Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
technomania schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:55:
Misschien een stomme vraag: is er ook 3thd pary camera-software voor de S3? Er zit geen beeldstabilisatie op, maar ik ben een beroerde fotograaf die echt niet zijn camera kan stilhouden waardoor mijn gemaakte foto's simpelweg kut zijn.. Iemand een idee?
Er zit dus echt wel beeldstabilisatie op de standaardcamera van de S3..
Zowel voor foto als video..
bij foto werkt dan wel de foto-reeks niet meer..
Even zoeken bij instellingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:59

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Misschien een stomme vraag: is er ook 3thd pary camera-software voor de S3? Er zit geen beeldstabilisatie op, maar ik ben een beroerde fotograaf die echt niet zijn camera kan stilhouden waardoor mijn gemaakte foto's simpelweg kut zijn.. Iemand een idee?
3rd party geeft al aan dat het niet specifiek voor de S3 hoeft te zijn, alle Android software zou moeten kunnen werken als het je Android versie ondersteunt. --> Camera apps op Google Play

Aangezien het algemene Android software is kan je ook in dit topic zoeken: Google Play & Androidapps - Deel 18

[ Voor 9% gewijzigd door gwystyl op 08-01-2013 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-10 23:37

Arfman

Drome!

gwystyl schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:35:
[...]

Volgens mij moet je dan gewoon de sluiterknop ingedrukt houden, dan maakt hij heel snel achter elkaar maximaal 20 foto's
Dat is niet hetzelfde als de slow motion videocamera ;)

Iemand?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:39
Zelf heb ik ook altijd moeite met het vasthouden en knopjes drukken. Het helpt bij mij al een hele hoop door stemherkenning (S-voice) te gebruiken om met 'smile' of 'cheese' een foto te nemen! Ziet er ook wel gaaf uit trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:05

Technomania

Huiskamer verslaafde.

BvDorp schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:03:
[...]

Zelf heb ik ook altijd moeite met het vasthouden en knopjes drukken. Het helpt bij mij al een hele hoop door stemherkenning (S-voice) te gebruiken om met 'smile' of 'cheese' een foto te nemen! Ziet er ook wel gaaf uit trouwens.
Daar gaat het bij mij ook mis... Houdt lastig vast als je ook nog de sluiterknop moet indrukken..,. Goede tip!

Kan het eerder geopperde instellinkje niet vinden...

Edit: Stomme typo's

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 14:52
Hmmm. Ik lees verschillende reacties over barsten in het scherm.

Ik heb mijn S3 afgelopen weekend voor het eerst laten vallen. Hij viel, terwijl ik zat met het display recht naar beneden op een stenen vloer. Meteen gecontroleerd. Niks aan het handje, leek het. Niet eens een butsje of iets anders.

Gisteren had ik ineens uit het niets een barts in het scherm. Deze zat er van het weekend zeker nog niet. Waarschijnlijk is het glas dus toch enigszins kwetsbaar geweest ergens. Wellicht door de val.

Hoedanook: ik baal er ontzettend van. Ben erg voorzichtig met dit soort dure gadgets en het verbaast me dat dit sterk glas, zo snel breekt.

Kansloos natuurlijk om er mee terug te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 22:43
GoodspeeD schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:50:
Hij viel, terwijl ik zat met het display recht naar beneden op een stenen vloer.

Ben erg voorzichtig met dit soort dure gadgets en het verbaast me dat dit sterk glas, zo snel breekt.
ff wat tekst vet gemaakt, die wmb niet echt consistent met elkaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

GoodspeeD schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:50:
Hmmm. Ik lees verschillende reacties over barsten in het scherm.

Ik heb mijn S3 afgelopen weekend voor het eerst laten vallen. Hij viel, terwijl ik zat met het display recht naar beneden op een stenen vloer. Meteen gecontroleerd. Niks aan het handje, leek het. Niet eens een butsje of iets anders.

Gisteren had ik ineens uit het niets een barts in het scherm. Deze zat er van het weekend zeker nog niet. Waarschijnlijk is het glas dus toch enigszins kwetsbaar geweest ergens. Wellicht door de val.

Hoedanook: ik baal er ontzettend van. Ben erg voorzichtig met dit soort dure gadgets en het verbaast me dat dit sterk glas, zo snel breekt.

Kansloos natuurlijk om er mee terug te gaan.
hoe oud issie?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

gambieter schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:03:
[...]

Hoe heb je de unroot gedaan? :)
Vreemd genoeg hoefde dat niet... Geen foutmelding of uitroepteken gezien. Ik heb 'm in 't verleden geroot dmv deze methode van XDA, kon deze ronde (en overigens ook bij de update naar JB) gewoon updaten via Kies, en daarna met dezelfde manier weer opnieuw rooten.

Edit:
Hm, volgende keer éérst de rest vd draad lezen, dan pas antwoord geven ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Bra-Jo op 08-01-2013 13:50 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Brabo-Joossie schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:47:
Vreemd genoeg hoefde dat niet... Geen foutmelding of uitroepteken gezien. Ik heb 'm in 't verleden geroot dmv deze methode van XDA, kon deze ronde (en overigens ook bij de update naar JB) gewoon updaten via Kies, en daarna met dezelfde manier weer opnieuw rooten.
Klopt, ik was er intussen ook achter met dank aan dit topic :)

Ik zie ook geen rood markertje meer na Triangle Away, dus ben tevreden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 23-09 10:19
gambieter schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:50:
[...]

Klopt, ik was er intussen ook achter met dank aan dit topic :)

Ik zie ook geen rood markertje meer na Triangle Away, dus ben tevreden.
Alles stock dus... :)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brabo-Joossie schreef op maandag 07 januari 2013 @ 20:27:
Ik heb 'm vanmiddag al over KIES binnengehaald (en ook gelijk weer geroot).
Waren je apps, gegevens en instellingen bewaard na update met kies??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Yep, 100%. :)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:17

The Legend

*Plop*

Met de update heb ik het idee dat m'n launcher (standaard) niet meer crasht (tot nu toe dan). Hopelijk zijn ook de browser crashes nu verleden tijd.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ja, maar rooted. Status in Settings is wel modified.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ph0en1x
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-07 21:46
Net mijn telefoon aan de lader gehangen. Na enkele minuten begint het ding opeens te trillen, en niet een beetje, maar gewoon non-stop. Reageert nergens op dus maar even de batterij verwijderd. Nu start hij niet meer op.

Iemand hier ervaringen mee? Factory reset proberen? Wel een mooi moment om te rooten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GuitarJJ schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:24:
[...]

Je kan de S3 gewoon updaten (via KIES) als hij geroot is. Tenminste, dat was bij mij en een aantal anderen wel het geval. De installatie geeft alleen aan dat je aangepaste software draait en dat dat een schadelijke invloed kan hebben op de update.

Na de update moet je hem weer even opnieuw rooten, wat zo'n 5 minuten kost.
Kan je hem via OTA updaten als ie geroot is?? Ik krijg steeds melding geen update. Terwijl ik gisteren wel melding kreeg dat ik hem kon downloaden, alleen toen had ik geen wifi, dus ik drukken op later en daarna krijg ik steeds melding dat er geen update is als ik wil updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 14:52
Raymond schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:12:
[...]

ff wat tekst vet gemaakt, die wmb niet echt consistent met elkaar zijn :)
Ik begrijp dat je dat denkt, maar een keer laten vallen in vijf maanden tijd, valt bij mij in de categorie "voorzichtig". Ik ben haast neurotisch voorzichtig. Alsin: niemand in de buurt, niet aanraken, niet open op tafel leggen, hoesje erom. Af en toe een motorieke storing waardoor hij uit de handen glipt kan gebeuren. :D
Vijf maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
gambieter schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:00:
[...]

Ja, maar rooted. Status in Settings is wel modified.
In triangle away zit een optie die je dan aan kunt vinken, dan staat supersu later een is hij gewoon official

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ph0en1x schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:04:
Net mijn telefoon aan de lader gehangen. Na enkele minuten begint het ding opeens te trillen, en niet een beetje, maar gewoon non-stop. Reageert nergens op dus maar even de batterij verwijderd. Nu start hij niet meer op.

Iemand hier ervaringen mee? Factory reset proberen? Wel een mooi moment om te rooten. :)
Sudden death?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

reyals schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:28:
In triangle away zit een optie die je dan aan kunt vinken, dan staat supersu later een is hij gewoon official
Dat werkt niet bij elke SIII, en bij de mijne is dat ook zo. Is verder geen probleem voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09 21:55
Ik heb het ook al in de Telecomproviders forum gevraagd, maar wist niet of ik hiervoor goed was:

Heeft iemand enige idee of een Japans Galaxy SIII ook met een Nederlands simkaart werkt indien de telefoon simlock vrij wordt gemaakt? Het is een "NTT Docomo" gesealde telefoon en volgens hen kan het wel simlock vrij worden gemaakt. Zijn alle S3 toestellen wereldwijd hetzelfde qua frequentie etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-10 07:41
kenkreutzer schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:43:
Ik heb het ook al in de Telecomproviders forum gevraagd, maar wist niet of ik hiervoor goed was:

Heeft iemand enige idee of een Japans Galaxy SIII ook met een Nederlands simkaart werkt indien de telefoon simlock vrij wordt gemaakt? Het is een "NTT Docomo" gesealde telefoon en volgens hen kan het wel simlock vrij worden gemaakt. Zijn alle S3 toestellen wereldwijd hetzelfde qua frequentie etc?
Naar mijn weten gebruiken ze W-CDMA, dat werkt niet in nederland. Ik ga er vanuit dat deze S3 ook voor W-CDMA gemaakt is.
zie ook wiki --> NTT DoCoMo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ph0en1x
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-07 21:46
Ohja daar had ik iets over gelezen. Na wat research is dat een bijna perfect fit op wat mij overkwam. 16gb versie, toestal sinds juli in gebruik, gebeurd tijdens het laden. Alleen het trillen zie ik nergens terug, maar waarschijnlijk slapen mensen daar doorheen als ze hem 's nachts opladen.

Kom ook niet de recovery in. Op naar de Belcompany dan maar!

[ Voor 3% gewijzigd door Ph0en1x op 08-01-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09 21:55
Koen87 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:56:
[...]

Naar mijn weten gebruiken ze W-CDMA, dat werkt niet in nederland. Ik ga er vanuit dat deze S3 ook voor W-CDMA gemaakt is.
zie ook wiki --> NTT DoCoMo
Weet je dat zeker? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je anno nu een Japans toestel in Europa niet kunt gebruiken? Zelfs niet na Simlock vrij maken en evt. custom rom erop? Anders kan het bijvoorbeeld toch wel?

Ik zal morgen eens de klantenservice van ntt bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Brightness Slider in het notificatie panel kan nu worden uitgeschakeld" (bij 4.1.2.). Weet iemand hoe? Ik ben nog niet achter gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 17:31:
"Brightness Slider in het notificatie panel kan nu worden uitgeschakeld" (bij 4.1.2.). Weet iemand hoe? Ik ben nog niet achter gekomen.
Bij instellingen - display - meldingenvenster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 17:46:
[...]

Bij instellingen - display - meldingenvenster
Hij staat er niet tussen. Daar heb ik al gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Misschien nog een handige tip voor diegenen die (net zoals ik) last hadden van een hoge batterydrain, bij mij is het opgelost door HD Widgets te uninstallen. Deze zat constant de telefoon wakker te houden en naar GPS fix te zoeken. Uiteindelijk gevonden door te Googlen, kwam iemand tegen met hetzelfde die ook HD Widgets had geinstalleerd. Wat dat betreft is BetterBatteryStats best nutteloos.

bekokv: Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/58Mpq.jpg

Gaat dus om de "Helderheid aanpassen" instelling. Die hoort er echt te staan ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Arfman op 08-01-2013 19:38 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 19:35:
Misschien nog een handige tip voor diegenen die (net zoals ik) last hadden van een hoge batterydrain, bij mij is het opgelost door HD Widgets te uninstallen. Deze zat constant de telefoon wakker te houden en naar GPS fix te zoeken. Uiteindelijk gevonden door te Googlen, kwam iemand tegen met hetzelfde die ook HD Widgets had geinstalleerd. Wat dat betreft is BetterBatteryStats best nutteloos.

bekokv: [afbeelding]

Sorry, je heb helemaal gelijk, alleen het werkte niet eerst, dat wegvinken. Toen heb ik het gedaan en gelijk daarna rebooten en toen was ie weg! Bedankt voor de mooite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 19:50:
[...]

Sorry, je heb helemaal gelijk, alleen het werkte niet eerst, dat wegvinken. Toen heb ik het gedaan en gelijk daarna rebooten en toen was ie weg! Bedankt voor de mooite!
Mooi dat het gelukt is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die HD Widgets. Staan die er standaard erop en hoe kan je ze verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 19:54:
[...]

Over die HD Widgets. Staan die er standaard erop en hoe kan je ze verwijderen?
Nee, die staan er standaard niet op. Is een app die ik ooit in de Play Store gekocht heb voor 10 cent ofzo. Die heeft een hele mooie klok met weer eronder, maar dat ging zo ten koste van de batterij dat ik hem eraf heb gegooid. Jij hoeft je daar dus geen zorgen over te maken (tenzij je hem uit de Play Store geïnstalleerd hebt maar dat denk ik niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de laatste update werd ik meteen geconfronteerd met een aantal bugs. Tenminste, als het niet toevallig alleen aan mijn SIII lag. Na de update ging ik natuurlijk alle nieuwe features uitproberen. De optie met meer vensters is echt ideaal, maar na het opnieuw opstarten was deze optie niet meer beschikbaar terwijl de optie nog wel stond aangevinkt onder instellingen-->display-->meer vensters. Dus dat vond ik al vreemd, en dit probleem bleef bestaan.

Ook viel het me meteen op dat er bij het ontgrendelen en vergrendelen geen geluid meer hoorbaar was, terwijl "geluid schermvergrendeling" ook aangevinkt was, maar werkte niet. Ook "aanraaakgeluiden" werkte niet, net zoals het geluid van de toetsen, (toetstonen) dat stond ook aangevinkt maar werkte niet.

Dit heb ik allemaal kunnen oplossen door de telefoon volledig te resetten naar fabrieksinstellingen, waarbij de updates dus onaangetast blijven, en hij nu echt super werkt. Alles werkt perfect zonder enige hapering. Dus als er iemand is met dezelfde problemen na de update; gewoon "standaard gegevens herstellen" en dan moet het gewoon goed werken. Het koste me wel wat tijd om alles weer zo terug te krijgen zoals het was, maar dat was de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

GoodspeeD schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:09:
[...]

Ik begrijp dat je dat denkt, maar een keer laten vallen in vijf maanden tijd, valt bij mij in de categorie "voorzichtig". Ik ben haast neurotisch voorzichtig. Alsin: niemand in de buurt, niet aanraken, niet open op tafel leggen, hoesje erom. Af en toe een motorieke storing waardoor hij uit de handen glipt kan gebeuren. :D

[...]

Vijf maanden.
Terugbrengen naar de winkel, binnen 6 maanden moeten zij aantonen dat het de fout van de gebruiker is, na 6 maanden is het andersom en dat is een stuk lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 22:24:
Ook "aanraaakgeluiden" werkte niet, net zoals het geluid van de toetsen, (toetstonen) dat stond ook aangevinkt maar werkte niet.
Ik vraag me eigenlijk al een tijdje af waar je de soort toon kunt kiezen/instellen voor het telefoon toedsenbord.
Staat nu op een soort van waterdruppel geluid, maar zoiets als dtmf-toetsgeluid of een klikje zou ik graag willen instellen, dat klinkt niet zo kinderachtig.
Misschien kijk ik er overheen ofzo, kan het iig niet vinden tussen alle logisch bedachte instellingsmogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
in mijn startscherm heb ik ineens en blauw half maantje die je kunt uitrekken naar rechts en waarin bv facebook enz staat. weet iemand hoe je dit kunt uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcel23456 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 01:44:
in mijn startscherm heb ik ineens en blauw half maantje die je kunt uitrekken naar rechts en waarin bv facebook enz staat. weet iemand hoe je dit kunt uitzetten?
dit is de taakbalk om meerdere (max 2) apps op 1 scherm te kunnen zetten.
Je kan het maantje tijdelijk weg halen door de "terug" knop even ingedrukt te houden.
Om het helemaal uit te zetten moet je naar je meldingen venster en daar "meer vensters" uit zetten.
Als hij niet in je meldingen venster staat kan je naar instellingen - display - en daar het vinkje bij meer vensters weg halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt alweer

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Dagje laten drogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob2007
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-05 19:46
Sinds de update naar 4.1.2, die ik gisteren gedaan heb, krijg ik het bericht dan de email client geen verbinding meer kan maken met Gmail en Hotmail. Heeft nog iemand dit probleem gehad? Iemand het opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-09 15:19

Arethusa

Niet die server

Rob2007 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 08:35:
Sinds de update naar 4.1.2, die ik gisteren gedaan heb, krijg ik het bericht dan de email client geen verbinding meer kan maken met Gmail en Hotmail. Heeft nog iemand dit probleem gehad? Iemand het opgelost?
Ik kreeg deze melding ook, zij het alleen met mijn eigen e-mail adres. Gmail bleef werken. Ik heb opnieuw een wachtwoord moeten invoeren en het probleem was verholpen.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korntrae
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Aha update 4.1.2 nu beschikbaar in Belgie!!
Joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob2007
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-05 19:46
@Arethusa:

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Het lijkt wel alsof bij mij de automatisch herhalen functie niet meer werkt. Hebben anderen dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Arfman schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 19:35:

bekokv: [afbeelding]

Mooie toevoeging, dat je nu ook die sneltoetsen kunt aanpassen. Alleen jammer dat Flight Mode er niet bij staat...

VV Tnx, wist ik. ;) Zou het alleen wel handig vinden als het ook bij dat rijtje had gestaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Bra-Jo op 09-01-2013 10:10 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Die selecteer je in het menu dat tevoorschijn komt door je aan/uit toets langer in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt "meerdere vensters" niet samen met WhatsApp? Waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:39
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:31:
Werkt "meerdere vensters" niet samen met WhatsApp? Waarom niet?
Nee, standaard niet. Je kunt wel je telefoon rooten en een mod gebruiken. Zie XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:01
Raymond schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:40:
27 november?
Anders praat je over 4 werkdagen, dat vind ik geen "schandalig lange bedoening", om eerlijk te zijn.
Ze zitten al 2 dagen naar mijn telefoon te staren en dan heb ik het nog niet over het feit dat hij "intern" is "opgestuurd" en dat kostte de hele werkweek.

All statusses registered for your repair are shown in the view below.
STATUS DATE/TIME
Order - Data complete 27-12-2012 16:29:59
Order - Confirmed 27-12-2012 16:30:06
Logistics - Product sent (Customer -> Dynafix Care) 28-12-2012 15:20:32
Logistics - Product received by Dynafix Care 31-12-2012 11:31:47
Logistics - Product sent to internal repair facility 31-12-2012 11:31:48
Logistics - Product arrived at repair center 4-1-2013 15:00:22
Repair at repair center - Started 4-1-2013 15:05:16
Internal repair - Component repair 7-1-2013 8:07:01

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bad Brains schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 17:03:
[...]

Ze zitten al 2 dagen naar mijn telefoon te staren en dan heb ik het nog niet over het feit dat hij "intern" is "opgestuurd" en dat kostte de hele werkweek.

All statusses registered for your repair are shown in the view below.
STATUS DATE/TIME
Order - Data complete 27-12-2012 16:29:59
Order - Confirmed 27-12-2012 16:30:06
Logistics - Product sent (Customer -> Dynafix Care) 28-12-2012 15:20:32
Logistics - Product received by Dynafix Care 31-12-2012 11:31:47
Logistics - Product sent to internal repair facility 31-12-2012 11:31:48
Logistics - Product arrived at repair center 4-1-2013 15:00:22
Repair at repair center - Started 4-1-2013 15:05:16
Internal repair - Component repair 7-1-2013 8:07:01
de mijne is ook al 7 dagen weg , gisteren stond er 1a2 dagen , nu 2a3 weken wachten op onderdeel... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
Zijn er al mensen met t-mobile als provider en de update hebben ontvangen?

Ik namelijk nog niet.. 4.1 Was overigens wel als allereerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 15:01

PaulX

Beyond your imagination...

weet iemand misschien waarom m'n mail verdwijnt op m'n Galaxy SIII als ik mail van de server heb opgehaald via mijn hoofdcomputer?

Uiteraard staat Outlook op m'n hoofdcomputer uit als ik mail wil ontvangen op m'n smartphone, want alleen m'n hoofdcomputer mag van mij de mail verwijderen van de server. Smartphone moet mail wel altijd gewoon op server laten staan, dus berichten alleen kopieren vanaf de server. (ik weet het: POP is wat onhandig maar het moet kunnen, het ligt NIET aan android maar aan de standaard mail app van Samsung)

Ik wil dat m'n reeds opgehaalde e-mail op de Galaxy bewaard blijft totdat ik ze zelf verwijder of pas na laten we zeggen 30 dagen ofzo. Kan dat met de standaard email client app van Samsung?
Ik kan dit nergens vinden in de instellingen. :? WTF!?

[ Voor 22% gewijzigd door PaulX op 09-01-2013 19:55 ]

ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
volgens mij is dat gewoon correct gedrag: Hij laat alleen mail zien die ook op de server staat. Als jij het van de server verwijderd, dan is het ook niet meer zichtbaar op de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TYPHOON-
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:17
Heeft iemand een idee hoe je het "gedrag" van het samsung toetsenbord bij typen van berichten kan aanpassen?

Voor de update paste de corrector mijn woorden automatisch aan...
Met de update geeft hij wel de suggestie maar moet ik deze zelf nog aanduiden.
En aangezien ik niet echt foutloos typ is dit wat overbodig "werk".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 14:08

Leviathan23

I am the proof....

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 18:32:
[...]

de mijne is ook al 7 dagen weg , gisteren stond er 1a2 dagen , nu 2a3 weken wachten op onderdeel... ;w
stond er bij bij ook, dat is waarschijnlijk het wachten op het moederbord.....duurde bij mij maar 2 werkdagen daarna was ie snel weer terug! dus hoop houden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulX

PaulX

Raymond schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 19:56:
volgens mij is dat gewoon correct gedrag: Hij laat alleen mail zien die ook op de server staat. Als jij het van de server verwijderd, dan is het ook niet meer zichtbaar op de telefoon
knap waardeloos dan!

ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Dan moet je bij de bedenkers van het POP3/IMAP protocol zijn en niet bij Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulX

PaulX

Arfman schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 21:03:
[...]

Dan moet je bij de bedenkers van het POP3/IMAP protocol zijn en niet bij Samsung.
oh ja!? waarom werkt het dan wel op mijn oude vertrouwde HTC smartphone? Andere mail app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 21:03:
[...]

Dit heeft natuurlijk niets met het protocol pop of imap te maken, anders zou ook de mail op je pc verdwijnen.
Het ligt echt aan de manier waarop de mail app er mee om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Als je je mail (de server en vaste PC kant dan) kunt ombouwen naar een exchange-account dan is de synchronisatie met de telefoon hetzelfde als die op de mailserver.

Bij mij overigens hetzelfde hoor, vaste pc haalt (POP3/SMTP) ook de mail op en dan is het niet meer zichtbaar op de telefoon, maar dat is logisch, zo werkt pop3.

Wat je evt. nog op een makkelijke manier kunt doen (in outlook dan...)
Bestand>Accountinstellingen>dubbelklik op het te configureren mailadres>Meer instellingen>Tab Geavanceerd>vink aan: kopie bewaren op server.
Deze uitleg geldt voor outlook/office 2010

Ik denk dat je dan dus de kopie op je telefoon kunt blijven zien. wil je 1 op 1 dan dus exchange voor je account configureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gijsvogel schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 23:54:
[...]

Bij mij overigens hetzelfde hoor, vaste pc haalt (POP3/SMTP) ook de mail op en dan is het niet meer zichtbaar op de telefoon, maar dat is logisch, zo werkt pop3.
Dat is helemaal niet logisch.
Outlook, live mail of elk ander pc mail programma slaat de mail na het ophalen lokaal op.
Dat is het gebrek in de samsung mail app, het word niet opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 00:25:
[...]
Dat is helemaal niet logisch.
Outlook, live mail of elk ander pc mail programma slaat de mail na het ophalen lokaal op.
Dat is het gebrek in de samsung mail app, het word niet opgeslagen.
Dat is helemaal wél logisch lieverd...
Zoek voor de gein anders eens even de werking van pop3 en de standaardconfiguratie van bijvoorbeeld outlook, ik betwijffel of je dat namelijk al gedaan hebt.
Om je wat in de juiste richting te sturen hier een linkje wat de werking voor outlook vrij duidelijk uitlegt...

Het ligt er gewoon aan op welke manier je het instelt.
De beschrijving die ik eerder gaf zou moeten werken voor outlook.

Als het HTC-tje wel een kopie bewaarde dan was dat leuk, maar dan was het wel een extra mogelijkheid van die HTC mail app, maar standaard is het niet volgens de 'normale' werking en 'standaard' instellingen...voor zover ik begrijp tenminste.
Live mail wordt volgens mij vaak als exchange geconfigureerd, maar ik kan me vergissen.

Daarnaast vind ik dat je redelijk bijdehand reageert op mijn reactie terwijl ik gewoon (iemand anders) aan het helpen ben.
Iets normaler reageren kan echt geen kwaad, geef anders zelf een zinvolle reactie als je het allemaal zo goed weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een goeie site voor cases met een populair thema? (Metal gear solid, game of thrones, zo'n dingen). Ik vind veel cases op sites als amazon, maar dat zijn allemaal van die neutrale cases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-09 13:31
Wat een haat. Vannacht is mijn S3 voor de 2de keer gestorven. Vorige keer vanwege het bekende probleem waar nu de nieuwe firmware voor wordt uitgerold. Grote kans dat dat nu weer het geval is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:17

The Legend

*Plop*

Volgens mij praten de mensen in de POP3 discussie langs elkaar heen. De ene helft probeert uit te leggen dat POP3 niet synchroniseert en dat indien meerdere apparaten dezelfde account benaderen, dat betekent dat het apparaat dat het eerst een verzoek doet alle mail krijgt, en het tweede apparaat vervolgens een lege server ziet. Dat is inderdaad de normale werking van een POP3 server.

Het probleem wat aangekaart wordt is echter een andere. Blijkbaar heeft men apparaat 2 (S3) zo geconfigureerd dat deze altijd een kopie op de server achterlaat zodat apparaat 1 (PC) altijd alle mail krijgt. Vervolgens haalt men de mail op met de S3, dit is dus een kopie, en daarna haalt de PC dezelfde mail op en verwijderd bij die actie de berichten van de POP3 server. Beide apparaten hebben op dat moment dezelfde mail opgehaald. Het probleem lijkt te zijn dat nádat de S3 de mail heeft opgehaald, en dus opgeslagen zou moeten hebben, de mail toch verdwijnt indien de PC de mail ophaalt en definitief van de POP3 server verwijderd.

Dit probleem lijkt me inderdaad niets met de werking van POP3 te maken te hebben. Een oplossing heb ik overigens niet, maar ik hoop dat jullie elkaar nu begrijpen :+

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik had voor me vriendin enhanced email ingesteld voor de Ziggo mail.
En deze vertoonde exact hetzelfde probleem zoals hierboven. Tevens toont Webmail van Ziggo ook niet alle berichten.
Ik snapte het eerst ook niet maar schijnbaar hoort deze service zicht zo te gedragen.
Ik had meer een service ala hotmail verwacht, dat je ten alle tijden je berichten kon opvragen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik heb sinds de update dat ik trilfeedback krijg bij een aantal functies (kalender items bijvoorbeeld). Volgens mij heb ik dat toch echt overal uit staan. Iemand een idee of dat nu op meerdere plekken in het menu bediend moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 07:02
Zijn er nog alternatieven voor de:

Samsung Galaxy S3 WiFi Allshare CastHub

Of moet je per se de hub van samsung gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Informatietickers:
Heb ik geconfigureerd met Facebook, maar werken ho maar.
Uiteraard zie ik wel in het meldingen scherm wanneer er een facebook berichtje binnenkomt, maar niet in deze Ticker, ook niet na 30 minuten of meer wachten, want dat is de minimale periode die je in kan stellen.
Ik heb me al eens afgemeld bij zowel Facebook als Facebook messenger, en mij dan weer aangemeld met behulp van de Ticker. Biedt ook geen soelaas.
Iemand al een oplossing of gewoon (nog) een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Tomasi
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-06 21:33
Heeft iemand al root kunnen installeren op Stock Rom 4.1.2 xxel5? Ik krijg CF-root niet werkend. Via Odin alles goed doorlopen, maar aan het eind van de rit, geen root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
-TYPHOON- schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 20:02:
Heeft iemand een idee hoe je het "gedrag" van het samsung toetsenbord bij typen van berichten kan aanpassen?

Voor de update paste de corrector mijn woorden automatisch aan...
Met de update geeft hij wel de suggestie maar moet ik deze zelf nog aanduiden.
En aangezien ik niet echt foutloos typ is dit wat overbodig "werk".
Dit probleem heb ik na de update ook helaas... Hier voor had ik met woordvoorspelling dat ik daarna alleen een spatie hoefde te gebruiken om het woord te gebruiken. Bij instellingen kon ik het niet vinden, en zoals al gezegd, hij heeft wel alle instellingen meegenomen met de update...

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
RbBdOs schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:03:
[...]

Dit probleem heb ik na de update ook helaas... Hier voor had ik met woordvoorspelling dat ik daarna alleen een spatie hoefde te gebruiken om het woord te gebruiken. Bij instellingen kon ik het niet vinden, en zoals al gezegd, hij heeft wel alle instellingen meegenomen met de update...
Ik werk al jaren (hiervoor met Nokia Symbian) met Swype.
Niets anders meer!!! Gratis en werkt perfect!
YouTube: Swype from Nuance - DEMO
http://beta.swype.com/
Doe je voordeel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 06:07:
Is er een goeie site voor cases met een populair thema? (Metal gear solid, game of thrones, zo'n dingen). Ik vind veel cases op sites als amazon, maar dat zijn allemaal van die neutrale cases.
Ebay of dealextreme staan vol met dit soort cases. Denk dat je daar wel wat kan vinden.
Check dit linkje;
http://lmgtfy.com/?q=metal+gear+solid+case+galaxy+s3
of
http://lmgtfy.com/?q=Game+of+thrones+case+galaxy+s3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Email melding:
Na de update spreekt er ineens een schreeuwerige dame (meid is meer het goede woord) dat er een nieuwe email is ontvangen.
Dit terwijl alle meldingen bij email accounts door mij op stil zijn gezet.
Ik kan ook dit geluidsbestandje nergens vinden in de telefoon.
Hebben meer mensen last van deze gillende keukenmeid?
En zo ja, hoe kom ik van haar af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 09:59

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Barock schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:15:
Email melding:
Na de update spreekt er ineens een schreeuwerige dame (meid is meer het goede woord) dat er een nieuwe email is ontvangen.
Dit terwijl alle meldingen bij email accounts door mij op stil zijn gezet.
Ik kan ook dit geluidsbestandje nergens vinden in de telefoon.
Hebben meer mensen last van deze gillende keukenmeid?
En zo ja, hoe kom ik van haar af?
Ik denk dat je in het mailprogramma de meldingstune moet vervangen. Als alle andere meldingen hetzelfde zijn maar anders dan je mail-melding, is die waarschijnlijk overruled in het mailprogramma zelf. Ik heb voor mail (en de rest van de meldingen) het standaard Samsung pling-geluidje.

Voor de locatie van de meegeleverde geluiden kan je kijken in /system/media/audio

Het geluidje dat je omschrijft komt me echter niet bekend voor, dus ik verwacht dat die niet standaard is. Niet standaard geluiden kan je op de sd-card zetten in mappen als /sd-card/media/notifications of /sd-card/notifications.

Als je hem daar nog niet kan vinden, zou ik je hele apparaat af laten zoeken naar .mp3 en .ogg bestanden, evt .wav.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
talkback aanstaan? lijkt me dat het daar vandaan komt.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_Mastah
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
R Tomasi schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:02:
Heeft iemand al root kunnen installeren op Stock Rom 4.1.2 xxel5? Ik krijg CF-root niet werkend. Via Odin alles goed doorlopen, maar aan het eind van de rit, geen root.
Ik heb hem direct toegepast toen 4.2.1 in NL uitkwam, geen enkel probleem gehad met het gebruiken van CF-Auto-Root.Weet je zeker dat je wel een recente versie gebruikt? kijk eventueel op http://autoroot.chainfire.eu/ voor de laatste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
reyals schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:09:
talkback aanstaan? lijkt me dat het daar vandaan komt.
Dat zou best eens kunnen, heb ik eenmaal aangezet. Maar is nu niet meer actief.
'K ga eens als een speurneus te werk.
Wellicht zit het daar in.
Ik had het aangezet omdat ik een filmpje had gezien waarin gezichten met de camera worden herkend, en gemeld. Maar alle andere functies werken dan niet lekker meer.
Volgens mij is het alleen handig voor (zeer) slechtzienden.
Zie dit filmpje, lijkt handig maar bij mij werkt het niet zo...

YouTube: Premium Suite Upgrade for Galaxy SIII (Part 2) (bij 2:40)

Gelezen in dit artikel:
http://www.samsunggalaxys...sung-galaxy-s3/#more-3095

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
ik weet niet of je lightflow ofzo gebruikt, die zorgt ook af en toe voor problemen met talkback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mljoek
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-08 13:26
reyals schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:24:
ik weet niet of je lightflow ofzo gebruikt, die zorgt ook af en toe voor problemen met talkback
Klopt inderdaad. Ben zelf erg lang bezig geweest met uit te zoeken waarom er zelfs in stille stand werd geschreeuwd dat ik een map opende :X Alle talkback meuk stond gewoon uit. Sinds het uitschakelen van lightflow geen last meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Mljoek schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:11:
[...]

Klopt inderdaad. Ben zelf erg lang bezig geweest met uit te zoeken waarom er zelfs in stille stand werd geschreeuwd dat ik een map opende :X Alle talkback meuk stond gewoon uit. Sinds het uitschakelen van lightflow geen last meer gehad.
Sorry, kan het niet volgen, wat is Lightflow en welke map geopend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 12:09
Het blijft voor NL wel erg stil omtrent de fix voor het sudden death probleem terwijl de Nederlandse woordvoerder als enige iets geroepen heeft volgens mij.

nieuws: Samsung komt met update voor probleem defecte Galaxy S III's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
smartje74 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:20:
Het blijft voor NL wel erg stil omtrent de fix voor het sudden death probleem terwijl de Nederlandse woordvoerder als enige iets geroepen heeft volgens mij.

nieuws: Samsung komt met update voor probleem defecte Galaxy S III's
Even lezen:
http://www.samsunggalaxys...t-moederbord-probleem-op/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
Ja dus? In Nederland wachten we nog steeds op de uitrol van Android 4.1.2 Nogal achterhaald artikel. Volgens de knappe koppen op XDA zit de fix in XXELLA en die is er vooralsnog alleen voor de UK en Luxemburg. De laatste versie voor NL is XXELL4, daterend van december en heeft de fix dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
smartje74 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:39:
[...]

Ja dus? In Nederland wachten we nog steeds op de uitrol van Android 4.1.2 Nogal achterhaald artikel. Volgens de knappe koppen op XDA zit de fix in XXELLA en die is er vooralsnog alleen voor de UK en Luxemburg. De laatste versie voor NL is XXELL4, daterend van december en heeft de fix dus niet.
Uitrol in Nederland? Bij mij staat hij er al een week op?!
Of begrijp ik je verhaal verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:18
Ik krijg de nieuwste firmware niet eens gedownload. Hij blijft maar zeggen dat "Toegang tot software-updateservice beschikbaar voor gebruikers in volgorde van verzoek. Probeer het later"
Dus ik kan nog niet meepraten over de nieuwste problemen. Wel stom eigenlijk dat dit gebeurt, zou dat aan een te beperkte server capaciteit van Samsung liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
Barock schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:44:
[...]

Uitrol in Nederland? Bij mij staat hij er al een week op?!
Of begrijp ik je verhaal verkeerd?
In dat artikel van jou staat deze zin. Ik heb 'm er ook al een tijdje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
zunrob schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:47:
Ik krijg de nieuwste firmware niet eens gedownload. Hij blijft maar zeggen dat "Toegang tot software-updateservice beschikbaar voor gebruikers in volgorde van verzoek. Probeer het later"
Dus ik kan nog niet meepraten over de nieuwste problemen. Wel stom eigenlijk dat dit gebeurt, zou dat aan een te beperkte server capaciteit van Samsung liggen?
Dat had ik ook op de eerste dag van de uitrol.
Maar via KIES op de PC vlotjes geïnstaleerd hoor... Suc6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorisM
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-01 13:28
Jasper schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 08:11:
Wat een haat. Vannacht is mijn S3 voor de 2de keer gestorven. Vorige keer vanwege het bekende probleem waar nu de nieuwe firmware voor wordt uitgerold. Grote kans dat dat nu weer het geval is :X
Dit is mij een uur geleden overkomen.. Hoe gaat Samsung hiermee te werk?

Ik had er namelijk wel CM10.1 op. Uit het niets doet hij niks meer, de bekende sudden death.
Volgens de thread op XDA zou een root en custom roms de garantie niet laten vervallen.

Andere mensen ervaring mee en hoe wordt dit opgelost? Op het moment kan ik geen contact krijgen met samsung via de chat.

Verrekte slecht dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:06
Barock schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 09:58:
Informatietickers:
Heb ik geconfigureerd met Facebook, maar werken ho maar.
Uiteraard zie ik wel in het meldingen scherm wanneer er een facebook berichtje binnenkomt, maar niet in deze Ticker, ook niet na 30 minuten of meer wachten, want dat is de minimale periode die je in kan stellen.
Ik heb me al eens afgemeld bij zowel Facebook als Facebook messenger, en mij dan weer aangemeld met behulp van de Ticker. Biedt ook geen soelaas.
Iemand al een oplossing of gewoon (nog) een bug?
Heb je ook afgemeld bij Facebook, dan naar vergrendelscherm, kijken bij de ticker (deze zegt als het goed is dat je afgemeld bent bij Facebook), daar klikken en aanmelden.

Dat werkte voor mij. Wel een suffe functie overigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
barrymossel schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:52:
[...]

Heb je ook afgemeld bij Facebook, dan naar vergrendelscherm, kijken bij de ticker (deze zegt als het goed is dat je afgemeld bent bij Facebook), daar klikken en aanmelden.

Dat werkte voor mij. Wel een suffe functie overigen...
Ik heb het op deze manier nogmaals gedaan, en nu FB toestemming gegeven bij de twee opties die je in het beginscherm van het aanmelden krijgt. Nu werkt het wel. Dank oOo
Maar of ik het (lang) zal gebruiken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-09 13:31
YorisM schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:05:
[...]

Dit is mij een uur geleden overkomen.. Hoe gaat Samsung hiermee te werk?
Je kan het beste naar een service punt gaan en daar je telefoon inleveren. 10 dagen later krijg je hem terug met een nieuw moederbord. Zeer irritant. En naar het schijnt wordt er niet moeilijk gedaan over custom roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Tomasi
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-06 21:33
da_Mastah schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:18:
[...]

Ik heb hem direct toegepast toen 4.2.1 in NL uitkwam, geen enkel probleem gehad met het gebruiken van CF-Auto-Root.Weet je zeker dat je wel een recente versie gebruikt? kijk eventueel op http://autoroot.chainfire.eu/ voor de laatste versie.
Thx voor de link! Ik ga hem zometeen effe proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:57
Ja hoor, gisteren is mijn Galaxy S3 gestolen. Helaas stond hier ook gevoelige medische informatie op van derden. Uiteraard aangifte gedaan, Exchange password laten veranderen door dienstdoende ICT-er gisteravond, simkaartje geblokkeerd. Helaas kan ik 'm niet wipen via Google Apps Dashboard en heb ik zelf ook verzuimd om phone beter te beveiligen met remote wipe software.

Het is blijkbaar nog steeds niet mogelijk om IMEI nummer te laten blocken in Nederland? Politie zegt dit niet te kunnen, Vodafone (had ik los abbo van) idem en verwijzen me terug naar politie/justititie.

Iemand anders (met S3) ervaring hiermee?

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
cyclofosfamide schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 17:03:
Ja hoor, gisteren is mijn Galaxy S3 gestolen. Helaas stond hier ook gevoelige medische informatie op van derden. Uiteraard aangifte gedaan, Exchange password laten veranderen door dienstdoende ICT-er gisteravond, simkaartje geblokkeerd. Helaas kan ik 'm niet wipen via Google Apps Dashboard en heb ik zelf ook verzuimd om phone beter te beveiligen met remote wipe software.

Het is blijkbaar nog steeds niet mogelijk om IMEI nummer te laten blocken in Nederland? Politie zegt dit niet te kunnen, Vodafone (had ik los abbo van) idem en verwijzen me terug naar politie/justititie.

Heb je je samsung account aangemeld? Ik meende dat je via die weg kon traceren waar je mobiel is op dat moment, ook nog tot de 100 meter nauwkeurig ofzo. Je zal zelf even moeten zoeken hoe & wat. maar ik weet dat de mogelijkheid bestaat.

Een andere mogelijkheid is op via play.google.com op afstand een app te installeren op je mobiel waarmee je hem vervolgens kan traceren.

Met een beetje geluk is hij niet heel slim om hem te resetten en heb je mazzel!

Sterkte iniedergeval ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
androidlost.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Steef1986 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 18:37:
Zijn er al mensen met t-mobile als provider en de update hebben ontvangen?

Ik namelijk nog niet.. 4.1 Was overigens wel als allereerste.
hang em eens aan kies? de update via de telefoon zelf lukte bij mij niet, hij had echt kies nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cyclofosfamide schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 17:03:

Zonde zonde.. Jammer dat je er geen anti diefstal applicatie op had geïnstalleerd. Ik heb dat deze week wel gedaan en als ik zo' n bericht lees dan ben ik ervan overtuigd dat het noodzakelijk is. Ik test het nu iedere dag en het werkt perfect om je telefoon tot op de meter nauwkeurig terug te vinden via Google maps en ik kan zelfs op afstand foto's maken en een video opnemen of alleen geluid, via SMS op afstand bedienen en mijn telefoon op real time volgen en nog meer van die functies die ik niet eens gebruik maar wel handig zouden kunnen zijn als je in een situatie zit zoals jij! Tot 5 toestellen kan ik installeren met dit abonnementje en ik heb zo'n programma ook op het Android toestel van mijn vrouw geïnstalleerd en als ik haar via het programma een lief berichtje stuur wat vervolgens in het groot op het beeldscherm komt te staan en zodra zij haar toestel aanraakt om het bericht te verwijderen dan maakt haar toestel automatisch een foto zonder dat zij het in de gaten heeft en ik ontvang die foto direct in mijn email. Echt ideaal, nu gebruik ik het voor de lol maar in een vervelende situatie kan ik zo de dief traceren. Het zou wat zijn als je dan gewoon een vriend of familielid met je telefoon bezig ziet maar dan weet je in ieder geval wie de dief is 8)7 in deze tijd moet je wel aan beveiliging denken omdat je telefoon niet alleen maar je telefoon meer is. Wees voorzichtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04-2022
Ongelooflijk vervelend van je gestolen s3 zeg. Ook mijn grote angst, daarom bewaar ik nooit medische info van derden op mijn telefoon, maar ik zie veel collega's dat wel doen. Had je je telefoon met een codeslot/veegpatroon beveiligd? Dan hoef je niet 1,2,3 ergens bang voor te zijn. Vermoedelijk knalt de dief er direct een factory reset tegenaan. (Als je de gegevens niet op sd bewaarde dan zijn ze dan iig ook verwijderd).
Pagina: 1 ... 92 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.