Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuitarJJ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-05-2023
Heeft de LLA-update het probleem met de locatieservices (i.c.m. wifi) (NetwerkLocationLocator) ook opgelost?

Ik heb zelf het gevoel van wel. Mijn batterij lijkt veel langer mee te gaan en bij de Partial Wakelocks (in BBS) staat de NetwerkLocationLocator ergens onderaan! :)

https://www.booksformanagers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
er is een kleine stabiliteitsupdate voor de s3 ,maar ik woon in belgie en heb nog niets ontvangen niet met kies en OTA

iemand uit belgie wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:58
Hier (KPN S3) net ook een update via (het gehate) KIES:
PDA:LLA / PHONE:LL1 / CSC:LL2 (PHN)

Baseband version
I9300CEELL1

Kernel
3.0.31-742798
se.infra@SEP-1111 #1

Build number:
JZO54K.I9300XXELLA

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
d1zzje schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:16:
Waarom duurt het zolang voordat me batterij opgeladen is want nu ben ik een paar uur aan het laden?
had ik ook, had hiervoor een galaxy s2, die laadde ik via het toetsenboard op ( heeft usb aansluiting) maar mijn S3 ging rap langzamer.
Echter als ik hem op een usb 2.0 aansloot ( achterop de computer) gaat ie sneller opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korntrae
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Voor de Belgen onder de gebruikers van deze mega pheun... de update die onlangs verspreid werd had al die patch...
je kan checken of je baseband versie I9300XXELLA is...
Soms komt het voordeliger uit als je wat langer moet wachten op een update :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:33

Snippertje

Light up your life

Ik heb de pools 4.1.2 er destijds opgezet. Nu schijnt er dus een nieuwe update te zijn, die ik er via kies op moet zetten. Alleen kies geeft aan dat mijn apparaat geen updates via Kies ondersteunt. Wat opzich logisch is, omdat er een pools firmware op staat.

Alleen ik zou toch graag de update willen, maar volgens mij is deze er niet via Odin op te zetten of wel?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Snippertje schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:10:
Ik heb de pools 4.1.2 er destijds opgezet. Nu schijnt er dus een nieuwe update te zijn, die ik er via kies op moet zetten. Alleen kies geeft aan dat mijn apparaat geen updates via Kies ondersteunt. Wat opzich logisch is, omdat er een pools firmware op staat.

Alleen ik zou toch graag de update willen, maar volgens mij is deze er niet via Odin op te zetten of wel?
Ja hoor geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:58
Snippertje schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:10:

Zeker wel. Even de laatste firmware van http://www.sammobile.com/firmware/ downloaden en vervolgens flashen met Odin.

http://www.sammobile.com/firmware/?page=8&view=11190

PDA: I9300XXELLA
CSC: I9300PHNELL2
Version: 4.1.2
Date: 2013-01-16
Regions: Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Spain, United Kingdom

[ Voor 60% gewijzigd door d3vlin op 01-02-2013 14:25 ]

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
vraagje, is de samsung galaxy nou echt zo krasgevaarlijk dat zelfs mijn kat een kras erin kan zetten?
want ik had 2 dagen terug deze samsung gekocht, volledig krasvrij, en een dag later zit er een krasje van een cm in :( en dan stond ie alleen maar op te laden naast de computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:20

knakworst

Get more sats!

Het scherm is zeer krasbestendig, het beste gorilla glass wat er te krijgen is, maar zeker niet immuun voor krassen. Ongeknipte kattennagels kunnen mijn bankstel ook vernielen, dus een krasje op een mobiel veroorzaken zou ik niet uitsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:29:
Het scherm is zeer krasbestendig, het beste gorilla glass wat er te krijgen is, maar zeker niet immuun voor krassen. Ongeknipte kattennagels kunnen mijn bankstel ook vernielen, dus een krasje op een mobiel veroorzaken zou ik niet uitsluiten.
Ik wel, een kattennagel mag dan jouw bankstel en onze huid flink kunnen beschadigen, maar een kras in gorilla glass maken gaat niet lukken, daarvoor is die nagel veel te zacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:41:
[...]

Ik wel, een kattennagel mag dan jouw bankstel en onze huid flink kunnen beschadigen, maar een kras in gorilla glass maken gaat niet lukken, daarvoor is die nagel veel te zacht.
en als je hard genoeg gooit met de kat?

missien een zandkorreltje over het scherm geveegd ofzo?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
lijkt mij onwaarschijnlijk, had de telefoon even een uurtje meegenomen naar een medische keuring en hem in mij trui gedaan. daar wachten tot ik geroepen werd ontdekte ik het krasje.
En twijfelde eerst of het er al opzat toen ik hem kocht via marktplaats. maar daar kon ik geen enkele kras ontdekken. nu thuis ( ook met verminderd omgevingslicht ) zie ik hem duidelijk als het scherm op zwart staat.
Wijs toch met een beschuldigd vinger naar me kat, heeft ie bij mijn psp vita ook geflikt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-10 10:09
Zandkorrels of andere harde partikels kunnen zeker krassen veroorzaken. Zelfs met iets heel zachts met relatief weinig kracht kun je krasjes maken.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:35

jerry_a

doei

GuitarJJ schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:47:
Heeft de LLA-update het probleem met de locatieservices (i.c.m. wifi) (NetwerkLocationLocator) ook opgelost?

Ik heb zelf het gevoel van wel. Mijn batterij lijkt veel langer mee te gaan en bij de Partial Wakelocks (in BBS) staat de NetwerkLocationLocator ergens onderaan! :)
Nou, bij mij nog steeds bovenaan als ik het aanzet.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:19
Sinds de laaste update van de week, gaat de accu zeer snel leeg. Ik heb het toestel naar fabrieksinstellingen gezet en data gewiped. Hielp niets. Batterij er al een paar minuten uit gehad, maar het heeft allemaal niets geholpen. Ik had het nooit moeten doen. De vorige versie deed ik rond de 3 dagen met de telefoon en als ik nu 1 dag haal, mag ik heel blij zijn. Stabiliteit problemen oplossen noemen ze dat, nou niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
Hier ook melding van kies over update, gaat over LL4 naar LLA update.

Mijn S3 werkt momenteel uitstekend eigenlijk. 2,5-3 dagen op accu, geen gezeur meer met NetworkLocationLocator waar ik last van had.
Ik denk dat ik maar even wat ervaringen ga afwachten voordat ik hem bijwerk...

Als er mensen zijn die deze update al gedaan hebben dan lees ik uiteraard graag de ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:30
Ik had voor deze update last van de netwerlocator en nu nog steeds. Moest ervoor iedere dag opladen nu nog steeds. Bij mij is er vrij weinig veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
sslojko schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 08:00:
Ik had voor deze update last van de netwerlocator en nu nog steeds. Moest ervoor iedere dag opladen nu nog steeds. Bij mij is er vrij weinig veranderd.
instellingen van maps nagekeken? en Google nu uitstaan? lost heel veel locatie problemen op

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

reyals schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 09:39:
[...]

instellingen van maps nagekeken? en Google nu uitstaan? lost heel veel locatie problemen op
En bij lokatieservices draadloze netwerken uitzetten uiteraard.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:30
reyals schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 09:39:
[...]

Google nu heb ik uitstaan. Weet niet zo goed wat ik mij maps nog aan moet passen. Heb de netwerlocator ook uitstaan. Tis niet dat ik klaag hoor vind het niet erg
Haal 1 dag gewoon goed. Maar 2 zit er niet in
Wat zou ik nog bij de instellingen van maps kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
@sslojko
Heb je al eens geprobeerd om Maps bij applicatiebeheer uit te schakelen?
Je moet dan eerst de updates ervan verwijderen, daarna kun je hem uitschakelen.

Dan de cache wipe doen en Maps opnieuw installeren.
Let wel dat dan overal weer vinkjes aanstaan m.b.t. locatieservices in sommige apps zoals Google+ enzo.
wie weet helpt het.

Uiteindelijk is na de Firmware-update het probleem weggegaan bij mij maar daarvoor had ik bovenstaande wel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazzzx
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:48
Mijn s3 is nogal sloom als ik zwaardere spellen speel zoals modern combat 4 of need for speed.
Ook als ik hem een tijdje niet gebruik en ik ga bijv naar de vamera doet hij raar..
De standaard widgets zoals de dubbele klok of de widget voor het uitzetten van alle geluiden doen ook raar... wat moet ik doen en is dit normaal?
Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 12:21
gijsvogel schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 01:00:
Hier ook melding van kies over update, gaat over LL4 naar LLA update.

Mijn S3 werkt momenteel uitstekend eigenlijk. 2,5-3 dagen op accu, geen gezeur meer met NetworkLocationLocator waar ik last van had.
Ik denk dat ik maar even wat ervaringen ga afwachten voordat ik hem bijwerk...

Als er mensen zijn die deze update al gedaan hebben dan lees ik uiteraard graag de ervaringen!
Zo zat ik net als jouw in dubio.
Begin deze week heb ik de update geinstalleerd. Ik merk weinig aan wijzingen in apps en instellingen of zo, maar de accu doet het nu nóg 25% langer. Ben heel blij met de update.
Dus ik zeg: Doen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje.

Hiervoor had ik een witte s3 ( 1 van de eerste)
en als ik een whatsappje binnen kreeg dan ging de led indicator op WIT.

En nu heb ik een titanium s3, en nu wordt het telkens blauw.. terwijl hij in whatsapp op wit staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:38
Ik werk al jaren met een blackberry (9780, zonder touch), en heb derhalve geen échte smartphoneervaring. Nu sta ik op het punt eentje te kopen en neig erg naar een Android device zoals de SGS3. Echter, deze telefoon is inmiddels 8 maanden oud en ik vraag mij af of het verstandiger is om op de nieuwe generatie te wachten. Echter, qua prijs is de SGS3 relatief aan die nieuwe generatie goedkoper en ik wil zowiezo maar 1 jaar abonnement.

Wie kan mij adviseren of het loont om toch nog die 3/4 maanden te wachten dan wel dat de SGS3 een prima telefoon blijft voor het komende jaar en dus de moeite waard is. Ik kom er zelf na talloze vergelijkingen (maar zoals gezegd gebrek aan eigen ervaringen) niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:29

Steeffoon

Smartphone-nerd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 16:21:
ff een vraagje.

Hiervoor had ik een witte s3 ( 1 van de eerste)
en als ik een whatsappje binnen kreeg dan ging de led indicator op WIT.

En nu heb ik een titanium s3, en nu wordt het telkens blauw.. terwijl hij in whatsapp op wit staat
Heeft het misschien te maken met groepsberichten/individuele gesprekken? Misschien dat er daar nog eentje op blauw staat?

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee staat allemaal op wit, en ik lees net dat er maar 4 kleuren zijn?
of hebben ze dit veranderd in de nieuwere s3's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 16:41:
nee staat allemaal op wit, en ik lees net dat er maar 4 kleuren zijn?
of hebben ze dit veranderd in de nieuwere s3's?
4 maar? Ik kan er 7 selecteren:o dat is apart.

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaa, heb jij nog een één van de eerste modellen?
bij whatsapp kan ik ook meer dan 4 selecteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Hier ook gewoon 7 kleuren in whatsapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in whatsapp ja.. ik ook!
maar als ik wit select wordt het het gewoon blauw...
misschien dat iemand anders hier wel iets over weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik had mijn Galaxy S3 vanaf de eerste dag, toen de Pebble Blue uitkwam, die was namelijk paar weken later dan de witte. Toen kreeg ik via via te horen dat er een paar binnen waren gekomen in Nunspeet, toen diezelfde dag gelijk 3 uur heen, 3 uur terug wezen treinen om 'm op te halen. Dus ik denk wel dat ik een van de eerste heb:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorisM
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-01 13:28
Download gewoon Lightflow, kost wat maar werkt dan ook erg goed. Of je download hem via torrents. Of je zet er CM10(.1) op waarmee je dat in de standaard instellingen kan doen. Zijn genoeg alternatieve voor andere kleurtjes. Niet alleen whatsapp. Alle notificatie apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazzzx
Mijn s3 is nogal sloom als ik zwaardere spellen speel zoals modern combat 4 of need for speed.
Ook als ik hem een tijdje niet gebruik en ik ga bijv naar de camera doet hij raar..
De standaard widgets zoals de dubbele klok of de widget voor het uitzetten van alle geluiden doen ook raar... wat moet ik doen en is dit normaal?
Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorisM
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-01 13:28
Zou kunnen dat je geheugen bomvol zit, dat legen helpt meestal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Aloysxda schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 14:17:
[...]

Zo zat ik net als jouw in dubio.
Begin deze week heb ik de update geinstalleerd. Ik merk weinig aan wijzingen in apps en instellingen of zo, maar de accu doet het nu nóg 25% langer. Ben heel blij met de update.
Dus ik zeg: Doen :Y
Oké, thanks voor je reactie, dan knal ik m er ook maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazzzx
YorisM schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 19:50:
Zou kunnen dat je geheugen bomvol zit, dat legen helpt meestal wel.
Nee dit is het niet hij is net nieuw en erbstaat niet veel op... heb redelijk veel geheugen over. Toch bedankt
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
Lazzzx schreef op zondag 03 februari 2013 @ 10:50:
[...]

Nee dit is het niet hij is net nieuw en erbstaat niet veel op... heb redelijk veel geheugen over. Toch bedankt
:)
Hij bedoelt je RAM geheugen, druk op je home knop, druk dan lang op je home knop en delete alles uit je RAM. Als dat het niet oplost dan ligt het er echt niet aan ;)

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
laat maar, antwoord hierboven al gegeven

[ Voor 87% gewijzigd door gijsvogel op 03-02-2013 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:33
Ik heb de laatste tijd met mijn S3 (naast de ontstane traagheid en lagere batterijduur), dat deze soms niet meer uit stand by wil komen. Wat ik ook doe, het scherm blijft zwart. Ik moet dan de batterij eruit halen en opnieuw erin doen.

Weet iemand waardoor dit kan komen? Ik voer liever geen hard reset uit op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
ik zou een goede back-up maken en het ding resetten. zou ook nog kunnen zijn dat je s3 en geval sds gaat worden binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 12:42
Lazzzx schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 18:55:
Ook als ik hem een tijdje niet gebruik en ik ga bijv naar de camera doet hij raar..
Alvast dank.
heb je spaarstand aan 8)7 daardoor kan je telefoon geen zware games meer trekken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:32
timmert26 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 14:45:
[...]

heb je spaarstand aan 8)7 daardoor kan je telefoon geen zware games meer trekken :D
Dat is niet waar. Hij blijft wat langer op minder snelheid draaien maar als het nodig is gaat jij alsnog voluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 12:42
418O2 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:17:
[...]

Dat is niet waar. Hij blijft wat langer op minder snelheid draaien maar als het nodig is gaat jij alsnog voluit
hmm ik had altijd met spaarstand bij NFS dat die bleef schokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-09 15:35
Sinds de laatste update van vorige week (I9300XXELLA) bleef hij iedere keer hangen bij gebruik van Facebook. Het enige dat hielp was het indrukken van de aan/uit knop voor een aantal seconden. Hij reboot dan. Nu dus Friendcaster erop ipv Facebook. Alleen nu blijft hij nog regelmatig hangen (scherm wil niet aan). Ook weer die knop een tijdje indrukken en dan rebooten. Ook komt het voor dat hij vanzelf opeens opnieuw opstart. Heb hem al een keer compleet gereset (standaard instellingen...) maar ook dat bied geen oplossing. Ligt het nu aan die laatste update of moet ik hem laten repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japaveh
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:08

japaveh

Jield BV

Ik heb sinds ongeveer 2 weken last van random vastlopers/freezes. Ook op androidcentral melden mensen dezelfde problemen. Alleen het lang indrukken van de powerknop werkt, doordat de telefoon dan opnieuw opstart. Soms kwam de telefoon na 20 minuten vanzelf weer beschikbaar of was er een spontane reboot.

Vandaag zag ik dat Samsung een OTA upgrade had klaargezet van ongeveer 8MB voor verbeterde stabiliteit. Deze heb ik laten installeren maar nu zit de telefoon in een installatie-loop. De Android installer doorloopt de installatie tot 100% en het Galaxy SIII logo verschijnt waarna de installatie opnieuw begint.

Ik kan niet in de factory reset (volume up + home + power) komen maar wel in het Odin mode (volume down + power + reset) maar die blijft hangen op 'downloading'

Iemand een idee wat te doen, anders ga ik morgen naar de Phonehouse. De telefoon is van Vodafone en niet geroot

Solo Database: Online electronic logbook and database system for research applications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Je kan dan het beste de volledige update downloaden en via Odin flashen, dit zullen ze bij het service center uiteindelijk ook doen en dan ben je hem niet twee tot drie weken kwijt.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazzzx
Koldur schreef op zondag 03 februari 2013 @ 10:56:
[...]

Hij bedoelt je RAM geheugen, druk op je home knop, druk dan lang op je home knop en delete alles uit je RAM. Als dat het niet oplost dan ligt het er echt niet aan ;)
Ooh zo... ik delete regelmatig alles uit mn ram maar hij blijft sloom... toch bedankt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazzzx
timmert26 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 14:45:
[...]

Haha nee die heb ik bijna nooit aan staan alleen als mn batterij bijna leeg is.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japaveh

japaveh

Jield BV

Koldur schreef op zondag 03 februari 2013 @ 19:54:
Je kan dan het beste de volledige update downloaden en via Odin flashen, dit zullen ze bij het service center uiteindelijk ook doen en dan ben je hem niet twee tot drie weken kwijt.
Op zich ben ik daar niet tegen, maar verlies ik dan niet de garantie? Ik heb geen zin in gedoe, maar uiteraard ook gen zin on de telefoon 3 weken te missen.

Solo Database: Online electronic logbook and database system for research applications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Flashen met officiele FW mag je garantie niet in het geding brengen, maar ik weet dit niet 100% zeker want ik heb begrepen dat er iets over geregistreerd kan worden in de laatste update ivm met bootloader update. Weet het niet zeker, maar wilde het wel even volledig vertellen. Wel weet ik dat nog nooit iemand zijn/haar garantie isvervallen door flashen op welke manier dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japaveh

japaveh

Jield BV

Koldur schreef op zondag 03 februari 2013 @ 20:18:
Flashen met officiele FW mag je garantie niet in het geding brengen, maar ik weet dit niet 100% zeker want ik heb begrepen dat er iets over geregistreerd kan worden in de laatste update ivm met bootloader update. Weet het niet zeker, maar wilde het wel even volledig vertellen. Wel weet ik dat nog nooit iemand zijn/haar garantie isvervallen door flashen op welke manier dan ook.
Ok, tnx voor de update. Nu nog zoeken naar de juiste firmware zodat ook die sudden death problemen opgelost zijn. Ik ga wel gewoon een stock rom installeren, maar daar is ook al veel keuze ;). Als iemand nog tips heeft dan hou ik me aanbevolen, maar hier staat al nuttige info over de juiste kernels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:51:
[...]

Ik had het een paar weken terug.
Langs gegaan bij kpn buissnis center in alkmaar, en ze hebben het daar direct vervangen.
Kon er dus op wachten.
Bij komend voordeel, ik had 1 klein krasje in mijn scherm en deze is nu ook weer verdwenen.

Ik dacht eigenlijk dat ze alleen de grijze rand zouden vervangen maar kennelijk doen ze meer.
Super tip!

Mijn S3 had twee haarscheurtjes aan de zijkant.. wel helemaal door, maar voor het gebruik niet echt hinderlijk..

Na een eerdere reparatie -en toen drie weken weg- wilde ik wachten tot een nieuw toestel uit zou komen (M7/S4) en deze kopen en daarna de S3 meteen in reparatie geven (wel nog net voor het einde van de garantie-termijn)..

Maar inderdaad.. na bellen met het Samsung service-center (KPN Business Center (te Nuth)), werd ik teruggebeld dat de onderdelen binnen waren voor herstel.. op de reparatie kon inderdaad gewacht worden..

Binnen drie kwartier tv kijken met koffie stond ik weer buiten met een veel strakkere S3.. bij de laatste reparatie leek het scherm niet goed erop te zijn gezet.. dat ziet er nu veel beter uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Laatst online: 23-09 14:23
Ik heb nu ook twee weken een S3, nu werkt echter de reislader niet meer. De USB kabel is niet stuk, het probleem zit em echt in de lader zelf. Wat raden jullie aan: direct Samsung contacteren hiervoor of via de verkoper (amazon.de) gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
gerre22 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 09:36:
Ik heb nu ook twee weken een S3, nu werkt echter de reislader niet meer. De USB kabel is niet stuk, het probleem zit em echt in de lader zelf. Wat raden jullie aan: direct Samsung contacteren hiervoor of via de verkoper (amazon.de) gaan?
Heb zelf al drie originele Samsung-laders gehad sinds de aanschaf van de S3.. (juni 2012)..

Heb nu een dubbele universele lader van 5 euri, die met één in plaats van twee kabels (voor het opladen van twee toestellen) bijna dubbel zo snel laadt..

Het toestel lijkt ook beter geladen.. en gaat dus langer mee dan met de Samsung-lader na één keer laden (zonder wijzigingen in apps of online-instellingen)..

Zelfs met mijn oude htc-lader ben ik beter uit dan met de originele Samsung-lader.. hier is kennelijk niet op kwaliteit ingezet..

Over het toestel heb ik nog steeds geen klagen; ondanks reparatie zou ik weer gekocht hebben..

Voor de aangekocht zaken misschien ook direct naar een Samsung service-center gaan (KPN Business Center)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
_Nick__ schreef op maandag 04 februari 2013 @ 09:55:
[...]

Heb zelf al drie originele Samsung-laders gehad sinds de aanschaf van de S3.. (juni 2012)..

Heb nu een dubbele universele lader van 5 euri, die met één in plaats van twee kabels (voor het opladen van twee toestellen) bijna dubbel zo snel laadt..

Het toestel lijkt ook beter geladen.. en gaat dus langer mee dan met de Samsung-lader na één keer laden (zonder wijzigingen in apps of online-instellingen)..

Zelfs met mijn oude htc-lader ben ik beter uit dan met de originele Samsung-lader.. hier is kennelijk niet op kwaliteit ingezet..

Over het toestel heb ik nog steeds geen klagen; ondanks reparatie zou ik weer gekocht hebben..

Voor de aangekocht zaken misschien ook direct naar een Samsung service-center gaan (KPN Business Center)..
Ah, ok. Bedankt voor de tip! Dan gebruik ik gewoon mijn nexus 7 lader, die heeft wel een ietwat hoger amperage. Een KPN Business Center bezoeken ligt wat moeilijker aangezien ik Belg ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

gerre22 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:51:
[...]

Ah, ok. Bedankt voor de tip! Dan gebruik ik gewoon mijn nexus 7 lader, die heeft wel een ietwat hoger amperage. Een KPN Business Center bezoeken ligt wat moeilijker aangezien ik Belg ben...
Hint, misschien hebben ze in Belgie ook wel service centers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerre22 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:51:
[...]
"Samsung service-centers" zitten ook in Belgie hoor :)
http://www.samsung.com/be....do?page=SERVICE.LOCATION

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B
  • Laatst online: 03-10 10:09

E-B

Gisteren Google Now (Nu) uitgezet. Waar ik voorgaande periode nét een dag haalde heb ik, na een half uur telefoneren en 5 uur uptime, nog 83% capaciteit over. Het lijkt zeker een stuk minder snel te gaan.

Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
Dank voor de hint, had deze al gevonden. Echter ik ken de winkel in kwestie die hier in limburg wordt aangegeven als service center, laten we zeggen: liever niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

gerre22 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 12:00:
[...]

Dank voor de hint, had deze al gevonden. Echter ik ken de winkel in kwestie die hier in limburg wordt aangegeven als service center, laten we zeggen: liever niet. :)
Anders schiet je ff de grens over, naar Maastricht?

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi_4
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:22

Remi_4

remi4x@gmail.com

Zeker wel. Even de laatste firmware van http://www.sammobile.com/firmware/ downloaden en vervolgens flashen met Odin.

http://www.sammobile.com/firmware/?page=8&view=11190

PDA: I9300XXELLA
CSC: I9300PHNELL2
Version: 4.1.2
Date: 2013-01-16
Regions: Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Spain, United Kingdom
[/quote]

Hoe weet je welke firmware je nodig hebt, volgens Kies en de telefoon is er nog geen nieuwe voor mij.
er staat op 4.1.1 (I9300XXDLID)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruiken jullie je s3 kaal, met screenprotector of met case en screenprotector? Ik denk er namelijk aan om een nieuwe achterkant te kopen, maar ben bang mn kapot zal zijn moest hij eens vallen. Heb hem nu sinds eind september en hij is nog maar 1 keer gevallen doordat hij uit mijn zak schoof. Toen viel ie recht op het scherm, maar gelukkig bleef mn officiële flipcase dicht en is er niets aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
hier met een sgp screenprotector en otterbox commuter case. al eens laten vallen van een paar meter hoog, geen schrammetje te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:40

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik heb geen protectors etc. eromheen. Vind het wel prima zo. Alleen de achterkant raakt dan een klein beetje bekrast (als je erop let).

Trouwens, ben ik de enige bij wie 3G zo ontzettend veel stroom gebruikt?
Wifi/3G uit = 1% accu per 2 uur
Wifi aan (3G zet hij dan zelf uit) = 1% per uur
3G aan (wifi uit) = 2% per uur

Ik zit zowat naast de 3G-mast met -60 dBm ontvangst.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Zijn er mensen met een witte (denk dat het bij de blauwe nl niet goed te zien is) S3 die op de achterkant tussen de letters "Samsung" wat groenig zien? Ik krijg het niet weggepoetst en voorzichtig met iets plastics/houtje wegschrapen heeft ook weinig succes. Geen idee wat het is??? Ik maak m'n toestel regelmatig ff schoon en verder zit hij ook vaak in een hoesje dus vuil lijkt me sterk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

peakaboo schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:22:
Zijn er mensen met een witte (denk dat het bij de blauwe nl niet goed te zien is) S3 die op de achterkant tussen de letters "Samsung" wat groenig zien? Ik krijg het niet weggepoetst en voorzichtig met iets plastics/houtje wegschrapen heeft ook weinig succes. Geen idee wat het is??? Ik maak m'n toestel regelmatig ff schoon en verder zit hij ook vaak in een hoesje dus vuil lijkt me sterk...
Wat voor kleur hoesje?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 11:17

nielsvv

100% Afol

Wil graag grote bestanden (+4gb) downloaden naar mijn micro sd kaart. Nu kan android niet overweg met ntfs. Kan ik mijn sd kaart formateren na bv exfat? Wil graag full hd films kunnen downloaden en afspelen via een mhl kabel op mijn tv.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Silicon case, wit/doorzichtig:

Afbeeldingslocatie: http://www.gocaso.com/images/product/Pure_Silicone_Case_for_Samsung_Galaxy_S3_i9300_-_White_5436o1ano2732v2yoo7v9121230181nn.png
Let niet op het plaatje, de telefoon die je lijkt te zien is een kartonnetje, vandaar de rare pasvorm.

[ Voor 15% gewijzigd door peakaboo op 04-02-2013 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acrylez
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-09-2020
peakaboo schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:22:
Ik heb precies het zelfde probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Acrylez schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:17:
[...]

Ik heb precies het zelfde probleem...
Aha kijk, want als er meerdere mensen zijn met deze verschijnselen dan vind ik het een poging waard om er mee naar de winkel te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acrylez
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-09-2020
peakaboo schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:25:
[...]

Aha kijk, want als er meerdere mensen zijn met deze verschijnselen dan vind ik het een poging waard om er mee naar de winkel te gaan.
ik heb gewoon letterlijk een groene rand om de letters heen, maar heb er ook nooit een hoesje of iets om heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Sinds de update blijft de media downloadservice ook bij mij de batterij leegtrekken. Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
zunrob schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:41:
Sinds de update blijft de media downloadservice ook bij mij de batterij leegtrekken. Iemand een oplossing hiervoor?
Kijken of bij de gmail-account(s) foto's syncen aanstaat (Picasa/Google+).. en zo ja, uitzetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
_Nick__ schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:59:
[...]

Kijken of bij de gmail-account(s) foto's syncen aanstaat (Picasa/Google+).. en zo ja, uitzetten..
Dat staat uit (was voor de update ook al zo). Verder heb ik niks nieuws geïnstalleerd. Het begon meteen na de update, echter nu na twee laadcycli komt ie nog steeds voor...
Edit: Ik wou bij Dropbox de automatic upload aanzetten, maar volgens mij heb ik hem juist uitgezet. Nu is het proces in ieder geval weg. Zou het kunnen dat doordat het automatische uploaden van de foto's al aanstond dit zorgde voor dat proces?

[ Voor 23% gewijzigd door zunrob op 05-02-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
zunrob schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 14:21:
[...]

Dat staat uit (was voor de update ook al zo). Verder heb ik niks nieuws geïnstalleerd. Het begon meteen na de update, echter nu na twee laadcycli komt ie nog steeds voor...
Edit: Ik wou bij Dropbox de automatic upload aanzetten, maar volgens mij heb ik hem juist uitgezet. Nu is het proces in ieder geval weg. Zou het kunnen dat doordat het automatische uploaden van de foto's al aanstond dit zorgde voor dat proces?
Zou goed kunnen..

Sinds laatste GMaps-update staat locatie-geschiedenis ook standaard aan en dit slurpt ook wat weg.. (zelfde als Google Now, maar dan erger ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• advena
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-10 15:33
Ik had een tijdje geleden het idee dat mijn batterij flink achteruit ging.
Zelf een aantal processen gestopt, maar volgens mij is dat niet zo'n goed idee geweest.

Mijn telefoonstatus is gewijzigd... En nu kan ik dus geen updates meer OTA ontvangen...

Iemand een idee hoe dit op te lossen? Natuurlijk kan ik de nieuwste firmware flashen via Odin...
Maar aangezien het gekomen is door alleen met de telefoon te spelen hoop ik het ook op deze manier weer op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

advena schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 16:57:
Ik had een tijdje geleden het idee dat mijn batterij flink achteruit ging.
Zelf een aantal processen gestopt, maar volgens mij is dat niet zo'n goed idee geweest.

Mijn telefoonstatus is gewijzigd... En nu kan ik dus geen updates meer OTA ontvangen...

Iemand een idee hoe dit op te lossen? Natuurlijk kan ik de nieuwste firmware flashen via Odin...
Maar aangezien het gekomen is door alleen met de telefoon te spelen hoop ik het ook op deze manier weer op te lossen.
Volgens mij is dan het simpelste een factory-reset te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Acrylez schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:30:
[...]

ik heb gewoon letterlijk een groene rand om de letters heen, maar heb er ook nooit een hoesje of iets om heen.
Ja precies dat heb ik dus ook! Zijn er meer mensen die dit even willen checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tapet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-08 15:48
peakaboo schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:06:
[...]
Ja precies dat heb ik dus ook! Zijn er meer mensen die dit even willen checken?
Op jouw verzoek even gekeken bij mijn witte S3; niets te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Bij mijn vorige achterkantje had ik dat ook met die letters en ook een rare barst achtige vlek. Dit achterkantje hebben ze vervangen toen ik bij het service center was en het nieuwe achterkantje ziet er ook anders uit, de letters liggen er een stuk dieper in dan bij mijn vorige. Is dus zeker een garantie geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Koldur schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 19:03:
Bij mijn vorige achterkantje had ik dat ook met die letters en ook een rare barst achtige vlek. Dit achterkantje hebben ze vervangen toen ik bij het service center was en het nieuwe achterkantje ziet er ook anders uit, de letters liggen er een stuk dieper in dan bij mijn vorige. Is dus zeker een garantie geval.
Ah oke bedankt voor de tip! Dan ga ik er gewoon mee langs de Vodafone winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 13:36
Ary schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 14:58:
Ik mis de komma-knop op mn keyboard wel heel erg zeg. Jullie niet?
Die miste ik dus ook erg, meteen een ander keyboard geinstalleerd. Heb nu GO keyboard, maar die is me eigenlijk iets te flashy... nog tips behalve Swype?

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-10 10:09
nielsvv schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:30:
Wil graag grote bestanden (+4gb) downloaden naar mijn micro sd kaart. Nu kan android niet overweg met ntfs. Kan ik mijn sd kaart formateren na bv exfat? Wil graag full hd films kunnen downloaden en afspelen via een mhl kabel op mijn tv.
Kan, heb ik ook gedaan. Werkt ook bij Omega V34 custom rom.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv

nielsvv

100% Afol

Nas T schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:43:
[...]

Kan, heb ik ook gedaan. Werkt ook bij Omega V34 custom rom.
Heb inmiddels de gok gewaagd en de kaart geformatteerd naar exfat. Enkele +4gb bestanden opgezet en de s3 kan hier goed mee overweg. Echter bittorrent wil nog steeds geen bestanden groter dan 4gb downloaden naar deze sd kaart (file exceeds filesystem size limit).

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
S0epkip schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:29:
[...]

Die miste ik dus ook erg, meteen een ander keyboard geinstalleerd. Heb nu GO keyboard, maar die is me eigenlijk iets te flashy... nog tips behalve Swype?
Ik heb het samsungkeyboard met . en ,. Als je voicecommand uitzet en 1x de settingsknop ingedrukt houdt en dan de komma selecteert, dan blijft die daar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
De keyboardtip werkt inderdaad, bedankt. Wel mis ik alsnog snelle toegang tot leestekens als ! en ? en vind ik tot nu toe GO keyboard fijner werken.

Korte vraag: hoe krijg ik de musicplayer uit mijn notification bar?

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv

nielsvv

100% Afol

S0epkip schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:17:
Korte vraag: hoe krijg ik de musicplayer uit mijn notification bar?
Musicplayer openen => settings => quit

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb af en toe reboots met 4.1.2. Volgens mij is het altijd als ik net tekst kopieer (misschien heeft het er iets mee te maken). Heeft iemand anders dit ook?

Heb dit volgens mij ook wel eens gehad met jb op de note

androidforums.com/samsung-galaxy-s3/565061-galaxy-s3-crashing-when-copying-text-clipboard-7.html

Ben niet de enige dus

[ Voor 37% gewijzigd door 418O2 op 06-02-2013 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

418O2 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 18:17:
Ik heb af en toe reboots met 4.1.2. Volgens mij is het altijd als ik net tekst kopieer (misschien heeft het er iets mee te maken). Heeft iemand anders dit ook?

Heb dit volgens mij ook wel eens gehad met jb op de note

androidforums.com/samsung-galaxy-s3/565061-galaxy-s3-crashing-when-copying-text-clipboard-7.html

Ben niet de enige dus
Daar heb ik ook last van als ik bijvoorbeeld tekst kopieer tussen mijn agenda en mail. Ik heb al een wipe cache partition gedaan maar dat helpt niets. Zal wel in de vilgende update worden opgelost.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Het zit er al in vanaf ics, dat is niet best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 18:18
S0epkip schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:29:
[...]

Ik heb m'n SIII geroot en er het Xperia T keyboard opgezet. Het standaard toetsenbord is waardeloos |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gisteravond een kleine update OTA binnen gehad. Versie is nog steeds 4.1.2. Ben benieuwd wat hiermee opgelost is.

edit: ik zie dat hij vanaf eind januari al wordt uitgerold. Hopelijk moederbordprobleem opgelost:
http://www.samsunggalaxys...de-galaxy-s3-beschikbaar/

[ Voor 45% gewijzigd door knakworst op 07-02-2013 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 23-09 10:19
knakworst schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 08:39:
Gisteravond een kleine update OTA binnen gehad. Versie is nog steeds 4.1.2. Ben benieuwd wat hiermee opgelost is.

edit: ik zie dat hij vanaf eind januari al wordt uitgerold. Hopelijk moederbordprobleem opgelost:
http://www.samsunggalaxys...de-galaxy-s3-beschikbaar/
VTU00M FwRev: 0xf1 is gewoon een brakke chip. Ga je softwarematig niet oplossen.
Gevaar van "sudden death" blijft altijd aanwezig. ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
cocico schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 08:37:
[...]

Ik heb m'n SIII geroot en er het Xperia T keyboard opgezet. Het standaard toetsenbord is waardeloos |:(
Ik vind het standaard keyboard dikke prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

silitek schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 09:30:
[...]

VTU00M FwRev: 0xf1 is gewoon een brakke chip. Ga je softwarematig niet oplossen.
Gevaar van "sudden death" blijft altijd aanwezig. ;)
Google Play: eMMC Brickbug Check

Heb inderdaad "insane chip". Ben benieuwd. Ik ga maar regelmatig back-ups draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 23-09 10:19
knakworst schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 09:49:
[...]

Google Play: eMMC Brickbug Check

Heb inderdaad "insane chip". Ben benieuwd. Ik ga maar regelmatig back-ups draaien.
Yep, hier idem..de mijne is van 4/2012 hopelijk sterft hij binnen de 2jaar garantie.
Buiten het opladen (stroom) s'nachts geef ik m'n S3 behoorlijk op z'n donder elke dag weer.
Voor als nog geeft tie geen krimp. Wacht het wel af... ;)

Edit: Nieuwe firmware release ZSEMB1

[ Voor 8% gewijzigd door silitek op 07-02-2013 10:05 ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 10:11:
[...]
Ik heb het samsungkeyboard met . en ,. Als je voicecommand uitzet en 1x de settingsknop ingedrukt houdt en dan de komma selecteert, dan blijft die daar staan.
Werkt dat ook op een S2 met 4.0.4 of alleen met Jelly Bean, want voicecommand uitzetten lukt wel, maar de , toevoegen middels het tandwieltje niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
Kan ik de trilTIJD van een notificatie aanpassen? Die is echt bizar lang op het moment (stock ROM 4.1).

PVO

Pagina: 1 ... 96 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.