Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLevi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-07 13:48
Practics schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:19:
[...]

Je hoort links en rechts heel zelden dat hi winkels (dus niet online) hem al uitleveren.
Verwacht dat online dus deze week nog zou volgen, en daarmee volgende week eerste uit leveringen komen?
Of aan het eind van deze week als het opschiet :o

In ieder geval ik wacht met smart op een teken van hi :D
Ik heb ze op twitter gevraagd hoe lang het ongeveer zou duren maar ze laten er niks over los behalve dat ze zelf de levering nog niet binnen hebben... Je zou langs een hi winkel kunnen gaan en eens kunnen vragen ;) Ik zou het zelf ook wel doen maar lig hier met een keelontsteking op bed... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene_op_adsl
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-12-2022
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:29:
Hallo Tweakers!

Wat raden jullie aan?
Het ligt vandaag een beetje gevoelig, heb ik gemerkt....Met vooral Vodafone die zich in zijn webshop van zijn slechtste kant laat zien....

Maar persoonlijk zou ik langs een Belcompany of Phone house o.i.d. gaan en daar kijken of je een leuke deal kunt doen.... Ik ben persoonlijk he-le-maal klaar met het online bestellen/pre-orderen...... Nogmaals: Het is een persoonlijke mening....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
iLevi schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:29:
[...]

Ik heb ze op twitter gevraagd hoe lang het ongeveer zou duren maar ze laten er niks over los behalve dat ze zelf de levering nog niet binnen hebben... Je zou langs een hi winkel kunnen gaan en eens kunnen vragen ;) Ik zou het zelf ook wel doen maar lig hier met een keelontsteking op bed... :(
Ik moet woensdag toch nog de stad in mocht ik dan nog niks gehoord hebben online ga ik even langs hi winkel. Kijken of ze hem daar wel hebben en neem ik hem daar wel mee en laat ik hem online annuleren, al heb ik dat natuurlijk liever niet hoop rompslomp om niks O-) Maar goed als je dan toch toestel in je hand hebt, wil je hem ook mee naar huis nemen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliteDC
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 17:03
Krijg hem morgen tussen 19.15 en 21.00 binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rene_op_adsl schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:32:
[...]

Het ligt vandaag een beetje gevoelig, heb ik gemerkt....Met vooral Vodafone die zich in zijn webshop van zijn slechtste kant laat zien....

Maar persoonlijk zou ik langs een Belcompany of Phone house o.i.d. gaan en daar kijken of je een leuke deal kunt doen.... Ik ben persoonlijk he-le-maal klaar met het online bestellen/pre-orderen...... Nogmaals: Het is een persoonlijke mening....
Hoi Rene, (en mede-tweakers)

Ik ben vandaag langs de Belcompany geweest.
Hier kon ik door mijn klantwaarde het toestel voor €35,- meenemen als ik mijn vodafone abbo zou verlengen.
Toch blijft er in mijn hoofd rondspoken dat ik dan "toestel: 35 + (8*21,25) 170 + (16*42,50) 680 = 885 euro kwijt ben. Terwijl de gelukkige van de Typhone actie rond de 400 euro klaar waren.

Er moet toch ergens een middenweg te vinden zijn?:P Of is hopen op die tussenweg valse hoop en kan ik maar beter gewoon morgen naar de Belcompany gaan?

Alvast bedankt!

Gr.
Rens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-09 16:44
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:43:
[...]

Hier kon ik door mijn klantwaarde het toestel voor €35,- meenemen als ik mijn vodafone abbo zou verlengen.
Toch blijft er in mijn hoofd rondspoken dat ik dan "toestel: 35 + (8*21,25) 170 + (16*42,50) 680 = 885 euro kwijt ben. Terwijl de gelukkige van de Typhone actie rond de 400 euro klaar waren.

Er moet toch ergens een middenweg te vinden zijn?:P Of is hopen op die tussenweg valse hoop en kan ik maar beter gewoon morgen naar de Belcompany gaan?

Alvast bedankt!

Gr.
Rens
Als je kijkt hoe zeldzaam die acties zijn, zou ik er niet op rekenen dat die binnen afzienbare tijd er weer zijn.
Maarja dat is slechts een aanname van mij, kans bestaat dat deze week nog een andere shop z'n target moet halen en daarom gaat stunten.... Only time will tell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 11-09 18:49
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:43:
[...]

Alvast bedankt!

Gr.
Rens
Ik schrok ook van de Vodafone "persoonlijke aanbieding", daarom heb ik vorige week snel gebruik gemaakt van de Typhone actie(hoewel mijn abonnement nog 3 maanden doorlopt). Hierdoor heb ik het toestel inderdaad voor 455euro 8)7 Helaas wel 3 maanden dubbele kosten(totaal 100euro ofzo)

Er is volgens mij nu een goede KPN actie waarbij je voor iets meer dan 500euro een HTC One X kan krijgen icm abbo.

[ Voor 5% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 02-04-2012 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boratnl schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:46:
[...]

Als je kijkt hoe zeldzaam die acties zijn, zou ik er niet op rekenen dat die binnen afzienbare tijd er weer zijn.
Maarja dat is slechts een aanname van mij, kans bestaat dat deze week nog een andere shop z'n target moet halen en daarom gaat stunten.... Only time will tell.
Tot wanneer loopt die target deadline dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:48:
[...]

Tot wanneer loopt die target deadline dan?
Geen idee, ik weet niet eens zeker of de GSMEasy & Typhone actie met een target te maken had. Maar dat is wat hier wordt aangenomen op het forum, waarschijnlijk moesten ze bij GSMEasy & Typhone de target voor april halen.

Denk ook niet dat een winkel officieel gaat bevestigen wanneer ze hun target moeten hebben, anders wachten er veel tot het einde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ongeveer 2x per jaar zijn er van die vodafone aanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
brilsmurfffje schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:51:
ongeveer 2x per jaar zijn er van die vodafone aanbiedingen
Als die aan targets verbonden zijn, is het aan te nemen dat er rond eind september weer super-acties opduiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-01-2022
boratnl schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:52:
[...]

Als die aan targets verbonden zijn, is het aan te nemen dat er rond eind september weer super-acties opduiken.
het ging hier om een jaartarget. alleen met jaartargets worden er zulke enorme bedragen door de shops geinvesteerd.

september is dan dus ook niet aannemelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:35
OrangePower schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:55:
[...]

het ging hier om een jaartarget. alleen met jaartargets worden er zulke enorme bedragen door de shops geinvesteerd.

september is dan dus ook niet aannemelijk.
Volgend jaar eind maart dan? dan is het One X heerlijk verouderd, niet meer verkrijgbaar, lopen alle abonnementen van de tweakers hier af, en moeten ze weer hun target halen?:D Gaan we voor de htc Ten QQ (just a guese!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
jooproo schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:57:
[...]

Volgend jaar eind maart dan?
ligt er aan, als ze hun target eerder halen niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Laatst online: 28-10-2024
hoe weet iedereen dat, dat t door 'targets' komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Florine schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:13:
hoe weet iedereen dat, dat t door 'targets' komt?
Dat wordt aangenomen, en lijkt ook het meest aannemelijk. Omdat er bijna zeker verlies op de aanbiedingen van vorige week is gemaakt. (Dat de targetbonus dan weer ruimschoots goed zou maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohja een update voor alle Typhone klanten. Je krijgt automatisch een MicroSIM omdat echter alleen dit formaat in de HTC One X past. Daar houden ze dus rekening mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:27:
Ohja een update voor alle Typhone klanten. Je krijgt automatisch een MicroSIM omdat echter alleen dit formaat in de HTC One X past. Daar houden ze dus rekening mee ;)
Ga het abo niet eens gebruiken, knip mijn oude sim kaart wel op maat en vraag een nieuwe aan just-in-case. Hopelijk kan ik iemand anders blij maken met het abo, hoe verkoop je zoiets..? Heb Vodafone 65 bel/sms, kun je dat op marktplaats zetten of moet je meer in je vriendenkring zoeken..? Elke euro is meegenomen..

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
NeoMe schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:29:
[...]

Ga het abo niet eens gebruiken, knip mijn oude sim kaart wel op maat en vraag een nieuwe aan just-in-case. Hopelijk kan ik iemand anders blij maken met het abo, hoe verkoop je zoiets..? Heb Vodafone 65 bel/sms, kun je dat op marktplaats zetten of moet je meer in je vriendenkring zoeken..? Elke euro is meegenomen..
Je kunt iemand je abbo laten overnemen, maar goed, denk dat jij dan geld aan die persoon moet geven.
Anders kan die gene net zo goed sim only nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 21:50
Deze kreeg ik vanavond binnen :)
Geachte heer,

We kunnen uw order uitleveren. Het pakket wordt spoedig bezorgd.

Met vriendelijke groet,
Robbert Bakker
Directeur KPN Mobiel, Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN is als enige wel goed bezig.... ik kan het niet uitstaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartszoon
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-10-2023
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:42:
KPN is als enige wel goed bezig.... ik kan het niet uitstaan!
We hebben ze alleen nog niet binnen, vanmiddag met ze gebeld en toen zeiden ze dat ze pas volgende week gaan leveren.
en vanavond krijgen mensen mails binnen.

ik moet het nog zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Zo een microsim kan je die ook in een normaal toestel steken? (ofwel, moet je em nog uitscheuren uit zijn volledig sim formaat) of moet ik gaan klagen als ik een microsim krijg *of van te voren duidelijk maken dat ik een normale sim wil hebben*? Want het abbo komt in mijn desire en geef ik aan moederlief. Voor de one x heb ik een veel beter abbo.

[ Voor 15% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 02-04-2012 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Vodafone? Nee, die haal je ineens uit een kaartje a la pinpasformaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
m.a.w. heb ik dus een probleempje als ze me TOCH een microsim toesturen, zal het morgen dan maar ff doorgeven dat ze dat NIET moeten doen :P Hoop dat dat levering niet vertraagd 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

TWeaKLeGeND schreef op maandag 02 april 2012 @ 23:06:
m.a.w. heb ik dus een probleempje als ze me TOCH een microsim toesturen, zal het morgen dan maar ff doorgeven dat ze dat NIET moeten doen :P Hoop dat dat levering niet vertraagd 8-)
Je kan ook een adapter erbij vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Laatst online: 28-10-2024
Ja adapter erbij vragen of 1tje voor een dollar bestellen op ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:26
Of eerst gewoon kijken of hij zonder adapter gewoon blijft zitten? :P
Mijn simkaart klemt zichzelf wel vast, dus met microsim zal dit niet veel anders zijn.
Desnoods plakbandje erop zodat hij dikker is (en beter klemt) en er weer makkelijk uit te halen is :)

Ik zou denk ik nu gewoon zoiets bestellen voor €0,75 maar ook gewoon testen of het niet werkt zonder adapter :)

Met dit soort dingen WEIGER ik gewoon €10 te betalen voor een simpel stukje plastic, dan maar 2 weken houtje-touwtje :P

[ Voor 23% gewijzigd door SmiGueL op 02-04-2012 23:18 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ik kan er een adapter bij KOPEN voor een tientje waarschijnlijk, commerciele zaak he ;-)

Ebay duurt uiteraard veeel te lang, dus helaas...

OHJA simkaart werkt niet meteen maar pas vanaf datum nummerportering, heb dus tijd m.b.t. ebay, maar kan alsnog klagen en een microsim adapter eisen (die ze zelf vast voor 50 cent inkopen)

[ Voor 40% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 02-04-2012 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

TWeaKLeGeND schreef op maandag 02 april 2012 @ 23:15:
Ik kan er een adapter bij KOPEN voor een tientje waarschijnlijk, commerciele zaak he ;-)

Ebay duurt uiteraard veeel te lang, dus helaas...

OHJA simkaart werkt niet meteen maar pas vanaf datum nummerportering, heb dus tijd m.b.t. ebay, maar kan alsnog klagen en een microsim adapter eisen (die ze zelf vast voor 50 cent inkopen)
http://www.i-completer.nl/Webwinkel-Product-4219891

5 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Bedankt voor de informatie, cutter en 2 adapters besteld voor future use (ebay!)

Nu weer iets meer on topic ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene_op_adsl
  • Laatst online: 07-12-2022
Goeiemorgen allemaal,

Een nieuwe dag, nieuwe kansen.... Nieuwe ergernissen vanwege aanbieders die liegen over hun levertijd en misschien nog meer blije mensen die vandaag hun langverwachte speelgoed binnen gaan krijgen??

Who can tell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

02-04-2012 Abonnement wordt aangesloten
02-04-2012 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
Zojuist AMP gebeld en er wordt me verteld dat het nog in behandeling is. :(

Nieuw abbonement Vodafone bij GSMeasy dus... Ook niets van die problemen van nummerbehoud waar sommige mensen voor moeten wachten. Heeft iemand hetzelfde excuus ontvangen, of advies voor me? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Laatst online: 04-09 19:14
Net gebeld naar AMP (van GSMEasy) voor een afspraak, echter was mijn (en ook die van een collega) bestelling nog "in behandeling" en ik mocht daarom nog telefonisch geen afspraak maken, terwijl we beiden de volgende status hebben:
....

Gevraagd hoe het kwam, en ze zei letterlijk dat de order nog "In behandeling" was. Nog wel gevraagd of er geen voorraad was of iets dergelijks, maar geen duidelijk antwoord gekregen (nogmaals ja je kunt nog geen afspraak maken want hij is nog "in behandeling")..

Indicatie gevraagd, ze zei dat het vandaag of morgen wel weer geregeld zou kunnen worden..

(Zelf heb ik de witte versie, mn collega de zwarte)

Whuh?

[ Voor 10% gewijzigd door Enfer op 03-04-2012 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Enfer schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 08:17:
Net gebeld naar AMP (van GSMEasy) voor een afspraak, echter was mijn (en ook die van een collega) bestelling nog "in behandeling" en ik mocht daarom nog telefonisch geen afspraak maken, terwijl we beiden de volgende status hebben:
....

Gevraagd hoe het kwam, en ze zei letterlijk dat de order nog "In behandeling" was. Nog wel gevraagd of er geen voorraad was of iets dergelijks, maar geen duidelijk antwoord gekregen (nogmaals ja je kunt nog geen afspraak maken want hij is nog "in behandeling")..

Whuh?
Denk inderdaad dat ze door de voorraad zijn. Bij mij was het gisteren (met zelfde status) geen enkel probleem! :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:25
bahbahbah

Gisteren gebeld dat ze vandaag zouden komen met het toestel. Ging iets niet goed met het verlengen bij vodafone ik heb hierop contact gehad met vodafone en daarna weer met GSMEasy.

Ze konden nu de verlenging bij vodafone wel in gang zetten en er werd een afspraak gemaakt voor volgende week woensdag terwijl in eerste instantie werd aangegeven dat ze vandaag in de middag kwamen beetje jammer dat de 1e persoon die ik sprak niet wiest dat een verlenging een aantal dagen overheen zou gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:09
Ilya schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:11:
[...]

Raar, ik maak niet eens gebruik van nummerbehoud. Hopelijk fixen ze het morgen en komen ze als nog woensdagochtend.
Same here. Status is nog niet eens aangepast, en dat is gewoon een nieuwe aanvraag. Da's wel zuur als je vorige week woensdag besteld hebt, en mensen die gister besteld hebben krijgen morgen al...?!

[ Voor 4% gewijzigd door Soeski op 03-04-2012 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2
  • Laatst online: 20-08 22:07

sebasss2

Auto fanaat

Ja hier ook iemand die gebeld heeft met AMP.

Maar ze kon me niks vertellen over de levering van de One X en ik heb ook al de status dat ze me moeten bellen voor een afspraak.

Echt balen ook omdat men andere gsm er mee is gestopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje; ik wi de Witte HTC one X bestellen. Heb nu een abbo bij T-Mobile. Ik mag nog niet verlengen, maar ga gebruik maken van de early renewall regeling.
Waar kan ik mooie aanbieden vinden over deze telefoon? Typhone ofzo, maar daar staat niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje; ik wil de Witte HTC one X bestellen. Heb nu een abbo bij T-Mobile. Ik mag nog niet verlengen, maar ga gebruik maken van de early renewall regeling.
Waar kan ik mooie aanbieden vinden over deze telefoon? Typhone ofzo, maar daar staat niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Ik heb btw Typhone gister getwitterd om te vragen wanneer mijn pakket kwam. en ik kan heb ''binnen drie dagen in ontvangst nemen'' niet erg duidelijk dus. Donderdag besteld.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 09:13
Vind ik behoorlijk duidelijk hoor, dan heb je hem in ieder geval deze week:P
Ik ga zo de lokale belcompany eens bellen, als die begin volgende week de One X verwachten, annuleer ik mijn bestelling bij vodafone (die zijn echt niet duidelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagean
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-03-2021
Maffo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:49:
Vind ik behoorlijk duidelijk hoor, dan heb je hem in ieder geval deze week:P
Ik ga zo de lokale belcompany eens bellen, als die begin volgende week de One X verwachten, annuleer ik mijn bestelling bij vodafone (die zijn echt niet duidelijk).
Ga ik ook doen, de onduidelijkheid en de misleiding met hun pro-order is om te :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:38:
Vraagje; ik wil de Witte HTC one X bestellen. Heb nu een abbo bij T-Mobile. Ik mag nog niet verlengen, maar ga gebruik maken van de early renewall regeling.
early renewal kan alleen bij tmobile zelf.. dus je zult hem bij tmobile moeten halen.

[ Voor 6% gewijzigd door OrangePower op 03-04-2012 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Ik kon gisteren bij de Belcompany (Alexandrium Rotterdam) de One X zo meenemen, helaas hadden ze alleen de grijze en wil ik perse de witte.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:43
Dit kan toch niet meer bij GSMeasy?
Mensen hebben gister of eergister besteld die krijgen hem morgen al en ik (28-03) en heel veel andere krijgen hem waarschijnlijk pas volgende week...

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Thenotorious schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:10:
Dit kan toch niet meer bij GSMeasy?
Mensen hebben gister of eergister besteld die krijgen hem morgen al en ik (28-03) en heel veel andere krijgen hem waarschijnlijk pas volgende week...
Dat zijn dus mensen buiten de actie om?
Misschien gaat dat via een andere leverancier ofzo?
Zollang ze binnen de toegezegde tijd leveren maakt het toch verder niet uit?
1 a 2 weken had ik begrepen, tuurlijk wil ik ook mn speeltje zsm, maar ja als ik een duppie betaal verwacht ik het allerslechtse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Sloebie schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:15:
[...]

Dat zijn dus mensen buiten de actie om?
Misschien gaat dat via een andere leverancier ofzo?
Zollang ze binnen de toegezegde tijd leveren maakt het toch verder niet uit?
1 a 2 weken had ik begrepen, tuurlijk wil ik ook mn speeltje zsm, maar ja als ik een duppie betaal verwacht ik het allerslechtse...
Ja oke dat klopt maar mensen die bijv. 29-03 hebben (met actie) die krijgen hem nou ook woensdag. Toen ik dit aan GSMeasy vertelde zei ze dat ik niet alles moest geloven..?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Thenotorious schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:16:
[...]

Ja oke dat klopt maar mensen die bijv. 29-03 hebben (met actie) die krijgen hem nou ook woensdag. Toen ik dit aan GSMeasy vertelde zei ze dat ik niet alles moest geloven..?
dat er 1 liegt op het forum oke, maar gisteren waren er toch 50+ meldingen van uitleveringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nis-gens
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-08 21:25
Heeft iemand ondertussen al een definitieve afspraak?
Bij mij staat er dit:
"Uw abonnement wordt nu aangevraagd
Uw afspraak is nog niet definitief."
http://img163.imageshack.us/img163/4122/naamloospkw.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 09:13
Ik bel dus de belcompany:
Hebben jullie de HTC One X?
Man aan de telefoon: Ik zal even voor u kijken.
.....
.....
Man aan de telefoon: Wilde u een zwarte of een witte?
Ik: Een witte.

Man aan de telefoon: Die hebben we hier nog wel liggen [dikke facepalm vooor mii]
Kunt u de telefoon apart leggen vroeg ik?

Dat kon dus.

Ze houden hem alleen maximaal 2 dagen vast -__-

Maar goed.
Ik bel dus vodafone: Hallo, ik bel omdat ik mijn order wil annuleren.

Man aan de telefoon: dat gaan we voor u regelen.

Order geannuleerd, nu wachten op de bevestiging, en ik ga er vanuit dat ik aan het eind van de week/begin volgende week mijn One X heb.

Al met al, werkt de klantenservice veel beter met annuleringen dan met info geven over bestellingen -___-.

Maar ben dus blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:32

JB

Cédric roelt!

Wat voor abbo heb je erbij genomen? 2 jarig?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
kreeg zojuist een mailtje :D
Beste heer ******

Welkom bij Vodafone, gefeliciteerd met je nieuwe telefoon en abonnement. Je hebt een fantastisch toestel in handen waarmee je via het supersnelle en betrouwbare netwerk van Vodafone makkelijk het internet op kunt. We doen er alles aan om je zo goed mogelijk op weg te helpen
nog niets van GSMeasy gehoord, maar ik lijk in elk geval geaccepteerd te zijn door vodafone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
shameete schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:57:

[...]

nog niets van GSMeasy gehoord, maar ik lijk in elk geval geaccepteerd te zijn door vodafone :P
Haha die had ik ook, vooral het gedeelte met je heb een fantastisch toestel IN JE HANDEN vond ik leuk. Ik heb voorlopig nog niks in me handen

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Alleen als je zo een mailtje krijgt zit je goed?
Ik heb nummerbehoud gekozen en mn abbo gaat in op 11 mei, mn nummerbehoud is goedgekeurd, maar verder niks gehoord van Vodafone.

Heb wel een afspraak voor morgen om mn tel geleverd te krijgen, maar vroeg me al af hoe het zit qua abbo, in mei word ik dus Voda klant, maar alles is wel al gecheckt enzo? Of gebeurt dat pas in mei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

shameete schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:57:

[...]

Nieuw abonnement met nummerbehoud of verlenging? Ik kan me voorstellen dat ze dat niet sturen als je abonnement pas 1 mei in gaat (ivm nummerbehoud), zoals dat bij mij is.

Bij mij is de afspraak ook nog niet 'definitief' bij de statuspagina van AMP/GSMeasy, maar ik ga er gewoon van uit dat ze morgenvroeg voor de deur staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
@hierboven: 1 jarig nieuw abonnement. met reeds een nu nog lopend abonnement bij vodafone.
de actie van gsmeasy was vorige week zó scherp dat ik voor een nieuwe ben gegaan.
de oude is inmiddels al contractvrij, en zeg ik op zodra alles rond is, nummerbehoud is me geen 300+ euro waard :P

@sloebie: geen idee, 2 jaar geleden kreeg ik niet zo een mailtje (ook via GSMeasy bij vodafone)
staar je eigen er dus niet blind op

[ Voor 60% gewijzigd door Shanquish op 03-04-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Dat mailtje van Vodafone heb ik ook net ontvangen idd :+

Verder nog helemaal niets van GSMEasy gehoord though.
28-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
28-03-2012 Voorraad controle
28-03-2012 Bestelling geplaatst
Nieuw abonnement aangevraagd trouwens. Dus geen nummerbehoud.

[ Voor 9% gewijzigd door Fixer op 03-04-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

shameete schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:07:
@hierboven: 1 jarig nieuw abonnement. met reeds een nu nog lopend abonnement bij vodafone.
Dat zal het zijn dan. Dat ik nummerbehoud vanuit T-Mobile heb gekozen en mijn abonnement bij Vodafone dus in principe pas op 1 mei in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaril
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-02 00:12
Dat mailtje van Vodafone heb ik nog niet gehad. Heb een nieuw nummer aangevraagd, jullie ook?

Op GSMEasy is hij zover als hieronder maar helaas nog geen belletje gehad.
29-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:51
Maffo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:26:
Ik bel dus de belcompany:
Hebben jullie de HTC One X?
Man aan de telefoon: Ik zal even voor u kijken.
.....
.....
Man aan de telefoon: Wilde u een zwarte of een witte?
Ik: Een witte.

Man aan de telefoon: Die hebben we hier nog wel liggen [dikke facepalm vooor mii]
Kunt u de telefoon apart leggen vroeg ik?

Dat kon dus.

Ze houden hem alleen maximaal 2 dagen vast -__-

Maar goed.
Ik bel dus vodafone: Hallo, ik bel omdat ik mijn order wil annuleren.

Man aan de telefoon: dat gaan we voor u regelen.

Order geannuleerd, nu wachten op de bevestiging, en ik ga er vanuit dat ik aan het eind van de week/begin volgende week mijn One X heb.

Al met al, werkt de klantenservice veel beter met annuleringen dan met info geven over bestellingen -___-.

Maar ben dus blij :)
Ik heb het zelfde gedaan maar dan voor de zwarte HTC One X.

Blijkbaar is de klantenservice inderdaad beter in het annuleren van orders dan info geven.
Duurt bij mij 2 tot 3 dagen tot hij helemaal geannuleerd is en dan kan ik de HTC One X bij de BelCompany ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekdejong
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:11
Kan over een uurtje mijn nieuwe toestel ophalen, de zwarte one X :D .
Eerst had ik het toestel besteld op de Hi.nl webshop, maar na wat research kwam ik er dus achter dat deze alleen de witte zouden leveren (de eerste 2 maanden).

Paar keer gebeld met de klantenservice, en uiteindelijk besloten om de bestelling te annuleren & bij de PhoneHouse een zwarte te bestellen.

Zo gezegd zo gedaan, bij de phonehouse een zwarte versie besteld. Vervolgens een dag later krijg ik van Hi een SMSje & een mailtje, dat ik het nieuwste toestel wat hun nog niet in voorraad hebben besteld heb, en dat dit wat langer kan duren. Ik zou bericht krijgen als ik het toestel op kon komen halen.

Nu weet ik dat je een telefoon zo kan weigeren aan de deur, wat ik dus ook zal doen. Aangezien dat een witte One X is. Welke ik dus geannuleerd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij wordt morgenochtend geleverd! :D Lekker snel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
niekdejong schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:21:
Kan over een uurtje mijn nieuwe toestel ophalen, de zwarte one X :D .
Eerst had ik het toestel besteld op de Hi.nl webshop, maar na wat research kwam ik er dus achter dat deze alleen de witte zouden leveren (de eerste 2 maanden).
Bron?
Kan hier namelijk zelf niks over vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 23:38

westergas

rikkie_pc

nis-gens schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:25:
Heeft iemand ondertussen al een definitieve afspraak?
Bij mij staat er dit:
"Uw abonnement wordt nu aangevraagd
Uw afspraak is nog niet definitief."
http://img163.imageshack.us/img163/4122/naamloospkw.png
Bij mij is ie ook niet definitief. Apart...nou ja we zien het wel!

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Minaril schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:14:
Dat mailtje van Vodafone heb ik nog niet gehad. Heb een nieuw nummer aangevraagd, jullie ook?

Op GSMEasy is hij zover als hieronder maar helaas nog geen belletje gehad.

[...]
Dan moet je bellen (gsm easy)
030-2408023

Als je geluk hebt kun je woensdag ochtend hem al hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaril
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-02 00:12
SAWYER schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:56:
[...]

030-2408023

Bedankt voor die gouden tip _/-\o_ Zojuist gebeld en ze komen 'm morgenmiddag brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Mijn status staat nog steeds helaas op niet op voorraad en kan dus ook niet bellen naar AMP voor een afspraak, hebben meer mensen dit?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Heeee.. net gechecked en update:

03-04-2012 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
28-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.

Voorkeursdatum afgesproken? Ik ben helemaal nog niet gebeld 8)7 Mis ik nu wat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Thenotorious schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:04:
Mijn status staat nog steeds helaas op niet op voorraad en kan dus ook niet bellen naar AMP voor een afspraak, hebben meer mensen dit?
Mijn status, en van vele andere, stond ook op "niet op voorraad"
Na een telefoontje richting bovenstaand nummer toch wel een afspraak kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:16
Net nog even gebeld met AMP Logistics.
Heb de afspraak naar de avond kunnen verplaatsen.
Maar ze bleef die 5 dagen aanhouden. Dus 't blijft 10 april voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Heb 'n mailtje gestuurd naar Typhone vannacht of ik wit in zwart kon veranderen, nog geen antwoord.
Kreeg vanochtend wel een standaard geautomatiseerd mailtje dat de witte niet in voorraad was, ach geduld :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Uhhh...

Ik heb vandaag van zowel GSMeasy als Typhone een koerierslevering in ontvangst mogen nemen.. maar bij BEIDEN ontbreekt de simkaart:S

Hebben jullie de simkaart al wel ontvangen? Het gaat om nieuwe aanvragen zonder nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Simkaart wordt volgens mij via Vodafone geleverd, oftewel los... (don't shoot me if I'm wrong)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ah.. Zojuist een van de toesteldozen opengemaakt en het creditcard formaat kaartje zat in de doos gepropt.. een gesealde doos. Andere toestel is niet voor mij en wil ik gesealed laten! Idiots.. ff kijken of ik het er toch uit kan krijgen zonder seal te verbreken.

Pincet did the trick.

[ Voor 4% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 03-04-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2

sebasss2

Auto fanaat

golem501 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:04:
Heeee.. net gechecked en update:

03-04-2012 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken

Voorkeursdatum afgesproken? Ik ben helemaal nog niet gebeld 8)7 Mis ik nu wat? :?
Ik heb dus ook net gekeken omdat ik dat las van jou.
Maar ik heb dus ook nog geen telefoontje gehad..
Zullen nog maar is bellen zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:32

JB

Cédric roelt!

Zojuist besteld op Studentmobiel, vanavond even de papieren van het huidige contract enz. toe mailen. Iemand ervaring met Studentmobiel? Sturen ze het toestel al op ook al is het huidige abbo nog niet verlopen (ik stap nu over van T-mobile naar Vodafone).

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Mail gehad van GSMEasy :
Uw aanvraag bij Vodafone is succesvol verwerkt. Hierbij bevestigen wij uw afspraak voor uw GSMeasy.nl bestelling.

Leverdag/ dagdeel: 04-04-12 tussen 08:30 en 13:00
Yay :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisD
  • Laatst online: 18:24
Net een mailtje gehad van AMP namens GSMeasy :)

Uw aanvraag bij Vodafone is succesvol verwerkt. Hierbij bevestigen wij uw afspraak voor uw GSMeasy.nl bestelling.
Leverdag/ dagdeel: 05-04-12 tussen 08:30 en 13:00

Hè DennusB was me net voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2

sebasss2

Auto fanaat

Hebben jullie zelf gebeld of hoe zijn jullie tot die afspraak gekomen(A).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
sebasss2 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:51:
Hebben jullie zelf gebeld of hoe zijn jullie tot die afspraak gekomen(A).
Jep, gisteren zelf gebeld naar AMP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisD
  • Laatst online: 18:24
Zelf gister middag gebeld inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2

sebasss2

Auto fanaat

Tjah dan ga ik ook maar is belletje plegen (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Kreeg net ook een mail van AMP via GSMEasy, voor een witte HTC One X icm VF BSW100 abbo...
Vandeweek besteld, maar twee dagen later een annuleringsmailtje gestuurd, niet helemaal goed gelukt dus.

Ach nog 'n keer een mail gestuurd en mocht er iemand voor de deur staan, I'm sorry, maar ik teken niks :)

Ik wacht op m'n witte (hopelijk nog omgezet naar zwarte) HTC One X van Typhone met VF Bel+SMS 65 abbo.
Wel jammer dat de ene toko wel wit kan uitleveren en de ander weer niet... Maarja :)

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 03-04-2012 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Laatst online: 24-07 21:50
Zojuist KPN aan de telefoon gehad over mijn bestelling van afgelopen zaterdag.

Deze is zojuist aan PostNL uitgeleverd en morgen kan ik 'm dus verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2

sebasss2

Auto fanaat

Wtf ik bel gsm easy druk op toets 1 krijg ik te horen bedankt voor u telefoontje deze verbinding word verbroken.

Vind ik vreemd:P heb niemand aan de lijn gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
sebasss2 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:01:
Wtf ik bel gsm easy druk op toets 1 krijg ik te horen bedankt voor u telefoontje deze verbinding word verbroken.

Vind ik vreemd:P heb niemand aan de lijn gehad.
Goed dat je het hier post ipv het nog eens te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-08 15:00
Ook ik heb gebruik gemaakt van de gsmeasy actie van VF.

Bij mij nog steeds:

Wel al het mailtje gehad van VF 'Welkom bij Vodafone, gefeliciteerd met je nieuwe telefoon en abonnemen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Arshedes schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:06:
Ook ik heb gebruik gemaakt van de gsmeasy actie van VF.

Bij mij nog steeds:

Wel al het mailtje gehad van VF 'Welkom bij Vodafone, gefeliciteerd met je nieuwe telefoon en abonnemen'
030-2408023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
sebasss2 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:33:
[...]

Ik heb dus ook net gekeken omdat ik dat las van jou.
Maar ik heb dus ook nog geen telefoontje gehad..
Zullen nog maar is bellen zeker?
Ik heb idd gebeld (VOOR de lunchpauze trouwens)..

Donderdag ochtend word hij bezorgd. Had morgen al gekund maar dan kan ik niet garanderen dat ik beschikbaar ben..

WOOT _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
SAWYER schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:08:
[...]

030-2408023

Ga het even proberen dan maar. Thanks voor de tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
en zojuist bevestiging binnen :D
Beste meneer/ mevrouw *******,
Leverdag/ dagdeel:05-04-12 tussen 12:30 en 18:00
morgenochtend kon ook, maar dan ben ik bij de tandarts en zul je net zien dat ik de koerier misloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Laatst online: 27-05 20:34
ik kreeg net een telefoontje van de pakketservice dat ze de telefoon willen afleveren.
dit gaat over een hi abbo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik heb nog niks mbt "aanvraag van Vodafone". Als ik over een paar uur niks heb ga ik effe bellen, want ze komen volgens planning morgenvroeg al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:58:
Kreeg net ook een mail van AMP via GSMEasy, voor een witte HTC One X icm VF BSW100 abbo...
Vandeweek besteld, maar twee dagen later een annuleringsmailtje gestuurd, niet helemaal goed gelukt

Ach nog 'n keer een mail gestuurd en mocht er iemand voor de deur staan, I'm sorry, maar ik teken niks
En krijg nu:
Wij hebben uw GSMeasy.nl bestelling met ordernummer 13516XX geannuleerd.
&
Wij hebben uw GSMeasy.nl bestelling met ordernummer 13513XX geannuleerd.

Dat is netjes en snel, dag VF B+S+W Smart 100 abbo, ik vond je te duur :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alusion
  • Laatst online: 16:50
"Uw KPN bestelling is verzonden. U kunt dezemorgen als postpakket verwachten op het door u opgegeven adres. Ordernr: xxxxxx.
Groeten KPN"

Gister las ik posts dat KPN pas volgende week levert..maar blijkbaar kan ik hem morgen al verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
SAWYER schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:08:
[...]

030-2408023

Heb net gebeld om een afspraak te maken. Maar helaas is het toestel HTC One X (wit) niet meer op voorraad bij AMP. Dus zijn dus afhankelijk van een nieuwe levering van gsmeasy. De man zei deze week. Maar kon dit niet met zekerheid zeggen.

Dus toch maar afwachten. Achja heb er al zo lang op gewacht. Die paar dagen extra maakt dan ook niet heel erg uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:22:
[...]

En krijg nu:
Wij hebben uw GSMeasy.nl bestelling met ordernummer X geannuleerd.
&
Wij hebben uw GSMeasy.nl bestelling met ordernummer X geannuleerd.

Dat is netjes en snel, dag VF B+S+W Smart 100 abbo, ik vond je te duur :w
Mensen op het forum zullen het vast niet erg vinden dat je ze hebt geannuleerd. Zo komen die van hun misschien weer iets sneller, haha.

Weet je wel al of je wijziging van wit naar zwart goed is doorgevoerd? Ik hoop voor je van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:24:
Weet je wel al of je wijziging van wit naar zwart goed is doorgevoerd? Ik hoop voor je van wel.
O geen idee, dat zal wel niet lukken :) Ach so be it, jammer dan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:35
CLB schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:28:
[...]

O geen idee, dat zal wel niet lukken :) Ach so be it, jammer dan >:)
CLB, ergens in het topic kwam iemand (of meerder) langs, die graag een witte willen maar een zwarte krijgen. Misschien kun je ruilen met iemand?
Pagina: 1 ... 24 ... 36 Laatste

Let op:
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.

Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.