Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
Ja orderstatus bij Typohone werkt wel bij mij.. heb geen mail gekregen zelfs dat t in behandeling is bij vodafone, alleen dus mail op 30 maart dat m'n contract binnen is en 'gecontroleerd wordt op juistheid'... verder niets, behavle dus sms van vodafone dat m'n nummerbehoud is goedgekeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Florine schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:44:
Ja orderstatus bij Typohone werkt wel bij mij.. heb geen mail gekregen zelfs dat t in behandeling is bij vodafone, alleen dus mail op 30 maart dat m'n contract binnen is en 'gecontroleerd wordt op juistheid'... verder niets, behavle dus sms van vodafone dat m'n nummerbehoud is goedgekeurd
Ik heb dus niks van vodafone gehoord over nummerbehoud :o
Maar ik had hem op 30maart besteld en dezelfde avond een mailtje gekregen over het goedkeuring van contract,
en gister dus een mailtje gekregen waarin stond dat het in behandeling is bij vodafone,
maar ik kan mijn orderstatus dus niet bekijken bij typhone :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 21:20
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:48:
[...]

Ik heb dus niks van vodafone gehoord over nummerbehoud :o
Maar ik had hem op 30maart besteld en dezelfde avond een mailtje gekregen over het goedkeuring van contract,
en gister dus een mailtje gekregen waarin stond dat het in behandeling is bij vodafone,
maar ik kan mijn orderstatus dus niet bekijken bij typhone :s
Orderstatus bekijken heeft geen zin.
Elke update die je krijgt wordt gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Joker schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:29:
[...]

Orderstatus bekijken heeft geen zin.
Elke update die je krijgt wordt gemaild.
Jaa dat dacht ik ook al :p
Kben gewoon een beetje ongeduldig..
bedankt voor je reactie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Toevallig iemand met ervaring van overstappen naar vodafone vanaf hollandsnieuwe? Begin em wel een beetje te knijpen dat ze straks afkeuren i.v.m 'ja hollandsnieuwe is al vodafone' net zoals ze bij sizz doen.

Heb namelijk al eerder dan voorgaande heren mijn contract toegestuurd en tot nu toe nog geen smsje/mailtje oid over nummerbehoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:45:
Wat gaan we nou beleven :+
Ik bel met Typhone, ongeveer 3x geprobeerd, 10 minuten lang, maar okee, eindelijk iemand aan de lijn..
Ordernummer doorgegeven en gevraagd of de kleur nog gewisseld kon worden... Uhm even 2 tellen zoeken. 'Helaas meneer, dat gaat niet meer lukken...' 'o okee, jammer' 'Want het toestel is al ingepakt voor verzending' En dat heb ik hier nog niet gelezen eigenlijk... Witte One X bij Typhone.nl :)
Besteld op / in de nacht van 28/29 februari, contract verzonden op de 29e, contract ontvangen op de 29e.. Contract goedgekeurd door Vodafone op de 30e en nu zal het toestel dus morgen 4 april arriveren, nouja best! Vanochtend kreeg ik nog een automatische mail dat de witte One X niet op voorraad was... lekker gek :) Status op de website zegt ook niks over al klaar voor verzending, T&T nummer... Dus ik zie het dan maar... Verwacht nog wel een mail straks (geautomatiseerd of niet)
Mailtjes zijn binnen, Track & Trace code is binnen, dus dat wordt morgen ontvangen (mag ik hopen)
Helaas dus geen zwarte meer kunnen regelen, maar daarvoor heb ik 'n V&A advertentie geplaatst, komt goed.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:55:
Toevallig iemand met ervaring van overstappen naar vodafone vanaf hollandsnieuwe? Begin em wel een beetje te knijpen dat ze straks afkeuren i.v.m 'ja hollandsnieuwe is al vodafone' net zoals ze bij sizz doen.

Heb namelijk al eerder dan voorgaande heren mijn contract toegestuurd en tot nu toe nog geen smsje/mailtje oid over nummerbehoud
Ik ben overgestapt van Blyk prepaid naar Vodafone terwijl Blyk ook een Vodafone-dochter is; ik heb de goedkeuring-smsjes al binnen en aflevermoment is ook al gepland, dus ik denk dat dat wel goed komt.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Bedankt, dat is weer wat geruststellend, bij vodafone to sizz krijg broertje wel keihard te horen SORRY GAAT NIET!

EDIT: Niet geruststellend, ik zie nu pas dat je het hebt over prepaid, vanaf prepaid vodafone naar abbo is ook een 'nieuw' contract.

[ Voor 37% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 04-04-2012 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Overstappen kan toch altijd, of gaat het je om nummerbehoud...
M'n meisje is van Vodafone naar Sizz gegaan en kon gewoon met nummerbehoud abbo aanvragen..
Schoonmoeder is van Hi naar MTV Mobile gegaan en kon idem dito met nummerbehoud abbo aanvragen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Noot voor de Hi bestellers onder ons:

Oke eerder vermeldde ik dat mijn order was geannuleerd, om een vage reden. Ik wist dit dus totaal niet, maar ik vond het vreemd omdat ik wel een pakket nummer had van PostNL, terwijl mijn er niet stond dat mijn order verzonden was. Vandaar dat ik dus gelijk even op de Hi site de chat heb aangezet. Met een medewerker gechat aldaar, en die wist dus te vertellen dat mijn order geannuleerd was. Waarom wist hij niet. Toen met 1200 gebeld om even te vragen hoe en wat, en ook daar konden ze mij niet helpen. Wel wist de medewerker in de chat mij te vertellen dat een geannuleerde order niet meer wordt uitgeleverd, dus ik heb toen ongeveer rond half 6 nog met de medewerker van de chat een nieuwe bestelling geplaatst. Verder krijg ik bovenop mijn 2GB internet nog 250MB extra gratis, voor de hele contractduur. Dat is wel nice! Voor het ongemak.

