20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ja dat zeg ik, iedereen die een SD card wil gebruiken moet een onnodige (dure) accessoire meenemen. En ik denk dat het door een grote groep gebruikt zal worden hoor? Denk aan vakantiegangers die de iPad meenemen om de foto's op de iPad te zetten zodat ze de SD kaart kunnen legen omdat alles op de iPad staat.kipneck schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:05:
[...]
je hebt toch die sd kaart lezer die je in je dock connector moet doen? het lijkt me niet dat ze nu een extra slot gaan toevoegen voor een sd kaart die maar door een heel beperkt aantal mensen gebruikt zal worden, want buiten fotografen kan ik verder niemand bedenken die nog sd kaartjes gebruiken, tegenwoordig gaat alles toch via de cloud? apple wil zelf volgens mij ook deze kant op.
en daarvoor is er die (dure) accessoire, deze gaan ze echt niet vervangen. en dan nog, als ze dat zouden doen, zou ik het nog steeds geen grote verandering noemen.magnifor schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:10:
[...]
Ja dat zeg ik, iedereen die een SD card wil gebruiken moet een onnodige (dure) accessoire meenemen. En ik denk dat het door een grote groep gebruikt zal worden hoor? Denk aan vakantiegangers die de iPad meenemen om de foto's op de iPad te zetten zodat ze de SD kaart kunnen legen omdat alles op de iPad staat.
Ik vind het een grotere en nuttigere verandering dan een retina schern. Bij een tablet van 500 euro wil ik zonder extra kosten mijn SD kaartje erin kunnen douwen. Maakt het apparaatje een stukje functioneler out of the box.kipneck schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:12:
[...]
en daarvoor is er die (dure) accessoire, deze gaan ze echt niet vervangen. en dan nog, als ze dat zouden doen, zou ik het nog steeds geen grote verandering noemen.
[ Voor 6% gewijzigd door magnifor op 07-03-2012 12:15 ]
hier kan ik mij niet in vinden, ik heb ook zo'n slot in mijn MBP maar deze werkelijk nog nooit gebruikt. en ik denk dat er met mij velen zijn. persoonlijk vind ik zo'n SD kaart ook een verouderd iets, maar dat terzijde.magnifor schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:14:
[...]
Ik vind het een grotere en nuttigere verandering dan een retina schern. Bij een tablet van 500 euro wil ik zonder extra kosten mijn SD kaartje erin kunnen douwen.
Een retina display zal mij veel meer bekoren dan een SD kaart slot.
OK, micro SD modern genoeg dan ?kipneck schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:16:
[...]
persoonlijk vind ik zo'n SD kaart ook een verouderd iets, maar dat terzijde.
nee, net zoals alle fysieke mediums van tegenwoordig vind ik dit verouderd, ik denk persoonlijk dat blu-ray het laatste fysieke medium voor films is, apple zelf gaat ook wel een beetje deze kant op kijk maar naar het ontbreken van blu-ray in macbooks en imac's, dit hoeft natuurlijk niks te betekenen maar het kan wel. laatst hebben de de icloud ingevoerd en dit wordt naar mijn inzien apple zijn nieuwe strategie.
voor mensen die per se een sd kaartje willen gebruiken is er het accessoire, deze werkt prima en ik denk dus ook niet dat ze hier iets aan zullen veranderen.
je moet niet vergeten dat een ipad consumenten electronica is, en als jij fotograaf bent met een DRSL dan zou ik niet gaan lopen pielen met een ipad, maar gelijk alle foto's naar mijn MBP laden.hjs schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:22:
Natuurlijk wel erg leuk om zo je SD kaart uit je DRSL te halen en de foto's te bekijken op de ipad.
Eye-Fi, heb er ook één, maar valt tegen. Ging me meer om de locatiegegevens dan om het wifi gedeelte. Maar dan moet je persee je foto's syncen via dat baggerprogrammaBeQuietAndDrive schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:09:
Hoe krijg je de foto's van je camera in de cloud dan zonder je SD kaartje te gebruiken dan?

Anyways, een retina scherm is zeker wel een grote sprong voorwaarts, als ik nu terugkijk naar mijn oude 3G scherm is die bagger.
YouTube: How To Directly Tether Your Camera To An iPad By Lee Morris vanaf een minuut of 4.kipneck schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:26:
[...]
je moet niet vergeten dat een ipad consumenten electronica is, en als jij fotograaf bent met een DRSL dan zou ik niet gaan lopen pielen met een ipad, maar gelijk alle foto's naar mijn MBP laden.
[ Voor 31% gewijzigd door ZpAz op 07-03-2012 12:30 ]
waarom zou je eest je foto's op je ipad zetten? je moet ze als fotograaf toch ook nog bewerken? of ga je dat ook op een ipad doen?YouTube: How To Directly Tether Your Camera To An iPad By Lee Morris vanaf een minuut of 4.
Ik wil bij een tablet van 500/800 euro geen onnodige gleufjes in een mooi strak design.magnifor schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:14:
[...]
Ik vind het een grotere en nuttigere verandering dan een retina schern. Bij een tablet van 500 euro wil ik zonder extra kosten mijn SD kaartje erin kunnen douwen. Maakt het apparaatje een stukje functioneler out of the box.
Bij foto's heb je meer aan een 2048x1536 scherm dan een SD kaart lezer. Voor de paar minuten dat je het nodig hebt kun je de camera connection kit aansluiten. De camera connection kit (SD kaart lezer + USB aansluiting) kost €30,- en neem bijna geen extra ruimte in. (cameratasje)
Los van dat zijn er meerdere manieren om de foto's op de iPad te zetten.
Gaat meestal om het bekijken van de foto's. De iPad is op zich vrij krachtig met simpele foto bewerkingen.kipneck schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:26:
[...]
je moet niet vergeten dat een ipad consumenten electronica is, en als jij fotograaf bent met een DRSL dan zou ik niet gaan lopen pielen met een ipad, maar gelijk alle foto's naar mijn MBP laden.
Daarnaast hebben veel camera's ook CF kaarten. Die moet je via USB aansluiten.
Sig
Hee, ik zeg niet dat het moet, het kan. Anyways, als je een shoot doet kan je duidelijker zien hoe de foto is geworden op je iPad dan enkel op je camera schermpje.kipneck schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:32:
[...]
waarom zou je eest je foto's op je ipad zetten? je moet ze als fotograaf toch ook nog bewerken? of ga je dat ook op een ipad doen?
Daarnaast heb je foto-bewerkingsprogramma's voor de iPad
[ Voor 10% gewijzigd door ZpAz op 07-03-2012 12:38 ]
dan kan je dit toch net zo makkelijk op je laptop doen? ik snap de meerwaarde van een ipad dan niet erg. en als je foto's wilt laten zien dan doe je dat met een goed scherm, dus komen we weer uit op het retina display.ZpAz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:37:
[...]
Hee, ik zeg niet dat het moet, het kan. Anyways, als je een shoot doet kan je duidelijker zien hoe de foto is geworden op je iPad dan enkel op je camera schermpje.
Daarnaast heb je foto-bewerkingsprogramma's voor de iPadMaar het is meer een "preview" mode.

Het is overduidelijk dat Apple van plan is om een nieuwe iPod touch te introduceren (vandaar de "And touch.") en daarnaast ook nog eens de kalender-app helemaal gaat vernieuwen met mooie visuele effecten die je moet zien!
Het is overduidelijk: de vinger wijst naar het kalender-icoontje, en Apple gaat dus de kalender app vernieuwen.
Want de ipad en iphone zijn geen touch? zelfs de ipod nano is touch. het zou kunnen, maar ik verwacht geen nieuwe ipod.Uniciteit schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:40:
Waarom verwacht iedereen een nieuwe iPad?
[afbeelding]
Het is overduidelijk dat Apple van plan is om een nieuwe iPod touch te introduceren (vandaar de "And touch.") en daarnaast ook nog eens de kalender-app helemaal gaat vernieuwen met mooie visuele effecten die je moet zien!
Het is overduidelijk: de vinger wijst naar het kalender-icoontje, en Apple gaat dus de kalender app vernieuwen.
Voor de hand liggender dat je zoiets op een iPad zet dan op een Ipod.
Wat moet je immers met maps op een ipod (heeft dat ding uberhaupt gps?)
[ Voor 6% gewijzigd door Silent Thunder op 07-03-2012 12:43 ]
Verwijderd
Zoals altijd is de uitnodiging een verwijzing naar wanneer het gaat plaatsvinden, keynote zie je, een 7 (de datum) en het maps icoontje wat als plaatje hun adres heeft, dus: datum, plaats en wat er gaat plaatsvinden (een keynote).Uniciteit schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:40:
[afbeelding]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Tuurlijk niet het design van de iPod Touch zal altijd afgeleid zijn van de iPhone. En dat duurt nog wel even, vrij duidelijk dat ze een iPad 3 gaan aankondigen.kipneck schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:43:
[...]
Want de ipad en iphone zijn geen touch? zelfs de ipod nano is touch. het zou kunnen, maar ik verwacht geen nieuwe ipod.
Kijk, dit is nou nog eens interessant!kmf schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:44:
Misschien is touch, dan ook werkelijk touch: http://feeds.slashgear.com/~r/slashgear/~3/EgwWnJcS_G0/
Verwijderd
Toch lijkt een nieuwe iPod touch mij ook heel logisch, maar deze kan ook een silent upgrade krijgen. Dat er gewoon ineens een nieuwe in de app store staat met een A5 processor.Uniciteit schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:40:
[afbeelding]
Niet waar. Apple maakt dit nooit van tevoren bekend, ook niet aan Apple Resellers. Daarnaast zullen ze écht wel meer vragen voor een 128 GB model (Apple verdient het meest op de modellen met 3G en meer capaciteit).CLB schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:45:
Ben benieuwd wat hier dan van waar is:
[afbeelding]
Stond twee weekjes geleden online...
Ooit van een viral gehoord? Doen ze waarschijnlijk om in te spelen op de hype en mensen naar de shop te lokken om alsnog andere dingen aan te schaffen of te registreren.CLB schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:45:
Ben benieuwd wat hier dan van waar is:
[afbeelding]
Stond twee weekjes geleden online...
iphone heeft zijn eigen event, dat duurt inderdaad nog wel even. ik had het meer over het touch gedeelte niet over dat we een nieuwe iphone gaan krijgen.NotSoSteady schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:46:
[...]
Tuurlijk niet het design van de iPod Touch zal altijd afgeleid zijn van de iPhone. En dat duurt nog wel even, vrij duidelijk dat ze een iPad 3 gaan aankondigen.
Ja snap ik, maar ik bedoel meer dat ik een nieuwe touch verwacht na de release van de nieuwe iPhone.kipneck schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:48:
[...]
iphone heeft zijn eigen event, dat duurt inderdaad nog wel even. ik had het meer over het touch gedeelte niet over dat we een nieuwe iphone gaan krijgen.
O please don't, straks kan ik mijn beurs niet in bedwang houden.kmf schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:44:
Misschien is touch, dan ook werkelijk touch: http://feeds.slashgear.com/~r/slashgear/~3/EgwWnJcS_G0/
sinds de iphone 4 vind ik de toch helemaal niet meer op de iphone lijken, eigenlijk meer op een ipad, en de touch is toch ook meer een game device?NotSoSteady schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:51:
[...]
Ja snap ik, maar ik bedoel meer dat ik een nieuwe touch verwacht na de release van de nieuwe iPhone.
