Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:52
Ik wil paar vragen stellen over de levering van de One X bij GSMeasy maar hun livechat is offline, en ze hebben geen twitter/facebook en ik zoek het niet om 15ct/pm te betalen om een super kort vraagje te stellen dat eigenlijk wel kan wachten :P

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Trabbie_ schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:10:
[...]
In de mail staat letterlijk:

Mocht u gebruik willen maken van de actievoorwaarden dan verzoeken wij u om het contract voor 30 maart 2012 15:00 uur aan ons te retourneren.

Dus voor 15:00 uur opgestuurd = geldig.
Klopt, maar een bevestiging zou wel fijn zijn. Zeker als je foto's hebt gemaakt van je documenten omdat je geen scanner hebt, net wel even nog snel een .pdf van ING erachteraan gedaan just in case, want bankpasje was niet heel goed leesbaar.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:14

BPP

Trabbie_ schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:10:
[...]

In de mail staat letterlijk:

Mocht u gebruik willen maken van de actievoorwaarden dan verzoeken wij u om het contract voor 30 maart 2012 15:00 uur aan ons te retourneren.

Dus voor 15:00 uur opgestuurd = geldig.
De abonnementen zijn sowieso niet meer te bestellen. Die 15:00 is alleen voor diegene die nog wel op tijd deze aanbieding hebben gepakt. Lijkt mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Losers van gsmwijzer... Eerst 28 maart als verwachte leverdatum zetten tot woensdag morgen! En nu heb ik net gebeld, en zegt de man aan de telefoon fijn, ja verwachten de levering eind volgende week, LOL.
Dus nu gaan ze van eerste, naar de laatste om te leveren ofhoe?
Ben uit België, dus via gsmwijzer.be besteld. Ga die order toch lekker annuleren hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-07 14:45
Coolblue (pdashop) is vandaag bestellen = morgen in huis volgens hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knappert_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-08 19:49
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:13:
Losers van gsmwijzer... Eerst 28 maart als verwachte leverdatum zetten tot woensdag morgen! En nu heb ik net gebeld, en zegt de man aan de telefoon fijn, ja verwachten de levering eind volgende week, LOL.
Dus nu gaan ze van eerste, naar de laatste om te leveren ofhoe?
Ben uit België, dus via gsmwijzer.be besteld. Ga die order toch lekker annuleren hoor.
Als je net zulke gunstige voorwaarden hebt als de deals die hier te lezen zijn, zou ik liever 2-3 dagen extra wachten dan dat je een nieuw abonnement neemt met mindere voorwaarden. Geduld is een schone zaak >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
letskeepitsafe schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:14:
Coolblue (pdashop) is vandaag bestellen = morgen in huis volgens hun.
Helaas hebben hun niet die spetterende abbonement net als GSMeasy en Typhone:P

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djdear
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-08 10:28
Thenotorious schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:11:
Ik wil paar vragen stellen over de levering van de One X bij GSMeasy maar hun livechat is offline, en ze hebben geen twitter/facebook en ik zoek het niet om 15ct/pm te betalen om een super kort vraagje te stellen dat eigenlijk wel kan wachten :P
Heb net met een vriendelijke dame gesproken bij GSMeasy. Zij kon mij niets bijzonders zeggen. Ze verwachten de toestellen maandag en als er dan genoeg zijn wordt er gebeld voor een aflever afspraak. Er was haar niets bekend aangaande batches en tot welke mijn bestelling hoort. Niet veel wijzer geworden dus.

Geduldig afwachten dus maar. Het schijnt een schone zaak te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Als jullie eens ophouden met vragen wanneer die komt, dan kunnen de mensen die nog in het bestelproces zitten WEL geholpen worden. Die telefoon komt echt wel zo snel mogelijk naar je toe, daar verander je zelf niks aan >:) Stelletje hippe adhd kippen..

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Het ligt misschien aan mij, maar als ik een webshop had zoals Typhone of GSM Easy zou ik echt helemaal horendol worden van al die tweakers die via mail/twitter/telefoon/webchat zitten te zeiken wanneer hun telefoon geleverd wordt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-08 18:04
NeoMe schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:17:
Als jullie eens ophouden met vragen wanneer die komt, dan kunnen de mensen die nog in het bestelproces zitten WEL geholpen worden. Die telefoon komt echt wel zo snel mogelijk naar je toe, daar verander je zelf niks aan >:) Stelletje hippe adhd kippen..
Ben 31 jr, voel me toch een klein beetje een kind met nieuw Lego speelgoed dat nog geleverd moet worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
djdear schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:16:
[...]

Er was haar niets bekend aangaande batches en tot welke mijn bestelling hoort. Niet veel wijzer geworden dus.
da's niet zo gek ook natuurlijk, da's een verzinsel uit dit topic :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:31
wph schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:18:
Het ligt misschien aan mij, maar als ik een webshop had zoals Typhone of GSM Easy zou ik echt helemaal horendol worden van al die tweakers die via mail/twitter/telefoon/webchat zitten te zeiken wanneer hun telefoon geleverd wordt :X
Dat zat ik me ook te bedenken. Al die (vooroordeel!) puisterige nerds die continu vragen of het toestel er al is... daardoor komen ze niet eens toe aan mensen bellen! Dus, hoe meer je vraagt, hoe langer het duurt! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 08:29
Hoop echt dat ze bij coolblue een paar witten op voorraad hebben. Wil als het kan er vandaag wel een kopen :D Anders strakjes maar even stad/dorp in om te kijken of ze al in de winkel liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knappert_ schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:15:
[...]

Als je net zulke gunstige voorwaarden hebt als de deals die hier te lezen zijn, zou ik liever 2-3 dagen extra wachten dan dat je een nieuw abonnement neemt met mindere voorwaarden. Geduld is een schone zaak >:)
ja nee koop gewoon een los toestel, omdat het hier in België geen voordeel heeft om een met een abo te kopen:).het toestel voor 454 voor 2 jaar en een abo van 15 euro(20 maanden aan 10 euro) met 10 000 gratis ber en 60 belminuten. En dan nog een internet pakket voor 1gb internet voor 19,99 euro.
Terwijl ik een pre paid card heb van Mobile vikings, 15 euro herladen is, 10 000 gratis smsen heel de dag, en 2 gb internet per maand gratis ;). En je herlaadt wanneer je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Laat ons nou gewoon blij zijn als kinderen in een snoepwinkel :)

Op twitter het bericht dat ze bij typhone op 2-4 de eerste toestellen verwachten. Maar zij blijven natuurlijk ook afhankelijk van hun leveranciers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
fx500 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:19:
Hoop echt dat ze bij coolblue een paar witten op voorraad hebben. Wil als het kan er vandaag wel een kopen :D Anders strakjes maar even stad/dorp in om te kijken of ze al in de winkel liggen!
Op dit moment nog geen voorraad in de winkels. Morgen kan hij in Eindhoven liggen of wordt hij bij je thuisbezorgd.
dus ze zullen ergens in een centraal magazijn binnen komen, waar vandaan de winkels bevoorraad worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Alieunited schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:21:
Laat ons nou gewoon blij zijn als kinderen in een snoepwinkel :)

Op twitter het bericht dat ze bij typhone op 2-4 de eerste toestellen verwachten. Maar zij blijven natuurlijk ook afhankelijk van hun leveranciers.
Net de vraag wat de beste man bedoelt, de eerste levering bij hen binnen of de eerste levering aan klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

wph schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:25:
[...]

Net de vraag wat de beste man bedoelt, de eerste levering bij hen binnen of de eerste levering aan klanten.
Misschien wel allebei. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
Ja op twitter zeggen ze dat het nog ongeveer een uurtje duurt dus we wachten af! Zowieso bij coolblue halen met die 24uurs service :)

Maar ik wou hem eigenlijk eerst even zien in de winkel... Als ik me niet vergis heb ik ergens gelezen dat er dummies bij de belcompany liggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fx500 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:26:
Ja op twitter zeggen ze dat het nog ongeveer een uurtje duurt dus we wachten af! Zowieso bij coolblue halen met die 24uurs service :)

Maar ik wou hem eigenlijk eerst even zien in de winkel... Als ik me niet vergis heb ik ergens gelezen dat er dummies bij de belcompany liggen??
Bij bepaalde Belcompany-winkels wel ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

fx500 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:26:

