1 sec en weg
Lol, pas nog gekocht voor 299 ofzo
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Is al weg.soundtrack schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:32:
PS 3 is zo weg
Verwijderd
Jup ik betaalde er 350 voorsoundtrack schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:32:
PS 3 is zo weg
PS3 was een nieuw record denk 0o
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Verwijderd
Denk ook refurbishedZspirit schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:32:
ps3 320gb 200 euro, is dat niet normaal?
Hier zit move bij, waar je dus geen fuck aan hebt, maar wel voor betaalt..Zspirit schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:32:
ps3 320gb 200 euro, is dat niet normaal?
Ik twijfel absoluut niet. Als ik de reacties lees (en de aanbiedingen bekijk) dan is het bijster slecht gesteld met de producten en de service van iBood. Ik zit niet te wachten op ongein rond een bestelling via het net.Royeboi schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:31:
[...]
Je twijfelt wel en wilt graag dat wij je overtuigen, maar dat gaan we dus niet doen.
Yeah, ben er door gekomen! Heb een box bemachtigd!
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Nice, congrats!BeefHazard schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:32:
Yeah, ben er door gekomen! Heb een box bemachtigd!
Signature
Black en gekkerrrrrrrrrrrrrrr
hergecentificeerd, die hadden we nog niet
ora et labora
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Wat doe je hier dan eigenlijk?sypie schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:32:
[...]
Ik twijfel absoluut niet. Als ik de reacties lees (en de aanbiedingen bekijk) dan is het bijster slecht gesteld met de producten en de service van iBood. Ik zit niet te wachten op ongein rond een bestelling via het net.
Recertified?! Wattus??
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Recertified? Opnieuw gekeurd?
En je post omdat..?sypie schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:32:
[...]
Ik twijfel absoluut niet. Als ik de reacties lees (en de aanbiedingen bekijk) dan is het bijster slecht gesteld met de producten en de service van iBood. Ik zit niet te wachten op ongein rond een bestelling via het net.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Je mag mijn oude overnemen voor dezelfde prijsWorkaholic schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:32:
Damn kreeg een foutmelding toen ik de ps3 bestelde
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Tot ziens dan.sypie schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:32:
[...]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Is he tmogelijk om nog ee nbox te krijgen?
dus 2x op een avond? Heb die eerste gemist
dus 2x op een avond? Heb die eerste gemist
[ Voor 15% gewijzigd door Workaholic op 29-02-2012 01:34 ]
jaWorkaholic schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:33:
dus 2x op een avond?
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Sierraad.
dagsypie schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:32:
[...]
met een beetje geluk welWorkaholic schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:33:
dus 2x op een avond?
ora et labora
Een trouwring voor je scooter!
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Een fietsslot?!
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Mijn werk zit erop. Box is besteld! Nu eens mijn nest betreden.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Kijken wat voor gekkenhuis het is. Ik heb vakantie dus ik kan nog even doorgaan. Ben nog nooit eerder bij een hunt geweest én op t.net het topic gevolgd. Nu dus wel. Na deze nacht kan ik dat ook weer van mijn bucketlist schrappen.
Verwijderd
Die PS3 moet haast refurbished zijn aangezien Sony de prijzen bepaald en die overal gelijk liggen, vreemd
onafschijdelijkkKaltUu schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:34:
Een trouwring voor je scooter!
ora et labora
Die zwaailampjes zijn irritant, er missen een paar frames
bah heb nu al een paar items gemist die ik wou hebben. Is er een snellere manier dan "ik wil hem"?
Zat een move bij!Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:34:
Die PS3 moet haast refurbished zijn aangezien Sony de prijzen bepaald en die overal gelijk liggen, vreemd
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Is er een tweede box geweest? Of wat?
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Dit is een goeie voor ons tweakers, die extra motivatie bij het sporten
Zo'n iBood hunt is vooral fijn om voor jezelf te bevestigen dat je helemaal niks nodig hebt
Ja, met een PS3.Kecin schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:35:
Is er een tweede box geweest? Of wat?
Motiverende hartslagmeter. Nou als ik 250 er op zie staan word ik echt niet gemotiveerd om door te gaan.
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
Neem dan in ieder geval wat te drinken, helpt altijd met de sfeersypie schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:34:
[...]
Kijken wat voor gekkenhuis het is. Ik heb vakantie dus ik kan nog even doorgaan. Ben nog nooit eerder bij een hunt geweest én op t.net het topic gevolgd. Nu dus wel. Na deze nacht kan ik dat ook weer van mijn bucketlist schrappen.
Verwijderd
helemaal mee ens. ik heb helemaal niets nodig maar het is wel leuk zo'n huntMakkelijk schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:35:
Zo'n iBood hunt is vooral fijn om voor jezelf te bevestigen dat je helemaal niks nodig hebt
als er 250 op staat ben je hartstikke doodTheCrius schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:35:
Motiverende hartslagmeter. Nou als ik 250 er op zie staan word ik echt niet gemotiveerd om door te gaan.
Ik kap d'r mee....
Niks spannends... en ik moet echt naar bed toe.
Veel plezier mensen.
Niks spannends... en ik moet echt naar bed toe.
Veel plezier mensen.
Vooral dit soort topics maken de iBoodhunt leuk
Dit inderdaad (: Maar als er wat leuks tussenkomt...Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:36:
[...]
helemaal mee ens. ik heb helemaal niets nodig maar het is wel leuk zo'n hunt
producten worden slechter nog 2 en ik ga slapen.
i want systeemcamera!
i want systeemcamera!
ora et labora
Dan heb je er idd niks aanRuudvanelk schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:36:
[...]
als er 250 op staat ben je hartstikke dood
Je zou maar iets specifieks nodig hebben. Je krijgt het van zijn lang zal zij leven niet.Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:36:
[...]
Er komen voor het eerst items langs die ik wil heben maar schijnbaar hebben ze er overal maar 1 van en ik ben steeds veel te laat
Daarom wil ik alleen een box denk ikVerwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:36:
[...]
Verwijderd
Als ja. Ik vond die bestekset wel leuk, maar was te laat.BlackthunderAwf schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:36:
[...]
Dit inderdaad (: Maar als er wat leuks tussenkomt...
Dan ga je hartstikke dood, lijkt me niet dat een dode een hartslag van 250 kan hebbenRuudvanelk schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:36:
[...]
als er 250 op staat ben je hartstikke dood
laters
* AW_Bos verlaat het topic
* AW_Bos verlaat het topic
das wel goedkoop, 10eu voor setje 85mbit ethernet over stroom.
Challenge accepted?Bansheeben schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:37:
[...]
Dan ga je hartstikke dood, lijkt me niet dat een dode een hartslag van 250 kan hebben
zuug wou die hartslag meter hebben..
scherp, t is al laat sorryBansheeben schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:37:
[...]
Dan ga je hartstikke dood, lijkt me niet dat een dode een hartslag van 250 kan hebben

die heb je dus 10min geleden gemist. NEX5K+18-55 voor 260 ofzo/mrc4nl schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:36:
producten worden slechter nog 2 en ik ga slapen.
i want systeemcamera!
En ook nog een nex3
Een manlamp
Duurste zaklamp ooit. In 1 sec uitverkocht
Blij dat al die items zo snel gaan, vorige keer was het huilen met de pet op
ja die wou ik maar ik moet 2 keer klikken en ik was dus te laatcitruspers schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:37:
[...]
die heb je dus 10min geleden gemist. NEX5K+18-55 voor 260 ofzo/
vaarwel wrede ibood wereld! ik wens jullie veel succes toe.
ik heb het niet meer nodig, ik ga slapen
[ Voor 16% gewijzigd door mrc4nl op 29-02-2012 01:39 ]
ora et labora
Allright, exit voor mij. Happy hunting!
LOLBeste iBOODers, er zitten letterlijk honderdduizenden mensen op een dag naar de hunt te staren en op ik neem er een te klikken. Het mag dan lijken alsof er weinig aanbod is, maar dit is niet zo. Je zult gewoon gigasnel moeten zijn om als eerste erbij te zitten.
Bij de voorlaatste hunt waren er maar liefst 300.000 ipadressen geregistreerd. Dat is niet niks. Onze crew werkt zo hard als ze kunnen om het te laten draaien en om het zo goed mogelijk te laten verlopen.
Ik wil jullie dan ook verzoeken om jullie taal gebruik wat te gaan nuanceren. Wij hebben het al druk genoeg om ook nog jullie posten te moeten blijven volgen. Bijv. Dank.
Ik vind het maar niks, wilde dat fietsslot graag hebben, maar was al uitverkocht voordat ik met Ideal kon betalenSh4wn schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:39:
Blij dat al die items zo snel gaan, vorige keer was het huilen met de pet op
* Fid3lity gaat zo maar nog een kop koffie zetten..
Dit topic is gesloten.