GrappigBeefHazard schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:00:1 APRIL!
[afbeelding]
Met dank aan Thijssiee94, Jooproo, HanSieT, mgm1313 en CaptainCharisma voor het geloofwaardig maken van deze geweldige grap.
Het begon allemaal bij de nieuwsgierige ik. Ik drukte even op het linkje voor de chat. Na een gezellig praatje besloten we een 1 april grap te maken. Ik startte snel mijn photoshop op en in 3 minuutjes was het gepiept. Deze screen leek 100% legit en ik postte hem op tweakers. Meerdere mensen in de chat (hierboven genoemd) hielpen mee door positief te reageren en zelfs de oom van Thijssiee1994 mengde zich hierin. Ik weet niet eens of hij wel een oom heeft maar het mag duidelijk zijn dat die helemaal níet bij GSMEasy werkt. Toch trapten velen erin en degenen die dat niet deden hielpen vrolijk mee! Het werd al helemaal komisch toen zelfs mod Malarky er tussen kwam en volledig in ons verhaaltje trapte. Als kers op de taart ging Staffordniko zelf ook photoshoppen (Sorry, painten) en maakte met comic sans een dealtje van 2 voor de prijs van 1. Dit vonden wij juist perfect, het kwam onze betrouwbaarheid alleen maar ten goede!
Het spijt me ongelofelijk als ik jullie iets heb laten doen waardoor jullie nu schade zijn opgelopen, maar als jullie nagedacht hadden wisten jullie dat:Al met al: 1 april, kikker in je bil die er nooit meer uit wil.
- Het zondag 1 april is
- Mensen bij GSMEasy totaal níet op zondag werken
- Als die actie al zondag de lucht in zou gaan, er zou staan ''vandaag'' en niet ''vanaf zondag''
Nogmaals: Sorry voor geleden schade, ik ben niet aansprakelijk en verwacht dan ook geen rechtzaken. Willen jullie trouwens mijn ruiten heel laten morgen?
Speciale shoutout trouwens voor RensM, hij bracht ons op het idee om de mensen hier eens wakker te schudden!
Met trollende groet,
BeefHazard, Thijssiee94, Jooproo, HanSieT, mgm1313 en CaptainCharisma
[afbeelding]
Alsof er meer dan 2 mensen zijn die erin getrapt zijn. Denk het nietBeefHazard schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:00:1 APRIL!
[afbeelding]
Met dank aan Thijssiee94, Jooproo, HanSieT, mgm1313 en CaptainCharisma voor het geloofwaardig maken van deze geweldige grap.
Het begon allemaal bij de nieuwsgierige ik. Ik drukte even op het linkje voor de chat. Na een gezellig praatje besloten we een 1 april grap te maken. Ik startte snel mijn photoshop op en in 3 minuutjes was het gepiept. Deze screen leek 100% legit en ik postte hem op tweakers. Meerdere mensen in de chat (hierboven genoemd) hielpen mee door positief te reageren en zelfs de oom van Thijssiee1994 mengde zich hierin. Ik weet niet eens of hij wel een oom heeft maar het mag duidelijk zijn dat die helemaal níet bij GSMEasy werkt. Toch trapten velen erin en degenen die dat niet deden hielpen vrolijk mee! Het werd al helemaal komisch toen zelfs mod Malarky er tussen kwam en volledig in ons verhaaltje trapte. Als kers op de taart ging Staffordniko zelf ook photoshoppen (Sorry, painten) en maakte met comic sans een dealtje van 2 voor de prijs van 1. Dit vonden wij juist perfect, het kwam onze betrouwbaarheid alleen maar ten goede!
Het spijt me ongelofelijk als ik jullie iets heb laten doen waardoor jullie nu schade zijn opgelopen, maar als jullie nagedacht hadden wisten jullie dat:Al met al: 1 april, kikker in je bil die er nooit meer uit wil.
- Het zondag 1 april is
- Mensen bij GSMEasy totaal níet op zondag werken
- Als die actie al zondag de lucht in zou gaan, er zou staan ''vandaag'' en niet ''vanaf zondag''
Nogmaals: Sorry voor geleden schade, ik ben niet aansprakelijk en verwacht dan ook geen rechtzaken. Willen jullie trouwens mijn ruiten heel laten morgen?
Speciale shoutout trouwens voor RensM, hij bracht ons op het idee om de mensen hier eens wakker te schudden!
Met trollende groet,
BeefHazard, Thijssiee94, Jooproo, HanSieT, mgm1313 en CaptainCharisma
[afbeelding]
Beefhazard you tha man
Ik neem aan dat de meeste mensen die de thread in de gaten hielden nu zitten te f5en op de gsmeasy site.
Ik neem aan dat de meeste mensen die de thread in de gaten hielden nu zitten te f5en op de gsmeasy site.
Nee, jouw fotosoep was geloofwaardig wil je zeggen?staffordniko schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:00:
[...]
Alsof er meer dan 2 mensen zijn die erin getrapt zijn. Denk het niet
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Nee en zo was die ook niet bedoeltBeefHazard schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:01:
[...]
Nee, jouw fotosoep was geloofwaardig wil je zeggen?
Verwijderd
+1... Dat van jou was echt erg.. Zag er niet uit! En ja, er zijn wel minstens 20 tweakers erin getrapt.. en ik durf te wedden dat het er nog meer zijn!:PBeefHazard schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:01:
[...]
Nee, jouw fotosoep was geloofwaardig wil je zeggen?
Verwijderd
Ik moet zeggen dat je me wel te pakken had, ik wou het zo graag geloven maar had wel steeds meer twijfels 
Props
Props
Verwijderd
Leuk zo'n reactie.. en vooral dat je het toegeeft... *zit met een lach achter zijn notebook*Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:03:
Ik moet zeggen dat je me wel te pakken had, ik wou het zo graag geloven maar had wel steeds meer twijfels
Props
Hij is fijn.