Het zijn trouwens geen dummies, maar volledig werkende toestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
wordt echt gek van dit gespeculeer. Wat een hel ! ik ga letterlijk in een hoekje zitten huilen als het langer dan een week duurt.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
Ja ik woon in het mooie drachten :X dus ik reken er nog niet op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-08 18:04
Denzis schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:28:
wordt echt gek van dit gespeculeer. Wat een hel ! ik ga letterlijk in een hoekje zitten huilen als het langer dan een week duurt.
Zullen we een praatgroep oprichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Idd, uiterlijk om 13 uur zijn ze los te koop bij pdashop.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
HAHAHAHA hoezo crisis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

alwaysleft schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:29:
Idd, uiterlijk om 13 uur zijn ze los te koop bij pdashop.nl :)
Dan bestel je er 1 bij Coolblue, morgen binnen. Paar dagen gebruiken en terugsturen als je andere toestel binnen is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
Mijn F5 toets overleefd dit niet en ik weet zeker dat de servers van coolblue zo ook gaan stomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
dijkhua schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:29:
[...]

Nou haha, misschien is het een optie al begint dit topic er al aardig op te lijken. Ik begin wel telkens meer begrip te krijgen tegenover de apple fanboys die letterlijk voor de winkels gaan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
fx500 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:30:
Mijn F5 toets overleefd dit niet en ik weet zeker dat de servers van coolblue zo ook gaan stomen :)
En dan over 3,5 maand spijt hebben want dan is de S3 er :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje Studentmobiel geeft nu ook op twitter aan dat het toestel zometeen voorradig is. Is ook scherp geprijsd. grrr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:09
Zie net dat de twee laatste bestellingen (1.37 vannacht en 10.59 vanmorgen), welke de witte variant betreffen, in het contract 24 maanden zijn. De eerste (de grey), die ik heb besteld rond 23.xx, is wel enkel voor 12 maanden. Dus na vannacht was het niet meer mogelijk om deze telefoon bij een abonnement voor 12 maanden af te sluiten?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahahahaha just like me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:24

Entity

9000rpm

En besteld, kon me niet langer inhouden :o

Binnenkort ook de car holder maar bestellen zodra die binnen gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:32:
Jeetje Studentmobiel geeft nu ook op twitter aan dat het toestel zometeen voorradig is. Is ook scherp geprijsd. grrr...
True....Scheelt weer 30 euro ivm pdashop.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
Cant blame you.... Ook hier komt er morgen een pakketje binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Entity schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:33:
[...]

En besteld, kon me niet langer inhouden :o

Binnenkort ook de car holder maar bestellen zodra die binnen gaat komen.
Mmmm, studentmobiel.nl is goedkoper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:24

Entity

9000rpm

alwaysleft schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:34:
[...]

Mmmm, studentmobiel.nl is goedkoper ;)
Mja weet ik, maar goed, heb erg goede ervaringen met Coolblue/PDAShop qua levertijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
Ja weet ik maar kijk ook even naar de service... ik bestel heeeeeel vaak bij coolblue en altijd top service!
Die mensen krijgen van mij een veer in hun reet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Entity schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:35:
[...]

Mja weet ik, maar goed, heb erg goede ervaringen met Coolblue/PDAShop qua levertijd...
Tja, studentmobiel.nl staat ook heel hoog aangeschreven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Ik denk dat de mensen die de one X i.c.m. de super goedkope abonnement hebben gekocht 'bestraft' worden door de telefoon later te krijgen dan andere winkels. Ik ben er ook een van die 'bestraft' wordt :P

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Thenotorious schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:36:
Ik denk dat de mensen die de one X i.c.m. de super goedkope abonnement hebben gekocht 'bestraft' worden door de telefoon later te krijgen dan andere winkels. Ik ben er ook een van die 'bestraft' wordt :P
Heb ik er echt wel voor over, word er echt niet geil van als ik hem een week eerder heb en €200,- duurder. Wel als ik hem goedkoper heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
jammer dan, het scheelt een sloot geld.. dat verdien ik niet in die 5 minuten die ik nodig had om de bestelling te plaatsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
dijkhua schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:29:
[...]

http://irc.tweakers.net

Graag. Dan hoeven mensen hier niet over de slowchat te struikelen als ze nuttige posts willen lezen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Vraag het hier nogmaals. Weet iemand nou welke kleuren er beschikbaar zijn? Want ik zag polar white, glamour grey, brown grey. Snap er niks meer van.

Ik wil mijn htc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
Ach over 2 weekjes zijn die staan er toch weer 10 acties in de phonehouse krant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:34
Denzis schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:37:
Vraag het hier nogmaals. Weet iemand nou welke kleuren er beschikbaar zijn? Want ik zag polar white, glamour grey, brown grey. Snap er niks meer van.

Ik wil mijn htc!
polar white en glamour grey, brown grey = Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
Denzis schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:37:

Ik wil mijn htc!
Wit is wit :P

Glamour Grey is bruin/zwart met een rode ring rond de cam

Brown Grey is gewoon bruin/zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
fx500 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:37:
Ach over 2 weekjes zijn die staan er toch weer 10 acties in de phonehouse krant.
Ja, maar denk niet zo'n actie als deze. Dit heb ik nog nooit gezien (typhone, gsmeasy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denzis schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:39:
[...]

Ja, maar denk niet zo'n actie als deze. Dit heb ik nog nooit gezien (typhone, gsmeasy)
Haha ik dus ook niet, ik keek net op het juiste moment op Tweakers(mijn complimenten) en op de juiste plaats! Heb ik toch nog een beetje geluk deze week..

LEES:
Voor de mensen die willen chatten heb ik het kanaal #HTCOneX aangemaakt in IRC

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2012 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpySeiko
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-03 23:40
Ben ik nu net te laat voor typhone.nl actie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
Nee maar ik bedoel het in de zin van over 3maand is het al weer oud :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReytingHamdi schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:40:
Ben ik nu net te laat voor typhone.nl actie ?
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

[...]
Maakt ook niks uit, want dan verkoop je hem gewoon z.g.a.n. tegen de maximale prijs en als die actie echt zoveel beter is ( lees, onder de €400,- komt ) dan koop je hem opnieuw en heb je het verschil weer terug. Maargoed, lijkt mij nogal sterk..dit is hét high-end toestel van het moment..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
fx500 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:41:
Klopt, dan verloopt mijn volgende abonnement en kiezen we weer wat nieuws ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
[...]

Onzin, dit was toen ook met de Galaxy S2 heel snel. En we hebben de phonehouse bon gehad voor 20 euro met 100 euro korting ;) deze acties komen nog wel.

Tevens komt Vodafone vanaf mei met de lente aanbiedingen. Bij bel sms web smart krijg je dan 6 maanden 50 %korting bij 1 jaar.

Bij 2 jaar abonnement 1 jaar lang 50% korting ;) Vanaf mei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deeph
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-12-2023
fx500 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:39:
[...]

Wit is wit :P

Glamour Grey is bruin/zwart met een rode ring rond de cam

Brown Grey is gewoon bruin/zwart
De rode cameraring is aanwezig op de One S, niet op de One X bij mijn weten. Volgens mij zijn slechts de witte en de grijs/bruin/zwarte (hoe je het ook wilt noemen) bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
fx500 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:41:
Ach ja, zo blijf je bezig met die telefoons. Ik wilde eerst wachten op de S3 maar ik wordt schijtziek van mijn blackberry dat ik geen zin had om nog maanden te wachten.. Schiet ook niet op met de s3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Denzis schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:42:
[...]

Ach ja, zo blijf je bezig met die telefoons. Ik wilde eerst wachten op de S3 maar ik wordt schijtziek van mijn blackberry dat ik geen zin had om nog maanden te wachten.. Schiet ook niet op met de s3
S3 zal pas rond de OS gepresenteerd worden, heel slim marketing technisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
GSMEasy weer gebeld, daar is hij nog niet binnen helaas.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:42
*knip* offtopic

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 30-03-2012 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
*knip* offtopic.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 30-03-2012 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Oh btw. Voor de mensen die natuurbehoud willen maar hun abonnement pas later afloopt.

Ik had vodafone gebeld (huidige provider) en had gevraagd of ik mijn abbo kan afkopen, dat kon maar moest wel via een brief, ik vroeg toen ook of ik alsnog dan nummerbehoud kon doen aangezien het abbo dan binnen 1 maand afloopt ipv 3 en dat was mogelijk als je dat ook in die brief zou zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
Hahaha toch maar geen iPhone :P Nee ik ben echt lekker tweaker dus ik houd het gewoon bij Android!
Weet niet hoe dat bij jou zit maar ik hoef nooit weer een iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Denzis schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:51:
Oh btw. Voor de mensen die natuurbehoud willen maar hun abonnement pas later afloopt.

Ik had vodafone gebeld (huidige provider) en had gevraagd of ik mijn abbo kan afkopen, dat kon maar moest wel via een brief, ik vroeg toen ook of ik alsnog dan natuurbehoud kon doen aangezien het abbo dan binnen 1 maand afloopt ipv 3 en dat was mogelijk als je dat ook in die brief zou zetten.
Hebben ze ook nog wat gezegd over nummerbehoud? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
BPP schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:54:
[...]

Hebben ze ook nog wat gezegd over nummerbehoud?
Natuurbehoud, is nummerbehoud. vraag me af waar natuurbehoud vandaan kwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fx500 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:53:
Hahaha toch maar geen iPhone :P Nee ik ben echt lekker tweaker dus ik houd het gewoon bij Android!
Weet niet hoe dat bij jou zit maar ik hoef nooit weer een iPhone
Ik ervaar hetzelfde, ik ben ook een oldskool iPhone gebruiker.. NEVER!

TROUWENS, ben nu een bot aan het maken die de laatste updates in het IRC kanaal plaatst, denk aan levering datums etc.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2012 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Deeph schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:41:
[...]

De rode cameraring is aanwezig op de One S, niet op de One X bij mijn weten. Volgens mij zijn slechts de witte en de grijs/bruin/zwarte (hoe je het ook wilt noemen) bevestigd.
Van XDA.
The camera ring on the HTC One X does indeed comes in two colours, red and dark grey (as advertised on the website). The choice of camera ring colour supplied would depend on the retailer. In that case, I would advise that you contact your desired retailer to find out what camera ring colour it is their phones are supplied with.
Beetje onduidelijkheid over de camera ring dus, heb ook nog geen unboxing gezien van de grijze retail variant.
Ik krijg een witte dus geen probleem maak ik mij daar niet druk om :)

Is gewoon zilver/grijs dus.
Edit plaatje:
http://dl.xda-developers....6/IMG_20120329_224930.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Alieunited op 30-03-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Even voor de duidelijkheid: er is een IRC-kanaal aangemaakt waarbij je zoveel kan slowchatten als je wilt. Deze kun je hier vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 30-03-2012 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
krijg net een sms dat Coolblue de HTC One X op vooraad heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
indofk schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:03:
krijg net een sms dat Coolblue de HTC One X op vooraad heeft
We got a badass over here!

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:34
Ik zat net te kijken bij Coolblue maar daar kost de One X met Abo +- 900 euro totaal dan blijf ik wel bij typhone voor 455 euro. Kan alleen niet meer wachten haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:29
Meulendijks89 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:09:
Ik zat net te kijken bij Coolblue maar daar kost de One X met Abo +- 900 euro totaal dan blijf ik wel bij typhone voor 455 euro. Kan alleen niet meer wachten haha.
Gewoon naar een belcompany gaan en de hele dag ermee gaan spelen xD
Ik hoop wel dat gsmeasy aankomende week gaat leveren ik zit al te wachten sinds hij is aangekondigd
Toen had ik al een pre order staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 16:41
Zondag eens even er mee spelen bij de Launch Party in Utrecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
dan gaat Speel als eerste met de nieuwe HTC One X ook redelijk mank, mensen die in de pre-order bij coolblue zitten zijn morgen al voorzien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:49
shameete schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:20:
dan gaat Speel als eerste met de nieuwe HTC One X ook redelijk mank, mensen die in de pre-order bij coolblue zitten zijn morgen al voorzien :P
Beetje lame inderdaad ;p je kan er ook al gewoon mee spelen in de winkels 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
Ja als de belofte van coolblue weer uitkomt heb ik hem morgen rond 12uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Denken jullie nou echt dat je te laat bent om nog gebruik te kunnen maken van al de "acties/aanbiedingen"?

Per april komen ze vast met een iets goedkoper plaatje, en dan in mei nog goedkoper en ga zo maar door. Ik wacht juist expres tot 1 of 2 april op de nieuwe zogenaamde nieuwe "acties"...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Laatst online: 15-08 07:42
lauw8 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:22:
Denken jullie nou echt dat je te laat bent om nog gebruik te kunnen maken van al de "acties/aanbiedingen"?

Per april komen ze vast met een iets goedkoper plaatje, en dan in mei nog goedkoper en ga zo maar door. Ik wacht juist expres tot 1 of 2 april op de nieuwe zogenaamde nieuwe "acties"...!
Ik betwijfel dat er betere acties komen dan deze in de komende 2 jaar lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:36
Goed nieuws voor iedereen die de witte HTC one X besteld heeft bij Typhone en daar 22 euro voor heeft betaald:
Geachte meneer/mevrouw,

Ik heb een vraag met betrekking tot de HTC one X.
Deze is in de kleur bruin gratis bij het Vodafone Smart 100/1 jaar
abbonement maar bij de witte moet 22 euro worden bijbetaald.
Nu is mijn vraag waarom zit daar een verschil in?

met vriendelijke groet,
Geachte heer ...,

Inmiddels zit daar geen verschil meer in, het ene toestel was echter wat
sneller aangepast qua prijs dan het andere.

Mocht het nu toch nog voorkomen dat u bij het plaatsen van de bestelling
ziet dat u voor een HTC One X 22 euro dient bij te betalen dan kunt u dat
nog mailen aan ons, dan passen we het aan op uw contract.
Toen heb ik gevraagd wanneer dit werd terug gestort:
Geachte heer ...,

Het bedrag van €22, - zal retour worden geboekt zodra uw bestelling is verwerkt. Wij hebben uw documenten reeds in goede orde retour ontvangen en zal zo spoedig mogelijk worden verwerkt.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
lauw8 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:22:

Wat begrijp je niet aan 'met verlies verkopen'? Dan doen winkels niet snel tenzij ze er voordeel mee behalen door bijvoorbeeld een target te raken (GSMeasy en Typhone vallen onder dezelfde vlag!)

Dit soort acties zie je 1 tot 2 keer per 3 jaar. En gezien de recente prijsstijgingen is het in dit geval wel heel uitzonderlijk dat die actie er was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:27:
[...]

Wat begrijp je niet aan 'met verlies verkopen'? Dan doen winkels niet snel tenzij ze er voordeel mee behalen door bijvoorbeeld een target te raken (GSMeasy en Typhone vallen onder dezelfde vlag!)

Dit soort acties zie je 1 tot 2 keer per 3 jaar. En gezien de recente prijsstijgingen is het in dit geval wel heel uitzonderlijk dat die actie er was.
Denk het niet, de voorjaarsactie van Vodafone komt in mei zoals ieder jaar. bij 1 jaar abo 50% korting 6 maanden lang, 2 jaar lang eerste jaar 50% korting ;) :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
En dan nog komen die acties geenzins in de buurt van deze acties.

Nogmaals

Verkopen met verlies doen ze alleen om unieke redenen, die voorjaarsacties zijn reguliere acties.

Als voorbeeld:

Je zal bij zo een voorjaarsactie 2 maal 17-27 minder betalen in kosten voor je abbo 1 jarig, maar je zal wel 250 euro voor je toestel moeten bijlappen. Bij tweejarig ben je wel goedkoper uit (de huidige acties waren tenslotte ook puur 1 jarige acties), maar 2 jarig is mijn inziens sowieso nooit een echte actie maar naaierij, met huidige actie voor 1 jaar en daarna vrij en blij elke provider voor het 2e jaar simonly kunnen kiezen zal geheid nog ruim goedkoper uitkomen dan die zogeheten voorjaarsacties.

[ Voor 60% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 30-03-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
alwaysleft schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:32:
[...]

Denk het niet, de voorjaarsactie van Vodafone komt in mei zoals ieder jaar. bij 1 jaar abo 50% korting 6 maanden lang, 2 jaar lang eerste jaar 50% korting ;) :9~ O+
Wat bedoel je met verlies verkopen? Alles wat ze doen met deze acties is juist om meer winst te behalen.

Dus in welk rekeningplaatje zeg jij dat ze met verlies verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:34:
... met huidige actie voor 1 jaar en daarna vrij en blij elke provider voor het 2e jaar simonly kunnen kiezen zal geheid nog ruim goedkoper uitkomen dan die zogeheten voorjaarsacties.
Of als er volgend jaar weer een soortgelijke actie is gratis over op een nieuw flagship model >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ze maken uiteindelijk winst, maar de afzonderlijke deals worden 100% zeker geheid met verlies verkocht.

De reden dat ze alsnog winst maken is dat als ik 2000 orders met 100 euro per stuk verlies verkoop en zo dus 200.000 verlies maak, maar daardoor wel mijn target van 50.000 orders in de periode X tot en met X bereik ik over ALLE 50.000 orders nog eens een 'extra' 10 euro per aansluiting krijg van vodafone (omdat we dat contractueel hebben vastgesteld samen een jaar oid daarvoor) en daarmee dus alsnog 300.000 winst maak door de 'actie'.

Waarom geeft vodafone zo een beloning bij een target? Zodat een winkel meer zijn best doet vodafone te pushen ipv kpn bijvoorbeeld. En voor vodafone maakt die 10 euro extra per abbo niet zoveel uit, ze betalen liever 10tje meer uit voor 50k aansluitingen dan een dealer die zijn best doet voor kpn en dan voor vodafone maar 10k aansluitingen realiseert.

We hebben het hier over een grote jongen in europa he, de grootste actually. (Carphonewarehouse is moederbedrijf van beide websites geloof ik, ook eigenaar van thephonehouse en telefoonkopen etc geloof ik)

EDIT: Foutje, telefoonkopen hoort bij belcompany was van de macintosh groep en is nu van vodafone zelf
@golem hierboven: PRECIES! ;-)

[ Voor 14% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 30-03-2012 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
Heb gisteravond laat Typhone mn contract en dergelijke gemaild, maar orderstatus is nog niet veranderd. Telefonisch zijn ze vandaag niet bereikbaar en nu ik voor de zekerheid opnieuw mijn contract mail naar zowel contract@ .. als info@.. krijg ik bij beide e-mail adressen een automatische respond dat die server nu niet bereikbaar is. Hoop dus dat het goedkomt... gisteravond heb ik niet zo'n mail gehad dus ga ervanuit dat die goed is binnengekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaril
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-02 00:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
Erg jammer dat Typhone niks van zich laat horen. Zou toch fijn zijn als ze zouden zeggen of ze vandaag wel of niet beginnen met het verzenden van de telefoon.
Anders kan je hem nog ergens anders bestellen (en eventueel zelfs een paar dagen gebruiken en dan terugsturen via koop op afstand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

letskeepitsafe schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:58:
Erg jammer dat Typhone niks van zich laat horen. Zou toch fijn zijn als ze zouden zeggen of ze vandaag wel of niet beginnen met het verzenden van de telefoon.
Anders kan je hem nog ergens anders bestellen (en eventueel zelfs een paar dagen gebruiken en dan terugsturen via koop op afstand).
Staat toch op de website.. "verwachte levertijd binnen 3 werkdagen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:00:
[...]

Staat toch op de website.. "verwachte levertijd binnen 3 werkdagen"
Dat staat er al 3 dagen. ;)
Sinds vandaag is bekend geworden dat veel webshops de telefoon binnen hebben gekregen, allemaal sinds ongeveer een uur. De vraag is of Typhone die ook gekregen heeft en ze vandaag nog stuurt of dat pas na het weekend doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coolblue geeft aan op de website op voorraad net als studentmobiel ook via twitter met foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Ik heb dinsdag besteld via GSMeasy, en vandaag sms'jes gehad van Vodafone dat nummerverlenging geaccepteerd is! Nu maar afwachten tot wanneer ze gaan leveren. Hopelijk kan ik er dit weekend al mee spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
letskeepitsafe schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:02:
[...]

Dat staat er al 3 dagen. ;)
Sinds vandaag is bekend geworden dat veel webshops de telefoon binnen hebben gekregen, allemaal sinds ongeveer een uur. De vraag is of Typhone die ook gekregen heeft en ze vandaag nog stuurt of dat pas na het weekend doet.
Het gaat in ieder geval niet sneller door ze steeds te bellen of te vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
Soeski schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:06:
[...]

Een klein beetje druk zetten door te zeggen dat je anders toch op het laatste moment nog ergens anders die wel meteen kan leveren gaat bestellen kan misschien helpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Soeski schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:06:
[...]

Laten we afspreken dat we niet meer bellen of mailen.. hooguit via twitter!

Pagina: 1 ... 15 ... 36 Laatste

Let op:
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.

Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.