Androids met hun low-res schermpjes, moven uit dit topic.
jij ook denk ikme_mrtn schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:48:
[...]
Daar gaat het niet om, het gaat om de resolutie. Maar misschien ben jij beter af met een Transformer.
Etuuuuuh!
Dit apparaat, met een goed werkend android zal toch wel episch zijn in mijn ogen.
nieuwsgierig naar de specs van de nieuwe ipad
Tja, dat zal niet gebeuren gok ik zoPeterHid schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:49:
Dit apparaat, met een goed werkend android zal toch wel episch zijn in mijn ogen.
Kom op, gedraag jullie es volwassen. Is het gros pas 14 ofzo?
hoepel zelf op.... jij begint met trollen. typisch gedrag van...
Etuuuuuh!
Als dit het is, ben ik blij
Kan ik mooi mijn Ipad 2 blijven gebruiken. Ik gebruik hem voor Facebook, simpele games en internet, dat redden we nog wel
Beetje triest om hier de iPad te gaan afzeiken als ze features introduceren waar geen Android ding bij in de buurt is gekomen en dan te zeggen "daar heb je niks aan".
PSN: Sluuz
Inderdaad, dat Android gebash wordt ook zwaar irritant nu.Silent Thunder schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:50:
Kom op, gedraag jullie es volwassen. Is het gros pas 14 ofzo?
Infinity Blade ziet er altijd leuk aan, maar is echt verschrikkelijk saai.
Ze mogen wel eens een andere game maken dan Infinity Blade.
http://www.ustream.tv/channel/omt-live werkt nu goed trouwens, ze hebben de audio voor elkaar.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Hmm tot nu toe niet echt iets heel boeiends meeste was al bekent! Ben atm meer benieuwd naar een windows 8 tablet dan een geupgrade ipad 2
Okee, vanaf nu stoppen met het gebash, thanks!
lol ga lekker ruzie maken in dit topic, kinderen ...
Damn, het lijkt hier wel de YouTube comments van een willekeurig iPad / Android tablet filmpje zeg met al dat getroll.
"Het android gebash"Foxpat schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:50:
[...]
Inderdaad, dat Android gebash wordt ook zwaar irritant nu.
haha rly?
Zie ik hier een Diablo kloon voor me?
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Tijd voor wat meer nieuwe hardware
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Engagdet staat ook te roken volgens mij
I like, want Diablo komt toch nooit naar naar mobile devicescoptician schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:52:
Zie ik hier een Diablo kloon voor me?
Signature
Pff lijkt Hardware.info hierzo...
Blijkbaar verkeerde forum gekozen om Apple Event posts te lezen!
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
Verwijderd
Zeg ik dat dan? Ik ben een tech enthousiast en mag best wel kritisch zijn toch? Ik zeg alleen dat tekenen op een scherm met een pen en active digitizer resulteert tot mooiere tekeningen.Sluuz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:50:
Beetje triest om hier de iPad te gaan afzeiken als ze features introduceren waar geen Android ding bij in de buurt is gekomen en dan te zeggen "daar heb je niks aan".
Ik heb zelf een SGS2, iMac en Draai linux en windows en alles..... En ik ben gelijk een Android fanboy...
Ik vind de tablet van Apple geweldig hoor. Maar dan mag ik toch wel hier wat neerzetten over de concurrentie.
Dan ben jij hier de zielige fanboy... ben gewoon tech fanaat.
http://live.gdgt.com/live...ent-coverage/#10-28-42-amRainesh schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:52:
Pff lijkt Hardware.info hierzo...
Had het niet tegen jouVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:52:
[...]
Zeg ik dat dan? Ik ben een tech enthousiast en mag best wel kritisch zijn toch? Ik zeg alleen dat tekenen op een scherm met een pen en active digitizer resulteert tot mooiere tekeningen.
Ik heb zelf een SGS2, iMac en Draai linux en windows en alles..... En ik ben gelijk een Android fanboy...sad.
Ik vind de tablet van Apple geweldig hoor. Maar dan mag ik toch wel hier wat neerzetten over de concurrentie.
Dan ben jij hier de zielige fanboy... ben gewoon tech fanaat.
Ik vind het een goede, waardige upgrade... maar ik hoop nog op nog meer
Ook hier hoop ik op de One More Thing, maar ik denk dat het niet gaat gebeuren.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
meer dan èèn mag ik hopen

ora et labora
Juist niet.boe.i schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:53:
Hij wordt iPad HD genoemd op Engadget...
"The Unreal engine is unleashing the power of the new iPad."
He's saying this has more memory or screen resolution than either the Xbox 360 or the PS3.
:O:O
And just the new iPad
He's saying this has more memory or screen resolution than either the Xbox 360 or the PS3.
:O:O
And just the new iPad
iPad HD?And, by the way, this is just "new iPad." So much for the iPad HD talk...
[ Voor 15% gewijzigd door Ypho op 07-03-2012 19:54 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Dit zegt engadget, geen HD dus: And, by the way, this is just "new iPad." So much for the iPad HD talk...
mwah beetje jammer, had gehoopt op iets nieuws wat we nog niet wisten en wat wel vet zou zijn. Alle info was al bekent behalve de camera (en die boeit me echt helemaal niets. Foto's met je tablet zijn ze gek xD).
Best wel mooi apparaat, jammer dat er iOS op staat. Misschien dat ik er 1 koop, even kijken hoelang het duurt voordat er een w8 of andriod uit komt met betere specs. Die tegra 3 zuigt behoorlijk en dat was van af het begin al bekent.
Best wel mooi apparaat, jammer dat er iOS op staat. Misschien dat ik er 1 koop, even kijken hoelang het duurt voordat er een w8 of andriod uit komt met betere specs. Die tegra 3 zuigt behoorlijk en dat was van af het begin al bekent.
“This new device has more memory and higher screen resolution than an Xbox 360 or PS3.” Hmm, interesting way of looking at it."
Zegt niks natuurlijk....
Zegt niks natuurlijk....

Whatever.
Mooi mooi mooi.
Ik heb de eerste versie van de iPad sinds de release. Persoonlijk vond ik de 2e geen reden om te upgraden. Deze echter wel. Ga hem dan ook zeker weten halen.
Ik heb de eerste versie van de iPad sinds de release. Persoonlijk vond ik de 2e geen reden om te upgraden. Deze echter wel. Ga hem dan ook zeker weten halen.
Nee, juist niet. Gewoon nog als "new iPad".boe.i schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:53:
Hoeveel MB aan Ram heeft een Xbox of PS3? Dan toch 1GB aan ram?
Ik moet zeggen dat ik wel op gehoopt had. Het is een leuke en mooie optie.
“This new device has more memory and higher screen resolution than an Xbox 360 or PS3.” Hmm, interesting way of looking at it.
Tsja, dat zet mobile computing wel in perspectief, tegenover die herriemakende, energieslurpende consoles.
Tsja, dat zet mobile computing wel in perspectief, tegenover die herriemakende, energieslurpende consoles.
Klopt las het weer te snel, sorryme_mrtn schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:54:
[...]
Nee, juist niet. Gewoon nog als "new iPad".
juist...
juist...
Etuuuuuh!
playstation 3 had 256mb ram en xbox 360 512 dacht ik.
@ZpAz 512MB XBOX, 256MB PS3
Zoals hierboven staat idd
Zoals hierboven staat idd
[ Voor 60% gewijzigd door SidewalkSuper op 07-03-2012 19:55 ]
Hoeveel geheugen heeft een xbox360 en PS3? 512MB? Dan is de nieuwe iPad 1GB?Harmen schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:54:
“This new device has more memory and higher screen resolution than an Xbox 360 or PS3.” Hmm, interesting way of looking at it."
Zegt niks natuurlijk....
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Jullie snappen m niet helemaal geloof ik, ze bedoelen dat er zoveel werd gepraat over 'iPad HD' en dat hij nu nog geen naam heeft.boe.i schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:53:
Verwijderd
bieden 512MB in totaal.ZpAz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:54:
Dat hij een hogere resolutie heeft zegt ook niets, de xbox 360 en PS3 hebben helemaal geen schermresolutie
Ik hoop dat er een leuke controller bij komt, via bluetooth ofzo?!?
