Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
is er hier iemand die goede ervaringen heeft met Llama ?

hij schakelt hier wel tussen profiles, maar in quiet mode maken ze (gs3 en n7) net zo veel lawaai als in loud mode.

ik zoek eigenlijk iets zoals nokia situations, maar dan voor android.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:41
Ik gebruik die software.
best wel tevreden van
Webjunkie schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 00:10:
is er hier iemand die goede ervaringen heeft met Llama ?

hij schakelt hier wel tussen profiles, maar in quiet mode maken ze (gs3 en n7) net zo veel lawaai als in loud mode.

ik zoek eigenlijk iets zoals nokia situations, maar dan voor android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mip
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:55

Mip

Hier hebben we vraag en aanbod voor! We staan geen handel op het forum toe!

[ Voor 72% gewijzigd door Bullet NL op 07-03-2013 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
KloyenZ schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 18:39:
Ik gebruik die software.
best wel tevreden van

[...]
is er dan nog iets wat je moet instellen behalve condition en action?
ik wil 'm op bepaalde tijden stil hebben, maar dat lukt niet.

of moet ie geroot zijn oid?

[ Voor 4% gewijzigd door Webjunkie op 08-03-2013 06:28 ]

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:19

Snippertje

Light up your life

Na een paar weken geen vastlopers, nu weer om de 5minuten -.- Laten ze maar gauw met een fix komen...

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:15

Rannasha

Does not compute.

RbBdOs schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:04:
Ik heb eindelijk m'n flipcover binnen nadat ik meegedaan had aan de actie van Samsung... Heeft helaas wel bijna 8(!) weken geduurt. Maar goed dat ik zoveel geduld heb. :)
Ik heb hem ook deze week binnen gekregen, 1 maand na aanschaf.

Ik vind het niet echt een fijne cover. Het materiaal van de cover vind ik niet zo prettig. Daarnaast klapt de cover altijd een stukje open als je de telefoon niet met het scherm naar beneden weg legt. Ik probeer het nog een tijdje, maar daarna gaat denk ik de gewone achterkant er weer op.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Weet iemand als ik een map maak en deze open spreekt deze kan ik die stem afzetten en zo ja hoe?
Dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
1475paul schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:53:
Weet iemand als ik een map maak en deze open spreekt deze kan ik die stem afzetten en zo ja hoe?
Dank u
Ik dacht onder instellingen > toegankelijkheid oid.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
renzo4000 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:27:
[...]

KAn je uitzetten maar dan is het geluid volledig weg ook van telf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:33

jerry_a

doei

renzo4000 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:27:
[...]

Talkback uitzetten.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
hoe doe je dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:33

jerry_a

doei

Met je vinger. Bij toegankelijkheid.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 15:52
ik heb nu wel eens dat als ik mijn helderheid op laagst hebt staan, aan me telefoon unlock de helderheid op het felst is, maar dat schuif dingetje helemaal op het laagst. Automatische helderheid staat dan ook uit. dus eigenlijk krijg ik dan alleen de helderheid omlaag met een reboot. Iemand anders ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 29-07 15:23
RiesB71 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:06:
nieuws: 'Galaxy S IV scrollt automatisch met behulp van eye-tracking'

Hoe zijn jullie ervaringen met de huidige "eye tracking". Bij mij werkt het totaal niet, scherm dimt vrijwel altijd als ik aan het lezen ben (zie wel het oogje verschijnen) en soms als ik niet op het scherm kijk lijkt het wel of het scherm juist langer aan blijft.
Nog nooit iets mee gedaan eigenlijk. Probeerde het ooit te testen, maar werkte voor me gevoel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:01
Nou ik heb maar Hi benaderd voor de garantie. Maandag wordt mijn toestel opgehaald voor reparatie. Ik heb deze week al elke dag minimaal 5 keer een reboot, vastlopers, of het niet uit stand by komen gehad.

Heeft iemand enig idee hoe lang ik de S3 kwijt zal zijn? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:05
-Edwin- schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 17:57:
Nou ik heb maar Hi benaderd voor de garantie. Maandag wordt mijn toestel opgehaald voor reparatie. Ik heb deze week al elke dag minimaal 5 keer een reboot, vastlopers, of het niet uit stand by komen gehad.

Heeft iemand enig idee hoe lang ik de S3 kwijt zal zijn? :(
Heb de mijne nu 2 keer opgestuurd naar Hi. 1 keer zelf laten vallen en 1 keer problemen met laden. Beide keren was ie binnen 2 weken weer terug (vanaf het moment dat ik hem heb ingeleverd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
sslojko schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 19:41:
[...]

Heb de mijne nu 2 keer opgestuurd naar Hi. 1 keer zelf laten vallen en 1 keer problemen met laden. Beide keren was ie binnen 2 weken weer terug (vanaf het moment dat ik hem heb ingeleverd).
Dat is mooi om te horen. We zullen het zien. Als ik na de reparatie maar een goed werkende S3 heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TYPHOON-
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:56
Sinds de laatste update was mijn batterijduur zoals bij velen enorm verslechterd.
Ik moest toch dagelijks of om de 2 dagen opladen bij weinig gebruik.
Nu is er deze week iets gebeurt waardoor ik ineens al aan 5 dagen zonder opladen zit bij weinig gebruik.
Geen idee wat er veranderd is maar ben toch blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Pfff mijn S3 is amper drie maanden terug van reparatie (freeze of death, of hoe je het ook wil noemen) en heeft nu weer een week kuren, tot wel 10 reboots per dag, of gewoon niet wakker worden uit standby.

Kan ik hem nu weer gaan aanmelden voor reparatie, of kan dit een software probleem zijn? Alle recente apps van de afgelopen maand al verwijdert.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

-TYPHOON- schreef op zondag 10 maart 2013 @ 10:14:
Sinds de laatste update was mijn batterijduur zoals bij velen enorm verslechterd.
Ik moest toch dagelijks of om de 2 dagen opladen bij weinig gebruik.
Nu is er deze week iets gebeurt waardoor ik ineens al aan 5 dagen zonder opladen zit bij weinig gebruik.
Geen idee wat er veranderd is maar ben toch blij
Dan laat je hem alleen maar op het bureau liggen, verder niets. Anders haal je never nooit de 5 dagen, of je hebt een 7000mAh accupack.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TYPHOON-
Arfman schreef op maandag 11 maart 2013 @ 12:06:
[...]

Dan laat je hem alleen maar op het bureau liggen, verder niets. Anders haal je never nooit de 5 dagen, of je hebt een 7000mAh accupack.
Ik zeg ook niet dat ik em intensief gebruik hé...
Maar ten opzichte van de weken ervoor is met hetzelfde gebruik de batterijduur enorm toegenomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-08 00:25
Heb precies het tegenovergestelde, maar ik gebruik hem dan ook erg intensief dus dan kan ik 't ook wel verwachten.

Heb de s3 standaard tijdens de nacht aan de lader hangen en dan rond een uur of 7 haal ik de lader er van af. Kan hem dan net een volle dag gebruiken voordat ie uitvalt.

Vandaag begonnen om eens wat te testen met Juicedefender om te kijken of ik een goeie combi kan vinden tussen gebruiksgemak en batterij besparen zodat ik niet zo op de tijd hoef te letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Phusebox schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:59:
Pfff mijn S3 is amper drie maanden terug van reparatie (freeze of death, of hoe je het ook wil noemen) en heeft nu weer een week kuren, tot wel 10 reboots per dag, of gewoon niet wakker worden uit standby.

Kan ik hem nu weer gaan aanmelden voor reparatie, of kan dit een software probleem zijn? Alle recente apps van de afgelopen maand al verwijdert.
Het is iets vaags, geen idee wat. Sommige dagen heb ik er last van sommige niet. Sinds ik Facebook en Chrome heb uitgezet is het wel een stuk minder geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
het blijft hopeloos, hier ook dagelijks freezes en/of reboots... ik wil wel een reset doen, maar lees dat het geen oplossing biedt... reparatie, tja wat dan te reparen.. het schijnt dat de 32 gig geheugens nergens last van hebben.. alleen de 16 gig.. misschien tegen bijbetaling de 32gig laten inzetten als vervanging voor de huidige 16gig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
weet iemand hoe je een widget kunt blokeren zo dat je hem niet toevallig verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TYPHOON-
nova launcher downloaden en bureaublad vergrendelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
Rannasha schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:36:
[...]

Ik heb hem ook deze week binnen gekregen, 1 maand na aanschaf.

Ik vind het niet echt een fijne cover. Het materiaal van de cover vind ik niet zo prettig. Daarnaast klapt de cover altijd een stukje open als je de telefoon niet met het scherm naar beneden weg legt. Ik probeer het nog een tijdje, maar daarna gaat denk ik de gewone achterkant er weer op.
Wat bedoel je met het materiaal? Mij maakte dat niet zoveel uit, zolang hij maar goed beschermd word, en dat word hij nu. Ik herken je punt met dat hij open blijft staan. Wat ik toen heb gedaan is de telefoon op de kop leggen tijdens het laden, zodat hij niet meer terug buigt, werkt goed. ;) Ik vind het wel een fijne cover, niet zo drastisch als anderen, en doordat hij aan het achterklepje vastzit (wat ook nog eens dikker is als de originele), vind ik het wel een fijne cover. :)

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Laatst online: 12-10-2020
RbBdOs schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:23:
[...]

vind ik het wel een fijne cover. :)
Ik heb de originele cover niet gekregen maar gekocht bij de Makro voor 24 euro zoiets. Vind het een prima cover en sluit zeer mooi aan bij de s3. Ik neem mijn mobiel niet echt vaak mee naar buiten (heeft zo zijn redenen) waardoor er zelfs na 2 maanden nog geen kras of wat op zit. Het niet perfect sluiten kan ik beamen maar vind het niet echt storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-08 00:25
Moet zelf eerlijk gezegd zeggen dat ik de flipcover eigenlijk heel erg fijn vind. Veel hoesjes maakten die apparaten zo onhandig dik in de broekzak, en met een spijkerbroek was 't niet altijd handig naar mijn mening :P

Daarnaast past de flipcover perfect bij de rest van de stijl van 't mobieltje, vind ik alleen maar een pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Snippertje schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:05:
[...]

Het is iets vaags, geen idee wat. Sommige dagen heb ik er last van sommige niet. Sinds ik Facebook en Chrome heb uitgezet is het wel een stuk minder geworden.
Na een cache wipe en factory reset blijft hij nog steeds hangen, meerdere keren per uur soms. Maar weer terugbrengen. Triest dat het zo'n onbetrouwbaar product is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe ziet het scherm eruit als je gebeld wordt op een S3? Op mijn Galaxy S kun je naar rechts schuiven op het groene pijltje om een gesprek op te nemen, Hoe zit dat op de S3? Kan nergens een screenshot daarvan vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 20:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:25:
Hoe ziet het scherm eruit als je gebeld wordt op een S3? Op mijn Galaxy S kun je naar rechts schuiven op het groene pijltje om een gesprek op te nemen, Hoe zit dat op de S3? Kan nergens een screenshot daarvan vinden namelijk.
Zie hieronder.... links het scherm tijdens de oproep. Op de plek van het telefoonnummer bovenin verschijnt de naam van je contact, en in het rode vierkant een profielfoto als je die hebt ingesteld. Ik was in dit geval te snel met het maken van de screenshot waardoor de profielfoto er niet staat. Je kan dus van links naar rechts slepen om op te nemen.
Inkomende oproep
Gemiste oproep SGS III

Bij een gemiste oproep verschijnt er een cirkel met het aantal gemiste oproepen, en als je de telefoon als shortcut hebt ingesteld verschijnt op dat icon ook het aantal gemiste oproepen (zie tweede icoontje onderin)
Dit is met een stock Samsung rom XXEMR2 (Android 4.1.2), met als enige mod JKay 14.2.9 met AOSP thema (vandaar de blauwe icoontjes bovenin en cirkel batterij)

[ Voor 36% gewijzigd door gwystyl op 12-03-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dank, dus niet zo geheel anders als bij de S, gewoon ook schuiven om op te nemen en te verbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naast het feit dat mijn S3 vaak lagt wanneer ik bijvoorbeeld op de home screen button druk, heb ik ook een probleem bij het openen van mijn gallerij. Ook al heb ik facebook synchronisatie uit staan, hij blijft bij het openen van mijn gallerij ook alle fotomappen van facebook laden. Zelfs al zet ik het op 'alleen inhoud van het apparaat'. Hoe voorkom ik dit, want dit vertraagt enorm. Daarnaast de vraag hoe ik hem een beetje kan opschonen, zodat hij weer wat soepeler en sneller functioneert. Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcos5
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-07-2023
Zojuist de extended battery kit van Samsung met de 3.000 mAh batterij binnen. Ben benieuwd hoe lang ik nu met een volle accu kan doen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:30
Binnekort moet ik een lange reis gaan maken in een bus, en wil dus series gaan kijken op men S3, maar mijn batterij houdt dat natuurlijk niet lang genoeg uit, zit dus te kijken naar extra batterijen. Maar nou zit ik met de vraag, kan ik deze ( http://www.ebay.com/itm/3...ories&hash=item5aecce9ab9 ) gewoon in mijn telefoon stoppen, niet dat mijn heilige toestel dalijk boem zegt en dan zit ik zonder telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Laatst online: 14-09 14:02
thechib12 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:05:
Binnekort moet ik een lange reis gaan maken in een bus, en wil dus series gaan kijken op men S3, maar mijn batterij houdt dat natuurlijk niet lang genoeg uit, zit dus te kijken naar extra batterijen. Maar nou zit ik met de vraag, kan ik deze ( http://www.ebay.com/itm/3...ories&hash=item5aecce9ab9 ) gewoon in mijn telefoon stoppen, niet dat mijn heilige toestel dalijk boem zegt en dan zit ik zonder telefoon?
Zo'n soort batterij heb ik een tijdje geleden aangeschaft. Bij mij staat er 2300 mah op. Dit is niets zeggend. In de praktijk houdt de batterij het qua tijd, 1/3 minder lang uit dan de originele maar werkt verder prima hoor. Ideaal voor als je het af en toe nét niet haalt met de prik oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik wil een S3 terug naar fabrieksinstellingen hebben. En dan bedoel ik dat ook alle afbeeldingen e.d. app data enz verwijderd wordt. Als ik een factory reset doe, dan blijven de afbeeldingen e.d. er gewoon op staan. Bloedirritant, want ik kan niet vinden hoe ik anders het toestel helemaal in 'nieuwstaat' moet krijgen.

*via CWM: factory reset
*via settings>backup and reset>factory reset.

In beide gevallen blijft er shit achter. Wat doe ik verkeerd? Heb deze topic er al op nageslagen, maar ik kan niets vinden. Ook niet via Google. Vind alleen maar filmpjes/links naar info waar wordt uitgelegd hoe je een factory reset moet doen.

Hoe krijg je alles weg? Stel dat je je toestel wilt verkopen, dan blijft er dus content achter? Lijkt mij raar. Dus ik doe vast iets verkeerd.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:49
http://www.onbile.com/info/how-to-reset-samsung-galaxy-s3/

volume down-power-home knoppen ingedrukt houden, dan krijg je de keuze voor wipe data/factory reset. Dan wist'ie ook echt de data

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 12:55
gwystyl schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:50:
[...]

Zie hieronder.... links het scherm tijdens de oproep. Op de plek van het telefoonnummer bovenin verschijnt de naam van je contact, en in het rode vierkant een profielfoto als je die hebt ingesteld. Ik was in dit geval te snel met het maken van de screenshot waardoor de profielfoto er niet staat. Je kan dus van links naar rechts slepen om op te nemen.
<plaatje>
Leuke feature vind ik ook dat je standaard te zien krijgt waar iemand vandaan belt als het een vast nummer is dat niet in je telefoon staat. Naast Nederlandse plaatsnamen werkt het ook als je vanuit het buitenland gebeld wordt, inclusief de plaatsnaam. Erg handig omdat je vaak aan de hand van de plaatsnaam al een vermoeden hebt wie of welk bedrijf je belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
thechib12 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:05:
Ik zou gewoon voor een battery pack gaan. Zoiets bijvoorbeeld. Meer capaciteit, goedkoper per mAh en je kunt er ook nog andere devices mee opladen.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkieDick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09 10:01
Ben sinds afgelopen weekend in het gelukkige bezit van een S3 en vandaag is mijn portering van Vodafone naar Tele2 voltooid, alleen doordat Tele2 geen eigen netwerk heeft zit je continu met een roaming-icoon en als je het meldingenscherm opent krijg je continu de regel "Aanbevolen sneltoetsen (Roaming)". Dat dat ikoontje er is kan ik mee leven, maar die regel wordt irritant. Heb al zitten googelen maar heb het niet kunnen vinden hoe die aanbeveling te verwijderen (behalve dan van een provider als Vodafone of KPN gebruik gaan maken dan ;-) ).
Vraag: wie weet het? Of is het niet mogelijk bij roaming?

aka pluim003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 20:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DikkieDick schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:01:
Ben sinds afgelopen weekend in het gelukkige bezit van een S3 en vandaag is mijn portering van Vodafone naar Tele2 voltooid, alleen doordat Tele2 geen eigen netwerk heeft zit je continu met een roaming-icoon en als je het meldingenscherm opent krijg je continu de regel "Aanbevolen sneltoetsen (Roaming)". Dat dat ikoontje er is kan ik mee leven, maar die regel wordt irritant. Heb al zitten googelen maar heb het niet kunnen vinden hoe die aanbeveling te verwijderen (behalve dan van een provider als Vodafone of KPN gebruik gaan maken dan ;-) ).
Vraag: wie weet het? Of is het niet mogelijk bij roaming?
Volgens mij staat dat verstopt onder de lockscreen instellingen

Gevonden: vanuit Startschem druk je op de menuknop, dan Instellingen --> Display --> Pagina buddy --> Roaming pagina.

Daar kan je ook aparte startschermen aan/uitzetten die verschijnen als je hem in een dock zet of headset aansluit.

Bij mij liep TouchWiz constant vast als hij die Roaming pagina wilde openen, en ik heb me een ongeluk gezocht voor ik hem gevonden had.

[ Voor 6% gewijzigd door gwystyl op 13-03-2013 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-04 01:19
bribrab schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:22:
[...]

Leuke feature vind ik ook dat je standaard te zien krijgt waar iemand vandaan belt als het een vast nummer is dat niet in je telefoon staat. Naast Nederlandse plaatsnamen werkt het ook als je vanuit het buitenland gebeld wordt, inclusief de plaatsnaam. Erg handig omdat je vaak aan de hand van de plaatsnaam al een vermoeden hebt wie of welk bedrijf je belt.
Ok, is mij nog nooit opgevallen... Ik zal er eens op letten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkieDick
Thanx gwstyl. Logisch is het allemaal niet maar goed... ;-)

aka pluim003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Raymond schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 00:19:
http://www.onbile.com/info/how-to-reset-samsung-galaxy-s3/

volume down-power-home knoppen ingedrukt houden, dan krijg je de keuze voor wipe data/factory reset. Dan wist'ie ook echt de data
Dank voor je reactie. Jouw link was ik ook tegen gekomen. Helaas wordt niet alles gewist volgens die stappen, wat ik raar vind.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
is er al iets bekend over het erkennen van samsung van de problemen mbt het freezen en rebooten. wordt er al gekeken naar een oplossing door die gasten... ik lees wel dat ze bezig zijn met een fix betreffende het lockscreen omzeilen... er is geen oplossing momenteel voor deze freezes.. helpen reparaties of resets.. ik lees van niet.. hoelang moet dit gefrustreer nog duren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:31
Nieuwe gebruiker van de S3 hier, wat een geweldig toestel zeg. Heb 3 jaar langs de HTC Desire gehad, vond het eens tijd voor een nieuw toestel. Nog compleet geen spijt van! Eerste reactie op formaat was toch wel: "oei!" maar moet zeggen dat ik er nu al aan gewend ben in 2 dagen tijd. Toestel lekker dun en snel. Veel rom's geflashed met de mijn Desire, moest ook wel vanwege ruimte en snelheid. Voorlopig laat ik mijn S3 even zoals hij is, even aankijken hoe het allemaal bevalt en langzaam aan eens verdiepen in de roms van de S3.

Top toestel!

Android 4.1.2 / Buildnummer JZ054K.I9300XXELLA

Heb ik hiermee de laatste versie? Las tevens wat problemen met spontane reboots, maar gelukkig nog geen 1 keer gehad in deze 2 dagen, afkloppen nog :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik wil ook z.s.m. een S3 kopen als vervanging van m'n Xperia X10. Nu ben ik altijd wel een Sony (Ericsson) geweest, dus hoop niet dat ik spijt ga krijgen van deze 'overstap' :) Qua specs is de SIII natuurlijk super.

Twijfel of ik hem nu gewoon bestel, of dat ik nog even moet wachten tot hij goedkoper wordt. De X10 irriteert me echt mateloos. Loopt regelmatig vast, is traag,... -> op dus.

edit:
Lees gigantisch veel berichten over vastlopers, reboots en crashes :X Is dat echt zo'n drama? Anders kijk ik alsnog wel voor een andere foon.

[ Voor 16% gewijzigd door Dennahz op 14-03-2013 11:46 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennahz schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:37:
Ik wil ook z.s.m. een S3 kopen als vervanging van m'n Xperia X10. Nu ben ik altijd wel een Sony (Ericsson) geweest, dus hoop niet dat ik spijt ga krijgen van deze 'overstap' :) Qua specs is de SIII natuurlijk super.

Twijfel of ik hem nu gewoon bestel, of dat ik nog even moet wachten tot hij goedkoper wordt. De X10 irriteert me echt mateloos. Loopt regelmatig vast, is traag,... -> op dus.

edit:
Lees gigantisch veel berichten over vastlopers, reboots en crashes :X Is dat echt zo'n drama? Anders kijk ik alsnog wel voor een andere foon.
Ik heb precies hetzelfde stap gemaakt als jij, van X10 naar S3, je zal geen spijt krijgen, dat weet ik zeker!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Freezen en uitvallen
Nou, sinds 8 juni S3 in gebruik, maar nu toch ook ten prooi gevallen aan het freezen en uitvallen van het toestel. Na de 4.1.2-update had ik het toestel een harde reset gegeven. Sindsdien af en toe een freeze; toestel reageerde nergens meer op, onafhankelijk de app waar ik op dat moment in bezig was.
Viel me al op dat het ongeveer 6 uur duurde voordat accu van leeg naar vol was, zo'n twee keer langer dan vóór de update. :O
Laatste drie dagen bleef toestel meer dan 10 keer per dag hangen. Tussendoor kwam het voor dat ik het toestel oppakte en uitgevallen bleek te zijn, met als gevolg natuurlijk gemiste oproepen en berichten.
Wéér harde reset gegeven; maar zelfs tijdens het inloggen met Google-account bleef toestel hangen. 8)7
Dus vanmorgen naar de Phonehouse om toestel te laten repareren (geen idee wat er gerepareerd zou moeten worden, moederbord?). Ben het toestel volgens hen zo'n drie weken kwijt. :|
Zal laten weten hoe snel het toestel weer terug is en of alles goed is opgelost. Dit voor S3-gebruikers die met hetzelfde probleem zitten. Benieuwd of ik de S3 terug heb vóórdat ik de S4 in bezit heb...
En zo niet, ach, de overgang van het kleine Nokiaatje dat ik als vervangingstoestel heb gekregen naar de S4 is dan wel een hele grote... ;-) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:33
Even een vraagje hier in de hoop dat iemand het herkent.

Sinds ruime tijd heb ik last met mijn dailer als ik telefoongesprekken wil opnemen of wil gaan voeren. Het vreemde is dat soms als ik een telefoonnummer bel het erg lang duurt voordat ik een kiestoon krijg. Hij blijft eigenlijk haken want aan de andere kant van de lijn neemt de persoon al op. Erg irritant, maar als ik daarna nog een keer probeer gaat het meestal wel goed.

Een ander geval is dat als ik soms op neem een krakend geluid komt, dus de verbinding is wel tot stand gekomen maar het kraakt nogal. Het een keer op speaker zetten en weer terug wil nog wel eens lukken, maar lang niet altijd. Hebben meer mensen wel eens last van een krakende lijn in het begin van het telefoongesprek en zo ja, wat voor oplossingen zijn er hier voor gevonden?

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d1zzje
  • Laatst online: 11-09 11:58
Ik heb me suf lopen zoeken naar de optie vegen over het scherm en kopiëren want ineens werkt het niet meer.Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik deze optie kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:33
d1zzje schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 16:58:
Ik heb me suf lopen zoeken naar de optie vegen over het scherm en kopiëren want ineens werkt het niet meer.Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik deze optie kan vinden.
Ga naar instellingen en dan onderaan naar 'Beweging'. Hier staat onder het kopje Handbewegingen de eerste optie voor Vegen voor schermafbeelding.

Dat is wat je zoekt toch?

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonoKid
  • Laatst online: 01-06 02:53
paul404 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:07:
is er al iets bekend over het erkennen van samsung van de problemen mbt het freezen en rebooten. wordt er al gekeken naar een oplossing door die gasten... ik lees wel dat ze bezig zijn met een fix betreffende het lockscreen omzeilen... er is geen oplossing momenteel voor deze freezes.. helpen reparaties of resets.. ik lees van niet.. hoelang moet dit gefrustreer nog duren.....
Idem hier. Ik hoù van mijn S3 beestje, maar nu loopt het toch wel de spuigaten uit. Meerdere keren per dag dat'ie niet meer wakker wordt uit standby (notification led knipper vrolijk verder), spontane reboots en sinds vandaag zie ik enkel de lockscreen, met de animated wallpaper die ook niet stopt, maar verder reageert het toestel enkel op een reboot.

Als het nog een week duurt, ga ik ermee naar de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d1zzje
  • Laatst online: 11-09 11:58
Bedankt voor de info :)
Jochemp schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 17:09:
[...]

Ga naar instellingen en dan onderaan naar 'Beweging'. Hier staat onder het kopje Handbewegingen de eerste optie voor Vegen voor schermafbeelding.

Dat is wat je zoekt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidane007nl
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 23:46
Ik heb mijn S3 nu ongeveer 9 maanden. Tot nu toe zeer tevreden mee.

Alleen gisteren glipte hij uit mijn handen en viel met de kant van het scherm op de stoeptegels. Zitten nu een aantal barsten in. Echt balen. :(
Waarschijnlijk zaterdag even langs een Samsung servicepunt. Zonde van het geld ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
met pijn in mijn hart toch maar een reset gedaan via volume up +home+ power buttons.. als ik hem wegbreng kan ik tenminste met zekerheid zeggen dat een schone installatie software de oplossing niet is.. na twee dagen de foon weer een beetje naar wens met het meeste weer erop.. toch weer freezes gehad, maar veel minder als voorheen.. ook 1 spontane reboot gehad weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ai, pijnlijk om te horen van die barsten. Waar mijn eerste s3 een groene tint had, is mijn huidige perfect. Heb recentelijk Google now geactiveerd, en kan het merken in mijn batterijduur. Nou gaat hij simpel een dag mee, maar ik kijk nog even hoeveel baat ik bij now heb. Vind het vooralsnog een novelty iets. Ik heb tegenwoordig wel een onvoorspelbare audio output via een headset. Soms stopt of hapert het en ik kan de reden niet ontdekken. Wellicht komt het doordat mijn tel geroot is? Het lijkt me een softwarematig probleem. Draai nog altijd stock wel, wellicht is een factory reset een idee? Afgezien hiervan zie ik geen reden om de komende 2 jaar nog over te stappen, ik vond een quadcore eigenlijk al overkill. Ben zeer tevreden en kan de s3 iedereen aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:56

The Legend

*Plop*

Zidane007nl schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 23:33:
Ik heb mijn S3 nu ongeveer 9 maanden. Tot nu toe zeer tevreden mee.

Alleen gisteren glipte hij uit mijn handen en viel met de kant van het scherm op de stoeptegels. Zitten nu een aantal barsten in. Echt balen. :(
Waarschijnlijk zaterdag even langs een Samsung servicepunt. Zonde van het geld ...
KPN Business Center vervangt 'm voor 168 euro inclusief BTW, bij mij werd voor die prijs ook nog de back cover vervangen (gratis dus).

En bij het afrekenen vond de kassa dat het maar 120 euro hoefde te zijn, ze konden er niks anders van maken, lucky me :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
The Legend schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:32:
[...]

KPN Business Center vervangt 'm voor 168 euro inclusief BTW, bij mij werd voor die prijs ook nog de back cover vervangen (gratis dus).

En bij het afrekenen vond de kassa dat het maar 120 euro hoefde te zijn, ze konden er niks anders van maken, lucky me :P
Niet dat die backcover nou zo'n expensive onderdeel is :+

Anyway ik moet nog steeds terug met mijn SGS3 vanwege die groene uitslag rondom de letters SAMSUNG op de backcover. Wil daar wel een fatsoenlijke cover voor terug. Iemand die dit toevallig al gedaan heeft, met bovenstaande klacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 18:37
peakaboo schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:52:
[...]

Niet dat die backcover nou zo'n expensive onderdeel is :+

Anyway ik moet nog steeds terug met mijn SGS3 vanwege die groene uitslag rondom de letters SAMSUNG op de backcover. Wil daar wel een fatsoenlijke cover voor terug. Iemand die dit toevallig al gedaan heeft, met bovenstaande klacht?
De mijne was vervangen toen ik ook de scheurtjes in de rand heb laten fixen, maar de groene randen zijn er weer.... Lijkt wel een soort oxidatie.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Dennahz

Life feels like hell should.

Verwijderd schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:36:
[...]

Ik heb precies hetzelfde stap gemaakt als jij, van X10 naar S3, je zal geen spijt krijgen, dat weet ik zeker!!
Dat hoop ik, want ik lees heel veel berichten over vastlopers in dit topic? Hoop dat dit met de nieuwste varianten van de SIII opgelost is. Twijfel nog heel erg, maar denk dat dit momenteel toch één van de beteren is in deze prijsklasse.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:31
Dennazh, heb de S3 nu 3 dagen in bezit. Nog 0 vastlopers gehad en 0 random boots _/-\o_
Kom van een HTC Desire en deze S3 is echt een geweldig toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
wilmundo schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 23:47:
Ik wil een S3 terug naar fabrieksinstellingen hebben. En dan bedoel ik dat ook alle afbeeldingen e.d. app data enz verwijderd wordt. Als ik een factory reset doe, dan blijven de afbeeldingen e.d. er gewoon op staan. Bloedirritant, want ik kan niet vinden hoe ik anders het toestel helemaal in 'nieuwstaat' moet krijgen.

*via CWM: factory reset
*via settings>backup and reset>factory reset.

In beide gevallen blijft er shit achter. Wat doe ik verkeerd? Heb deze topic er al op nageslagen, maar ik kan niets vinden. Ook niet via Google. Vind alleen maar filmpjes/links naar info waar wordt uitgelegd hoe je een factory reset moet doen.

Hoe krijg je alles weg? Stel dat je je toestel wilt verkopen, dan blijft er dus content achter? Lijkt mij raar. Dus ik doe vast iets verkeerd.
Afbeelding wellicht opgeslagen op je SD-kaart..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Sleehond schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 15:44:
Dennazh, heb de S3 nu 3 dagen in bezit. Nog 0 vastlopers gehad en 0 random boots _/-\o_
Kom van een HTC Desire en deze S3 is echt een geweldig toestel!
zeg het niet te hard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Lekker is dit. Ik had dus mijn s3 opgestuurd naar Hi door meerdere vastlopers/uitvallers/reboots per dag. Ook na een hard reset. Ik krijg nu echter te horen dat er geen defect is gevonden en ik deze week mijn s3 terug krijg.

Makkelijk om ervanaf te komen zo voor Hi/Samsung zeg. Weet iemand of Samsung je telefoon repareert of Hi? Want dan weet ik waar ik volgende keer niet moet zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door -Edwin- op 15-03-2013 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
damn, dat bedoel ik nou, hou je gebruikers maar dom.. de forums staan vol over deze problemen, alsof die reparateurs dat niet ook meekrijgen.. goed, hardware is dus goed bevonden, dan is dus nu een taak voor Samsung om te software te screenen.. SAMSUNG doe er wat aan.. pracht van een foon, maar de volgende wordt toch geen samsung meer vrees ik.. het wordt gewoon doodgezwegen, of het probleem wat begon met de sudden death gevallen gevolgd door de 'freeze' update is niet op te lossen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demies
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-02-2020
Gisteren mijn nieuwe s3 gekregen.
Nu loop ik tegen een probleem aan, hoe kan ik nummerweergave uit zetten.
Ik bel vaak voor mijn werk die mensen hoeven me nummer niet te hebben.
Via de handleidingen van internet werkt het niet mijn menu is anders.
Is een t mobile s3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Google Play: HiddenCall - hide your Number

hiermee kun je een widget op je scherm plaatsen waarmee je met een klik het volgende gesprek aannaaienkuntdoen, waarna je nummerweergave weer aan springt. en je kunt dan ook ervoor kiezen om het permanent uit of aan te zetten

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

-Edwin- schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 21:54:
Lekker is dit. Ik had dus mijn s3 opgestuurd naar Hi door meerdere vastlopers/uitvallers/reboots per dag. Ook na een hard reset. Ik krijg nu echter te horen dat er geen defect is gevonden en ik deze week mijn s3 terug krijg.

Makkelijk om ervanaf te komen zo voor Hi/Samsung zeg. Weet iemand of Samsung je telefoon repareert of Hi? Want dan weet ik waar ik volgende keer niet moet zijn.
Gaat via teleplan. Beste wat je kan doen is het demonstreren bij samsung service center zodat zij er iets mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

demies schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:18:
Gisteren mijn nieuwe s3 gekregen.
Nu loop ik tegen een probleem aan, hoe kan ik nummerweergave uit zetten.
Ik bel vaak voor mijn werk die mensen hoeven me nummer niet te hebben.
Via de handleidingen van internet werkt het niet mijn menu is anders.
Is een t mobile s3
Telefoon app openen, via menu knop link oproep instellingen openen, scrollen naar extra instellingen en dan beller-ID openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennahz schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 15:32:
[...]

Dat hoop ik, want ik lees heel veel berichten over vastlopers in dit topic? Hoop dat dit met de nieuwste varianten van de SIII opgelost is. Twijfel nog heel erg, maar denk dat dit momenteel toch één van de beteren is in deze prijsklasse.
je zal altijd rotte appels tussen hebben, bij elke merk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:25

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Mijn S3 doet nu niks meer. Hij laat even het Samsung Galaxy SIII logo zien, gaat weer op zwart en laat het logo weer zien. Uitzetten kan ook niet. Cache wipe en factory reset halen ook niks uit.

Meh. Verzekering mag 'm straks weer ophalen.

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al meer dan een half jaar een S3 en begin mij best te ergeren aan het scherm. Als ik een klein kwartiertje een spel speel en vervolgens mijn telefoon weg leg, heb ik nogal last van mijn ogen. Met name het "focussen" nadat ik een kwartiertje naar het scherm heb zitten staren is lastig. Alles lijkt onscherp voor een kleine periode.

Nu heb ik gezocht naar mensen met de zelfde ervaring maar niks kunnen vinden. Ligt het nu aan mijn ogen of zijn er meerdere mensen die hier last van hebben? Met de iPhone 5 scherm heb ik nergens last van maar als ik dan de S3 van iemand anders probeer, weer het zelfde.

Ben dus benieuwd naar ervaringen van anderen... Of word ik gewoon oud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidane007nl
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 23:46
Ik heb vandaag 2 zaken gebeld. Een van de servicecenters vroeg er 200 tot 300 euro voor en een gewone GSM winkel 220 euro. :( Denk dat ik nog ff verder kijk. Ik heb niet zo'n haast.
The Legend schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:32:
[...]

Kan je daar ook heen als je geen KPN zakelijk abonnement hebt? Zit bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-07 14:44
Ik heb mijn s3 voorzien van een laatste nightly build van cyanogenmod 10.1. Ik heb mijn gmail account ingevoerd en vervolgens begint hij automatisch alle apps te downloaden van google play die ik op mijn tablet heb staan. Ik wil dit niet, hoe stop ik dit? Ik heb op internet gezocht, maar kon dit niet vinden. Ook vind ik niets terug van in de instelligen in mijn gmail account.

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Zidane007nl schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 17:20:

Kan je daar ook heen als je geen KPN zakelijk abonnement hebt? Zit bij Vodafone.
Ja, is een Samsung service punt

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:56

The Legend

*Plop*

Zidane007nl schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 17:20:
Ik heb vandaag 2 zaken gebeld. Een van de servicecenters vroeg er 200 tot 300 euro voor en een gewone GSM winkel 220 euro. :( Denk dat ik nog ff verder kijk. Ik heb niet zo'n haast.

[...]

Zoals hier boven opgemerkt: dat kan gewoon. Ik heb ook Vodafone. Bevalt echt goed, doordat het een Business Point is, is het nooit echt super druk (er komen immers 99% zakelijke klanten). Ze kunnen veel ter plekke repareren. Mijn scherm was binnen 10 minuten vervangen. Ook met een SonyEricsson Xperia X1 ben ik er een keer geweest voor garantie, werd zonder problemen verholpen.

Door de service van het business point zou ik bijna KPN klant worden, jammer genoeg werken ze met die lease constructies (en zijn ze nog vrij duur).

[ Voor 8% gewijzigd door The Legend op 17-03-2013 00:07 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 05:33
drernie schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 22:06:
...Ik wil dit niet, hoe stop ik dit?...
Allereerst in dit forum te posten, ik zal een mogelijke oplossing daar voor je plaatsen.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:48
Ik heb sinds vrijdag een vaag probleem, zodra mijn S3 op wireless gaat valt de internet verbinding weg voor iedereen die daar op zit. Dit geldt niet alleen bij mij mij thuis maar ook bij anderen. Ik heb de laatste 3 weken geen nieuwe apps geinstalleerd dus daar lijkt het niet aan te liggen, mogelijk wel een update van een app.

Het enige verschil dat ik merk is dat het ineens lang duurt voordat ik verbinding heb met wireless, kan van secondes tot een half uur duren.

Iemand hier ervaring mee? ga sowieso een andere rom er op zetten als dit zo blijft.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
zijn er al mensen die een reparatie hebben gehad nadat hun foon voor freeze/reboot problemen is weggebracht. en wat is er dan vervangen en heeft het geholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 21:04

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 14:09:
Ik heb nu al meer dan een half jaar een S3 en begin mij best te ergeren aan het scherm. Als ik een klein kwartiertje een spel speel en vervolgens mijn telefoon weg leg, heb ik nogal last van mijn ogen. Met name het "focussen" nadat ik een kwartiertje naar het scherm heb zitten staren is lastig. Alles lijkt onscherp voor een kleine periode.

Nu heb ik gezocht naar mensen met de zelfde ervaring maar niks kunnen vinden. Ligt het nu aan mijn ogen of zijn er meerdere mensen die hier last van hebben? Met de iPhone 5 scherm heb ik nergens last van maar als ik dan de S3 van iemand anders probeer, weer het zelfde.

Ben dus benieuwd naar ervaringen van anderen... Of word ik gewoon oud?
Ik heb dat bij bijna alle schermen (bijv. ook op kantoor-lcd's). Kan o.a. met de felheid te maken hebben, en met het knipperen van de amoled (knippert best snel op hoge intensiteit).

Ook heb ik nogal dat ik anders moet focussen voor blauwachtige tekst; lijkt wel of ik daar iets anders voor moet scherpstellen dan voor groen/rood met mijn ogen. Kan het ook nog aan liggen misschien. Wie zal het zeggen :P

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonoKid
  • Laatst online: 01-06 02:53
paul404 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 21:01:
zijn er al mensen die een reparatie hebben gehad nadat hun foon voor freeze/reboot problemen is weggebracht. en wat is er dan vervangen en heeft het geholpen?
Seconded.
Ik ben het kotsmoe. Ik kan niet meer rekenen op mijn S3. Heb echter geen zin om 'em meerdere weken kwijt te zijn om dan te horen dat er geen probleem gevonden werd.

Gekocht bij MM België, trouwens, meteen na de launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:49
Volgens mij staan er heel veel ervaringen in dit topic, sla die er eens op na.

Of is dat teveel moeite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Raymond schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:19:
Volgens mij staan er heel veel ervaringen in dit topic, sla die er eens op na.

Of is dat teveel moeite?
Galaxy S3 'sudden death bedoel je waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn scroll bank bovenin doet het niet(waar tijd batterij WiFi staat).
Weet iemand hoe ik deze weer aan kan zetten?
Ik kan nu niet meer naar beneden scrollen.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjouwer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-06 15:57
zo ik heb ook last gehad van spontane reboots en freeze.
nu heb ik mijn sim kaart verwijdert en tot mijn verbazing geen reboot en freeze meer gehad sinds 2 dagen.
rara wat is hier mis ?
het is een vodafoon simkaart.
iemand dit ook geprobeert?
ik lees het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
sjouwer schreef op maandag 18 maart 2013 @ 19:49:
zo ik heb ook last gehad van spontane reboots en freeze.
nu heb ik mijn sim kaart verwijdert en tot mijn verbazing geen reboot en freeze meer gehad sinds 2 dagen.
rara wat is hier mis ?
het is een vodafoon simkaart.
iemand dit ook geprobeert?
ik lees het wel.
Heb ook last van die verschijnselen, zie mijn bericht hierboven. Voordat ik de foon naar Phonehouse bracht voor reparatie, heb ik ook de simkaart eruit gehaald en weer teruggestopt. Hielp niks. Heb trouwens Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
vodafoon kaartje eruit gelaten of bedoel je uit en weer erin? ik heb ook vodafoon nml en ook veel reboot/freeze problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 18:04:
Mijn scroll bank bovenin doet het niet(waar tijd batterij WiFi staat).
Weet iemand hoe ik deze weer aan kan zetten?
Ik kan nu niet meer naar beneden scrollen.

Mvg
Jij bedoelt het dropdown menu? Had ik vandaag ook toevallig voor het eerst. Gewoon ff telefoon uitgezet en weer en probleem was weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjouwer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-06 15:57
paul404 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 21:53:
vodafoon kaartje eruit gelaten of bedoel je uit en weer erin? ik heb ook vodafoon nml en ook veel reboot/freeze problemen...
gewoon het kaartje er uit gelaten zit nu op het wifi net werk thuis gaat goed zonder simkaartje alleen je kan niet bellen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 11:46
De FREEZE / REBOOT problemen komen door de zogenaamde fix die Samsung heeft bedacht voor het SuddenDeath probleem. De telefoons die een mogelijkheid tot SuddenDeath hebben, bevatten een foute chip.
Kun je met de volgende app checken:
Google Play: eMMC Brickbug Check

De fix zorgt er echter voor dat de telefoons na verloop van tijd vastlopen en rebooten.
De recent uitgebrachte XXEMB5 firmware verhelpt dit probleem, melden meerdere mensen op XDA.
Vraag is echter of deze fix permanent is. Anderen hebben hun telefoon weggebracht naar een servicecenter en een nieuwe moederbord gekregen met een goede chip, waarna alle problemen ook voorbij waren.
Heb zelf ook een zogenaamde "insane chip", en weet nog niet wat ik er mee ga doen. Heb geen zin om mn telefoon meerdere weken kwijt te zijn. Volgende tooltje wil trouwens ook helpen om freezes tegen te gaan: Google Play: LagFix (fstrim) Free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkieDick
Op raadselachtige wijze kan ik met het default Samsung keyboard geen voice input meer doen. Ik lees dat je dan de button naast de spatiebalk lang ingedrukt moet houden en dan zou het microfoonikoontje terugkomen, maar die staat er niet tussen. Ook de optie "Show voice entry button on keyboard" (of de nederlandse variant dan) ontbreekt bij de instellingen van het keyboard. Met een alternatief 3rd party toetsenbord (zoals Swiftkey) lukt het wel, maar zou het graag zien bij de default. Ik heb 4.1.2. Wat zie ik over het hoofd?

aka pluim003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 19:47
Crusher77 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 00:29:
De FREEZE / REBOOT problemen komen door de zogenaamde fix die Samsung heeft bedacht voor het SuddenDeath probleem. De telefoons die een mogelijkheid tot SuddenDeath hebben, bevatten een foute chip.
Kun je met de volgende app checken:
Google Play: eMMC Brickbug Check

De fix zorgt er echter voor dat de telefoons na verloop van tijd vastlopen en rebooten.
De recent uitgebrachte XXEMB5 firmware verhelpt dit probleem, melden meerdere mensen op XDA.
Vraag is echter of deze fix permanent is. Anderen hebben hun telefoon weggebracht naar een servicecenter en een nieuwe moederbord gekregen met een goede chip, waarna alle problemen ook voorbij waren.
Heb zelf ook een zogenaamde "insane chip", en weet nog niet wat ik er mee ga doen. Heb geen zin om mn telefoon meerdere weken kwijt te zijn. Volgende tooltje wil trouwens ook helpen om freezes tegen te gaan: Google Play: LagFix (fstrim) Free
Ik heb mijn SGS3 sinds vlak na de launch en dus ook de insane chip met kans op sudden death. In de tijd dat ik hem heb pas 1x een vastloper gehad, vorige week toevallig. Heb verder nooit problemen ervaren, dus ik laat het voorlopig zo. Gewoon af en toe dingen backuppen en hopen dat het probleem weg blijft wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mn SIII heb ik sinds kort dat als ik een map openen de telefoon praat......
wat ik heel irritant vind, ik heb al in het forum gezocht en daar wordt aangeven dat het met talkback
te maken heeft, maar dit heb ik uitgezet.

iemand misschien hetzelfde meegemaakt of tips waar ik het moet zoeken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik ben het spuug en spuugzat. Ik heb de S3 terug gekregen van Hi, omdat zij geen defect konden vinden. Ik ben nu de S3 aan het instellen. En om de 5 minuten loopt dat rotding vast.

Schandalig, iets anders kan ik niet zeggen.

Ik kan geen app meer normaal opstarten, het is zo erg dat ik de accuklep er niet meer op zet. Hoe durven Samsung en Hi te zeggen dat er geen defect is? Dit is toch geen service naar je klanten toe. Ze weten bovendien dondersgoed van dit gedoe met de S3 af.

[ Voor 36% gewijzigd door -Edwin- op 19-03-2013 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
-Edwin- schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:07:
Ik ben het spuug en spuugzat. Ik heb de S3 terug gekregen van Hi, omdat zij geen defect konden vinden. Ik ben nu de S3 aan het instellen. En om de 5 minuten loopt dat rotding vast.

Schandalig, iets anders kan ik niet zeggen.
Ik wordt er echt ook kotsziek van, ding is net paar maanden terug van reparatie en ik heb gewoon weer het bord gekregen met de bekende chip. En nu dus hangt ie echt om de haverklap vast. Dan weer een paar dagen niet en dan red je het nog geen 3 minuten zonder dat ie bevriest...

Grrrrrr.... crap telefoon en slechte service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik zie dat ik inderdaad ook de insane chip heb. Ik ga gewoon lekker weer bellen, ze maken het maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 08:00
-Edwin- schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:40:
Ik zie dat ik inderdaad ook de insane chip heb. Ik ga gewoon lekker weer bellen, ze maken het maar!
klopt inderdaad, gewoon terugsturen. 600 euro voor een toestel, dan moet je toch wel verwachten dat het goed werkt? Nu met nieuwe moederbord en sane chip werkt het weer naar behoren. Geen vastloper meer gehad sindsdien!

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Pagina: 1 ... 100 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.