Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik draag altijd veel zorg voor mijn gerief :)
Momenteel heb ik er een CaseMate Tough rondgedaan, dat geeft me toch al een beter gevoel.
Mijn screenprotector is nog onderweg :)

Maar je weet natuurlijk nooit dat je het toestel eens laat vallen of dat er iets teveel druk op het scherm komt (als hij in een zak steekt).
Imo moet een duur toestel toch wel ergens tegen kunnen (nu ook weer geen val van 10 meter ofzo he :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
die van mij zit in een otterbox commuter (incl screenprotector) en het lijkt me toch redelijk veilig, maar pech kun je altijd hebben. en glas is en blijft breekbaar, of het nu op een S3 zit of op een nokia.

ze kunnen trouwens wel veel hebben met de commuter: YouTube: Otter Box Galaxy S3 Drop Test - Defender vs Commuter

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Bah, mijn S3 tikt wat en mijn vibratie is bijna weg, motortje zit dus los. Even laten opsturen, hopen dat ik m niet te lang kwijt ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn jullie al bewust van deze thread: **Ultimate GS3 sudden death thread**
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1993044

Het lijkt vooral bij de eerste batch van telefoons voor te komen. Ik heb ook de eerste S3 die beschikbaar was en dus hetzelfde probleem, maar tot nu toe wil Vodafone er niks aan doen omdat ze vochtschade claimen. Nu naar een ander Samsung centrum gebracht en hoop op het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
zunrob schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:16:
Hmm, sinds een paar dagen werkt mijn automatische schermhelderheid-functie niet meer zo goed. Het duurt erg lang voordat hij de schermhelderheid aanpast, als ie het al aanpast... Lijkt me een software probleem, in het testmenu lijkt de sensor wel te werken. Iemand dit al eerder gemerkt, en een oplossing?
Ik heb wel eens dat hij vol in m'n gezicht licht uitstraalt als het donker is :P even automatisch uit en aanvinken en hij staat weer goed. Het lijkt alsof de sensor prima z'n werk doet, maar hij soms even losgekoppeld is van het automatisch aanpassen van de helderheid aan de sensorwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:08
Ik draag mijn S3 gewoon naakt in de broekzak :P
Geen screen protector of hoesje erom heen.
Heb geen gebroken scherm (zelfs geen enkel klein krasje erop) na 2 maanden gebruik.

Moest het even melden omdat er sommige mensen panisch doen over schermen die plotseling barsten? WTF? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
hugoy schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:16:
[...]

Ik heb wel eens dat hij vol in m'n gezicht licht uitstraalt als het donker is :P even automatisch uit en aanvinken en hij staat weer goed. Het lijkt alsof de sensor prima z'n werk doet, maar hij soms even losgekoppeld is van het automatisch aanpassen van de helderheid aan de sensorwaarde.
Ik gebruik op mijn note de app ScreenFilter. Daarmee kan je je scherm donkerder maken dan de laagste helderheidsstand. Wel handig in donkere ruimtes (lees: in bed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-10 10:06
reyals schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:45:
die van mij zit in een otterbox commuter (incl screenprotector) en het lijkt me toch redelijk veilig, maar pech kun je altijd hebben. en glas is en blijft breekbaar, of het nu op een S3 zit of op een nokia.

ze kunnen trouwens wel veel hebben met de commuter: YouTube: Otter Box Galaxy S3 Drop Test - Defender vs Commuter
Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-09 13:31
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:14:

Het lijkt vooral bij de eerste batch van telefoons voor te komen. Ik heb ook de eerste S3 die beschikbaar was en dus hetzelfde probleem, maar tot nu toe wil Vodafone er niks aan doen omdat ze vochtschade claimen. Nu naar een ander Samsung centrum gebracht en hoop op het beste.
Ja, zijn meerdere mensen in dit topic die hier last van hebben (gehad). Waaronder ik. Ik heb hem ingeleverd bij een Vodafone service center en zij hebben hem doorgestuurd naar Dynafix. Hier is hij zonder kosten gerepareerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Zoals net al aangegeven is mijn S3 kapot, ik heb het idee dat het vibratiemotortje los zit. Trillen geeft nu een vreemd geluid en werkt niet goed meer. Iemand anders die dit ook eerder heeft gehad?

Ik zal 'm terug moeten sturen naar studentmobiel.nl, maar ben bang dat ze het op "valschade" gooien, ondanks dat 'ie niet gevallen is. Iemand daar ervaring mee, en misschien tips voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:30

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Jeroen04 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:32:
Zoals net al aangegeven is mijn S3 kapot, ik heb het idee dat het vibratiemotortje los zit. Trillen geeft nu een vreemd geluid en werkt niet goed meer. Iemand anders die dit ook eerder heeft gehad?

Ik zal 'm terug moeten sturen naar studentmobiel.nl, maar ben bang dat ze het op "valschade" gooien, ondanks dat 'ie niet gevallen is. Iemand daar ervaring mee, en misschien tips voor heeft?
Persoonlijk zou ik em naar de dichtsbijzijnde Samsung service center brengen.
Samsung Service Center
Na een nachtje laden wilde m'n telefoon niet meer aan, naar het servicecenter gebracht en had de telefoon na 6 werkdagen weer terug (moederbord vervangen). Gerepareerd onder garantie

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Even naar een Samsung service punt gaan? Hoef je niks op te sturen en wellicht klaar terwijl je wacht

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
@SV3NNER & Reyals Thanks voor de tip. Ik wist niet eens dat dat er was, maar een vriend van me wees me er net ook op. The Phone House in Groningen blijkt zo'n zaak te zijn, top!

Edit: Zullen ze in zo'n zaak ook moeilijk doen over een geroot toestel met custom ROM? Anders maar even terug zetten. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Edzeau op 12-12-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ygzzhn
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-02-2022
na de laatste update van android trilt mijn toestel niet meer als het op normaal staat. mijn instellingen staan goee dus trilllen staat goed maar hij trilt niet als ik een sms of whapp krijg.
als het op trillen staat trilt het wel gewoon.

meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Jeroen04 Wettelijk gezien (volgens EU-regels) mogen ze geen garantie terugtrekken als het niet aantoonbaar is dat het probleem door de root is ontstaan.
Al raad ik persoonlijk toch aan om terug naar standaard software te gaan, gewoon om discussie te voorkomen. :)
Ygzzhn schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:35:
na de laatste update van android trilt mijn toestel niet meer als het op normaal staat. mijn instellingen staan goee dus trilllen staat goed maar hij trilt niet als ik een sms of whapp krijg.
als het op trillen staat trilt het wel gewoon.

meer mensen die hier last van hebben?
Gebruik je een rom, heb je geroot? Welke software-versie heb je? 4.x
Voor SMS kan het misschien helpen door naar de standaard SMS-app te gaan en eens in de instellingen te kijken, er zou hier ergens ook een notificatie-instelling zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2012 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar een hoesje gekocht.. eerste telefoon waarbij ik dat doe. Krasjes op het scherm terwijl ik er altijd netjes op ben geweest. Voor mij qua krasgevoeligheid het slechtste scherm dat ik ooit had. Helaas.

Iemand ervaring met die vloeistoffen om krasjes te verminderen (zijn geen diepe krassen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 20:30:
Ik heb maar een hoesje gekocht.. eerste telefoon waarbij ik dat doe. Krasjes op het scherm terwijl ik er altijd netjes op ben geweest. Voor mij qua krasgevoeligheid het slechtste scherm dat ik ooit had. Helaas.

Iemand ervaring met die vloeistoffen om krasjes te verminderen (zijn geen diepe krassen)?
Waarom vloeistofjes/chemische troep gebruiken?
Uit ervaring weet ik dat een zeer goed geplaatste screenprotector de kleine krasjes onherkenbaar maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:05

Meneer aard

Porsche rulez!

Bij mijn HTC HD had ik een screen protector..I.c.m. een stylus een ramp. Snel krassen op de folie. Bij mijn Galaxy S plus had ik gewoon zon slide hoesje. Ideaal voor krassen tegen te gaan maar waardeloos als je de telefoon op wou nemen.

Nu een flip case gehaald voor de S3 bevalt perfect.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:50

jerry_a

doei

sslojko schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:37:
Ik draag mijn S3 gewoon naakt in de broekzak :P
Geen screen protector of hoesje erom heen.
Heb geen gebroken scherm (zelfs geen enkel klein krasje erop) na 2 maanden gebruik.

Moest het even melden omdat er sommige mensen panisch doen over schermen die plotseling barsten? WTF? 8)7
Dag collega. Ik inmiddels ruim 5 maanden. Die van mij is ook nog als nieuw en ik gebruik hem intensief.
Mij linker broekzak is voor mijn telefoon en niets anders.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antiekeradio
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:14:

yep.. helaas sta ik er ook bij. En Jasper hier in het topic ook, en nog duizenden andere mensen.

mijne had ik in juni gekocht, dus niet echt een van de aller eerste denk ik, maar goed kans dat het een veel voorkomende fout is en dat ze het ontwerp iets aangepast hebben vanaf een bepaalde imei.

zit nu trouwens al op 3 werkdagen en nog geeneens bericht van dynafix dat ze het toestel ter reparatie binnen gekregen hebben... zit ondertussen op een (geleende) iphone 2G te bellen.. is weer eens wat anders zullen we maar zeggen :)

Petrolhead en draadjesnerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Mahone schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:51:
[...]

Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt?
Mobielbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn rechterzak is phone only, als ik op de fiets naar de zaak ga zit hij wel in mijn rugzak..
Screenprotector is wel onderweg naar me maar ik vind dat niet zo lekker aanvoelen, we zien het wel..

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
BvDorp schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:37:
[...]

Google leert me dat het te maken kan hebben met een andere bug, of bepaalde software. Probeer het eens voor jezelf: http://lmgtfy.com/?q=samsung+galaxy+s3+testservice. Helpt dit?
Ik had al een vermoede dat het daar mee te maken heeft. Maar welke software is de vraag..
Kan er geen info over vinden. Iemand voor de rest enig idee wat het kan zijn?

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Jeroen04 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:22:
@SV3NNER & Reyals Thanks voor de tip. Ik wist niet eens dat dat er was, maar een vriend van me wees me er net ook op. The Phone House in Groningen blijkt zo'n zaak te zijn, top!

Edit: Zullen ze in zo'n zaak ook moeilijk doen over een geroot toestel met custom ROM? Anders maar even terug zetten. :)
Weet niet zeker of Phone House een officiële reparateur is..anders kan je ook langs het KPN Business Centre gaan, daar heb ik toendertijd een volledig nieuw scherm in 1 dag gekregen op mijn HTC Sensation. Moest telefoon wel eerst even laten zien etc, week later nieuw scherm binnen, gebracht, volgende dag klaar. Supah

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:58

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ik heb ook de bluetooth problemen. Als ik met mijn Jabra headset verbinding heb en ik zet deze via de telefoon op mute (conference call) dan kan ik hem soms er niet meer afkrijgen. De bluetooth uitzetten en weer aanzetten helpt dan wel eens. Heb ook al meerdere keren gehad dat mijn bluetooth dan wel uitgaat maar niet meer aan. Reset is dan het enigste dat helpt. Ook de verbinding met de carkit (parrot) geeft af en toe connectieproblemen.

Een ander probleem waar ik gisteren achterkwam is dat de wifi bij mij niet uitgaat als de telfoon in slaapstand is. Had bij WiFi instellingen -> WiFi ingeschakeld laten in slaapstand op Nooit gezet.

Dit alles met de laatste originele rom en ongeroot (4.1.1)

Verwijderd

Hurricane schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:11:
Ik heb ook de bluetooth problemen. Als ik met mijn Jabra headset verbinding heb en ik zet deze via de telefoon op mute (conference call) dan kan ik hem soms er niet meer afkrijgen. De bluetooth uitzetten en weer aanzetten helpt dan wel eens. Heb ook al meerdere keren gehad dat mijn bluetooth dan wel uitgaat maar niet meer aan. Reset is dan het enigste dat helpt. Ook de verbinding met de carkit (parrot) geeft af en toe connectieproblemen.

Een ander probleem waar ik gisteren achterkwam is dat de wifi bij mij niet uitgaat als de telfoon in slaapstand is. Had bij WiFi instellingen -> WiFi ingeschakeld laten in slaapstand op Nooit gezet.

Dit alles met de laatste originele rom en ongeroot (4.1.1)
Dat wifi op blijft staan heeft denk ik te maken met google now die je locatie wilt blijven weten.
Doe eens Settings->Location services->Google's location service-> off/uit. Normaal gezien zou de wifi nu moeten gaan slapen in stand-by ;)

Verwijderd

Nu heb ik ook wifi probleem. Hij verliest lukraak verbinding en komt net zo weer aan. Ik zie dat zoveel mensen problemen hebben. Ik heb zelf wat geprobeerd. Eerst mijn wifi netwerk wissen, dan telefoon rebooten (zodat mijn netwerk echt niet meer in het lijst voorkomt), router van de stroom afhalen, minuut later weer aan, mijn netwerk weer koppelen en het lijkt te werken. Als iemand betere tip heeft dan hoor ik het graag.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:13:
Nu heb ik ook wifi probleem. Hij verliest lukraak verbinding en komt net zo weer aan. Ik zie dat zoveel mensen problemen hebben. Ik heb zelf wat geprobeerd. Eerst mijn wifi netwerk wissen, dan telefoon rebooten (zodat mijn netwerk echt niet meer in het lijst voorkomt), router van de stroom afhalen, minuut later weer aan, mijn netwerk weer koppelen en het lijkt te werken. Als iemand betere tip heeft dan hoor ik het graag.
Vorm *#0011# Klik dan op menu > wifi > power save mode uitschakelen

Bron: http://forum.xda-develope...read.php?t=1682367&page=2

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:22:
[...]

Vorm *#0011# Klik dan op menu > wifi > power save mode uitschakelen

Bron: http://forum.xda-develope...read.php?t=1682367&page=2
Het werkt niet bij mij!

Verwijderd

Heb je een b/g/n router? Zet dan eens 5 Ghz uit...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:47:
[...]

Heb je een b/g/n router? Zet dan eens 5 Ghz uit...
Wat is een b/g/n router? Ik heb UPC router, paar manden oud. Het is een Cisco router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 13:11

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:53:
[...]

Wat is een b/g/n router? Ik heb UPC router, paar manden oud. Het is een Cisco router
Heeft met maximale snelheid te maken, bereik, en op welke frequentie zo'n router uitzend

Wikipedia: IEEE 802.11

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasjes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 22:13
Beste Tweakers,

Ik hoorde net het geluidje van de telefoon bij het opstarten, kijk ik op mijn telefoon heb ik de volgende melding:

Codering mislukt:

Kan codering niet voltooien vanwege een onderbreking. Stel voor gebruik de fabriekswaarden opnieuw in (alle gegevens worden gewest) Vervolgens kunt u opniwue proberen om het apparaat te coderen.

Ik mijn toestel terug zetten naar fabriek instellingen via + volume en home knopp en aan/uit knop. Krijg ik weer de zelfde melding.

Andere mensen met het zelfde probleem of enig idee hoe ik dit kanoplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 23:46

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb vandeweek mijn Galaxy S II ongelukkig laten vallen, waardoor het scherm stuk is. Geluk bij een ongeluk: ik mag vanmiddag een Galaxy S III ophalen omdat mijn contract al verlengd kon worden :).

Ik ga dus de komende tijd dit topic en die van de firmwares doorploegen en me mengen in de discussie. Zijn er hier meer mensen die zijn overgestapt vanaf een SGS II en wat zijn de grootste verschillen die je in de praktijk merkt? Ik neem aan voornamelijk de grootte, aangezien ik met de laatste gelekte rom met de SGS II ook al op 4.1.2 zat en de software dus voor een groot deel hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
Vraagje, waar kan ik de oude versie van buienalarm vinden?

de 2.0 versie zit vol met bugs en draint mn batterij als een malle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steef1986 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 15:53:

Heb gister de update naar versie 2.0 gedaan en inderdaad is de batterij nu veel sneller leeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuitarJJ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-05-2023

En de widget is verdwenen :/

https://www.booksformanagers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ygzzhn
Ik heb versie 4.1.1
Mijn sms insttrlingrn staan aan (tril)
whapp staat aan
en normale instellingen staat aan maar hij trilt niet als het op normaal staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ygzzhn
Ik heb versie 4.1.1
Mijn sms insttrlingrn staan aan (tril)
whapp staat aan
en normale instellingen staat aan maar hij trilt niet als het op normaal staat.
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 17:39:
@Jeroen04 Wettelijk gezien (volgens EU-regels) mogen ze geen garantie terugtrekken als het niet aantoonbaar is dat het probleem door de root is ontstaan.
Al raad ik persoonlijk toch aan om terug naar standaard software te gaan, gewoon om discussie te voorkomen. :)

[...]

Gebruik je een rom, heb je geroot? Welke software-versie heb je? 4.x
Voor SMS kan het misschien helpen door naar de standaard SMS-app te gaan en eens in de instellingen te kijken, er zou hier ergens ook een notificatie-instelling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bon, ik ben het eigenlijk een beetje beu, toestel is al in herstelling sinds 30 oktober; ik zou hem al 10 keer terug moeten hebben gehad (waaronder vandaag). Eerst was gezegd, 12 december niet terug? Nieuw toestel!
maar uiteraard hebben ze daar nog een mouw aangepast waardoor dat dus niet doorgaat.

Ondertussen heb ik wel geen deftig toestel, ik wil daarom een refund vragen, enig probleem is. Heb ik daar recht op? (toestel was nog in garantie etc..). Want dan gaat de winkelier waarschijnlijk zeggen dat hij dat niet kan doen omdat het toestel al verstuurd is..

Iemand een idee hoe ik dit het beste aanpak? Mijn toestel is binnen gebracht bij de winkel waar ik het heb aangekocht, dit is geen Samsung service center.

Nevermind, ik ben al tot een oplossing gekomen met de winkelier.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2012 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 07:02
Weet iemand hoe je naar mp3's kunt zoeken op je telefoon?
Ik gebruik winamp maar daar kan ik het niet vinden. De google widget biedt ook geen soelaas.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb denk ik nog een oude titaniumbackup. Zal eens zoeken op ext. Hdd.
grote kans dat hij er nog is

EDIT: was nog niet in backup, maar... het net heeft me nog geholpen
http://dump.bloxio.be/org.yoki.android.buienalarm_v1.6.6.apk
Heb 'em dan ook zelf terug geïnstalleerd...

Bron:http://androiddev.orkitra.com/download/apps/?appid=1245819880432812064&download=org.yoki.android.buienalarm_v1.6.6

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2012 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antiekeradio
  • Niet online
(overleden)
Hasjes schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:26:
Beste Tweakers,

Ik hoorde net het geluidje van de telefoon bij het opstarten, kijk ik op mijn telefoon heb ik de volgende melding:

Codering mislukt:
Kan codering niet voltooien vanwege een onderbreking. Stel voor gebruik de fabriekswaarden opnieuw in (alle gegevens worden gewest) Vervolgens kunt u opniwue proberen om het apparaat te coderen.

Ik mijn toestel terug zetten naar fabriek instellingen via + volume en home knopp en aan/uit knop. Krijg ik weer de zelfde melding.

Andere mensen met het zelfde probleem of enig idee hoe ik dit kanoplossen?
ai, als het probleem blijft bij een fabrieks reset (dit heb je gedaan via de recovery modus zo te zien) zit het probleem waarschijnlijk in de systeempartitie.
Je kunt eerst proberen om een stock ROM er terug op te flashen met ODIN. Je moet dan de download mode gebruiken (volume omlaag + menu + power). Dit is wat ze bij reparatiecentra ook doen. Als je zoektermen "How to flash a stock rom via odin on the gt-i9300" gebruikt kom je in google best een eind denk ik. Althans daar ga ik vanuit omdat je de recovery mode zelf al geprobeerd hebt.

Als het daarmee nog niet opgelost is, heb je waarschijnlijk een half defect intern geheugen en zal ook bij jou het moederbord vervangen moeten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:49
antiekeradio schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 20:50:
[...]

ai, als het probleem blijft bij een fabrieks reset (dit heb je gedaan via de recovery modus zo te zien) zit het probleem waarschijnlijk in de systeempartitie.
Je kunt eerst proberen om een stock ROM er terug op te flashen met ODIN. Je moet dan de download mode gebruiken (volume omlaag + menu + power). Dit is wat ze bij reparatiecentra ook doen. Als je zoektermen "How to flash a stock rom via odin on the gt-i9300" gebruikt kom je in google best een eind denk ik. Althans daar ga ik vanuit omdat je de recovery mode zelf al geprobeerd hebt.

Als het daarmee nog niet opgelost is, heb je waarschijnlijk een half defect intern geheugen en zal ook bij jou het moederbord vervangen moeten worden
Iets wat ik me dus al langer afvraag: is dat wat ze doen bij een service center (flashen) niet gelijk aan een reset van de fabrieksinstellingen, in het theoretische geval dat dezelfde ROM geflashed wordt die er nu ook al opstaat? Oftewel: een flash is echt een clean install vanaf niks, terwijl hij bij een reset niet helemaal naar "clean" terug gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Mn galaxy S3 is er weer!! Na wel geteld 9 werkdagen(!!) 1 December bij Tmobile punt afgegeven, afgelopen donderdag was ie er weer, 13 dagen in totaal. (ik zie hem net pas doordat ik weg was van huis).

Nieuw scherm erin, nieuwe software erop, maar het mooiste: de Tmobile branding van de software is er ook af!! Dus geen Tmobile start scherm meer, geen tmobile apps die je toch niet gebruikt, het ziet er in ieder geval een stuk schoner uit! Nice!

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruiken er hier nog meer mensen de gewone standaard browser van samsung in plaats van chrome. Ik gebruikte hem even omdat het icon aangepast is door een theme en vind hem bij nader inzien beter werken dan chrome...nog meer mensen met dit idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antiekeradio
  • Niet online
(overleden)
zunrob schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 21:06:
[...]
Iets wat ik me dus al langer afvraag: is dat wat ze doen bij een service center (flashen) niet gelijk aan een reset van de fabrieksinstellingen, in het theoretische geval dat dezelfde ROM geflashed wordt die er nu ook al opstaat? Oftewel: een flash is echt een clean install vanaf niks, terwijl hij bij een reset niet helemaal naar "clean" terug gaat?
het is vrij simpel uit te leggen hoor, want er zit een groot verschil tussen die 2.

Android werkt met verschillende partities, die ieder hun eigen doel en toegangsrechten hebben.
belangrijke partities zijn:
1- de bootloader, essentieel om het apparaat te kunnen booten
2- het modem ofwel baseband.
3- de systeempartitie. hier staan de belangrijkste files van het besturingssysteem die in normaal gebruik (niet geroot) nooit aangepast worden.
4- de dalvik cache, ook wel gewoon de cache partitie genoemd. Hierin wordt een klein gedeelte van sommige apps opgeslagen (de odex) zodat deze sneller opstarten. De dalvik cache is hetgene wat opgebouwd wordt als je een wipe gedaan hebt en je bij de eerstvolgende keer opstarten 'app .. van .. optimaliseren' ziet.
5- de data partitie. hier zitten o.a. bestandjes in waarin je persoonlijke systeeminstellingen (ingestelde taal, useraccount data, contactpersonen, agenda dingetjes en de applicaties in.
6- de storage partitie. ook wel 'sdcard' of 'sdcard0'
7 bij sommige toestellen (met sd kaartslot): externe storage. ook wel extsdcard of 'sdcard1'

Wat gebeurt er bij een factory reset:
1-ongewijzigd
2-ongewijzigd
3-ongewijzigd
4-gewist
5-gewist
6-ongewijzigd
7-ongewijzigd

Als het probleem van je toestel in de systeempartitie zit, is het daarmee dus niet opgelost.

Bij een ODIN flash, worden 1, 2, 3 (en bij stock roms óók 6!!!) ook overschreven.
m.a.w. een ODIN flash gaat 3 niveaus dieper dan een factory reset.

wat je doet tijdens de factory reset gebeurt vanuit de recovery. Ook de recovery wordt overschreven bij een ODIN flash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antiekeradio
  • Niet online
(overleden)
Cybpraetorian schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 21:22:
Mn galaxy S3 is er weer!! Na wel geteld 9 werkdagen(!!) 1 December bij Tmobile punt afgegeven, afgelopen donderdag was ie er weer, 13 dagen in totaal. (ik zie hem net pas doordat ik weg was van huis).

Nieuw scherm erin, nieuwe software erop, maar het mooiste: de Tmobile branding van de software is er ook af!! Dus geen Tmobile start scherm meer, geen tmobile apps die je toch niet gebruikt, het ziet er in ieder geval een stuk schoner uit! Nice!
nou nog een fatsoenlijke custom rom erop zodat je ook die samsung rotzooi eraf kunt gooien dus? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qfGADzckRv8]

Vond dit op YouTube, een pre-productie versie van de Galaxy S4!

Maar jezus wat zijn die randen dik. Zou zonde zijn als Samsung dit ook echt in de uiteindelijk versie van de S4 zet. Wel vette specs hoor.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2012 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 23-09 10:19
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 02:56:
[video]

Maar jezus wat zijn die randen dik. Zou zonde zijn als Samsung dit ook echt in de uiteindelijk versie van de S4 zet. Wel vette specs hoor.
Fake..is een S3 met veel ducktape :+

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 02-10 23:46

gwystyl

Beugeltje dan maar?

silitek schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 09:00:
[...]

Sterker nog, een S2. Zie het formaat en de home-knop. En wat praat die gast beroerd engels zeg :X
Verder zou het typenummer geen GT-9400 zijn maar GT-I9400.

@hieronder: volgens mij is het niet eens een custom rom, maar een standaard 4.0.x rom. Bij 4.1.2 zien de toggles bij de instellingen er heel anders uit.

[ Voor 19% gewijzigd door gwystyl op 15-12-2012 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
[video]

Dit geloof je toch niet echt neem ik aan dat is gewoon een S2 met een custom rom en een meter duct tape. En deze man heeft wel echt een fantastisch Nederlands accent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 23-09 10:19
gwystyl schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 09:02:
[...]

Sterker nog, een S2. Zie het formaat en de home-knop. En wat praat die gast beroerd engels zeg :X
Verder zou het typenummer geen GT-9400 zijn maar GT-I9400.

@hieronder: volgens mij is het niet eens een custom rom, maar een standaard 4.0.x rom. Bij 4.1.2 zien de toggles bij de instellingen er heel anders uit.
:Y

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Het is wel een mooie bumper case....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

antiekeradio schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 23:17:
[...]

nou nog een fatsoenlijke custom rom erop zodat je ook die samsung rotzooi eraf kunt gooien dus? >:)
:o wellicht op termijn. Nu even weer zo uitproberen...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:27

Snippertje

Light up your life

Ik moet zeggen dat dat multi window wel geinig is, maar zolang het maar met die beperkte apps werkt is het wel jammer en het scherm is net te klein. Het is wel apart dat de Note 10.1 niet met apps als gmail multiwindow kan, maar de S3 wel.

Ik weet overigens dat met een custom rom het wel mogelijk is om andere apps multi te draaien, maar custom rom wil ik op dit moment nog niet. De nieuwe update maakt overigens wel dat me batterij langer mee gaat en dat het toestel weer net wat sneller aanvoelt.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Ik vind de laatste stock rom ook prima, alleen die dial en contacts lag is verschrikkelijk. Ik hoop dat ze dat er ooit uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-10 23:16

dbzfan

Nee.

Snippertje schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 12:42:
Ik moet zeggen dat dat multi window wel geinig is, maar zolang het maar met die beperkte apps werkt is het wel jammer en het scherm is net te klein. Het is wel apart dat de Note 10.1 niet met apps als gmail multiwindow kan, maar de S3 wel.

Ik weet overigens dat met een custom rom het wel mogelijk is om andere apps multi te draaien, maar custom rom wil ik op dit moment nog niet. De nieuwe update maakt overigens wel dat me batterij langer mee gaat en dat het toestel weer net wat sneller aanvoelt.
Als je je toestel root kun je makkelijk een MOD installeren waardoor je alle apps kunt "multi windowen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Laatst online: 09:39

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Mijn S3 is vandaag helaas hard in aanraking gekomen met de grond :(

De glasplaat is stuk, dus dat zal wel weer een dure grap worden om te vervangen. Hij doet het verder gelukkig nog wel, en de beschadiging zit alleen in de bovenhoek. Best nog bruikbaar op zich, maar het is wel erg vervelend..

Iemand anders die iets vergelijkbaars heeft gehad? Ik vraag me af of het handiger is om zelf het scherm te vervangen, of dat door iemand te laten doen. Aan m'n provider wil ik het eigenlijk liever niet overlaten, die maken vaak gebruik van de meest schofterige reparatiepartners waar ik eigenlijk niks mee te maken wil hebben.

edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patriot schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 21:29:
Mijn S3 is vandaag helaas hard in aanraking gekomen met de grond :(

De glasplaat is stuk, dus dat zal wel weer een dure grap worden om te vervangen. Hij doet het verder gelukkig nog wel, en de beschadiging zit alleen in de bovenhoek. Best nog bruikbaar op zich, maar het is wel erg vervelend..

Iemand anders die iets vergelijkbaars heeft gehad? Ik vraag me af of het handiger is om zelf het scherm te vervangen, of dat door iemand te laten doen. Aan m'n provider wil ik het eigenlijk liever niet overlaten, die maken vaak gebruik van de meest schofterige reparatiepartners waar ik eigenlijk niks mee te maken wil hebben.

edit: typo
In België en Nederland: http://repair.smartphoneworld.be/index/p/20/id/2929/samsung-i9300-galaxy-s3-reparaties.html
Reparatie ter plaatse maar denk ik geen geatoriseerde samsung service.
Misschien eens waard om hier wat over op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Laatst online: 09:39

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 21:48:
[...]

In België en Nederland: http://repair.smartphoneworld.be/index/p/20/id/2929/samsung-i9300-galaxy-s3-reparaties.html
Reparatie ter plaatse maar denk ik geen geatoriseerde samsung service.
Misschien eens waard om hier wat over op te zoeken.
Mja, zij zijn sowieso duur. Snap ook wel dat er genoeg adresjes (al dan niet 'geautoriseerd') zijn om hem te laten repareren, maar ging me er gewoon om of het een beetje te doen was om het zelf te doen. Zal allicht goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tapet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-08 15:48
Vorig jaar waren er ook allerlei productfoto's en video's voordat de S3 uit kwam. Tot enkele dagen voordat de S3 uitwam, was er niets dat er uiteindelijk op leek. Laten we stoppen met speculeren en wachten op Samsung.
Ondertussen geniet ik nog steeds van mijn S3, en ben nog niet toe aan iets nieuws
silitek schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 09:00:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn toestel geroot 10 dagen geleden en moet ik zeggen dat ik toch een beetje spijt van heb. Ik heb laatste tijd klachten die ik daarvoor niet heb gehad. Ik merk duidelijk dat toestel niet meer wat het was. Ik vraag me af of het van rooten komt. Het is wel heel toevallig dat het na rooten begonnen was, dus... Ik vraag me af als straks 4.1.2 komt en ik ga hem updaten of er alle sporen van rooten weg zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Van rooten merk je normaal gesproken helemaal niks, zo lang je er daarna geen nieuwe apps op zet die root gebruiken. En die zullen (als het goed is) allemaal even vragen of ze root access mogen hebben. Ik zou dus als ik jou was, bij je (nieuwe) apps te rade gaan.

Ik heb al tijden root, en was het kwijt na de installatie van JB, dus ik denk dat als jij je update via de officiële weg installeert, je root ook wel kwijt zult zijn.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qfGADzckRv8]
Dus even terug te komen op die carbon look Galaxy S4, is niet echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
Vind het btw belachelijk dat je tot de dag van vandaag alleen nog maar je credit card inkopen kunt doen bij de play store.

Durf te wedden dat google hierdoor ook wel inkomen mis loopt.

Zo moeilijk kan het toch niet zijn om bijv. paypal toe te voegen.
Of nog beter dat het bij op je rekening komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt dit aan mij of verbruikt de standaard browser erg veel batterij?
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/21lrjf6.png
Hij verbruikt dus meer dan mijn scherm en dat is toch wel erg veel of is dit volkomen normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 13:40:
Ik heb mijn toestel geroot 10 dagen geleden en moet ik zeggen dat ik toch een beetje spijt van heb. Ik heb laatste tijd klachten die ik daarvoor niet heb gehad. Ik merk duidelijk dat toestel niet meer wat het was. Ik vraag me af of het van rooten komt. Het is wel heel toevallig dat het na rooten begonnen was, dus... Ik vraag me af als straks 4.1.2 komt en ik ga hem updaten of er alle sporen van rooten weg zijn?
Ik heb een gerooted S3 met Jelly Bean 4.1.2 (Omega Rom). In één woord geweldig.

En mensen. Koop de S3. De ellende van mensen met een slechte S3, die staan op de forums voor hulp. 95% van de S3's hebben geen problemen. Kopen dus. Hij is niet voor niets gekozen als product van het jaar 2012 en als beste smartphone voor gebruikers. Zie http://www.computeridee.n...axy-s3-beste-product-2012 _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
antiekeradio schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 23:16:
[...]

het is vrij simpel uit te leggen hoor, want er zit een groot verschil tussen die 2.

Android werkt met verschillende partities, die ieder hun eigen doel en toegangsrechten hebben.
belangrijke partities zijn:
1- de bootloader, essentieel om het apparaat te kunnen booten
2- het modem ofwel baseband.
3- de systeempartitie. hier staan de belangrijkste files van het besturingssysteem die in normaal gebruik (niet geroot) nooit aangepast worden.
4- de dalvik cache, ook wel gewoon de cache partitie genoemd. Hierin wordt een klein gedeelte van sommige apps opgeslagen (de odex) zodat deze sneller opstarten. De dalvik cache is hetgene wat opgebouwd wordt als je een wipe gedaan hebt en je bij de eerstvolgende keer opstarten 'app .. van .. optimaliseren' ziet.
5- de data partitie. hier zitten o.a. bestandjes in waarin je persoonlijke systeeminstellingen (ingestelde taal, useraccount data, contactpersonen, agenda dingetjes en de applicaties in.
6- de storage partitie. ook wel 'sdcard' of 'sdcard0'
7 bij sommige toestellen (met sd kaartslot): externe storage. ook wel extsdcard of 'sdcard1'

Wat gebeurt er bij een factory reset:
1-ongewijzigd
2-ongewijzigd
3-ongewijzigd
4-gewist
5-gewist
6-ongewijzigd
7-ongewijzigd

Als het probleem van je toestel in de systeempartitie zit, is het daarmee dus niet opgelost.

Bij een ODIN flash, worden 1, 2, 3 (en bij stock roms óók 6!!!) ook overschreven.
m.a.w. een ODIN flash gaat 3 niveaus dieper dan een factory reset.

wat je doet tijdens de factory reset gebeurt vanuit de recovery. Ook de recovery wordt overschreven bij een ODIN flash.
Dankjewel voor dit duidelijke antwoord! Naar aanleiding hiervan heb ik nog één vraag: wat gebeurt er met welke punten als ik een OTA-update installeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-08 18:29
Nou ik ben toe aan mijn 2e s3. Nadat de eerste er opeens mee ophield, gaat niet meer aan en wil ook niet opladen, erg vreemd en nu helaas een duur geintje..

Ook volume+, home, aan/uit werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Laatst online: 07:41
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 19:31:
Ligt dit aan mij of verbruikt de standaard browser erg veel batterij?
...
Hij verbruikt dus meer dan mijn scherm en dat is toch wel erg veel of is dit volkomen normaal?
Ik denk dat je niet mag klagen dat je na 1 dag nog 49% over hebt. Ik geloof niet dat deze jou batterij aan het leegtrekken is of overdreven veel verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
Zijn er nog mensen die soms wat lag hebben op hun toestel?
Als ik 'clear memory' doe dan gebruikt hij nog altijd zo'n 600-650mb geheugen.
Ook als ik hem wil aanzetten dan moet ik heel soms een seconde of 3-4 wachten vooraleer ik mijn toegangscode kan ingeven.

Iedereen spreekt altijd hoe fantastisch snel dit toestel is.
Ok, het loopt meestal wel vlotjes, maar soms reageert hij toch enorm traag hoor.
Zelfs het deleten van enkele mails duurt soms al 5-6 seconden, terwijl dit met mijn Desire S direct werd gewist...

[ Voor 33% gewijzigd door Den Deze op 17-12-2012 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ja ik merk ook aardig wat lag. Vooral als ik m'n contactlijst wil openen, duurt gewoon ff 3 seconden :S
Het unlocken (dmv vegen) van me vergrendelscherm gaat ook niet soepel genoeg. Het kan gewoon veel beter. Gaat wel iets sneller sinds JB erop staat, maar je ziet duidelijk nog dat het niet vloeiend gaat.

Het browsen door je apps, bekijken/aanpassen van instellingen e.d. gaat wel goed, maar bovenstaande punten valt mij gewoon erg tegen. -O-

Zit er aan te denken om er een custom rom op te zetten..

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Steef1986 schreef op zondag 16 december 2012 @ 17:55:
Vind het btw belachelijk dat je tot de dag van vandaag alleen nog maar je credit card inkopen kunt doen bij de play store.

Durf te wedden dat google hierdoor ook wel inkomen mis loopt.

Zo moeilijk kan het toch niet zijn om bijv. paypal toe te voegen.
Of nog beter dat het bij op je rekening komt te staan.
Dat duurt niet lang meer geloof ik, het is de bedoeling dat je net als Itunes kaarten kunt kopen in de winkel binnenkort als ik me niet vergis...

En ohja, afrekenen via je provider moet ook kunnen geloof ik...

[ Voor 5% gewijzigd door DerOllie op 17-12-2012 09:54 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
Cybpraetorian schreef op maandag 17 december 2012 @ 09:53:
[...]

Dat duurt niet lang meer geloof ik, het is de bedoeling dat je net als Itunes kaarten kunt kopen in de winkel binnenkort als ik me niet vergis...

En ohja, afrekenen via je provider moet ook kunnen geloof ik...
Ik kwam deze site tegen:

http://www.playcardgiftcodes.nl/google-play-gift-card.php

Cards zijn momenteel uitverkocht en ze verwachten weer nieuwe binnen, maar dit klopt dus? Ik heb namelijk ook geen CC en wil toch wat apps uit de Play Store kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Mahone schreef op maandag 17 december 2012 @ 10:06:
[...]

Ik kwam deze site tegen:

http://www.playcardgiftcodes.nl/google-play-gift-card.php

Cards zijn momenteel uitverkocht en ze verwachten weer nieuwe binnen, maar dit klopt dus? Ik heb namelijk ook geen CC en wil toch wat apps uit de Play Store kopen.
https://www.3vcard.nl/
Werkt perfect! Ook meteen voor andere dingen te gebruiken.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:08
Ik heb iets irritants sinds dit weekend. Als ik tijdens het typen van een Whatsapp bericht of sms op de 'backspace' wil drukken dan registreert hij de letter 'M'. Moet helemaal rechts op de backspace drukken om hem te krijgen. Kan dit hardwarematig zijn? Of iemand hier ook last van gehad? #Frustratie!

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Den Deze schreef op maandag 17 december 2012 @ 08:37:
Zijn er nog mensen die soms wat lag hebben op hun toestel?
Als ik 'clear memory' doe dan gebruikt hij nog altijd zo'n 600-650mb geheugen.
Ook als ik hem wil aanzetten dan moet ik heel soms een seconde of 3-4 wachten vooraleer ik mijn toegangscode kan ingeven.

Iedereen spreekt altijd hoe fantastisch snel dit toestel is.
Ok, het loopt meestal wel vlotjes, maar soms reageert hij toch enorm traag hoor.
Zelfs het deleten van enkele mails duurt soms al 5-6 seconden, terwijl dit met mijn Desire S direct werd gewist...
Ook hier heb ik hetzelfde ramverbruik maar unlocken gaat vrijwel vlekkeloos, gebruik alleen een pincode zonder swipe. Waar ik mij echt aan stoor is dat na het sluiten van een app compleet willekeurig touchwiz besluit om zichzelf opnieuw in te laden. Dit duurt even een schokkerige seconde of twee en een hard reset hielp niet. Sinds kort nova launcher geinstalleerd en alle animaties voelen opeen vloeiender aan en geen redraws meer. Tweede irritatiepunt is de telefoonapp openen wat twee seconden duurt waarna je weer even kan wachten als je besluit op contacten te drukken. Of dat mijn iPhone 4 (2 jaar oud) nog steeds sneller is in het renderen van een pdf 8)7

Ik ben helemaal tevreden met deze telefoon maar dergelijke ervaringen voelen toch aan als onnodig als je bedenkt wat er in de telefoon zit. Overigens draai ik nu de officiele 4.1.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
Ik zal ook eens een andere launcher installeren.
Moet er ook wel bijzetten dat ik nog de power-saving ook nog opstaat, dat zal ook wel zorgen voor een iets minder vlot gebuik, hoewel dat hij dat in het begin niet echt had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hoe zijn trouwens de ervaringen met de update naar 4.1.2? Ik draai deze nu vanaf het weekend en ik moet zeggen dat m'n toestel sneller lijkt te reageren en ook van de force closes die ik regelmatig had ben ik af. Al durf ik dat niet toe te schrijven aan de update, het kan ook aan een "foutieve" vorige flash liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 08:27

Snippertje

Light up your life

rodie83 schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:33:
Hoe zijn trouwens de ervaringen met de update naar 4.1.2? Ik draai deze nu vanaf het weekend en ik moet zeggen dat m'n toestel sneller lijkt te reageren en ook van de force closes die ik regelmatig had ben ik af. Al durf ik dat niet toe te schrijven aan de update, het kan ook aan een "foutieve" vorige flash liggen.
Soepeler en de batterij gaat langer mee. Multitasken gebruik ik dan weer niet zo vaak.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:17
Is die er al voor de NL toestellen, of alleen nog voor de Poolse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Raymond schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:38:
Is die er al voor de NL toestellen, of alleen nog voor de Poolse?
Ik heb via xdadevelopers de originele (inderdaad) Poolse rom gedownload en geflashed via Odin. Volgens mij moet Nederland nog wachten op 4.1.2 via OTA/Kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
rockmanz schreef op maandag 17 december 2012 @ 10:24:
[...]

Ook hier heb ik hetzelfde ramverbruik maar unlocken gaat vrijwel vlekkeloos, gebruik alleen een pincode zonder swipe. Waar ik mij echt aan stoor is dat na het sluiten van een app compleet willekeurig touchwiz besluit om zichzelf opnieuw in te laden. Dit duurt even een schokkerige seconde of twee en een hard reset hielp niet. Sinds kort nova launcher geinstalleerd en alle animaties voelen opeen vloeiender aan en geen redraws meer. Tweede irritatiepunt is de telefoonapp openen wat twee seconden duurt waarna je weer even kan wachten als je besluit op contacten te drukken. Of dat mijn iPhone 4 (2 jaar oud) nog steeds sneller is in het renderen van een pdf 8)7

Ik ben helemaal tevreden met deze telefoon maar dergelijke ervaringen voelen toch aan als onnodig als je bedenkt wat er in de telefoon zit. Overigens draai ik nu de officiele 4.1.1.
Over TouchWiz gesproken: die van mij is pas twee keer gecrashd tijdens het surfen met de standaardbrowser, daarna startte ie weer opnieuw op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand dit al meegekregen?

http://www.nu.nl/gadgets/...msung-galaxy-en-note.html

Heb zelf een Note 2 maar de site die wordt aangegeven is niet te bereiken.
Dit is voor Galaxy S2 S3 en Note 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:39:
Iemand dit al meegekregen?

http://www.nu.nl/gadgets/...msung-galaxy-en-note.html

Heb zelf een Note 2 maar de site die wordt aangegeven is niet te bereiken.
Dit is voor Galaxy S2 S3 en Note 2
Had ik al gelezen, maar ik kan alle 3 de links gewoon bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:44:
[...]

Had ik al gelezen, maar ik kan alle 3 de links gewoon bereiken.
Ik ga het nogmaals proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb per ongeluk mijn contacten op mijn telefoon samengevoegd met Samsung-account (Contacten --> Menu --> Samenvoegen met Samsung-account), terwijl ik eigenlijk de contacten wou samenvoegen met Google. Weet iemand hoe ik dit ongedaan kan maken? Nu zijn al mijn contacten gekoppeld aan Samsung-account (heb ook geen idee wat dit inhoudt), terwijl ik alleen mijn contacten met mijn Google-account wou synchroniseren. Ik kan ook geen manier vinden om ze weer los te koppelen. En als ik nu op samenvoegen met Google-account klik, krijg ik de melding 'Geen apparaatcontacten om samen te voegen met Google-account' (dit is waarschijnlijk omdat alles al gekoppeld is aan Samsung-account, denk ik dan).

Iemand die me zou kunnen helpen om het weer ongedaan te maken?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Laatst online: 02-10 23:16

dbzfan

Nee.

Geen lag hier met Omega 4.1.2.. Contactenlijst en dialer heb ik Dialer Ex voor en daar is geen vertraging, weet eigenlijk niet hoe het met stock zat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen eindelijk mijn S3 terug na 7/8 weken..
Denk dat ik eens wat custom roms ga bekijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
Vraagje, mijn hotmail heeft alle contactne ook bij me contacten in me telefoon gezet. Nu wil ik in me telefoonboek alleen de contacten van me telefoonnummers zien, en als ik in me mail app zit dat ik dan gewoon daar me contacten van me hotmail heb zitten... Hoe kan ik dit regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Bij je contacten instellen welke je wilt weergeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ik heb het even getest en chrome verbruikt even veel als de gewone browser. Zijn er hier nog meer mensen die de standaard browser (internet) verkiezen boven chrome?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 20:50:
Oke ik heb het even getest en chrome verbruikt even veel als de gewone browser. Zijn er hier nog meer mensen die de standaard browser (internet) verkiezen boven chrome?
Ik gebruik liever de standaard browser omdat die de pagina's automatisch ververst als ik de browser opnieuw open . Zo heb dus altijd de meest recente pagina in beeld. Bij chrome lijkt die de pagina te verversen maar doet dit eigenlijk niet en toch duurt het net zo lang om een pagina te laden als jje chrome opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
sslojko schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:03:
[...]

Ik gebruik liever de standaard browser omdat die de pagina's automatisch ververst als ik de browser opnieuw open . Zo heb dus altijd de meest recente pagina in beeld. Bij chrome lijkt die de pagina te verversen maar doet dit eigenlijk niet en toch duurt het net zo lang om een pagina te laden als jje chrome opent.
Ik heb ook een voorkeur voor de standaard browser, maar als je daarbij te veel leest op got crasht die. Zolang dat niet is opgelost blijft het chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook hoe je kan instellen dat wanneer je een nieuw contact aanmaakt, dat dat nieuwe contact gelijk automatisch met je Google-account synchroniseert? Dus dat hij gelijk gekopieerd wordt naar je Google-account en tegelijkertijd op je telefoon staat opgeslagen?
Je kan bij een contact aanmaken namelijk alleen kiezen tussen of telefoon of Google-account (of Samsung-account), maar ik heb niet kunnen vinden hoe het nieuwe contact automatisch bij het aanmaken op de telefoon en op het Google-account staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Eh... als je je contact aanmaakt op je Google account staat hij toch op je Google account en wordt hij automatisch gesynct.
Je hoeft geen contacten op je toestel op te slaan als ze in je Google account staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee maar ik bedoel meer van als je een contact aanmaakt op je mobiel bij contacten, dan staat hij alleen op je mobiel en moet je hem (volgens mij) handmatig met je Google-account synchroniseren.
Dus, is er een manier waardoor dit automatisch gaat bij het aanmaken? Dacht dat er ergens een optie/instelling voor was, maar kan het tot dusver niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Als je dan kiest voor opslaan in Google account doet hij dat

Pagina: 1 ... 87 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.