Xbox 512ZpAz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:54:
PS3 256
Sig
Update for iWork
Je gebeden worden momenteel verhoordVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:55:
Een uitgebreide iWorks zou ook handig zijnnog uitgebreider dan hea.
Kunnen wel maximaal 1080p tonen.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:55:
[...]
bieden 512MB in totaal.
Dat hij een hogere resolutie heeft zegt ook niets, de xbox 360 en PS3 hebben helemaal geen schermresolutie
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
TrueVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:55:
[...]
bieden 512MB in totaal.
Hoger dan 1080p qua output gaan die sowieso al niet en het meeste wordt op 720p of nog lager gerendered.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:55:
[...]
bieden 512MB in totaal.
Oftewel, er zit 1 GB RAM in. Mooi, dan zijn we geloof ik klaar met de ICS-tablets aftroeven op specificaties en kunnen we die verhalen lekker laten rusten, toch? (alsof de getallen zo veel uit maken...)
Nee maar wel een max resolutie die de consoles aankunnenVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:55:
[...]
bieden 512MB in totaal.
Wat nou als je de PS3 controller (werkt via bluetooth) kunt gebruiken.
Gamen op een iPad wil niet! Een nieuwe controller oid zou mooi zijn.
Whatever.
ja omdat dat mooi 1 op 1 is met je Full HD TV.... dan komt "fullHD" beter uit.
Etuuuuuh!
Wel bijna aan t einde van de presentatie heb ik het gevoel.
Scherm resolutie van de xbox en ps3 zijn eigelijk 720p. En dat is al eigelijk te hoog voor de apparaten.
Sig
Er komt een accessoire van 39 dollar...Harmen schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:56:
Gamen op een iPad wil niet! Een nieuwe controller oid zou mooi zijn.
PS3 en Xbox 360 zijn ondertussen ook 6 jaar oud, de Vita komt ook in de buurt van een PS3 en die kost maar 250 euro.
Er zijn maar heel weinig games op de PS3 en X360 die op fullHD vloeiend draaien. Hoger wordt t echt niet.Crypter schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:56:
[...]
ja omdat dat mooi 1 op 1 is met je Full HD TV.... dan komt "fullHD" beter uit.
Verwijderd
Klopt er zijn maar een paar echte 1080p Games... meeste is allemaal 720.treative schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:56:
[...]
Scherm resolutie van de xbox en ps3 zijn eigelijk 720p. En dat is al eigelijk te hoog voor de apparaten.
Dope, 16 maart maar 's ff naar Duitsland rijden dan
Haters everywhere but I don’t really care
is hdmi ook

ora et labora
De iPad heeft een (nog!) mooier scherm, hij is krachtiger dan een PS3 of X360, heeft een veel uitgebreider OS en een heel andere featureset. De twee zijn lastig te vergelijken...Grannd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:57:
PS3 en Xbox 360 zijn ondertussen ook 6 jaar oud, de Vita komt ook in de buurt van een PS3 en die kost maar 250 euro.
Verwijderd
Dat is niet waar. Hij heeft 256MB RAM voor de CPU en 256 voor de GPU. De xbox heeft 512 shared.Sluuz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:55:
ps3 heeft 256
Ja daarom, misschien is dat wel de 'vanaf' uit 'vanaf $499'Herko_ter_Horst schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:49:
[...]
Gerucht was dat de iPad 2 met 8GB als "budget"-model te koop wordt/blijft.
Normaal hebben ze altijd zo'n tabelletje met welk model voor welke prijs.
Nee, oude modellen die als budget-versie worden aangeboden worden nooit zo meegerekend.GekkePrutser schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:58:
[...]
Ja daarom, misschien is dat wel de 'vanaf' uit 'vanaf $499'
Nee, de vanaf-prijs was duidelijk voor de "new iPad". Ze gaan echt niet een "mindere" iPad 2 voor dezelfde prijs verkopen.GekkePrutser schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:58:
[...]
Ja daarom, misschien is dat wel de 'vanaf' uit 'vanaf $499'
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
is die onemorething ooit wel eens wat groots geweest? Ben niet zo bekend met de historie.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator, voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator, voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken