[OS X Mountain Lion 10.8] Ervaring & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 35 Laatste
Acties:
  • 240.508 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 19:07

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

duncanvdlinden schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 18:35:
[...]

Die Cocoon voor MSN/Live is voor iChat toch? Dat is de voorloper van Messages.
Maar ik zie dus dat Messages Jabber ondersteund, dus dan staan alle mogelijkheden wel open voor IM protocollen, er zijn namelijk ook MSN > Jabber gateways.
Werkt ook gewoon met Messages... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:17

tomk94

Developer

MartijnGizmo schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 18:40:
[...]

Werkt ook gewoon met Messages... :)
Inderdaad werkt goed. Kan alleen geen mogelijkheid vinden op nieuwe contactpersonen toe te voegen(niet dat je dat tegenwoordig nog echt doet voor MSN :) )

---
Ben erg tevreden over Mountain Lion, werkt voor mijn gevoel erg stabiel. Dingen als Notification Center(met Growl gekoppeld dmv Hiss) en de VIP mail boxes in Mail werken erg fijn. iCloud gebruik ik niet voor documenten dus dit kan ik niet echt testen, maar is wel een welkome toevoeging.

[ Voor 0% gewijzigd door tomk94 op 26-07-2012 18:46 . Reden: Typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
naarden 4ever schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 18:39:
Mijn MacBook 2008 kan het helaas niet meer draaien, da's toch een kleine tegenvaller. Dus dat blijft Lion voor mij.
Muchachooo schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 18:22:
Dan zou ik gaan zoeken naar de Golden Master...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:30
Exirion schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 22:36:
[...]

Trek daar maar 10 jaar van af :P
Dat zal dan wel, maar hoe houden jullie dan de nieuwste update van bepaalde site bij?
In de oude safari kreeg ik netjes te zien dat er nieuwe artikelen waren bij cult of mac en onemorething, hoe doe je dat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Zijn er meer mensen die niet enthousiast zijn over de zoek functionaliteit in Safari 6.0 ?

Integratie met search engine is mooi meegenomen, maar bookmark suggesties lijken me nogal prive.
Iemand een configuratiemogelijkheid gevonden ?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Destianto schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 18:59:
Zijn er meer mensen die niet enthousiast zijn over de zoek functionaliteit in Safari 6.0 ?

Integratie met search engine is mooi meegenomen, maar bookmark suggesties lijken me nogal prive.
Iemand een configuratiemogelijkheid gevonden ?
[Safari 6.0] Privacy in de gecombineerde zoekbalk [TIP]

Of begrijp ik je verkeerd? Bookmark suggesties deed Safari altijd al. Dat lijkt me ook geen privacy issue, die bookmarks staan namelijk in Safari...

[semi-offtopic]Wat maakt Apple trouwens een puinhoop van het up-to-date programma: nu zijn er weer gebruikers die een code voor OS X Server hebben ontvangen i.p.v. voor de normale Mountain Lion. Vervolgens kunnen ze Server uiteraard niet installeren want... "Requires OS X Mountain Lion" |:( [/semi-offtopic]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Hier met 10.8 Moutain Lion op een Imac I3 veel problemen met streaming.
Met VLC stopt de stream al na een paar seconden, of het nou een stream van mijn dreambox is of van mijn webcam het freezt gewoon na een paar seconden.
Ik heb VLC 2.0.3 (mac 64bit versie) draaien en al verschillende dingen geprobeerd, niks helpt.

Iemand tips?
Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-08 12:16
Herko_ter_Horst schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:03:
[...]

[Safari 6.0] Privacy in de gecombineerde zoekbalk [TIP]

Of begrijp ik je verkeerd? Bookmark suggesties deed Safari altijd al. Dat lijkt me ook geen privacy issue, die bookmarks staan namelijk in Safari...

[semi-offtopic]Wat maakt Apple trouwens een puinhoop van het up-to-date programma: nu zijn er weer gebruikers die een code voor OS X Server hebben ontvangen i.p.v. voor de normale Mountain Lion. Vervolgens kunnen ze Server uiteraard niet installeren want... "Requires OS X Mountain Lion" |:( [/semi-offtopic]
Erg goede tip!

Ik snap ook niet wat er zo moeilijk is aan het versturen van een paar codes. Sowieso heeft iedere gebruiker met een 2012 model al recht op de update aangezien deze modellen allemaal pas te koop zijn sinds 11 juni. Volgens mij doen ze allemaal veel te moeilijk.

Net alsof ze echt willen dat we alsnog voor de update gaan betalen, al lijkt het me sterk dat die 16 euro per persoon ook maar enig verschil kan maken bij klanten met computers van duizend(en) euro('s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het wordt gekoppeld aan je AppleID. Wat ze willen doen is controleren of degene die met het AppleID de boel wil koppelen daar dan ook recht op heeft dus moet je een en ander aan bewijs overleggen. Daarin kunnen ze het proces wel wat versnellen voor wie het bij hun online store heeft gekocht (ze hebben de gegevens al) en bij de Macs die sowieso al in aanmerking komen (serienummer is bekend, kan op basis hiervan). Dat lijken ze ook te doen want gisteren werden veel aanvragen heel snel goedgekeurd, binnen 10 minuten (ik had dat ook).

