Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 15:46
(Bijna) alle 4.1.2 (XXELK4) custom ROMS hebben SmartRotation en MultiWindows ingebakken. Losse app is helaas niet mogelijk, teveel werk om te porten. Wanamlite 5.0 en HyperLight 1.4B deze in ieder geval. Check ook de Note2 Pop-up browser (losse app), ook erg handig. Paperartist en Bestgroup kun je als losse apps krijgen. De /system/app map uit 4.1.2 kun je hier vinden: http://www.mediafire.com/myfiles.php#zsi54057igysw

[ Voor 30% gewijzigd door Taigu op 05-12-2012 15:52 ]

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-10 17:06

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb de nieuwe update inmiddels draaien. Dit omdat ik de Poolse Rom heb.

Het trucje met de 2 apps onder elkaar werkt tot nu toe prima! Ik moest wel onder de settings het vinkje weghalen, en weer aanzetten voordat het werkte.

Nadeel: je ziet voortdurend een klein tabje aan de linkerkant van het scherm. Deze kun je opentrekken, en zodoende kiezen uit de ondersteunde apps. Sleep er 2 naar het scherm en ze staan onder elkaar.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. S
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-11-2023
Ik vraag mij dus het volgende af, ik lees op internet veel verhalen van het uitvallen van de S3 en niet meer aangaan.

Wat gebeurd er nou als je een custom rom erop hebt draaien en dat overkomt je? Dan heb je geen garantie meer, omdat je een custom rom erop hebt draaien, terwijl het ligt aan de hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. S schreef op woensdag 05 december 2012 @ 18:01:
Ik vraag mij dus het volgende af, ik lees op internet veel verhalen van het uitvallen van de S3 en niet meer aangaan.

Wat gebeurd er nou als je een custom rom erop hebt draaien en dat overkomt je? Dan heb je geen garantie meer, omdat je een custom rom erop hebt draaien, terwijl het ligt aan de hardware?
Zolang ze het niet kunnen zien heb je geluk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-03-2024
Taigu schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:45:
(Bijna) alle 4.1.2 (XXELK4) custom ROMS hebben SmartRotation en MultiWindows ingebakken. Losse app is helaas niet mogelijk, teveel werk om te porten. Wanamlite 5.0 en HyperLight 1.4B deze in ieder geval. Check ook de Note2 Pop-up browser (losse app), ook erg handig. Paperartist en Bestgroup kun je als losse apps krijgen. De /system/app map uit 4.1.2 kun je hier vinden: http://www.mediafire.com/myfiles.php#zsi54057igysw
Thanks. Ik draai zelf een Liquid rom, en die heeft deze functies zo het schijnt helaas niet. Bedankt voor het linkje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-10 10:09
Het trucje met multi-windows kon al drie jaar geleden met Maemo op de N900...out of the box. Hopelijk wordt de stock-browser wat stabieler en kan 4k-materiaal op youtube weergegeven worden zonder uitroeptekentje zonder beeld. En met 4K bedoel ik dat de originele kwaliteit wordt geselecteerd.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:25

Snippertje

Light up your life

Nas T schreef op woensdag 05 december 2012 @ 21:49:
[...]

Het trucje met multi-windows kon al drie jaar geleden met Maemo op de N900...out of the box. Hopelijk wordt de stock-browser wat stabieler en kan 4k-materiaal op youtube weergegeven worden zonder uitroeptekentje zonder beeld. En met 4K bedoel ik dat de originele kwaliteit wordt geselecteerd.
Waarom zou je 4k materiaal willen bekijken? Hogere resolutie heeft geen zin aangezien het toestel maar 720p is.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag: als ik tik aan de kant waar samsung staat aan de voorkant dan geeft dat een ander geluid dan aan de onderkant. een soort tikje.. herkennen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:28
Volgens mij ben jij een beetje getikt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
Voor de derde keer binnen 24 uur een spontane reboot..

Zit dit in de hardware of software?
Indien software ga ik denk ik dan ff een rom flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:12:
Vraag: als ik tik aan de kant waar samsung staat aan de voorkant dan geeft dat een ander geluid dan aan de onderkant. een soort tikje.. herkennen jullie dat?
Ja, dat heet een normale situatie??? 8)7 En nu?? Wat is je vraag?
Snippertje schreef op woensdag 05 december 2012 @ 21:54:
[...]

Waarom zou je 4k materiaal willen bekijken? Hogere resolutie heeft geen zin aangezien het toestel maar 720p is.
Omdat het kan en om browser prestaties te vergelijken.

[ Voor 30% gewijzigd door Nas T op 06-12-2012 10:24 ]

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuitarJJ
  • Laatst online: 05-05-2023
Nyarlathotep schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:37:
Ik heb de nieuwe update inmiddels draaien. Dit omdat ik de Poolse Rom heb.

Het trucje met de 2 apps onder elkaar werkt tot nu toe prima! Ik moest wel onder de settings het vinkje weghalen, en weer aanzetten voordat het werkte.

Nadeel: je ziet voortdurend een klein tabje aan de linkerkant van het scherm. Deze kun je opentrekken, en zodoende kiezen uit de ondersteunde apps. Sleep er 2 naar het scherm en ze staan onder elkaar.
Je kunt dit tabje eventueel verplaatsen naar een andere plek op je scherm. Volgens mij moet je het tabje dan ingedrukt houden, zodat je hem kan slepen.

https://www.booksformanagers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Uiteindelijk toch ook gekozen voor de S3.
Vanmiddag werd hij geleverd, maar ik moet nog even wachten tot morgen op mijn micro-sim :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 13:11

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Den Deze schreef op donderdag 06 december 2012 @ 18:35:
Uiteindelijk toch ook gekozen voor de S3.
Vanmiddag werd hij geleverd, maar ik moet nog even wachten tot morgen op mijn micro-sim :)
Volgens mij is ie met een google accountje al wel op te zetten hoor, kun je alvast beginnen. Als morgen de sim er is, hoeft die er alleen maar in en klaar...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 08:28
Een update over de 4.1.2 update:

http://www.sammobile.com/...e-for-galaxy-siii-part-1/

Voor de mensen die de nieuwe en verbeterde features willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Vraagje: mijn telefoon hangt in mijn auto aan een carkit. Elke keer als ik gebeld word, moet ik het volume van de bluetooth op de telefoon weer omhoog krikken. Die gaat altijd terug naar ongeveer 50%. Zelfde geldt voor het volume van spotify/media als ik hem via een audio kabeltje aan de radio heb aangesloten (bij die laatste krijg ik een melding in beeld met een waarschuwing voor gehoorbeschadiging).

Is er een manier om het vast te zetten op 100% ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 16:57
Eigenlijk toch wel triest dat een bedrijf als Dynafix, dat toch een behoorlijk deel van alle reparaties aan mobiele telefoons uitvoert, onderdelen van een i9300 niet op voorraad heeft. Het is immers enkel het meest verkochte toestel. Ronduit belachelijk dan ook dat providers die met hen in zee gaan het normaal vinden dat men geen voorraad aanlegt waardoor de wachttijden op reparaties drastisch verkort kunnen worden.

En hoe haalt men die onderdelen eigenlijk binnen? Per postduif of met de boot vanuit China?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 09:27:
Eigenlijk toch wel triest dat een bedrijf als Dynafix, dat toch een behoorlijk deel van alle reparaties aan mobiele telefoons uitvoert, onderdelen van een i9300 niet op voorraad heeft. Het is immers enkel het meest verkochte toestel. Ronduit belachelijk dan ook dat providers die met hen in zee gaan het normaal vinden dat men geen voorraad aanlegt waardoor de wachttijden op reparaties drastisch verkort kunnen worden.

En hoe haalt men die onderdelen eigenlijk binnen? Per postduif of met de boot vanuit China?
5,5 weken zit ik al zonder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 09:45:
[...]

5,5 weken zit ik al zonder..
Dat meen je niet? Ook Dynafix?

Dat ga ik toch echt niet accepteren, dat is geen normale termijn voor reparatie van iets dat 5 maanden oud is.
Wanneer kan ik een koopovereenkomst ontbinden?

Als u de verkoper de tijd hebt gegeven om het product te repareren, of een nieuw product te geven. En het probleem is nog niet opgelost.
Als de verkoper het product niet kan of wil repareren binnen een bepaalde tijd. Of als hij geen nieuw product wil of kan geven binnen een bepaalde tijd.
Als u het product een paar keer hebt laten repareren, en het werkt nog steeds niet goed.
Als het product een grote fout heeft en de verkoper lost het probleem niet op.

[ Voor 47% gewijzigd door Phusebox op 07-12-2012 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 09:51:
[...]

Dat meen je niet? Ook Dynafix?

Dat ga ik toch echt niet accepteren, dat is geen normale termijn voor reparatie van iets dat 5 maanden oud is.

[...]
Ik zou het niet weten, volgens de winkelier wordt hij door Comserve hersteld, maar volgens Samsung herstellen ze daar geen smartphones. Ik weet dus niet waar hij is.

Maar ik weet wel dat ik woensdag een nieuwe krijg indien hij dan nog niet terug is.

Maar waarschijnlijk ga ik dan een excuus te horen krijgen dat het nieuwe toestel er niet geraakt door de sneeuw ofzo..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2012 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tegen mij is gezegd, het kan 1, 2 of 3 weken duren. Dus na 3 weken ga ik de koopovereenkomst ontbinden indien men dan geen harde datum noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Grote barst in het scherm. Gisteravond opgestuurd naar een reparatiebedrijf, en als het goed is maandag weer terug. Die hebben gewoon het lcd op voorraad liggen...

Gelukkig dekt mijn inboedel verzekering de boel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 10:48
Een vraage (kan het echt niet terugvinden):

Kan je op een Samsung S3 een aparte notification sound instellen voor nieuwe e-mail en een aparte voor ontvangen sms? (alvast dank)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DorkoTheBeast schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:15:

Kan je op een Samsung S3 een aparte notification sound instellen voor nieuwe e-mail en een aparte voor ontvangen sms? (alvast dank)
Ja dat kan. Voor elke melding kun je volgens mij een apart geluid instellen, zo niet is er vast een app voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DorkoTheBeast schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:15:

Bij instellingen van e-mail en sms kan je het veraderen.

e-mail: menu knop, instellingen, account (bijv. hotmail bij mij) openen, scrollen en dan beltoon selecteren

sms: menu knop, instellingen, scrollen en dan beltoon selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-10 14:23
ik draai nu op Stock 4.1.1 JB nederlandse versie. wel geroot trouwens.

is het eenvoudig om met odin de poolse 4.1.2 stock erop te flashen?
of ben ik dan al mn apps/foto`s enz enz kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frank.. schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 15:57:
ik draai nu op Stock 4.1.1 JB nederlandse versie. wel geroot trouwens.

is het eenvoudig om met odin de poolse 4.1.2 stock erop te flashen?
of ben ik dan al mn apps/foto`s enz enz kwijt?
De nieuwe firmware er op flashen is net zo eenvoudig als rooten (neem aan dat je CF-root hebt gebruikt). Je zal gewoon alles houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-10 14:23
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 18:43:
[...]

De nieuwe firmware er op flashen is net zo eenvoudig als rooten (neem aan dat je CF-root hebt gebruikt). Je zal gewoon alles houden.
ok super! ga eens een poging wagen!
volgens mij was het cf ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nas T schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:20:
[...]

Ja, dat heet een normale situatie??? 8)7 En nu?? Wat is je vraag?
Ik dacht het prima omschreven te hebben maar kennelijk niet. Dat heet geen normale situatie maar ik haal Jip en Janneke even uit de boekenkast.

Moeder heeft een telefoon.
Moeder tikt op de telefoon, op het schermpje
Waar tik je? Vraagt Jip. Daar waar het woordje samsung staat zegt moeder.
Janneke vindt het niet leuk. Ze heeft geen telefoon.
Moeder hoort een soort tikje als ze tikt. Jip hoort het niet, Moeder tikt nog eens. Jip is blij. Hij hoort het ook.
Moeder tikt aan de onderkant. Jip hoort weer niets. Tik nog eens moeder? Zegt Jip. Moeder tikt nog eens.
Dat klinkt anders zegt Jip.
Janneke drinkt melk. Ze wil het niet horen.
Moeder zegt dat het geluid dat het aanraken van de touchscreen niet gelijk is als je het vergelijkt. Dan bedoelt ze het scherm aanraken met een tikje met de wijsvinger.
Moeder heeft geen lange nagels. Dat kan het dus niet zijn.
Janneke gaat vast naar boven. Daar is de slaapkamer. Eerst tandenpoetsen zegt moeder. Ja moeder. Dat doe ik. Ik ben moe :O .

Het klinkt alsof het scherm aan de bovenkant niet direct vastzit eronder. vergelijk het met het geluid alsof je een aluminium plaatje neerlegt en er op tikt op een plek waar het plaatje niet direct contact met de ondergrond.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2012 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 21:48:
[...]

Ik dacht het prima omschreven te hebben maar kennelijk niet. Dat heet geen normale situatie maar ik haal Jip en Janneke even uit de boekenkast.

Moeder heeft een telefoon.
Moeder tikt op de telefoon, op het schermpje
Waar tik je? Vraagt Jip. Daar waar het woordje samsung staat zegt moeder.
Janneke vindt het niet leuk. Ze heeft geen telefoon.
Moeder hoort een soort tikje als ze tikt. Jip hoort het niet, Moeder tikt nog eens. Jip is blij. Hij hoort het ook.
Moeder tikt aan de onderkant. Jip hoort weer niets. Tik nog eens moeder? Zegt Jip. Moeder tikt nog eens.
Dat klinkt anders zegt Jip.
Janneke drinkt melk. Ze wil het niet horen.
Moeder zegt dat het geluid dat het aanraken van de touchscreen niet gelijk is als je het vergelijkt. Dan bedoelt ze het scherm aanraken met een tikje met de wijsvinger.
Moeder heeft geen lange nagels. Dat kan het dus niet zijn.
Janneke gaat vast naar boven. Daar is de slaapkamer. Eerst tandenpoetsen zegt moeder. Ja moeder. Dat doe ik. Ik ben moe :O .

Het klinkt alsof het scherm aan de bovenkant niet direct vastzit eronder. vergelijk het met het geluid alsof je een aluminium plaatje neerlegt en er op tikt op een plek waar het plaatje niet direct contact met de ondergrond.
De laatste 2 regels waren genoeg geweest ;)
En ja, klinkt bij mij ook zo. Net of er iets los zit ofzo.. Om nog gekker te worden; hetzelfde geluid hoor je ook als je 't toestel schudt! :D (Nee, de volume- en standby-toets zijn 't niet.)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat die laatste regels genoeg waren geweest zijn we eens.
Dus jij hetzelfde.. zal wel aan het ontwerp liggen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 20:03
Ik heb nergens last van. Waar ik ook op of naast het scherm druk, ik hoor altijd hetzelfde geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een week geleden @ coolblue antwerpen mijn sgs3 gekocht.
Omdat het nu de examenperiode is heb ik hem even terug in de doos gestoken, ook moest ik nog wachten op screenprotector ect...
Nu had ik nog een vraag aan de vertrouwde gebruiker: hoe zit het met diefstal? Over 4 maanden gaan we op Italiërijs (oa. Rome, pizza ...) en twijfelde of ik hem dan gewoon in de kluis in het hotel zou laten of mee op straat nemen. Heeft iemand hier uit een grootstad ooit al last gehad van (een poging tot) diefstal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

via telefort reparatie was het lcd scherm binnen een week vervangen. alleen het laten ophalen en terug laten brengen is nogal een drama kan je stuk of 5x bellen a 10 cent per minuut met een gemiddelde gesprektijd van 40 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 11:46:
Een week geleden @ coolblue antwerpen mijn sgs3 gekocht.
Omdat het nu de examenperiode is heb ik hem even terug in de doos gestoken, ook moest ik nog wachten op screenprotector ect...
Nu had ik nog een vraag aan de vertrouwde gebruiker: hoe zit het met diefstal? Over 4 maanden gaan we op Italiërijs (oa. Rome, pizza ...) en twijfelde of ik hem dan gewoon in de kluis in het hotel zou laten of mee op straat nemen. Heeft iemand hier uit een grootstad ooit al last gehad van (een poging tot) diefstal?
Nooit problemen mee gehad, gewoon zien dat je deze altijd kan voelen in je broekzak; zeker op drukke plaatsen. Dan gaat er heus niks gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké bedankt, ik kom namelijk van de gewone htc desire dus hij zal zeker blijven zitten.

Nu je het hebt over in je zak steken, scherm naar binnen of buiten?
Ik doe altijd naar binnen(scherm tegen mijn been), maar is dit wel de slimste optie?
Als je het naar buiten richt riskeer je het te breken door tegen bv een deur/kast/etc. te lopen, dan moet je steeds je gsm draaien, waarbij hij kan vallen ...
Als je het naar binnen richt riskeer je vochtschade door zweet in de zomer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je X2000, je hebt een grote glimlach op mijn gezicht gekregen met je berichten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 14:24:
Dank je X2000, je hebt een grote glimlach op mijn gezicht gekregen met je berichten!
Je bent niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antiekeradio
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
(overleden)
he verdorie... mijn S3 is ergens in de loop van afgelopen nacht overleden...

vanmorgen alleen nog het witte boot logo.
van alles geprobeerd waaronder het reflashen van firmware met ODIN. fail.

hij is nu onderweg naar een servicecentrum. geen idee welke, maar deze thread lezende zal het wel dinafix zijn (heb m vanmiddag ingeleverd bij vodafone servicepunt in Breda).

Petrolhead en draadjesnerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 11:46:
Jah, Ik!

Ik heb meerdere experimenten gedaan tijdens een aantal reizen naar onder andere Italië.
Hierbij heb ik getest met een Nokia 3310, een acer Liquid MT, een iphone 2,75, een HTC desire en een sgs3.

Deze liet ik dan beurtelings gedurende 10 dagen in de kluis van het hotel liggen, zodoende kon ik er van op aan dat elke telefoon minstens 2 dagen getest werd op de gevoeligheid voor diefstal in grote steden...

Elke dag werd ik terwijl ik de telefoon van die dag in mijn broekzak (voorkant) had, benaderd door gespuis wat deze van mij wilde ontvreemden.
Gelukkig slaagden zij niet door mijn oplettendheid.
Ik kan je wel vertellen dat het gespuis zich meerdere keren meldde als ik de telefoon van die dag in mijn broekzak (achterkant) bij mij droeg terwijl ik er niet echt aandacht aan besteedde.
Een significant verschil wat toch wel de aandacht verdient IMO.

Ik heb helaas niet bewust getest met aan welke zijde ik het scherm op die momenten had.
Wel ben ik terwijl ik de Nokia 3310 op zak had daarmee tegen een granieten tafelblad opgelopen (was meer rennen dan lopen trouwens) en die tafel hebben ze diezelfde middag nog afgevoerd naar het Italiaanse grofvuil-station.
Zo ervaarde ik dat de maffiapraktijken in de afval-wereld van Italië toch ook nog best in je voordeel kunnen werken...

Maargoed, terug naar de relevante onderzoeksresultaten:
Met de Sgs3 op zak was de aanwezigheid van mogelijke overvallers niet meer of minder merkbaar, maar ik had toch altijd het gevoel van... hoe had deze situatie geweest als ik mijn HTC desire bij mij had...
Proberen de overvallers mij immers niet om de tuin te leiden en hebben ze al lang door dat ik zo'n fraaie Sgs3 in mijn hotelkluis heb liggen terwijl ik met mijn Acer liquid MT hier op dit moment sta te whatsappen??? wie zal het weten...

Ik zou in ieder geval jou aanraden om een Nokia 3310 te scoren, als je die al niet hebt.
Laat die Sgs3 thuis, en leg je HTC desire in de hotelkluis (voor het geval dat...)
Met de Nokia 3310 kun je namelijk perfect foto's maken, browsen en navigeren tijdens je reis.
Vergeet ook zeker de batterijduur niet daarvan, want als je die voordat je vertrekt thuis oplaadt dan heeft hij bij thuiskomst namelijk nog steeds 26% acculading over (persoonlijke ervaring, kan varieren afhankelijk van gebruik) (tel uit je winst!)

Wat ik je verder nog kan aanbevelen is de common sense app (staat in de play store voor de Nokia 3310 of de HTC sense) te installeren.
Die helpt je echt ontzettend goed om zelf na te denken over bepaalde dingen in het leven voordat je dit vraagt op een forum zoals deze.

Groeten en succes!

PS: Kijk uit dat je niet tegen kastjes/deuren aanloopt > doet pijn (aan je telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 09:22

jerry_a

doei

[quote]gijsvogel schreef op zondag 09 december 2012 @ 01:14:
[...]

Groeten en succes!

PS: Kijk uit dat je niet tegen kastjes/deuren aanloopt > doet pijn (aan je telefoon)
[/quote}

Schitterend.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL, een prachtig verhaal en weer een glimlach in dit topic!

S3 van een collega (net nieuw, de telefoon) heeft hetzelfde tikje als ik heb trouwens om mijn berichtje nog even OT te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Ik vond de automatische helderheidsregeling van mijn SIII niet goed. Zeker 's avonds stond de helderheid steevast te hoog. Probleem opgelost dankzij deze prachtige app: lux auto brightness. Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:39
gijsvogel schreef op zondag 09 december 2012 @ 01:14:
[...]
[ .. ]
Groeten en succes!

You just made my day. Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40
TripleQ schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 10:46:
Grote barst in het scherm. Gisteravond opgestuurd naar een reparatiebedrijf, en als het goed is maandag weer terug. Die hebben gewoon het lcd op voorraad liggen...

Gelukkig dekt mijn inboedel verzekering de boel :-)
Hoeveel waren de totale kosten? Scherm van de telefoon van mijn vrouw is vanmorgen overleden. Alles doet het maar wel vol breuken en splinters.

Ook inboedel verhaal ben ik bang.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 11:51
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:12:
Dat is de camera ws
MurtnR schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:49:
Voor de derde keer binnen 24 uur een spontane reboot..

Zit dit in de hardware of software?
Indien software ga ik denk ik dan ff een rom flashen.
Had ik op mijn oude telefoon, ws gaf de simkaart steeds een piekstroom oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Phusebox schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 10:07:
Tegen mij is gezegd, het kan 1, 2 of 3 weken duren. Dus na 3 weken ga ik de koopovereenkomst ontbinden indien men dan geen harde datum noemt.
Update: inmiddels is de status van mijn reparatie gewijzigd naar "in behandeling" (van "wacht op onderdelen"). Dus met een beetje geluk, als ze hem nu gefixed krijgen is die eind van de week weer terug, en dan zou het twee weken geduurt hebben. Dat vind ik redelijk, en in ieder geval beter dan de gevreesde 3-4 of nog meer weken die ik hier hoorde. Hou jullie op de hoogte.

Update 2: Reparatie lijkt inmiddels voltooid, benieuwd of ik mijn telefoon net zo onbeschadigd terugkrijg als hoe ik hem ingeleverd heb.

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 10-12-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Ik heb mijn telefoon nu iets meer dan een week, maar is het gebruikelijk dat hij maar 12 uur mee gaat en dat 43% van het verbruik naar het scherm gaat?
Ik gebruik hem echt niet eens zo overdadig, maar dit is wel heel kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
Aangezien hij nog maar een week ingebruik is moet de batterij nog wat 'inlopen'.
Dus de batterijduur zal zeker nog verbeteren.

Als 43% van het verbruik naar je scherm gaat, staat je brightness dan niet te hoog.
Ik zet die van mij nu tussen de 20-25% :)
Ik heb hem momenteel 6 uur in gebruik en ik heb nog 78%.
Heb nog wat telefoontjes (+/- 25 min) moeten doen, nog wat apps geïnstalleerd en verder wat surfen en enkele berichten.
Het toestel is sinds afgelopen vrijdag in gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Ik heb de brightness op auto staan, dus hij bepaald wat dat betreft zelf wat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:13
hoeveel schermtijd haal je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Waar kan ik dat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Bender schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:31:
Ik heb de brightness op auto staan, dus hij bepaald wat dat betreft zelf wat nodig is.
Je kan dan nog steeds aangeven of je fel beeld wilt, of juist niet. Als je het vinkje voor auto aanvinkt, kan je nog steeds met de schuif bepalen of je een voorkeur hebt voor wat donkerder beeld, of juist heel licht.

Staat bij jou het schuifje helemaal naar rechts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister reageerde mijn S3 niet meer, alleen het blauwe LEDje knipperde nog. Batterij er uit en er weer in en de telefoon deed helemaal niks meer. Ik ben er mee naar de Vodafone winkel gegaan waar een monteur aanwezig was en hij hem uit elkaar haalde. Hij meende 'vochtschade' te zien door naar een metaal connectorje te kijken dat bijna onwaarneembaar verkleurd was. Hij zegt dus dat er niks aan te doen is en dat ze hem alleen op kunnen sturen en ik voor de volle mep een nieuw toestel kan kopen omdat 'vochtschade' buiten de garante valt.

Ik heb de telefoon altijd voorzichtig gebruikt dus ik kan me niet voorstellen dat er echt vochtschade is. Lijkt me eerder gewoon falende hardware zoals andere mensen ook al hebben gehad. Maar kan ik er nog iets aan doen? Vodafone gaat me dus niet helpen en ik zit met een duur abonnement en een dure telefoon van een paar maanden oud die niks meer doet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:21:
Gister reageerde mijn S3 niet meer, alleen het blauwe LEDje knipperde nog. Batterij er uit en er weer in en de telefoon deed helemaal niks meer. Ik ben er mee naar de Vodafone winkel gegaan waar een monteur aanwezig was en hij hem uit elkaar haalde. Hij meende 'vochtschade' te zien door naar een metaal connectorje te kijken dat bijna onwaarneembaar verkleurd was. Hij zegt dus dat er niks aan te doen is en dat ze hem alleen op kunnen sturen en ik voor de volle mep een nieuw toestel kan kopen omdat 'vochtschade' buiten de garante valt.

Ik heb de telefoon altijd voorzichtig gebruikt dus ik kan me niet voorstellen dat er echt vochtschade is. Lijkt me eerder gewoon falende hardware zoals andere mensen ook al hebben gehad. Maar kan ik er nog iets aan doen? Vodafone gaat me dus niet helpen en ik zit met een duur abonnement en een dure telefoon van een paar maanden oud die niks meer doet :(
Er wordt idd al snel met 'vochtschade' geschermd, maar ga eens langs bij een Samsung Service Center bij jou in de buurt (bon meenemen).
http://www.samsung.com/nl...supportServiceLocation.do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:34:
[...]

Er wordt idd al snel met 'vochtschade' geschermd, maar ga eens langs bij een Samsung Service Center bij jou in de buurt (bon meenemen).
Dat is grappig, de Vodafone winkel waar ik langs was gegaan is een van die support services. Op de kaart staat nog wel een andere 'One Mobility Utrecht' 100m verder op, zal het daar nog maar eens proberen. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Raymond schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 09:27:
Vraagje: mijn telefoon hangt in mijn auto aan een carkit. Elke keer als ik gebeld word, moet ik het volume van de bluetooth op de telefoon weer omhoog krikken. Die gaat altijd terug naar ongeveer 50%. Zelfde geldt voor het volume van spotify/media als ik hem via een audio kabeltje aan de radio heb aangesloten (bij die laatste krijg ik een melding in beeld met een waarschuwing voor gehoorbeschadiging).

Is er een manier om het vast te zetten op 100% ?
Weet iemand hier een antwoord op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik zie net in mijn reparatie status dat ze de firmware hebben geupgrade naar I9300XXDLIH, als ik zo google lijkt dat Vodafone branded te zijn? Daar ga ik toch niet mee akkoord aangezien ik een stock telefoon heb gekocht (vanilla via Vodafone)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
Is het normaal dat de S3 vrij snel warm wordt aan de achterkant (onderaan)?
Na zo'n 5 à 10 minuten surfen voel ik hem wel wat warm worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:34:
[...]

Ze hebben hem ingenomen, donderdag hoor ik meer. Als deze telefoons echt zo kwetsbaar zijn ga ik volgende keer geen Samsung meer nemen. Bouwt Nokia nog sterke toestellen? Die oude waren niet kapot te krijgen, ik gebruik er nu een als backup telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 10 december 2012 @ 16:43:
Ik zie net in mijn reparatie status dat ze de firmware hebben geupgrade naar I9300XXDLIH, als ik zo google lijkt dat Vodafone branded te zijn? Daar ga ik toch niet mee akkoord aangezien ik een stock telefoon heb gekocht (vanilla via Vodafone)...
Dat is je PDA code welke niks zegt over branding, zelfde PDA package wordt gebruikt in meedere firmware releases. De CSC code zegt weer wel iets over de branding maar die code heb je ook niet gegeven, het zou best kunnen dat ze de Nederlandse CSC behouden.

http://www.sammobile.com/firmware/?page=8&view=7620

Je moet ook niet zomaar gaan googlen op dingen die je niet helemaal begrijpt. Als je dan als derde resultaat "I9300XXDLIH Android 4.1.1 Jelly Bean Latest Vodafone Official" krijgt en niet helemaal begrijpt waarom dat is dan kan je jezelf wel eens heel diep in de vingers snijden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2012 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:48

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 16:46:
[...]

Ze hebben hem ingenomen, donderdag hoor ik meer. Als deze telefoons echt zo kwetsbaar zijn ga ik volgende keer geen Samsung meer nemen. Bouwt Nokia nog sterke toestellen? Die oude waren niet kapot te krijgen, ik gebruik er nu een als backup telefoon :)
Het gaat hier over Samsung Galaxy S III natuurlijk. Maar als je graag in de regen door wilt bellen is dit een aanrader: http://www.wired.co.uk/re...es/2012-07/sony-xperia-go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is het wel een grote camera want het is echt een behoorlijk groot gebied. Maar ik laat het verder maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:30:
[...]

Het gaat hier over Samsung Galaxy S III natuurlijk. Maar als je graag in de regen door wilt bellen is dit een aanrader: http://www.wired.co.uk/re...es/2012-07/sony-xperia-go
Bedankt! Mooi ding, ik overweeg hem serieus te kopen als mijn S3 niet onder frabrieksgarantie valt door 'vochtschade'. Lijkt me ook leuk om een telefoon te hebben die ik in iemands biertje kan leggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 14:08

Leviathan23

I am the proof....

nou mijn telefoon is terug van reparatie....ze hebben vervangen: moederbord, geheugenkaarthouder en usb aansluiting! dus bijna alles!

maar goed hij doet het weer....gewoon garantiewerk.....mooi zo Samsung.....

maar gezien de kosten zou ik zeggen......geef mij een nieuwe.......ach...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Leviathan23 schreef op maandag 10 december 2012 @ 19:40:
nou mijn telefoon is terug van reparatie....ze hebben vervangen: moederbord, geheugenkaarthouder en usb aansluiting! dus bijna alles!

maar goed hij doet het weer....gewoon garantiewerk.....mooi zo Samsung.....

maar gezien de kosten zou ik zeggen......geef mij een nieuwe.......ach...
Das waarschijnlijk het verschil tussen €150 en €400.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Raymond schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:26:
[...]

Je kan dan nog steeds aangeven of je fel beeld wilt, of juist niet. Als je het vinkje voor auto aanvinkt, kan je nog steeds met de schuif bepalen of je een voorkeur hebt voor wat donkerder beeld, of juist heel licht.

Staat bij jou het schuifje helemaal naar rechts?
Ja, naar rechts ik dacht dat het overigens niet uitmaakte omdat de auto het bepaalde.
Hij is nu weer bijna leeg (nog 20%) en 57% van het verbuik is het scherm :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 09:22

jerry_a

doei

Bender schreef op maandag 10 december 2012 @ 23:07:
[...]

Ja, naar rechts ik dacht dat het overigens niet uitmaakte omdat de auto het bepaalde.
Staat Google now uit?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:16

dbzfan

Nee.

Bender schreef op maandag 10 december 2012 @ 23:07:
[...]

Schuif het balkje wat meer naar links dan :')

En klik is op die 57%.. dan zie je hoeveel uur je scherm aan heeft gestaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim kemper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 18:45
Weet iemand toevallig hoe het kan dat ik deze update al heb binnen kunnen halen? Ik heb mijn S3 besteld bij studentmobiel.nl met een tele2 abonnement. Ik kreeg de telefoon binnen in een pools doosje met poolse boekjes maar ik heb de telefoon uiteraard gewoon in het nederlands kunnen zetten? komt het dan omdat het een telefoon was die oorspronkelijk voor de poolse markt was bedoelt dat ik dus nu al heb kunnen updaten? wel een mooie update trouwens, dat dual-screen is wel erg gaaf en de nieuwe galerij ziet er ook wel mooi uit!

ik had dit ook al bij de update naar android 4.1, die had ik in vergelijking met veel anderen, die gewoon een nederlandse verpakking hadden, erg vroeg binnen, op de dag dat de update werd aangekondigt volgens mij, anders erg snel daarna

[ Voor 18% gewijzigd door tim kemper op 11-12-2012 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 09:41

Vmu

Rotatate

Mijn toestel is dood. Zelfde klacht als Leviathan.Vandaag wegbrengen.
Dit schijnt nogal vaker te gebeuren met de S3 als ik dit forum en google mag geloven.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim kemper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 18:45
Vmu schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:11:
Dit schijnt nogal vaker te gebeuren met de S3 als ik dit forum en google mag geloven.
Vervelend dat je toestel stuk is, ik weet niet of het in vergelijking met andere toestellen direct veel gebeurt. Van veel andere smartphones worden veel minder toestellen verkocht. Dit toestel is een verkoophit. van 10 miljoen toestelllen 1 procent kapot is nog altijd 100000 toestellen en dus veel slechte verhalen. Van een telefoon die 500000 keer wordt verkocht en 1 procent kapot gaat zijn dat er 5000 en dus weinig slechte verhalen. Het percentage wat kapot gaat is nog altijd hetzelfde... Ik gebruik mijn s3 nu enkele maanden en heb gelukkig nog nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 19:09
Hmm nu zijn er ineen keer contacten in mn telefoon samengevoegd. In Gmail zie ik ze nog wel apart maar blijken ze een gemeenschappelijk "Google profile" te hebben, waarschijnlijk vanwege gemeenschappelijk e-mail adres. Hoe krijg ik dit weer goed, en voorkom ik dat dit soort dingen spontaan gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Vmu schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:11:
Was zelf heel tevreden met het toestel totdat het kapot ging..

Terug van reparatie was het apparaat veel sneller.. dus misschien toch al langer niet optimaal..

Geluk bij een ongeluk dus.. Alleen jammer van de twee weken dat het toestel weg is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 09:41

Vmu

Rotatate

Dat is natuurlijk ook waar Tim, had ik nog niet aan gedacht.

[ Voor 3% gewijzigd door Vmu op 11-12-2012 10:35 ]

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
Het vele uitvallen van dit toestel begint me toch wat zorgen te baren :-)
Meestal als ik iets koop dan gaat het vroeg of laat wel stuk (voor het ongeluk geboren?)

Ik heb mijn toestel sinds afgelopen vrijdag in bezit en ik ben alles nog wat aan het organiseren.
Nu had ik graag mijn apps wat bij elkaar gezet in folders in de app drawer.
Tot nu toe krijg ik enkel folders op mijn home screen met de apps erin + dat ze nog altijd in mijn app drawer blijven steken.
Wat doe ik verkeerd?
Ik heb in de drawer een app langer ingedrukt gehouden en dan naar 'create folder' gegaan.
Dan maakt hij een folder aan met de app op mijn home screen, niet de bedoeling dus.

Als in de drawer zelf op de optie-toets druk, vervolgens 'create folder' dan maakt hij wel een folder aan.
Maar zodra ik een app terug iets langer ingedrukt houd dan ga ik automatisch terug naar mijn home screen om de app daar ergens neer te zetten.
Ik kan deze dus niet in de folder slepen.

Bij mijn collega (met een S3) verloopt dit heel anders.
Als hij een app ingedrukt houdt dan beginnen deze wat te schudden (à la iOS) en kan hij alles verdelen in maps :s

Ik draai momenteel Android 4.1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Den Deze schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:56:
Het vele uitvallen van dit toestel begint me toch wat zorgen te baren :-)
Meestal als ik iets koop dan gaat het vroeg of laat wel stuk (voor het ongeluk geboren?)

Ik heb mijn toestel sinds afgelopen vrijdag in bezit en ik ben alles nog wat aan het organiseren.
Nu had ik graag mijn apps wat bij elkaar gezet in folders in de app drawer.
Tot nu toe krijg ik enkel folders op mijn home screen met de apps erin + dat ze nog altijd in mijn app drawer blijven steken.
Wat doe ik verkeerd?
Ik heb in de drawer een app langer ingedrukt gehouden en dan naar 'create folder' gegaan.
Dan maakt hij een folder aan met de app op mijn home screen, niet de bedoeling dus.

Als in de drawer zelf op de optie-toets druk, vervolgens 'create folder' dan maakt hij wel een folder aan.
Maar zodra ik een app terug iets langer ingedrukt houd dan ga ik automatisch terug naar mijn home screen om de app daar ergens neer te zetten.
Ik kan deze dus niet in de folder slepen.

Bij mijn collega (met een S3) verloopt dit heel anders.
Als hij een app ingedrukt houdt dan beginnen deze wat te schudden (à la iOS) en kan hij alles verdelen in maps :s

Ik draai momenteel Android 4.1.1
Om in de drawer iets te kunnen verplaatsen moet je eerst naar het menu (linker knop) en dan edit (bewerken) kiezen.
Dan kan je apps in de drawer van de een naar de andere pagina slepen en/ of in een folder zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
Ok, dit lukt voor sommige apps.
Als ik soms identiek dezelfde handeling doe dan krijg ik 'Can only rearrange icons in custimizable grid'
Dit is vooral als ik bvb een app op de eerste pagina wil verplaatsen naar de folder op de derde pagina.

Misschien ergens verkeerde instelling ofzo?
Ik vind dit eerder vrij omslachtig, bij iOS moest je gewoon je app ingedrukt houden tot ze begonnen te schudden en dan verplaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Volgens mij is de appdrawer ook niet echt een plek om je applicaties te ordenen.
Ik denk (misschiel wel niet zo?) dat de meeste mensen de meest gebruikte apps naar hun homescreen slepen, eventueel daar in folders. De appdrawer is bij mij in ieder geval iets wat ik bijna nooit open...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Lees net op de pagina van Dynafix dat de reparatie is gedaan, nieuw display in gekomen.

Daarnaast melden ze ook nog dat ze een software update hebben gedaan, nu versie PHN I9300XXDLIH ingestalleerd.

Is daar nog iets specifieks van te zeggen? Ik had hem laastst al geupdate naar Androud 4.1.1. dus weet niet precies waarom ze dit nog gedaan hebben. Zit hier nog iets additioneels in? (ik heb foto gemaakt van de software versie vooraf, dus kan wel even kijken of daar verschil in zit)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over eventuele vochtschade bedacht ik me vandaag dat het wel eens door condens zou kunnen komen? Nu koud buiten en dan lekker in de cv warmte stappen, of winkels in uit..
Zou toch kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Herkent iemand het volgende probleem? Mijn S3 werkte perfect tot ik overging naar Android 4.1.1. Sindsdien verlies ik voortdurend de WIFI verbinding met routers. Thuis, op 't werk, overal.

Omdat ik via Google veel lees over WIFI problemen heb ik hem gisteren op laten halen voor reparatie. Krijg ik een hagelnieuwe S3 als leentoestel. Die werkte perfect! Tot ik de melding kreeg dat de software bijgewerkt kon worden, dus ik dacht doe maar. Sindsdien is ook van het nieuwe toestel de WIFI niet meer stabiel.

Wie herkent dit en weet een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 17:53:
Over eventuele vochtschade bedacht ik me vandaag dat het wel eens door condens zou kunnen komen? Nu koud buiten en dan lekker in de cv warmte stappen, of winkels in uit..
Zou toch kunnen?
Ja dat kan heel goed. Ik denk dat elke werkende telefoon van een aantal maanden oud wel vochtsporen zal laten zien, en dat maakt het makkelijk voor de leveranciers om te kunnen zeggen dat ze wegens 'vochtschade' niet eens repareren, alleen maar vervangen voor volle mep. Dit terwijl het zeer waarschijnlijk is dat de telefoon iets anders mankeert zolang hij niet echt in water is geweest of water er op gevallen is. Pure bedriegerij, maar wat kan je er als consument tegen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 07:02
Ik heb de volgende mhl kabel gekocht:

http://www.1dayfly.com/nl...uw-smartphone-op-uw-hd-tv

Als ik deze op mijn tv aansluit, een samsung 40B650T2p blijkt dit niet te werken.

Op de HDMI uitgang blijft staan, geen signaal.

Moet ik iets activeren op mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10 08:30
kousje schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 20:50:

Als ik deze op mijn tv aansluit, een samsung 40B650T2p blijkt dit niet te werken.

heb je wel je voedingskabel aangesloten op je hdmi plug en de stekker in 223v?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
kousje schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 20:50:

Je weet dat je een kabel speciaal voor de Galaxy S3 moet hebben..? De pin layout is nml anders bij de S3 (en de Note2 dacht ik).

Edit1: Pardon, iets te snel gelezen. :X

Edit2: Heb ooit s gelezen bij zo'n no-name kabeltje dat je je S3 opnieuw moet starten nadat het kabeltje erin zit. Probeer dat 's?

Edit3: Bij deze bijvoorbeeld.
4) Connect the MHL cable connector into the Power/Accessory Interface port on your S3. This is the same port that you normally use to connect your Travel Charger, and then restart the phone after connect with MHL Cable( Do not connect the MHL cable to your device through the Desktop dock. The Video and Audio output will not work correctly).You will see the TV shows what the S3 shows.

[ Voor 43% gewijzigd door Scipionyx op 11-12-2012 21:10 ]

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een rare vraag, maar verspilt een custom launcher (Nova + JB theme en dus enkele animaties van de launcher) (merkbaar) meer batterij dan gewoon TW? Ik ben btw erg blij met Nova, zo smooth en mooi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 07:02
De voedingskabel zit in de HDMI plu (mijn telefoon laadt op).

Herstarten geeft geen resultaat.

Mijn tv ziet wel dat er iets aangesloten, echter als ik de 'source' selecteer dan geeft hij aan geen signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Met welke videospeler speel je af? Standaard?
Zoja, probeer 's met bijv. MX Player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuitarJJ
  • Laatst online: 05-05-2023
kousje schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 21:32:

Mijn tv ziet wel dat er iets aangesloten, echter als ik de 'source' selecteer dan geeft hij aan geen signaal.
Misschien helpt het als je de USB debugging mode aanzet onder ontwikkelaarsopties.

https://www.booksformanagers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Laatst online: 30-09 20:49
kousje schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 21:32:

De Galaxy S3 heeft een speciale MHL adapter nodig, een standaard MHL kabel werkt niet:
http://www.samsunggalaxys...nders-dan-die-voor-de-s2/

Er is ook een adapter beschikbaar om de "oude" mhl adapters te kunnen gebruiken met de s3:
http://www.mobilefun.nl/3...MaLwpC1lLQCFQqe4AodYBMA7Q

Zie net dat in de aanbieding van onedayfly wel de s3 genoemd wordt... De vraag is nu dus of dat wel correct is.

[ Voor 28% gewijzigd door waslijn op 12-12-2012 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nou mijn S3 is na 10 dagen ongeveer weer terug van reparatie. Moederbord is vervangen. Het feest begon pas toen ik hem weer aanzetten en mijn backup vanuit Samsung terug wilde zetten. "Geen back-up van dit toestel gevonden"... WTF? Fijn hoor zo'n service die niet werkt. Ben dus alles kwijt nu... grrrr aaargh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds de laatste update dat ik als ik in de auto aan het rijden ben en een andere GPS regio binnenrijdt er zo'n stomme accuweather pop-up komt met kalender :(

Weet iemand hoe ik dat uitzet? :)

tamelijk irritant als je telkens in de auto na enkele minuten niet op de weg kan letten maar op m'n scherm moet drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
Jongens, heeft iemand wel eens eerder het volgende probleem gezien?
Op echt (naar mijn gevoel) random momenten krijg ik deze melding.
Als ik in een applicatie zit, staat die even vast en dan staat dit er opeens. Als ik op 'Ok' klik kan ik gewoon weer verder, maar het is wel vervelend als ik net Need for Speed aan het doen ben of de perfecte foto moet maken en opeens deze melding krijg.

Afbeeldingslocatie: http://img708.imageshack.us/img708/281/screenshot2012120921211.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:05
Hmm, sinds een paar dagen werkt mijn automatische schermhelderheid-functie niet meer zo goed. Het duurt erg lang voordat hij de schermhelderheid aanpast, als ie het al aanpast... Lijkt me een software probleem, in het testmenu lijkt de sensor wel te werken. Iemand dit al eerder gemerkt, en een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:39
MurtnR schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:13:
Jongens, heeft iemand wel eens eerder het volgende probleem gezien?
Op echt (naar mijn gevoel) random momenten krijg ik deze melding.
Als ik in een applicatie zit, staat die even vast en dan staat dit er opeens. Als ik op 'Ok' klik kan ik gewoon weer verder, maar het is wel vervelend als ik net Need for Speed aan het doen ben of de perfecte foto moet maken en opeens deze melding krijg.

[afbeelding]
Google leert me dat het te maken kan hebben met een andere bug, of bepaalde software. Probeer het eens voor jezelf: http://lmgtfy.com/?q=samsung+galaxy+s3+testservice. Helpt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
Momenteel heel tevreden van mijn toestel. Alleen staan er zeer veel berichten op het internet over barsten en gebroken schermen waardoor ik mijn toestel nu behandel alsof het van porselein is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-10 10:06
Oei, ik heb gisteren een Samsung Galaxy SIII besteld. Maar ik begin nu toch zwaar te twijfelen.
Al die verhalen over het glas dat zomaar breekt. Vraag me af of deze mensen hem echt niet hebben laten vallen, want vind dat er wel heel erg veel klachten over zijn. Evenals de klachten over de nieuwe software update.

Lastige keuze dit, een abonnement van 2 jaar. Zit er eigenlijk niet op te wachten dat ik na een aantal maanden al een nieuw toestel moet kopen omdat het glas kapot is gegaan.
Aan de andere kant zou ik ook niet weten welke andere telefoon ik zou moeten aanschaffen.

/edit: kan het iets te maken hebben met de kleur? Lees dat het bij blauwe sneller gebeurt? Kan dat klopppen?

[ Voor 8% gewijzigd door Mahone op 12-12-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Laatst online: 30-09 20:49
Mahone schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:15:
Oei, ik heb gisteren een Samsung Galaxy SIII besteld. Maar ik begin nu toch zwaar te twijfelen.
Al die verhalen over het glas dat zomaar breekt. Vraag me af of deze mensen hem echt niet hebben laten vallen, want vind dat er wel heel erg veel klachten over zijn. Evenals de klachten over de nieuwe software update.
Ik heb het toestel met de update en ben er erg tevreden over. Houd er wel rekening mee dat vooral mensen met problemen zich melden op diverse fora. Er is nog een update op komst, dus wie weet lost dat bestaande problemen op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Den Deze schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:15:
Momenteel heel tevreden van mijn toestel. Alleen staan er zeer veel berichten op het internet over barsten en gebroken schermen waardoor ik mijn toestel nu behandel alsof het van porselein is |:(
Gooi je er anders mee rond dan? Laat je hem vallen wanneer je hem ergens heen legt? Doe je anders dan altijd je telefoon bij een zak met stenen? Nee, dat doe je niet.
Je legt hem netjes op tafel, doet hem niet met andere objecten die hem kunnen beschadigen in je zak.
Bij normaal gebruik kan ik me niet voorstellen dat het een probleem is dat scherm. Elke andere telefoon (ahum, Iphone) zal hetzelfde hebben lijkt me..

Note: Ik ben er tot nu toe erg voorzichtig mee omgegaan, heb er een hoesje om, doe er geen gekke dingen mee, en toch had ik mn scherm technisch stuk, een pixelrij die stuk was, maar dat had niets te maken met het gebruik, is nu ook gefixt onder garantie. Ik wacht momenteel tot hij weer terug is.

www.youtube.com/DerOllie

Pagina: 1 ... 86 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.