• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:57

Snippertje

Light up your life

Ik heb net weer 2x achter een vastloper gehad. Hij start nu ook op in veilige stand af en toe. Nu helaas geen tijd om hem opnieuw te flashen, maar het lijkt een verband te hebben met de cache wipe, want sindsdien is het raak.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:18
RiesB71 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:01:
Zojuist weer 2x gehad dat m'n S3 niet aanging, scherm gaar niet meer aan, alleen als ik de power on/off knop lange tijd ingedrukt houd reageert ie (herstart). Lijkt wel het meest te gebeuren als ie net van de lader afkomt.
Bij mij gebeurde dit ook. Het probleem begon, nu ik het lees, ook bij mij na een cache wipe. Ik heb mijn S3 vorige week gereset en niet meer gehad dat het scherm niet aan ging.

Echter, ben ik nog steeds zeer ontevreden over de snelheid van mijn S3. Sinds de laatste update gaat alles gewoon te traag, ook na een hard reset.

Verwijderd

-Edwin- schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 19:44:
[...]

Bij mij gebeurde dit ook. Het probleem begon, nu ik het lees, ook bij mij na een cache wipe. Ik heb mijn S3 vorige week gereset en niet meer gehad dat het scherm niet aan ging.

Echter, ben ik nog steeds zeer ontevreden over de snelheid van mijn S3. Sinds de laatste update gaat alles gewoon te traag, ook na een hard reset.
Ik heb geen cache wipe gedaan, heb mn S3 ook niet geroot. Na de laatste update is ie idd veel trager en heb ik "hangers" vooral 's morgens vroeg als ie net van de lader af komt. Ik zal dit weekend ook eens een reset gaan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Nou vandaag totaal 15x vastloper gehad.. Heb ook maar een andere wekker gepakt want vertrouw het toestel totaal niet meer. Hopelijk morgen al tijd om hem te flashen, want dit gaat nergens meer over..

Edit: Het is nog vreemder dan ik dacht. Ik was een filmpje aan het kijken en plotseling liep het filmpje vast, maar het geluid blijft gewoon doorlopen. Ook reageren de knoppen en het touchscreen dus niet meer. De telefoon crasht dus niet geheel, maar wat er nou wel aan de hand is.

[ Voor 41% gewijzigd door Snippertje op 22-02-2013 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-dude
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:07
Gisteren tegen de copy-paste bug aangelopen. Http://shkspr.mobi/blog/2...uy-samsung-galaxy-phones/

Een geluk dat de mijne geroot is, een tijdelijke fix is in /data/clipboard alles verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Ok... Heb een probleem en zal waarschijnlijk ook de enige zijn...

Ik ben nogal bewegelijk en waarschijnlijk heb ik ergonomische oren maar tijdens het bellen gebeurd het vaak dat ik ongemerkt mijn GPS aanzet, WiFi uitzet, belvolume op stil zet...... Best irritant... Heb ondertussen vaak wat oproepen gemist.

Is daar een oplossing voor? (buiten minder bewegen)

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Snippertje schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 00:40:
Nou vandaag totaal 15x vastloper gehad.. Heb ook maar een andere wekker gepakt want vertrouw het toestel totaal niet meer. Hopelijk morgen al tijd om hem te flashen, want dit gaat nergens meer over..

Edit: Het is nog vreemder dan ik dacht. Ik was een filmpje aan het kijken en plotseling liep het filmpje vast, maar het geluid blijft gewoon doorlopen. Ook reageren de knoppen en het touchscreen dus niet meer. De telefoon crasht dus niet geheel, maar wat er nou wel aan de hand is.
Dit was bij mij voor de reset dus ook zo. Ik gebruikte bijvoorbeeld mijn S3 als hotspot voor de iPad. Mijn S3 kwam niet meer uit stand by, maar de live stream op de iPad liep gewoon door. De S3 loopt dus niet helemaal vast. Maarja, wat hebben we eraan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:27
Sinds een week heb ik ook steeds vaker freezes, kan tijdens allerlei handelingen met de telefoon gebeuren. Ook lopen er geregeld bepaalde apps vast tijdens het opstarten. Ook staat het toestel bijna elke ochtend uit als ik wakker wordt, terwijl het toestel de hele nacht aan de lader hangt. Dit zijn problemen die ik eerder nooit heb gehad met de SIII.

Ik draai XXELLA en heb ook cache wipe gedaan. Nu maar eens kijken of een andere build deze problemen niet heeft want de problemen spelen steeds vaker op.

Op XDA is hier ook een topic over, ik ga dat ook maar eens doorspitten: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2133401

[ Voor 11% gewijzigd door MaltaSoron op 22-02-2013 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Heb vandaag ook al twee vastlopers gehad. Ik heb echter mijn toestel al een keer opgestuurd en toen is mijn moederbord vervangen.
Kan het sudden death probleem, twee keer voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
xeeder schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:17:
Heb vandaag ook al twee vastlopers gehad. Ik heb echter mijn toestel al een keer opgestuurd en toen is mijn moederbord vervangen.
Kan het sudden death probleem, twee keer voorkomen?
vastlopers als sterven of gewoon rebooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
418O2 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:27:
[...]

vastlopers als sterven of gewoon rebooten?
Vastlopers... Batterij er dus uithalen en opnieuw insteken om het terug te kunnen opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
xeeder schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:33:
[...]

Vastlopers... Batterij er dus uithalen en opnieuw insteken om het terug te kunnen opstarten.
Dat is geen SDS :) Dan doet hij helemaal niets meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 21:54

Balachmar

The truth is out there

Update over mijn Bluetooth probleem in combinatie met Volvo V50. Met de laatste nightly van CM 10.1 heb ik nergens last van.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Het is een bekend probleem dat freezen en niemand weet een duidelijk oplossing. Gekke is dat de telefoon na ongeveer 20minuten vanzelf weer gaat werken.. Hier een screenshot van de batterij, je ziet duidelijk wanneer de telefoon een freeze heeft, dan registreert hij kennelijk de batterij ook niet...

S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Voor de fanatiekelingen onder ons, het leaken van de nieuwe firmware is weer begonnen!

De eerste versie van 4.2.1 is geleaked :

Bron : http://www.sammobile.com/...lly-bean-leaked-firmware/

XDA refferentie : http://forum.xda-develope...ad.php?t=1835931&page=736

Mega mirror : https://mega.co.nz/#!c9kk...6egDwxRmE-C1grOmaTd2m0cFY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Niet online
Snippertje schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 18:07:
Het is een bekend probleem dat freezen en niemand weet een duidelijk oplossing. Gekke is dat de telefoon na ongeveer 20minuten vanzelf weer gaat werken.. Hier een screenshot van de batterij, je ziet duidelijk wanneer de telefoon een freeze heeft, dan registreert hij kennelijk de batterij ook niet...

[afbeelding]
Er doet een theorie ronde op XDA
The freezes are caused by the sudden death fix. On that kind of freezes the phone unfreeze itself after 5-25 minutes.

The phone freezes when writing data to an affected eMMC block.

An eMMC block is affected, when it's internal block pararameters (as f.e. write count for that block) are in such a state, that these parameters trigger a corrupted block without SD-fix (4.1.1) or trigger a freeze with SD-fix (4.1.2).

When a phone is hitting an affected block with a writiing operation is completely unpredictable.

So these freezes can occur on almost each situation on the smartphone when it writes data.

But you have indeed a higher chance to trigger a freeze when writing much data.
bron : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2133401

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Maar goed, ik heb dus precies deze freezes ook meegemaakt. Hoe kan het dan dat een hard reset dit probleem oplost? Het lijkt me duidelijk dat het door de laatste update komt, maar hoe kan het dan worden opgelost door een hard reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
thomasv93 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 20:39:
Voor de fanatiekelingen onder ons, het leaken van de nieuwe firmware is weer begonnen!

De eerste versie van 4.2.1 is geleaked :

Bron : http://www.sammobile.com/...lly-bean-leaked-firmware/

XDA refferentie : http://forum.xda-develope...ad.php?t=1835931&page=736

Mega mirror : https://mega.co.nz/#!c9kk...6egDwxRmE-C1grOmaTd2m0cFY
Zit er nu op..

Bedankt voor de megalink..

Had gisteren net de MB2 geïnstalleerd (RU)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Niet online
_Nick__ schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 21:13:
[...]

Zit er nu op..

Bedankt voor de megalink..

Had gisteren net de MB2 geïnstalleerd (RU)..
Laat je even weten of het wat is ? Ik ben net mijn systeem aan het omgooien naar ubuntu das kan hem nog even niet flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Alsof je het over de duivel hebt. Ik zei nog een uur geleden hier dat ik na de hard reset geen vastlopers meer heb gehad. Dat was dus een weekje ook zo, nu is mijn S3 echter vastgelopen terwijl ik de Play Store opende. Helaas werkt een hard reset dus ook niet :(

Wachten op een update dan maar, zoals met mijn vorige S2 ook het geval was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-10 20:21
thomasv93 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 21:29:
[...]

Laat je even weten of het wat is ? Ik ben net mijn systeem aan het omgooien naar ubuntu das kan hem nog even niet flashen.
Ik heb hem er ook op gezet zojuist, een aantal dingetjes die opvallen:
-Ik heb opnieuw 48 GB opslag op dropbox gekregen :P dus in totaal 96GB extra
-de leestekens pagina's op het swype toetsenbord zijn zo omgegooid dat je in principe minder vaak naar de tweede tab hoeft (er zit nu gewoon een rij zoals op een normaal toetsenbord van 1 t/m 9 zit, dus niet meer de % op de tweede pagina)
- Als er iets vastloopt dan geeft de telefoon een karakteristieke trilling zoals bij batterij bijna leeg.
- De toggles op het notificatiescherm zijn weer teruggebracht tot 5, en met een andere knop tot 10 uit te schuiven.
- Wat crap apps zijn erbij gekomen
- Er is een vergroot optie, dat als je 3x snel tikt dat je inzoomt op je beeldscherm, werkt voor vrijwel alles.
- Er zijn iets meer opties in je notifcatiescherm bij het maken van een schermafbeelding (directe snelkoppelingen naar delen/wissen/bewerken)
- Galerij heeft wat meer transparante onderdelen, waardoor meer van de foto's te zien is als de UI in beeld is.

Edit: Ik kan niet meer bellen/gebeld worden/smsen of sms ontvangen..... afradertje dus.

[ Voor 3% gewijzigd door hugoy op 22-02-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
[...]

Deze heb ik dus gisteren ook geflashed en het is niet veel beter. Eerste dagdeel niks aan de hand maar nu toch ook weer freezes. Schiet niet op zo! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

MaltaSoron schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 11:31:
[...]

Deze heb ik dus gisteren ook geflashed en het is niet veel beter. Eerste dagdeel niks aan de hand maar nu toch ook weer freezes. Schiet niet op zo! :-(
Ah nee, 4.2.1 dus nog steeds freezes Ah oke, verkeerd gelezen ;)

Ik merk wel dat het minder wordt als ik hem gewoon laat freezen, want hij gaat na 20min wel weer verder. Heb nu nog "maar" 1x per 3uur ongeveer, waar het eerst 5x per uur was.

Lees de berichten op verschillende fora en ook flashen schijnt niet te helpen, zelfs oudere firmwares niet. Hoop echt dat samsung snel met een fix komt, want dit gaat nergens meer over.

http://forums.androidcent...nutes-unresponsive-4.html

http://forums.androidcent...ms-samsung-galaxy-s3.html

En zo zijn er nog wel meer topics.

Nog iets vreemds overigens... Als ik hem aansluit op KIES verliest hij om de zoveel tijd zijn verbinding met de computer. Toestel loopt dan niet vast, maar de verbinding wordt wel verbroken.

Overigens hoe wis je Chrome? Ik kan hem alleen uitzetten en de updates verwijderen meer niet, Chrome zit er toch niet standaard op?

[ Voor 31% gewijzigd door Snippertje op 23-02-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
Snippertje schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 11:34:
[...]

Ah nee, 4.2.1 dus nog steeds freezes :( Ik merk wel dat het minder wordt als ik hem gewoon laat freezen, want hij gaat na 20min wel weer verder. Heb nu nog "maar" 1x per 3uur ongeveer, waar het eerst 5x per uur was.

Lees de berichten op verschillende fora en ook flashen schijnt niet te helpen, zelfs oudere firmwares niet. Hoop echt dat samsung snel met een fix komt, want dit gaat nergens meer over.

http://forums.androidcent...nutes-unresponsive-4.html

http://forums.androidcent...ms-samsung-galaxy-s3.html

En zo zijn er nog wel meer topics.
Voor de duidelijkheid ik heb de de MB2 van 4.1.2 geflashed en niet de 4.2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 19:15
hugoy schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 22:31:
[...]

Edit: Ik kan niet meer bellen/gebeld worden/smsen of sms ontvangen..... afradertje dus.
Eerste waar ik aan denk: IMEI nummer verandert tijdens het flashen? If so, hoop ik dat je een backup er van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
[...]

Ben terug op de XXEMB2..

S-Planner functioneert niet in de UMB3.. en is prima te vervangen door Google Calendar..

Maar SMS kreeg ik ook niet met een vervangend product aan de gang..

Niet echt spannend meer, maar toch nog genoeg om een werkende versie te willen hebben..

De widgets in het lock-screen is echter echt een aanwinst.. Vooral met de Dash Clock-widget (uit de Play Store)..

Zal binnen twee weken wel opgelost zijn.. ;-)

Anders toch maar eens door de zure appel heen en opnieuw begonnen met de SuperNexus-ROM..
Schijnt echt super te zijn voor de S3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
Vanmorgen toen mijn S3 aan de lader lag, herstartte hij uit zichzelf. Nu vandaag al 10 vastlopers gehad! Ben het echt beu en hoop dat er snel een fix komt. Verschrikkelijk gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

xeeder schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:48:
Vanmorgen toen mijn S3 aan de lader lag, herstartte hij uit zichzelf. Nu vandaag al 10 vastlopers gehad! Ben het echt beu en hoop dat er snel een fix komt. Verschrikkelijk gewoon.
Ja wen er maar aan... Het wordt niet echt beter. Ik mag blij zijn als ik de telefoon nu 10minuten kan gebruiken zonder vastloper :(

Verder lijkt iedereen met een S3 er nu last van te hebben die ik ken, mijn zus heeft nog een oudere firmware en heeft er ook last van sinds deze week. Misschien heeft het wel met een datum te maken oid :+

[ Voor 19% gewijzigd door Snippertje op 23-02-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 22:06
Zelf heb ik sinds een lange tijd ook last van vastlopers, gelukkig niet zo extreem zoals in deze topic maar irritant is het wel.

Wel heb ik gemerkt dat er een samenhang is wanneer mijn FM Tuner met RDS aanstaat. Mijn telefoon word enorm traag en word zelfs onbruikbaar wanneer ik in TouchWiz kom. Het enigste wat ik kan doen is een hard reset doen of zelfs wachten tot de telefoon zichzelf herstart. Als ik RDS uitzet werkt mijn telefoon ineens veel beter. Mijn telefoon staat trouwens op WiFi, 3G en de telefoon heeft een hele dag aangestaan en staat s'nachts in de oplader.

Misschien heeft iemand hier wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Je kunt sws het even naar de laatste firmware updaten.

Als je denkt dat het door touchwiz komt, neem dan een andere ui, zoals Nova launcher/Apex launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Chris Smoove schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 17:41:
Als je denkt dat het door touchwiz komt, neem dan een andere ui, zoals Nova launcher/Apex launcher.
Mijn SIII is van December (UK versie) en ik heb inderdaad nog nergens last van, maar heb Touchwiz snel verlaten. Ik gebruik Apex Launcher en heb root (maar verder niets speciaals gedaan, werktelefoon).

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
Door Touchwiz kunnen de vastlopers niet komen. Gebruik Apex launcher en ik gebruik de laatste 4.1.2 de rom. Daarvoor met deze rom geen last gehad. Had Tune in geïnstalleerd, dacht eerst dat het daar door kwam. Heb deze nu verwijderd maar blijf nog steeds vastlopers hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-10 20:21
AppieNL schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 12:35:
[...]

Eerste waar ik aan denk: IMEI nummer verandert tijdens het flashen? If so, hoop ik dat je een backup er van hebt.
Omdat ik mijn telefoon toch echt nodig had vanochtend maar even full wipe gedaan, en toen werkte het ineens wel weer!

Ben echter wel de taal Nederlands verloren, maar dat is overkomelijk ;) Werkt sinds de reset zonder noemenswaardige problemen, en er zijn best wel redelijk wat kleine verbeteringetjes aangebracht die toch wel fijn zijn :) Multiscreen heeft nu geen blauw dingetje meer nodig, maar gewoon de back toets ingedrukt houden, en het lockscreen is net ff wat uitgebreider.

[ Voor 10% gewijzigd door hugoy op 23-02-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Android 4.2.1 komt er dus "bijna" aan.

http://www.gsmpedia.nl/sa...-voor-galaxy-s3-uitgelekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10 21:34

dbzfan

Nee.

Heb de telefoon nu meer dan een half jaar zonder ooit een freeze te hebben gehad..
*duimen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dbzfan schreef op zondag 24 februari 2013 @ 17:02:
Heb de telefoon nu meer dan een half jaar zonder ooit een freeze te hebben gehad..
*duimen*
Hier het zelfde, ik heb hem vanaf dag 1 (29 mei 2012) en nog nooit een freeze of spontane reboot gehad.
Stock firmware 4.1.2 met root.
hopen dat het zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Ik draai hem al. Enige dat niet werkt is s planner in dag en weekweergave.

maar wel af en toe fc's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ik heb niets veranderd aan mijn toestel, maar sinds vannacht geen vastloper meer gehad... Hoop dat het zo blijft, gisteravond moest ik navigeren en om de 5minuten moest ik de telefoon resetten, omdat hij vast liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
Oké, ik kreeg zonet een melding dat mijn S3 niet meer genoeg geheugen had. (De Android 2.2 melding ;-)). Sindsdien loopt mijn S3 om de 5 SECONDEN vast. Wil ik naar instellingen gaan voor een applicatie te verwijderen loopt ie vast. Wil ik naar mijn gallery gaan, kan ik hem niet openen omdat er niet genoeg geheugen beschikbaar is. In de computer steken, geluidje maar de verwisselbare schijf verschijnt niet.

Kunnen nog mensen die freezes hebben mij even vertellen hoeveel data zij nog beschikbaar hebben?
Hard reset wil ik nog even vermijden. Ik blijf nog wel even sukkelen tot ik het echt beu ben.
Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ik heb nog 6,24GB vrij op me toestel.

Op de een of andere manier is mijn toestel wel een soort van gereset. Al mijn gedownloade playlists van spotify zijn niet meer gedownload en alle applicaties starten op alsof het de eerste keer is dat ik ze opstart. Strange things are happening :+

[ Voor 77% gewijzigd door Snippertje op 24-02-2013 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
Factory reset gedaan. Alles lijkt nu terug te werken. Ben eens benieuwd voor hoelang. Nu alles opnieuw instellen... Ik weet wat doen op mijn zondagavond. :)

Edit: Het heeft lang geduurd, dag erna al terug freezes.

[ Voor 16% gewijzigd door xeeder op 25-02-2013 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-10 15:18
Is er al iemand geweest die zijn glasplaat ergens heeft laten vervangen? Ik weet dat de KPN business centers een schappelijke prijs hanteren voor het hele display, maar er zijn genoeg berichten op internet te vinden dat het mogelijk moet zijn alleen de glasplaat te vervangen (youtube-filmpjes, losse schermen op e-bay, posts hierover op xda). Berichten over mensen die dat ergens hebben laten doen kan ik dan weer niet vinden en ik zie het mezelf niet doen.. :)

Iemand ervaring met een bedrijf dat dit doet?

edit: het enige bedrijf dat ik via Google kon vinden dat het leek te doen, geeft aan ook alleen de hele unit te vervangen.

[ Voor 16% gewijzigd door bribrab op 25-02-2013 13:09 . Reden: verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Laatst online: 13:59

Meneer aard

Porsche rulez!

Ik heb sinds deze week wat wazigs met de S3 dat die af en toe niet wil opladen of erg langzaam. Vannacht weer raak..vannacht toen ik um van de lader trok maar 59%..wat apps geclosed via taskmanager en dataverbinding uit gezet ging die binnen 20 min naar de 79% toen moest ik weg..

Heb al wat gegoogled maar denk dat ik even een tooltje ga installen voor beter overzicht van de batterij gebruik. Want als ik in de stats kijk blijft de telefoon ook gewoon wakker? Erg wazig.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
al geprobeerd te rebooten?

Volgens mij is het vervangen van de glasplaat van een s3 best tricky, maar dat weet ik niet zeker.

[ Voor 66% gewijzigd door 418O2 op 25-02-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

rebooten diverse malen. Toevallig net even de accu eruit getrokken en een andere lader gepakt..Laad nu wel goed op? Nu even in de gaten houden met een battery tooltje vind dat die te lang wakker blijft..Hou het wel lang uit gem 2 dagen met 1 accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 17:52
hallo,

ik krijg zojuist een update van samsung binnen maar ik draai al 4.1.2 XXELLA. iemand enig idee wat de update is die ik binnenkrijg ? ik draai nu I9300OXAELLA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Nu al 2 dagen geen freeze meer gehad en niks veranderd aan de instellingen of wat dan ook. Heel erg vreemd... De batterij doet het ook weer goed. Hoop dat dit zo blijft, maar vreemd is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 17:52
KloyenZ schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:44:
hallo,

ik krijg zojuist een update van samsung binnen maar ik draai al 4.1.2 XXELLA. iemand enig idee wat de update is die ik binnenkrijg ? ik draai nu I9300OXAELLA
nu draai ik dus na de update I9300XXEMB1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-10 20:02
dan heb je een UK toestel. en dus geen XXELLA op een XEN (NL unbranded) toestel

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:28

The Legend

*Plop*

bribrab schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:42:
Is er al iemand geweest die zijn glasplaat ergens heeft laten vervangen? Ik weet dat de KPN business centers een schappelijke prijs hanteren voor het hele display, maar er zijn genoeg berichten op internet te vinden dat het mogelijk moet zijn alleen de glasplaat te vervangen (youtube-filmpjes, losse schermen op e-bay, posts hierover op xda). Berichten over mensen die dat ergens hebben laten doen kan ik dan weer niet vinden en ik zie het mezelf niet doen.. :)

Iemand ervaring met een bedrijf dat dit doet?

edit: het enige bedrijf dat ik via Google kon vinden dat het leek te doen, geeft aan ook alleen de hele unit te vervangen.
Volgens mij kan het simpelweg niet. Ik heb mijn scherm laten vervangen en heb het defecte scherm hier liggen. De glasplaat is één geheel met het display (met bijbehorende electronica en flatcable) en de plastic rand rond het scherm.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiniero
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:29
The Legend schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:49:
[...]

Volgens mij kan het simpelweg niet. Ik heb mijn scherm laten vervangen en heb het defecte scherm hier liggen. De glasplaat is één geheel met het display (met bijbehorende electronica en flatcable) en de plastic rand rond het scherm.
Het kan wèl, maar het is heel moeilijk. Zelfde geld ook voor de s2 en veel andere telefoons. Ik heb het bij een aantal schermen geprobeerd, maar het is mij nooit gelukt. Als je de glasplaat al los krijgt, moet je de nieuwe nog stevig vast kunnen maken. In theorie is het mogelijk, maar ik snap best dat bedrijven daar niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Ok dus het kan wel, maar het is feitelijk niet mogelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-10 15:18
Hmm, jammer; had gehoopt dat iemand misschien een bedrijfje had gevonden dat zo gek was het wel te proberen :P Dan mss toch maar zelf proberen met een Youtubefilmpje als instructie. Nieuw schermpje kan ik alitjd nog laten plaatsen als het fout gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-10 20:01
bribrab schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:44:
Hmm, jammer; had gehoopt dat iemand misschien een bedrijfje had gevonden dat zo gek was het wel te proberen :P Dan mss toch maar zelf proberen met een Youtubefilmpje als instructie. Nieuw schermpje kan ik alitjd nog laten plaatsen als het fout gaat :)
Je hebt niets te verliezen inderdaad, zou (hopelijk ;) ) leuk zijn als je het resultaat wil posten.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Het kan als je een labaratorium hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:30

Vis

En een robot-arm ;)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:23
Ik heb sinds een paar dagen ook enorme last van vastlopers. Soms loopt m'n S3 een paar uur lang niet vast, en een paar uur later loopt die 10x binnen een uur vast.. :'( Word er wel erg moe van, en zo kun je je mobiel ook niet vertrouwen als wekker :( . Hopelijk komt er een fix..

( Android 4.1.2, stock rom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:51
Jep hier ook last van, ineens sinds de laatste dagen ... ik heb al verschillende zaken geprobeerd.

- Restore teruggezet van Ultima rom
- Omega rom geinstalleerd (na een volledige "megawipe")
- Laxfix tool gedraaid
- DFG tool gebruikt
- ...

Probleem blijft bestaan ... Ik ga nu een alternatief proberen door een AOKP rom te installeren ipv AOSP.

Edit: helaas vanmorgen was mijn telefoon weer uitgeschakeld :| ... Zometeen maar naar het business center brengen.

Edit2: Zojuist bij KPN BC geweest. Ze wilden hem graag repareren (lees opnieuw flashen). Ik gaf al aan dat ik verwacht dat daarmee het probleem niet verholpen zal zijn. Maar goed, procedures zijn procedures.

Ik zit nog geen 5 minuten in de auto, word ik gebeld: "Dag meneer, we kunnen uw toestel niet repareren aangezien hij geroot is :D."

Ik vertel hem hoe zit en wat de oorzaak (waarschijnlijk) is, tevens hem verwezen naar tweakers/xda. "Ja meneer, deze sites kennen wij maar die spreken niet altijd de waarheid :+ ... maar in dit geval denk ik ook dat het een hardware probleem is. We kunnen hem wel weer herstellen maar dat kost €41 en dan kunnen we hem eventueel alsnog opsturen als de problemen zich blijven voordoen".... 10 minuten later "Meneer we krijgen hem helemaal niet meer aan de praat, we gaan hem opsturen naar Samsung. U hoeft de €41 uiteraard niet te betalen".

Nu is het even afwachten wat Samsung doet, met een beetje pech vallen ze ook over het feit dat ie geroot is(als ze dat nog kunnen zien) ... en dan krijg ik alsnog een rekening gepresenteerd. ;(

[ Voor 67% gewijzigd door renzo4000 op 27-02-2013 10:58 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
renzo4000 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 19:24:
Jep hier ook last van, ineens sinds de laatste dagen ... ik heb al verschillende zaken geprobeerd.

- Laxfix tool gedraaid
- DFG tool gebruikt
- ...

Probleem blijft bestaan ... Ik ga nu een alternatief proberen door een AOKP rom te installeren ipv AOSP.

Edit: helaas vanmorgen was mijn telefoon weer uitgeschakeld :| ... Zometeen maar naar het business center brengen.

Edit2: Zojuist bij KPN BC geweest. Ze wilden hem graag repareren (lees opnieuw flashen). Ik gaf al aan dat ik verwacht dat daarmee het probleem niet verholpen zal zijn. Maar goed, procedures zijn procedures.

Ik zit nog geen 5 minuten in de auto, word ik gebeld: "Dag meneer, we kunnen uw toestel niet repareren aangezien hij geroot is :D."

Ik vertel hem hoe zit en wat de oorzaak (waarschijnlijk) is, tevens hem verwezen naar tweakers/xda. "Ja meneer, deze sites kennen wij maar die spreken niet altijd de waarheid :+ ... maar in dit geval denk ik ook dat het een hardware probleem is. We kunnen hem wel weer herstellen maar dat kost €41 en dan kunnen we hem eventueel alsnog opsturen als de problemen zich blijven voordoen".... 10 minuten later "Meneer we krijgen hem helemaal niet meer aan de praat, we gaan hem opsturen naar Samsung. U hoeft de €41 uiteraard niet te betalen".

Nu is het even afwachten wat Samsung doet, met een beetje pech vallen ze ook over het feit dat ie geroot is(als ze dat nog kunnen zien) ... en dan krijg ik alsnog een rekening gepresenteerd. ;(
Ja dat zou wel kuttig zijn, daarom altijd unrooten voordat je de telefoon ter reparatie stuurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
renzo4000 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 19:24:

- Laxfix tool gedraaid
- DFG tool gebruikt
- ...

Bull het maakt geen klote uit of dat hij geroot is, je hebt volledig garantie of ze nu willen of niet, aan hun de taak te kunnen bewijzen dat jou defect komt door het rooten, ik root mn tel altijd en laatste keer was mn scherm stuk ( zwart scherm ) en gewoon gemaakt zonder problemen, nu is hij weer kapot ( touchscreen reageert niet meer ) en ook deze keer wordt hij gewoon weer gemaakt :+

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-10 22:59
ik heb ook elke dag 3 to 10 vastlopers.. al een volledige reset gedaan.. gaat dan 2 dagen goed en dan is het weer kut.
Dit is sinds de 4.1.2 update

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
Vandaag mn Phone teruggekregen van sudden death. Doet weer als een tierelier.
Meteen nieuwste Android er op:-) en alle tmobile crap er af.

Nu heb ik een vraagje, hoe stel ik Chrome in als mn standaard browser?

Die van Samsung zelf is crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Instellingen > Applicaties > Alle > Internet > Standaard instellingen wissen

Dan de volgende keer als je een link openen Chrome altijd

[ Voor 28% gewijzigd door Chris Smoove op 27-02-2013 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Chris Smoove schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:05:
Instellingen > Applicaties > Alle > Internet > Standaard instellingen wissen

Dan de volgende keer als je een link openen Chrome altijd
Idd best makkelijk, net overheen gekeken. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:23
Mobiel is vandaag ook alweer 10 keer vastgelopen. :') Hopen op een snelle fix..

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:40

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Mijne reboot al een tijdje heel random. Vandaag voor het eerst in meer dan een maand weer een reboot gehad. Wat me is opgevallen is dat ik de telefoon altijd nét heb neergelegd wanneer hij reboot. Iemand op AndroidForums ervaart dit ook. Wie bij jullie?

If it aint fixed, it's broken.

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-10 18:32
Awsom schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:44:
Mobiel is vandaag ook alweer 10 keer vastgelopen. :') Hopen op een snelle fix..
Dit komt echt vaak voorbij de laatste tijd. Heb zelf pas 1x een vastloper gehad en heb mijn S3 al sinds vlak na de launch. Heb wel vaak last van launcher redraws, dat ze dat nog niet hebben opgelost verbaast me echt.

• Steef1986
Is dit allemaal met android 4.2? Of ook 4.1.2?

• The Legend

The Legend

*Plop*

Ik heb geen last van vastlopers of random reboots. Stock rom met alle updates. Wel last van een crashende (stock) launcher én van een crashende (stock) browser.

• FRanatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 11:35
Iemand ervaring met een slecht werkende Facebook app?
Statusupdates vanuit de app worden niet gepost. Foto's gaat prima, net als reageren.
Een update met de widget vanaf het homescreen gaat wel zonder problemen.
Alle gangbare opties al geprobeerd: opnieuw installeren, uit- en inloggen, app cache wissen, met en zonder galaxy s3 (api) app.
Facebook versie : 2.2.1
Android versie: 4.2.1(stock)
Galaxy S3 app (Facebook plugin niet geïnstalleerd)

Bedankt voor het meedenken.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
FRanatic schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 22:27:
Iemand ervaring met een slecht werkende Facebook app?
Statusupdates vanuit de app worden niet gepost. Foto's gaat prima, met als reageren.
Een update met de widget vanaf het home screen gaat wel zonder problemen.
Alle gangbare opties al geprobeerd ;opnieuw installeren, uit een inloggen, app cache wissen, met en zonder galaxy s3 (api) app.
Facebook versie : 2.2.1
Android versie: 4.2.1(stock)
Galaxy S3 app (Facebook plugin niet geïnstalleerd)

Bedankt voor het meedenken.
Mm, geen last van. Misschien dan maar even voor het posten de mobiele website gebruiken van Facebook die wel ok is?

• FRanatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 11:35
alwaysleft schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 22:28:
[...]

Mm, geen last van. Misschien dan maar even voor het posten de mobiele website gebruiken van Facebook die wel ok is?
Het feit dat het bij jou wel ok werkt zou betekenen dat het probleem bij mij ligt. Maar waar...
Posten gaat prima via de widget, dus de mobiele site is (nog) niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FRanatic schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 22:31:
[...]

Het feit dat het bij jou wel ok werkt zou betekenen dat het probleem bij mij ligt. Maar waar...
Posten gaat prima via de widget, dus de mobiele site is (nog) niet nodig.
Factory reset al geprobeerd? Dat lost vaak problemen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan allen met freezes/ vastlopers.. Ik dacht begrepen te hebben dat de freezes veroorzaakt worden door de xxella fix/ workarround tegen de "sudden death".. Het schijnt dat de freezes betekenen dat de fix werkt..haha.. Ik heb ook begrepen dat je hem niet moet rebooten, maar het toestel vanzelf moet laten wakker worden.
Daarnaast vraag ik mij af of deze betroffen toestellen gecontroleerd hebben of ze de betroffen crazy chip hebben? (playstore eMMc check)
..
wat ik ook gelezen heb, is de suggestie dat het bij veel freezende toestellen de fix te laat is, en dus wellicht beter is om de -originele stock rom van voor de fix- te installeren en het toestel af te laten sterven, hetgeen schijnbaar binnen 14 dagen geregeld is..
nou,..sterkte!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al bijna een week geen hangers meer gehad, na een paar dagen meerdere keren per dag. Zonder aanwijsbare reden overigens. (afkloppen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 12:44:
Al bijna een week geen hangers meer gehad, na een paar dagen meerdere keren per dag. Zonder aanwijsbare reden overigens. (afkloppen..)
Nog geen half uur later.. ..bingo! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:40

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Gister ook een vastloper gehad (de eerste) en vanochtend rebootte hij terwijl ik sliep. Daarnaast gaf hij net de melding dat iets.google.com vastliep.

.. Gaat lekker :/

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-09 15:09
Ik zag bij twee lokale elektronica winkels een demonstratiemodel staan waarbij duidelijk tekst was ingebrand in het scherm, ik kan mij voorstellen dat dit komt doordat langdurig hetzelfde scherm wordt weergeven. Of is er een kans dat dit optreedt bij 'normaal' gebruik?

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-10 18:32
drernie schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 18:19:
Ik zag bij twee lokale elektronica winkels een demonstratiemodel staan waarbij duidelijk tekst was ingebrand in het scherm, ik kan mij voorstellen dat dit komt doordat langdurig hetzelfde scherm wordt weergeven. Of is er een kans dat dit optreedt bij 'normaal' gebruik?
Ik heb de telefoon sinds vlak na de launch, en nog 0 optreden van burn in gezien. Ik zou me er dus absoluut niet druk om maken, tenzij je lange perioden naar precies hetzelfde scherm zit te staren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik aan een klasse 6 geheugenkaart voor mijn S3 voldoende, of moet dit echt hoger zijn?

Ik neem aan dat je dit zelf op Internet ook al hebt opgezocht?? Eigen initiatief en een zekere vorm van zelfredzaamheid bij onderwerpen die prima zelf uit zijn te zoeken, daar houden we hier van!

[ Voor 53% gewijzigd door Bullet NL op 03-03-2013 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Het is weer zover. Na een week goed te hebben gewerkt is mijn S3 twee keer vastgelopen sinds vanochtend. Samsung moet echt snel met een fix komen. Dit is te triest voor woorden.

EDIT: En net weer, telefoon ligt een paar uur in stand-by. Als ik die dan wil gebruiken komt die niet van het zwarte scherm af. Lekker betrouwbaar ding zo... :(

[ Voor 31% gewijzigd door -Edwin- op 03-03-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens al een statement van Samsung over het "freeze probleem". Wordt het door hen (h)erkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Ik heb echt nergens last van, laatst wel genoemde fout dat die niet wou opladen of maar gedeetelijk. Na verwijderen van de accu + andere laad kabel probleem opgelost. Sinds de verwijdering van de accu houd ik nu met gemak 3 dagen uit?? Terwijl dat eerst maar max 2 dagen was met redelijk veel bellen, bluetooth aan en gegevens verbinding.

Heb de laatste update die verspreid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Meneer aard schreef op zondag 03 maart 2013 @ 15:42:
Ik heb echt nergens last van, laatst wel genoemde fout dat die niet wou opladen of maar gedeetelijk. Na verwijderen van de accu + andere laad kabel probleem opgelost. Sinds de verwijdering van de accu houd ik nu met gemak 3 dagen uit?? Terwijl dat eerst maar max 2 dagen was met redelijk veel bellen, bluetooth aan en gegevens verbinding.

Heb de laatste update die verspreid is.
Wij hebben het dan ook niet over de accuzuur. Het zou natuurlijk wat zijn als echt iedereen laat van freezes heeft. Maar in ieder geval een substantieel deel van de gebruikers heeft er last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
De hangers zijn bij mij ondertussen ook zo goed als verdwenen, ook gaat het toestel niet meer vanzelf uit zoals eerder nog wel eens gebeurde. Wel kraakt het geluid bij sommige telefoongesprekken >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
ik weet niet of het toeval is, maar kan het zijn dat als je minder dan 1 gig telefoongeheugen over hebt, dit freezes veroorzaakt !? was bij mij zo.. ik heb toen zo'n 3 gig telefoongeheugen vrij gemaakt en nu alles soepel en geen freezes meer gehad.. tenminste tot nu toe dan!! .... stock 4.1.2 met beveiligings udate..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-10 20:50
Ondertussen al een maandje of 3 a 4 in het bezit van de S3, en ben tot dusver heel erg tevreden over het apparaatje :) Loopt een stuk soepeler en sneller dan gedacht, vind hem erg fijn in de hand liggen en ook erg prettig in het dagelijks gebruik. Wel de Touchwiz launcher vervangen door Nova, vind ik toch nog fijner dan de manier waarop de TouchWiz launcher werkt, ook qua customization.

Had eerst de Samsung Galaxy S Plus, en het is toch een behoorlijk verschil, verder logisch ook natuurlijk. Ondertussen ook mijn eerste post op 't forum hier na een tijdje alleen lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:07

Melkaz

Melkazar

Over de mensen met de vastlopers, kan het zijn dat jullie de SGSIII hebben sinds launch? Ik had hier zelf ook al weken last van. Soms wel 5 vastlopers op een dag met als gevolg gemiste calls/whats'apps en wekker in de ochtend. Via XDA kwam ik erachter dat meer mensen hier last van hebben. Het zou wel eens kunnen liggen aan de combinatie firmware uit Nederland, apps en versie van je foon.

Er is paar weken geleden een nieuwe release is uitgekomen voor Rusland met een nieuwere firmware. Op advies van XDA heb ik deze via ODIN geflashed en sinds toen 0,0 vastlopers...Zelfs een backup teruggezet dus ik heb letterlijk dezelfde apps als op de Nederlandse firmware.....Grote nadeel is nu dat ik een stuk of 7 Russische apps heb maar zolang de Nederlandse firmware niet gepatched wordt overleef ik dat wel. In ieder geval geen reboots en vastlopers meer :)

Ik had tot enkele dagen geleden de firmware I9300XXELLA , kernel date december 2012
Draai nu op I9300XXEMB2, kernel date 6 Feb 2013
beide Android 4.1.2

De boosdoeners volgens XDA zouden de apps Chrome of Facebook kunnen zijn. Voor meer informatie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2133401 paar pagina's terug is dit ook al ter sprake gekomen maar de XXEMB2 firmware lijkt voor nu een oplossing(of misschien komt het door de cache wipe en komt het probleem over paar dagen weer terug 8)7 ). Het valt mij in ieder geval wel zwaar tegen dat zo'n groot probleem bij zoveel mensen nu voorkomt en er vanuit Samsung nog niks over te horen valt....

[ Voor 21% gewijzigd door Melkaz op 04-03-2013 11:24 ]

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Melkaz schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:13:
Over de mensen met de vastlopers, kan het zijn dat jullie de SGSIII hebben sinds launch? Ik had hier zelf ook al weken last van. Soms wel 5 vastlopers op een dag met als gevolg gemiste calls/whats'apps en wekker in de ochtend. Via XDA kwam ik erachter dat meer mensen hier last van hebben. Het zou wel eens kunnen liggen aan de combinatie firmware uit Nederland, apps en versie van je foon.

Er is paar weken geleden een nieuwe release is uitgekomen voor Rusland met een nieuwere firmware. Op advies van XDA heb ik deze via ODIN geflashed en sinds toen 0,0 vastlopers...Zelfs een backup teruggezet dus ik heb letterlijk dezelfde apps als op de Nederlandse firmware.....Grote nadeel is nu dat ik een stuk of 7 Russische apps heb maar zolang de Nederlandse firmware niet gepatched wordt overleef ik dat wel. In ieder geval geen reboots en vastlopers meer :)

Ik had tot enkele dagen geleden de firmware I9300XXELLA , kernel date december 2012
Draai nu op I9300XXEMB2, kernel date 6 Feb 2013
beide Android 4.1.2

De boosdoeners volgens XDA zouden de apps Chrome of Facebook kunnen zijn. Voor meer informatie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2133401 paar pagina's terug is dit ook al ter sprake gekomen maar de XXEMB2 firmware lijkt voor nu een oplossing(of misschien komt het door de cache wipe en komt het probleem over paar dagen weer terug 8)7 ). Het valt mij in ieder geval wel zwaar tegen dat zo'n groot probleem bij zoveel mensen nu voorkomt en er vanuit Samsung nog niks over te horen valt....
Nope in mijn geval niet, ook als je XDA leest zie je dat men telkens "denkt" te weten waar het probleem vandaan komt.

Ik heb echt van alles geprobeerd zelfs een megawipe en opnieuw inladen van de PIT file via odin. Uiteindelijk ook gekozen voor een AOKP ipv AOSP rom om andere zaken uit te sluiten. Helaas als je denkt dat het weer opgelost is begint het opnieuw (soms na en dag, dagen of misschien weken). Wellicht dat dit nog per persoon verschilt maar ik denk dat het echt komt door een brakke emmc/nand geheugen/mainboard whatever.

De mijne ligt sinds vorig week bij Samsung ter reparatie, dus even afwachten nog. Aangezien dit weken kan duren heb ik besloten om de Xperia Z te halen :o

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:35
Al eerder zijn hier op het forum berichtjes langsgekomen dat de witte covertjes soms wat problemen hebben, als ik me het goed herinner werden de zilveren letters een beetje groenig. Zijn er ook mensen die problemen hebben met de blauwe covers? Ik zie bij mijzelf namelijk dat de verf op sommige plekjes eraf begint te vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-10 20:50
zunrob schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:32:
Al eerder zijn hier op het forum berichtjes langsgekomen dat de witte covertjes soms wat problemen hebben, als ik me het goed herinner werden de zilveren letters een beetje groenig. Zijn er ook mensen die problemen hebben met de blauwe covers? Ik zie bij mijzelf namelijk dat de verf op sommige plekjes eraf begint te vallen...
Heb daar momenteel nog geen problemen mee gehad (blauwe cover). Alleen heb ik hem pas een maandje of 3 a 4, dus ik weet niet hoe het eruit zou kunnen zien na nog een aantal maanden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ik heb mijn S3 niet sinds launch (oktober) en sinds ongeveer 2 weken geen vastlopers meer... Geen idee, waarom het opeens is opgehouden, een paar dagen extreem veel en nu helemaal niet meer. Loopt weer als een zonnetje, vreemd blijft het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* je kan wel roepen dat je gezocht hebt, maar dat blijkt niet uit je post.

[ Voor 72% gewijzigd door RoD op 05-03-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 19:09
nieuws: 'Galaxy S IV scrollt automatisch met behulp van eye-tracking'

Hoe zijn jullie ervaringen met de huidige "eye tracking". Bij mij werkt het totaal niet, scherm dimt vrijwel altijd als ik aan het lezen ben (zie wel het oogje verschijnen) en soms als ik niet op het scherm kijk lijkt het wel of het scherm juist langer aan blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-10 08:21

nielsvv

100% Afol

Bij mij werkt 'het oog' vrij goed. Je schermt dimt wel wat, maar van zodra het oogje erop komt klaart het terug op. Ook tijdens of na het bellen gaat het scherm volledig uit en als ik even tijdens het bellen het scherm wil bekijken gaat hij terug aan.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
nielsvv schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:35:
Bij mij werkt 'het oog' vrij goed. Je schermt dimt wel wat, maar van zodra het oogje erop komt klaart het terug op. Ook tijdens of na het bellen gaat het scherm volledig uit en als ik even tijdens het bellen het scherm wil bekijken gaat hij terug aan.
Dat is totaal wat anders: Wikipedia: Proximity sensor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de S3 (mini) ook een optie bij de functies om het screenlock UIT te zetten zodat je geen app zoals 'no lock' hoeft te gebruiken om het aan of uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:39
lmgtfy is heel ongewenst op een forum!

[ Voor 96% gewijzigd door Bullet NL op 07-03-2013 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
Ik heb eindelijk m'n flipcover binnen nadat ik meegedaan had aan de actie van Samsung... Heeft helaas wel bijna 8(!) weken geduurt. Maar goed dat ik zoveel geduld heb. :)

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
RiesB71 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:06:
nieuws: 'Galaxy S IV scrollt automatisch met behulp van eye-tracking'

Hoe zijn jullie ervaringen met de huidige "eye tracking". Bij mij werkt het totaal niet, scherm dimt vrijwel altijd als ik aan het lezen ben (zie wel het oogje verschijnen) en soms als ik niet op het scherm kijk lijkt het wel of het scherm juist langer aan blijft.
Ik knipper altijd ff keer met mn ogen. Werkt perfect!
Pagina: 1 ... 99 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.