Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene_op_adsl
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-12-2022
dijkhua schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:21:

Maar de dame in kwestie was ook in de veronderstelling dat het toestel nog nergens leverbaar is...
Hahahahahaha!!!!! :) Sorry, moest effe lachen. Maar effe serieus, dit soort dingen kreeg ik gister ook te horen bij VF. Ik dacht dat ik in de maling werd genomen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-08 18:04
Cilph schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:32:
[...]

Ik weet in ieder geval waar ik de volgende keer niet bij aanklop. T-mobile is mij geld schuldig en Vodafone handelt alsof ze binnenkort failliet gaan. Ze doen nu al 5 weken over een adreswijziging zelfs. Het is dat ik niet het soort persoon ben dat annuleert maar over twee jaar ga ik zeker naar Hi! or KPN. Dan heb ik alle grote providers wel gehad denk ik.

Vodafone website geeft nu eindelijk weer mijn orderstatus weer ondanks dat het een uur geleden nog zei dat de order niet bestond of invalid was. Nog altijd onveranderd sinds 18 maart.
Inmiddels overweeg ik het wel, heb zojuist bij GSMEasy ook een order geplaatst (zal wel mislukken daar Vodafone al de verlenging heeft gedaan, maar hoor wel hoe snel dit geregeld kan worden). Heb echt geen zin om nog 2 of 3 weken te moeten wachten op een toestel dat ik op 12 maart al in preorder geplaatst heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEasterEgg
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-09 21:42
luappul schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:33:
via twitter heeft Typhone gemeld dat vandaag niet de zwarte htc one x is binnengekomen, en dat ze verwachten dat die morgen binnen komen (zeiden ze gisteren ook :-( ). Dat wordt dus op zijn vroegst donderdag voordat ik hem binnen krijg :(
Dus dat gaat niet meer lukken binnen de drie dagen die ze voorspellen op de website. 30 maart alles goedgekeurd orde blijft hangen op niet op voorraad.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Soeski schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:35:
hmm, jammer. Weer een dag voorbij zonder statuswijziging of een belletje van AMP. Morgen al een week in bestelling bij GSMEasy! :)
Donderdag jarig, was leuk geweest om dat te regelen voor mezelf hehehe...
Heb je al geprobeerd zelf te bellen naar AMP?
Velen, onder wie ik ook, hebben door te bellen al woensdag de telefoon thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:09
SAWYER schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:39:
[...]

Heb je al geprobeerd zelf te bellen naar AMP?
Velen, onder wie ik ook, hebben door te bellen al woensdag de telefoon thuis.
Dat klopt, maar ik terg mezelf door gewoon te vertrouwen in de procedures en afhandeling van het bedrijf, en dat ik gewoon netjes z.s.m. het toestel krijg omdat ik vorige week woensdag al besteld heb. En vandaag van VF het welkomstmail. Alleen nog geen statusupdate op de site van GSMEasy.
Dus... ja, ik ben een sukkel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:43
Soeski schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:35:
hmm, jammer. Weer een dag voorbij zonder statuswijziging of een belletje van AMP. Morgen al een week in bestelling bij GSMEasy! :)
Donderdag jarig, was leuk geweest om dat te regelen voor mezelf hehehe...
Jup bij mij ook, en als ik er iets over zeg bij GSMeasy wordt de vrouw boos op me :P
Terwijl mensen die later of gister hebben besteld gewoon voorrang krijgen boven andere....

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Soeski schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:42:
[...]

Dat klopt, maar ik terg mezelf door gewoon te vertrouwen in de procedures en afhandeling van het bedrijf, en dat ik gewoon netjes z.s.m. het toestel krijg omdat ik vorige week woensdag al besteld heb. En vandaag van VF het welkomstmail. Alleen nog geen statusupdate op de site van GSMEasy.
Fijn voor je dat je ''netjes'' wilt afwachten maar om nou telkens hier te posten dat je nog aan het wachten bent, is dat nou nodig? Wil je een schouderklopje van de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Soeski schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:42:
[...]

Dan snap ik niet dat je het jammer vind.
Gisteren werd al gepost dat als je belt je een afspraak voor Woensdag kon maken.
Anders wacht je gewoon de status updates af op de website, maar dan heeft klagen hier geen zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

TROLOLO nu wordt hij helemaal mooi! Ik denk ik zal ook maar eens met Hi bellen over mijn levering. Ik heb dus wel een pakketnummer bij mijn bestelling staan van PostNL, maar nog niet dat het pakket verzonden is. Denk vraag het even daar. Blijkt mijn order te zijn geannuleerd? Dafuq. Lekker is dat!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
PolluxDKB schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:44:
[...]

Fijn voor je dat je ''netjes'' wilt afwachten maar om nou telkens hier te posten dat je nog aan het wachten bent, is dat nou nodig? Wil je een schouderklopje van de rest?
Dat zou fijn zijn! Nee, een felicitatie heb ik liever op donderdag a.s. ;)

Zo in dit forum te lezen krijgen zo ongeveer alle winkels die dit toestel gaan voeren wel voorraden binnen, dus de levering lijkt goed op gang te komen. Wel netjes voor zo'n product met toch wel een grote launch, dat er blijkbaar ook voldoende productiecapaciteit is en onderdelen. Duurt niet lang meer of je komt iemand anders tegen met hetzelfde toestel... :)
Dit is overigens mijn eerste bestelling bij GSMEasy, ik zie niemand die besteld heeft bij 2Call of Smartphoneshop? Daar bestelde ik altijd, maar de deals waren niet zo gunstig. Ik weet niet of dat nu ook nog zo is trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
  • Laatst online: 31-08 18:04
Soeski schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:47:
[...]

