Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij komen uw pakket afleveren op 07-04-12

Helaas waarschijnlijk alleen het abo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:30
Heb vanmorgen via twitter een vraag gesteld aan Typhone maar volgens mij hebben ze er geen zin in vandaag. Klantenservice nummer werkt ook niet. Ik heb 2 dagen geleden besteld ze hadden het contract ontvangen enz maar heb geen bevesteging gehad dat alles in orde is of krijg je dat niet?

[ Voor 6% gewijzigd door DM89 op 30-03-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:08:
Wij komen uw pakket afleveren op 07-04-12

Helaas waarschijnlijk alleen het abo
Wie is dit?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deeph
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-12-2023
welke verkoper grapjas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSMEasy.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:36
Meulendijks89 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:09:
Heb vanmorgen via twitter een vraag gesteld aan Typhone maar volgens mij hebben ze er geen zin in vandaag. Klantenservice nummer werkt ook niet. Ik heb 2 dagen geleden besteld ze hadden het contract ontvangen enz maar heb geen bevesteging gehad dat alles in orde is of krijg je dat niet?
@Typhone_NED wanneer verwachten jullie de HTC one X te gaan verzenden? #kannietwachten
Typhone @recemonster De eerste levering verwacht ik op 02-04-2012

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
SMS email? Mijn nummerbehoud is net goedgekeurt, maar zoiets heb ik niet gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
staffordniko schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:14:
[...]

SMS email? Mijn nummerbehoud is net goedgekeurt, maar zoiets heb ik niet gekregen.
Nee idd. En sws verstuurt GSMEasy via koerier, dus je zou het niet in een mail zomaar kunnen krijgen. Je word gebeld voor een afspraak namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-07-2024
Net contact gehad met studentmobiel. Voor beide kleuren geld dat ze niet voldoende toestellen hebben om alles uit te leveren. Abbo's die al actief zijn gaan voor, daarna losse toestellen.

Volgende levering zou dan volgende week zijn. Afwachten dus of er vandaag een verzend mail in mijn inbox zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 16:36
Krijg net deze mail :9
Beste Ruurdv,

Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.

Uw order (Ordernummer: ######) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 301 03 01.

Als u een bestelling met een totaalbedrag (toestelprijs + verzendkosten) van € 40,- incl. btw of meer, geplaatst heeft en het bedrag is niet vooraf per iDeal of overboeking voldaan, dan wordt uw bestelling onder rembours afgerekend. De postbode zal u bij aflevering van het pakket vragen het bedrag contant te voldoen. Let op: dit is vanzelfsprekend niet van toepassing op een aanschafbedrag van € 0,-. U hoeft in dat geval bij aflevering van het pakket niets aan de postbode te betalen.

Handige links en informatie over uw product:
- EWP My GSM Care verzekeringspakket (binnen 30 dagen na factuurdatum)
- Elektronische NL handleiding van de HTC One X
- Aftersales informatie over garantie en reparatie van uw toestel

Wij wensen u veel plezier met uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Edit: heb mijn bestelling geplaatst op 2 maart en nummerbehoud is een paar dagen geleden goedgekeurd.

[ Voor 4% gewijzigd door ruurd v. op 30-03-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruurd v. schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:21:

[...]

Edit: heb mijn bestelling geplaatst op 2 maart en nummerbehoud is een paar dagen geleden goedgekeurd.
Wanneer had jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
ruurd v. schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:21:

[...]

wuuuuut gefeliciteerd ik denk dat je de eerste bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnolia61
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-03 00:12
naar welke provider ben je overgestapt, want ik heb het idee dat niet elke provider een sms stuurt wanneer het nummerbehoud is geregeld. Hoop ook echt dat mijn bestelling (van 26 maart, KPN, zwarte One X) ook vandaag nog de deur uitgaat bij studentmobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Meer mensen die van typhone nog geen bevestiging binnen hebben dat ze de contracten uberhaupt hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:29:
Meer mensen die van typhone nog geen bevestiging binnen hebben dat ze de contracten uberhaupt hebben ontvangen?
Ja, heb alles verzonden maar geen reactie gehad. Ik ga er gewoon vanuit dat het voor 15.00 is ontvangen en dat er niks aan de hand is. Heb 2 e-mails verzonden en 2 tweets en telefonisch zijn ze niet bereikbaar dus heb mijn best gedaan.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 16:36
magnolia61 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:29:
naar welke provider ben je overgestapt, want ik heb het idee dat niet elke provider een sms stuurt wanneer het nummerbehoud is geregeld. Hoop ook echt dat mijn bestelling (van 26 maart, KPN, zwarte One X) ook vandaag nog de deur uitgaat bij studentmobiel
Ben overgestapt van T-Mobile naar Vodafone. Kreeg de 27ste te horen dat studentmobiel mijn contract had aangevraagd, en dezelfde dag een sms van vodafone dat nummerbehoud was aangevraagd bij t-mobile. De 28ste weer een sms met goedkeuring, dus al met al erg snel geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

verzonden door gsmwijzer.nl woei!

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
aardbeix15 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:37:
verzonden door gsmwijzer.nl woei!
Aaaah, ik zag GSM, ik dacht "GSMEASYYYY". Maar helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:45:
Ze maken uiteindelijk winst, maar de afzonderlijke deals worden 100% zeker geheid met verlies verkocht.

De reden dat ze alsnog winst maken is dat als ik 2000 orders met 100 euro per stuk verlies verkoop en zo dus 200.000 verlies maak, maar daardoor wel mijn target van 50.000 orders in de periode X tot en met X bereik ik over ALLE 50.000 orders nog eens een 'extra' 10 euro per aansluiting krijg van vodafone (omdat we dat contractueel hebben vastgesteld samen een jaar oid daarvoor) en daarmee dus alsnog 300.000 winst maak door de 'actie'.

Waarom geeft vodafone zo een beloning bij een target? Zodat een winkel meer zijn best doet vodafone te pushen ipv kpn bijvoorbeeld. En voor vodafone maakt die 10 euro extra per abbo niet zoveel uit, ze betalen liever 10tje meer uit voor 50k aansluitingen dan een dealer die zijn best doet voor kpn en dan voor vodafone maar 10k aansluitingen realiseert.

We hebben het hier over een grote jongen in europa he, de grootste actually. (Carphonewarehouse is moederbedrijf van beide websites geloof ik, ook eigenaar van thephonehouse en telefoonkopen etc geloof ik)

EDIT: Foutje, telefoonkopen hoort bij belcompany was van de macintosh groep en is nu van vodafone zelf
@golem hierboven: PRECIES! ;-)
Oke, ik snap hem. Maar nu ben ik mooi een dag te laat. Wanneer waren ze begonnen met deze acties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:29:
Jep.

Ik heb vanacht besteld en net om 14.20 het contract e.d. doorgemaild.
Op de valreep dus. :)
Nog niets gehoord maar ik merk t wel.
Zal daar wel gekkehuis zijn op t moment.
Ik heb er ook niet zo'n haast mee allemaal.
Als het maar doorgaat, anders zou t wel jammer zijn idd.

Maargoed......geduld.

Cashback bij directkorting.com is ook goed verwerkt en daar staat nu de 5 euro al klaar, en de 20 euro in de wachtrij.

Nu kan ik alleen maar hopen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Studentmobiel.nl heeft hem los nu op voorraad, de zwarte! 557 euro inclusief verzendkosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-07 14:45
Centralpoint zegt 50 stuks per kleur op voorraad te hebben. 559 euro en volgende dag in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
letskeepitsafe schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:45:
Centralpoint zegt 50 stuks per kleur op voorraad te hebben. 559 euro en volgende dag in huis.
50 stuks, ook weinig :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
letskeepitsafe schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:45:
564 euro inclusief verzendkosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
Studentmobiel: Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.

Los besteld op maandag 26 maart. Ter info. Toch fijn dat TNT ook levert op zaterdag. Of zal hij maandag pas komen omdat hij bij TNT nog verwerkt moet worden?

[ Voor 33% gewijzigd door InxidiousX op 30-03-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
InxidiousX schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:55:
Studentmobiel: Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.

Los besteld op maandag 26 maart. Ter info. Toch fijn dat TNT ook levert op zaterdag. Of zal hij maandag pas komen omdat hij bij TNT nog verwerkt moet worden?
Heb je morgen al gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Opvallend, op centralpoint.nl heeft nog niemand de one x besteld....Teveel mensen al op Typhone.nl en gsmeasy besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
Opzich logisch. Als je bij pdashop bestelt voor 22.30 is hij ook morgen in huis :)

Alvast voor degene die het aangaat, veel plezier morgen. Gordijnen dicht en deur op slot :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand hem ergens gratis met verlenging websmart 100 2jr ziet, laat het me weten :D Anders eis ik die prijs wel in de vodafone winkel of aan de telefoon :P

Een vriend van mij raadde me aan vodafone te bellen en m'n abo op te zeggen, vervolgens wordt je naar de winback afdeling gestuurd, die wel de macht hebben je goede aanbiedingen te geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:14:
Als iemand hem ergens gratis met verlenging websmart 100 2jr ziet, laat het me weten :D Anders eis ik die prijs wel in de vodafone winkel of aan de telefoon :P

Een vriend van mij raadde me aan vodafone te bellen en m'n abo op te zeggen, vervolgens wordt je naar de winback afdeling gestuurd, die wel de macht hebben je goede aanbiedingen te geven :P
Als jij maandelijks 50 euro over je bundel heen belt krijg je een goede aanbieding, anders niet.

Afdeling retentie heet het geloof ik overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:14:

In de Vodafone winkel kon ik het toestel krijgen voor 20 euro voor 2 jaar verlenging BSW Smart 100, dus met wat meer moeite moet je dat wel naar 0 krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Dankzij die idiote actie van typhone en gsmeasy zullen er veel potentiele S3 kopers gelokt zijn. Zou dat met opzet zijn gedaan?

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-02-2024
Wanneer zouden de providers gaan leveren denk je? Als daar is besteld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bestelling bij Studentmobiel i.c.m. een T-Mobile abo (geen nummerbehoud, geen verlenging) van de 18de is ook verzonden! Morgen maar eens mezelf opsluiten ;-).

Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.

Uw order (Ordernummer: #######) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 301 03 01.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 15:00
Net Coolblue gesproken, hij is morgen ook daadwerkelijk in de shop te krijgen, vandaag nog niet. Hij gaf wel aan dat het storm liep met de orders en de kans groot is dat ie morgen ook direct uitverkocht is.
Heb hem dan ook maar meteen gereserveerd met aboverlenging, vanaf 14 uur kan ik hem ophalen (bezorgen kon ook, maar dan had ik het risico dat hij pas laat bezorgd werd en in de middag ben ik niet thuis. We willen morgen wel spelen natuurlijk hè).
Heb de witte besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:16:
[...]

Als jij maandelijks 50 euro over je bundel heen belt krijg je een goede aanbieding, anders niet.

Afdeling retentie heet het geloof ik overigens.
Dat heeft T-mobile ook. Ik had m'n abo per 27 april opgezegd omdat ik flexibel wou zijn ivm nummerbehoud en werd redelijk vlot gebeld door de afdeling opzeggingen om te vragen waarom ik weg ging bij T-mobile. Die meneer gaat me 10 april nog terugbellen om te vertellen wat ze kunnen aanbieden maar ik geloof nooit dat ze tegen die huidige aanbieding op kunnen... :+
Maar hij vertelde wel dat ze idd betere aanbiedingen kunnen doen dan de afdeling verlengingen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 00:07
Orderstatus gewijzigd naar verzonden! Had besteld bij studentmobiel, op 23 maart. Nieuw KPN abbonement met nummerbehoud. I am excited :D Hopelijk dat die er morgen dan is haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnolia61
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-03 00:12
Studentmobiel - besteld op 26 maart, nieuw abo KPN, zwarte One X,
Uw order is per TNT Post aan u verzonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denzis schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:21:
Dankzij die idiote actie van typhone en gsmeasy zullen er veel potentiele S3 kopers gelokt zijn. Zou dat met opzet zijn gedaan?
Wel een voordeel voor die potentiele S3 kopers... hebben ze ook eens een goed toestel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Jammer genoeg mag je die Groupon Deal voor de Phone House (€120 waardebon voor €20 e.d.) maar 1x gebruiken, anders was dat nog een mogelijkheid voor bestaande Vodafone klanten als die vouchers weer langs komen een keer.

(Bij Phonehouse ook dezelfde Vodafone abbo bestellen (1 jaar Smart 100) en dan de hoge toestelprijs afkopen met die Groupon vouchers.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een aantal posts nav een annuleringsmail zijn verwijderd. Het was loos alarm, dus om verdere paniek te voorkomen zijn deze weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Zojuist via de chat contact gehad met GSMeasy. Op mijn vraag naar de levertijd hadden ze te zeggen dat het er naar uit ziet dat de meeste/alle mensen komende week netjes hun toestel geleverd krijgen, met een kleine kanttekening dat hij het niet 100% kan garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
die kantekening is waarschijnlijk als (de importeur van) HTC niet genoeg toestellen kan leveren.
aangezien de One hét toestel is welke bij HTC het tij moet keren zal alles op alles gezet zijn om dat te voorkomen.
althans, ik zou dat doen :P
RoD schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:08:
[modbreak]Een aantal posts nav een annuleringsmail zijn verwijderd. Het was loos alarm, dus om verdere paniek te voorkomen zijn deze weggehaald.[/]
een vroege 1 april grap ?

[ Voor 31% gewijzigd door Shanquish op 30-03-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:03
Net contact gehad met GSMeasy,
Dus hier mijn gesprek voor alle wachtende onzekere GSMeasy klanten:
(Ik ben Arjan)
Hans:
wij verwachten de htc one x nog steeds a.s. maandag binnen te krijgeno
Hans:
over een 1e/2e levering is mij niets bekend, hoe bedoelt u dit?
Arjan:
Ik heb gehoord van andere mensen dat als je voor een bepaalde tijd had besteld dat je dan bij de 1e 'batch' zit en na die tijd zit je dan bij de 2e
Hans:
Ik weet daar niets over maar ik zal dit even navragen bij een collega. Moment.
Arjan:
danku zeer
Hans:
Ook mijn collega weet niets over verschillende batches helaas. Wij krijgen een flinke lading binnen maandag en proberen daar zoveel mogelijk klanten uit te leveren
Arjan:
Ja veel andere webwinkels hebben ze vandaag al binnengekregen dus ik dacht misschien jullie ook
Arjan:
Maar u weet niet ongeveer hoeveel toestellen er maandag binnenkomen?
Hans:
Misschien zijn ze wel binnen maar ik heb nog niets gehoord in ieder geval
Hans:
Ongeveer 400
Arjan:
En weet je ook ongeveer hoeveel bestellingen erzijn gemaakt voor de one x zwart?
Hans:
Dat mag ik helaas niet zeggen. Ik weet wel dat er zeer veel besteld is in ieder geval en dat bestellingen die bijvoorbeeld vandaag binnenkomen zeker niet uit deze 400 geleverd gaan worden

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ossie7
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09 09:37
Net na 35 minuten in de wacht iemand van typhone gesproken. Vanwege drukte kunnen ze niet alle contracten verwerken, maar als je het voor 15:00 hebt verstuurd komt alles in orde. En er was ook nog niet bekend wat de leverdatum zou zijn, wnt typhone heeft (als een van de weinige webshops blijkbaar) de telefoons nog niet binnen, maar er wordt verwacht dat ze volgende week komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arjan:
En weet je ook ongeveer hoeveel bestellingen erzijn gemaakt voor de one x zwart?
Hans:
Dat mag ik helaas niet zeggen. Ik weet wel dat er zeer veel besteld is in ieder geval en dat bestellingen die bijvoorbeeld vandaag binnenkomen zeker niet uit deze 400 geleverd gaan worden
Dat is belangrijke info. Dus van woensdag waarschijnlijk wel en wellicht nog van gisteren ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:25:
[...]

Dat is belangrijke info. Dus van woensdag waarschijnlijk wel en wellicht nog van gisteren ook?
Niet meer er in gaan lezen dan wat er staat. Overigens postte iemand eerder dit.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Nou met de man waar ik mee had gepraat wist niks over een '1e en 2e batch' en zijn collega's ook niet..

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:42
Net besteld bij pdashop omdat die hem morgen al kunnen leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

De eerste 100 bestellingen krijgen hem waarschijnlijk morgen al ( alleen zwarte kleur ). De rest volgt in de loop van de week. Bron GSMEASY :9

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik zat bij de eerste 100, maar toen kwam die prijsvermindering van €89,- bijbetalen naar €0 :( Toen hebben ze mijn order opnieuw aangemaakt en was ik ineens zo'n 280 ordernummers hoger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-07 14:45
Stel je hebt een order lopen bij typhone die dus pas volgende week een keer binnenkomt zo te horen en je bestelt ondertussen al elders de telefoon los om hem morgen in huis te hebben.
Je gebruikt daarna de koop op afstand regeling om die losse telefoon weer terug te sturen, maar in plaats van die telefoon terug te sturen stuur je de nog in doos zittende die je van typhone hebt gekregen ergens volgende week.
Dat moet technisch gezien toch kunnen? Of krijg je last met IMEI nummers of iets dergelijks? (er van uitgaande dat de serienummer niet op de factuur staat van de webshop waar je het toestel los koopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:42
letskeepitsafe schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:45:
Stel je hebt een order lopen bij typhone die dus pas volgende week een keer binnenkomt zo te horen en je bestelt ondertussen al elders de telefoon los om hem morgen in huis te hebben.
Je gebruikt daarna de koop op afstand regeling om die losse telefoon weer terug te sturen, maar in plaats van die telefoon terug te sturen stuur je de nog in doos zittende die je van typhone hebt gekregen ergens volgende week.
Dat moet technisch gezien toch kunnen? Of krijg je last met IMEI nummers of iets dergelijks? (er van uitgaande dat de serienummer niet op de factuur staat van de webshop waar je het toestel los koopt).
Volgens mij zitten er wel degelijk imei nummers enzo op de doos dus denk dat dat niet gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 10:31
Afgezien van het feit dat het gewoonweg niet in de haak is, registreren zij absoluut het IMEI nummer van het toestel dat ze je toezenden. Dus; daar ga je niet mee weg komen. Bizar om te lezen hoe ver mensen willen gaan om het toestel een paar dagen eerder te hebben!
Ik ben ook nieuwsgierig en hoop dat hij snel komt, maar kom op; het is een telefoon die hetzelfde doet als je huidige... grotendeels dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit gaat je niet lukken, Typhone stuur je dus een telefoon terug die ze niet geleverd hebben. Dit is inderdaad te controleren op IMEI en Serienummers.

Typhone zal dus ook nooit accoord gaan met een dergelijke actie....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ik twijfel echt als ik op typhone zal wachten met 1 jaar abo of bij coolblue zal bestellen met 2 jaar abo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 10:31
Meulendijks89 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:00:
Ik twijfel echt als ik op typhone zal wachten met 1 jaar abo of bij coolblue zal bestellen met 2 jaar abo :(
Doe nou maar 1 jaar... anders sla je jezelf voor je kop volgend jaar bij de HTC One X HD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
NeoMe schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:36:
[...]

De eerste 100 bestellingen krijgen hem waarschijnlijk morgen al ( alleen zwarte kleur ). De rest volgt in de loop van de week. Bron GSMEASY :9
Alleen losse bestellingen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Soeski schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:01:
[...]

Doe nou maar 1 jaar... anders sla je jezelf voor je kop volgend jaar bij de HTC One X HD :P
1 Jaar is in elk geval beter. Zeker kwa prijs

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knappert_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-08 19:49
''Arjan:
Ja veel andere webwinkels hebben ze vandaag al binnengekregen dus ik dacht misschien jullie ook
Arjan:
Hans:
Misschien zijn ze wel binnen maar ik heb nog niets gehoord in ieder geval.''

Hieruit maak ik op dat ze ze al wel binnen hebben. Als typhone de grootste in nederland is, zoals zij beweren, dan mag je daar wel van uit gaan. Denk dat ze intern dit hebben afgesproken zodat ze in het weekend even kunnen door werken. Of in ieder geval minder telefoontjes binnen krijgen met of die er toevallig al is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Denzis schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:02:
[...]

1 Jaar is in elk geval beter. Zeker kwa prijs
Klopt maar heb echt een nieuwe telefoon nodig en typhone laat niet veel weten krijg geen email of niks pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
knappert_ schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:02:
''Arjan:
Arjan:
Hans:
Misschien zijn ze wel binnen maar ik heb nog niets gehoord in ieder geval.''

Hieruit maak ik op dat ze ze al wel binnen hebben. Als typhone de grootste in nederland is, zoals zij beweren, dan mag je daar wel van uit gaan. Denk dat ze intern dit hebben afgesproken zodat ze in het weekend even kunnen door werken. Of in ieder geval minder telefoontjes binnen krijgen met of die er toevallig al is.
Dit is GSMeasy he

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knappert_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-08 19:49
Aaah oke, naja, zal wel t zelfde voor gelden. Ook een vrij grote web winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Gloeiende, ik wil m'n One X :( Maar GSMEasy is alweer gesloten en ik heb nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:36
Meulendijks89 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:00:
Zonde om het los te kopen. Gewoon een paar dagen geduld hebben. Is prachtig om te hebben maar zoals met alle nieuwe dingen met een paar dagen is hij al minder bijzonder. Nu heb je wat langer voorpret en dat is meestal het leukste onderdeel, nou ja buiten het uitpakken dan.

Kijk een paar dagen niet in dit forum en je wordt weer rustig en ontspannen. Wat al was geschreven het is maar een een telefoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasez
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 11:21
Fijntjes heb een reactie gehad van Typhone, mijn order is bevestigd en ik krijg mijn 22 euro teruggestort :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet gebeld door Smartphoneshop, kunnen morgen de One X komen bezorgen. Helaas moet ik werken dus word het alsnog maandag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
Wil iemand die bij Typhone heeft besteld en al wél reactie (bevestiging ontvangen contract) heeft gekregen hier reageren met evt ordernummer?

Ik heb gisteravond laat (tegen 12 uur) m'n contract naar ze gestuurd, geen reactie. Vandaag voor de zekerheid tegen 14u nog een keer verstuurd en om leesbevestigin gevraagd, en die e-mail is gelezen tegen half 5. Ga er dus vanuit dat ze ook m'n contract van gisteravond al lang gelezen hebben dan, maar nog steeds geen bevestigin. Wil graag wat gaan bestellen aan accessoires, maar beetje riskant als ik nog niets zeker weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Laatst online: 15-08 07:42
Ik kreeg gisteren eergisteren bevestiging van ontvangst en vandaag was het goed gekeurd

[ Voor 11% gewijzigd door Powrot op 30-03-2012 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Powrot schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:44:
Ik kreeg gisteren bevestiging van ontvangst en vandaag was het goed gekeurd
Same here. Half uurtje geleden goedkeuring gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:14

BPP

Gisteravond rond 7 uur bevestiging van ontvangst en nog geen goedkeuringsmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
En wanneer hebben jullie t verstuurd?
Ik heb dus gisteravond tegen 12 uur verstuurd en nog geen bevestiging van ontvangst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Laatst online: 15-08 07:42
Lijkt me wel normaal, kzou nog een dagje wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:35
Ja hoor, gister om 13.50 besteld, daarna contract ingevuld en opgestuurd, om 19.10 mail dat contract was ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cORT3X
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 20:03
Woensdag besteld en woensdag contract via de email gestuurd.
Donderdag ontvangst bevestiging gekregen.
En vandaag goedkeuring van contract gehad. (vergeten te melden)
Zojuist aantal mails ontvangen dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd en dat ze de bestelling af gaan ronden :)

[ Voor 13% gewijzigd door cORT3X op 30-03-2012 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Wij hebben uw aanvraag ingediend bij Vodafone. Helaas hebben zij de aanvraag afgewezen. Wat de reden hiervan is, is door privacyredenen niet bekend bij ons.

Heb ik weer? heel vreemd dit want ik heb 2 weken geleden ook een abo afgesloten bij typhone met vodafone voor mijn vriendin en wel op mijn naam :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54
Meulendijks89 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:50:
Wij hebben uw aanvraag ingediend bij Vodafone. Helaas hebben zij de aanvraag afgewezen. Wat de reden hiervan is, is door privacyredenen niet bekend bij ons.

Heb ik weer? heel vreemd dit want ik heb 2 weken geleden ook een abo afgesloten bij typhone met vodafone voor mijn vriendin en wel op mijn naam :S
meende dat er minstens 1-3 maanden tussen 2 aanvragen moet zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
(jarig!)
ik ben ook afgewezen door Vodafone , had hem besteld bij gsmeasy , heb al 2 abbo bij Vodafone lopen , dus waarschijnlijk doen ze moeilijk als je er 3 op je naam wilt , jammer nu ga ik hem maar los bestellen

ik las trouwens dat sommige van jullie er al mee gespeeld hadden bij belcompany konden ze ook al een prijs noemen hoeveel die daar gaat kosten , als ik op de site kijk dan staat er nog niks over in

[ Voor 32% gewijzigd door indofk op 30-03-2012 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 16:13
Voor de mensen in de Liemers: vanaf morgen zijn de One X's te koop bij de Phone House in Zevenaar, dus mocht je er nog één willen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
(jarig!)
hoeveel kost ie bij de phone house dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
indofk schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:54:
ik ben ook afgewezen door Vodafone , had hem besteld bij gsmeasy , heb al 2 abbo bij Vodafone lopen , dus waarschijnlijk doen ze moeilijk als je er 3 op je naam wilt , jammer nu ga ik hem maar los bestellen

ik las trouwens dat sommige van jullie er al mee gespeeld hadden bij belcompany konden ze ook al een prijs noemen hoeveel die daar gaat kosten , als ik op de site kijk dan staat er nog niks over in
Aah serieus zit ik dus misschien voor niets te wachten....
Ik heb ook al 2 abbo's via Vodafone lopen, nouja ik hoop dat het wordt goedgekeurd anders kan ik net zo goed nu via Coolblue bestellen..

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Over 30min heb ik het toestel :*) :D
Rij nu naar rotterdam toe, naar PDAshop.nl
_/-\o_

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen ongelukken maken he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
Schrijf maar een leuke review!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 09:13
Grats:)

Ik had net vodafone nog maar even gebeld over mijn pre-order via hun website (Verlenging), en ze wisten mij te vertellen dat het nog niet bekend was wanneer de HTC One X geleverd zou worden bij hun.
Vertel ik de vriendelijke dame aan de telefoon: ze zijn vandaag al uitgekomen op sommige plekken, en de leverdatum is 2 april. toen zei ze dat dat wel kon kloppen -___-.

Vervolgens zei ze dat de verwachte levering tot 2 weken is.

Lekker geïnformeerd zijn ze daar bij vodafone.
Hier komt ook nog eens bij dat ik mijn order niet eens fatsoenlijk kan volgen (heb nooit een verwachte leverdatum gekregen, en de order staat ongewijzigd sinds 15 maart).

Ik hoop dus dat ik snel wat hoor want mijn nieuwe abo was diezelfde 15 maart nog in gegaan.

In ieder geval veel plezier met de One X voor de mensen die hem hebben xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Laatst online: 23:55
Ik was net bij de vodafone winkel in den Bosch en daar zei de jongen dat hij as maandag binnen zou komen en dan dan ook de nieuwe goede actie zou moeten starten....
Hij had het zelfs over nieuwe abonnementsvormen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 23:27
Maffo schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 18:21:
Grats:)

Ik had net vodafone nog maar even gebeld over mijn pre-order via hun website (Verlenging), en ze wisten mij te vertellen dat het nog niet bekend was wanneer de HTC One X geleverd zou worden bij hun.
Vertel ik de vriendelijke dame aan de telefoon: ze zijn vandaag al uitgekomen op sommige plekken, en de leverdatum is 2 april. toen zei ze dat dat wel kon kloppen -___-.

Vervolgens zei ze dat de verwachte levering tot 2 weken is.

Lekker geïnformeerd zijn ze daar bij vodafone.
Hier komt ook nog eens bij dat ik mijn order niet eens fatsoenlijk kan volgen (heb nooit een verwachte leverdatum gekregen, en de order staat ongewijzigd sinds 15 maart).

Ik hoop dus dat ik snel wat hoor want mijn nieuwe abo was diezelfde 15 maart nog in gegaan.

In ieder geval veel plezier met de One X voor de mensen die hem hebben xD
Zelfde situatie maar dan sinds 18 maart. Ik had graag bij Studentmobiel besteld maar die zetten je af bij verlenging. Ongeinformeerde helpdesk terzijde gok ik wel dat ze volgende week beginnen met uitleveren.

[ Voor 4% gewijzigd door Cilph op 30-03-2012 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ossie7
kreeg nu pas (20 uur na bestellen) een geautomatiseerde mail van typhone dat mijn contract is ontvangen. Nog steeds is het contract niet op juistheid gecontroleerd of goedgekeurd door vodafone. Iedereen die gister na ~22:00 heeft besteld gaat dus over het weekend heen (er van uitgaande dat typhone alles chronologisch afhandelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Laatst online: 27-08 22:56
superericje schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 18:36:
Ik was net bij de vodafone winkel in den Bosch en daar zei de jongen dat hij as maandag binnen zou komen en dan dan ook de nieuwe goede actie zou moeten starten....
Hmm interessant, die ga ik even in de gaten houden. Bedankt.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh dat is interessant om te horen! Aangezien ik als verlenger buiten de boot heb gevist met de mooie acties.

