Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
Hey,

Volgens mij is google achter de schermen aan klooien. Ik heb opeens veel minder wakelocks, kan het echt merken aan de batterij duur. Dat is opzich positief! :-) Alleen sinds vanmiddag update buienalarm niet meer (versie 1.66) heb verder niks aan instellingen gewijzigd oid.

Meer mensen die dit ervaren of soort gelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshaad
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11-2024
cyclofosfamide schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 17:03:
Ja hoor, gisteren is mijn Galaxy S3 gestolen. Helaas stond hier ook gevoelige medische informatie op van derden. Uiteraard aangifte gedaan, Exchange password laten veranderen door dienstdoende ICT-er gisteravond, simkaartje geblokkeerd. Helaas kan ik 'm niet wipen via Google Apps Dashboard en heb ik zelf ook verzuimd om phone beter te beveiligen met remote wipe software.

Het is blijkbaar nog steeds niet mogelijk om IMEI nummer te laten blocken in Nederland? Politie zegt dit niet te kunnen, Vodafone (had ik los abbo van) idem en verwijzen me terug naar politie/justititie.

Iemand anders (met S3) ervaring hiermee?
Jammer! Via Samsung Dive kan je echter je telefoon weer vinden!

Even inloggen met je samsung account via http://www.samsungdive.com/DiveMain.do en de rest spreekt voor zich.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
Arshaad schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 18:54:
[...]

Jammer! Via Samsung Dive kan je echter je telefoon weer vinden!

Even inloggen met je samsung account via http://www.samsungdive.com/DiveMain.do en de rest spreekt voor zich.

Succes!
werkt niet als je dat niet op het toestel hebt ingesteld. www.androidlost.com is de betere oplossing, op afstand te installeren, en vervolgens te blokkeren en wissen

Step 2: Register your phone

Simply start the program. Thats it! If you don't have your phone nearby, you may remotely start the app by sending an SMS with the text "androidlost register" to your mobile. If you have a tablet without SMS you should first push this app before step 1.Jumpstart

[ Voor 23% gewijzigd door reyals op 10-01-2013 19:18 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshaad
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11-2024
reyals schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 19:16:
[...]

werkt niet als je dat niet op het toestel hebt ingesteld. www.androidlost.com is de betere oplossing, op afstand te installeren, en vervolgens te blokkeren en wissen
Hmmm, ik kan mij niet herinneren dat ik Samsung Dive heb geinstalleerd. Naar mijn inzien is hij samen met het aanmaken van mijn samsung account (tijdens het eerste gebruik van me S3) geactiveerd.

In ieder geval, meneer heeft dus twee mogelijke opties om zijn telefoon te vinden/gegevens te wissen.

Nogmaals succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:45
Steef1986 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 17:54:
Hey,

Volgens mij is google achter de schermen aan klooien. Ik heb opeens veel minder wakelocks, kan het echt merken aan de batterij duur. Dat is opzich positief! :-) Alleen sinds vanmiddag update buienalarm niet meer (versie 1.66) heb verder niks aan instellingen gewijzigd oid.

Meer mensen die dit ervaren of soort gelijks?
Bij mij heeft Android 4.1.2 ook niet geholpen om de networklocationlocator wake locks te verhelpen. De S3 ligt hier een uur op tafel en heeft al 5% batterij eraf. Dus ik ervaar dit niet helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:48

jerry_a

doei

-Edwin- schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 21:18:
[...]

Bij mij heeft Android 4.1.2 ook niet geholpen om de networklocationlocator wake locks te verhelpen. De S3 ligt hier een uur op tafel en heeft al 5% batterij eraf. Dus ik ervaar dit niet helaas :(
Ja. Terwijl dit eerst niet zo was terwijl draadloze netwerken bij locaties gewoon aanstond.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Stef602 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 17:20:
[...]

hang em eens aan kies? de update via de telefoon zelf lukte bij mij niet, hij had echt kies nodig

Helaas werkt dit ook niet. Ben het al een paar dagen aan het proberen met Kies en OTA maar niets werkt. Kies geeft aan de huidige firmware de laatste is. OTA geeft aan dat er geen update beschikbaar is.

Heb een abbo bij T-mobile en de stock rom op mijn S3.

Iemand nog tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
-Edwin- schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 21:18:
[...]

Jammer, en vreemd, bij mij nu echt helemaal weg, en daardoor inderdaad met gemak 2,5-3 dagen op een lading nu met de locatie services weer aan.

Misschien is het eens zinvol om door bepaalde apps die van toepassing zijn te lopen, daarvan de gegevens en/of cache wissen?? geen idee of het echt helpt maar misschien zit er wat in.

Heb je verder nog apps uitgeschakeld bij applicatiebeheer>alles (2x naar links vegen)
In die lijst staan onderaan de apps die uit staan of uit zijn gezet.
Misschien staat daar een app tussen die de hik heeft?
Bij mij (gaat over iets anders) stond bijvoorbeeld samsung apps (samsung play store) uit, maar een andere app van samsung uit die appstore van hun wilde updaten en dat lukte niet omdat ik die samsung apps had uitgeschakeld.

succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-10 23:37

Arfman

Drome!

Zojuist rebootte m'n nog geen twee weken oude S3 ineens, toen ik hem lockte (scherm uit). Als hij kapotgaat, dan liever zo snel mogelijk. Enige nadeel is dat ik dan geen toestel heb waar een microSIM inpast, dus dan ben ik niet meer bereikbaar ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:57
Dank allemaal voor jullie suggesties, maar géén van de opties zijn op dit moment bruikbaar om diverse redenen (nooit aangemeld bij die Samsung service, kan remote geen apps meer installeren, etc).
Binnenkort maar eens aanmelden bij Nexus 4 thread(s) ;). En owja, vanuit werk krijg ik een beveiligde iPhone5 (het woord 'veiligheid' doet wonderen; 1 klik van ICT en ding is wiped en blocked).

[ Voor 5% gewijzigd door cyclofosfamide op 10-01-2013 22:20 ]

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emreupdates
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 18:45
Arfman schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:13:
Zojuist rebootte m'n nog geen twee weken oude S3 ineens, toen ik hem lockte (scherm uit). Als hij kapotgaat, dan liever zo snel mogelijk. Enige nadeel is dat ik dan geen toestel heb waar een microSIM inpast, dus dan ben ik niet meer bereikbaar ...
Draai je 4.1.2? Sinds de update naar 4.1.2 heb ik namelijk twee keer een moment gehad waarop mijn telefoon zomaar uit ging. Je kunt een micro-sim adapter gebruiken zodat je micro-sim in het slot van een simkaart past.

Afbeeldingslocatie: http://microsim-shop.com/images/adapter_with_microsim.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-10 15:46
Heb al het beetje in het topic lopen zoeken, maar niet echt wat weten te vinden. Ik heb nu een paar keer per dag dat mijn S3 een paar keer per dag ernstig gaat laggen. Animaties gaan sloom, youtube filmpjes stotteren heel erg (buffert goed) en het openen/switchen van apps duurt erg lang. Toetsenbord lagged dan ook helaas erg.

DIt gebeurt met elke rom die ik tot nu toe heb geprobeerd. AOKP, cyanogenmod, en de officiële ROM. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Het is nogal irritant en het treed random op. 90-95% van de tijd werkt het gewoon, maar de andere tijd is het best wel vervelend. Verlang nu toch terug naar een iPhone 5 komend van vier jaar iPhone.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorisM
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-01 13:28
Zo te zien is er een fix uitgebracht door Samsung voor de sudden deaths. Volgens de xda thread hebben ze een kernel en firmware patch uitgebracht. Heeft de mijne het nèt niet lang genoeg uitgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zilvervisje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-06-2023
Bij mijn reparatierapport stond gisteren nog, onderdelen besteld (2-3 weken)
Vandaag is het onderdeel er blijkbaar toch, gelukkig!
Nu staat er dat ie bij de reparateur is (1-2 dagen)
Gebruikt onderdeel: A/S ASSY-PBA MAIN COMM GT I9300 SEE

Neem aan dat dat een moederbordje is? main communication iets

Ben benieuwd wanneer ik hem terugheb en in welke staat (hij was vlek en krasloos, ja, paranoide ik heb er fotos van gemaakt op een krant met datum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Kan je versie 4.1.2 nog met CF-root 6.4 rooten? Ik wil namelijk CWM hebben en die heeft CF-Auto root niet (ben momenteel wel geroot dmv CF-auto root).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:01
zilvervisje schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 00:03:
All statusses registered for your repair are shown in the view below.
<snip>
Logistics - Product sent from repair center to logistics department 10-1-2013 17:17:16
Repair at repair center - Finished 10-1-2013 17:17:17
Logistics - Product ready for return shipment 10-1-2013 18:43:38
Logistics - Product sent 10-1-2013 21:04:05

All service activities registered for your repair are shown in the view below.
Service activity: Onderdeel vervangen
Service activity: Software update
Additional information: lblNewSoftwareVersionCaption PHN I9300XXDLIH
Dit is wat ik net kreeg, iemand een idee wat het dikgedrukte inhoud?
Is dat de landcode van je 06?

n.m. dat is JB 4.1.1.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
gijsvogel schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:09:
[...]

Jammer, en vreemd, bij mij nu echt helemaal weg, en daardoor inderdaad met gemak 2,5-3 dagen op een lading nu met de locatie services weer aan.

Misschien is het eens zinvol om door bepaalde apps die van toepassing zijn te lopen, daarvan de gegevens en/of cache wissen?? geen idee of het echt helpt maar misschien zit er wat in.

Heb je verder nog apps uitgeschakeld bij applicatiebeheer>alles (2x naar links vegen)
In die lijst staan onderaan de apps die uit staan of uit zijn gezet.
Misschien staat daar een app tussen die de hik heeft?
Bij mij (gaat over iets anders) stond bijvoorbeeld samsung apps (samsung play store) uit, maar een andere app van samsung uit die appstore van hun wilde updaten en dat lukte niet omdat ik die samsung apps had uitgeschakeld.

succes.
In die lijst staat niks wat uit is gezet. Maar is er in Android geen manier om erachter te komen wat hiervoor zorgt? Want in BBS zie ik dan wel dat networklocationlocator de boosdoener is, maar welke app staat er niet bij. Er staat wel een Google Maps logo voor. Maar ik heb geen idee wat in Google Maps hiervoor zorgt.

Als iemand me kan helpen graag, ik moet de S3 vrijwel altijd aan de lader houden nu als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
YorisM schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 23:18:
Zo te zien is er een fix uitgebracht door Samsung voor de sudden deaths. Volgens de xda thread hebben ze een kernel en firmware patch uitgebracht. Heeft de mijne het nèt niet lang genoeg uitgehouden.
volgens de tread door 1 persoon alleen in Amerika. ik betittel het nog even als gebakken lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

-Edwin- schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 00:41:
Als iemand me kan helpen graag, ik moet de S3 vrijwel altijd aan de lader houden nu als ik thuis ben.
Als ik zo even terugblader zie ik niet zo snel of je al een keer een reset naar fabriekscondities hebt gedaan? Je zult moeten gaan testen, dwz terug naar af (backup van apps en instellingen met Titanium of zo) en dan langzaam maar zeker apps gaan toevoegen.

Meten is weten, gissen is missen. En ja, het is vervelend om een goed ingestelde telefoon opnieuw op te moeten zetten, maar dat zal toch getest moeten worden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

omnious schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:21:
[...]

Draai je 4.1.2? Sinds de update naar 4.1.2 heb ik namelijk twee keer een moment gehad waarop mijn telefoon zomaar uit ging. Je kunt een micro-sim adapter gebruiken zodat je micro-sim in het slot van een simkaart past.

[afbeelding]
Ja, ik draai 4.1.2 (XXELL4, officiele update, geen custom recovery, wel root).

Zo'n adapter is wel handig, eens even kijken of ik die ergens scoren kan voor de zekerheid. Het is wel m'n privetoestel maar de sim van het werk zit erin en ik moet wel bereikbaar zijn :)

EDIT: en eentje besteld voor €2,49 op eBay :P

[ Voor 3% gewijzigd door Arfman op 11-01-2013 09:17 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 13:11

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Arfman schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:13:
[...]

Ja, ik draai 4.1.2 (XXELL4, officiele update, geen custom recovery, wel root).

Zo'n adapter is wel handig, eens even kijken of ik die ergens scoren kan voor de zekerheid. Het is wel m'n privetoestel maar de sim van het werk zit erin en ik moet wel bereikbaar zijn :)

EDIT: en eentje besteld voor €2,49 op eBay :P
:| 2.49? Kreeg er laatst eentje gratis bij Tmobile toen ik mn toestel inleverde...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 17:40:
[...]

Zonde zonde.. Jammer dat je er geen anti diefstal applicatie op had geïnstalleerd. Ik heb dat deze week wel gedaan en als ik zo' n bericht lees dan ben ik ervan overtuigd dat het noodzakelijk is. Ik test het nu iedere dag en het werkt perfect om je telefoon tot op de meter nauwkeurig terug te vinden via Google maps en ik kan zelfs op afstand foto's maken en een video opnemen of alleen geluid, via SMS op afstand bedienen en mijn telefoon op real time volgen en nog meer van die functies die ik niet eens gebruik maar wel handig zouden kunnen zijn als je in een situatie zit zoals jij!
Welke applicatie is dit als ik mag vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:00
-Edwin- schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 00:41:
[...]
In die lijst staat niks wat uit is gezet. Maar is er in Android geen manier om erachter te komen wat hiervoor zorgt? Want in BBS zie ik dan wel dat networklocationlocator de boosdoener is, maar welke app staat er niet bij. Er staat wel een Google Maps logo voor. Maar ik heb geen idee wat in Google Maps hiervoor zorgt.
Het is wel toevallig dat ik nu hier begin te lezen over die networklocationlocator... Ik bemerk bij mijn SGS3 ook sinds een week dat de batterij heel erg snel wordt leeggetrokken. Daar waar sinds dag 1 het scherm aangeduid werd als de hoofdverbruiker, stond nu opeens Android-systeem bovenaan. Als ik dan met BetterBatteryStats ga kijken, komt die locator opeens naar voren bovenaan de lijst.
Ik heb hard zitten nadenken of ik iets geinstalleerd of aangepast heb, maar kan mij niets bedenken...

Hoop toch echt dat er snel een oplossing komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:06
ASSY-PBA is inderdaad het moederbord.
zilvervisje schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 00:03:

Neem aan dat dat een moederbordje is? main communication iets

Ben benieuwd wanneer ik hem terugheb en in welke staat (hij was vlek en krasloos, ja, paranoide ik heb er fotos van gemaakt op een krant met datum)

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Cybpraetorian schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:44:
[...]

Kreeg er laatst eentje gratis bij Tmobile toen ik mn toestel inleverde...
Ben geen fan (verre van zelfs) van T-mobile maar ik kreeg er idd ook een gratis.
Te bedenken dat het mijn laatste optie in het winkelcentrum was.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:00
Trouwens, nog een kort vraagje: voor de SGS3 heb ik een SGS1 gehad. Het mooie hieraan vond ik dat de achtergrond met het vegen over het scherm meescrollde van links naar rechts. Bij de SGS3 is de achtergrond statisch en heb ik tot op heden nog geen mogelijkheid gevonden om deze scrollend te maken.

Tevens valt het mij op dat wanneer je de achtergrond instelt, dat je twee rechthoeken ziet die horizontaal en verticaal over elkaar liggen. Maar die horizontale kan ik niet selecteren. Jullie wel en zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Laatst online: 09:18
Weet iemand toevallig een goede app, die on command de locatie van iemand anders weer kan geven? Ik heb nu Lattitude van Google geprobeerd, maar die update niet automatisch (de app moet open staan) en ook niet echt real time. Als ik me dus verplaats per auto is mijn echte locatie niet te controleren.

Ik begreep dat Apple een "zoek mijn vrienden" app oid heeft, die real time de locatie opzoekt. Wat is het Android alternatief?

Edit: Ik ga me ook eens verdiepen in die Locator wakelocks. Mijn gsm trekt zich soms ook erg snel leeg...

[ Voor 11% gewijzigd door zunrob op 11-01-2013 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Vads schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:54:
[...]

Het is wel toevallig dat ik nu hier begin te lezen over die networklocationlocator... Ik bemerk bij mijn SGS3 ook sinds een week dat de batterij heel erg snel wordt leeggetrokken. Daar waar sinds dag 1 het scherm aangeduid werd als de hoofdverbruiker, stond nu opeens Android-systeem bovenaan. Als ik dan met BetterBatteryStats ga kijken, komt die locator opeens naar voren bovenaan de lijst.
Ik heb hard zitten nadenken of ik iets geinstalleerd of aangepast heb, maar kan mij niets bedenken...

Hoop toch echt dat er snel een oplossing komt...
Simpele oplossing: Menu - Instellingen - Locatieservices - Draadloze netwerken gebruiken uitvinken. Zit nu op 3u18m op baterij, 6m schermtijd en nog 92% batterij over. Scherm is de grootste verbruiker en vrijwel geen wakelocks meer.

Wellicht dat Samsung het in de toekomst ooit nog fixt, maar voor nu voldoet dit prima. Als ik 's avonds naar bed ga heb ik meestal nog ruim boven de 50% batterij, dus ik kom een dag makkelijk door, ook als ik hem veel gebruik. Ik hoef niet 2 dagen met 1 lading te kunnen, heb niet voor niets een smartphone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Arfman schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:40:
[...]

Simpele oplossing: Menu - Instellingen - Locatieservices - Draadloze netwerken gebruiken uitvinken. Zit nu op 3u18m op baterij, 6m schermtijd en nog 92% batterij over. Scherm is de grootste verbruiker en vrijwel geen wakelocks meer.

Wellicht dat Samsung het in de toekomst ooit nog fixt, maar voor nu voldoet dit prima. Als ik 's avonds naar bed ga heb ik meestal nog ruim boven de 50% batterij, dus ik kom een dag makkelijk door, ook als ik hem veel gebruik. Ik hoef niet 2 dagen met 1 lading te kunnen, heb niet voor niets een smartphone :)
Grappig. Ik heb net ontdekt dat je dat vinkje juist aan moet hebben staan, wil Google Lattitude automatisch werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Arfman schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:40:
[...]

Dit werk inderdaad. Maar dan werken apps als NS reisplanner en 9292 OV niet zoals het hoort. Ik koop geen S3 om niet van locatieservices gebruik te kunnen maken.
zunrob schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:55:
[...]

Grappig. Ik heb net ontdekt dat je dat vinkje juist aan moet hebben staan, wil Google Lattitude automatisch werken!
Latitude heb ik uit staan. En alsnog gebruik networklocationlocator veel batterij, dus dat is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40
2 dagen geleden begon mijn telefoon raar te doen. Ineens crashte hij en startte opnieuw op; echter bleef hij in een bootloop hangen. Na tig keer rebooten startte hij toch eindelijk op maar was ik een erg groot deel van mijn apps kwijt; ook in-rom apps.
Toch maar gelijk opnieuw geflasht via recovery en zowaar kon in mijn telefoon weer gebruiken (alleen was de bootanimation een beetje corrupt). Ik was al bang dat ik ook met de sudden death te maken zou krijgen en vanochtend was dit ook het geval. Lekker nog wat items inslaan met Ingress en t scherm even uitgezet toen ik naar de volgende portal liep; maar daarna kreeg ik m niet meer aan.

Totaal geen leven in te krijgen. Geen leds die gaan branden, niet starten.. niets.. Echt sudden death dus.

Nu heb ik mijn telefoon icm een verlenging bij Tmobile en is dus eigenlijk ook tmobile branded. Wat zou nu wijzer zijn (ook met de reparatietijd in gedachten)? Hem inleveren bij Tmobile of bij een Samsung service center?

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

-Edwin- schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:52:
[...]

Dit werk inderdaad. Maar dan werken apps als NS reisplanner en 9292 OV niet zoals het hoort. Ik koop geen S3 om niet van locatieservices gebruik te kunnen maken.
Huh? Die kunnen toch gewoon via GPS hun locatie bepalen? Dit is alleen dat de telefoon geen wifi punten gebruikt om locatie te bepalen, GPS staat gewoon aan.

Net trouwens een halfuur genavigeerd met TomTom naar huis, kostte me 5% batterij. Impressive.

[ Voor 9% gewijzigd door Arfman op 11-01-2013 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
-Edwin- schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:52:
[...]

[...]

Latitude heb ik uit staan. En alsnog gebruik networklocationlocator veel batterij, dus dat is het niet.
Nee, dat weet ik. Ik heb lattitude zojuist pas aangezet, en ik zie nu inderdaad dat dit proces bij mij erg hoog scoort... Of het voor lattitude ook was weet ik niet, heb toen niet naar de BBS gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bikerzonderbike
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-01-2024
Heb sinds enkele weken de SIII.
Ben er super tevreden over.
Eergisteren via KIES op de pc 4.1.2 geinstalleerd.
Het batterij verbruik verdubbelde...
De volgende stappen gedaan.
Een reset gedaan naar de fabrieks instellingen.
Dit hielp niet echt.
Toen ben ik mijn applicaties stuk voor stuk even afgegaan;
Bij de instellingen van de applicaties het locatie gebruik uitgezet.
Toen heb ik via het applicatie beheer bij alle applicaties meldingen weergeven uitgevinkt.
(Kreeg een melding dat dit niet slim zou zijn, maar heb er tot nu toe geen problemen gehad...)
Vervolgens heb ik bijna alle google applicaties die ik normaliter niet gebruik (Maps, Google +, Latitude, etc.geforceerd gesloten.
De belangrijkste stap echter was:
Bij instellingen de spaarstand aanzetten :-)

Dit zorgt er bij elkaar voor dat de telefoon pas na 2 dagen redelijk intensief gebruik leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
MurtnR schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:49:
[...]

Welke applicatie is dit als ik mag vragen?
Ik gebruik 'Avast'. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
Lijkt wel of die wakelocks compleet random zijn.

Ik had er ook veel last. Dikke drain telkens. Heb werkelijk waar niks veranderd aan instelligen en zo opeens van de 1 op andere dag werkt alles weer normaal. Haal nu makkelijk een dag met 1 accu met aardig intensief gebruik.

*klopt wel af*

overigens android 4.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:47

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Vads schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:24:
Trouwens, nog een kort vraagje: voor de SGS3 heb ik een SGS1 gehad. Het mooie hieraan vond ik dat de achtergrond met het vegen over het scherm meescrollde van links naar rechts. Bij de SGS3 is de achtergrond statisch en heb ik tot op heden nog geen mogelijkheid gevonden om deze scrollend te maken.

Tevens valt het mij op dat wanneer je de achtergrond instelt, dat je twee rechthoeken ziet die horizontaal en verticaal over elkaar liggen. Maar die horizontale kan ik niet selecteren. Jullie wel en zo ja, hoe?
Called: Launcher

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Heb de mijne inmiddels na 14 dagen ook weer terug, moest wel zelf het initiatief nemen om naar de Vodafone winkel te gaan want even een mail sturen of bellen is echt teveel gevraagd.

Aangezet en hij begon gelijk te updaten en ik zit nu op 4.1.2 met een XXELL4 (is dat je hardware c.q. moederbord?)
Dit is mijn eerste Android en ondanks dat ik "niets" kwijt ben zou ik toch wel een aantal dingen willen doen.
Programma's die ik niet wil hebben en wel opgestart worden en niet gedeinstalleerd kunnen worden freezen.
Dus moet ik aan de root, ook omdat ik graag goeie backups wil, want ik moet nu weeeeer alles installeren en configureren. Ik heb alleen fuck all idee waar ik moet beginnen ondanks redelijk wat gelezen te hebben. Moet ik naar het custom rom topic of is er een andere draad waar een "simpele" root kan worden doorgelopen. Zat te denken aan CF-root, mar nogmaals het is mij allemaal kaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
kijk even naar het custom rom topic, en zoek op cf-auto-root

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuitarJJ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-05-2023
Bad Brains schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 18:30:
Heb de mijne inmiddels na 14 dagen ook weer terug, moest wel zelf het initiatief nemen om naar de Vodafone winkel te gaan want even een mail sturen of bellen is echt teveel gevraagd.

Aangezet en hij begon gelijk te updaten en ik zit nu op 4.1.2 met een XXELL4 (is dat je hardware c.q. moederbord?)
Dit is mijn eerste Android en ondanks dat ik "niets" kwijt ben zou ik toch wel een aantal dingen willen doen.
Programma's die ik niet wil hebben en wel opgestart worden en niet gedeinstalleerd kunnen worden freezen.
Dus moet ik aan de root, ook omdat ik graag goeie backups wil, want ik moet nu weeeeer alles installeren en configureren. Ik heb alleen fuck all idee waar ik moet beginnen ondanks redelijk wat gelezen te hebben. Moet ik naar het custom rom topic of is er een andere draad waar een "simpele" root kan worden doorgelopen. Zat te denken aan CF-root, mar nogmaals het is mij allemaal kaas.
Dit werkt prima op 4.1.2. en is binnen 5 minuten klaar ;)

http://genius-tips.com/ro...mware-on-galaxy-s3-i9300/

https://www.booksformanagers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Super, dat was inderdaad veel te simpel, zag met titanium dat ik root access heb.
Titanium de moeite waard om te kopen, ik hoor er veel mensen goede dingen over zeggen.
Bedoeling is om via een pogoplug (met owncloud) te werken als dat tot de mogelijkheden behoord.
Ben niet te beroerd om voor mijn apps te betalen, maar als een gratis app beter is, sja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-10 09:01
Ik heb sinds gister ook een S3 gekocht.
Er staat versie 4.1.1 op.

Als ik een update zoek dan geeft hij het volgende aan:

'Toegang tot software-updateservice beschikbaar voor gebruikers in volgorde van verzoek. Probeer later'
als ik de wifi uitzet dan geeft hij juist aan dat er een nieuwe versie beschikbaar is.
Als ik dan weer de wifi aanzet, dan geeft hij die melding of ik zie niks gebeuren...

Dit deed hij gister al en vandaag ook de gehele dag.

Kan ik gewoon via de manier van de quote de software installeren?

De huidige gegevens zijn:

Android versie: 4.1.1
Baseband: I9300XXDLID
kernelversie: 3.0.31-319653 se.infra@sep-67 #1 SMP PREEMPT Thu Oct 11 23:43:16 KST 2012
Buildnummer: JRO03C.I9300XXDLJ2

EDIT:
Heb trouwens ook geprobeerd met Kies.
Geeft ook aan dat er een nieuwe versie is, maar bij de eerste keer downloaden blijft hij hangen bij 99%.
Dat afgebroken en nogmaals geprobeerd en daarna gaat hij wel naar 100%.
Daarna wordt het naar de telefoon gestuurd en dan blijft hij hangen op 69%??? :?
Paar keer geprobeerd (ook met verwijderen kies), maar niks helpt.

Zou mooi zijn als ik mijn instellingen nu kan behouden, maar ja, na 1 dagje kom je ook wel weer te boven ;)

[ Voor 19% gewijzigd door stimpyrulez op 11-01-2013 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vads schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:24:

Je kan Nova launcher free gebruiken dan scrollt de achtergrond wel mee en kan je nog veel meer aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 14:59
Ook de update naar 4.1.2 gedaan, maar baal van de gewijzijgde werking van het toetsenbord.
Eerst stonden er nadat ik op de spatiebalk drukte boven de letters een lijst met de komma, dubbele punt, vraagteken. Dan hoefde jee niet op 123 Sym linksonder te drukken.
Nu zie ik voor ik begin te typen al woorden. Zet ik dat uit, dan zie ik de hele balk niet.
Doe ik iets verkeerds?

Ook al paar andere toetsenborden geïnstalleerd, maar die bevielen ook niet.

P.s. met die spaarstand wordt het beeld er ook niet mooier op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
nickpma schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 08:38:
Ook de update naar 4.1.2 gedaan, maar baal van de gewijzijgde werking van het toetsenbord.
Eerst stonden er nadat ik op de spatiebalk drukte boven de letters een lijst met de komma, dubbele punt, vraagteken. Dan hoefde jee niet op 123 Sym linksonder te drukken.
Nu zie ik voor ik begin te typen al woorden. Zet ik dat uit, dan zie ik de hele balk niet.
Doe ik iets verkeerds?

Tja, tis wat. Probeer Swifkey maar eens met stip beste keyboard.
Andere optie spaarstand niet gebruiken. ;) Persoonlijke problemen opgelost!!

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 22:43
Eerst stonden er nadat ik op de spatiebalk drukte boven de letters een lijst met de komma, dubbele punt, vraagteken.
Zit nu bij de punt in.

Brilletje nodig? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 09:59

gwystyl

Beugeltje dan maar?

silitek schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 08:56:
[...]

Tja, tis wat. Probeer Swifkey maar eens met stip beste keyboard.
Andere optie spaarstand niet gebruiken. ;) Persoonlijke problemen opgelost!!
Ik ben weer over gegaan op Swype (die bij de oude roms ingebakken zat). De laatste versie kan je krijgen als je je registreert op http://beta.swype.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
Ik heb een klein probleempje waar ik me aan stoor.

Ik heb het scherm zo ingesteld dat 'ie zich na 30 seconden uitschakelt. Wanneer ik dan een app of venster open had staan, drukte ik gewoon op de home toets om het scherm weer aan te zetten en kon ik verder waar ik gebleven was. Maar wanneer ik nu op de home toets druk nadat het scherm zichzelf heeft uitgeschakeld, springt 'ie meteen ook naar de homescreen, wat best irritant is. Ik heb dat sinds de update naar Jelly Bean 4.1.1, maar ik kan zo gauw niet een optie vinden om dat uit te zetten (bijvoorbeeld bij de Display instellingen). Iemand hier bekend mee?

[ Voor 3% gewijzigd door Aryawn op 12-01-2013 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:02
Aryawn schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 14:59:
Ik heb een klein probleempje waar ik me aan stoor.

Ik heb het scherm zo ingesteld dat 'ie zich na 30 seconden uitschakelt. Wanneer ik dan een app of venster open had staan, drukte ik gewoon op de home toets om het scherm weer aan te zetten en kon ik verder waar ik gebleven was. Maar wanneer ik nu op de home toets druk nadat het scherm zichzelf heeft uitgeschakeld, springt 'ie meteen ook naar de homescreen, wat best irritant is. Ik heb dat sinds de update naar Jelly Bean 4.1.1, maar ik kan zo gauw niet een optie vinden om dat uit te zetten (bijvoorbeeld bij de Display instellingen). Iemand hier bekend mee?
Dan moet je nu de aan en uit knop gebruiken, is even wennen, maar als je het een aantal keer gebruikt hebt dan weet je niet anders meer!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:12

Pindamann

Human

Koldur schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 15:27:
[...]

Dan moet je nu de aan en uit knop gebruiken, is even wennen, maar als je het een aantal keer gebruikt hebt dan weet je niet anders meer!
Bij mij werkt het nog wel met de homeknop en dat heeft zo gewerkt in 4.1.1 en 4.1.2

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het feit dat ik op de S3 geen apps naar mijn sd-kaart kan verplaatsen is voor mij een reden om voortaan geen Samsung tel meer te nemen. Wat heeft het voor zin om een extra sd slot te hebben dan? Bah wat baal ik hiervan. Ik had hier geen probleem mee op mijn oude HTC desire HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:48

jerry_a

doei

Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 16:43:
Het feit dat ik op de S3 geen apps naar mijn sd-kaart kan verplaatsen is voor mij een reden om voortaan geen Samsung tel meer te nemen. Wat heeft het voor zin om een extra sd slot te hebben dan? Bah wat baal ik hiervan. Ik had hier geen probleem mee op mijn oude HTC desire HD.
Waarom wil jij programma's naar de SD kaart verplaatsen? Toch niet van wege ruimtegebrek? Ik ben juist blij dat ik daar vanaf ben.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
en ik maar denken dat je je sd dan kunt gebruiken voor foto's film en muziek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jerry_a schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 17:25:
[...]

Waarom wil jij programma's naar de SD kaart verplaatsen? Toch niet van wege ruimtegebrek? Ik ben juist blij dat ik daar vanaf ben.
Ja, vanwege ruimtegebrek. Maar mijn reactie was een beetje voorbarig. :o
Met de routeplanner van Sygic op mijn s3 had ik geen ruimte meer voor TomTom.
Echter kon ik de tomtom mappen op mijn ext sd kaart zetten en werkt de app gewoon. 8)7

Verder een fantastische telefoon hoor. Toch blijf ik erbij dat het een groot gemis is dat je geen apps naar de externe sd kan verplaatsen.
Gelukkig speel ik niet veel spellen maar deze worden steeds groter qua bestandsgrootte. Een echte spelletjes-fanaat zal dus al snel met ruimtegebrek kampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reyals schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 17:38:
en ik maar denken dat je je sd dan kunt gebruiken voor foto's film en muziek?
Jazeker, dat kan natuurlijk wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Laatst online: 27-04-2024
Koldur schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 15:27:
[...]

Ja, voorlopig moet ik het daar inderdaad maar mee doen en eraan wennen. Toch vreemd dat het zomaar zo is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:17

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Doe ik iets verkeerds?

Ik ken dit... 2e update voor mij op de S3 en 2e keer dat het toetsenbord slechter is geworden...
Swiftkey vind ik ook geen optie, werkt niet lekker om een of andere reden.

Wat zijn andere goede toetsenborden??
En is er niet ergens een "toetsenbord" te downloaden die werkt zoals 4.0 (2 updates geleden...)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
RbBdOs schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:03:
[...]

Dit probleem heb ik na de update ook helaas... Hier voor had ik met woordvoorspelling dat ik daarna alleen een spatie hoefde te gebruiken om het woord te gebruiken. Bij instellingen kon ik het niet vinden, en zoals al gezegd, hij heeft wel alle instellingen meegenomen met de update...
Iemand hiervoor toevallig een oplossing hier voor? Ik wil het liefst geen gebruik maken van andere toetsenborden... Ik ga bijna denken dat het een bug is eerlijk gezegd, zo'n functie haal je niet zomaar uit een toetsenbord met een update lijkt me.

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:47

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 16:43:
kan wel, maar dan moet je rooten

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:02
Aryawn schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 19:09:
[...]

Ja, voorlopig moet ik het daar inderdaad maar mee doen en eraan wennen. Toch vreemd dat het zomaar zo is. :)
Ik denk dat het een bewuste keuze is, de home knop is natuurlijk bedoeld om naar de startpagina van de launcher te gaan en niet om het scherm te triggeren. Daarbij komt dat de aan/uit knop natuurlijk weer gemaakt is om de telefoon aan/uit te zetten :P , maar toch vind ik de keuze om de aan/uit knop te gebruiken logischer en is het voor mij persoonlijk gewenning geweest en waardeer ik het nu eerder dan dat ik het vervelend vind (moet er nog steeds wel wat aan wennen).
RbBdOs schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 19:31:
[...]

Iemand hiervoor toevallig een oplossing hier voor? Ik wil het liefst geen gebruik maken van andere toetsenborden... Ik ga bijna denken dat het een bug is eerlijk gezegd, zo'n functie haal je niet zomaar uit een toetsenbord met een update lijkt me.
Super keyboard is echt een super lekker keyboard (pun intended ;) )! Iedereen die ik het toetsenbord heb aangeraden is er in ieder geval erg blij mee. Smaken verschillen natuurlijk en ik merk dat dat onder tweakers vaker verschilt in invoer methoden.

[ Voor 30% gewijzigd door Koldur op 12-01-2013 19:43 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 16:22
RbBdOs schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 19:31:
[...]

Ik denk niet dat het een bug is, ik whatsapp in meerdere talen en moet dan elke keer op het woord klikken om mijn woord te gebruiken ipv de autocorrectie versie, dus voor mij is de spatie nu een stuk nuttiger geworden.
But to each his own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 23-09 10:19
Stef602 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 19:39:
[...]

kan wel, maar dan moet je rooten
Dat ;) ..alles is mogelijk. Rooten is een pré het minste wat je moet hebben, stock is de S3 natuurlijk al aardig voor mij dodelijk saai.
Apps verplaatsen naar Externe SD is een appeltje/eitje b.v.
Praten niet eens over custom

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:50
Waar vind ik dat topic terug waar ik van 2013 de beste apps in een lijstje staan
Je weet wel bv voor games, technologie enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny69
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-07-2022
BV:Normaal type ik twee letters en krijg ik mijn heel emailadres. vind na de update naar 4.1.2 in instellingen niet meer hoe ik dat moet instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
Ik heb een probleempje met mn contacts
Alles staat er in, maar contacts v facebook staan er in met foto
Mijn telnr staan op mn simkaart; en ik krijg die niet samen
Ik hoef niet alle contacts van mn facebook erin, maar ik wil wel die fotootjes
hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skank schreef op zondag 13 januari 2013 @ 21:16:
Ik heb een probleempje met mn contacts
Alles staat er in, maar contacts v facebook staan er in met foto
Mijn telnr staan op mn simkaart; en ik krijg die niet samen
Ik hoef niet alle contacts van mn facebook erin, maar ik wil wel die fotootjes
hoe los ik dit op?
ergens bij instellingen stond dacht ik een setting om enkel contacten met een gsm-nr weer te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand met een T-mobile abbo al een update gehad ? Ik krijg via OTA en Kies nog niets binnen.

Kies is up to date. Alles op de s3 is nog orgineel.

Android versie : 4.1.1
Baseband versie : I9300BOLJ1
Kernel versie : 3.0.31-256827 se-infra@SEP-67# SMPPREEMPT FriSep 28 20:44:37 KST 2012
Buildnummer : JR003C.I9300XXDLIH

Wie heeft er tips of kan me verder helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-08 13:08
Gewoon even wachten tot de T-Mobile rom uit komt..............
Als hij er nog niet is, heeft het geen zin om te updaten.

Hier zie je hoever ze zijn.

[ Voor 63% gewijzigd door BarnOwl op 13-01-2013 22:48 ]

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05:16
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2013 @ 22:34:
Heeft er iemand met een T-mobile abbo al een update gehad ? Ik krijg via OTA en Kies nog niets binnen.

Kernel versie : 3.0.31-256827 se-infra@SEP-67# SMPPREEMPT FriSep 28 20:44:37 KST 2012

Ik heb bij een toestelwissel (haarscheurtjes) een telefoon met een T-Mobile ROM gekregen (terwijl ik bij de koop een originele Samsung ROM had gekregen van T-Mobile), deze stond er nog geen dag op meteen geflashed naar een orignele Samsung ROM. Die door T-Mobile verbouwde ROM's wil je echt niet.

Ik heb dus T-Mobile met Android 4.1.2.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2013 @ 21:51:
[...]

ergens bij instellingen stond dacht ik een setting om enkel contacten met een gsm-nr weer te geven
Dan heb ik geen fotos meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-10 21:39
ik kan door verlening van abbo de Samsung S3 nu gratis krijgen.
is deze het nog waard om te nemen?

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Nee, is volstrekt achterhaald en geen drol meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Ik heb nu ook de update. Na een factory reset werkt mijn home butten ook weer zoals ik gewend was: als mijn scherm uitgaat kan ik op de home knop duwen, waardoor mijn scherm weer aangaat maar hij niet terug gaat naar het homescherm. :)

Edit: het is overigens inderdaad wel vervelend dat je voor komma's en uitroeptekens etc. nu onder de punt-toets moet kijken...

[ Voor 21% gewijzigd door zunrob op 14-01-2013 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 13:11

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2013 @ 22:34:

Ja heb een Tmobile versie, wel laatst van Tmobile teruggehad na reparatie zonder enige Tmobile software branding, maar hij kwam hier vandeweek binnen...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Laatst online: 16:16

Gotez

42

zunrob schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:49:
...

Edit: het is overigens inderdaad wel vervelend dat je voor komma's en uitroeptekens etc. nu onder de punt-toets moet kijken...
Daar loop ik ook telkens tegen aan. Heel irritant. Iemand al een manier gevonden om dit terug te zetten?

heb een workaround gevonden. Als je het setting tandwieltje ingedrukthoudt kun je kiezen welk symbool je op die plaats wilt hebben. Aangezien ik veel ? gebruik en bijna geen settings lijkt me dat een goede vooruitgang.

[ Voor 23% gewijzigd door Gotez op 14-01-2013 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 22:25
Mijn ervaring met de nieuwe firmware 4.1.2 die ik afgelopen weekend OTA kreeg aangeboden.
Een geweldige verbetering tov 4.1.1, nu pas voelt mijn SGS III sneller aan.

Vooral de accuduur is enorm op vooruit gegaan. Plus een aantal kleine zaken.
Leuk om te zien dat je met twee apps tergelijkertijd aan de slag kunt gaan. Jammer dat Whattapp dat nog niet aankan (kwestie van tijd), maar wanneer dit wel mogelijk is, zal dat mooi zijn, appen en ondertussen zoeken naar een foto.

[ Voor 5% gewijzigd door Fermion op 14-01-2013 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04-2022
Grappig, hier juist weer de tegenovergestelde ervaring met de nieuwe firmware. Voelt langzamer, accu maakt geen verschil, kreeg telkens weer die vervelende meldingen, alsof ik een nieuw toestel had, terwijl ik gewoon OTA een update heb gedaan. Vind ook de vernieuwde weergave van de galerij ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 12:42
reinsaddict schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:32:
Grappig, hier juist weer de tegenovergestelde ervaring met de nieuwe firmware. Voelt langzamer, accu maakt geen verschil, kreeg telkens weer die vervelende meldingen, alsof ik een nieuw toestel had, terwijl ik gewoon OTA een update heb gedaan. Vind ook de vernieuwde weergave van de galerij ruk.
qua snelheid en accu merk ik niet echt verschil maar die nieuwe galerij is inderdaad bagger, en wanneer gebruik je nou multi apps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Ik kon bij het installeren van de OTA trouwens kiezen uit "Installeer alles" of "Installeer". Ik had geen idee wat de verschillende opties waren, ik ging er van uit dat ik bij die laatste eventueel zelf componenten om te installeren kon kiezen, maar dat was niet het verschil. Iemand die dat wel weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Laatst online: 13:46
beste S3 gebruikers, heb mijn S3 reeds een aantal maanden in gebruik en alles bevalt goed eigenlijk.
Sinds de laatste update naar 4.1.2 heb ik alleen wel last van een trage whatsapp, zodra ik een gesprek in ga of whatsapp start duurt het best wel lang voordat ik wat te zien krijg.

Deelt iemand anders deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svijf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-10 08:17

svijf

b5beveiliging.nl

Net update via kies binnen. Vodafone 4.1.2.
Krijg het toestel niet meer geroot met Odin? Iemand een idee?

EDIT: Handmatig in recovery |:(

[ Voor 14% gewijzigd door svijf op 14-01-2013 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 09:59

gwystyl

Beugeltje dan maar?

svijf schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:48:
Net update via kies binnen. Vodafone 4.1.2.
Krijg het toestel niet meer geroot met Odin? Iemand een idee?

EDIT: Handmatig in recovery |:(
anders CF autoroot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
BigF25 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:24:
beste S3 gebruikers, heb mijn S3 reeds een aantal maanden in gebruik en alles bevalt goed eigenlijk.
Sinds de laatste update naar 4.1.2 heb ik alleen wel last van een trage whatsapp, zodra ik een gesprek in ga of whatsapp start duurt het best wel lang voordat ik wat te zien krijg.

Deelt iemand anders deze ervaring?
Ik heb dit al sinds de update naar Android 4.1. Daarvoor openden de whatsapp gesprekken veel sneller.

Al moet ik wel zeggen dat sommige gesprekken dusdanig groot zijn, dat ik het niet de telefoon kwalijk kan nemen.

[ Voor 9% gewijzigd door -Edwin- op 14-01-2013 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Nog een vraagje, heb sinds deze update een "tray" applicatie er bij, die bij zo'n beetje elke andere app toch bovenop blijft staan. Ziet er uit als een blauw half cirkeltje, waar je veel gebruikte apps in kan zetten.
Ik kan nergens vinden waar ik dat kreng kan uitzetten/deleten. kijkt niet echt lekker films etc.
Soms issie weg, soms staatie bovenop alles.

Weet iemand hoe je dit kreng weg krijgt??? of hoe de app heet zodat ik er wat gerichter naar kan zoeken? google kon me ook niet echt helpen namelijk :)

hier screenshotje: Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/9fxbv7j89upkw6g/Screenshot_2013-01-14-22-38-36.png
(wat niet goed wil weergeven :P hier linkie https://www.dropbox.com/s...t_2013-01-14-22-38-36.png )

[ Voor 18% gewijzigd door TepelStreeltje op 14-01-2013 22:42 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:59
TepelStreeltje schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:35:
Nog een vraagje, heb sinds deze update een "tray" applicatie er bij, die bij zo'n beetje elke andere app toch bovenop blijft staan. Ziet er uit als een blauw half cirkeltje, waar je veel gebruikte apps in kan zetten.
Ik kan nergens vinden waar ik dat kreng kan uitzetten/deleten. kijkt niet echt lekker films etc.
Soms issie weg, soms staatie bovenop alles.

Weet iemand hoe je dit kreng weg krijgt??? of hoe de app heet zodat ik er wat gerichter naar kan zoeken? google kon me ook niet echt helpen namelijk :)
Misschien de optie 'Meer vensters' uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svijf

svijf

b5beveiliging.nl

Update vandaag 4.1.2 vodafone.
Nu is mijn scherm bij de camera groen?
Foto en video stand. Maakt wel normaal foto's en video's?!?
Rara...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

marcelmg2 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:40:
[...]

Misschien de optie 'Meer vensters' uitzetten?
Held! dat was em! :D super bedankt voor je snelle antwoord! :D

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
svijf schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:42:
Update vandaag 4.1.2 vodafone.
Nu is mijn scherm bij de camera groen?
Foto en video stand. Maakt wel normaal foto's en video's?!?
Rara...
Bij mij kwam dit door de Exynos Abuse Fix van Chainfire. Door die weer uit te zetten deed mn camera het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
TepelStreeltje schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:42:
[...]

Held! dat was em! :D super bedankt voor je snelle antwoord! :D
Dat hoeft trouwens niet per se, die instelling zorgt ervoor dat je hem voor altijd weg hebt.
Als je hem namelijk gewoon weg wil hebben maar later bijvoorbeeld wel wil gebruiken, moet je terug toets ingedrukt houden. ;) Zo kan je hem namelijk openen en weg halen. :)

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svijf

svijf

b5beveiliging.nl

marcelmg2 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:46:
[...]

Bij mij kwam dit door de Exynos Abuse Fix van Chainfire. Door die weer uit te zetten deed mn camera het weer.
En hier doet die het nu ook weer goed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
RbBdOs schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:47:
[...]

Dat hoeft trouwens niet per se, die instelling zorgt ervoor dat je hem voor altijd weg hebt.
Als je hem namelijk gewoon weg wil hebben maar later bijvoorbeeld wel wil gebruiken, moet je terug toets ingedrukt houden. ;) Zo kan je hem namelijk openen en weg halen. :)
Ah! Nu ben jij mijn held! Ik wilde die optie niet gebruiken omdat ik dan de hele tijd dat irritante 'halve maantje' in beeld zou hebben! Met jouw instructie (zeker uit een gebruiksaanwijzing gehaald die ik zelf niet lees) ga ik m nu wel aan zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi!..heb vandaag gemerkt dat wellicht sinds de laatste update, in de notificationbar geen hoofdtelefoonje meer zie als deze is aangesloten. Ook zie ik in het "pull-down" menu niet meer de opties voor "aangesloten hoofdtelefoon".
Heb ik per ongeluk een ergens een vinkje aan of uitgezet, of is dit idd verdwenen door de update?
Hoor het weer graag! Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
@foutje
Ik kan het ook niet meer vinden, geloof dat het met de update verdwenen is.
Stond voorheen bij instellingen> accessoires> audio-applicaties, en nu dus niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb het volgende probleem met mijn S3; als ik de Galerij open, bevriest deze.. applicatie wordt daarna gesloten door het systeem. heb via applicatiebeheer al de buffer leeggemaakt, gegevens gewist en applicatie opnieuw gestart...
iemand ervaring met het bevriezen van de galerij app??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:13
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:46:
Hoi!..heb vandaag gemerkt dat wellicht sinds de laatste update, in de notificationbar geen hoofdtelefoonje meer zie als deze is aangesloten. Ook zie ik in het "pull-down" menu niet meer de opties voor "aangesloten hoofdtelefoon".
Heb ik per ongeluk een ergens een vinkje aan of uitgezet, of is dit idd verdwenen door de update?
Hoor het weer graag! Thx!
Dat is vervangen door de pagebuddy :) Kan je aanzetten bij settings > display

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
@Catch22

Aha, bedankt. Daar had ik m niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@catch22. Thanx. Idd zit ie nu daar verstopt. alleen jammer dat ik aan die pagebuddy geen flippo aan vind, en dus meteen uitgezet heb..en uit ga zetten..kan mij iemand de zin of onzin van de pagebuddy uitleggen? of waarom ik het zou moeten gebruiken?.
persoonlijk vind ik dit net zo'n bug als het verwijderen van de punt,komma vraagteken boven het toetsenbord ...zoals vroegâh....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nevitable
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:35
Sinds enige tijd heb ik het 'probleem' dat de standaard agenda (S planner) op de SIII automatisch herinneringen aanzet. Wanneer ik een nieuwe afspraak of taak toevoeg, waarbij ik géén herinneringen aanzet, worden er binnen 1 minuut toch 2 herinneringen toegevoegd (10 en 30 min voor tijd).

Bij de instellingen heb ik waarschuwingen en meldingen uit staan. Standaardtijdstip herinneringen is niet ingevuld (er is daar ook geen optie die 'nooit' of iets in die trend zegt).

Iemand een idee hoe dit op te lossen? Het is geen groot probleem, enkel irritant dat ik altijd 1 minuut later al mijn net toegevoegde afspraken/taken moet bewerken om de herinneringen te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
1nevitable schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:59:
Sinds enige tijd heb ik het 'probleem' dat de standaard agenda (S planner) op de SIII automatisch herinneringen aanzet. Wanneer ik een nieuwe afspraak of taak toevoeg, waarbij ik géén herinneringen aanzet, worden er binnen 1 minuut toch 2 herinneringen toegevoegd (10 en 30 min voor tijd).

Bij de instellingen heb ik waarschuwingen en meldingen uit staan. Standaardtijdstip herinneringen is niet ingevuld (er is daar ook geen optie die 'nooit' of iets in die trend zegt).

Iemand een idee hoe dit op te lossen? Het is geen groot probleem, enkel irritant dat ik altijd 1 minuut later al mijn net toegevoegde afspraken/taken moet bewerken om de herinneringen te verwijderen.
Kijk eens naar je instellingen in Google agenda. Instellingen > Agenda's > Meldingen en daaronder 'Herinneringen en Meldingen'. En dan kijken bij 'Herinneringen voor afspraken'. Waarschijnlijk staan daar standaard-herinneringen ingesteld. Na synchronisatie worden deze dan overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nevitable
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:35
heutsm schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 23:22:
[...]

Kijk eens naar je instellingen in Google agenda. Instellingen > Agenda's > Meldingen en daaronder 'Herinneringen en Meldingen'. En dan kijken bij 'Herinneringen voor afspraken'. Waarschijnlijk staan daar standaard-herinneringen ingesteld. Na synchronisatie worden deze dan overgenomen.
Je hebt gelijk, bedankt! Het is nu opgelost.
Pagina: 1 ... 93 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.