Dat zou fijn zijn! Nee, een felicitatie heb ik liever op donderdag a.s. ;)

Zo in dit forum te lezen krijgen zo ongeveer alle winkels die dit toestel gaan voeren wel voorraden binnen, dus de levering lijkt goed op gang te komen.
Behalve het grote machtige Vodafone zelf.... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
SAWYER schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:45:
[...]

Dan snap ik niet dat je het jammer vind.
Gisteren werd al gepost dat als je belt je een afspraak voor Woensdag kon maken.
Anders wacht je gewoon de status updates af op de website, maar dan heeft klagen hier geen zin
Klagen en iets jammer vinden, is niet helemaal hetzelfde. Maar; ik stop met de vervuiling haha. Het zal wel snel rustiger worden hier overigens, omdat er nu echt veel toestellen uitgeleverd worden deze week. Prima logistieke operatie voor HTC zo te zien en genoeg productie/toestellen op voorraad. Netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newday
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:11
De witte van typhone net hier bezorgd.
Toch sneller dan ik dacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Laatst online: 14:45
Newday schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:55:
De witte van typhone net hier bezorgd.
Toch sneller dan ik dacht :)
Had je van te voren een mailtje dat ie zou aankomen vandaag, of dat ie überhaupt verzonden was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowron
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Zojuist bericht gehad van Belsimpel dat ze de X verzonden is!
Herstelt het vertrouwen wel weer een beetje.

Kan niet wachten tot ik hem heb. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:17
Just Delivered door Coolblue

Afbeeldingslocatie: http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/527835_325747794155044_100001594782673_937684_2044927043_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newday
Powrot schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:57:
[...]

Had je van te voren een mailtje dat ie zou aankomen vandaag, of dat ie überhaupt verzonden was?
Jawel, gisteravond een mailtje dat hij vandaag zou worden bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-09 16:44
Yay mail binnen dat VF mn abo heeft goedgekeurd, ze komen em morgenochten brengen.
Iets later ook mail van vodafone binnen met welkom bij VF en dat ze me veel plezier wensen met mijn abonnement en blackberry. Blackberry, dafuq?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
Newday schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:59:
[...]

Jawel, gisteravond een mailtje dat hij vandaag zou worden bezorgd.
Ah, gefeliciteerd dan. Ik heb nog niks ontvangen, zelf vroeg op woensdag besteld, jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
boratnl schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:00:
Yay mail binnen dat VF mn abo heeft goedgekeurd, ze komen em morgenochten brengen.
Iets later ook mail van vodafone binnen met welkom bij VF en dat ze me veel plezier wensen met mijn abonnement en blackberry. Blackberry, dafuq?
Ja, dat is wel vreemd. Was nog iemand hier die zo'n e-mail kreeg over de Blackberry. Inderdaad ook grappig dat er staat "veel plezier met het toestel in handen" :)
Nou heb ik een toestel in handen met VF (Sensation), dus hoe weten ze dat?! }:O
In dat mailtje staat alleen je 06 nummer niet, dus kan het My Vodafone account nog niet activeren.
Ben benieuwd als jij dat doet, of er dan ook een Blackberry staat geselecteerd bij je toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
boratnl schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:00:
Ik kreeg het volgende:

"Goed dat je er bent. We hopen dat je net zo snel vertrouwd met ons raakt als toen je zakelijk aan ons verbonden was."

Terwijl ik nooit een abo/prepaid bij VF had lopen en ik nergens ooit een zakelijke klant ben geweest.

Dus zeer wss random emails van de glasheldere klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
DAMAGE schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:46:
TROLOLO nu wordt hij helemaal mooi! Ik denk ik zal ook maar eens met Hi bellen over mijn levering. Ik heb dus wel een pakketnummer bij mijn bestelling staan van PostNL, maar nog niet dat het pakket verzonden is. Denk vraag het even daar. Blijkt mijn order te zijn geannuleerd? Dafuq. Lekker is dat!
Hehe heb ook ooit zoiets gehad, en maar wachten op je pakket tot je op de track en trace ziet dat je pakket weer retour aan het gaan is terwijl het nooit aangeboden is geweest. Week wachten tot de order eindelijk geannuleerd is en opnieuw bestellen was toen het enige dat ze voor mij konden doen, oftewel helemaal niets.

Hopelijk gaat het nu beter, heb wel track en trace maar hij vindt nog geen pakket dus hoop dat hij nog ingeboekt moet worden bij de TNT en dat alles wel goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Kluutmaran jij hebt erwel bij staan bij Hi dat je pakket verzonden is? Bij mij stond dat er namelijk NIET bij, maar wel een pakket nummer. Mensen van de klantenservice (tel nr 1200) konden mij vertellen dat de order geannuleerd was door de vervoerder :S Snap daar echt helemaal niets van.

Gelukkig konden ze mijn bestelling nu net nog via de chat opnieuw invoeren. Nu maar hopen dat ik hem dan alsnog snel krijg, want baal er wel van. Heb je een pre-order staan en dan wordt hij op die manier verpest, terwijl ik er niets van wist. Had ik geen contact opgenomen met Hi dan was het helemaal mooi geweest.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Braindamage1989 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:57:
Zojuist bericht gehad van Belsimpel dat ze de X verzonden is!
Herstelt het vertrouwen wel weer een beetje.

Kan niet wachten tot ik hem heb. :9~
Goed nieuws. Ik wacht nog steeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newday
Powrot schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:02:
[...]

Ah, gefeliciteerd dan. Ik heb nog niks ontvangen, zelf vroeg op woensdag besteld, jij?
Nee, al een paar weken geleden, kost me dan helaas wel ongeveer 100 euro per dag dat ik hem eerder heb dus ik zal d'r maar van genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
DAMAGE schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:08:
@Kluutmaran jij hebt erwel bij staan bij Hi dat je pakket verzonden is? Bij mij stond dat er namelijk NIET bij, maar wel een pakket nummer. Mensen van de klantenservice (tel nr 1200) konden mij vertellen dat de order geannuleerd was door de vervoerder :S Snap daar echt helemaal niets van.

Gelukkig konden ze mijn bestelling nu net nog via de chat opnieuw invoeren. Nu maar hopen dat ik hem dan alsnog snel krijg, want baal er wel van. Heb je een pre-order staan en dan wordt hij op die manier verpest, terwijl ik er niets van wist. Had ik geen contact opgenomen met Hi dan was het helemaal mooi geweest.
Ja dat staat er (gelukkig) wel
Status:
Laatste update: 03-04-2012
Order verzonden
Voor TNT pakket informatie klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmilo
  • Laatst online: 15-09-2022
Ik volg dit topic nu al een tijdje en heb de witte one X op typhone.nl besteld op 28 maart (12u).
Ik kreeg vanochtend een mailtje dat de witte niet op voorraad was en heb vanmiddag typhone maar eens gebeld om te vragen wanneer die nog geleverd ging worden. Toen kreeg ik te horen, nadat ik 45 min gewacht heb, dat mijn bestelling ingepakt is en klaar was voor verzending.
En dus krijg ik mijn telefoon morgen thuisbezorgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
mmilo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:05:
Ik volg dit topic nu al een tijdje en heb de witte one X op typhone.nl besteld op 28 maart (12u).
Ik kreeg vanochtend een mailtje dat de witte niet op voorraad was en heb vanmiddag typhone maar eens gebeld om te vragen wanneer die nog geleverd ging worden. Toen kreeg ik te horen, nadat ik 45 min gewacht heb, dat mijn bestelling ingepakt is en klaar was voor verzending.
En dus krijg ik mijn telefoon morgen thuisbezorgd :)
Heb je ook al een mailtje ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmilo
  • Laatst online: 15-09-2022
Powrot schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:15:
[...]

Heb je ook al een mailtje ontvangen?
Ja ik heb net nadat ik gebeld heb een mailtje ontvangen die bevestigd dat de bestelling onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
Oke bedankt, dan krijg ik em niet morgen wss, nog niks ontvangen, heb ook niet gebeld

Edit: net mail gekregen :D

[ Voor 15% gewijzigd door Powrot op 03-04-2012 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54
En hier kan dus niemand wat mee.

[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 03-04-2012 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:31
Woehoe!! Nadat ik vanmiddag via de twitter te horen had gekregen dat typhone hoopte morgen mijn toestel binnen te krijgen en hem dan op te sturen, heb ik nu ineens een statusupdate dat hij is verzonden met T&T-code!! helemaal happy! _/-\o_ (gaat dus om de zwarte, besteld op 30 maart)

Edit: ahh shit, te vroeg gejuicht... Gaat blijkbaar alleen om de simkaart, toestel wordt later nageleverd 8)7 |:(

[ Voor 17% gewijzigd door luappul op 03-04-2012 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:STOP aub met slowchatten, daar is dit topic niet voor bedoeld!

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 21:20
30 maart besteld.

Vandaag van Typhone bevestiging dat mijn telefoon en simkaart verstuurd zijn.

One X Brown Grey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecker3000
  • Laatst online: 17:34
Zojuist gehoord dat ze bij Vodafone nog altijd niet weten wanneer hij binnen gaat komen.
Het kon morgen zijn, maar ook over 2 weken. Jammer, zo wordt mijn geduld heel erg op de proef gesteld.

Morgen maar eens bij wat winkels binnen lopen en kijken of ze al ergens op voorraad zijn. Kans dat ik er een mee neem is vrij groot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:06
KPN levert ook snel, en heeft redelijk goede deal met de Goeie Deals XL actie. Je kan eventueen een duur abo nemen (9 maanden met 50% korting), toestel gratis krijgen, en na die 9 maanden switchen naar een goedkoper abo (mag iedere maand bij KPN, na je de eerste 3 maanden hebt uitgezeten).

In ieder geval gisteren besteld om 1500, vandaag om 1600 definitieve orderbevestiging, en om 1830 sms dat het pakket morgen bezorgd wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Joker schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:40:
30 maart besteld.

Vandaag van Typhone bevestiging dat mijn telefoon en simkaart verstuurd zijn.

One X Brown Grey
Ah jammer. Hier nog niet. Wanneer had je bevestiging gekregen dat ze de documenten binnen hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene_op_adsl
Ecker3000 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:42:
Zojuist gehoord dat ze bij Vodafone nog altijd niet weten wanneer hij binnen gaat komen.
Het kon morgen zijn, maar ook over 2 weken.
Ik kan hier gewoonweg niet tegen, ik ben een schappelijk iemand en heb hele hoop geduld, maar wat VF aan het doen, gaat mijn verbazing te boven. Ook ik kreeg vanmiddag weer hetzelfde te horen. De telefoniste kon niets zinnigs zeggen over een evt. levertijd....... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Excuus,

29 maart besteld.

30 maart waren de doucmenten binnen en geaccepteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
  • Laatst online: 13-09 17:36
Hi meld aan iemand op twitter dat de witte HTC one X nog niet binnen is:

@Hi_Webcare Hallo Hi! Wanneer komt de HTC One X bij jullie binnen, en wanneer kan ik 'm verwachten???
@dennishaijtink De grijze is er wel, de witte nog niet. Welke heb je besteld? Wil je mij jouw ordernr. sturen per DM? [JV]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-07 13:53
Ik kreeg keurig bericht van Hi dat mijn witte One X op het punt staat verzonden te worden, dus ze moeten maar eens goed met elkaar gaan praten bij de Webcare. Toen de One X al te koop was op hun website, hielden een paar van hen nog vol dat er niet bekend was wanneer hij zou komen, dus ga maar na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-07 13:53
Bovendien is de witte ook gewoon te koop in de shop op Hi.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knetterboy3
  • Laatst online: 19-08 22:07
Zoals enkele anderen heb ik vanavond ook een mailtje van Typhone ontvangen dat mijn bestelling vandaag verzonden is. Via Twitter kreeg ik eerder deze dag te horen dat ik mijn bestelling binnen 3 dagen kan verwachten.
Order geplaatst op donderdag 29 maart. Contract verstuurd op vrijdagochtend 30 maart.

Nu lijkt het erop dat ik mijn bestelling morgen of overmorgen kan verwachten :9

Mail (zit ook een Track&Trace code bij):
Geachte klant,

Bij dezen berichten wij u dat de onderstaande simkaart(en) en producten op 3 april 2012 per pakketpost van PostNL aan u verzonden zijn.

Verstuurde simkaarten:

- Vodafone simkaart

Verstuurde producten:

- 1x HTC One X Brown Grey

U kunt de zending volgen op www.tracktrace.nl. U heeft daarvoor onderstaande gegevens nodig. U kunt ook op de onderstaande link klikken om rechtstreeks de verzendstatus te bekijken.
... ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecker3000
  • Laatst online: 17:34
Vind het trouwens wel bizar, de meeste shops waar ik geweest ben (Goes en Breda) hadden allemaal nog geen demo model binnen.

Bij verschillende shops hadden ze al wel de telefoons binnen alleen nog altijd geen demo model.. Helaas konden ze deze niet aan mij laten zien dus, vanwege de gesealde dozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Admin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:45:
KPN levert ook snel, en heeft redelijk goede deal met de Goeie Deals XL actie. Je kan eventueen een duur abo nemen (9 maanden met 50% korting), toestel gratis krijgen, en na die 9 maanden switchen naar een goedkoper abo (mag iedere maand bij KPN, na je de eerste 3 maanden hebt uitgezeten).

In ieder geval gisteren besteld om 1500, vandaag om 1600 definitieve orderbevestiging, en om 1830 sms dat het pakket morgen bezorgd wordt!
Ik zag t net ook ja.

Zelfs de verlengabbo's zijn heel niet onaardig.
Zijn wel de 2jaar abbo's waar je het over hebt zeker?

Als ik voor twee jaar zou verlengen is de goedkoopste optie zo'n 700 euro totaal als ik het goed gezien heb.
Er vanuit gaande dat je idd. na 9 maanden de laagste bundel kan kiezen.

Of dit in de praktijk ook interessant is, is weer een andere vraag ;)

Edit/
Duur abbo en toestel gratis is niet de voordeligste manier merkte ik.
Je kan soms beter een paar tientjes voor t toestel betalen en dan uiteindelijk voordeliger uit zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yuanes
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-05-2022
Kan iemand mij bevestigen of het echt zo is dat je bij KPN na 3 maanden je abbo gratis mag wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartszoon
  • Laatst online: 28-10-2023
Heb een bericht gekregen van KPN, de htc is verzonden krijg m morgen binnen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashraf13579
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:51
Ik heb een vraagje ik krijg binnenkort de htc one X alleen ik krijg pas 1 mei de simkaart van VF kan ik gewoon me huidige simkaart omzetten naar micro-sim zonder problemen te veroorzaken met me huidige provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
ashraf13579 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:39:
Ik heb een vraagje ik krijg binnenkort de htc one X alleen ik krijg pas 1 mei de simkaart van VF kan ik gewoon me huidige simkaart omzetten naar micro-sim zonder problemen te veroorzaken met me huidige provider.
Je bedoelt je huidige simkaart knippen, zodat ie in een micro-simkaart slot past?
Ja dat kan zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashraf13579
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:51
boratnl schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:40:
[...]

Je bedoelt je huidige simkaart knippen, zodat ie in een micro-simkaart slot past?
Ja dat kan zonder problemen.
Bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Als je even de thread doorzoekt, heeft er iemand een link naar een PDF geplaatst, als je die 1:1 uitprint, kun je je simkaart eenvoudig zelf op maat snijden/knippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yuanes schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:37:
Kan iemand mij bevestigen of het echt zo is dat je bij KPN na 3 maanden je abbo gratis mag wijzigen?
KPN heeft altijd leuke aanbiedingen. Bekijk snel alle aanbiedingen.

50% korting op alle Bel-SMS-Web abonnementen
Tijdens Goeie Deals XL krijg je bij KPN 50% korting op alle Bel-SMS-Web abonnementen. De korting geldt 3 maanden bij een 1-jarig abonnement en 9 maanden bij een 2-jarig abonnement. Daarna betaal je het reguliere tarief. Wel kun je vanaf 3 maanden na ingang van je contract altijd zelf je abonnement bijstellen naar boven of beneden.

zie link
http://www.kpn.com/web/show/id=1146157

en dan even klikken op de 50% aktie

en deze:

Je hebt een Personal Sim abonnement (Bel-SMS, Bel-SMS Web of WebXL, Smart of iPhone):
•Je kunt 3 maanden na het afsluiten of na het verlengen van je abonnement jouw abonnement wijzigen
•Bij het wijzigen kun je overstappen naar een hogere of lagere bundel binnen jouw abonnement
•Het wijzigen van je abonnement naar een hogere of lagere bundel is gratis
•Je kunt één keer per maand je abonnement wijzigen
•De einddatum van je abonnement blijft ongewijzigd, hoe vaak je je abonnement ook wijzigt (omhoog of omlaag)
•Je kunt je abonnement wijzigen op MijnKPN.

Je hebt een Flexibel abonnement:
•Je kunt 3 maanden na het afsluiten of na het verlengen van je abonnement jouw abonnement wijzigen
•Bij het wijzigen kun je overstappen naar een hogere of lagere bundel binnen jouw abonnement
•Het wijzigen van je abonnement naar een hogere of lagere bundel is gratis
•Je kunt één keer per maand je abonnement wijzigen
•De einddatum van je abonnement blijft ongewijzigd, hoe vaak je je abonnement ook wijzigt (omhoog of omlaag)
•Je kunt je abonnement wijzigen op MijnKPN.

zie link:
http://kpnmobile.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/1003

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yuanes
  • Laatst online: 31-05-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:53:
[...]

KPN heeft altijd leuke aanbiedingen. Bekijk snel alle aanbiedingen.

Tijdens Goeie Deals XL krijg je bij KPN 50% korting op alle Bel-SMS-Web abonnementen. De korting geldt 3 maanden bij een 1-jarig abonnement en 9 maanden bij een 2-jarig abonnement. Daarna betaal je het reguliere tarief. Wel kun je vanaf 3 maanden na ingang van je contract altijd zelf je abonnement bijstellen naar boven of beneden.

zie link
http://www.kpn.com/web/show/id=1146157

en dan even klikken op de 50% aktie

en deze:
http://kpnmobile.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/1003
Thanks staat er duidelijk bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robo1993
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-06 21:28
Ik snap niet helemaal hoe de "gronologische volgorde" van Typhone werkt... Mensen die een dag na mij besteld hebben krijgen vandaag een mail dat de telefoon+sim verstuurd is terwijl ik een uur geleden een mail krijg dat de One X grey-brown nog niet leverbaar is en wordt nageleverd en dat mijn sim is verzonden. Iemand enig idee waarom? Gisteren zei de twitter service van Typhone dat ze verwachtten dan vandaag een nieuwe lading telefoons kwam en die dan naar mij verzonden zou worden...

Dell U2412M, Intel Xeon W3680 @ 4,3GHz, AMD Radeon RX 5700XT, Scythe Mugen 2, Asus P6T, 12GB DDR3, Kingston A2000 NVMe 1TB, OCZ Vertex 4 120 GB, 2X 500GB WD Caviar Black RAID-0, Cooler Master Real Power M700W, Logitech G533, Logitech MX5500, @Odido 1 Gb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Robo1993 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:01:
Ik snap niet helemaal hoe de "gronologische volgorde" van Typhone werkt... Mensen die een dag na mij besteld hebben krijgen vandaag een mail dat de telefoon+sim verstuurd is terwijl ik een uur geleden een mail krijg dat de One X grey-brown nog niet leverbaar is en wordt nageleverd en dat mijn sim is verzonden. Iemand enig idee waarom? Gisteren zei de twitter service van Typhone dat ze verwachtten dan vandaag een nieuwe lading telefoons kwam en die dan naar mij verzonden zou worden...
Geen idee, maar ik heb het op 29 Maart in de ochtend besteld en verder nog helemaal niets gehoord. Ook niet van Vodafone...
Ik kreeg vandaag een bericht dat het erg druk was maar dat het binnen maximaal 5 dagen geleverd werd.
Ik heb ook al meerdere berichten gezien van mensen die na mij hebben besteld en hem ook inderdaad al of binnen hebben, of in de verzending zit.

Ach ja, ik kan nog wel even wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Iemand anders hier die ook op de bevestigingsmail van AMP aan het wachten is? (De mail die rond 21:00 de dag voor aflevering wordt verstuurd, om een preciezer tijdvak van bezorging mede te delen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk
  • Laatst online: 22:14

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

Morgen tussen 12.00 en 14.30 komt mijn telefoon :) Besteld bij Typhone. Wordt een slapeloze nacht.

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robo1993
GKW schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:07:
[...]

Geen idee, maar ik heb het op 29 Maart in de ochtend besteld en verder nog helemaal niets gehoord. Ook niet van Vodafone...
Ik kreeg vandaag een bericht dat het erg druk was maar dat het binnen maximaal 5 dagen geleverd werd.
Ik heb ook al meerdere berichten gezien van mensen die na mij hebben besteld en hem ook inderdaad al of binnen hebben, of in de verzending zit.

