Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPar
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 00:20
Hetzelfde bij Belgacom (met Fon), heb ook al enorm zitten zoeken. Het enige alternatief was in de lijst met netwerken lang op dat netwerk duwen en vervolgens "vergeten" klikken.
Ik moest bovendien de Fon applicatie verwijderen omdat die steeds opnieuw probeerde inloggen en het netwerk terug registreerde.

Een prioriteitenlijst voor wifi-netwerken ware handig geweest...
1475paul schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 19:44:
Ik woon in belgie en elke keer als ik wifi inschakel gaat mijn wifi naar telenethomespot en daar moet ik altijd eerst inloggen
bestaat er iets dat hij gewoon mijn wifi punt neemt?
gebruik wel onderweg telenethomespot daar deze in belgie voor telenet klanten gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:13

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Hmmm. Ik heb ook weer iets.... Het zal wel simpel zijn maar ik kom er niet achter.

Sinds vanochtend is mijn tele2 abbo ingegaan en is mijn nummer geporteerd. Sindsdien zie ik een dubbele klok en een "R" bij mijn WiFi verbinding.

OK, dat is dus Roaming... Die staat UIT maar evengoed een dubbele klok en een R... dus ik sta geroamed??? Dat is toch alleen in het buitenland zo? Woon niet in een grensgebied dus dat kan het niet zijn... Ik heb me aangemeld op het T-Mobile netwerk dus? Iemand?

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Ik heb het helemaal gehad met de S3. Na elke update gaat de batterijduur achteruit, door de zogenaamde AndroidLocationLocator. Na elke update wordt de telefoon trager. Dan loopt Whatsapp weer vast, dan weer nu.nl. Het opstarten van Whatsapp duurt na Android 4.1.1 een eeuwigheid. Het lijkt wel alsof ik een budget Galaxy Mini heb gekocht oid.

En alsof dit allemaal niet genoeg is, is mijn S3 in de laatste 3 dagen 4 keer uit zichzelf uitgevallen. Ik was veel meer tevreden over mijn vorige S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:19
[quote]technomania schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:40:
Hmmm. Ik heb ook weer iets.... Het zal wel simpel zijn maar ik kom er niet achter.

Sinds vanochtend is mijn tele2 abbo ingegaan en is mijn nummer geporteerd. Sindsdien zie ik een dubbele klok en een "R" bij mijn WiFi verbinding.

OK, dat is dus Roaming... Die staat UIT maar evengoed een dubbele klok en een R... dus ik sta geroamed??? Dat is toch alleen in het buitenland zo? Woon niet in een grensgebied dus dat kan het niet zijn... Ik heb me aangemeld op het T-Mobile netwerk dus? Iemand?
[/quotekijk ff bij de netwerk-instellingen of je niet je oude aanbieder vast hebt geselecteerd, ipv automatische netwerkselectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
-Edwin- schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:57:
Ik heb het helemaal gehad met de S3. Na elke update gaat de batterijduur achteruit, door de zogenaamde AndroidLocationLocator. Na elke update wordt de telefoon trager. Dan loopt Whatsapp weer vast, dan weer nu.nl. Het opstarten van Whatsapp duurt na Android 4.1.1 een eeuwigheid. Het lijkt wel alsof ik een budget Galaxy Mini heb gekocht oid.

En alsof dit allemaal niet genoeg is, is mijn S3 in de laatste 3 dagen 4 keer uit zichzelf uitgevallen. Ik was veel meer tevreden over mijn vorige S2.
Factory reset? Lijkt mij anders hardware falen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Nu online
Tiroz schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:10:
[...]

Factory reset? Lijkt mij anders hardware falen..
Factory reset zal het idd worden denk ik. Toch wel teleurstellend dat dat weer nodig is, kost aardig wat tijd om alles weer in te stellen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Raymond schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:05:
[quote]technomania schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:40:

[/quotekijk ff bij de netwerk-instellingen of je niet je oude aanbieder vast hebt geselecteerd, ipv automatische netwerkselectie.
Die staat op automatisch! Je krijgt ook geen toegang tot Vodafone (oude provider), krijg net wel een SMS van Vodafone dat mijn nummer is over gedragen aan Tele2.. Net gereboot maar nog steeds roaming.

Als ik bij toestelinfo-->status: kijk staat netwerk T-mobile, servicestatus in bedrijf, Roaming op Roming en status mobiel netwerk VERBINDING VERBROKEN ..

Toch kan ik bellen en gebeld worden.... Zou de mutatie misschien ergens in de "twilightzone" zijn blijven hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
technomania schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:17:
[...]

Die staat op automatisch! Je krijgt ook geen toegang tot Vodafone (oude provider), krijg net wel een SMS van Vodafone dat mijn nummer is over gedragen aan Tele2.. Net gereboot maar nog steeds roaming.

Als ik bij toestelinfo-->status: kijk staat netwerk T-mobile, servicestatus in bedrijf, Roaming op Roming en status mobiel netwerk VERBINDING VERBROKEN ..

Toch kan ik bellen en gebeld worden.... Zou de mutatie misschien ergens in de "twilightzone" zijn blijven hangen?
https://forum.tele2.nl/mobiel-internet-182/roaming-12865/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marek965
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-04 08:31
@edwin:

Ik zou eerst eens een cachewipe doen in recovery mode. Loste bij mij de reboots op. Ook is 4.1.2 een stuk sneller en stabieler. De location locator blijft nog steeds een probleem, hoop dat Samsung of Google dit gauw oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik heb het probleem dat google-maps navigatie crasht als ik de optie om een bestemming in te spreken selecteer. Als ik een bestemming intiep, is er niets aan de hand. Navigeren gaat ook prima. Maar het microfoontje aanklikken, zorgt voor een crash.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen en hoe ik ervanaf kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-10 10:09
Raymond schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:32:
Ik heb het probleem dat google-maps navigatie crasht als ik de optie om een bestemming in te spreken selecteer. Als ik een bestemming intiep, is er niets aan de hand. Navigeren gaat ook prima. Maar het microfoontje aanklikken, zorgt voor een crash.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen en hoe ik ervanaf kom?
Behalve niet inspreken:
Phone uitzetten, batterij loskoppelen, erin, telefoon herstarten, opnieuw proberen.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de S3 aangeschaft en met kleurverschil in verschillende kijkhoek. (groen en blauw) Niet heel extreem, maar zit er dus wel serieus aan te denken om te switchen naar een HTC omdat ik het wel als storend ervaar.

Heeft elke Galaxy S3 hier nu last van of is het gewoon pech hebben dat die van mij er wel last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-10 07:41
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:28:
Ik heb ook de S3 aangeschaft en met kleurverschil in verschillende kijkhoek. (groen en blauw) Niet heel extreem, maar zit er dus wel serieus aan te denken om te switchen naar een HTC omdat ik het wel als storend ervaar.

Heeft elke Galaxy S3 hier nu last van of is het gewoon pech hebben dat die van mij er wel last van heeft?
Ik heb mijn Galaxy S3 al een hele tijd en ik heb voor jou nog even gecontroleerd, echter heb ik op geen enkele wijze (kijkhoek en verschillende helderheid met verschillende afbeeldingen) kleurverschil.
Als ik jou was en je kan het aantonen in de winkel, ruil deze om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:53
Ik heb zelf wel wat colorshifting maar pas bij, zeg 160 graden. Dan lijkt er een olie-achtige laag over het scherm te liggen. Ik vind het niet zo storend, maar het komt dus volgens mij wel vaker voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 11:17

nielsvv

100% Afol

KSR schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 01:49:
[...]

Volgens mijn glazenbol is je oplader niet helemaal inorde.
Hoelang mag het dan ongeveer duren voor je accu terug op 100% te laden? Mijn lader doet er toch ook wel een paar uurtjes over om van pakweg 25% naar 100% te laden. Dit is al vanbij het begin zo, en heb de S3 vanaf dag 1.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
d1zzje schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 12:43:
Voordat we de nieuwe update hadden had je bij de instellingen-accessoires-audioapplicaties als je dat had aangevinkt kreeg je automatisch als je dan headset aansluit een heel mooi keuzeschermpje met youtube,musicplayer,album,enz maar dat is weggegaan met de update van JB.
Toevallig iemand wie deze optie ook gebruikte?
instellingen > display > vriendenpagina (Page Buddy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d1zzje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-09 16:55
418O2 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:17:
[...]

instellingen > display > vriendenpagina (Page Buddy)
Bedankt voor de uitleg,

en het is zelfs nog mooier geworden.
Ik had ook weer een systeem update vanochtend ik ga het nu eventjes installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d1zzje
  • Laatst online: 30-09 16:55
Ik hoop dat deze update mijn batterij langer mee laat gaan want ik haal net 10/12 uurtjes met wifi altijd aan.
Ik ga vandaag toch maar ff een nieuwe oplader halen want uren laden wordt ik een beetje gek van ik hoop dat het me oplader is.

[ Voor 78% gewijzigd door d1zzje op 25-01-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 20:56
Ik heb sinds oktober de S3 en daar tot op heden erg tevreden over. Het enige waar ik me wel een beetje zorgen over maak is de duurzaamheid. Ik heb mijn telefoon voor 98% van de tijd in een hoesje maar toch zitten er twee vage krassen op mijn scherm(hoezo gorilla glas) en is de achterkant op bepaalde plaatsen dof en bekrast geworden(hoezo speciale coating). Ik vraag me echt af hoe deze telefoon eruit ziet over een jaar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 16:56:
Ik heb sinds oktober de S3 en daar tot op heden erg tevreden over. Het enige waar ik me wel een beetje zorgen over maak is de duurzaamheid. Ik heb mijn telefoon voor 98% van de tijd in een hoesje maar toch zitten er twee vage krassen op mijn scherm(hoezo gorilla glas) en is de achterkant op bepaalde plaatsen dof en bekrast geworden(hoezo speciale coating). Ik vraag me echt af hoe deze telefoon eruit ziet over een jaar :X
Het hoesje is de boosdoener.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 17:00:
[...]

Het hoesje is de boosdoener.
Dat heb je snel geconcludeerd, zonder ook maar het hoesje te kennen :P

Helaas zitten de beschadigingen niet op plaatsen waar je enige wrijving zou verwachten met het hoesje. Dit zijn naar mijn mening echt tekortkomingen in de afwerking van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 17:05:
[...]

Helaas zitten de beschadigingen niet op plaatsen waar je enige wrijving zou verwachten met het hoesje. Dit zijn naar mijn mening echt tekortkomingen in de afwerking van Samsung.
Het was misschien een te algemene conclusie, maar toch kan het best zo zijn.
Ik heb geen S3 maar een S2 nu bijna een jaar, en ik gebruik helemaal niets, hij zit gewoon in mijn broekzak of jas en kan zo weer de showroom in. Geen krasje, niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Nee, deze heeft zichtbare gebruik sporen. Gelukkig kun je achterkant vervangen maar glas is dus al lichtjes beschadigd. Het zijn geen diepe krassen maar wegpoetsen lukt niet. Je zou van gorilla glas toch iets meer verwachten zeker als je nagenoeg geen direct contact met externe factoren hebt door het hoesje. Ik was bekend met de robuustheid van de S2 dus vandaar dat ik meer verwachtte van de S3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Hallo
weet iemand een app,als ik wifi aanzet dat de s3 eerst mijn prive wifi zoekt en connect en anders een ander wifi point connect
of kan dit in de app tasker
maar ik weet niet hoe
kan iemand mij helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Miki schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 17:22:
Nee, deze heeft zichtbare gebruik sporen. Gelukkig kun je achterkant vervangen maar glas is dus al lichtjes beschadigd. Het zijn geen diepe krassen maar wegpoetsen lukt niet. Je zou van gorilla glas toch iets meer verwachten zeker als je nagenoeg geen direct contact met externe factoren hebt door het hoesje. Ik was bekend met de robuustheid van de S2 dus vandaar dat ik meer verwachtte van de S3.
Ik heb een galaxy s en note gehad, beide veertien maanden, en in beide zat 1 miniscuul krasje.. zonder screenprotectors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Na 2 weken wachten kreeg ik gisteren eindelijk m'n GS3 toegestuurd, blijkt hij vandaag ineens uit te vallen. Werd erg heet tijdens het spelen van een spelletje, heb het spel afgezet, alle apps gesloten en gsm in stand-by gelaten. Wil ik een paar minuten later eens zien of hij afgekoeld is, reageert geen van de knoppen meer!

Ik heb daarstraks al het een en het ander opgezocht, lijkt een geval van sudden death te zijn. Het toestel reageert op geen enkele knop, het rode lichtje brandt niet als ik hem oplaad en als ik 'm in mijn pc plug geeft die aan dat een onbekent apparaat is aangesloten Hij draait JB(weet niet exact welke versie), het toestel gaf aan dat een software-update beschikbaar was maar door gebrek van tijd heb ik die nog niet kunnen installeren.

Iemand een idee of ik dit zelf kan fixen? Ik heb geen zin om een tijd zonder gsm te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:29
1475paul schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 17:41:
Hallo
weet iemand een app,als ik wifi aanzet dat de s3 eerst mijn prive wifi zoekt en connect en anders een ander wifi point connect
of kan dit in de app tasker
maar ik weet niet hoe
kan iemand mij helpen ?
als je de wifi insteld op de S3 pakt hij als eerst de wifi punt die het dichst bijzijnde is, deze komt gewoon in de geheugen te staan dus als je er in de buurt bent heb je gelijk verbinding.

heb hier nog geen problemen mee gehad, ik heb thuis, in de trein en op werk gewoon vanzelf wifi verbinding, al zijn dit de enigste punten waar ik de laatste tijd nog kom ...
Miki schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 17:05:
[...]

wat voor soort hoesje is het?
want lichte krasjes doen mij denken aan kleine stofdeeltjes of bv zand wat er dan in het hoesje zit, die gaat er dan op krassen.

[ Voor 27% gewijzigd door Razenko op 25-01-2013 20:39 ]

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
Ik heb toch wel een beetje een rampengeval qua afwerking geloof ik... binnen 2-3 maanden heb ik last van microscheurtjes in de zilveren rand (witte S3), en de achterkant zit ook al vol met (onder de 'coating' zichtbare) scheuren (deze voel je niet), 3 stuks maar liefst. alsof dat nog niet genoeg was lijkt de hele top-coating op de achterkant ook nog is los te laten en blijft het klepje aan de bovenkant al niet meer netjes zitten.

iemand anders die zo'n hoeveelheid aan problemen heeft? ik vind het verder een superfijn toestel, maar de afwerking valt me toch een beetje tegen... :( ik weet ook niet echt of ik hem hier nou 3+ weken kwijt voor wil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie weet waar je een goede draadloze oplader kunt kopen... hoor er niet veel van mensen met goede ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Razenko schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 20:37:
wat voor soort hoesje is het?
want lichte krasjes doen mij denken aan kleine stofdeeltjes of bv zand wat er dan in het hoesje zit, die gaat er dan op krassen.
Een Zenus case. Hoesje is van binnen helemaal bekleed met velour waarbij de S3 geen speling heeft in de case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Laatst online: 12-10-2020
Miki schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 21:47:
[...]

Een Zenus case. Hoesje is van binnen helemaal bekleed met velour waarbij de S3 geen speling heeft in de case.
Ik heb deze ook maar dan zonder dat je er creditkaart in kan steken, inderdaad een tophoes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Nu online
marek965 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:09:
@edwin:

Ik zou eerst eens een cachewipe doen in recovery mode. Loste bij mij de reboots op. Ook is 4.1.2 een stuk sneller en stabieler. De location locator blijft nog steeds een probleem, hoop dat Samsung of Google dit gauw oplossen.
Ik ga dit maar eens proberen dan. Kijken of het wat uithaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ben er nu wel helemaal klaar mee met die SIII derde x al dat dat kl*te dinge voor reparatie moet eerst het scherm dan accu en nu weer problemen met de knoppen onderop heb dat ding nu 4,5 week maar alleen nog maar ellende... ermee. Zo te zien zijn er meer mensen positief over de SII dan de SIII hoop nu maar dat ze eens naar mij gaan luisteren en mij gewoon een SII meegeven in de winkel dan een SIII. :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:28:

Als je een pagina of 2 terugkijkt zie je een post van mij met een afbeelding waar je kunt zien dat mijn s3 voor een kwart een groene tint had. Ik heb direct een vervangend toestel aangevraag , en deze geeft alles perfect naar wens weer. Niet wachten dus, vraag gewoon een vervangend toestel aan. Ik ben zeer tevreden met mijn s3 nu. Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 12:42
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 21:37:
wie weet waar je een goede draadloze oplader kunt kopen... hoor er niet veel van mensen met goede ervaring?
http://www.amazon.co.uk/T...TF8&qid=1359195730&sr=8-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Even een garantievraagje jongens.

Ik heb mijn toestel bij de smartphoneshop gekocht, met een tmobile abo.

Als er nu na een jaar iets mis mee is.
Moet ik dan voor de garantie naar de consoleshop of kan ik meteen naar een reparatiecentrum? (In de hoop dat ze het ter plekke oplossen)

Ik neem aan dat ik binnen de garantieperiode nergens voor hoef te betalen?!

Wat is de snelste manier om het opgelost te krijgen?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 05:26:
[...]

Als je een pagina of 2 terugkijkt zie je een post van mij met een afbeelding waar je kunt zien dat mijn s3 voor een kwart een groene tint had. Ik heb direct een vervangend toestel aangevraag , en deze geeft alles perfect naar wens weer. Niet wachten dus, vraag gewoon een vervangend toestel aan. Ik ben zeer tevreden met mijn s3 nu. Succes :)
Bij is het een gele waas over het gehele scherm. Net teruggegaan naar de winkel en kreeg het verhaal dat ze dat allemaal hadden en dat ze geen toestel geinstalleerd hadden om te vergelijken :( . Gevoel dat ik toch een beetje afgescheept ben. Ga van de week wel naar een ander filiaal van de belcompany om te kijken wat ze zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Laatst online: 02-10 11:51
Nilsepils schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 20:45:
Ik heb toch wel een beetje een rampengeval qua afwerking geloof ik... binnen 2-3 maanden heb ik last van microscheurtjes in de zilveren rand (witte S3), en de achterkant zit ook al vol met (onder de 'coating' zichtbare) scheuren (deze voel je niet), 3 stuks maar liefst. alsof dat nog niet genoeg was lijkt de hele top-coating op de achterkant ook nog is los te laten en blijft het klepje aan de bovenkant al niet meer netjes zitten.

iemand anders die zo'n hoeveelheid aan problemen heeft? ik vind het verder een superfijn toestel, maar de afwerking valt me toch een beetje tegen... :( ik weet ook niet echt of ik hem hier nou 3+ weken kwijt voor wil zijn.
Had op mijn S3 ook een scheur onder de micro usb poort en 2 scheuren in de achterklep plus 2 afgebroken clipjes die de achterklep onderop op de plek moest houden. Heb een note 2 gekocht (leuke deal per toeval) .S3 late repareren...alleen nieuw scherm + rand, maar geen achterklepje. Best goeie apparaten....maar het :( blijft toch plastic en dat merk je. Note 2 kraakt ook al rondom doordat klepje er paar keer af is geweest en alle naden en kieren sluiten niet overal even netjes af. Maar verder geen probleem. Happy met et speelgoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 12:42
BMW_M3 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 14:30:
Even een garantievraagje jongens.

Ik heb mijn toestel bij de smartphoneshop gekocht, met een tmobile abo.

Als er nu na een jaar iets mis mee is.
Moet ik dan voor de garantie naar de consoleshop of kan ik meteen naar een reparatiecentrum? (In de hoop dat ze het ter plekke oplossen)

Ik neem aan dat ik binnen de garantieperiode nergens voor hoef te betalen?!

Wat is de snelste manier om het opgelost te krijgen?
Je kunt naar een t-mobile winkel gaan en zij kunnen hem voor je opsturen. Zij kunnen je echter geen vervangend toestel oid geven als die aan vervanging toe is. Daarvoor moet je je aankoopplaats zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een nieuwe screenprotector (perfect geinstalleerd ;)), maar ik heb nu rondom rond nu ongeveer 3 tot 4 mm onbeschermd glas. Mijn vraag is nu of dit snel zal krassen of ik best een flipcase gebruik ipv de back case die ik nu gebruik (waarvan de randjes een beetje boven het scherm uitsteken)? Verder voelt hij wel een stuk beter aan dan mijn vorige protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorisM
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-01 13:28
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 15:26:
Ik heb net een nieuwe screenprotector (perfect geinstalleerd ;)), maar ik heb nu rondom rond nu ongeveer 3 tot 4 mm onbeschermd glas. Mijn vraag is nu of dit snel zal krassen of ik best een flipcase gebruik ipv de back case die ik nu gebruik (waarvan de randjes een beetje boven het scherm uitsteken)? Verder voelt hij wel een stuk beter aan dan mijn vorige protector.
Het is Gorilla Glass 2, dus het zal in het algemeen niet erg snel krassen. Echter moet je wel oppassen met zand, dit zal wel krassen veroorzaken. Maar dingen als sleutels niet. Denk niet dat een flip cover noodzakelijk is voor zo'n klein randje. Maar als je het zekere voor het onzekere wilt nemen zou ik het doen. Het ligt er aan hoe erg jij het vindt als er eventuele kleine krasjes ontstaan.
Exbloder schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 19:55:
Na 2 weken wachten kreeg ik gisteren eindelijk m'n GS3 toegestuurd, blijkt hij vandaag ineens uit te vallen. Werd erg heet tijdens het spelen van een spelletje, heb het spel afgezet, alle apps gesloten en gsm in stand-by gelaten. Wil ik een paar minuten later eens zien of hij afgekoeld is, reageert geen van de knoppen meer!

Ik heb daarstraks al het een en het ander opgezocht, lijkt een geval van sudden death te zijn. Het toestel reageert op geen enkele knop, het rode lichtje brandt niet als ik hem oplaad en als ik 'm in mijn pc plug geeft die aan dat een onbekent apparaat is aangesloten Hij draait JB(weet niet exact welke versie), het toestel gaf aan dat een software-update beschikbaar was maar door gebrek van tijd heb ik die nog niet kunnen installeren.

Iemand een idee of ik dit zelf kan fixen? Ik heb geen zin om een tijd zonder gsm te zitten.
Als dit inderdaad de sudden death is kan je daar niks aan doen en moet je hem opsturen. Het is zeer waarschijnlijk een firmware bug van het mobo waarbij hij crashed als er een bepaald aantal keer iets is opgeslagen in een bepaald soort memory. (Stukje van gelezen op xda, maar weet het niet precies meer.) Heb dit ook gehad, de 10e. Twee dagen later opgestuurd, ben nu ruim twee weken verder en nog steeds niks terug of uberhaupt een 'reparatiestatus' van het centrum.

Snap dat je hem daarom niet wilt opsturen, maar ben bang dat je genoodzaakt bent als je hem nog ooit wilt gebruiken.

[ Voor 47% gewijzigd door YorisM op 27-01-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YorisM schreef op zondag 27 januari 2013 @ 14:43:
[...]

Het is Gorilla Glass 2, dus het zal in het algemeen niet erg snel krassen. Echter moet je wel oppassen met zand, dit zal wel krassen veroorzaken. Maar dingen als sleutels niet. Denk niet dat een flip cover noodzakelijk is voor zo'n klein randje. Maar als je het zekere voor het onzekere wilt nemen zou ik het doen. Het ligt er aan hoe erg jij het vindt als er eventuele kleine krasjes ontstaan.

[...]

Als dit inderdaad de sudden death is kan je daar niks aan doen en moet je hem opsturen. Het is zeer waarschijnlijk een firmware bug van het mobo waarbij hij crashed als er een bepaald aantal keer iets is opgeslagen in een bepaald soort memory. (Stukje van gelezen op xda, maar weet het niet precies meer.) Heb dit ook gehad, de 10e. Twee dagen later opgestuurd, ben nu ruim twee weken verder en nog steeds niks terug of uberhaupt een 'reparatiestatus' van het centrum.

Snap dat je hem daarom niet wilt opsturen, maar ben bang dat je genoodzaakt bent als je hem nog ooit wilt gebruiken.
Hmm krasjes op de bezels vind ik niet zo erg, maar de protector loopt eigenlijk schuin over 2 hoekjes van het scherm, waardoor er 1 strookje van 1/2 mm van het scherm zelf niet beschermd is. Is er veel kans dat er hier een krasje ontstaat? Ik neem straks wel even fotos en dan kun je eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-10 11:11
heeft iemand ervaring met een gebroken scherm? ik ben net zo handig geweest om hem op de plavuizen vloer te laten vallen, en nu zit het scherm vol met barsten. op internet zag ik dat het rond de 200 euro gaat kosten:( weet iemand of er nog een goedkopere oplossing bestaat of dat ik het kan verhalen op garantie o.i.d? ik heb wel die haarscheuren in de rand van m'n telefoon maar ook enkele andere plekken van het vallen.

ik zit wel bij hi + toestel lease, dus ik weet niet of ik daar zelf naar moet zoeken of dat dat via hi moet gebeuren. weet iemand dit toevallig?|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
YorisM schreef op zondag 27 januari 2013 @ 14:43:
[...]

Erg bedankt alleszins, spijtig dat deze dingen gebeuren met zulke dure telefoons, vind ik absoluut niet kunnen maar ja, valt weinig aan te doen :(
Ik vind dan wel weer dat ze meteen 'n nieuwe mogen geven, is wel het minste dat ze kunnen doen nadat je gsm zonder reden crasht en je je gegevens kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 13:25
excuus ... probleem gevonden!

[ Voor 91% gewijzigd door Spiritual89 op 27-01-2013 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:20

Snippertje

Light up your life

daantjuh68 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 15:04:
heeft iemand ervaring met een gebroken scherm? ik ben net zo handig geweest om hem op de plavuizen vloer te laten vallen, en nu zit het scherm vol met barsten. op internet zag ik dat het rond de 200 euro gaat kosten:( weet iemand of er nog een goedkopere oplossing bestaat of dat ik het kan verhalen op garantie o.i.d? ik heb wel die haarscheuren in de rand van m'n telefoon maar ook enkele andere plekken van het vallen.

ik zit wel bij hi + toestel lease, dus ik weet niet of ik daar zelf naar moet zoeken of dat dat via hi moet gebeuren. weet iemand dit toevallig?|
Garantie zal je het niet onder kunnen laten vallen. Je kan het het beste zelf laten repareren, door Hi kost je waarschijnlijk meer geld. Je bent niet toevallig ook verzekerd via Hi?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Nas T schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:24:
[...]

Behalve niet inspreken:
Phone uitzetten, batterij loskoppelen, erin, telefoon herstarten, opnieuw proberen.
Bleek uiteindelijk te liggen aan het feit dat ik google zoeken had uitgeschakeld. Die heb ik weer ingeschakeld en nu kan ik weer bestemmingen inspreken.

Nooit verwacht dat ik zou gaan praten tegen een apparaat, maar het inspreken van bestemmingen bij de google navigatie werkt echt heel goed imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag heb ik XXELLA update binnen. Zijn we met deze versie eindelijk verlost van mogelijke Sudden Death? Ik dacht dat ik ergens las dat hiermee probleem met moederbord opgelost zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Om vreemde reden heb ik er nog geen ervaring meer. Hij is namelijk al een stuk of 5-6 keer van +/- anderhalve meter op de grond gevallen (op straat en op laminaat). Dat scherm van mij lijkt wel onbreekbaar...

Helaas wel vol met onverklaarbare (diepe) krassen... Of kan dit met het vallen te maken hebben? Het zijn geen sterren, maar puur opzich staande krassen waarvan ze niet symetrisch lopen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazzzx
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:48
Hoi,
Ik heb mijn s3 een paar weken in gebruik en merk dat hij met zware games zoals modern combat 4 best wel veel lagged.. Hoort dit? Ik houd nogal van zware games en ik dacht dat dit wel een goed toetsel was...
Groet en alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Laatst online: 09:31
Sinds afgelopen weekend ben ik eigenaar van een S3.
En heb een vraag; ik zou graag de accuweather app op het hoofdscherm anders.

Deze standaard wil ik graag veranderen naar de versie die op de S2 draait.

Afbeeldingslocatie: http://www.dailymobile.net/wp-content/uploads/2012/07/2.jpg

Deze wil ik erop (zie links) (dat je dus de voorspelling voor komende dagen gelijk kan zien):

Afbeeldingslocatie: http://www.theandroidsoul.com/wp-content/uploads/2012/05/Addon-Pack-SGS-3.jpg

Wie weet hoe ik dit moet installeren (ik draai gewoon stock Samsung)

[ Voor 6% gewijzigd door Yihaaa op 28-01-2013 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:12
Dat lijkt op Beautiful widgets.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007

Pindamann

Human

Aryawn schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 14:59:
Ik heb een klein probleempje waar ik me aan stoor.

Ik heb het scherm zo ingesteld dat 'ie zich na 30 seconden uitschakelt. Wanneer ik dan een app of venster open had staan, drukte ik gewoon op de home toets om het scherm weer aan te zetten en kon ik verder waar ik gebleven was. Maar wanneer ik nu op de home toets druk nadat het scherm zichzelf heeft uitgeschakeld, springt 'ie meteen ook naar de homescreen, wat best irritant is. Ik heb dat sinds de update naar Jelly Bean 4.1.1, maar ik kan zo gauw niet een optie vinden om dat uit te zetten (bijvoorbeeld bij de Display instellingen). Iemand hier bekend mee?
Dit kan verholpen worden door S-voice weer aan te zetten op de home knop. Mogelijk dat het ook weer goed werkt als je hem aan en weer uit zet, maar bij mij werkt het alleen weer goed als ie aan is.

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
Ja lijkt erop, maar is niet wat ik wil.
Ik zou graag de Accuweather widget die stock op de S2 draait op mn S3 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
Yihaaa schreef op maandag 28 januari 2013 @ 22:02:
[...]

Ja lijkt erop, maar is niet wat ik wil.
Ik zou graag de Accuweather widget die stock op de S2 draait op mn S3 hebben.
http://forum.xda-develope...537&highlight=accuweather

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Heb eindelijk mijn S3 weer terug. Zit gelijk al 4.1.2 op.
Wat werkt die weer lekker snel. Foto´s scrollen ook lekker snel. Voordat die niet meer werkte was het maar traag.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

heeft iemand ervaring met een gebroken scherm? ik ben net zo handig geweest om hem op de plavuizen vloer te laten vallen, en nu zit het scherm vol met barsten. op internet zag ik dat het rond de 200 euro gaat kosten:(
Probeer eens je inboedelverzekering als je die hebt. Vaak een eigen risico van rond de EUR 100 maar meestal lukt dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Mijn HTC One S is ter reparatie aangeboden, en heb een S3 als vervangen toestel.

Fijn ding op zich, maar persoonlijk vind ik de S2 van mijn vrouw mooier. Grootste probleem vind ik echter het scherm. Wat een zuurstok kleuren, de kleuren spatten van je scherm, niet mijn ding. Verder prima, formaat is goed, hij is lekker snel en accu is prima.

Vraagje: Ik heb de optie " Twee maal tikken voor top" aanstaan. Dit zou betekenen dat als je 2x bovenin tikt, je bovenin de lijst zou moeten komen. Ik tik me suf, maar er gebeurd niets. Is er een speciale plek om te tikken? De overige bewegingen werken wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:34:
Mijn HTC One S is ter reparatie aangeboden, en heb een S3 als vervangen toestel.

Fijn ding op zich, maar persoonlijk vind ik de S2 van mijn vrouw mooier. Grootste probleem vind ik echter het scherm. Wat een zuurstok kleuren, de kleuren spatten van je scherm, niet mijn ding. Verder prima, formaat is goed, hij is lekker snel en accu is prima.

Vraagje: Ik heb de optie " Twee maal tikken voor top" aanstaan. Dit zou betekenen dat als je 2x bovenin tikt, je bovenin de lijst zou moeten komen. Ik tik me suf, maar er gebeurd niets. Is er een speciale plek om te tikken? De overige bewegingen werken wel.
Ik heb al die snufjes uitgezet, maar volgens mij moet je echt bovenop het toestel tikken en niet op het scherm....

ps. Die kleuren kun je veranderen, staat waarschijnlijk op dynamisch. Kun je op 4 standen zetten. Ik vind het wel meevallen, heb zelf ook altijd dynamisch aanstaan maar misschien komt het door je helderheid van het scherm. Staat die op 100%? Want dan krijg ik ook pijn aan m'n ogen :+

[ Voor 14% gewijzigd door peakaboo op 29-01-2013 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Laatst online: 24-02 13:49

Wanneer je de kleuren irritant vindt, ga dan naar je instellingen -> display -> scherm modus. Zet hem dan op film, dan is het een stuk minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dank :) Dat is fijn zeg. Hij stond zelfs op standaard, Dynamisch slaat helemaal nergens op 7(8)7

Nu inderdaad op film gezet, dat is een stuk beter. Grootste minpunt is dus geen minpunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
amoled heeft wel wat heftige kleuren. Ben nu bij mijn 3e amoled toestel en heb altijd de helderheid op zijn laagst gehad omdat ik het anders echt te heftig vind. Scheelt ook nog eens veel batterijtijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Laatst online: 02-10 11:51
PWM schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:39:
Dank :) Dat is fijn zeg. Hij stond zelfs op standaard, Dynamisch slaat helemaal nergens op 7(8)7

Nu inderdaad op film gezet, dat is een stuk beter. Grootste minpunt is dus geen minpunt :)
Vwb tikken om naar boven te gaan.....Dat werkt heel beperkt. Volgens mij alleen in je telefoonlijst/contactpersonen en mogelijk in de std Samsung email box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik heb net eens die kleuren op standaard gezet en movie :X Sorry maar die blauwe balk bovenin kun je goed zien verspringen, die wordt dan gewoon grijs. Nee, vind dynamisch (op mijn toestel iig) echt niet te overdreven. Gewoon mooie warme kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
PWM schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:39:

Yep op film. Scherm heeft plasma-achtige eigenschappen Wel een grote plus voor de S3 ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorisM

Hoe zorgt men ervoor dat je een vervangend toestel krijgt? Mijne is namelijk al ruim twee weken weg en heb er überhaupt niks over gelezen. Moet dit dan via de telefoon fabricant/ winkel van aankoop van het toesten of de provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
Vervangend toestel krijg je alleen bij verzekering helaas. De kosten voor het verzekeren zijn zo hoog dat een nieuwe telefoon kopen (tenzij je erg vaak je telefoon sloopt) goedkoper is in veel gevallen en in garantie gevallen je een tijdelijke telefoon krijgt (wat dan wel weer handig is).

[ Voor 5% gewijzigd door Koldur op 29-01-2013 17:21 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorisM
Dat is inderdaad zeer jammer. Net gebeld met het reparatiebedrijf en die hopen hem aan het einde van de week te kunnen retouren. Helaas zal dit niet kunnen, denk ik, aangezien er (praktisch zeker) sprake is van de SDS en ze dus dingen moeten bestellen... Erg jammer dit. Als iemand hem ook moet retouren zou ik aanraden hem niet naar Solid Vision te versturen, ze kampen met erge drukte waardoor ze érg veel vertraging oplopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Is er iemand die kan bevestigen dat de huidige 4.1.2 stock ROM's bescherming geven tegen sudden death? Ik kan hier geen harde bevestiging van vinden.

Zijn er nu nog mensen die met de laatste stock ROM een sudden death krijgen?

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Lla heeft die fix, ll4 nog niet

Ik heb daarom lla geflashed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Volgens deze thread forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2091045 is LL4 ook 'gedekt' lastig dat hier tegenstrijdige berichten over zijn.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• advena
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-10 15:33

Ik heb dit probleem ook gehad. Mijn telefoon viel op de grond en er zaten 2 barsten in. Ik had hier geen last van eigenlijk dus liet het maar zo, echter is deze later toch nog een keer gevallen met als gevolg dat ook de werkelijke schermlaag beschadigd werd. Ik had dus geen beeld meer.

Bij een KPN Business Center is een reparatie van een scherm "maar" 162,68
Een heel stuk goedkoper dan bij andere reparatiecentras!!! Ik was aangenaam verrast toen ik die prijs te horen kreeg.

Probeer ook even je verzekering. Er zit dan wel een eigen risico aanvast, maar dat is soms goedkoper dan de reparatiekosten en dus voordeliger!

Succes ermee

Edit: Ik ben er persoonlijk langsgeweest (1,5 uur reizen) en binnen 3 kwartier was mijn toestel gerepareerd en betaald. Daarna maar direct in de stad een hoesje ervoor gekocht ;)

[ Voor 6% gewijzigd door advena op 29-01-2013 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-10 11:11
advena schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 20:06:
[...]

Ik heb dit probleem ook gehad. Mijn telefoon viel op de grond en er zaten 2 barsten in. Ik had hier geen last van eigenlijk dus liet het maar zo, echter is deze later toch nog een keer gevallen met als gevolg dat ook de werkelijke schermlaag beschadigd werd. Ik had dus geen beeld meer.

Bij een KPN Business Center is een reparatie van een scherm "maar" 162,68
Een heel stuk goedkoper dan bij andere reparatiecentras!!! Ik was aangenaam verrast toen ik die prijs te horen kreeg.

Probeer ook even je verzekering. Er zit dan wel een eigen risico aanvast, maar dat is soms goedkoper dan de reparatiekosten en dus voordeliger!

Succes ermee

Edit: Ik ben er persoonlijk langsgeweest (1,5 uur reizen) en binnen 3 kwartier was mijn toestel gerepareerd en betaald. Daarna maar direct in de stad een hoesje ervoor gekocht ;)
dankje ik ga het allemaal even bekijken en kijken wat ik er aan kan doen en dan ga ik maar is kijken bij het kpn service centrum!

bedankt voor de reacties allemaal ik vergeet vast iemand maar je word toch bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste tweakers,

al een tijdje geleden heb ik een sgs3 gekocht met een verzekering bij de mediamarkt.
ik heb hem gelijk geroot en er een custom rom opgezet.
nu vele custom rom's en tweaks laters heb ik mijn mobiel helaas laten vallen met een gebroken scherm als gevolg. nu vraag ik mij af of ik mijn verzekering kan gebruiken zonder mijn mobiel helemaal in stock terug te brengen?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Je kan nog terug naar stock via odin toch? Maar volgens mij maakt t niet uit voor de verzekering.

@sds ik zou gewoon lla flashen via odin. Kleine moeite en meer zekerheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Gisteren opeens een software-package via push ontvangen, terwijl ik wel al 4.1.2 draaide.
Info:
Baseband: I9300XXELLA
Kernel: 30.31-742798
Build: JZO54K.I9300XXELLA

Meer mensen deze update ontvangen?

---
Edit: Lama.. -O- Google is your friend:
http://www.androidpolice....y-fixes-the-exynos-4-bug/
I'll be the first to admit – this one's a bit of a mess. Samsung just started pushing a small OTA update to Galaxy S III units in the UK, which is said to bring a number of potentially major fixes. Considering there's no official word (or changelog) from Samsung, however, we're having to go on hearsay for this one.
Firstly, this update fixes the bug that allows any app to root and gain full access to Exynos 4 systems. That's a good thing, and has been confirmed over at XDA as patched with this OTA. From here, however, things get a little fuzzy.

There appear to be a small number of other security fixes here, which resulted in an update to TrustZone, as well as a new bootloader. Right now, it's being said that the bootloader update contains a fix to the dreaded Sudden Death bug that many GSIIIs have been plagued with.
Naturally, we've reached out to Samsung for an official word on the matter, and hopefully we'll hear something back relatively soon so we can clear up any and all confusion. In the meantime, though, it's probably a good idea to go ahead and pull this update, even if only for the Exynos 4 bug fix.

[ Voor 76% gewijzigd door dnhelle op 30-01-2013 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 18:22

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ik krijg hem nu ook binnen als ik naar een update zoek. Toestel draaide met de laatste update al beter dan daarvoor. Ben benieuwd wat dit weer gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:18
Hurricane schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:30:
Ik krijg hem nu ook binnen als ik naar een update zoek. Toestel draaide met de laatste update al beter dan daarvoor. Ben benieuwd wat dit weer gaat brengen.
Ook ik kan hem nu binnenhalen, ik vraag me ook af wat hier allemaal mee gaat veranderen/verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane

Hurricane

Ik had voor de update naar 4.1.2 wel eens last van een spontane reset. Na die tijd nog niet weer gehad. Deze update zou als ik het stukje hierboven lees een aantal security fixes bevatten en de Exynos bug pletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvE
  • Laatst online: 01-10 18:48
YorisM schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 18:01:
Dat is inderdaad zeer jammer. Net gebeld met het reparatiebedrijf en die hopen hem aan het einde van de week te kunnen retouren. Helaas zal dit niet kunnen, denk ik, aangezien er (praktisch zeker) sprake is van de SDS en ze dus dingen moeten bestellen... Erg jammer dit. Als iemand hem ook moet retouren zou ik aanraden hem niet naar Solid Vision te versturen, ze kampen met erge drukte waardoor ze érg veel vertraging oplopen.
Je kan denk ik ook beter naar een Samsung reperatie centrum bij jou in de buurt gaan. Hier reperaren ze vaak gelijk je toestel.

http://www.samsung.com/nl...supportServiceLocation.do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN geeft aan dat er 4G komt.
nieuws: KPN maakt prijzen 4g-abonnementen bekend

Maar hoe kom ik erachter of mijn SIII 4G heeft? Er staat dat "en de 4g-versie van de Samsung Galaxy S III; de normale S III heeft geen 4g-ondersteuning."

Mijn gegevens zijn:
Modelnummer: GT-I9300
Baseband-versie: I9300BUELL1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-10 07:41
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 12:10:
KPN geeft aan dat er 4G komt.
nieuws: KPN maakt prijzen 4g-abonnementen bekend

Maar hoe kom ik erachter of mijn SIII 4G heeft? Er staat dat "en de 4g-versie van de Samsung Galaxy S III; de normale S III heeft geen 4g-ondersteuning."

Mijn gegevens zijn:
Modelnummer: GT-I9300
Baseband-versie: I9300BUELL1
Als jij niet speciaal naar een Samsung GS3 met 4G gevraagt hebt, heb jij een "normale"
De type met 4G is volgens mij ook de GT-I9305, zoals mijn collega uit Duitsland heeft (met 4G)

Staat trouwens ook op de KPN site:
Voor Mobiel Internet op je smartphone:
Samsung Galaxy S III 4G (GT-i9305) (Android 4.x)
Nokia Lumia 820 (Windows Phone 8.0)
Nokia Lumia 920 (Windows Phone 8.0)
Huawei Ascend P1 LTE (Android 4.x)
ZTE Grand Era LTE (V9800) (Android 4.x)

[ Voor 20% gewijzigd door Koen87 op 30-01-2013 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Van de week er achter gekomen dat ik de beruchte haarscheurtjes heb in de zilveren rand, iemand anders ervaring met de afhandeling hiervan, is het iets wat snel opgelost kan worden bij een service point?

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tapet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-08 15:48
Net de nieuwste update binnengekregen. Beveiligingsupdate + voorkomen problemen moederbord.
Wat me opvalt na de update en herstart, dat de batterij plots weer heel snel leeg loopt. Aan mijn instellingen is niets veranderd.
Dat heb ik eerder gehad, maar sinds de laatste grote update was het batterij probleem over.
Het lijkt erop dat deze update problemen verhelpt, maar het batterij-probleem weer verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
tapet schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:05:
Net de nieuwste update binnengekregen. Beveiligingsupdate + voorkomen problemen moederbord.
Wat me opvalt na de update en herstart, dat de batterij plots weer heel snel leeg loopt. Aan mijn instellingen is niets veranderd.
Dat heb ik eerder gehad, maar sinds de laatste grote update was het batterij probleem over.
Het lijkt erop dat deze update problemen verhelpt, maar het batterij-probleem weer verschijnt.
Trekt de mediascanner niet je accu leeg? Dat kan even gebeuren na een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tapet
418O2 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:10:
[...]
Trekt de mediascanner niet je accu leeg? Dat kan even gebeuren na een update.
Niet aan gedacht; denk dat je gelijk hebt. Media staat nu bovenaan bij batterijverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Laatst online: 02-10 12:21
Batterij verbruik is met 4.1.2 inderdaad een stuk beter waarbij ik nu zelf 2 dagen met een lading kan doen.
Tapet, hopelijk was bij jouw de media scanner de tijdelijke veroorzaker.
Hoe is het verder na deze push update, zijn er verder nog dingen, wijzingen opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tapet
Aloysxda schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:25:
Batterij verbruik is met 4.1.2 inderdaad een stuk beter waarbij ik nu zelf 2 dagen met een lading kan doen.
Tapet, hopelijk was bij jouw de media scanner de tijdelijke veroorzaker.
Hoe is het verder na deze push update, zijn er verder nog dingen, wijzingen opgevallen.
Voor zover ik kan zien is het geen functionele update. Er zijn geen waarneembare veranderingen.
Waarschijnlijk alleen stabiliteit en beveiliging, De update was ook slechts 8Mb groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DapperKonijntje schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 12:42:
Van de week er achter gekomen dat ik de beruchte haarscheurtjes heb in de zilveren rand, iemand anders ervaring met de afhandeling hiervan, is het iets wat snel opgelost kan worden bij een service point?
Ik had het een paar weken terug.
Langs gegaan bij kpn buissnis center in alkmaar, en ze hebben het daar direct vervangen.
Kon er dus op wachten.
Bij komend voordeel, ik had 1 klein krasje in mijn scherm en deze is nu ook weer verdwenen.

Ik dacht eigenlijk dat ze alleen de grijze rand zouden vervangen maar kennelijk doen ze meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:51:
[...]

Ik had het een paar weken terug.
Langs gegaan bij kpn buissnis center in alkmaar, en ze hebben het daar direct vervangen.
Kon er dus op wachten.
Bij komend voordeel, ik had 1 klein krasje in mijn scherm en deze is nu ook weer verdwenen.

Ik dacht eigenlijk dat ze alleen de grijze rand zouden vervangen maar kennelijk doen ze meer.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Heb je ook KPN als provider? Ik heb namelijk ook zo'n haarscheurtje en gebeld, vertelde ze mij dat het een aantal weken kon duren.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koldur schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:57:
[...]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Heb je ook KPN als provider? Ik heb namelijk ook zo'n haarscheurtje en gebeld, vertelde ze mij dat het een aantal weken kon duren.
Nee ik heb vodafone als provider.
Het kpn business center in alkmaar is ook een samsung service punt. Geen idee of alle kpn business centers ook samsung service ponits zijn.

Ik ben gewoon zonder afspraak langs gegaan en heb het probleem voorgelegd.
Een monteur vertelde mij dat hij er 1 op voorraad had en dus direct zou vervangen.

Ik denk dat ik mazzel heb gehad dat ze er op dat moment 1 op voorraad hadden.
Zou ook kunnen dat de kleur nog van invloed is op de voorraden, ik heb een witte.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2013 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:23:
[...]

Nee ik heb vodafone als provider.
Het kpn business center in alkmaar is ook een samsung service punt. Geen idee of alle kpn business centers ook samsung service ponits zijn.

Ik ben gewoon zonder afspraak langs gegaan en heb het probleem voorgelegd.
Een monteur vertelde mij dat hij er 1 op voorraad had en dus direct zou vervangen.

Ik denk dat ik mazzel heb gehad dat ze er op dat moment 1 op voorraad hadden.
Super, dan zal ik dat ook even doen, woon zelf ook in Alkmaar en heb Vodafone, als ze hem niet op voorraad hebben dan kan ik altijd nog een keertje terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Ik heb sinds ik mijn S3 weer retour heb van een SD een vreemd probleem.
Alles wat ik in S planner zet synct niet naar my GAFYD Calendar, nu heb ik hem deze keer geroot maar geen dingen frozen die daar daadwerkelijk een oorzaak zouden kunen zijn.
Andersom werkt het wel.

Cache geleegd en hetzelfde resultaat. JB 4.1.2

Iemand een idee?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane

Hurricane

Na de laatste update lijkt mijn gps niet meer te werken. Zie geen satalieten meer. Toeval of meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Hurricane schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:13:
Na de laatste update lijkt mijn gps niet meer te werken. Zie geen satalieten meer. Toeval of meer mensen dit probleem?
Staat het bij locational services uit. (Use GPS)
Was bij mij het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane

Hurricane

Nee, dat stond allemaal aan. Heb nu alles uit gezet en de telefoon gereboot. Daarna weer alles aan gezet en nu vindt hij de satellieten weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorisM
Laat maar zitten - Wifi wachtwoord verkeerd onthouden..

[ Voor 83% gewijzigd door YorisM op 31-01-2013 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Zo, net naar business center Alkmaar geweest, meteen geregeld! Het scheurtje in de rand van de telefoon is opgelost en mijn achterkant had ook zo'n vaag vlekje uit het niets, ook vervangen. Zeer prettige ervaring met dit service center, erg prettig geholpen en ook wel fijn dat ik de telefoon niet hoefde op te sturen.
Volgens mij is gewoon het hele scherm vervangen, had ook een ietwat rozige balk als ik zwart op wit aan het lezen was, dit lijkt nu ook weg.

Pagina: 1 ... 95 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.