Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:57
Toch maar geannuleerd en opnieuw besteld bij typhone, ik had namelijk de zwarte besteld zag ik net, in plaats van de witte! En wil niet het risico lopen dat het fout zou kunnen gaan als je dit telefonisch regelt met de klantenservice;)

Nu dus een nieuwe order gedaan bij typhone; het ordernummer is echter 10K hoger dan die van woensdag... Er zijn dus in 2 dagen 10K orders gedaan als dit linear gaat! Dat is volgens mij echt een record!;)

Goed bezig mensen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakani-cihan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-04-2022
gabn88 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 08:49:
Toch maar geannuleerd en opnieuw besteld bij typhone, ik had namelijk de zwarte besteld zag ik net, in plaats van de witte! En wil niet het risico lopen dat het fout zou kunnen gaan als je dit telefonisch regelt met de klantenservice;)

Nu dus een nieuwe order gedaan bij typhone; het ordernummer is echter 10K hoger dan die van woensdag... Er zijn dus in 2 dagen 10K orders gedaan als dit linear gaat! Dat is volgens mij echt een record!;)

Goed bezig mensen! ;)
Er is behalve de HTC one X nog genoeg andere acties van vodafone. Dus wees maar gerust dat die 10k, als het dan de aantal orders betreft, dat het niet allemaal HTC One X zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 22:52
En ze zijn leverbaar in Duitsland:
http://www.phonearena.com...ne+Arena+-+Latest+News%29

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Ik vraag me af, aangezien je, je huidige abbo kan afkopen http://help.vodafone.nl/c...created=&p_accessibility=

Zou het dan mogelijk zijn om zeg maar nu mijn abbo af te kopen met een maand opzeg termijn en alsnog nummerbehoud te activeren? Ik wilde typhone bellen maar krijg telkens een bezet nummer. Ik heb gistermiddag besteld

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
Ik ben gisteren naar de Vodafone winkel in Goes gegaan, ik wilde graag wat informatie over het Smart abonnement waarbij je volgens hier voorheen geplaatste berichten maar 50 - 75 euro bij hoefde te betalen voor het toestel bij een verlenging.

Daar hadden ze echter totaal geen idee waar ik het over had, er was nog geen toestel dus ze konden ook nog niks zeggen over de aanbiedingen. Na doorvragen hebben ze toch in het systeem gekeken, en stond er dat er bij een 1 jarige verlenging naar een Smart 100 abonnement toch nog 275 euro bijbetaald moest worden...

Vanwaar dit gigantische verschil in Vodafone winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-06 00:29
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 00:49:
Huh? GSM Easy? BSN nummer? Moet je dan ergens je BSN opgeven...? Daar heb ik nog NOOIT van gehoord bij mobiele providers.
Nee, dat kan ook niet zomaar lijkt me...

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-09 16:44
xV0rtexx schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:29:
[...]

Nee, dat kan ook niet zomaar lijkt me...
Nee inderdaad. Het ging erom dat je bij het bestellen je documentnummer van je identiteitsbewijs moet invullen. Sommigen hebben ipv dat te doen, hun BSN daar ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Denzis schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:14:
Ik vraag me af, aangezien je, je huidige abbo kan afkopen http://help.vodafone.nl/c...created=&p_accessibility=

Zou het dan mogelijk zijn om zeg maar nu mijn abbo af te kopen met een maand opzeg termijn en alsnog nummerbehoud te activeren? Ik wilde typhone bellen maar krijg telkens een bezet nummer. Ik heb gistermiddag besteld
Ze zijn nog niet echt wakker daar, hing eerst met de fax aan de lijn dus ik ook niet hahaha. Maar het gewone nummer is inderdaad bezet, denk dat ze nog even moeten opstarten ;) Zullen wel een kleine vergadering hebben gehad na al dat XTC One X geweld :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
Is het mogelijk om gewoon een nieuw Vodafone abo te nemen als je al een Vodafone abo hebt? Ik ben niet super gehecht aan mijn nummer, dus een nieuw nummer maakt niet uit.

Mijn huidige abo bij Vodafone liep in december al af, dus opzeggen moet geen probleem zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:09
[b][message=37955555,noline]c....... Na doorvragen hebben ze toch in het systeem gekeken, en stond er dat er bij een 1 jarige verlenging naar een Smart 100 abonnement toch nog 275 euro bijbetaald moest worden...

Vanwaar dit gigantische verschil in Vodafone winkels?
Klopt.... ik heb dit gevraagd bij de webcare van vodafone via twitter...
kreeg als reactie:

Dat is zeker jammer :(, maar onze aanbiedingen veranderen continu. Houdt deze in de gaten als er nu niks tussen zit! ^RR
inderdaad dus ook een BEETJE jammere reactie.... Ze kijken liever naar mensen die via de voordeur naar binnen komen, maar wie er via de achterdeur vertrekken boeit ze voor geen meter... (en ik zit al 12 jaar bij deze club..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
coendeurloo schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:47:
Is het mogelijk om gewoon een nieuw Vodafone abo te nemen als je al een Vodafone abo hebt? Ik ben niet super gehecht aan mijn nummer, dus een nieuw nummer maakt niet uit.

Mijn huidige abo bij Vodafone liep in december al af, dus opzeggen moet geen probleem zijn toch?
Ja dat kan. Dat is ook al meerdere keren gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:07
superericje schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:47:
[...]

Klopt.... ik heb dit gevraagd bij de webcare van vodafone via twitter...
kreeg als reactie:

Dat is zeker jammer :(, maar onze aanbiedingen veranderen continu. Houdt deze in de gaten als er nu niks tussen zit! ^RR
inderdaad dus ook een BEETJE jammere reactie.... Ze kijken liever naar mensen die via de voordeur naar binnen komen, maar wie er via de achterdeur vertrekken boeit ze voor geen meter... (en ik zit al 12 jaar bij deze club..)
Dit moet je ook zien als een actie van typhone en gsmeasy, de prijzen bij vodafone zelf zullen straks zodra ze hem zelf aanbieden niet verschillen volgens hun belofte.
Die bedrijven krijgen nu eenmaal een bonus voor het binnenhalen van nieuwe klanten, waardoor ze dit soort acties kunnen voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06
Zojuiste een mail van typhone gekregen dat alles is goedgekeurd door Vodafone en dat me bestelling zsm wordt opgestuurd! _/-\o_

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-08 18:04
Gisteren Vodafone gemaild wanneer ze de One verwachten, net reactie teruggehad dat ze nog niet op voorraad zijn. Op 12-3 al de order geplaatst dus ik neem aan bij de eerste verzending te zitten. Iemand hier enig idee wanneer Vodafone ze gaat krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ossie7
  • Laatst online: 11-09 09:37
terrorvogel schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:13:
Zojuiste een mail van typhone gekregen dat alles is goedgekeurd door Vodafone en dat me bestelling zsm wordt opgestuurd! _/-\o_
Hoe laat heb jij gister besteld? Ik zit namelijk nog te wachten en de tijd begint te dringen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
ossie7 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:20:
[...]
Hoe laat heb jij gister besteld? Ik zit namelijk nog te wachten en de tijd begint te dringen :p
Ik had woensdag om ongeveer 16:00 besteld. Kreeg gisterochtend bericht dat ze mijn contract hadden ontvangen. Gistermiddag kreeg ik een sms van Vodafone dat me nummerbehoud was geaccepteerd. Nu net kreeg ik dus bericht van typhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister avond besteld, nog geen bericht uiterraard :) komt wel hoop ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ossie7
terrorvogel schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:23:
[...]

Ik had woensdag om ongeveer 16:00 besteld. Kreeg gisterochtend bericht dat ze mijn contract hadden ontvangen. Gistermiddag kreeg ik een sms van Vodafone dat me nummerbehoud was geaccepteerd. Nu net kreeg ik dus bericht van typhone.
Okay, ik heb gister om 21:00 besteld en hoop dat ze het contract goedkeuren (of uberhaupt bevestigen) voor 15:00 vandaag anders verlopen de actie voorwaarden. =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trabbie_
  • Laatst online: 13:54
Het lijk mij als jij het contract voor 15:00 uur hebt opgestuurd jou niks te verwijten valt. Er staat ook duidelijk in de mail dat je het voor 15:00 uur moet opsturen. Waarschijnlijk dit tijdstip zodat ze nog tijd hebben om de contracten vandaag te verwerken. Maar zeer waarschijnlijk krijg je hem wel voor 15:00 uur, het gaat aardig vlot bij Typhone volgens mij.

[ Voor 16% gewijzigd door Trabbie_ op 30-03-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
Ze zullen er wel mee bezig zijn! Je bent denk ik niet de enige die het daar heeft besteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
Als ik een Vodafone abo hebt dat ik kan verlengen, en bij Typhone een nieuw Vodafone abo kies, kan ik bij het bestellen kiezen voor nummerbehoud, maar dat kan toch niet als ik van Vodafone naar nieuw Vodafone abo ga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ossie7 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:25:
[...]

Okay, ik heb gister om 21:00 besteld en hoop dat ze het contract goedkeuren (of uberhaupt bevestigen) voor 15:00 vandaag anders verlopen de actie voorwaarden. =/
Dat zitten wij in dezelfde positie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
coendeurloo schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:27:
Als ik een Vodafone abo hebt dat ik kan verlengen, en bij Typhone een nieuw Vodafone abo kies, kan ik bij het bestellen kiezen voor nummerbehoud, maar dat kan toch niet als ik van Vodafone naar nieuw Vodafone abo ga?
voor de zoveelste keer correct en tevens juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Moeten ze wel even opnemen, nog steeds geen gehoor via het telefoonnummer.

Iedereen die de korting niet meteen terug ziet bij Directkorting.com, je kunt gewoon achteraf je gegevens doorsturen. Kreeg net dit bericht:

Het is belangrijk dat u niet eerder (kan tot een jaar zijn) via een andere website (prijsvergelijkers, collega cashback sites, google ads etc.) naar de aanbieder bent gegaan zonder hierna de cookies van uw pc te verwijderen.

We hebben dit heel goed en grondig uitgelegd in de voorwaarden en de helpdesk artikelen.

Heeft u wel via een collega website geklikt in het verleden? U kunt dan altijd proberen bij de collega website uw cashback te verkrijgen, zij kunnen misschien met uw hulp traceren of de aankoop bij hen is geregistreerd.

Stuurt u ons svp de volgende gegevens, wij zullen de vraag aan de winkelier voorleggen:
- transactienummer
- bestelnummer
- winkel vd aankoop
- tijdstip vd aankoop
- eventuele bevestigingsemail vd winkelier

Wij zoeken het altijd haarfijn voor u uit. Uw tevredenheid is ons succes!

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11-2015
Had iemand al gezien dat de leverdatum bij PDAshop.nl is gewijzigd van 05-04 in vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
rjvisje schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:28:
[...]

voor de zoveelste keer correct en tevens juist
Sorry, ik weet dat ik vervelend ben, maar bedoel je met 'correct' dat nummerbehoud wel of niet kan? Zou er niks geregeld kunnen worden vanuit Typhone? (aangezien de optie wel gegeven wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nielsepiels schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:29:
Had iemand al gezien dat de leverdatum bij PDAshop.nl is gewijzigd van 05-04 in vandaag?
Heb met net met coolblue (be) gebeld daar ik ook een One X in pre-order heb staan. Ze komen vandaag binnen en zouden maandag bij de klanten zijn.

400 stuks worden er bij hen aangeleverd voor circa 100 pre orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:31:
[...]

Heb met net met coolblue (be) gebeld daar ik ook een One X in pre-order heb staan. Ze komen vandaag binnen en zouden maandag bij de klanten zijn.

400 stuks worden er bij hen aangeleverd voor circa 100 pre orders.
Staat ook bij
Op werkdagen voor 22.30 uur besteld, morgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk FNZ daar hebben we wat aan! Dit zou waarschijnlijk dus ook bij de andere shops gebeuren, dat de klanten ze maandag krijgen (hoop ik ^^). Tevens is Typhone heeeel slecht bereikbaar via de tel, ik wordt niet doorverbonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Byanitor

PDAshop.be levert je bestelling op de volgende dagen:
Besteld voor 22.00 uur op: Geleverd op:
Maandag >Dinsdag
Dinsdag >Woensdag
Woensdag >Donderdag
Donderdag >Vrijdag
Vrijdag >Maandag

in het weekend leveren ze (in be althans) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Net even GSMEasy gebeld en ze gaan pas mensen bellen voor afspraak met de koerier als die telefoons echt binnen zijn. Waarschijnlijk Maandag dus!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:34:
@Byanitor

PDAshop.be levert je bestelling op de volgende dagen:
Besteld voor 22.00 uur op: Geleverd op:
Maandag >Dinsdag
Dinsdag >Woensdag
Woensdag >Donderdag
Donderdag >Vrijdag
Vrijdag >Maandag

in het weekend leveren ze (in be althans) niet.
Kijk, dat had ik even gemist. Thanks for the heads up! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige jammere is dat ze niet gisteren binnen waren, dan konden we er dit weekend al met aan de slagn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
coendeurloo schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:31:
[...]

Sorry, ik weet dat ik vervelend ben, maar bedoel je met 'correct' dat nummerbehoud wel of niet kan? Zou er niks geregeld kunnen worden vanuit Typhone? (aangezien de optie wel gegeven wordt)
Een nieuw contract bij je huidige provider met nummerbehoud is per definitie alleen mogelijk via verlengen (mits je huidige contract niet al verlopen is, dan zou je op kunnen zeggen naar prepaid en dan weer een nieuw contract afsluiten). Ga alle websites van de providers maar na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14
NeoMe schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:28:
Moeten ze wel even opnemen, nog steeds geen gehoor via het telefoonnummer.

Iedereen die de korting niet meteen terug ziet bij Directkorting.com, je kunt gewoon achteraf je gegevens doorsturen. Kreeg net dit bericht:

Het is belangrijk dat u niet eerder (kan tot een jaar zijn) via een andere website (prijsvergelijkers, collega cashback sites, google ads etc.) naar de aanbieder bent gegaan zonder hierna de cookies van uw pc te verwijderen.

We hebben dit heel goed en grondig uitgelegd in de voorwaarden en de helpdesk artikelen.

Heeft u wel via een collega website geklikt in het verleden? U kunt dan altijd proberen bij de collega website uw cashback te verkrijgen, zij kunnen misschien met uw hulp traceren of de aankoop bij hen is geregistreerd.

Stuurt u ons svp de volgende gegevens, wij zullen de vraag aan de winkelier voorleggen:
- transactienummer
- bestelnummer
- winkel vd aankoop
- tijdstip vd aankoop
- eventuele bevestigingsemail vd winkelier

Wij zoeken het altijd haarfijn voor u uit. Uw tevredenheid is ons succes!
Ik weet niet zo zeker of dit zo wel werkt. Volgens mij kan je nog beter de bestelling annuleren en weer opnieuw bestellen, dan weet je zeker dat de korting verwerkt wordt.. Zoals ik het lees mag je niet eerder via bijvoorbeeld Tweakers.net oid naar typhone zijn gegaan.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 16:28
Ik kreeg net een sms van vodafone dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd door kpn maar
Pas vanaf 1 mei en mijn abbo loopt af op 20 april a.s.
Kan ik dan wel gewoon bellen met vodafone via een ander nummer of hoe zit dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
dat krijg je met 1 maand opzegtermijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ossie7
M3lvinG schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:56:
Ik kreeg net een sms van vodafone dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd door kpn maar
Pas vanaf 1 mei en mijn abbo loopt af op 20 april a.s.
Kan ik dan wel gewoon bellen met vodafone via een ander nummer of hoe zit dit?
Voor zover ik weet krijg je van vodafone een tijdelijke simkaart met een ander nummer, zodra het nummerbehoud klaar is krijg je geloof ik een nieuwe simkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 16:28
ossie7 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:57:
[...]

Voor zover ik weet krijg je van vodafone een tijdelijke simkaart met een ander nummer, zodra het nummerbehoud klaar is krijg je geloof ik een nieuwe simkaart
Ok dank voor je snelle reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ossie7
M3lvinG schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:58:
[...]

Ok dank voor je snelle reactie.
Bleek toch niet helemaal juist. Dit is een quote uit het contract van vodafone:
"Heeft u dubbele kosten tijdens de overgangsperiode?
Nee, uw abonnement gaat pas in op de datum dat uw nummer wordt overgezet naar Vodafone. Wel krijgt u alvast een simkaart met
daarop een tijdelijk mobiel nummer. Aan deze simkaart wordt later uw huidige mobiele nummer gekoppeld. Tot die tijd kunt u
gewoon bellen met de simkaart van uw oude provider. Zodra deze niet meer werkt kunt u de Vodafone simkaart in uw toestel
plaatsen en bent u bereikbaar op uw vertrouwde mobiele nummer. Gebruikt u de Vodafone simkaart voor de datum van het
nummerbehoud dan krijgt u een factuur voor uw verbruik."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:07

BPP

Volgens mij zijn nieuwe bestellingen niet meer mogelijk, ik krijg hele andere prijzen als ik nu een nieuwe bestelling probeer te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Heb net gebeld met GSMeasy, ivm verkeerd doorgeven documentnummer.
Qua levering kreeg ik te horen maximaal 2 weken, dus verder niks.
Daarna ben ik teruggebeld door de leverancier AMP Logistics volgens mij, en die kon me zeggen dat ik bij de "1e levering" zat. Ik heb woensdag avond besteld.
Ik las een paar posts terug dat iemand zei dat alles na woensdag 13.00 in de 2e batch zou komen, maar ja, ik denk dat het gewoon nog onbekend is.

Woensdag avond, rond 21.00 had ik besteld

[ Voor 5% gewijzigd door Sloebie op 30-03-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sloebie schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:03:
Heb net gebeld met GSMeasy, ivm verkeerd doorgeven documentnummer.
Qua levering kreeg ik te horen maximaal 2 weken, dus verder niks.
Daarna ben ik teruggebeld door de leverancier AMP Logistics volgens mij, en die kon me zeggen dat ik bij de "1e levering" zat. Ik heb woensdag avond gebeld.
Ik las een paar posts terug dat iemand zei dat alles na woensdag 13.00 in de 2e batch zou komen, maar ja, ik denk dat het gewoon nog onbekend is.
En wanneer had je besteld dan op woensdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14
BPP schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:02:
Volgens mij zijn nieuwe bestellingen niet meer mogelijk, ik krijg hele andere prijzen als ik nu een nieuwe bestelling probeer te plaatsen.
Heb ik geen last van.. Gewoon weer een nieuwe bestelling geplaatst, deze keer is de korting via DirectKorting wél verwerkt... :) Gewoon eerst cookies verwijderen (of je browser even in private browsing modus gooien).

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Steephh schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:07:
[...]

Heb ik geen last van.. Gewoon weer een nieuwe bestelling geplaatst, deze keer is de korting via DirectKorting wél verwerkt... :) Gewoon eerst cookies verwijderen (of je browser even in private browsing modus gooien).
Hoeveel heb jij er geplaatst dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohja voor diegene die een vraag hebben, Typhone is niet via de mail en/of telefonisch bereikbaar. Maar wel via Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:10:
Ohja voor diegene die een vraag hebben, Typhone is niet via de mail en/of telefonisch bereikbaar. Maar wel via Twitter!
Waarom? Overbelast? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha juist ja. Echter mag je geen sprintscreen maken van je bankafschriften, moet echt in papier aan hun doorgestuurd worden. Dus zoals ik, die geen papieren bankafschriften meer heeft vanwege ING dan ben je de sjaak?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:13:
Haha juist ja. Echter mag je geen sprintscreen maken van je bankafschriften, moet echt in papier aan hun doorgestuurd worden. Dus zoals ik, die geen papieren bankafschriften meer heeft vanwege ING dan ben je de sjaak?..
Nee hoor want je kan op mijn ING ook bankafschriften downloaden in PDF formaat en deze zijn wel geldig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Uitprinten van Mijn ING en dan opsturen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Toch wel bizar dat bij Coolblue nog steeds staat dat ze de telefoon verwachten vandaag binnen te krijgen :/
http://www.pdashop.nl/pro...06163.1.1.utmcsr=(direct)|utmccn=(direct)|utmcmd=(none)|utmcct=/onze-shops&__utmv=-&__utmk=81006999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Een kwartier geleden mails gehad van Typhone:

Eerste mail:

Geachte klant,

Onlangs heeft u bij ons een aanvraag gedaan voor een of meerdere mobiele abonnementen.

Met plezier berichten wij u dat uw aanvraag is goedgekeurd en gereed wordt gemaakt voor verzending.

Geaccepteerde abonnement(en):

Vodafone Bel + SMS + Web Smart 100 - 12 maanden
Uw nieuwe simkaart ontvangt u binnen enkele werkdagen. Heeft u gekozen voor het verlengen van uw abonnement(en) dan ontvangt u geen nieuwe simkaart(en) en kunt gewoon gebruik blijven maken van uw huidige simkaart(en).

Als bijlage ontvangt u tevens een overzicht van de belangrijkste gegevens van de door u besteld(e) abonnement(en).

Heeft u nog vragen? Belt u dan met een van onze medewerkers op werkdagen tussen 9:00 uur 's morgens en 18:00 uur 's avonds met een van onze medewerkers op telefoonnummer 045-4007766.

Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij,

Met vriendelijke groet,

Typhone.nl
www.typhone.nl

------------------------------------------------------------------------

Tweede mail:

Geachte klant,

Met plezier berichten wij u dat uw aanvraag voor een mobiel abonnement bij Vodafone is geaccepteerd. Dit betekent dat wij uw bestelling kunnen afronden.

Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk aan u verzenden. Wanneer uw bestelling verzonden wordt zullen wij u hierover per e-mail berichten.

Mochten er wijzigingen optreden in de status van uw bestelling, dan zullen wij u hierover per mail en via www.typhone.nl/orderstatus berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om altijd uw ordernummer XXXXXXXXXX te vermelden wanneer u contact met ons opneemt.

Heeft u nog vragen? Belt u dan met een van onze medewerkers op werkdagen tussen 09:00 uur 's morgens en 18:00 uur 's avonds op telefoonnummer 045-4007766.

Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij,

Met vriendelijke groet,

Typhone.nl

[ Voor 3% gewijzigd door wph op 30-03-2012 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

DennusB schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:14:
[...]

Uitprinten van Mijn ING en dan opsturen :D
Heb gewoon kopie van me bankpas (voor en achterkant) gemaakt en die doorgemaild...

PS: bij smartphoneshop wordt ie gewoon al geleverd.(.nl dan heh) >:)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
Harmsen schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:14:
[...]

Nee hoor want je kan op mijn ING ook bankafschriften downloaden in PDF formaat en deze zijn wel geldig ;)
Ik kan alleen als .CSV downloaden? Waar zie jij de optie van PDF downloaden in Mijn ING?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54
wph schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:19:
En wanneer had je je contract opgestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
coendeurloo schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:20:
[...]

Ik kan alleen als .CSV downloaden? Waar zie jij de optie van PDF downloaden in Mijn ING?
In plaats van downloaden, printen kiezen en dan printen naar PDF. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
[...]

ga naar bij/afschrijvingen en klik in de rechterhoek op afdrukken -> dat uitprinten data onleesbaar maken indien gewenst en inscannen, of direct als pdf uitprinten met een pdf printer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
wph schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:19:

Eerste mail:
Heb ik ook gehad, ontvangen om 10.13. Hopelijk nog bij de eerste batch :)

edit:
Woensdag abonnement aangevraagd en gisteren ook nog per post de stukken ontvangen, hoe ouderwets zeg :)
Heb bij typhone gewoon een printscreen gemaakt van mijn internet bankieren, en die is gewoon geaccepteerd

[ Voor 8% gewijzigd door Alieunited op 30-03-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ossie7
Heb ook maar ff getwittert met typhone, ze zeggen dat ze mijn contract goed hebben ontvangen en het vandaag nog verwerken. Zal de vedere afloop in dit topic posten

EDIT: Ik heb trouwens een PDF van abn amro afschrift gestuurd, dit hebben ze dus geaccepteerd

[ Voor 22% gewijzigd door ossie7 op 30-03-2012 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
Ik krijg nu een sms dat mijn nummerbehoud goed is gekeurd terwijl ik daar niet om had gevraagd wilde gewoon ander nummer????...meer mensen dit gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Brackpc schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:21:
[...]

En wanneer had je je contract opgestuurd?
Woensdag rond de middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harmsen schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:14:
[...]

Ah dat wist ik niet |:( Maar een kopie van je bankpas is ook voldoende zei de twitteraar achter typhone! ;)

Zojuist bericht gekregen van Typhone: @.... We hebben het in goede orde ontvangen! Je bestelling zal vandaag in behandeling genomen worden

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
wph schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:26:
[...]

Woensdag rond de middag.
Ok dan duurt het nog wel ff voordat ik aan de beurt ben =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
[...]

Je moet niet bij bij en afschrijvingen zijn maar ergens bij downloaden. Dan kan je de overzichten downloaden en afdrukken.

http://www.ing.nl/zakelij...en-afdrukken-afschriften/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
Scan van bankpas was ook okee...beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Waarom heb ik ook die HTC besteld. Nu moet ik een paar dagen wachten of misschien wel weken! dat is een marteling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Denzis schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:34:
Waarom heb ik ook die HTC besteld. Nu moet ik een paar dagen wachten of misschien wel weken! dat is een marteling!
Ja, luxe problemen dit :( Killing dat wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Met plezier berichten wij u dat uw aanvraag is goedgekeurd en gereed wordt gemaakt voor verzending.

Vriendin van me gisteravond contract ingestuurd bij typhone, wel de WITTE versie.

Ik gok dat die vandaag of maandag de deur uit gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Ik heb gistermiddag het contract ingestuurd. Helaas nog geen ''goedkeuring'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Denzis schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:43:
Ik heb gistermiddag het contract ingestuurd. Helaas nog geen ''goedkeuring'
Hier ook niet. Contract rond 2 uur opgestuurd via de mail en bevestiging van ontvangst gekregen rond half 7 in de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:35
En nu is de aanbieding van typhone ook weg. Had al besteld gelukkig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:39
Hmm ik heb het gevoel dat GSMeasy als laatste gaat leveren :(
Aangezien niemand in dit topic nog een goedkeuring heeft gehad van GSMeasy omdat ze nog wss niks binnen hebben...

[ Voor 48% gewijzigd door Thenotorious op 30-03-2012 11:45 ]

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Thenotorious schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:45:
Hmm ik heb het gevoel dat GSMeasy als laatste gaat leveren :(
Aangezien niemand in dit topic nog een goedkeuring heeft gehad van GSMeasy omdat ze nog wss niks binnen hebben...
Dat gevoel heb ik ook. Toen ik net belde vertelde die vrouw dat ze pas gaan bellen als ze fysiek binnen zijn. Coolblue heeft ze al binnen, GSMEasy dus nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat vroeg je precies? Aangezien je twitter afgeschermd is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
indeed !

ware het niet dat ik van de week m'n bestelling daar heb geannuleerd omdat de van GSM easy voorbij kwam.
nou ja, dan nog maar eventjes wachten, het levert immers een hoop geld op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:47:
[...]

En wat vroeg je precies? Aangezien je twitter afgeschermd is..
"@Coolblue_nl Krijgen jullie vandaag de HTC One X nog binnen?"

Edit : Twitter is nu openbaar. Heb nog wat meer met ze getweet net, dus dat kan je ook bekijken!

[ Voor 17% gewijzigd door DennusB op 30-03-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
jooproo schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:44:
En nu is de aanbieding van typhone ook weg. Had al besteld gelukkig :D
Correctie, de grijs/bruine (zwart dus) is nu bij een 1jarig abonnement 260 euro. De witte @ this moment nog 22 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Coolblue is vrijwel altijd de eerste met nieuwe telefoons. Voor de mensen die niet los kopen is het wachten tot de rest gaat verzenden. Het is in ieder geval wel een indicatie dat de eerste leveringen binnen zijn en verstuurd kunnen gaan worden naar de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
jooproo schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:48:
[...]

Correctie, de grijs/bruine (zwart dus) is nu bij een 1jarig abonnement 260 euro. De witte @ this moment nog 22 euro
Nee, de aanbieding is weg voor zowel wit als zwart.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Fasterinside schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:49:
[...]

Nee, de aanbieding is weg voor zowel wit als zwart.
Nee hij staat er nog, als je snel bent kan je em misschien nog bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
Voor wit staat die er echt nog hoor! 22 euro bij 1jarig bel/sms/websmart 100 abonement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
wph schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:51:
[...]

Nee hij staat er nog, als je snel bent kan je em misschien nog bestellen
Hier niet hij kost €260 euro, misschien nog in je cache of zo. Deze aanbieding heb ik nu niet nodig.

Kijken of coolblue wat gaat doen, misschien ook een stunt..

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/12585681/2012-03-30_11-51.jpg
Ik zie dit @ this moment! net vernieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:08
jooproo schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:55:
[afbeelding]
Ik zie dit @ this moment! net vernieuwd.
Als je op bestellen klikt dan verandert het bedrag in 260 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
dat uhhm... klopt (A). dan is het gewoon slordig van typhone dat die er nog wel zo staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jooproo schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:57:
dat uhhm... klopt (A). dan is het gewoon slordig van typhone dat die er nog wel zo staat ;)
Of een slimme verkoop truc >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Fasterinside schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:52:
[...]

Hier niet hij kost €260 euro, misschien nog in je cache of zo. Deze aanbieding heb ik nu niet nodig.

Kijken of coolblue wat gaat doen, misschien ook een stunt..
Coolblue doet nooit abo stunts... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 11:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Onprofessioneel, mij jaag je met dat soort "neplokkertjes" weg.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
De site zal waarschijnlijk gewoon eens in de zoveel tijd op de server naar de prijs kijken en die aanpassen, zodra je besteld gebeurd dat voor jouw bestelling direct. Waarschijnlijk zit je nu dus gewoon net in die verwerkingstijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
rockhopper schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:59:
Je kan nog wel contact opnemen met de klantenservice en zeggen dat je van die aanbieding gebruikt wilt maken. In principe moet een winkel de spullen verkopen, voor de prijs die zij erop plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 11:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Had m graag gekocht maar ik ben zo'n sukkel die net vorige week een sensation gekocht heeft, dus jammer maar helaas voor mij. ;)
Overall is dit trouwens wel een mooie actie geweest. Bij coolblue zie ik niet zoveel momenteel.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

rockhopper schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:59:
Laten we niet vergeten dat het daar razend druk is, dan kan er wel eens iets tussendoor glippen wat nog niet aangepast is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knappert_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-08 19:49
Ik zie en merk dat er al het een en ander bekend is over de levering van GSMEasy en coolblue, qua in welke batch je zit en hoeveel pre-orders er zijn.
Is er ook al wat bekend over Typhone? Want van wat ik mee krijg zitten de meeste Nederlanders bij GSMeasy.

Wat voor mij dus voordeliger zou zijn (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Typhone is hier nog niks over bekend, je kunt ze wel een tweet sturen :) Die wordt direct binnen enkele minuten beantwoordt.

Ik sta er trouwens nog steeds versteld van! Zo'n aanbieding voor zo'n aantrekkelijke prijs, ik ben blij dat ik net op tijd was! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
Lekker.... net Vodafone gebeld, ze verwachten het toestel pas binnen 2 weken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knappert_
rockhopper schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:03:
Had m graag gekocht maar ik ben zo'n sukkel die net vorige week een sensation gekocht heeft, dus jammer maar helaas voor mij. ;)
Overall is dit trouwens wel een mooie actie geweest. Bij coolblue zie ik niet zoveel momenteel.
Volgens mij is dat nog te cancelen. Maar denk dat wanneer je nu nog moet aanmelden voor de HTC One X met deze aanbieding dat je zeker te laat bent.

Moet bevestigd zijn voor 1500uur vandaag. Maar is het niet zo dat wanneer je voor 1500uur hebt verstuurd dat je dan sowieso in aanmerking komt? Juridisch gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knappert_
dijkhua schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:08:
Lekker.... net Vodafone gebeld, ze verwachten het toestel pas binnen 2 weken!
Dat is wanneer je verlengt bij VF zelf en niet via een extern bedrijf zoals GSMeasy of typhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
knappert_ schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:09:
[...]

Dat is wanneer je verlengt bij VF zelf en niet via een extern bedrijf zoals GSMeasy of typhone?
Klopt, op 12-3 stond deze op de site voor verlenging, meteen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trabbie_
  • Laatst online: 13:54
knappert_ schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:08:
[...]

Volgens mij is dat nog te cancelen. Maar denk dat wanneer je nu nog moet aanmelden voor de HTC One X met deze aanbieding dat je zeker te laat bent.

Moet bevestigd zijn voor 1500uur vandaag. Maar is het niet zo dat wanneer je voor 1500uur hebt verstuurd dat je dan sowieso in aanmerking komt? Juridisch gezien.
In de mail staat letterlijk:

Mocht u gebruik willen maken van de actievoorwaarden dan verzoeken wij u om het contract voor 30 maart 2012 15:00 uur aan ons te retourneren.

Dus voor 15:00 uur opgestuurd = geldig.
Pagina: 1 ... 14 ... 36 Laatste

Let op:
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.

Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.