Ach ja, ik kan nog wel even wachten!
Ik heb hem de 28ste in de ochtend besteld en kreeg zeer snel daarna het bericht dat mijn contract goedgekeurd was. En nu vis ik op de een of andere manier voor de tweede dag achtereen achter het net voor mijn telefoon (waarvoor ik direct €22 heb betaald via iDeal) zodat mensen die hem na mij hebben besteld hem kunnen ontvangen... Ik heb geen geduld meer :9

Dell U2412M, Intel Xeon W3680 @ 4,3GHz, AMD Radeon RX 5700XT, Scythe Mugen 2, Asus P6T, 12GB DDR3, Kingston A2000 NVMe 1TB, OCZ Vertex 4 120 GB, 2X 500GB WD Caviar Black RAID-0, Cooler Master Real Power M700W, Logitech G533, Logitech MX5500, @Odido 1 Gb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
boratnl schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:09:
Iemand anders hier die ook op de bevestigingsmail van AMP aan het wachten is? (De mail die rond 21:00 de dag voor aflevering wordt verstuurd, om een preciezer tijdvak van bezorging mede te delen)
Wanneer word ik geïnformeerd in welk tijdvak de chauffeur langskomt?
U krijgt de avond voor de bezorging tussen 21:00 en 22:00 uur een sms en e-mail met daarin het tijdvak van maximaal twee uur waarin we bij u langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robo1993
jamesbond007uk schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:11:
Morgen tussen 12.00 en 14.30 komt mijn telefoon :) Besteld bij Typhone. Wordt een slapeloze nacht.
Wanneer heb jij hem besteld als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
boratnl schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:09:
Rond is een ruim begrip.
Ik kreeg de mijne geloof ik richting 10 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
staffordniko schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:11:
[...]

Wanneer word ik geïnformeerd in welk tijdvak de chauffeur langskomt?
U krijgt de avond voor de bezorging tussen 21:00 en 22:00 uur een sms en e-mail met daarin het tijdvak van maximaal twee uur waarin we bij u langskomen.
Ah ok, in mijn mail stond rond 21:00, maar aan de andere reactie hierboven te zien rond 22:00, stop ik maar met verversen.
Ik dank jullie voor het redden van mijn F5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
boratnl schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:13:
[...]

Ah ok, in mijn mail stond rond 21:00, maar aan de andere reactie hierboven te zien rond 22:00, stop ik maar met verversen.
Ik dank jullie voor het redden van mijn F5!
Ik zit er ook op te wachten. Ik laat het wel weten zodra ik hem binnen heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk

jamesbond007uk

Robo1993 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:11:
[...]

Wanneer heb jij hem besteld als ik vragen mag?
Vragen mag altijd hoor :) . Afgelopen donderdag rond 15.00 uur. Die avond rond 17.45 bevestiging.

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Telefoon is verstuurd door Typhone! Besteld op woensdag 28 maart, rond een uur of 11 's ochtends. Kreeg laat op dezelfde middag bericht dat het contract binnen was en de dag erna dat nummerbehoud rond was.

Geachte klant,

Bij dezen berichten wij u dat de onderstaande simkaart(en) en producten op 3 april 2012 per pakketpost van PostNL aan u verzonden zijn.

Verstuurde simkaarten:

- Vodafone simkaart

Verstuurde producten:

- 1x HTC One X White

U kunt de zending volgen op www.tracktrace.nl. U heeft daarvoor onderstaande gegevens nodig. U kunt ook op de onderstaande link klikken om rechtstreeks de verzendstatus te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij dezen berichten wij u dat de onderstaande simkaart(en) op 3 april 2012 per pakketpost van PostNL aan u verzonden zijn.

Verstuurde simkaarten:

- Vodafone simkaart

Oleee, telefoon 'verwachten' ze ook deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEasterEgg
Ik hoor iedereen van Typhone over, dat alleen de simkaart verstuurd is. Ik heb ook een mail gekregen waaruit ik denk dat de telefoon niet verstuurd is. Als ik op de website kijk dan staat er dat er een bestelling is verstuurd en als ik vervolgens op de tntlink klik dan staat er dat er een pakketje onderweg is van 555 gram, is dat niet wat zwaar voor alleen een simkaart?

Dus misschien een tip om even op TNT-link te klikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30

BPP

wph schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:26:
Telefoon is verstuurd door Typhone! Besteld op woensdag 28 maart, rond een uur of 11 's ochtends. Kreeg laat op dezelfde middag bericht dat het contract binnen was en de dag erna dat nummerbehoud rond was.

Geachte klant,

Verstuurde simkaarten:

- Vodafone simkaart

Verstuurde producten:

- 1x HTC One X White

Toch raar dat die persoon op twitter blijft beweren dat de witte One X pas aan het eind van de week binnen komt. Dit terwijl er al meerdere witte zijn verstuurd naar tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robo1993
MEasterEgg schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:30:
Ik hoor iedereen van Typhone over, dat alleen de simkaart verstuurd is. Ik heb ook een mail gekregen waaruit ik denk dat de telefoon niet verstuurd is. Als ik op de website kijk dan staat er dat er een bestelling is verstuurd en als ik vervolgens op de tntlink klik dan staat er dat er een pakketje onderweg is van 555 gram, is dat niet wat zwaar voor alleen een simkaart?

Bij mij ook 555 gram. Ik denk dat het gewoon een doosje met boekjes en dergelijken is. Maar ik hoop natuurlijk dat het "gewoon" een HTC One X is die erbij zit :P Kan iemand waarvan de telefoon zeker mee is gestuurd misschien kijken wat het gewicht bij Track & Trace code is?

[ Voor 0% gewijzigd door Robo1993 op 03-04-2012 21:34 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk

jamesbond007uk

MEasterEgg schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:30:

Oeps bij mij ook alleen de simkaart! Ik dacht ook dat de telefoon erbij zit want dik 520 gram is gewoon te zwaar voor alleen simkaart.........

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk

jamesbond007uk

wph schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:26:

Geachte klant,

Verstuurde simkaarten:

- Vodafone simkaart

Verstuurde producten:

- 1x HTC One X White

@WPH, hoe zwaar is jou pakket?

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 09:13
Voor de mensen met problemen met de klantenservice van Vodafone:
Als je niet wilt wachten tot week 17, of simpelweg de onduidelijke communicatie zat bent, raad ik aan om wat telefoon shops te bellen en vragen of ze de One X op voorraad hebben.

Heb ik vanochtend ook gedaan met goed resultaat: ze hadden hem op voorraad en zouden hem apart leggen. Ik heb meteen erna Vodafone gebelt met de melding dat ik mijn bestelling wilde annuleren.

Echter moet ik nog wel 3 - 4 dagen wachten tot mijn abo is terug gezet zodat ik kan verlengen bij de Belcompany.

Bij de Belcompany konden ze de telefoon echter maar 2 dagen achter houden. Ik ga donderdag wel eventjes langs om te kijken of er wat mogelijk is.
Is dat niet het geval, kan ik er nog steeds vanuit gaan dat ik hem dan uiterlijk begin volgende week kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene_op_adsl
Maffo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:40:

Echter moet ik nog wel 3 - 4 dagen wachten tot mijn abo is terug gezet zodat ik kan verlengen bij de Belcompany.
Ook ik heb mijn bestelling bij VF gisteren geannuleerd. Op zijn vroegst vrijdag a.s. zal het oude abo weer verlengbaar worden, volgens een medewerker van de klantenservice. Ik moest rekening houden met zeker 5 werkdagen.... We gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

jamesbond007uk schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:38:
[...]

@WPH, hoe zwaar is jou pakket?
Zendinggegevens:

3S-code: 3Sxxxxxxxxxxx
Omvang: 1 pakket(ten)
Gewicht: 405 g
Verzekerd: € 500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robo1993
wph schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:58:
[...]

Zendinggegevens:

3S-code: 3Sxxxxxxxxxxx
Omvang: 1 pakket(ten)
Gewicht: 405 g
Verzekerd: € 500
Hmmmmm. Gewicht is nog lager dan mijn "alleen sim verzending", maar bij mij staat er geen verzekering bij. En bij de andere "alleen sim-mers"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
Ik heb zojuist mail gehad van GSMeasy met:

Dag en tijdvak van leveren: 04-04-12 tussen 15:40 en 17:40 uur

Morgen binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Zojuist sms van AMPlogic: morgen tussen 16.20 en 18.00 word het toestel (zwarte one x geleverd). Al met al best snel vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
@ up
Ik ook tussen 11:40 en 13:00 Oh man dat gaat lang duren morgenochtend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk

jamesbond007uk

Robo1993 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:00:
[...]

Hmmmmm. Gewicht is nog lager dan mijn "alleen sim verzending", maar bij mij staat er geen verzekering bij. En bij de andere "alleen sim-mers"?
Bij mij ook niet verzekerd, we 520gram......worden we nu allemaal voor de gek gehouden en zit er toch stiekem de HTC One X erbij ?

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Typhone, 405 gram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Via Hi shop besteld geeft aan in de track & trace (waarvan de link weer eens niet werkt en je de code handmatig uit de link moet halen) :
Gewicht: 685 g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knetterboy3
  • Laatst online: 19-08 22:07
Hier ook Typhone.
1 pakket, 405 gram.
Verzekerd: €500

Wordt morgenochtend bezorgd. Simkaart + One X Brown/Grey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk

jamesbond007uk

Met telefoon of alleen de simkaart? Bij mij Typhone, sim kaart 520 gram

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robo1993
Weet iemand hier hoe de Vodafone sims normaal geleverd worden? Met doos en boekjes of gewoon in een enveloppe zoals bij bijvoorbeeld "Simpel" het geval geval is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEasterEgg
Ook geen verzekering hier ik moet er wel voor tekenen. Vreemd misschien krijgen we alvast een handleiding opgestuurd 8)7 Ik ga morgenvroeg maar even bellen. Want simkaart heb ik pas later nodig aangezien ik pas in mei overstap. Dus die haal ik wel een keer eind deze week op maar als de HTC erbij zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik krijg ook net mijn mailtje van AMP... Tussen 08:45 en 10:45 morgenochtend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand met nummerbehoud bij Typhone de HTC One X al binnen?
Of al te weten gekregen over wanneer je em krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:15:
Heeft er iemand met nummerbehoud bij Typhone de HTC One X al binnen?
Of al te weten gekregen over wanneer je em krijgt?
Ja ik, zie mijn reacties op deze pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guru2001
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-03-2018
Orderstatus
Ordernummer: xxxxxxx

Datum: Status:
03-04-2012 Aflevertijdstip wordt aangemaakt
03-04-2012 Tijdvak bekend
03-04-2012 Start planning
03-04-2012 Pakket is klaargemaakt
02-04-2012 Abonnement wordt aangesloten
02-04-2012 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
29-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
29-03-2012 Abonnement wordt aangesloten
28-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
28-03-2012 Voorraad controle
28-03-2012 Bestelling geplaatst

Wij komen uw pakket afleveren op 04-04-12
(Indien de aflevertijd hierboven niet vermeld is, dan is deze per e-mail en/of sms naar u verstuurd of zal deze naar u worden verstuurd de dag voor de aflevering).

ja eindelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wph schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:18:
[...]

