Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:08

Creesch

bla bla!

Net van de week het nieuwsbericht dat samsung het intern gaat testen, dit is dus een beta release met mogelijk nog bugs.
Heb er zelf nog niet naar gekeken.

nevermind dacht dat het om een geleakte 4.1 van samgung ging. Dit is het verkeerd topic hiervoor. je wilt het volgende topic bezoeken: [Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

[ Voor 20% gewijzigd door Creesch op 08-08-2012 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alucard.erbacam
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-04 14:54
Heb het toestel sinds de T-mobile actie in Maastricht en is echt een super toestel, stuks sneller dan mijn S1 die ik ervoor had, heeft afentoe een vertraging ergens inzitten maar niets opzienbarends.

Nu heb ik via een miro-usb naar usb adapter eens wat apparaten eraan gehangen:
Muis, Tobo, Draadloze logitech tobo met touchpad (door de stick in de adapter te steken), logitech g930 (ook door de stick in de adapter te steken)

Al deze apparaten werken prima op de G930 na.
Deze geeft wel Muziek/mp3/youtube geluid over de draadoze koptelefoon echter zijn er 2 zaken die het niet goed doen:

Knoppen doen wel iets maar hebben allemaal dezelfde functie (terug, ligt ook aan de app), volumeroller doet het wel.
Microfoon en geluid van de koptelefoon werken niet bij bellen: het geluid komt uit de telefoon en de ander hoort mij niet.

Nu ben ik al heel blij dat al deze zaken mogelijk zijn en weet ik dat je niet mag verwachten dat dit zomaar werkt. Echter vraag ik mij wel af waarom het bij mp3 enzo wel werkt en bij bellen niet.
Ik vermoed dat Android, of iig de Samsung implementaie, geen USB bel apparaten ondersteund.
Toevallig iemand die hier meer kennis van heeft aanwezig die hier meer licht op kan schijnen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand problemen om zaken ( MP3 + MP3folders ) naar hun SD kaart te kopiëren .

Telefoon staat op Camera PTP , debug staat af .
Toestel word herkend in windows verkenner als zijnde I9300 met onderliggen "card" en "phone" .
Als ik een album wil kopiëren naar de SD kaart , dan stopt ie er steeds mee na enkele liedjes en zegt dat de phone zogezegd niet meer is aangesloten of losgekoppeld .

Heb de SD kaart al eens geformateerd en gekoppeld aan het toestel .

Als ik in de USB modus MTP ( media-apparaat ) selecteer dan kan mijn windows 7 x64 hem gewoonweg niet herkennen qua drivers en er gebeurt niks .

Ook heb ik KIES nog niet werkende gekregen via USB .

Iemand raad ?

EDIT : op de laptop lukt het wel via MTP => alles lukt om van en naar de SD kaart te kopiëren . Zonder ook maar 1 iets te installeren op de laptop ( geen KIES en geen drivers gedownload / geinstalleerd erop )

Ga dus alles eens verwijderen van vaste PC qua software ( KIES , want het werkt toch niet ) en drivers .

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2012 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-10 15:38

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:17:
Iemand problemen om zaken ( MP3 + MP3folders ) naar hun SD kaart te kopiëren .

Telefoon staat op Camera PTP , debug staat af .
Toestel word herkend in windows verkenner als zijnde I9300 met onderliggen "card" en "phone" .
Als ik een album wil kopiëren naar de SD kaart , dan stopt ie er steeds mee na enkele liedjes en zegt dat de phone zogezegd niet meer is aangesloten of losgekoppeld .

Heb de SD kaart al eens geformateerd en gekoppeld aan het toestel .

Als ik in de USB modus MTP ( media-apparaat ) selecteer dan kan mijn windows 7 x64 hem gewoonweg niet herkennen qua drivers en er gebeurt niks .

Ook heb ik KIES nog niet werkende gekregen via USB .

Iemand raad ?

EDIT : op de laptop lukt het wel via MTP => alles lukt om van en naar de SD kaart te kopiëren . Zonder ook maar 1 iets te installeren op de laptop ( geen KIES en geen drivers gedownload / geinstalleerd erop )

Ga dus alles eens verwijderen van vaste PC qua software ( KIES , want het werkt toch niet ) en drivers .
Andere kabel geprobeerd?

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inmiddels gelukt door alles qua software en drivers terug te verwijderen . Nu kan ik de GSM wel bendader via MTP ( media apparaat ) en lukt kopiëren terug vloeiend en zonder happeringen .

Ik gebruik de OEM usb kabel die bij de telefoon zat .

Toch bedankt ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mip
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-09 15:21

Mip

Op vakantie tijdens een festival met David Guetta wat gespeeld met de film-stand van de camera, zie hier het resultaat. Stond denk ik een meter of 30 van het podium.

Ook bizar hoe lang je ineens met je batterij doet als je geen wifi/3G hebt!
Ik deed zomaar 2 a 3 dagen met 1 charge.
Wat een capaciteit vreet dat zeg. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik dan de enige die zo happy is dat deze telefoon nog harware buttons heeft aan de onderzijde.

Het is gewoon super handig, zoals dat op mijn S3 werkt en dus geen schermruimte in beslag neemt. Dit is een van de dingen die android telefoons beter doen dan IoS. Snap ook niet waarom men dit wil verwijderen.

Alleen de middelste knop had wat hoger moeten zijn, breedte is wel goed, maar de hoogte is net te klein om lekker in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-10 10:09
Mip schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 18:15:
Wat een capaciteit vreet dat zeg. :o
Ik haal dat ook, met wifi aan. De dataverbinding zelf vreet geen energie, het is de data versturen. Combineer dat met een slechte ontvangst en je antenne heeft meer energie nodig het signaal te versturen, ergo meer verbruik.
2G ipv 3G gebruiken kan batterij sparen, reden: continu data-verbinding is minder energievretend. Maar kijken naar watt/kB dan wint 3G het.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 13:11

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:32:
Ben ik dan de enige die zo happy is dat deze telefoon nog harware buttons heeft aan de onderzijde.

Het is gewoon super handig, zoals dat op mijn S3 werkt en dus geen schermruimte in beslag neemt. Dit is een van de dingen die android telefoons beter doen dan IoS. Snap ook niet waarom men dit wil verwijderen.

Alleen de middelste knop had wat hoger moeten zijn, breedte is wel goed, maar de hoogte is net te klein om lekker in te drukken.
Ik vind het ook erg fijn hoor... :Y

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Klopt het dat je bij de S3 geen apps naar je SD kaart kan kopieren? Of heb ik iets over t hoofd gezien?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BMW_M3 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 21:42:
Klopt het dat je bij de S3 geen apps naar je SD kaart kan kopieren? Of heb ik iets over t hoofd gezien?
Ja, lees het topic er eens op na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BMW_M3 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 21:42:
App2sd in goohlepay ?

Google Play: App 2 SD (Nederlands)#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hMHNvZnQuZ3Bob25lLmFwcDJzZCJd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 22:08:
[...]

App2sd in goohlepay ?

Google Play: App 2 SD (Nederlands)#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hMHNvZnQuZ3Bob25lLmFwcDJzZCJd
dat heb je niet nodig, als je de thread had gelezen wist je dat de S3 standaard alles op zijn interne SD kaart instaleert en je de volle 16GB tot je beschikking hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
Mip schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 18:15:
Net zoals @Nas T doe ik ook probleemloos 2-3 dagen met 1 lading, als ik de spaarsand uit heb staan dan is het wat minder, 1,5 tot 2 dagen...

De verbindingen aan of uit scheelt best een bak ja, mijn vorige Acer liquid MT gebruik ik nu op de slaapkamer enkel als wekker en draait al minstens 20 dagen op een lading... voorheen mocht ik blij zijn als ik de dag haalde met 1 lading ;)
Maargoed die wordt dan verder ook nergens anders meer voor gebruikt.
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 21:52:
[...]
Ja, lees het topic er eens op na.
Sommige mensen kennen nou eenmaal geen zoekfunctie... 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door gijsvogel op 08-08-2012 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iemand die een grotere accu voor de telefoon heeft besteld en of gebruikt??
Lees veel berichten dat niet alle 4800mah accu's goed zijn dat ze maar 3000mah halen..Denk dat dit voor meerdere mensen een uitkomst bied...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Al die zware accu's zijn verschrikkelijk lelijk, snap niet dat je daar je telefoon mee wil verzieken.
Maakt er direct een enorm lomp ding van.
Vraag mij sowieso af wat je met een telefoon doet als je niet een uur of 10 a 14 uur met een lading kan doen.

De enige accu die ik je aan kan raden is deze.
Is absoluut goed spul en beter als de OEM accu.

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
  • Laatst online: 26-07 00:34
Verdorie toch :( Ik heb het toestel 3 weken en er staat al een mini krasje op mijn scherm. Ik had mijn Wildfire 1.5 jaar zonder 1 enkel krasje :(
Als dat glas toch zo gevoelig is kunnen ze er beter gewoon een screenprotector bijleveren :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:14
Ik heb sinds dinsdag een Galaxy SIII en hoewel ik het een erg fijne telefoon vind denk ik dat er iets mis is met mijn toestel of accu.

Heb hem vanochtend om een uur of 7 uit de lader gehaald, toen was die 100%. Heb in de bus ongeveer half uurtje spelletje gespeeld en voor de rest ligt die hier naast me op mijn bureau maar inmiddels is er nog maar 45% over. Dat lijkt met toch wel heel erg snel gegaan.

Afbeeldingslocatie: http://www.farg.nl/fotos/screenshot_sgs3.png

Iemand enig idee of ik hier zelf iets aan kan doen? Of moet ik hem gewoon terug sturen en een andere vragen.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 22:40
Waarschijnlijk is je batterij nog aan het inwerken.
Geef het even 2 weken de tijd, tegenwoordig calibreren die Samsung batterijen zichzelf.

Mocht het na 3 weken nog slecht zijn, even een reset van je telefoon. Dan nog slecht? -> Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:52
Ozzie schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:27:
Ik heb sinds dinsdag een Galaxy SIII en hoewel ik het een erg fijne telefoon vind denk ik dat er iets mis is met mijn toestel of accu.

Heb hem vanochtend om een uur of 7 uit de lader gehaald, toen was die 100%. Heb in de bus ongeveer half uurtje spelletje gespeeld en voor de rest ligt die hier naast me op mijn bureau maar inmiddels is er nog maar 45% over. Dat lijkt met toch wel heel erg snel gegaan.

