Dit is van nu, heb hem net van de lader
Heb het misschien al gevonden..
Mobiele radio ?!
edit: die gebruik ik dus niet, dus hoe kan die nu aan staan en hoe krijg ik dat uit ?
[ Voor 11% gewijzigd door touchie75 op 06-08-2012 10:20 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 11% gewijzigd door touchie75 op 06-08-2012 10:20 ]
Ik heb dit ooit een keer gehad met een HTC Desire. Na een update van de firmware was het opgelost. Kwam er toen (volgens mij) op neer dat de router het MAC-adres niet "ondersteunde/herkende" omdat het apart was opgebouwd. Het begonnen met een paar letters, of getallen, terwijl hij dat volgens mij niet verwachtte (en dus niet begreep).MMaster23 schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 10:18:
[...]
Gisteren naar de Vodafone winkel gegaan (officieel Samsung center), zij hebben er I9300BUALF1 met modem I9300BULF1 opgezet (Vodafone branded :\). Spontaan waren de WiFi issues weg. Ook in de winkel, met de hotspot van de tester, werkte het voor de flash niet en erna wel. Naar buiten gelopen en verbinding gemaakt met de Bijenkorf, meteen connected met IP en alles.
Effin, wij naar huis.. voor de zekerheid nog even de DHCP lijst van mijn router leeggegooid en een reboot gegeven. SGS3 ziet alle netwerken, inclusief ons netwerk. Wanneer ik verbinding wil maken met ons Wifi, vraagt hij netjes om de WPA2 PSK. Hierna gaat hij eeuwig op Verbinden staan zonder ook maar ooit een foutmelding te geven. Het mislukt officieel dus niet echter connectie komt er niet. Op de router is niets terug te vinden dat de SGS3 iets aanvraagt (een DHCP lease of wat dan ook).
Verbinding met een android hotspot (mijn SGS2) werkt binnen 0.1 seconden en draait als een trein. Het probleem lijkt nu dus, na de flash van Vodafone, geisoleerd tussen de SGS3 en ons Wifi. Het betreft een D-Link DIR-655 (fw: 1.35EU) en heb ik eigenlijk nog nooit last van gehad (op wat SGS2 wifi sleep issues na). Diverse wifi authenticatie instellingen geprobeerd (wel/niet AES / TKIP, WPA 1 of 2, WEP, geen beveiliging etc). Zelfs als hij compleet open staat, ziet hij hem netjes, gaat hij "Verbinden..." maar gebeurt er helemaal niets. Ieder ander wifi signaal lijkt prima te werken.
Andere apparaten op de DIR-655 slikken iedere vorm van authenticatie meteen en direct. iPad, SGS2, WP7, laptops en netbook slikken het netwerk als een trein. Ook het wisselen van Wifi Channel maakt niets uit dus laat ik lekker op Auto. Klinkt dit voor iemand bekend? Begin ondertussen lichtelijk knetter te worden van de befaamde SGS3(en Samsung in het algemeen met zijn prachtige producten met inherente fouten in de meest basale functies zoals Wifi. Het lijkt wel of ze iedere keer het wiel opnieuw moeten uitvinden omdat functies die voorheen in de SGS1 en 2 prima hebben gewerkt, nu zoveel gedonder geven op de 3. Snap dat ongeveer 5% van alle electronica op een of andere manier DOA zijn maar dit begint IMHO op te vallen bij Samsung.
P.s.: *#0011# haalt ook hier weer niets uit.
Daar kunnen we natuurlijk niks mee over zo'n korte tijd. En ook mist de grafiek. Probeer eerst eens de batterij zo goed als leeg te gebruiken en dan die screenshots te posten (en wat meer leesbaar ook).touchie75 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:54:
[afbeelding]
Dit is van nu, heb hem net van de lader
Heb het misschien al gevonden..
Mobiele radio ?!
[afbeelding]
edit: die gebruik ik dus niet, dus hoe kan die nu aan staan en hoe krijg ik dat uit ?
[ Voor 52% gewijzigd door mastair op 06-08-2012 10:22 ]
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Apart .. zijn er meer mensen die dit hebben gezien.zunrob schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:20:
[...]
