[iPad] Apple event 7 maart

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste
Acties:
  • 53.636 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:51:
[...]

[mbr]
Post in het Nederlands. Dit is niet je eerste waarschuwing, maar we blijven zeker niet waarschuwen.[/mbr]
Waar staat die eerste dan (terug in de tijd s.v.p.)? Zeker over het hoofd gezien ...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De New iPad heeft een accu met meer capaciteit dan die van een MacBook air 2011.... Hoe lang zal ie wel niet nodig hebben om op te laden?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:52
kmf schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 08:45:
De New iPad heeft een accu met meer capaciteit dan die van een MacBook air 2011.... Hoe lang zal ie wel niet nodig hebben om op te laden?
Geen idee, maar wat ik weet van de Ipad is dat ze heel snel opladen en vervolgens heel lang meegaan.

Dus ik denk dat dat nog steeds wel snor zit :)

[ Voor 3% gewijzigd door Silent Thunder op 09-03-2012 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Dat scherm is echt wel wauw, ook de enige reden waarom ik overweeg alweer een nieuwe iPad te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen enkele iPad, nooit gehad, maar deze versie spreekt me zeker en vast aan! Vooral die hoge resolutie heeft me doen beslissen om volgende maand eentje aan te schaffen als ze beschikbaar zijn. Iemand al video's die het nieuwe scherm laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:49:
Ik heb geen enkele iPad, nooit gehad, maar deze versie spreekt me zeker en vast aan! Vooral die hoge resolutie heeft me doen beslissen om volgende maand eentje aan te schaffen als ze beschikbaar zijn. Iemand al video's die het nieuwe scherm laten zien?
Er zijn volgens mij geen videoformaten of monitoren die het verschil kan tonen

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:55
Verhaal in de (altijd betrouwbare 8) ) Bild Zeitung, klik. Het schijnt dat de LTE frequentie van de iPad3 afwijkt van die welke in Duitsland gebruikelijk is.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:42
LTE gaat overal verschillen, zelfs in nederland krijgen we verschillende frequenties per provider, binnen europa wordt het helemaal onoverzichtelijk. Het is namelijk nogal een zootje in telecom land wat dit betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Apple biedt helemaal geen LTE ondersteuning aan Europa. Het is ook duidelijk als je naar de specificatie-pagina op de Apple website gaan: alleen de Amerikaanse frequenties worden ondersteund.

Best wel zonde, aangezien er toch al een paar redelijk goede LTE netwerken in Europa zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:39
Kortom, de 4G-versie hoef je nog niet echt te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Blik1984 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:42:
Kortom, de 4G-versie hoef je nog niet echt te kopen :)
Of wel, als je gewoon op een 3G netwerk wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:52
Uniciteit schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:44:
[...]

Of wel, als je gewoon op een 3G netwerk wilt.
Of als je GPS nodig hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:54

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Inmiddels is het evenement al even afgelopen, dus we kunnen weer verder in het reguliere iPad topic: [iPad] Ervaringen & Discussie - deel 13

Launching containers into space

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator, voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken