Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
niekdejong schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:21:
Eerst had ik het toestel besteld op de Hi.nl webshop, maar na wat research kwam ik er dus achter dat deze alleen de witte zouden leveren (de eerste 2 maanden).
Bron? Ik heb de grey in bestelling staan sinds een uurtje maar als ik hier 2 maanden op moet wachten wordt ik niet vrolijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 22:20
Mijn order van Typhone staat nog steeds op de volgende status al sinds 30-03-2012:
---------
We hebben uw contract ontvangen. Wanneer er bepaalde zaken ontbreken of onduidelijk zijn zullen wij u hierover berichten. Indien alles in orde is wordt de aanvraag z.s.m. verder in behandeling genomen.
---------
Vanochtend kreeg ik wel de mail van vodafone die eerder ook genoemd werd waarin werd aangegeven dat ik een prachtig toestel in handen heb.

Tot slot als ik kijk op de link voor nummerbehoud van vodafone dan is er nog niets bekend.

Zijn er meer mensen bij wie het zo verloopt?

Ter aanvulling, ik ben op dit moment klant bij Telfort en heb nummerbehoud aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:47

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

jooproo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:31:
[...]

CLB, ergens in het topic kwam iemand (of meerder) langs, die graag een witte willen maar een zwarte krijgen. Misschien kun je ruilen met iemand?
V&A aangeboden: Teruil : HTC One X Zwart tegen iPhone 4S/HTC One X Wit

Hoppa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Kan ook nog idd, maar dan klopt 't IMEI-nummer weer niet met m'n contract/gegevens...
Tevens durf ik met vrij grote zekerheid te zeggen dat de One X weer snel de deur uitgaat :p

Ach het maakt dus niet zoveel uit, alleen wit viel me persoonlijk wat tegen, zwart nog nooit gezien :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene_op_adsl
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-12-2022
Hebben al meer mensen die direct bij Vodafone hadden besteld iets meer nieuws gekregen? Of staat het nog steeds op week 16?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:41
®icha®d schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:32:
Mijn order van Typhone staat nog steeds op de volgende status al sinds 30-03-2012:
---------
We hebben uw contract ontvangen. Wanneer er bepaalde zaken ontbreken of onduidelijk zijn zullen wij u hierover berichten. Indien alles in orde is wordt de aanvraag z.s.m. verder in behandeling genomen.
---------
Heb geen nummerbehoud aangevraagt, maar inderdaad nog steeds op de zelfde status. Terwijl ze het contract al vanaf donderdag middag in hun bezit hebben :(

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
Was helemaal klaar met de hi web gebeuren.
Phone house in Almelo gebeld, ja ze hadden nog 1 op voorraad achter laten leggen en hem net opgehaald.
Sterkte hier mensen ik ga nu door naar het ervarings topic van de htc One X
Hi deed niet moeilijk over annulering en meneer kon mij vertellen dat HI ook niet op planning had staan om hem bij release te leveren, hoelang het dan wel duurt geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Bij Hi heb ik nu ook een pakket nummer staan in mijn order status. Dus hopelijk morgen ook de One X binnen. Werd vanmorgen ook gebeld maar kon de telefoon helaas niet aannemen. Maar goed, we zullen het zien!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
Ik heb net gekregen een email van VF waarin het staat dat ik een nieuw blackberry hebt. Heel vreemd...

"Goed dat je er bent. We hopen dat je net zo snel vertrouwd met ons raakt als toen je zakelijk aan ons verbonden was. Aan je nieuwe BlackBerry zal het niet liggen. Dat is een fantastisch toestel waarmee je via het supersnelle en betrouwbare netwerk van Vodafone makkelijk het internet op kunt, waar en wanneer je wilt. Wij doen er alles aan om je zo goed mogelijk op weg te helpen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Zinu schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:20:
Ik heb nog niks mbt "aanvraag van Vodafone". Als ik over een paar uur niks heb ga ik effe bellen, want ze komen volgens planning morgenvroeg al...
Hell yeah, ik kreeg dat mailtje net ook :) Morgenochtend is 'ie dus hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:28

JB

Cédric roelt!

floepie05 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:44:
Ik heb net gekregen een email van VF waarin het staat dat ik een nieuw blackberry hebt. Heel vreemd...

"Goed dat je er bent. We hopen dat je net zo snel vertrouwd met ons raakt als toen je zakelijk aan ons verbonden was. Aan je nieuwe BlackBerry zal het niet liggen. Dat is een fantastisch toestel waarmee je via het supersnelle en betrouwbare netwerk van Vodafone makkelijk het internet op kunt, waar en wanneer je wilt. Wij doen er alles aan om je zo goed mogelijk op weg te helpen."
Boeiend, bel met hun en vraag wat er mis gegaan is. Man wat een bagger in die topics over de One X :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:09
Ik heb ook het Vodafone mailtje binnen "welkom nieuwe klant bla bla" terwijl ik al klant ben, maar ok.
Op GSMEasy status nog geen wijziging sinds 28-03; toestel niet op voorraad.
Inmiddels had ik begrepen dat de witte er ook niet meer is via dit forum? Met andere woorden; brutale mensen hebben de halve wereld blijkt maar weer; zelf AMP bellen en je krijgt 'm voor je beurt; niet bellen en je moet dus wachten op de volgende leveringen omdat ze het niet meer op volgorde kunnen afwerken (AMP gooit de volgorde door de war denk ik).
We wachten het af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Klopt, ik zit in dezelfde situatie. Heb net dus ook maar even naar AMP gebeld en de vrouw vertelde mij dat haar collega's ermee bezig waren en ik dus nog even moest wachten. Zij kon namelijk nog geen afspraak voor mij maken.

Gaat om een zwart toestel trouwens. Die is volgens mij nog gewoon op voorraad.

Dus...nog maar ff wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-08 15:00
Soeski schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:49:
Ik heb ook het Vodafone mailtje binnen "welkom nieuwe klant bla bla" terwijl ik al klant ben, maar ok.
Op GSMEasy status nog geen wijziging sinds 28-03; toestel niet op voorraad.
Inmiddels had ik begrepen dat de witte er ook niet meer is via dit forum? Met andere woorden; brutale mensen hebben de halve wereld blijkt maar weer; zelf AMP bellen en je krijgt 'm voor je beurt; niet bellen en je moet dus wachten op de volgende leveringen omdat ze het niet meer op volgorde kunnen afwerken (AMP gooit de volgorde door de war denk ik).
We wachten het af :)
Ik heb dus precies hetzelfde als jou. Ik had gebeld naar AMP en idd de witte variant is niet meer op voorraad bij AMP. En inderdaad niet op je beurt/aan de regels houden wordt beloont :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Laatst online: 28-03 10:03
CLB schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:33:
Kan ook nog idd, maar dan klopt 't IMEI-nummer weer niet met m'n contract/gegevens...
Tevens durf ik met vrij grote zekerheid te zeggen dat de One X weer snel de deur uitgaat :p

Ach het maakt dus niet zoveel uit, alleen wit viel me persoonlijk wat tegen, zwart nog nooit gezien :+
Wacht even. Maakt het echt uit of je IMEI nummer klopt met je contract? Ik dacht dat je contract alleen met je SIM is aangebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Tuurlijk maakt dat niet uit, maar voor m'n persoonlijke administratie wil ik het, het liefst kloppend hebben :)
Mocht ik nou niet meer kunnen switchen naar zwart en ik een witte krijg, probeer ik wel ergens te ruilen idd.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:49
Arshedes schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:22:
[...]
Heb net gebeld om een afspraak te maken. Maar helaas is het toestel HTC One X (wit) niet meer op voorraad bij AMP.
Ik kreeg om 11:30 de mail van Vodafoon binnen "gefeliciteerd met uw nieuwe toestel', daarom maar eens gebeld met APM voor de witte X-one. Die was toen nog wel op voorraaad, of ze zijn al toegewezen en heeft het niet te maken met wanneer je belt voor een afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:42
Ook ik heb een verandering in mijn orderstatus bij Hi. Pakket wordt gereed gemaakt. Kan track en trace nummer al zien dus verwacht dat telefoon vandaag wordt verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
vassago schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:00:
[...]

Ik kreeg om 11:30 de mail van Vodafoon binnen "gefeliciteerd met uw nieuwe toestel', daarom maar eens gebeld met APM voor de witte X-one. Die was toen nog wel op voorraaad, of ze zijn al toegewezen en heeft het niet te maken met wanneer je belt voor een afspraak.
Dat zou inderdaad kunnen. Helaas voor mij zit er dan niets anders op dan afwachten. So be it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjelnir
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 18:54
Net de order bevestiging en abo bevestiging van gsmeasy gehad. Gisteren besteld en morgen ochtend al binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Ik heb m'n contract en al m'n benodigde documenten vanmiddag tegen half 12 gemaild naar Typhone. Benieuwd wanneer ik wat hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Nee, we hebben liever dat je ontopic blijft ;)

[ Voor 71% gewijzigd door RoD op 03-04-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:56
Net met Typhone gebeld (13 minuten in de wacht voor 2 minuten bellen).
Ze gaan hun uiterste best doen om alles deze week bij de klanten binnen te laten komen.
Dat het abonnement eerder ingaat klopt. Is niet netjes maar wel zoals het altijd gaat. Meestal zijn de toestellen direct leverbaar en dat is nu dus niet zo, waardoor dit soort slordigheden kunnen ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:10
Dit voegt niets toe aan het topic.

[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 03-04-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Post aub informatie waar anderen wat aan hebben. Het is niet interessant om te lezen dat je in de wacht hangt bij de helpdesk, dat je je contract hebt opgestuurd of dat je vindt dat het nu wel heel erg lang duurt. Mensen komen hier om informatie te vinden, niet om andermans dagboek te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagean
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-03-2021
Heb net met VF gebeld, mensen die bij de webshop van VF zelf besteld hebben kunnen hun telefoon waarschijnlijk pas in week 17 ontvangen. Week 16 worden ze geleverd bij hun en dus in week 17 waarschijnlijk pas uitgeleverd, ik heb mijn bestelling geannuleerd, nu hopen dat ze mijn oude contract weer snel terugzetten, volgens VF duurt dat 3-5 dagen, afsluiten gaat in seconden, maar annuleren duurt dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:28
®icha®d schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:32:
---------
---------
Vanochtend kreeg ik wel de mail van vodafone die eerder ook genoemd werd waarin werd aangegeven dat ik een prachtig toestel in handen heb.

Tot slot als ik kijk op de link voor nummerbehoud van vodafone dan is er nog niets bekend.

Zijn er meer mensen bij wie het zo verloopt?

Ter aanvulling, ik ben op dit moment klant bij Telfort en heb nummerbehoud aangevraagd.
Bij mij ook. Donderdagavond besteld, op 30-03-2012 het contract ingestuurd omstreeks 14.45 (eerder had ik nie de gelegenheid om de papieren in te scannen).. :P

Ik ben op dit moment klant bij Hi en heb ook nummerbehoud aangevraagd.. Ik vermoed dat ze gewoon FIFO werken, dus ik wacht nog even rustig af. Ik zit op dit moment nog relatief verder van het einde van mijn contractdatum af (maand + 3 weken) dus zo erg zit ik er niet mee.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

jooproo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:17:
Net met Typhone gebeld (13 minuten in de wacht voor 2 minuten bellen).
Ze gaan hun uiterste best doen om alles deze week bij de klanten binnen te laten komen.
Dat het abonnement eerder ingaat klopt. Is niet netjes maar wel zoals het altijd gaat. Meestal zijn de toestellen direct leverbaar en dat is nu dus niet zo, waardoor dit soort slordigheden kunnen ontstaan.
Dat betekent dus dat het abbo in gaat wanneer je een felicitatie mail van Vodafone krijgt??? Rare zaak. GSM-easy heeft bijv mijn handtekening en kopiën van paspoort en bankpasje nog niet - overhandig ik bij aflevering aan de koerier....

Op mijn order statuspaginga staat toestel is nog in bestelling is. Heb een kwartier geleden gebeld , vriendelijke tefefoniste zei "ze waren er mee bezig o.a. met mijn order, ze kon verder nog niks zeggen , maar ik word teruggebeld..."

Afwachten dan maar... spannend....

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
als ik nu op de website van GSMeasy kijkt is de melding met 'wegens grote drukte' verdwenen en zit er een "binnen 24 uur geleverd" labeltje op.
zowel zwart als wit lijkt voldoende op voorraad te zijn... dus voor de mensen die 'm snel willen hebben, grijp uw kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:56
Merlijn_merlin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:27:
[...]

Dat betekent dus dat het abbo in gaat wanneer je een felicitatie mail van Vodafone krijgt??? Rare zaak. GSM-easy heeft bijv mijn handtekening en kopiën van paspoort en bankpasje nog niet - overhandig ik bij aflevering aan de koerier....
Nee, je krijgt van Vodafone (via info@typhone.nl) en bericht dat het contract is goedgekeurd met een bijlage, waarin je nieuwe nummer staat en onderaan in die bijlage staat dat het contract ingaat op 30-3-2012 :O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene_op_adsl
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-12-2022
Lagean schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:22:
Heb net met VF gebeld, mensen die bij de webshop van VF zelf besteld hebben kunnen hun telefoon waarschijnlijk pas in week 17 ontvangen. Week 16 worden ze geleverd bij hun en dus in week 17 waarschijnlijk pas uitgeleverd, ik heb mijn bestelling geannuleerd, nu hopen dat ze mijn oude contract weer snel terugzetten, volgens VF duurt dat 3-5 dagen, afsluiten gaat in seconden, maar annuleren duurt dagen.
Same here, en de datum bij hun op de site is nog steeds niet aangepast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
shameete schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:28:
als ik nu op de website van GSMeasy kijkt is de melding met 'wegens grote drukte' verdwenen en zit er een "binnen 24 uur geleverd" labeltje op.
zowel zwart als wit lijkt voldoende op voorraad te zijn... dus voor de mensen die 'm snel willen hebben, grijp uw kans :)
Heb ook even gekeken en inderdaad. Labeltje met 24u staat er nu voor die One X. Zowel wit of zwart. Zou wel heel raar zijn als mensen die bv vandaag bestellen sneller krijgen geleverd dan iemand met een pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maakla
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-09 10:47
BelSimpel komt haar belofte van levering binnen 24 uur in ieder geval niet na (maandag besteld, phone only). Vandaag staat op de website dat de telefoon vandaag binnenkomt bij BelSimpel, maar mevrouw aan telefoon wist te melden dat dit niet eerder dan morgen was. Er zou wel al een lichting zijn uitgeleverd maar die was "kleiner dan gehoopt".
Nu mag je blij zijn als je je telefoon "hopelijk deze week" ontvangt. Jammer dat ik al betaald heb. Ik heb er niet zo'n moeite mee dat het allemaal wat langer duurt, maar je moet geen beloftes doen die je niet kan waarmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Zijn er nog mensen die zelf gebeld zijn door AMP logistics? Ik wou niet zelf bellen maar gewoon geduldig afwachten, maar heb nog steeds geen telefoontje gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
staffordniko schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:35:
Zijn er nog mensen die zelf gebeld zijn door AMP logistics? Ik wou niet zelf bellen maar gewoon geduldig afwachten, maar heb nog steeds geen telefoontje gekregen.
Geduldig afwachten?

Pak de telefoon en bel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjelnir
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 18:54
Ik werd gisteravond zelf gebeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 23:27
Mijn ordernummer bij Vodafone werkt niet eens meer nu! Ongebruikt/invalid. Ja he zeg.

[ Voor 22% gewijzigd door Cilph op 03-04-2012 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:43
Ik niet. Had vanochtend gebeld, toen melde ze me dat ik nog geen afspraak kon maken, omdat eerst bij vodafone iets definitief moest zijn en dat ze mij zouden bellen als dat zo was. Kwam vanmiddag weer thuis mailtje dat mijn bestelling definitief was en dat ik een afspraak zou hebben op 00-00-00 tussen en. Dit staat ook op de AMP site. Misschien dat ik zo toch nog een keer ga bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
@hierboven, dat mailtje heb ik ook gehad, daar staat die link in :)
ik ben ook niet gebeld, maar bij m'n bevestiging van GSMeasy/AMP stond er een linkje in het mailtje waarop je de afleverdatum/tijd kon aanpassen.
toen kon ik via een kalender e.d. m'n afspraak zelf inplannen.. nadat ik op bevestigen had gedrukt kreeg ik ook nog een mailtje dat de afspraak definitief is. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Shanquish op 03-04-2012 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

jooproo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:32:
[...]

Nee, je krijgt van Vodafone (via info@typhone.nl) en bericht dat het contract is goedgekeurd met een bijlage, waarin je nieuwe nummer staat en onderaan in die bijlage staat dat het contract ingaat op 30-3-2012 :O.
Joopoo: ik heb bij gsmeasy een contract afgesloten...daar gaat het wat anders: geen gg opsturen, maar aan de koerier gg kopiëren en ondertekenen.

Vodafoon mail had geen bijlage maar: als onderwerp voel je al een beetje thuis bij Vodafoon?

:+

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 11-09 18:49
jooproo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:32:
[...]

Mijn abonnement is 29-03-2012 ingegaan zie ik nu, en ik heb mijn toestel nog niet 8)7

Nou hopelijk komt het toestel vandaag binnen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
  • Laatst online: 12-09 22:20
Steephh schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:24:
[...]

Bij mij ook. Donderdagavond besteld, op 30-03-2012 het contract ingestuurd omstreeks 14.45 (eerder had ik nie de gelegenheid om de papieren in te scannen).. :P

Ik ben op dit moment klant bij Hi en heb ook nummerbehoud aangevraagd.. Ik vermoed dat ze gewoon FIFO werken, dus ik wacht nog even rustig af. Ik zit op dit moment nog relatief verder van het einde van mijn contractdatum af (maand + 3 weken) dus zo erg zit ik er niet mee.
Fifo zit wat in natuurlijk. Maar uiteraard is het weer net of zitten we te wachten op een nieuwe doos lego :+
Het duurt voor mij ook nog tot 7-05 voor mijn oude abbo is afgelopen en ik verwacht dan ook dat het geen probleem is.
* Dan kan ik eerst de gebruikers ervaringen ook even afwachten. Ik heb de meeste zorgen over batterijduur in de dagelijkse praktijk. Iedere nacht opladen is geen probleem. Maar een dag in gebruik moet wel lukken.*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Wat gaan we nou beleven :+
Ik bel met Typhone, ongeveer 3x geprobeerd, 10 minuten lang, maar okee, eindelijk iemand aan de lijn..
Ordernummer doorgegeven en gevraagd of de kleur nog gewisseld kon worden... Uhm even 2 tellen zoeken.
'Helaas meneer, dat gaat niet meer lukken...' 'o okee, jammer' 'Want het toestel is al ingepakt voor verzending'

En dat heb ik hier nog niet gelezen eigenlijk... Witte One X bij Typhone.nl :)
Besteld op / in de nacht van 28/29 februari, contract verzonden op de 29e, contract ontvangen op de 29e..
Contract goedgekeurd door Vodafone op de 30e en nu zal het toestel dus morgen 4 april arriveren, nouja best!

Vanochtend kreeg ik nog een automatische mail dat de witte One X niet op voorraad was... lekker gek :)

Status op de website zegt ook niks over al klaar voor verzending, T&T nummer... Dus ik zie het dan maar...
Verwacht nog wel een mail straks (geautomatiseerd of niet),, want ik moet immers +/- €220,00 aan de deur betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLevi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-07 13:48
Donderdag komt Hi m'n telefoon brengen! Hoera!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-07 14:45
Voor mensen die al Vodafone hadden maar toch een nieuw Vodafone abonnement hadden afgesloten tijdens de goede actie en daardoor hun oude/huidige nummer verliezen:

Ik werd net gebeld door Vodafone nadat ik vorige week mijn abonnement had beëindigd, en ze boden een 0 euro abonnement aan (dus pre-paid like waarbij je alleen betaald zodra je echt belt). Op die manier blijf je je nummer behouden voor 0 euro, en kan je dus bijvoorbeeld een voicemail inspreken met je nieuwe nummer erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
maakla schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:34:
BelSimpel komt haar belofte van levering binnen 24 uur in ieder geval niet na (maandag besteld, phone only). Vandaag staat op de website dat de telefoon vandaag binnenkomt bij BelSimpel, maar mevrouw aan telefoon wist te melden dat dit niet eerder dan morgen was. Er zou wel al een lichting zijn uitgeleverd maar die was "kleiner dan gehoopt".
Nu mag je blij zijn als je je telefoon "hopelijk deze week" ontvangt. Jammer dat ik al betaald heb. Ik heb er niet zo'n moeite mee dat het allemaal wat langer duurt, maar je moet geen beloftes doen die je niet kan waarmaken.
Als ze hem voor vanavond bij Belsimpel niet opsturen, ga ik deze annuleren. Mij werd gister namelijk beloofd dat ie vandaag zou worden opgestuurd. Bij studentmobiel is die met bel-sms-web smart 150 min ook iets goedkoper, dus dan bestel ik hem daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Arshedes schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:33:
[...]

Heb ook even gekeken en inderdaad. Labeltje met 24u staat er nu voor die One X. Zowel wit of zwart. Zou wel heel raar zijn als mensen die bv vandaag bestellen sneller krijgen geleverd dan iemand met een pre-order.
Maar dat is inderdaad wel wat er nu gebeurt helaas. Zoals ik al zei, als je de eerste wil zijn moet je zelf bellen en dan krijg je gewoon je toestel. Als je netjes wacht tot zij jou bellen sluit je achter in de rij aan. Het is natuurlijk wel gek dat mensen die maandag bestellen, nu al een bevestiging hebben en morgen een levering terwijl bij anderen de status sinds vorige week woensdag nog niet veranderd is en nog geen nieuws hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
  • Laatst online: 13-09 17:36
CLB schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:45:
En dat heb ik hier nog niet gelezen eigenlijk... Witte One X bij Typhone.nl :)
Besteld op / in de nacht van 28/29 februari, contract verzonden op de 29e, contract ontvangen op de 29e..
Contract goedgekeurd door Vodafone op de 30e en nu zal het toestel dus morgen 4 april arriveren, nouja best!
Ook raar ik heb 28ste besteld en 29ste alles opgestuurd en tot op heden niks gehoord van Typhone of Vodafone via twitter melden ze me alleen dat ze alle documenten hebben ontvangen :/ Dus volgens mij gaat niet echt op volgorde daarzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Voor de Hi bestellers en die bericht hebben gekregen dat deze geleverd wordt, hebben jullie een witte of een grijze besteld? N.a.v. het eerdere (nep?)bericht dat grijze voorlopig niet leverbaar zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
letskeepitsafe schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:47:
Voor mensen die al Vodafone hadden maar toch een nieuw Vodafone abonnement hadden afgesloten tijdens de goede actie en daardoor hun oude/huidige nummer verliezen:

Ik werd net gebeld door Vodafone nadat ik vorige week mijn abonnement had beëindigd, en ze boden een 0 euro abonnement aan (dus pre-paid like waarbij je alleen betaald zodra je echt belt). Op die manier blijf je je nummer behouden voor 0 euro, en kan je dus bijvoorbeeld een voicemail inspreken met je nieuwe nummer erin.
klinkt aantrekkelijk, zat er ook een minimale periode aan?
je hebt toch een abbo op je naam staan, en staat dus ook als zodoende geregistreerd bij bijv. EDR of Experian. wat evt. in de weg kan staan als je over een jaar of 2 jaar weer gaat shoppen....
als er geen minimale periode aan vast zit dan is het voor de eerste paar maandjes best handig :)

edit: volgens dit forum zitten er toch wat haken en ogen aan, beter is het om over te stappen naar prepaid dus..

[ Voor 9% gewijzigd door Shanquish op 03-04-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 11-09 18:49
Pfff gisteren zei Typhone op Twitter dat het toestel vandaag geleverd zou worden, maar nu zeggen ze ineens dat het toestel klaar staat om verzonden te worden en binnen 3 dagen wordt geleverd :( Volgens mij roepen ze maar wat op Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowron
  • Niet online
lauw8 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:48:
[...]

Als ze hem voor vanavond bij Belsimpel niet opsturen, ga ik deze annuleren. Mij werd gister namelijk beloofd dat ie vandaag zou worden opgestuurd. Bij studentmobiel is die met bel-sms-web smart 150 min ook iets goedkoper, dus dan bestel ik hem daar!
Hmmm, het gaat bij mij om een verlening van een abbo. Gisteren 2x gebeld met Belsimpel en een keer gemaild. Eerst krijg ik te horen dat Vodafone info niet terug koppelt, de 2de keer bellen hadden ze het toestel net binnen en zou de avond erop gekoppeld worden naar Vodafone (huh?? zie eerste keer). En op de mail krijg ik te horen dat vandaag de toestellen binnenkomen en dat vandaag alles gereed zou zijn.

Ook nog maar ff met Vodafone gebeld 2x om te kijken of alles wel klopt. Zeggen die tot mijn verbazing dat Belsimpel nooit iets op heeft gestuurd.... Ik kreeg het advies van Vodafone om de deal maar af te blazen, maar ik ben geduldig.

Wel grappig is dat nadat ik gebeld heb in een keer m'n status veranderde naar dat het toestel voor mij gereserveerd werd. Tegen 5en bel ik Vodafone weer om te kijken hoe het staat. Geen koppeling = annuleren bij Belsimpel.

Leuk detail: Besteld op 26 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 22:30
Zojuist een smsje van KPN dat mijn order ook verzonden is en dat ik het pakketje morgen kan verwachten op het door mij opgegeven adres. (heb de grijze besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-07 14:45
shameete schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:52:
[...]

klinkt aantrekkelijk, zat er ook een minimale periode aan?
je hebt toch een abbo op je naam staan, en staat dus ook als zodoende geregistreerd bij bijv. EDR of Experian. wat evt. in de weg kan staan als je over een jaar of 2 jaar weer gaat shoppen....
als er geen minimale periode aan vast zit dan is het voor de eerste paar maandjes best handig :)

edit: volgens dit forum zitten er toch wat haken en ogen aan, beter is het om over te stappen naar prepaid dus..
Zo te horen gewoon per maand op te zeggen zonder vaste beginperiode. Ik neem het puur zodat ik een aantal maanden een voicemail kan laten afspelen voor bedrijven/mensen die mijn nieuwe nummer nog niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Zojuist op de MyCom site gekeken, stond nog niet vermeld hier in het topic. Site zegt in bestelling. Helpdesk gebeld, deze verwacht ze vandaag nog binnen. Ze verwachten er nog net iets meer te krijgen dan dat er gereserveerd zijn. Ik heb het hier overigens over de grijze/zwarte.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Braindamage1989 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:03:
[...]

Hmmm, het gaat bij mij om een verlening van een abbo. Gisteren 2x gebeld met Belsimpel en een keer gemaild. Eerst krijg ik te horen dat Vodafone info niet terug koppelt, de 2de keer bellen hadden ze het toestel net binnen en zou de avond erop gekoppeld worden naar Vodafone (huh?? zie eerste keer). En op de mail krijg ik te horen dat vandaag de toestellen binnenkomen en dat vandaag alles gereed zou zijn.

Ook nog maar ff met Vodafone gebeld 2x om te kijken of alles wel klopt. Zeggen die tot mijn verbazing dat Belsimpel nooit iets op heeft gestuurd.... Ik kreeg het advies van Vodafone om de deal maar af te blazen, maar ik ben geduldig.

Wel grappig is dat nadat ik gebeld heb in een keer m'n status veranderde naar dat het toestel voor mij gereserveerd werd. Tegen 5en bel ik Vodafone weer om te kijken hoe het staat. Geen koppeling = annuleren bij Belsimpel.

Leuk detail: Besteld op 26 maart
Jammer van Belsimpel. Had altijd goeie ervaringen met ze.

Hou je ons op de hoogte, dan doe ik dat ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowron
  • Niet online
lauw8 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:27:
[...]

Jammer van Belsimpel. Had altijd goeie ervaringen met ze.

Hou je ons op de hoogte, dan doe ik dat ook ;)
Ik kreeg net van Vodafone bevestiging dat alles is goedgekeurd.
Nu ligt de bal dus bij Belsimpel, ik bel deze vanavond om te kijken of de foon nog de deur uit gaat.

Ik hou je op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Kluutmaran schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:48:
Voor de Hi bestellers en die bericht hebben gekregen dat deze geleverd wordt, hebben jullie een witte of een grijze besteld? N.a.v. het eerdere (nep?)bericht dat grijze voorlopig niet leverbaar zou zijn.
Status van mijn bestelling is 2 uur na het bestellen al gewijzigd in verzonden! De grey versie komt er dus al aan naar mij en van het bericht dat bij er bij Hi 2 maanden vertraging in uitlevering zou zitten is dus niks van waar! Morgen mogelijk al spelen met mijn nieuwe foon jippie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BLAST3R
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:18
Laat ik mijn verhaal eens vertellen (jaja, het is een heel verhaal geworden onderhand).

Op donderdag 29 maart had ik de bestelling bij Typhone geplaatst: een heel mooi actie abonnement, 1 jarig met 1GB data voor 42,50 per maand (en nog een paar maanden de helft). Met een gratis HTC One X Grey uiteraard. Aangezien Typhone op de website heeft staan dat nummerbehoud altijd kan, en altijd gratis is, heb ik die optie aangevinkt.

Daarna heb ik meteen het contract en vereiste documenten opgestuurd (dit was rond 19:00).

Een half uurtje later kwam ik er dus achter dat het niet mogelijk was om nummerbehoud van Vodafone naar Vodafone te doen (abonnementen beide). Ik heb hierop het contract aangepast, en het nummerbehoud deel dus leeg gemaakt. Deze heb ik vervolgens meerdere keren verstuurd. Dit was allemaal nog steeds op donderdagavond.

Ondertussen had ik direct meerdere mailtjes gestuurd naar de helpdesk van Typhone om ze erop te attenderen dat ik geen nummerbehoud wens bij de order. Vrijdagmiddag om 15:40 kreeg ik het volgende bericht:

"Bedankt voor uw bericht. Inmiddels is de actie verlopen. Ik weet niet of u het contract inmiddels naar ons hebt toegestuurd. Ik heb het nummerbehoud in de order uitgevinkt. Indien u geen gegevens voor nummerbehoud op het contract hebt ingevuld zal dit ook niet worden aangevraagd."

Beide had ik dus gedaan: contract, geen nummerbehoud, prima dus ging ik van uit. Wederom de medewerker erop gewezen dat het eerste contract onjuist is, en dat de andere 2 verstuurde contracten juist zijn.

Ondertussen is er vanuit Typhone een bevestiging gekomen dat mijn documenten in goede orde ontvangen zijn. Dat was vrijdagavond. Fijn, dacht ik, alles geregeld.

De volgende morgen (zaterdag) werd ik wakker met een e-mail van Typhone dat er iets ontbreekt of onduidelijk is met mijn contract, en dat ik (telefonisch) contact met ze op moet nemen. Daarop heb ik meteen een mail teruggestuurd dat ik dit liever via mail laat lopen, want de telefonische helpdesk is gesloten op zaterdag. De hele zaterdag blijft het vervolgens stil.

Het is maandag geworden, en ik krijg de volgende e-mail vanuit Typhone. Wat blijkt? Ze hebben de allereerste e-mail met documenten aangehouden, het contract met nummerbehoud dus. Ze reageerden op mijn e-mail die ik vrijdag gestuurd had, rond 2 uur, met de vraag of mijn documenten in goede orde waren ontvangen.

"Bedankt voor uw mail. Wij hebben uw contract inderdaad ontvangen, Bij het verwerken is gebleken dat uw te verlengen nummer reeds een Vodafone nummer is. De actie is helaas niet geldig bij een verlenging.

Wij horen graag van u of u de actie toch wilt laten doorgaan, maar dan met een nieuw nummer. U dient dan zelf uw huidige abonnement stop te zetten bij Vodafone. Alvast bedankt voor uw reactie."

Hier op heb ik meteen de volgende reactie gestuurd:

"Ik heb reeds na het versturen van de eerste versie van het contract, deze wijziging al gedaan. Als het goed is beschikken jullie al over een contract zonder nummerbehoud ingevuld.
Wat betreft het numerbehoud zelf: ik heb dit al anders geregeld. De bestelling mag van mijn part door zonder behoud (regel ik zelf)."

Omdat ik er geen vertrouwen in had dat alles nu goed geregeld was, heb ik gebeld met de helpdesk. Na een half uurtje in de wacht gehangen te hebben, zou de medewerkster alles in orde maken (nummerbehoud weghalen, en de order bijwerken). Eindelijk in orde. Helaas....

In de namiddag kreeg ik namelijk weer een mailtje van Typhone dat er wederom zaken ontbreken bij mijn documenten en dat er onduidelijkheden zijn. Met wederom het bericht dat ik hun moet bellen. Nou, ik dus bellen (45 minuten in de wacht later), om me vervolgens doodleuk vertelt te krijgen dat de actie verlopen is en dat het niet meer mogelijk is om die wijziging door te voeren. Pardon? Dus ik haarfijn uitgelegd dat ik meerdere malen had aangegeven dat ik GEEN nummerbehoud wenste te hebben, zelfs 2x het contract ZONDER nummerbehoud opgestuurd heb (met instructie), en vervolgens gewoon doodleuk vertelt wordt dat ik te laat ben?

De medewerkster aan de telefoon zou het even nakijken, en wilde mijn mail adres weten. Gegeven, en na het even bekeken te hebben, concludeerde zij ook dat ik inderdaad de gecorrigeerde contracten al voor de deadline had ingeleverd. Ze ging het bespreken met een leidinggevende. Uiteindelijk zou ze proberen om de aanvraag alsnog in te dienen bij Vodafone. Ik werd morgen (dinsdag, vandaag), teruggebeld.

Ik ben benieuwd.. Heb nog geen belletje gehad.

Me not so amused :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-08 22:07

sebasss2

Auto fanaat

@t hierboven volgens mij raken ze helemaal in de war door al het gemail en gebel..
Ik hoop dat het goed komt voor je!

Heeft iemand bij die bij GSM EASY besteld heeft deze melding:
03-04-2012 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken

En al bevestiging gekregen door AMP dat zijn pakket is verzonden of zelfs al is afgeleverd.

[ Voor 21% gewijzigd door sebasss2 op 03-04-2012 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:27

BPP

Donderdagmiddag het contract opgestuurd en nog steeds geen goedkeuring. :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BLAST3R
Als al die mensen die nu aan het klagen zijn bij de helpdesk over de levertijd nou eens gewoon een beetje geduld hebben, dan is er meer tijd voor de mensen die daadwerkelijk de helpdesk nodig hebben. :(

[ Voor 4% gewijzigd door _BLAST3R op 03-04-2012 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
volgens mij had je beter het eerste contract aan kunnen houden, hun melding afwachten dat nummerbehoud niet kon en vervolgens akkoord gaan met hun voorstel voor een nieuw nummer... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZwartR
  • Laatst online: 11:20
sebasss2 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:39:
@t hierboven volgens mij raken ze helemaal in de war door al het gemail en gebel..
Ik hoop dat het goed komt voor je!

Heeft iemand bij die bij GSM EASY besteld heeft deze melding:

En al bevestiging gekregen door AMP dat zijn pakket is verzonden of zelfs al is afgeleverd.
Ordernummer: xxxxxxx

Datum: Status:
02-04-2012 Abonnement wordt aangesloten
02-04-2012 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
28-03-2012 Orderbevestiging verzonden
27-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
27-03-2012 Voorraad controle
27-03-2012 Bestelling geplaatst

Wij komen uw pakket afleveren op 04-04-12
(Indien de aflevertijd hierboven niet vermeld is, dan is deze per e-mail en/of sms naar u verstuurd of zal deze naar u worden verstuurd de dag voor de aflevering).

Heb zelf gebeld voor een afspraak, die vindt dus morgen plaats :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Zojuist dit emailtje van gsmeasy: Uw aanvraag bij Vodafone is succesvol verwerkt. Hierbij bevestigen wij uw afspraak voor uw GSMeasy.nl bestelling.
Leverdag/ dagdeel: 04-04-12 tussen 12:30 en 18:00

[ Voor 15% gewijzigd door SpX op 03-04-2012 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
_BLAST3R schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:52:
Als al die mensen die nu aan het klagen zijn bij de helpdesk over de levertijd nou eens gewoon een beetje geduld hebben, dan is er meer tijd voor de mensen die daadwerkelijk de helpdesk nodig hebben. :(
Ik heb op zich wel geduld en wacht het af. Ik verwonder me alleen over sommige gang van zaken. GSMEasy zou als eerste gaan leveren en wordt nu zo langzamerhand voor sommigen de laatste, terwijl er wel op tijd besteld is. Ook dat sommigen het toestel al wel krijgen, die later besteld hebben dan pre-orders. Zo zie je maar weer dat pre-order niet altijd sneller is.
Maar ze hebben het er vast druk mee dus komt goed allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Datum: Status:
03-04-2012 Pakket is klaargemaakt
02-04-2012 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
29-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
29-03-2012 Abonnement wordt aangesloten
28-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
28-03-2012 Voorraad controle
28-03-2012 Bestelling geplaatst

Wij komen uw pakket afleveren op 04-04-12
Er zit schot in de zaak :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-07 13:53
Kom net uit de Hi-winkel in Amsterdam. Daar hadden ze juist alleen de grijszwarte uitvoering en meldde de medewerker dat de witte voorlopig niet geleverd zou worden. Dit staat dus haaks op de eerdere bewering dat alleen de witte op voorraad zal zijn. Ik kon hem dus meekrijgen, ook al had ik een pre-order staan, maar wees het aanbod af. Had het niet durven dromen, want ik zit al de hele week met tintelende vingers in afwachting van deze smartphoneglorie. Ik moet er echter twee jaar mee doen en vind die witte uitvoering echt een plaatje. Nu maar hopen dat mijn vandaag verwerkte pre-order wel inderdaad de door mij bestelde witte is, anders was dit gewaagde afwimpelen nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BLAST3R
shameete schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:57:
[...]

volgens mij had je beter het eerste contract aan kunnen houden, hun melding afwachten dat nummerbehoud niet kon en vervolgens akkoord gaan met hun voorstel voor een nieuw nummer... :O
Dat hebben zij in eerste instantie ook gedaan. Toen kwam dus de melding dat de actie verlopen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZwartR
  • Laatst online: 11:20
DennusB schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:59:
[...]

Er zit schot in de zaak :D
SpX schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:58:
Zojuist dit emailtje van gsmeasy: Uw aanvraag bij Vodafone is succesvol verwerkt. Hierbij bevestigen wij uw afspraak voor uw GSMeasy.nl bestelling.
Leverdag/ dagdeel: 04-04-12 tussen 12:30 en 18:00
Die status-update en het mailtje zijn bij mij ook een minuut geleden binnengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.M.O.
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 23:00
Huidige status:

Webshop: Typhone
29-03-2012 Contract aangevraagd en HTC One X White besteld.
29-03-1012 Contract ontvangen bij Typhone
30-03-2012 Aanvraag nieuw abonnement met nummerbehoud door Vodafone geaccepteerd (kom van Telfort)

N.a.v. een eerder bericht hier op het forum dat de witte versie voor degene ingepakt is en klaar voor verzenden staat, ook gebeld met Typhone. Berichten via de Twitter van Typhone wezen namelijk uit dat het toestel (witte versie) morgen zou binnenkomen. Na een wachttijd van ruim een half uur en de halve top40 van 4 jaar geleden verder, iemand aan de lijn. Uiteraard gevraagd naar mijn status en er bij gezegd dat ik belde omdat het toestel op 2 april bij hen zou binnenkomen en dat ik een mail had gekregen over een vertraging. Ik wilde dus weten wanneer ik het toestel ongeveer kon verwachten.

Na navraag bij een collega van haar bleek dat mijn pakket al was ingepakt en vandaag verstuurd zou worden. Morgen of overmorgen kan ik het pakket verwachten en moet na 20.00 vanavond kijken bij Track & Trace (code krijg ik nog toegemaild) voor het verdere vervolg.

Kortom: Typhone heeft de witte versie binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BLAST3R
Soeski schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:58:
[...]

Ik heb op zich wel geduld en wacht het af. Ik verwonder me alleen over sommige gang van zaken. GSMEasy zou als eerste gaan leveren en wordt nu zo langzamerhand voor sommigen de laatste, terwijl er wel op tijd besteld is. Ook dat sommigen het toestel al wel krijgen, die later besteld hebben dan pre-orders. Zo zie je maar weer dat pre-order niet altijd sneller is.
Maar ze hebben het er vast druk mee dus komt goed allemaal.
Klopt, ik heb het ook niet zozeer over die mensen die een paar keer bellen om te vragen of alles oké is (gezien het gebrek aan communicatie).. Meer over diegenen die gewoon elke 6 uur de helpdesk lopen te bellen/Twitteren/emailen waar hun bestelling blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

B.M.O. schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:03:
Kortom: Typhone heeft de witte versie binnen :)
_/-\o_

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Net contact gehad met AMP logistics, en deze vertelden mij dat het pas volgende week dinsdag geleverd kon worden ivm nummerbehoud. Toen ik vertelde dat ik al sms'jes had gekregen van Vodafone dat het was goedgekeurd zei hij dat het na de goedkeuring ook nog overgezet moest worden, en dat dat 5 werkdagen duurt.

Wachten tot volgende week dinsdag dus :(

Edit: net in de mail een bevestiging van de afspraak gehad, en die afspraak kon ik ook online wijzigen. Dus net even 4 april aangeklikt en kijken wat er gebeurt :P Heb nu een bevestiging in de mail voor 4 april ±D

[ Voor 23% gewijzigd door Nikeau op 03-04-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:10
staffordniko schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:11:
Net contact gehad met AMP logistics, en deze vertelden mij dat het pas volgende week dinsdag geleverd kon worden ivm nummerbehoud. Toen ik vertelde dat ik al sms'jes had gekregen van Vodafone dat het was goedgekeurd zei hij dat het na de goedkeuring ook nog overgezet moest worden, en dat dat 5 werkdagen duurt.

Dit had ik ook de eerste keer.
Toen heb ik nog een keer gebeld en toen kan het wel.
Dus gewoon nog een keer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
Is er ergens eigenlijk een overzichtje gemaakt met leuke prijzen, behalve de pricewatch dan uiteraard?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 20:28

JB

Cédric roelt!

Phusebox schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:15:
Is er ergens eigenlijk een overzichtje gemaakt met leuke prijzen, behalve de pricewatch dan uiteraard?
Jup daar staat ook meteen bij wat het beste bij jou past!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
JB schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:17:
[...]

Jup daar staat ook meteen bij wat het beste bij jou past!
Super... Nee ik bedoel meer de aanbiedingen enz, in het verleden kwamen dat soort lijstjes wel eens voorbij. Ik lees ook steeds meer mensen die beweren dat sim-only goedkoper is, maar ik kan dat toch op geen enkele manier bevestigen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:19:
[...]

Super... Nee ik bedoel meer de aanbiedingen enz, in het verleden kwamen dat soort lijstjes wel eens voorbij. Ik lees ook steeds meer mensen die beweren dat sim-only goedkoper is, maar ik kan dat toch op geen enkele manier bevestigen.
Zoek maar eens in dit topic op "KPN" of "Vodafone 100/150" o.i.d.
Die 2 zijn het interessants namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:19:
[...]

www.htconex.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

htconex.net is niet echt duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Laatst online: 11-09 13:04
Ik kreeg zonet een mailtje dat de witte weer leverbaar is bij pdashop.

http://www.pdashop.nl/pro...vemailer&utm_medium=email

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberCube
  • Laatst online: 25-02 12:03
HTC One X Grey bij Hi is onderweg!! ^^

Status:

Laatste update: 03-04-2012
Order verzonden
Voor TNT pakket informatie klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
arthasz schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:27:

Status:

Order verzonden
Heb jij de lease-versie dan? Of een abbo-verlenging ofzo? Want Hi doet toch alleen maar toestellen leasen ?

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Bij mij staat er wel een pakket info link bij, maar nog niet Order verzonden. Meeh :( Wellicht update dat straks nog? Hebben ze jou gebeld voor een afspraak om af te leveren of niet?
arthasz schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:27:

Status:

Order verzonden

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
staffordniko schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:11:

Edit: net in de mail een bevestiging van de afspraak gehad, en die afspraak kon ik ook online wijzigen. Dus net even 4 april aangeklikt en kijken wat er gebeurt :P Heb nu een bevestiging in de mail voor 4 april ±D
Naar mijn ervaring werken bij AMP logistics een paar mensen die maar wat zeggen.
Ik kreeg ook eerst een afspraak waar ik 2 weken moest wachten vanwege nummer behoud (eerder ging niet volgens de dame aan de telefoon).
Een paar dagen later belde ik terug en was het opeens mogelijk om het toestel een week eerder te krijgen omdat (volgens de persoon die ik bij het terugbellen aan de lijn had) het normaal gezegd slechts 5 dagen duurt om een nummer om te zetten en om dit aan te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberCube
Cyw00d schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:29:
[...]

Heb jij de lease-versie dan? Of een abbo-verlenging ofzo? Want Hi doet toch alleen maar toestellen leasen ?
Ja klopt, Ik heb mijn abbo verlengt en nu dus een nieuw abbo icm Hi Toestel Lease!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
arthasz schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:31:
[...]

Ja klopt, Ik heb mijn abbo verlengt en nu dus een nieuw abbo icm Hi Toestel Lease!
Lijkt mij geen fijn gevoel geven.. een toestel leasen, ondanks dat ik de voordelen er ook wel van in zie hoor.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberCube
Cyw00d schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:32:
[...]

Lijkt mij geen fijn gevoel geven.. een toestel leasen, ondanks dat ik de voordelen er ook wel van in zie hoor.
Heb er niet zoveel problemen mee O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Laatst online: 12-09 14:31
via twitter heeft Typhone gemeld dat vandaag niet de zwarte htc one x is binnengekomen, en dat ze verwachten dat die morgen binnen komen (zeiden ze gisteren ook :-( ). Dat wordt dus op zijn vroegst donderdag voordat ik hem binnen krijg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 09:52

D33F

Tweelingtemmer

Bij Vodafone op de website staat dat je 4 maanden van te voren mag verlengen. Geldt dit ook wanneer je niet bij de Vodafoneshop verlengt maar b.v. bij Coolblue ? of gelden die 4 maanden van te voren alleen als je bij Vodafone zelf besteld ?

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Laatst online: 11-07 22:59
David Regeling schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:02:
Bij Vodafone op de website staat dat je 4 maanden van te voren mag verlengen. Geldt dit ook wanneer je niet bij de Vodafoneshop verlengt maar b.v. bij Coolblue ? of gelden die 4 maanden van te voren alleen als je bij Vodafone zelf besteld ?
Kan bij Coolblue ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-08 22:07

sebasss2

Auto fanaat

Yes ook een afspraak gemaakt met AMP en donderdag avond tussen 6 en 9 komt hij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 09:52

D33F

Tweelingtemmer

SAWYER schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:03:
[...]

Kan bij Coolblue ook gewoon.
Ok bedankt! :) ik had namelijk ooit eens ergens gehoord dat dat dan alleen ging via Vodafone zelf (die 4 maanden van te voren).

Dan is het nog maar 7 dagen wachten met het bestellen van de HTC One X ^^

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
  • Laatst online: 31-08 18:04
Vodafone chat zojuist: denken nog steeds dat de toestellen deze week komen. Verwees me wel door naar 0800-0200056, ook daar is men nog steeds in de veronderstelling dat deze week geleverd gaat worden.

Maar de dame in kwestie was ook in de veronderstelling dat het toestel nog nergens leverbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLevi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-07 13:48
Wat een grapjas, mijn toestel word toch echt donderdag geleverd door Hi. Op de site van Hi staat zelfs hoeveel stuks er nog beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
  • Laatst online: 31-08 18:04
Is men daar nou echt onwetend, of l*llen ze maar een eind weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 23:27
dijkhua schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:24:
Is men daar nou echt onwetend, of l*llen ze maar een eind weg?
Ik weet in ieder geval waar ik de volgende keer niet bij aanklop. T-mobile is mij geld schuldig en Vodafone handelt alsof ze binnenkort failliet gaan. Ze doen nu al 5 weken over een adreswijziging zelfs. Het is dat ik niet het soort persoon ben dat annuleert maar over twee jaar ga ik zeker naar Hi! or KPN. Dan heb ik alle grote providers wel gehad denk ik.

Vodafone website geeft nu eindelijk weer mijn orderstatus weer ondanks dat het een uur geleden nog zei dat de order niet bestond of invalid was. Nog altijd onveranderd sinds 18 maart.

[ Voor 19% gewijzigd door Cilph op 03-04-2012 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 12:42
Is bij iemand anders ook de prijs van het toestel bij verlengen bij VF BSW smart ook verlaagd van 309,99 naar 274,99? Of is dat een persoonlijke aanbieding via VF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
hmm, jammer. Weer een dag voorbij zonder statuswijziging of een belletje van AMP. Morgen al een week in bestelling bij GSMEasy! :)
Donderdag jarig, was leuk geweest om dat te regelen voor mezelf hehehe...
Pagina: 1 ... 25 ... 36 Laatste

Let op:
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.

Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.