Nieuwe Lood accu technologie
Mede mogelijk gemaakt door Apple.
Betere kwaliteit streamen: klopt, in hoeverre dat nodig is laat ik aan jou over.mouzetc schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:38:
[...]
Je streams sneller en je kunt betere kwaliteit streamen.. add that up..
Streams sneller: waitwhat? Je video's spelen niet sneller af, het duurt alleen een seconde minder eer je kan gaan kijken. Streams sneller laden zorgt voor meer data in een kortere tijd, en de overgebleven tijd is er geen overdracht, waar dat eerst wel het geval was. Gaat dus nergens over, alleen als je hogere kwaliteit streams gaat kijken verbruik je meer, maar dat heeft niks te maken met een snellere verbinding; dat gaat er maar net om hoeveel je zelf wil. Desnoods wacht je 3 seconde en je hebt alsnog die hogere kwaliteit.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
hmm ben benieuwd wanneer hier. Pre-order...
Ligt het aan mij, of gaan ze er vlot doorheen.
Hier nog niet 16 maart.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
ok op onbewoond eiland a la "geen zendmast in de buurt"= overal waar 3g wel is te ontvangen dus.mouzetc schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:39:
[...]
3G dat over de hele wereld word of kan worden gebruikt..
rare redenatie, of begrijp ik het verkeerd?
ora et labora
Even naar duitsland rijden
Mess with the best, die like the rest
De iPads 2 zullen wel massaal aangeboden gaan worden op MP
Nederland zit NIET bij de eerste roll-out
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Een Apple Watch ?leonwin7 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:40:
en dan nu het volgende product.
Echt he?Tk55 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:41:
Serieus, waarom roepen wat iedereen ook leest op blogs?
Mijn vriendin woont in duitsland, kan ik hem nu daar pre orderen?
Verwijderd
Heb ik zeer het gevoel ZpAz.. beetje TE snel... er komt nog veel meer geloof ik.ZpAz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:40:
Ligt het aan mij, of gaan ze er vlot doorheen.
23 maart voor ons.
Ik stream meer dan genoeg Youtube & Spotify.. nu kun je dus sneller 1080p filmpjes of hogere bitrate audio streamen?iChaos schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:40:
[...]
Betere kwaliteit streamen: klopt, in hoeverre dat nodig is laat ik aan jou over.
Streams sneller: waitwhat? Je video's spelen niet sneller af, het duurt alleen een seconde minder eer je kan gaan kijken. Streams sneller laden zorgt voor meer data in een kortere tijd, en de overgebleven tijd is er geen overdracht, waar dat eerst wel het geval was. Gaat dus nergens over, alleen als je hogere kwaliteit streams gaat kijken verbruik je meer, maar dat heeft niks te maken met een snellere verbinding; dat gaat er maar net om hoeveel je zelf wil. Desnoods wacht je 3 seconde en je hebt alsnog die hogere kwaliteit.
Signature
wel laks dat die niet direct in de apple store adam beschikbaar is
Volgens mij zeggen ze straks, bedankt voor de komst. Het was gezellig.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:41:
[...]
Heb ik zeer het gevoel ZpAz.. beetje TE snel... er komt nog veel meer geloof ik.
Toch handig, ik moet de andere blogs niet meer checken, gaat hier veel sneller:)Tk55 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:41:
Serieus, waarom roepen wat iedereen ook leest op blogs?
Wat doe je hier dan nog!colorsone schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:41:
Mijn vriendin woont in duitsland, kan ik hem nu daar pre orderen?
new ipad tot zover. geen naam
ora et labora
One more thing: We call it the iPad 2S
Signature
Zal wel retedruk zijn daar op 23 maart me dunkt.MattyBomba schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:41:
wel laks dat die niet direct in de apple store adam beschikbaar is
Heb het gevoel dat ze nog iets achterhouden...
Wat een overrated product, Apple heeft zichzelf ingehaald.
helft van wat de iPad 3 kan is nog niet eens beschikbaar. Er is geen HD standaard hoger dan 1080P dus wat nu? Gaat je 1080P materiaal blokken vertonen op retina omdat het uitgerekt gaat worden? remember the DVD on HD?
En 4G wooptiefockingdoodledoo dat is hier de komende 2 jaar nog niet eens te krijgen....
helft van wat de iPad 3 kan is nog niet eens beschikbaar. Er is geen HD standaard hoger dan 1080P dus wat nu? Gaat je 1080P materiaal blokken vertonen op retina omdat het uitgerekt gaat worden? remember the DVD on HD?
En 4G wooptiefockingdoodledoo dat is hier de komende 2 jaar nog niet eens te krijgen....
We hebben de "and touch" nog te goed.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Denk dat dat feedback systeem niet aan de beurt komt. Was ook te mooi om waar te zijn uiteraard.
De hele wereld draait niet om Nederland. En verder is het een helder verhaal, want de oude resolutie van de iPad's was de helft.loewie1984 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:43:
Er zijn genoeg foto's meer dan 1080p? + er kunnen genoeg games met een hogere resolutie zijn?!loewie1984 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:43:
Signature
en GPS op wifi only modellen? iemand?
Want filmpjes kijken is het enige wat je er op doet.loewie1984 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:43:
Komen er nou ook preorders voor Nederland? Vast weer niet
Was vorige keer ook niet zo terwijl Amerika en de andere eerste landen ze wel hadden
Ik val in de herhaling geloof ik. Hogere bitrate audio > dat kan nu ook, al moet je nu 2sec wachten voor je kan luisteren ofzo, en dat wordt straks een halve seconde. Nog evenveel dataverkeer, maar in minder tijd.mouzetc schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:41:
[...]
Ik stream meer dan genoeg Youtube & Spotify.. nu kun je dus sneller 1080p filmpjes of hogere bitrate audio streamen?
1080P: sneller streamen? Ik neem aan dat je sneller starten bedoelt daarmee, en dat heeft inderdaad te maken met hoe snel je verbinding is, maar dat betekent alleen dat je sneller klaar bent met bufferen, en je dus sneller alles binnen hebt. Die 72Mbps blijft niet constant actief; zodra alles klaar is stopt hij. De tijden worden verkort, het aantal data in MB/s dat je erdoorheen jaagt blijft hetzelfde.
Tekst (boeken, websites), foto's, apps. Ja, het leven bestaat alleen uit video...loewie1984 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:43:
En Nederland is hoeveel procent van de wereld?En 4G wooptiefockingdoodledoo dat is hier de komende 2 jaar nog niet eens te krijgen....
hehe pikkie getrapt jongens dat jullie dalijk 600 eu voor noppes gaan betalen?
Doe eens kalm aan.NotSoSteady schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:44:
Geen pre-order in NL nu FUCK YOU!
De originele iPad en iPad 2 hadden dan ook echt een zuig resolutie, daar kan ik me echt aan ergerenme_mrtn schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:43:
[...]
De hele wereld draait niet om Nederland. En verder is het een helder verhaal, want de oude resolutie van de iPad's was de helft.
Nee, tekst, websites, foto's, etc worden allemaal scherper. Je doet meer met een tablet dan films kijken natuurlijk.loewie1984 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:43:
Want?loewie1984 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:44:
trololololloewie1984 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:44:
Waarschijnlijk niet, want die zijn niet voor on-the-go, juist de 3G-modellen.
Moet toegeven wel een mooi display, ben wel benieuwd hoe hij in mijn handen speelt.
dat is echt bullshit.... je oog kan dat niet eens waarnemen.... tenzij je rete ver inzoomt. en dat doe je nooit!Tjoekie schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:45:
[...]
Nee, tekst, websites, foto's, etc worden allemaal scherper. Je doet meer met een tablet dan films kijken natuurlijk.
Etuuuuuh!
- Phil’s back. “It’s absolutely incredible to see that level of gaming on a device you can carry around with you. Next up: Autodesk.”
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
499 euro, maar dat heb je natuurlijk gemist.loewie1984 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:44:
Verwijderd
Eerlijk is eerlijk...
Maar ik hoop dat er een Android tablet uit komt met zo'n dikke SoC en hoge resolutie!
Voor de rest een hele mooie tablet !!!
Maar ik hoop dat er een Android tablet uit komt met zo'n dikke SoC en hoge resolutie!
Voor de rest een hele mooie tablet !!!
Dat is geen bullshit, kijk maar naar 3GS -> 4.Crypter schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:45:
[...]
dat is echt bullshit.... je oog kan dat niet eens waarnemen.... tenzij je rete ver inzoomt. en dat doe je nooit!
voor die 499 heb je een veredelde iPad2 met snellere gpu
Etuuuuuh!
Onzin. Ik zie behoorlijk verschil tussen mijn iPhone 4S en mijn iPad 1, zonder zoom.Crypter schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:45:
[...]
dat is echt bullshit.... je oog kan dat niet eens waarnemen.... tenzij je rete ver inzoomt. en dat doe je nooit!
Is nou de CPU dual core, en de GPU quad?
Ik mis ook de teleport functie.Crypter schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:46:
[...]
Heb je wel eens de tweakers homepage bekeken op een iPad waarbij de pagina volledig is uitgezoomd? Je kan het dan echt niet lezen...Crypter schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:45:
[...]
Yup.PeterHid schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:47:
yepPeterHid schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:47:
Ook in het zwart mag ik hopen...wit is lelijk imo.
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
gast.... dat zijn 2 verschillende formaten ..... vergelijk nou eens met de ipad 2..me_mrtn schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:46:
[...]
Dat is geen bullshit, kijk maar naar 3GS -> 4.
Etuuuuuh!
De CPU is voor zover ik weet niet expliciet genoemd dus die blijft dual core neem ik aan ja. GPU quad-core.PeterHid schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:47:
CPU is niet genoemd, GPU iig quad ja.
Ga maar uit dat de CPU nog dual is, alleen waars weer hoger geklokt en met 1GB ram.
Gokje hoor
Ga maar uit dat de CPU nog dual is, alleen waars weer hoger geklokt en met 1GB ram.
Gokje hoor
Nog niet bevestigd. CPU is nog niet genoemd
mmm tekentablet...
ora et labora
I get your point, al lang. Maar jij de mijne nietiChaos schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:44:
[...]
Ik val in de herhaling geloof ik. Hogere bitrate audio > dat kan nu ook, al moet je nu 2sec wachten voor je kan luisteren ofzo, en dat wordt straks een halve seconde. Nog evenveel dataverkeer, maar in minder tijd.
1080P: sneller streamen? Ik neem aan dat je sneller starten bedoelt daarmee, en dat heeft inderdaad te maken met hoe snel je verbinding is, maar dat betekent alleen dat je sneller klaar bent met bufferen, en je dus sneller alles binnen hebt. Die 72Mbps blijft niet constant actief; zodra alles klaar is stopt hij. De tijden worden verkort, het aantal data in MB/s dat je erdoorheen jaagt blijft hetzelfde.
Ik stream nu niet op 1080P, omdat het laden erg lang duurt.. net als bij audio met een bitrate van 320kbps.
Veel buffer momenten. Heb je straks geen last van, dus zou je het wel kunnen gebruiken en loopt je data dus op.
Signature
Hier een mooi overzicht van alles wat tot nu toe bekend is:
Apple lanceert nieuwe iPad
Apple lanceert nieuwe iPad
Goed punt, ze hebben nog niets gezegd over welk model je nou krijgt voor welke prijs. Misschien komt er ook wel een non-retina model.Crypter schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:46:
[...]
Wat een hype over een apparaat zeg haha ! toch vind ik 'mn niet aantrekkelijk aangezien ios erop staat
Hoe bedoel je? Beiden een 3.5" scherm waarvan de resolutie is verviervoudigd, exact hetzelfde hier dus.Crypter schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:47:
[...]
gast.... dat zijn 2 verschillende formaten ..... vergelijk nou eens met de ipad 2..
Daar gaat het niet om, het gaat om de resolutie. Maar misschien ben jij beter af met een Transformer.Crypter schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:47:
[...]
gast.... dat zijn 2 verschillende formaten ..... vergelijk nou eens met de ipad 2..
Verwijderd
Nou als Apple dat tot een succes wil maken mogen ze wel een Wacom Active digitizer erin stoppen zoals bij de Note.
Tekenen met capacitief is nog steeds niet druk gevoelig dus krijg je minder mooie tekeningen.
Tekenen met capacitief is nog steeds niet druk gevoelig dus krijg je minder mooie tekeningen.
Nou dag dan maarRudyyy schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:48:
Wat een hype over een apparaat zeg haha ! toch vind ik 'mn niet aantrekkelijk aangezien ios erop staat

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Fijn!Rudyyy schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:48:
dag

trololololRudyyy schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:48:
Waarom zit je dan hier?Rudyyy schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:48:
Gerucht was dat de iPad 2 met 8GB als "budget"-model te koop wordt/blijft.GekkePrutser schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:48:
[...]
Goed punt, ze hebben nog niets gezegd over welk model je nou krijgt voor welke prijs. Misschien komt er ook wel een non-retina model.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator, voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator, voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken