Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 14:53
Ik heb echt geluk bij Vodafone. Ben klant gebleven, maandag telefonisch verlenging gedaan, gisteren verzend bevestiging en ik mag van de baas vandaag en morgen thuis werken.

Hoop dat ie vandaag komt, zou tof zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:41
De Vodafone soap duurt bij mij onverminderd voort. Contact gehad met klantenservice, om voor de derde keer te kijken wat er mogelijk is bij een verlenging.

Krijg weer te horen dat ik al een nummerportering heb openstaan naar een andere provider, zucht. En niemand die dat probleem dus kan oplossen want die melding staat er nu al een jaar in sinds mijn vorige verlenging, en toen ben ik ook gewoon bij Vodafone gebleven. Toch maar eens tijd om mijn nummer écht te porteren naar een andere provider. Prutsers daar.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
Hierbij even een plaatje met een paar abbo's bij een paar sites, (zelf gemaakt, het is een week of 1,5 oud dus misschien een beetje outdated) :)

Overigens moet telfort -> tmobile zijn. Nog een noot, het smart plus 300 is met het toestel gratis en je komt op 32,50/maand uit.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/qrlmbq.png

Ik ga denk ik echter verlengen bij VF, mijn abbo loopt in augustus af en hoe ik het begrepen heb kan ik pas een maand daarvoor opzeggen en een andere mobiel ontvangen bij een ander provider, zonder te moeten bijbetalen. Als ik verleng dan kan ik hem morgen (of niet, gezien de vele reacties hier:P) ontvangen bij wijze van.

Ik heb het idee dat VF een beetje goedkoper is geworden de afgelopen dagen, zo is verlengen bij BSW100 met het toestel gratis soms (gsmeasy, white niet op voorraad..) of voor een lage prijs (gsm.nl).

Ik heb echter gehoord dat VF vanaf mei met 12 maanden korting komt ipv 8. Klopt dit denken jullie? Is het verstandiger om af te wachten tot mei? Ik ben bang dat ze dan de toestelprijs simpelweg verhogen om te 'compenseren' oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-06 08:10
fusion.fake schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:21:
Hierbij even een plaatje met een paar abbo's bij een paar sites, (zelf gemaakt, het is een week of 1,5 oud dus misschien een beetje outdated) :)

Overigens moet telfort -> tmobile zijn. Nog een noot, het smart plus 300 is met het toestel gratis en je komt op 32,50/maand uit.

[afbeelding]

Ik ga denk ik echter verlengen bij VF, mijn abbo loopt in augustus af en hoe ik het begrepen heb kan ik pas een maand daarvoor opzeggen en een andere mobiel ontvangen bij een ander provider, zonder te moeten bijbetalen. Als ik verleng dan kan ik hem morgen (of niet, gezien de vele reacties hier:P) ontvangen bij wijze van.

Ik heb het idee dat VF een beetje goedkoper is geworden de afgelopen dagen, zo is verlengen bij BSW100 met het toestel gratis soms (gsmeasy, white niet op voorraad..) of voor een lage prijs (gsm.nl).

Ik heb echter gehoord dat VF vanaf mei met 12 maanden korting komt ipv 8. Klopt dit denken jullie? Is het verstandiger om af te wachten tot mei? Ik ben bang dat ze dan de toestelprijs simpelweg verhogen om te 'compenseren' oid.
Verlengen mag je 4 maanden doen voor je contract afloopt. In jouw geval dus in mei kun je verlengen op dezeflde dag als de dag in augustus dat deze afloopt. Kun je zien bij Mijn Vodafone.
Overgaan naar een andere provider mag met nog 2 maanden te gaan.

Hou er wel rekening mee dat bij een verlening bij VF je nieuwe abbo, als deze duurder is, direct in gaat.
Als je bv een 1jr contract neemt dan moet je dus 16 x het nieuwe maandbedrag betalen..
Als je na dat jaar weer zou gaan verlengen maar met een goedkoper abbo dan betaal je evengoed eerst de 16 maanden af en dan pas gaat je nieuwe in.

Wat VF in mei gaat doen weet niemand helaas en daarvoor zul je moeten afwachten. Echt verhogen zullen ze niet doen lijkt mij en anders zijn er voldoende webshops die wel weer een actie hebben waardoor hij gratis is. Dat zie je nu ook bij de ene krijg je hem gratis met 2 jaar en bij een andere moet je nog aardig wat bij betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
MikeOO schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:45:
[...]

Verlengen mag je 4 maanden doen voor je contract afloopt. In jouw geval dus in mei kun je verlengen op dezeflde dag als de dag in augustus dat deze afloopt. Kun je zien bij Mijn Vodafone.
Overgaan naar een andere provider mag met nog 2 maanden te gaan.

Hou er wel rekening mee dat bij een verlening bij VF je nieuwe abbo, als deze duurder is, direct in gaat.
Als je bv een 1jr contract neemt dan moet je dus 16 x het nieuwe maandbedrag betalen..
Als je na dat jaar weer zou gaan verlengen maar met een goedkoper abbo dan betaal je evengoed eerst de 16 maanden af en dan pas gaat je nieuwe in.

Wat VF in mei gaat doen weet niemand helaas en daarvoor zul je moeten afwachten. Echt verhogen zullen ze niet doen lijkt mij en anders zijn er voldoende webshops die wel weer een actie hebben waardoor hij gratis is. Dat zie je nu ook bij de ene krijg je hem gratis met 2 jaar en bij een andere moet je nog aardig wat bij betalen.
Je bedoelt April toch? 4+4=8,

Heb net besteld op belzaak.nl (one X white), een BSW smart100 verlenging, incl verzenden/toestel en 19.95 bijbetalen :)

19-04-2012 16:20 Producten op voorraad, wacht op akkoord provider

Enig idee hoelang zo'n akkoord duurt van VF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
voor diegene die via de tell-a-friend code bij hun OneX een Bluetooth headset hebben besteld bij GSMEasy, ik heb 'm vandaag binnen gekregen *O* en het is een Jabra BT2045 geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-05 14:57

Isniedood

nee, echt niet!

Ik krijg mijn telefoon morgen. 1-jarig Vodafone Bel+sms+web 100 + 500 gratis belminuten en €200,- bijbetalen. Voor een heel jaar betaal ik dus €632,- waar ik nog eens gratis 500 extra belminuten krijg. Telefonisch geregeld met vodafone (via 1200)

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:04
Probeer de volgende keer iets inhoudelijks bij te dragen.

[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 19-04-2012 19:59 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:10

D33F

Tweelingtemmer

Ik heb een week geleden mijn toestel bij Coolblue besteld, maar helaas had ik vanaf het begin al last van gele vlekken in mijn scherm. Ik dacht dat dit waarschijnlijk lijm zou zijn en binnen een paar dagen weg zou trekken. Dit is niet het geval en het probleem lijkt zelfs erger te worden.

Mijn vraag is, klopt het dat het DOA termijn maar 7 dagen is ? of kan men binnen 14 nog omruilen ? (het gaat wel om een telefoon met abonnement).

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:04
Nou lieve Modjes, bij deze dan:

Vodafone heeft op het moment een storing op de site waardoor je het verlengen gedeelte niet in kunt. Beste is om morgen opnieuw te kijken of morgen even de afdeling Loyalty te bellen op 1201.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

MikeOO schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:09:
[...]

Verschil tussen Hi en VF = 124 euro + 30 euro aansluitkosten nieuwe provider.
VF krijg het sneller internet bij en toestel is direct je eigendom.

Over 2 jaar lijkt mij niet dat de 15% gelijkt staat aan de 154 euro maar minder zal zijn.

Denk dat Hi in dit geval iets goedkoper zal uitvallen dan VF. Wil je precies weten waar je aan toe bent en tevens sneller internet, als moet je daar ook niet heel veel meer van verwachten, 2000 extra sms en 25 min p/m meer bellen dan kies je voor VF.

Het is maar net wat jij belangrijker vindt en die keuze kun jij alleen maken.

tip kijk ook nog even naar directkorting voor mogelijk een extra korting op je aanschaf van 25 euro als je bij bepaalde webshops besteld.
De bundel die ik zou nemen bij Hi zou met onbeperkt smsen zijn, dus die extra smsjes vallen al weg. Daarnaast bel ik echt nauwelijks per maand. Afgelopen facturen bekeken en zit telkens onder het uur per maand. Dus ik denk dat voor mij de keuze uit gaat naar Hi uiteindelijk. Kies uiteindelijk dan toch voor het gemak. Wat er over twee jaar gebeurt zie ik dan wel. Waarschijnlijk is het bedrag dat ik het dan kan overnemen minder dan dat ik de telefoon alsnog tweedehands zou verkopen dus dat is wel gunstig. Daarnaast, als ik vantevoren iets opzij zet is het ook goed.

Iedereen bedankt voor de feedback so far!

*edit*
Even verder denkend over de internet snelheid. Wat merk je van het verschil tussen 7.2mbps en 14.4mbps? Ik heb het idee dat die 7.2mbps al nauwelijks vol gehaald wordt dus laat staan nog sneller. Daarbij, wanneer heb je die aller snelste nu echt nodig? Als je gaat streamen zit je toch met je abo in de knoop qua limiet. Ook hier zie ik het grote voordeel van de extra snelheid vooralsnog niet in.

[ Voor 11% gewijzigd door Mu.siQ op 20-04-2012 00:56 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Mu.siQ schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 00:53:
[...]

*edit*
Even verder denkend over de internet snelheid. Wat merk je van het verschil tussen 7.2mbps en 14.4mbps? Ik heb het idee dat die 7.2mbps al nauwelijks vol gehaald wordt dus laat staan nog sneller. Daarbij, wanneer heb je die aller snelste nu echt nodig? Als je gaat streamen zit je toch met je abo in de knoop qua limiet. Ook hier zie ik het grote voordeel van de extra snelheid vooralsnog niet in.
Zou ik mijn inderdaad niet druk om maken. Met VF heb ik toch regelmatig dat ik G in beeld zie ipv H. Welke ik ook zie ik vind de snelheid altijd erg traag dus die 14,4 haal je volgens mij alleen echt goed als je in een stad bent daarbuiten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-05 21:45
MikeOO schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 08:06:
[...]

Zou ik mijn inderdaad niet druk om maken. Met VF heb ik toch regelmatig dat ik G in beeld zie ipv H. Welke ik ook zie ik vind de snelheid altijd erg traag dus die 14,4 haal je volgens mij alleen echt goed als je in een stad bent daarbuiten :'(
Zit hier in Nieuwegein / Utrecht, volgens de dekkingskaart van VF zou hier maximale snelheid gehaald moeten kunnen worden. Gisteren in de auto naar huis bij Utrecht op de A2, A12 en A27 een paar keer Speedtest.Net app laten draaien, download kwam steeds tussen 3,00 en 8,00 Mbps uit. Thuis op Wifi haalde ie 27,58 Mbps _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

dijkhua schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:32:
[...]

Zit hier in Nieuwegein / Utrecht, volgens de dekkingskaart van VF zou hier maximale snelheid gehaald moeten kunnen worden. Gisteren in de auto naar huis bij Utrecht op de A2, A12 en A27 een paar keer Speedtest.Net app laten draaien, download kwam steeds tussen 3,00 en 8,00 Mbps uit. Thuis op Wifi haalde ie 27,58 Mbps _/-\o_
De WiFi is altijd netjes. Altijd prettig ;)
Goed, in toekomst zou je misschien iets merken van de extra snelheid, maar ik denk dat het nu weinig uit maakt. Met de 7.2mbps die je in theorie krijgt ben je al vlot zat af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290581

Even voor de duidelijkheid mochten mensen nog in twijfel zitten of Vodafone de One X branded levert of niet.

Ik heb 3x contact gehad met de helpdesk van vodafone waarin mij verteld werd dat deze toestellen best wel eens branded konden zijn maar dat niet zeker wisten.
Daarna nog 2x vodafone webcare getweet met dezelfde vraag en daarop 2x geen reactie gehad.

Echter na levering blijft ook dit toestel dus gewoon unbranded te zijn, geen opstartscherm van vodafone, geen logo's op het toestel, geen operator logo op je homescreen.
Jammer dat je er bij Vodafone op deze manier achter moet komen maar voor het geval er meer mensen in twijfel zitten hoop ik ze hiermee gerust te stellen.

Dikke minpunten voor de helpdesk van Vodafone iig! (volgens mij werken daar alleen huismoeders en studenten zonder enige kennis over telefoons, ik moest hun uitleggen wat branded inhield. 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
Anoniem: 290581 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:35:
Even voor de duidelijkheid mochten mensen nog in twijfel zitten of Vodafone de One X branded levert of niet.

Ik heb 3x contact gehad met de helpdesk van vodafone waarin mij verteld werd dat deze toestellen best wel eens brandend konden zijn maar dat niet zeker wisten.

Daarna nog 2x vodafone webcare getweet met dezelfde vraag en daarop 2x geen reactie gehad.

Echter na levering blijft ook dit toestel dus gewoon unbranded te zijn, geen opstartscherm van vodafone, geen logo's op het toestel, geen operator logo op je homescreen.

Jammer dat je er bij Vodafone op deze manier achter moet komen maar voor het geval er meer mensen in twijfel zitten hoop ik ze hiermee gerust te stellen.

Dikke minpunten voor de helpdesk van Vodafone iig! (volgens mij werken daar alleen huismoeders en studenten zonder enige kennis over telefoons, ik moest hun uitleggen wat branded inhield. 8)7 )
Gelukkig maar :) Mijne heb ik gisteren besteld (verlengd) vandaag akkoord door VF en afspraak gemaakt voor aflevering op dinsdag :) Nog even wachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geen12
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-05 16:57
Bij studentmobiel.nl kan je ook kiezen voor Hollandsnieuwe i.c.m. de HTC One X. Dit abonnement kan je maandelijks aanpassen. Totale kosten:

1 x 29,50 euro
23 x 19,50 euro
1 x 10 euro aansluitkosten
1 x 271 euro bijbetaling
= 759 euro.

Voor dit krijg je 1e maand 550 min/sms/mb + 500 mb + 23 volgende maanden 275 min/sms/mb + 500 mb p/m.

Voor de mensen die nog goedkoper willen:

1 x 29,50 euro
23 x 19,50 euro
1 x 271 euro bijbetaling
= 586,50 euro.

Voor dit krijg je 1e maand 550 min/sms/mb + 500 mb + 23 volgende maanden 75 min p/m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Geen12 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:22:
Bij studentmobiel.nl kan je ook kiezen voor Hollandsnieuwe i.c.m. de HTC One X. Dit abonnement kan je maandelijks aanpassen. Totale kosten:

1 x 29,50 euro
23 x 19,50 euro
1 x 271 euro bijbetaling
= 759 euro.

Voor dit krijg je 1e maand 550 min/sms/mb + 500 mb + 23 volgende maanden 275 min/sms/mb + 500 mb p/m.

Voor de mensen die nog goedkoper willen:

1 x 29,50 euro
23 x 19,50 euro
1 x 271 euro bijbetaling
= 586,50 euro.

Voor dit krijg je 1e maand 550 min/sms/mb + 500 mb + 23 volgende maanden 75 min p/m.
Internetsnelheid is daar maar 2000kbps voor up en download onder de meest ideale omstandigheden. Dus zal zeker gemiddeld nog trager zijn. Wel iets om rekening mee te houden.

[ Voor 7% gewijzigd door MikeOO op 21-04-2012 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-05 08:43

Malarky

Wils voor wat ieder

MikeOO schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 08:28:
[...]

Internetsnelheid is daar maar 2000kbps voor up en download onder de meest ideale omstandigheden. Dus zal zeker gemiddeld nog trager zijn. Wel iets om rekening mee te houden.
In hoeverre je die snelheden serieus moet nemen... Ik heb jaren Vodafone en velen met mij maar ik heb nog nooit en nog nooit een screenshot of bericht gezien van iemand die echt 7,4mbit (oh wacht het is 14,4mbit alweer tegenwoordig) of zelfs maar in de buurt haalde over zijn H-verbinding. Ik haal op meerdere toestellen bij maximaal bereik in de nacht iets van 175kb/ps (1,4mbit). Mijn abbo is passend. Ik maak mezelf altijd maar wijs dat nog geen 5e maximaal halen wat beloofd is in de mobiele wereld heel normaal is en dat de uiteindelijke snelheid bij andere providers dus nog beroerder is.

[ Voor 4% gewijzigd door Malarky op 21-04-2012 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
Malarky schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 10:38:
[...]

In hoeverre je die snelheden serieus moet nemen... Ik heb jaren Vodafone en velen met mij maar ik heb nog nooit en nog nooit een screenshot of bericht gezien van iemand die echt 7,4mbit (oh wacht het is 14,4mbit alweer tegenwoordig) of zelfs maar in de buurt haalde over zijn H-verbinding. Ik haal op meerdere toestellen bij maximaal bereik in de nacht iets van 175kb/ps (1,4mbit). Mijn abbo is passend. Ik maak mezelf altijd maar wijs dat nog geen 5e maximaal halen wat beloofd is in de mobiele wereld heel normaal is en dat de uiteindelijke snelheid bij andere providers dus nog beroerder is.
En daarom juist zijn punt. Als max. een 5e de maximale snelheid halen (volgens jou) van 2mbit, wat is de snelheid van de mensen die zo'n 2mbit abbo nemen?

Ik denk zelf dat het wel meevalt en dat die mensen rond de 1 mbit halen. Ik haal zelf ~2,1 mbps van de 3,6 waar ik tevreden mee ben:)

[ Voor 7% gewijzigd door fusion.fake op 21-04-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
fusion.fake schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:41:
[...]

En daarom juist zijn punt. Als max. een 5e de maximale snelheid halen (volgens jou) van 2mbit, wat is de snelheid van de mensen die zo'n 2mbit abbo nemen?

Ik denk zelf dat het wel meevalt en dat die mensen rond de 1 mbit halen. Ik haal zelf ~2,1 mbps van de 3,6 waar ik tevreden mee ben:)
Dat probeer ik daarmee aan te geven. Inderdaad is de snelheid gemiddeld om te huilen maar wat als je standaard al lager is dan dat je nu krijgt met 14,4. Mogelijk merk je het verder niet maar wilde het wel meegeven. Beter goed geinformeerd dan 2 jaar vast zitten aan iets waar je niet blij van wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Tele2, HTC One X, 1 jarig abbonnement, 1 gb internet met:
100 belminuten/sms = totaal 679 euro / 56,6 pm
150 belminuten/sms = totaal 666 euro / 55,5 pm
250 belminuten/sms = totaal 660 euro / 55 pm
350 belminuten/sms = totaal 688 euro / 57,3 pm
550 belminuten/sms = totaal 786 euro / 65,5 pm
750 belminuten/sms = totaal 914 euro / 76,2 pm

Tele 2, One X, 500 mb internet, 1-jarig abbonement,
100 belminuten/sms = totaal 662 euro / 55,2 pm
150 belminuten/sms = totaal 650 euro / 54,2 pm
250 belminuten/sms = totaal 643 euro / 53,6 pm
350 belminuten/sms = totaal 671 euro / 55,9 pm
550 belminuten/sms = totaal 769 euro / 64,1 pm
750 belminuten/sms = totaal 897 euro / 74,8 pm

Tele 2, One X, 2 jarig abbo, 1 gb internet met
100 belminuten/sms = totaal 860 euro / 35,8 pm
150 belminuten/sms = totaal 898 euro / 37,4 pm
250 belminuten/sms = totaal 876 euro / 36,5 pm
350 belminuten/sms = totaal 914 euro / 38,1 pm
550 belminuten/sms = totaal 1207 euro / 50,3 pm
750 belminuten/sms = totaal 1500 euro / 62,5 pm

Tele 2, One X, 2 jarig abbo, 500 gb internet met
100 belminuten/sms = totaal 834 euro / 34,8 pm
150 belminuten/sms = totaal 872 euro / 36,3 pm
250 belminuten/sms = totaal 850 euro / 35,4 pm
350 belminuten/sms = totaal 888 euro / 37 pm
550 belminuten/sms = totaal 1157 euro / 48,2 pm
750 belminuten/sms = totaal 1414 euro / 58,9 pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404313

Even een vraag voor iedereen die net zoals ik genoten heeft van de actie van GSMEasy (toestel gratis bij een bel/sms/web 100 abo)

Bij mij staat dit bij de factuur op myvodafone.nl:
Rekening april 2012
Abonnementskosten 19,59
Gebruikskosten (buiten tegoed) 0,00
Overige kosten 25,21
Overige Creditering & Kortingen 0,00
Totaalbedrag excl. BTW in euro 44,80
BTW 8,51
Totaalbedrag incl. BTW in euro 53,31
Dit bedrag wordt omstreeks 23 april 2012 automatisch
afgeschreven van uw rekening XXXXXXXXX

Mij lijkt dit namelijk teveel wat afgeschreven wordt (53,31!!!!). Ik heb geen bel/sms/web kosten buiten mijn bundel. Zou iemand die hier meer verstand heeft dan mij het even uit kunnen leggen of dit klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timper
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-05 00:39
Hallo,

Ik wil ook graag de HTC one X kopen, maar ik heb een paar vragen...

- is studentenmobiel.nl betrouwbaar?
- Bij KPN kan je je abbonement wijzigen wanneer je wilt, maar kan je je abonnement dan afsluiten, zodat je de telefoon gratis krijgt en daarna zomaar je abonnement(kosten) verlagen?
- Bij Hi moet je je telefoon leasen, maar dit betekent dus dat je aan het einde van de 2 jaar óf moet kopen of een ander abonnement moet afsluiten?
-en is Thyphone goed, want ik zie hier allemaal slechte berichten over levering

[ Voor 8% gewijzigd door timper op 22-04-2012 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Anoniem: 404313 schreef op zondag 22 april 2012 @ 20:07:
Mij lijkt dit namelijk teveel wat afgeschreven wordt (53,31!!!!). Ik heb geen bel/sms/web kosten buiten mijn bundel. Zou iemand die hier meer verstand heeft dan mij het even uit kunnen leggen of dit klopt?
Nooit gedacht aan aansluitkosten zeker ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:50
Dat is ook die 25,21 exclusief BTW ;) Dat brengt het inclusief op 30,00 euro aansluitkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schaam me kapot.. Ik had dat zelf ook wel kunnen bedenken. Bedankt mannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Anoniem: 404313 schreef op zondag 22 april 2012 @ 22:04:
Schaam me kapot.. Ik had dat zelf ook wel kunnen bedenken. Bedankt mannen!
Je had het natuurlijk ook aan je oom kunnen vragen :+

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PinokkioTV schreef op zondag 22 april 2012 @ 22:57:
[...]

Je had het natuurlijk ook aan je oom kunnen vragen :+
Whaha... geniaal jouw reactie... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Hmm, ik dacht altijd dat ik als ik de One X zou kopen voor KPN of Vodafone zou gaan.
KPN met die constructie van hoog Bel-SMS-Web abbo en dan later naar laag Bel-SMS-WebXL.
Met Vodafone dan 1- of 2-jarig Bel-SMS-Web Smart 100.

M'n huidige abonnement met HTC Desire loopt tot 25 mei (nog een maand dus) en tegen die tijd zou de Samsung Galaxy S3 ook wel bekend moeten zijn. Ik had gehoopt dat ik die tijd nog even kon uitzingen met m'n Desire (eventueel nog een goedkope sim-only na 25 mei) en dat ik dan op m'n gemak kon kiezen.

Maar met het bericht dat Vodafone nóg schandaligere prijzen gaat hanteren (minimaal €32.50 voor 90 min, onbeperkt sms (heerlijk zinloos) en maar 200MB data ( 8)7 ), met 1GB data wordt het €42.50 en dan heb je dus nog steeds maar 90 minuten) weet ik niet wat ik ga doen. Heb eigenlijk deze keuzes:

- HTC Desire houden en sim-only nemen: voordelig door bellen/internetten, maar wel een toestel wat toch soms erg z'n ouderdom toont; als ik een nieuw toestel wil, wil ik ook wel direct een One X of S3.
(In theorie zou ik met deze constructie de resultaten van het onderzoek van OPTA kunnen afwachten; maar daar verwacht ik niets van).

- Los toestel + sim-only: erg dure aankoop nu (€534) en zo'n €15 p/maand = €894 / 37.28 p/maand :X (2 jaar)

- Toestel i.c.m. abonnement: geen dure aankoop nu, maar wel belabberde voorwaarden en veel per maand.
Alleen zou ik dan wel nu al een abonnement moeten afsluiten; Vodafone Smart 100 is nog steeds ietwat interessant; zeker in vergelijking met de nieuwe VF abonnementen, maar ik vind het gemiddeld nog steeds veel.

Heel erg jammer deze ontwikkelingen; ik was er als een van de eersten bij toen de One X bekend werd, maar het zou zomaar kunnen dat ik 'after all' niet met een One X overblijf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454493

Ik zit met een beetje hetzelfde, maar als die geruchten waar zijn dat Vodafone vanaf 1 mei 12 maanden 50% korting geeft is het toch wel voordelig om dan voor 14 mei te verlengen en gewoon het BSW smart 100 abbo te nemen, en ook al doen ze dat niet verleng ik denk ik dan nog voor de 14e en neem gewoon genoegen met een hele goede telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Laatst online: 20-05 10:45
Volgens mij heeft vodafone zojuist zijn 50% deal gestart. Belcompany biedt dit nu ook aan.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:51
Fasterinside schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:19:
Volgens mij heeft vodafone zojuist zijn 50% deal gestart. Belcompany biedt dit nu ook aan.
50% was er al een tijdje, alleen niet voor de helft van de contractperiode. Dit kan ik op moment ook nog nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
Fasterinside schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:19:
Op Belcompany staat nog steeds 8 maanden 50% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 446522

Op Hi is een afteller voor 5 dagen voor de huidige One X "Weekdeal".

Maar nergens staat vermeld wat deze korting precies inhoudt, en hoeveel de prijs zal zijn na deze 5 dagen aanbieding.

Heb al een Tweet gestuurd, maar nog geen reactie erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Volgens mij is dat de weekdeal en duurt die nog vijf dagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik heb zojuist gehoord dat mijn cashback was goedgekeurd bij Typhone en Directkorting.nl
Ik had namelijk niet helemaal goed mijn cookies weg gehaald dus was niet terug te vinden op DirectKorting.nl maar ze hebben het onderling opgelost en het tegoed wordt zo snel mogelijk gestort.

Dus als je éérst op de Typhonelink hebt geklikt via DirectKorting en daarna je bestelling hebt geplaatst kun je gewoon je korting claimen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van DirectKorting.nl

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:03
Isniedood schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:04:
Ik krijg mijn telefoon morgen. 1-jarig Vodafone Bel+sms+web 100 + 500 gratis belminuten en €200,- bijbetalen. Voor een heel jaar betaal ik dus €632,- waar ik nog eens gratis 500 extra belminuten krijg. Telefonisch geregeld met vodafone (via 1200)
Hoe krijg je het voor elkaar om meer dan 200 euro er af te halen?

Bel+Sms+Web 100 1 jaar

1 jaar
toestelprijs bij dit abo € 414,99
€ 26,50 nu € 13,25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
HowsMyApple schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:16:
[...]

Hoe krijg je het voor elkaar om meer dan 200 euro er af te halen?

Bel+Sms+Web 100 1 jaar

1 jaar
toestelprijs bij dit abo € 414,99
€ 26,50 nu € 13,25
Misschien bedoelt hij een smart 100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:03
fusion.fake schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:30:
[...]

Misschien bedoelt hij een smart 100?
Dat zet er al logischer uit ja.

Via mijnaanbod.vodafone.nl :
4x21.25 = 85
8x42.5 = 340
Toestel zonder afdingen 275
===
700

Dus met afdingen zou je dan inderdaad rond de 630 kunnen komen.
Dat komt neer op zo'n 52 euro in de maand.
2e jaar een sim only van 18 ( ja ze worden duur) euro en dan kom je gemiddeld toch weer op 35 in de maand uit. Schiet je dus uiteindelijk niets mee op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Nog getwijfeld of ik ging wachten op de S3 maar toch besloten voor de HTC te gaan. HTC geeft me ergens toch net iets meer vertrouwen dan samsung. Dus, hij is besteld vandaag bij Hi icm studentenkorting. Morgen in huis, hurray!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niemand die besteld bij Hi?

- 1GB (7,2Mb/s) (traag maar onbeperkt als je over het limiet gaat)
- 75 min/sms
- HTC One X Lease ('gratis')
+ studentenkorting (3,50)
=
eerste 12 maanden > 19 euro
daarna > 41,50 euro

Is dit niet het voordeligst of is er een iets dat ik mis?

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 446522 op 25-04-2012 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Leasekosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je bedoelt de 15% aan het eind van je contract als je het toestel wilt houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Nee de maandelijkse kosten die je betaald voor de huur aka lease (die met 'n One X best wat zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:58:
Nee de maandelijkse kosten die je betaald voor de huur aka lease (die met 'n One X best wat zijn)
Klopt. Maar deze zijn inbegrepen in de prijzen die ik hierboven noem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Echt? 19 euro voor een heel jaar inc. lease? Dat is niet veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:10:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/7752006/324587234058723054.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:37
CLB schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:10:
ja en het tweede jaar natuurlijk duurder samen 726 euro en dan moet je nog iets van 15% van de dagwaarde betalen voor het toestel niet echt "goedkoop" moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Ja maar uitgaande van een dagwaarde van 400 euro is dat nog maar 60 euro. Dus eigenlijk kan het mij weinig boeien. Kopen en dan verkopen --> alsnog winst. Daarnaast met soortgelijke abonnementen ben ik vaak duurder uit of minder tegoed / snelheid of wat dan ook. Uiteindelijk haal ik de kosten er in ieder geval altijd uit. Precies de reden dat ik vandaag de knoop heb doorgehakt --> precies het bovenstaande abonnement besteld en ik voel me er prima bij, hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoooon
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
http://www.gsmtopdeal.nl/...tc-one-x-belsms45-int.php

Is dit een goede deal voor 24.94inc per maand voor 24maanden en 230 bijbetalen, brengt het totaal op 830.
Dan heb je
325minuten
100 smsjes
tot 1000mb met 1MB snelheid daarna 64kb (wel op het T-Mobile netwerk)

Je kan ook kiezen voor internet plus dat is 2,50 meer per maand en brengt je limiet van 2000mb met 3,6MB en na je limiet krijg je 64kbps.

[ Voor 3% gewijzigd door Swoooon op 25-04-2012 21:16 ]

Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:37
mijn telefoon is dan eindelijk binnen krijg ik na de tijd nog een mooie aanbieding van typhone voor een micro sd kaartje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Swoooon schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:12:

Is dit een goede deal voor 24.94inc per maand voor 24maanden en 230 bijbetalen, brengt het totaal op 830.
Dan heb je
325minuten
100 smsjes

Je kan ook kiezen voor internet plus dat is 2,50 meer per maand en brengt je limiet van 2000mb met 3,6MB en na je limiet krijg je 64kbps.
Wel alles goed lezen wat er staat :)

Gaat om een zakelijk abbo en daarbij staat rechts
•alle tarieven zijn exclusief BTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320235

Hmm kan iemand me vertellen wat nu precies het verschil is tussen studentmobiel aanbieding van de One x, met volgens mij dezelfde voorwaarden, als bij T-mobiles eigen site?

https://www.studentmobiel...rsion_id=#bestelformulier
Volgens deze site dus 300 sms/min + 500mb (Smart Plus 300) en dan moet je 19 euro bijbetalen.
12 maanden 19,97 en 12 maanden 39,95..

Op tmobile site:
One X, 12 maanden 19,97 en 12 maanden 39,95.. voor Smart plus 300.(300 sms/min + 500mb) maar hier moet je ineens 159,95 bijbetalen..

Wat mis ik dat het verschil in bijbetaling zo groot is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Verschil is vaker groter. Bij de ene webshop krijg je te GSM gratis terwijl andere er rustig 130 euro of meer voor vragen voor exact dezeflde abbo's.

Het zal hem waarschijnlijk zitten in de premie die een webshop ontvangt voor het afsluiten van een abbo.
Vaak zie je ook dat het toestel bij een provider duurder is dan bij een webshop zelf.

Uiteindelijk is het een kwestie van goed zoeken naar de goedkoopste combinatie. Met een bezoek aan een paar webshop kun je inderdaad veel geld besparen en heb je alles meestal nog eerder in huis ook.

[ Voor 20% gewijzigd door MikeOO op 26-04-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MikeOO schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:19:
Verschil is vaker groter. Bij de ene webshop krijg je te GSM gratis terwijl andere er rustig 130 euro of meer voor vragen voor exact dezeflde abbo's.

Het zal hem waarschijnlijk zitten in de premie die een webshop ontvangt voor het afsluiten van een abbo.
Vaak zie je ook dat het toestel bij een provider duurder is dan bij een webshop zelf.

Uiteindelijk is het een kwestie van goed zoeken naar de goedkoopste combinatie. Met een bezoek aan een paar webshop kun je inderdaad veel geld besparen en heb je alles meestal nog eerder in huis ook.
Ok dat blijkt. Ik zit zelf bij Hi. En als ik daar bij webshops kijk is er eigenlijk geen verschil met de online winkel van Hi. (Ook al gaat het hier om lease en dan hoef je niets bij te betalen).

Maar ik kan geloven dat webshops inderdaad goedkoper aanbieden, maar met zo'n verschil dacht ik misschien dat ik iets miste... Interessante aanbieding van t-mobile dan. Ik heb nu Hi.. maar dat leasegeval voel ik me niet zo bij. Bij tmobile heb ik dan en meer min/sms en is het toestel mijn eigendom.

Verschil is bij Hi 75m/sms - 500mb - one x - gratis 19 eur p/m 12x en 12x 39 p/m
Bij tmobile (studentmobiel) dan 300sms/m - 500mb - one x -19euro- 12x 19,97 p/m 12x 39,95 p/m.
Dus ja voor een euro per maand meer heb ik het toestel in eigendom en een stuk meer min/sms.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 320235 op 26-04-2012 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoooon
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
MikeOO schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:26:
[...]

Wel alles goed lezen wat er staat :)

Gaat om een zakelijk abbo en daarbij staat rechts
•alle tarieven zijn exclusief BTW
Alle prijzen die ik heb berekent zijn inclusief, ex-btw is het €697 dus inclusief €829 :)

[ Voor 3% gewijzigd door Swoooon op 26-04-2012 14:26 ]

Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-05 08:43

Malarky

Wils voor wat ieder

Anoniem: 320235 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:34:
[...]

Ok dat blijkt. Ik zit zelf bij Hi. En als ik daar bij webshops kijk is er eigenlijk geen verschil met de online winkel van Hi. (Ook al gaat het hier om lease en dan hoef je niets bij te betalen).

Maar ik kan geloven dat webshops inderdaad goedkoper aanbieden, maar met zo'n verschil dacht ik misschien dat ik iets miste... Interessante aanbieding van t-mobile dan. Ik heb nu Hi.. maar dat leasegeval voel ik me niet zo bij. Bij tmobile heb ik dan en meer min/sms en is het toestel mijn eigendom.

Verschil is bij Hi 75m/sms - 500mb - one x - gratis 19 eur p/m 12x en 12x 39 p/m
Bij tmobile (studentmobiel) dan 300sms/m - 500mb - one x -19euro- 12x 19,97 p/m 12x 39,95 p/m.
Dus ja voor een euro per maand meer heb ik het toestel in eigendom en een stuk meer min/sms.
Bij Hi inderdaad weinig verschillen. Enige verschillen die ik altijd tegenkom zijn aansluitkosten (29,95p/m bij Hi.nl) en vaak gratis bij webshops en de studentenkorting van Hi.nl, regelmatig niet bij de stunts van andere sites. Vergeet natuurlijk de 30 euro cashback niet bij Hi.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Swoooon schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:12:

Dan heb je
325minuten
100 smsjes

Is alleen voor zakelijke klanten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Anoniem: 320235 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:34:
[...]

Ik ben geen voorstander van T-Mobile. Al meerdere in mijn kennissenkring die problemen hebben met een slechte dekking en hier over lopen te klagen. Dan zou ik eerder voor Hi kiezen maar iedereen heeft zijn eigen voorkeur en smaak natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MikeOO schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:13:
[...]

Ik ben geen voorstander van T-Mobile. Al meerdere in mijn kennissenkring die problemen hebben met een slechte dekking en hier over lopen te klagen. Dan zou ik eerder voor Hi kiezen maar iedereen heeft zijn eigen voorkeur en smaak natuurlijk. :)
In dat opzicht heb ik dezelfde mening. Zit al 5 jaar bij Hi en dat bevalt prima. VF lijkt me ook nog wel goed, maar die zijn over het algemeen vrij duur (Iig met de One X). Ik wacht in ieder geval nog even af of er nog leuke aanbiedingen komen in Mei.. O.a. op 2 (of 3, weet ff niet meer) mei als S3 wordt gelanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Anoniem: 320235 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:53:
[...]

In dat opzicht heb ik dezelfde mening. Zit al 5 jaar bij Hi en dat bevalt prima. VF lijkt me ook nog wel goed, maar die zijn over het algemeen vrij duur (Iig met de One X). Ik wacht in ieder geval nog even af of er nog leuke aanbiedingen komen in Mei.. O.a. op 2 (of 3, weet ff niet meer) mei als S3 wordt gelanceerd.
Ik zit al jaren bij VF en de bevalt mij prima al lees je daar ook wel klachten over. Maar dat is bij elke provider maar voor mij is t-mobile echt geen optie.

Zelf ben ik ook aan het wachten op 3 Mei wat de S3 eventueel gaat worden. Wil op zich heel graag de HTC One X maar toch door alle problemen die je leest begin je toch te twijfelen. Gelukkig zijn ook veel positieve verhalen maar toch.

Tevens hoop ik dat VF nog een leuke actie in Mei start. Moet voor 14 mei verlengen anders zit ik vast aan de nieuw abbo's die toch weer onvoordeliger zijn.

Zijn allemaal luxe problemen maar ja daar ben je tweaker voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MikeOO schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:37:
[...]

Zelf ben ik ook aan het wachten op 3 Mei wat de S3 eventueel gaat worden. Wil op zich heel graag de HTC One X maar toch door alle problemen die je leest begin je toch te twijfelen. Gelukkig zijn ook veel positieve verhalen maar toch.
Ja idd, ik hoef ws geen S3.. duurt nog te lang ook voor die er echt is denk ik. Maar ik hoop misschien op een prijsverlaging van de One X als gevolg van de S3 ;). Maar ja je kan wel blijven wachten dus ik denk dat ik tussen 3 mei en eind mei gewoon een keus maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453225

CLB schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 20:54:
Omdat veel mensen bij GSMeasy / Typhone hebben besteld met cashback via directkorting.com...

Iemand een idee hoe of wat met dit?
[afbeelding]

M'n €20,00 cashback is goedgekeurd, maar m'n totaal is geen €25,00 (€5,- starterstegoed + €20,00 Typhone)?
Hallo, wij hebben deze account gekregen om de gebruikers van dit forum te ondersteunen bij problemen / vragen mbt directkorting.com (geen .nl voor diegene die dit hebben gepost).

Indien bovenstaand nog steeds niet goed staat, neem dan svp contact op middels ons helpdesk systeem, dit hoort uiteraard niet zo te zijn en is zo opgelost als we even mee kunnen kijken op de account.

Verder willen wij iedereen bedanken die via dit forum een bestelling heeft geplaatst , ik denk dat Typhone blij kan zijn met de response.

Fijne koninginnedag gewenst!

Groet,
Paul
namens DirectKorting.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453225 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 14:31:
[...]

Verder willen wij iedereen bedanken die via dit forum een bestelling heeft geplaatst , ik denk dat Typhone blij kan zijn met de response.
Typhone? Ook GSMEasy lijkt mij.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Is er de laatste tijd nog wat interessants langsgekomen voor huidige Vodafone klanten?

Hmm, zit toch wel in redelijk zware dubio hier...

Lange tijd was de One X (ik kende 'm al sinds de Edge :+ ) hét toestel voor mij na m'n Desire.
Nou loopt m'n abonnement 25 mei af. De Samsung Galaxy S3 belooft ook leuks en wordt overmorgen getoond(?) en abonnement-prijzen zijn de pan uit gerezen.
Tevens gaan bij mijn provider Vodafone vanaf 14 mei de zeer oninteressante (lees: vreselijk dure :r ) nieuwe abonnementen in. Dus wil ik bij Vodafone blijven = voor 14 mei verlengen.

Nou heeft natuurlijk elk toestel zijn problemen (zeker in het begin) dus problemen die ik zie bij de One X (scherm, accuduur, hitte enz.) kun je ook bij de S3 verwachten (of in ieder geval andere problemen). Tevens heeft HTC tot nu toe altijd mijn persoonlijke voorkeur gehad.
Toch moet ik zegen dat sommige van deze One X problemen mij toch enigszins hebben bekoeld.

Maar terug naar het begin; wat kan/zal ik gaan doen:
- HTC Desire bewaren + sim-only: goedkoop abonnement maar wel toestel dat wel erg duidelijk z'n leeftijd toont.
- HTC One X nemen, los of i.c.m. abonnement: duur (zowel los als i.c.m. abonnement) maar wel super telefoon.
- Afwachten wat de Samsung brengt: goede overwogen keus maar wel te laat voor Vodafone abonnement. Sowieso ook weer duur.

Want ik geloof dat KPN en Vodafone voor mij nog het interessants zijn:
- KPN Bel-SMS-Web (relatief hoog abbo plus voordelige One X) en na 3 of 9 maanden over op laagste Bel-SMS-WebXL abonnement.
Bijv 2-jarig:
- 1e 9 maanden: Bel-SMS-Web 350 (350 min/sms, 750MB data (max 2,0/0,1 Mbit/s) €23.75
- laatste 15 maanden: Bel-SMS-WebXL 150 (150 min/sms, 250MB data (max 14,4/2,0 Mbit/s) €35
Toestelprijs: €29.95
Aansluitkosten: €29.95
Totaal over 2 jaar €798.65 / €33.27 p/maand.

Of 1-jarig:
- 1e 3 maanden: Bel-SMS-Web 1000 (1000 min/sms, 1500MB data (max 2,0/0,1 Mbit/s) €50
- 9 maanden: Bel-SMS-WebXL 150 (150 min/sms, 250MB data (max 14,4/2,0 Mbit/s) €35
- 2e jaar Sim-only; €15 geeft ongeveer 100 min/sms, 1GB data (bijv. Simyo) €15
Toestelprijs: €109.95
Aansluitkosten €29.95
Totaal over 2 jaar €784.9 / €32.70 p/maand.

Je kunt natuurlijk ook toestel verkopen na 1 jaar. Krijg je dan nog €180 dan ben je gemiddeld per maand net zoveel kwijt als met 2 jaar (Sim-only is €15 p/maand = €180 voor een jaar)

Of bij huidig Vodafone (snel en veel internet, 60 dagen buitenland uit bundel maar dat gebruik ik niet of nauwelijks).:
2 jaar Bel-SMS-Web Smart 100 (100 min, 3000 sms, 1000MB data (maximaal 14,4 Mbps)
Eerste 8 maanden €21.25. Laatste 16 maanden €42.50 ( :X :X ).
Toestelprijs: €44.99 (bij verlenging; los is toestel gratis).
Aansluitkosten: €0
Totaal over 2 jaar: €894.99 / €37.29 p/maand.
Zou ik voor elkaar krijgen om toestel gratis te krijgen: €850 / €35.42 p/maand.

Of 1-jarig:
Bel-SMS-Web Smart 100 (100 min, 3000 sms, 1000MB data (maximaal 14,4 Mbps)
Eerste 4 maanden €21.25, laatste 8 maanden €42.50.
Toestelprijs: €274.99
2e jaar weer het sim-only van €15 p/maand.

Totaal over 2 jaar: €879.99 / €36.66
Scheelt dus nauwelijks met 2-jaar Vodafone (€879.99 vs. €894.99), met mindere voorwaarden (sim-only is minder sms (niet echt boeiend) en ook geen 60 dagen buitenland uit bundel (ook niet echt boeiend). Maar wel als (relatief groot) voordeel: na 1 jaar kan ik nog beslissen of ik het toestel houd of niet.

KPN is dus duidelijk goedkoper (plus je betaalt de laatste 8 tot 16 maanden geen €42.50 p/maand :X ) maar wel minder goede voorwaarden (minder data en ook niet zo snel, geen buitenland uit bundel) en ik moet het overschakelen van bundel goed regelen.
Plus, wat brengt de Samsung Galaxy S3 straks.

Moeilijk ;( ...

EDIT: overigens zijn Hi en Telfort abonnementen geen optie voor mij, snel kijken op hun site levert dit op:
Hi: 150 min/sms, 500MB data kom ik met 2 jaar uit op €786, met 1 jaar op €526.50.
Telfort: 150 min, 100 sms en 500MB data kost maandelijks zelfs €42 (zonder korting).

Beiden schelen nauwelijks in vergelijking met KPN abonnement (of is zelfs iets duurder) maar met KPN kan ik m'n toestel houden.

[ Voor 5% gewijzigd door Piet91 op 01-05-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-06 21:43
KPN komt vanaf 7 mei weer met eerste 4 maanden voor €25,- bij de Bel+Sms+WebXL en de eerste 9 maanden €25,- per maand bij de Bel+Sms+Web abo's. Dit is wel bij 2 jaar. Bij 1 jaar is het 2 danwel 3 maanden voor €25,-. Interessant om in de gaten te houden, vooral de XL met 1 jaar en dan de hoogste, want bij verlenging mag je na 1 maand al verlagen.

