Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
shameete schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:56:
[...]

gek :? ik heb ook de 28e de order geplaatst (omstreeks 19:00 ), en deze komen ze morgenmiddag brengen.
(kon zelfs vanochtend, maar toen had ik een afspraak bij de tandarts.)

code:
1
2
3
4
5
6
7
03-04-2012 Pakket is klaargemaakt 
03-04-2012 Pakket is klaargemaakt 
02-04-2012 Abonnement wordt aangesloten 
02-04-2012 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak 
29-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak. 
28-03-2012 Voorraad controle 
28-03-2012 Bestelling geplaatst

ik heb niet zelf gebeld naar AMP, ik heb een mailtje van GSMeasy gehad met de melding dat de order uitgeleverd ging worden, en vervolgens heb ik via een link in dat mailtje m'n afleveradres en tijd bepaald.
Jij krijgt 2 pakketjes?

Ik heb hetzelfde maar dan 3 keer haha. Wou het kopieeren maar GSMeasy lijkt eruit te liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
geen idee, misschien zit er meteen de BT headset erbij, ondanks hun vermelding dat dit via TNT verloopt.

of 2 telefoons.. is ook prima :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoudenMug
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-07 11:11
Ik heb vorige week mijn bestelling geplaatst bij GSMeasy met nummerbehoud. Van Ben naar Vodafone, had bij de bestelling aangegeven dat mijn abonnement bij Ben 13 april af zou lopen, omdat ik er van uitging dat je 1 maand opzegtermijn had. Later bleek dat Vodafone je abonnement zou opzeggen als ze voor nummerbehoud contact met Ben zouden opnemen. Als ik bij Vodafone kijk hoe het staat met mijn nummerbehoud staat er dat ze nu wachten op Ben. Bij GSMeasy staat er dit.

02-04-2012 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
28-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.

Begint nu toch wel ongeduldig te worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:09
Iedereen die bij GSMEasy besteld heeft en nog geen leverafspraak: Je krijgt 'm niet meer deze week. Na Pasen pas.
(Anders word ik gek want dan ben ik een speciaal geval) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Bij belsimpel heb ik nu de status:
HTC One X Black
⇒ dit toestel is op voorraad en gereserveerd

Deze had ik zaterdagavond besteld, dus ik verwacht hem morgen binnen te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecker3000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 17:34
Ik verhuis van Levertijden en Prijzen naar het Ervaringen topic!

Zojuist de HTC One X wit gehaald bij Ritel.
Ondanks dat ze me bij vodafone de telefoon gratis konden aanbieden bij een verlenging, ben ik toch te ongeduldig geweest en heb er 40 extra voor betaald :P
Deden daar gelukkig niet moeilijk, in de winkel was het 130 - 50(klantwaarde). Gisteren online voor 40 bij verlenging. Door mijn klantwaarde kon hij dit gelukkig matchen en heb ik mooi nog 40 extra korting gehad.
Was wel de laatste witte die ze hadden.

Ik ben weer helemaal tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melliw90
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-06-2024
lauw8 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:14:
Bij belsimpel heb ik nu de status:
HTC One X Black
⇒ dit toestel is op voorraad en gereserveerd

Deze had ik zaterdagavond besteld, dus ik verwacht hem morgen binnen te hebben!
Mijn status op belsimpel.nl is ook gewijzigd naar 'het pakket is klaar om ingepakt te worden' en 'HTC One X White ⇒ dit toestel is op voorraad en gereserveerd':):)

Dus hopen dat deze vandaag wordt verstuurd! Ik kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Net toestel binnen, simkaart er in en er staan al 7 voicemails op het nummer :')

31 maart en 3 april, postcodeloterij en dergelijke. Als je een nieuw abo hebt genomen is je nummer dus al doorverkocht door Vodafone/GSMEasy :')

Gelukkig duurt de inschrijving van infofilter slechts een week of 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond laat de knoop doorgehakt en besteld via studentmobiel, vandaag pakket verzonden.

Verwacht hem morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
PolluxDKB schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:31:
Net toestel binnen, simkaart er in en er staan al 7 voicemails op het nummer :')

31 maart en 3 april, postcodeloterij en dergelijke. Als je een nieuw abo hebt genomen is je nummer dus al doorverkocht door Vodafone/GSMEasy :')

Gelukkig duurt de inschrijving van infofilter slechts een week of 6.
Ik heb anders niets? Misschien is jouw nummer toevallig gerecycled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B3rtj3666
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 13:53
melliw90 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:19:
[...]

Mijn status op belsimpel.nl is ook gewijzigd naar 'het pakket is klaar om ingepakt te worden' en 'HTC One X White ⇒ dit toestel is op voorraad en gereserveerd':):)

+1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:31
Vandaag even langs de T-Mobile store in Hoogeveen geweest, hier hadden ze hem nog niet op voorraad. Ze denken dat de voorraad pas volgende week binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 22:30
boratnl schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:53:
[...]

Misschien weten die daar ook nog niet dat het zomertijd is, dan hebben ze nog 7 minuten...
Iets later dan gepland toch mijn toestel binnen gekregen, nummerbehoud van hi naar KPN en het aanpassen van simkaart nummer ging probleemloos (moest ook wel als ze het zelf als verlengen zien). Dus nu de nieuwe simkaart werkend en wel in m'n grijze one X.
Enige puntje is nog dat ik mijn nummer bij mijnkpn nog niet geactiveerd krijg en dat ik mijn nieuwe contract al wel bij mijn Hi kan inzien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
XPowerStef schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:35:
[...]

Nope, heb dat downgraden niet meegenomen, is ook maar een half uurtje werk, zo goed heb ik het niet uitgezocht ;). Maar dat Hi Abonnement is wel interessant, iemand een idee wat je na een jaar moet betalen om het toestel te mogen houden? Dan kan ik dat toevoegen aan de prijs ;)
Ik heb het even proberen op te zoeken maar nergens staat een prijs vermeld behalve dat Hi die prijs bepaald. Lijkt me een beetje raar dat je een lease met optie tot koop aangaat zonder daadwerkelijk te weten wat je nou uiteindelijk moet betalen. Ben nu zelfs aan het twijfelen om de telefoon te weigeren omdat ik er geen eigendomsrecht op krijg en dan maar 3 maanden te wachten om over te stappen op een andere provider (heb nu vroeg verlengd)
4:5 EINDE TOESTELLEASE
1 Toestellease eindigt als de overeenkomst voor de Aansluiting eindigt. Toestellease kan niet apart van de
overeenkomst voor de Aansluiting worden afgenomen of beëindigd.
2 Hi zal de Contractant voor het aflopen van de minimumduur van de overeenkomst op de hoogte stellen
van het einde van de minimumduur.
3 De Contractant verplicht zich het Mobiele Randapparaat binnen twee (2) weken na het einde van de overeenkomst
voor de Aansluiting, na verwijdering van data, schoon en werkend aan Hi te retourneren, inclusief
alle onderdelen en toebehoren. Teruggave van het Mobiele Randapparaat dient op de door Hi aangegeven
manier te gebeuren.
4 Hi kan de Contractant de mogelijkheid bieden het Mobiele Randapparaat voor een door Hi aan te geven
prijs te kopen in plaats van het conform lid 3 te retourneren.
5 Als de Contractant aangeeft het Mobiele Randapparaat na beëindiging van de overeenkomst niet te kunnen
retourneren, bijvoorbeeld als gevolg van diefstal of verlies, dan is de Contractant een schadevergoeding
verschuldigd, conform artikel 4:4, lid 2.
6 Als de Contractant na beëindiging van de overeenkomst niet voldoet aan de verplichting het Mobiele Randapparaat
te retourneren, geen gebruik maakt van de conform lid 4 gegeven koopoptie en ook de situatie als
bedoeld in lid 5 niet van toepassing is, is de Contractant een bedrag aan Hi verschuldigd ter waarde van de
in redelijkheid door Hi vastgestelde waarde van het Mobiele Randapparaat vermeerderd met een door Hi
bekend gemaakte boete.
7 Zodra de Contractant het verschuldigde bedrag als bedoeld in lid 4 en 6 van dit artikel heeft voldaan krijgt
de Contractant de eigendom van het Mobiele Randapparaat.
Hoe wordt het overnamebedrag van mijn toestel bepaald?

