Rush oh niet gezien lol
Verwijderd
Anders ga je er ff serieus op inmrc4nl schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:44:
[...]
waarom kijk je dan naar de hunt. je kunt tocht niets kopen

Heel veel gemist xbox2go
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Om zeker te weten dat hij niks mist?mrc4nl schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:44:
[...]
waarom kijk je dan naar de hunt. je kunt tocht niets kopen
Poll: Wanneer komt er een nieuwe aanbieding?
• Binnen een minuut
• 1 - 5 minuten
• 5 - 10 minuten
• Er komt geen aanbieding meer

Ook een poll maken? Klik hier
• Binnen een minuut
• 1 - 5 minuten
• 5 - 10 minuten
• Er komt geen aanbieding meer
Ook een poll maken? Klik hier
Het is de HK dan ook niet
Slechts mijn uitleg voor het heen en weer gaan van het balkje helaasWorkaholic schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:43:
[...]
Kun je dit uitleggen? als je toch een betaling doet met paypal dan kun je toch niet meer annuleren?
Ik heb geprobeerd om kopen te drukken en dan te googlen naar de prijs.. maar toen was ik al te laat met kopen toen ik akkoord deed

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
We zijn er bijna van af..... Kom op, kan iemand dat ding nog eens kopen?
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Houten... meh. Dat was niet de afspraak!3XPER7 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:44:
De 4 koffie staan hier klaar voor de heren die moesten.. Ik ga niet onderweg, wil niet het risico lopen om straks de Dell te missen
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
ibood rush!
ora et labora
So close ...
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Meh, veel annuleringen, weer 4%..
LOL terug naar 12% , wat de fuck is dit voor een troll bood
Alstie 200 euro goedkoper was... Dan had ik 'em meegenomen.BeefHazard schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:45:
We zijn er bijna van af..... Kom op, kan iemand dat ding nog eens kopen?
Geld terug!! Tegen die tijd dat ik uit Ensch'de in Houten ben is ie hartstikke koud!!Freekers schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:46:
[...]
Houten... meh. Dat was niet de afspraak!
N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)
Ik wordt echt zo scheitziek van die procentenbalk.
Die gasten bij iBood staan onze gewoon te trollen,..
Die gasten bij iBood staan onze gewoon te trollen,..
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Whehe weer omhoog
Die chatbox op 1dagkoopjes is echt bedroevend. Wat een volk daar. Eentje heet 'Shonny'. I mean c'mon.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Dit is wel slim van ibood, gewoon een crap aanbieding laten staan de rest van de dag.

Op Fok! lopen mensen dat ding te cancellen dus vandaar
Dell kwam weer met een vrachtwagen langs
Welke stagiaire heeft daar de voorraad lopen tellen
?
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Nee tochDarkShadow16 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:47:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/Timbootje schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:47:
waar kan ik die % ook alweer zien>
Echt troep, lees het topic maar, was helemaal niks. Alleen maar audio docks.
http://www.ibood.com/js/stock/nl.jsTimbootje schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:47:
waar kan ik die % ook alweer zien>
2e parameter
4%
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Ik wist dat fok een trol is.
Terug naar 4%....
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Top, hebben ze gewoon gedaanDibbuz schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:35:
Ik ben even douchen, vraag wel of ze die Dell nog even vast willen houden tot ik terug ben
Waar vui zit, zit geen glans!
Bestaat FoK! nog?DarkShadow16 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:47:
Hij knippert nu gewoon af en toe, hoezo trollen xD
Verwijderd
Wat is het?ThijsD schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:48:
Voor mensen die het intereseerd: Ik heb de Iboodhunter Pro geupdateHierzo
Ja uhu. Ik zet even een serietje aan want dit is allemaal wel leuk en aardig maar ik heb serieus al een Dell... niet deze dan maar toch.
Wat is dat dan?ThijsD schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:48:
Kom op, mensen, nu we niks te doen hebben, laten we even proberen om t.net omver te gooien.
100mbit lan en Office starter. Say what, 500 pegels? ... En zojuist loopt de voorraad weer met een kwart bij.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Nog 30 seconden en 24 mensen hebben de poll niet goed.
Volgens mij geeft die balk de temperatuur aan van de server...
Dit ga je niet menen... Terug naar de 12%.
Whahaha wat een getroll!
@Fok:
Naam begunstigde Silver Ocean B.V. inzake iBOOD.com B.V.
Bedrag EUR 2.008,75
LOL
Naam begunstigde Silver Ocean B.V. inzake iBOOD.com B.V.
Bedrag EUR 2.008,75
LOL
Passend liedje...
Nog even en ik duik gewoon m'n nest in. Wat een afgang.
Heel kinderachtig dit.
Tooltje wat ik een keer gemaakt hebt, F5'ed automatisch op een gegeven interval en geeft meldingen als een gewenst product voorbij komt

iBood, Y U NO SKIP SHIT LAPTOP?
Leeg hehe...
iemand link naar topic op fok?
iemand link naar topic op fok?
die quote ga ik inlijsten. een del hoe kom je eropVerwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:49:
Vroeger had ik ook een dell, nu heb ik een fatsoenlijke vrouw.
ora et labora
te grappig. nu -13 en nog steeds niet uitverkocht
Verwijderd
Met of zonder affiliatecode?ThijsD schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:50:
[...]
Tooltje wat ik een keer gemaakt hebt, F5'ed automatisch op een gegeven interval en geeft meldingen als een gewenst product voorbij komt
[afbeelding]
Thnx
[ Voor 200% gewijzigd door AW_Bos op 29-02-2012 00:51 ]
Thanks! Die oude wilde niet meer werken bij mij: Bleef in tray. Geluid maakte die gelukkig welThijsD schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:48:
Alleen progress bar is nog broken
Waarom niet gewoon alles bestellen en annuleren met paypal : ipv alles mislopen omdat je te langzaam bent met lezen. Zou dit werken?
[ Voor 38% gewijzigd door Workaholic op 29-02-2012 00:52 ]
* citruspers meld zich aan
Waarom kan ik die kakzwaailichten niet meer blokkeren met Adblockpro? Iemand tips?
Waarom kan ik die kakzwaailichten niet meer blokkeren met Adblockpro? Iemand tips?
Verwijderd
Heel simpel, gewoon erop gaan liggenmrc4nl schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:51:
[...]
die quote ga ik inlijsten. een del hoe kom je erop
Paypal werkt alleen met een directe bank overschrijving, niet met een uitgestelde..Workaholic schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:51:
Waarom niet gewoon alles bestellen en annuleren met paypal : ipv alles mislopen omdat je te langzaam bent met lezen. Zou dit werken?
Signature
Dit topic is gesloten.