Freezen en uitvallen
Nou, sinds 8 juni S3 in gebruik, maar nu toch ook ten prooi gevallen aan het freezen en uitvallen van het toestel. Na de 4.1.2-update had ik het toestel een harde reset gegeven. Sindsdien af en toe een freeze; toestel reageerde nergens meer op, onafhankelijk de app waar ik op dat moment in bezig was.
Viel me al op dat het ongeveer 6 uur duurde voordat accu van leeg naar vol was, zo'n twee keer langer dan vóór de update.
Laatste drie dagen bleef toestel meer dan 10 keer per dag hangen. Tussendoor kwam het voor dat ik het toestel oppakte en uitgevallen bleek te zijn, met als gevolg natuurlijk gemiste oproepen en berichten.
Wéér harde reset gegeven; maar zelfs tijdens het inloggen met Google-account bleef toestel hangen.
Dus vanmorgen naar de Phonehouse om toestel te laten repareren (geen idee wat er gerepareerd zou moeten worden, moederbord?). Ben het toestel volgens hen zo'n drie weken kwijt.
Zal laten weten hoe snel het toestel weer terug is en of alles goed is opgelost. Dit voor S3-gebruikers die met hetzelfde probleem zitten. Benieuwd of ik de S3 terug heb vóórdat ik de S4 in bezit heb...
En zo niet, ach, de overgang van het kleine Nokiaatje dat ik als vervangingstoestel heb gekregen naar de S4 is dan wel een hele grote... ;-)