Wil je het toestel overnemen aan het einde van je contract, dan kun je je toestel overnemen. De prijs voor het toestel ligt gelijk aan de dan geldende marktprijs van het gebruikte toestel. Onze ervaring is dat dit 35% is van de oorspronkelijke nieuwwaarde voor een 1 jaar oud toestel en 15% is voor een 2 jaar oud toestel. Omdat we natuurlijk niet kunnen voorspellen hoe de marktwaardes liggen van alle toestellen, kunnen we dit niet helemaal garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:02
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:24:
[...]

Je moet even bij aktievoorwaarden kijken.
Die staan net wat lager aan de linker kant onder HTC X One.
Er staat toch duidelijk dat het gaat om de om de personal sim bel-sms-web abbo's en niet om de bel-sms-webXL abbo's

Ook staat er dat je na drie maanden kan verlagen.

Aan de telefoon vertelde ze me dat dit kostenloos was en dat je de korting dus naar verhouding behoudt.

Ik ga ze denk ik voor de zekerheid de vraag nogmaals stellen, maar dan per mail, om het zwart op wit te hebben.
( Goede tip die ik kreeg van een medetweaker )

Quote van de kpn site:

" Actievoorwaarden:

KPN heeft altijd leuke aanbiedingen. Bekijk snel alle aanbiedingen.

50% korting op alle Bel-SMS-Web abonnementen

50% korting op alle Bel-SMS-Web abonnementen
Tijdens Goeie Deals XL krijg je bij KPN 50% korting op alle Bel-SMS-Web abonnementen. De korting geldt 3 maanden bij een 1-jarig abonnement en 9 maanden bij een 2-jarig abonnement. Daarna betaal je het reguliere tarief. Wel kun je vanaf 3 maanden na ingang van je contract altijd zelf je abonnement bijstellen naar boven of beneden.

Actie geldt alleen bij Personal Sim Bel-SMS-Web
3 maanden 50% korting bij een 1 jarige Personal Sim Bel-SMS-Web abonnement
9 maanden 50% korting bij een 2 jarige Personal Sim Bel-SMS-Web abonnement
Actie geldt voor zowel nieuwe aansluitingen als verlengingen
Actie geldt niet icm Personal Sim Bel-SMS-Webxl
Actie geldt niet voor maandelijks opzegbare opties.
Actie geldt niet op Sim Only bel-sms of Sim Only Bel-SMS-Web. "

Link: (en dan de 50% aktie aanklikken)
http://www.kpn.com/web/show/id=1146157
Je moet er dus wel even naar zoeken :)
Ik zou inderdaad je vraag nog even per mail laten bevestigen. Beter zekerheid dan dat je straks een duur abbo hebt. Tegen die tijd is de HTC als weer minder mooi en valt het altijd tegen.
Zou eingelijk mooi zijn als je de korting op het eind krijg. In het begin ben je superblij met je nieuwe aanwinst en heb je er meer voorover dan op het eind . Volgens mij een gat in de markt :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Laatst online: 07:02
Kluutmaran schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:21:
[...]

Ik heb het even proberen op te zoeken maar nergens staat een prijs vermeld behalve dat Hi die prijs bepaald. Lijkt me een beetje raar dat je een lease met optie tot koop aangaat zonder daadwerkelijk te weten wat je nou uiteindelijk moet betalen. Ben nu zelfs aan het twijfelen om de telefoon te weigeren omdat ik er geen eigendomsrecht op krijg en dan maar 3 maanden te wachten om over te stappen op een andere provider (heb nu vroeg verlengd)
[...]
Dat vindt ik dus ook het grote nadeel dat je maar moet afwachten wat de dagwaarde wordt. Als je kijkt wat de HTC Desire als nieuwewaard bv heeft bij Tweakers dan is dat nog steeds een aardig bedrag. Laat staan wat de dagwaarde na 1 jaar is voor de One. Gemiddeld liggen de prijzen bij de provider zelf voor een los toestel ook nog eens hoger. Bij VF bijvoorbeeld op de site is het toestel +/- 90 euro duurder dan bij de gemiddelde webshop.

Tevens als je alles berekend p/m icm met de lease contructie dab ben je niet echt goedkoper uit maar moet je achteraf nu wel bijbetalen als je hem wilt houden. Je kunt hem natuurlijk inleveren maar dan heb je dus behoorlijk wat betaald en op het eind hebt je niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Soeski schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:12:
Iedereen die bij GSMEasy besteld heeft en nog geen leverafspraak: Je krijgt 'm niet meer deze week. Na Pasen pas.
(Anders word ik gek want dan ben ik een speciaal geval) ;)
Er schijnt nu toch wat schot in te zitten. Mijn status is, zo'n half uurtje geleden, eindelijk veranderd in:
04-04-2012 Abonnement wordt aangesloten
04-04-2012 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
28-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.

[ Voor 17% gewijzigd door Fixer op 04-04-2012 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
Als het goed is staat binnen 2 uur de koerier voor de deur. (niet zelf gebeld maar rustig afgewacht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Fixer schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:31:
[...]

Er schijnt nu toch wat schot in te zitten. Mijn status is, zo'n half uurtje geleden, eindelijk veranderd in:

[...]
Lucky bastard :P
Abonnement aangesloten heb ik er nog niet bij staan, maar dat is al wel gebeurd; deze loopt al denk ik getuige de VF mail gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 09:28
Vandaag nog even gebeld naar Typhone. Ze konden me melden dat Vodafone er nu mee bezig is, maar dat door drukte ze waarschijnlijk pas eind deze week bevestigen. Begin volgende week krijg ik dan alles toegestuurd.. Toch nog sneller dan ik verwacht had.. :P

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@typhone

net met typhone aan de lijn gehangen, volgens die jongen komt mijn WITTE htc morgen bij hun binnen en krijg ik m vijdag/uiterlijk zaterdag binnen, ik ben benieuwd…

Ik krijg ook steeds meer t idee dat iedereen een beetje afgepoeierd wordt met “morgen hebben we m weer”. gister op twitter werd mij nog verteld dat mijn telefoon morgen (vandaag dus) verstuurd zou worden;

@Jbbe_ Deze zending is uitgesteld naar morgen. Wij ontvangen genoeg toestellen om alle verwerkte bestelling te kunnen uitleveren.

dus zelfs iedereen zijn telefoon zou verzonden worden.. maar vandaag krijg ik weer te horen dat het weer morgen wordt.. dit is al de 3e keer dat het “morgen” wordt.. ik snap dat het een grote hectiek is bij Typhone door de onverwachte drukte.. maar vind het wel prettig als iedereen gewoon correcte en duidelijke informatie krijgt..

Zijn er nor andere onder jullie met vergelijkbare situaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasez
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 11:21
31 maart is mijn nieuwe abonnement bij vodafone al ingegaan, maar tot op heden nog niks ontvangen. Als je de voorwaarde van Typhone leest
4.6 Typhone.nl vergoedt geen abonnementskosten of activatiekosten over de periode dat de
Opdrachtgever reeds is aangesloten maar nog geen beschikking heeft over een door Typhone.nl
geleverd gsmtoestel of simkaart. Indien de levertijd vanaf het moment van activatie langer beloopt
dan 5 werkdagen dan kan de simkaart op verzoek van de Opdrachtgever in voorloop van de gehele
bestelling reeds verzonden worden. De kosten van deze verzending komen voor rekening van
Typhone.nl.
Dus dit betekent dat ik al voor mijn abonnement zit te betalen, terwijl ik er nog niks mee kan doen... Wel een beetje naai streek van Typhone. Nu mijn levering nog meer vertraagd is, zit ik dadelijk de helft van de maand voor niks te betalen :(. En ik zit al met bij oude abonnement die pas over twee maanden afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steephh schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:44:
Vandaag nog even gebeld naar Typhone. Ze konden me melden dat Vodafone er nu mee bezig is, maar dat door drukte ze waarschijnlijk pas eind deze week bevestigen. Begin volgende week krijg ik dan alles toegestuurd.. Toch nog sneller dan ik verwacht had.. :P
Ze hadden mij ook verteld dat Vodafone er mee bezig was, maar ze hadden mij niet een datum of een inschatting kunnen geven wanneer ik hem krijg..
Hopelijk krijg ik hem dan ook begin volgende week!
Bedankt voor het delen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BLAST3R
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:00
Nou, nog geen telefoontje gehad van Typhone over hoe het er nu voor staat.. Pas toen ik weer een (ietwat geirriteerde) mail stuurde met hoge prioriteit, en weer wat had getwitterd, en na 15 minuten in de wacht gehangen te hebben bij de telefonische helpdesk om er vervolgens gewoon uit geknikkerd te worden, is nu dan mijn orderstatus veranderd in:

"Alle benodigde gegevens zijn momenteel in ons bezit en uw bestelling is wederom in behandeling genomen."

Vond het wel opvallend dat het woord 'wederom' gebruikt werd..

Waar ik nu bang voor ben is dat ik volgende week dinsdag een e-mail krijg dat het vooralsnog niet geaccepteerd wordt omdat de aanbieding al een week verlopen is. Dan mag alles dus weer helemaal overnieuw, en zeker weten nooit meer bij Typhone. Uiteindelijk weet ik dus nog niets, behalve dan bovenstaande status update. En daar moet ik het maar mee doen blijkbaar.

[ Voor 42% gewijzigd door _BLAST3R op 04-04-2012 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steephh schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:44:

Vandaag nog even gebeld naar Typhone. Ze konden me melden dat Vodafone er nu mee bezig is, maar dat door drukte ze waarschijnlijk pas eind deze week bevestigen. Begin volgende week krijg ik dan alles toegestuurd.. Toch nog sneller dan ik verwacht had..
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:52:
[...]

Ze hadden mij ook verteld dat Vodafone er mee bezig was, maar ze hadden mij niet een datum of een inschatting kunnen geven wanneer ik hem krijg..
Hopelijk krijg ik hem dan ook begin volgende week!
Bedankt voor het delen ^^
Oja?

Moet je voor de grap vodafone eens bellen en vragen hoe het met de goedkeuring en kredietcheck enz. staat.

Ik kreeg eergisteren een mail van typhone dat mijn order in behandeling was en dat ze aan t wachten waren op goedkeuring van vodafone.

Dus ik gisteren vodafone gebeld om te vragen hoe het ermee stond, en ze hadden nog helemaal niets ontvangen van typhone.
Als ze het ontvangen is het binnen notime geregeld zei de meneer van vodafone.
Ook wist hij niets af van vertragingen door eventuele drukte bij hun door de vele aanvragen.

Ik typhone weer gebeld en toen bleek dat ze nog niets hadden ingediend bij vodafone.

Ik volg t niet meer hoor.

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Zojuist studentmobiel gebeld en en die melden mij dat mijn witte telefoon vandaag of morgen word verstuurd, afhankelijk van contract feedback van de provider. Volgens de website hebben ze in ieder geval op voorraad.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_BLAST3R schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:03:
Waar ik nu bang voor ben is dat ik volgende week dinsdag een e-mail krijg dat het vooralsnog niet geaccepteerd wordt omdat de aanbieding al een week verlopen is. Dan mag alles dus weer helemaal overnieuw, en zeker weten nooit meer bij Typhone. Uiteindelijk weet ik dus nog niets, behalve dan bovenstaande status update. En daar moet ik het maar mee doen blijkbaar.
mijn status is al 5 dagen;
30-03-2012 Bij dezen willen wij u berichten dat de aanvraag voor een mobiel abonnement bij Vodafone is geaccepteerd.

tot nu toe niets aan veranderd en van twitter wordt je ook niets wijzer, het ene moment zeggen ze dat de htc white einde van de week verwacht wordt, maar grootste deel van de reacties is "morgen hebben we m"
ook aan de telefoon kon mij alleen gezegt worden, morgen wordt je telefoon verzonden, maar ik ben hier sceptisch in aangezien ik dit al een aantal dagen hoor.

Snap dat het gigantisch druk is bij typhone op dit moment, maar een eerlijk, duidelijk en standvast antwoord zou zeer prettig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:19:
[...]

Snap dat het gigantisch druk is bij typhone op dit moment, maar een eerlijk, duidelijk en standvast antwoord zou zeer prettig zijn.
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 14:47

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:19:
[...]

mijn status is al 5 dagen;
30-03-2012 Bij dezen willen wij u berichten dat de aanvraag voor een mobiel abonnement bij Vodafone is geaccepteerd.

tot nu toe niets aan veranderd en van twitter wordt je ook niets wijzer, het ene moment zeggen ze dat de htc white einde van de week verwacht wordt, maar grootste deel van de reacties is "morgen hebben we m"
ook aan de telefoon kon mij alleen gezegt worden, morgen wordt je telefoon verzonden, maar ik ben hier sceptisch in aangezien ik dit al een aantal dagen hoor.

Denk dat ze het gewoon niet goed in kunnen schatten.

Ze zijn natuurlijk afhankelijk van hoeveel toestellen er dagelijks binnen druppelen en hoeveel ze er nog moeten leveren.

Kan me voorstellen dat elke webshop en retailer nu aan t vechten zijn om voldoende voorraad van dit toestel binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaakmeGek schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:23:
[...]

Denk dat ze het gewoon niet goed in kunnen schatten.

Ze zijn natuurlijk afhankelijk van hoeveel toestellen er dagelijks binnen druppelen en hoeveel ze er nog moeten leveren.

Kan me voorstellen dat elke webshop en retailer nu aan t vechten zijn om voldoende voorraad van dit toestel binnen te krijgen.
mijn twitterconversatie van gistermiddag met meneer Typhone;

@Typhone_NED ik lees net dat jullie vandaag een nieuwe lading One-x White binnen krijgen, kan jij dit bevestigen? Bedankt!

@Jbbe_ Deze zending is uitgesteld naar morgen. Wij ontvangen genoeg toestellen om alle verwerkte bestelling te kunnen uitleveren

@Typhone_NED Oke, bedankt voor je reactie! Is de zending van morgen groot genoeg om alle bestellingen meteen te kunnen uitleveren?

@Jbbe_ Zoals aangegeven ontvangen wij genoeg toestellen om de bestelling uit te kunnen leveren

dit ziet er uit als een duidelijk antwoord, helaas werd ik vandaag weer afgepoeierd met "morgen"... ik snap dat er maar beperkte leveringen komen, maar ga ons dan niet wijsmaken dat iedereen een dag later met zn nieuwe phone'tje kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 14:47

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:30:
[...]

mijn twitterconversatie van gistermiddag met meneer Typhone;

@Typhone_NED ik lees net dat jullie vandaag een nieuwe lading One-x White binnen krijgen, kan jij dit bevestigen? Bedankt!

@Jbbe_ Deze zending is uitgesteld naar morgen. Wij ontvangen genoeg toestellen om alle verwerkte bestelling te kunnen uitleveren

@Typhone_NED Oke, bedankt voor je reactie! Is de zending van morgen groot genoeg om alle bestellingen meteen te kunnen uitleveren?

@Jbbe_ Zoals aangegeven ontvangen wij genoeg toestellen om de bestelling uit te kunnen leveren

dit ziet er uit als een duidelijk antwoord, helaas werd ik vandaag weer afgepoeierd met "morgen"... ik snap dat er maar beperkte leveringen komen, maar ga ons dan niet wijsmaken dat iedereen een dag later met zn nieuwe phone'tje kan spelen
Haha ok ja als ze glashard zeggen dat ze genoeg hebben om alles uit te leveren dan is het vreemd.

Het enige wat ik dan kan bedenken (uit m'n Belcompany tijd) is wanneer ze de toestellen direct via Schiphol binnen krijgen dat het soms voor komt dat het vast staat bij de douane maar dat komt zelden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Begin het nu wel een beetje zat te worden dat ik steeds welke vraag ik ook stel afgepoeierd word met 'in behandeling bij de provider' want dat is absoluut niet waar. De provider doet daar namelijk maar 10 minuten over en hebben echt geen 'grote opstopping' of iets dergelijks waardoor het nu langer zou duren.

Gezien mijn oude abbo een maand opzegtermijn heeft is het van belang dat deze zo snel mogelijk geporteerd word, en zo schiet het niet op :-/ Als ze me het toestel pas volgende week willen sturen is dat voor mij absoluut geen ramp, maar regel de zaakjes aub wel gewoon zonder leugens!

(ps. Vodafone bevestigd dat de aanvraag door typhone nog niet is ingedient)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
Vandaag dan eindelijk de bevestiging gekregen van Typhone dat m'n abonnementsaanvraag is goedgekeurd.

Orderstatus: Bij dezen willen wij u berichten dat de aanvraag voor een mobiel abonnement bij Vodafone is geaccepteerd. Dit betekent dat wij uw bestelling verder kunnen afronden. Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk aan u verzenden. Wanneer uw bestelling verzonden wordt zullen wij u hierover per e-mail en via deze orderstatuspagina berichten

Er wordt echter in zowel de orderstatus als de e-mail, met geen woord gerept over de HTC one X. Dus hoop dat dát dan wel goedkomt.. er wordt continu genoemd dat de aanvraag is geaccpteerd en gereed wordt gemaakt voor verzending. Maar nergens wordt de HTC dus genoemd in die mails.. vreemd. Maar zal wel kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Mijn telefoon van Typhone is binnen! Ik kreeg net een whatsapp van m'n broertje dat ie binnen is. Helaas ben ik pas morgen thuis en krijg ik nu allemaal foto's van de doos, de telefoon etc. Tergend :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wph schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:39:
Mijn telefoon van Typhone is binnen! Ik kreeg net een whatsapp van m'n broertje dat ie binnen is. Helaas ben ik pas morgen thuis en krijg ik nu allemaal foto's van de doos, de telefoon etc. Tergend :o
gefeliciteerd!

een zwarte of witte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:44:
[...]

gefeliciteerd!

een zwarte of witte?
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/wspe7a.jpg

Met daarnaast een witte Galaxy S2, die toch nog wel iets kleiner is.

[ Voor 3% gewijzigd door wph op 04-04-2012 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Florine schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:38:
Vandaag dan eindelijk de bevestiging gekregen van Typhone dat m'n abonnementsaanvraag is goedgekeurd.

Orderstatus: Bij dezen willen wij u berichten dat de aanvraag voor een mobiel abonnement bij Vodafone is geaccepteerd. Dit betekent dat wij uw bestelling verder kunnen afronden. Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk aan u verzenden. Wanneer uw bestelling verzonden wordt zullen wij u hierover per e-mail en via deze orderstatuspagina berichten

Er wordt echter in zowel de orderstatus als de e-mail, met geen woord gerept over de HTC one X. Dus hoop dat dát dan wel goedkomt.. er wordt continu genoemd dat de aanvraag is geaccpteerd en gereed wordt gemaakt voor verzending. Maar nergens wordt de HTC dus genoemd in die mails.. vreemd. Maar zal wel kloppen?
Mag ik vragen wanneer je deze besteld had? En wanneer je je contract hebt opgestuurd en wanneer deze was
goedgekeurd? En had je nummerbehoud
Sorry voor de reeks vragen maar ik maak me een beetje zorgen om mijn bestelling sinds ze mij ook geen duidelijkheden hebben gegeven via mail en telefoon..
alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:48:
[...]

Mag ik vragen wanneer je deze besteld had? En wanneer je je contract hebt opgestuurd en wanneer deze was
goedgekeurd? En had je nummerbehoud
Sorry voor de reeks vragen maar ik maak me een beetje zorgen om mijn bestelling sinds ze mij ook geen duidelijkheden hebben gegeven via mail en telefoon..
alvast bedankt !
Besteld: donderdagavond. Contract teruggestuurd: donderdagavond tegen 12uur. 30 maart was contract 'ontvangen en werd gecontroleerd op juistheid'. Gisteren sms van vodafone dat nummerbehoud was goedgekeurd maar verder nog geen bericht van Typhone, en vandaag (2 uurtjes geleden) dus mail van typhone dat m'n aanvraag is goedgekeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wph schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:46:
[...]

http://i40.tinypic.com/wspe7a.jpg

Met daarnaast een witte Galaxy S2, die toch nog wel iets kleiner is.
"im the one you've been waiting for" haha blijf t mooi vinden.

maar vroeg het vooral omdat ik veelal hoor dat bij typhone de witte niet leverbaar zijn.. en ik ook niet snap dat al vele m wel hebben en mij afvraag hoe er wordt gekozen wie er wel een verzonden krijgt en wie niet

Maar voor jou iig veel plezier morgen!

als ik morgen nog geen verrandering zie ga ik actie ondernemen (ordernummers verzamelen van wachtenden, samen sta je sterk, en dan de klantenservice is bellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trabbie_
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:44
Je kunt ook overdrijven? Wat zou daarmee je doel zijn? Het is toch te merken dat Typhone er wel alles aan doet om het zo snel mogelijk te verzenden.... Kijk dat ze gewoon slecht communiceren ben ik met je eens, maar dat ga je niet oplossen door met ordernummers naar de klantenservices te bellen! Ik zou gewoon nog even wachten en waarschijnlijk worden er vanavond en morgenavond weer een stel verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
:-/

Aanvraag 1 (non one x) vandaag wel een mailtje zojuist van typhone over goedkeuring, nieuw contact
Aanvraag 2 (one x) nog altijd niks gehoord, ook niet van hollandsnieuwe (nummer) of vodafone

GRRR

Beide aanvragen woensdag, beide contracten donderdag rond 17:00-18:00

Heb tot nu toe niet gebeld, behalve dan vrijdag omdat ik nog geen ontangstbevestiging van de contracten had en de 15:00 limiet naderde (maar toen werkte hun telefoon niet), maar zal morgen wel bellen als ik dan nog niks heb gehoord van 2e

SIDENOTE: Broertje en neefje hebben hun GSMeasy toestel wel binnen en vriendin Typhone Witte versie bij nieuw abbo ook :-)

[ Voor 43% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 04-04-2012 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:12
mijn order schiet ook niet op bij Typhone heb een bevestiging dat mijn contract ontvangen is op 30 maart...en verder nog niks..heb geen nummerbehoud gewoon nieuw nummer.

dus ook nog geen bevestiging dat het contract is verwerkt bij vodafone.

iemand die het toestel wel heeft ontvangen en de korting van directkorting al heeft kunnen cashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Trabbie_ schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:56:
Je kunt ook overdrijven? Wat zou daarmee je doel zijn? Het is toch te merken dat Typhone er wel alles aan doet om het zo snel mogelijk te verzenden.... Kijk dat ze gewoon slecht communiceren ben ik met je eens, maar dat ga je niet oplossen door met ordernummers naar de klantenservices te bellen! Ik zou gewoon nog even wachten en waarschijnlijk worden er vanavond en morgenavond weer een stel verzonden.
Ik snap zijn gevoel wel, zit een beetje met hetzelfde. GSMEasy heeft om de één of andere reden moeite om mijn order uit te leveren, en anderen hier die eerder/gelijk of zelfs later besteld hebben krijgen en hebben wel hun toestel en SIM kaart. Mijn nieuwe VF abo is ook al in de lucht. Maargoed, de dame zei dat er voorraadtelling was en ik morgen of vrijdag gebeld zou worden dus ik merk het wel.

Vind het alleen wel jammer dat ik blijkbaar een uitzondering ben, en dat de 24 uurs levering die er al een paar dagen staat dus niet echt klopt ;)

Dat je dan zelf moet bellen voor informatie is inderdaad niet heel klantvriendelijk, maar ik kan niet zien hoe druk ze het hebben. Ik werk zelf ook in een serviceorganisatie dus ben bekend met allemaal klanten/leveranciers die nog gebeld moeten worden. Als ik dan zie dat anderen hun toestel wel krijgen, dan strookt dat niet met "druk" of "voorraadtelling dus er wordt nog niks uitgeleverd".

Voortaan weer gewoon bij de bekende winkels bestellen, dat gaat altijd goed.

[ Voor 15% gewijzigd door Soeski op 04-04-2012 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trabbie_ schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:56:
Ik zie t niet als overdrijven.. maar als ze tegen ieder individu constant "morgen" zeggen.. kunnen ze het voor zichzelf ook makkelijker maken door gelijk tegen een grote groep ongeduldige (zie twitteraccount, die wordt overspoeld) een duidelijke en juiste datum te geven.. door iedere keer uit te stellen naar "morgen" wordt iedereen alleen maar ongeduldiger en het is geen goede reclame voor de service.

als ik aankom met een lijstje van mensen die zij in een keer via mij gerust kunnen stellen is dat, neem ik aan, voor hun een goede deal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 09:13
Ik was dus net even langs de belcompany gegaan om de One X op te halen.
Had al een beetje verwacht dat de annulering van de vodafone website nog niet verwerkt was, maar wilde toch even kijken.

De One X lag voor mijn neus, helaas kon ik hem niet meenemen :(.
Maar er werd gezegd dat de annulering morgen waarschijnlijk verwerkt was en dat ik hem dan kon verlengen/ophalen.

Nog een weetje: Als je de One X gepre-ordered hebt bij de vodafone webwinkel dan moest je bij het smart 100 abo €80 euro bij betalen.

Als je hem nu zou bestellen is dat €45.
Wil je dat je €45 moet betalen i.p.v. €80 dan moet je hem eerst annuleren, en vervolgens opnieuw bestellen.

De medewerker van de Belcompany zei zo tegen vodafone: Ja, maar dan kan hij hem net zo goed hier halen, en dan heeft hij hem morgen xD.

Al met al, ik ben tevreden met Belcompany, en de One X hebben ze weer apart gelegd zodat ik hem morgen op kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
en zojuist de one X binnen gekregen :D

via GSMeasy ZONDER zelf ervoor te bellen :)

Ik verhuis naar het ervaringentopic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
staffordniko schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:15:
en zojuist de one X binnen gekregen :D

via GSMeasy ZONDER zelf ervoor te bellen :)

Ik verhuis naar het ervaringentopic!
Mij lukt het niet eens met WEL zelf bellen naar hen én AMP :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Voor de mensen die @ 28-03 besteld hebben bij GSMEasy is er nog hoop dat het toch nog vrij snel kan gaan:
04-04-2012 Pakket is klaargemaakt
04-04-2012 Abonnement wordt aangesloten
04-04-2012 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
@ Soeski
Vreemd dat ze jou vertelden dat er donderdag en vrijdag niet geleverd kon worden i.v.m. stocktelling, want ik kon mijn afspraak zojuist gewoon morgen of vrijdag inplannen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene_op_adsl
  • Laatst online: 07-12-2022
Maffo schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:06:

Had al een beetje verwacht dat de annulering van de vodafone website nog niet verwerkt was, maar wilde toch even kijken.

Maar er werd gezegd dat de annulering morgen waarschijnlijk verwerkt was en dat ik hem dan kon verlengen/ophalen.
Wanneer heb je geannuleerd? Ik namelijk maandag en moet waarschijnlijk wachten tot (op zijn vroegst) vrijdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Fixer schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:28:
Voor de mensen die @ 28-03 besteld hebben bij GSMEasy is er nog hoop dat het toch nog vrij snel kan gaan:

[...]

@ Soeski
Vreemd dat ze jou vertelden dat er donderdag en vrijdag niet geleverd kon worden i.v.m. stocktelling, want ik kon mijn afspraak zojuist gewoon morgen of vrijdag inplannen :X
Ik weet het ook niet, ik heb het echt geprobeerd. Ik denk dat ze steeds mijn ene toestel opnieuw tellen 8)7
Status is nog niet veranderd, maar als ze morgen bellen kunnen ze me feliciteren!
Morgen jarig en wilde mezelf uiteraard wat uit te pakken geven :)

[ Voor 6% gewijzigd door Soeski op 04-04-2012 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 09:13
rene_op_adsl schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:29:
[...]

Wanneer heb je geannuleerd? Ik namelijk maandag en moet waarschijnlijk wachten tot (op zijn vroegst) vrijdag...
Gisteren.

Toen ik vodafone vanmiddag belde zeiden ze ook dat het tot 5 dagen kon duren, maar dat is inclusief je abo weer terug zetten naar wat het was.

Bij de belcompany wisten ze mij te vertellen dat wanneer het "annuleren" in het systeem stond, ze dit konden aanpassen en dan werd de blokade op het verlengen opgeheven, waardoor je dus weer kon verlengen.

Het tussenstapje wat dit sneller maakt is de medewerker van belcompany die direct de persoon belt die dit kan wijzigen (maar dan moet het wel in het systeem staan, dit was bij mij nog niet het geval).

Dus morgen ga ik langs, lukt het nog niet zal het vrijdag hoogst waarschijnlijk kunnen.

Het maakt mij eerlijk gezegd niet heel veel uit, ik weet nu in ieder geval wel waar ik aan toe ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 14:51
Zijn er trouwens al nieuwe aanbiedingen met HTC One?
De enigste die ik weet is voor 1 april die nu word uitgeleverd maar der is nog niks nieuws of wel??
Ben namelijk opzoek naar een abbo met VF en wel een verlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:14
Soeski schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:27:
Mij lukt het niet eens met WEL zelf bellen naar hen én AMP :+
Mij ook niet, vanmiddag stonden ze aan de deur, doet het pin automaat het niet |:(
Morgen nieuwe poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BLAST3R
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:00
vassago schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:53:
[...]

Mij ook niet, vanmiddag stonden ze aan de deur, doet het pin automaat het niet |:(
Morgen nieuwe poging.
Haha, kwam vast door de landelijke storing van Vodafone.. Het zit sommigen ook echt niet mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
vassago schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:53:
[...]

Morgen nieuwe poging.
Jeetje, en je hoeft maar 1 cent te pinnen!!! Gaat je telefoon weer... maargoed, je bent al een stap verder dan ik. Race wie hem 't eerste heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 23:22

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Vandaag mijn HTC One X besteld via studentmobiel, alle gegevens gelijk opgestuurd, uur geleden een bevestiging gekregen dat alles was gelukt. Track and Trace geeft aan dat hij morgen wordt aangeboden. Lekker snel in ieder geval. :)

Heb hem in combi met Vodafone 250 min/sms 500 mb abonnement normaal voor 39,50 en eerste 6 maand voor 19,25. 33 euro moeten bijbetalen voor toestel.

[ Voor 24% gewijzigd door StefSOFT op 04-04-2012 18:15 ]

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
StefSOFT schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:12:
Vandaag mijn HTC One X besteld via studentmobiel, alle gegevens gelijk opgestuurd, uur geleden een bevestiging gekregen dat alles was gelukt. Track and Trace geeft aan dat hij morgen wordt aangeboden. Lekker snel in ieder geval. :)
Ik ga ze voortaan "GSMEasy Goin' " noemen. Alle toko's leveren sneller dan zij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:14:
[...]

Ik ga ze voortaan "GSMEasy Goin' " noemen. Alle toko's leveren sneller dan zij :)
Je moet het zo zien; je moet blij zijn dat je gebruik kunt maken van zo'n top aanbieding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben mensen nog 's avonds berichten gehad van Typhoon dat hun order was verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:16:
[...]

Je moet het zo zien; je moet blij zijn dat je gebruik kunt maken van zo'n top aanbieding :+
Dat is absoluut waar. De deal is erg goed, dus daar staat wat wachttijd tegenover blijkbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:19:
Hebben mensen nog 's avonds berichten gehad van Typhoon dat hun order was verstuurd?
ik gister avond, dus ik als een klein kind wachten tot die deurbel vandaag ging. Toen de deurbel eindelijk ging stond daar een man met een snor met een bubbeltjes envelop in zijn hand. blijkt daar mijn sim kaart in te zitten waar ik ot 31 april niks aan heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene_op_adsl
  • Laatst online: 07-12-2022
Maffo schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:40:
[...]

Bij de belcompany wisten ze mij te vertellen dat wanneer het "annuleren" in het systeem stond, ze dit konden aanpassen en dan werd de blokade op het verlengen opgeheven, waardoor je dus weer kon verlengen.

Het tussenstapje wat dit sneller maakt is de medewerker van belcompany die direct de persoon belt die dit kan wijzigen (maar dan moet het wel in het systeem staan, dit was bij mij nog niet het geval).
Zal vrijdag eens bij mijn BC binnen wandelen, moet morgen toch werken, dus eerder dan vrijdag wordt het toch niet... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjpurk schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:23:
[...]

ik gister avond, dus ik als een klein kind wachten tot die deurbel vandaag ging. Toen de deurbel eindelijk ging stond daar een man met een snor met een bubbeltjes envelop in zijn hand. blijkt daar mijn sim kaart in te zitten waar ik ot 31 april niks aan heb!

Witte of Grijze versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corpii
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 21:22

Corpii

Le Tostie

Ik begin ook ongeduldig te worden. Donderdag besteld, vrijdag eindelijk bericht dat mijn contract binnen is en sindsdien stilte. Geduld is een schone zaak maar ik word zo ongeduldig dat ik er bijna twitter van aan maak in de hoop dat daar nog wat versnelling is te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Corpii schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:19:
Ik begin ook ongeduldig te worden. Donderdag besteld, vrijdag eindelijk bericht dat mijn contract binnen is en sindsdien stilte. Geduld is een schone zaak maar ik word zo ongeduldig dat ik er bijna twitter van aan maak in de hoop dat daar nog wat versnelling is te halen...
Yep, ook vol schaamte toch een twitter account aangemaakt, maar je komt er totaal nergens mee hoor dus doe geen moeite. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corpii
  • Laatst online: 14-09 21:22

Corpii

Le Tostie

Hehehe, maar ik heb nog wel vaker iets te klagen over bedrijven dus misschien kan het handig zijn.

Voorlopig ga ik toch maar kalmte zien te vinden en wachten tot ik iets hoor van Typhone. Heb natuurlijk wel een super aanbieding te pakken nu dus geduld moet op te brengen zijn. Al begint mijn HD2 toch echt aan t eind van zijn kunnen te komen, ICS heeft ie moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
grijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:55

BPP

TWeaKLeGeND schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:20:
[...]

Yep, ook vol schaamte toch een twitter account aangemaakt, maar je komt er totaal nergens mee hoor dus doe geen moeite. :P
Man, die twitter account zit gewoon op de automatische piloot.
De enige zinnen in zijn database zijn..

"Je kan het toestel binnen 3 dagen in ontvangst nemen"
"We verwachten het toestel aan het einde van de week"
" Je aanvraag staat nog in afwachting en we wachten op terugkoppeling van blablabla"

:+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:31
Grijze versie van de one X is net verstuurd door Typhone, dus dat wordt vrij nemen morgen! :)
(Besteld op 29 maart, zelfde avond contract opgestuurd en die is 30e goedgekeurd. Vandaag al simkaart ontvangen, en morgen dus de telefoon)

[ Voor 44% gewijzigd door luappul op 04-04-2012 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Laatst online: 14-09 19:24
rjpurk schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:23:
[...]

Succes met wachten, 31 April bestaat niet :')

Maar je hebt de Grijze versie besteld bij Typhone? Wanneer heb je deze besteld? Ik heb ook order gedaan voor de grijze versie, heb ook wat gekregen over de microsim, maar nog niks gehoord over levertijd mobiel. Mag toch hopen dat die deze week of volgende week komt, en niet eind april pas? ;(

Laat maar, Krijg net mail. Zowel de Simkaart als de Telefoon zijn onderweg. Ik hoop voor je dat jij (jullie allemaal trouwens) hem zo spoedig mogelijk binnen krijgen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door GoldenBatt op 04-04-2012 19:31 ]

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
  • Laatst online: 13-09 17:36
Vanmiddag Typhone gebeld omdat ik via Vodafone hoorde dat zij nog niets ontvangen hadden van Typhone... Ik dus gebeld en na 30 min te hebben moeten aanhoren ''al onze medewerkers zijn in gesprek'' kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die vertelde mij dat dit via het hoofdkantoor word geregeld van Vodafone oid en daarom de Vodafone klantenservice hier nog niets van weet maar ze wist nog niet hoe lang het ging duren voor alles geregeld was. Dus het blijft wachten geblazen waar ik niet echt vrolijk van word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Laatst online: 09:25
Fixer schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:28:

[...]

@ Soeski
Ach, zelfs met problemen kan het snel gaan:
04-04-2012 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
03-04-2012 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
03-04-2012 In Behandeling. Extra info klant nodig.
02-04-2012 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
02-04-2012 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
29-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
Ik ben vrijdag toevallig vrij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 10:04

duderuud

Sliden is koel

Sjonge jonge...

Vandaag zou de koerier van GSMeasy komen tussen 18:00 en 19:05

Ik kom om 18:04 thuis en mijn vrouw zegt dat hij net weg is, ik er nog even achteraan met de motor.
En ja hoor, bij het stoplicht bij ons huis stond hij nog.
Ik spreek m aan dat ik diegene was die hij moest hebben...
"Ik heb de telefoon al afgemeld, maak maar een nieuwe afspraak"

Ik sta potverdorie naast hem! Als ' ie de telefoon af kan melden dan kan 'ie 'm toch ook wel weer aanmelden ofzo? Bureaucratie zeg, pfff...

Telefoon komt weer langs op vrijdag morgen :(

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Geachte klant,

Bij dezen berichten wij u dat de onderstaande producten op 4 april 2012 per pakketpost van PostNL aan u verzonden zijn.

Verstuurde producten:

- 1x HTC One X Brown Grey

`
gelukkig ben ik morgen in huis. kan ik hem alsnog in ontvangst nemen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSG
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 15:10

KSG

Ik heb mijn HTC One X via GSMeasy gisteren binnen gekregen (28 Maart besteld). Ik wil het eigenlijk verkopen, maar dan via ebay in Europa. Hoe zit het dan met de garantie als iemand uit een EU land het koopt? Dus de garantie voor de koper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaxo
  • Laatst online: 14-09 22:48
Mijne is ook binnen gekomen. GSMeasy. (28 maart besteld)
Koerier was 15 vertraagt en daar werd ik netjes over gebeld. Ze hebben wel een super service bij dat bedrijf.(AMP)

[ Voor 5% gewijzigd door Glaxo op 04-04-2012 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duderuud schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:35:
Sjonge jonge...

Vandaag zou de koerier van GSMeasy komen tussen 18:00 en 19:05

Ik kom om 18:04 thuis en mijn vrouw zegt dat hij net weg is, ik er nog even achteraan met de motor.
Das wel jammer... net 4 minuten.
En ja hoor, bij het stoplicht bij ons huis stond hij nog.
Ik spreek m aan dat ik diegene was die hij moest hebben...
"Ik heb de telefoon al afgemeld, maak maar een nieuwe afspraak"

Ik sta potverdorie naast hem! Als ' ie de telefoon af kan melden dan kan 'ie 'm toch ook wel weer aanmelden ofzo? Bureaucratie zeg, pfff...
Kan het van de chauffeur wel begrijpen, al is het lullig voor je. Ze rijden met een straks schema en als er maar iets tussen komt moet hij de volgende klant weer laten wachten
Telefoon komt weer langs op vrijdag morgen :(
Toch mooi dat ze vrijdag al kunnen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Toch maar even een mailtje gestuurd naar typhone. Heb alles netjes op 29 Maart verstuurd en tot op heden niets anders meer gehoord dan dat de spullen ontvangen zijn... Erg merkwaardig allemaal. Als ik een bericht terug heb dan post ik dat hier wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
NielsOo schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:25:
Iemand bij GSMEasy zijn extra cadeautje ontvangen? Ik mijn krasloten (nog) niet...
Die komen later via PostNL, wanneer weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

GKW schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:20:
Toch maar even een mailtje gestuurd naar typhone. Heb alles netjes op 29 Maart verstuurd en tot op heden niets anders meer gehoord dan dat de spullen ontvangen zijn... Erg merkwaardig allemaal. Als ik een bericht terug heb dan post ik dat hier wel.
Hier hetzelfde hoor en met mij nog meer mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
BPP schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:25:
[...]

Hier hetzelfde hoor en met mij nog meer mensen.
Das nogal raar dan. Heb hem ook op de 29ste besteld, en dag er na direct contract gemaild. Bevestiging kwam pas dag later, maar toen ik het balletje wel gaan rollen.

29-03-2012 Wij verzoeken u het contract voor een mobiel telefoonabonnement vóór 30 maart 2012 15:00 uur te retourneren, om nog gebruik te mogen maken van de actievoorwaarden.

30-03-2012 Het contract van uw bestelling voor het aansluiten van een mobiel abonnement is per post aan u verzonden. U kunt deze binnen 1 werkdag in huis verwachten.

Heeft u het contract 2 april 2012 niet ontvangen, neem dan alstublieft contact met ons op per e-mail info@typhone.nl onder vermelding van uw ordernummer 110591503.

31-03-2012 We hebben uw contract ontvangen. Wanneer er bepaalde zaken ontbreken of onduidelijk zijn zullen wij u hierover berichten. Indien alles in orde is wordt de aanvraag z.s.m. verder in behandeling genomen.

03-04-2012 Bij dezen willen wij u berichten dat de aanvraag voor een mobiel abonnement bij Vodafone is geaccepteerd. Dit betekent dat wij uw bestelling verder kunnen afronden. Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk aan u verzenden. Wanneer uw bestelling verzonden wordt zullen wij u hierover per e-mail en via deze orderstatuspagina berichten

04-04-2012 De onderstaande producten zijn per pakketpost van PostNL Pakketservice aan u verzonden:

De hierboven genoemde producten zijn verstuurd via PostNL. U kunt op www.tracktrace.nl de zending volgen. U heeft dan de hieronder genoemde gegevens nodig. Ook kunt u rechtstreeks op de onderstaande link klikken om in een nieuwe scherm de verzendstatus te bekijken:

Barcode: **********
Postcode: ******

Link verzendstatus: *****

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Laatst online: 28-03 10:03
Ik heb net een berichtje van Typone dat alleen het SIM kaart is gestuurd. Maar ik zag hier gisteravond meldingen staan waarin het bleek dat de SIM-kaart pakketten bijna een half kilo woog. Ten eerste, ik kan de gewicht niet vinden op Track n Trace en ten tweede, werden de toestellen uiteindelijk wel ook gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
floepie05 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:33:
Ik heb net een berichtje van Typone dat alleen het SIM kaart is gestuurd. Maar ik zag hier gisteravond meldingen staan waarin het bleek dat de SIM-kaart pakketten bijna een half kilo woog. Ten eerste, ik kan de gewicht niet vinden op Track n Trace en ten tweede, werden de toestellen uiteindelijk wel ook gestuurd?
Kijk voor de gein eens. Bij mij staat dat het pakket verzekerd is voor 500 euro, is dit die van jou ook?

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

GoldenBatt schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:31:
[...]

Das nogal raar dan. Heb hem ook op de 29ste besteld, en dag er na direct contract gemaild. Bevestiging kwam pas dag later, maar toen ik het balletje wel gaan rollen.

29-03-2012 Wij verzoeken u het contract voor een mobiel telefoonabonnement vóór 30 maart 2012 15:00 uur te retourneren, om nog gebruik te mogen maken van de actievoorwaarden.

30-03-2012 Het contract van uw bestelling voor het aansluiten van een mobiel abonnement is per post aan u verzonden. U kunt deze binnen 1 werkdag in huis verwachten.

Heeft u het contract 2 april 2012 niet ontvangen, neem dan alstublieft contact met ons op per e-mail info@typhone.nl onder vermelding van uw ordernummer 110591503.

31-03-2012 We hebben uw contract ontvangen. Wanneer er bepaalde zaken ontbreken of onduidelijk zijn zullen wij u hierover berichten. Indien alles in orde is wordt de aanvraag z.s.m. verder in behandeling genomen.

03-04-2012 Bij dezen willen wij u berichten dat de aanvraag voor een mobiel abonnement bij Vodafone is geaccepteerd. Dit betekent dat wij uw bestelling verder kunnen afronden. Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk aan u verzenden. Wanneer uw bestelling verzonden wordt zullen wij u hierover per e-mail en via deze orderstatuspagina berichten

04-04-2012 De onderstaande producten zijn per pakketpost van PostNL Pakketservice aan u verzonden:

De hierboven genoemde producten zijn verstuurd via PostNL. U kunt op www.tracktrace.nl de zending volgen. U heeft dan de hieronder genoemde gegevens nodig. Ook kunt u rechtstreeks op de onderstaande link klikken om in een nieuwe scherm de verzendstatus te bekijken:

Barcode: **********
Postcode: ******

Link verzendstatus: *****

29-03-2012 We hebben uw contract ontvangen. Wanneer er bepaalde zaken ontbreken of onduidelijk zijn zullen wij u hierover berichten. Indien alles in orde is wordt de aanvraag z.s.m. verder in behandeling genomen.

29-03-2012 Het contract van uw bestelling voor het aansluiten van een mobiel abonnement is per post aan u verzonden. U kunt deze binnen 1 werkdag in huis verwachten.

Heeft u het contract 31 maart 2012 niet ontvangen, neem dan alstublieft contact met ons op per e-mail info@typhone.nl onder vermelding van uw ordernummer 110578635

Betreft een witte One X zonder nummerbehoud. Ik heb ook al 220 euro betaald. (Vodafone 65 abo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Laatst online: 09:16

djbarney

XBL: DeejayBarney

melliw90 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:19:
[...]

Dat staat die van mij ook al sinds 2 april.. Heb hem op 27 maart besteld. Ben benieuwd wanneer het pakket daadwerkelijk verstuurd wordt, ze hebben in ieder geval vandaag nog niet op mijn mailtje met de vraag hoe het met de status zat gereageerd. Enfin, afwachten dan maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 22:14

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

floepie05 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:33:
Helaas zeggen ze dat het rond 500gram is, echter er komt een pakketje van +/- 75 a 100 gram :( .
De simkaart heb ik vamndaag binnen gekomen en dat krijg jij morgen dus ook :). Dus niet de telefoon erbij.

Bij de telefoon die ik morgen krijg staat er duidelijk dat het voor 500 euro's is verzekerd.
Rustig wachten is mijn advies.

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Laatst online: 28-03 10:03
GoldenBatt schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:35:
[...]

Kijk voor de gein eens. Bij mij staat dat het pakket verzekerd is voor 500 euro, is dit die van jou ook?
OK bedankt. Gein? Nergens is het te vinden. Misschien doen ze dat niet meer? :) Maar ik geloof ze wel. Hopelijk vrijdag dan en dat PostNL geen vrije dag neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een paar dagen wachten werkt het checken van orderstatus ineens wel! (Typhone)

Datum Status
30-03-2012 We hebben uw contract ontvangen. Wanneer er bepaalde zaken ontbreken of onduidelijk zijn zullen wij u hierover berichten. Indien alles in orde is wordt de aanvraag z.s.m. verder in behandeling genomen.

Heeft u het contract 2 april 2012 niet ontvangen, neem dan alstublieft contact met ons op per e-mail info@typhone.nl onder vermelding van uw ordernummer 150767338.

Alleen heb ik nog niks te weten gekomen..
Ik heb ze gemailed en ik kreeg te horen dat mijn contract bij vodafone in behandeling is..
Ook heb ik ze getweet en krijg precies het zelfde antwoord,
Ik ben misschien wel gewoon ongeduldig maar ik wil wel een idee hebben wanneer ik hem binnen krijg :c
Ik heb ook gekozen voor nummerbehoud maar daar heb ik niks over gehoord,
Heeft iemand op ongeveer dezelfde tijd besteld en al te weten gekomen wanneer hij/zij het toestel krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:46:
Heeft iemand op ongeveer dezelfde tijd besteld en al te weten gekomen wanneer hij/zij het toestel krijgt?
Ik heb de 28ste besteld en 29ste documenten opgestuurd en krijg precies het zelfde te horen...
Ik ga van Hi naar Vodafone en heb vanmiddag Hi gebeld en die hadden nog niets ontvangen van Vodafone dus ben bang dat het voor mij nog even gaat duren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Laatst online: 14-09 10:29
Geachte heer XXX,

Bedankt voor uw bericht. Wij verwachten deze week 35 toestellen te ontvangen van onze leverancier. Helaas behoort u net niet tot de eerste 35 wachtende klanten. U zult een model van de volgende levering van ons ontvangen. Wij verwachten dat wij volgende week een nieuwe levering krijgen.

Typhone, witte HTC One X, vrijdag besteld en contract rond gemaakt (12.00 's middags).

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
floepie05 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:45:
[...]

OK bedankt. Gein? Nergens is het te vinden. Misschien doen ze dat niet meer? :) Maar ik geloof ze wel. Hopelijk vrijdag dan en dat PostNL geen vrije dag neemt.
als ik inlog bij mijn pakketten op TNT post site, staat daar mijn pakket bij. Als ik op details klik zegt hij bij mij dat dit pakket verzekerd is voor 500 Euro.

Scheelt dat ik ook mail kreeg dat de One X verzonden is. Hierdoor ben ik zeker dat ding mijn kant op komt. Echter heb ik mijn thuis adres ingevuld, en ben ik morgen niet vrij ;w

Kan adres/aflever adres morgen pas aanpassen, dus dat wordt hem vrijdag ophalen bij postkantoor (heb smiddags motor rijles, dus thuis bezorgen wordt hem ook dan niet :P)

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
MGSNK schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:51:
Geachte heer XXX,

Bedankt voor uw bericht. Wij verwachten deze week 35 toestellen te ontvangen van onze leverancier. Helaas behoort u net niet tot de eerste 35 wachtende klanten. U zult een model van de volgende levering van ons ontvangen. Wij verwachten dat wij volgende week een nieuwe levering krijgen.

Typhone, witte HTC One X, vrijdag besteld en contract rond gemaakt (12.00 's middags).
Ah, hier heb ik wat aan, ik wacht namelijk ook op een witte HTC One X bij Typhone....
jij hebt ook al goedkeuring ontvangen van contract denk ik en wacht dus nog op de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Laatst online: 14-09 10:29
Florine schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:54:
Ah, hier heb ik wat aan, ik wacht namelijk ook op een witte HTC One X bij Typhone....
jij hebt ook al goedkeuring ontvangen van contract denk ik en wacht dus nog op de telefoon?
Dat staat er letterlijk toch? ;) zaterdagochtend een bevestiging ontvangen dat het goed ging komen met het contract.

Toch vind ik het erg jammer zoals iemand hier eerder zei, ik heb deze week meerdere maal tegenstrijdige antwoorden gekregen via de telefoon:

- Ooh jaa, hij is leverbaar, wordt deze week nog uitgeleverd
- Nee, hij is niet binnengekomen, morgen komen ze en eind deze week heeft u hem in huis
Tot: Nee, dat wordt eind deze week uiterlijk, misschien begin volgende week.

Ik heb het idee dat ze het bij Typhone ook allemaal niet meer weten :F

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
MGSNK schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:17:
[...]

Dat staat er letterlijk toch? ;) zaterdagochtend een bevestiging ontvangen dat het goed ging komen met het contract.

Toch vind ik het erg jammer zoals iemand hier eerder zei, ik heb deze week meerdere maal tegenstrijdige antwoorden gekregen via de telefoon:

- Ooh jaa, hij is leverbaar, wordt deze week nog uitgeleverd
- Nee, hij is niet binnengekomen, morgen komen ze en eind deze week heeft u hem in huis
Tot: Nee, dat wordt eind deze week uiterlijk, misschien begin volgende week.

Ik heb het idee dat ze het bij Typhone ook allemaal niet meer weten :F
er stond wel wanneer je t contract had ingestuurd maar niet wanneer je de goedkeuring had ontvangen vandaar ;) maar nu wel, dus bedankt, heb ik weer indicatie ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Florine op 04-04-2012 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:30
Oke, Hi met hun toestellease is echt oplichting. Quote uit nieuwsbericht:" Na twee jaar kan de gebruiker het toestel voor een paar tientjes kopen of een nieuw abonnement afsluiten. " een paar tientjes is laten we zeggen 35 euro, dus 70 euro voor een 1 jaar abo?

Staat echter in de voorwaarde dat je de marktwaarde moet betalen. Ik denk dat deze op de One X over een jaar nog wel 400 euro bedraagd. Je betaald dus voor het leasen: 6*15,50(korting)+6*31=279 euro voor het toestel.
Moet je echter over een jaar het toestel kopen (voor 400 euro) ben je in totaal 679 euro kwijt voor het toestel. 679-550(huidige prijs)=130 euro
130/550*100%= 23.6% meer dus. Soort van verkapte leenconstructie waarbij je dus 23,6% rente betaald op jaarbasis. Hebben we in Nederland een mooi woord voor; Oplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
XPowerStef schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:25:
Oke, Hi met hun toestellease is echt oplichting. Quote uit nieuwsbericht:" Na twee jaar kan de gebruiker het toestel voor een paar tientjes kopen of een nieuw abonnement afsluiten. " een paar tientjes is laten we zeggen 35 euro, dus 70 euro voor een 1 jaar abo?

Staat echter in de voorwaarde dat je de marktwaarde moet betalen. Ik denk dat deze op de One X over een jaar nog wel 400 euro bedraagd. Je betaald dus voor het leasen: 6*15,50(korting)+6*31=279 euro voor het toestel.
Moet je echter over een jaar het toestel kopen (voor 400 euro) ben je in totaal 679 euro kwijt voor het toestel. 679-550(huidige prijs)=130 euro
130/550*100%= 23.6% meer dus. Soort van verkapte leenconstructie waarbij je dus 23,6% rente betaald op jaarbasis. Hebben we in Nederland een mooi woord voor; Oplichting
Precies, heel dom dat lease gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
XPowerStef schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:25:

Risico van dat leaseverhaal is dat je geen idee hebt wat zij over 1 (of 2) jaar de marktwaarde vinden, maar 400 euro voor een tweedehands toestel wat dan ongetwijfeld al ruim achterhaald is lijkt mij wel erg overdreven..... waarschijnlijk kost die dat dan nieuw niet eens meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaringen:

Donderdagavond bij Typhone witte One X besteld met nummerbehoud > Telfort.
Donderdag 29/3 reply om eea voor vrijdag 30/3 15u terug te sturen.
Donderdag 29/3 tegen 23u contract verzonden via mail.
Vrijdag 30/3 14:50u mail om contract voor 15u terug te sturen ;-)
Vrijdagmiddag 30/ maar 's een paar keer gebeld, telefoonnummers niet in gebruik
Zaterdag 31/3 mail verzonden via website met verzoek bevestiging of contract is aangekomen.
Maandagmiddag 2/4 gebeld: na klein half uur alleraardigste medewerkster die zei dat het heeel druk was.
Mijn mail teruggezocht en deze was ontvangen. Er moesten die middag nog meer dan 1000 aanvragen verwerkt worden. De mijn (van 29/3 22:49 zat daar dus nog niet bij).
Maandagmiddag 2/4 rond 15:45u mail als reply op mijn website-mail dat ze achterstand hebben. Dat wist ik dus inmiddels al ;-)
Maandagmiddag 2/4 rond 17u kreeg ik dan eindelijk de bevestiging dat mijn contract was ontvangen en als er geen tekortkomingen waren eea verder in behandeling genomen zou worden.
Dat was het laatste tot nu toe...

Ik wacht rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:30
LordLynx schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:32:
[...]

Risico van dat leaseverhaal is dat je geen idee hebt wat zij over 1 (of 2) jaar de marktwaarde vinden, maar 400 euro voor een tweedehands toestel wat dan ongetwijfeld al ruim achterhaald is lijkt mij wel erg overdreven..... waarschijnlijk kost die dat dan nieuw niet eens meer....
Hmm, ik heb de Marktwaarde van je gebruikte toestel verward met Nieuwwaarde van het toetsel op dat moment. Toch kan Hi op dat moment zeggen. Ik zie hier dat het toestel voor gemiddeld 300 euro wordt aangeboden. (galaxy s2 na een snelle zoekopdracht in de V&A kost ook minimaal 250 (gebruikt)) Dus betaal maar 300 euro en anders stuur de telefoon maar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
XPowerStef schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:46:
[...]

Hmm, ik heb de Marktwaarde van je gebruikte toestel verward met Nieuwwaarde van het toetsel op dat moment. Toch kan Hi op dat moment zeggen. Ik zie hier dat het toestel voor gemiddeld 300 euro wordt aangeboden. (galaxy s2 na een snelle zoekopdracht in de V&A kost ook minimaal 250 (gebruikt)) Dus betaal maar 300 euro en anders stuur de telefoon maar terug.
Er staat op de Site van HI dat na in jaar +/- 35% van de marktwaarde word gerekend en na 2 jaar +/-15% van de marktwaarde.
Dus dit is een heel onduidelijk voor hoeveel je precies je telefoon kan overnemen na je contract.

Wat ook onduidelijk is is de staat waar in je het toestel moet terug keren aan HI.
Er staat dat gebruiks schade is toegestaan maar staat niet wat er allemaal onder valt dus hier valt ook nog het een en ander over te zeggen.

Het concept is leuk alleen de uitwerking laat naar mijn idee te wensen over.
Pagina: 1 ... 28 ... 36 Laatste

Let op:
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.

Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.