Wat me dan wel verbaasd is dat de boel dusdanig stuk is dat hij gewoon random codes voor Mountain Lion lijkt uit te vaardigen. De ene werkt niet omdat ie al is gebruikt, de ander is voor OS X Server en weer een ander werkt weer wel gewoon. Je zou verwachten dat ze na Lion er enige ervaring in hadden gekregen maar kennelijk dus niet. Robuust is het allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Muchachooo schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:20:
[...]

Net alsof ze echt willen dat we alsnog voor de update gaan betalen, al lijkt het me sterk dat die 16 euro per persoon ook maar enig verschil kan maken bij klanten met computers van duizend(en) euro('s)...
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity." Het is uitermate onwaarschijnlijk dat dit opzet is. De kosten van het oplossen van deze problemen, de negatieve ervaring bij consumenten en de negatieve pers wegen never nooit op tegen de "winst" van die paar haastige lieden die dan toch maar tot aanschaf overgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online
Dat gecombineerd met het feit dat ze vrij willekeurig codes lijken uit te delen duidt eerder op een fikse technische storing dan een zekere opzet om mensen ML te laten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-08 12:16
ppl schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:26:
Het wordt gekoppeld aan je AppleID. Wat ze willen doen is controleren of degene die met het AppleID de boel wil koppelen daar dan ook recht op heeft dus moet je een en ander aan bewijs overleggen. Daarin kunnen ze het proces wel wat versnellen voor wie het bij hun online store heeft gekocht (ze hebben de gegevens al) en bij de Macs die sowieso al in aanmerking komen (serienummer is bekend, kan op basis hiervan). Dat lijken ze ook te doen want gisteren werden veel aanvragen heel snel goedgekeurd, binnen 10 minuten (ik had dat ook).
Dat kan dan zo zijn, ik wacht ondertussen al 26 uur op mijn code, terwijl ik in de Online Store een 2012 Macbook Air heb besteld. Volgens jouw logica is er dus geen enkele reden dat het bij mij zo lang duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here...
Aangevraagd, screenie van de factuur
Muchachooo schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:30:
[...]

Dat kan dan zo zijn, ik wacht ondertussen al 26 uur op mijn code, terwijl ik in de Online Store een 2012 Macbook Air heb besteld. Volgens jouw logica is er dus geen enkele reden dat het bij mij zo lang duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Heb je die MBA gisteren besteld? Is die dan al wel gekoppeld aan je Apple ID?

In elk geval: gewoon ff rustig afwachten, komt in de komende dagen allemaal vast wel weer goed.

[ Voor 83% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 26-07-2012 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
PBP schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 17:33:
Kan je ook gelijk zien dat hij nu auto-unmount na het installeren doet :P
Goed dat je erover begint :P Dat doet ie bij mij namelijk niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Smultie schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:37:
[...]

Hier ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online
Muchachooo schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:30:
[...]

Alsof jij de enige bent... er zijn een heleboel die er op zitten te wachten waaronder ik en zo te zien lijkt het maar mondjesmaat binnen te druppelen. Sommigen hebben succes met bellen, anderen met mailen, weer anderen krijgen 'm zomaar. Wat tot zover duidelijk is, is dat dit "geintje" 72 uur kan duren dus we zullen geduld moeten hebben. En ja, dat is balen maar ik weet wel ergere dingen.

Volgens mijn logica zou het inderdaad vrij snel gedaan moeten zijn maar volgens diezelfde logica ligt het hele systeem wat die codes doet gewoon op z'n gat en kunnen we niets anders dan afwachten (tip: lees eerst eens de gehele post en niet alleen datgene wat je er in wil lezen!).

[ Voor 16% gewijzigd door ppl op 26-07-2012 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:45
Smultie schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:37:
[...]

Bij dropbox of bij andere programma's? Niet elk programma lijkt het nog te ondersteunen. Zal wel iets zijn dat developers moeten inbouwen. Let wel op dat hij enkel unmount zodra je het programma start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
PBP schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:44:
[...]

Let wel op dat hij enkel unmount zodra je het programma start.
Nice, dan werkt 't toch!

Dropbox althans!

[ Voor 4% gewijzigd door Smultie op 26-07-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
tomk94 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 18:45:
[...]

Inderdaad werkt goed. Kan alleen geen mogelijkheid vinden op nieuwe contactpersonen toe te voegen(niet dat je dat tegenwoordig nog echt doet voor MSN :) )

---
Ben erg tevreden over Mountain Lion, werkt voor mijn gevoel erg stabiel. Dingen als Notification Center(met Growl gekoppeld dmv Hiss) en de VIP mail boxes in Mail werken erg fijn. iCloud gebruik ik niet voor documenten dus dit kan ik niet echt testen, maar is wel een welkome toevoeging.
Waar kun je VIP mail boxes aanzetten? Ik ben die functie namelijk totaal nog niet tegengekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
ZakHooi schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:05:
Hier met 10.8 Moutain Lion op een Imac I3 veel problemen met streaming.
Met VLC stopt de stream al na een paar seconden, of het nou een stream van mijn dreambox is of van mijn webcam het freezt gewoon na een paar seconden.
Ik heb VLC 2.0.3 (mac 64bit versie) draaien en al verschillende dingen geprobeerd, niks helpt.

Iemand tips?
Bvd
Dat ligt aan VLC 2.0.3
Daar zitten fouten in. Zie het Meukbericht over VLC 2.0.3, veel mensen zijn terug naar 2.0.2 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:45
Pyrone89 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:54:
[...]

Waar kun je VIP mail boxes aanzetten? Ik ben die functie namelijk totaal nog niet tegengekomen
In een email naast een contact/adres gaan staan en dan op het sterretje drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
PBP schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:55:
[...]

In een email naast een contact/adres gaan staan en dan op het sterretje drukken.
Thx.
Wel handig feature. Kan me echter wel voorstellen dat Apple hier gezeur krijgt met Google. Is overduidelijk van hun gekopieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzlightyear
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:23

buzzlightyear

To infinity and beyond...

Ik krijg bij het afsluiten van Mail een error message. Hier wordt wel meer melding van gemaakt op het forum van Apple maar een fix kon ik niet terugvinden.

Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 21:42

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

Jeroen schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:18:
Over 1 op de miljoen gesproken, ik had dus gisteren ML clean geïnstalleerd op een nieuwe 830 SSD en nu is de GPU (waarschijnlijk) doorgebrand. Lekkere timing.
Nu doet hij het weer, op een koelere plek met een grote tafelventilator erop gericht. Het probleem is dat hij weigert de fan speeds op te schroeven, ze gaan maximaal het minumum (2000 rpm). Dit heeft misschien te maken met een fan control programma wat ik eerst had, maar ik heb de SMC al gereset en dat haalt niks uit. Misschien ligt het dan aan de combinatie ML + MBP3,1?

[ Voor 17% gewijzigd door Jeroen op 26-07-2012 20:47 ]

"I don't always test my code, but when I do, I test on production."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzlightyear
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:23

buzzlightyear

To infinity and beyond...

Kunnen jullie eens TimeMachine Backup checken? Heb hier iets heel vreemds.
Als ik hem op OFF zet en selecteer Backup now in de taskbar gaat ie toch echt backuppen, terwijl ie off staat... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:28

BreeeZe

Devt

buzzlightyear schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 20:30:
Kunnen jullie eens TimeMachine Backup checken? Heb hier iets heel vreemds.
Als ik hem op OFF zet en selecteer Backup now in de taskbar gaat ie toch echt backuppen, terwijl ie off staat... 8)7
Dat klopt, dat [On/Off] is om auto back-up aan en uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Zijn er nog mensen die hun machine al hebben moeten rebooten door een freeze (alles stopt met reageren buiten de muis)? Het gaat hier over een 13inch MPB, Intel HD 3000 graphics met een externe display.

Logboek: 26/07/12 21:06:34,000 kernel[0]: **** Debug info for *possible* hang in MAIN graphics engine ****

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:58
zucht gister om 15:00 aanvraag voor ML gedaan en nog steeds geen code... ik ga maar eens op zoek naar een emailadres om te klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroepmoesje
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 21:05
JimmyJoness schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 21:23:
zucht gister om 15:00 aanvraag voor ML gedaan en nog steeds geen code... ik ga maar eens op zoek naar een emailadres om te klagen
Hier idem. Rond 16:00 een aanvraag gedaan, maar nog steeds niks.
Heb apple vandaag gebeld en ze zijn er mee bezig. Er blijkt een storing te zijn en ze proberen binnen 72 uur (vanaf release-date) het probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 15:58

Ghehe

400 pound hacker

Zo net een verse installatie Mountain Lion achter de rug. Had wel wat problemen met het aanmaken van de bootable USB (gaf steeds een error net voor ie gedaan had) maar heb het toch geprobeerd zo en ging meteen goed. :) Heb Lion overgeslagen dus nu is er wel veel nieuws voor mij (fullscreen *Yay*). Ik ben ook nog steeds dingen aan het instellen maar dat neem ik voor lief omdat alles zo proper is nu. :D

Eén vraagje wel: Is het mogelijk om ALToption+pijltje links/rechts in te stellen om van space te veranderen? Ik kan het niet zo snel terugvinden. :( Was één van de meestgebruikte snelkoppelingen op SL bij mij.

@filenox: Nog niet tegengekomen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:15
Over en "over". Het werkt prima. Van leopard => Lion => SL. Ik denk dat ik wel een nieuwe HDD ga kopen, en dan daar een clean install op ga doen.

Nog geen echt gekke dingen tegengekomen. Ik heb het idee dat alles sneller is. Alleen een oude versie van Parallels wordt nu als incompatible beschouwd. Jammerdebammer :(

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om de officiële Twitter-app te openen in plaats van de Twitter-website wanneer je in het notificatiecentrum op een @mention of direct message klikt? En is het geluid (fluitje) uit te schakelen bij het plaatsen van een Tweet? Ik heb alleen de optie gevonden om het geluid bij het ontvangen van een bericht uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
iemand een magic mouse kopen? pfft, nu benk het zat..

ik gebruik wel alleen mijn trackpad... ik vind dat ding niet fijn werken met Mountain Lion!

Nog meer mensen last van een irriterende muis?

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miezjell
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09 20:43
Ghehe schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 21:26:
Eén vraagje wel: Is het mogelijk om ALToption+pijltje links/rechts in te stellen om van space te veranderen? Ik kan het niet zo snel terugvinden. :( Was één van de meestgebruikte snelkoppelingen op SL bij mij.
Systeemvoorkeuren ==> Mission Control :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 16:16
Ik weet niet hoe 't met de muizen van Apple zelf zit, maar ik vind muizen over 't algemeen totaal niet lekker werken in Mac OS X. Trackpad werkt zeer prettig in Mac OS X en in Windows heb ik 't weer precies andersom :P Al ligt dat eerder aan gare trackpads op non-Apple notebooks.

[ Voor 12% gewijzigd door tiguan op 26-07-2012 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Laatst online: 19:15
Ok, mijn eerste "hate" actie. Ik maak een nieuwe afspraak in iCal voor morgen, meteen schiet berichten erop: "nieuwe afspraak". Snap ik knurft, ben ik mee bezig...

Vervolgens pas ik de afspraak aan van "nieuwe afspraak" naar het onderwerp waar het over gaat. Berichten: "Morgen: $afspraak". Snap ik knurft, die zet ik net erin!

Grrrrrr.

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:44

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Hebben jullie af en toe in Safari ook dat als je een link opent in hetzelfde tab dat de nieuwe pagina een stukje omlaag gescrold geopend word? :?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 19:36
tiguan schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 21:39:
Ik weet niet hoe 't met de muizen van Apple zelf zit, maar ik vind muizen over 't algemeen totaal niet lekker werken in Mac OS X. Trackpad werkt zeer prettig in Mac OS X en in Windows heb ik 't weer precies andersom :P Al ligt dat eerder aan gare trackpads op non-Apple notebooks.
raar genoeg werkt mij logitech muis zonder de bekende mac mouse lag. Als ik een keer zo een magic mouse gebruik valt het me gelijk op dat er een vertraging in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online
Jeroen schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 20:26:
[...]

Nu doet hij het weer, op een koelere plek met een grote tafelventilator erop gericht. Het probleem is dat hij weigert de fan speeds op te schroeven, ze gaan maximaal het minumum (2000 rpm). Dit heeft misschien te maken met een fan control programma wat ik eerst had, maar ik heb de SMC al gereset en dat haalt niks uit. Misschien ligt het dan aan de combinatie ML + MBP3,1?
Ook ooit eens gehad, bleek dat er nog ergens een pref file met de naam van de applicatie rond te slingeren. Nadat ik die ook verwijderd had werkte het weer als vanouds. Dat al eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Nouja, ik ga geen moeite meer doen. Heb een magic Trackpad en de Magic Mouse ga ik verkopen.

Apple richt zich wat meer op multitouch trackpads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
filenox schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 21:16:
Zijn er nog mensen die hun machine al hebben moeten rebooten door een freeze (alles stopt met reageren buiten de muis)? Het gaat hier over een 13inch MPB, Intel HD 3000 graphics met een externe display.

Logboek: 26/07/12 21:06:34,000 kernel\[0]: **** Debug info for *possible* hang in MAIN graphics engine ****
Op andere forums lees ik dat dit mogelijk door Chrome komt... Hopelijk is er snel een update beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
matty___ schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 21:43:
[...]

raar genoeg werkt mij logitech muis zonder de bekende mac mouse lag. Als ik een keer zo een magic mouse gebruik valt het me gelijk op dat er een vertraging in zit
Ik heb altijd Logitech muizen, nu de RX250, maar op Mac OS vind ik 'm niet lekker werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 20:57

Exirion

Gadgetfetisjist

Remko.me schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 21:45:
Apple richt zich wat meer op multitouch trackpads
Apple maakt gewoon waardeloze muizen. Ik pak dat ding alleen voor precisiewerk zoals Photoshop en doe verder alles met de trackpad. Een Logitech muis doet het prima in OSX maar ziet er wat minder strak uit.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
tiguan schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 21:39:
Ik weet niet hoe 't met de muizen van Apple zelf zit, maar ik vind muizen over 't algemeen totaal niet lekker werken in Mac OS X. Trackpad werkt zeer prettig in Mac OS X en in Windows heb ik 't weer precies andersom :P
Inderdaad, het voelt echt als een grote stap terug als je weer een Windows laptop met trackpad hebt!

kan ik betalen voor Mountain Lion en dan refund achteraf krijgen? dat zou ik veel liever hebben dan een poos wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Je kunt altijd een refund aanvragen, ik heb officieel ook recht op de gratis versie.. heb gekocht en ga later kijken of ik een refund krijg.

Even afwachten, anders pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 07:15
Ik download mountain lion via de appstore. Klaar, maar krijg na het downloaden een foutmelding met opnieuw opstarten en ineens is heel het bestand weg.

Moet ik em nu WEER opnieuw downloaden? GRRRR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 15:58

Ghehe

400 pound hacker

Miezjell schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 21:38:
[...]

Systeemvoorkeuren ==> Mission Control :)
Nope, heb het gevonden bij Systeemvoorkeuren => Toetsenbord. :) Nu kan ik terug links en rechts zoefen met option+pijltje. :D

* Ghehe is terug blij *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:38
Exirion schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 21:51:
[...]

Apple maakt gewoon waardeloze muizen. Ik pak dat ding alleen voor precisiewerk zoals Photoshop en doe verder alles met de trackpad. Een Logitech muis doet het prima in OSX maar ziet er wat minder strak uit.
Wat een onzin, de magic muis is ideaal. Gebruik het nu een half jaar, maar zou niet meer zonder kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
Heb ook de code aangevraagd via de apple site want heb een macbook air in Juni bij de iCentre gekocht, formulier netjes ingevuld maar hoefde geen factuur te scannen ofzo.. Wel succesvol afgerond zegt ie.. Of krijg je eerst een mail van Apple die je weer moet beantwoorden met een scan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
tiswat schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 21:58:
[...]

Wat een onzin, de magic muis is ideaal. Gebruik het nu een half jaar, maar zou niet meer zonder kunnen.
reserve kopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Remko.me schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 21:53:
Je kunt altijd een refund aanvragen, ik heb officieel ook recht op de gratis versie.. heb gekocht en ga later kijken of ik een refund krijg.

Even afwachten, anders pech.
Ik vraag me af of je daar recht op heb. Je koopt immers een product met in het achterhoofd dat je die maximaal 2 dagen later ook gratis kan krijgen. Als iedereen zo te werk gaat, is dat natuurlijk geen doen voor Apple.

Ik heb ook meermalen gedacht om ML te kopen, maar dat is pure Apple gekheid van me. Net als dat ik 3 Macbooks, een Magic Mouse, een Apple bluetooth keyboard, een Airport Extreme en een iPhone 4S heb gekocht op momenten dat ik het helemaal niet nodig heb (sterke marketing van Apple :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Leuk dat jij ze zo fijn vindt, maar je bent sterk in de minderheid. Ze zien er mooi uit maar zijn totaal NIET ergonomisch gevormd. Veel reviews en klachten op fora laten weinig heel van de muizen van Apple. Ik heb zo'n beetje alles wat Apple verkoopt, maar de muizen hebben me nog nooit kunnen bekoren :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 13:39
Exirion schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 22:02:
[...]

Leuk dat jij ze zo fijn vindt, maar je bent sterk in de minderheid. Ze zien er mooi uit maar zijn totaal NIET ergonomisch gevormd. Veel reviews en klachten op fora laten weinig heel van de muizen van Apple. Ik heb zo'n beetje alles wat Apple verkoopt, maar de muizen hebben me nog nooit kunnen bekoren :)
Eens, hij ziet er goed uit, maar ben toch weer snel naar m'n logitech teruggegaan 8)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:12

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Me mac mini 2,5 ghz 2011 is wel erg langzaam geworden met opstarten sinds mountain lion.
Dan staat er natuurlijk wel weer een hoop zooi op me mac...
Misschien binnenkort maar een clean install doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 19:46
meer mensen die ineens wifi problemen hebben? ik ben wel verbonden met het modem maar kom het internet niet op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik weet niet of 't toeval is hoor, maar hier was 't probleem met de wifi dat er teveel AP's in de buurt op hetzelfde kanaal zaten. Na een half uur stoeien heb ik eindelijk een kanaal gevonden waarop 't stabiel blijft werken.

Vreemd genoeg deed dit probleem zich precies voor na de installatie van ML dus dan denk je totaal niet daar aan.

[ Voor 19% gewijzigd door tiguan op 26-07-2012 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

bartkoper schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 22:06:
meer mensen die ineens wifi problemen hebben? ik ben wel verbonden met het modem maar kom het internet niet op :(
Goh, doet erg aan Lion denken. Hoe moeilijk kan het zijn om in een jaar tijd wifi stabiel te krijgen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
modem al meerder malen reset maar kom er niet op... nu op een open wifi hier in de buurt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
bartkoper schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 22:08:
modem al meerder malen reset maar kom er niet op... nu op een open wifi hier in de buurt :S
Ik moest dan ook een ethernet kabel pakken om op het modem/AP te komen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
lees net via google dat heel veel mensen hier last van hebben, vooral mensen met een KPN experia box... ik dus ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:17
Als je dit topic had gelezen was je op hetzelfde uitgekomen :)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Een oplossing work-around staat overigens ook in dit topic:
Chillco schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 22:50:
Voor de mensen die met een KPN Experiabox nu geen internet meer hebben via wifi:

Om het probleem 'op te lossen' de volgende instellingen in de router:

IEEE 802.11g only
Channel op 7 (Als deze maar niet op automatisch staat)
Enable WMM QoS (Uitgezet)

[ Voor 82% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 26-07-2012 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 15-09 17:26

Bosmonster

*zucht*

[...]

Same here. Vind het bijna jammer dat ik die niet mag kopen van Apple blijkbaar. Het is, als je iets grotere handen hebt (laten we zeggen gemiddeld en groter) echt een ergonomische ramp om een hele dag mee te werken. Ik krijg na een kwartier al kramp van het vast moeten houden van het veel te kleine en platte muisje.

Voor mij vooralsnog ook Logitech dus. Voor coden/design is een trackpad niet zo heel handig vind ik persoonlijk, dus gebruik eigenlijk altijd mijn muis als het kan.
RnB schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 21:59:
[...]

Ik vraag me af of je daar recht op heb. Je koopt immers een product met in het achterhoofd dat je die maximaal 2 dagen later ook gratis kan krijgen. Als iedereen zo te werk gaat, is dat natuurlijk geen doen voor Apple.

Ik heb ook meermalen gedacht om ML te kopen, maar dat is pure Apple gekheid van me. Net als dat ik 3 Macbooks, een Magic Mouse, een Apple bluetooth keyboard, een Airport Extreme en een iPhone 4S heb gekocht op momenten dat ik het helemaal niet nodig heb (sterke marketing van Apple :+ ).
Apple doet over dit soort dingen over het algemeen absoluut niet moeilijk en ze geven vrij makkelijk geld terug. Service en kwaliteit is waar het merk op gebouwd is.

[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 26-07-2012 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:30
iJack schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 22:03:
[...]

Eens, hij ziet er goed uit, maar ben toch weer snel naar m'n logitech teruggegaan 8)
Al eens de magic trackpad geprobeerd? _/-\o_
Die heb ik nu en wil (behalve voor games) nooit weer terug naar een gewone muis. Die dingen werken echt super!

Heb een logitech in de la liggen voor als ik ff potje WoW of Diablo III speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyrusOne
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-09 17:50
Voor mij een prettige bijkomstigheid: onder Lion wilde mijn MBP regelmatig niet wireless backuppen naar de TimeCapsule. Of dat een instellingsfout of ander probleem was, ben ik nooit achter gekomen.

Na de Mountain Lion upgrade doet 'ie het ineens feilloos :)

Groeten, Edwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Schrok me zojuist helemaal wezenloos. Bij die nieuwe wallpaper 'Brushes' is het net alsof je videokaart dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyrusOne
:D dat zijn inderdaad geen fijne verrassingen!

Het viel mij vanavond op dat de reserve van batterij niet langer meer in tijd wordt weergegeven op de menubalk: alleen nog percentage of een icoontje. Je zult op het icoontje moeten klikken om de resterende accuduur te kunnen zien. Beetje jammer...

Overigens heb ik het idee dat de accu langer mee gaat onder ML. Bij de overgang van SL naar Lion ging het ten koste van de stamina (van bijna 10 uur naar 6 uur in mijn geval).

Groeten, Edwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
[...]

Omdat jij ergens geen last van hebt is het niet ineens onzin.

Ik vind de Apple muizen ook troep en gebruik daardoor een Logitech G5. Notabene nog goedkoper ook.
Iemand zei dat hij toch nog de Apple muis gebruikte omdat die mooier was. Dan vraag ik me echt af: is je set-up onderdeel van een kunstmuseum of ben je aan het werk. Functionaliteit boven design in dit soort gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:11

Underworld

+1 Inzichtvol

Pyrone89 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 22:56:
Schrok me zojuist helemaal wezenloos. Bij die nieuwe wallpaper 'Brushes' is het net alsof je videokaart dood is.
hehe :D, ik snap wat je bedoelt, inderdaad beetje vaag als je die wallpaper voor het eerst instelt. Was me nog niet opgevallen. vind hem sowieso verschrikkelijk lelijk maar dat ben ik

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Iemand al reactie gehad na een aanvraag voor het OS X Mountain Lion Up-to-Date-programma?

afgelopen woensdag kreeg ik de aanvraagbevestiging maar nog steeds geen code per email ontvangen.

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Herko_ter_Horst schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 22:25:

[...]
Werkt KPN nog steeds met die Experieboxen troep? Ben blij dat ik naar Ziggo over ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:54
Ik heb ook die 16 euro maar betaald, moet zeggen dat t wat meer snappy aanvoelt.

Over die muizen:
Ik vind de apple muis een fijn ding, het swipen e.d. is heerlijk, maar... Het klikken gaat te zwaar, ik krijg na een tijdje last van mijn vingers, dat vind ik bij logitech echt een stuk prettiger. Moet maar weer eens op zoek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:08
MrJayMan schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 23:03:
Iemand al reactie gehad na een aanvraag voor het OS X Mountain Lion Up-to-Date-programma?

afgelopen woensdag kreeg ik de aanvraagbevestiging maar nog steeds geen code per email ontvangen.
Krijg je die aanvraagbevestiging per mail? Zelfs die heb ik nog niet gehad. We zijn pas 30 uur verder, misschien ben ik te voorbarig. Het scheelt dat ik geen tijd heb om er goed voor te gaan zitten, anders had ik allang €16 euro betaald om hem gewoon te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ik merk trouwens dat je in Mail nog steeds alleen kunt aangeven om de hoeveel tijd je mail wilt ophalen, in plaats van push (zoals bij Agenda). In Lion was dit ook al het geval en zorgde dit er voor kort voor dat je telkens om je iCloud ww werd gevraagd (was denk ik een probleem aan de server kant, want het ging een maand of 2 geleden weg zonder patch, hoewel ik ook zelf het ophalen op 'handmatig' heb gezet om de server te ontlasten).

Verder, op icloud.com / systemstatus wordt melding gemaakt dat iCloud: iPhoto Journal tijdelijk niet heeft gewerkt in de browser. Zover ik weet is dit een feature die helemaal nog niet beschikbaar is op icloud.com. Hebben ze hier per ongeluk hun mond voorbij gepraat?

[ Voor 23% gewijzigd door Pyrone89 op 26-07-2012 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Johnvh schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 23:09:
[...]

Krijg je die aanvraagbevestiging per mail? Zelfs die heb ik nog niet gehad. We zijn pas 30 uur verder, misschien ben ik te voorbarig. Het scheelt dat ik geen tijd heb om er goed voor te gaan zitten, anders had ik allang €16 euro betaald om hem gewoon te kopen :)
Ik heb ook nog geen enkele feedback ontvangen. Zojuist een mail gestuurd.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:35
Zware Unit schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 23:27:
[...]

Ik heb ook nog geen enkele feedback ontvangen. Zojuist een mail gestuurd.
Zou hier graag een update zien als je reactie hebt :) Zit ook nog te wachten op m'n code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
@ Mensen met muizen:

Is een muis i.c.m. een Apple nu echt fijn (games/shooters uitgezonderd)? Ik heb altijd met Windows en een Logitech Nano muis gewerkt (ideaal), maar sinds ik een MBP heb, kan ik niet meer zonder het standaard trackpad. Deze is zo nauwkeurig en groot, dat ik het voordeel van een muis niet meer zie. Er zitten door al de swipe gestures meer voordelen aan, dan ik kan bedenken bij het gebruiken van een muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Brm-G schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 23:46:
[...]

Zou hier graag een update zien als je reactie hebt :) Zit ook nog te wachten op m'n code.
Sure, was vorig jaar bij Lion het zelfde verhaal. Beetje jammer...

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:40

Quakie

quakelen

nog meer mensen last van het feit dat Mountain Lion gaat slapen terwijl er 100% CPU load is?

Ik merk het bijv bij Handbrake, als ik een video aan het omzetten ben. Dan gaat mijn iMac gewoon stand-by.

Nu las ik zojuist op de 24 pagina tellende Ars review dat er meer naar CPU load gekeken wordt.....dus Handbrake moet aangepast worden ipv ML?

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:06

BioHazard

*\o/*

Ik vind Messages/Berichten erg fijn, het syncen met je devices vooral. Maar een ding stoort me heel erg, en ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

Namelijk, als ik in Berichten op OSX bezig ben, bij elke reactie terug, gaan mn iPad en iPhone allebei tekeer. En die IM gesprekken kunnen nogal snel gaan, dus mn iPhone trilt zowat mn bureau af.

Iemand die dit weet te fixen? Ik wil nog wel overal mn berichten kunnen teruglezen, maar ik wil geen notifications als ik op dat moment op de Macbook bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Johnvh schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 23:09:
[...]

Ik vind het echt een tegenvaller dit.
Hoe lastig kan het zijn om een 2012 model MacBook te verifiëren.
Apple weet toch welke serials ze hebben uitgegeven aan 2012 MacBooks.
Dat kan toch instant gekoppeld worden aan je apple ID door een controle uit te laten voeren naar je Serial nummer in je device.

De 2011 modellen die gekocht zijn na de laatste keynote, dat ze die moeten natrekken dat kan ik me voorstellen, maar de 2012 modellen moet toch direct te traceren zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:35
BioHazard schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 00:08:
Ik vind Messages/Berichten erg fijn, het syncen met je devices vooral. Maar een ding stoort me heel erg, en ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

Namelijk, als ik in Berichten op OSX bezig ben, bij elke reactie terug, gaan mn iPad en iPhone allebei tekeer. En die IM gesprekken kunnen nogal snel gaan, dus mn iPhone trilt zowat mn bureau af.

Iemand die dit weet te fixen? Ik wil nog wel overal mn berichten kunnen teruglezen, maar ik wil geen notifications als ik op dat moment op de Macbook bezig ben.
Zelfde probleem hier. Al sinds ik de beta van 'berichten' draai op m'n mac sinds dag 1... Erg irritant als je iPhone op je bureau naast je macbook ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:06

BioHazard

*\o/*

Brm-G schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 00:26:
[...]

Zelfde probleem hier. Al sinds ik de beta van 'berichten' draai op m'n mac sinds dag 1... Erg irritant als je iPhone op je bureau naast je macbook ligt.
Jup, die liggen hier alle 3 naast elkaar. Het is elke keer een feest als ik een bericht krijg. Ping Pong Ding. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 09:50

Xan

BioHazard schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 00:27:
[...]

Jup, die liggen hier alle 3 naast elkaar. Het is elke keer een feest als ik een bericht krijg. Ping Pong Ding. :+
Nog even wachten op iOS6 ben ik bang, die heeft een Do Not Disturb optie die vrij goed werkt (alhoewel dat niet fijn is als je gebeld wordt of een sms etc ontvang :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:49

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

[...]

De Magic Mouse vind ik best wel bruikbaar. Ik gebruik op twee plekken een Logitech Performance MX en op één plek de Magic Mouse. Ik had er niet al te hoge verwachtingen van maar het ding werkt goed.

Voor scrollen en gestures heb ik op alle werkplekken een Magic Trackpad icm wireless keyboard en Magic Wand om toetsenbord en trackpad aan elkaar vast te maken. Ideale combo.

De cursorhaperingen op de rMBP met 2x 30 inch zijn overigens verholpen in Mountain Lion, het loopt nu erg soepel. Ook animaties voor het switchen van desktops, oproepen van Mission Control en dergelijke gaan soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Xanx schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 00:32:
[...]

Nog even wachten op iOS6 ben ik bang, die heeft een Do Not Disturb optie die vrij goed werkt (alhoewel dat niet fijn is als je gebeld wordt of een sms etc ontvang :/)
Ik denk dat het mooiste is als je begint te typen op je Mac, en je iDevices zijn gelockt dat die wel bijgewerkt worden maar geen notificaties geven.
Unlock je vervolgens een iDevice, dan wel weer daar op. Lock je je Mac dan > Geen notifcaties berichten op je Mac.
Allemaal gelockt, dan krijg je op al je devices notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Over het aanschaffen van Mac OS X Mountain Lion terwijl je recht op een upgrade heb kreeg ik de volgende reactie;

Dear Remko,

The order containing this item is currently processing. Your request is flagged for follow-up and I will contact you once I have more information about your order. Please note that processing can take up to 3 days from the date of purchase.

Note: we can refund if you provide us your Macbook Air bill details (the purchases date must be between June 11, 2012, and July 25, 2012). Thank you for your patience in this matter.

Sincerely,

Matt
iTunes Store Customer Support
http://www.apple.com/support/itunes/ww/

While you are waiting, you may wish to review this article:

Mac App Store FAQ
http://support.apple.com/kb/HT4461

---

Nog niet echt wetende of je het terug krijgt of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

In mijn optiek staat er duidelijk in

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet een 2de (nieuwe) code gekregen en die werkt!
Het downloaden is begonnen, nog een 40min.

Had deze ochtend een klacht gezonden dat de code al gebruikt was.
Dit naar macappstore_english_us_support at apple.com
Kreeg snel een antwoord (2u later) dat ze een nieuwe gingen zenden binnen de 48-72 uur, het is wat sneller geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 20:07
Meer mensen waarbij de code <a href "x"> bij sommige websites het niet meer doen in mountain lion? In dreamweaver werkt het prima maar in safari niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 19:35
Wat een waardeloze service zeg, mensen een gratis upgrade aanbieden maar vervolgens laten wachten als laatste in de rij. Als ik dit geweten had dan had ik die 16 euro wel betaald. Ik ga de volgende wel 2x nadenken voor ik een Apple product koop.
Geen email, of duidelijke informatie, niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 08:03
Wat aan aanstellers hier zeg. Je krijgt notabene Mountain Lion gratis, en dan nog mauwen dat je 'm niet het eerste krijgt ook nog.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
+1 gratis altijd goed..

Niet zo zeuren!

Welterusten. (slowchat mag, yeah!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Froggle schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 03:09:
Wat aan aanstellers hier zeg. Je krijgt notabene Mountain Lion gratis, en dan nog mauwen dat je 'm niet het eerste krijgt ook nog.
Aanstellers? Mensen die een hoop geld uitgeven voor een nieuwe Mac, om zodoende weer het nieuwste OS te kunnen draaien, kunnen toch best teleurgesteld zijn als ze een paar dagen moeten wachten tot ze kunnen updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyrusOne
Wellicht is er een stortvloed aan aanvragen en heeft Apple zich daar een beetje in vergist, waardoor het met verstrekken van die codes wat trager loopt?

Ik krijg de indruk dat iedereen die in aanmerking komt voor een gratis upgrade, denkt dat hij/zij de enige is....

Come on, wat maakt die paar dagen nou uit.... Het is mooi weer mensen, maak je niet druk!

Groeten, Edwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
41 uur verder, nog geen code of bevestiging gehad ... helemaal geen communicatie.
Maar even gebeld, hij is al goedgekeurd ... fijn daar heb ik ML nog niet mee ... zucht

[ Voor 35% gewijzigd door itsme op 27-07-2012 08:12 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Herko_ter_Horst schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 22:25:

[...]
Thanx voor dit! het werkt bij mij meteen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Pyrone89 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:55:
[...]

Dat ligt aan VLC 2.0.3
Daar zitten fouten in. Zie het Meukbericht over VLC 2.0.3, veel mensen zijn terug naar 2.0.2 gegaan.
Ik heb al verschillende vlc versies geprobeerd (1.x en 2.x en 3.x waaronder ook 2.0.2)
Maar het probleem blijft.

Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

duncanvdlinden schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 06:01:
[...]

Aanstellers? Mensen die een hoop geld uitgeven voor een nieuwe Mac, om zodoende weer het nieuwste OS te kunnen draaien, kunnen toch best teleurgesteld zijn als ze een paar dagen moeten wachten tot ze kunnen updaten?
Het komt mij als ontzettend verwend over. Een paar dagen wachten en ontevreden omdat je niet gelijk krijgt wat je wil. Jeetje.
Pagina: 1 ... 20 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.