Het zou echt ontzettend gaaf zijn als de Senseg technologie in de iPad 3 zit. Ik ben nu zó enthousiast over de iPad 3 (mede vanwege the "And touch."), dat het eigenlijk gegarandeerd is dat iedereen - of tenminste ik - teleurgesteld zal zijn (vanwege de hoge verwachtingen).ZpAz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:53:
[...]
O please don't, straks kan ik mijn beurs niet in bedwang houden.
Een viral voor een iPad 3 van de MyComSilent Thunder schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:48:
Ooit van een viral gehoord?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Waarschijnlijk heeft iemand gewoon de coding wat aangepast, screenshot gemaakt en op zijn website geplaatst in de hoop dat veel mensen naar zijn site linken om de rankings in Google wat te verbeteren. MyCom weet net zoveel als wij dus allemaal onzin.CLB schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:55:
[...]
Een viral voor een iPad 3 van de MyCom*uhm nee*
waarom zit er geen weerspiegeling van de icoontjes in het dock? kijk nog eens goed naar de aankondigings foto, dit lijkt te missen in jou foto van de nieuwe schermen.NotSoSteady schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:53:
http://www.appleinsider.c...y_for_third_gen_ipad.html
Dit zou het nieuwe scherm kunnen zijn.
[afbeelding]
Niet vóór een ipad3.CLB schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:55:
[...]
Mycom misbruikt de ipad '3' waanzin om mensen naar hun eigen shop te lokken.
Immers, als je ipad3 leest; krijg men spontaan een vochtige broek en klik je maar al te graag
Ik vind het leuk dat er eindelijk weer zo'n "wild" gerucht naar voren komt. De geruchten zijn tot nu toe allemaal zo braaf en in de lijn van de verwachtingUniciteit schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:54:
[...]
Het zou echt ontzettend gaaf zijn als de Senseg technologie in de iPad 3 zit. Ik ben nu zó enthousiast over de iPad 3 (mede vanwege the "And touch."), dat het eigenlijk gegarandeerd is dat iedereen - of tenminste ik - teleurgesteld zal zijn (vanwege de hoge verwachtingen).
Dat is gewoon een over enthousiaste medewerker o.i.d. Ze hebben echt vooraf geen informatie over de nieuwe iPad...CLB schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:55:
[...]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Jailbreakkipneck schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:57:
[...]
waarom zit er geen weerspiegeling van de icoontjes in het dock? kijk nog eens goed naar de aankondigings foto, dit lijkt te missen in jou foto van de nieuwe schermen.
Daar ben ik het wel mee eens, maar er is echt een redelijk grote kans dat er geen Senseg technologie in de iPad 3 zit... en momenteel hoop ik, en ga ik er een heeel klein beetje van uit, dat er wel Senseg technologie in de iPad 3 zit.Hoedje schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:58:
[...]
Ik vind het leuk dat er eindelijk weer zo'n "wild" gerucht naar voren komt. De geruchten zijn tot nu toe allemaal zo braaf en in de lijn van de verwachting
Nog zes uurtjes... en een beetje... want we moeten eerst nog alle statistieken aanhoren en over hoe geweldig Apple het momenteel doet.
Waarschijnlijk niet, laatste stream is al meer dan een jaar geleden.Silent Thunder schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:04:
Is er een stream link waarop je het live kan volgen?
Op de één of andere manier is men toch altijd benieuwd of Apple 't weer gaat flikken. Als de iPad 3 dadelijk groots blijkt te zijn (retina display en misschien zelfs haptic feedback), dan kan-ie ontzettend stijgen.ZpAz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:09:
Wat me altijd opvalt is dat voor een evenement het Apple aandeel altijd omlaag gaat, waarom weet ik nog steeds niet, alsof het product niet gaat verkopen ofzo.
Je kijkt volgens mij niet goedUniciteit schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:40:
De verwijzing is naar alle drie de apps: Maps, Calender en Keynote EN de iPad
Oftewel : Apple (want Maps verwijst naar Infinit loop 1) geeft op de 7de een keynote over een iPad
Ik denk alleen dat het een summiere update zal zijn.
PSN: Sluuz
Ik had al aangegeven dat ik niet serieus was, en alleen wou aangeven dat het nog helemaal niet 100% zeker is dat er een iPad wordt aangekondigd (maar de kans is wel óntzettend groot). Apple heeft nog niks bevestigd.Roko schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:12:
[...]
Je kijkt volgens mij niet goed
De verwijzing is naar alle drie de apps: Maps, Calender en Keynote EN de iPad
Oftewel : Apple (want Maps verwijst naar Infinit loop 1) geeft op de 7de een keynote over een iPad
Vergeet vooral niet het feit dat het er altijd al was maar dat het enkel door de Apple hype bekend is geworden.Xeanor schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:18:
Haptic screen zou wel echt iets voor Apple zijn. Grote sprong voorwaarts op de concurrentie. Kunnen we weer op de FP duizend flames lezen over hoe iedereen met een Android tablet claimt dat ze dat "toch niet nodig hebben" maar als ze morgen de loterij winnen meteen een iPad 3 hebben.
Zie het al voor me ook, je heb van die kinderboeken waar ze bepaalde dingen kunnen voelen. Zou tof zijn als dat straks mogelijk is met de iPad.
Of stel je dit voor: FaceTime en je plaatst je hand tegen het scherm. Vervolgens kan de andere ook z'n hand tegen het scherm plaatsen op diezelfde plek en dan voel je letterlijk elkaars handen...PBP schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:27:
Dat haptic screen zou echt wel iets tofs kunnen worden. Als het er uberhaupt in zit
Zie het al voor me ook, je heb van die kinderboeken waar ze bepaalde dingen kunnen voelen. Zou tof zijn als dat straks mogelijk is met de iPad.
Ik zie nu ineens ook ideeen voor de 'natuurfilm'marktUniciteit schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:28:
[...]
Of stel je dit voor: FaceTime en je plaatst je hand tegen het scherm. Vervolgens kan de andere ook z'n hand tegen het scherm plaatsen op diezelfde plek en dan voel je letterlijk elkaars handen...
brrr..ik wil het niet weteNPBP schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:28:
[...]
Ik zie nu ineens ook ideeen voor de 'natuurfilm'markt
Nee, verwacht maar geen stream alleen live-blogging.TheVMaster schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:31:
[...]
brrr..ik wil het niet weteNMaar eh...zijn er uberhaupt sites/nieuwsbronnen die wel een live stream hebben vanaf het event?
Er zijn volgens mij al haptic Android devices, mijn vriendin heeft op haar ICS telefoon al de optie voor haptic feedback alleen de hardware niet.Xeanor schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:18:
Haptic screen zou wel echt iets voor Apple zijn. Grote sprong voorwaarts op de concurrentie. Kunnen we weer op de FP duizend flames lezen over hoe iedereen met een Android tablet claimt dat ze dat "toch niet nodig hebben" maar als ze morgen de loterij winnen meteen een iPad 3 hebben.
Blijft natuurlijk speculeren, maar wie weetRemember Senseg's tactile touchscreen displays? Well, last December the company showed off a screen that used an electrostatic field to simulate friction and textures on the glass. Such technology was a couple of years away from being commercially viable, but there's a tiny glimmer of a chance it might be the new killer iPad feature. Pocket-lint spoke to a company rep who cryptically said that the company wasn't making any statements until "after Apple's announcement." Why would they issue any statement tied to today's Apple news?Could it connect with a remark made back in June 2011 to Trusted Reviews, that Senseg had partnered with a "certain tablet maker based in Cupertino?" Maybe that line in Apple's invitation to today's event is another clue: "We have something you really have to see. And Touch." After all, Siri was announced at the "Let's talk iPhone" event, so it wouldn't be the first time the company places vague hints under our noses. Still, we have but a few hours left to wait until we really know what's coming, so join us for the live announcement later today.
Ik wil niet veel zeggen maar die sites kopieren alles van elkaar, even herschrijven en klaar. Het heeft allemaal nog weinig te maken met journalistiek, jij en ik kunnen dat soort artikelen ook schrijven.PBP schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:37:
Engadget meld het nu ook
[...]
Blijft natuurlijk speculeren, maar wie weet
Dat klopt...maar 'k vind altijd leuk om de beelden er bij te zienBeQuietAndDrive schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:36:
Wat is er zo speciaal aan de stream eigenlijk? Als je een uurtje later even langs de nieuwssites browst dan weet je ook alles in 3 minuten tijd toch?
Als ik het me niet vergis mocht CNN de vorige keer vertraagd het live event afspelen. Als ik me niet vergis mochten ze een half uur later uitzenden via internet (dus dan zie je om 19:30 wat er om 19:00 gebeurde, om 20:00 zie je wat er om 19:30 gebeurde, etc.).TheVMaster schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:41:
[...]
Dat klopt...maar 'k vind altijd leuk om de beelden er bij te zien
Ik las ergens (weet niet meer waar) dat CNN het nu ook gaat uitzenden geloof ik....wel jammer dat Apple dat niet live gaat broadcasten...soms doen ze dat wel, maar niet vaak…Uniciteit schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:45:
[...]
Als ik het me niet vergis mocht CNN de vorige keer vertraagd het live event afspelen. Als ik me niet vergis mochten ze een half uur later uitzenden via internet (dus dan zie je om 19:30 wat er om 19:00 gebeurde, om 20:00 zie je wat er om 19:30 gebeurde, etc.).
Het lijkt er wel op dat CNN in ieder geval iets van een stream heeft, maar ze geven zelf aan nog geen exacte tijd te kunnen geven.TheVMaster schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:49:
[...]
Ik las ergens (weet niet meer waar) dat CNN het nu ook gaat uitzenden geloof ik....wel jammer dat Apple dat niet live gaat broadcasten...soms doen ze dat wel, maar niet vaak…
http://live.cnn.com/
Wellicht weer 't zelfde als de vorige keer, om 19:30 beginnen ze dan misschien met uitzenden.
Volgens mij hebben ze het slechts een keer gedaan. Het is inderdaad jammer dat ze het niet altijd doen. Alhoewel, de liveblogs toch ook een mooie traditie vormenTheVMaster schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:49:
[...]
Ik las ergens (weet niet meer waar) dat CNN het nu ook gaat uitzenden geloof ik....wel jammer dat Apple dat niet live gaat broadcasten...soms doen ze dat wel, maar niet vaak…
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Jups.....ach....'k had gehoopt hem via m'n iPad via Airplay naar m'n Apple TV te sturenHoedje schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:52:
[...]
Volgens mij hebben ze het slechts een keer gedaan. Het is inderdaad jammer dat ze het niet altijd doen. Alhoewel, de liveblogs toch ook een mooie traditie vormen
Ik bereid me al voor op de ebook vs deadwood-wars. Lekkere munitie.PBP schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:27:
Dat haptic screen zou echt wel iets tofs kunnen worden. Als het er uberhaupt in zit
Deadwoodlover: "But I like the feeling of paper"
iPad3lover: "which kind of paper would you prefer? papyrus, cotton fibre, or 20th century bleached? Or could I interest you with stone tab? We can replicate them all"
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Is dat niet meer "vibrate on keypress"?NotSoSteady schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:33:
[...]
Er zijn volgens mij al haptic Android devices, mijn vriendin heeft op haar ICS telefoon al de optie voor haptic feedback alleen de hardware niet.
Plutonium als batterij?En dan zijn er nog de talloze geruchten dat de opvolger een SD-slot zou hebben, HDMI, plutonium als batterij, et cetera
Is dat naast de kernreactor die in de adapter zit verstopt?
Ja... zit ook op de Galaxy Tab, dat je zo'n lichte vibratie voelt als je een letter typt.
Overigens, zou op een manier ook vrij vervelend zijn als er haptic feedback op zit, dan wordt het al helemaal moeilijk om er snel een te krijgen
De haptic feedback die jij bedoelt zit ook op m'n HTC Desire (van bijna 2 jaar oud).Xeanor schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:18:
[...]
Ja... zit ook op de Galaxy Tab, dat je zo'n lichte vibratie voelt als je een letter typt.
Overigens, zou op een manier ook vrij vervelend zijn als er haptic feedback op zit, dan wordt het al helemaal moeilijk om er snel een te krijgen
Die heeft echter niks te maken met de haptic feedback die in dit topic de laatste paar posts bedoeld wordt.
Als het er al in komt zie ik de FP al voor me, ja mijn Galaxy Tab had dit ook al lang.Smultie schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:36:
[...]
De haptic feedback die jij bedoelt zit ook op m'n HTC Desire (van bijna 2 jaar oud).
Die heeft echter niks te maken met de haptic feedback die in dit topic de laatste paar posts bedoeld wordt.

Sad, but o so trueZpAz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:44:
[...]
Als het er al in komt zie ik de FP al voor me, ja mijn Galaxy Tab had dit ook al lang.
iPad 3 high res staat vast.
Nieuwe Apple TV is vrijwel zeker.
Maar wat ik denk dat er geïntroduceerd gaat worden is iOS op de Apple TV mét AppStore óf een aparte TV-sectie in de AppStore.
Het enige wat ik hier tegenin kan brengen is dat een AppStore voor de AppleTV overbodig is ivm AirPlay mirroring en de iPhone/iPad dus gewoon de afstandsbediening is.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Stiekum hoop ik op een Mac Pro update nu Intel de nieuwe Xeon's geintroduceerd heeft. Misschien gaat die in een silent update?
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Erm, lees eens alle berichten boven je?

Dat zou wel eens de turn-down van de avond kunnen worden, want vast staat het natuurlijk nooit, tot Tim Cook het aankondigd. Ik hoop dat er een retina-display in de iPad komt, maar hey, niets is zeker op dit moment.
[ Voor 4% gewijzigd door mOrPhie op 07-03-2012 15:21 ]
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
De schermen zijn allang al gelekt en in handen geweest van tech sites.. Je kan ze zelfs zelf al bestellen op internet.mOrPhie schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:19:
[...]
Dat zou wel eens de turn-down van de avond kunnen worden, want vast staat het natuurlijk nooit, tot Tim Cook het aankondigd. Ik hoop dat er een retina-display in de iPad komt, maar hey, niets is zeker op dit moment.
Je gaat me echt niet vertellen dat Apple schermen in serieproduktie laat maken voor de lol.. Want prototypes waren het zeker niet. En het was duidelijk een iPad scherm.
Het enige zou zijn dat ze het toch op het laatste moment overslaan maar dat kan eigenlijk niet meer. Bovendien is het scherm op het plaatje van de uitnodiging ook duidelijk in een hogere resolutie dan het huidige model. Ik zie eigenlijk geen reden meer om te twijfelen.
Edit: Sorry misschien kwam ik wat onvriendelijk over hier, dat was niet mijn bedoeling. Maar ik bedoel te zeggen: Ik zou niet echt meer rekening houden met de mogelijkheid dat het geen retina scherm wordt. Er is gewoon te veel informatie gelekt. Natuurlijk is het pas definitief als het aangekondigd is. Maar Apple heeft lang niet zo veel succes met hun geheimhouding meer als vroeger (vooral gezien het feit dat de westerse pers grote bedragen voor informatie over heeft, terwijl tienduizenden laagbetaalde Chinezen die dingen allang in handen hebben gehad)
[ Voor 23% gewijzigd door GekkePrutser op 07-03-2012 15:42 ]
Wat ik denk is dat wij straks Full Screen mirroring krijgen met de iPad, dus bijvoorbeeld safari in 1080PRobbieB schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:54:
Ik had net opeens een 'epiphany'..
iPad 3 high res staat vast.
Nieuwe Apple TV is vrijwel zeker.
Maar wat ik denk dat er geïntroduceerd gaat worden is iOS op de Apple TV mét AppStore óf een aparte TV-sectie in de AppStore.
Het enige wat ik hier tegenin kan brengen is dat een AppStore voor de AppleTV overbodig is ivm AirPlay mirroring en de iPhone/iPad dus gewoon de afstandsbediening is.
An a day keeps the doctor away.
Lees je überhaupt wat er gepost wordt?zonoskar schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:09:
Die haptic optie is het eerste wat ik uit gezet heb op mijn Galaxy S2. Vreselijk irritant.
Het gaat niet om haptic feedback als het simpele trillen van toestellen wanneer bepaalde interface elementen worden aangeraakt, maar het gaat om simuleren van textuur en knoppen op het scherm. Je kan dus letterlijk voelen dat je een knopje, letter op een toetsenbord of wat dan ook aanraakt.
Dit zou echt een enorme stap zijn voor touchscreens, de kans lijkt me op dit moment niet erg groot, de meeste (vrijwel alle?) vernieuwingen zijn al uitgelekt of besproken in geruchten. Dit zou wel echt vernieuwend zijn.
Real Racing in 1080pHardCoreGamer schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:43:
[...]
Wat ik denk is dat wij straks Full Screen mirroring krijgen met de iPad, dus bijvoorbeeld safari in 1080P
Ja, daar heb ik dus ook aan zitten denken. Echter wordt je dan wel verplicht een iOS device te kopen bij je AppleTV om hem volledig te kunnen benutten.HardCoreGamer schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:43:
[...]
Wat ik denk is dat wij straks Full Screen mirroring krijgen met de iPad, dus bijvoorbeeld safari in 1080P
Léés nou eens. Jouw haptic feedback heeft niks te maken met de haptic feedback die Apple héééél misschien op de iPad gaat integreren...zonoskar schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:09:
Die haptic optie is het eerste wat ik uit gezet heb op mijn Galaxy S2. Vreselijk irritant.
Voor de Iphone 4S introductie waren er ook al diverse 'nieuwe grotere schermen' in de geruchtenmolen en op diverse websites getoond, maar die kwam ook niet. Niets is zeker
Hoezo? Het eerste iPad event ging toch ook over een major update van een iPod Touch?Wootism schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:53:
Moet ik lachen als het hele event uiteindelijk draait om een major update van de iPod Touch
Haha trueDJMurtz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:55:
[...]
Hoezo? Het eerste iPad event ging toch ook over een major update van een iPod Touch?
Ik vraag me alleen af wat je er aan hebt, waarom zou je willen voelen dat je een knopje ingetoets hebt. Het is dan toch al te laat. Op een gewoon toetsenbord kun je je vingers idd op de toetsen laten rusten, maar op een touchscreen gaat dat niet zonder de toets te activeren. Ergo: nutteloze uitvinding. Tenzij er ook een druk gevoeligheid ingebouwd wordt, dan kun je het activeren van de toets van de druk laten afhangen, maar daar heb ik nog niks over gelezen.Tk55 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:43:
Het gaat niet om haptic feedback als het simpele trillen van toestellen wanneer bepaalde interface elementen worden aangeraakt, maar het gaat om simuleren van textuur en knoppen op het scherm. Je kan dus letterlijk voelen dat je een knopje, letter op een toetsenbord of wat dan ook aanraakt.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Dit topic is gesloten.
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator, voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken