Lekkere soep!
Verwijderd
De levertijd weten ze zelf ook nog niet exact. Ze weten wel zeker dat alle bestellingen die voor maandag gemaakt zijn, binnen 2 weken worden uitgeleverd.Zinu schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:36:
@Thijs: Je oom werkt bij GSMeasy? Wat kan 'ie zeggen over de levertijd?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2012 15:38 ]
Aanstaande maandag mag ik hopen toch?Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:38:
[...]
De levertijd weten ze zelf ook nog niet exact. Ze weten wel zeker dat alle bestellingen die voor maandag gemaakt zijn, binnen 2 weken worden uitgeleverd.
zit hier te wachten op coolblue die mijn one X komt bezorgen.
ze komen tussen 8:30 en 18:00.
zit je dan de hele dag, zal je net zien dat ze komen om 17:30...

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
No problemo, aangezien je in de verleden tijd sprak had ik even de vrees dat je het over afgelopen maandag hadVerwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:41:
[...]
Klopt.. sorry... dacht dat dat duidelijk was.

Maar iig goed om te horen!
Net die ene TNT bus met een lekke bandikbengoofy schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:44:
zit hier te wachten op coolblue die mijn one X komt bezorgen.
Krijg je bij nummer behoud direct het toestel (als alles is goedgekeurd) of moet je tot het einde van je contract wachten?
Dat is al zo vaak gezegd... je krijgt je toestel gewoon op het moment dat 'ie leverbaar is, ongeacht wanneer je contract ingaat.
[ Voor 16% gewijzigd door Zinu op 31-03-2012 15:59 ]
Ok, bedankt.Zinu schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:59:
Dat is al zo vaak gezegd... je krijgt je toestel gewoon op het moment dat 'ie leverbaar is, ongeacht wanneer je contract ingaat.
Wanneer krijg je eigenlijk te horen of je contract is goedgekeurd ( gsmeasy )? Ik heb tot nu toe alleen een orderbevestiging gekregen waarin vermeld wordt dat ik zal worden gebeld en een e-mail die betrekking heeft tot het niet op voorraad zijn van het toestel. Ik begin mij nu toch wel zorgen te maken dat gsmeasy met willekeur contracten gaat weigeren door de ( te ) hoge vraag.
Ik heb het aangevraagd met nummer behoud, daarbij kreeg ik dezelfde avond nog een bevestiging van vodafone dat mijn nummer behoud was goedgekeurd. In de gevallen waarbij er geen sprake is van nummer behoud, ga ik uit van geen bericht, goed bericht.SniperFox schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:07:
Wanneer krijg je eigenlijk te horen of je contract is goedgekeurd ( gsmeasy )? Ik heb tot nu toe alleen een orderbevestiging gekregen waarin vermeld wordt dat ik zal worden gebeld en een e-mail die betrekking heeft tot het niet op voorraad zijn van het toestel. Ik begin mij nu toch wel zorgen te maken dat gsmeasy met willekeur contracten gaat weigeren door de ( te ) hoge vraag.
Iedereen volgens mij. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dan ze gaan annuleren, zeker als ze morgen ook nog met die actie komen. En inderdaad wat g33st zegt.SniperFox schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:07:
ben toch wel benieuwd wanneer vodafone ze kan verkopen.
heb een one x reserveerd bij vodafone emmen, en ik HOOP dat ik volgende week telefoontje krijg
heb een one x reserveerd bij vodafone emmen, en ik HOOP dat ik volgende week telefoontje krijg
Denk niet dat ze een te hoge vraag hebben, anders zouden ze toch niet gaan gooien met onbeperkt internet?SniperFox schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:07:
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ik heb alleen een SMSje gehad dat mijn aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, maar nog niks van een contract. Maar da's natuurlijk logisch, want meer dan een bestelling plaatsen heb ik in principe niet gedaan.SniperFox schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:07:
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:23:
[...]
(daarnaast werkt mijn oom bij GSMEasy die het ook bevestigd heeft)
naar mijn idee rijmt het nml simpelweg niet om nog meer toestelkorting uit te gaan delen net na deze actie (was duidelijk een targetactie om het kwartaal af te sluiten).
Verwijderd
In Breda, maar dat is natuurlijk eigenlijk privé. Ze moeten hun target halen, zoals eerder vermeld in dit topic.OrangePower schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:00:
[...]
waar zit je oom op kantoor dan? in welke stad?
naar mijn idee rijmt het nml simpelweg niet om nog meer toestelkorting uit te gaan delen net na deze actie (was duidelijk een targetactie om het kwartaal af te sluiten).
ik druk net op de post knop omdat ik zolang zat te wachten voor de levering.
Op het moment dat ik druk "tingdong" badboy van cooblue aan de deur.
wat een machtig gave telefoon!!
Op het moment dat ik druk "tingdong" badboy van cooblue aan de deur.
wat een machtig gave telefoon!!
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
ah ja ik zie t idd. voed ons met zoveel mogelijk info dan aub.. thanksVerwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:05:
[...]
In Breda, maar dat is natuurlijk eigenlijk privé. Ze moeten hun target halen, zoals eerder vermeld in dit topic.
[ Voor 13% gewijzigd door OrangePower op 31-03-2012 17:07 ]
in het iBood topic wist Thijs ook weetjes die later bleken te kloppen
Verwijderd
Welke weetjes?Malarky schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:08:
[...]
in het iBood topic wist Thijs ook weetjes die later bleken te kloppenMaar zoals ik hierboven al gepost heb, onbeperkt Internet staat bij Vodafone nu voor 800mb, dus je bent beter uit met een 1GB webbundel.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2012 17:14 ]
Het gaat ook niet zozeer om het internet denk ik, maar om de lagere toestelprijsMalarky schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:08:
[...]
in het iBood topic wist Thijs ook weetjes die later bleken te kloppenMaar zoals ik hierboven al gepost heb, onbeperkt Internet staat bij Vodafone nu voor 800mb, dus je bent beter uit met een 1GB webbundel.
net bij de phonehouse geweest en daar hadden ze een witte demo model staan die je uitgebreid kan testen en nog niet op voorraad hadden , ziet er erg vet uit moet ik zeggen dat contrast met het zwarte display .
in de vitrine hadden ze een zwarte staan die wel op voorraad was (599€) ziet er ook erg vet uit alleen het is absotut geen zwart meer donkergrijs-mat/licht-antraciet-mat ziet er een beetje onnatuurlijk uit zeg maar maar doordat het scherm echt git zwart is springt ie er dan ook echt uit dat is dan weer wel een plus , wat ik dan weer minder vind is dat de zijkanten niet mat zijn en het er dan weer een beetje goedkoop /plastic uitziet
in de vitrine hadden ze een zwarte staan die wel op voorraad was (599€) ziet er ook erg vet uit alleen het is absotut geen zwart meer donkergrijs-mat/licht-antraciet-mat ziet er een beetje onnatuurlijk uit zeg maar maar doordat het scherm echt git zwart is springt ie er dan ook echt uit dat is dan weer wel een plus , wat ik dan weer minder vind is dat de zijkanten niet mat zijn en het er dan weer een beetje goedkoop /plastic uitziet
Zo, heb er een besteld bij Hi,
2000MB internet op 14.4Mbit,
300 Minuten bellen, gratis SMS'en,
eerste jaar betaal ik 31,25 en het tweede jaar het dubbele.
Uiteraard is het toestel dan gratis.
Kreeg binnen een paar minuten een SMS en e-mail met bevestiging, ook dat het product niet op vooraad was en ik op de hoogte wordt gesteld als het wel op voorraad komt.
Ik wacht rustig af, het is niet zo dat ik ontevreden ben met de Evo 3D, misschien kan ik die nog voor een leuke prijs verkopen. Heb de HD2 nog liggen als backup, die barst in het scherm maakt me dan niet zo veel uit.
Ik ben benieuwd of de nieuwe Android en Sense gaan bevallen. Zo niet, gaan we weer verder met de Evo 3D.
Kreeg binnen een paar minuten een SMS en e-mail met bevestiging, ook dat het product niet op vooraad was en ik op de hoogte wordt gesteld als het wel op voorraad komt.
Ik wacht rustig af, het is niet zo dat ik ontevreden ben met de Evo 3D, misschien kan ik die nog voor een leuke prijs verkopen. Heb de HD2 nog liggen als backup, die barst in het scherm maakt me dan niet zo veel uit.
Ik ben benieuwd of de nieuwe Android en Sense gaan bevallen. Zo niet, gaan we weer verder met de Evo 3D.
Droogkloot.
Verwijderd
Toch maar niet wachten op de deal die vanavond laat komt?_AvA_ schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:29:

Je weet dat Hi aan ToestelLease doet he?_AvA_ schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:29:
Het toestel is namelijk nooit gratis bij Hi, je leent het voor een bepaald bedrag per maand (ongeacht je abonnement grote). Indien je het toestel wilt houden aan het eind moet je nog bij betalen. (hoogte afhankelijk van de duur van je contract, niet de grote)
[ Voor 3% gewijzigd door Droxia op 31-03-2012 17:42 ]
Hopelijk geldt die nieuwe actie bij gsmeasy ook voor bestaande Vodafone klanten!
Creating my own hero.
Verwijderd
Als het goed is wel.Fasterinside schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:50:
Hopelijk geldt die nieuwe actie bij gsmeasy ook voor bestaande Vodafone klanten!
Nou ja wbt GSMEasy, mijn ervaring tot dusver is zeer goed, ik had woensdagavond besteld, had ook nog een fout gemaakt in mn document nummer doorgeven. Had mn BSN doorgegeven.
Heb vrijdag gebeld, stond 10 min in de wacht alles was hersteld daarna, daarna ben ik zelf nog gebeld door AMP logistics, dat mn nummer niet kloptte, dus ja dubbelop, maar weer doorgegeven.
En een paar uur later had ik al mn smsjes binnen dat Vodafone het in behandeling had (nummerbehoud) en minder dan 30 min later dat het goed gekeurd was en dat mn nummerbehoud op 11 mei overgaat.
Nu nog wachten op mn toestel, nou ze hebben 2 weken, dus het lijkt me dat het allemaal wel goed gaat.
Heb vrijdag gebeld, stond 10 min in de wacht alles was hersteld daarna, daarna ben ik zelf nog gebeld door AMP logistics, dat mn nummer niet kloptte, dus ja dubbelop, maar weer doorgegeven.
En een paar uur later had ik al mn smsjes binnen dat Vodafone het in behandeling had (nummerbehoud) en minder dan 30 min later dat het goed gekeurd was en dat mn nummerbehoud op 11 mei overgaat.
Nu nog wachten op mn toestel, nou ze hebben 2 weken, dus het lijkt me dat het allemaal wel goed gaat.
Zou me niets verbazen als GSMeasy en Typhone enz. hun telefoons niet eens zelf binnen krijgen maar ze laten dropshippen door AMP.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ik denk het ook, zou anders wel een hele grote klus voor ze worden.
Hopelijk komt het snel, want ik voel me net een kleuter die op een nieuw speeltje wacht, maar goed, ik kan me nu nog redelijk beheersen.
Hopelijk komt het snel, want ik voel me net een kleuter die op een nieuw speeltje wacht, maar goed, ik kan me nu nog redelijk beheersen.
Dat zou inderdaad mooi zijn als VF ook aan zijn trouwe klanten denkt.
vandaag ook nog ff bij de belcompanie in hilversum langs geweest werd me verteld dat ze de laatste ongeveer 15min geleden verkocht hadden. Zegt me vriendin dat ze zich wel een beetje schuldig voelde voor het passen van kleren in de andere winkel hahaha. nja wacht nog wel ff
Je zei dat er i.c.m. met die onbeperkt internet (zowel voor nieuwe als bestaande klanten kan ik inkomen) er ook een aardige toestelkorting in het verschiet lag. Geld die eventuele korting dan ook voor huidige klanten?
Beetje gespeculaar dit alles natuurlijk, maar wil dit ding ook best graag, en ben de provider politiek van huidige klanten naaien een beetje zat
Verwijderd
Mijn oom kon daar helaas nog niets over zeggen. Ze zouden ook voor huidige klanten met een leuke, scherpe aanbieding komen,.Piet91 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:22:
[...]
Je zei dat er i.c.m. met die onbeperkt internet (zowel voor nieuwe als bestaande klanten kan ik inkomen) er ook een aardige toestelkorting in het verschiet lag. Geld die eventuele korting dan ook voor huidige klanten?
Beetje gespeculaar dit alles natuurlijk, maar wil dit ding ook best graag, en ben de provider politiek van huidige klanten naaien een beetje zat...
En er is weer hoop voor mensen die goedkoop hun htc one x willen hebben
Je selecteerd de HTC one X met 1 jarig abonnement van KPN met Bel sms web 650 op studentmobiel.nl.
Eerste 3 maanden 25 euro.
Daarna mag je abo op 30 euro bv zetten.
Eenmalige aanschafprijs is 137 euro.
Aansluitkosten 30 euro.
Kosten op een rij:
3 keer 25 euro abokosten + 9 keer 30 = 345
Aansluitkosten: 30
Kosten toestel: 137.
Prijs is 512 euro in totaal
Toch weer 40 euro goedkoper dan los kopen
Je selecteerd de HTC one X met 1 jarig abonnement van KPN met Bel sms web 650 op studentmobiel.nl.
Aansluitkosten 30 euro.
Kosten op een rij:
Prijs is 512 euro in totaal
Lijkt me erg sterk;)Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:36:
[...]
Mijn oom kon daar helaas nog niets over zeggen. We zouden ze ook voor huidige klanten met een leuke, scherpe aanbieding komen,.Dit alles vanavond na 00:00 uur..
Duidelijk. Hopelijk zit je hier geen flauwe 1 april grap uit te halen.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:36:
[...]
Mijn oom kon daar helaas nog niets over zeggen. We zouden ze ook voor huidige klanten met een leuke, scherpe aanbieding komen,.Dit alles vanavond na 00:00 uur..
Maar nu stop ik maar met posten, ik wil - voor mezelf - geen te hoge verwachtingen creëren...
Deze constructie was al bekend. Eerst hoog KPN 1-jarig Bel-SMS-Web abbo nemen en na 3 maand laag Bel-SMS-WebXL nemen. Ook interessant idd.alwaysleft schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:37:
En er is weer hoop voor mensen die goedkoop hun htc one x willen hebben![]()
Aansluitkosten 30 euro.
Kosten op een rij:
Prijs is 512 euro in totaalToch weer 40 euro goedkoper dan los kopen
(Neem dan wel de eerste 3 maanden Bel-SMS-Web 1500, scheelt €36 van de toestelprijs
Dacht overigens dat deze deal (eerste 3 maanden alle Bel-SMS-Web abbo's voor €25 t/m vandaag liep (?))
[ Voor 7% gewijzigd door Piet91 op 31-03-2012 18:47 ]
Verwijderd
Mijn oom werkt bij GSMEasy... Ik weet dat ik geen aprilgrap uit haal... Maar misschien doet hij dat wel (echter denk ik van niet, maarja you never know)..Piet91 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:42:
[...]
Duidelijk. Hopelijk zit je hier geen flauwe 1 april grap uit te halen.
Maar nu stop ik maar met posten, ik wil - voor mezelf - geen te hoge verwachtingen creëren...
Ze krijgen de telefoons wel degelijk binnen maar AMP haalt de benodigde telefoons iedere ochtend bij gsmeasy/typhone op om ze naar de klanten te vervoeren.westergas schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:04:
Zou me niets verbazen als GSMeasy en Typhone enz. hun telefoons niet eens zelf binnen krijgen maar ze laten dropshippen door AMP.
Mijn vriendin wil ook plots de htc one x, maar wil hem bij een 2 jarig abonnement, en dan zo goed koop mogelijk per maand, wat kan ik dan het beste doen? Is dat van de kpn ook niet te regelen met eerste paar maanden 25, daarna op 30 zetten, en telefoon dan gratis? of is er een beter aanbieding?
Verwijderd
Even zoetjes wachten tot vanavond laat.kevindelange schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:25:
Mijn vriendin wil ook plots de htc one x, maar wil hem bij een 2 jarig abonnement, en dan zo goed koop mogelijk per maand, wat kan ik dan het beste doen? Is dat van de kpn ook niet te regelen met eerste paar maanden 25, daarna op 30 zetten, en telefoon dan gratis? of is er een beter aanbieding?
Er komen vanavond weer stuntaanbiedingen?
Maar ik bedoelde dus dit: Op student mobiel is bij 2 jaar een kpn abbo de one x gratis, voor de eerste 9 maanden € 25,- i.p.v. € 57,50, daarna 57,50, maar kan je na 3 maanden 25 euro betaald te hebben dit niet gelijk omzetten naar het goedkoopste 30 euro abonnement? Zodat je wel de telefoon gratis hebt, maar nooit die 57,50 p/m betaald?
edit: laat maar, dat goedkoopste abbo wat daar tussen staat is maar 100mb internet.
Ik wacht wel even af volgens thijssiee94
Hoop dat zij een goede 2 jarige deal kan scoren
Maar ik bedoelde dus dit: Op student mobiel is bij 2 jaar een kpn abbo de one x gratis, voor de eerste 9 maanden € 25,- i.p.v. € 57,50, daarna 57,50, maar kan je na 3 maanden 25 euro betaald te hebben dit niet gelijk omzetten naar het goedkoopste 30 euro abonnement? Zodat je wel de telefoon gratis hebt, maar nooit die 57,50 p/m betaald?
edit: laat maar, dat goedkoopste abbo wat daar tussen staat is maar 100mb internet.
Ik wacht wel even af volgens thijssiee94
Hoop dat zij een goede 2 jarige deal kan scoren
[ Voor 19% gewijzigd door Falqoon op 31-03-2012 19:38 ]
DIt is al herhaaldelijk besproken. Graag even zelf wat moeite doen.kevindelange schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:32:
Er komen vanavond weer stuntaanbiedingen?
Verwijderd
*Nieuws* De genen die de HTC ONE X via GSMEASY.NL hebben besteld en de webshop willen bellen voor informatie of dergelijke maar in de maag zitten met de 0900 nummer die zij hebben, heb ik goed nieuws!
Ik heb een interne nummer (netnummer en geen 0900) weten te bemachtigen. Dussss geen extra kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon zoals de lady het met een mooie stem zegt.
Het nummer is 0768886439 enjoy it
Ik heb een interne nummer (netnummer en geen 0900) weten te bemachtigen. Dussss geen extra kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon zoals de lady het met een mooie stem zegt.
Verwijderd
Vast en zeker de hijglijn!Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:43:
*Nieuws* De genen die de HTC ONE X via GSMEASY.NL hebben besteld en de webshop willen bellen voor informatie of dergelijke maar in de maag zitten met de 0900 nummer die zij hebben, heb ik goed nieuws!
Krijgen we jou aan de telefoon dan?!

Nummer lijkt echt wel te kloppen hoor. Hun fax nummer is 0768886437. Nummer 0768886438 van hun secretaresse??Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:43:
Jamesbond007uk
Verwijderd
Nee, dat is 061x7x8x9x..
Als het aantrekkelijk is voor bestaande klanten ; misschien. Ligt aan de actie ofc.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:51:
[...]
Nee, dat is 0611708796..Hahaha... nu maar weer ff on topic.. Vanavond blijken dus die nieuwe acties in te gaan. Wie gaan er allemaal gebruik van maken?:P
Creating my own hero.
Verwijderd
Als het mogelijk is als verlenger, hoogstwaarschijnlijk!Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:51:
[...]
Nee, dat is 06xxxx..Hahaha... nu maar weer ff on topic.. Vanavond blijken dus die nieuwe acties in te gaan. Wie gaan er allemaal gebruik van maken?:P
Edit: ook maar even je nummer uit de quote gehaald haha
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2012 19:53 ]
Dus er komt een nieuwe actie ook voor bestaande klanten van VF?
Stel deze is dermate leuk, dat ik mijn nu al nieuw bestelde (maar uitgestelde levering) abonnement niet afneem, maar dan toch gebruik maar van een andere actie? (heb nu nog niets gedaan met lopend VF abonnement). Kortom, kan ik onder een nieuw abonnement uit?
Stel deze is dermate leuk, dat ik mijn nu al nieuw bestelde (maar uitgestelde levering) abonnement niet afneem, maar dan toch gebruik maar van een andere actie? (heb nu nog niets gedaan met lopend VF abonnement). Kortom, kan ik onder een nieuw abonnement uit?
Verwijderd
Heb je al een contract getekend?Def1ant schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:53:
Dus er komt een nieuwe actie ook voor bestaande klanten van VF?
Ik heb nu een HTC One x voor in totaal 420. Ik kan nauwelijks geloven dat het echt goedkoper dan dit gaat worden. Zowel, dan ben ik er als de kippen bij.
Nee... alleen een orderbevestiging. Maar als ik mijn huidig nummer kan behouden en de abonnement lopen mooi in elkaar over dan scheelt me dat 2 maand dubbele lasten en nummerbehoud.
@thijssiee94
Begrijp ik het nou goed , gaat deze nieuwe actie bij GSMEASY alleen ism een vodafone abo of doen er ook nog andere providers mee?
Begrijp ik het nou goed , gaat deze nieuwe actie bij GSMEASY alleen ism een vodafone abo of doen er ook nog andere providers mee?
Verwijderd
Ik weet het niet precies... Je kan het aan: BeefHazard in "HTC One X - Levertijden en Prijzen" vragenindofk schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:57:
@thijssiee94
Verwijderd
Het nummer klopt als een bus. En anders bellen de gasten hier maar de 0900 nummer, vele lopen te zeiken over paar euro's of verzendkosten maar hebben blijkbaar geld genoeg om 0900 nummer te bellen. Maarjah suc6.
jamesbond007uk schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:50:
[...]
Nummer lijkt echt wel te kloppen hoor. Hun fax nummer is 0768886437. Nummer 0768886438 van hun secretaresse??
de HTC one X met 1 jarig abonnement van KPN met Bel sms web 1000 op studentmobiel.nl kost de htc one x 101 euro dan kom je uit op 476 euroalwaysleft schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:37:
En er is weer hoop voor mensen die goedkoop hun htc one x willen hebben![]()
Aansluitkosten 30 euro.
Kosten op een rij:
Prijs is 512 euro in totaalToch weer 40 euro goedkoper dan los kopen
tot hoelang geld die actie op studentmobiel eigenlijk?
Vandaag eindigt de actie volgens mij.indofk schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 20:12:
[...]
de HTC one X met 1 jarig abonnement van KPN met Bel sms web 1000 op studentmobiel.nl kost de htc one x 101 euro dan kom je uit op 476 euro![]()
tot hoelang geld die actie op studentmobiel eigenlijk?
BPP schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:55:
Ik heb nu een HTC One x voor in totaal 420. Ik kan nauwelijks geloven dat
het echt goedkoper dan dit gaat worden. Zowel, dan ben ik er als de kippen bij.
En het had nog zeven euro goedkoper kunnen zijn, maar ik koos voor remboursCLB schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 02:00:
Heb 'm besteld... 1x €200,00 met lage maandlasten vind ik stukken beter.
Jammer dat je gelijk moet betalen bij Typhone, dus maar voor rembours gekozen...
211 toestel, 10 verzenden, 30 aansluiten, 7 rembours, 165 abbo, -25 cashback = €398,00
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Wat is dat trouwens met het feit dat HTC toestellen vaak niet veel vingers tegelijk kunnen registreren? (niet dat het veel uitmaakt ofzo), maar met die bekende multitouch test apps kun je op je galaxy s2 gerust 10 vingers plaatsen die die allemaal afzonderlijk registreert. Ik zie nu net een filmpje waarin het scherm van de one X maar 2 vingers registreert (uiteraard werkt de swipe up met 3 vingers wel, maar verder niet. Gebruiken ze bij HTC andere hardware?
Kwam het tegen in dit filmpje
http://youtu.be/zg4omuZuwZo?t=12m26s
EDIT
Lol, ben te snel, kwam in de reacties onder het filmpje de volgende reactie tegen
''One X has 9 points multitouch. You have to cancel Media Link HD control on setting.''
Kwam het tegen in dit filmpje
http://youtu.be/zg4omuZuwZo?t=12m26s
EDIT
Lol, ben te snel, kwam in de reacties onder het filmpje de volgende reactie tegen
''One X has 9 points multitouch. You have to cancel Media Link HD control on setting.''
[ Voor 15% gewijzigd door Kirretje op 31-03-2012 20:39 ]
Ik heb dezelfde abo gekozen. Was alleen die 25 euro cashback vergeten. Ik betaal inderdaad zo'n 392 euro. Ook omdat ik aan mijn huidige abo meer dan genoeg heb. Mocht het een paar tientjes goedkoper zijn, dan laat ik het lekker zoals het is. Mocht het 50 euro of goedkoper zijn, dan moet ik er eens goed over nadenken. Maar dit lijkt mij wel heel erg sterk.CLB schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 20:32:
[...]
[...]
En het had nog zeven euro goedkoper kunnen zijn, maar ik koos voor rembours
En dan is er niks. Of er iemand bij gsmeasy.nl vannacht de prijzen gaat aanpassen, keep on dreaming. Tevens begint Vodafone ( als het daarom gaat) pas in mei met hun lente aanbiedingen.
Hoe snel kan dat eigenlijk gaan?OrangePower schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:58:
[...]
Ze krijgen de telefoons wel degelijk binnen maar AMP haalt de benodigde telefoons iedere ochtend bij gsmeasy/typhone op om ze naar de klanten te vervoeren.
Ik heb dinsdagavond besteld bij GSMeasy (toen nog de One X voor 89 euro, woensdag aangepast naar 'gratis') dus ik zou een van de eersten moeten zijn, is er dan grote kans dat ik maandag word gebeld voor een afspraak op dinsdag of kan daar nog weer dagen overheen gaan?
Bambu Lab P1S Combo
Denk niet dat iemand hier een zinnig antwoord op kan geven, afwachten of maandag gsmeasy contactenMacorgaZ schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 21:33:
[...]
Hoe snel kan dat eigenlijk gaan?
Ik heb dinsdagavond besteld bij GSMeasy (toen nog de One X voor 89 euro, woensdag aangepast naar 'gratis') dus ik zou een van de eersten moeten zijn, is er dan grote kans dat ik maandag word gebeld voor een afspraak op dinsdag of kan daar nog weer dagen overheen gaan?
Hebben ze bij jou ook gewoon een nieuwe order (dus nieuw ordernummer) aangemaakt? Bij mij wel namelijk. Het lijkt me dat je dan gewoon achteraan sluit.MacorgaZ schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 21:33:
[...]
Hoe snel kan dat eigenlijk gaan?
Verwijderd
Even hardop denken en wat discussie veroorzaken (ik post nooit, excuses als er een doomdenk-forum is waar dit eigenlijk thuishoort): Waarom wordt er zo gestunt met de One X?
Ik zie nergens acties met de One S wat imho ook een 'toptoestel' is.
Is er iets wat we nog niet weten?
Zijn er wellicht issues met de batterylife? Ik denk maar even aan de Lumia 800..
Ik ben reuze benieuwd naar de 1e ervaringen (mede omdat ik bij Typhone donderdagavond ook een gratis toestel bij 1 jr Vodafone heb besteld...- nog niets vernomen van mijn tijdig terug gemailde contract overigens) die deze gedachtes bij mij kunnen wegnemen, ik verwacht mijn toestel nl pas ergens half/eind volgende week als ik dit forum zo lees..
Ik zie nergens acties met de One S wat imho ook een 'toptoestel' is.
Is er iets wat we nog niet weten?
Zijn er wellicht issues met de batterylife? Ik denk maar even aan de Lumia 800..
Ik ben reuze benieuwd naar de 1e ervaringen (mede omdat ik bij Typhone donderdagavond ook een gratis toestel bij 1 jr Vodafone heb besteld...- nog niets vernomen van mijn tijdig terug gemailde contract overigens) die deze gedachtes bij mij kunnen wegnemen, ik verwacht mijn toestel nl pas ergens half/eind volgende week als ik dit forum zo lees..
kan te maken hebben met dat de One S pas rond mei verwacht word en dat heeft weer te maken met met het feit dat ze eerst de One X de ruimte willen geven om goed te verkopen (altans dat is wat ik er van denk)
[ Voor 53% gewijzigd door indofk op 31-03-2012 22:17 ]
That's probably it.indofk schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 22:15:
kan te maken hebben met dat de One S pas rond mei verwacht word
Heb nog nooit van een toestel gehoord, waarvan de winkels van tevoren weten dat het gebreken vertoond, en het daarom dumpen.
Dit soort 'absurde' acties komen weleens voor (meestal niet zo goed als deze); marketingstunt om nieuwe abonnees aan te trekken.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 22:12:
Even hardop denken en wat discussie veroorzaken (ik post nooit, excuses als er een doomdenk-forum is waar dit eigenlijk thuishoort): Waarom wordt er zo gestunt met de One X?
[ Voor 3% gewijzigd door WickedWizard op 31-03-2012 22:17 ]
Ik begrijp dat met alle acties momenteel het zeer onverstandig is het toestel los te kopen a 550euro?
Dat is een keuze die alleen jij kunt maken. Persoonlijk zou ik er geen 550 euro (zonder abbo) aan uitgeven om mijn Desire te vervangen, maar als jij het ervoor over hebt.. waarom niet?Treve_55 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 22:28:
Ik begrijp dat met alle acties momenteel het zeer onverstandig is het toestel los te kopen a 550euro?
Je moet even de totaalprijs van het abo uitrekenen, als dat niet lager is, en je hebt werkelijk niks aan de belminuten/sms/mb die het abo je geeft, dan is los kopen beter.Treve_55 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 22:28:
doen ze hem echt aanpassen?Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 22:35:
Nog anderhalf uur en dan weten we wat de actie inhoudt!
Kan natuurlijk ook een scriptje zijn dat 'ie de nieuwe pagina launcht om 00:00. Denk dat dat wat logischer is dan een werknemer die nog even een website uploadt.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Verwijderd
Ze zullen wel werken met een CMS systeem. Vaak kun je daar al teksten e.d. in plaatsen met de tijd en datum dat het geplaatst moet worden.BeefHazard schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:06:
[...]
Kan natuurlijk ook een scriptje zijn dat 'ie de nieuwe pagina launcht om 00:00. Denk dat dat wat logischer is dan een werknemer die nog even een website uploadt.
Verwijderd
Klopt.. bijna alle webshops gebruiken dat..Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:09:
[...]
Ze zullen wel werken met een CMS systeem. Vaak kun je daar al teksten e.d. in plaatsen met de tijd en datum dat het geplaatst moet worden.
Dat hoeven ze niet aan te geven daar hebben wij een kalender voor of een mooie telefoon
Heeft iemand een idee hoe lang de actie zal gaan gelden? Ik kan namelijk niet om 12 uur 's nachts een telefoon bestellen i.v.m. gegevens van mn ouders die ik nodig heb
De actie zal minstens een dag duren (waarschijnlijk wel langer). Mits dit geen 1 april grap is natuurlijk...mgm1313 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:33:
Heeft iemand een idee hoe lang de actie zal gaan gelden? Ik kan namelijk niet om 12 uur 's nachts een telefoon bestellen i.v.m. gegevens van mn ouders die ik nodig heb
Verwijderd
Ja, maar dat zeiden ze ook bij die vorige actie, terwijl die ook vroegtijdig gestopt was.... Dus het kan een uur duren, maar ook een week... Hoelang het duurt weet niemand...ossie7 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:34:
[...]
De actie zal minstens een dag duren (waarschijnlijk wel langer). Mits dit geen 1 april grap is natuurlijk...
Maar een actie zal niet om middernacht starten en dan om 6 uur sochtends stoppen, dat zou niet logisch zijn. Hoe lang de actie duurt (en of hij serieus is) zullen we zometeen zien, maar ik ga er vanuit dat het minstens een dag is.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:36:
[...]
Ja, maar dat zeiden ze ook bij die vorige actie, terwijl die ook vroegtijdig gestopt was.... Dus het kan een uur duren, maar ook een week... Hoelang het duurt weet niemand...
EDIT: Waar staat de actie eigenlijk aangegeven? Ik kan het momenteel niet meer vinden
[ Voor 7% gewijzigd door ossie7 op 31-03-2012 23:42 ]
Die oom van jou, die vult toch ook bij de iBood hunt de boxen altijd?Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:03:
[...]
Als het goed is wel, maar wie zal het zeggen?
..edit: ik warm ondertussen mijn bijna-vriendin op, dat ik een ander heb. Nog 10 minuten eromheen draaien en dan kan het hoge woord eruit
[ Voor 22% gewijzigd door Malarky op 31-03-2012 23:50 ]
IS het de actie dat die gratis bij 1 jarig abo met hi?
Daar heb je niks aan, want moet je toestel weer inleveren bij HI...
ja idd...staffordniko schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:47:
Mooie 1 april grap van thijssiee94. Niet verwacht dat zoveel tweakers erin trappen.
Moet niet maar mag.alwaysleft schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:48:
IS het de actie dat die gratis bij 1 jarig abo met hi?
Je kunt hem na 1 jaar door blijven leasen of overkopen.
is dit dan de actie? Denk hetDeadsy schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:49:
[...]
Moet niet maar mag.
Je kunt hem na 1 jaar door blijven leasen of overkopen.
Verwijderd
Ik wacht in spanning af.... Ook al weet ik ongeveer hoe de abonnementen eruit zullen zien...
Is het het Hi abo?Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:56:
Ik wacht in spanning af.... Ook al weet ik ongeveer hoe de abonnementen eruit zullen zien...
Verwijderd
Over een kleine 5 minuten weten we het!
1 APRIL!

Met dank aan Thijssiee94, Jooproo, HanSieT, mgm1313 en CaptainCharisma voor het geloofwaardig maken van deze geweldige grap.
Het begon allemaal bij de nieuwsgierige ik. Ik drukte even op het linkje voor de chat. Na een gezellig praatje besloten we een 1 april grap te maken. Ik startte snel mijn photoshop op en in 3 minuutjes was het gepiept. Deze screen leek 100% legit en ik postte hem op tweakers. Meerdere mensen in de chat (hierboven genoemd) hielpen mee door positief te reageren en zelfs de oom van Thijssiee1994 mengde zich hierin. Ik weet niet eens of hij wel een oom heeft maar het mag duidelijk zijn dat die helemaal níet bij GSMEasy werkt. Toch trapten velen erin en degenen die dat niet deden hielpen vrolijk mee! Het werd al helemaal komisch toen zelfs mod Malarky er tussen kwam en volledig in ons verhaaltje trapte. Als kers op de taart ging Staffordniko zelf ook photoshoppen (Sorry, painten) en maakte met comic sans een dealtje van 2 voor de prijs van 1

Het spijt me ongelofelijk als ik jullie iets heb laten doen waardoor jullie nu schade zijn opgelopen, maar als jullie nagedacht hadden wisten jullie dat:
- Het zondag 1 april is
- Mensen bij GSMEasy totaal níet op zondag werken
- Als die actie al zondag de lucht in zou gaan, er zou staan ''vandaag'' en niet ''vanaf zondag''
Nogmaals: Sorry voor geleden schade, ik ben niet aansprakelijk en verwacht dan ook geen rechtzaken. Willen jullie trouwens mijn ruiten heel laten morgen?
Speciale shoutout trouwens voor RensM, hij bracht ons op het idee om de mensen hier eens wakker te schudden!
Met trollende groet,
BeefHazard, Thijssiee94, Jooproo, HanSieT, mgm1313 en CaptainCharisma

Let op:
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.
Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.
Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.