen van uw bestelde HTC One X White.
Zodra uw pakket ons magazijn verlaat verneemt u dat van ons per e-mail.
Maar ik zie het zo gebeuren dat hij of opeens eerder wordt verzonden, of nog later. Dus veel vertrouwen heb ik er eigenlijk niet in.

AMP zei gisteren inderdaad dat er geen voorraad was, maar GSMEasy, die ik 5 minuten daarvóór aan de lijn had, zei dat de toestellen ruim voorradig waren! Dit heb ik dus ook aan AMP verteld, maar die zei (terecht) dat als zij geen melding krijgen dat ze toestellen kunnen ophalen, ze dat ook niet doen.Arshedes schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:16:
[...]
Ja precies. Is toch niet te geloven.
Ik heb vandaag met zowel gsmeasy als met AMP gebeld. AMP leveren inderdaad niet meer omdat ze niks meer op voorraad hebben en de vrouw van gsmeasy zei dat ze vandaag/morgen (in hoeverre moet ik dit geloven??) een nieuwe lading binnenkrijgen. Daarvan uitgaande denk ik niet dat wij het voor dit weekend hebben![]()
Wel zei de vrouw van gsmeasy, dat als je de eerste factuur van VF al binnen hebt/krijgt, voordat je het toestel hebt ontvangen. Neem dan contact met hun op. Dan kunnen ze wat regelen betreffende de factuur. Dus afhankelijk wat ze met de factuur gaan doen (misschien betalen als een soort coulance)
Dan zou ik dat wel netjes vinden.
Het is gewoon nog afwachten.....
Anderen hier hebben gisteren en vandaag wel gewoon hun toestel gekregen via GSMEasy en AMP, dus er waren wel degelijk toestellen op te halen. Dus wat er nou met onze orders aan de hand is weet ik niet... ergens blijven ze steeds maar naar achter geschoven worden lijkt het wel. Die 24u levering is in ieder geval een wassen neus
Als er inderdaad al een VF factuur volgt, zou ik niet eens weten hoe ik daar bij kom (digitaal). Het abo is actief maar ik heb geen flauw idee wat mijn nummer is
[ Voor 5% gewijzigd door Soeski op 05-04-2012 13:15 ]
Ik was het wachten op een nummerbehoud van Vodafone een beetje zat dus heb maar gebeld met KPN met de vraag of zij een update van het nummerporterenverzoek van Vodafone kunnen geven. De beste man van KPN zei dat er helemaal geen verzoek binnen was gekomen.... de aanvraag van nummerporteren is nu zo laat dat het voor pasen niet geregeld zou worden en dat betekende dat ik mijn telefoon niet voor mijn vakantie zou krijgen.
De man van KPN vroeg verder waarom ik wegwou bij HI en deed me toen een erg interessante aanbieding
Dus heb net mijn bestelling bij GSMEasy geannuleerd en een bestelling gedaan bij KPN. Mjin telefoon komt pas na de vakantie maar heb nu wel een betere deal qua verlenging dan de aanbieding van GSMEasy
De man van KPN vroeg verder waarom ik wegwou bij HI en deed me toen een erg interessante aanbieding
Dus heb net mijn bestelling bij GSMEasy geannuleerd en een bestelling gedaan bij KPN. Mjin telefoon komt pas na de vakantie maar heb nu wel een betere deal qua verlenging dan de aanbieding van GSMEasy
What a fine day for Science! | Specs
Net nog even in de Boogaard (Rijswijk) geweest, wilde de 'zwarte' versie in reallife zien...
MediaMarkt had geen HTC One X'es, geen idee wanneer ze binnenkwamen, zelfde gold voor Vodafone..
Bij Telefoonkopen.nl (onderdeel van de BelCompany) alleen de 'zwarte' versie, wit was nog niet leverbaar.
Gelijk even naar abonnementjes gevraagd: VF Bel + SMS + Web Smart 100
1 jaar: €329,00 euro voor het toestel + 4x€21,25 + 8x€42,50 = €754,00 euro
2 jaar: €89,00 euro voor het toestel + 8x€21,25 + 16x€42,50 = €939,00 euro
Doorgelopen naar de PhoneHouse, waar alles een beetje duurder was:
1 jaar: €375,00 euro voor het toestel + 4x€21,25 + 8x€42,50 = €800,00 euro
2 jaar: €150,00 euro voor het toestel + 8x€21,25 + 16x€42,50 = €1000,00 euro
Ook gevraagd naar HI: 1000MB internet, 100 minuten ofzo en dan dat toestellease...
Geen zin om de berekening te typen, maar dat kwam bij 2 jaar uit op €883,- (+ 15% van de dagwaarde)
Bij een 1 jarig abonnement werd de lease duurder natuurlijk en dat zou zijn: €535,50 (+ 35% van de dagwaarde)
Dat zijn wel pittige prijzen zeg
Just to inform you!
MediaMarkt had geen HTC One X'es, geen idee wanneer ze binnenkwamen, zelfde gold voor Vodafone..
Bij Telefoonkopen.nl (onderdeel van de BelCompany) alleen de 'zwarte' versie, wit was nog niet leverbaar.
Gelijk even naar abonnementjes gevraagd: VF Bel + SMS + Web Smart 100
1 jaar: €329,00 euro voor het toestel + 4x€21,25 + 8x€42,50 = €754,00 euro
2 jaar: €89,00 euro voor het toestel + 8x€21,25 + 16x€42,50 = €939,00 euro
Doorgelopen naar de PhoneHouse, waar alles een beetje duurder was:
1 jaar: €375,00 euro voor het toestel + 4x€21,25 + 8x€42,50 = €800,00 euro
2 jaar: €150,00 euro voor het toestel + 8x€21,25 + 16x€42,50 = €1000,00 euro
Ook gevraagd naar HI: 1000MB internet, 100 minuten ofzo en dan dat toestellease...
Geen zin om de berekening te typen, maar dat kwam bij 2 jaar uit op €883,- (+ 15% van de dagwaarde)
Bij een 1 jarig abonnement werd de lease duurder natuurlijk en dat zou zijn: €535,50 (+ 35% van de dagwaarde)
Dat zijn wel pittige prijzen zeg
Ja ik snap er nu ook niks meer van.Soeski schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:13:
[...]
AMP zei gisteren inderdaad dat er geen voorraad was, maar GSMEasy, die ik 5 minuten daarvóór aan de lijn had, zei dat de toestellen ruim voorradig waren! Dit heb ik dus ook aan AMP verteld, maar die zei (terecht) dat als zij geen melding krijgen dat ze toestellen kunnen ophalen, ze dat ook niet doen.
Anderen hier hebben gisteren en vandaag wel gewoon hun toestel gekregen via GSMEasy en AMP, dus er waren wel degelijk toestellen op te halen. Dus wat er nou met onze orders aan de hand is weet ik niet... ergens blijven ze steeds maar naar achter geschoven worden lijkt het wel. Die 24u levering is in ieder geval een wassen neus
Als er inderdaad al een VF factuur volgt, zou ik niet eens weten hoe ik daar bij kom (digitaal). Het abo is actief maar ik heb geen flauw idee wat mijn nummer is
Die 24u service is als een fata morgana. Je denkt dat het er is(website), maar ga je goed kijken(bestellen, enz.) en kom je dichterbij (de fase van zending) dan is het er niet
Volgens de mail die je hebt gekregen van GSMEasy/AMP toen je de bestelling plaatste (28-03) stond er dat de leveringen binnen 1 of 2 weken kan plaatsvinden. Dus officieel gezien hebben ze tot volgende week woensdag.
Weet iemand hier toevallig of je iets zou kunnen beginnen mochten ze deze afspraak van 'leveren binnen 2 weken' niet na kunnen komen? En dan heb ik het niet over gelijk een rechtzaak aanspannen ed
Klikt misschien heel flauw, Maarja afspraak=afspraak
Wat betreft de factuur heb je inderdaad gelijk. Heb ik verder niet bij stilgestaan

Ik heb VF net gemaild om te vragen of het abonnement onder mijn naam al is geactiveerd en of de abonnementskosten voor deze maand al in rekening worden gebracht. Ik neem aan van wel aangezien ik het welkomstmailtje heb gehad. Maar wilde het zeker weten dus dacht kijk even wat VF daadwerkelijk zegt hierover.
[ Voor 9% gewijzigd door Arshedes op 05-04-2012 13:36 ]
Net bij the phonehouse geweest en mn witte one x opgehaald.
Moest het de afgelopen dagen doen met mn oude nokia 3510i dus de simkaart ging natuurlijk niet passen , dus de phonehouse stelde voor om de simkaart te swappen naar een microsimkaart kosten 0,0 dus dat was een meevaller , het was trouwens de eerste witte die ze binnenkregen
Moest het de afgelopen dagen doen met mn oude nokia 3510i dus de simkaart ging natuurlijk niet passen , dus de phonehouse stelde voor om de simkaart te swappen naar een microsimkaart kosten 0,0 dus dat was een meevaller , het was trouwens de eerste witte die ze binnenkregen
Vanmorgen een mail ontvangen van Typhone,
Geachte heer ...
Bij dezen kan ik u melden dat u uw HTC One X uiterlijk medio volgende week in huis zult hebben.
Van het versturen van uw pakket ontvangt u van ons nog nader bericht.
Iemand nog hoop dat hij/zij zijn telefoon voor t weekend in huis heeft?
Geachte heer ...
Bij dezen kan ik u melden dat u uw HTC One X uiterlijk medio volgende week in huis zult hebben.
Van het versturen van uw pakket ontvangt u van ons nog nader bericht.
Iemand nog hoop dat hij/zij zijn telefoon voor t weekend in huis heeft?
Ja ik heb ook bij Typhone besteld en zal vandaag de telefoon ontvangen (nadat ik gisteren de simkaart heb ontvangen). Ik denk dus dat vandaag de laatste levering van deze week zal zijn.
Ging dat om de witte of de zwart/grijze?
En hoe zat dat met een beperkte levering van 35 witte toestellen?
Geven zij die info zomaar prijs?
Ik vind het geen probleem als het inderdaad tussen 1-2 weken duurt. Maar dat moet dan wel voor iedereen gelden, en niet dat mensen die na jou bestellen het toestel al hebben liggen. Dan gaat er m.i. iets mis in de logistiek bij het bedrijf en moeten ze niet zeggen dat ze niet uitleveren, want op dat zelfde moment maakten anderen hier gewoon een leverafspraak.Arshedes schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:30:
[...]
Ja ik snap er nu ook niks meer van.
Die 24u service is als een fata morgana. Je denkt dat het er is(website), maar ga je goed kijken(bestellen, enz.) en kom je dichterbij (de fase van zending) dan is het er niet![]()
Volgens de mail die je hebt gekregen van GSMEasy/AMP toen je de bestelling plaatste (28-03) stond er dat de leveringen binnen 1 of 2 weken kan plaatsvinden. Dus officieel gezien hebben ze tot volgende week woensdag.
Weet iemand hier toevallig of je iets zou kunnen beginnen mochten ze deze afspraak van 'leveren binnen 2 weken' niet na kunnen komen? En dan heb ik het niet over gelijk een rechtzaak aanspannen edMaar gewoon eventueel wat kunnen claimen. Een extraatje als het ware op het lange wachten?
Klikt misschien heel flauw, Maarja afspraak=afspraak
Wat betreft de factuur heb je inderdaad gelijk. Heb ik verder niet bij stilgestaan
Ik heb VF net gemaild om te vragen of het abonnement onder mijn naam al is geactiveerd en of de abonnementskosten voor deze maand al in rekening worden gebracht. Ik neem aan van wel aangezien ik het welkomstmailtje heb gehad. Maar wilde het zeker weten dus dacht kijk even wat VF daadwerkelijk zegt hierover.
Rare gang van zaken in ieder geval en voor mij meteen de laatste keer bestellen daar. Als ze helder zouden communiceren of ze zouden alles netjes in volgorde afhandelen, dan was er niks aan de hand. Maar dit is gewoon gek. Ben benieuwd als ik er nu nog 1 zou bestellen, of deze vandaag meteen naar de koerier zou gaan
Dat gaat om de zwart/grijze versie.knappert_ schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:44:
Ging dat om de witte of de zwart/grijze?
[ Voor 78% gewijzigd door MEasterEgg op 05-04-2012 13:47 ]
en werkt dat?JB schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:47:
Leuke grietje uitzoeken in de winkelVervolgen bedanken en gaan met "je hebt mijn nummer hé"
Die Vodafone die hierboven genoemd wordt is bij Studentmobiel met een toestelprijs van €207.. Daar valt natuurlijk niets af te praten voor bestaande klanten.
Op de Vodafone site zélf kost het toestel €274. Bestaande klanten ook. Stel dat deze laatste prijzen ook gelden in de fysieke winkels. Dan loont het afdingen ook niet, want dan zijn de prijzen al gelijk. (En hoger dan de €207 van Studentmobiel voor nieuwe klanten).
KPN en Vodafone naast elkaar:
Wel Web abonnement mee te beginnen is nog wat lastig, toestelprijs met 650 is €30 meer dan met Web 1000, maar bij 1000 betaal je die eerste 3 maanden in totaal ook €33 voor abonnement. Web 650 lijkt mij nu de beste abonnement om mee te beginnen.
KPN Bel-SMS-Web 650 (650 min/sms en 1250MB data; max 2,0/0,1 Mbit/s)
Laatste 9 maanden Bel-SMS-WebXL 150 (150 min/sms, 250MB data; max 14,4/2,0 Mbit/s)
3 x €38.75 = €116.25
9 x €35 = €315
Toestelprijsprijs: €137 (bij Studentmobiel)
Aansluitkosten: €29.95
Totaal over 1 jaar: €598.2. Gemiddeld €49.85. p/maand.
Stel je neemt 2e jaar een sim-only (à €15 voor 150 min/sms, 1GB data) dan wordt het:
Totaal over 2 jaar: €778.2. Gemiddeld €32.42 p/maand.
Vodafone Bel-SMS-Web Smart 100 (100 min, 3000 sms, 1GB data; max 14,4 Mbit/s)
4 x €21.25 = €85
8 x €42.50 = €340
Toestelprijs: €207
Aansluitkosten: €30
Totaal: €662. Gemiddeld €55.16 p/maand.
Met bovengenoemd sim-only voor het 2e jaar word het
Totaal: €842. Gemiddeld €35.08 p/maand.
Een Vodafone Smart 150 is
1 jaar: totaal €693. Gemiddeld €57.75 p/maand.
2 jaar: totaal €873 . Gemiddeld €36.75 p/maand
Al bovenstaande prijzen zijn voor nieuwe klanten. Bestaande klanten hebben dus geen aansluitkosten maar die mogen proberen om de toestelprijzen omlaag te krijgen. Meerprijs van toestellen bij verlenging loopt op tot zo'n €119 bij de gekozen abonnementen.
Vergelijking KPN <> Vodafone:
1 jaar: €598.2 (gem. €49.85) <> €662 (gem. €55.16)
2 jaar: €778.2 (gem. €32.42) <> €842 (gem. €35.08).
KPN is dus in totaal zo'n €60 goedkoper. Het is dus de vraag of:
- Je genoegen neemt met de mindere voorwaarden (minder data, minder snelle data, minder sms en geen voordelige buitenland tarieven)
- Als je al bij Vodafone of KPN zit; je het verschil in toestelprijs eraf kunt onderhandelen.
(Zie overigens dat KPN dus met deze nieuwe actie niet voordeliger is geworden. Met de €25 voor alle Bel-SMS-Web abonnementen kwam ik toen - over 2 jaar gezien - uit op minder dan €30 p/maand. Nu is dat €32 p/maand.)
Op de Vodafone site zélf kost het toestel €274. Bestaande klanten ook. Stel dat deze laatste prijzen ook gelden in de fysieke winkels. Dan loont het afdingen ook niet, want dan zijn de prijzen al gelijk. (En hoger dan de €207 van Studentmobiel voor nieuwe klanten).
KPN en Vodafone naast elkaar:
Wel Web abonnement mee te beginnen is nog wat lastig, toestelprijs met 650 is €30 meer dan met Web 1000, maar bij 1000 betaal je die eerste 3 maanden in totaal ook €33 voor abonnement. Web 650 lijkt mij nu de beste abonnement om mee te beginnen.
KPN Bel-SMS-Web 650 (650 min/sms en 1250MB data; max 2,0/0,1 Mbit/s)
Laatste 9 maanden Bel-SMS-WebXL 150 (150 min/sms, 250MB data; max 14,4/2,0 Mbit/s)
3 x €38.75 = €116.25
9 x €35 = €315
Toestelprijsprijs: €137 (bij Studentmobiel)
Aansluitkosten: €29.95
Totaal over 1 jaar: €598.2. Gemiddeld €49.85. p/maand.
Stel je neemt 2e jaar een sim-only (à €15 voor 150 min/sms, 1GB data) dan wordt het:
Totaal over 2 jaar: €778.2. Gemiddeld €32.42 p/maand.
Vodafone Bel-SMS-Web Smart 100 (100 min, 3000 sms, 1GB data; max 14,4 Mbit/s)
4 x €21.25 = €85
8 x €42.50 = €340
Toestelprijs: €207
Aansluitkosten: €30
Totaal: €662. Gemiddeld €55.16 p/maand.
Met bovengenoemd sim-only voor het 2e jaar word het
Totaal: €842. Gemiddeld €35.08 p/maand.
Een Vodafone Smart 150 is
1 jaar: totaal €693. Gemiddeld €57.75 p/maand.
2 jaar: totaal €873 . Gemiddeld €36.75 p/maand
Al bovenstaande prijzen zijn voor nieuwe klanten. Bestaande klanten hebben dus geen aansluitkosten maar die mogen proberen om de toestelprijzen omlaag te krijgen. Meerprijs van toestellen bij verlenging loopt op tot zo'n €119 bij de gekozen abonnementen.
Vergelijking KPN <> Vodafone:
1 jaar: €598.2 (gem. €49.85) <> €662 (gem. €55.16)
2 jaar: €778.2 (gem. €32.42) <> €842 (gem. €35.08).
KPN is dus in totaal zo'n €60 goedkoper. Het is dus de vraag of:
- Je genoegen neemt met de mindere voorwaarden (minder data, minder snelle data, minder sms en geen voordelige buitenland tarieven)
- Als je al bij Vodafone of KPN zit; je het verschil in toestelprijs eraf kunt onderhandelen.
(Zie overigens dat KPN dus met deze nieuwe actie niet voordeliger is geworden. Met de €25 voor alle Bel-SMS-Web abonnementen kwam ik toen - over 2 jaar gezien - uit op minder dan €30 p/maand. Nu is dat €32 p/maand.)
Zojuist gebeld met typhone over de status van mijn bestelling van vorige week donderdag. Die zei dat een provider maximaal 5 werkdagen heeft om een abo aan te sluiten en door te voeren. Het zou dus vandaag moeten gebeuren. Ik zou in de middag een email krijgen ( ik ben benieuwd, maar ik verwacht niks).
Ik heb sinds een uurtje de grijze one x binnen (van typhone, donderdag besteld, vrijdag bevestiging contract met nieuw nummer). Wil jullie niet nog ongeduldiger maken, maar wat een prachtig ding is het!
Zie jullie (hopelijk zo snel mogelijk!!) in het ervaringen-topic!
Zie jullie (hopelijk zo snel mogelijk!!) in het ervaringen-topic!
Verwijderd
Gisteren goedkeuring gehad van Typhone, benieuwd of ze hem vandaag nog versturen
(vorige week do besteld, vr contract opgestuurd)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 14:11 ]
Nee precies. 1-2 weken wachten is gewoon wel te doen. Ik kan je ook niets meer dan helemaal gelijk geven. Het is inderdaad een rare manier van afhandeling van de orders. Vraag me ook af wat men bij GSMEasy verstaat onder een pre-order? Nieuwe contracten eerst afhandelen dan pas naar de oude kijkenSoeski schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:46:
[...]
Ik vind het geen probleem als het inderdaad tussen 1-2 weken duurt. Maar dat moet dan wel voor iedereen gelden, en niet dat mensen die na jou bestellen het toestel al hebben liggen. Dan gaat er m.i. iets mis in de logistiek bij het bedrijf en moeten ze niet zeggen dat ze niet uitleveren, want op dat zelfde moment maakten anderen hier gewoon een leverafspraak.
Rare gang van zaken in ieder geval en voor mij meteen de laatste keer bestellen daar. Als ze helder zouden communiceren of ze zouden alles netjes in volgorde afhandelen, dan was er niks aan de hand. Maar dit is gewoon gek. Ben benieuwd als ik er nu nog 1 zou bestellen, of deze vandaag meteen naar de koerier zou gaan

Verwijderd
Wanneer had je hem besteld als ik vragen mag?Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:00:
Gisteren goedkeuring gehad van Typhone, benieuwd of ze hem vandaag nog versturen
(vorige week do besteld, vr opgestuurd)
Ik heb een nieuw VF contract, dus die vergelijking gaat ook niet op!Arshedes schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:01:
[...]
Nee precies. 1-2 weken wachten is gewoon wel te doen. Ik kan je ook niets meer dan helemaal gelijk geven. Het is inderdaad een rare manier van afhandeling van de orders. Vraag me ook af wat men bij GSMEasy verstaat onder een pre-order? Nieuwe contracten eerst afhandelen dan pas naar de oude kijken. Lijkt wel een LIFO systeem wat ze gebruiken. Ik denk dat je die eerder zou krijgen dan je pre-order. Zo gek zal het dan wel lopen.
Shit, een nieuwe bestelling (met nummerbehoud) plaatsen bij gsmeasy met de nieuwe actieprijs is toch niet zo slim geweest.
Van de eerste bestelling was al een aanvraag van nummerbehoud gedaan en nu kan m'n nummer dus niet mee naar de tweede bestelling.
Annuleren van de eerste bestelling wordt deze week verstuurd richting Vodafone en daar gaat vervolgens een week overheen.
Dan kan ik backportering aanvragen (met een beetje geluk gaat dat automatisch) en pas als dat geregeld is kan mijn tweede bestelling worden doorgezet.
Dus dat wordt geen 10 april, maar eerder eind april.
Van de eerste bestelling was al een aanvraag van nummerbehoud gedaan en nu kan m'n nummer dus niet mee naar de tweede bestelling.
Annuleren van de eerste bestelling wordt deze week verstuurd richting Vodafone en daar gaat vervolgens een week overheen.
Dan kan ik backportering aanvragen (met een beetje geluk gaat dat automatisch) en pas als dat geregeld is kan mijn tweede bestelling worden doorgezet.
Dus dat wordt geen 10 april, maar eerder eind april.
Aah ok. Ja ik heb ook een nieuwe VF contract aangevraagd. Maarja ik kijk wel hoe het loopt. Er is toch weinig wat ik er nu aan kan doen.Soeski schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:20:
[...]
Ik heb een nieuw VF contract, dus die vergelijking gaat ook niet op!
Denk dat ik een verkeerde woordkeuze heb gebruikt mbt tot me vorige post. 'Nieuwe orders afhandelen tov eerder geplaatste orders' zou beter zijn geweest.
Als ik iets heb vernomen dan post ik dat weer hier.
[ Voor 16% gewijzigd door Arshedes op 05-04-2012 14:46 ]
Heb hem inmiddels ook binnen van GSMeasy!
De krasloten zaten er nog niet bij maar die werden nagestuurd stond er op de bon.
Ik heb de witte variant. en het is wel even wennen, maar dat komt zeker goed!
Nu nog even mijn simkaart van mijn oude abbo laten knippen in de winkel naar microsim. Want zelf durf ik dat niet aan haha.
De krasloten zaten er nog niet bij maar die werden nagestuurd stond er op de bon.
Nu nog even mijn simkaart van mijn oude abbo laten knippen in de winkel naar microsim. Want zelf durf ik dat niet aan haha.
Wanneer besteld en verstuurd? Zoals je weet wachten sommigen van ons al sinds 28-03 zonder enig nieuws, en vanaf gisteren zou GSMEasy niet uitleveren vanwege voorraadtelling.Thoraxx schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:41:
Heb hem inmiddels ook binnen van GSMeasy!
Zijn er meer mensen die niet meer de status van nummerbehoud kunnen controleren bij Vodafone?
Ik kan mijn nummer wel ingeven maar ik krijg geen sms met code meer.
Hangt dit wellicht samen met de problemen die Vodafone heeft en als dit het geval is, is er dan wellicht bekend of dit puur een controle methode is die niet meer werkt of kan Vodafone op dit moment wellicht geheel geen nummerbehoud aanvragen controleren / goedkeuren?
Hangt dit wellicht samen met de problemen die Vodafone heeft en als dit het geval is, is er dan wellicht bekend of dit puur een controle methode is die niet meer werkt of kan Vodafone op dit moment wellicht geheel geen nummerbehoud aanvragen controleren / goedkeuren?
Ik kan de status ook niet controleren op de website. Ook ik ontvang geen code via sms.
Op je tweede vraag weet ik het antwoord niet.
Op je tweede vraag weet ik het antwoord niet.
Ok, dan zijn we nu in ieder geval zeker dat het niet 1 telefoonnummer betreft.
Wellicht dat we het antwoord op de andere vraag nog eens krijgen.
En misschien moet ik ook gewoon meer geduld hebben. Maar zoals eerder is aangegeven heb ik niet het gevoel dat bij GSM easy en Typhone FIFO gewerkt wordt
Wellicht dat we het antwoord op de andere vraag nog eens krijgen.
En misschien moet ik ook gewoon meer geduld hebben. Maar zoals eerder is aangegeven heb ik niet het gevoel dat bij GSM easy en Typhone FIFO gewerkt wordt
[ Voor 34% gewijzigd door ®icha®d op 05-04-2012 15:04 ]
28ste besteld en vandaag dus binnen 
Ze hebben gewoon geleverd bij mij GSMeasy
Bij Belsimpel besteld op zaterdag 31 maart. 2 april hebben ze het contract goedgekeurd en gister is de telefoon verzonden. Op mijnpakket.postnl.nl van TNT staat dat de postbode komt tussen 16.30 en 18.30 uur!
Dat zijn dus de tegenstrijdige berichten... weird.Thoraxx schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:06:
28ste besteld en vandaag dus binnen
Ik had wel direct gebeld met de koerier om een afspraak te maken. Misschien dat hun toen de telefoon direct apart hadden gelegd.
Ja, heb ik ook gedaan maar AMP zegt gisteren dat er geen voorraad is en dat mijn order dus on hold staat. GSMEasy zei gisteren dat er voldoende op voorraad zijn, maar niet vrijgegeven. Dit geldt alleen voor speciale gevallen blijkbaarThoraxx schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:33:
Ik had wel direct gebeld met de koerier om een afspraak te maken. Misschien dat hun toen de telefoon direct apart hadden gelegd.
Net gebeld naar gsmeasy eerst 15 min in de wacht gestaan en toen gevraagd waarom het zo lang duurde voordat ik mijn telefoon kreeg. Ik kreeg als antwoord dat er een afspraak gemaakt kon worden en werd gelijk doorverbonden met de logistieke afdeling. Heb nu een afspraak voor morgenochtend. Hopelijk komt ie nu eindelijk...
Ik kon ook mijn status niet checken, heeft inderdaad waarschijnlijk te maken met de storing.®icha®d schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:00:
Zijn er meer mensen die niet meer de status van nummerbehoud kunnen controleren bij Vodafone?
Je kan via twitter of telefonisch ook navraag doen over de status van de portering. Ik heb het zelf via twitter gedaan het duurde even maar heb binnen 2 uur een terugkoppeling gehad.
Zojuist een mailtje ontvangen van Typhone dat Vodafone mijn abonnement heeft geaccepteerd en dat mijn bestelling word klaargemaakt. Ik heb vorige week donderdagavond de One X besteld met een VF BSW Smart 100 abo en vrijdag (30-03) het contract ingevuld en rond 12:30 teruggestuurd via e-mail. Het gaat om een contract met nummerbehoud trouwens, ik stap over vanaf Hi.
Ben benieuwd of ik nu ook een mailtje krijg dat ik mijn telefoon ergens volgende week kan verwachten. Ga er eigenlijk wel van uit.
edit: wat extra details toegevoegd
Ben benieuwd of ik nu ook een mailtje krijg dat ik mijn telefoon ergens volgende week kan verwachten. Ga er eigenlijk wel van uit.
[ Voor 9% gewijzigd door pixeled op 05-04-2012 16:10 ]
Hmm, ik wacht nog steeds op dat mailtje van Typhone... Ik heb alleen vrijdagochtend (30-03) besteld, diezelfde middag het contract teruggestuurd (voor 15:00 uur). Bestelstatus staat nog steeds op 'We hebben uw contract ontvangen', 'de aanvraag wordt z.s.m. in behandeling genomen'.pixeled schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:08:
Zojuist een mailtje ontvangen van Typhone dat Vodafone mijn abonnement heeft geaccepteerd en dat mijn bestelling word klaargemaakt. Ik heb vorige week donderdagavond de One X besteld met een VF BSW Smart 100 abo en vrijdag (30-03) het contract ingevuld en rond 12:30 teruggestuurd via e-mail. Het gaat om een contract met nummerbehoud trouwens, ik stap over vanaf Hi.
Ik stap ook over vanaf Hi met nummerbehoud. Ik heb vandaag de helpdesk al gemaild, maar nog geen reactie ontvangen. Ik moet zeggen dat ik Typhone erg summier vindt in het op de hoogte houden van haar klanten. Ik hoop dat ik snel meer duidelijkheid krijg over de status van mijn contract.
Klaar voor de steroorlogen?
Verwijderd
Heb nu bericht van TyphoneVerwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:00:
"Je bestelling staat klaar om verzonden te worden en kun je binnen 3 werkdagen in ontvangst nemen"
Dat binnen 3 werkdagen doen ze erg slim. Mochten ze meer tijd nodig hebben gebruiken ze het weekend erbij.
Blijf toch vinden dat Typhone slecht communiceert. Dit bovenstaande bericht is alles behalve helder. Betekent dat hij vandaag verzonden wordt? Zo ja, hoezo binnen 3 werkdagen in ontvangst nemen, hij zou er dan morgen al moeten zijn? En wat nou als je 'binnen 3 werkdagen' het pakketje niet in ontvangst nemen (snap ook wel dat je hem dan moet ophalen op postkantoor, maar het klinkt een beetje apart zo).Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:17:
[...]
Heb nu bericht van Typhone
"Je bestelling staat klaar om verzonden te worden en kun je binnen 3 werkdagen in ontvangst nemen"
Ze mogen wel iets duidelijkere berichten de deur uit doen.
Binnen 3 werkdagen in ontvangstnemen omdat het af en toe voorkomt dat PostNL echt niet binnen 1 werkdag levert. Vaak genoeg meegemaakt.letskeepitsafe schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:19:
[...]
Blijf toch vinden dat Typhone slecht communiceert. Dit bovenstaande bericht is alles behalve helder. Betekent dat hij vandaag verzonden wordt? Zo ja, hoezo binnen 3 werkdagen in ontvangst nemen, hij zou er dan morgen al moeten zijn? En wat nou als je 'binnen 3 werkdagen' het pakketje niet in ontvangst nemen (snap ook wel dat je hem dan moet ophalen op postkantoor, maar het klinkt een beetje apart zo).
IK heb een half uur geleden gebelt met typhone. Volgens die man was ik vandaag aangesloten bij vodafone alleen hebben ze dat vergeten door te voeren in hun systeem. Ik zou vandaag nog een email bevestiging krijgen. Ik ben benieuwd of die vandaag nog komt.letskeepitsafe schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:19:
[...]
Blijf toch vinden dat Typhone slecht communiceert. Dit bovenstaande bericht is alles behalve helder. Betekent dat hij vandaag verzonden wordt? Zo ja, hoezo binnen 3 werkdagen in ontvangst nemen, hij zou er dan morgen al moeten zijn? En wat nou als je 'binnen 3 werkdagen' het pakketje niet in ontvangst nemen (snap ook wel dat je hem dan moet ophalen op postkantoor, maar het klinkt een beetje apart zo).
heeft iemand al de one x via vodafone gekregen? de verkoper in de winkel zei dat hij hem misschien vandaag binnen zou krijgen en anders volgende week. eerlijk gezegd verwacht ik vandaag geen telefoontje meer.
Let op:
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.
Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.
Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.