Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:36
Sindsdien ik de Jelly Bean op mijn S3 heb gezet krijg ik terug mijn eerste lockscreen te zien die standaard stond ingesteld op de S3 bij ontvangst.

Dit heeft waarschijnlijk met de firmware te maken en dat hij niet gereset is zeker?

Wel bij Instellingen zie ik wel Back-up staan en dan terug naar fabrieksinstellingen.

Maar als ik hierop klik ben ik alles kwijt zeker en ik heb nog nooit een back-up gemaakt of terug gezet.
Ik heb een stock firmware met een niet geroote kernel en ik vroeg mij af hoe ik nu best mijn S3 kan resetten zonder alle instellingen, wifi wachtwoord, apps en meer alles handmatig terug moet zetten?

Dank bij voorbaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:09
Als je terug wilt gaan naar fabrieksinstellingen, maak je je telefoon helemaal leeg. Als je back-upt kijk dan goed naar wat er precies gebackupt wordt. Het is niet vanzelfsprekend dat KIES ALLES opslaat. Zo heb je je contacten, agendapunten, je applicaties, instellingen, foto's, films, opname's, muziek etc.
Daarnaast kun je misschien ook losse data hebben, instelllingen in apps, ingestelde accounts, favorieten in de browser, etc.

Dus eerst een lijstje maken wat je terug wilt halen en zorgen dat je dat backupt is het antwoord.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
Dus wat ik wil is niet mogelijk of bestaat niet?

Zou natuurlijk handig geweest zijn en me ontzettend veel tijd uitsparen maar misschien zijn sommige dingen nu eenmaal niet mogelijk hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seatridder
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-07-2023
gijsvogel schreef op zondag 18 november 2012 @ 01:44:
[...]

Maargoed,
Beter was je gelijk bij de eerste barst gegaan voor garantie, en ik snap je wel, maar begrijp eigenlijk niet waarom je dat niet gedaan hebt toentertijd.
Ik ben na de eerste barst gelijk naar de winkel terug gegaan. Maar zoals vervacht gelijk het verhaal van dat het gevallen moet zijn. Ik kreeg met geen mogelijkheid bij de jongen in de winkel ingepraat dat het spontaan is onstaan.
Na een tijdje heb ik het maar opgegeven omdat het barst in het zwarte rand viel dus ik had geheel geen last.
Niet wetende dat ze mij later hier op terug pakken.

Nu eerst maar eens mijn toestel terug vragen van Dynafix en dan een klachtbrief naar Samsung. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt het progranma Kies tegenwoordig een backup van je apps dan, aangezien dit eerst niet kon.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2012 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TYPHOON-
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:00
Je kan een backup van je apps maken maar zoals ik net zei krijg ik ze niet meer terug op mijn GS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 00:28
seatridder schreef op zondag 18 november 2012 @ 16:34:
[...]

Ik ben na de eerste barst gelijk naar de winkel terug gegaan. Maar zoals vervacht gelijk het verhaal van dat het gevallen moet zijn. Ik kreeg met geen mogelijkheid bij de jongen in de winkel ingepraat dat het spontaan is onstaan.
Na een tijdje heb ik het maar opgegeven omdat het barst in het zwarte rand viel dus ik had geheel geen last.
Niet wetende dat ze mij later hier op terug pakken.

Nu eerst maar eens mijn toestel terug vragen van Dynafix en dan een klachtbrief naar Samsung. _/-\o_
Je kan ook even klagen bij de Vodafone webcare (@vodafoneNL) Grote kans dat er dan wel wat gebeurt. Denk aan de negatieve publiciteit.

Bij mij gaven ze ook aan dat het door valschade kwam. Dat was toendertijd met de X1. 4 maanden aangetekende brieven rechtsbijstand. Had allemaal geen nut. 2 tweets en het was opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAR_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 07:30
Even een vraagje,
Ik ga een samsung galaxy s3 overkopen van een kennis. die heeft de telefoon icm een vodafone abbo.
Nu vraag ik me af of de telefoon een simlock heeft, heb zelf namelijk Telfort.
En zoja, wat is de meest voor de hand liggende manier om de telefoon simlock vrij te maken?
Heb al iets gevonden via een site icm met je IMEI of je telefoon rooten en dan een app genaamd voodoo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
RAR_ schreef op zondag 18 november 2012 @ 20:15:
Even een vraagje,
Ik ga een samsung galaxy s3 overkopen van een kennis. die heeft de telefoon icm met vodafone abbo.
Nu vraag ik me af of de telefoon een simlock heeft, heb zelf namelijk Telfort.
En zoja, wat is de meest voor de hand liggende manier om de telefoon simlock vrij te maken?
Heb al iets gevonden via een site icm met je IMEI of je telefoon rooten en dan een app genaamd voodoo.
Heeft geen simlock :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAR_
Kijk, scheelt me weer haha. :D

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:48

E-B

Waar baseer je dit op, jij bent de kennis van RAR_? :)

Juist Vodafone geeft sim-locked toestellen uit. Zo kan je o.a. bij Coolblue een sim-locked variant kopen die ong. 50 euro goedkoper is in het bijbetalen ten opzichte van een normaal toestel.

Eenvoudigste manier (indien je al een micro-sim hebt) deze gewoon even wisselen.

Ik heb geen idee hoe makkelijk een sim-lock verwijderen vandaag de dag gaat. Ik koop altijd sim-lockvrije toestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
Ik baseer dat op mijn eigen ervaringen. Zodra je een toestel bij een vodafone abbo ktojgt staat daar geen simlock op. Soms moet je tussen 2 abbo's 1 of 2 maanden wachten voordat het omgezet is. En dus je oude simkaart van je oude provider gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAR_
Ja micro-sim komt eind van de week binnen dan gaan we het ff proberen, anders root ik de telefoon wel om hem simlock vrij te maken. Je kan ook een unlock code aanvragen bij vodafone dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbeek75
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-12-2023
vraagje, sinds gister heeft mijn S3 de upgrade naar 4.1 gedownload, maar sinds ik veel lees over slechtere batterij en andere problemen en ik eigenlijk erg tevreden ben met ICS wil ik eigenlijk het zo laten( if it is not broken, don't fix it), probleem is dat ik steeds de vraag krijg om de upgrade te installeren, kan het enkel steeds tot 3 uur uitstellen, hoe kan ik de upgrade verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B
  • Laatst online: 16:48

E-B

@harmz: ah, wellicht is het bij overstappen anders dan wanneer je bijvoorbeeld voor een verlenging kiest? Daar zijn mijn ervaringen namelijk op gebaseerd. :)

@RAR_: als hij gelocked is, dan is dat vaak niet zonder reden en voor de gehele periode waarin heb abbonement loopt. Ik denk niet dat Vodafone de code zomaar afstaat (wat zou de lock anders voor zin hebben? ;)).

Zijn er trouwens al mensen die met Android 4.1.2 gespeeld hebben ? (http://www.androidpit.com/-galaxy-s3-jellybean-update)

Multi-window support, klinkt wel vet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is met mijn gs3? Ik kan namelijk geen filmpjes meer afspelen. Alle filmpjes die op mijn telefoon staan doen het niet meer. Zelfs het promo filmpje dat er al op stond kan ik niet meer afspelen. Hij geeft de volgende melding: "kan video niet afspelen". Heel vervelend. Ik dacht even aan een eventueel virus. Maar dat is het niet, nadat ik de avg scan heb gedaan. Iemand enig idee wat het kan zijn? Wil in eerste instantie niet meteen naar de fabrieksinstellingen. Pas als niemand een oplossing heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede avond iedereen,

Ik ben ten einde raad...
Al een paar weken kamp ik met wifi problemen, deze zijn begonnen na de jellybean update.

Ik kan de S3 wel verbinden met de router (sitecom WL-351), maar als ik dan de browser open (of een andere applicatie die internet vereist) dan geeft ie aan dat ik geen verbinding heb.
Bij instellingen --> wifi netwerken zie ik ook dat de S3 de hele tijd aan het scannen is, tijdens het scannen zie ik een oranje pijltje onder het wifi icoontje.

Wat ik al gedaan heb:
- telefoon opnieuw opstarten / vliegmodus aan-uit
- meerdere harde resets (ook via home+volume up+power)
- *#0011# en dan de wifi power save off zetten
- in mijn router instellingen de Band gewijzigd in alleen B of alleen N of alleen G.

Heeft iemand nog een andere oplossing die ik nog niet geprobeerd heb?

Is dit een hardware of software matige fout? De problemen begonnen pas na de jellybean update, voor de update werkte mijn S3 perfect. Misschien is er iets niet goed gegaan met de update die ik via KIES erop heb gezet.

Wie kan mij helpen, zodat ik niet als laatste redmiddel de telefoon moet opsturen naar Samsung.

Groet, Brenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_JE
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:56
Heeft iemand ook problemen bij het afspelen van MKV bestand, ik heb hier namelijk geen geluid bij??? heb al verschillende video players geprobeerd maar ook hier geen geluid. Bij andere filmpjes en het promo filmpje heb ik wel gewoon geluid....

PS. heb JB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:09
E-B schreef op maandag 19 november 2012 @ 17:26:
@harmz: ah, wellicht is het bij overstappen anders dan wanneer je bijvoorbeeld voor een verlenging kiest? Daar zijn mijn ervaringen namelijk op gebaseerd. :)

@RAR_: als hij gelocked is, dan is dat vaak niet zonder reden en voor de gehele periode waarin heb abbonement loopt. Ik denk niet dat Vodafone de code zomaar afstaat (wat zou de lock anders voor zin hebben? ;)).

Zijn er trouwens al mensen die met Android 4.1.2 gespeeld hebben ? (http://www.androidpit.com/-galaxy-s3-jellybean-update)

Multi-window support, klinkt wel vet. :)
Ik heb multiwindow op mijn note en t werkt prima. Gebruik t niet echt want ik zie t nut er niet van in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 23:31

dbzfan

Nee.

master_JE schreef op maandag 19 november 2012 @ 21:43:
Heeft iemand ook problemen bij het afspelen van MKV bestand, ik heb hier namelijk geen geluid bij??? heb al verschillende video players geprobeerd maar ook hier geen geluid. Bij andere filmpjes en het promo filmpje heb ik wel gewoon geluid....

PS. heb JB
Geen problemen hier met een 8gb .mkv bestand.. (JB 4.1.1 en BS player)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 22:25
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:34:
Goede avond iedereen,

Ik ben ten einde raad...
Al een paar weken kamp ik met wifi problemen, deze zijn begonnen na de jellybean update.

Ik kan de S3 wel verbinden met de router (sitecom WL-351), maar als ik dan de browser open (of een andere applicatie die internet vereist) dan geeft ie aan dat ik geen verbinding heb.
Bij instellingen --> wifi netwerken zie ik ook dat de S3 de hele tijd aan het scannen is, tijdens het scannen zie ik een oranje pijltje onder het wifi icoontje.

Wat ik al gedaan heb:
- in mijn router instellingen de Band gewijzigd in alleen B of alleen N of alleen G.

Is dit een hardware of software matige fout? De problemen begonnen pas na de jellybean update, voor de update werkte mijn S3 perfect. Misschien is er iets niet goed gegaan met de update die ik via KIES erop heb gezet.

Wie kan mij helpen, zodat ik niet als laatste redmiddel de telefoon moet opsturen naar Samsung.

Groet, Brenda
Router al eens uit/aan gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 22:51
Ik heb nu een aantal dagen 4.1.1 op me s3 staan de 1e 2 dagen was die geweldig geen problemen niks! tot aan zaterdag, Sindsdien deed mijn galerij steeds trager. Toen heb ik de helft van mijn foto's verwijderd maar dat had echter geen nut! na een aantal reboots etc. werkte hij ineens helemaal niet meer toen ik eenmaal de foto's wou overzetten naar mijn SD-kaart via 'Mijn Bestanden' bleek dat het dus ook al niet meer te doen! Opgeefment liep hij constant vast bij alles wat ik deed en kon ik hem ook niet meer aansluiten op de laptop & computer! uiteindelijk maar een hardreset gedaan via recovery omdat hij het ook niet meer wou doen via instellingen. Alles kwijt geraakt dus!

De galerij deed het wel weer maar die heeft het inmiddels weer begeven! zodra ik hem aandruk krijg ik alleen een zwart scherm.. Iemand tips?! Want ik weet geen raad meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
r--ndy schreef op maandag 19 november 2012 @ 23:18:
De galerij deed het wel weer maar die heeft het inmiddels weer begeven! zodra ik hem aandruk krijg ik alleen een zwart scherm.. Iemand tips?! Want ik weet geen raad meer!
Als eerste, wat meer leestekens gebruiken en correct ABN, graag. Opgeefment is geen woord. Als tweede: zet je smartphone uit, haal de batterij een minuut of zo los en start hem opnieuw op en geef aan of het wel/niet werkt.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
Nas T schreef op maandag 19 november 2012 @ 23:33:
[...]

Als eerste, wat meer leestekens gebruiken en correct ABN, graag. Opgeefment is geen woord. Als tweede: zet je smartphone uit, haal de batterij een minuut of zo los en start hem opnieuw op en geef aan of het wel/niet werkt.
Sorry, Zal wat beter typen!
Ik heb gedaan wat je voorstelde, het heeft echter geen nut gehad :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeltaBlast
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-09 12:12
master_JE schreef op maandag 19 november 2012 @ 21:43:

PS. heb JB
MKV is een container, kan vanalles inzitten. Ik ga er vanuit dat het in dit geval een DTS audiospoor bevat waar je geen decoder voor hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:57
Jelly Bean is echt een ramp. Sinds de update zijn er een groot aantal irritatiepunten:

- De grijze taskbar, my god, wie verzint zoiets lelijks?
- De home knop doet niet langer je scherm unlocken maar gaat ook meteen naar het home scherm terwijl je alleen je scherm terug aan wil
- Alles is vele malen trager
- Browser crasht continue
- Spontane reboots om de paar uur, ook wanneer zelfs data en alle apps uitstaan

Kan ik ook nog terug naar de vorige software? Ik zie namelijk niet één positief punt in deze update.

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 20-11-2012 08:17 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 08:17:
Jelly Bean is echt een ramp. Sinds de update zijn er een groot aantal irritatiepunten:

- De home knop doet niet langer je scherm unlocken maar gaat ook meteen naar het home scherm terwijl je alleen je scherm terug aan wil

Kan ik ook nog terug naar de vorige software? Ik zie namelijk niet één positief punt in deze update.
Misschien is het flashen van de oudere firmware met odin een optie?

Zie:

http://forum.vodafone.co....10f-8a01b5a19979-0-uk_gsb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HubD1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-09 23:09
De grijze taakbalk is ietsje minder mooi, maar ik kan me er niet aan storen.
De rest van de problemen herken ik gelukkig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HubD1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-09 23:09
r--ndy schreef op maandag 19 november 2012 @ 23:18:
Opgeefment liep hij constant vast bij alles wat ik deed en kon ik hem ook niet meer aansluiten op de laptop & computer! uiteindelijk maar een hardreset gedaan via recovery omdat hij het ook niet meer wou doen via instellingen. Alles kwijt geraakt dus!

Mijn eerste gedachte is een corrupt SD-kaartje?
Probeer het eens zonder SD-kaart in de GS3. Als alles dan wel naar behoren werkt is hoogst waarschijnlijk je SD defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07 08:32
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:34:
Goede avond iedereen,

Ik ben ten einde raad...

Wat ik al gedaan heb:

Groet, Brenda
Zet alle beveiligingen uit op je router (tijdelijk), dus een open netwerk. Koppel dan je S3. Als dat goed gaat, kun je de beveiliging op de router weer aanzetten. De S3 zal dan om het wachtwoord vragen, dat je uiteraard weer moet ingeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
HubD1 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 08:55:
[...]

Mijn eerste gedachte is een corrupt SD-kaartje?
Probeer het eens zonder SD-kaart in de GS3. Als alles dan wel naar behoren werkt is hoogst waarschijnlijk je SD defect.
SD kaart eruit gehaald, Telefoon reboot gedaan, maar alles blijft hetzelfde.
Daar zit het probleem dus niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Laatst online: 23-09 12:46

Ik herken je problemen in je post ook niet, zelfs de grijze taskbar zie ik niet. Misschien is de update niet goed gegaan en is het aan te raden om nogmaals deze update te doen i.p.v. terug te gaan naar de vorige versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Is gedaan om inbranden van scherm wat minder te maken. Verder is dit smaak natuurlijk. Vind m nog aardig donker/zwart moet ik zeggen

Dit klopt. Dus als je scherm uitgaat en je wil m ff snel weer aanzetten. Zet dat oogje aan om te voorkomen dat je scherm uitgaat als je leest.

Bij iedereen sneller juist. Hard reset gedaan?

Hard reset?

Hard reset?

-Kan ik ook nog terug naar de vorige software? Ik zie namelijk niet één positief punt in deze update.
Vorige software kan met ODIN. Zou eerst een reset proberen. JB is wel degelijk een verbetering tov ICS.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeltaBlast
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-09 12:12
DeltaBlast schreef op zondag 18 november 2012 @ 11:39:
Ik hoor een hoop slechte dingen over de JB update... Moet ik nou wel of niet updaten? Google Now hoeft van mij niet zo.

Overigens dat ik nog niet geupdate heb komt omdat de update elke keer niet lukt: op 30% valt m'n android ventje om en krijgt hij een rood uitroepteken op zn buik :(
Enig idee waar dat aan kan liggen (root bijv)?
Niemand die hier op heeft geantwoord, maar gezien alle berichten daarna krijg ik meer en meer het idee dat de update ruk is. I guess dat ik er maar blij mee moet zijn dat de update failed elke keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:22

jerry_a

doei

DeltaBlast schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:07:
[...]

Niemand die hier op heeft geantwoord, maar gezien alle berichten daarna krijg ik meer en meer het idee dat de update ruk is. I guess dat ik er maar blij mee moet zijn dat de update failed elke keer...
De klagers hoor je maar klagen maar ik vind JB lekker lopen. Totaal geen klachten.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 18:42

Yucko

One clown to rule them all !

BMW_M3 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:22:
[...]
Is gedaan om inbranden van scherm wat minder te maken. Verder is dit smaak natuurlijk. Vind m nog aardig donker/zwart moet ik zeggen
Ik zie niet in hoe een grijze taskbar minder in zou branden dan een zwarte 8)7

Mensen moeten gewoon eens leren om hun scherm niet op een time-out van 10 min. of langer te laten staan danwel de helderheid minder hoog te zetten. Dat zou al veel schelen qua inbranden

[ Voor 22% gewijzigd door Yucko op 20-11-2012 13:08 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 16:57
guillaumemay schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:14:
[...]

Ik herken je problemen in je post ook niet, zelfs de grijze taskbar zie ik niet. Misschien is de update niet goed gegaan en is het aan te raden om nogmaals deze update te doen i.p.v. terug te gaan naar de vorige versie?
Hij is bij mij zeg maar medium (50%) grijs, en ik vind het behoorlijk lelijk en storend. Heb nu al mijn backlight op auto staan ipv handmatig want dan is het nog aanweziger (had backlight eerst op ca. 60% staan).
(Oh ja, en dat oogje aanzetten, dat heeft nog nooit gewerkt...)

De grijze balk zie je overigens blijkbaar niet als je een andere launcher gebruikt heb ik begrepen.

Hard reset moet ik dan maar eens overwegen, maar ben altijd weer een paar uur kwijt met alle instellingen van Phoneweaver, alarmen, ringtones, widgets, lightflow etc etc.

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 20-11-2012 13:08 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:50
Yucko schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:07:
[...]

Ik zie niet in hoe een grijze taskbar minder in zou branden dan een zwarte 8)7

Mensen moeten gewoon eens leren om hun scherm niet op een time-out van 10 min. of langer te laten staan danwel de helderheid minder hoog te zetten. Dat zou al veel schelen qua inbranden
Kan me een andere poster hier herinneren met een heel verhaal over hoe de blauwe subpixels sneller opgaan met zo'n zwarte balk. De logica zie ik niet in dat verhaal (net als jij denk ik), want zwart op een amoled scherm is pixels uit. Iets wat niet aanstaat, kan ook niet inbranden lijkt me. Tenzij het kleurtje van de notificatie balk niet echt zwart was (leek mij wel zwart iig), maar dan zou ik me eerder afvragen: waarom hem dan niet echt zwart maken ipv lelijk grijs als je pixels wil sparen?

Hoe dan ook, die grijze balk was me een doorn in het oog en 1 van de redenen dat ik er maar een custom ROM overheen heb gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:51
Hebben ze dat niet juist gedaan om het zogenaamde 'inbranden/minder felheid van pixels' juist gelijkmatiger te maken? Bij mijn galaxy S2 had ik naar verloop van tijd dat ik precies kon zien waar mijn notificatie balk zat wanneer in je in landscape modus aan het browsen was. Omdat deze pixels al die tijd juist niet gebruikt waren en in landscape modus opeens wel waardoor er licht kleurverschil was. Let wel, het is maar een theorie, misschien wel grote onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:25
zie het bij mijn galaxy nexus ook, aan beide kanten, van de notification bar en de navigation bar (on screen back/home/multi button). Bij fullscreen apps zie je dat deze gebieden iets donkerder zijn.

Inbranden lijkt inderdaad een vreemde term, maar wellicht zijn deze pixels lui omdat ze minder vaak aanstaan..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaringen met de herstellingen van de S3? Die van mij is woensdag 3 weken binnen en nog steeds niet terug; winkelier heeft ook geen tracker dus weet evenveel als mij.

Hoelang kan het zo nog duren? Ik weet dat er vorige week maandag onderdelen binnenkwamen (gebeld) dus ik veronderstel dat hij wel al een herstelling heeft gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jerry_a schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:01:
[...]

De klagers hoor je maar klagen maar ik vind JB lekker lopen. Totaal geen klachten.
Ik ook geen klachten, alleen verbeteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fermion schreef op maandag 19 november 2012 @ 22:07:
[...]

Router al eens uit/aan gezet?
Router aan en uit zetten werkt ook niet.

Het lijkt alsof push berichten wel doorkomen, zoals e-mails via Gmail.
Afgelopen nacht heb ik wifi aan laten staan en vanochtend werd ik wakker met e-mail berichten op mijn telefoon.

Bedankt in ieder geval voor het meedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank S schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:21:
[...]

Zet alle beveiligingen uit op je router (tijdelijk), dus een open netwerk. Koppel dan je S3. Als dat goed gaat, kun je de beveiliging op de router weer aanzetten. De S3 zal dan om het wachtwoord vragen, dat je uiteraard weer moet ingeven.
Helaas dit heeft ook geen effect.

Ik snap er echt helemaal niks van en heb niet zo veel verstand van al die technische dingen.
Wifi is vrij noodzakelijk aangezien ik geen grote internet bundel heb.

Misschien moet ik me maar toch eens wagen aan ODIN, om misschien een oudere versie terug te zetten, want op een update wachten duurt me te lang

Bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:28

Tim Schuhmacher

abasios

"De home knop doet niet langer je scherm unlocken maar gaat ook meteen naar het home scherm terwijl je alleen je scherm terug aan wil"

Hier stoor ik mijn ook wel wat aan eigenlijk. En ik had ook het idee dat mijn batterij sneller leeg raakt. Maar nu ik over mijn databundel heen gegaan ben (oeps), staat de dataverbinding standaard uit en nu heb ik ruim capaciteit over aan het einde van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marek965
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-04 08:31
FF ter info zodat het duidelijk is wat er nou aan de hand is m.b.t. de "burn-in" van amoledschermen:

een amoledscherm heeft géén last van burn-in zoals bv plasmaschermen en CRT's. Het is eerder een burn-out. Subixels van oled schermen degraderen na verloop van tijd; hoe langer een subpixel aan heeft gestaan, hoe minder lichtopbrengst deze geeft. Dat zou betekenen dat je scherm na verloop van tijd (lees maanden tot jaren, afhankelijk van gebruik) minder helder wordt bij dezelfde instellingen. Klopt ook, maar dit is in principe geen groot probleem. Het probleem is dat de blauwe subpixels veel sneller degraderen dan de rode en de groene. De degradatie van het scherm is dus niet egaal bij alle kleuren en dit is vooral merkbaar bij kleuren waar de blauwe subpixel van belang is, zoals wit. Aangezien we wit heel vaak gebruiken, valt het direct op.
Wat er eigenlijk aan de hand is bij devices die na jaren een gloed vertonen op de plek van de zwarte statusbalk op een witte achtergrond, is dat de blauwe subpixels minder zijn gedegradeerd dan de rest van het scherm en dus meer licht uitstralen. Dit wordt in de Jellybean update licht gecompenseerd door de stausbalk grijs te maken, zodat deze altijd iets licht uitstraalt en evenwichtiger degradeert met de rest van je scherm. Of het helpt op de lange termijn betwijfel ik; als je fervent wordfeudspeler bent zoals ik dan zie je de plek van de letters bij een egaal witte achetergrond na een paar maanden al minder licht geven en dus opvallen; dit is erger dan een balkje aan de rand van mijn scherm vind ik.
Hier hebben ALLE oled displays last van; hoe zichtbaar dit is bij jou is afhankelijk van de leeftijd van het scherm en het gebruikspatroon. Dat je dit op enig moment gaat zien is gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbie!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-11-2024
Ik zal even mijn ervaring delen, dit is namelijk NIET leuk wat me is overkomen.

Ik dacht : ik heb niks te doen, laat ik even mijn whatsapp images en videos die ik wil bewaren verplaatsen naar een nieuwe map op de interne schijf, ik noem deze altijd 'backup'.
Heel leuk allemaal, de gallerie laat ze netjes allemaal zien.

Dag daarop wilde ik ze gaan backuppen, mapje verdwenen! Gallery geopend en daar stond die nog netjes tussen. 5 minuten later was deze ook verdwenen en nu zijn al mijn foto's verdwenen!

Leuk hoe zo'n smartphone een eigen wil heeft, ik ga in ieder geval een applicatie schrijven die mijn images en videos 24/7 synchroniseert met mijn laptop want dit kan zo echt niet.

mocht iemand dit meer hebben gehad en een oplossing hier voor weten / een mogelijk heeft om deze map weer terug te krijgen (ik heb geen root), dan hoor ik dat graag via PM!

-- EDIT --
Wow ik ben blij, er bestaat een proggie waarmee je whatsapp backups uit kan lezen, blijkt dat whatsapp ALLE fotos en videos bewaart op hun servers! Gewoon even opslaan als en ik heb ze weer!
dit verandert overigens niets aan bovenstaand verhaal dat er directories verdwijnen!

[ Voor 14% gewijzigd door Bobbie! op 20-11-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:54
Die hoef je niet te schrijven, die kan je gewoon kopen: MyBackup Pro doet dat bijvoorbeeld.

En je kan natuurlijk ook gewoon van die bestanden afblijven (of ze kopïeren ipv verplaatsen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbie!
Raymond schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 21:29:
Die hoef je niet te schrijven, die kan je gewoon kopen: MyBackup Pro doet dat bijvoorbeeld.

En je kan natuurlijk ook gewoon van die bestanden afblijven (of ze kopïeren ipv verplaatsen)
Ik ga er niet van uit dat het OS zomaar een directory gaat wissen? Vind het heel erg vreemd en vooral zwaar balen van alle fotos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Bobbie! schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 21:32:
[...]
Ik ga er niet van uit dat het OS zomaar een directory gaat wissen? Vind het heel erg vreemd en vooral zwaar balen van alle fotos.
Het *kan* een bug zijn, niet per se je OS (je bent de eerste van wie ik dit probleem bewust weet). Ik zat laatst te balen omdat mijn favorieten in de browser ineens waren verdwenen. 2 restarts later was het weer goed.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Raymond schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 21:29:

Wat dacht je van Dropbox, automatisch alle nieuwe en evt oude foto's uploaden.
Zet in Dropbox instellingen Camera Upload aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-09 16:46
Foldersync is ook heel erg goed daarvoor. Kan je met erg veel systemen laten syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-10 17:03

Wurtul

simon says.....

Bobbie! schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 21:23:
Wow ik ben blij, er bestaat een proggie waarmee je whatsapp backups uit kan lezen, blijkt dat whatsapp ALLE fotos en videos bewaart op hun servers! Gewoon even opslaan als en ik heb ze weer!
dit verandert overigens niets aan bovenstaand verhaal dat er directories verdwijnen!
Zou je dit programma ook met ons willen delen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:41

Vmu

Rotatate

Voor dat whatsapp probleem heb ik ook een oplossing.
Installeer dropsync en laat de hele whatsapp map syncen naar je dropbox. Twee voordelen:
1: altijd een backup van je whatsapp berichten
2: gelijk je whatsapp foto's in je dropbox.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-10 17:03

Wurtul

simon says.....

Thanx @Vmu _/-\o_

Daar ga ik even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:25

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Hmmmm, ik merk nu ook spontane reboots. Draai tot gister probleemloos Jelly Bean maar sinds gister dus last van. Ik ga even bijhouden wat ik doe - installeer of wat dan ook zodat ik de oorzaak kan achterhalen (hopelijk).

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbie!
Wurtul schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:34:
[...]

Zou je dit programma ook met ons willen delen? :P
Graag! http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1583021
Deze heb ik daarvoor gebruikt, ideaal! Even python installeren (staat in de readme) en het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
Jelly bean draait hier goed. Soms iets hakelig zeg maar. Maar dat is geen probleem.

Valt me wel op dat de batterij duur minder is geworden.

Zit nu op 42% na 12 uur. Waarvan het scherm 1.5 uur aan is geweest. Voorheen ging de batterij wel langer mee.

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Gisteren in iets minder dan vijf minuten geupdate naar I9300XXELK4..

Officieel zal deze firmware, die "binnenkort" wel door Samsung zal worden uitgegeven (eerst in Polen.. etc..) nog wel als ROM gelden, omdat door de installatie ook root-toegang wordt verkregen..

Wel veel leuke opties zonder moeilijk gedoe.. makkelijke mee te volgen uitleg staat op youtube.. scheelt waarschijnlijk zes weken wachten op de extra opties..

4.1.2., multi-view, vriendenpagina, een hele coole galerij-indeling.. etc..

Begrijp dat dit problemen zal opleveren met de garantie, maar naar zes maanden en al twee weken weg voor reparatie vind ik dat minder spannend..

• 418O2
nog wel als rom gelden? Custom rom bedoel je?

• _Nick__
  • Niet online
418O2 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:50:
nog wel als rom gelden? Custom rom bedoel je?
is het niet echt.. maar door het rooten is het ook geen echte firmware..

de firmware installeert zichzelf door gebruik te maken van superuser..

• 418O2
_Nick__ schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:53:
[...]

is het niet echt.. maar door het rooten is het ook geen echte firmware..

de firmware installeert zichzelf door gebruik te maken van superuser..
Weet je wat een ROM precies is?

• _Nick__
  • Niet online
418O2 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:00:
[...]

Weet je wat een ROM precies is?
Is dat een retorische vraag?

Begrijp dat ik het verkeerd gebruik..

Bedoelde een andere firmware-versie dan de officiële..

Hoe heet dit dat? Zie de termen ROM en MOD vaker in forums..
ROM wordt dan niets als tegenhanger van RAM bedoeld, begreep ik..

• 418O2
Met een ROM wordt op een smartphone de software aangeduid, het OS zegmaar. Als het een ROM van de fabrikant is, is het een Stock ROM, anders een Custom ROM (als er aan gesleuteld is).

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
n.v.t.

[ Voor 99% gewijzigd door MurtnR op 22-11-2012 15:18 . Reden: Vraag die beantwoord is in eerdere post! ]

Verwijderd

Update betreffende wifi problemen: flashen met ODIN verhield mijn problemen niet.

Uiteindelijk heb ik om te testen mijn oude router sitecom WL-160 aangesloten en daarmee heb ik wel wifi verbinding!
De huidige sitecom WL-351 heb ik op allerlei manier gereset naar fabrieksinstellingen, firmware upgrade gedaan, maar ik krijg het niet voor elkaar om mijn S3 aan te sluiten op de router. Andere apparaten zoals tablet en NAS wel, erg vreemd. Heb totaal geen idee waar het probleem in hem kan zitten.

Dus voorlopig op de oude router verder totdat ik een nieuwe gekocht heb en weer genieten van mijn S3 :)

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:22

jerry_a

doei

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 19:43:
Update betreffende wifi problemen: ..........................
Ik heb geen problemen met de WL-351.

[ Voor 24% gewijzigd door jerry_a op 22-11-2012 21:43 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-10 21:09
Als ik een video wil delen op Youtube vanaf mijn telefoon geeft die standaard mijn youtube account weer. Alleen wil ik de filmpjes op een ander account toevoegen. Hoe kan ik dit aanpassen?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goechel
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:00
Mars18 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 07:25:
Als ik een video wil delen op Youtube vanaf mijn telefoon geeft die standaard mijn youtube account weer. Alleen wil ik de filmpjes op een ander account toevoegen. Hoe kan ik dit aanpassen?
Via instellingen het 2e Google account toevoegen.
Als je vervolgens de video deelt via YouTube, kun je het te gebruiken account kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-10 21:09
goechel schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 07:51:
[...]

Via instellingen het 2e Google account toevoegen.
Als je vervolgens de video deelt via YouTube, kun je het te gebruiken account kiezen.
Dank je wel.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jerry_a schreef op donderdag 22 november 2012 @ 21:36:
[...]

Ik heb geen problemen met de WL-351.
Ik had ook nooit problemen met de WL-351 tot de update van de S3 naar Jelly Bean.
Alle andere apparaten in huis hebben geen problemen met de WL-351.
Aan de S3 ligt het in ieder geval niet, want die connect verder met alle andere wifi verbindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alucard.erbacam
  • Laatst online: 19-04 14:54
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 19:18:
[...]
Ik had ook nooit problemen met de WL-351 tot de update van de S3 naar Jelly Bean.
Alle andere apparaten in huis hebben geen problemen met de WL-351.
Aan de S3 ligt het in ieder geval niet, want die connect verder met alle andere wifi verbindingen.
Router al naar laatste firmware gebracht? (heb dit toevallig bij een tante moeten doen op een dir655, voor zon no-name android ICS tablet die niet wou connecten, na de update van de originele firmware uit 2008 naar 1 uit 2010 ging dit prima).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokertje97
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-11-2023
Ik heb twee vragen mbt de Galaxy S3:
1. Kan je in de Galaxy S3 out of the box een 64GB micro sdxc kaartje gebruiken? Op internet lees ik tegenstrijdige verhalen, sommige zeggen dat het probleemloos gaat, anderen hebben het over formatteren (?) in exfat en fat32 waar ik totaal niet in thuis ben, en de online gebruiksaanwijzing spreekt van maximaal 32GB, terwijl op de site van Samsung bij de specs weer max 64GB staat.

2. Als ik op de GS3 gebruik maak van een third-party launcher zoals Nova launcher, werken de features als smart stay, pop up play, en die multitasking feature die van de Note II komt (waarbij je 2 apps tegelijk op het scherm hebt) dan nog? En heeft zo'n launcher enig effect op de stock-apps, het notificatiecenter en het lockscreen? Dit wil ik namelijk meenemen in mijn keuze voor een nieuwe smartphone.
Thanks in advance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Stokertje97 schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 19:39:
Ik heb twee vragen mbt de Galaxy S3:
1. Kan je in de Galaxy S3 out of the box een 64GB micro sdxc kaartje gebruiken? Op internet lees ik tegenstrijdige verhalen, sommige zeggen dat het probleemloos gaat, anderen hebben het over formateren (?) in exfat en fat32 waar ik totaal niet in thuis ben, en de online gebruiksaanwijzing spreekt van maximaal 32GB, terwijl op de site van Samsung bij de specs weer max 64GB staat.

2. Als ik op de GS3 gebruik maak van een third-party launcher zoals Nova launcher, werken de features als smart stay, pop up play, en die multitasking feature die van de Note II komt (waarbij je 2 apps tegelijk op het scherm hebt) dan nog? En heeft zo'n launcher enig effect op de stock-apps, het notificatiecenter en het lockscreen? Dit wil ik namelijk meenemen in mijn keuze voor een nieuwe smartphone.
Thanks in advance
1. Ik heb een 32GB kaartje dus hier kan ik je niet mee helpen. Maar als je op tweakers zit lijkt mij wel dat je moet weten wat formatteren is..

2. Die opties kun je gewoon blijven gebruiken als je een 3th party launcher gebruikt :) Alleen bepaalde samsung widgets werken hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
BMW_M3 schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:35:
[...]

Ik had ook het idee dat met JB mijn batterij achteruit was gegaan.
Ik heb een factory reset gedaan en vervolgens alle apps (S Voice, Flipboard, Samsung GO, Maps enz enz) één voor één aangezet en bij de instellingen gekeken of er iets was waardoor deze synchroniseerden, locatie zochten of verbinding zouden zoeken.
Alles waarvan ik vermoedde dat het batterij kostte vervolgens uitgevinkt.

Vervolgens heb ik alle apps welke ik niet gebruik helemaal uitgezet bij Applicatiebeheer.
Ik heb de apps expres niet direct uitgezet maar eerst alle instellingen van de apps nagegaan (dus 1x openen). Heb het idee dat de instellingen ergens toch worden doorgevoerd ondanks dat de app uitgeschakeld is.

Mij viel op dat er bij S Voice instellingen ergens staat dat deze constant meeluistert ofzo om te horen of je een commando roept. Er staat ook bij dat dit een battery drain kan veroorzaken.
Bij google now kan je bij de instellingen ook iets met locatiegegevens uitschakelen.
Bij Maps instellingen staat er ook iets met locatie.

-Direct na de JB update had ik met 10 uur rond de 60% over.
-Met ICS had ik bij 10 uur rond de 80% over.
-Ik zit nu op 10uur met 91% over. Stukken beter dus!
Met het zelfde dagelijkse gebruik bij alle drie.
Heb je een lijstje van alle apps die je uitgezet hebt?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de laatste JB update vond ik de snelheid van mijn S3 behoorlijk langzaam.
Vooral met het opbouwen van icons en gadgets op de homescreens.
Ik weet niet of dit al eerder is vermeld in deze discussie maar de 2d GPU versnelling aanzetten verhielp bij mij dit probleem.
Nou loopt mijn s3tje weer lekker soepel _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/91005549/Screenshot_2012-11-24-20-42-57a.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 23:49:
Ik weet niet of dit al eerder is vermeld in deze discussie maar de 2d GPU versnelling aanzetten verhielp bij mij dit probleem.

[afbeelding]
Zojuist ook even aangezet. Het loopt inderdaad iets soepeler allemaal (niet veel, wel een beetje). Ben wel benieuwd wat het met de batterijduur gaat doen.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjouwer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-06 15:57
Zo eindelijk na lang wachten, heb ik mijn camera laten vervangen.
Ik dacht misschien bij de systeem update dat de fotocamera wel weer zou werken.
Niet dus, hij gaf nog steeds aan dat er een onbekende netwerkfout was.
Zowel als foto en film, maar nu is het gelukkig opgelost.
En het werkt allemaal weer naar wens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste allen,
Voor veel vragen kun je ook terecht op xda developers (Omega rom). Is wel in het engels.

Betreffende WiFi problemen:
Ga met RootExplorer naar mapje "etc", klik rechtsboven op mount r/w dan komt er mount r/o te staan. Ga naar mapje wifi en druk lang. In pop-up klik op permissions en vink alle vierkantjes aan. 9 stuks. (niet de vierkantjes bij special permissions)
Ga daarna naar mapje data/misc, ga naar mapje wifi en druk weer lang tot pop-up komt, druk wederom op permissions, vink weer alle vierkantjes aan. 9 stuks. (niet de vierkantjes bij special permissions)
Hopenlijk zijn de Wifi problemen opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:26
Ik ben over het algemeen zeer tevreden met de JB-update voor de SIII. Met name qua snelheid en batterij.

Wel loop ik sindsdien tegen het volgende probleem aan: in de Galerij-app kan ik mijn Picasa en Facebook-albums niet langer openen, alle albums staan wel genoemd, maar de daarin zittende foto's kunnen niet worden getoond. Als ik dan een foto probeer te openen wordt de volgende melding getoond: 'Kan foto niet laden'

Heeft iemand anders dit probleem ook? Weet iemand een oplossing? Ik heb er tot nu toe niks over kunnen vinden op internet.

Btw: de Picasa albums kan ik wel laden met de Google+-app maar die vind ik niet zo goed werken.

[ Voor 8% gewijzigd door MaltaSoron op 25-11-2012 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:58
Ik wil graag via de Play Store AVG Mobilation installeren, maar als ik de app wil downloaden krijg ik de melding:

"Fout bij het ophalen van de informatie van de server [RPC:S-5:AEC-0].

De telefoon via Wi-Fi verbonden dus dat is het probleem niet, en ik ben ingelogd op de Play Store.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Snowwie schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:25:
Ik wil graag via de Play Store AVG Mobilation installeren, maar als ik de app wil downloaden krijg ik de melding:

"Fout bij het ophalen van de informatie van de server [RPC:S-5:AEC-0].

De telefoon via Wi-Fi verbonden dus dat is het probleem niet, en ik ben ingelogd op de Play Store.
Ligt aan de server vanwaar je de app download. Later nogmaals proberen, lijkt me. Heb je de telefoon al eens opnieuw gestart (eventueel met batterij losmaken)?

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Megapaul schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 22:35:
[...]

Heb je een lijstje van alle apps die je uitgezet hebt?
Wat ik uit heb staan:
AllShare Play
ChatON
DirectConnectManager
DirectShareManager
Flipboard
Game Hub
Google+
S Suggest
S Voice
Samsung Account
Samsung Apps
Samsung Backup Provider
Samsung Browser Sync
Samsung Calendar Sync
Samsung Cloud Data Relay
Samsung Contact Sync
Samsung GO
Samsung SMemo Sync
Samsung Syncadapters
Tags
Talk
TalkBack
Yahoo! Finance
Tahoo! News

Misschien zijn er nog meer die uit kunnen (als je ze niet gebruikt of vervangen hebt door software van derden). Een lijst hier op tweakers zou wel handig zijn van welke app uit te zetten zijn en wat welke app doet.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

BMW_M3 schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:36:
[...]

Wat ik uit heb staan:
AllShare Play
ChatON
DirectConnectManager
DirectShareManager
Flipboard
Game Hub
Google+
S Suggest
S Voice
Samsung Account
Samsung Apps
Samsung Backup Provider
Samsung Browser Sync
Samsung Calendar Sync
Samsung Cloud Data Relay
Samsung Contact Sync
Samsung GO
Samsung SMemo Sync
Samsung Syncadapters
Tags
Talk
TalkBack
Yahoo! Finance
Tahoo! News

Misschien zijn er nog meer die uit kunnen (als je ze niet gebruikt of vervangen hebt door software van derden). Een lijst hier op tweakers zou wel handig zijn van welke app uit te zetten zijn en wat welke app doet.
Op XDA staat zo'n lijst.. volgens mij in een sticky topic @ S3 forum..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Laatst online: 21:38
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 11:30:
Beste allen,
Voor veel vragen kun je ook terecht op xda developers (Omega rom). Is wel in het engels.

Betreffende WiFi problemen:
Ga met RootExplorer naar mapje "etc", klik rechtsboven op mount r/w dan komt er mount r/o te staan. Ga naar mapje wifi en druk lang. In pop-up klik op permissions en vink alle vierkantjes aan. 9 stuks. (niet de vierkantjes bij special permissions)
Ga daarna naar mapje data/misc, ga naar mapje wifi en druk weer lang tot pop-up komt, druk wederom op permissions, vink weer alle vierkantjes aan. 9 stuks. (niet de vierkantjes bij special permissions)
Hopenlijk zijn de Wifi problemen opgelost.
Wat doen al deze vinkjes mbt de Wi-Fi problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 19:09
Na JB update vreemd probleem met S-planner. Regelmatig worden alle agenda's ge-de-selecteerd behalve "Mijn agenda". Ik heb na de JB update mijn Samsung account opnieuw verwijderd om zo mijn google agenda als default te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:25

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Mijn Galaxy S3 wordt momenteel gerepareerd. Een vriend van me beet (ja, hij beet) een ster in het glas (drank was de oorzaak van zijn actie. ;) ) Maar heb ook aangegeven dat hij heel random reboote. Gister 3 keer achter elkaar en daarna niet 1 keer.

Ben benieuwd!

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grr, ik merkte net dat er 2 uiterst kleine (maar toch...) evenwijdige krasjes zitten deels over de lichtsensor. Ik gebruik namelijk sinds kort alleen nog maar een back case en mijn screenprotector zit niet over notificatie led en de sensoren en frontcam. Kan ik die krashes nog wegkrijgen en koop ik best screenprotector die alles bedekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zunrob schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:33:
[...]

Wat doen al deze vinkjes mbt de Wi-Fi problemen?
Geen idee. Het heeft met permissies te maken. Maar het helpt bij mij en een hele hoop mensen bij XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Laatst online: 21:38
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:57:
[...]

Geen idee. Het heeft met permissies te maken. Maar het helpt bij mij en een hele hoop mensen bij XDA.
Heb je een linkje? En welke problemen heeft het voor jou opgelost? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik zou graag weten of er iemand is die mij kan vertellen hoe ik van dat irritante geluid af kom dat mijn toestel maakt als de batterij volledig is opgeladen. Ik wil 's nachts gewoon bereikbaar zijn maar niet gewekt worden wanneer mijn batterij vol is.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:51
Blokkeer modus inschakelen wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s3 + 4.1
heb de s3 gekoppeld met sony autoradio, als ik de radio aan zet koppeld hij soms wel en soms niet geen idee waarom niet altijd wel/niet.
scannen helpt ook niet en bij bluetooth staat dat de radio gekoppeld is maar werkt dus niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Laatst online: 17-09 00:52
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:09:
s3 + 4.1
heb de s3 gekoppeld met sony autoradio, als ik de radio aan zet koppeld hij soms wel en soms niet geen idee waarom niet altijd wel/niet.
scannen helpt ook niet en bij bluetooth staat dat de radio gekoppeld is maar werkt dus niet?
laurens0619 in "[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 14:08

Leviathan23

I am the proof....

gistermiddag telefoon dood!

vlak daarvoor gewoon nog gekeken of er berichten waren of wat, batterij op 63%, uur later......dood :(

gelijk dezelfde middag naar Service Center gebracht, hun nog even aan het testen geslagen, batterij was/is goed......ze wisten niet wat het was......opgestuurd naar Samsung, 10 werkdagen zonder S3 :'(

nu maar even terug naar iPhone5 en HTC Desire Z :( :(

iemand dezelfde ervaringen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seatridder
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-07-2023
Leviathan23 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:20:

vlak daarvoor gewoon nog gekeken of er berichten waren of wat, batterij op 63%, uur later......dood :(

gelijk dezelfde middag naar Service Center gebracht, hun nog even aan het testen geslagen, batterij was/is goed......ze wisten niet wat het was......opgestuurd naar Samsung, 10 werkdagen zonder S3 :'(

Mijn S3 is ook plots gestorven 2 weken geleden. Dynafix heeft bij mijn toestel een barst in het scherm gezien. Voor hun is dan automatisch geen garantie. :( Ik heb nu een dooie s3 thuis. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 14:08

Leviathan23

I am the proof....

seatridder schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:44:
[...]

Mijn S3 is ook plots gestorven 2 weken geleden. Dynafix heeft bij mijn toestel een barst in het scherm gezien. Voor hun is dan automatisch geen garantie. :( Ik heb nu een dooie s3 thuis. ;w
weet wel dat ze mijn toestel echt goed aan het bekijken waren tijdens het onderzoek....zeker op zoek naar dat soort schade......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leviathan23 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:20:

10 werkdagen? LOL! Ik ben die van mij nu 4 weken kwijt!!
Exact hetzelfde probleem, normaal heb'k hem deze week terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 23:49:
Heb je het ook als je op Contacten klikt? Duurt bijna 2 seconden (wil niet miereneuken maar dat is best lang als je "ff snel" nummer wilt opzoeken) voordat ie ook maar iets laat zien. Uiteraard staan alle contacten er al in nadat ik Contacten opnieuw open. Maarja, dan hoeft het al niet meer :P

Zelf trouwens geen problemen met icons en gadgets. Wel soms dat TouchWiz er mee kapt.

[afbeelding]
Nu ik dat ook aan heb gezet (Hardware overlays) merk ik idd ook dat ie net wat sneller is. :)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Laatst online: 28-08 20:17
Sinds JB is mn accuduur er echt op achteruit gegaan.

Wat vinden jullie hiervan?

Scherm is 2 uur en 35 minuten aangeweest zoals te zien op de screenshot.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/91828319/2012-11-27%2020.53.18.png

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/91828319/2012-11-27%2020.53.07.png
Pagina: 1 ... 84 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.