Nu afwachten tot de 1ste op hun tenen getrapte tweakers hun ongenoegen gaan uiten, dan kunnen we pas echt lachen.
Ofwel. tvp
Nu afwachten tot de 1ste op hun tenen getrapte tweakers hun ongenoegen gaan uiten, dan kunnen we pas echt lachen.
Ofwel. tvp
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Toch kuddo's hoor jongens. Ik was er heel de dag bij het iBood hunt topic al bij. Dus bij mij is de naam Thijs heel het jaar al gekoppeld aan het woord troll, 1 april of niet.
Verwijderd
00ps..Malarky schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:04:
Toch kuddo's hoor jongens. Ik was er heel de dag bij het iBood hunt topic al bij. Dus bij mij is de naam Thijs heel het jaar al gekoppeld aan het woord troll, 1 april of niet.
I LOL' ed 
Ter info: om 23:59 had gsmeasy 190 bezoekers actief, en om pak 'm beet 00:03 nog maar 67
Ter info: om 23:59 had gsmeasy 190 bezoekers actief, en om pak 'm beet 00:03 nog maar 67
[ Voor 73% gewijzigd door Shanquish op 01-04-2012 00:09 ]
Verwijderd
Ik voel me al dom genoeg dat ik erin trapte, dan ga ik niet nog dommer doen door te liegen eroverVerwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:04:
[...]
Leuk zo'n reactie.. en vooral dat je het toegeeft... *zit met een lach achter zijn notebook*
Ik overdrijf hoorVerwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:05:
[...]
00ps..wel positief? haha..... Dit is nog maar mijn tweede "troll" actie.. xD Dus valt mee vind ik..

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Verwijderd
Leuk..!!!Malarky schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:08:
[...]
Ik overdrijf hoorIk ben zelf ook een troll
.
Geweldige actie hoor! Kwam erg goed uit dat 1 april na de vorige actie (de te vroeg eindigde) kwam zodat heel veel mensen nog probeerde een goeie actie te krijgen
Ik voorzie veel boze reacties morgen
Ik ook, ben dan ook blij dat ik hier nu sportieve racties krijg. Morgen de ''kater'' maar daar trek ik me niet heel veel van aan.ossie7 schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:09:
Geweldige actie hoor! Kwam erg goed uit dat 1 april na de vorige actie (de te vroeg eindigde) kwam zodat heel veel mensen nog probeerde een goeie actie te krijgenIk voorzie veel boze reacties morgen
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Verwijderd
Haha eigenlijk vind ik "de kater" (lees: boze reacties) misschien nog wel het komische..BeefHazard schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:12:
[...]
Ik ook, ben dan ook blij dat ik hier nu sportieve racties krijg. Morgen de ''kater'' maar daar trek ik me niet heel veel van aan.
Ja, dus iedereen die dit leest: Wij gaan alleen maar harder lachen als jullie boze reacties gaan plaatsenVerwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:12:
[...]
Haha eigenlijk vind ik "de kater" (lees: boze reacties) misschien eigenlijk nog wel het komische..
Haha, mooi gedaan jongens
Ik kon me al bijna niet voorstellen dat er een nóg betere actie zou komen dan die bij Typhone en GSMEasy t/m 30 maart gold. Ik was dan ook best verbaasd over de opmerkingen die sommige tweakers maakten om hun bestelling te annuleren, en om vervolgens de 'nog betere superaanbieding' die er hoe dan ook gaat komen (Thijs' oom werkt immers bij GSMEasy
) te bestellen.
Ik moet zeggen dat ik er door al die ophef toch langzaam in begon te geloven dat er nog een aanbieding zou komen, haha. Maar gelukkig heb ik op 29 maart al een 1-jarig VF-abonnement met One X weten te bemachtigen.
Ik kon me al bijna niet voorstellen dat er een nóg betere actie zou komen dan die bij Typhone en GSMEasy t/m 30 maart gold. Ik was dan ook best verbaasd over de opmerkingen die sommige tweakers maakten om hun bestelling te annuleren, en om vervolgens de 'nog betere superaanbieding' die er hoe dan ook gaat komen (Thijs' oom werkt immers bij GSMEasy
Ik moet zeggen dat ik er door al die ophef toch langzaam in begon te geloven dat er nog een aanbieding zou komen, haha. Maar gelukkig heb ik op 29 maart al een 1-jarig VF-abonnement met One X weten te bemachtigen.
Haha leuke grap jongens, ook al kwam ik er persoonlijk al vroeg achter dat het een grote grap was.
Thijssiieee die overdreven enthousiast is en begint af te tellen alsof de HTC One X gratis op te halen valt en roept dat je bij de komende acties nog meer toestelkorting krijgt. (Waren ze al niet gratis?))
Voor de rest kudos voor de mensen die jullie hebben laten happen.
Thijssiieee die overdreven enthousiast is en begint af te tellen alsof de HTC One X gratis op te halen valt en roept dat je bij de komende acties nog meer toestelkorting krijgt. (Waren ze al niet gratis?))
Verwijderd
Whahahahahaha... you make my day! Nee, ik bedoel hele week... Wat zit ik toch om jouw reactie te lachen.. Whahaha...BPP schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:15:
Haha leuke grap jongens, ook al kwam ik er persoonlijk achter dat het een grote grap was.
Thijssiieee die overdreven enthousiast is en begint af te tellen alsof de HTC One X gratis op te halen valt en roept dat je bij de komende acties nog meer toestelkorting krijgt. (Waren ze al niet gratis?))![]()
Ik had wel m'n twijfels over de "nog beter aanbieding dan die van afgelopen week", maar moet toch zeggen dat ik net even naar gsmeasy ben gesurft of er echt zo'n geweldige aanbieding was daar.
Had jij niet toevallig vanmiddag gebeld met GSMeasy en één of andere vrouw aan de lijn? Was je toen vergeten dat je vader er ook nog werkte??Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:16:
[...]
Whahahahahaha... you make my day! Nee, ik bedoel hele week... Wat zit ik toch om jouw reactie te lachen.. Whahaha...Mijn oom werkt overal, dus kijk maar uit!
Verwijderd
Het was mijn oom..BPP schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:18:
[...]
Had jij niet toevallig vanmiddag gebeld met GSMeasy en één of andere vrouw aan de lijn? Was je toen vergeten dat je vader er ook nog werkte??

Edit: er geldt trouwens nog steeds een hele mooie actie van 100% korting (=gratiesss) op de verzendkosten!
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2012 00:21 ]
Verwijderd
Ik vind de grap idd. nog t mooiste voor de mensen die alweer klaar zaten om hun annuleringsmailtje voor de vorige bestelling bij bv. typhone e.d. de deur uit te doen en wéér te switchen voor een paar eurootjes.
Voor de mensen die naast de vorige aktie hebben gegrepen is t iets lulliger.
Maar oke, ze hadden het kunnen zien aankomen idd.
Goed gelukte grap hoor.
Mooi gedaan.

Voor de mensen die naast de vorige aktie hebben gegrepen is t iets lulliger.
Maar oke, ze hadden het kunnen zien aankomen idd.
Goed gelukte grap hoor.
Mooi gedaan.
Met een vrouwenstem?Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:16:
[...]
Nee, ik had net even contact opgenomen.. Ik vroeg me dat ook al af..
Voor de duidelijkheid:
- Onbeperkt internet komt er pas vannacht te staan, want dan gaat de actie in.
- Er zijn dan ook meer toestelkortingen. Vrouw aan de lijn had het over 50 euro bijbetalen ofzo.
En 50 euro bijbetalen terwijl je bij de vorige acties het toestel gratis kreeg?
Desalniettemin, heb ik uiteraard ook even gekeken voor de zekerheid. Dus nogmaals, geslaagde grap jongens.
Gelukkig heb ik al een mooie abo afgesloten bij typhone, voor degene die actie zijn misgelopen is het wat zuurder.

[ Voor 8% gewijzigd door BPP op 01-04-2012 00:23 ]
Dit lijkt me een zeer goede deal! Overtreft alle andere aanbiedingenVerwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:19:
[...]
er geldt trouwens nog steeds een hele mooie actie van 100% korting (=gratiesss) op de verzendkosten!Ik zeg kopuhhkopuhhkopuhh!!
Verwijderd
Haha.. maar de abonnementen zouden veranderen, waardoor het nóg goedkoper werd, weet je wel..BPP schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:22:
[...]
Met een vrouwenstem?![]()
En 50 euro bijbetalen terwijl je bij de vorige acties het toestel gratis kreeg?![]()
Desalniettemin, heb ik uiteraard ook even gekeken voor de zekerheid. Dus nogmaals, geslaagde grap jongens.
Nederlanders... in één woord: Geweldig!
Ik geef eerlijk toe dat ik toch wel iets teleurgesteld ben omdat ik misschien toch wel ergens iets van een actie had gehoopt (Ik wist wel 100% zeker dat het niet zo'n goeie zou zijn als de afgelopen 2 bij Typhone en GSMEasy), ook omdat ik dus niets had aan de afgelopen acties, maar hopelijk was het tenminste iéts.
Dus goeie hoor!
Hopelijk hoef ik geen honderden reactie door te lezen de komende tijd van reacties op deze grap, want dan schiet dit topic z'n doel wel een beetje voorbij
...
Dus goeie hoor!
Hopelijk hoef ik geen honderden reactie door te lezen de komende tijd van reacties op deze grap, want dan schiet dit topic z'n doel wel een beetje voorbij
[ Voor 6% gewijzigd door Piet91 op 01-04-2012 00:25 ]
Morgen worden de Mod's wakker, en hebben ze weer wat te doen, lekker wat reacties verwijderenPiet91 schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:24:
Ik geef eerlijk toe dat ik toch wel iets teleurgesteld ben omdat ik misschien toch wel ergens iets van een actie had gehoopt (Ik wist wel 100% zeker dat het niet zo'n goeie zou zijn als de afgelopen 2 bij Typhone en GSMEasy), ook omdat ik dus niets had aan de afgelopen acties, maar hopelijk was het tenminste iéts.
Dus goeie hoor!
Hopelijk hoef ik geen honderden reactie door te lezen de komende tijd van reacties op deze grap, want dan schiet dit topic z'n doel wel een beetje voorbij...
Nee, ik heb bij de bevestiging van de verandering hetzelfde ordernummer behouden, ben ik wel blij meeZinu schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 21:42:
[...]
Hebben ze bij jou ook gewoon een nieuwe order (dus nieuw ordernummer) aangemaakt? Bij mij wel namelijk. Het lijkt me dat je dan gewoon achteraan sluit.
Zal wel laten weten hoe het verder gaat, kunnen de andere GSMeasy-bestellers beetje indicatie krijgen.
[ Voor 12% gewijzigd door MacorgaZ op 01-04-2012 01:52 ]
Bambu Lab P1S Combo
Erg goed gedaan en ben er toch ingetrapt
. Je denk inderdaad das wel heel mooi nog een actie en een kleine stemmetje die wel zegt dat het 1 april is. Maar de wens was sterker dan het stemmetje
.
Gelukkig was het niet zo erg dat ik om 00:00 achter de pc ging zitten. Ik dacht als het echt een actie komt dan is die er later op de dag ook nog wel en anders jammer.

Gelukkig was het niet zo erg dat ik om 00:00 achter de pc ging zitten. Ik dacht als het echt een actie komt dan is die er later op de dag ook nog wel en anders jammer.
[ Voor 4% gewijzigd door MikeOO op 01-04-2012 07:35 ]
Net op de Vodafone website gekeken. Contract is inmiddels verlengd tot maart 2014. Nog geen informatie over uitlevering van het toestel.
Haha jammer dat het een grap was, zo zien we maar weer dat hoop toch groter kan zijn als wetende dat het 1 april is.
Zijn er verder nog wel redelijke aanbiedingen voor de one x? zowel 1 jarig of 2 jarig? M'n vriendin is ook op zoek, en heeft de afgelope gsmeasy/typhone actie gemist, toen wist ze het nog niet zeker.
Zijn er verder nog wel redelijke aanbiedingen voor de one x? zowel 1 jarig of 2 jarig? M'n vriendin is ook op zoek, en heeft de afgelope gsmeasy/typhone actie gemist, toen wist ze het nog niet zeker.
Volgens mij is de KPN deal (€25,- per maand, hoogste abbo eerste drie maanden en daarna terug naar de laagste abbo) nog het goedkoopste. Via studentmobiel €137,- + 3x25 plus 9x30= €482,- plus eventuele verzend- en aansluitkosten.kevindelange schreef op zondag 01 april 2012 @ 09:58:
Haha jammer dat het een grap was, zo zien we maar weer dat hoop toch groter kan zijn als wetende dat het 1 april is.
Ik ben momenteel ook nog op zoek naar een goede aanbieding na de vorige grote actie te zijn misgelopen. Ik heb alleen nog wel een t-mobile abbo tot augustus lopen van een iphone (die iemand anders gebruikt) maar twijfel eraan om ergens anders een nieuwe af te sluiten. Zonder die gsmeasy actie is het waarschijnlijk toch het voordeligste om bij t-mobile te verlengen met alle het slechte bereik waarmee dit gepaart gaat.
je kan bij studentmobiel ook nog kiezen voor de 1000 min en dan is het toestel 101 euro ,scheelt toch weer 36 euroGKW schreef op zondag 01 april 2012 @ 10:16:
[...]
Volgens mij is de KPN deal (€25,- per maand, hoogste abbo eerste drie maanden en daarna terug naar de laagste abbo) nog het goedkoopste. Via studentmobiel €137,- + 3x25 plus 9x30= €482,- plus eventuele verzend- en aansluitkosten.
Het goedkoopste kpn abonnement heeft alleen slechts 100 mb internet...GKW schreef op zondag 01 april 2012 @ 10:16:
[...]
Volgens mij is de KPN deal (€25,- per maand, hoogste abbo eerste drie maanden en daarna terug naar de laagste abbo) nog het goedkoopste. Via studentmobiel €137,- + 3x25 plus 9x30= €482,- plus eventuele verzend- en aansluitkosten.
edit* 2 jarig abonnement is ook niet erg, zolang de kosten maar niet té hoog liggen
[ Voor 9% gewijzigd door Falqoon op 01-04-2012 10:37 ]
tis ook meer een goeie deal als je of weinig internet of het toestel anders los gaat kopen en dan het abo links laat liggen
Ze wil gemiddeld over 2 jaar gewoon rond de 30 eu per maand betalen, maar nergens vind ik zo'n prijs, terwijl wij allemaal een 1jarige mega deal hebben afgesloten
Haha, ben ik ff blij dat ik niet gewacht heb op die geweldige aanbieding 
Ik zal vandaag of morgen wel een sms krijgen van Hi dat het toestel binnen is.
Overigens ben ik op de hoogte van de toestellease, maakt me niet veel uit, over een jaar heb ik waarschijnlijk al weer een ander modelletje en heb ik na een goed gesprek met de klantenservice mijn One X weer in kunnen leveren met stopzetting van het lease-maandbedrag.
Ik zal vandaag of morgen wel een sms krijgen van Hi dat het toestel binnen is.
Overigens ben ik op de hoogte van de toestellease, maakt me niet veel uit, over een jaar heb ik waarschijnlijk al weer een ander modelletje en heb ik na een goed gesprek met de klantenservice mijn One X weer in kunnen leveren met stopzetting van het lease-maandbedrag.
Droogkloot.
Zat net even te kijken bij studentmobiel maar je krijgt bij KPN wel weinig internet. Als ik 1 Jaar zou pakken betaal je 137 euro bij en dan 3x 25 en daarna dus eigenlijk 9 x 77,50 en dan heb je 1250 mb internet en 650 min. Maar als je het abo dan omlaag zet van 77.50 naar 30 euro dan krijg je nog maar 100mb en 100 min. dat is dus echt niks.kevindelange schreef op zondag 01 april 2012 @ 10:35:
[...]
Het goedkoopste kpn abonnement heeft alleen slechts 100 mb internet...
edit* 2 jarig abonnement is ook niet erg, zolang de kosten maar niet té hoog liggen
Zelfde voor 2 jaar 3 maanden 25 daarna 57.50 1000mb of 77.50 1250mb en niks bijbetalen. Daarna terug naar goedkoper maand tarief maar je houd er niks meer van over bij 42,50 zit je nog maar aan 500 mb en bij 37,50 zelfs maar 250 mb.
KPN is echt veel te duur geworden?

kan iemand bevestigen dat de constructie van een duur abbonement afsluiten bij studentenmobiel en vervolgens na weinig toestelkosten te hebben betaald het abbo terug kunnen zetten na een goedkoop abbo werkt?
Het lijkt mij zo sterk dat ze zo makkelijk geld mis laten loten.
Het lijkt mij zo sterk dat ze zo makkelijk geld mis laten loten.
Kan ook niet want ze gaan vanaf 2 april pas leverenNickC schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:49:
Heeft iemand die via TyPhone heeft besteld de telefoon al binnen?
Zit met hetzelfde probleem dat ik 30 p/m eingelijk mijn max is wat ik wil betalen. Wacht dus ook rustig af of er tzt nog iets leuks voorbij komt wat in de buurt komt.kevindelange schreef op zondag 01 april 2012 @ 10:43:
Ze wil gemiddeld over 2 jaar gewoon rond de 30 eu per maand betalen, maar nergens vind ik zo'n prijs, terwijl wij allemaal een 1jarige mega deal hebben afgesloten
Wacht ook even af tot morgen. Ik heb gistern ergens gelezen dat KPN vanaf morgen weer Goede Deals actie heeft met 50% kortingen op het abbo. Ik kan het alleen even niet terugvinden op de site van KPN maar kon mij inschrijven dus mocht ik morgen een mail krijgen met iets dan meld ik dat hier ook even.
Valt mij trouwens op dat als je bij GSMeasy een VF abbo verlengt je nu minder hoeft bij te batalen voor de HTC One X dan als je een nieuwe neemt.
Verlening 2 jaar
100 minuten + onbeperkt sms + 1000mb € 21.25 € 370.00 € 80.00
Nieuw 2 jaar
100 minuten + onbeperkt sms + 1000mb € 21.25 € 352.00 € 112.00
Pas als je duurdere abbo's neemt wordt het andersom en is het toestel gratis.
* eerste 8 maanden
[ Voor 36% gewijzigd door MikeOO op 01-04-2012 13:16 ]
Heeft iemand die bij Hi heeft besteld al iets gehoord?
Op Zondag werken ze niet en de meeste die de telefoon al hebben zijn gekocht bij een paar winkels/webshop die al wel vooraard hebben sinds vrijdag. De meeste winkels moeten de telefoons nog binnen krijgen en providers lopen meestal achter op de verschillende webshops en duurt het langer.iLevi schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:44:
Heeft iemand die bij Hi heeft besteld al iets gehoord?
Als je zoekt in dit forum op KPN dan kon je lezen dat zaterdag iemand bij een KPN winkel is geweest en ze nog niets binnen hadden.
[ Voor 12% gewijzigd door MikeOO op 01-04-2012 15:17 ]
Dus zowel KPN als Vodafone komen morgen met nieuwe acties, oke; interessant.
Voor mensen die twijfelen over KPN en de weinige minuten/data bij Bel-SMS-Web 100 (100 min/sms, 100MB data; max 2,0/0,1 Mbit/s) kun je ook voor Bel-SMS-WebXL 150 kiezen. Dan krijg je 150 min/sms en 250MB data; max 14,4/2,0 Mbit/s), tevens gratis toegang tot KPN Hotspots). Dan betaal je €5 meer per maand maar dan heb je wel een mooier abonnement.
Voor mensen die twijfelen over KPN en de weinige minuten/data bij Bel-SMS-Web 100 (100 min/sms, 100MB data; max 2,0/0,1 Mbit/s) kun je ook voor Bel-SMS-WebXL 150 kiezen. Dan krijg je 150 min/sms en 250MB data; max 14,4/2,0 Mbit/s), tevens gratis toegang tot KPN Hotspots). Dan betaal je €5 meer per maand maar dan heb je wel een mooier abonnement.
Helaas is ook 250MB zeer weinig. De meeste mensen die wat vaker onderweg zijn verstoken al snel 300MB per maand met nieuws apps, beetje whatsapp, potje wordfeud, etc. KPN heeft er echt niet goed aan gedaan om zulke lage databundels te leveren.Piet91 schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:30:
Dus zowel KPN als Vodafone komen morgen met nieuwe acties, oke; interessant.
Voor mensen die twijfelen over KPN en de weinige minuten/data bij Bel-SMS-Web 100 (100 min/sms, 100MB data; 2,0/0,1 Mbit/s) kun je ook voor Bel-SMS-WebXL 150 kiezen. Dan krijg je 150 min/sms en 250MB data; max 14,4/2,0 Mbit/s), tevens gratis toegang tot KPN Hotspots). Dan betaal je €5 meer per maand maar dan heb je wel een mooier abonnement.
Ik geef je wel gelijk hoor, maar het is een alternatief. Voor een paar euro meer per maand toch ook iets beter abonnement. Maar bijv. Vodafone heeft dat wel een stuk beter voor elkaar inderdaad. Helaas heb ik al Vodafone maar anders had ik direct de afgelopen Vodafone deals gedaan.ossie7 schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:32:
[...]
Helaas is ook 250MB zeer weinig. De meeste mensen die wat vaker onderweg zijn verstoken al snel 300MB per maand met nieuws apps, beetje whatsapp, potje wordfeud, etc. KPN heeft er echt niet goed aan gedaan om zulke lage databundels te leveren.
Nu maar de komende 2 maanden acties/deals in de gaten houden, hoewel ik wel graag bij Vodafone blijf, maar ik denk niet dat Vodafone het aantrekkelijkst is voor bestaande Vodafone klanten...
Verwijderd
Kanonnen! Gelukkig was ik gister lekker aan het stappen, anders was ik wel gek geworden:P Ik hoopte zo op een aanbieding haha.
Dat deze dag maar snel voorbij is, dan kan iedereen hier weer echte acties spotten en plaatsen:P
*Schouderklopje aan Thijs* Grrr
Dat deze dag maar snel voorbij is, dan kan iedereen hier weer echte acties spotten en plaatsen:P
*Schouderklopje aan Thijs* Grrr
Wil je per se je nummer behouden dan? Ik geef mijn nummer graag op voor €300. Met die 3000 smsjes kan ik meteen iedereen mijn nieuwe nummer sturenPiet91 schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:37:
[...]
Ik geef je wel gelijk hoor, maar het is een alternatief. Voor een paar euro meer per maand toch ook iets beter abonnement. Maar bijv. Vodafone heeft dat wel een stuk beter voor elkaar inderdaad. Helaas heb ik al Vodafone maar anders had ik direct de afgelopen Vodafone deals gedaan.
Nu maar de komende 2 maanden acties/deals in de gaten houden, hoewel ik wel graag bij Vodafone blijf, maar ik denk niet dat Vodafone het aantrekkelijkst is voor bestaande Vodafone klanten...
Kan je niets regelen in een vodafone winkel / klantenservice telefoon dat ze je als nieuwe klant zien? Des noods zet je het abbonement op naam van een familie lid, maar wel met jouw email/adres?Piet91 schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:37:
[...]
Ik geef je wel gelijk hoor, maar het is een alternatief. Voor een paar euro meer per maand toch ook iets beter abonnement. Maar bijv. Vodafone heeft dat wel een stuk beter voor elkaar inderdaad. Helaas heb ik al Vodafone maar anders had ik direct de afgelopen Vodafone deals gedaan.
Verwijderd
Dankjewel.... Als het goed is komen er morgen wel andere aanbiedingen, maar ik weet het niet zeker.
Ik hoop dat mijn bestelling bij typhone morgen word goedgekeurd, want er komt donderdag iemand mijn htc sensation overnemen.
Ik hou wel liever m'n eigen nummer ja. Hoewel het heel verleidelijk was. Maar ik heb ook nog 2 maand om te kiezen aangezien m'n abbo eind mei afloopt. In die 2 maand kan ik kijken of de One X hét toestel is wat ik wil (ook aan de hand van reviews e.d.), kijken wat providers doen met prijzen/abonnementen.Ilya schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:41:
Wil je per se je nummer behouden dan? Ik geef mijn nummer graag op voor €300. Met die 3000 smsjes kan ik meteen iedereen mijn nieuwe nummer sturen
Eventueel neem ik dan na afloop van het abonnement (of abbo afkopen) een prepaid en kan ik ook profiteren van een nieuw Vodafone abonnement. (Wel even kijken hoeveel tijd er tussen 2 abonnementen bij dezelfde providers met hetzelfde nummer moet zitten)
Waarschijnlijk maak ik dan ook wel een meer overwogen keuze dan nu in-the-heat-of-the-moment voor dit toestel te kiezen.
Dan behoud ik m'n nummer nog niet hèossie7 schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:42:
Kan je niets regelen in een vodafone winkel / klantenservice telefoon dat ze je als nieuwe klant zien? Des noods zet je het abbonement op naam van een familie lid, maar wel met jouw email/adres?
(Hoewel ik op een bekend ander forum las dat hij 2 jaar geleden een nieuw T-Mobile abonnement had genomen, met nummerbehoud van z'n oude T-Mobiel abonnement. Lag waarschijnlijk een T-Mobile werknemer te slapen toen

[ Voor 9% gewijzigd door Piet91 op 01-04-2012 15:50 ]
Ik zou toch proberen even een medewerker van vodafone te vragen voor de mogelijkheden, als je jou als klant willen houden kunnen ze vast wel iets regelen.Piet91 schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:48:
Dan behoud ik m'n nummer nog niet hè![]()
(Hoewel ik op een bekend ander forum las dat hij 2 jaar geleden een nieuw T-Mobile abonnement had genomen, met nummerbehoud van z'n oude T-Mobiel abonnement. Lag waarschijnlijk een T-Mobile werknemer te slapen toen
Beetje off topic misschien, maar T-Mobile is inderdaad de enige provider waarbij intern nummerbehoud mogelijk is, bij KPN en Vodafone kan dit niet omdat er niet met tijdelijke nummers wordt gewerkt.Piet91 schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:48:
[...]
[...]
[...]
Dan behoud ik m'n nummer nog niet hè![]()
Je kunt bij Vodafone natuurlijk wel je nummer porteren naar een prepaidkaart en vervolgens een "nieuwe" aansluiting nemen bij Vodafone met nummerbehoud. Zit je in het ergste geval een paar dagen op prepaid
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Sorry maar wij geloven je even een paar dagen niet meer.Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:42:
[...]
Dankjewel.... Als het goed is komen er morgen wel andere aanbiedingen, maar ik weet het niet zeker.

Ah, vandaar.PinokkioTV schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:28:
[...]
Beetje off topic misschien, maar T-Mobile is inderdaad de enige provider waarbij intern nummerbehoud mogelijk is, bij KPN en Vodafone kan dit niet omdat er niet met tijdelijke nummers wordt gewerkt.
Zoiets zit ik ook te denken idd. (Ook bij de afgelopen actie had ik zoiets in gedachten). Of een sim-only idd, toch wat fijner dan prepaid. Eventueel i.c.m. afkopen van huidige abonnement.Je kunt bij Vodafone natuurlijk wel je nummer porteren naar een prepaidkaart en vervolgens een "nieuwe" aansluiting nemen bij Vodafone met nummerbehoud. Zit je in het ergste geval een paar dagen op prepaid
Maar wat ik dan wel moet uitzoeken is of dat kan hetzelfde nummer bij Vodafone in zo'n kort tijdbestek. Want met de afgelopen actie had ik in gedachten om die deal te kopen met nummerbehoud, huidige abbo af te kopen; over te zetten op prepaid en dan naar dat nieuwe abonnement.
Ergens gok ik dat er een aantal maanden tussen moet zitten met hetzelfde nummer.
Als er hier Tweakers zijn die via de Vodafone Webwinkel bericht krijgen dat het toestel wordt uitgeleverd, hoor ik het graag. Het blijft angstvallig stil bij Vodafone.
Hier zit er nog een.Blarretje schreef op maandag 02 april 2012 @ 06:49:
Als er hier Tweakers zijn die via de Vodafone Webwinkel bericht krijgen dat het toestel wordt uitgeleverd, hoor ik het graag. Het blijft angstvallig stil bij Vodafone.
Als ik klaar ben met werken vanmiddag ga ik maar weer eens bellen -____-
Nou ik zit er helemaal klaar voor dat GSMEasy vandaag belt over de afspraak met de koerier
Komt maar op!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Hahaha ik ook. Telefoon voor me liggen op het werk en afwachten maarDennusB schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:12:
Nou ik zit er helemaal klaar voor dat GSMEasy vandaag belt over de afspraak met de koerierKomt maar op!