Ja ik, zie mijn reacties op deze pagina.
Oke bedankt!
Betekent dat ik gewoon even geduldig moet blijven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looner
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-09 08:18
Vandaag een sms gekregen van KPN dat mijn one x verstuurd is en ik het morgen kan verwachten per post.

Op 21-03 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixeled
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-09 20:04
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:22:
Oke bedankt!
Betekent dat ik gewoon even geduldig moet blijven :p
Ik was een hele late beslisser en heb de witte One-X vorige week donderdagavond (29-03) nog bij Typhone besteld om de Vodafone actie mee te pikken. Pas de volgende dag rond 12.30 heb ik het contract uitgeprint, ondertekend, ingescand en teruggemaild omdat ik thuis geen (werkende) printer heb. Heb diezelfde middag nog even telefonisch contact met een medewerkster van Typhone omdat ik wat vage mailtjes kreeg, en ik moet zeggen dat ze behoorlijk wanhopig klonk, die lui zijn echt overspoeld met werk. Honderden bestellingen had ze het over met deze actie (dus ook de Samsung telefoons meegerekend). Sinds vrijdag staat m'n bestelling op de 'contract ontvangen, word gecontroleerd' status...

Denk dat we dus sowieso met z'n allen geduldig moeten zijn totdat ze daar alles weer een beetje bijgewerkt hebben, het komt vast vanzelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Over typhone gesproken, jullie moeten niet blindstaren op het pakketgewicht. Bij mij is de sim én de telefoon verzonden (staat in de mail) en het pakket weegt 420 gram. En lijkt me stug dat een simkaart tot 500 euro is verzekerd. (ook btw laag voor de telefoon)

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:56
Ik ook Typhone
Ook sim die morgen bezorgd wordt, telefoon (One X brown-gray) niet leverbaar en wordt nabezorgd
Pakket weegt 560 gram, niet verzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk

jamesbond007uk

Denzis schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:30:
Over typhone gesproken, jullie moeten niet blindstaren op het pakketgewicht. Bij mij is de sim én de telefoon verzonden (staat in de mail) en het pakket weegt 420 gram. En lijkt me stug dat een simkaart tot 500 euro is verzekerd. (ook btw laag voor de telefoon)
Simkaart wordt niet verzekerd verstuurd :)
Maar nog steeds klopt het gewicht echt niet. Misschien een leuke kado :?

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
jamesbond007uk schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:32:
[...]

Of een fout vermeld gewicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
jamesbond007uk schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:32:
[...]

Klopt, hier zit natuurlijk ook de telefoon bij! wel apart dat jullie simkaart meer weegt dan mijn telefoon én simkaart!
ik heb overigens de grijze besteld. vandaar de snellere levering misschien Afgelopen donderdag alles met het contract gedaan etc

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk

jamesbond007uk

Denzis schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:34:
[...]

Klopt, hier zit natuurlijk ook de telefoon bij! wel apart dat jullie simkaart meer weegt dan mijn telefoon én simkaart!
ik heb overigens de grijze besteld. vandaar de snellere levering misschien Afgelopen donderdag alles met het contract gedaan etc
Ik heb ook de grijze besteld en ook afgelopen donderdag besteld. We wachten wel af. Ik ga nu hopelijk rustig slapen. Morgen weer vroeg op.....

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Laatst online: 28-10-2024
Donderdagavond laat (tegen 12u) mn contract naar Typhone gestuurd voor de witte. Sinds 30 maart staat het op 'contract wordt gecontroleerd op juistheid'. Vind het wel lang duren....

Maar goed, kreeg een sms van Vodafone dat m'n nummerbehoud is goedgekeurd dus er zit actie in en t gaat dus wel goedkomen :) moet toch wachen tot ik m'n hoesje binnen heb voor ik m'n telefoon wil gebruiken dus heb geen haast haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Florine schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:37:
Donderdagavond laat (tegen 12u) mn contract naar Typhone gestuurd voor de witte. Sinds 30 maart staat het op 'contract wordt gecontroleerd op juistheid'. Vind het wel lang duren....

Maar goed, kreeg een sms van Vodafone dat m'n nummerbehoud is goedgekeurd dus er zit actie in en t gaat dus wel goedkomen :) moet toch wachen tot ik m'n hoesje binnen heb voor ik m'n telefoon wil gebruiken dus heb geen haast haha
Waar kan je status bekijken?
Orderstatus bij typhone?
Want dat werkt bij mij dus niet :o
Heb wel mailtje gekregen dat het in behandeling is bij vodafone
Pagina: 1 ... 26 ... 36 Laatste

Let op:
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.

Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.