Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:41

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Beste Tweakers,

Sinds gisteravond in het trotse bezit van een S3. ben 100% Andoid newbie maar begin hem redelijk te snappen nu.

Toch heb ik een probleem waar ik NIET uitkom. Mijn telefoon geeft geen geluid bij een alarm. Het alarm gaat af (zie ik op scherm) maar ik hoor niks. Heb andere melodietjes geprobeerd, vanaf mijn externe kaartje geprobeerd... Niks... Kan iemand plz helpen?

Het is overigens de standaard klok app

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:28
Wel geselecteerd dat je een alarm wilt horen? Volume ook opgekrikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Raymond schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:31:
Wel geselecteerd dat je een alarm wilt horen? Volume ook opgekrikt?
Yes.. Alarm+tril.. volume max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Opgelost!!

Hij stond op blokkeringsmode... Pfft sorry voor de stomme vraag.. Moet nog een hoop leren over dat ding

Thnx Anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zunrob schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:03:
[...]

Heb je een linkje? En welke problemen heeft het voor jou opgelost? :)
http://forum.xda-develope...&highlight=wifi&page=2885
zie reactie #28848

Ik had problemen met WiFi. Ik kreeg geen verbinding of ik had verbinding en dan weer niet, dan weer wel etc.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik een Omega Rom van Indie heb geflasht. Heb nu de Omega v33.2 Jelly Bean 4.1.2 naar volle tevredenheid. Zeer goede custom rom. De beste custom rom naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-10 10:09
Steef1986 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 21:05:
Sinds JB is mn accuduur er echt op achteruit gegaan.

Wat vinden jullie hiervan?
Dat het misschien ook zo nog kan zijn dat het accupercentage niet reëel is. Kijk eerst of nul procent ook echt betekent dat de telefoon uitgaat. Heb vaker gezien dat, zeg, het eerste streepje een dag duurt en de overige streepjes binnen de volgende dag weg is.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijs92
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-10 07:20
Nadat enkele maanden geleden bekend werd dat de S3 last heeft van haarscheurtjes, kwam ik er achter dat ook mijn telefoon daar last van had. Dit heb ik in de winkel ook aangegeven, maar omdat ik me er niet heel erg aan stoorde heb ik hem niet op laten sturen (dat duurt bij die zaak minimaal 3 weken, dat had ik er niet voor over).
Nu is 3,5 week geleden mijn telefoon kapot gegaan, hij startte niet meer op. Het samsung logo bleef in beeld en verder gebeurde er niks. De winkel heeft hem toen opgestuurd, daarbij heb ik aangegeven dat ze dan ook meteen de haarscheurtjes mogen repareren, als ze dan toch bezig zijn.
Vandaag krijg ik een telefoontje van de winkel, dat de telefoon niet gerepareerd kan worden onder garantie. Er werd aangegeven dat het waarschijnlijk een softwareprobleem was, en dat die er dus opnieuw opgezet moest worden. Nu blijkt dat de garantie geweigerd wordt doordat het toestel sporen van stoot en valschade laat zien. Blijkbaar vindt de reparateur dat de haarscheurtjes hierdoor zijn ontstaan. Toen heb ik aangegeven dat ze die haarscheurtjes maar moesten laten zitten, en alleen het boot probleem hoeven op te lossen. Ook dat blijkt nu niet meer mogelijk, omdat de hele garantie er nu vanaf is.

Weet iemand of ik ergens anders aan kan kloppen voor garantie, of misschien direct bij Samsung zelf? Zijn er meer mensen die dit probleem gehad hebben? Ik vond het al schandalig dat een toestel van meer dan 500 euro dit soort problemen heeft, laat staan hoe dit nu opgelost wordt door Samsung (of de reperateurs daarvan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 08:28
mathijs92 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 18:11:
Nadat enkele maanden geleden bekend werd dat de S3 last heeft van haarscheurtjes, kwam ik er achter dat ook mijn telefoon daar last van had. Dit heb ik in de winkel ook aangegeven, maar omdat ik me er niet heel erg aan stoorde heb ik hem niet op laten sturen (dat duurt bij die zaak minimaal 3 weken, dat had ik er niet voor over).
Nu is 3,5 week geleden mijn telefoon kapot gegaan, hij startte niet meer op. Het samsung logo bleef in beeld en verder gebeurde er niks. De winkel heeft hem toen opgestuurd, daarbij heb ik aangegeven dat ze dan ook meteen de haarscheurtjes mogen repareren, als ze dan toch bezig zijn.
Vandaag krijg ik een telefoontje van de winkel, dat de telefoon niet gerepareerd kan worden onder garantie. Er werd aangegeven dat het waarschijnlijk een softwareprobleem was, en dat die er dus opnieuw opgezet moest worden. Nu blijkt dat de garantie geweigerd wordt doordat het toestel sporen van stoot en valschade laat zien. Blijkbaar vindt de reparateur dat de haarscheurtjes hierdoor zijn ontstaan. Toen heb ik aangegeven dat ze die haarscheurtjes maar moesten laten zitten, en alleen het boot probleem hoeven op te lossen. Ook dat blijkt nu niet meer mogelijk, omdat de hele garantie er nu vanaf is.

Weet iemand of ik ergens anders aan kan kloppen voor garantie, of misschien direct bij Samsung zelf? Zijn er meer mensen die dit probleem gehad hebben? Ik vond het al schandalig dat een toestel van meer dan 500 euro dit soort problemen heeft, laat staan hoe dit nu opgelost wordt door Samsung (of de reperateurs daarvan)
Ik zou met Samsung zelf contact opnemen. Heb eerder ook zoiets meegemaakt, maar dan met een nokia. Heb toen zelf nokia gebeld na 2 maanden op en neer rennen naar een winkel. Met dat ene telefoontje was alles opgelost.

[ Voor 11% gewijzigd door sslojko op 28-11-2012 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:21

Het is al gezegd dat je gewoon naar Samsung moet gaan, maar je kan die ballenzaak die je foon niet eens wil maken onder de garantie ook nog even dit artikel laten zien dat zij fout zitten.

Wat verder nog een optie is voor je telefoon, aangezien je tot het Samsung logo komt, is het mogelijk dat je bootloader nog prima werkt, wat betekent dat je een (officiele) firmware zou kunnen flashen via Odin. Ik had het toevallig ook een keertje toen hij bij een officiele NL firmware niet verder wilde dan het Samsung logo, firmware opnieuw flashen verhielp het probleem. Een Samsung service center kan dit ook voor je doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshaad
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11-2024
Steef1986 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 21:05:
Sinds JB is mn accuduur er echt op achteruit gegaan.

Wat vinden jullie hiervan?

Scherm is 2 uur en 35 minuten aangeweest zoals te zien op de screenshot.

[afbeelding]

[afbeelding]
Zelfde probleem hier! Telefoon moet gewoon bij intensief gebruik 2 keer per dag worden opgeladen wil ik de 18 uur halen.
Bluetooth en wifi ( bij geen gebruik), google now, s-voice, locaties services staan allemaal uit en spaarstand staat aan. Factory reset tevens uitgevoerd, mocht helaas niet baten. Ik zit na 8 uur en 2 min al op 22%, waarvan het scherm(brightness op 20% +auto) 3 uur en 25 min aan stond. In die 8 uurtjes alleen gewhatsapp( 6%), beetje facebooken(6%), en internetten (5%), voorderest neemt android-systeem en android-systeem en het scherm meeste batterij in beslag.

S3 is voorderest een toptoestel! Maar met een accu die niet eens de 12 uur haalt wordt het een ander verhaal.... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
@steef1986
@arshaad

Ook last van gehad na de update, al was het niet zó kort bij mij volgensmij... anyway:

Ik heb het volgende gedaan, en nu haal ik (bijna) net zoals voorheen weer 2-2,5 dag op een lading.
- accu helemaal drainen tot de telefoon vanzelf uitgaat.
- accu er dan een kwartiertje ofzo uit halen.
- accu terug doen en helemaal opladen terwijl de telefoon uit staat.
- reboot/aanzetten
- als hij helemaal weer is opgestart, weer uitzetten
- boot in recovery modus (power+home+volume up)
- wipe cache (of als je meer keuzemogelijkheden hebt, wipe battery cache)
- reboot
- eventueel BetterBatteryStats (gratis te vinden op XDA) installeren om nog wat mogelijke drains te vinden, maar bij mij vond dat niet echt wat.

Goed, het duurde bij mij ook wel weer een keer of 2 laden voordat ik mijn oude gebruikstijd op een lading weer haalde, maar uiteindelijk heeft bovenstaande me het meeste opgeleverd om weer op het oude spoor te komen...
En, jah, ik vind het ook vaag, maargoed het zij zo.
Iemand hier gaf me ook al de tip om dit na elke FW upgrade te doen.
Verder zou ik nog wat random dingetjes nalopen, na de update is het bijvoorbeeld mogelijk om de slider van de schermhelderheid in 2 modi in te stellen.
1x met het vinkje op automatisch aan en 1x als die uit staat. Ik heb ze in allebei de standen helemaal naar beneden geschoven en daarna de automatische modus weer aangevinkt, niet zeker of dit wat oplevert, ik kan in ieder geval altijd het scherm prima aflezen.
Succes, laat maar horen of het jullie wat heeft opgeleverd uiteindelijk.

• gozoman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 02:24
De teruggang in accuduur is voor mij reden niet te upgraden naar JB. De teruggang in accuduur weegt voor mij zwaarder dan een nieuwer OS.

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:35
Weet iemand hoe je het uit kunt zetten dat er elke keer een kopie gemaakt wordt als je een foto/video doorstuurt via Whatsapp? Wil gewoon 1 exemplaar op mijn telefoon houden. Of ik die nou 1 of 100x doorstuur.

there's no tweak without the tweaker

• Nas T
Nu blijkt dat de garantie geweigerd wordt doordat het toestel sporen van stoot en valschade laat zien. Blijkbaar vindt de reparateur dat de haarscheurtjes hierdoor zijn ontstaan. Toen heb ik aangegeven dat ze die haarscheurtjes maar moesten laten zitten, en alleen het boot probleem hoeven op te lossen. Ook dat blijkt nu niet meer mogelijk, omdat de hele garantie er nu vanaf is.

Je zult de reparateur moeten laten aangeven dat jij de schuldige bent van die scheurtjes. je staat sterk in je schoenen aangezien er meerdere mensen last van haarscheurtjes hebben. Daarbij is het vreemd dat ze het op een softwareprobleem gooien en dat gaan ze niet repareren als de hardware is beschadigd (klopt op zich wel).

Ik heb een vermoeden dat ze je met een kluitje in het riet proberen te sturen. De reparateur zal tocch moeten aantonen dat jij de schade hebt veroorzaakt, dus wens ze maar veel succes en accepteer niks anders dan een gerepareerde Galaxy S3.

vrede in rust

• LVGH
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-09 20:55
Lijkt me erg onverstandig van Samsung om dit soort gevallen van onzichtbare schade al buiten de garantie te laten vallen. Niemand koopt straks nog zo'n fragiele telefoon als de fabrikant er zo duidelijk niet achter staat. De wet van de remmende voorsprong? Overmoed van Samsung? Elke telefoon valt vroeg of laat en moet dus zo ontworpen worden dat-ie hier tegen kan. Als consument mag je dat ook verwachten van een dergelijk gebruiksvoorwerp. Er is vast wel een of andere Europese regel die de consument tegen dit soort uitkleedpraktijken beschermt?

Verwijderd

KNIP
Check hier of er een "Samsung Servicecenter" in de buurt zit en ga daar langs, wel de koopbon meenemen.
http://www.samsung.com/nl...supportServiceLocation.do

• Nas T
LVGH schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:45:
Niemand koopt straks nog zo'n fragiele telefoon als de fabrikant er zo duidelijk niet achter staat.
Dat doen ze dus wel, zie eerste zin:
Samsung repareert haarscheurtjes in de Galaxy S III onder garantie.
.

Ik neem aan dat dit een op zichzelf staand geval betreft.

[ Voor 6% gewijzigd door Nas T op 29-11-2012 13:31 ]

vrede in rust

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:13
gijsvogel schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:52:
@steef1986
@arshaad

Ook last van gehad na de update, al was het niet zó kort bij mij volgensmij... anyway:

Ik heb het volgende gedaan, en nu haal ik (bijna) net zoals voorheen weer 2-2,5 dag op een lading.
- reboot/aanzetten
- reboot
- eventueel BetterBatteryStats (gratis te vinden op XDA) installeren om nog wat mogelijke drains te vinden, maar bij mij vond dat niet echt wat.

Goed, het duurde bij mij ook wel weer een keer of 2 laden voordat ik mijn oude gebruikstijd op een lading weer haalde, maar uiteindelijk heeft bovenstaande me het meeste opgeleverd om weer op het oude spoor te komen...
Verder zou ik nog wat random dingetjes nalopen, na de update is het bijvoorbeeld mogelijk om de slider van de schermhelderheid in 2 modi in te stellen.
1x met het vinkje op automatisch aan en 1x als die uit staat. Ik heb ze in allebei de standen helemaal naar beneden geschoven en daarna de automatische modus weer aangevinkt, niet zeker of dit wat oplevert, ik kan in ieder geval altijd het scherm prima aflezen.
Battery Stats verwijderen heeft _geen_ zin.

https://plus.google.com/u...0261832/posts/FV3LVtdVxPT

Het enige dat die file doet, is bijhouden wat het percentage in accucapaciteit is, voor de weergave. Het enige dat je daarmee doet, is de weergave aanpassen.

gewoon een keer leeg gebruiken tot hij uitgaat, helemaal opladen (nachtje bijvoorbeeld) en dan is die statsfile wel weer op orde.

• twister00004
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-08 08:11
Vanmiddag een update uitgevoerd, als ik hem nu via USB met mijn PC aansluit, gaat de telefoon niet meer in USB mode, weet iemand waar ik dat kan aanzetten? Kan het nergens meer terug vinden :(
Het is lastig om nu (grote) bestanden over te zetten, kan natuurlijk wel me sd kaartje eruithalen maar dat is zo'n gedoe, foto's en dergelijke is wel op te vangen met dropbox maar via USB ging alles zoveel makkelijker.

Tevens lijkt de statusbalk bovenin een tint grijzer te zijn geworden? Teminste dat lijkt me zo overkomen? Kan dit nog worden ingesteld naar echt zwart?

[ Voor 34% gewijzigd door twister00004 op 29-11-2012 17:34 ]

• Nas T
twister00004 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:31:
Vanmiddag een update uitgevoerd, als ik hem nu via USB met mijn PC aansluit, gaat de telefoon niet meer in USB mode, weet iemand waar ik dat kan aanzetten? Kan het nergens meer terug vinden :(
Het is lastig om nu (grote) bestanden over te zetten, kan natuurlijk wel me sd kaartje eruithalen maar dat is zo'n gedoe, foto's en dergelijke is wel op te vangen met dropbox maar via USB ging alles zoveel makkelijker.
Ik weet niet wat je met USB-mode bedoelt, als je de telefoon aansluit via USB krijg je (op Windows 7 in ieder geval) een "phone" bij waarin het interne geheugen en geheugenkaartje staan. Helaas niet als mass-storage en traag, instabiel en onbetrouwbaar. Dit heb ik opgelost door de telefoon te rooten en een UMS-app (USB Mass Storage) te installeren, dit laat je kaartje als mass-storage mounten in plaats van de Mickey-Mouse oplossing die standaard wordt gehanteerd ;)

vrede in rust

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
gijsvogel schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:52:
@steef1986
@arshaad

- reboot/aanzetten
- reboot

Klinkt promising!

Wat ben je dan eigenlijk kwijt als je de cache wist?

• gijsvogel
418O2 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:34:

Battery Stats verwijderen heeft _geen_ zin.

Het enige dat die file doet, is bijhouden wat het percentage in accucapaciteit is, voor de weergave. Het enige dat je daarmee doet, is de weergave aanpassen.

gewoon een keer leeg gebruiken tot hij uitgaat, helemaal opladen (nachtje bijvoorbeeld) en dan is die statsfile wel weer op orde.
Ik neem aan dat je battery cache bedoelt.

Ja, het zal vast geen reële zin hebben.
De werking van battery-cache snap ik maar de logica begrijp ik verder niet helemaal, dit laatste puur door de vele praktijkvoorbeelden hier in dit topic en mijn eigen bevindingen.

Ik geef verder alleen aan dat het voor mij uiteindelijk gewerkt heeft zoals ik omschreven heb en dat het mijn plotselinge verkorte accuduur na de JB update heeft opgelost.
Puur het drainen had ik al een keer gedaan voordat ik de uitgebreide variant probeerde, dit leverde voor mij echter geen winst op mbt de accuduur op een lading.

Ik probeer daarmee niet het verhaal te ontkrachten wat jij geeft in jouw link hoor, slechts dat het dus voor mij op die manier wel heeft gewerkt en ik nu weer 2-2,5 dag vooruit kan ipv 1-1,5.
En als je wat reacties leest in dat topic zul je zien dat er ook nog mensen zijn die nog steeds geen winst hebben behaald of nog steeds problemen ondervinden.

Misschien doe je op die manier wel iets teveel of ligt het ergens anders aan dat het nu verbeterd is... wie weet...vooralsnog heeft het hier gewerkt...
Steef1986 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:25:
Wat ben je dan eigenlijk kwijt als je de cache wist?
Hier weet ik eigenlijk niet echt een volledig antwoord op, misschien kan iemand anders dit aanvullen/beantwoorden?

[ Voor 8% gewijzigd door gijsvogel op 29-11-2012 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Ik heb zelf trouwens ook nog een klein dingetje waarbij ik hoop dat iemand het verlossende antwoord heeft.
Ik heb namelijk alles op dit gebied al nagelopen voor zover ik mij kan bedenken.

Het probleem is als volgend:
Ik ervaar dit probleempje sinds de JB update
Als ik mijn mail open (standaard applicatie) is het beginscherm (mailoverzicht) vrij donker en lastig af te lezen.
Als ik vervolgens bijvoorbeeld de instellingen open dan lichten de letters van het instellingen scherm beter op en is alles beter af te lezen.
Het lijkt (en dat is te zien als je beide screenshots naast elkaar houdt) dat de achtergrond in het beginscherm donkergrijs is en bij het instellingenscherm zwart, maar ook de letters lichten meer op dus...
als ik vanuit het beginscherm van de mail op de terug knop druk dan wordt alles ook eventjes kort veel beter leesbaar/licht alles even op...

Mijn probleem wordt niet heel erg duidelijk uit deze 2 screenshots, maar ter verduidelijking:
De eerste is erg slecht leesbaar op het scherm en de tweede goed. Ik zou eigenlijk een filmpje moeten maken hiervan, dat maakt het wat duidelijker maar het ontbreekt mij aan een andere camera op dit moment...
Wat in ieder geval wel naar voren komt is dat de letters bij de eerst foto grijs zijn en de achtergrond wat lichter, en op de tweede de letters wit en de achtergrond zwart...
(nee dat ligt niet aan gelezen/ongelezen berichten voor alle duidelijkheid)
http://dl.dropbox.com/u/72576102/2012-11-30%2000.00.40.jpg
http://dl.dropbox.com/u/72576102/2012-11-30%2000.01.45.jpg

Voor zover ik mij dus kan bedenken heb ik alle instellingen op dit gebied wel doorgelopen, het ene werkt, maar dan is het gelijk weer overal van toepassing (schermhelderheid bijvoorbeeld in meerdere instellingsmogelijkheden) en het andere doet niets...
Het probleem keert in alle mogelijke instellingsvarianten terug bij het beginscherm van mijn mailapplicatie, dit is standaard donkerder weergegeven als de rest.
Wie ervaart dit ook of weet waar je deze instelling kunt aanpassen (en hoe?)

Ik heb dit ook getest met een S3 van een collega die nog op 4.0.4 draait en die heeft dit 'probleem' niet...

Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen, reacties zijn welkom ;)

[ Voor 4% gewijzigd door gijsvogel op 30-11-2012 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Volgens mij komt dat door de spaarstand. Bij mij doet'ie dat namelijk ook en als ik de spaarstand uit zet, dan heb ik wel normaal beeld.

Ik heb mijn scherm redelijk donker staan en vind dat ook wel prettig, maar idd gaat het met het emailscherm wel erg ver en is het zelfs voor mij onprettig lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Raymond schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 00:55:
Volgens mij komt dat door de spaarstand. Bij mij doet'ie dat namelijk ook en als ik de spaarstand uit zet, dan heb ik wel normaal beeld.

Ik heb mijn scherm redelijk donker staan en vind dat ook wel prettig, maar idd gaat het met het emailscherm wel erg ver en is het zelfs voor mij onprettig lezen.
Ja inderdaad, precies mijn bevindingen dus, het emailscherm is op de een of andere manier anders qua helderheid als de rest...
Wie heeft de oplossing...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
eehhm, dat schrijf ik toch: Het komt door de spaarstand (die krijg je te voorschijn als je het meldingenscherm "omlaag trekt"). Als je die uitschakelt, ben je ervanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Raymond schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 01:32:
eehhm, dat schrijf ik toch: Het komt door de spaarstand (die krijg je te voorschijn als je het meldingenscherm "omlaag trekt"). Als je die uitschakelt, ben je ervanaf.
Ja dat had ik begrepen, maar ik wil de spaarstand gewoon ingeschakeld laten, deze bespaart namelijk genoeg batterijverbruik over het algemeen.
en hoe dan ook; spaarstand aan of uit, (het maakt niet uit of ie aan of uit is)... gemiddeld (of over het algemeen genomen) blijft het startscherm van de mailapplicatie donkerder als de rest van de verschillende schermen, en dat is gewoon raar...
dat kleine verschilletje is nou precies het euvel waar ik een oplossing voor probeer te vinden.
Maar hoe dan ook bedankt voor je reactie en het meedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Toch maar even een oud telefoontje opgezocht om het euvel te kunnen filmen.
Zie hier wat ik bedoel:
(ik hoop dat iedereen dit kan afspelen) (quicktime plugin nodig)
http://dl.dropbox.com/u/7...o-2012-11-30-01-24-37.3gp

[ Voor 5% gewijzigd door gijsvogel op 30-11-2012 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:16

dbzfan

Nee.

Als je naar instellingen gaat en dan naar spaarstand.. Daar kun je op spaarstand klikken op naar dan een vinken weghalen bij de schermhelderheid optie en de rest van de spaarstand aan laten staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
dbzfan schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 01:54:
Als je naar instellingen gaat en dan naar spaarstand.. Daar kun je op spaarstand klikken op naar dan een vinken weghalen bij de schermhelderheid optie en de rest van de spaarstand aan laten staan..
gijsvogel schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 01:41:
Ja dat had ik begrepen, maar ik wil de spaarstand gewoon ingeschakeld laten, deze bespaart namelijk genoeg batterijverbruik over het algemeen.
Dus...

Ontopic:
Je zult om dit op te lossen zonder de spaarstand uit te schakelen al aardig low-level moeten gaan knutselen.
Je kunt kijken of je ergens kan vinden waarbij de app de spaarstand triggert en dat eruit slopen of je zou iets met een script moeten maken dat zodra je de app start, de instelling wijzigt en weer terugwijzigt als je de app sluit.
Ik denk dat je hiervoor sowieso root-toegang zult moeten hebben. Als je het krijgt opgelost, ben ik wel benieuwd hoe.

[ Voor 38% gewijzigd door Nas T op 30-11-2012 05:46 ]

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seatridder
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-07-2023

Ik had het zelfde maar dan een scheurtje rechts onder in het glas. Zelfde verhaal wordt niet onder garantie gerepareerd. Ik heb dus erg spijt dat ik 4 maanden terug niet heb laten sturen om het sheurtje te laten repareren. Ook samsung geeft in mijn geval niet thuis. Ze waren erg bot. Ze hebben het toestel niet eens gezien. Ik heb in mijn verhaal uitgelegd dat er spontaan een scheurtje was ontstaan. Alleen dat was voor samsung en vodavone al voldoende om erg bot te reageren met 'geen garantie - val/stoot schade'. Het is als of je tegen een muur staat te praten. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:57
Lekker wakker worden, telefoon blijkt uit, dus ik denk, oplader zal er wel niet goed in hebben gezeten, maar nee hoor. Telefoon is gewoon uit zichzelf gestorven vannacht... Dus nu ben ik alles kwijt wat er op staat :'( plus ik mag wat, een maand, met een antieke telefoon rondlopen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 23:45
Phusebox schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 06:36:
Lekker wakker worden, telefoon blijkt uit, dus ik denk, oplader zal er wel niet goed in hebben gezeten, maar nee hoor. Telefoon is gewoon uit zichzelf gestorven vannacht... Dus nu ben ik alles kwijt wat er op staat :'( plus ik mag wat, een maand, met een antieke telefoon rondlopen?
Gefeliciteerd!!!!.... met je verjaardag...

Lees dit verhaal de laatste tijd inderdaad wel vaker. Dat wordt inderdaad opsturen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 18:26

@r!k

It is I, Leclerq

Toch maar even navragen, ik heb gezocht maar kon er niks over vinden.

Ik heb (volgens mij sinds jelly bean) het probleem dat de galerij mijn netwerkapparaten niet meer ziet. Ik kan dus geen content vanaf het netwerk afspelen terwijl dit daarvoor geen enkel probleem was. Wellicht is het een instelling die ik ergens apart aan moet zetten met jelly bean maar ik kan eht nergens vinden.

Meer mensen die dit probleem herkennen en een oplossing hebben of kan ik beter mijn mobiel maar even een factory reset geven?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Heeft de S3 nog altijd last van haarscheurtjes op dit ogenblik?
Ik ben van plan om mij er ook eentje aan te schaffen, aangezien mijn HTC Desire S voor de zoveelste keer weer kuren heeft.
Maar ik heb niet bepaald zin om zoveel geld aan een telefoon uit te geven waarbij ze doodleuk zeggen dat ze niks aan die haarscheurtjes kunnen doen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Phusebox schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 06:36:
Het komt inderdaad wel opvallend vaak voor de laatste tijd. Al zal het in verhouding met verkochte toestellen wel meevallen waarschijnlijk. Die van mij vrouw had het een paar weken geleden ook. 's Nachts deed ie het nog, 's ochtends was ie dood.

Gisteren heeft ze hem teruggekregen (2.5 week) via Belcompany en Solid Vision. Moederbord was vervangen onder garantie. Ow ja, ze hadden de JB er ook maar even opgezet.

[ Voor 3% gewijzigd door hars73 op 30-11-2012 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
  • Laatst online: 17-09 19:09
Heeft niemand dit zelfde probleem? Ik heb inmiddels mijn Samsung account terug gezet maar zonder succes. Dus als ik in S-planner een aantal (of alle) agenda's selecteer wordt die selectie na verloop van tijd weer ongedaan gemaakt en blijft alleen "mijn agenda" geselecteerd.
RiesB71 schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:27:
Na JB update vreemd probleem met S-planner. Regelmatig worden alle agenda's ge-de-selecteerd behalve "Mijn agenda". Ik heb na de JB update mijn Samsung account opnieuw verwijderd om zo mijn google agenda als default te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus..
4,5 weken en nog niet terug.. vanaf wanneer kan ik een nieuw toestel 'eisen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hars73 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:39:
[...]

Het komt inderdaad wel opvallend vaak voor de laatste tijd. Al zal het in verhouding met verkochte toestellen wel meevallen waarschijnlijk. Die van mij vrouw had het een paar weken geleden ook. 's Nachts deed ie het nog, 's ochtends was ie dood.
Wat blijkt nu, telefoon EN accu zijn dood. De oplader doet het wel gewoon met andere telefoons... Ben benieuwd wat ik nu weer voor smoes ga krijgen waarom het niet onder de garantie valt.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:39:
Jezus..
4,5 weken en nog niet terug.. vanaf wanneer kan ik een nieuw toestel 'eisen'?
OMG? Dat meen je nie, heb die van mij net ingeleverd.

offtopic:
Da's toevallig, ook gefeliciteerd :o

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 30-11-2012 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:48:
[...]

Wat blijkt nu, telefoon EN accu zijn dood. De oplader doet het wel gewoon met andere telefoons... Ben benieuwd wat ik nu weer voor smoes ga krijgen waarom het niet onder de garantie valt.

[...]

OMG? Dat meen je nie, heb die van mij net ingeleverd.

offtopic:
Da's toevallig, ook gefeliciteerd :o
Ik heb even gehoord bij mijn winkel en ik krijg een nieuwe of een refund als ik hem op 12/12/12 niet terug heb..

offtopic:
Congrats :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:51:
[...]

Ik heb even gehoord bij mijn winkel en ik krijg een nieuwe of een refund als ik hem op 12/12/12 niet terug heb..

offtopic:
Congrats :P
Hmm welke winkel is dat? Die van mij is nu bij Vodafone. Als ik over twee weken geen toestel terug heb koop ik wel een nieuwe, reden om over te stappen op Windows Phone en gaat deze prul in de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:54:
[...]

Hmm welke winkel is dat? Die van mij is nu bij Vodafone. Als ik over twee weken geen toestel terug heb koop ik wel een nieuwe, reden om over te stappen op Windows Phone en gaat deze prul in de verkoop.
Mijn lokale PC boer, goede vriend. Ik heb hem niet bij een Telefoonwinkel gekocht (Ik ben trouwens een Belg dus kan misschien wel anders zijn hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
Wat ik me eigenlijk afvraag.
De S3 maakt gebruik van een micro-sim.
Stel dat je je telefoon moet binnenbrengen ter reparatie en je hebt geen andere gsm met een micro-sim, dan heb je toch een fameus probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Den Deze schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:18:
Stel dat je je telefoon moet binnenbrengen ter reparatie en je hebt geen andere gsm met een micro-sim, dan heb je toch een fameus probleem?
Koop je toch een adapter voor een paar €.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Den Deze schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:18:
Ik heb gewoon oude simkaart gepakt, stuk eruit geknipt en dat samen met de microsim in mijn oude telefoon gepropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 14:08

Leviathan23

I am the proof....

Phusebox schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:08:
[...]

Ik heb gewoon oude simkaart gepakt, stuk eruit geknipt en dat samen met de microsim in mijn oude telefoon gepropt.
dat probleem had ik dus ook.....nog erger, had van mijn werk wel een iPhone5 maar tja dat is weer nano-sim :(

dus dan maar een oude HTC Desire Z.....met een vergrotertje...... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:11

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/famoldenburger/Foto/IMG_3180.JPG

Damn :( ;w :X :/

dit is over de laatste 2 weken erin gekomen, maar nu is de hele rij pixels uitgevallen!

Afgelopen af en toe al een vage streep in het scherm soms gezien, dus een subpixel die niet meer lekker werkt. Maar met opnieuw opstarten was dat weer op te lossen. Maar vandeweek lag ie snachts aan de lader en toen ik wakker werd was dit het gevolg; de hele pixel rij wordt niet meer (goed) aangestuurd...

Morgen naar de winkel, inleveren, paar weken missen :( ik gok op een nieuw scherm.

Hij is van 13 juli trouwens, dus 4.5 maand oud(!!)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Nas T schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 05:40:

Ontopic:
Je zult om dit op te lossen zonder de spaarstand uit te schakelen al aardig low-level moeten gaan knutselen.
Je kunt kijken of je ergens kan vinden waarbij de app de spaarstand triggert en dat eruit slopen of je zou iets met een script moeten maken dat zodra je de app start, de instelling wijzigt en weer terugwijzigt als je de app sluit.
Ja ik ben er ook bang voor, klinkt als teveel gedoe voor een vreemd foutje in de JB update...
'k zie mezelf nou ook weer niet knutselen in de app om het te verhelpen, dan is het maar zo helaas.
Hopen dat het bij de ontwikkelaars ook is opgevallen en met een volgende FW update wordt aangepast.
Dank voor je reactie iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Phusebox schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:08:
[...]
je *kunt* misschien ook voor €2 een micro-sim adapter kopen?

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Aargh, dus ik denk, check even de backup die ik gemaakt heb voor JB update, zodat ik die straks terug kan zetten als mijn telefoon terug komt van reparatie. Wat denk je, backup map in KIES is leeg. Super hoor. Hij gaf toen wel aan dat een paar dingen niet gebackupt konden worden, zoals enkele apps, maar dan slaat ie maar meteen helemaal niks op?

Klote software, voor mij echt nooit meer een Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:18
Den Deze schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:23:
Heeft de S3 nog altijd last van haarscheurtjes op dit ogenblik?
Ik ben van plan om mij er ook eentje aan te schaffen, aangezien mijn HTC Desire S voor de zoveelste keer weer kuren heeft.
Maar ik heb niet bepaald zin om zoveel geld aan een telefoon uit te geven waarbij ze doodleuk zeggen dat ze niks aan die haarscheurtjes kunnen doen :s
Mijn toestel heeft het ook, had hem eind augustus gekocht. Gelukkig geven ze er wel garantie op, alleen een leentoestel zit er niet in..... Ik ga binnenkort maar eens naar Rijswijk, heb geen zin een maand zonder te zitten, daar doen ze het terwijl je wacht.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAR_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 07:30
Terugkomen op mijn verhaal, De samsung galaxy s3 van vodafone was inderdaad simlock vrij.
Beetje k*t alleen dat er geen flash player bij 4.1 zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RAR_ schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 15:23:
Terugkomen op mijn verhaal, De samsung galaxy s3 van vodafone was inderdaad simlock vrij.
Beetje k*t alleen dat er geen flash player bij 4.1 zit..
kun je apart installeren ..google is your best friend!
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Nas T schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 06:29:
[...]

je *kunt* misschien ook voor €2 een micro-sim adapter kopen?
Kreeg vandaag van Tmobile zelfs bij inleveren van de S3 een microsim adapter gratis...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd sinds ik Jelly Bean heb zijn de bestanden van de S3 niet meer te zien op mijn laptop. Hoe los ik dit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
[quote]madmaus schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:32:
ook ik heb deze zogenaamde haarscheurtjes in de hoeken.

Ik heb ze even wat dichterbij gehaald.

[afbeelding]

[afbeelding]

Het zijn 2 verschillende scheurtjes, het lijken mij gewoon naadjes waar de delen tegen elkaar aan zijn gemaakt.
Ze lopen veel te recht om haar scheurtjes te zijn.

Ze zijn verder ook nauwelijks te zien en ik heb er al helemaal geen last van.
[/quote

heb je er nog last van ?Want ik heb hem maar 14 dagen den heeft ook 2 scheurjes zoals de uwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:36
Ik heb eens een vraagje en ik zou niet weten waaraan het ligt.
Als mijn telefoon aan het laden is en wanneer ik dan op mijn toets aan de onderkant in het midden van scherm druk dan komt mijn oorspronkelijke originele lockscreen er altijd op (die met de paardebloem). Die met dat bloemtje als je er tegen blaast er dan een hoop zaadjes in de lucht gaan vliegen.

Maar nu heb ik al geruime tijd een app geinstalleerd namelijk Widgetlocker en deze is dus standaard mijn lockscreen en enkel en alleen wanneer hij dus aan de lader hangt komt altijd de paardebloem terug als lockscreen.

Nu was mijn vraag of dat normaal is of dat ergens een instelling is die ik kan veranderen? Of ligt dat omdat ik onlangs naar andriod versie 4.1.1 heb geflasht?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
bij widgetlocker onder de geavanceerde instellingen kun je het gedrag van de thuis knop aanpassen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Laatst online: 20:36
reyals schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:44:
bij widgetlocker onder de geavanceerde instellingen kun je het gedrag van de thuis knop aanpassen
Merci gevonden en aangepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie een screenprotector met allemaal aparte uitsparingen voor de notificatieled, camera en 2 (?) sensoren? Of zit het bij jullie net zoals bij ik allemaal in 1 grote uitsparing en is dat boventste deel dus niet beschermd tegen krassen. Ik zoek namelijk een nieuwe protector omdat ik nu een heb die niet mooi aansluit en dus ook geen mooi uitgesneden uitsparingen heeft en ik gemerkt heb dat ik boven het scherm 2 krasjes heb, die voorkomen konden worden door mooie uitsparingen. Zou ik dit vinden in bv. de saturn oid? Online bestellen wil mijn moeder niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Zitten die haarscheurtjes van jullie precies op de hoeken van het toestel? Want daar heb ik ook randjes, maar dat is gewoon de overgang van het materiaal..
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 22:00:
Hebben jullie een screenprotector met allemaal aparte uitsparingen voor de notificatieled, camera en 2 (?) sensoren? Of zit het bij jullie net zoals bij ik allemaal in 1 grote uitsparing en is dat boventste deel dus niet beschermd tegen krassen. Ik zoek namelijk een nieuwe protector omdat ik nu een heb die niet mooi aansluit en dus ook geen mooi uitgesneden uitsparingen heeft en ik gemerkt heb dat ik boven het scherm 2 krasjes heb, die voorkomen konden worden door mooie uitsparingen. Zou ik dit vinden in bv. de saturn oid? Online bestellen wil mijn moeder niet echt.
Op internet bestellen is best betrouwbaar anno 2012 hoor.. Anders idd ff bij the phone house of saturn kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
dbzfan schreef op zondag 02 december 2012 @ 01:04:
Op internet bestellen is best betrouwbaar anno 2012 hoor.. Anders idd ff bij the phone house of saturn kijken.
Nog sterker, als je iets online koopt is het vaak goedkoper en mag je het binnen 2 weken zonder opgaaf van reden terugsturen.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
Een tijdje geleden is het toestel van mijn collega ook opeens 'dood'.
Hij kon hem niet meer opzetten, in de lader steken gaf ook geen oplossing.

Uiteindelijk zijn toestel binnengedaan en na 2 weken heeft hij het teruggekregen (moederbord was kapot).
Nu, ik ben/was van plan om een S3 te kopen, maar die kapotte moederborden zijn precies schering en inslag :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
Den Deze schreef op zondag 02 december 2012 @ 10:11:

Uiteindelijk zijn toestel binnengedaan en na 2 weken heeft hij het teruggekregen (moederbord was kapot).
Nu, ik ben/was van plan om een S3 te kopen, maar die kapotte moederborden zijn precies schering en inslag :s
Valt wel mee..ken veel mensen met de S3 inmiddels. Uitval tot heden 2 stuks.
Betrouwbaarheid is niet minder dan elk ander stuk hardware. Ook lees je altijd berichten bij mankementen, niet als het goed gaat. Logisch lijkt het dan erger dan dat het is. ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:18
dbzfan schreef op zondag 02 december 2012 @ 01:04:
Zitten die haarscheurtjes van jullie precies op de hoeken van het toestel? Want daar heb ik ook randjes, maar dat is gewoon de overgang van het materiaal..

[...]

Helaas zijn het niet die lijnen, die zijn inderdaad gewoon normaal, bij mij is het in ieder geval een scheurtje onder de volume knop en deze wordt alsmaar groter. Het begon als een scheurtje wat 1/3 was doorgescheurd, nu al 2/3, dus ga binnenkort maar eens naar Rijswijk.
silitek schreef op zondag 02 december 2012 @ 10:49:
[...]

Valt wel mee..ken veel mensen met de S3 inmiddels. Uitval tot heden 2 stuks.
Betrouwbaarheid is niet minder dan elk ander stuk hardware. Ook lees je altijd berichten bij mankementen, niet als het goed gaat. Logisch lijkt het dan erger dan dat het is. ;)
Klopt en daarbij komt ook nog eens dat de S3 extreem veel verkocht is, 1% van 1 miljoen is nog altijd 10.000, dus als de uitval 1% is, zal je bij een verkoop van 1 miljoen dus tienduizend defecte toestellen hebben. Als een telefoon maar 100.000 keer verkoopt zijn dat er maar 100.
Toch vind ik de haarscheurtjes iets wat niet had mogen voorkomen, maar daarintegen heb ik echt een toptoestel gehad aan mijn SGS1 welke nu nog prima dienst doet als de telefoon van mijn vriendin.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Den Deze schreef op zondag 02 december 2012 @ 10:11:

Ondanks dat ik mijn S3 ook net heb heen gebracht voor reparatie (zie foto met de streep) ben ik wel tevreden over de S3. Ik gebruik hem de laatste tijd erg erg veel, en tis dat het scherm nu even laat afweten, maar ik ben er erg tevreden over. Scherm / accu/ etc issues zijn er ook met de Iphone, dus tja...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:40

sphere

Debian abuser

Zijn hier nog problemen sinds de JB update waarbij "Internet" continu crasht als je GoT aan het browsen bent?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 20:03
sphere schreef op zondag 02 december 2012 @ 13:54:
Zijn hier nog problemen sinds de JB update waarbij "Internet" continu crasht als je GoT aan het browsen bent?
Zelf totaal geen last van. Goggles crasht daarentegen wel vaak op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

In het JB topic heb ik ook maar een ander gezien die dat had. Als ik het SSD topic aan het lezen ben bijv, zeilt het rustig 3x onderuit voor ik de laatste pagina heb gelezen van voor tot achter :(

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Welke browser gebruik je? Ik heb geen problemen met Chrome.. Zit op Omega 27.1 met JB 4.1.1 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

De standaard browser, Chrome heb ik ook inderdaad.

Bijv.: die browser crasht reproduceerbaar met de volgende link:

http://www.omroepwest.nl/...tuige-rishi-had-geen-kans

Mooie popup: Internet is gestopt [OK]

Ik vind dat dus NIET OK. :P

[ Voor 68% gewijzigd door sphere op 02-12-2012 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
sphere schreef op zondag 02 december 2012 @ 13:54:
Schijnt een bekend probleem te zijn sinds de JB update, ik heb er zelf ook last van in de standaard browser en dan niet alleen bij GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
AppieNL schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:56:
[...]

Schijnt een bekend probleem te zijn sinds de JB update, ik heb er zelf ook last van in de standaard browser en dan niet alleen bij GoT.
Bij mij sluit de browser zonder fout gewoon ineens af. En daarnaar sluit ook tasker af terwijl die alleen op de achtergrond actief is. Lijkt wel een geheugen issue, dat Android ineens extra geheugen vrij gaat maken na een tijdje browsen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 22:44
Bij mij (draai 4.1.2) heb ik ook last van random uitvallen (geen foutmelding) van de browser (standaard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

@AppieNL: heb je toevallig een android bug of iets vergelijkbaars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Ik heb ook last van spontane crashes van de stock browser sinds JB.

[ Voor 3% gewijzigd door The Legend op 03-12-2012 10:18 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sphere schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:42:
De standaard browser, Chrome heb ik ook inderdaad.

Bijv.: die browser crasht reproduceerbaar met de volgende link:

http://www.omroepwest.nl/...tuige-rishi-had-geen-kans

Mooie popup: Internet is gestopt [OK]

Ik vind dat dus NIET OK. :P
Ik heb er helemaal geen last van, ook niet bij de link die je gaf.
Stock 4.1.1 JB geroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
  • Laatst online: 17-09 19:09
Probleem inmiddels gevonden! Hij onthoud blijkbaar alleen de agenda's die in "Business Calender" als favorite staan ingesteld..
RiesB71 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:47:
Heeft niemand dit zelfde probleem? Ik heb inmiddels mijn Samsung account terug gezet maar zonder succes. Dus als ik in S-planner een aantal (of alle) agenda's selecteer wordt die selectie na verloop van tijd weer ongedaan gemaakt en blijft alleen "mijn agenda" geselecteerd.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:35
virtualJac schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:50:
Weet iemand hoe je het uit kunt zetten dat er elke keer een kopie gemaakt wordt als je een foto/video doorstuurt via Whatsapp? Wil gewoon 1 exemplaar op mijn telefoon houden. Of ik die nou 1 of 100x doorstuur.
Iemand hier een oplossing voor? Google is niet mn vriend denk ik.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
sphere schreef op maandag 03 december 2012 @ 08:59:
@AppieNL: heb je toevallig een android bug of iets vergelijkbaars?
? Nee? Net zoals andere mensen hier sluit die ook wel eens af zonder foutmelding. Ik gebruik voornamelijk Opera, dus echt veel word ik er niet aan blootgesteld. Ik denk dat Opera sinds ik de S3 heb in totaal 3x is gestopt. Sinds Jelly Bean is de standaard browser wel veel sneller. Ik denk dat Samsung gewoon wat heeft verpest met die upgrade waardoor die crashed bij veel mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Ben al een tijdje in het bezit van een S3, top ding en lekker snel.
Maar...sinds de nieuwe update is hij een stuk trager geworden :/ Het loopt niet allemaal zo vloeiend meer als eerst.

Een aantal problemen waar ik tegenaan loop

1) bij toets aanslagen trilt de telefoon niet meer, dit was al voor de nieuwe update (instellingen staan allemaal goed).
2) de facebook app vraagt elke keer om toestemming voor een aantal zaken om berichten te posten onder mijn naam. En ik moet altijd aangeven dat ik niets wil synchroniseren. Is dit uit te zetten, zodat ik niet steeds die melding krijg :?
3) systeem is een stuk trager, er zijn geen gekke apps geïnstalleerd die de boel vertragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat je GS3 helemaal laten leeglopen niet goed is? Dit doe ik iig niet, maar ik laat hem wel meestal zakken van 100 -> 20 %, kan dit kwaad? Ik lees op veel sites dat je hem best tussen de 40% en 60% houdt, maar dit is toch onmogelijk? Verder las ik ook dat 's nachts laden geen enkel nadeel heeft. Klopt dit? :D

BTW, welke browser gebruiken jullie? Ikzelf Chrome (maar die loopt de laatste tijd af en toe vast :S)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2012 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens Dolphin beta als browser. Werkt bij mij uitstekend. Geen vastlopers gehad met JB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 09:30
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 20:00:
Klopt het dat je GS3 helemaal laten leeglopen niet goed is? Dit doe ik iig niet, maar ik laat hem wel meestal zakken van 100 -> 20 %, kan dit kwaad? Ik lees op veel sites dat je hem best tussen de 40% en 60% houdt, maar dit is toch onmogelijk? Verder las ik ook dat 's nachts laden geen enkel nadeel heeft. Klopt dit? :D

BTW, welke browser gebruiken jullie? Ikzelf Chrome (maar die loopt de laatste tijd af en toe vast :S)
Al die onzin die je over die batterijen steeds hoort :P huidige generatie accu's zijn zo ontworpen dat het totaal niet meer uitmaakt hoeveel je ervan gebruikt*, hoeveel procent je nog hebt als je op gaat laden en hoe lang je m aan de lader laat hangen als hij vol is. 's Nachts laden gaat prima! gewoon lekker gebruiken dat ding 's nachts opladen en volgende dag lekker weer gebruiken. Dit zal nooit lijden tot verlies van accu capaciteit (afgezien dat alle accu's na een tijd capaciteit verliezen). dus het is prima als je 80% van je lading verbruikt. evenals het prima is als je er 20% of 40% of 50% van gebruikt.

*Het is wel zo dat deze accu's nooit he-le-maal leeg mogen raken. Dan zijn ze stuk. Dit zal in de praktijk nooit gebeuren want je telefoon kapt ermee bij +/- 15% van de lading en houdt deze echt wel een tijdje vast. Mocht je m toch voor langere tijd niet gebruiken dan is het inderdaad het beste om de accu zo rond de 40% te hebben als je m een tijd niet gebruikt. Deze lading houd de telefoon het langst vast dus de accu blijft het langst goed.

hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd

[ Voor 7% gewijzigd door Arwintju op 03-12-2012 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 22:17:
Probeer eens Dolphin beta als browser. Werkt bij mij uitstekend. Geen vastlopers gehad met JB.
Ik gebruik ook Dolphin. Prima browser en nog nooit problemen mee gehad. Gebruikte ik ook op mijn HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm de status van mijn reparatie bij Dynafix is inmiddels "Wacht op onderdelen", iemand die uit ervaring weet hoe lang dat ongeveer duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 20:25

Snippertje

Light up your life

Doet bij jullie de facebook app het nog? Bij mij start hij niet verder dan het blauwe scherm met facebook.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Snippertje schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:44:
Doet bij jullie de facebook app het nog? Bij mij start hij niet verder dan het blauwe scherm met facebook.
Heb ook regelmatig problemen met de facebook app. ik krijg dan niet eens de blauwe facebook achtergrond, maar kom niet verder dan een donkerblauw scherm. Ik moet dan vaak een paar keer opnieuw opstarten voordat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Phusebox schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:40:
Hmm de status van mijn reparatie bij Dynafix is inmiddels "Wacht op onderdelen", iemand die uit ervaring weet hoe lang dat ongeveer duurt?
Heb je een reparatie lopen via een provider of andere manier? Ik heb de mijne aangeleverd bij Tmobile, en kan alleen op hun pagina iets zien, waar nog niet veel gebeurd (niet vreemd, zaterdag ingeleverd) maar kan je ook via een reparatie bedrijf iets zien in dat geval?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
mlevd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:01:
[...]

Heb ook regelmatig problemen met de facebook app. ik krijg dan niet eens de blauwe facebook achtergrond, maar kom niet verder dan een donkerblauw scherm. Ik moet dan vaak een paar keer opnieuw opstarten voordat het werkt.
Fast Facebook (Pro) is leuk alternatief voor drukke Facebook-gebruiker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Laatst online: 02-10 08:28
Cybpraetorian schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:01:
[...]

Heb je een reparatie lopen via een provider of andere manier? Ik heb de mijne aangeleverd bij Tmobile, en kan alleen op hun pagina iets zien, waar nog niet veel gebeurd (niet vreemd, zaterdag ingeleverd) maar kan je ook via een reparatie bedrijf iets zien in dat geval?
Je zou aan T-Mobile kunnen vragen waar zij hem heen hebben gestuurd (waarschijnlijk Dynafix). Je kunt dan via hun achterhalen wat de status is. Je kunt ook direct aan T-Mobile een code vragen van hun reparateur om je reparatie te kunnen checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Cybpraetorian schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:01:
[...]

Via Vodafone, en heb van hun een trackingnummer gekregen dat ik bij Dynafix kan volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 11:55
De Samsung Galaxy S IV wordt in april aangekondigd, en uitgebracht in Mei 2013! (bron)

Misschien nog een beetje vroeg, maar heeft iemand zin om alvast mee een TS te starten over deze toekomstige telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

sslojko schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:29:
[...]

Je zou aan T-Mobile kunnen vragen waar zij hem heen hebben gestuurd (waarschijnlijk Dynafix). Je kunt dan via hun achterhalen wat de status is. Je kunt ook direct aan T-Mobile een code vragen van hun reparateur om je reparatie te kunnen checken.
Gevonden, bij Dynafix. Ik had met IMEI nummer en mijn postcode, en dat was voldoende.
Handig, want hier zie ik dat het gisteravond om 22.23 is aangemeld bij Dynafix.

[ Voor 37% gewijzigd door DerOllie op 04-12-2012 13:33 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:03
Damn! Sinds gister heb ik nu al twee keer gehad dat mijn SIII spontaan reboot. Nou ja, spontaan: de eerste keer bleef mijn ABN-app even hangen, de tweede keer de gmail-app. Dat kan een keer gebeuren maar die reboot is echt irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

yannickie111 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:36:
De Samsung Galaxy S IV wordt in april aangekondigd, en uitgebracht in Mei 2013! (bron)

Misschien nog een beetje vroeg, maar heeft iemand zin om alvast mee een TS te starten over deze toekomstige telefoon?
Dat zijn geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
yannickie111 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:36:
maar heeft iemand zin om alvast mee een TS te starten over deze toekomstige telefoon?
Jij misschien? :o
Je kunt een TS maken vol met geruchten, maar ja...wat je daar mee moet...
Liever als er wat concrete info is.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
D-e-n schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:42:
Damn! Sinds gister heb ik nu al twee keer gehad dat mijn SIII spontaan reboot. Nou ja, spontaan: de eerste keer bleef mijn ABN-app even hangen, de tweede keer de gmail-app. Dat kan een keer gebeuren maar die reboot is echt irritant.
Ik had dat ook spontane reboots, en twee weken later was ie helemaal dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-03-2024
^ Iemand dit al gespot voor custom roms oid? Als een soort losse app/addon? Lijkt me namelijk erg handig ;)
Pagina: 1 ... 85 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.