[iPad] Apple event 7 maart

Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste
Acties:
  • 53.639 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:08

PBP

Apple’s next iPad will be available on March 16th, additional event planned
We’ve been told by a Apple Store source who has been reliable in the past that preparations are being made for a big Apple Store event which will culminate on Friday, March 16th. Naturally, this points to an iPad 3 launch on the Friday just nine days after tomorrow’s announcement. We’ve previously noted that an Apple Store in London at the world famous Harrod’s will open on that date as well as a new Store in Houston, Texas.

Yesterday, two simultaneous reports came out stating the name of Apple’s new product would be the ‘iPad HD’ and recently more and (iM)ore evidence points to an LTE version being announced. Today, Verizon began teasing a “Something is Coming” campaign.

Interestingly, we were told that there would be a subsequent event a week later but he had no further information on the the subject matter. This could be a separate Apple product (AppleTV?) or perhaps additional International launches of the iPad.

We’ll have live coverage of tomorrow’s event as it unfolds.
Bron 9to5mac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:09:
Ik kan je vertellen dat het verdomd moeilijk is om de iPad 2 32GB voor een mooi bedrag te verkopen. Ik ben begonnen op 470 maar zit nu al op 410 met misschien een koper.
Het probleem is dat jullie "DENKEN" dat dat apple spul heel veel geld waard is tweede hands. Realiteit is anders. Gewoon omlaag... Voor dubbeltje op de voorste rij zeker. Wel de realiteit :P haha

Ja ik ga mijn "insert apple product" echt niet verkopen voor minder dan dit.. het is namelijk wel apple hoor!!! :P lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:53
Als er een retina scherm op zit met een resolutie van 2038 x 1536 pixels met een degelijke processor, ben ik blij. Ik heb altijd de resolutie van 1024 x 768 pixels te laag gevonden, en dus ook nog geen Apple iPad aangeschaft.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juakali
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 06:42
Ik wist niet dat deze topic ging over oude iPad prijzen?
Heb nooit een tablet gehad en ik denk dat ik deze iPad 3 toch ga aanschaffen. Mooie specs voor een tablet.
Prijs is toch geen probleem voor zo'n toestel. Te veel betalen doe je toch. Of het nu 500 of 600 of 700 euro is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:30:
[...]

Het probleem is dat jullie "DENKEN" dat dat apple spul heel veel geld waard is tweede hands. Realiteit is anders. Gewoon omlaag... Voor dubbeltje op de voorste rij zeker. Wel de realiteit :P haha

Ja ik ga mijn "insert apple product" echt niet verkopen voor minder dan dit.. het is namelijk wel apple hoor!!! :P lol
Dan zijn er mensen die Andriod fan zijn, zoals deze man hierboven. Als ik jou mag geloven, mag deze man die mij net gemaild heeft en een bod van €320,- deed, een gods geschenk zijn. ;)

No way dus. Je ziet dus dat handelaren hier sterk op in spelen.

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
HardCoreGamer schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:28:
[...]

Dan zijn er mensen die Andriod fan zijn, zoals deze man hierboven. Als ik jou mag geloven, mag deze man die mij net gemaild heeft en een bod van €320,- deed, een gods geschenk zijn. ;)

No way dus. Je ziet dus dat handelaren hier sterk op in spelen.
Als dat zo makkelijk was was dit topic niet vol gespamt met hoeveel je nog voor je iPad kan vragen terwijl het daar helemaal niet over gaat.. no offence verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 12:46
Jongens, meisjes, ik verwacht een nieuw product. Naast een eventuele nieuwe iPad en Apple tv. Of in ieder geval iets in een nieuw formaat. Read my lips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:30:
[...]

Dat geldt doorgaans ook wel voor desktops en notebooks van Apple, kijk maar eens op tweedehandsmac.nl. Apple springt er natuurlijk altijd uit (gebruikt materiaal, eigen OS) ten opzichte van de 'one of the many'-merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik zeg: kom maar op Apple! Ik heb me bonus toch al uitgegeven dus ik kan alleen toekijken :-P
Heb al de iPhone 4S en Ipad2 bedoel ben geen Apple geil zoals de meeste mensen die zelfs al hun iPad of iPhone verkopen ook al zou Apple elke 2 maanden iets nieuws uitbrengen.

Mijn god denk dat zelfs mensen hun hadden opgehangen als Apple dit jaar met nog niks kwam en pas in 2013!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Dancing_Animal schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:45:
Jongens, meisjes, ik verwacht een nieuw product. Naast een eventuele nieuwe iPad en Apple tv. Of in ieder geval iets in een nieuw formaat. Read my lips.
*read zn lips.. :+

Reken er maar niet op, er zijn al eerder productcodes uitgelekt die sterk uitwijzen naar iPads en een Apple TV. Dit is ook niet echt het moment denk ik. Aan de invites te zien gaat het ook vooral om de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 19:14

NvM

Bedoel je niet... 'Mark my words'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
NvM schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:02:
[...]

Bedoel je niet...'Mark my words'?
Wat jij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 11:34
Afbeeldingslocatie: http://photos.appleinsider.com/ipad3-120228.jpg

Dit zou ook goed de afstandsbediening van de Apple TV kunnen zijn.. See & Touch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Nee dat is een iPad. See kan slaan op het retinascherm. Want see=oog=retina. See kan ook nog slaan op de nieuwe AppleTV3. En touch op iPad3.

Ik denk eerlijk gezegd gewoon de iPad3 en als one more thing een verbeterde Apple TV. En ergens volgend jaar een echte TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:23
iPad 3 en een verbeterde Apple TV (gewoon een spec bump), daar ga ik ook voor.

Wat ik zo ongeveer denk:

Vrijwel definitief
- Sneller en meer RAM
- Retina scherm
- iOS 5.1
- Licht aangepast ontwerp, maar ik denk zeker niet dikker dan de iPad 2
- Zelfde prijs (in dollars) als de iPad 2, prijs in euro's kan hoger uitvallen.

Goed plausible
- iOS 5.1 voor de iPad heeft wat features die niet in de dev-builds te vinden waren. (Siri toegevoegd en verbeterd)

Plausible
- Geen home button, dan verwacht ik een aanraak gevoelige rand o.i.d.

Niet zo plausible maar leuk*
- Apps voor de AppleTV - misschien een OMT?
- Aangepaste dock connector, verwacht zelf eerder aan één kant dat hij een keer weggehaald wordt, via inductie laden, en via wifi syncen en Airplay beeld versturen.

*Lijkt me niet gebeuren, lijkt me gewoon leuk.

[ Voor 3% gewijzigd door ZpAz op 06-03-2012 19:42 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik HOOP op meer ram, maar betwijfel of dat gebeurt. 50% kans denk ik.

Ik verwacht wel een preview op ios6, met verregaande icloudmogelijkheden. In combination met mountain lion.

[ Voor 44% gewijzigd door kmf op 06-03-2012 19:58 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

kmf schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:56:

Ik verwacht wel een preview op ios6, met verregaande icloudmogelijkheden. In combination met mountain lion.
50% kans :D ja het is ja of nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
kmf schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:56:
Ik denk het wel hoor, op RAM gebied. Als er een retina scherm in komt, worden de bitmaps ook veel groter. Dus ook de gerenderde webpagina's en dergelijke. Ik denk dat je meer ram gewoon nodig gaat hebben. Anders krijg je net zoals de iPad 1 dat hij steeds pagina's gaat reloaden enzo. Tenzij ze iets slims doen met lowres pagina's die hij eerst laadt ofzo.

Edit: Ik vrees trouwens dat we morgen niet eens gaan weten hoe veel RAM er in zit. Apple heeft dat nog nooit officiëel bekend gemaakt. Maar zodra journalisten hem in handen krijgen en er apps op zetten (en nog beter: iFixit hem uit elkaar haalt) dan weet je het gauw genoeg.

[ Voor 36% gewijzigd door GekkePrutser op 06-03-2012 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop zelf op een nieuwe Apple TV (het 'see' gedeelte) en dan een Apple TV waar mensen zelf ook apps voor kunnen ontwikkelen en wat meer functies zoals een browser, fotoalbum etc. Je ziet nu steeds meer die android media systeempjes en die hebben ook al deze functies. Een soort van ipad/mac mini combinatie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
We gaan geen CPU upgrade krijgen maar alleen een GPU. Ik dacht het al. The Verge heeft bijna altijd gelijk als het gaat om de laatste geruchten. Dus alleen betere camera, GPU upgrade en beter scherm en meer intern geheugen. Jammer dat er geen CPU update inzit :/

http://www.theverge.com/2...3-ipad-hd-lte-verizon-att

[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 06-03-2012 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Zou wel een domper zijn...
Camera's upgraden boven de CPU 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Daar staat geen quadcore, een CPU upgrade is dus nog mogelijk, bijvoorbeeld een cortex A15 gebaseerd ontwerp (dualcore) ipv cortex A9. Welke een quadcore tegra verslaat.

http://www.anandtech.com/...quad-core-a9-13-ghz-video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
monnick schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:18:
Apple kennende gaan ze dit wel doen, zie teleurstelling Iphone 4S;). Jammer, rekende dat theverge altijd gelijkt heeft gok ik erop dat de CPU er echt niet op vooruit zal gaan. Jammer, had het feestje compleet gemaakt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
alwaysleft schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:19:
[...]

Apple kennende gaan ze dit wel doen, zie teleurstelling Iphone 4S;). Jammer, rekende dat theverge altijd gelijkt heeft gok ik erop dat de CPU er echt niet op vooruit zal gaan. Jammer, had het feestje compleet gemaakt :|
Want de 4S heeft geen snellere processor gekregen? Daarnaast zie mijn vorige bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
ZpAz schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:19:
Daar staat geen quadcore, een CPU upgrade is dus nog mogelijk, bijvoorbeeld een cortex A15 gebaseerd ontwerp (dualcore) ipv cortex A9. Welke een quadcore tegra verslaat.

Cortex A 15 schijnt nog helemaal niet klaar te zijn voor productie, veels te vroeg ;) dus reken daar maar niet op. Of heb je link waarin mijn tegendeel wordt bewezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
ZpAz schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:21:
[...]

Want de 4S heeft geen snellere processor gekregen? Daarnaast zie mijn vorige bericht.
De 4S was ook een teleurstelling qua upgrade;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
alwaysleft schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:21:
[...]

Cortex A 15 schijnt nog helemaal niet klaar te zijn voor productie, veels te vroeg ;) dus reken daar maar niet op. Of heb je link waarin mijn tegendeel wordt bewezen?
Nee maar in jou link staat niet dat er geen CPU upgrade komt maar geen quadcore, een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Er staat geen quadcore A6 maar een A5X, dus een snellere dualcore A5 processor wat al min of meer ook uitgelekt is. Maar ach, als dat ding als nog retesnel is heb ik daar niet zo problemen mee. Heb liever 1GB ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
alwaysleft schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:21:
[...]

De 4S was ook een teleurstelling qua upgrade;) ;)
Omdat de buitenkant niet veranderd is? Als ze er een nieuwe verpakking omheen hadden geplaatst stond iedereen er bij te kwijlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

De iOS 5.1 Golden Master is inmiddels ook uit.

[ Voor 7% gewijzigd door PBP op 06-03-2012 21:28 . Reden: verkeerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
PBP schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:23:
[...]

Er staat geen quadcore A6 maar een A5X, dus een snellere dualcore A5 processor wat al min of meer ook uitgelekt is. Maar ach, als dat ding als nog retesnel is heb ik daar niet zo problemen mee. Heb liever 1GB ram.
A5X kan ook preproductie materiaal zijn, ik denk inderdaad een dual core, maar hoe hij gaat heten weet ik niet, als hij ruim sneller is mag hij van mij een nieuw nummer krijgen. Als je alleen bij een verdubbeling van cores je nummer mag ophogen ben ik benieuwd naar de A10 chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft

Er staat nergens in deze zinnen dat er wel een CPU upgrade gaat plaats vinden, dus dan reken ik altijd op het nagatieve ( hollander he).

According to sources familiar with the matter, Apple will update both the new Apple TV and the iPad 3 (or iPad HD, a name we first unearthed last year) not with the rumored, quad-core A6 system-on-a-chip, but rather the A5X, a dual-core SoC said to have a more powerful GPU. From what we're hearing, it's basically an A5 on steroids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

ZpAz schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:24:
[...]

Omdat de buitenkant niet veranderd is? Als ze er een nieuwe verpakking omheen hadden geplaatst stond iedereen er bij te kwijlen.
Nee, omdat het simpelweg een teleurstellende upgrade was. Een nieuw design zou het hooguit minder teleurstellend hebben gemaakt, maar het zou dan nog steeds teleurstellend zijn: betere camera en een betere CPU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Uniciteit schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:28:
[...]

Nee, omdat het simpelweg een teleurstellende upgrade was. Een nieuw design zou het hooguit minder teleurstellend hebben gemaakt, maar het zou dan nog steeds teleurstellend zijn: betere camera en een betere CPU?
En beter scherm. That's it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed plausible
- iOS 5.1 voor de iPad heeft wat features die niet in de dev-builds te vinden waren. (Siri toegevoegd en verbeterd)
lijkt me juist een minder plausibele optie, ze gaan niet opeens een hele functie toevoegen waar nergens in heel 5.1 een verwijzing naar te vinden is, dat zou veel te veel interne builds opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
monnick schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:18:
Ja, toch wel vreemd want Apple heeft tot nu toe de nieuwste processoren altijd eerst in de iPad uitgebracht. De A4 en de A5... Maar het kan best.

Ik denk dat het ook niet zo veel uitmaakt, het meeste rendering werk wordt toch op de GPU gedaan dus die is het die die extra pixels moet pushen. En ze moeten toch nog wat overhouden voor de iPad 4.

Dat van de camera's vind ik ook wel jammer, die hadden ze van mij ook best weg mogen laten in ruil voor een betere CPU. Ik heb nu een iPad 1 en ik heb ze nog nooit gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

alwaysleft schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:29:
[...]

En beter scherm. That's it ;)
De iPhone 4S heeft hetzelfde scherm als de iPhone 4, of vergis ik me nou?
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:30:
[...]

lijkt me juist een minder plausibele optie, ze gaan niet opeens een hele functie toevoegen waar nergens in heel 5.1 een verwijzing naar te vinden is, dat zou veel te veel interne builds opleveren.
Waarom niet? Vorig jaar hebben ze ook nieuwe apps in iOS 4.2 gestopt en ook nieuwe functionaliteit die vóór de aankondiging van de iPad 2 niet zichtbaar waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Uniciteit schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:28:
[...]

Betere antenne 14.4 mbps ipv 7.2, betere microfoon, er zijn vast meer, wat had je verwacht, een beamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
[...]

Volgens mij is dat wel vaker gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:07
L
GekkePrutser schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:31:
[...]

Dat van de camera's vind ik ook wel jammer, die hadden ze van mij ook best weg mogen laten in ruil voor een betere CPU. Ik heb nu een iPad 1 en ik heb ze nog nooit gemist.
Idd, heb de camera in mijn iPad nog nooit gebruikt.
Geruchten zijn maar geruchten, morgen weten we het :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

ZpAz schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:33:
[...]

Betere antenne, betere microfoon, er zijn vast meer, wat had je verwacht, een besmet?
Van die betere microfoon merk je niks, tenzij je Siri gebruikt... en laat Siri nou niet in het Nederlands beschikbaar zijn. Dat de antenne is verbeterd lijkt me niks meer dan logisch en is ook niet echt een feature.

De iPhone 4S was niks bijzonders: ze waren bijzonder gefocust op Siri terwijl weinig iPhone gebruikers daar gebruik van kunnen maken buiten de VS.

De iPhone 4S was tenminste nog iets van een upgrade geweest als ze bijvoorbeeld een hogere resolutie front facing camera erin hadden gegooid voor FaceTime HD of in HD skypen. Dát is pas nieuwe functionaliteit. De iPhone 4S heeft maar één écht verschil met de iPhone 4 qua features: Siri. En Siri is voor velen niet te gebruiken (omdat het niet in iemands moedertaal beschikbaar is).

FaceTime HD erbij en het was al een stuk grotere update geweest.
GekkePrutser schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:31:
[...]

Ja, toch wel vreemd want Apple heeft tot nu toe de nieuwste processoren altijd eerst in de iPad uitgebracht. De A4 en de A5... Maar het kan best.

Ik denk dat het ook niet zo veel uitmaakt, het meeste rendering werk wordt toch op de GPU gedaan dus die is het die die extra pixels moet pushen. En ze moeten toch nog wat overhouden voor de iPad 4.

Ik denk eerlijk gezegd dat het nog alle kanten kan opgaan qua chip: een quad-core A6 chip of een verbeterde dual-core A5X chip.

Laten we niet vergeten dat bijvoorbeeld http://www.iMore.com/ juist heeft gehoord dat de iPad 3 een quad-core chip krijgt. iMore is de laatste tijd erg accuraat met Apple geruchten, meest recent geleden nog was in februari: ze zeiden dat het media event op 7 maart zou plaatsvinden.

Ik zie dit als een dubbel-dilemma: betrouwbare geruchtensite's spreken elkaar momenteel erg tegen. TheVerge lijkt best wel accuraat te zijn geweest met de iPad 3 geruchten (vooral qua design en dikte), maar iMore heeft eerder deze maand ook al laten zien dat ze betrouwbare bronnen hebben.

Letterlijk alles is nog mogelijk qua chip. Het beste is om er gewoon vanuit te gaan dat ze de A5 chip (niet A5X) gaan gebruiken: dan kan het alleen nog maar meevallen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Uniciteit schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:41:
[...]
Van die betere microfoon merk je niks, tenzij je Siri gebruikt... en laat Siri nou niet in het Nederlands beschikbaar zijn. Dat de antenne is verbeterd lijkt me niks meer dan logisch en is ook niet echt een feature.

De iPhone 4S was niks bijzonders: ze waren bijzonder gefocust op Siri terwijl weinig iPhone gebruikers daar gebruik van kunnen maken buiten de VS.

De iPhone 4S was tenminste nog iets van een upgrade geweest als ze bijvoorbeeld een hogere resolutie front facing camera erin hadden gegooid voor FaceTime HD of in HD skypen. Dát is pas nieuwe functionaliteit. De iPhone 4S heeft maar één écht verschil met de iPhone 4 qua features: Siri. En Siri is voor velen niet te gebruiken (omdat het niet in iemands moedertaal beschikbaar is).

[...]

Ik denk eerlijk gezegd dat het nog alle kanten kan opgaan qua chip: een quad-core A6 chip of een verbeterde dual-core A5X chip.

Laten we niet vergeten dat bijvoorbeeld http://www.iMore.com/ juist heeft gehoord dat de iPad 3 een quad-core chip krijgt. iMore is de laatste tijd erg accuraat met Apple geruchten, meest recent geleden nog was in februari: ze zeiden dat het media event op 7 maart zou plaatsvinden.

Ik zie dit als een dubbel-dilemma: betrouwbare geruchtensite's spreken elkaar momenteel erg tegen. TheVerge lijkt best wel accuraat te zijn geweest met de iPad 3 geruchten (vooral qua design en dikte), maar iMore heeft eerder deze maand ook al laten zien dat ze betrouwbare bronnen hebben.

Letterlijk alles is nog mogelijk qua chip. Het beste is om er gewoon vanuit te gaan dat ze de A5 chip (niet A5X) gaan gebruiken: dan kan het alleen nog maar meevallen! :)
Waar staat dat Imore zegt dat er een qud core chip inkomt? Link graag. TheVerge heeft dit net pas gehoord, en die zijn altijd goed met laatste bronnen checken en Joshua Topolsky heeft bronnen binnen Apple dus dit zal dan wel kloppen ;) Gewoon een A5 x chip dus

[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 06-03-2012 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
[...]

Je bent trouwens nog de achterkant camera vergeten, en Glonass support, dus veel sneller en accurater fixes op je locatie. Voor jou is blijkbaar de front camera een must, maar die gebruikt een ander (ik bijvoorbeeld) weer niet, dat zou voor mij zeker niet de streep hebben getrokken van een goede of slechte update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

De geruchten blijven vanavond maar komen. Nu zegt 9to5mac dat de iPad3 1GB RAM heeft. Ik heb wel het idee dat sommige sites maar wat gokken voor views. Veel voor de hand liggende dingen zoals 1GB RAM, Siri,A5X,Retina. Sommige sites spreken elkaar ook tegen met hun 'uit zeer betrouwbare bronnen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
@Hierboven, je slaat de spijker op zijn kop. Morgen zullen we het pas weten. Zo waren er bij de 4S allemaal "betrouwebare" geruchten van een redesign, zelfs case-makers gingen er al mee aan de slag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
[...]

De iPhone 4S was tenminste nog iets van een upgrade geweest als ze bijvoorbeeld een hogere resolutie front facing camera erin hadden gegooid voor FaceTime HD of in HD skypen. Dát is pas nieuwe functionaliteit. De iPhone 4S heeft maar één écht verschil met de iPhone 4 qua features: Siri.
Nieuwe functies iPhone 4s t.o.v. iPhone 4
- Five-element lens
- Face detection
- 8 Megapixel i.p.v. 5 Megapixel
- 1080p video recording i.p.v. 720p
- Video stabilization
- Siri
- Dual core A5 chip i.p.v. Single core A4 chip
- Bluetooth 4.0 i.p.v. 2.1

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

ZpAz schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:48:
@Hierboven, je slaat de spijker op zijn kop. Morgen zullen we het pas weten. Zo waren er bij de 4S allemaal "betrouwebare" geruchten van een redesign, zelfs case-makers gingen er al mee aan de slag...
Ja en dan straks weer in de kranten en op sites (en tweakers fp comments): tegenvallende iPad3 specs, geen redesign, geen quadcore. Matige update :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-08 16:54

Silasje

www.Entjes.eu

Mick1990 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:48:
[...]

- Five-element lens
- Face detection
- Video stabilization
- Siri
Je vergeet de nieuwe verpakking en de S in de naam :+

Ook is de antenne anders in het toestel geplaatst waardoor de "deathgrip" niet meer voorkomt

[ Voor 9% gewijzigd door Silasje op 06-03-2012 21:52 ]

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

ZpAz schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:46:
[...]

Je bent trouwens nog de achterkant camera vergeten, en Glonass support, dus veel sneller en accurater fixes op je locatie. Voor jou is blijkbaar de front camera een must, maar die gebruikt een ander (ik bijvoorbeeld) weer niet, dat zou voor mij zeker niet de streep hebben getrokken van een goede of slechte update.
De achterkant van de camera heb ik al genoemd. Al die dingen die jij opnoemt maken geen groot verschil:

- 8 megapixel camera
Wow, nu kan je eindelijk "goede foto's" maken! Van 5 naar 8 megapixel is niet een ontzettend groot verschil en foto's op een iPhone 4S zijn niet opeens veel beter dan foto's van een iPhone 4. Het verschil is klein (van 5 mp naar 8 mp).

- GLONASS, antenne
GLONASS is leuk, maar je weet dat hij standaard GPS gebruikt en probeert GLONASS niet te gebruiken? Daarnaast voegt het weinig toe: de meeste iPhone 4 bezitters hebben geen last van GPS problemen o.i.d.
Antenne: logisch dat ze dit oplossen na het debacle, dit is géén feature

- Siri
Het enige echte verschil: de iPhone 4 kan álles wat de iPhone 4S kan, behalve Siri. Alleen jammer dat het niet in het Nederlands kan.

----------
Nogmaals, ik heb het over features. Nieuwe functionaliteiten. Een upgrade van een 5 naar 8 megapixel camera is niet opeens een nieuwe feature.
Ik gaf als voorbeel een HD front facing camera: dat maakt het mogelijk om in HD te video bellen. Dat is een óntzettend groot verschil met wat nu mogelijk is.

Dát is pas een feature.
Mick1990 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:48:
[...]

- Five-element lens
- Face detection
- Video stabilization
- Siri
Ik zou alles wat te maken heeft de camera ook apart opsommen. Dat zou je misschien ook met Siri kunnen doen, ziet het er nog indrukwekkender uit:

- Siri
- Iemand bellen met je stem
- Een SMS versturen met je stem
- Je kan een plek opzoeken om lijken te dumpen Oh, locatievoorzieningen in Siri werkt niet in Nederland
- Een notitie maken
- Iets inspreken en vervolgens wordt het voor je uitgetypt
- Niet in het Nederlands

Mooi wat je allemaal opnoemt, maar het zijn geen nieuwe features behalve Siri. Je zou hooguit kunnen zeggen dat Full HD met videostabilisatie filmen een nieuwe feature is.

Bluetooth 4.0 ipv bluetooth 2.1 - geweldig, nu kun je eindelijk bestanden versturen via bluetooth... oh, wacht, dat kon toch al? Dual-core A5 chip - geweldig. Nu kun je eindelijk apps openen want dat kon eerst niet... oh wacht.

Begrijp me niet verkeerd, er is genoeg verbeterd maar er is simpelweg geen nieuwe functionaliteit toegevoegd naast Siri (dat dus niet werkt in Nederland). Dus ja, het was wél een teleurstellende upgrade. Alles wat je met een iPhone 4 kan, kan je ook met een iPhone 4S.

Dus nogmaals: ja, de iPhone 4S is verbeterd op bestaande vlakken, maar het heeft niks nieuws. ;)
ZpAz schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:53:
Ik heb toch liever al die puntjes dan een front-facing camera, laten we het er maar op houden dat het voor sommigen een teleurstelling is, voor anderen niet.

Daarnaast is BT4.0 ook nog niet genoemd, alsook 1080P video opname ;)
Ik zie niet waarom een hogere resolutie camera aan de voorkant wel een feature is terwijl hij aan de achterkant dit niet is. Jeuj, de specifieke resolutie heeft misschien een naampje, woeptiedoe.

Het lijstje hierboven lijkt me vrij compleet.
Het gaat er niet om de hoge resolutie camera zelf, het gaat om een functie: FaceTime HD. Wat er nu is gedaan, is het bestaande (wat er al was) verbeteren maar geen nieuwe functionaliteit toevoegen. Als ze de front facing camera hadden verbeterd, dan hadden ze wel nieuwe functionaliteit (FaceTime HD) kunnen toevoegen. ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Uniciteit op 06-03-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Ik heb toch liever al die puntjes dan een front-facing camera, laten we het er maar op houden dat het voor sommigen een teleurstelling is, voor anderen niet.

Daarnaast is BT4.0 ook nog niet genoemd, alsook 1080P video opname ;)
Ik zie niet waarom een hogere resolutie camera aan de voorkant wel een feature is terwijl hij aan de achterkant dit niet is. Jeuj, de specifieke resolutie heeft misschien een naampje, woeptiedoe.

Het lijstje hierboven lijkt me vrij compleet.

edit:
Het gaat er niet om de hoge resolutie camera zelf, het gaat om een functie: FaceTime HD. Wat er nu is gedaan, is het bestaande (wat er al was) verbeteren maar geen nieuwe functionaliteit toevoegen. Als ze de front facing camera hadden verbeterd, dan hadden ze wel nieuwe functionaliteit (FaceTime HD) kunnen toevoegen.
Als de front-facing camera 1px in resulutie lager was dan HD, was het geen nieuwe functie geweest? (Immers, geen HD). HD is een benaming voor een bepaalde resulutie, geen functie.

De resolutie is geen functie, maar een eigenschap. De eigenschappen van de camera op de achterkant zijn dat deze nu 8MP ipv 5MP heeft, 1080P video ipv 720P video en een 5e lens (wat imho belangerijker is dan de resolutie).

Maar als de camera op de voorkant een resolutiebump had gekregen was het ineens een feature?

[ Voor 72% gewijzigd door ZpAz op 06-03-2012 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
PBP schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:51:
[...]

Ja en dan straks weer in de kranten en op sites (en tweakers fp comments): tegenvallende iPad3 specs, geen redesign, geen quadcore. Matige update :+
En dan zal hij alsnog alle verkoop records verbreken! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
noobynater schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:09:
[...]

En dan zal hij alsnog alle verkoop records verbreken! :9
Als hij geen redelijke CPU upgrade krijgt koop ik hem niet ;)

[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 06-03-2012 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
[quote]Uniciteit schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:51:
[...]
Ik zou alles wat te maken heeft de camera ook apart opsommen. Dat zou je misschien ook met Siri kunnen doen, ziet het er nog indrukwekkender uit:

- Siri
- Iemand bellen met je stem
- Een SMS versturen met je stem
- Je kan een plek opzoeken om lijken te dumpen Oh, locatievoorzieningen in Siri werkt niet in Nederland
- Een notitie maken
- Iets inspreken en vervolgens wordt het voor je uitgetypt
- Niet in het Nederlands
Kinderachtig.
Bluetooth 4.0 ipv bluetooth 2.1 - geweldig, nu kun je eindelijk bestanden versturen via bluetooth... oh, wacht, dat kon toch al? Dual-core A5 chip - geweldig. Nu kun je eindelijk apps openen want dat kon eerst niet... oh wacht.
Bluetooth 4.0 heeft het voordeel dat deze in standby vrijwel geen stroom verbruikt, ook niet als deze is verbonden met bijvoorbeeld een headset die niet in gebruik is. Dat noem ik zeker een voordeel, bluetooth 2.1 zuipt zo je accu leeg.
Begrijp me niet verkeerd, er is genoeg verbeterd maar er is simpelweg geen nieuwe functionaliteit toegevoegd naast Siri (dat dus niet werkt in Nederland). Dus ja, het was wél een teleurstellende upgrade. Alles wat je met een iPhone 4 kan, kan je ook met een iPhone 4S.
Dat is jou mening.
Dus nogmaals: ja, de iPhone 4S is verbeterd op bestaande vlakken, maar het heeft niks nieuws. ;)
Wat doen anderen merken dan zoveel beter volgens jou? Ook bij andere merken zie ik voornamelijk hardwarematige verbeteringen... Bij andere merken is betere hardware altijd een must, maar als Apple dit doet dan is het weer geen verbetering...

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:39
zullen we het weer over de iPad 3 hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Ik denk dat het de iPad 2S wordt.

* ZpAz rent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Wat een gezeik over die processor trouwens, als het goed snel is en soepel loopt wat maakt dat uit dan? Bij Android is het een ander verhaal, maar bij iOS maakt het weinig uit volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
J0ey schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:26:
Wat een gezeik over die processor trouwens, als het goed snel is en soepel loopt wat maakt dat uit dan? Bij Android is het een ander verhaal, maar bij iOS maakt het weinig uit volgens mij..
Natuurlijk maakt het uit. Zeker met het oog op toekomstige updates, sinds IOS 5 loopt mijn Ipad 1 echt niet meer soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:56
alwaysleft schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:32:
[...]

Natuurlijk maakt het uit. Zeker met het oog op toekomstige updates, sinds IOS 5 loopt mijn Ipad 1 echt niet meer soepel
Toch vreemd want mijn iPhone 3Gs vond het wel een fijne update, toch weer lichtelijk sneller geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Geen stream morgen dus, aldus Phil Schiller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
alwaysleft schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:32:
[...]

Er loopt een onderzoek naar Apple, het lijkt erop dat Apple oudere hardware bewust trager maakt met nieuwe software updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18
vziw heeft alleen een MS topman dat geroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Jumpman schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:42:
[...]

Er loopt een onderzoek naar Apple, het lijkt erop dat Apple oudere hardware bewust trager maakt met nieuwe software updates.
Als dat het geval is maakt het niet uit of je een snelle of trage processor hebt, ze maken het toch traag! ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
[...]

Nieuwe software met nieuwe features draait trager op een ouder apparaat, whoa, go figure. Ik zet mijn tinfoil hat op. Vooral omdat het van een uiterst betrouwbare en vooral niet partijdige bron komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Laatst online: 18-09 23:13
[...]

Bron?
[...]

Misschien een geheime verwijzing iOS 5.1 -> 5.1 surround sound op je iPad :+

[ Voor 24% gewijzigd door treative op 06-03-2012 23:18 ]

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Laatst online: 19-09 21:56
Uniciteit schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:51:
[...]
- 8 megapixel camera
Wow, nu kan je eindelijk "goede foto's" maken! Van 5 naar 8 megapixel is niet een ontzettend groot verschil en foto's op een iPhone 4S zijn niet opeens veel beter dan foto's van een iPhone 4. Het verschil is klein (van 5 mp naar 8 mp).
De iPad 2 camera:
Camera
Front: Video recording, VGA up to 30 frame/s with audio, VGA-quality still camera, 0.3 MP.
Back: Video recording, 1280x720 up to 30 frame/s with audio, 960×720 still camera with 5× digital zoom, 0.7 MP.
Waar jij 5 MP vandaag haalt weet ik niet, maar de huidige iPad 2 camera is echt EXTREEM slecht. Ik zie graag de iPhone 4S camera in de iPad 3, dat zou echt een enorme upgrade zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Er is nog geen bron, het is in onderzoek en er is nog geen rapport.

Ik ben erg benieuwd, ook naar de resultaten t.o.v. de ander besturingssystemen voor mobiele apparaten.

[ Voor 25% gewijzigd door Jumpman op 06-03-2012 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:39
Jumpman schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:23:
[...]

Als er geen bron is, hoe weet je dan dat er een onderzoek loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
Xeanor schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:20:
[...]

De iPad 2 camera:

[...]

Waar jij 5 MP vandaag haalt weet ik niet, maar de huidige iPad 2 camera is echt EXTREEM slecht. Ik zie graag de iPhone 4S camera in de iPad 3, dat zou echt een enorme upgrade zijn.
Hij heeft het over de iPhone 4, die heeft een 5 Megapixel camera. (en aan het aantal megapixels kun je natuurlijk zien hoe goed een camera is... |:( Niet dus.. De iPhone 4s heeft een veel betere lens en IS. Als je die 2 dingen in combinatie met een goede 5 Megapixel sensor gebruikt, dan kan dat net zo mooie foto's opleveren.)
Jumpman schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:23:
[...]

Ik ben erg benieuwd, ook naar de resultaten t.o.v. de ander besturingssystemen voor mobiele apparaten.
Geen bron = geen onderzoek. Het enige wat ik zo even snel kan vinden is dat Microsoft met de uitspraken kwam.

[ Voor 23% gewijzigd door treative op 06-03-2012 23:32 ]

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
treative schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:25:
[...]
Geen bron = geen onderzoek. Het enige wat ik zo even snel kan vinden is dat Microsoft met de uitspraken kwam.
Dus omdat een concurrent iets roept moeten we het gelijk aannemen ?
Zonder een feitelijke onderbouwing neem ik alles met een flinke korrel zout.

Edit: verkeerde man ge-quote

[ Voor 64% gewijzigd door Jeffrey88 op 06-03-2012 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
Jeffrey88 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:48:
[...]

Dus omdat een concurrent iets roept moeten we het gelijk aannemen ?
Zonder een feitelijke onderbouwing neem ik alles met een flinke korrel zout.
Dat zeg ik..

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
[...]

Gevalletje met roze bril lezen?

Een uitspraak van microsoft is beroerd overgenomen door de blogosphere en jij maakt er gelijk "een onderzoek lopend" van 8)7 8)7

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
Ik weet dat er morgen dus dat Apple evenement in het Yerba Buena Center for the Arts in San Francisco voor de pers is om 19:00 NLse tijd. Maar is dat wel of niet LIVE te volgen via een stream voor mij/ons gewone niet-pers stervelingen?
Dat vroeg ik me af. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Dat weten we pas voordat het begint :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
Meen je dat nou echt? Moet ik & de rest van de belangstellenden het daarmee doen van Apple? Wow!!!
Denk dat ik dan gewoon voor de stream op Apple.com moet zijn he...

@Leippie hieronder; Thanks voor de websites. Die ga ik dan morgen in de gaten houden.
Mede tweakers zullen ook vast wel wat daar weer opstaat weer hier in dit topic zetten. O+

[ Voor 35% gewijzigd door LightTwi op 07-03-2012 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LightTwi schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 00:20:
Meen je dat nou echt? Moet ik & de rest van de belangstellenden het daarmee doen van Apple? Wow!!!
Meestal geen live stream is pas enkele malen voor gekomen (als er de keynote in de apple campus gehouden werd)

Je kan alles goed volgen via Onemorething.nl, engadget.com,9to5mac en theverge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
De keynote zelf is meestal niet live gestreamed. Je kan wel live volgen via de tig liveblogging. Een para hurt later is het wel binnen te halen via een podcast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LightTwi schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 00:17:
Ik weet dat er morgen dus dat Apple evenement in het Yerba Buena Center for the Arts in San Francisco voor de pers is om 19:00 NLse tijd.
Thanks voor de websites. Die ga ik dan morgen in de gaten houden.
Ben je al wakker?
Als ik jou was, zou ik VANDAAG maar gaan kijken en niet morgen, dan mis je niets. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:54

Jrz

––––––––––––

Mijn mening speculatie over de iPad3: http://www.hyperswitching...c-feedback-braille-reader

:-)

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Laatste geruchten:
  • Dualcore A5X met meerdere varianten voor 3G / LTE
  • iOS 5.1 komt met een tweetal onbekende features
  • iPad-opvolger zou 1GB aan RAM hebben
  • Apple TV-opvolger zou 1080p ondersteunen met nieuwe processor, BT4.0 en voor $99 worden verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er eigenlijk geruchten over een nieuwe iPod touch? De vorige iPod touch kwam uit in september 2010 en dat is toch al een flinke tijd geleden. Ik snap dat iedereen het over een nieuwe iPad heeft maar misschien zou een nieuwe touch met een A5 ook wel weer leuk zijn. Ze focussen met de touch toch wat meer op games en er komen steeds meer games voor A5+ processors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:39
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:53:
Zijn er eigenlijk geruchten over een nieuwe iPod touch? De vorige iPod touch kwam uit in september 2010 en dat is toch al een flinke tijd geleden. Ik snap dat iedereen het over een nieuwe iPad heeft maar misschien zou een nieuwe touch met een A5 ook wel weer leuk zijn. Ze focussen met de touch toch wat meer op games en er komen steeds meer games voor A5+ processors.
gezien de uitnodiging waarin duidelijk "touch" vermeldt wordt zou het me op zich niet verbazen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

@Leippie hieronder; Thanks voor de websites. Die ga ik dan morgen in de gaten houden.
Mede tweakers zullen ook vast wel wat daar weer opstaat weer hier in dit topic zetten. O+
Je kunt ook rond een uurtje of acht op Tweakers.net nieuws kijken, dan weet je ook alles. Dat wordt mijn strategie :p

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:54

Jrz

––––––––––––

Blik1984 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:24:
[...]

gezien de uitnodiging waarin duidelijk "touch" vermeldt wordt zou het me op zich niet verbazen
Het is naar een selecte groep gestuurd. Something you should feel / touch.
Omdat haptic feedback iets is wat je moet voelen, zal dat het zijn.

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Jrz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:35:
[...]

Het is naar een selecte groep gestuurd. Something you should feel / touch.
Omdat haptic feedback iets is wat je moet voelen, zal dat het zijn.
Zoiets las ik gister ook op macrumors. Maar ik weet het niet. See kan ook gewoon op de nieuwe AppleTV slaan en Touch de nieuwe iPad. Laten we afwachten voordat we weer te hoge verwachtingen hebben :P.
En die uitnodigingen worden altijd naar een selecte groep gestuurd, namelijk de pers.

[ Voor 8% gewijzigd door PBP op 07-03-2012 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Kijk, dat vind ik dan wel weer handig: $99 AppleCare+ voor de iPad die ook ondersteuning biedt voor ongelukken (maar niet diefstal!). Wel met $49 eigen risico.

Dat maakt AppleCare toch een stuk interessanter voor me. Ik overweeg het nu nooit want ik vind het veel te duur voor wat het is (zeker voor de Mac). Als er wat stuk gaat buiten de garantie dan repareer ik het zelf wel. Dat is meestal een stuk goedkoper. Met de iPhone is dat erg goed te doen, maar voor een iPad een stuk minder vanwege het vastgelijmde scherm.

Maar als het ook valschade e.d. gaat dekken dan is dat wel interessant, zeker aangezien de prijs voor de iPad AppleCare+ blijkbaar ook niet zo enorm hoog is (voor de Mac zit je al gauw in de honderden euro's).

Het iso ok nog wel de vraag of dit ook naar Europa komt dan, ik weet eigenlijk niet of dat met de iPhone versie al gebeurd is, ik heb meestal toch tweedehands iPhones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GekkePrutser schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:24:
Kijk, dat vind ik dan wel weer handig: $99 AppleCare+ voor de iPad die ook ondersteuning biedt voor ongelukken (maar niet diefstal!). Wel met $49 eigen risico.

Dat maakt AppleCare toch een stuk interessanter voor me. Ik overweeg het nu nooit want ik vind het veel te duur voor wat het is (zeker voor de Mac). Als er wat stuk gaat buiten de garantie dan repareer ik het zelf wel. Dat is meestal een stuk goedkoper. Met de iPhone is dat erg goed te doen, maar voor een iPad een stuk minder vanwege het vastgelijmde scherm.

Maar als het ook valschade e.d. gaat dekken dan is dat wel interessant, zeker aangezien de prijs voor de iPad AppleCare+ blijkbaar ook niet zo enorm hoog is (voor de Mac zit je al gauw in de honderden euro's).

Het iso ok nog wel de vraag of dit ook naar Europa komt dan, ik weet eigenlijk niet of dat met de iPhone versie al gebeurd is, ik heb meestal toch tweedehands iPhones.
Ik dacht dat je apple care gewoon in het buitenland kan kopen voor producten in Nederland. Vaak kopen mensen dit al op ebay etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Wat ik vanavond verwacht:

iOS 5.1
iPad 3 met minimale veranderingen (Retina scherm, geupgrade CPU/GPU en meer RAM)
Apple TV 3 met de mogelijkheid om apps te installeren en 1080p output.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
GekkePrutser schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:24:

Het iso ok nog wel de vraag of dit ook naar Europa komt dan, ik weet eigenlijk niet of dat met de iPhone versie al gebeurd is, ik heb meestal toch tweedehands iPhones
Ik weet niet hoe het zit met jouw inboedel, maar mijn inboedel dekt gewoon valschade. Dus no need fore Apple Care;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
magnifor schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:37:
Wat ik vanavond verwacht:

iOS 5.1
iPad 3 met minimale veranderingen (Retina scherm, geupgrade CPU/GPU en meer RAM)
Apple TV 3 met de mogelijkheid om apps te installeren en 1080p output.
Ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:27:
[...]
Ik dacht dat je apple care gewoon in het buitenland kan kopen voor producten in Nederland. Vaak kopen mensen dit al op ebay etc.
Dat is waar, maar ik weet niet of die AppleCare+ dienst ook in nederland aangeboden wordt. Als dat niet zo is dan honoreren ze het misschien niet (misschien staat er een clausule in van 'Alleen beschikbaar in de VS' bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• South_Styler
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 18:55
Ik denk dat die kleine upgrade zal komen voor de "goedkopere" versie van de iPad 2 vanwege de hogere resolutie. De andere chip (A6) zou dan voor de opvolger zijn. Tenminste, dat lijkt me waarschijnlijk.

Een ander ontwerp verwacht ik niet, al vind ik het idee van sensitieve bezels interessant en zeker van toegevoegde waarde. We zullen het zien vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

magnifor schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:37:
Ik las zoiets ook al op Nu.nl: minimale veranderingen - en dan noemen ze het betere scherm.
Hoezo is dat een minimale verandering? Ik denk dat veel mensen onderschatten wat voor impact die resolutie heeft.
De iPad 2 had minimale veranderingen ten opzichte van de iPad en was volgens mij dus de interim release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:45:
[...]

Ik las zoiets ook al op Nu.nl: minimale veranderingen - en dan noemen ze het betere scherm.
Hoezo is dat een minimale verandering? Ik denk dat veel mensen onderschatten wat voor impact die resolutie heeft.
De iPad 2 had minimale veranderingen ten opzichte van de iPad en was volgens mij dus de interim release.
Wat voor impact zou het dan moeten hebben? Dat alles iets scherper is en/of iets meer op het scherm past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Laatst online: 19-09 21:56
magnifor schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:47:
[...]

Wat voor impact zou het dan moeten hebben? Dat alles iets scherper is en/of iets meer op het scherm past?
'iets' scherper? iPhone 3GS en iPhone 4 was wat mij betreft echt een enorm verschil in textscherpte. De iPad 1/2 text in iBooks, bijvoorbeeld, is ook nog behoorlijk fuzzy vind ik. Echt heerlijk als dat die iPhone-scherpte krijgt hoor. Groot verschil wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Laatst online: 18-09 15:41

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Ja, retina in de iPad is bepaald niet minimaal te noemen. Niemand heeft zo'n scherm ooit nog in een consumer-product gestopt en het feit dat de software voor een groot deel DPI-onafhankelijk is, is zeker geen kleinigheid.

Het zou dé feature van een nieuwe iPad moeten zijn, maar hey, Apple staat er bekend om eigen plan te trekken. Afgezien van sterke geruchten is nog niets zeker. Maar hoe dan ook zullen veel mensen teleurgesteld zijn als die retina-display er niet in zit. Ook al zouden ze met retina één van de eersten ter wereld zijn die zoiets voor elkaar krijgen.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Ik heb een 3GS en mijn zusje een 4 en het verschil is idd een best groot te noemen maar toch vind ik het geen grote verandering. Leuk dat alles scherper is maar zou mij niet overhalen bijv om meteen over te stappen van een iPad 2 naar een 3.

Een grote verandering vind ik als er nieuwe functies worden toegevoegd, zoals nieuwe aansluitingen bijvoorbeeld een SD reader. Dat vind ik veel nuttiger dan een Retina scherm.

[ Voor 6% gewijzigd door magnifor op 07-03-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 20:55
ik heb al jaren geen sd kaartje gebruikt. dus waarom zouden ze die erin doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

magnifor schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:47:
[...]
Alles zal veel scherper zijn en beter op je scherm passen. Websites, boeken en tijdschriften zul je altijd gewoon in portrait volledig kunnen lezen zonder detail te verliezen, dus hoef je minder te draaien, te scrollen en te zoomen. De user experience is gewoon een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
kipneck schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:59:
ik heb al jaren geen sd kaartje gebruikt. dus waarom zouden ze die erin doen?
En ben jij iedereen? Er zijn zat fotografen die de iPad gebruiken en moeten nu een onnodige accessoires meedragen.
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:00:
[...]

Alles zal veel scherper zijn en beter op je scherm passen. Websites, boeken en tijdschriften zul je altijd gewoon in portrait volledig kunnen lezen zonder detail te verliezen, dus hoef je minder te draaien, te scrollen en te zoomen. De user experience is gewoon een stuk beter.
Ik zeg toch ook niet dat de Retina geen toevoegde waarde heeft maar ik vind het niet zo booming als iedereen wil geloven. Zal zeker een wow factor hebben en zal ook wel iets toevoegen, maar ik zie het simpelweg niet als een grote verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 20:55
magnifor schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:03:
[...]

En ben jij iedereen? Er zijn zat fotografen die de iPad gebruiken en moeten nu een onnodige accessoires meedragen.
je hebt toch die sd kaart lezer die je in je dock connector moet doen? het lijkt me niet dat ze nu een extra slot gaan toevoegen voor een sd kaart die maar door een heel beperkt aantal mensen gebruikt zal worden, want buiten fotografen kan ik verder niemand bedenken die nog sd kaartjes gebruiken, tegenwoordig gaat alles toch via de cloud? apple wil zelf volgens mij ook deze kant op.
Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator, voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken