Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:30
griphin schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 20:31:
[...]

Heb je toevallig de blokkeerstand aan staan? Deze kan ook je alarmen onderdrukken.
Waar kan ik die stand terug vinden? Alle alarmen die na 6 uuur staan ingesteld gaan wel op de normale manier af.

PSN: Europhea

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Open vraag: nu het nieuwtje van 4.1.2 wel voorbij is vraag ik mij af, wat zou de volgende update voor de s3 (kunnen) zijn? android 5 of zal er nog iets voor zitten?

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
ja hoor... vannacht sudden death gehad.... pfff

wat raden jullie aan? samsung repair center of toch t-mobile waar die oorspronkelijk weg komt?

[ Voor 51% gewijzigd door Steef1986 op 14-02-2013 06:57 ]

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:04
-Edwin- schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 23:14:
[...]

Mobiele netwerk of WiFi, maar dat was voorheen ook zo.

Overigens heb ik mijn S3 een volledige reset gegeven. Mijn S3 was de laatste tijd heel traag, en ook over de batterijduur was ik niet te spreken. Het ergste was nog wel dat ik vrijwel elke dag het probleem had dat de S3 niet meer uit stand-by kwam. Ik moest dan de batterij eruit en weer in doen.

Ik hoop dat vooral dit laatste toch wel zal zijn verholpen na een reset. Ben bang dat ik anders gebruik moet gaan maken van de garantie. Denken jullie dat dit eronder valt?
Ik heb zoals al gezegd Wi-Fi uitstaan, en met alleen het mobiele netwerk blijft mijn locatie hetzelfde, en wordt ie niet naar de goede locatie geupdate. (terwijl ik toch echt 100 km van de ene locatie afzit...) Dus misschien doet ie het via mobiele netwerk toch niet?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:00
had op Twitter lopen zeuren op Samsung vanwege de onwijs trage bugfixes en het feit dat menig S3 reboot bij het kopieren en plakken van tekst. Eerst gingen ze huilebalken over het feit dat ik een stockrom uit de UK had geflashed om de SDS te fiksen en dat dat niet mag.

Nu vragen ze om mijn s/w versie etc om te kijken naar de copy/paste bug. Leuk verhaal en het lijkt heel pro-actief, maar ze weten al maaaanden van deze bug (althans; samsung worldwide weet het ongetwijfeld). Wel lief dat ze doen alsof ze er wat aan kunnen doen.

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 12:09
Steef1986 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 06:56:

wat raden jullie aan? samsung repair center of toch t-mobile waar die oorspronkelijk weg komt?
Over het algemeen is een Samsung Repair Center wat sneller heb ik het idee.

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-09 15:35
Hier ook, ik merk het vooral als ik iets opstart waarvoor hij internet nodig heeft, vooral bij Facebook bijvoorbeeld. Samsung vertelde me dat hij gerepareerd moet worden :( ...
Punkbuster schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 17:19:
Ik heb sinds de laatste update rare freezes + spontane reboots.. meer mensen last van ?

• Lunoah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2023
Iemand een suggestie waarom op 4.2.1 de meldingen van email niet meer binnenkomen in de statusbalk?
alles staat aan m.b.t. sync maar toch doet hij het niet.. Enkel Whatsapp en Facebook reageren hier normaal op.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:47
Zijn er hier nog andere Tweakers die ook de gratis Flipcover bij hun S3 hebben besteld? :) Ik ben namelijk benieuwd hoe lang het bij jullie geduurd heeft, voordat jullie de Flipcover daadwerkelijk thuis bezorgd kregen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 23:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Rossi46 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:50:
Zijn er hier nog andere Tweakers die ook de gratis Flipcover bij hun S3 hebben besteld? :) Ik ben namelijk benieuwd hoe lang het bij jullie geduurd heeft, voordat jullie de Flipcover daadwerkelijk thuis bezorgd kregen.
Ik heb nog nooit van deze actie gehoord, heb je een linkje? Ik heb nu een niet-officiele flipcover, maar die vind ik niet zo fijn.

edit: nvm, even googlen leverde me deze pagina op. Eens kijken of ik daar nog aan mee kan doen

[ Voor 14% gewijzigd door gwystyl op 14-02-2013 10:57 ]

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Rannasha

Does not compute.

Rossi46 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:50:
Ik heb vorige week vrijdag de papieren op de post gedaan, nog niets van gehoord. Ik verwacht ook niet dat de flipcover binnenkort al bezorgd wordt, dit soort acties zijn meestal vrij traag.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Rossi46
gwystyl schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:56:
[...]

Ik heb nog nooit van deze actie gehoord, heb je een linkje? Ik heb nu een niet-officiele flipcover, maar die vind ik niet zo fijn.

edit: nvm, even googlen leverde me deze pagina op. Eens kijken of ik daar nog aan mee kan doen
Alstublieft :Y)

http://www.samsung.com/nl/promotion/flipcover-siii/

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Thx, ik had hem inmiddels gevonden. In de actievoorwaarden staat dat het alleen geldt voor toestellen die zijn gekocht tussen 01-01-2013 en 31-03-2013, maar we gaan het gewoon proberen. Ik had hem net twee weken eerder :'(
Ze streven er naar om binnen 6 weken de promotie af te leveren, maar het kan langer duren.....

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Steef1986 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 06:56:

had je de laatste stock-ROM? Want daar hoort het nog in te zijn opgelost, of had je een custom-ROM met een oudere stock-kernel? Hoe oud was je toestel?

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• Rossi46
gwystyl schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:31:
[...]

Thx, ik had hem inmiddels gevonden. In de actievoorwaarden staat dat het alleen geldt voor toestellen die zijn gekocht tussen 01-01-2013 en 31-03-2013, maar we gaan het gewoon proberen. Ik had hem net twee weken eerder :'(
Ze streven er naar om binnen 6 weken de promotie af te leveren, maar het kan langer duren.....
6 weken... :/ Nou, dan ga ik ondertussen wel met een ander bescherm-iets lopen. Komt die flipcover daarna wel :)

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:54
zunrob schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 09:14:
[...]

Ik heb zoals al gezegd Wi-Fi uitstaan, en met alleen het mobiele netwerk blijft mijn locatie hetzelfde, en wordt ie niet naar de goede locatie geupdate. (terwijl ik toch echt 100 km van de ene locatie afzit...) Dus misschien doet ie het via mobiele netwerk toch niet?
Ook als ik wifi en GPS uit heb staan (en er dus alleen gebruik wordt gemaakt van het mobiele netwerk), is mijn locatie erg nauwkeurig. Vaak zelfs tot op wijkniveau goed. Maar misschien ligt dat aan je provider? Ik gebruik Hi/KPN.

• 418O2
flipcovertje is 27 euro, dat is de moeite ook niet echt.

• silitek
  • Laatst online: 23-09 10:19
aardbeix15 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:33:
[...]

had je de laatste stock-ROM? Want daar hoort het nog in te zijn opgelost, of had je een custom-ROM met een oudere stock-kernel? Hoe oud was je toestel?
"Sudden Death" los je met geen enkele software-truc op. Als je in bezit bent van een Insane chip, helaas vele onder ons, verander je daar niks aan. :) eMMC check

Tubes....It's what make music music!

• -Edwin-
Ik heb dus mijn S3 gisteren gereset omdat de batterijduur niet meer super was, maar vooral doordat de S3 traag was geworden en op random momenten niet meer uit stand-by kwam.

Nu gaat het laden echter uiterst langzaam. Mijn S3 zit al een uur aan de lader, en er is maar 10% bijgekomen. Ik gebruik gewoon dezelfde lader als voor de reset.

Het is echt te triest voor woorden, nog een reset weiger ik uit te voeren, want zo kan ik wel blijven doorgaan. Ik kijk het nog even aan, voordat ik naar Hi bel dat ze dit exemplaar mogen komen repareren.

Hiermee is het voor mij ook voorlopig klaar met Android, wat ben ik blij dat ik maar een 1-jarig abonnement heb genomen zeg.

EDIT: Als ik kijk naar de batterijstatistieken dan zie ik dat het begin van het opladen met een redelijk stijle helling verloopt. Hierna echter komt er ineens een knik in de grafiek en is de lijn bijna horizontaal, ondanks dat de telefoon aan het "opladen" is.

[ Voor 16% gewijzigd door -Edwin- op 14-02-2013 14:24 ]

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40
Je dropt een besturingssysteem omdat er iets mis met de telefoon of de apps die erop staan?
Lijkt me hetzelfde om over te stappen naar Linux omdat een applicatie je Windows om zeep heeft geholpen.

Misschien is het toestel gewoon defect? Of een app de veel resources trekt en een beetje quite speelt met het opladen (standaard oplader is volgens mij ook maar een 750ma lader)

[ Voor 22% gewijzigd door Krypt op 14-02-2013 14:27 ]

Pvouput live

• -Edwin-
Krypt schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 14:26:
Je dropt een besturingssysteem omdat er iets mis met de telefoon of de apps die erop staan?
Lijkt me hetzelfde om over te stappen naar Linux omdat een applicatie je Windows om zeep heeft geholpen.

Misschien is het toestel gewoon defect? Of een app de veel resources trekt en een beetje quite speelt met het opladen (standaard oplader is volgens mij ook maar een 750ma lader)
Nee, ik drop een besturingssysteem omdat ik direct na een hard reset er weer problemen mee heb. En dan ook nog andere problemen. Maar goed, dat is misschien een beetje voorbarig van mij, en ook uit zijn context getrokken.

Ik kan beter zeggen dat ik ontevreden ben over mijn ervaringen met deze S3. En dat vooral de laatste paar maanden. Hoe dan ook, BBS geeft geen app die dit zou veroorzaken. Het is ook raar dat het opladen eerst wel goed gaat, en dan ineens niet meer.

Het kan trouwens geen app zijn die het veroorzaakt. Na het opnieuw insteken van de lader gaat het opladen namelijk weer normaal. Totdat het laden na een tijdje dus vrijwel stopt. Ik zal toch binnenkort eens een andere lader proberen. Ook al lijkt het me erg toevallig als net na een hard reset de lader niet meer goed werkt.

[ Voor 14% gewijzigd door -Edwin- op 14-02-2013 14:48 ]

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:53
Tja, hoe vervelend het ook is, het kan ook een defect exemplaar zijn. De problemen die je opnoemt mogen zich niet voordoen na een reset. Ik zou als ik jou was een beroep doen op de garantie.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
Rossi46 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:56:
[...]

6 weken... :/ Nou, dan ga ik ondertussen wel met een ander bescherm-iets lopen. Komt die flipcover daarna wel :)
Ik heb de actie ook op het forum destijds gezet, er zijn trouwens op straat ook al posters te vinden met deze actie (tenminste in Enschede wel). ;)

Ik ook met de actie meegedaan; ik ben nu 5 weken al aan het wachten. Hopelijk komt hij dan volgende week binnen en anders word het een belletje naar Samsung...

Ik heb trouwens nog niets anders aan bescherming op m'n S3 en gelukkig nog geen krasjes of beschadigingen. *klopt af* :P

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
-Edwin- schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 13:01:
[...]

Ook als ik wifi en GPS uit heb staan (en er dus alleen gebruik wordt gemaakt van het mobiele netwerk), is mijn locatie erg nauwkeurig. Vaak zelfs tot op wijkniveau goed. Maar misschien ligt dat aan je provider? Ik gebruik Hi/KPN.
Helaas, die van mij doet het nog echt niet. Ik heb bij locatieinstellingen het vinkje aanstaan bij Wi-Fi en mobiele netwerken gebruiken. Moet er nog meer aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
heb je FasterFix al gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 21:54

Balachmar

The truth is out there

Ik heb nu sinds kort een Volvo V50 met bluetooth integratie.
Maar telkens wanneer mijn S3 verbinding maakt crasht het hele systeem, navigatie schemr valt ook even uit, radio valt ook uit.
Dan reset alles weer, maar als de S3 weer verbinding maakt gebeurt hetzelfde.
Alles werkte wel goed met de S2. Ik heb dan ook sterk het idee dat het aan de S3 ligt, ik heb op internet ook al meerdere verhalen hierover gehoord.
Mijn vraag is nu wat ik het beste kan doen. Ik twijfel of ik er misschien cyanogenmod op zal zetten, wellicht dat het dan verholpen is.
Ik denk namelijk dat de S3 iets stuurt naar de Volvo waar de Volvo niet mee om weet te gaan. Wellicht dat cyanogenmod dit niet doet...
Echter heb ik wel weer begrepen dat de S3 bij kan houden of je een alternatieve rom hebt geinstalleerd, wat een nadeel kan zijn wanneer je hem in moet sturen voor garantie...
Maar ik wil toch eigenlijk echt wel gebruik kunnen maken van mijn S3 in de auto!

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Balachmar schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:07:
Ik heb nu sinds kort een Volvo V50 met bluetooth integratie.
Maar telkens wanneer mijn S3 verbinding maakt crasht het hele systeem, navigatie schemr valt ook even uit, radio valt ook uit.
Dan reset alles weer, maar als de S3 weer verbinding maakt gebeurt hetzelfde.
Alles werkte wel goed met de S2. Ik heb dan ook sterk het idee dat het aan de S3 ligt, ik heb op internet ook al meerdere verhalen hierover gehoord.
Mijn vraag is nu wat ik het beste kan doen. Ik twijfel of ik er misschien cyanogenmod op zal zetten, wellicht dat het dan verholpen is.
Ik denk namelijk dat de S3 iets stuurt naar de Volvo waar de Volvo niet mee om weet te gaan. Wellicht dat cyanogenmod dit niet doet...
Echter heb ik wel weer begrepen dat de S3 bij kan houden of je een alternatieve rom hebt geinstalleerd, wat een nadeel kan zijn wanneer je hem in moet sturen voor garantie...
Maar ik wil toch eigenlijk echt wel gebruik kunnen maken van mijn S3 in de auto!
Welke firmware gebruik je? Volgens mij zijn in XXELLA en later namelijk wat bluetooth dingen gewijzigd die er voor moeten zorgen dat de S III beter compatible is met o.a. autoradio's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

gwystyl schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:31:
[...]

Welke firmware gebruik je? Volgens mij zijn in XXELLA en later namelijk wat bluetooth dingen gewijzigd die er voor moeten zorgen dat de S III beter compatible is met o.a. autoradio's.
JZO54K.I9300XXELLA
Volgens mij dus gewoon de nieuwste officiele...
Ik heb ook met Samsung contact opgenomen, ben benieuwd wat zij zeggen.
Mijn 4 jaar oude Android Developer Phone werkt namelijk perfect... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Reageer je op mij? Nee, heb ik niet. Maar naar aanleiding van berichtjes hier in het topic dat de locatie-updates niet meer goed werken van de widget ontdekte ik eigenlijk dat je de widget dus ook kunt laten updaten zonder gebruik te maken van GPS. Toen ik dat ging uit proberen werkte dat bij mij niet, vandaar. FasterFix lijkt me daarom niet nodig, maar bedankt voor je input! (mijn telefoon is bovendien ook niet geroot)

Edit: Ik denk dat ik het gefixt heb. Heb mijn ingestelde huidige locatie weggegooid, en daarna opnieuw laten zoeken naar de locatie (met in locatie instellingen het vinkje aan bij Wi-Fi net mobiele netwerk gebruiken). :)

[ Voor 16% gewijzigd door zunrob op 15-02-2013 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Balachmar schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:33:
[...]

JZO54K.I9300XXELLA
Volgens mij dus gewoon de nieuwste officiele...
Ik heb ook met Samsung contact opgenomen, ben benieuwd wat zij zeggen.
Mijn 4 jaar oude Android Developer Phone werkt namelijk perfect... 8)7
Misschien is er een update van de radio van de V50 die de problemen kan verhelpen? Even contact opnemen met de dealer...

[ Voor 4% gewijzigd door zunrob op 15-02-2013 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Marcus73 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:52:
[...]

Eindelijk, ik heb de oplossing gevonden. Het koste even wat moeite en uiteindelijk 8,99 euro voor de juiste app. Het blijkt dat (mijn) ICS upgrade een technische voorziening voor mijn BT verbinding niet heeft mee-geinstalLeerd. Het betreft iets met rSAP. Zie http://forum.android-rsap.com/viewtopic.php?f=32&t=390

Kijk ook voor de originele Engelse instructie op: http://forum.android-rsap.com/viewtopic.php?f=32&t=390

Nederlands instructie voor Galaxy SII of Galaxy Note:
1. Indien je toestel ge-root is, ga dan naar stap 11
2. Je toestel is niet ge-root. Download op je PC: http://forum.android-rsap.com/download/file.php?id=47
3. Verbind je toestel met je PC via USB
4. Kopieer het bestand van stap 2 naar de SD kaart van je toestel (folder 'Card')
5. Disconnect je toestel van je pc en schakel je toestel helemaal uit
6. Start je toestel op om in het systeemmenu te komen door VOLUME UP + HOME + POWER buttons tegelijk in te toetsen
7. Selecteer met VOLUME DOWN de optie: "apply update from external storage" en bevestig met POWER
8. Selecteer met VOLUME DOWN het bestand rsap-install.zip en bevestig met POWER
9. Navigeer terug naar het hoofdmenu met VOLUME UP en POWER
10. Selecteer "reboot system now" en bevestig met POWER. Ga naar stap 12.

11. Alleen voor toestellen die ge-root zijn: Ga naar Play Store en zoek naar 'Bluetooth SIM Access Install' en installeer deze app. Ga door naar stap 12.

12. Ga naar Play Store en zoek naar 'Bluetooth SIM access (Trial)' app en installeer deze
13. Open de trial versie en test of je verbinding nu wel werkt.
14. Als je verbinding werkt, dan ga je wederom naar de Play Store en installeer de betaalde app.

Succes.
is dit de oplossing wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
is voor de s2 en note (1)

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
niet voor de s3 dus? heb het verder niet gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Trouwens, sinds de update heb ik wel nog last van mijn mediaserver die een bepaald percentage van de batterij gebruikt. Ik heb al de memory card geformateerd, dat mocht niet baten. Zijn er nog andere oplossingen behalve een factory reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

418O2 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:24:
niet voor de s3 dus? heb het verder niet gelezen.
Als ik de website van de maker een beetje doorpluis werkt het ook op de S III, maar zou het niet meer nodig zijn vanaf 4.0.4 voor zowel SGS II als III als Note omdate Samsung het benodigde profiel weer ondersteunt.
Ik gok dat het dus een kwestie is van achterhalen welk protocol/profiel je carkit ondersteunt en of je firmware daar mee om kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

gwystyl schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:00:
[...]

Als ik de website van de maker een beetje doorpluis werkt het ook op de S III, maar zou het niet meer nodig zijn vanaf 4.0.4 voor zowel SGS II als III als Note omdate Samsung het benodigde profiel weer ondersteunt.
Ik gok dat het dus een kwestie is van achterhalen welk protocol/profiel je carkit ondersteunt en of je firmware daar mee om kan gaan.
Dat is een goede tip, ik zal vanavond eens kijken of ik dat in het boekje van de auto kan vinden. Of althans meer info over het systeem, waardoor ik het op internet ergens zou moeten kunnen vinden.
Maar ik heb dus hetzelfde als deze persoon:
https://www.dropbox.com/s...wfz7t/20121103_154320.mp4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansSt
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Goedendag, ik heb een probleem met mijn plantronics bluetooth headset. Ik heb in december een nieuw moederbord gekregen en wilde vandaag mijn headset gebruiken. De s3 ziet hem wel maar als ik hem wil koppelen krijg ik "kan niet koppelen onjuiste pincode of wachwoord" Voor mijn nieuwe moederbord werkte het zonder problemen. Ik begrijp niet waarom hij dan niet naar de juiste pincode vraagt, heeft iemand misschien een oplossing bij voorbaat dank
Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:17
HansSt schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 14:47:
Goedendag, ik heb een probleem met mijn plantronics bluetooth headset. Ik heb in december een nieuw moederbord gekregen en wilde vandaag mijn headset gebruiken. De s3 ziet hem wel maar als ik hem wil koppelen krijg ik "kan niet koppelen onjuiste pincode of wachwoord" Voor mijn nieuwe moederbord werkte het zonder problemen. Ik begrijp niet waarom hij dan niet naar de juiste pincode vraagt, heeft iemand misschien een oplossing bij voorbaat dank
Hans
Vaak is zo'n pincode 0000 of 1234 of 123456
Door wat uit te proberen kun je er meestal wel doorheen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:43

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik stond vanmorgen op, en mijn Galaxy S3 was maar tot 90% opgeladen. Toen ik hem opnieuw wilde opladen (verder) toen deed ie het niet of heeeeel langzaam. Ik heb niks veranderd tegenover gisteren. Ik vermoed dat de Galaxy S III nu ook trager oplaadt... iemand hier ook die dit probleem heeft?

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick13
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:51
Ik ben aan het overwegen om voor de Samsung S3 te kiezen bij een abonnement.
Ik ben alleen erg ontevreden over de firmware update van mijn Samsung S1. op mijn toestel is namelijk android 2.3 geïnstalleerd terwijl android 4.1 technisch mogelijk moet zijn op dit toestel. De support van Samsung is echt dramatisch slecht.Is de firmware support van de Samsung S3 verbeterd? Hoelang brengen ze nog updates uit voor dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Samsung zal echt nog wel een aantal jaar de S3 van updates voorzien. Dat durf ik je op een briefje mee te geven. Hoelang weet niemand, dit ligt aan Samsung. De S2 is anderhalf jaar op de markt ongeveer, en krijgt ook nog Android 4.1. Je kan er vanuit gaan dat de updates nog wel doorgaan voorlopig, want de S3 is een erg populair toestel.

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 16:26
Rick13 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 20:16:
Ik ben alleen erg ontevreden over de firmware update van mijn Samsung S1. op mijn toestel is namelijk android 2.3 geïnstalleerd terwijl android 4.1 technisch mogelijk moet zijn op dit toestel. De support van Samsung is echt dramatisch slecht.Is de firmware support van de Samsung S3 verbeterd? Hoelang brengen ze nog updates uit voor dit toestel.
In april komt de S4...misschien de moeite waard om nog even te wachten. De S3 wordt dan ook weer goedkoper ;-)

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Rick13 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 20:16:
De S1 is al bijna 2 jaar op de markt. Ik vind het niet vreemd dat de updates dan zo langzamerhand wel stoppen. Andere fabrikanten doen dat zeker niet beter volgens mij (op Apple na, maar voor hen is het veel makkelijker, omdat alles op elkaar is afgestemd).

Daarbij kun je op Android altijd nog terugvallen op een custom ROM, als de fabrikant de updates staakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Behalve bij samsung omdat er geen drivers meer zijn (er zijn wel roms, maar die houden slecht powermanagement en camera etc) Android 4.0 kwamvolgens mij binnen een jaar na release van de s1 en die is zelfs nooit officieel uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Rossi46 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 23:52:
[...]

De S1 is al bijna 2 jaar op de markt. Ik vind het niet vreemd dat de updates dan zo langzamerhand wel stoppen. Andere fabrikanten doen dat zeker niet beter volgens mij (op Apple na, maar voor hen is het veel makkelijker, omdat alles op elkaar is afgestemd).

Daarbij kun je op Android altijd nog terugvallen op een custom ROM, als de fabrikant de updates staakt.
al langer, die is volgens mij in maart 2010 uitgekomen? De S2 was er in mei 2011. Ik heb wel JellyBean op mijn oude S II gezet, maar dat loopt wel behoorlijk langzamer dan ICS. Misschien moeten ze nog wat optimaliseren, maar ik verwacht dat JB op de Galaxy S een moeizaam verhaal wordt. Misschien dat het met CyanogenMod nog gaat?
Er is gewoon een groot verschil tussen wat technisch haalbaar is en wat economisch nog interessant is. Een toestel van 3 jaar oud nog heel actief supporten kost gewoon veel mankracht en dus geld, terwijl het niet veel oplevert. Ik denk dat de S III na JellyBean 4.1.2 misschien nog 4.2.x krijgt, maar dat het daarna ook wel over is met de 'snelle' support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 15:06

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

gwystyl schreef op zondag 17 februari 2013 @ 01:23:
[...]
Ik denk dat de S III na JellyBean 4.1.2 misschien nog 4.2.x krijgt, maar dat het daarna ook wel over is met de 'snelle' support.
Onwaarschijnlijk dat het na 4.2 stopt. 5.0 wordt hoogst waarschijnlijk in Mei uitgebracht. De S3 is dan pas 1 jaar oud. Volgens mij horen fabrikanten een toestel minimaal 1,5 jaar te supporten, van Google, met nieuwe updates.

Voor de S2 zal 4.1.2 het eindstation zijn qua officiële support.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansSt
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
sslojko schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 15:55:
[...]

Vaak is zo'n pincode 0000 of 1234 of 123456
Door wat uit te proberen kun je er meestal wel doorheen komen.
Dat klopt maar ik zie nergens waar ik de pincode kan invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yieeeps,

Ben ook sinds een aantal dagen de gelukkige eigenaar van een S3.
Ik heb wel een klein probleempje.
Uit gewoonte laat ik de gsm altijd op stil staan waardoor bij bellen de telefoon trilt.
Nu heb ik gemerkt dat bij een ontvangen sms hier geen trilling gegeven wordt. Alleen de knipperende led toont me dat ik een bericht ontvangen heb. Niet echt handig als het in je broekzak zit...

Bij apparaat staat trilintensiteit op max, heb al overal gezocht hoe ik het kan veranderen maar het lukt me niet, hopelijk kan hier iemand mij helpen?

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:06

jerry_a

doei

Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 10:42:
yieeeps,

Ben ook sinds een aantal dagen de gelukkige eigenaar van een S3.
Ik heb wel een klein probleempje.
Uit gewoonte laat ik de gsm altijd op stil staan waardoor bij bellen de telefoon trilt.
Nu heb ik gemerkt dat bij een ontvangen sms hier geen trilling gegeven wordt. Alleen de knipperende led toont me dat ik een bericht ontvangen heb. Niet echt handig als het in je broekzak zit...

Bij apparaat staat trilintensiteit op max, heb al overal gezocht hoe ik het kan veranderen maar het lukt me niet, hopelijk kan hier iemand mij helpen?

alvast bedankt :)
Druk eens op de menuknop en kies dan eens instellingen. Er gaat dan een wereld voor je open.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jerry_a: inderdaad gevonden bij instellingen! merci :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Ik heb het gevoel dat de accu van de S3 niet lang meegaat met dagelijks gebruik. Ong. 3 uur chrome en youtube met wifi...

Weet iemand wat veel resources gebruikt?

[ Voor 15% gewijzigd door Chris Smoove op 17-02-2013 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:06

jerry_a

doei

Chris Smoove schreef op zondag 17 februari 2013 @ 11:19:
Ik heb het gevoel dat de accu van de S3 niet lang meegaat met dagelijks gebruik. Ong. 3 uur chrome en youtube met wifi...

Google Now uitgezet? Locatieservices via draadloze netwerken ook? Dat zijn meestal de veroorzakers van een grote battery drain.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

FrankGuthrie schreef op zondag 17 februari 2013 @ 02:00:
[...]

Onwaarschijnlijk dat het na 4.2 stopt. 5.0 wordt hoogst waarschijnlijk in Mei uitgebracht. De S3 is dan pas 1 jaar oud. Volgens mij horen fabrikanten een toestel minimaal 1,5 jaar te supporten, van Google, met nieuwe updates.

Voor de S2 zal 4.1.2 het eindstation zijn qua officiële support.
Ik denk niet dat 4.1.2 de laatste update zal zijn van de S3. 5.0 zal vermoedelijk ook nog wel uitkomen voor de Galaxy S3 vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
gwystyl schreef op zondag 17 februari 2013 @ 01:23:
[...]

al langer, die is volgens mij in maart 2010 uitgekomen? De S2 was er in mei 2011. Ik heb wel JellyBean op mijn oude S II gezet, maar dat loopt wel behoorlijk langzamer dan ICS. Misschien moeten ze nog wat optimaliseren, maar ik verwacht dat JB op de Galaxy S een moeizaam verhaal wordt. Misschien dat het met CyanogenMod nog gaat?
Er is gewoon een groot verschil tussen wat technisch haalbaar is en wat economisch nog interessant is. Een toestel van 3 jaar oud nog heel actief supporten kost gewoon veel mankracht en dus geld, terwijl het niet veel oplevert. Ik denk dat de S III na JellyBean 4.1.2 misschien nog 4.2.x krijgt, maar dat het daarna ook wel over is met de 'snelle' support.
Nadat ik mijn SGS3 gekocht had heb ik mijn SGS1 geflashed naar 4.1.2 voor mijn vriendin. Daarna had ik een klein beetje spijt van het kopen van de SGS3, de SGS1 met 4.1.2 werkt erg lekker! Drie dagen batterij bij normaal gebruik, loopt erg soepeltjes en zelfs Bluetooth en camera werken perfect.

Twee grote pluspunten van de SGS3 zijn voor mij vooral de grootte van het scherm en de prachtige full HD filmpjes die je kan maken. Voor de rest scheelt het niet erg veel als je met custom ROMs aan de slag gaat op de SGS1.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick13
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:51
Iedereen bedankt voor het meedenken en de tips.
Langer wachten is geen optie, gaat alleen maar geld kosten.
Aangezien ik nu een abonnement heb bij vodafone en 4 maanden van tevoren(dus nu) een nieuw 2 jarig abonnement kan afsluiten, hierdoor ga ik de helft minder betalen dan mijn huidige abonnement.

Dan ga ik hoogst waarschijnlijk voor de S3. Natuurlijk is de S4 veel beter. Maar heb je veel meer rekenkracht nodig voor een telefoon??

Ik heb wel is overwogen om een custom Rom te installeren, maar dit lijkt mij minder veilig dan de officiële bron. Je weet nooit zeker of ze malware of andere narigheid hebben ingebakken in de firmware.
En je mist dan de Nederlandse taal ondersteuning. correct me if i'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intGod
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

intGod

Ars non postulat causam

Sinds een firmware update afgelopen week is mijn SG3 aanzienlijk minder responsief geworden en loopt hij regelmatig vast met een reboot tot gevolg.

Het lijkt bijna alsof er wat cores uitgeschakeld zijn. Android 4.1.2, Build is JZ045K.I9300XXELLA

Heeft iemand anders dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een aantal memo's gemaakt maar helaas niet opgeslagen; kan ik deze toch nog ergens terugvinden? Heb ze wel nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anglico
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-08 22:22
Hallo allen,
Sinds enige tijd heb ik last van wifi problemen :'(
De SIII connecteert en wil dan een ip adres verkrijgen, daar gaat het sinds de laatste grote update (+-160mb) mis, ik heb nu Android 4.1.2.
Hij blijft zeer dikwijls hangen op "acquiring ip address", vooral bij nieuwe netwerken. Enkele oplossingen zijn, wifi uit/aan, ip adres statisch maken en dan terug dhcp, foon rebooten. Dit lukt lang niet altijd en dus kan ik soms niet connecteren.
Zijn er nog mensen die hier last van hebben? Ik heb al een factory reset geprobeerd, toen ging het ietsje beter, maar verre van perfekt 8)7

"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
intGod schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:42:
Sinds een firmware update afgelopen week is mijn SG3 aanzienlijk minder responsief geworden en loopt hij regelmatig vast met een reboot tot gevolg.

Het lijkt bijna alsof er wat cores uitgeschakeld zijn. Android 4.1.2, Build is JZ045K.I9300XXELLA

Kun je denk ik zo achter komen doormiddel van unbuntu. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshaad
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11-2024

Zelfde probleem hier! Toestel is ontzettend traag bij alles. Het openen van allerlei apps duurt gewoon enkele seconden. Tevens duurt het ontzettend lang voordat het toetsenbord tevoorschijn komt. Hard reset al gedaan, maar dat mocht niet baten. Lijkt soms alsof de S3 geen quad core heeft. Hopelijk is Android 5 beter geoptimaliseerd voor quad cores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Ook al een cache wipe gedaan? Dit hielp bij een bekende van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshaad
  • Laatst online: 10-11-2024
Koldur schreef op maandag 18 februari 2013 @ 19:01:
Yup dat als eerst inderdaad, mocht helaas ook niet baten. Vind btw wel raar dat me ram-status tussen de 650 en 700 schommelt ook nadat ik me geheugen heb gewist. Wellicht meer mensen een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:22

Snippertje

Light up your life

Ik zou graag met mijn S3 bestanden af willen spelen vanaf mijn PC. Nu dacht ik dat ik hier in het verleden een media server voor had gebruikt (UMS), maar het lukt me niet meer om deze te vinden. Welke software kan ik het beste gebruiken? Als ik in de videospeler zoek naar apparaten vindt hij niets, terwijl de PS3 de media servers allemaal vindt. Ik kan wel foto's en filmpjes op de televisie laten afspelen, maar ik wil het dus net andersom.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Arshaad schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:58:
[...]

Zelfde probleem hier! Toestel is ontzettend traag bij alles. Het openen van allerlei apps duurt gewoon enkele seconden. Tevens duurt het ontzettend lang voordat het toetsenbord tevoorschijn komt. Hard reset al gedaan, maar dat mocht niet baten. Lijkt soms alsof de S3 geen quad core heeft. Hopelijk is Android 5 beter geoptimaliseerd voor quad cores.
FF een hele flauwe vraag he, maar hebben jullie energiebesparing niet toevallig aanstaan? Ik heb hem daar vaak opstaan en hij reageert goed, maar je merkt dat het echt soepel werkt allemaal als je energiebesparing uit hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goechel
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:38
Snippertje schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:14:
Ik zou graag met mijn S3 bestanden af willen spelen vanaf mijn PC. Nu dacht ik dat ik hier in het verleden een media server voor had gebruikt (UMS), maar het lukt me niet meer om deze te vinden. Welke software kan ik het beste gebruiken? Als ik in de videospeler zoek naar apparaten vindt hij niets, terwijl de PS3 de media servers allemaal vindt. Ik kan wel foto's en filmpjes op de televisie laten afspelen, maar ik wil het dus net andersom.
Daar gebruik ik BubbleUPnP voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

goechel schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:36:
[...]

Daar gebruik ik BubbleUPnP voor.
Daarmee zie ik ze nog steeds niet. Mis ik een instelling op de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:48

The Legend

*Plop*

M'n foon is zojuist gevallen, buts ter hoogte van het volumeknopje maar helaas is mn scherm nu ook groen. Er zit ook een soort van banding verticaal doorheen (heel licht). Touchscreen werkt verder prima. Zou het display kabeltje deels kunnen zijn losgeschoten, m.a.w. hoe duur wordt deze reparatie?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intGod
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

intGod

Ars non postulat causam

peakaboo schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:19:
[...]

FF een hele flauwe vraag he, maar hebben jullie energiebesparing niet toevallig aanstaan? Ik heb hem daar vaak opstaan en hij reageert goed, maar je merkt dat het echt soepel werkt allemaal als je energiebesparing uit hebt staan.
Net even gekeken, maar dat is bij mij niet het geval. Het is echt sinds de laatste firmware update. Voorheen was hij lekker vloeiend en snel, sinds de laatste update meerdere keren "spontane" reboots of volledig vastgelopen telefoon.

Ah well ... Even wachten op de S4 en dan kan deze weer de deur uit.

Het gorillaglas is overigens gebroken. Gewoon van de bank van de trein gevallen, dus zon 50 cm, en shtoek :( Barst schuin over het display en in de hoek waar die de grond geraakt heeft een mooie ster. Voorts ook nog wat krasjes (!) Hij was namelijk op z'n display gevallen. Ik denk "het is gorillaglas" dus ik haal hem zachtjes met m'n voet naar me toe, pak hem op en denk "dat had ik beter niet gedaan".

Binnenkort dus maar 190 euro uitgeven aan een telefoonturk om een ander display te monteren. Op deze manier krijg ik er niet veel meer voor, denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Laatst online: 20-07 17:01
Chris Smoove schreef op zondag 17 februari 2013 @ 11:19:

Misschien heb je hier nog wat aan: Tiroz in "[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie"
Snippertje schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:14:
ES File Explorer gebruik ik hiervoor, sowieso een fijne file manager app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

The Legend schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 08:01:
M'n foon is zojuist gevallen, buts ter hoogte van het volumeknopje maar helaas is mn scherm nu ook groen. Er zit ook een soort van banding verticaal doorheen (heel licht). Touchscreen werkt verder prima. Zou het display kabeltje deels kunnen zijn losgeschoten, m.a.w. hoe duur wordt deze reparatie?
De hele linkerhelft van het scherm zit nu onder een paarse vlek, niet meer werkbaar ; (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Tiroz schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:31:

[...]

ES File Explorer gebruik ik hiervoor, sowieso een fijne file manager app
Hoe combineer je dit met PS3 media server of Universal media server? Ik kan alleen servers toevoegen, maar deze servers werken doormiddel van DLNA en ik kan ze dus niet vinden. Terwijl dit op mijn PS3, laptop, PC wel goed gaat. Alleen op mijn S3 en Note 10.1 kan ik ze niet vinden. Ik vind wel mijn PC met deze applicatie, maar bijvoorbeeld niet mijn Humax 5300C.

Nevermind, opeens vind Aviva een andere applicatie ze wel :+

[ Voor 12% gewijzigd door Snippertje op 19-02-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Sudden death @ mijn S3. 6 maanden oud die telefoon :S

Mijn vrouw heeft ook een S3, op de batterij staat. Made in Korea, assembled in Korea.
Bij mij achterop de batterij: Made in Korea, assembled in Vietnam.. (daar is het dus foutgegaan) kut zooi :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
boeles schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 11:56:
Sudden death @ mijn S3. 6 maanden oud die telefoon :S

Mijn vrouw heeft ook een S3, op de batterij staat. Made in Korea, assembled in Korea.
Bij mij achterop de batterij: Made in Korea, assembled in Vietnam.. (daar is het dus foutgegaan) kut zooi :p
nee hoor, dat gaat bij allemaal met de verkeerde eMMC chip fout. ongeacht waar het ding in elkaar is geschroefd. zie ook het sudden death topic

[ Voor 6% gewijzigd door reyals op 19-02-2013 12:41 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-10 14:15
The Legend schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 10:08:
[...]

De hele linkerhelft van het scherm zit nu onder een paarse vlek, niet meer werkbaar ; (
Grote kans dat het LCD scherm een oplawaaier heeft gehad. Zou de connector kunnen zijn, maar daarvoor zou je hem eens moeten demonteren om te kijken of alle connectoren nog vast zitten.

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al enig idee wanneer we Android 4.2.x mogen verwachten van Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Jochemp schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:54:
[...]

Grote kans dat het LCD scherm een oplawaaier heeft gehad. Zou de connector kunnen zijn, maar daarvoor zou je hem eens moeten demonteren om te kijken of alle connectoren nog vast zitten.
Die oplawaai klopt wel ja :P Aangezien m'n telefoon via m'n reisverzekering verzekert is, is zelf demonteren niet zo handig denk ik. Daar zal het Samsung Service punt dan misschien weer moeilijk over gaan doen. Ben verzekerd tot 300 euro met een eigen risico van 50 euro. Er zal wel een nieuw scherm in moeten + de zilveren rand die beschadigd is.. hopen dat dat samen minder kost dan 300 euro.. Dan kost het me zelf nog 50 euro, jammer, maar das nog te overzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:40:
[...]

Die oplawaai klopt wel ja :P Aangezien m'n telefoon via m'n reisverzekering verzekert is, is zelf demonteren niet zo handig denk ik. Daar zal het Samsung Service punt dan misschien weer moeilijk over gaan doen. Ben verzekerd tot 300 euro met een eigen risico van 50 euro. Er zal wel een nieuw scherm in moeten + de zilveren rand die beschadigd is.. hopen dat dat samen minder kost dan 300 euro.. Dan kost het me zelf nog 50 euro, jammer, maar das nog te overzien.
Een front frame + scherm van de i9300 kost ongeveer een $250.00 dus je zal wel toekomen met je verzekering lijkt mij, tenzij er veel werkuren bijkomen. ;)

Bron: Screen + complete front frame
http://www.alibaba.com/pr...cement_lcd_tv_screen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 11:17

nielsvv

100% Afol

Iedereen die ik ken met een S3 heeft de insane chip. Hierbij zitten er zowel tussen welke de S3 hebben vanaf dag 1 maar ook welke er een in november hebben gekocht. Allemaal insane. Ik zelf heb ook de insane chip. Zijn er hier soms al welke een normale chipset hebben?

Ik hoop dat de mijne het volhoud tot de S4 uitkomt (gekocht in augustus).

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik in juni.. :X

Koldur schreef op maandag 18 februari 2013 @ 19:01:
Bedankt voor de heads-up! Zat af en toe te denken "wat is dat ding traaaag, moet ik de cache legen ofzo". En verhip, na een wipe loopt ie een stuk soepeler/sneller!

Dus een aanrader voor degenen die vinden dat zijn/haar toestel traag werkt. Relatief begrip, i know, maar je kan 't altijd proberen :)
if you mean system cache;
  1. power off
  2. hold down volume up + home + power all at once
  3. wait until the boot screen comes up and it will says recovery in the top left very small, let go at this point
  4. use the volume up and down to scroll and use the home button to select
  5. choose wipe cache
  6. than choose boot system
Note bij punt 3; loslaten zodra Android poppetje in beeld komt.
Note bij punt 4; selecteren met power button ipv home button.

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
  • Laatst online: 17-09 19:09

Ja, heb ik ook last van! Ik gebruikk ook de GO Launcher en Locker en krijg het idee dat het daar mss ook mee te maken heeft, gebruik jij dat toevallig ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Stomme vraag: op sommige internetpagina's kun je dingen openen door er dubbel op te klikken. Bijvoorbeeld in een webmail. Echter als ik dubbelklik zoomt de telefoon in... Hoe kun je wel dubbelklikken en je mail openen, ipv in te zoomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 13:11

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

zunrob schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:23:
Stomme vraag: op sommige internetpagina's kun je dingen openen door er dubbel op te klikken. Bijvoorbeeld in een webmail. Echter als ik dubbelklik zoomt de telefoon in... Hoe kun je wel dubbelklikken en je mail openen, ipv in te zoomen?
Wanneer moet op je een telefoon dan dubbelklikken? Alles is 1 aanraak voldoende toch? Dubbel tikken is inderdaad zoomen...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:55
Cybpraetorian schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:40:
Wanneer moet op je een telefoon dan dubbelklikken?
Dat zegt'ie: Op een website die dat vraagt. Ik ken er ook zat waar je moet dubbelklikken, net als in een programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Raymond schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:59:
[...]

Dat zegt'ie: Op een website die dat vraagt. Ik ken er ook zat waar je moet dubbelklikken, net als in een programma.
Inderdaad, dat is mijn antwoord. Bijvoorbeeld webmail, waar ik moet dubbelklikken om een email te openen... Iemand een oplossing?

[ Voor 3% gewijzigd door zunrob op 20-02-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Vanochtend toen ik wakker werd was mijn S3 vastgelopen. Reset en hij deed het weer, kort daarna liep hij weer vast. Nu net reageerde hij weer niet, en weer een reset.

Voorteken van doodgaan misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Pff klinkt allemaal niet best eigenlijk met die verhalen over de SIII en sudden death symptomen etc.

Mijn vriendin krijgt volgende week dr SIII (verlenging)

Hoe zit het bij de "nieuwe" lading SIII's ? Dus als je nu een nieuwe SIII zou ontvangen, hebben die geen problemen o.i.d.?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Net weer 2x vastloper. Wordt super vervelend nu. Is er iets tegen te doen?

Edith en bij openen topic weer...

[ Voor 20% gewijzigd door Snippertje op 20-02-2013 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 11:17

nielsvv

100% Afol

Vis schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 16:43:
Pff klinkt allemaal niet best eigenlijk met die verhalen over de SIII en sudden death symptomen etc.

Mijn vriendin krijgt volgende week dr SIII (verlenging)

Hoe zit het bij de "nieuwe" lading SIII's ? Dus als je nu een nieuwe SIII zou ontvangen, hebben die geen problemen o.i.d.?
Volgens hetgeen ik gelezen heb op xda zou sudden death verholpen zijn door de laatste update (xella). Althans er zijn geen gevallen meer gemeld op xda welke deze update hebben. 100% zeker is men nog niet maar ziet er in hun ogen veel belovend uit.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 18:22

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Snippertje schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 18:21:
Net weer 2x vastloper. Wordt super vervelend nu. Is er iets tegen te doen?

Edith en bij openen topic weer...
Misschien een factory reset uitvoeren en even weer kaal beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• advena
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-10 15:33
Voor de personen met schermproblemen... Als je een reparatie wil.

GA NAAR EEN KPN BUSINESS CENTER
Deze zijn in mijn geval VEE goedkoper geweest dan andere service punten!

Ergens een stuk eerder staat al een post van mij hierover.
Het is zeker de moeite waard om misschien iets verder te reizen voor dat geld!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Vraagje over de S3 mini: (topic S3 mini heeft niet zoveel bekijk dat dit topic)

Kan het geluid voor het unlocken beginscherm gewijzigd worden?

[ Voor 10% gewijzigd door TFZ61 op 21-02-2013 00:17 ]

• RiesB71
Zojuist weer 2x gehad dat m'n S3 niet aanging, scherm gaar niet meer aan, alleen als ik de power on/off knop lange tijd ingedrukt houd reageert ie (herstart). Lijkt wel het meest te gebeuren als ie net van de lader afkomt.

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

RiesB71 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:01:
Zojuist weer 2x gehad dat m'n S3 niet aanging, scherm gaar niet meer aan, alleen als ik de power on/off knop lange tijd ingedrukt houd reageert ie (herstart). Lijkt wel het meest te gebeuren als ie net van de lader afkomt.
Hier net ook weer. Gisteren al 5x en nu weer... Heb de laatste update en geen root of custom rom. Erg irritant.

• RiesB71
Snippertje schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:34:
[...]

Hier net ook weer. Gisteren al 5x en nu weer... Heb de laatste update en geen root of custom rom. Erg irritant.
Gebruik je toevallig ook GO Launcher en/of Locker?

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

RiesB71 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:35:
[...]

Gebruik je toevallig ook GO Launcher en/of Locker?
Eerst wel, maar die heb ik tijdje terug al verwijderd. Het is eigenlijk sinds ik de cache een keer gewipet heb. Nu net weer een vastloper... Erg irritant en ga hem van het weekend maar eens volledig resetten denk ik.

• RiesB71
Snippertje schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:31:
[...]

Eerst wel, maar die heb ik tijdje terug al verwijderd. Het is eigenlijk sinds ik de cache een keer gewipet heb. Nu net weer een vastloper... Erg irritant en ga hem van het weekend maar eens volledig resetten denk ik.
Ok, hoor graag de resultaten.

• Koldur
Soms wil een volledige flash van de ROM het probleem oplossen. Als je dit wil doen moet je wel ODIN gebruiken en als je stock ROM wil blijven de juiste ROM qua lokalisatie uitkiezen op:
http://www.sammobile.com/firmwares/#firmware

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ja ik flash altijd met odin. Laatste update ook zo gedaan. Nu al 4uur geen vastloper gehad, is ook erg random wanneer het gebeurt.

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:39
Goed gevonden maar compleet offtopic, dus weg.

[ Voor 82% gewijzigd door janvanduschoten op 21-02-2013 14:37 ]

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Snippertje schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 13:50:
Ja ik flash altijd met odin. Laatste update ook zo gedaan. Nu al 4uur geen vastloper gehad, is ook erg random wanneer het gebeurd.
vanmorgen ook I9300XXEMB2 geïnstalleerd..

functioneert prima met 175 apps en andere launcher..

root-toegang weer er vanaf gehaald.. zag de toegevoegde waarde voor deze ROM toch niet en Ziggo TV werkt alleen zonder root-toegang..

MB2 lijkt een officiële (ook) Benelux-update te zijn..
Pagina: 1 ... 98 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.