What a fine day for Science! | Specs
Ja hier ook. Normaal staat ie op stil maar nu met geluid op 600% + trillen en hij gaat overal mee naar toe hahaHarmsen schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:13:
[...]
Hahaha ik ook. Telefoon voor me liggen op het werk en afwachten maar
Wordt typhone ook met een koerier gedaan? Mensen al iets van typhone vernomen? Zenuwachtig!
https://www.youtube.com/@droommotor
Kreeg dit mailtje van Typhone, iemand meer?: Geachte klant,
Bij dezen berichten wij u dat de onderstaande producten op dit moment helaas niet voorradig zijn. Wanneer wij deze producten geleverd krijgen zullen wij deze zo snel mogelijk naar u verzenden. Onze excuses voor de vertraging en wij danken u bij voorbaat voor uw geduld.
De volgende producten worden nog nageleverd wanneer deze voorradig zijn:
- HTC One X White
Bij dezen berichten wij u dat de onderstaande producten op dit moment helaas niet voorradig zijn. Wanneer wij deze producten geleverd krijgen zullen wij deze zo snel mogelijk naar u verzenden. Onze excuses voor de vertraging en wij danken u bij voorbaat voor uw geduld.
De volgende producten worden nog nageleverd wanneer deze voorradig zijn:
- HTC One X White
Jep die melding krjig ik ook alleen dan de andere versie:
De onderstaande producten zijn nog niet voorradig en kunnen daarom niet geleverd worden. Wij zullen deze producten z.s.m. aan u versturen wanneer wij deze geleverd krijgen. Onze excuses voor de vertraging.
- HTC One X Brown Grey
De onderstaande producten zijn nog niet voorradig en kunnen daarom niet geleverd worden. Wij zullen deze producten z.s.m. aan u versturen wanneer wij deze geleverd krijgen. Onze excuses voor de vertraging.
- HTC One X Brown Grey
Same here! Ik wilde nog 1 kleine wijziging doorvoeren in mijn bestelling dus hopelijk accepteren ze deze nu (:
Iemand hier toevallig al wat van KPN vernomen?
Ook een mailtje van typhone dat de one x (wit) niet voorradig is. Ik had vroeg op woensdag besteld, dus misschien doen ze het niet op chronologische volgorde
GSMEasy neemt de telefoon niet op! Fijn
Hahaha ik zit ook al vanaf 10 voor 10 af te tellen om een livechat met hun aan te gaan, maar hun live chat is offline en dat is het wel vaker
Im notorious
Hier nog een die het berichtje van Typhone heeft ontvangen dat hij (nog) niet leverbaar is..
12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen
Is er iemand met twitter die bij typhone na wil vragen of de levering van vandaag ueberhaupt al binnen is?
Dit kopieer ik nu via Typhones twitter, iemand anders heeft het al gevraagd.
@miniterror1 Wij verwacht het toestel 02-04-2012 omdat de leverancier niet eerder kan leveren
@Typhone_NED @miniterror1 Dus jullie krijgen hem vandaag? Waarom krijgen mensen dan vandaag een mail dat die niet op voorraad is?
@WHY892 @miniterror1 Deze melding wordt automatisch verzonden vanuit het systeem. Hier wordt geen rekening gehouden met een verwachte datum
@miniterror1 Wij verwacht het toestel 02-04-2012 omdat de leverancier niet eerder kan leveren
@Typhone_NED @miniterror1 Dus jullie krijgen hem vandaag? Waarom krijgen mensen dan vandaag een mail dat die niet op voorraad is?
@WHY892 @miniterror1 Deze melding wordt automatisch verzonden vanuit het systeem. Hier wordt geen rekening gehouden met een verwachte datum
[ Voor 11% gewijzigd door Thenotorious op 02-04-2012 10:11 ]
Im notorious
Dit is een twitterbericht van hun 40minuten geleden:Brackpc schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:10:
Is er iemand met twitter die bij typhone na wil vragen of de levering van vandaag ueberhaupt al binnen is?
@.... Wij verwacht het toestel 02-04-2012 omdat de leverancier niet eerder kan leveren..
Ik denk dat het een automatisch verzonden mailtje is van Typhone en dat hierbij nog geen rekening gehouden is met de levering die vandaag binnenkomt daar. Ik keek vannacht om half 2 en toen stond bij mijn orderstatus al dezelfde tekst als ik vanmorgen in het mailtje kreeg.
Edit: Spuit 11, Typhone heeft het zelf al vermeld op Twitter.
Edit: Spuit 11, Typhone heeft het zelf al vermeld op Twitter.
[ Voor 10% gewijzigd door Pumanike op 02-04-2012 10:13 ]
Ik heb ook woensdag besteld bij typhone. Echter heb ik geen bericht van hun ontvangen...
Ik lust geen rotte appels...
Helaas hebben wij uw bestelling moeten annuleren met als reden: Geannuleerd ivm Product niet op voorraad
Heeft u nog vragen over deze e-mail of over uw bestelling? Antwoord dan gerust op deze mail en we zullen uw vraag z.s.m. beantwoorden!
Met vriendelijke groet,
Gsmeasy.nl
Heeft u nog vragen over deze e-mail of over uw bestelling? Antwoord dan gerust op deze mail en we zullen uw vraag z.s.m. beantwoorden!
Met vriendelijke groet,
Gsmeasy.nl
Huh? Waarom annuleren hun de bestelling en wachten ze niet tot hij opnieuw op voorraad is?
Waaaaaat?albertest schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:41:
Helaas hebben wij uw bestelling moeten annuleren met als reden: Geannuleerd ivm Product niet op voorraad
Met vriendelijke groet,
Gsmeasy.nl
Wanneer heb je besteld en hoe en wat enz. als ik vragen mag?
