Heb het toestel sinds de T-mobile actie in Maastricht en is echt een super toestel, stuks sneller dan mijn S1 die ik ervoor had, heeft afentoe een vertraging ergens inzitten maar niets opzienbarends.
Nu heb ik via een miro-usb naar usb adapter eens wat apparaten eraan gehangen:
Muis, Tobo, Draadloze logitech tobo met touchpad (door de stick in de adapter te steken), logitech g930 (ook door de stick in de adapter te steken)
Al deze apparaten werken prima op de G930 na.
Deze geeft wel Muziek/mp3/youtube geluid over de draadoze koptelefoon echter zijn er 2 zaken die het niet goed doen:
Knoppen doen wel iets maar hebben allemaal dezelfde functie (terug, ligt ook aan de app), volumeroller doet het wel.
Microfoon en geluid van de koptelefoon werken niet bij bellen: het geluid komt uit de telefoon en de ander hoort mij niet.
Nu ben ik al heel blij dat al deze zaken mogelijk zijn en weet ik dat je niet mag verwachten dat dit zomaar werkt. Echter vraag ik mij wel af waarom het bij mp3 enzo wel werkt en bij bellen niet.
Ik vermoed dat Android, of iig de Samsung implementaie, geen USB bel apparaten ondersteund.
Toevallig iemand die hier meer kennis van heeft aanwezig die hier meer licht op kan schijnen?