[afbeelding]

Iemand enig idee of ik hier zelf iets aan kan doen? Of moet ik hem gewoon terug sturen en een andere vragen.
Ik zou even afwachten, en de gsm nog minstens twee keer opladen en bijna helemaal leeg laten lopen. Vermoedelijk dat dit je accuduur wel gaat verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:23
Ozzie schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:27:

[afbeelding]

Chrome schijnt ook een wakelock te houden door een bug. Verder kunnen we wat meer met een plaatje van de uitgebreide grafiek en de scherm-aan tijd. Verder zou je nog kunnen kijken met de app BetterBatteryStats of er iets anders een wakelock houdt.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
mastair schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:40:
[...]

Chrome schijnt ook een wakelock te houden door een bug. Verder kunnen we wat meer met een plaatje van de uitgebreide grafiek en de scherm-aan tijd. Verder zou je nog kunnen kijken met de app BetterBatteryStats of er iets anders een wakelock houdt.
Afbeeldingslocatie: http://www.farg.nl/fotos/screenshot2_sgs3.png
Hier het plaatje van de uitgebreide grafiek. Er is duidelijk te zien waar het scherm aan is, maar daar gaat de batterij niet sneller leeg. Het is de hele tijd ongeveer even snel en als die zo door gaat is die denk over een uur leeg ofzo.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:23
Aan de grafiek is duidelijk te zien dat er een applicatie een wake lock houdt (het toestel gaat niet in deep sleep en slurpt dus de batterij leeg).

Begin eens met Chrome verwijderen (zie hier waarom: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1743669).

Verder kun je eventueel even BetterBatteryStats downloaden om te kijken welke andere apps mogelijk een wakelock houden. Of anders hier even een lijstje zetten met alle apps die je hebt geïnstalleerd.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Oxellaar schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 07:30:
Al die zware accu's zijn verschrikkelijk lelijk, snap niet dat je daar je telefoon mee wil verzieken.
Maakt er direct een enorm lomp ding van.
Vraag mij sowieso af wat je met een telefoon doet als je niet een uur of 10 a 14 uur met een lading kan doen.

De enige accu die ik je aan kan raden is deze.
Is absoluut goed spul en beter als de OEM accu.
Voor dagelijks gebruik waar je laadmogelijkheden hebt zou je zo'n grote accu niet nodig hebben. Als je echter langer buitenshuis bent zonder laadmogelijkheden zou ik zo'n accu wel willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
mastair schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:51:
Aan de grafiek is duidelijk te zien dat er een applicatie een wake lock houdt (het toestel gaat niet in deep sleep en slurpt dus de batterij leeg).

Begin eens met Chrome verwijderen (zie hier waarom: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1743669).

Verder kun je eventueel even BetterBatteryStats downloaden om te kijken welke andere apps mogelijk een wakelock houden. Of anders hier even een lijstje zetten met alle apps die je hebt geïnstalleerd.
Oke ik heb Chrome verwijderd, kijken of het dan beter werkt. Wel jammer want vind het zo relaxt dat die bookmarks deelt met de desktop versie, of kan de standaard browser dat ook?

Ik heb nog niet zoveel apps geinstalleerd:
Whatsapp
Cut the rope
Facebook
Soundhound
Rabo Bankieren
Ubuntu One Files
NS Reisplanner
9292OV
Tweakers.net

Van al die apps zou Ubuntu One misschien ook nog voor battery drain kunnen zorgen. Kijk eerst wel even of het nu beter wordt en anders dan verwijder ik die ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muijs
  • Laatst online: 03-10 11:39
Je hoeft Chrome niet te verwijderen, alleen even een instelling veranderen.

Na dit te hebben uitgeschakeld heb ik geen power drain meer met Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonoKid
  • Laatst online: 01-06 02:53
Nog mensen die net een OTA update hebben binnegekregen? (toestel in BE gekocht en gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MonoKid schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:30:
Nog mensen die net een OTA update hebben binnegekregen? (toestel in BE gekocht en gebruikt)
Hier allesinds niet ! Neem eens een screenshot van uw toestel info ( waar je kan zien welke androidversie enzo ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10 08:15
Hier ook geen nieuwe updates te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonoKid
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:32:
[...]
Hier allesinds niet ! Neem eens een screenshot van uw toestel info ( waar je kan zien welke androidversie enzo ).
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/1h5v9h.png
Kernel met datum van 10 juli... vreemd. Zou dit een laat binnengelopen update zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MonoKid schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:44:
[...]

[afbeelding]
Kernel met datum van 17 juli... vreemd. Zou dit een laat binnengelopen update zijn ?
17 juli ?
als je goed kijkt staat er 10 juli om 17:03 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonoKid
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:53:
[...]

17 juli ?
Woops, inderdaad. Gecorrigeerd. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ozzie schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:01:
Oke ik heb Chrome verwijderd, kijken of het dan beter werkt. Wel jammer want vind het zo relaxt dat die bookmarks deelt met de desktop versie, of kan de standaard browser dat ook?
Bij mij wel iig, maar dat is op een custom rom :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:53:
[...]

17 juli ?
Bij mij staat er 26 juni. Ik heb het toestel 2 weken. Hoe kan ik dit updaten en wil ik dit? Kan me vaag herinneren dat ik iets gelezen heb over een zoekfunctie die niet meer werkt na een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Anarchist schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:55:
[...]

Voor dagelijks gebruik waar je laadmogelijkheden hebt zou je zo'n grote accu niet nodig hebben. Als je echter langer buitenshuis bent zonder laadmogelijkheden zou ik zo'n accu wel willen gebruiken.
ja daar gaat het mij ook om voor het dagelijks gebruik hoef ik niet zo'n grote maar voor als ik lang van huis ga enz.. nee ik wil geen kleine zelfde accu er bij het gaat hier echt alleen om een grote accu...

Dus mensen iemand bekend met een grote accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diëla schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:44:
[...]

Bij mij staat er 26 juni. Ik heb het toestel 2 weken. Hoe kan ik dit updaten en wil ik dit? Kan me vaag herinneren dat ik iets gelezen heb over een zoekfunctie die niet meer werkt na een update?
Als je geen update OTA krijgt kan je het via KIES proberen.
De zoek functie werkt gewoon hoor, was in een ander land waar het nu niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:53:
[...]

ja daar gaat het mij ook om voor het dagelijks gebruik hoef ik niet zo'n grote maar voor als ik lang van huis ga enz.. nee ik wil geen kleine zelfde accu er bij het gaat hier echt alleen om een grote accu...

Dus mensen iemand bekend met een grote accu?
Idem ook 26 juni bij mij ... Maar geen updates te vinden . En kies wil hier niet verbinden op USB @ win7 x64 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
Is een andere modem...is een update van ongeveer 1mb die er voor zorgt dat je geen memleak meer hebt, daar schenen sommige s3 telefoons last van te hebben.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:11
Hier net ook maar via Odin even de nieuwe UK BTU firmware met de nieuwe modem versie geflashed. Las verschillende reports dat e.e.a. aan battery drain gefixed zou moeten zijn. Ik ben benieuwd, had eigenlijk niks te klagen over de batterij :)

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/s2ehkw.png

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2ahiet2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:06
dave1972 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:42:
[...]

Is een andere modem...is een update van ongeveer 1mb die er voor zorgt dat je geen memleak meer hebt, daar schenen sommige s3 telefoons last van te hebben.
Hier vandaag ook de update binnengekregen. Maar het was echt wel meer dan de modem alleen.
Versie is nu XLFB, de update was 71MB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Fire69 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 20:01:
[...]

Hier vandaag ook de update binnengekregen. Maar het was echt wel meer dan de modem alleen.
Versie is nu XLFB, de update was 71MB!
Dan loop jij achter qua updates, die update heb ik al gehad die zorgt ervoor dat als je je pulldownbar naar beneden doet je daar ook je brightness bar hebt, tevens kan je nu ook als je powerknop ingedrukt houd en je krijgt je boot menu daar het geluid aan uit of op stil zetten :+

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Tuurlijk loop ik achter, ik woon in België :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Fire69 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 20:12:
Tuurlijk loop ik achter, ik woon in België :+
hahahahaha _O-

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 11:17

nielsvv

100% Afol

Hier ook niet, zowel niet via kies (toestel ondersteund geen updates via kies) als ota. Draai nog altijd de stock versie xxle8 met de kernel van 13mei!

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik heb de laatste tijd (sinds ik chrome heb geÏnstalleerd?) Heel vaak last van launcher redraw op het homescreen..

Iemand jhier ook last van, of heeft iemand een fix?
Laatste FW heb ik er op staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:06
Het komt helaas nog steeds voor. Heb er ook last van en niet alleen met Chrome. Ook ik heb de nieuwste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:28
*weg* het is niet de bedoeling twee keer te posten.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 10-08-2012 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Grappig, mijn gsm heeft vannacht ook zijn batterij helemaal leeggetrokken: meer dan 50 procent eraf met niks doen. En nu in een uurtje ook al bijna 10 procent! :P
Dit deed ie eerst niet. Het enige dat anders is, is dat ik gister Photo Editor heb geïnstalleerd, en dat ik daarvoor Samsung Apps heb geactiveerd/geïnstalleerd (waarbij ook een of andere push dienst kwam)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:17
zunrob schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:07:
Grappig, mijn gsm heeft vannacht ook zijn batterij helemaal leeggetrokken: meer dan 50 procent eraf met niks doen. En nu in een uurtje ook al bijna 10 procent! :P
Dit deed ie eerst niet. Het enige dat anders is, is dat ik gister Photo Editor heb geïnstalleerd, en dat ik daarvoor Samsung Apps heb geactiveerd/geïnstalleerd (waarbij ook een of andere push dienst kwam)...
Photo Editor heb ik ook en heb nergens last van. Ik denk dat de push dienst de boosdoener is. Misschien tussen de synchronisatie instellingen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
sslojko schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:14:
[...]

Photo Editor heb ik ook en heb nergens last van. Ik denk dat de push dienst de boosdoener is. Misschien tussen de synchronisatie instellingen kijken?
Er staat een vinkje in Samsung Apps aan bij de push-dienst, maar als je die uit wilt zetten zegt ie dat die dienst niet beschikbaar is. Ik vermoed ook dat het daardoor komt, maar wil ik het oplossen moet ik het wel uit kunnen zetten... =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Is 'r iemand die van HTC afkomt en zich stoort aan de manier waarop in de gallery foto's en videos op één grote hoop worden gegooid? Op m'n desire s had je een los kopje "videos" en een los onderdeel "photos" maar hier loopt alles door elkaar. Als je ze handmatig in losse mapjes zet komen ze wel los te staan, maar zowel de fotocamera als devideocamera dumpen, voor zover ik dat kan nagaan, hun foto's en videos in dezelfde map.

Is hier een slim iets voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:58

alienfruit

the alien you never expected

Hebben jullie ook last van een flikkerend scherm bij een grijze achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
alienfruit schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:07:
Hebben jullie ook last van een flikkerend scherm bij een grijze achtergrond?
Ik heb wel artifacts bij het pannen in google earth, telt dat ook? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-09 21:27

CBA

een vat, een vat, een vat !

sphere schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 17:15:
[...]

Poeh, inderdaad. Zie hem ook niet. Durf ik niet te zeggen.

Inderdaad vaag, zie Belgie hier ook niet tussen staan...

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1671969
Gisteren dan ook eindelijk een update ontvangen, installatie ging vlot.
battery drain was ongelooflijk nadien, ma na de herstart lijkt dit ook weer in orde.

AP: I9300XXBLG3
CP: I9300XXLFD
CSC: I9300LUXBLG1

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:17
zunrob schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:20:
[...]

Er staat een vinkje in Samsung Apps aan bij de push-dienst, maar als je die uit wilt zetten zegt ie dat die dienst niet beschikbaar is. Ik vermoed ook dat het daardoor komt, maar wil ik het oplossen moet ik het wel uit kunnen zetten... =P
Zie nu ook dat deze bij mij aanstaat. Raar, ik heb er eigenlijk geen last van. Ik kan hem overigens wel uitzetten. Welke versie van de push service heb je? Ik heb 1.0.7

[ Voor 5% gewijzigd door sslojko op 10-08-2012 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
sslojko schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:31:
[...]

Zie nu ook dat deze bij mij aanstaat. Raar, ik heb er eigenlijk geen last van. Ik kan hem overigens wel uitzetten. Welke versie van de push service heb je? Ik heb 1.0.7
Ik heb het ondertussen gedeïnstalleerd. Volgens mij had ik 1.1.1. Mijn batterij toen straks volledig opgeladen, om half een van de lader gehaald. Nu nog maar 86 procent over! Terwijl ie niks gedaan heeft! Voordat ik gister Samsung Apps aanzette verloor ik slechts 6 procent per nacht. Is nu wel iets meer dus. Erg raar. Straks maar eens een reset proberen, je ziet je batterijpercentage nu gewoon dalen namelijk... :P

Edit: Na een uurtje alleen aanstaan nog 82 procent over. Dus 4% eraf...

[ Voor 7% gewijzigd door zunrob op 10-08-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Laatst online: 02-10 12:21
zunrob schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:02:
[...]

Ik heb het ondertussen gedeïnstalleerd. Volgens mij had ik 1.1.1. Mijn batterij toen straks volledig opgeladen, om half een van de lader gehaald. Nu nog maar 86 procent over! Terwijl ie niks gedaan heeft! Voordat ik gister Samsung Apps aanzette verloor ik slechts 6 procent per nacht. Is nu wel iets meer dus. Erg raar. Straks maar eens een reset proberen, je ziet je batterijpercentage nu gewoon dalen namelijk... :P

Edit: Na een uurtje alleen aanstaan nog 82 procent over. Dus 4% eraf...
soms is Android niet te rijmen. Tip voor jouw, S3 uitschakelen, batterij er 5 minuten uit. daarna weer aan zetten. Op mijn S3 is het na deze actie wonderbaarlijk hoe lang je dan stroom houdt. Ook na installatie van nieuwe app, even herstart bevordert batterij. Hopelijk kun jij hier wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Aloysxda schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:37:
[...]

soms is Android niet te rijmen. Tip voor jouw, S3 uitschakelen, batterij er 5 minuten uit. daarna weer aan zetten. Op mijn S3 is het na deze actie wonderbaarlijk hoe lang je dan stroom houdt. Ook na installatie van nieuwe app, even herstart bevordert batterij. Hopelijk kun jij hier wat mee.
Verklaar wonderbaarlijk lang ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu sinds een paar dagen een S3. Geweldig apparaat! Ik heb alleen 1 probleempje en dat is het feit dat het me niet lukt om de 50GB toe te voegen aan mijn dropbox account.

Ik heb me al aangemeld met me bestaande account. Ook heb ik al bestanden uitgewisseld via verschillende apparaten. Als ik me telefoon aansluit op de pc dan ziet dropbox ook dat hij in verbinding staat met een I9300.

Hoe moet ik dit voor elkaar krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Even zoeken...

Ik geloof dat je dan alle stappen moet doen bij dropbox. Log even in via je browser en dan getting started. Of een foto uploaden met je telefoon geloof ik.

Hierover is in ieder geval al veel geschreven meen ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:35

jerry_a

doei

vaagisdenaam schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:33:
Even zoeken...

Ik geloof dat je dan alle stappen moet doen bij dropbox. Log even in via je browser en dan getting started. Of een foto uploaden met je telefoon geloof ik.

Hierover is in ieder geval al veel geschreven meen ik...
Ik heb gewoon Dropbox op de telefoon gestart en ingelogd. Toen kreeg ik het erbij.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Ik ook, maar ik meen te hebben gelezen dat het bij de One X ook wel eens lastig gaat. Oplossing daar was geloof ik foto uploaden en getting started doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foto uploaden meermaals gedaan. Net alle stappen van getting started voltooid. Nog geen 50GB. Andere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:44
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:52:
Foto uploaden meermaals gedaan. Net alle stappen van getting started voltooid. Nog geen 50GB. Andere opties?
Phusebox schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:36:
[...]

Even googlen, er is een link waarmee je die extra opslag activeert. Momentje...

https://www.dropbox.com/help/297/

[ Voor 32% gewijzigd door Megapaul op 10-08-2012 20:00 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar voldoe ik allemaal al aan. :/

Dropbox mailtje gestuurd. Misschien dat zij mij kunnen helpen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2012 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je toevallig ook de muziek die je via dropbox in op je telefoon bekijkt downloaden en opslaan op je sd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 01:10:
kun je toevallig ook de muziek die je via dropbox in op je telefoon bekijkt downloaden en opslaan op je sd?
Lang drukken op het muziekje en kies exporteren/naar SD.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn scherm gaat snachts vanzelf aan (denk als het laden klaar is???) en gaat dan niet automatisch weer uit met het gevolg dat halve nacht dat licht op mijn slaapkamer schijnt en denk dat het scherm zo ook sneller kapot zal gaan.
weet iemand hoe ikdit uit kan zetten? kan het nergens vinden, heb ingesteld na 30 sec. automatisch uitgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb besloten om deze accu te halen maar het is alleen nog even wachten op de witte variant.. http://www.amazon.com/Hyp...msung+Galaxy+SIII+4200mAh

maar wat houd nfc in wat kun je daarmee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 15:06:
ik heb besloten om deze accu te halen maar het is alleen nog even wachten op de witte variant.. http://www.amazon.com/Hyp...msung+Galaxy+SIII+4200mAh

Wikipedia: Near field communication

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het een beetje gelezen maar snap er niet veel van wat voegt het nu toe op een batterij.. Kun je er gegevens afhalen? ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 15:23:
[...]

Ik heb het een beetje gelezen maar snap er niet veel van wat voegt het nu toe op een batterij.. Kun je er gegevens afhalen? ofzo?
http://www.duurtlang.net/...d-tags-samsung-galaxy-s3/
Wil je nog meer weten, Google is your friend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 23-09 10:19
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 15:06:

Waardeloze batterijen, in u't verleden ook eens zo'n ding gehad en nog wat andere exotische smaken in hoge mAh. niet doen, zonde van de poen...gewoon het origineel houden, veeeeeellll beter. ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:32:
[...]

Waardeloze batterijen, in u't verleden ook eens zo'n ding gehad en nog wat andere exotische smaken in hoge mAh. niet doen, zonde van de poen...gewoon het origineel houden, veeeeeellll beter. ;)
Het lijkt mij dan idd beter om een 2e originele batterij erbij te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
silitek schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:32:
[...]

Ik heb ooit ook eens een imitatie accu gehad, en die was idd slechter dan het origineel. Tegenwoordig krijg je online een originele bulk accu voor ongeveer dezelfde prijs, dus die koop ik nu.

Ik heb echter ook toepassingen waarbij ik de telefoon veel langer aan wil hebben en waar de accu wisselen dus geen optie is. Daarvoor is dit soort accu dus perfect. Als deze tenminste doet wat ie beloofd.

Gewoon lekker kopen, dan hoor ik graag de resultaten van de accuduur :)

@silitek: Dat bedoel ik. Misschien is deze wel goed, al lijkt mij deze wel erg goedkoop. Graag zou ik de dubbele prijs betalen voor een accu als deze, maar dan met de prestaties van een originele.

[ Voor 11% gewijzigd door The Anarchist op 11-08-2012 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 23-09 10:19
The Anarchist schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:58:
[...]

Ik heb ooit ook eens een imitatie accu gehad, en die was idd slechter dan het origineel. Tegenwoordig krijg je online een originele bulk accu voor ongeveer dezelfde prijs, dus die koop ik nu.

Ik heb echter ook toepassingen waarbij ik de telefoon veel langer aan wil hebben en waar de accu wisselen dus geen optie is. Daarvoor is dit soort accu dus perfect. Als deze tenminste doet wat ie beloofd.

Gewoon lekker kopen, dan hoor ik graag de resultaten van de accuduur :)
Nadeel van dit soort batterijen dat ze na, pak hem beet, 5 ladingen dramatisch slecht worden.
Zodanig dat ze binnen "no-time" leeg zijn. Langere battery-use is voor korte duur..

Beter een originele kopen en vol meenemen indien van toepassing. Veel efficiënte met meer rendement op termijn.
;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf gebruik die mobiele accu van Duracel, wanneer mijn gsm bijna leeg is dan klik ik die accu van Duracel eronder en kan zo weer 4 à 5 uur verder met mijn gsm. Voordeel van dit is dat je geen batterij hoeft te wisselen en dat je gsm aan blijft en wordt opgeladen. Kosten rond de 20 euro.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2012 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 15:46
Pisen batterijen heb ik goede ervaring mee, ook lijkt me de (hier aangehaalde) polarcell wel oke als tweede batterij. Beiden wel gewone mah.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Polarcell is absoluut een goeie kwaliteit accu.
Gebruikte hem ruim een jaar lang in mijn sgs1. De oem accu was gewoon na een jaar op.
De overgang van oem naar Polarcell was alsof ik een nieuwe telefoon had.
Had de autolader eigenlijk niet meer nodig.
Of Polarcell ook echt levert wat er op de accu staat weet ik niet, maar goed zijn ze zeker.
Ook na 200 en meer keren opladen.
Maar ik denk dat het verschil tussen een nieuwe oem accu en een Polarcell erg klein is.

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Helaas, zelf na een harde reset blijft mijn batterij veel te snel leeglopen. 6 procent per uur is geen uitzondering. Terwijl ik dit eerst kwijt was 's nachts! Iets houdt de telefoon dus opeens wakker, maar wat? En waarom is dat na de harde reset niet weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
zunrob schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 01:17:
Helaas, zelf na een harde reset blijft mijn batterij veel te snel leeglopen. 6 procent per uur is geen uitzondering. Terwijl ik dit eerst kwijt was 's nachts! Iets houdt de telefoon dus opeens wakker, maar wat? En waarom is dat na de harde reset niet weg?
Wat is dan hetgene dat volgens de batterijstats het meeste accu verbruikt? Ik zou daar eerst eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zunrob schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 01:17:
Heb je de batterij er al 5 min uit gehad zoals eerder voorgesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 08:04:
Mijn scherm gaat snachts vanzelf aan (denk als het laden klaar is???) en gaat dan niet automatisch weer uit met het gevolg dat halve nacht dat licht op mijn slaapkamer schijnt en denk dat het scherm zo ook sneller kapot zal gaan.
weet iemand hoe ikdit uit kan zetten? kan het nergens vinden, heb ingesteld na 30 sec. automatisch uitgaan.
niemand hier last van? of een oplossing voor nog liever?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1754270

Heel misschien heb je hier iets aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttb_82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-09 08:34
Phusebox schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:51:
[...]

Meh, ik heb het ook. Gisteren had ik over de hele dag een gemiddelde van 2,5 procent per uur verbruik, en andere dagen is het 5-6 procent.

Tevens is de wifi sinds de update gaar, als ik mijn telefoon unlock staat er heel vaak dat ie weer opnieuw verbinding heeft gemaakt met wifi.

Mails synchen nu ook trager dan voorheen, waar g-mail app eerst echt push was loopt hij nu gerust 1-3 minuten achter op mijn iPad.
Eindelijk mijn S3 weer terug van reparatie. Had hem 2 weken in bezit, ruim 3 weken dus ter reparatie en nu weer de boel aan het testen.

Ik denk dat ze een radio update hebben doorgevoerd. Verder lijkt de batterij weer goed te functioneren, alleen heb ik nog wel issues met het connecten van m'n Netgear (WNDR3700) router. Voordat m'n s3 werd gerepareerd was het connecten met de 2.4GHz band geen probleem, en werkte het connecten met de 5GHz band niet. En guess what, nu werkt de 2.4GHz niet en juist wel de 5GHz. Ik snap er niks van |:(

Ik weet nog niet of ik dit ga accepteren. Tot nu toe maakt de S3 op mij een bijzonder matige indruk. Ik hoop dat ik weer wat vertrouwen krijg in het apparaat de komende tijd. Momenteel zit ik hem weer in te richten voor dagelijks gebruik en kan mijn g00d-old-HTC-Desire de kast weer in.

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 09:55:
[...]

niemand hier last van? of een oplossing voor nog liever?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ERdcOl.png

Begreep van http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1754270 dat je met "extended controls" uit kon schakelen.

[ Voor 23% gewijzigd door BMW_M3 op 12-08-2012 14:35 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 09:48
Merkte vandaag iets raars, als ik mijn S3 oplaadt (heb hem net een week) verandert de kleur van het ledje niet wanneer hij vol is, is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
LordLynx schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 15:07:
Merkte vandaag iets raars, als ik mijn S3 oplaadt (heb hem net een week) verandert de kleur van het ledje niet wanneer hij vol is, is dat normaal?
Kan je instellen toch bij lednotificatie ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttb_82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-09 08:34
LordLynx schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 15:07:
Volgens mij moet hij gewoon groen branden als hij vol zit. Misschien dat je de volgende instelling hebt aangepast:
Instellingen -> LED-indicator -> Opladen
Deze staat iig bij mij aan, en geeft groene LED als hij is opgeladen.

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 22:40
ttb_82 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 13:28:
[...]

Eindelijk mijn S3 weer terug van reparatie. Had hem 2 weken in bezit, ruim 3 weken dus ter reparatie en nu weer de boel aan het testen.

Ik denk dat ze een radio update hebben doorgevoerd. Verder lijkt de batterij weer goed te functioneren, alleen heb ik nog wel issues met het connecten van m'n Netgear (WNDR3700) router. Voordat m'n s3 werd gerepareerd was het connecten met de 2.4GHz band geen probleem, en werkte het connecten met de 5GHz band niet. En guess what, nu werkt de 2.4GHz niet en juist wel de 5GHz. Ik snap er niks van |:(

Ik weet nog niet of ik dit ga accepteren. Tot nu toe maakt de S3 op mij een bijzonder matige indruk. Ik hoop dat ik weer wat vertrouwen krijg in het apparaat de komende tijd. Momenteel zit ik hem weer in te richten voor dagelijks gebruik en kan mijn g00d-old-HTC-Desire de kast weer in.
Heh, mijn vriendin had precies het tegenovergestelde als jij, initieel. Haar 2,4ghz band was behoorlijk verrot en de 5ghz deed het prima. Gisteren opgestuurd naar Samsung... afwachten maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Voor degenen die problemen hebben met hun router, probeer dit eens:
-Systeeminstellingen
-Ga op het tabje wifi-instellingen staan en druk dan op je menuknop en selecteer 'Geavanceerd'
-Bij Wi-Fi-frequentieband kan je aangeven welke frequentie je toestel moet pakken.

Ik draai zelf een custom rom, maar ik denk dat deze instellingen ook ingebakken zitten in de normale software van Samsung.

Iemand enig idee hoe je de gevoeligheid van de wi-fi antenne van de S3 kan verhogen? Uitgerekend in de ruimte waar ik het meeste zit, heb ik het slechtste bereik. Het toestel een paar cm verhogen/verlagen/naar links/naar rechts bewegen kan al enige wi-fi streepje doen verdwijnen... Het ligt aan de S3, want alle andere apparaten met een wi-fi ontvanger presteren (veel) beter.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:52
wilmundo schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 17:15:
-Systeeminstellingen
-Ga op het tabje wifi-instellingen staan en druk dan op je menuknop en selecteer 'Geavanceerd'
-Bij Wi-Fi-frequentieband kan je aangeven welke frequentie je toestel moet pakken.

Ik draai zelf een custom rom, maar ik denk dat deze instellingen ook ingebakken zitten in de normale software van Samsung.

Iemand enig idee hoe je de gevoeligheid van de wi-fi antenne van de S3 kan verhogen? Uitgerekend in de ruimte waar ik het meeste zit, heb ik het slechtste bereik. Het toestel een paar cm verhogen/verlagen/naar links/naar rechts bewegen kan al enige wi-fi streepje doen verdwijnen... Het ligt aan de S3, want alle andere apparaten met een wi-fi ontvanger presteren (veel) beter.
In de stock rom kan je niet aangeven welke frequentieband je telefoon moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 11:55
wilmundo schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 17:15:
-Systeeminstellingen

Net even gekeken dat zit niet in de Stock software, dus ga vanuit dat hij automatische selecteert.

Ik heb alleen maar goede ervaringen met WiFi, hij pakt van een grote afstand de signaal van mijn €25,- routertje :) (speciaal gekocht voor mijn smartphone en bezoekers). Bij mij pakt hij signaal van de andere kant van de straat, verbaasde me eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 11:17

nielsvv

100% Afol

Bij mijn S3 zit die instelling wel. Ik kan kiezen tussen 2.4 en 5ghz. Draai de originele rom (Belgie).

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nielsvv schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 20:00:
Bij mijn S3 zit die instelling wel. Ik kan kiezen tussen 2.4 en 5ghz. Draai de originele rom (Belgie).
Bij mij kan je dit niet terugvinden hoor ! En draai ook @ stock ! Maar de router zend wel geen 5Ghz uit , dus ik weet niet of uw phone eerst die "band" moet detecteren alvorens die optie erbij komt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-10 10:09
Ik wil me graag inlezen in custom roms of misschien is het eenvoudiger om alleen maar root te verkrijgen (dan graag een betrouwbare/beste manier hiervoor). Ik wil wel sowieso meer weten over custom roms, dus info is altijd welkom!

Kan iemand wat linkkjes/tips geven?

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Staat onderaan deze pagina in de topic-waarschuwing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxellaar schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 21:12:
Polarcell is absoluut een goeie kwaliteit accu.
Gebruikte hem ruim een jaar lang in mijn sgs1. De oem accu was gewoon na een jaar op.
De overgang van oem naar Polarcell was alsof ik een nieuwe telefoon had.
Had de autolader eigenlijk niet meer nodig.
Of Polarcell ook echt levert wat er op de accu staat weet ik niet, maar goed zijn ze zeker.
Ook na 200 en meer keren opladen.
Maar ik denk dat het verschil tussen een nieuwe oem accu en een Polarcell erg klein is.
Deze gebruik ik (let niet op de prijs; hij kost 12 euro incl. verzendkosten):

http://www.ebay.co.uk/itm...ageName=ADME:L:OC:NL:3160

Bevalt erg goed. De originele gebruik ik als backup batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 08:07:
[...]

Heb je de batterij er al 5 min uit gehad zoals eerder voorgesteld?
Jep, ik heb dat batterij er zelfs een kwartier uitgehad. Al meerdere keren een hard reset gedaan.
Het blijkt dat Android OS de meeste stroom vreet (de Keep Wake time is hier opeens heel hoog).
ECHTER, hij doet het alleen als wifi verbonden is.

Vandaag heeft de gsm de hele dag aangestaan en wifi ook, maar wifi was niet verbonden met een netwerk. Over 6 uur slechts 3 procent eraf. Zo hoort het te zijn. (bij Android OS was de wake time ook nul). Toen heb ik de telefoon weer laten verbinden met wifi, en ging het meteen fout. De batterij stroomt leeg. De wake time gaat ook weer erg hard omhoog bij Android OS. Nu heb ik BBS (better battery stats) geïnstalleerd, maar deze geeft niet echt een aanwijzing... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 09:48
ttb_82 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 15:36:
[...]

Volgens mij moet hij gewoon groen branden als hij vol zit. Misschien dat je de volgende instelling hebt aangepast:
Instellingen -> LED-indicator -> Opladen
Deze staat iig bij mij aan, en geeft groene LED als hij is opgeladen.
Staat aan maar de LED blijft rood (als ik het uit zet gaat die led helemaal niet branden), ook al staat er op het scherm dat die 100% is opgeladen.
Pagina: 1 ... 62 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.