Afgelopen woensdag werd mij in de Vodafone winkel in Groningen verteld dat alles 1 april bij het hoofdkantoor binnenkomt, en dat ze om hun eigen administratieve redenen pas 5 a 6 dagen later alles in de winkels hebben liggen.

Maar dit stond allemaal niet 100% vast volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
ossie7 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 18:40:
kreeg nu pas (20 uur na bestellen) een geautomatiseerde mail van typhone dat mijn contract is ontvangen. Nog steeds is het contract niet op juistheid gecontroleerd of goedgekeurd door vodafone. Iedereen die gister na ~22:00 heeft besteld gaat dus over het weekend heen (er van uitgaande dat typhone alles chronologisch afhandelt)
Ik heb niet het idee dat het chronologisch wordt afgehandeld. Mijn bestelling was eergisteren, maar ik heb nog geen goedkeuring gekregen. Desondanks hebben mensen die na mij hebben besteld al wel die bevestiging gekregen.

Het kan ook zo zijn dat ze gewoon geen bevestiging van goedkeuring sturen, want Vodafone heeft me al een smsje gestuurd dat ze mijn aanvraag tot nummerbehoud hebben ontvangen en wachten op reactie van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54
kreeg net de bevestiging dat vodafone de bestelling heeft geacepteerd bij typhone. echter nog geen mail.

Volgens mij worden dit soort goedkeuringen door amp-logistics ingevoerd welke werktijden hebben tot 21:00 dus er is nog tijd voor diegenen die wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 09:13
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 18:42:
[...]

Oh dat is interessant om te horen! Aangezien ik als verlenger buiten de boot heb gevist met de mooie acties.

Afgelopen woensdag werd mij in de Vodafone winkel in Groningen verteld dat alles 1 april bij het hoofdkantoor binnenkomt, en dat ze om hun eigen administratieve redenen pas 5 a 6 dagen later alles in de winkels hebben liggen.

Maar dit stond allemaal niet 100% vast volgens mij.
Cilph schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 18:40:
[...]

Zelfde situatie maar dan sinds 18 maart. Ik had graag bij Studentmobiel besteld maar die zetten je af bij verlenging. Ongeinformeerde helpdesk terzijde gok ik wel dat ze volgende week beginnen met uitleveren.
Het zou wel mooi zijn als de vodafone medewerkster die ik aan de lijn had echt onwetend was en dat vodafone ze wel zelf volgende week kan versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
1) Die nieuwe goede actie zal vrijwel zeker alleen voor nieuw abonnees gelden.
2) Nieuwe abonnementsvormen verwacht ik weinig goeds van; hooguit die bekende actie van 6 of 12 maanden zoveel procent korting; of op z'n slechts een verslechtering van kosten/voorwaarden (zoals het de laatste tijd gaat bij providers).

Hou het zelf dus - als Vodafone klant - in de gaten, maar ik verwacht er weinig goeds van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Bij 1-jarig 65 min/sms is het nu 450,- bijbetalen...ghehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaa dat zijn grote verschillen héhé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ossie7
NeoMe schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 18:57:
bij het abbo dat ik heb gekocht (bsw 100 1j) is de toestelprijs van gratis naar €260 gestegen. Ben heel blij dat ik gister nog op tijd dit topic zag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ossie7 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:00:
[...]

bij het abbo dat ik heb gekocht (bsw 100 1j) is de toestelprijs van gratis naar €260 gestegen. Ben heel blij dat ik gister nog op tijd dit topic zag :)
Bij Typhone besteld. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2012 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
NeoMe schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 18:57:
:D Dat is fijn, topic loopt als de mensen hier zeg, dagje werken en hop 300 nieuwe berichten.... :9
Gisterenmidag pas m'n contract naar Typhone teruggestuurd, ingevuld en wel, 2 uur later was die
'ontvangen' en vandaag net zoals nog tientallen anderen ook contract wat goedgekeurd was, erg fijn...

En nu wachten op het toestel, dat zie ik wel een keer verschijnen, komt vast en zeker goed :)
De eersten hebben 'm al denk, of vanavond... Dus kan mooi wat eerste Tweakers-previews lezen >:)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1 ... 16 ... 36 Laatste

Let op:
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.

Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.