"The iPad like all great iOS devices has a great keyboard and now you'll see there's a new key on the bottom: a microphone."
Siri!!
Siri!!
An a day keeps the doctor away.
Ja, is meer iets voor een smartphone, niet voor een tablet.Tk55 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:31:
Vinden jullie een rear camera op een tablet ook zo'n onzin?
"The iPad like all great iOS devices has a great keyboard and now you'll see there's a new key on the bottom: a microphone."
TELEFOON!
TELEFOON!
Lijkt erop dat Siri er ook aan gaat zitten te komen
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Hij gaat de iPad Touch heten?coptician schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:32:
Ik hoop alleen nog dat het "And Touch." Deel meer is dan om aan te geven dat het een iPad is...
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Verwijderd
Eerlijk is eerlijk...
Qua voice dictation ownd Google Apple keihard !! Kijk maar naar Android 4.0.
En die van Google is volledig werkend in het Nederlands.
Die van iOS niet.
Qua voice dictation ownd Google Apple keihard !! Kijk maar naar Android 4.0.
En die van Google is volledig werkend in het Nederlands.
Die van iOS niet.
speech to text, gewoon geweldig voor scholen.
Ik zie machtige augmented reality mogelijkheden hoorDutchAddick schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:32:
[...]
Ja, is meer iets voor een smartphone, niet voor een tablet.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Ze hebben het over de rear camera, niet de front camera. De enige reden dat Apple de rear camera er op heeft gezet is volgens mij om alle haters hun mond te snoeren.
LijktFalcon schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:32:
Lijkt erop dat Siri er ook aan gaat zitten te komen

LTE!
Lol 4G....
Hier staat wat
Volg je het uberhaubt wel ofcolorsone schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:32:
Snap niet zo goed waarom ze niet de camera van de 4S gebruikt hebben?

Zou het fijner vinden als ze eens met een keyboard kwamen met goede correction. De Swiftkey app is mijn grootste gemis.
Waarom kijk je dan hierloewie1984 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:30:
he admin doe es een slotjelivestream kan iedereen zelf volgen zonder die crap 20 keer over te typen
iPhone 4 ook, heeft het ook niet gekregenSpX schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:33:
Zou siri een ipad only feature zijn? De iPad 2 kan dat makkelijk aan.
ze moeten je iPad 3s en iPhone 4s jes verkopen
Mess with the best, die like the rest
Op een iPad? Ik merk dat ik sneller typ zonder. Ik ken Swiftkey niet, echter.PWM schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:33:
Zou het fijner vinden als ze eens met een keyboard kwamen met goede correction. De Swiftkey app is mijn grootste gemis.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
4G Internet, betekend dit ook dat de WiFi versie sneller zal zijn?
“LTE for max of 72Mbps. It’s amazing, you’re going to love using it on these new high speed networks.” Crazy.
nog sneller aan mijn internetlimiet
nog sneller aan mijn internetlimiet
Je gaat toch niet midden op straat met je iPad in de lucht staan?armageddon_2k1 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:33:
[...]
Ik zie machtige augmented reality mogelijkheden hoor
en die speech to text is dat een iPad 3 feature of een IOS 5.1 feature? Want crappy redenen verzinnen om te upgraden daar trappen we niet in he.
'He Steve verzin nog ff een paar redenen op je sterfbed hoe we kopers nog meer geld af kunnen troggelen?!'
'He Steve verzin nog ff een paar redenen op je sterfbed hoe we kopers nog meer geld af kunnen troggelen?!'
Dual HSDPA.. kennen we dat in nederland?
Beetje jammer want daar hebben we in nl niks aan, voorlopig.
Zit je dan met je datalimieten :}shoombak schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:34:
holy shit 72mbps over dat LTE?
Signature
Iets met verbeterde audiochip. Anders heb je dat als je praat Siri blijft luisteren omdat het omgevingsgeluid niet goed kan filteren.ThaStealth schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:34:
[...]
iPhone 4 ook, heeft het ook niet gekregen
ze moeten je iPad 3s en iPhone 4s jes verkopen
LTE. plaatste apple nou ook maar zendmasten in NL

ora et labora
Tegen de tijd dat LTE etc in Nederland beschikbaar is, zit je aan de iPad 8.
Zo'n Apple keynote duurt meestal een uur voor een nieuw product... we hebben nu al vijf, redelijk grote, features gehad en we zijn pas een half uur verder... ze razen er doorheen!
die 4G gaat flink kopzorgen geven aan T-mobile, KPN en vodafone. Ik denk dat ze allemaal over de brug gaan komen met de techniek, maar zal zeker niet goedkoop worden.
Ik heb gehoord van KPN, maar ik weet niet wanneer... kon nog wel even duren...heuker schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:34:
Weet iemand welke provider in Nederland LTE gaat uitrollen?
Er komt nog wat groots denk ik, onderbuikgevoelens
Zal nu wel sneller gaan als er meer devices zijn die LTE gaan ondersteunen (iPhone 5 enzo)
One more thing?PeterHid schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:35:
Er komt nog wat groots denk ik, onderbuikgevoelens
Wie heeft het over 'op straat'? Gebruik je verbeeldingskracht eens.DutchAddick schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:34:
[...]
Je gaat toch niet midden op straat met je iPad in de lucht staan?
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Kan iemand antwoorden?HardCoreGamer schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:34:
4G Internet, betekend dit ook dat de WiFi versie sneller zal zijn?
Nee.
Er zal ook geen 802.11ac in komen.
Nee even snel
Als je je zin eens doorleest heb je je antwoord al.
Zit waarschijnlijk gewoon een Wifi-N chip in. Ruim sneller dan 4G that is.
dat wordt nog lachen, een databundel van 500 MB met die snelheid
Nope 4G is mobiel internet, heeft dus niks met je wifi te maken.
LOL
Verwijderd
Ga je niet merken op een iPad of wat voor apparaat dan ook.... Wifi gaat al afhankelijk van je provider zo snel als het kan. Dit ligt dan aan je software/browser hoe snel.
trouwens. gezien de populariteit van iphone en ipad is het echt een trigger voor kpn, tmobile en vodafone om als eerste LTE uit te rollen, want dan ben je de eerste en pak je meteen marktaandeel
zal er ook nog weer een nieuwe ipod touch komen? dat is namelijk ook al weer anderhalf jaar geleden.
Niet om het een of het ander, maar: met 72Mbps laadt je site sneller, je leest niet sneller -.- De tijd tussen het openen van een pagina en het gelezen hebben van die pagina ligt toch aan jezelf. En in plaats van dat je 2 seconde moest wachten op de nieuwe pagina is dat nu een halve seconde oid.
Misschien ben je wat efficienter door die laadtijden, maar dat is ook niet noemenswaardig, maar hoe je nu opeens je dataimiet veel sneller gevuld krijgt in een paar seconden is mij een raadsel...
Personal Hotspot!
iPad Personal Hotspot. Dat is wel interessant, aangezien ik al een SIM heb die zulke dingen ondersteunt. (dat, en 2 Mifis.)
Je hebt m'n aandacht met je dik gedrukte tekst. En wat moet ik nu doen?Uniciteit schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:35:
Zo'n Apple keynote duurt meestal een uur voor een nieuw product... we hebben nu al vijf, redelijk grote, features gehad en we zijn pas een half uur verder... ze razen er doorheen!
Je streams sneller en je kunt betere kwaliteit streamen.. add that up..iChaos schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:37:
[...]
Niet om het een of het ander, maar: met 72Mbps laadt je site sneller, je leest niet sneller -.- De tijd tussen het openen van een pagina en het gelezen hebben van die pagina ligt toch aan jezelf. En in plaats van dat je 2 seconde moest wachten op de nieuwe pagina is dat nu een halve seconde oid.
Misschien ben je wat efficienter door die laadtijden, maar dat is ook niet noemenswaardig, maar hoe je nu opeens je dataimiet veel sneller gevuld krijgt in een paar seconden is mij een raadsel...
Signature
Totdat netneutraliteit wordt ingevoerd.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:37:
"If carriers supports it'
Niet dusmoet je extra voor betalen. hahah
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Enthousiast zijn.Wootism schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:37:
[...]
Je hebt m'n aandacht met je dik gedrukte tekst. En wat moet ik nu doen?
Krijsen als een 12-jarige die door Justin Bieber wordt aangeraakt!Wootism schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:37:
[...]
Je hebt m'n aandacht met je dik gedrukte tekst. En wat moet ik nu doen?
world 3g wat bedoelen ze daar nou mee?
ora et labora
iemand marktplaats al gecheckt of de ipads nu massaal worden aangeboden? of zal dat pas zijn indien de ipad daadwerkelijk geleverd wordt in NL.
Daar is nu geen tijd voorFIFO schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:38:
iemand marktplaats al gecheckt of de ipads nu massaal worden aangeboden? of zal dat pas zijn indien de ipad daadwerkelijk geleverd wordt in NL.
3g over de hele wereldmrc4nl schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:38:
3G dat over de hele wereld word of kan worden gebruikt..mrc4nl schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:38:
Signature
10 uur batterij. Goed te doen.
[ Voor 17% gewijzigd door SpX op 07-03-2012 19:39 ]
Wereldwijd roamen over 3G. Dus zowel in Amerika, Azië als Europa, pentaband dus minimaal geloof ik.mrc4nl schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:38:
quad-band zeg maar. Compatible met alle 3G standaarden/frequenties.mrc4nl schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:38:
Zou in het volgende halfuur de iPhone 5 of the iTV komen?
Er bestaan meerdere soorten draadloos netwerk voor mobiele telefoons. Op verschillende banden (900MHz, 1800MHz en zo verder) en meerdere technologien. Alle iPads doen het op alle 3G GSM netwerken, ook diegene die niet voor GSM verkocht worden.mrc4nl schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:38:
9,4mm. Exacte dikte van iPhone?
499!
[ Voor 5% gewijzigd door coptician op 07-03-2012 19:39 ]
Ja er gaan nu twee AA batterijen in ipv een vaste accu.
maar wel zwaarder.PBP schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:39:
Gelukkig nog 10uur batterij
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Zwaarder
Dit topic is gesloten.
Let op:
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator, voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator, voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken