Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:09
M3lvinG schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:59:
Dit is echt heel vreemd.
Net gebeld met amp
Ik hoefde niks door te geven, geen gegevens niks.
En ik krijg hem pas woensdag avond. Ivm nummbehoud...
Nummerherkenning :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:10
Dat dacht ik al maar dat met nummbehoud slaat nergens op.
Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
M3lvinG schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:01:
[...]

Dat dacht ik al maar dat met nummbehoud slaat nergens op.
Hebben meer mensen hier last van?
Ik zou hartstikke blij zijn, de meesten in dit topic krijgen hem pas volgende week i.v.m. nummerbehoud. Dus als jij hem woensdag al kunt krijgen is dat hartstikke mooi. Ik krijg hem ook woensdag, terwijl ik geeneens nummerbehoud heb aangevraagd.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-08 22:07

sebasss2

Auto fanaat

boratnl schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:49:
Als je bij GSMEasy hebt besteld, en deze status hebt:
Datum: Status:
02-04-2012 Abonnement wordt aangesloten
02-04-2012 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
29-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
28-03-2012 Voorraad controle
28-03-2012 Bestelling geplaatst

Raad ik iedereen aan te bellen met AMP voor een afspraak: 030-2408023
In totaal was het binnen 3 minuten geregeld (woensdagochtend wordt ie bezorgd), er waren 4 wachtenden voor me.
Heb je een nieuw abbo afgesloten want ik wacht nog op nummerbehoud goedkeuring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Laatst online: 08:10
CaptainCharisma schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:02:
[...]

Ik zou hartstikke blij zijn, de meesten in dit topic krijgen hem pas volgende week i.v.m. nummerbehoud. Dus als jij hem woensdag al kunt krijgen is dat hartstikke mooi. Ik krijg hem ook woensdag, terwijl ik geeneens nummerbehoud heb aangevraagd.
Voor de duidelijkheid ik krijg hem de woensdag na Pasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Jammer dat er problemen zijn bij Hi. Dat verklaart een boel. Vanmorgen dus via mail en sms ook een bericht gehad dat de telefoon nog niet voorradig was. Hopelijk krijgen ze hem snel binnen. iig thanks voor de update!

[ Voor 6% gewijzigd door DAMAGE op 02-04-2012 17:04 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
M3lvinG schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:03:
[...]

Voor de duidelijkheid ik krijg hem de woensdag na Pasen.
Ah excuses, ik dacht dat je overmorgen bedoelde. Maar dan geldt voor jou dus inderdaad hetzelfde verhaal als een aantal anderen in dit topic (al konden de meesten 'm wel op dinsdag krijgen geloof ik).

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-09 16:44
sebasss2 schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:03:
[...]

Heb je een nieuw abbo afgesloten want ik wacht nog op nummerbehoud goedkeuring.
Ja dat was een nieuwe, zat al bij Vodafone helaas.

@ergerns hierboven: Verbaasde me ook dat de man opeens m'n naam en adres noemde, terwijl ik nog niks van gegevens had gegeven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2
  • Laatst online: 20-08 22:07

sebasss2

Auto fanaat

boratnl schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:06:
[...]

Oke dan snap ik het dat je hem al krijgt..
Balen hoopte hem dan ook al snel te mogen ontvangen(A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
boratnl schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:06:
[...]

@ergerns hierboven: Verbaasde me ook dat de man opeens m'n naam en adres noemde, terwijl ik nog niks van gegevens had gegeven :p
Ik ben geneigd om ook te gaan bellen, maar mijn status staat nog hetzelfde als de 28e helaas... zolang de status niet bijgewerkt is met VF abo zal dat geen zin hebben. Dus, ik blijf bij mijn eerdere standpunt. Ik WORD gebeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij komen uw pakket afleveren op 04-04-12
(Indien de aflevertijd hierboven niet vermeld is, dan is deze per e-mail en/of sms naar u verstuurd of zal deze naar u worden verstuurd de dag voor de aflevering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn status is inmiddels ook bijgewerkt. :)
Datum: ----- Status:
02-04-2012 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
28-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.

Wij komen uw pakket afleveren op 04-04-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
LET OP: deze afspraak is nog niet definitief, zodra Vodafone uw aanvraag heeft afgerond sturen wij u nog een definitieve bevestiging van deze afspraak. De status van uw bestelling volgt u HIER.

Iemand anders die dit ook in z'n mail heeft?
Hoop niet dat VF nog dwars gaat liggen (heb slechts 1 ander abo bij VF dus lijkt me niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:43
boratnl schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:13:
LET OP: deze afspraak is nog niet definitief, zodra Vodafone uw aanvraag heeft afgerond sturen wij u nog een definitieve bevestiging van deze afspraak. De status van uw bestelling volgt u HIER.

Hoop niet dat VF nog dwars gaat liggen (heb slechts 1 ander abo bij VF dus lijkt me niet)
Bij welke webshop?
En ik heb 2 lopende Vodafone Abo's dusja..

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloblub
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 17:10
I-Michiel schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:32:
[...]

Wat is je status op http://www.vodafone.nl/statusnb/
Ik kreeg te horen dat het echt niet eerder kon. Hoor graag wat er bij jou staat bij vodafone want dan bel ik nog een keer!
Exacte kopie :

Uw aanvraag voor behoud van nummer 06******* is goedgekeurd door kpn mobiel. De overstap naar Vodafone vindt plaats op 01-05-2012. Heeft u in de winkel besteld? Een dag nadat u een sms ter goedkeuring heeft ontvangen kunt u het toestel ophalen in de winkel.

Als je het zelfde hebt zou ik gewoon nog een keer bellen. Overigens koos ik bij het belmenu nr 3. (Overige vragen) om het te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nops, die mail heb ik gelukkig niet gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Laatst online: 12:16

Heb ik ook gekregen, afspraak staat op 10 april.
Morgen even bellen, ik word hebberig van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Belcompany in Groningen hadden ze nog een zwarte liggen, dus die heb ik maar meteen meegenomen :D

Ik moest 40,- bijbetalen bij een verlenging van 2 jaar web smart 100, ik vind 't prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Thenotorious schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:16:
[...]

Bij welke webshop?
En ik heb 2 lopende Vodafone Abo's dusja..
GSMEasy, ze zijn daar nog bezig met het aansluiten van het abonnement staat er. Geen idee hoe lang dat duurt en of het vertraging op loopt omdat het zo druk is.
Morgen de status nog eens checken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
boratnl schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:19:
[...]

GSMEasy, ze zijn daar nog bezig met het aansluiten van het abonnement staat er. Geen idee hoe lang dat duurt en of het vertraging op loopt omdat het zo druk is.
Morgen de status nog eens checken denk ik.
Als je Dinsdag-Woensdag hebt besteld zei de vrouw dat het tot 21:00 kan duren.

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Thenotorious schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:20:
[...]

Als je Dinsdag-Woensdag hebt besteld zei de vrouw dat het tot 21:00 kan duren.
Correctie, dan kijk ik vanavond nog eens. Ik hou jullie op de hoogte.
Thanks voor de tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZwartR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:20
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:19:
Bij de Belcompany in Groningen hadden ze nog een zwarte liggen, dus die heb ik maar meteen meegenomen :D

Ik moest 40,- bijbetalen bij een verlenging van 2 jaar web smart 100, ik vind 't prima!
Dan heb je een mooi prijsje! Ben net even naar de One X gaan kijken die ze bij de Belcompany op een display hebben staan. Verkoper kon mij hetzelfde abonnement aanbieden met een bijbetaling van €90,-. Laat staan met een verlenging.

Maar het is echt een ongelofelijk mooi toestel.. Had het niet verwacht.. Nu nog 2 hele dagen wachten ;( [/kleinkindmodusoff]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
boratnl schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:49:
Als je bij GSMEasy hebt besteld, en deze status hebt:
Datum: Status:
02-04-2012 Abonnement wordt aangesloten
02-04-2012 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
29-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.

Raad ik iedereen aan te bellen met AMP voor een afspraak: 030-2408023
In totaal was het binnen 3 minuten geregeld (woensdagochtend wordt ie bezorgd), er waren 4 wachtenden voor me.
100% cheers voor deze gouden tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZwartR schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:22:
[...]

Dan heb je een mooi prijsje! Ben net even naar de One X gaan kijken die ze bij de Belcompany op een display hebben staan. Verkoper kon mij hetzelfde abonnement aanbieden met een bijbetaling van €90,-. Laat staan met een verlenging.

Maar het is echt een ongelofelijk mooi toestel.. Had het niet verwacht.. Nu nog 2 hele dagen wachten ;( [/kleinkindmodusoff]
De standaard prijs was inderdaad €90,- (bij verlenging, nieuwe abo prijs weet ik niet), maar ik kreeg €50,- korting vanwege m'n klantwaarde bij Vodafone :)
Voel ik me toch weer een klein beetje gewaardeerd daar :D

Daarnaast vind ik de belcompany erg klantvriendelijk :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus je bent € 50 waard in de ogen van vodafone hehe :) 20 minuten rooie lichten
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:27:
[...]

De standaard prijs was inderdaad €90,- (bij verlenging, nieuwe abo prijs weet ik niet), maar ik kreeg €50,- korting vanwege m'n klantwaarde bij Vodafone :)
Voel ik me toch weer een klein beetje gewaardeerd daar :D

Daarnaast vind ik de belcompany erg klantvriendelijk :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliteDC
  • Laatst online: 13-09 17:03
Ben ik de enige die hem (waarschijnlijk) morgen krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene_op_adsl
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-12-2022
Ik hoop het voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 15:41

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Net bij de Vodafone winkel in Vlaardingen geweest. Volgens dat vrouwtje daar hadden ze daar net het boekjaar afgesloten en daarom hadden ze voorraden bewust laag gehouden. Verwachte de One X dus morgen, of misschien wel overmorgen of de dag daarna.............

:F

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
aliteDC schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:47:
Ben ik de enige die hem (waarschijnlijk) morgen krijgt?
Ik sowieso niet; artikel niet op voorraad. Je wordt gebeld. (GSMEasy; wit; 28-03@14.00 besteld met nieuwe VF).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene_op_adsl
Tripl3 D schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:51:
Verwachte de One X dus morgen, of misschien wel overmorgen of de dag daarna.............

:F
Geen zinnig antwoord kunnen krijgen dus....... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:52:
[...]

Ik sowieso niet; artikel niet op voorraad. Je wordt gebeld. (GSMEasy; wit; 28-03@14.00 besteld met nieuwe VF).
Gewoon zelf bellen. Dat je status niet zichtbaar is veranderd maakt niet uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:01:
[...]

Gewoon zelf bellen. Dat je status niet zichtbaar is veranderd maakt niet uit. ;)
Dat zal nu ook geen zin meer hebben, het is 18.05 :)

Morgen weer een dag! En elke dag later is de kans op een snelle firmware update ook een feit.
Overigens, met ICS is mijn Sensation ook ineens een stuk sneller geworden... zelfs zo snel dat de "honger" naar de One X iets afgenomen is trouwens... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:55

BPP

Soeski schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:06:
[...]

Dat zal nu ook geen zin meer hebben, het is 18.05 :)

Morgen weer een dag! En elke dag later is de kans op een snelle firmware update ook een feit.
Overigens, met ICS is mijn Sensation ook ineens een stuk sneller geworden... zelfs zo snel dat de "honger" naar de One X iets afgenomen is trouwens... :/
Ik wil de One X zo snel mogelijk. Maar eigenlijk heb ik geen idee waarom? Ik heb ook de Sensation met ICS en die is inderdaad supersnel nu. Ik heb ook de screensaver van de One X erop gezet :+ , dus hij werkt gewoon als een One X/One S. Ook de apps zijn hetzelfde. Toch wil ik hem zsm hebben. :P
Heel raar is dat haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
Ik zie door mijn Typhone bestel dat mijn abbo al 2 dagen geleden is ingegaan . Ik weet hoewel niet wanneer de toestel geleverd zal worden. Is dat normaal in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
  • Laatst online: 13-01-2022
Vriend van mij heeft vandaag de HTC One X bij gsmeasy besteld (1 jaar Hi Toestel lease) en heeft nav dit forum vandaag ook zelf AMP gebeld en kon hem woensdag al krijgen.

Heb hem meteen gevraagd of ie kon vragen hoeveel ze er hadden liggen waarop de meneer antwoordde dat hij dat niet wist (dat weet alleen gsmeasy zelf, niet de koerier) maar dat ze druk bezig waren met alle backorders verwerken en dat er al heel wat afspraken zijn gemaakt.

Mooie tip van naar AMP bellen! Ze hebben ze volgens mij flink op voorraad bij GSMeasy, maar hoe lang dat duurt?..

Moet wel zeggen dat het een beetje unfair is voor de mensen die sinds vorige week wachten. Ik vermoed dan ook dat zodra GSMeasy er achter komt dat iedereen zelf belt hier snel een einde aan komt.

[ Voor 15% gewijzigd door OrangePower op 02-04-2012 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-07 14:45
floepie05 schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:20:
Ik zie door mijn Typhone bestel dat mijn abbo al 2 dagen geleden is ingegaan . Ik weet hoewel niet wanneer de toestel geleverd zal worden. Is dat normaal in NL?
Ik vind het ook een beetje raar dat ik dus eigenlijk al betaal voor dat abonnement, maar de SIM nog niet eens geleverd heb gekregen, laat staan de telefoon. Als typhone echt pas de telefoon op zaterdag thuis kan laten bezorgen (ik gok tegelijk met de SIM), betaal ik meer dan een week voor niks, apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
letskeepitsafe schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:26:
[...]

Ik vind het ook een beetje raar dat ik dus eigenlijk al betaal voor dat abonnement, maar de SIM nog niet eens geleverd heb gekregen, laat staan de telefoon. Als typhone echt pas de telefoon op zaterdag thuis kan laten bezorgen (ik gok tegelijk met de SIM), betaal ik meer dan een week voor niks, apart.
Je kan GSMEasy hiermee confronteren, neem aan dat zij dat zelf ook een vreemde gang van zaken vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
  • Laatst online: 12-09 09:09
Denken jullie dat er binnen nu en 2 maanden nog een soortgelijke 1 jarige stunt komt, vergelijk baar met gsm easy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
boratnl schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:28:
[...]

Je kan GSMEasy hiermee confronteren, neem aan dat zij dat zelf ook een vreemde gang van zaken vinden.
dit gaat over typhone, gsmeasy activeert pas nadat je aan de deur hebt getekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
kevindelange schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:28:
Denken jullie dat er binnen nu en 2 maanden nog een soortgelijke 1 jarige stunt komt, vergelijk baar met gsm easy?
zoals al eerder in dit topic gemeld was dit een eenmalige targetactie en zal dus niet weer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Zover ik weet heeft niemand hier zo een glazenbol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 21:20
Je betaalt toch pas voor je abbo als je je toestel/simkaart hebt ontvangen?

Zou mooi zijn als je een maand moet wachten op het toestel en je hebt je telefoon nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Veel mensen zeiden hier in het topic dat de enige reden van deze actie het halen van een target was, als dat het geval is, dan denk ik niet dat er weer zo'n goede actie de komende tijd zal komen (met welk toestel dan ook)

@up sorry had ik niet gezien, maar voor Typhone geldt ook, confronteer ze er even mee. Misschien dat ze iets voor je kunnen betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
Mr.Joker schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:29:
Je betaalt toch pas voor je abbo als je je toestel hebt ontvangen?

Zou mooi zijn als je een maand moet wachten op het toestel en je hebt je telefoon nog niet.
sommige partijen sluiten je al aan voordat je je gsm hebt. in de praktijk gebeurt dit dus wel degelijk. bij gsmeasy voor zover ik weet niet. bij typhone ? geen idee. lijkt me ook niet echt een shop die zoiets zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik heb een witte besteld bij Typhone en ga er dus vanuit dat het nog wel even gaat duren. Het vervelende alleen is dat mijn status sinds afgelopen vrijdag is dat mijn 'contract is ontvangen en wordt gecontroleerd op juistheid'. Ik wil graag bevestiging dat alles goed is! zodat ik naar accessoires kan zoeken en die niet voor niets koop.... dat ik de telefoon dan pas over een week krijg, dat maakt me niet uit.. maar wil gewoon graag zeker weten dat alles goed is gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 09:13
Ik had dit weekend dus een berichtje gestuurd naar vodafone, en kreeg dit net terug:

Bedankt voor u reactie via email waarin dat u aangeeft dat u niet op de hoogte word gehouden in verband met u pre order. Mijn excuus hiervoor.

Ik heb voor u nagevraagd of er een levertijd bekend is. De verwachte levertijd is echter pas in week 16.
Op het moment van binnenkomst gaan de toestellen verstuurd worden naar onze klanten op volgorde van bestel datum. Maar ik kan u helaas niet doorgeven op welke plaatst dat u staat.

Heb ik dus niet heel veel aan, want ik had eerder deze middag vodafone gebeld en toen vertelde me ze dit:

In ons systeem staat dat hij 2 april verwacht zou worden, dit is niet gebeurd en in het distributie centrum weten ze het ook niet.
Het zou kunnen dat ze in de loop van deze week binnenkomen, en dan versturen we ze meteen.

Ik heb ook meteen mijn ongenoegen geuit over dat de klant informeren niet hun sterkste punt was en dat ik geen enkele communicatie vanuit hun kant had gehad sinds de bestelling van mijn pre-order (Verlenging).

Toen zei de dame aan de telefoon: ik zal zorgen dat u minstens 2 keer per week geïnformeerd word.
Ik zei: Dus het gaat nog lang duren dan? ik heb een pre-order geplaatst op 15 maart, als ik dit had geweten had ik bij een ander besteld.

Oh oh, excuses etc.
Dan komt ze met het volgende:
Ik kan u een nieuw order nummer geven, waarin wel een recentere update staat.
Ik dacht, oh, dat is wel aardig van u, bedankt voor de service!

Ik kom net thuis, probeer het nieuwe order nummer: error.
Ik dacht, oke goed, ik probeer die oude nog maar is: error.

Ik heb het wel een beetje gehad met de webshop van vodafone -__-.

Zou het mogelijk zijn om de bestelling nog te annuleren? die optie wordt nu wel erg aantrekkelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene_op_adsl
Mr.Joker schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:29:
Je betaalt toch pas voor je abbo als je je toestel/simkaart hebt ontvangen?

Doodnormaal bij Vodafone, binnen 24 uur is je nieuwe abo gereed en doorgevoerd en vervolgens moet je nog twee weken wachten op je nieuwe toestel vanwege voorraad problemen. Het wordt pas echt vervelend als je vervolgens je bestelling wil annuleren, zoals ik, dan duurt het minstens 5 werkdagen voordat het oude abo weer terug gezet is en opnieuw verlengbaar wordt voor bijvoorbeeld in een winkel als Belcompany of Phonehouse waar je direct met je nieuwe toestel de deur uitloopt. Dus: Nieuw abo: binnen 24 uur geregeld. Opheffen: 5 werkdagen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 21:20
rene_op_adsl schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:35:
[...]

Doodnormaal bij Vodafone, binnen 24 uur is je nieuwe abo gereed en vervolgens moet je nog twee weken wachten op je nieuwe toestel vanwege voorraad problemen. Het wordt pas echt vervelend als je vervolgens je bestelling wil annuleren, zoals ik, dan duurt het minstens 5 werkdagen voordat het oude abo weer terug gezet is en opnieuw verlengbaar wordt voor bijvoorbeeld in een winkel als Belcompany of Phonehouse waar je direct met je nieuwe toestel de deur uitloopt. Dus: Nieuw abo: binnen 24 uur geregeld. Opheffen: 5 werkdagen.....
Heb em bij typhne besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene_op_adsl
Mr.Joker schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:37:
[...]

Heb em bij typhne besteld
Ik bedoelde dat het schijnbaar bij meerdere aanbieders de normale gang van zaken is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:35
rene_op_adsl schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:38:
[...]

Ik bedoelde dat het schijnbaar bij meerdere aanbieders de normale gang van zaken is.....
Ik heb vrijdag typhone hierover getweet (abonnement vanaf 30 maart betalen maar nog geen telefoon). nog geen reactie gehad :(.
Ga ze morgen denk ik eens even bellen ;). krijg waarschijnlijk woensdag mijn toestel (zwart/grijs) van typhone. Dat wist typone me wel te tweeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OrangePower schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:29:
[...]

zoals al eerder in dit topic gemeld was dit een eenmalige targetactie en zal dus niet weer gebeuren.
Wat voor targetactie? Vanuit de fabrikant of winkel. Kan toch dat het bij de S weer gebeurd.

Ik heb hem ook besteld, maar wil liever de S en twijfel om te annuleren, want het is wel erg goedkoop
(bsw 1 jaar en 101 bijbetalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:45:
[...]

Wat voor targetactie? Vanuit de fabrikant of winkel. Kan toch dat het bij de S weer gebeurd.

Ik heb hem ook besteld, maar wil liever de S en twijfel om te annuleren, want het is wel erg goedkoop
(bsw 1 jaar en 101 bijbetalen)
Vanuit Vodafone. Het boekjaar eindigde eind maart. Dus nee, gaat niet gebeuren met de htc one S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem bij studentmobiel besteld met kpn, dus het is geen targetactie van alleen vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:49:
Ik heb hem bij studentmobiel besteld met kpn, dus het is geen targetactie van alleen vodafone.
is appels met peren vergelijken .. je mag natuurlijk geloven wat je zelf wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, hij is dan iets duurder als bij vodafone ik kom op 511,50 totaal voor 1 jaar icm bsw 150, maar nog steeds erg goedkoop! De actie is sinds vandaag verander en nu is ie via studentmobiel met hetzelfde abonnement 174 euro duurder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Heeft toevallig iemand die de HTC One X heeft besteld bij Belsimpel al bericht gehad dat deze is verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:56:
Ja, hij is dan iets duurder als bij vodafone ik kom op 511,50 totaal voor 1 jaar icm bsw 150, maar nog steeds erg goedkoop! De actie is sinds vandaag verander en nu is ie via studentmobiel met hetzelfde abonnement 174 euro duurder!
100 euro verschil.

Bijna 30% duurder bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagean
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-03-2021
rene_op_adsl schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:35:
[...]

Doodnormaal bij Vodafone, binnen 24 uur is je nieuwe abo gereed en doorgevoerd en vervolgens moet je nog twee weken wachten op je nieuwe toestel vanwege voorraad problemen. Het wordt pas echt vervelend als je vervolgens je bestelling wil annuleren, zoals ik, dan duurt het minstens 5 werkdagen voordat het oude abo weer terug gezet is en opnieuw verlengbaar wordt voor bijvoorbeeld in een winkel als Belcompany of Phonehouse waar je direct met je nieuwe toestel de deur uitloopt. Dus: Nieuw abo: binnen 24 uur geregeld. Opheffen: 5 werkdagen.....
Echt niet normaal dit, maar ik ga toch annuleren bij Vodafone, ook al duurt het 5 dagen dat ze me hebben terug gezet, dan nieuw abbo afsluiten, dan heb ik nog steeds de telefoon eerder dan als ik hem nu laat leveren bij VF. Week 16 bij hun binnen waarschijnlijk en dan kan het nog wel eens 5 dagen voordat de telefoons worden geleverd, pfff en dan op de website zetten vanaf week 14, al met al zal het dan eind van de maand worden ongeveer. Mooie pre-order daar :(

@rene_op_adsl kun je mij aangeven hoe je de order hebt geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
Iemand al iets vernomen van de levertijd van hi over wanneer ze dit verwachten of ga ik net zoals KPN 1,5 week wachten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Piet91 schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:24:
[...]

Beetje vreemde prijzen; bij zowel KPN als studentmobiel is de One X zo'n €80 bij 2-jarig Bel-SMS-Web 275 abonnement? (Of wordt je genaaid d.m.v. verlenging?)

En sodeju zeg, wat wordt dit topic vol gespamt met 'Oh ik heb mijn toestel niet binnen 3 dagen' en 'ik heb contact gezegd zus en zo'. Wordt lekker onoverzichtelijk zo 8)7 ....

De KPN deal was vorige week een van de meest aantrekkelijke opties (op GSMEasy en Typhone na dan), 'ns kijken waar we nu op uitkomen:

Die 50% korting geld voor 3 maanden (bij 1 jaar) en 9 maanden (bij 2 jaar). Maar na 3 maanden kun je je abonnement verlagen of verhogen; ik neem aan dat de korting dan ook wegvalt; daarvan uitgaand:

1 jaar Bel-SMS-Web 650 (650 min/sms, 1250MB data; max 2,0/0,1 Mbit/s).
Na 3 maanden (indien mogelijk?) overstappen naar Bel-SMS-WebXL 150 (150 min/sms, 250MB data; max 14,4/2,0 Mbit/s)

3 maanden €38.75.
9 maanden €35
Toestelprijs: €139.95
Aansluitkosten: €29.95

Totaal over 1 jaar: €601.15 = gemiddeld €50 p/maand.
(Verkopen van toestel, of 2e jaar goedkoop sim-only geeft lagere gemiddelde maandlasten; stel sim-only voor €15 p/maand geeft over 2 jaar gezien een totaalprijs van €781.15, gemiddeld €32.50 p/maand, dus zo'n €3 p/maand meer dan met de vorige KPN-actie)

Misschien nog even spelen met welk Bel-SMS-Web abonnement beginnen (hoger abonnement geeft meer toestelkorting, maar ook hogere maandkosten) en hoe dat NU zit met verlagen na 3 maanden.

Terwijl ik dit typ zijn er alweer 10 berichten bij gekomen 8)7
Een alternatief is bij Studentmobiel i.c.m. 1-jarig Vodafone Bel-SMS-Web Smart 100 (100 min, 3000 sms, 1GB data (14.4 Mb/s)
4 maanden €21.25
8 maanden €42.50
Toestelprijs: €207
Aansluitkosten: €30

Totaal €662. Dus wel €61 duurder, maar wel véél meer sms, internet is net zo snel/later sneller en minder/net zo veel. Tevens het interessante buitenland tarieven.
Die hufters vragen wel vervolgens €125 extra voor het toestel te vragen voor huidige Vodafone klanten. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Wat wel zeker is dat vanaf volgende maand ( mei) weer de lente aanbiedingen starten bij Vodafone. Dan krijg je bij een 1 jarig bel sms web smart abo 6 maanden lang 50% korting en bij 2 jaar abo 1 jaar lang 50% korting. Dan zijn mooie aanbiedingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
Belsimpel.nl gaat vandaag of morgen versturen.

Ik heb bij hun de deal genomen van Vodafone Bel+SMS+Web Smart 150 1 jaar met daarbij € 208 voor het toestel. Nu kijk ik op studentmobiel.nl, daar is dezelfde deal met daarbij maar € 177 voor het toestel. Op typhone betaal je dan weer € 230,00. Toch wel grote verschillen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene_op_adsl
Lagean schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:08:
[...]

Echt niet normaal dit, maar ik ga toch annuleren bij Vodafone, ook al duurt het 5 dagen dat ze me hebben terug gezet, dan nieuw abbo afsluiten, dan heb ik nog steeds de telefoon eerder dan als ik hem nu laat leveren bij VF. Week 16 bij hun binnen waarschijnlijk en dan kan het nog wel eens 5 dagen voordat de telefoons worden geleverd, pfff en dan op de website zetten vanaf week 14, al met al zal het dan eind van de maand worden ongeveer. Mooie pre-order daar :(

@rene_op_adsl kun je mij aangeven hoe je de order hebt geannuleerd.
Ik heb bij dezelfde kerel die mij vertelde dat het nog zeker twee weken ging duren direct geannuleerd. 0800-0200043. Vraag even goed na hoe lang het gaat duren voordat je je contract eventueel ergens anders kan aanvragen/verlengen. Ik moest rekening houden met 5 werkdagen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarDor
  • Laatst online: 31-01 13:27
lauw8 schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:15:
Belsimpel.nl gaat vandaag of morgen versturen.

Ik heb bij hun de deal genomen van Vodafone Bel+SMS+Web Smart 150 1 jaar met daarbij € 208 voor het toestel. Nu kijk ik op studentmobiel.nl, daar is dezelfde deal met daarbij maar € 177 voor het toestel. Op typhone betaal je dan weer € 230,00. Toch wel grote verschillen!
Waar heb jij die info vandaan? Ik heb namelijk nog niks van ze gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
MarDor schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:17:
[...]

Waar heb jij die info vandaan? Ik heb namelijk nog niks van ze gehoord
Ik heb ze net 5 min geleden gebeld en ik vroeg om te annuleren omdat ik hem op studentmobiel toch voor 31 euro goedkoper zie staan. Toen hij zei dat ze hem al binnen hebben en sowieso morgen gaan uitleveren, dus toen dacht ik ach, ik heb goeie ervaringen met belsimpel, laat ik de order maar staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarDor
lauw8 schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:18:
[...]

Ik heb ze net 5 min geleden gebeld en ik vroeg om te annuleren omdat ik hem op studentmobiel toch voor 31 euro goedkoper zie staan. Toen hij zei dat ze sowieso morgen gaan uitleveren, dus toen dacht ik ach, ik heb goeie ervaringen met belsimpel, laat ik de order maar staan!
Ow nice... was al bang dat het ook ergens eind deze week zou worden. Welke kleur heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
MarDor schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:20:
[...]

Ow nice... was al bang dat het ook ergens eind deze week zou worden. Welke kleur heb je besteld?
Zwart/Grijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagean
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-03-2021
rene_op_adsl schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:16:
[...]

Ik heb bij dezelfde kerel die mij vertelde dat het nog zeker twee weken ging duren direct geannuleerd. 0800-0200043. Vraag even goed na hoe lang het gaat duren voordat je je contract eventueel ergens anders kan aanvragen/verlengen. Ik moest rekening houden met 5 werkdagen.....
Jammer dat dat nummer maar tot 1800 uur bereikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarDor
Oke dan hoop ik niet dat dat nog uitmaakt zoals bij andere webshops. Heb zelf namelijk een witte besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 23:27
Vodafone website biedt het toestel nog altijd aan vanaf Week 14...Stelletje prutsers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene_op_adsl
Lagean schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:22:
[...]

Jammer dat dat nummer maar tot 1800 uur bereikbaar is.
F*ck, sorry, daar had ik niet op gelet......Anders had ik het erbij gezet.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

zo net nog even contact gehad met de koerier, ze komen nu in de avond ipv de ochtend, ik blijk weg te zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Pff, in de avond was mij perfect uitgekomen maar ik kon daar niet uit kiezen in verband met de regio waar ze bezorgen en de verdelingen ofzo, nu heb ik hem vrijdag ipv woensdag ;(
Veel plezier iedereen woensdag ;w

[ Voor 5% gewijzigd door MacorgaZ op 02-04-2012 19:30 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 09:52

D33F

Tweelingtemmer

Hmm bij coolblue is de witte uitvoering op dit moment tijdelijk uitverkocht :( ik hoop dat ze vanaf 10 april weer leverbaar zijn aangezien ik dan mijn abo kan gaan verlegen.. maar ik ben bang dat het langer gaat duren aangezien hun normaal een leveranciers levertijd erbij zetten :(

[ Voor 3% gewijzigd door D33F op 02-04-2012 20:08 ]

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladon
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Voor de mensen die hem overpriced bij KPN hebben besteld, ik kreeg zojuist deze melding in de mail:
We kunnen uw order uitleveren. Het pakket wordt spoedig bezorgd.

Met vriendelijke groet,

Robbert Bakker
Directeur KPN Mobiel, Nederland
Spreekt het eerdere twitterbericht van kpn webcare wel behoorlijk tegen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:49
Directeur die je mail persoonlijk antwoord? Dat zie je ook niet vaak ;p

Dan moet het wel kloppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• founz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 22:06
Vorige week woensdag de telefoon besteld bij GSMEasy met de VF-actie. Donderdag order geannuleerd door AMP wegens nummerbehoud. GSMEasy had fout gemaakt en geen rekening gehouden met één maand opzegtermijn. Vrijdag nieuwe order aangemaakt met dezelfde actievoorwaarden.

AMP gebeld om te informeren naar de verwachte leverdatum, maar hier kunnen ze niks over zeggen, want het product is niet op voorraad. Volgens mij had GSMEasy toch een grote voorraad HTC One X's? Mja, rest niks anders dan te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartszoon
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-10-2023
Ladon schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:50:
Voor de mensen die hem overpriced bij KPN hebben besteld, ik kreeg zojuist deze melding in de mail:

[...]

Spreekt het eerdere twitterbericht van kpn webcare wel behoorlijk tegen. :?
Ook ik heb deze mail gehad, vorige week zeiden ze dat ze m vandaag zouden opsturen.
vanmiddag nog met KPN gebeld en toen zeiden ze dat hij pas volgende week geleverd zouden worden.
En nu deze mail, k snap het ook niet meer.
Ik hou wel gewoon volgende week aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newday
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:57
net het volgende mailtje van typhone:

Bij dezen berichten wij u dat de onderstaande producten op 2 april 2012 per pakketpost van PostNL aan u verzonden zijn.

Verstuurde producten:

- 1x HTC One X White

Ik heb hem niet afgelopen week besteld met de actie, maar nog de volle mep betaald paar weken terug :(
Maar ja, er zijn dus al wel witte binnen bij typhone :)

Helaas morgen niet thuis, weet iemand of zoiets bij de buren wordt afgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik zou er een mailtje aan wagen, om te kijken of er nog wat te fixen is met geld terug...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herrie_V
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-06-2023
Had vanmiddag naar KPN gebeld om te vragen wanneer ik mijn nieuwe telefoon eens kon ontvangen.
"Vanaf half April" kreeg ik te horen.

Krijg ik zojuist ineens onderstaand binnen op de mail:

Het door u bestelde artikel is weer op voorraad.

KPN maakt gebruik van de diensten van CEVA Logistics voor aflevering van uw bestelling. Zij zullen telefonisch contact met u opnemen om een afspraak te maken voor de aflevering van uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Robbert Bakker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newday
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:57

@CLB
Wel over gebeld zonder succes helaas.
Zal ook nog een mailtje sturen.

[ Voor 4% gewijzigd door Newday op 02-04-2012 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Newday schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:05:

.....
Helaas morgen niet thuis, weet iemand of zoiets bij de buren wordt afgeleverd?
Er zal wel getekend moeten worden denk ik.
Ik weet niet of de buren dat mogen doen.

Anders als je een track&trace code hebt kan je kijken of je misschien via post.nl kan aangeven dat hij op het dichtsbijzijnde postkantoor bezorgd mag worden ipv. aan uw adres.
Dan kan je hem tot sluitingstijd van t postkantoor, of anders de volgende morgen daar oppikken.
Dit kan in ieder geval na de eerste aanbieding en niet thuis.
Misschien kan het ook meteen.
Of, als de postbode relaxed is, een briefje op je bus plakken met dezelfde mededeling/vraag.
Heb je kans dat hij/zij het pakketje even bij t postkantoor afgeeft als dat voor hem/haar niet te ver uit route ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjelnir
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 18:54
Vanmiddag naar de Vodafone winkel gegaan om de telefoon aan te schaffen kreeg ik te horen dat ik minstens 2 weken kon wachten. Hier liet ik het natuurlijk niet bij dus gelijk naar GSMeasy.nl gesurft. Dit was rond 5 uur en ik werd net gebeld dat ze hem al woensdag komen leveren.

Nog gevraagd of hij op mijn werk kon worden afgeleverd en dit was geen probleem. Echt een aanrader dus voor de mensen die nog aan het twijfelen zijn.

[ Voor 62% gewijzigd door Mjelnir op 02-04-2012 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Mjelnir schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:51:
Vanmiddag naar de Vodafone winkel gegaan om de telefoon aan te schaffen kreeg ik te horen dat ik minstens 2 weken kon wachten. Hier liet ik het natuurlijk niet bij dus gelijk naar GSMeasy.nl gesurft. Dit was rond 5 uur en ik werd net gebeld dat ze hem al woensdag komen leveren.

Nog gevraagd of hij op mijn werk kon worden afgeleverd en dit was geen probleem. Echt een aanrader dus voor de mensen die nog aan het twijfelen zijn.
Dus je hebt vandaag besteld en meteen heb je een goedkeuring etc. gekregen?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjelnir
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 18:54
De goedkeuring van Vodafone laat nog op zich wachten maar ik neem aan dat wel geregeld moet zijn binnen twee dagen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:25
Ik kreeg eerst een belleje dat ze morgen zouden komen, daarna nog een keer contact gehad en nu duurt het 5 dagen bij een verlenging (vondafone) en komen ze dus pas volgende week woesndag (gsmeasy)

[ Voor 3% gewijzigd door bifi_G60 op 02-04-2012 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartszoon
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-10-2023
Herrie_V schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:11:
Had vanmiddag naar KPN gebeld om te vragen wanneer ik mijn nieuwe telefoon eens kon ontvangen.
"Vanaf half April" kreeg ik te horen.

Krijg ik zojuist ineens onderstaand binnen op de mail:

Het door u bestelde artikel is weer op voorraad.

KPN maakt gebruik van de diensten van CEVA Logistics voor aflevering van uw bestelling. Zij zullen telefonisch contact met u opnemen om een afspraak te maken voor de aflevering van uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Robbert Bakker
[quote]Herrie_V schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:11:

Ik heb een andere mail gehad maar hij wordt bij mij ook door CEVA geleverd.

[ Voor 25% gewijzigd door bartszoon op 02-04-2012 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Mensen bij gsmeasy die hun afspraak al confirmed hebben gekregen? Blijft hier op "Uw abonnement wordt nu aangevraagd. Uw afspraak is nog niet definitief" staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisD
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 14:37
Ilya schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:56:
Mensen bij gsmeasy die hun afspraak al confirmed hebben gekregen? Blijft hier op "Uw abonnement wordt nu aangevraagd. Uw afspraak is nog niet definitief" staan.
Bij mij wel :)

02-04-2012 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken

en onder aan de pagina:

Wij komen uw pakket afleveren op 05-04-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strijdhagen
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-07 14:41
Net even gebeld en ook ik krijg hem volgende week woensdag binnen!
1 Mei pas nummerbehoud dus ik ga ervan uit dat ik tot dan mijn t-mobile sim kan gebruiken, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisD
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 14:37
Strijdhagen schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:59:
Net even gebeld en ook ik krijg hem volgende week woensdag binnen!
1 Mei pas nummerbehoud dus ik ga ervan uit dat ik tot dan mijn t-mobile sim kan gebruiken, iemand enig idee?
Tot 1 Mei je t-mobile sim ja, moet je hem alleen wel even bijknippen als het een gewone sim is :( ik mag donderdag ook met de schaar in de weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Ilya schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:56:
Same here.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

JorisD schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:01:
[...]

Tot 1 Mei je t-mobile sim ja, moet je hem alleen wel even bijknippen als het een gewone sim is :( ik mag donderdag ook met de schaar in de weer...
Gewoon deze template even uitprinten en knippen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 07-08 07:30
SpX schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:08:
[...]

Gewoon deze template even uitprinten en knippen maar.
Ik heb gewoon een knipper via ebay gekocht waar ook een paar microsim houders bij zaten. Dus ik ook nog weer terug kan naar normaal. Kost je 10 euro inclusief verzend kosten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
JorisD schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:58:
[...]

Bij mij wel :)

02-04-2012 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken

en onder aan de pagina:

Wij komen uw pakket afleveren op 05-04-12
Raar, ik maak niet eens gebruik van nummerbehoud. Hopelijk fixen ze het morgen en komen ze als nog woensdagochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLevi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-07 13:48
DopeMasta schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:11:
Iemand al iets vernomen van de levertijd van hi over wanneer ze dit verwachten of ga ik net zoals KPN 1,5 week wachten :|
Ze hebben zelf de levering nog niet binnen. Veel meer dan dat ga je er ook niet uitkrijgen bij hi vrees ik... Ik wacht ook met smart tot ze mijn One X komen brengen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 07-08 07:30
iLevi schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:15:
[...]

Ze hebben zelf de levering nog niet binnen. Veel meer dan dat ga je er ook niet uitkrijgen bij hi vrees ik... Ik wacht ook met smart tot ze mijn One X komen brengen :'(
Je hoort links en rechts heel zelden dat hi winkels (dus niet online) hem al uitleveren.
Verwacht dat online dus deze week nog zou volgen, en daarmee volgende week eerste uit leveringen komen?
Of aan het eind van deze week als het opschiet :o

In ieder geval ik wacht met smart op een teken van hi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Tweakers!

Nu jullie zo enthousiast over je telefoonlevering praten, begint het hier echt te kriebelen.
Aangezien ik voorlopig geen acties meer verwacht, kan ik hem maar beter ergens gaan kopen i.c.m abbo

Wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Mjelnir schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:51:

Waarom GSMeasy.nl :? Als ik kijk op Studentmobiel.nl is een 1 jarig abbo goedkoper met Vodafone of heb jij een 2 jarig afgesloten en gaat het puur om de levertijd?

Mijn boefje is liev!

Pagina: 1 ... 23 ... 36 Laatste

Let op:
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.

Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.