Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
Zo fijn dat je je bundel van vodafone web smart ook gewoon in t buitenland in de passport landen kan gebruiken. Ben echt blij met mn combi van die HTC one X met dat abo!
Alhoewel ik nog twijfel om 'm misschien ooit te ruilen met iemand met een HTC One S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Florine schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:16:
Zo fijn dat je je bundel van vodafone web smart ook gewoon in t buitenland in de passport landen kan gebruiken. Ben echt blij met mn combi van die HTC one X met dat abo!
Alhoewel ik nog twijfel om 'm misschien ooit te ruilen met iemand met een HTC One S.
Waar baseer je dat op? Is het dus zo, dat je gewoon 1 gb in het buitenland heb enzovoort?

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
Hmm, ik heb al een geweldig Voda abbo. Om precies te zijn zal ik het even van mijn telefoonrekening plukken:
Bel + SMS + Web 150 actie 24,79
Creditering van Bel + SMS + Web 150 actie -5,88
Komt neer op 22,50 in de maand dus. Hier kreeg ik een HTC Desire bij en in de BSW150 zit onbeperkt internet. Enige kans dat ik dit abo kan houden (dus incl. onbeperkt internet) icm een One X? Des noods iets bijbetalen. Het gaat erom dat ik dezelfde maandprijs betaal. Mijn klantwaarde lijkt me goed, ik bel veel naar het buitenland/servicenummers. Zit bijna iedere maand dus wel iets over mijn bundel, van 20 cent tot 11 euro.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BLAST3R
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 21:36
BeefHazard schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:17:
Hmm, ik heb al een geweldig Voda abbo. Om precies te zijn zal ik het even van mijn telefoonrekening plukken:
Komt neer op 22,50 in de maand dus. Hier kreeg ik een HTC Desire bij en in de BSW150 zit onbeperkt internet. Enige kans dat ik dit abo kan houden (dus incl. onbeperkt internet) icm een One X? Des noods iets bijbetalen. Het gaat erom dat ik dezelfde maandprijs betaal. Mijn klantwaarde lijkt me goed, ik bel veel naar het buitenland/servicenummers. Zit bijna iedere maand dus wel iets over mijn bundel, van 20 cent tot 11 euro.
Ben bang dat dat je niet gaat lukken..
Denzis schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:17:
[...]
Waar baseer je dat op? Is het dus zo, dat je gewoon 1 gb in het buitenland heb enzovoort?
Ja, kijk maar eens bij Vodafone zelf op de site. Staat het netjes uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
_BLAST3R schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:19:
[...]

Ben bang dat dat je niet gaat lukken..

[...]

Ja, kijk maar eens bij Vodafone zelf op de site. Staat het netjes uitgelegd.
Als ik het goed lees, betaal je alleen het tarief, maar je belt niet vanuit je bundel?

http://www.vodafone.nl/mo...fone_passport/wat_is_het/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BLAST3R
Denzis schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:22:
[...]

Als ik het goed lees, betaal je alleen het tarief, maar je belt niet vanuit je bundel?

http://www.vodafone.nl/mo...fone_passport/wat_is_het/
Je kijkt verkeerd.

http://www.vodafone.nl/mo...t/aanvullende_informatie/

"Haal alles uit je smartphone, in binnen én buitenland. In 42 Passport-landen kun je maximaal 60 dagen per jaar bellen, sms'en en internetten tegen je nationale tarief."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
Denzis schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:17:
[...]

staat op hun website en heb t telefonisch nagevraagd
smsen gaat gewoon uit je bundel in de passport lande (max 500 per maand)
bellen gaat ook uit bundel echter wel met 10 cent per gesprek er bovenop
data gaat gewoon uit je bundel

en @ Denzis
je 'bundel' bestaat bij Vodafone uit een bedrag. Het zijn dus niet eenheden als in minuten, maar gewoon een bedrag. En als je dus belt kost t je bijv 13 cent per minuut en dat gaat van dat 'bedrag' af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:36
Woensdag 19:00 bij Typhone de HTC one X besteld (incl nummer behoud)
Donderdag +/- rond 18:00 contract opgestuurd
Donderdag 20:00 bevestiging dat contract was ontvangen

Tot op heden geen contract bevestiging ontvangen.

Wel gisteren in een email toen ik vroeg of ik de 22 euro terug gestort kon krijgen en toen is mij verteld dat de documenten in goede orde retour ontvangen zijn en zo spoedig mogelijk worden verwerkt. Maar tot op heden nog niks gehoord :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BLAST3R
recemonster schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:25:
Woensdag 19:00 bij Typhone de HTC one X besteld (incl nummer behoud)
Donderdag +/- rond 18:00 contract opgestuurd
Donderdag 20:00 bevestiging dat contract was ontvangen

Tot op heden geen contract bevestiging ontvangen.

Wel gisteren in een email toen ik vroeg of ik de 22 euro terug gestort kon krijgen en toen is mij verteld dat de documenten in goede orde retour ontvangen zijn en zo spoedig mogelijk worden verwerkt. Maar tot op heden nog niks gehoord :(
In ieder geval beter dan een afkeuring ;)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
_BLAST3R schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:25:
[...]
In ieder geval beter dan een afkeuring ;)..
Ze zeggen wel eens geen bericht is goed bericht maar heb toch liever een bevestiging :+ en wil er uiteraard ook zo snel mogelijk mee kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Dank u!,

Goed nieuws ! maar evengoed opletten met je dataverbruik in het buitenland.

heeft iemand al progress met het ''directkorting'' verhaal?

[ Voor 8% gewijzigd door Denzis op 31-03-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54
Denzis schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:29:
[...]

Dank u!,

Goed nieuws ! maar evengoed opletten met je dataverbruik in het buitenland.

heeft iemand al progress met het ''directkorting'' verhaal?
wel ff vodafone passport aanzetten als je je abo krijgt, kost niets. maar anders betaal je je alsnog scheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:30
ONGELOFELIJK, Kwam net coolblue aan de deur de telefoon lag op tafel en ja hoor heeft coolblue fouten gemaakt in het contract en nu heb ik nog niks :@ wat een kut winkel gvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BLAST3R
Meulendijks89 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:40:
ONGELOFELIJK, Kwam net coolblue aan de deur de telefoon lag op tafel en ja hoor heeft coolblue fouten gemaakt in het contract en nu heb ik nog niks :@ wat een kut winkel gvd
Het zit je allemaal niet mee he..

Ik hoop dat Typhone snel reageert op mijn verzoek om de 'privacygevoelige' gegevens vooralsnog vrij te geven per mail. Want dan ga ik meteen ergens anders bestellen.

Beetje jammer dat het allemaal zo moeizaam gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ossie7
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09 09:37
_BLAST3R schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:41:
[...]

Ik hoop dat Typhone snel reageert op mijn verzoek om de 'privacygevoelige' gegevens vooralsnog vrij te geven per mail. Want dan ga ik meteen ergens anders bestellen.

Gelukkig doe je dit maar 1x per (2) jaar. Zou toch wat zijn als je deze moeite moest doen om een brood te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:49
_BLAST3R schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:24:
[...]

Je kijkt verkeerd.

http://www.vodafone.nl/mo...t/aanvullende_informatie/

"Haal alles uit je smartphone, in binnen én buitenland. In 42 Passport-landen kun je maximaal 60 dagen per jaar bellen, sms'en en internetten tegen je nationale tarief."
Nationaal tarief is denk ik niet uit je bundel, maar de nationale prijzen gelden dan dus ook in het buitenland.

bijvoorbeeld 20cent per mb ipv 2euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 23:30
_BLAST3R schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:41:
[...]

Idd, Echt erg dit. die vent aan de telefoon zij ja komt waarschijnlijk door de drukte. ik kan u wel een voucher van 5 euro aanbieden. ik denk bij me eigen duw die voucher maar in je kont geef die telefoon maar gewoon. maar nee kan pas weer vanaf dinsdag pff... en die reden dat vodafone weigert krijg je alleen als je een brief stuurt volgens de klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
q-enf0rcer.1 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:47:
[...]

Nationaal tarief is denk ik niet uit je bundel, maar de nationale prijzen gelden dan dus ook in het buitenland.

bijvoorbeeld 20cent per mb ipv 2euro.
Het is echt uit je bundel :)

"Het abonnement waarmee je alles uit je smartphone haalt, bellen, onbeperkt sms'en en internetten uit één bundel in binnen- en buitenland."

maar dit is wat Off Topic gok ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
Wow ongelofelijk! Dat is wel heel chill zeg.

@ Bovenstaande die problemen hebben met Typhone/GSMEasy.

Ik heb op woensdag of donderdag mijn contract per mail verstuurd en deze is wel gewoon geaccepteerd. Zelfs nadat ik een wijziging had doorgegeven omdat ik MicroSIM niet had geselecteerd.

Vreemd dat ze nu ineens moeilijk doen.. mijn eigen ervaring is tot nu toe zeer positief qua support en vriendelijkheid

[ Voor 16% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 31-03-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashraf13579
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 07:39
ik heb een vraagje aan jullie ik heb een abbo afgesloten via gsmeasy deze woensdag voor een topprijs.
Iedergeval ik heb al een bericht ontvangen van VF dat het goedgekeurt is en dat het overdragen van nummer op 1 MEI ingaat betekent dit ook dat in dan pas me htc one X binnenkrijg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bannit
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 15:26
Net bij KPN winkel in Hilversum geweest en daar hadden ze de telefoon nog niet. En ze konden ook me cotract verlengen.. maar vanaf maandag zou de nieuwe actie in gaan van 9 maanden 50% korting en met een abbo van bsw 350 2jaar is die gratis dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
indofk schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:51:
Had bij gsmeasy ook per ongeluk een zwarte besteld de 28e en naar heen enweer gebel en gemail de volgende dag een bevestiging gekregen dat er een nieuwe order was aangemaakt met deze keer de witte

kreeg ik gistermiddag de mededeling dat vodafone de aanvraag had afgekeurd en dat gsmeasy vanwege privacy niet kon vertellen waarom en dat al ik het wou weten contact met vodafone moest opnemen

kreeg ik een paar uur later weer een mail

Beste klant,

Je hebt onlangs een bestelling geplaatst bij Gsmeasy.nl

Helaas heeft het netwerk je aanvraag afgewezen met als reden: Creditcheck afgekeurd

vreemd heb alwel een aansluiting bij vodafone lopen maar betaal altijd netjes en er komt genoeg geld binnen elke maand , dus maar ff contact opgenomen met vodafone en die konden zich niet herkennen in wat gsmeasy beweerd en dat ze ook niks geannuleerd hebben van een aanvraag op mijn naam . ik vind het iig vreemd allemaal .ik kon wel gelijk via vodafone een nieuwe bestelling plaatsen maar daar heb ik vanaf gezien omdat het nu bijna 300 euro meer kost
bij vraag en antwoord van GSMeasy:
Bij elke aanvraag die wij verwerken moeten we alle gegevens die de klant heeft opgegeven invoeren in het systeem van het Netwerk. Al die gegevens worden weer doorgevoerd naar een bureau die de gegevens checkt. Er zijn 2 bedrijven die dit doen; Experian en EDR. Deze 2 bureau’s geven na het checken van de gegevens een positief of negatief advies aan de netwerken. Het is zeer belangrijk dat de gegevens overeenkomen met elkaar. Dat betekent dat de adresgegevens die opgegeven worden hetzelfde zijn als de gegevens zoals die bij de bank bekend zijn. Verder gaan de gegevens door een Credit Check, daar wordt bekeken of dat je oa een goed betalingsverleden hebt gehad. Daarnaast moet de aanvrager 18 jaar of ouder zijn. Minderjarigen kunnen via internet geen abonnement aanvragen.
het kan gek gaan hoor, 2 jaar geleden wilde ik de (toen gloednieuwe) Desire hebben icm een abbonement.
bij coolblue afgekeurd :( , vodafone gaf geen reden daarvoor op (moest daarvoor bellen blahblah)
ik heb geen enkele lening, geen BKR registratie.. nada.
enkel een hypotheek. en betaal elke maand braaf de premie.

diezelfde avond bij GSMeasy besteld en *poef* aanvraag goedgekeurd :D

tot op de dag van vandaag weet ik niet waarom ik in eerste instantie werdt geweigerd. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:38

westergas

rikkie_pc

ashraf13579 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:55:
ik heb een vraagje aan jullie ik heb een abbo afgesloten via gsmeasy deze woensdag voor een topprijs.
Iedergeval ik heb al een bericht ontvangen van VF dat het goedgekeurt is en dat het overdragen van nummer op 1 MEI ingaat betekent dit ook dat in dan pas me htc one X binnenkrijg ?
Normaal gesproken krijg je je foonoe gewoon op het moment dat ie op voorraad is, de levering daarvan staat los van de datum dat je contract in gaat.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BLAST3R
shameete schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:58:
[...]

bij vraag en antwoord van GSMeasy:

[...]

het kan gek gaan hoor, 2 jaar geleden wilde ik de (toen gloednieuwe) Desire hebben icm een abbonement.
bij coolblue afgekeurd :( , vodafone gaf geen reden daarvoor op (moest daarvoor bellen blahblah)
ik heb geen enkele lening, geen BKR registratie.. nada.
enkel een hypotheek. en betaal elke maand braaf de premie.

diezelfde avond bij GSMeasy besteld en *poef* aanvraag goedgekeurd :D

tot op de dag van vandaag weet ik niet waarom ik in eerste instantie werdt geweigerd. :O
Inderdaad opmerkelijk.. Maar door dat leuke 'grapje' van dat bureau, zijn sommigen nu dus wel een enorm mooie actie misgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashraf13579
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 07:39
westergas schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:59:
[...]

Normaal gesproken krijg je je foonoe gewoon op het moment dat ie op voorraad is, de levering daarvan staat los van de datum dat je contract in gaat.
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Laatst online: 12-09 14:31
q-enf0rcer.1 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:52:
Wow ongelofelijk! Dat is wel heel chill zeg.

@ Bovenstaande die problemen hebben met Typhone/GSMEasy.

Ik heb op woensdag of donderdag mijn contract per mail verstuurd en deze is wel gewoon geaccepteerd. Zelfs nadat ik een wijziging had doorgegeven omdat ik MicroSIM niet had geselecteerd.
Uhm moest je aangeven dat je een micro-sim wilde?? Heb ik niet aangegeven (ook niet gezien dat dit kon, besteld bij typhone), ging er vanuit dat dat vanzelfsprekend is als je het abonnement afsluit met een telefoon die een micro-sim nodig heeft???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BLAST3R
luappul schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:17:
[...]

Uhm moest je aangeven dat je een micro-sim wilde?? Heb ik niet aangegeven (ook niet gezien dat dit kon, besteld bij typhone), ging er vanuit dat dat vanzelfsprekend is als je het abonnement afsluit met een telefoon die een micro-sim nodig heeft???
Er staat heel duidelijk een optie voor Micro sim op het contract van Typhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisD
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 14:37
Net gebeld door de Belcompany Colmschate dat ze er 2 binnen hebben gekregen. Moest helaas vertellen dat ik hem al ergens anders heb gevonden, anders kon ik er vanmiddag al mee spelen :( maargoed die GSMeasy actie is natuurlijk ook te goed om te annuleren.
Dus als er nog iemand in Deventer (Colmschate) bij Belcompany een htc one x zou willen halen, sla je slag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
De reden dat ik hun hierover heb gemaild is omdat hun je contract denk ik niet zomaar mogen aanpassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:27
Ik ga overstappen van Hi naar Vodafone en wil dit doen via pdashop.nl/studentmobiel.nl. Nu vroeg ik me af of de HTC One X Vodafone branded is bij een of beide webshops. Ik wil eigenlijk helemaal geen branded toestel en betaal liever wat meer. Mocht het toestel branded zijn, hoe is het dan mogelijk om toch Vodafone te krijgen maar dan met een unbranded toestel (tegen extra kosten)?

Graag jullie advies. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_BLAST3R schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:19:
[...]

Kan iemand vertellen of je dat ook bij GSMEasy kon aangeven? Ik heb het namelijk niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Laatst online: 11-07 22:59
Heeft iemand na bestelling bij GSMEasy.nl al een contract ontvangen?

Bij Typhone kreeg ik direct een contract per mail getsuurd, maar bij GSMEasy nog niets vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
(jarig!)
JorisD schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:20:
Net gebeld door de Belcompany Colmschate dat ze er 2 binnen hebben gekregen. Moest helaas vertellen dat ik hem al ergens anders heb gevonden, anders kon ik er vanmiddag al mee spelen :( maargoed die GSMeasy actie is natuurlijk ook te goed om te annuleren.
Dus als er nog iemand in Deventer (Colmschate) bij Belcompany een htc one x zou willen halen, sla je slag :P
wat moest ie daar kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisD
indofk schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:22:
[...]

wat moest ie daar kosten
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Aangezien ze toch nooit in de buurt kunnen komen van de typhone/gsmeasy acties heb ik er niet eens naar gevraagd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Tweakers!

Ik volg dit topic nu al 1,5 week en doordat ik te lang twijfelde, heb ik die geweldige acties van typhone en GSMeasy gemist.

Mochten er nog nieuwe acties volgen, worden die dan hier alsnog geplaatst?
Of vind iedereen het wel goed zo, nu het merendeel van de tweakers zijn telefoon al heeft.

Alvast bedankt!

Groeten,
Rens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
Ik raad je aan dan ook deze topic te volgen:

Aanbiedingentopic Mobile

maar ik neem aan dat er zeker wel iemand is die het ook in dit topic plaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:31:
Hoi Tweakers!

Ik volg dit topic nu al 1,5 week en doordat ik te lang twijfelde, heb ik die geweldige acties van typhone en GSMeasy gemist.

Of vind iedereen het wel goed zo, nu het merendeel van de tweakers zijn telefoon al heeft.

Alvast bedankt!

Groeten,
Rens
Hey Rens! Dat is ff balen man! Gelukkig ben je niet de enigste, want meerdere échte tweakers hebben hem gemist. Houd dit topic goed in de gaten en dan zal er vast ooit nog wel weer zo'n mooie actie voorbij komen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:31:
Hoi Tweakers!

Alvast bedankt!

Groeten,
Rens
Hallo Rens,

Wat jammer dat je de actie van GSMeasy en typhone gemist hebt!

Ik zelf heb hem besteld bij GSMeasy. Daarom hou ik geen andere acties meer in de gaten. Wel kan ik zeggen dat ik heb vernomen dat jij niet de enige bent die de acties gemist heeft, dus waarschijnlijk worden hier eventuele nieuwe acties ook besproken.

Ik hoop je voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Staffordniko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de snelle reacties!

Ik wacht maar gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:38

westergas

rikkie_pc

SAWYER schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:22:
Heeft iemand na bestelling bij GSMEasy.nl al een contract ontvangen?

Bij Typhone kreeg ik direct een contract per mail getsuurd, maar bij GSMEasy nog niets vernomen.
Laat me raden, je hebt de mail die je van GSMeasy hebt gekregen niet gelezen?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:42:

Ik wacht maar gewoon af.
Tot uw dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Laatst online: 11-07 22:59
westergas schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:43:
[...]

Laat me raden, je hebt de mail die je van GSMeasy hebt gekregen niet gelezen?
Blijkbaar niet

my bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maus
  • Laatst online: 29-01 14:51

maus

~ Maus

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:42:

Ik wacht maar gewoon af.
Voor meer vragen kun je altijd terecht in de chat http://irc.tweakers.net/htconex , we staan voor je klaar =)

In de hoop je voldoende te hebben geïnformeerd, wachten we je vragen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
GSMEasy heeft weer eens een bijzondere actie, dacht dat ze dat tegenwoordig nooit meer deden?
Afbeeldingslocatie: http://img526.imageshack.us/img526/7920/gsmeasyactie.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door BeefHazard op 31-03-2012 15:03 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeefHazard schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:56:
GSMEasy heeft weer eens een bijzondere actie, dacht dat ze dat tegenwoordig nooit meer deden?
[afbeelding]
Wauw! Ik zag het net ook op GSMEasy! Mijn moeder wil er ook 1.. dus dat wordt even tot vannacht opblijven.. :)

Thnx.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Laatst online: 12-09 14:31
_BLAST3R schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:19:
[...]

Heb na je reactie het contract er nog even bij gepakt, had het contract dus even verkeerd gelezen....
Zoals ik het las stond er dat er een micro-SIM wordt meegeleverd (dus gewoon een mededeling, wat logisch is als je naar het toestel kijkt), terwijl het eigenlijk een optie in een lijst van 1 opties was die ik dus had moeten aanvinken.... Naja, dan toch maar met een schaar aan het werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:05:
[...]

Wauw! Ik zag het net ook op GSMEasy! Mijn moeder wil er ook 1.. dus dat wordt even tot vannacht opblijven.. :)

Thnx.. _/-\o_
Ik ga ook zeker opblijven! Nog meer tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 15:36
BeefHazard schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:17:
Let wel goed op aangezien je een credit hebt van 5,88. Dit had ik ook. Maar na 24 maanden in mij geval komen die te vervallen en wordt je abbo dus verhoogd met dit bedrag vanaf de dag dat dit abbo is ingegaan.
Ik had dus 4 maanden van te voren verlengd en dan gaat deze direct in. Ik betaal dus nu het abbo bedrag + de korting is rond de 30 euro. Had 2 jaar terug een pre order van de HTC Desire gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:03
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:05:
[...]

Thnx.. _/-\o_
Wat is de actie precies? Ik zie het niet? :P

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Thenotorious schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:06:
[...]

Gratis onbeperkt internet! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thenotorious schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:06:
[...]

Zie de afbeelding die gepost is... een paar posts boven je.. Volgens mij zaten ze de website net aan te passen, maar ging ie per ongeluk al de lucht in, terwijl dat vannacht pas zou moeten gebeuren.....

Dus opblijven tot 00:00 uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ehm, bij GSMEasy dus VANAF zondag onbeperkt internet bij Vodafone (nieuw en/of ook verlening?)
Wel geinig, maar niet echt iets voor mij. Betaal als verlenger dan nog steeds gruwelijk veel.

En hoezo 'opblijven'. Kan toch ook op je gemaak op maandag ofzo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Piet91 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:10:
Ehm, bij GSMEasy dus VANAF zondag onbeperkt internet bij Vodafone (nieuw en/of ook verlening?)
Wel geinig, maar niet echt iets voor mij. Betaal als verlenger dan nog steeds gruwelijk veel.

En hoezo 'opblijven'. Kan toch ook op je gemaak op maandag ofzo? :?
Volgens mij gaan ze die actie niet lang voeren, kan zijn dat ze er maandag al mee stopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
trololololololol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyS
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-09 22:49
Wat voor datum is het zondag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

32 maart, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 23:27
Nu heb ik enigzins spijt dat ik heb verlengd met een BSWS 100 abbo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cilph schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:13:
Nu heb ik enigzins spijt dat ik heb verlengd met een BSWS 100 abbo :/
Ja zou ik ook hebben.. vanaf vannacht onbeperkt internet,, en dat gratiessssss... wie wil dat nou niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Laatst online: 00:03
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:14:
[...]

Ja zou ik ook hebben.. vanaf vannacht onbeperkt internet,, en dat gratiessssss... wie wil dat nou niet!
Maar dat is waarschijnlijk wel volle snelheid tot bijv. 1000MB en daarna heeel sloom..

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Thenotorious schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:15:
[...]

Maar dat is waarschijnlijk wel volle snelheid tot bijv. 1000MB en daarna heeel sloom..
Onbeperkt lijkt me onbeperkt, of niet soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nergens een aanvinkbare optie voor 'oneindig internet', wat kost dat normaal? En zou dat weer toestelkorting opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thenotorious schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:15:
[...]

Nee, ik had net even contact opgenomen.. Ik vroeg me dat ook al af..

Voor de duidelijkheid:
- Onbeperkt internet komt er pas vannacht te staan, want dan gaat de actie in.
- Er zijn dan ook meer toestelkortingen. Vrouw aan de lijn had het over 50 euro bijbetalen ofzo.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:16:
Ik zie nergens een aanvinkbare optie voor 'oneindig internet', wat kost dat normaal? En zou dat weer toestelkorting opleveren?
Is ook vanaf morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 15:36
Denk dat webshop daar niet aan doet. Levert ze direct boze klanten op en dat risco gaan ze niet nemen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus de optie bestaat nu überhaupt nog niet, ook niet betaald? Dat zou het wel verklaren ja :P

Als het toestelkorting oplevert ga ik er waarschijnlijk voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeOO schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:17:
[...]

Denk dat webshop daar niet aan doet. Levert ze direct boze klanten op en dat risco gaan ze niet nemen lijkt mij.
Ze zijn toch sowieso verplicht om te leveren. En daarnaast sta je als consument heel sterk. Dus de actie komt er zeker. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
Ben ook erg benieuwd of dit echt weer onbeperkt internet is ipv dat FUP gedoe. Mocht het echt zo zijn cancel ik misschien me order bij Typhone wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:35
Of een hele goede 1-april grap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanSieT
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 08:22
Ik heb net een mail gehad waar deze actie ook in stond

Allround funny guy and super esports worthy gamer ( atleast i think so lol )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:35
Hmm, Misschien zelfs de moeite waard om te gaan cancelen bij typhone :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jooproo schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:21:
Hmm, Misschien zelfs de moeite waard om te gaan cancelen bij typhone :D
Of in mijn geval bij GSMEasy... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HanSieT schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:20:
Ik heb net een mail gehad waar deze actie ook in stond
Stond daar nog meer interessante informatie bij?

Ik vind 1GB per maand in principe al wel prima, ik hoop meer op toestelkorting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
dan zal het zeker een actie van vodafone zijn, en niet van gsmeasy, aangezien hun alleen een retailer zijn.

ik denk dat vodafone met hetzelfde komt als t-mobile.. dat je internetverbinding tot een rietje wordt geknepen als je over je limiet zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Net contact gehad met een medewerkster van GSMEasy. Ze mocht niks verklappen, maar zei wel dat dit weekend "hoogstwaarschijnlijk een nieuwe actie omtrend de HTC One X zal worden gestart". Zou me niks verbazen als dit het is! :D

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:22:
[...]

Stond daar nog meer interessante informatie bij?

Ik vind 1GB per maand in principe al wel prima, ik hoop meer op toestelkorting :)
Er komt sowieso meer toestelkorting.. Ik had contact opgenomen met GSMEasy.. (daarnaast werkt mijn oom bij GSMEasy die het ook bevestigd heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mochten er mensen zijn die aankomende actie zien zitten en hun order van afgelopen actie(s) willen annuleren. Is het dan niet mogelijk om die over te schrijven op mijn naam?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Die GSMEasy actie is natuurlijk interessant voor mensen die heel veel internet gebruiken. Toestelkorting zal het niet opleveren (Tenzij het een extra pakket is voor €10 o.i.d.).
Voor bestaande Vodafone klanten die niet zo bizar veel internet verbruiken is het niet zo interessant. Had liever die vorige actie gehad maar dan ook voor bestaande klanten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisD
Wat een actie feest :P maar kan me niet voorstellen dat er nog iets gunstigers komt dan afgelopen actie, aangezien ik aan 1000MB toch meer dan zat heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:23:
Mochten er mensen zijn die aankomende actie zien zitten en hun order van afgelopen actie(s) willen annuleren. Is het dan niet mogelijk om die over te schrijven op mijn naam?:P
Ik snap je ff niet. Jij kan ook beter dan aan deze actie meedoen, omdat je dan stukken voordeliger (ja, nóg voordeliger) uit bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:23:
[...]

Er komt sowieso meer toestelkorting.. Ik had contact opgenomen met GSMEasy.. (daarnaast werkt mijn oom bij GSMEasy die het ook bevestigd heeft)
Dan bestel ik hem hoogstwaarschijnlijk dit weekend :D Mits het ook bij verlenging kan.

Wat is een forum vol koopjesjagers toch handig O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:25:
[...]

Dan bestel ik hem hoogstwaarschijnlijk dit weekend :D Mits het ook bij verlenging kan.

Wat is een forum vol koopjesjagers toch handig O+
Haha jaa! Mijn oom werkt bij GSMEasy.. (ook op de goede afdeling die zulke informatie allemaal weet).. Vandaar dat hij mij al het een en ander verteld heeft. :) Toestelkortingen zullen ook niet mis zijn namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
Zie het inmiddels niet meer staan op de site... :( zal wel vannacht op de site worden geplaatst en waren ze alles alvast aan het klaar zetten oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Ik heb ook interesse om de One X te bestellen bij GSMEasy als ik dit zo lees.... Maar... is het toestel dan Vodafone branded? Interesseert niemand zich of het toestel branded is of niet? Uit persoonlijke ervaring en de verhalen op internet zijn updates van Android (bv naar Jelly Bean) pas veel later dan wanneer HTC ze uitvoert. Als Vodafone überhaupt de upgrade wilt doorvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:25:
[...]

Ik snap je ff niet. Jij kan ook beter dan aan deze actie meedoen, omdat je dan stukken voordeliger (ja, nóg voordeliger) uit bent!
Hoi Thijssie,

Ben ik met komende actie voordeliger uit dan met de acties die afgelopen week voorbij zijn gekomen?
Betreft: 1 jarig BSW smart 150 abbo van vodafone/ gratis toestel/ 4 maanden 24,25/ 8 maanden 48,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Anteros schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:29:
Ik heb ook interesse om de One X te bestellen bij GSMEasy als ik dit zo lees.... Maar... is het toestel dan Vodafone branded? Interesseert niemand zich of het toestel branded is of niet? Uit persoonlijke ervaring en de verhalen op internet zijn updates van Android (bv naar Jelly Bean) pas veel later dan wanneer HTC ze uitvoert. Als Vodafone überhaupt de upgrade wilt doorvoeren.
Er staat pontificaal op de pagina dat het niet branded toestellen zijn...:
Simlockvrij. Nederlands toestel met 2 jaar garantie. Per koerier geleverd
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:29:
[...]

Hoi Thijssie,

Ben ik met komende actie voordeliger uit dan met de acties die afgelopen week voorbij zijn gekomen?
Betreft: 1 jarig BSW smart 150 abbo van vodafone/ gratis toestel/ 4 maanden 24,25/ 8 maanden 48,50
Dat weet nog niemand.

[ Voor 28% gewijzigd door Piet91 op 31-03-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:29:
[...]

Hoi Thijssie,

Ja dat sowieso. Scheelt maar een aantal tientjes zei mijn oom (die werkt bij GSMEasy). Maar aantal tientjes extra korting is toch weer mooi meegenomen.

zeg maar Thijs trouwens. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2012 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 04:45

Malarky

Wils voor wat ieder

Gisteren 1,5 uur in de avond staan kletsen bij Vodafone Lijnbaan (Rotterdam) met wat VF mederwerkers. Mijn eigen VF waarde even bekeken (D-status) en wat VF zoal nog meer van mij weet. Mocht alles over mijzelf inzien op https://distributiesupport.vodafone.nl. We hebben het ook gehad over de manier van aanbiedingen van VF en de Royalty service (aanbiedingen service van VF).

In ieder geval is mij verteld door een zakelijke VF mederwerker dat op alle onbeperkt Internet abbo's een FUP zit (dat was natuurlijk bekend, is nooit anders geweest) maar dat deze FUP flink naar beneden is geschroeft. De FUP is nu 800mb.

Dus met een 1GB Internetbundel ben je bij VF beter uit dan met onbeperkt Internet (FUP van 800mb).

Zelf heb ik een 1GB abbo (1024mb om precies te zijn), dus ik ben helemaal tevreden.

[ Voor 6% gewijzigd door Malarky op 31-03-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Waar dan? Er staat simlockvrij en Nederlands model maar dat is iets anders. Zegt niks over branded zijn of niet. Of ben ik nu scheel?
Piet91 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:30:
[...]

[...]

[...]

Dat weet nog niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:31:
[...]

Ja dat sowieso. Scheelt maar een aantal tientjes zei mijn oom (die werkt bij GSMEasy). Maar aantal tientjes extra korting is toch weer mooi meegenomen.

zeg maar Thijs trouwens. :)
Weet je ook of verlengers mee kunnen doen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:33:
[...]

Weet je ook of verlengers mee kunnen doen? :9
Nee, ik heb geen idee. Ik zal dan zometeen nog even mijn oom op moeten bellen.

Zijn er nog meer vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Ja, of de toestellen branded zijn of niet? :) (wat anders is dan simlockvrij).
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:34:
[...]

Nee, ik heb geen idee. Ik zal dan zometeen nog even mijn oom op moeten bellen.

Zijn er nog meer vragen?

[ Voor 5% gewijzigd door Anteros op 31-03-2012 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
En wat is dit voor actie? Het moet niet gekker worden!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KSAK9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Anteros schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:35:
Ja, of de toestellen branded zijn of niet? :)

[...]
Piet91 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:30:
[...]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anteros schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:35:
Ja, of de toestellen branded zijn of niet? :) (wat anders is dan simlockvrij).

[...]
Dat is echt al zo vaak gezegd! Whaha.. maar ik kan niet gefokt nu doen.. dus bij deze: Nee, ze zijn unbranded :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Dat onbeperkt internet is leuk, maar met de actie van GSMeasy van afgelopen week heb je 1,2GB internet. Als je dan ook nog die Smart WiFi functie aanzet in Android zodat je op wifi kunt thuis en op je werk kom je daar echt nooit aan...

@Thijs: Je oom werkt bij GSMeasy? Wat kan 'ie zeggen over de levertijd? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ossie7
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09 09:37
nvm

[ Voor 148% gewijzigd door ossie7 op 31-03-2012 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

staffordniko schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:35:

[afbeelding]
Doe eens wat beter je best volgende keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Laatst online: 15-08 07:42
lmao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Pff... ik kan vertellen dat dit dus NIET waar is!..
Pagina: 1 ... 18 ... 36 Laatste

Let op:
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.

Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.