paar posts boven jeAzicre schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:53:
Heeft iemand al nieuws over de HTC One X Grey bij KPN
0302408023Sloebie schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:54:
Ehhh, aangezien iedereen zelf aan het bellen is....
Ik heb mn SMSjes gekregen ivm nummerbehoud, en mn status is veranderd op GSMEasy, dus nu zelf gaan bellen voor een snelle levering?
Zo ja. heeft iemand het nummer?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Nope nog niet, wel dat ie in behandeling is maar nog niet dat het goedgekeurd is helaas. Dus daar hangt het nog wat op...JorisD schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:53:
[...]
Maar heb je dan al wel een sms gehad van vodafone en je huidige provider dat nummerbehoud goed was gekeurd of niet? Aangezien ik die al een dag na mijn bestelling kreeg (donderdag dus).
What a fine day for Science! | Specs
Kreeg vanmorgen wederom een SMS van Hi dat het artikel nog niet op voorraad is
Kan niet wachten tot ik de telefoon heb, ben echt nieuwsgierig
Zijn er al wel mensen met een Hi abo die de telefoon opgestuurd krijgen?
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Zojuist gebeld met AMP. Hij ging wat navragen, kwam terug met de vraag of ik al SMS'jes had gehad van Vodafone, en bij het bevestigen hiervan hebben we direct een afspraak gemaakt voor komende woensdag. Wordt bezorgd op het werk
.
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Dus altijd Vodafone voor jou!Lagean schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:50:
[...]
Dat is dan gewoon misleiding, voor mij nooit geen Vodafone meer.

De laatste paar pagina's van dit topic
Iedereen bestelt een telefoon voor een prijs die onder de marktwaarde ligt, maar iedereen eist wel direct het recht om te zeuren als het niet op de release datum uitgelevert wordt..
2de in de wachtrij bij AMP

Iedereen bestelt een telefoon voor een prijs die onder de marktwaarde ligt, maar iedereen eist wel direct het recht om te zeuren als het niet op de release datum uitgelevert wordt..
je laatste zin maakt de post helemaal compleet =)brilsmurfffje schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:57:
De laatste paar pagina's van dit topic![]()
En dan zelf gaan bellenbrilsmurfffje schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:57:
De laatste paar pagina's van dit topic![]()
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ah ok, ik heb dat smsje gelukkig al wel, dus dan bel ik er zo ook maar even heenHarmsen schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:55:
[...]
Nope nog niet, wel dat ie in behandeling is maar nog niet dat het goedgekeurd is helaas. Dus daar hangt het nog wat op...
Iemand enig idee trouwens wat hun vroegste leverdag is? morgen of woensdag ofzo?
Ik heb ook ZELF gebeld naar AMP maar meneer van AMP kon zeggen dat de telefoon (Grey) niet op voorraad was en dat er contact met mij wordt genomen als dat wel zou zijn!
Ik heb 28-03 besteld, zonder nummerbehoud.
Ik heb 28-03 besteld, zonder nummerbehoud.
[ Voor 12% gewijzigd door Thenotorious op 02-04-2012 15:03 ]
Im notorious
Net ook even zelf opgebeld naar AMP, woensdag avond heb ik de witte binnen
. Mensen die nog geen bevestiging voor nummerbehoud gekregen hebben, zullen nog een weekje langer moeten wachten, werd mij verteld.
Ook maar naar AMP gebeld, mijn witte HTC One X (dinsdag 27-3 bij GSMEasy besteld) zonder nummerbehoud. Wordt woensdagochtend bezorgd. Wel raar dat die man zei dat ik aan de deur €119,- moet betalen (dat was de toestelprijs toen ik hem bestelde vorige week dinsdag). Ik heb dat woensdag immers met Hetty afgehandeld en ze had de order aangepast zodat de nieuwe toestelprijs €0,- wordt (kreeg ook een nieuwe orderbevestiging). Dus dat vind ik wel raar. Maar lijkt me dat ik het in het ergste geval woensdag die €119,- moet betalen en dat ik het dan van GSMEasy krijg teruggestort?
Heb maar een mailtje gestuurd naar GSMEasy, als reply op de nieuwe orderbevestiging (waarin de toestelprijs dus €0,- was) die ik woensdag heb gekregen waarin ik de situatie heb voorgelegd. Ben benieuwd hoe we het oplossen.
Heb maar een mailtje gestuurd naar GSMEasy, als reply op de nieuwe orderbevestiging (waarin de toestelprijs dus €0,- was) die ik woensdag heb gekregen waarin ik de situatie heb voorgelegd. Ben benieuwd hoe we het oplossen.
Helaas, net via Twitter aan Typhone gevraagd wanneer mijn witte One X geleverd wordt. Ik had gehoopt dat ik deze week nog aan de beurt was omdat ik vrij vroeg (woensdagochtend) al besteld had. Helaas kreeg ik hetzelfde antwoord als anderen, dat ze eind deze week voorraad verwachten.
Het lijkt er dus op alsof ze nog helemaal geen witte hebben binnen gehad. Best zwak voor wat dan de grootste online winkel van Nederland zou moeten zijn
Het lijkt er dus op alsof ze nog helemaal geen witte hebben binnen gehad. Best zwak voor wat dan de grootste online winkel van Nederland zou moeten zijn
hoop dat eind van de week donderdag/vrijdag is met bezorging uiterlijk zaterdag anders zit 2e paasdag er ook nog eens tussenwph schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:05:
Helaas, net via Twitter aan Typhone gevraagd wanneer mijn witte One X geleverd wordt. Ik had gehoopt dat ik deze week nog aan de beurt was omdat ik vrij vroeg (woensdagochtend) al besteld had. Helaas kreeg ik hetzelfde antwoord als anderen, dat ze eind deze week voorraad verwachten.
Daar kunnen zij dan vast ook niks aan doen.wph schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:05:
Ik vraag me wel af; al die mensen die nu GSMEasy / AMP bellen voor hun telefoon (die nog niet zelf gebeld zijn of de status gewijzigd is); ik ben zo netjes om NIET zelf te gaan bellen en te wachten. Die mensen piepen nu dus voor!!
Verwijderd
Waarschijnlijk wel ja. Want nu wordt de koerier volgeboektSoeski schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:07:
[...]
Daar kunnen zij dan vast ook niks aan doen.
Ik vraag me wel af; al die mensen die nu GSMEasy / AMP bellen voor hun telefoon (die nog niet zelf gebeld zijn of de status gewijzigd is); ik ben zo netjes om NIET zelf te gaan bellen en te wachten. Die mensen piepen nu dus voor!!![]()
Bij jou was de orderstatus toch nog niet gewijzigd maar je had wel gebeld met AMP voor een afspraak, en die heb je toch gekregen?Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:08:
[...]
Waarschijnlijk wel ja. Want nu wordt de koerier volgeboekt
Als dat het geval is, heb ik dat net ook geprobeerd maar bij mij zeiden ze dat ik moest wachten..
[ Voor 13% gewijzigd door Thenotorious op 02-04-2012 15:09 ]
Im notorious
Ga maar uit van volgende week. Aangetekend pakketten worden (bijna) nooit op zaterdag bezorgd.Brackpc schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:06:
[...]
hoop dat eind van de week donderdag/vrijdag is met bezorging uiterlijk zaterdag anders zit 2e paasdag er ook nog eens tussen
laatste 4 aangetekende pakketten waren bij mij gewoon op zaterdag, misschien heb ik gewoon een aardige postbezorger?BPP schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:09:
[...]
Ga maar uit van volgende week. Aangetekend pakketten worden (bijna) nooit op zaterdag bezorgd.![]()
![]()
Betere afspraken maken met je leverancier.
Ze adverteren al vanaf begin vorige week met 3 dagen levertijd. Dat is nu nog steeds zo. Ik snap heel goed dat het lastig is om je voorraad in te schatten bij zo'n actie, maar ze hebben nog helemaal niks binnen gekregen. Dat is toch wel opmerkelijk.
Aan de andere kant, we hebben een goede deal gemaakt, dus zodra ie binnen is, is het leed weer over. Maar toch, de communicatie naar de klant kan toch beter.
Daarom zeg ik ook bijna nooit. Mijn laatste aangetekende pakket werd ook op zaterdag bezorgd.Brackpc schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:10:
[...]
laatste 4 aangetekende pakketten waren bij mij gewoon op zaterdag, misschien heb ik gewoon een aardige postbezorger?
Of misschien doen ze het nu wel gewoon op zaterdag?
zo afspraak staat voor woensdag ochtend
Besteld bij GSMeasy
De man aan de lijn zei eerst dat het niet voor 10 april kon, toen ik melde dat het nummerbehoud al goedgekeurd was kon het woensdag a.s
De man aan de lijn zei eerst dat het niet voor 10 april kon, toen ik melde dat het nummerbehoud al goedgekeurd was kon het woensdag a.s
@bpp
en typhone heeft het net toevallig bij iemand anders bevestigd op twitter
https://twitter.com/#!/Typhone_NED/status/186802654956105728
en typhone heeft het net toevallig bij iemand anders bevestigd op twitter
Dat ben ik dusBrackpc schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:12:
@bpp
en typhone heeft het net toevallig bij iemand anders bevestigd op twitter![]()
Dan is het dus alsnog, áls hij vrijdag binnen komt. En laat ik nou nét zaterdag niet thuis zijn?..

12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen
ik vind "eiind van de week" ook een vage term voor een bedrijf, als je een levering verwacht weet je toch op exact welke dag hij komt.
Hij zal wel gewoon geen harde beloftes willen maken.
Verwijderd
Ja, dat kloptThenotorious schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:09:
[...]
Bij jou was de orderstatus toch nog niet gewijzigd maar je had wel gebeld met AMP voor een afspraak, en die heb je toch gekregen?
Als dat het geval is, heb ik dat net ook geprobeerd maar bij mij zeiden ze dat ik moest wachten..
Weten ze bij AMP gewoon je GSMeasy ordernummer? aangezien dat het enige is wat ik heb, en ik zo denk ik maar eens ga bellen.
Wat denk je dan zelf? Als hun nu zeggen woensdag, en hij is er pas vrijdag, is iedereen gelijk negatief over een loze belofte. Maar als ze eind van de week wel redden zal je er niemand over horen..Brackpc schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:16:
ik vind "eiind van de week" ook een vage term voor een bedrijf, als je een levering verwacht weet je toch op exact welke dag hij komt.
12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen
Hij vroeg bij mij om mijn postcode, en geen ordernummerJorisD schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:17:
Weten ze bij AMP gewoon je GSMeasy ordernummer? aangezien dat het enige is wat ik heb, en ik zo denk ik maar eens ga bellen.
What a fine day for Science! | Specs
Heb ook net gebeld en mijn Witte one X komen ze donderdag leveren!
Gewoon bellen, ze hadden aan mijn naam zelfs voldoende info om de bestelling te vinden.
Ze kunnen vanaf woensdag leveren.
Gewoon bellen, ze hadden aan mijn naam zelfs voldoende info om de bestelling te vinden.
Ze kunnen vanaf woensdag leveren.
Verwijderd
Ik moest mijn postcode opgeven en vanaf daar wisten ze alles al.JorisD schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:17:
Hier ben ik het dus helemaal mee eens, zeker van zo'n bedrijf als Vodafone mag je toch verwachten wanneer je je spullen kan verwachten? Het is nu net alsof ze voor de 1e keer een nieuwe telefoon op de markt gaan brengen....Brackpc schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:16:
ik vind "eind van de week" ook een vage term voor een bedrijf, als je een levering verwacht weet je toch op exact welke dag hij komt.
.
https://twitter.com/#!/Typhone_NED/status/186804420951019521
Kijk dat is al veel duidelijker.
bedankt @whoever sent that tweet =)
Kijk dat is al veel duidelijker.
bedankt @whoever sent that tweet =)
Al die mensen die zelf hebben gebeld naar AMP logistics, wat was jullie orderstatus?
Heeft ook iemand gebeld waarvan de orderstatus nog stond 'Niet op voorraad' ?
Im notorious
Mijn orderstatus bij GSMEasy wasThenotorious schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:21:
Al die mensen die zelf hebben gebeld naar AMP logistics, wat was jullie orderstatus?
02-04-2012 Abonnement wordt aangesloten
02-04-2012 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
Datum: Status:
02-04-2012 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
28-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
28-03-2012 Voorraad controle
28-03-2012 Bestelling geplaatst
02-04-2012 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
28-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
Ook gebeld naar AMP, voor vrijdagmiddag ingepland omdat ik woensdagmiddag en donderdagochtend (donderdagmiddag kon niet in deze regio ofzo?) niet kon.
Had dinsdagavond de 27e besteld met 119 euro bijbetaling, woensdag aangepast naar gratis toestel, voor de rest ook niks gehoord over 119 euro aan de koerier betalen gelukkig.
Had dinsdagavond de 27e besteld met 119 euro bijbetaling, woensdag aangepast naar gratis toestel, voor de rest ook niks gehoord over 119 euro aan de koerier betalen gelukkig.
Bambu Lab P1S Combo
Ik heb alleen mijn postcode door hoeven te geven, en hij wist genoeg. Mocht je in een straat wonen waar meer besteld hebben, zal er ongetwijfeld ook naar de huisnummer gevraagd worden.JorisD schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:17:
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Ok bedanktThe Executer schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:23:
[...]
Ik heb alleen mijn postcode door hoeven te geven, en hij wist genoeg. Mocht je in een straat wonen waar meer besteld hebben, zal er ongetwijfeld ook naar de huisnummer gevraagd worden.
je kan op twitter navragen of je al geplanned staat voor morgen, heeft alleen nut als je geen witte besteld hebt
Ja, tweeten met je ordernummer of die verzonden isVerwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:25:
Allemaal GSMEasy dus?Nog steeds geen tips voor Typhone xD
Verwijderd
Mij is gezegd dat er morgen een nieuwe lading komt.. dus wss wordt de mijne morgen verstuurd
Jammer, AMP gesproken maar kan pas volgende week dinsdag geleverd worden aangezien Simyo nummerbehoud nog niet heeft goedgekeurd. Dus moet nog even geduld hebben.
Ze doen het op chronologische volgorde, wat niet op ordernummer isVerwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:27:
Mij is gezegd dat er morgen een nieuwe lading komt.. dus wss wordt de mijne morgen verstuurd
Mensen die net als ik bij GSMeasy nog niet verder zijn gekomen bij orderstatus, Hetty van GSMeasy vertelde me dat het nog tot 21:00 kon veranderen.
Im notorious
Moet ik trouwens zelf thuis zijn om het toestel aan te nemen of mogen mijn ouders, dan wel broertje, dit ook voor mij doen? Dit omdat ik overdag niet thuis ben.
Was nog snel aan de beurt bij AMP
geholpen door een vriendelijke jongedame waar ik een aflever afspraak voor donderdagochtend mee heb gemaakt, aangezien ik morgen de hele dag op school zit :<
bij wie heb je besteld:G33st schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:30:
Moet ik trouwens zelf thuis zijn om het toestel aan te nemen of mogen mijn ouders, dan wel broertje, dit ook voor mij doen? Dit omdat ik overdag niet thuis ben.
GSMEasy= moet zelf ivm contract
Typhone=andere persoon mag tekenen
Verwijderd
Beste mensen die bij Hi zitten,
Als je bij Hi kunt verlengen, kun je redelijk goedkoop aan de One X.
De nieuwe lease-constructie van Hi is mij wat verder uitgelegd.
Zo is er de mogelijkheid om tegen redelijke prijs het toestel te lease waarbij je aan het eind van je contract de keuze krijgt om het toestel weer in te leveren OF om het toestel af te kopen.
Voor het afkopen van de toestellen worden vaste percentage's van de dagwaarde's gebruikt.
Na 1 jaar betaal 35% van de dagwaarde om het toestel te kopen,
Na 2 jaar betaal 15% van de dagwaarde om het toestel te kopen,
De dagwaarde wordt gebaseerd op het gemiddelde van vijf soortgelijk aangeboden toestellen op het internet en schijnt onderhandelbaar te zijn mits jij kan aantonen dat de dagwaarde lager zou moeten zijn.
Ik had in eerste instantie op 26 maart portel van mijn 06 nummer voor een abonnement bij vodafone van 2 jaar met 475 belminuten en 1800MB. Eerste 8 maanden de helft van de prijs dus:
8 x 42,50 = 340
16 x 85 = 1360
Toestel gratis
Maar omdat ik daar een witte had besteld en later toch besloten dat ik een zwarte wou heb ik de witte geannuleerd en wou ik de zwarte vanmiddag opgaan halen bij Vodafone winkel in Zwolle. Helaas nog niet op voorraad!
Nu had ik dus geen nieuw abonnement meer en geen One X.
Toen ik vervolgens vanmiddag op aanraden van iemand anders op de site van KPN zat te kijken omdat die ook mooie deals hebben voor de One X heb ik die gebeld en uitgelegd dat ik in principe van Hi kom maar dat de nieuwe lease-constructie mijn niet aanstaat omdat ik het toestel dan niet zou kunnen houden en hij legde mij dat dus uit over die afkoop percentage's.
Omdat hij ook gewoon voor Hi kon inzien en in orde maken kon hij gezien mij korting en opgebouwde credits bij Hi kon hij mij het volgende aanbieden:
Hij wist uit de computer te vissen dat ik de afgelopen 3 maanden 279 minuten gemiddeld had gebeld en dat ik gemiddeld 1615MB stookte. Omdat het internet in de treinen van NS ruk is gebruik ik liever met telefoon voor internet op me laptop. Het overlopen van de masten valt mij nauwelijks op.
Voor 1 jaar 300 belminuten 2000MB en onbeperkt smsen.
6 x 33 = 198
6 x 71 = 426
Met dus de mogelijkheid om na 1 jaar het toestel te kopen voor 35% van de dagwaarde, die ik dan dus nog of zou kunnen doorverkopen met +- 60% winst te opzichte van wat je betaald aan Hi.
Ik durfde dat wel aan
Als je bij Hi kunt verlengen, kun je redelijk goedkoop aan de One X.
De nieuwe lease-constructie van Hi is mij wat verder uitgelegd.
Zo is er de mogelijkheid om tegen redelijke prijs het toestel te lease waarbij je aan het eind van je contract de keuze krijgt om het toestel weer in te leveren OF om het toestel af te kopen.
Voor het afkopen van de toestellen worden vaste percentage's van de dagwaarde's gebruikt.
Na 1 jaar betaal 35% van de dagwaarde om het toestel te kopen,
Na 2 jaar betaal 15% van de dagwaarde om het toestel te kopen,
De dagwaarde wordt gebaseerd op het gemiddelde van vijf soortgelijk aangeboden toestellen op het internet en schijnt onderhandelbaar te zijn mits jij kan aantonen dat de dagwaarde lager zou moeten zijn.
Ik had in eerste instantie op 26 maart portel van mijn 06 nummer voor een abonnement bij vodafone van 2 jaar met 475 belminuten en 1800MB. Eerste 8 maanden de helft van de prijs dus:
8 x 42,50 = 340
16 x 85 = 1360
Toestel gratis
Maar omdat ik daar een witte had besteld en later toch besloten dat ik een zwarte wou heb ik de witte geannuleerd en wou ik de zwarte vanmiddag opgaan halen bij Vodafone winkel in Zwolle. Helaas nog niet op voorraad!
Toen ik vervolgens vanmiddag op aanraden van iemand anders op de site van KPN zat te kijken omdat die ook mooie deals hebben voor de One X heb ik die gebeld en uitgelegd dat ik in principe van Hi kom maar dat de nieuwe lease-constructie mijn niet aanstaat omdat ik het toestel dan niet zou kunnen houden en hij legde mij dat dus uit over die afkoop percentage's.
Omdat hij ook gewoon voor Hi kon inzien en in orde maken kon hij gezien mij korting en opgebouwde credits bij Hi kon hij mij het volgende aanbieden:
Hij wist uit de computer te vissen dat ik de afgelopen 3 maanden 279 minuten gemiddeld had gebeld en dat ik gemiddeld 1615MB stookte. Omdat het internet in de treinen van NS ruk is gebruik ik liever met telefoon voor internet op me laptop. Het overlopen van de masten valt mij nauwelijks op.
Voor 1 jaar 300 belminuten 2000MB en onbeperkt smsen.
6 x 33 = 198
6 x 71 = 426
Met dus de mogelijkheid om na 1 jaar het toestel te kopen voor 35% van de dagwaarde, die ik dan dus nog of zou kunnen doorverkopen met +- 60% winst te opzichte van wat je betaald aan Hi.
Ik durfde dat wel aan
Bedenk wel dat de snelheid van internet bij Bel-SMS-Web een stuk lager is.The_Admin schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:03:
Besteld, met KPN deal;
2 jaar Bel-SMS-Web 275
eerste 9 maanden; 21,25
overige 15; 45,00
Toestel: 129.95
Nog even kijken of ik gedurende de looptijd nog wat ga switchen om die 45 te drukken.
Snelheid: max 2,0/0,1 Mbit/s
[ Voor 4% gewijzigd door MikeOO op 02-04-2012 15:35 ]
Even een vraagje voor de zekerheid aan de mensen die zelf zijn gaan bellen (die bij GSMeasy hebben besteld). Jullie hebben naar het bedrijf AMP gebeld? Telefoonnummer van hun op internet gevonden ofzo, of heb ik een mail van GSM Easy over het hoofd gezien?
Klopt, heb nu ook 2mbit en dat stoort me eigenlijk niet, gebruik grootste deel van de dag WiFi, en reis vrijwel altijd met de auto, dus gebruik mn toestel dan ook nietMikeOO schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:34:
[...]
Bedenk wel dat de snelheid van internet bij Bel-SMS-Web een stuk lager is.
Verwijderd
Gewoon Googelen op AMPboratnl schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:35:
Even een vraagje voor de zekerheid aan de mensen die zelf zijn gaan bellen (die bij GSMeasy hebben besteld). Jullie hebben naar het bedrijf AMP gebeld? Telefoonnummer van hun op internet gevonden ofzo, of heb ik een mail van GSM Easy over het hoofd gezien?
Ze bellen inderdaad (op goed geluk) zelf. Waardoor ik, als ik vandaag/morgen gebeld word, te horen krijg dat er geen toestel meer op voorraad is en tot ergens volgende week moet wachtenboratnl schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:35:
If you can't beat them, join them.Soeski schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:36:
[...]
Ze bellen inderdaad (op goed geluk) zelf. Waardoor ik, als ik vandaag/morgen gebeld word, te horen krijg dat er geen toestel meer op voorraad is en tot ergens volgende week moet wachten
Bambu Lab P1S Combo
Ik heb tot half 5 geduld, maximaal. Als AMP dan nog niet heeft gebeld, I join them.... Haha.
Heb net gebeld,woensdagochtend geleverd.
Had t liefst morgen, maar ja dit noet te doen zijn =)
Heel erg bedankt voor de tip om zelf te bellen!
GSMeasy/AMP order bedoel ik dus.
was mn orderstatus
was mn orderstatus
[ Voor 15% gewijzigd door Sloebie op 02-04-2012 15:44 ]
Wat was je orderstatus op GSMeasy toen je belde?Sloebie schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:42:
Heb net gebeld,woensdagochtend geleverd.
Im notorious
Ik heb ze ook aan de telefoon gehad, eerst meende die dat er iets niet klopte? Na even in de wacht te hebben gestaan een afpsraak gemaakt voor woensdag avond (tussen 6 en 9).
Dus ook mooi (aangezien ik overdag niet kan) dat het gewoon 's avonds geleverd kan worden.
Dus ook mooi (aangezien ik overdag niet kan) dat het gewoon 's avonds geleverd kan worden.
Ik was vanochtend al twee keer gebeld, had toen echter mijn telefoon op stil staan. Werd zojuist voor de derde keer gebeld en een afspraak gemaakt voor aanstaande vrijdag in de middag. Blijkbaar leveren ze op goede vrijdag ook gewoon!
Vodafone chat:
"Chloé: Wij verwachten deze telefoon deze week op voorraad. Dan wordt het toestel direct naar u verzonden."
"Chloé: Wij verwachten deze telefoon deze week op voorraad. Dan wordt het toestel direct naar u verzonden."
Hahahaha!!!!dijkhua schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:55:
Vodafone chat:
Wat een heerlijke wereld leven we toch in! Hahahahaha!! Zolang je maar snel besteld, want zodra ze je bestelling binnen hebben en je vraagt om een order-update wordt het ineens week 16......
Vreemde volgorde houden ze aan dan, woensdagmiddag 14.00 besteld met nieuw abo. Nog geen statusverandering of gebeld 
Ik weet alleen nog niet eens of mijn abo is goedgekeurd bij VF, daar ben ik meer benieuwd naar.
Ik weet alleen nog niet eens of mijn abo is goedgekeurd bij VF, daar ben ik meer benieuwd naar.
Ik kan er (nog) niet om lachen, wil gewoon mijn nieuwe speelgoedrene_op_adsl schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:00:
[...]
Hahahaha!!!!
Wat een heerlijke wereld leven we toch in! Hahahahaha!! Zolang je maar snel besteld, want zodra ze je bestelling binnen hebben en je vraagt om een order-update wordt het ineens week 16......
Als je ook bij GSMeasy hebt besteld, dan heb ik het zelfde verhaal als jou.Soeski schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:01:
Vreemde volgorde houden ze aan dan, woensdagmiddag 14.00 besteld met nieuw abo. Nog geen statusverandering of gebeld
Mevrouw van GSMeasy zei dat ze bezig waren met bestellingen van 27-03 en 28-03 en dat het dus tot 21:00 nog verandert.
Im notorious
Aan de andere kant; als heel veel mensen zelf al bellen met AMP dan hebben ze bij GSMEasy niet veel meer te regelenThenotorious schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:02:
[...]
Als je ook bij GSMeasy hebt besteld, dan heb ik het zelfde verhaal als jou.
Mevrouw van GSMeasy zei dat ze bezig waren met bestellingen van 27-03 en 28-03 en dat het dus tot 21:00 nog verandert.
ik ben het roerend met je eens,echt waar, maar dit is nu eenmaal hoe er tegenwoordig gewerkt wordt. Net ter conformatie ook nog maar eens met VF winkel Nijmegen gebeld. ook deze aardige vrouw vertelde me dat het waarschijnlijk deze week nog niets wordt....
Op de vraag van mij of ze wist dat er op de Vodafone site nadere dingen worden vermeldt, antwoorde ze: Tja, kan gebeuren..... Dussss......
Toch wel goed dat ze eenduidig beleid voeren en gelukkig ook allemaal hetzelfde antwoord gevenrene_op_adsl schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:10:
[...]
ik ben het roerend met je eens,echt waar, maar dit is nu eenmaal hoe er tegenwoordig gewerkt wordt. Net ter conformatie ook nog maar eens met VF winkel Nijmegen gebeld. ook deze aardige vrouw vertelde me dat het waarschijnlijk deze week nog niets wordt....
Op de vraag van mij of ze wist dat er op de Vodafone site nadere dingen worden vermeldt, antwoorde ze: Tja, kan gebeuren..... Dussss......

Deze week op voorraad is nog niet zo erg, maar als het daadwerkelijk week 16 gaat worden vind ik het ronduit belachelijk. Ten eerste vanwege de misleiding, en ten tweede omdat het concept Pre-Order zo ook helemaal geen nut meer heeft.rene_op_adsl schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:10:
[...]
Ook zojuist gebeld met AMP. Helaas vertelde deze man mij dat het pas volgende week dinsdag geleverd kon worden. Dit ivm het nummer behoud van vodafone. Ik heb aangegeven dat het al goed gekeurd was. Maar dat veranderde de situatie niet.
Jammer, net de verkeerde medewerker aan de telefoon denk ik.
Verwijderd
is er al meer bekend over die nieuwe acties van vodafone die vandaag zouden komen? Waar eerder in dit topic over gesproken is.
Ben namelijk afgelopen vrijdag te voorzichtig geweest en de aanbieding van typhone etc gemist
Ben namelijk afgelopen vrijdag te voorzichtig geweest en de aanbieding van typhone etc gemist
Als ik jou was zou ik toch nog een keer bellen, bij mij begonnen ze hier ook over en toen ik melde dat ik een sms van Vodafone over het nummerbehoud had gekregen ging hij het controleren en daarna kon ik gewoon een afspraak maken voor woensdag a.sbloblub schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:14:
Ook zojuist gebeld met AMP. Helaas vertelde deze man mij dat het pas volgende week dinsdag geleverd kon worden. Dit ivm het nummer behoud van vodafone. Ik heb aangegeven dat het al goed gekeurd was. Maar dat veranderde de situatie niet.
De eerste vraag die ik kreeg was of ik het goedkeuring smsje had gekregen. In volle hoop dacht ik dus deze week nog een afspraak te kunnen maken, maar de medewerker was vast beraden dat hij zich aan de 5 werkdagen moest houden. Heb al een bevestiging mail gekregen van GSMEasy, nog een keer bellen heeft dus weinig zin.brilsmurfffje schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:17:
[...]
Als ik jou was zou ik toch nog een keer bellen, bij mij begonnen ze hier ook over en toen ik melde dat ik een sms van Vodafone over het nummerbehoud had gekregen ging hij het controleren en daarna kon ik gewoon een afspraak maken voor woensdag a.s
Gewoon nog een keer bellen. Ik had hetzelfde. Ik zei ook dat ik dat SMSje al had gehad, maar maakte niks uit. Ik kreeg toen ook gewoon een bevestigingsmail. Toen ik opnieuw belde en een andere medewerker aan de lijn kreeg werd ik even in de wacht gezet, maar werd toen verteld dat alles in orde was en ik wel gewoon de telefoon al op korte termijn geleverd kon krijgen. Nu staan ze dus woensdagochtend bij mij voor de deur
Iemand enig idee of ze bij Typhone al begonnen zijn met de levering?
Je kan op vodafone.nl/statusnb controleren of je nummerbehoud is goedgekeurd. Bij mij nog niet daarom kan die pas volgende week geleverd worden.
Beetje vreemde prijzen; bij zowel KPN als studentmobiel is de One X zo'n €80 bij 2-jarig Bel-SMS-Web 275 abonnement? (Of wordt je genaaid d.m.v. verlenging?)The_Admin schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:03:
Besteld, met KPN deal;
2 jaar Bel-SMS-Web 275
eerste 9 maanden; 21,25
overige 15; 45,00
Toestel: 129.95
Nog even kijken of ik gedurende de looptijd nog wat ga switchen om die 45 te drukken.
En sodeju zeg, wat wordt dit topic vol gespamt met 'Oh ik heb mijn toestel niet binnen 3 dagen' en 'ik heb contact gezegd zus en zo'. Wordt lekker onoverzichtelijk zo

De KPN deal was vorige week een van de meest aantrekkelijke opties (op GSMEasy en Typhone na dan), 'ns kijken waar we nu op uitkomen:
Die 50% korting geld voor 3 maanden (bij 1 jaar) en 9 maanden (bij 2 jaar). Maar na 3 maanden kun je je abonnement verlagen of verhogen; ik neem aan dat de korting dan ook wegvalt; daarvan uitgaand:
1 jaar Bel-SMS-Web 650 (650 min/sms, 1250MB data; max 2,0/0,1 Mbit/s).
Na 3 maanden (indien mogelijk?) overstappen naar Bel-SMS-WebXL 150 (150 min/sms, 250MB data; max 14,4/2,0 Mbit/s)
3 maanden €38.75.
9 maanden €35
Toestelprijs: €139.95
Aansluitkosten: €29.95
Totaal over 1 jaar: €601.15 = gemiddeld €50 p/maand.
(Verkopen van toestel, of 2e jaar goedkoop sim-only geeft lagere gemiddelde maandlasten; stel sim-only voor €15 p/maand geeft over 2 jaar gezien een totaalprijs van €781.15, gemiddeld €32.50 p/maand, dus zo'n €3 p/maand meer dan met de vorige KPN-actie)
Misschien nog even spelen met welk Bel-SMS-Web abonnement beginnen (hoger abonnement geeft meer toestelkorting, maar ook hogere maandkosten) en hoe dat NU zit met verlagen na 3 maanden.
Terwijl ik dit typ zijn er alweer 10 berichten bij gekomen

EDIT:
Ja, maar toen was er ook serieus iets aan de hand; nu is het allemaal van het zelfde verhaal van 'AMS dit' en 'pas binnen dat'.Zinu schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:25:
[...]
Ach, toen de GSMeasy actie bekend werd vorige week waren dat er zo'n 50 in een minuut
[ Voor 8% gewijzigd door Piet91 op 02-04-2012 16:26 ]
Ach, toen de GSMeasy actie bekend werd vorige week waren dat er zo'n 50 in een minuutPiet91 schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:24:
[...]
Check het topic? Gebruik de searchfunctie rechtsboven? Neem contact met ze op?_BLAST3R schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:23:
Iemand enig idee of ze bij Typhone al begonnen zijn met de levering?
Als ik het allemaal zie, kun je via Twitter je ordernummer doorgeven en krijg je daarover bericht.
Ze leveren (vanaf morgen) al enkele zwarte versies uit, de witte moet in de loop van de week bij hun binnenkomen.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Jup, verlenging, nieuw is hij inderdaad al snel 4 tientjes goedkoper, al zit je dan wel weer met 30 euro aansluitkosten (in ieder geval als je gewoon bij KPN online) besteld.Piet91 schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:24:
[...]
Beetje vreemde prijzen; bij zowel KPN als studentmobiel is de One X zo'n €80 bij 2-jarig Bel-SMS-Web 275 abonnement? (Of wordt je genaaid d.m.v. verlenging?)
En sodeju zeg, wat wordt dit topic vol gespamt met 'Oh ik heb mijn toestel niet binnen 3 dagen' en 'ik heb contact gezegd zus en zo'. Wordt lekker onoverzichtelijk zo....
De KPN deal was vorige week een van de meest aantrekkelijke opties (op GSMEasy en Typhone na dan), 'ns kijken waar we nu op uitkomen:
Die 50% korting geld voor 3 maanden (bij 1 jaar) en 9 maanden (bij 2 jaar). Maar na 3 maanden kun je je abonnement verlagen of verhogen; ik neem aan dat de korting dan ook wegvalt; daarvan uitgaand:
1 jaar Bel-SMS-Web 650 (650 min/sms, 1250MB data; max 2,0/0,1 Mbit/s).
Na 3 maanden (indien mogelijk?) overstappen naar Bel-SMS-WebXL 150 (150 min/sms, 250MB data; max 14,4/2,0 Mbit/s)
3 maanden €38.75.
9 maanden €35
Toestelprijs: €139.95
Aansluitkosten: €29.95
Totaal over 1 jaar: €601.15 = gemiddeld €50 p/maand.
(Verkopen van toestel, of 2e jaar goedkoop sim-only geeft lagere gemiddelde maandlasten; stel sim-only voor €15 p/maand geeft over 2 jaar gezien een totaalprijs van €781.15, gemiddeld €32.50 p/maand, dus zo'n €3 p/maand meer dan met de vorige KPN-actie)
Misschien nog even spelen met welk Bel-SMS-Web abonnement beginnen (hoger abonnement geeft meer toestelkorting, maar ook hogere maandkosten) en hoe dat NU zit met verlagen na 3 maanden.
Verder zou het inderdaad dit topic een heel stuk beter leesbaar maken als niet iedereen een minuut-tot-minuut verslag doet van zn pogingen om AMP te bereiken...
Haha. Nog een keer gebeld. Aankomende woensdag tussen 1 en 6. Bedankt voor de tip!Zinu schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:22:
Gewoon nog een keer bellen. Ik had hetzelfde. Ik zei ook dat ik dat SMSje al had gehad, maar maakte niks uit. Ik kreeg toen ook gewoon een bevestigingsmail. Toen ik opnieuw belde en een andere medewerker aan de lijn kreeg werd ik even in de wacht gezet, maar werd toen verteld dat alles in orde was en ik wel gewoon de telefoon al op korte termijn geleverd kon krijgen. Nu staan ze dus woensdagochtend bij mij voor de deur
De medewerker zei al dat hij dezelfde vraag al meerder malen had gehad vandaag. Goh.
Wat is je status op http://www.vodafone.nl/statusnb/bloblub schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:28:
[...]
Haha. Nog een keer gebeld. Aankomende woensdag tussen 1 en 6. Bedankt voor de tip!
De medewerker zei al dat hij dezelfde vraag al meerder malen had gehad vandaag. Goh.
Ik kreeg te horen dat het echt niet eerder kon. Hoor graag wat er bij jou staat bij vodafone want dan bel ik nog een keer!
Haha, mooi zobloblub schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:28:
[...]
Haha. Nog een keer gebeld. Aankomende woensdag tussen 1 en 6. Bedankt voor de tip!
Verwijderd
Der net met GSMEASY gebeld (met hun netnummer en niet 0900), de dame aan de lijn heeft me verteld dat er een heleeeeeeeeeeeeeee grote voorraad aan HTC ONE X vanmiddag is geleverd en dat ze de koerier (AMP) de opdracht hebben gegeven om klanten (waarvan de abonnement is goedgekeurd bij Vodafone) te bellen voor een afspraak. Een grote kans dat ik morgen gebeld word voor een afspraak
Kun je me die netnummer geven want die netnummer die je de vorige keer gaf deed het bij mij niet ..Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:38:
Der net met GSMEASY gebeld (met hun netnummer en niet niet 0900), de dame aan de lijn heeft me verteld dat er een heleeeeeeeeeeeeeee grote voorraad aan HTC ONE X vanmiddag is geleverd en dat ze de koerier (AMP) de opdracht hebben gegeven om klanten (waarvan de abonnement is goedgekeurd bij Vodafone) te bellen voor een afspraak. Een grote kans dat ik morgen gebeld word voor een afspraak
Im notorious
Verwijderd
Het is het zelfde nummer maar door drukte valt de lijn soms in bezet, kwestie van paar keer bellen tot dat het overgaat. 0768886439
Thenotorious schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:39:
[...]
Kun je me die netnummer geven want die netnummer die je de vorige keer gaf deed het bij mij niet ..
Als je bij GSMEasy hebt besteld, en deze status hebt:
29-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
Raad ik iedereen aan te bellen met AMP voor een afspraak: 030-2408023
In totaal was het binnen 3 minuten geregeld (woensdagochtend wordt ie bezorgd), er waren 4 wachtenden voor me.
29-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
Raad ik iedereen aan te bellen met AMP voor een afspraak: 030-2408023
In totaal was het binnen 3 minuten geregeld (woensdagochtend wordt ie bezorgd), er waren 4 wachtenden voor me.
prutsers bij gsmeasy en vodafone
Nummer behoud nooit aangekomen. gsmeasy zegt dat amp mij heeft gebeld?! Bel ik Amp weten zij van niks.
Krijg hem ieder geval morgen.
Nummer behoud nooit aangekomen. gsmeasy zegt dat amp mij heeft gebeld?! Bel ik Amp weten zij van niks.
Krijg hem ieder geval morgen.
Voor mensen die rechtstreeks bij hi hebben besteld:
Mocht dat waar zijn is het toch wel vreemd dat webshops ze wel geleverd krijgen en hi nietIk heb een uur of 2 geleden gebeld en de persoon aan de telefoon zei me dat de telefoon nog niet op voorraad is en dat ze niet weten wanneer die telefoon binnenkomt.. Dat lag aan de leverancier van HTC..Er waren nog iets van 248 andere orders voor de HTC One X
Maat van me heeft relatief laat (20-23) ge pre-ordered en vanmiddag bij Hi binnengekregen om op te halen.Practics schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:54:
Voor mensen die rechtstreeks bij hi hebben besteld:
[...]
Mocht dat waar zijn is het toch wel vreemd dat webshops ze wel geleverd krijgen en hi niet
Dit gaat dan ook over de webshop, dat bepaalde winkels hem eerder hebben klopt was met mijn wildfire toen dr tijd ook die had ik al 4 dagen voor dat die officieel uitkwam opgehaald bij lokale HI winkel.Cilph schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:56:
[...]
Maat van me heeft relatief laat (20-23) ge pre-ordered en vanmiddag bij Hi binnengekregen om op te halen.
Dit is echt heel vreemd.
Net gebeld met amp
Ik hoefde niks door te geven, geen gegevens niks.
En ik krijg hem pas woensdag avond. Ivm nummbehoud...
Net gebeld met amp
Ik hoefde niks door te geven, geen gegevens niks.
En ik krijg hem pas woensdag avond. Ivm nummbehoud...
Let op:
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.
Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.
Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.