[ Voor 11% gewijzigd door Skann op 01-05-2012 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 374475

ik kom voor een 1jarig abbonoment uit op:

739 euro en dan is de telefoon wel voor jou zonder lease...

http://gsm.mtvmobile.nl/m...Ggy.html?xart_id=MBA12M11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helaas nergens een 12 maanden 50% korting actie van Voda te bekennen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Anoniem: 454493 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 16:37:
Helaas nergens een 12 maanden 50% korting actie van Voda te bekennen..
Yep had er ook op gehoopt maar aangezien VF per 14-05 zijn abbo's gaat aanpassen kon je er al op wachten dat dit niet zou gebeuren. Bij sommige webshops zie je ook staan dat de 4 of 8 maanden korting tot 14-5 actief is.

Mogelijk dat ze iets gaan doen als de nieuwe abbo's ingaan maar dan is de maandprijs al weer hoger en de voorwaarden weer minder waardoor het voordeel waarschijnlijk ook niet opschiet mocht er dan nog wel 50% korting op zitten.

Ik wacht nog even de release van de Samsung Galaxy 3 af (vanavond om 20u) en ga morgen waarschijnlijk de keuze maken. Weet bijna 99% zeker dat het de HTC One X wordt maar het is een beetje zonde als blijkt de de G3 toch nog iets apart wordt.

Kreeg deze week nog een folder in bus van VF met een felicitatie met ons bijna 7 jaar samen zijn.
Jawel ik krijg 10 euro extra korting van ze. Dus mooi even 0,70 cent korting per jaar verdient _O-
Actie is leuk maar doe dan echt iets leuks als je al 7 jaar lid bent.

[ Voor 18% gewijzigd door MikeOO op 03-05-2012 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453225

Anoniem: 404313 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:08:
[...]

Typhone? Ook GSMEasy lijkt mij.. :)
Die ook, samen met Studentmobiel;-).
Maar Typhone mag extra content zijn, veel meer mensen hebben daar een abonnement afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
MikeOO schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 16:43:
[...]

Yep had er ook op gehoopt maar aangezien VF per 14-05 zijn abbo's gaat aanpassen kon je er al op wachten dat dit niet zou gebeuren. Bij sommige webshops zie je ook staan dat de 4 of 8 maanden korting tot 14-5 actief is.

Mogelijk dat ze iets gaan doen als de nieuwe abbo's ingaan maar dan is de maandprijs al weer hoger en de voorwaarden weer minder waardoor het voordeel waarschijnlijk ook niet opschiet mocht er dan nog wel 50% korting op zitten.

Ik wacht nog even de release van de Samsung Galaxy 3 af (vanavond om 20u) en ga morgen waarschijnlijk de keuze maken. Weet bijna 99% zeker dat het de HTC One X wordt maar het is een beetje zonde als blijkt de de G3 toch nog iets apart wordt.

Kreeg deze week nog een folder in bus van VF met een felicitatie met ons bijna 7 jaar samen zijn.
Jawel ik krijg 10 euro extra korting van ze. Dus mooi even 0,70 cent korting per jaar verdient _O-
Actie is leuk maar doe dan echt iets leuks als je al 7 jaar lid bent.
Jammer inderdaad dat Vodafone die actie niet doet, maar was met de nieuwe abbo's 14 mei ook wel te verwachten, en idd, zelfs mochten ze die nieuwe abonnementen met aanbiedingen 'stunten' dan zijn de daadwerkelijke voorwaarden nog niet je-van-het.

Ik gok dat jij nu ook wel voor de One X gaat? Ik wel iig, voor het eerst in m'n leven eens zo'n onthulling op internet gevolgd en de S3 is me duidelijk tegengevallen; enige positieve (wat mij betreft) is de verwijderbare accu met hoge capaciteit. Processor is misschien wel sneller en misschien ook wel zuiniger, maar beide telefoons zijn gewoon snel (zat) en opladen moet je toch wel elke nacht.
Anoniem: 374475 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 00:14:
ik kom voor een 1jarig abbonoment uit op:

739 euro en dan is de telefoon wel voor jou zonder lease...

http://gsm.mtvmobile.nl/m...Ggy.html?xart_id=MBA12M11
Véél te duur.
Skann schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:11:
KPN komt vanaf 7 mei weer met eerste 4 maanden voor €25,- bij de Bel+Sms+WebXL en de eerste 9 maanden €25,- per maand bij de Bel+Sms+Web abo's. Dit is wel bij 2 jaar. Bij 1 jaar is het 2 danwel 3 maanden voor €25,-. Interessant om in de gaten te houden, vooral de XL met 1 jaar en dan de hoogste, want bij verlenging mag je na 1 maand al verlagen.
Hier moet ik dan maar even op wachten. Want ik geloof dat KPN voor mij het interessantst blijft:

1-jarig:
- 1e 3 maanden: Bel-SMS-Web 1000 (1000 min/sms, 1500MB data (max 2,0/0,1 Mbit/s) €50
- 9 maanden: Bel-SMS-WebXL 150 (150 min/sms, 250MB data (max 14,4/2,0 Mbit/s) €35
Toestelprijs: €109.95
Aansluitkosten €29.95
Totaal over 2 jaar €784.9 / €32.70 p/maand.

Laagste totaalbedrag, laagste gemiddelde maandkosten en de mogelijkheid om na een jaar te kijken of ik het toestel hou of dat ik een sim-only neem. Either way; maandkosten/totale kosten blijven laag.
(bij 1-jarig door verkoop van toestel, bij 2-jarig door lage maandkosten in het 2e jaar)

EDIT: nog even providers als Tele2, MTV-mobile e.d. langsneuzen, maar ik gok dat bovenstaande nog wel het interessantst blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb hem vandaag dan toch maar gekocht, bij Ritel. Hoefde daar niks te betalen bij 2 jarig verlengen van een Vodafone abbo, BSW Smart 100. Micro sim en sim kaart adapter werden bijgeleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Anoniem: 454493 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:44:
Heb hem vandaag dan toch maar gekocht, bij Ritel. Hoefde daar niks te betalen bij 2 jarig verlengen van een Vodafone abbo, BSW Smart 100. Micro sim en sim kaart adapter werden bijgeleverd :)
Hoe heb je dat geregeld. Op de site staat 39 euro bij betalen.
Tevens rekend Ritel 5x 13 euro korting ipv 8x 21,25.

Totaal scheelt het maar 25 euro maar toch iets om rekening mee te houden als je wel de 39 euro moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Piet91 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:55:
[...]

Jammer inderdaad dat Vodafone die actie niet doet, maar was met de nieuwe abbo's 14 mei ook wel te verwachten, en idd, zelfs mochten ze die nieuwe abonnementen met aanbiedingen 'stunten' dan zijn de daadwerkelijke voorwaarden nog niet je-van-het.

Ik gok dat jij nu ook wel voor de One X gaat? Ik wel iig, voor het eerst in m'n leven eens zo'n onthulling op internet gevolgd en de S3 is me duidelijk tegengevallen; enige positieve (wat mij betreft) is de verwijderbare accu met hoge capaciteit. Processor is misschien wel sneller en misschien ook wel zuiniger, maar beide telefoons zijn gewoon snel (zat) en opladen moet je toch wel elke nacht.
Inderdaad ga ik ook voor de HTC. Op zich is de Samsung wel aardig maar persoonlijk niet te vergelijken met de HTC. Samsung moet het toch meer hebben van de software die erop draait. Leuk maar denk dat de meeste dingen niet gebruikt worden en NL wordt voor Voice niet ondersteunt. Tevens zie ik het ook niet echt zitten om steeds te moeten praten tegen mijn telefoon en dan maar afwachten wat hij dan gaat doen :)

Wordt voor mij dus een VF verlening van 24 maanden Smart abbo. Wacht nog even tot na het weekend aangezien levering toch pas na het weekend plaats kan vinden via webshop waar hij nog redelijk geprijst is.

GSMeasy hoef je nu maar 44 euro bij te betalen en met de Directkorting.com kun je daar nog 25 euro vanaf halen. Als na het weekend die actie over is ga ik wel even langs BelCompany. Daar is hij ook 44 euro en met de korting van 10 euro van VF die ik kreeg in de bus ook nog redelijk te doen.

Wacht nu al zo lang dat die paar dagen er ook nog wel bij kunnen. :) (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:19
Zijn de voorspelde mei acties van VF nu definitief van de baan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
mister_S schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:21:
Zijn de voorspelde mei acties van VF nu definitief van de baan?
Over 10 dagen beginnen de nieuwe Vodafone abonnementen, dus actie hoef je niet meer te verwachten.
Misschien hebben ze aanbiedingen met de nieuwe abonnementen maar die abonnementen zelf hebben stuk minder goede voorwaarden.

Nu is de Smart 100 qua voorwaarden wel interessant (100 min, 3000 sms, 1GB snel data en 60 dagen p/jaar uit bundel in buitenland) maar je betaalt daarvoor de laatste 16 maanden wel €42.50 p/maand voor. :X

Daarom lijkt mij de KPN constructie die ik eerder noemde interessanter. Qua min/sms ga ik zelfs op vooruit (namelijk 150 min/sms, terwijl ik sms nauwelijks gebruik), eerst 1500MB data, daarna 250MB, beide voldoende voor mij en buitenland kom ik nagenoeg nooit.
En ik betaal geen €42.50 p/maand maar 3x €50, 9x €35 en 12x €15 p/maand. Totaal dus zo'n €100 goedkoper.
Plus het is 1-jaar abonnement dus ik kan over een jaar beslissen of ik de One X hou of verkoop, either way blijven de maandkosten laag.

Als dit (Skann in "HTC One X - Levertijden en Prijzen") klopt wordt KPN overigens:
- 1e 3 maanden: Bel-SMS-Web 1000 (1000 min/sms, 1500MB data (max 2,0/0,1 Mbit/s) €25
Aansluitkosten €29.95
Totaal over 2 jaar (zonder toestelkosten): €599,95. Hierbij moet nog wel de toestelprijs, maar dat is nog onbekend.
Blijft de toestelprijs onder de €184.95 dan blijven het totaalbedrag over 2 jaar: €784.9 / €32.70 p/maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MikeOO schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:21:
[...]

Hoe heb je dat geregeld. Op de site staat 39 euro bij betalen.
Tevens rekend Ritel 5x 13 euro korting ipv 8x 21,25.

Totaal scheelt het maar 25 euro maar toch iets om rekening mee te houden als je wel de 39 euro moet betalen.
Naar de winkel gaan en dan wordt je klantwaarde ook nog meegenomen in de prijs. Mijn klantwaarde was dus blijkbaar goed genoeg om hem gratis te krijgen, hoewel ik nog nooit boven mijn bundel was geweest. En nee ik heb gewoon 8 maanden 21,25 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
De komende acties van KPN lijken inderdaad interessant. Dan maar nog maar even wachten tot 7 Mei.

edit: als er op studentenmobiel bij VF staat "Huidige acties en prijzen geldig tot 14 mei 2012", neem ik aan dat er wordt bedoeld dat er daarna andere abo's gelden voor nieuwe abonees. Of mag een telcom provider ineens de voorwaarden/prijzen veranderen als ik nu een abonnement sluit?

[ Voor 59% gewijzigd door mister_S op 05-05-2012 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
mister_S schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 21:10:
De komende acties van KPN lijken inderdaad interessant. Dan maar nog maar even wachten tot 7 Mei.

edit: als er op studentenmobiel bij VF staat "Huidige acties en prijzen geldig tot 14 mei 2012", neem ik aan dat er wordt bedoeld dat er daarna andere abo's gelden voor nieuwe abonees. Of mag een telcom provider ineens de voorwaarden/prijzen veranderen als ik nu een abonnement sluit?
Per 14 mei gaat VF zijn abbo veranderen. Duurder en minder gunstig voor de meeste onder ons.
Als je dus voor 14 mei een abbo afsluit is er niets aan de hand en val je gedurende 1 of 2 jaar onder die voorwaarde. Als je na die periode niet opzegd blijven deze voorwaarden actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Dank je. Lijkt logisch natuurlijk, maar ik dacht ik vraag het toch maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:14
MikeOO schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 08:31:
[...]

Per 14 mei gaat VF zijn abbo veranderen. Duurder en minder gunstig voor de meeste onder ons.
Als je dus voor 14 mei een abbo afsluit is er niets aan de hand en val je gedurende 1 of 2 jaar onder die voorwaarde. Als je na die periode niet opzegd blijven deze voorwaarden actief.
Zucht... "Duurder en minder gunstig voor ons"... Sommige mensen leren het ook nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
gabn88 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 17:04:
[...]

Zucht... "Duurder en minder gunstig voor ons"... Sommige mensen leren het ook nooit...
Waar een mens zich al niet druk om kan maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 16:01
Tele 2:

250 min + 1 GB

3 maanden 50% korting: 3x20 = 60
9 maanden volle mep: 9x40 = 360
Telefoon: 202.95

Totaal 622.95 excl 30 euro aansluitkosten.

Ik zit nu bij VF, ben echt niet te spreken over de dekking, woon in een nieuwbouwhuis/bunker. Bereik GSM matig/slecht, mobiel internet; 3G, HSPDA ho maar. Nu gebruik ik uiteraard WIFI, maar dat heeft op zolder weer geen bereik.

Wie heeft er ervaring met Tele2? Welk netwerk gebruiken ze? Kon het op hun site niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
lmijnen schreef op zondag 06 mei 2012 @ 17:07:
Tele 2:

250 min + 1 GB

3 maanden 50% korting: 3x20 = 60
9 maanden volle mep: 9x40 = 360
Telefoon: 202.95

Totaal 622.95 excl 30 euro aansluitkosten.

Ik zit nu bij VF, ben echt niet te spreken over de dekking, woon in een nieuwbouwhuis/bunker. Bereik GSM matig/slecht, mobiel internet; 3G, HSPDA ho maar. Nu gebruik ik uiteraard WIFI, maar dat heeft op zolder weer geen bereik.

Wie heeft er ervaring met Tele2? Welk netwerk gebruiken ze? Kon het op hun site niet vinden.
Dat is eenvoudig te vinden met Google. Zij gebruiken het netwerk van T-Mobile.
Je kunt ook een prepaid kaartje van Tele2 kopen. Hiermee kun je dan testen hoe het bereik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-04 10:21
Nieuwe actie van KPN:
Eerste 8 maanden alle 2-jarige Bel-SMS-Web abonnementen
en eerste 2 maanden alle 1-jarige Bel-SMS-Web abonnementen
€ 25,- /mnd

Alle Bel-SMS-WebXL abonnementen 2- of 4 maanden
€ 25,- /mnd bij een 1- of 2-jarig abonnement
Dit is volgens mij erg interessant, omdat je bij KPN na 3 maanden je abonnement (naar beneden) kan aanpassen.

Zo zou je bij een 2-jarig Bel-SMS-Web abonnement de eerste 8 maanden €25 betalen, daarna aanpassen naar Bel-SMS-WebXL 150, voor €35 per maand.

( 8 * €25 ) + ( 16 * €35 ) = €760

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Piet91 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:07:
Als dit (Skann in "HTC One X - Levertijden en Prijzen") klopt wordt KPN overigens:
- 1e 3 maanden: Bel-SMS-Web 1000 (1000 min/sms, 1500MB data (max 2,0/0,1 Mbit/s) €25
Aansluitkosten €29.95
Totaal over 2 jaar (zonder toestelkosten): €599,95. Hierbij moet nog wel de toestelprijs, maar dat is nog onbekend.
Blijft de toestelprijs onder de €184.95 dan blijven het totaalbedrag over 2 jaar: €784.9 / €32.70 p/maand
Óf de KPN site loopt achter (site is sowieso traag hier) of de actie komt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-04 10:21
Piet91 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:28:
[...]

Óf de KPN site loopt achter (site is sowieso traag hier) of de actie komt niet.
Ja volgens mij loopt de site achter. Hier staat het wel: http://www.kpn.com/prive/mobiel/abonnementen.htm?navMethod=browse

Maar als je een telefoon wilt bestellen krijg je een error of de oude prijzen.

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
jooncheez schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:27:
Nieuwe actie van KPN:

[...]

Dit is volgens mij erg interessant, omdat je bij KPN na 3 maanden je abonnement (naar beneden) kan aanpassen.

Zo zou je bij een 2-jarig Bel-SMS-Web abonnement de eerste 8 maanden €25 betalen, daarna aanpassen naar Bel-SMS-WebXL 150, voor €35 per maand.

( 8 * €25 ) + ( 16 * €35 ) = €760
Ik was erg blind, jij maakte deze post 1 minuut voor mij dus ik die van mij postte (dus toen ik aan het typen was). :D

Maar je hebt gelijk, de actie staat o.a bij studentmobiel al.

Ik denk dat ik dus dan toch echt voor KPN ga i.p.v. bij Vodafone blijven (Smart 100 is 8x €21.25 + 16x €42.50 = €850 / €35.4 p/maand). Dat vind ik eigenlijk toch wel vrij stevig, de gemiddelde kosten nog niet zozeer, maar wel het feit dat ik 16 maanden ruim €42 p/maand moet betalen. Wel mooie voorwaarden maar als ik kritisch naar mijn verbruik/wensen kijk heb ik dat toch niet nodig.

Dus KPN is nu heel interessant, en veel mogelijkheden waar je mee kunt spelen.:

Zoals jij zegt (Waar mogelijk op Web 1500; bijv. Studentmobiel gaat maar tot Web 1000):
- 8 maanden Bel-SMS-Web 1500 (1500 min/sms / 1750MB @ max 2,0/0,1 Mbit/s) €25
- 16 maanden Bel-SMS-WebXL 150 (150 min/sms / 250MB @ max 14,4/2,0 Mbit/s) €35
Toestel: gratis
Totaal over 2 jaar: €789.95 / gem. €32.9 p/maand.

Of 1-jarig:
- 2 maanden Bel-SMS-Web 1000 (1000 min/sms / 1500MB @ max 2,0/0,1 Mbit/s) €25
- 1 maand Bel-SMS-Web 1000 €100
- 9 maanden Bel-SMS-WebXL 150 (150 min/sms / 250MB @ max 14,4/2,0 Mbit/s) €35
Toestel: €109.95 bij KPN-site
Totaal over 1 jaar: €604.9 / gem. €50.41 p/maand

Dit i.c.m. met het welbekende sim-only van €15 p/maand (bijv. Simyo (op KPN netwerk): 100 min/sms en 1GB data @ 1Mbps/384Kbps)
Maakt totaal over 2 jaar: €784.9 / gem. €32.70

EDIT: zoals Famaso hieronder noemde 1-jarig:
- 2 maanden Bel+SMS+WebXL 1000 minuten (1000min/sms / 1750MB @ max 14,4/2,0 Mbit/s) €25
- 1 maand Bel+SMS+WebXL 1000 €102.50
- 9 maanden Bel-SMS-WebXL 150 (150 min/sms / 250MB @ max 14,4/2,0 Mbit/s) €35
- 2e jaar Sim-only à €15 p/maand
Toestelprijs: €69.95
Totaal over 2 jaar: €747.4 / gem. €31.14 p/maand.

Vooral die laatste constructie vind ik erg verleidelijk, want:
- Sowieso; laagste totaalbedrag over 2 jaar i.v.m. alle andere providers.
- Lage maandlasten, en niet alleen maar de eerste zoveel maanden.
- 1-jarig abonnement. Dus na een jaar kan ik nog gaan beslissen of ik een nieuw toestel wil (met verkoop daarvan gaan mijn gem. maandlasten van het afgelopen jaar ook omlaag, of toestel houden i.c.m. sim-only en dan zijn maandlasten ook laag. (In het eerste geval; stel ik verkoop de One X over een jaar voor €180, dan zijn m'n maandlasten nog steeds maar €31.25 p/maand.)

Plus wil ik dus het toestel behouden dan kan ik over een jaar nog wel beslissen welk sim-only met welke voorwaarden. Want er zijn ook andere sim-only's, met andere prijzen en andere voorwaarden bijv:
- Vodafone: 180 min/sms, 250MB data voor €12 p/maand.
Wie weet wat de kosten/voorwaarden van sim-only's zijn over een jaar.

Aangezien mijn abonnement bij Vodafone 26 mei afloopt, ga ik denk ik deze week maar 'ns de stad in om de One X te bekijken, en misschien bij de KPN-zaak te kopen (ik gok dat daar de prijzen hetzelfde zijn als op de site, plus dan heb je wat service qua micro-sim enzo).

Bovenstaande KPN constructie is zó voordelig; daar kan Vodafone gewoon niets voor tegenbrengen. (voor een huidige Vodafone klant die straks 4 jaar Vodafone gehad heeft en nooit buiten de bundel is gekomen :+ )

EDIT #3: ik moet de prijzen nog iets aanpassen. Ben vergeten de 3e maand goed te rekenen (de korting geld dan niet meer bij 1-jarige abonnementen). Maar KPN-site is op dit moment niet bereikbaar...

EDIT #4: Hmm, ik ben bang dat KPN deze constructie doorheeft; de 3e maand moet je dus de volle pond betalen waardoor deze constructie een stuk minder interessant is geworden...

[ Voor 23% gewijzigd door Piet91 op 07-05-2012 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Zo heb de HTC One X Gray net opgehaald. Heb mijn abbo verlengd bij VF. Zit nu te wachten tot het lampje groen wordt. :P

Iemand ervaring met een VF Smart abbo in het buitenland. Je kunt tegen lokale kosten internetten maar kan nergens vinden welke kosten die exact zijn.

Ik had van VF een folder gekregen dat we bijna 7 jaar bij elkaar waren en ik een korting kreeg als je naar een Belcompany of VF winkel gaat.
Ik moest 44,95 euro betalen voor de One X maar via de folder kreeg ik 10 euro korting.
Belcompany zegt doodleuk dat de korting al in de prijs zit. Nou dat dacht het niet.
Gelukkig staan er een paar voorbeelden qua prijs bij dus ik geef aan als je nu even een toestel in je systeem opzoekt die in de folder staat dan zie je wat de prijs is en weet je of de korting er al in verwerkt zit.

Natuurlijk was dat niet het geval. Maar hij moest eerst overleggen of hij de korting mocht geven want er was niets bekend over de actie. Nou hij mocht de korting geven.

Ze zijn tegenwoordig inderdaad wel erg zuinig en je krijgt niets meer gedaan. Ze verkopen liever iets niet dan ook maar een beetje korting te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Vanmiddag een abonnement met de One X bij KPN afgesloten. De hierboven beschreven acties zijn zo nieuw dat ik enige overredingskracht nodig had om de verkoper ervan te overtuigen dat er ook een actie was voor de XL bundels. Heb gekozen voor een 1-jarig abonnement. Zelf wil ik minimaal 1 GB aan data per maand kunnen verstoken, dus heb ik het volgende gekozen:

1 jarig Bel+SMS+WebXL 1000 minuten a €102,50 per maand, toestel kost dan los €69,95.

Vervolgens betaal je in het kader van de actie de eerste twee maanden slechts €25 per maand. De derde maand betaal je dan de volle pond. Na de derde maand kun je bij KPN je abonnement terugschroeven, waarbij ik zelf ga voor een Bel+SMS+WebXL 350 abonnement a €50 per maand.

Het totale kostenplaatje aan abonnementskosten is dan als volgt 2x25+1x102,50+9x50 = €602,50.

Daarbij komen de toestelkosten van €69,95 en kom je in totaal uit op €672,45. Wat mij betreft een prima deal voor dit toestel met een abonnement bij KPN. Komt nog bij dat je de eerste drie maanden lekker veel kunt bellen/internetten.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
@ Famaso hierboven:

Goed dat je dit bericht even plaatst. Ik was de 3e maand vergeten dat je daar wél de volle pond voor moet betalen. Dat maakt de bovenstaande constructie(s) al een stuk minder interessant; want dan betaal je voor die maand bijv. al zo'n €100 :|

Ik denk dat KPN de constructie doorhad en die op deze manier probeert te voorkomen; de vorige keer was het namelijk 3 maanden korting (of in ieder geval minimaal 3 maanden) bij een 1-jarig abonnement...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Piet91 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 21:06:
@ Famaso hierboven:

Goed dat je dit bericht even plaatst. Ik was de 3e maand vergeten dat je daar wél de volle pond voor moet betalen. Dat maakt de bovenstaande constructie(s) al een stuk minder interessant; want dan betaal je voor die maand bijv. al zo'n €100 :|

Ik denk dat KPN de constructie doorhad en die op deze manier probeert te voorkomen; de vorige keer was het namelijk 3 maanden korting (of in ieder geval minimaal 3 maanden) bij een 1-jarig abonnement...
Bij de niet-XL abonnementen heb je wel de volle 3 maanden. Ik vind alleen 2 mbit down en 0,1 mbit up wel heel weinig, dus ben ik voor XL gegaan.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Famoso schreef op maandag 07 mei 2012 @ 21:20:
[...]

Bij de niet-XL abonnementen heb je wel de volle 3 maanden. Ik vind alleen 2 mbit down en 0,1 mbit up wel heel weinig, dus ben ik voor XL gegaan.
Nee:
Actie:
Eerste 8 maanden alle 2-jarige Bel-SMS-Web abonnementen
en eerste 2 maanden alle 1-jarige Bel-SMS-Web abonnementen
€ 25,- /mnd

Alle Bel-SMS-WebXL abonnementen 2- of 4 maanden
€ 25,- /mnd bij een 1- of 2-jarig abonnement
Dus ik denk dat jij een onwetende KPN-verkoper had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Piet91 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 21:25:
[...]

Nee:

[...]

Dus ik denk dat jij een onwetende KPN-verkoper had.
Je hebt gelijk, excuses. Overigens neemt dat niet weg dat het nog steeds erg scherpe acties zijn, ook al betaal je die ene maand ff wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 16:01
@Famoso,

Thnx voor de tip, ga ik morgen ook gelijk halen. Via tele 2 was ik ongeveer hetzelfde kwijt. Maar KPN is toch ff beter. + 3 maanden super de luxe abbo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Is dit goedkoop? http://www.typhone.nl/gsm...entity:11061&Tab=t-mobile Bij t-mobile 300 2 jaar krijg je de eerste 12 maanden 50% korting op je abbo, en daarnaast krijg je het toestel er gratis bij? Je komt ongeveer op 720 euro uit exc aansluit kosten en verzend kosten? Iemand toevallig al dit toestel met deze combinatie besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bloodlynx schreef op maandag 07 mei 2012 @ 22:18:
Is dit goedkoop? http://www.typhone.nl/gsm...entity:11061&Tab=t-mobile Bij t-mobile 300 2 jaar krijg je de eerste 12 maanden 50% korting op je abbo, en daarnaast krijg je het toestel er gratis bij? Je komt ongeveer op 720 euro uit exc aansluit kosten en verzend kosten? Iemand toevallig al dit toestel met deze combinatie besteld?
Voor mij is deze optie ook het goedkoopst idd.. en je kan toestel houden. Maar de slechte reputatie (dekking) / beeld die ik van tmobile nog steeds heb zorgt ervoor dat ik m toch bij Hi bestel van de week..

Maar voor mijn eisen zou idd die tmobile 300 het goedkoopst uitkomen. ;). Tis een goeie deal iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Anoniem: 320235 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 22:23:
[...]

Voor mij is deze optie ook het goedkoopst idd.. en je kan toestel houden. Maar de slechte reputatie (dekking) / beeld die ik van tmobile nog steeds heb zorgt ervoor dat ik m toch bij Hi bestel van de week..

Maar voor mijn eisen zou idd die tmobile 300 het goedkoopst uitkomen. ;). Tis een goeie deal iig.
In welke regio woon je? Of is dekking een heel Nederland gewoon slechter als bijv vodafone of kpn/hi?
Pagina: 1 ... 34 ... 36 Laatste

Let op:
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.

Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.