Im notorious
De 28e had ik al besteld. Ik had wel een verkeerd documentnummer doorgegeven en pas later een wijziging doorgevoerd.
Precies, dit is echt geen gang van zaken. Ben nu ook huivering voor mijn bestelling ook al was deze een dag eerder..Thoraxx schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:43:
Huh? Waarom annuleren hun de bestelling en wachten ze niet tot hij opnieuw op voorraad is?
Dat doen ze vaker als je een wijziging doorgeeft. Er wordt dan een nieuwe order aangemaakt. Kijk dus even goed of je een nieuwe hebt, of vraag bij de shop.
Vanwege het doorgeven van een verkeerd documentnummer kan de foutieve order toch geannuleerd zijn en een nieuwe order met het juiste nummer zijn aangemaakt?ZwartR schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:55:
[...]
Precies, dit is echt geen gang van zaken. Ben nu ook huivering voor mijn bestelling ook al was deze een dag eerder..
Jij hoeft dan toch niet huiverig te zijn voor je bestelling? Of heb jij ook een verkeerd documentnummer doorgegeven?
^^ met hem dus...
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Laat dit achterwege aub.
[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 02-04-2012 11:07 ]
HTC One X grey is bij Hi (nog) niet op voorraad!
heb zojuist een sms en mail gekregen..

Deze kreeg ik gisteren direct na mijn bestelling al binnen.arthasz schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:06:
HTC One X grey is bij Hi (nog) niet op voorraad!
Hi heeft het slim aangepakt levertijd: Begin april.
Dus geen gezeur over mensen die zich voelen genaaid over het niet na komen van levertijd.
Best netjes opzich, geen valse lokkertjes.
Ja precies, of hun order systeem werkt nog steeds niet na behoren?Practics schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:08:
[...]
Deze kreeg ik gisteren direct na mijn bestelling al binnen.![]()
Hi heeft het slim aangepakt levertijd: Begin april.
Dus geen gezeur over mensen die zich voelen genaaid over het niet na komen van levertijd.
Best netjes opzich, geen valse lokkertjes.

Nou goed, nog maar ffen geduld dan!!
Had stiekum wel gehoopt hem vandaag te krijgen!

[ Voor 4% gewijzigd door CyberCube op 02-04-2012 11:13 ]
Chat met GSMEasy :
dennis brouwer: Hallo
dennis brouwer: Goedemorgen
dennis brouwer: Gaat over order *****
dennis brouwer: Is die telefoon al op voorraad en wanneer bellen jullie voor een afspraak met de koerier?
Hetty: wat is de vraag
dennis brouwer: Is die telefoon al op voorraad en wanneer bellen jullie voor een afspraak met de koerier? <- Dat is de vraag
dennis brouwer: Ontvangt u mij ?
Hetty: de HTC komt vandaag binnen
dennis brouwer: En wanneer geven jullie hem dan mee aan de koerier?
Hetty: zodra alles is geinventariseerd zal de status veranderd worden
dennis brouwer: En bellen jullie over de koerier nog?
dennis brouwer: Want dat zou moeten om een tijdstip af te spreken enzo
Hetty: daarna worden de klanten gebeld voor een afspraak van levering
dennis brouwer: Fijn! Dus dat is vandaag nog?
Dat bellen?
dennis brouwer: Wil het graag even zeker weten
Hetty: ligt eraan hoelaat de toestellen binnenkomen
dennis brouwer: Oke... nog geen verwachting?
Hetty: dan wordt er met een team gebeld naar de klanten
dennis brouwer: Super.
Ik heb ook nog geen bericht gekregen. Vodafone Simkaart komt vandaag binnen, als het geod is.terrorvogel schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:16:
Ik heb ook woensdag besteld bij typhone. Echter heb ik geen bericht van hun ontvangen...
Ik heb de grijze / zwarte besteld afgelopen donderdag middag.
Jamesbond007uk
Ik had net als DennusB even gechat met GSMeasy, en ik had even iets gezegt over producten die zomaar geannuleerd werden omdat er geen voorraad was, dit kreeg ik als antwoord:
Arjan: En ik had mensen zien typen dat hun bestellingen 'zomaar' werden geannuleert omdat de One X niet op voorraad was, klopt dit?
Hetty: dat is niet waar!
BTW:
GSMeasy weet ook nog niks over een 1e en 2e batch, ze moeten eerst kijken hoeveel telefoons er vandaag binnenkomen.
Arjan: En ik had mensen zien typen dat hun bestellingen 'zomaar' werden geannuleert omdat de One X niet op voorraad was, klopt dit?
Hetty: dat is niet waar!
BTW:
GSMeasy weet ook nog niks over een 1e en 2e batch, ze moeten eerst kijken hoeveel telefoons er vandaag binnenkomen.
[ Voor 15% gewijzigd door Thenotorious op 02-04-2012 11:25 ]
Im notorious
Studentmobiel.nl heeft betere aanbiedingen als ik dat zo zie? Was dit een tijdelijke actie bij GSMeasy of zie ik door de bomen het bos niet meer? Als ik even snel kijk is Vodafone het goedkoopste bij 1 jaar afsluiten op studentmobiel.nl?
Toch vind ik het apart dat er zo'n groot verschil is en dat er bij verschillende sites al T-mobile abbo's icm met de One X zijn af te sluiten terwijl ze zelf op hun site nog steeds een onbekende leverdatum hebben staan
Toch vind ik het apart dat er zo'n groot verschil is en dat er bij verschillende sites al T-mobile abbo's icm met de One X zijn af te sluiten terwijl ze zelf op hun site nog steeds een onbekende leverdatum hebben staan
Mijn boefje is liev!
Ja, ik ookarthasz schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:06:
HTC One X grey is bij Hi (nog) niet op voorraad!![]()
Let op:
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.
Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.
Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.