Nu zit ik net PenW te kijken op de TV, en ontvang een mail van Hi. Hierin staat mijn nieuwe order met nieuw order nummer, en een link naar mijn pakket info. Tot mijn grote vreugde zie ik dat mijn pakket toch nog verstuurd is, en bij PostNL wordt mijn zending ook herkent, en ik zie dat ze morgen tegen eind van de middag mijn telefoon afleveren. Ik kan niet vertellen hoe blij ik nu ben, want ik was toch best teleurgesteld.

Hulde Hi voor de goede service, nadat er een foutje in mijn bestelling is geslopen. Voor mensen die bij Hi besteld hebben: Check goed of er bij je order staat dat hij verstuurd is. Heb je wel een pakketnr, maar geen melding dat het pakket verstuurd is dan is er wellicht iets fout gegaan en kun je het best even bellen met 1200.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 21:20
Ben nog aan het twijfelen tussen wit en zwart.

Heb zelf de zwarte besteld die morgen binnenkomt. (dit omdat ik bang ben dat er op de witte wat sneller vuil en krasjes te zien zijn)

Ik zal is even een shop binnenlopen om te kijken hoe ze in het echt eruitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
CLB schreef op woensdag 04 april 2012 @ 00:18:
Overstappen kan toch altijd, of gaat het je om nummerbehoud...
M'n meisje is van Vodafone naar Sizz gegaan en kon gewoon met nummerbehoud abbo aanvragen..
Schoonmoeder is van Hi naar MTV Mobile gegaan en kon idem dito met nummerbehoud abbo aanvragen.
Overstappen kan wel, maar dan word het gezien als verlenging van sizz/vodafone, althans dat vertelde zowel gsmeasy typhone als vodafone zelf me. En bij een verlenging moest hij 300 euro bijbetalen i.p.v. 0 euro.

Vraag blijft dus staan: Iemand die van hollandsnieuwe is over gegaan op vodafone zonder als verlenging aangemerkt te worden?

[ Voor 10% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 04-04-2012 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 04 april 2012 @ 00:27:
En bij een verlenging moest hij 300 euro bijbetalen i.p.v. 0 euro.
Ahaa dat is waar natuurlijk... Persoonlijk zou ik zeggen, andere provider dan, maarja dat zeg ik, CLB :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lezen jullie dit?

"Tijdens Goeie Deals XL krijg je bij KPN 50% korting op alle Bel-SMS-Web abonnementen. De korting geldt 3 maanden bij een 1-jarig abonnement en 9 maanden bij een 2-jarig abonnement. Daarna betaal je het reguliere tarief. Wel kun je vanaf 3 maanden na ingang van je contract altijd zelf je abonnement bijstellen naar boven of beneden."

Zou dit betekenen dat als je een abbo voor 2 jaar afsluit, je na drie maanden het abbo kan aanpassen naar een lagere bundel én de korting die je 9 maanden lang zou hebben verhoudingsgewijs mee kan nemen?

Dus na 3 maanden naar een lagere bundel met nog steeds (dan nog 6 maanden lang) die 50% korting, maar dan over de kosten van de bundel waar je naar veranderd bent?

Dat zou weer iets schelen namelijk. ;)

Ik zal morgen de KPN er eens over benaderen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
De korting is 50% over de maandelijkse vaste kosten ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De korting vervalt dus niet als je je abbo na 3 maanden naar beneden bijsteld denk jij?

Zou wel mooi zijn.

Dan zou ik de one x incl abbo voor 676 euro kunnen halen met 2 jarig abboverlenging met als minimum bundel een 150 minuten bundel, wat ik wil ivm mn belgedrag etc.

Met een 100 minuten bundel (de laagste die ze hebben) nog wat minder wss.

Voor nieuwe contracten zal het net zoiets zijn.

Alleen is KPN in de overige kosten (bundel indeling e.d.) weer wat duurder dan bv. vodafone geloof ik.
En die MB's in de bundel zijn zo weinig bij hun + de snelheid is wat lager.

KPN Bel-SMS-Web 150 belminuten en 100 MB @ max 2,0/0,1 Mbit/s voor uiteindelijk 32,50 euro p/m.

Tegenover:

Vodafone Bel+Sms+Web 150 minuten en 300 mb @ maximaal 3,6 Mbps voor uiteindelijk 30,50 euro p/m.

't moet ergens vandaan komen he ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Mjah, paar dagen geleden was je bij kpn nog 550 oid kwijt voor een jaar lang 275/275/500MB incl one x, en een paar dagen daarvoor bij vodafone 490 voor een jaar 300/300/600MB

De situatie die je schetst klopt wel, en als het voor jou goed is dan lekker doen. Wel voor de zekerheid navragen of de korting niet vervalt. Wat ik wel zeker weet is dat de korting procentueel blijft, en niet een vast bedrag, anders kon je 150 euro abbo nemen en van 9 maanden 75 euro korting genieten, maar al na 3 maanden een abbo van 75 nemen waardoor je netto 0 betaald :P En daarna pas weer lager etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wachtende op levering van typhone ( besteld in de goede aktieperiode) en heb dus niks te doen. :P

Zit dus maar een beetje te vergelijken in de tussentijd.

Misschien is t voor anderen ook interessant. :)

KPN kan leveren begreep ik, vandaar.

Procentueel zal t zeker zijn bij KPN, daar ging ik ook wel vanuit.

Ik zal t morgen wel even laten weten als ik het duidelijk krijg van kpn.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Vorige week donderdag 2x een One X besteld bij Typhone.

1x met een nieuw nummer, welke vandaag geleverd gaat worden. :)
1x met nummerbehoud voor mijn vriendin, maar hierover blijft het stil. Na de bevestiging door Typhone dat het contract is ontvangen, hebben we niets meer vernomen. :-( Hopelijk komt er snel een bevestiging en wordt het toestel snel geleverd. Het nummerbehoud lijkt hier dus wel een echte vertragingsfactor te vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-09 16:44
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 00:41:
Hoe lezen jullie dit?

"Tijdens Goeie Deals XL krijg je bij KPN 50% korting op alle Bel-SMS-Web abonnementen. De korting geldt 3 maanden bij een 1-jarig abonnement en 9 maanden bij een 2-jarig abonnement. Daarna betaal je het reguliere tarief. Wel kun je vanaf 3 maanden na ingang van je contract altijd zelf je abonnement bijstellen naar boven of beneden."

Zou dit betekenen dat als je een abbo voor 2 jaar afsluit, je na drie maanden het abbo kan aanpassen naar een lagere bundel én de korting die je 9 maanden lang zou hebben verhoudingsgewijs mee kan nemen?

Dus na 3 maanden naar een lagere bundel met nog steeds (dan nog 6 maanden lang) die 50% korting, maar dan over de kosten van de bundel waar je naar veranderd bent?

Het antwoord op je vraag, leidt niet per-sé voort uit de tekst die je hier plakt. Je zal voor de zekerheid, de voorwaarden of actie-voorwaarden erop na moeten slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 04 april 2012 @ 01:26:
Mjah, paar dagen geleden was je bij vodafone nog 550 oid kwijt voor een jaar lang 275/275/500MB incl one x, en een paar dagen daarvoor bij vodafone 490 voor een jaar 300/300/600MB

De situatie die je schetst klopt wel, en als het voor jou goed is dan lekker doen. Wel voor de zekerheid navragen of de korting niet vervalt. Wat ik wel zeker weet is dat de korting procentueel blijft, en niet een vast bedrag, anders kon je 150 euro abbo nemen en van 9 maanden 75 euro korting genieten, maar al na 3 maanden een abbo van 75 nemen waardoor je netto 0 betaald :P En daarna pas weer lager etc etc.
Waar vind je in godsnaam voor 490 euro een jaar abo incl One X?? Het goedkoopste waar ik op uitkom voor een jaar is 750-800 :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:38

The Executer

Lekker belangrijk!

Phusebox schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:20:
[...]

Waar vind je in godsnaam voor 490 euro een jaar abo incl One X?? Het goedkoopste waar ik op uitkom voor een jaar is 750-800 :S
Dan heb je de acties gemist. Ik heb een Vodafone abbo, 1 jaar, toestel gratis, totale kosten € 455 - € 40 - € 25 cashback + gratis cadeau.

Overigens nog mensen welke bij GsmEasy besteld hebben, en een micro sim aan hebben gevraagd? Hebben jullie rechtstreeks contact Vodafone contact gehad, of met Gsm Easy?

[ Voor 18% gewijzigd door The Executer op 04-04-2012 08:32 ]

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
The Executer schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:28:
[...]

Dan heb je de acties gemist. Ik heb een Vodafone abbo, 1 jaar, toestel gratis, totale kosten € 455 - € 40 - € 25 cashback + gratis cadeau.
Denk dat Phusebox het over acties heeft die nog lopen, ik neem aan dat jij dit vorige week al besteld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:38

The Executer

Lekker belangrijk!

boratnl schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:30:
[...]

Denk dat Phusebox het over acties heeft die nog lopen, ik neem aan dat jij dit vorige week al besteld hebt?
Klopt, de 29e had ik besteld. Vandaag komt hij als het goed is binnen.

Ps: Volgens mij hebben ze bij AMP nog de wintertijd: Op de website staat dat je rond 21:00 uur een sms zou krijgen met een tijdvak waarin bezorgd wordt. Deze sms is ook wel verstuurd, maar om 22:00 :9.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
The Executer schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:34:
[...]

Klopt, de 29e had ik besteld. Vandaag komt hij als het goed is binnen.

Ps: Volgens mij hebben ze bij AMP nog de wintertijd: Op de website staat dat je rond 21:00 uur een sms zou krijgen met een tijdvak waarin bezorgd wordt. Deze sms is ook wel verstuurd, maar om 22:00 :9.
Ja inderdaad, ik had hetzelfde. Hoop niet dat de tijden van aflevering ook verkeerd zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Hunter
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 10:32
Goed nieuws voor de (witte) Typhone bestellers.. Mijne wordt vandaag geleverd!

12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-02-2024
Net met Hi gebeld,

Mijn pakket is dus onderweg :D had alleen helemaal geen bericht gehad dat hij verzonden was of iets dergelijk en gisteren zag ik dat er nog 2 op voorraad waren in de webwinkel, dus vandaar het belletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trabbie_
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06:33
Geleverd bij jou thuis of aan Typhone? Want anders is het natuurlijk niet echt goed nieuws voor degene die zitten te wachten op verzendbevestiging voor witte variant. Heb je net gebeld?

Ik snap trouwens niet dat sommige bedrijven zo slecht communiceren. Het moet toch opvallen dat er veel interesse is in de telefoon, stuur dan gewoon een mailtje met daarin de stand van zaken. Uiteraard alles onder voorbehoud, maar dat krijgen ze ook geen stortvloed aan mailtjes/telefoontjes/tweets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Hunter
Trabbie_ schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:10:
Geleverd bij jou thuis of aan Typhone? Want anders is het natuurlijk niet echt goed nieuws voor degene die zitten te wachten op verzendbevestiging voor witte variant. Heb je net gebeld?

Ik snap trouwens niet dat sommige bedrijven zo slecht communiceren. Het moet toch opvallen dat er veel interesse is in de telefoon, stuur dan gewoon een mailtje met daarin de stand van zaken. Uiteraard alles onder voorbehoud, maar dat krijgen ze ook geen stortvloed aan mailtjes/telefoontjes/tweets.
Hij is verzonden, en onderweg aan mij en te volgen via Track & Trace.

12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Typhone en wit meldde ik gisteren al idd: CLB in "HTC One X - Levertijden en Prijzen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boratnl schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:19:
[...]

Het antwoord op je vraag, leidt niet per-sé voort uit de tekst die je hier plakt. Je zal voor de zekerheid, de voorwaarden of actie-voorwaarden erop na moeten slaan.
Uhm...

Dit is (een deel van) de text van de aktievoorwaarden. ;)
In de teksten op de kpn website kon ik het nergens terugvinden.

Ik ga zo telefonisch de klantenservice medewerk(st)er 'erop na slaan' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trabbie_
  • Laatst online: 06:33
Ja, maar ik kreeg gisteravond dus ook een verzendbevestiging, met alleen de simkaart. Dus ik verwacht dat de witte dus opwaren, hopelijk komt er vandaag of morgen nog een nieuwe lading binnen bij Typhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Hunter
Overheen gelezen kennelijk.. :) ! Maar toch, beter een dubbele bevestiging, dan geen ;)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Typhone.nl - Klantenservice info@typhone.nl 7:29 PM (14 hours ago) to me

Geachte klant,

Bij dezen berichten wij u dat de onderstaande producten op 3 april 2012 per pakketpost van PostNL aan u verzonden zijn.

Verstuurde producten:

- 1x HTC One X White

[ Voor 31% gewijzigd door Silent Hunter op 04-04-2012 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:55

BPP

Silent Hunter schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:30:
[...]

Overheen gelezen kennelijk.. :) ! Maar toch, beter een dubbele bevestiging, dan geen ;)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Typhone.nl - Klantenservice info@typhone.nl 7:29 PM (14 hours ago) to me

Geachte klant,

Bij dezen berichten wij u dat de onderstaande producten op 3 april 2012 per pakketpost van PostNL aan u verzonden zijn.

Verstuurde producten:

- 1x HTC One X White
Toch beweert Typhone dat de witte echt pas aan het einde van de week wordt geleverd. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Hunter
BPP schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:34:
[...]

Toch beweert Typhone dat de witte echt pas aan het einde van de week wordt geleverd. :/
Waarom zouden ze dan een postpakket verzekeren tot € 500,- als er alleen een simkaart in zit?

code:
1
2
3
Omvang: 1 pakket(ten)
Gewicht: 410 g
Verzekerd: € 500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:21:
[...]

Uhm...

Dit is (een deel van) de text van de aktievoorwaarden. ;)
In de teksten op de kpn website kon ik het nergens terugvinden.

Ik ga zo telefonisch de klantenservice medewerk(st)er 'erop na slaan' :)
Als je het per mail doet heb je het ook op schrift. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Silent Hunter schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:38:
Waarom zouden ze dan een postpakket verzekeren tot € 500,- als er alleen een simkaart in zit?
Abonnementen zijn duur hoor tegenwoordig, mijne kost (2x€7,50) + (10x€15,00) :+ / 415gr. btw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowron
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
[...]

code:
1
2
3
Die van mij was 465 g, en dit was de telefoon + een lederen hoesje.
Lijkt me dus dat de foon er wel bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

[...]

code:
1
2
3
Ik geloof jullie wel daar niet van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:09
Ik geef ze nog tot vanmiddag 14.00, dan staat mijn witte One X met nieuwe VF precies een week in bestelling @ GSMEasy. Als er dan nog steeds alleen maar staat:

28-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
28-03-2012 Voorraad controle
28-03-2012 Bestelling geplaatst

...dan ga ik zelf bellen. Geduld is op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Hunter
Braindamage1989 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:41:
[...]

Die van mij was 465 g, en dit was de telefoon + een lederen hoesje.
Lijkt me dus dat de foon er wel bij zit.
dat is me nogal een leren hoes dan zeg.. 55gr :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Gisteren dealtje kunnen maken bij Vodafone, ze verwachten hem eind van de week en ik kon hem voor 100 euro bijbetaling bij een 1 jarige Smart275 verleniging krijgen, niet zo'n mooie deal als bij GSMeasy maar wel een bruikbaar abo (als ze geen brand in hun netwerkcentrum hebben tenminste) en totaal 750 euro kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 11:42
Ik bij Hi momenteel ook staan 'Order wordt gereed gemaakt in het magazijn' maar er staat al wel een track en trace nummer. Helaas kan dat nummer niet gevonden worden. Ben bang dat er iets is misgegaan. Straks maar eens bellen naar Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Track & Trace werkt vanavond pas vanaf een uurtje of 20.00, simple as that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
CLB schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:02:
Track & Trace werkt vanavond pas vanaf een uurtje of 20.00, simple as that.
Klopt, maar gistermiddag stond er al een Track en Trace nummer en de melding dat order gereed werd gemaakt in het magazijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Laatst online: 28-03 10:03
Jeetje, Ik heb een paar uur geleden een berichtje van Typhone dat de toestel niet op voorraad is. Besteld 29 Maart. Maar we hebben eigenlijk er twee besteld - de ene die (zonder nummerbehoud) al goedgekeurd door VF en de andere (met nummerbehoud) nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ja maar dat zei je niet :9
floepie05 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:07:
Jeetje, Ik heb een paar uur geleden een berichtje van Typhone dat de toestel niet op voorraad is.
Kreeg ik gisterenochtend ook, zo'n geautomatiseerde, toch was m'n telefoon ingepakt en is nu onderweg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Jingles
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 20:12
*weg* aub geen spam voor je eigen advertentie

[ Voor 88% gewijzigd door pven op 04-04-2012 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 10:24
Weet niet of hij al voorbijgekomen is maar de Vodafone website heeft de prijzen voor het verlengen aangepast.

Waar je eerst nog € 48 betaalde (lees vorige week) is het nu € 0 voor een BSW Smart 150 (2 jaar).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door pven op 04-04-2012 10:29 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
DennusB schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:16:
[...]

WTF :P Waarom bestel je hem dan haha
Om er na de aanschaf meteen 100 euro op in te leveren? :) Dat ding verkoop je niet voor meer dan 350-400...
Ik doe ook niet lang met telefoons, maar dit is wel heel kort ;)
En de alternatieven die je dan vraagt zijn nou niet echt "betere" telefoons?
Anyway, offtopic.

Wel cru dat jij hem alweer weg doet als 2e hands en ik zit nog te wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Soeski schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:20:
[...]

Om er na de aanschaf meteen 100 euro op in te leveren? :) Dat ding verkoop je niet voor meer dan 350-400...
Ik doe ook niet lang met telefoons, maar dit is wel heel kort ;)
En de alternatieven die je dan vraagt zijn nou niet echt "betere" telefoons?
Anyway, offtopic.

Wel cru dat jij hem alweer weg doet als 2e hands en ik zit nog te wachten :P
Misschien was ie nooit van plan de One X te kopen, en had ie sowieso al liever de note, nexus of 4s en heeft ie van de aanbieding gebruik gemaakt, alleen om te ruilen tegen een toestel dat hij wel wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Gloeiende, bezorger van AMP belt net, maar viel weg ivm Vodafone storing(hij heeft vodafone). Hij loopt ergens in het groothandelsgebouw nu maar weet denk ik niet waar hij heen moet. En krijg hem niet meer te pakken, fijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
DennusB schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:27:
Gloeiende, bezorger van AMP belt net, maar viel weg ivm Vodafone storing(hij heeft vodafone). Hij loopt ergens in het groothandelsgebouw nu maar weet denk ik niet waar hij heen moet. En krijg hem niet meer te pakken, fijn :(
Ook net vandaag die storing, als veel mensen de One X icm VF geleverd krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
nou inderdaad :D
heel soms moet je dus nog terugvallen op de analoge telefoon mét draad :P

nog een geluk dat ik morgen m'n toestel geleverd krijg, hopelijk hebben ze de koeling van technische ruimte dan weer op orde (die brand is hier 'om de hoek' )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Correctie : Telefoon binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Het is hier rap rustiger aan het worden nu het leeuwendeel zijn toestel binnen heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-08 18:04
Heb half maart bij Vodafone zelf de verlenging geregeld, gisteren na contact met Vodafone (onwetende collega mbt levertijden) uit frustratie ook bij GSMEasy een verlenging aangevraagd. Na 1.5 uur werd ik al gebeld om een afleverafspraak te maken!!
Aangegeven dat de verlenging ook al bij Vodafone zelf geregeld is, dat zou volgens de medewerker geen probleem moeten zijn.... zou ik dan toch komende vrijdagmiddag een postmannetje zien verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

dijkhua schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:03:
Heb half maart bij Vodafone zelf de verlenging geregeld, gisteren na contact met Vodafone (onwetende collega mbt levertijden) uit frustratie ook bij GSMEasy een verlenging aangevraagd. Na 1.5 uur werd ik al gebeld om een afleverafspraak te maken!!
Aangegeven dat de verlenging ook al bij Vodafone zelf geregeld is, dat zou volgens de medewerker geen probleem moeten zijn.... zou ik dan toch komende vrijdagmiddag een postmannetje zien verschijnen?
Op goede vrijdag, lijkt mij niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-02-2024
Hij is bij mij aangekomen, nadeel is dat hij thuis is aangekomen en daar ben ik pas vanavond... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
dijkhua schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:03:
WTF... er gaat echt iets mis met mijn order bij GSMEasy. Ik hoor al een week niks en jij "krijgt" 'm meteen :P
Ik ga bellen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
  • Laatst online: 31-08 18:04
BPP schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:05:
[...]

Op goede vrijdag, lijkt mij niet. :+
Afleverafspraak is toch echt al bevestigd tussen 1300 en 1800.... niet heel Nederland is vrij komende vrijdag. Ik godzijdank (leuke woordspeling toch) wel... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

dijkhua schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:07:
[...]

Afleverafspraak is toch echt al bevestigd tussen 1300 en 1800.... niet heel Nederland is vrij komende vrijdag. Ik godzijdank (leuke woordspeling toch) wel... :9
Dat zal dan wel alleen voor postnl gelden. :P
Edit: zie dat postnl ook op goede vrijdag bezorgt.

[ Voor 7% gewijzigd door BPP op 04-04-2012 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Dat wachtmuziekje bij GSMEasy... over ontmoedigingsbeleid gesproken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickC
  • Laatst online: 21:17
Chauffeur is onderweg, ik heb bij Typhone besteld. Pakketje weegt 405 gram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Laatst online: 11-09 14:29
Als het goed is komt hij bij mij ook vandaag binnen nadat ik AMP had gebeld.
VInd het eigenlijk vrij vlot gaan allemaal. Nou maar hopen dat hij het adres kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsOo
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-09 13:37
Iemand bij GSMEasy zijn extra cadeautje ontvangen? Ik mijn krasloten (nog) niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-07 14:45
Volgens Typhone krijg ik alleen mijn SIM, maar het pakketje weegt 510 gram volgens PostNL, dat is dan wel weer vreemd. Helaas niemand thuis vandaag, vraag me af of ze het bij de buren proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
GSMEasy na 23 minuten aan de lijn gehad.
Reden dat er niets uitgeleverd is, is dat er donderdag en vrijdag een stocktelling gaat plaatsvinden, daarom leveren ze geen toestellen. Ze verwacht dat ik morgen of overmorgen gebeld ga worden voor een afspraak.
Op de opmerking dat anderen hun toestel al wel krijgen/hebben gekregen verwees ze me weer naar die stocktelling waardoor er niks uitgeleverd werd/wordt... hij is wel op voorraad trouwens.
Mijn guess: "oh shit, order over het hoofd gezien, ik verzin wel wat" :P

/edit: ook AMP maar gewoon gebeld. Ze mogen nog niet leveren omdat de toestellen niet op voorraad zijn. Lijkt dus alsof ze inderdaad geblokkeerd zijn voor levering vanwege de voorraadtelling.

[ Voor 15% gewijzigd door Soeski op 04-04-2012 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 22:30
volgens postnl weegt mijn pakketje van KPN 500g en zou deze voor 11 uur bezorgt worden, helaas nog niets van gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Soeski schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:37:
Reden dat er niets uitgeleverd is, is dat er donderdag en vrijdag een stocktelling gaat plaatsvinden, daarom leveren ze geen toestellen. Ze verwacht dat ik morgen of overmorgen gebeld ga worden voor een afspraak.
Op de opmerking dat anderen hun toestel al wel krijgen/hebben gekregen verwees ze me weer naar die stocktelling waardoor er niks uitgeleverd werd/wordt... hij is wel op voorraad trouwens.

/edit: ook AMP maar gewoon gebeld. Ze mogen nog niet leveren omdat de toestellen niet op voorraad zijn. Lijkt dus alsof ze inderdaad geblokkeerd zijn voor levering vanwege de voorraadtelling.
Raar want ik heb bevestiging dat ik hem morgen geleverd krijg... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
rjvisje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:38:
volgens postnl weegt mijn pakketje van KPN 500g en zou deze voor 11 uur bezorgt worden, helaas nog niets van gezien.
Misschien weten die daar ook nog niet dat het zomertijd is, dan hebben ze nog 7 minuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Soeski schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:37:

Zo - heb het wel gehad met gsmeasy.... geen kans op mijn htc x one voor Pasen.... ergens volgende week wellicht..... Of toch maar anuleren. Verwacht via vraag een aanbiedingen van rond de 400 euro!

En Vodafoon mij maar bestoken met hoe fijn het bij hun is... :+

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 00:41:
Hoe lezen jullie dit?

De klantenservice van kpn kon bevestigen dat als je het abbo na drie maanden verlaagd, je de korting naar verhouding mee neemt.
Deze komt dus niet te vervallen maar loopt door als zijnde 50% van de na drie maanden gekozen bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
golem501 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:52:
[...]

Raar want ik heb bevestiging dat ik hem morgen geleverd krijg... :?
Zeker raar, ik gaf dat ook aan maar ze hopen de telling snel af te hebben en er wordt in die tijd niet geleverd. Deze week komt het toestel niet meer, ik word morgen of vrijdag pas gebeld om een afspraak te kunnen maken namelijk. Wordt dus na Pasen.
Dus ik hoop met je mee, maar ik krijg in ieder geval niks vanwege die voorraadtelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:31
Op de typhone site staat ondertussen dat de zwarte one x ruim voorradig is, dus iedereen die er nog op zit te wachten (incl. ik :-) ) zal hem morgen wel binnen krijgen! kan niet wachten!

De witte staat nog wel steeds op "in bestelling", dus die mensen hebben helaas minder geluk....

[ Voor 21% gewijzigd door luappul op 04-04-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ja, als je em los koopt wel, anders kan het nog tot na pasen duren omdat het zogenaamd 'bij vodafone ligt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Ook hier binnen. Brown GSMEasy BSW 100 VF Nieuw, geen nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 07:37
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:56:
[...]

De klantenservice van kpn kon bevestigen dat als je het abbo na drie maanden verlaagd, je de korting naar verhouding mee neemt.
Deze komt dus niet te vervallen maar loopt door als zijnde 50% van de na drie maanden gekozen bundel.
Wat mij wel opvalt op de site.

Bij Bel-SMS-Web abbo heb je 50% korting 3 of 9 maanden. Als je op de i daar drukt wordt er verder niet gesproken dat je na 3 maanden je abbo omlaag of omhoog kunt bijstellen wat ook zou kloppen omdat het om een XL deal zou gaan.

Bij Bel-SMS-WebXL abbo staat het wel netjes vermeld dat je die omhoog of omlaag kunt bijstellen maar staat de korting van 3 of 9 maanden niet vermeld. Bij de standaard Web accounts staat een * en eronder de korting.

Wel iets om even goed te controleren voor je iets afsluit. Wat het mag dan XL deals heten zover ik kan zien heeft de korting dus juist niets met de XL abbo te maken maar met het standaard abbo.

[ Voor 3% gewijzigd door MikeOO op 04-04-2012 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas19903
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:15
Zoals velen heb ik ook gebruik gemaakt van de prachtige actie van Gsmeasy.nl met het vodafone abonnement.Ik heb nu nog een sim-only van Ben. Bij het formulier wat ik op gsmeasy heb ingevuld heb ik aangegeven dat zij mijn sim-only mogen opzeggen, Ben heeft een opzegtermijn van 1 maand.
Afgelopen dinsdag heb ik een afspraak gemaakt met AMP dat zij vandaag mijn pakketje zouden afleveren. Dit ging helaas niet door omdat mijn nummerbehoud nog niet is goedgekeurd door Ben aan Vodafone.
Krijg ik nu ook pas mijn mobiel en vodafone abonnement wanneer mijn Ben sim only is afgelopen (dit zou dan omstreeks midden april zijn)? Of kan het nummerbehoud al wel eerder worden bevestigd door Ben aan Vodafone, maar dat ik wel 2 abonnementen voor deze maand betaal?

Tot dusver heeft Ben nummerbehoud nog steeds niet goedgekeurd aan Vodafone en dit is ongeveer 4 dagen geleden (kreeg ik sms van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:23
Je krijgt je telefoon en tijdelijke sim waarschijnlijk eerder dan dat je nummer over gaat van Ben naar Vodafone.

Voor aanvragen met nummerbehoud houden ze een wachttijd aan van 5 werkdagen.
Ik krijg mijn toestel 10 april ivm die 5 dagen, ik stap over van Telfort naar Vodafone op 21 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RudolfR schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:06:
Je krijgt je telefoon en tijdelijke sim waarschijnlijk eerder dan dat je nummer over gaat van Ben naar Vodafone.

Ik krijg mijn toestel 10 april ivm die 5 dagen, ik stap over van Telfort naar Vodafone op 21 mei.
Waar heb jij je htc one x besteld?
Hoe weet je dat het 5 dagen duurt voor nummerbehoud?
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:30
Ik hoorde iemand vragen om een lijstje met aanbiedingen/acties. Heb dus even een (beknopt) lijstje gemaakt met wat je bij verschillende winkels en aanbieders kwijt bent!

Afbeeldingslocatie: http://printscreens.net84.net/N2012-04-04_13.07.10.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
Net Hi aan de lijn gehad. Bij mij staat sinds gister een Track en Trace die verder niet te volgen is. Daarnaast staat er ''Bestelling wordt verwerkt in het magazijn''. Bij Hi zeggen ze nu dat order deze week wordt verstuurd en dat er niets verkeerds is gegaan. Maar hopen dat het daadwerkelijk ook deze week nog wordt verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
RudolfR schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:06:

In het mailtje van de bevestiging staat een link met "wijzig". Klik daarop en je kan de levering aanpassen naar morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:23
Bedankt voor de tip, maar ik lijk daar niet onderuit te komen.

Het staat genoemd als 'voorkeursafspraak' en gaat gepaard met deze tekst:
"Uw verzoek voor nummerbehoud is nu ingediend bij Vodafone en uw huidige netwerk.

Zodra uw aanvraag voor nummerbehoud is verwerkt bij Vodafone ontvangt u een definitieve bevestiging van de afspraak. Onderstaand de gegevens van uw voorkeursafspraak."

Ik gok dat dat anders is dan bij de anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas19903
RudolfR schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:14:

"Uw verzoek voor nummerbehoud is nu ingediend bij Vodafone en uw huidige netwerk.

Zodra uw aanvraag voor nummerbehoud is verwerkt bij Vodafone ontvangt u een definitieve bevestiging van de afspraak. Onderstaand de gegevens van uw voorkeursafspraak."

Ik heb dat inderdaad ook. Ze leveren pas wanneer nummerbehoud is goedgekeurd. Maarja, hoe lang duurt dat nog? Geen idee. Ligt in mijn geval aan Ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:17
RudolfR schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:14:

Ik zit met hetzelfde. Heb al wel een afspraak kunnen maken voor komende zaterdag ivm vakantie per 10 april maar met de voorwaarde dat het nummerbehoud goedgekeurd wordt... Net even gekeken op www.vodafone.nl/statusnb en daar stond dat de het nummerbehoud afgewezen is en dat ze nog een poging. Maar ik ben bang dat ik geen HTC One X meeneem op vakantie...

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeOO schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:50:
[...]

Wat mij wel opvalt op de site.

Bij Bel-SMS-Web abbo heb je 50% korting 3 of 9 maanden. Als je op de i daar drukt wordt er verder niet gesproken dat je na 3 maanden je abbo omlaag of omhoog kunt bijstellen wat ook zou kloppen omdat het om een XL deal zou gaan.

Bij Bel-SMS-WebXL abbo staat het wel netjes vermeld dat je die omhoog of omlaag kunt bijstellen maar staat de korting van 3 of 9 maanden niet vermeld. Bij de standaard Web accounts staat een * en eronder de korting.

Wel iets om even goed te controleren voor je iets afsluit. Wat het mag dan XL deals heten zover ik kan zien heeft de korting dus juist niets met de XL abbo te maken maar met het standaard abbo.
Je moet even bij aktievoorwaarden kijken.
Die staan net wat lager aan de linker kant onder HTC X One.
Er staat toch duidelijk dat het gaat om de om de personal sim bel-sms-web abbo's en niet om de bel-sms-webXL abbo's

Ook staat er dat je na drie maanden kan verlagen.

Aan de telefoon vertelde ze me dat dit kostenloos was en dat je de korting dus naar verhouding behoudt.

Ik ga ze denk ik voor de zekerheid de vraag nogmaals stellen, maar dan per mail, om het zwart op wit te hebben.
( Goede tip die ik kreeg van een medetweaker )

Quote van de kpn site:

" Actievoorwaarden:

KPN heeft altijd leuke aanbiedingen. Bekijk snel alle aanbiedingen.

50% korting op alle Bel-SMS-Web abonnementen

50% korting op alle Bel-SMS-Web abonnementen
Tijdens Goeie Deals XL krijg je bij KPN 50% korting op alle Bel-SMS-Web abonnementen. De korting geldt 3 maanden bij een 1-jarig abonnement en 9 maanden bij een 2-jarig abonnement. Daarna betaal je het reguliere tarief. Wel kun je vanaf 3 maanden na ingang van je contract altijd zelf je abonnement bijstellen naar boven of beneden.

Actie geldt alleen bij Personal Sim Bel-SMS-Web
3 maanden 50% korting bij een 1 jarige Personal Sim Bel-SMS-Web abonnement
9 maanden 50% korting bij een 2 jarige Personal Sim Bel-SMS-Web abonnement
Actie geldt voor zowel nieuwe aansluitingen als verlengingen
Actie geldt niet icm Personal Sim Bel-SMS-Webxl
Actie geldt niet voor maandelijks opzegbare opties.
Actie geldt niet op Sim Only bel-sms of Sim Only Bel-SMS-Web. "

Link: (en dan de 50% aktie aanklikken)
http://www.kpn.com/web/show/id=1146157

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas19903
Harmsen schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:22:
[...]

Ik zit met hetzelfde. Heb al wel een afspraak kunnen maken voor komende zaterdag ivm vakantie per 10 april maar met de voorwaarde dat het nummerbehoud goedgekeurd wordt... Net even gekeken op www.vodafone.nl/statusnb en daar stond dat de het nummerbehoud afgewezen is en dat ze nog een poging. Maar ik ben bang dat ik geen HTC One X meeneem op vakantie...
Wat is bij jouw waarschijnlijk de reden dat ze nummerbehoud hebben afgekeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:24:
[...]

Ook staat er dat je na drie maanden kan verlagen.
Maar hoeveel verlagen? Vroeger toen dit nog bij bijna alle providers kon was dit meestal maar 1 stap verlagen en dan kwamen er ook nog administratiekosten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XPowerStef schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:07:
Ik hoorde iemand vragen om een lijstje met aanbiedingen/acties. Heb dus even een (beknopt) lijstje gemaakt met wat je bij verschillende winkels en aanbieders kwijt bent!

[afbeelding]
Bij kpn kan het goedkoper denk ik ( via de kpn site).
Volgens mij heb je niet in het lijste opgenomen dat je bij kpn na 3 maanden je abbo kostenloos kan donwgraden met behoudt van je korting.

Ik kwam uit op ongeveer 675 totaal voor twee jarig abbo.
Iets hoger beginnen, beetje betalen voor t toestel en na 3 maanden naar beneden bijstellen.

Zie ook mijn voorgaanden posts hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:17
Thomas19903 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:30:
[...]

Wat is bij jouw waarschijnlijk de reden dat ze nummerbehoud hebben afgekeurd?
Ow ik weet wel zeker ligt aan dat ik 2 juni als einddatum ingevuld heb van mijn huidige abonnement, wat ook zo in mijn contract staat maar dat Hi/KPN pas vanaf 4 juni nummerbehoud goedkeurd. 4 juni min 2 maanden is vandaag 4 april. Dus als het goed is moet dat vandaag of morgen geregeld kunnen zijn.

Heb gister nog gevraagd bij Vodafone en GSMEasy hoe ze hier mee om gaan maar ze zeiden beide dat als het nu afgekeurd wordt dat het per 4 juni nogmaals geprobeerd wordt.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:33:
[...]

Volgens mij heb je niet in het lijste opgenomen dat je bij kpn na 3 maanden je abbo kostenloos kan donwgraden met behoudt van je korting.

Iets hoger beginnen, beetje betalen voor t toestel en na 3 maanden naar beneden bijstellen.

Nope, heb dat downgraden niet meegenomen, is ook maar een half uurtje werk, zo goed heb ik het niet uitgezocht ;). Maar dat Hi Abonnement is wel interessant, iemand een idee wat je na een jaar moet betalen om het toestel te mogen houden? Dan kan ik dat toevoegen aan de prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:33:
[...]

En bij Hi staat er geen toestel lease bij... sorry volgens mij kijk ik scheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:32:
[...]

Maar hoeveel verlagen? Vroeger toen dit nog bij bijna alle providers kon was dit meestal maar 1 stap verlagen en dan kwamen er ook nog administratiekosten bij.
Als je wilt, van het hoogste in één keer naar het laagste.
Na drie maanden kostenloos mogelijk.
Ze kennen geen stappenplan of administratiekosten.

Dat is wat de klantenservice mij vertelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
Phusebox schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:36:
[...]

En bij Hi staat er geen toestel lease bij... sorry volgens mij kijk ik scheel.
Hi is incl toestel lease, alleen anders werd het 'soort abo' vakje een beetje te breed. De eventuele bijbetaling van de telefoon is trouwens opgenomen in 'extra kosten'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:26
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 04 april 2012 @ 00:17:
Bedankt, dat is weer wat geruststellend, bij vodafone to sizz krijg broertje wel keihard te horen SORRY GAAT NIET!

EDIT: Niet geruststellend, ik zie nu pas dat je het hebt over prepaid, vanaf prepaid vodafone naar abbo is ook een 'nieuw' contract.
Heeft je broertje de aanvraag wel gedaan en is het afgewezen door Sizz of Vodafone, of heeft hij alleen maar gevraagd en heeft men gezegd dat het niet kon?

Ikzelf heb namelijk voor een nieuw Sizz abonnement (met nummerbehoud) gekozen omdat ik al Vodafone klant ben. Op de site van gsmeasy wordt namelijk ook niet duidelijk vermeld dat dit niet kan. Hoe moet ik het dan weten? Tijdens een chatsessie met gsmeasy ben ik er ook niet op gewezen terwijl ik het wel duidelijk heb aangegeven.

Helaas is de status van mijn order als volgt:

code:
1
2
3
28-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak. 

Er gebeurt dus erg weinig. Ben benieuwd...

[ Voor 1% gewijzigd door Vozze op 04-04-2012 14:00 . Reden: Verhaal iets duidelijker gemaakt ]

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:28
Zojuist een los toestel (One X, grijs) besteld bij 4Launch. Op dat moment waren er nog 5 op voorraad, nu (uur later) nog maar 3. Ben benieuwd of hij echt morgen binnen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Vozze schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:50:

Helaas is de status van mijn order als volgt:

code:
1
2
3

Er gebeurt dus erg weinig. Ben benieuwd...
gek :? ik heb ook de 28e de order geplaatst (omstreeks 19:00 ), en deze komen ze morgenmiddag brengen.
(kon zelfs vanochtend, maar toen had ik een afspraak bij de tandarts.)

code:
1
2
3
4
5
6
7
03-04-2012 Pakket is klaargemaakt 
03-04-2012 Pakket is klaargemaakt 
02-04-2012 Abonnement wordt aangesloten 
02-04-2012 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak 
29-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak. 

ik heb niet zelf gebeld naar AMP, ik heb een mailtje van GSMeasy gehad met de melding dat de order uitgeleverd ging worden, en vervolgens heb ik via een link in dat mailtje m'n afleveradres en tijd bepaald.

[ Voor 9% gewijzigd door Shanquish op 04-04-2012 13:58 ]

Pagina: 1 ... 27 ... 36 Laatste

Let op:
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.

Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.