Ik heb dit ooit een keer gehad met een HTC Desire. Na een update van de firmware was het opgelost. Kwam er toen (volgens mij) op neer dat de router het MAC-adres niet "ondersteunde/herkende" omdat het apart was opgebouwd. Het begonnen met een paar letters, of getallen, terwijl hij dat volgens mij niet verwachtte (en dus niet begreep).
Zal ik vanavond even doen,thanks. ja ik weet niet hoe ik het groter krijg, standaard staat de screenshot op dit formaat ?mastair schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:21:
[...]
Daar kunnen we natuurlijk niks mee over zo'n korte tijd. En ook mist de grafiek. Probeer eerst eens de batterij zo goed als leeg te gebruiken en dan die screenshots te posten (en wat meer leesbaar ook).
Die mobiel standby is het niet. Dat is een bug.
mastair schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:38:
Heb ik al gezegd... op de grafiek klikken zoals ie in de allereerste screenshot staat die je gepost hebt.
Je mobiele radio is voor zover ik weet je wifi ontvangst.
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2012 11:30 ]
88:30:8A:35:..:..MMaster23 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:29:
[...]
Kunnen jullie de eerste 4 of 6 tekens van je Wifi MAC hier posten.
[ Voor 82% gewijzigd door touchie75 op 06-08-2012 11:38 ]
Verwijderd
88:30:8a hier als beginnend MAC adress ( uit de router gegevens gehaald D-link DIR -635 )touchie75 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:35:
[...]
Zal ik vanavond even doen,thanks. ja ik weet niet hoe ik het groter krijg, standaard staat de screenshot op dit formaat ?
En hoe krijg ik die grafiek.. sorry ik kom van een iphone, heb al wel eerder android gehad, maar ben de weg een beetje kwijt soms
Wat bear zegt klopt voor zover ik weet, omgekeerde bewijslast. Ik zou hem laten opsturen in dat geval.twi$ted schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 11:32:
Ze willen 'm alleen opsturen naar samsung, dan ben ik 'm een week kwijt en ik heb geen andere telefoon waar ik een microsim in kan duwen... een adapter hebben ze me nog niet aangeboden... goeie service bij de belcompany
[ Voor 12% gewijzigd door gijsvogel op 06-08-2012 11:47 . Reden: Linkje toegevoegd ]
[ Voor 8% gewijzigd door HellStorm666 op 06-08-2012 12:28 ]
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Heb ze juist groot gehouden zodat voor de gene die het nodig vinden ze m groot weer kunnen geven...
Scientia Potentia Est
Scientia Potentia Est
Scientia Potentia Est
twi$ted schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 11:32:
@ bear, nee op de kassabon staat: Kassabon is het garantiebewijs, ruilen binnen 14 dagen mits voorzien van originele verpakking en alles zonder beschadiging
[ Voor 32% gewijzigd door AppieNL op 06-08-2012 13:22 ]
Scientia Potentia Est
Surfin' paradise!
Ga in de browser naar:Snappie88 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:10:
Heren, ik heb een probleem met m'n Galaxy S3, en dan wel het browser-gedeelte. Heb al gegoogled, maar kan er naast dit topic niets over vinden. Op het moment dat ik m'n browser opstart van m'n Galaxy S3 wordt het hele beeldscherm gevuld met een blauwe tint. Alles blijft gewoon werken en kan m'n telefoon gewoon gebruiken, maar met die blauwe tint dus. Op het moment dat ik m'n browser sluit of een andere applicatie open verdwijnt deze blauwe tint weer, om terug te komen wanneer ik m'n browser open. Telefoon herstart werkt niet, en heb ook al gezocht of ik toevallig malware op m'n telefoon heb zitten (niets gevonden). Vind het een ontzettend vreemd probleem wat uit het niets lijkt te komen.
Heb al overwogen m'n telefoon een hardware reset te geven, maar gezien de data en aanpassingen erop toch maar niet gedaan in de hoop dat iemand weet wat dit is
Surfin' paradise!
Ik zie die taart wel mijn kant opkomen danSnappie88 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:17:
![]()
Held! En daar heb ik dus verdorie al zolang naar zitten zoeken! Hele spaarstand niet aangeraakt (ben de accu van de S2 gewend, dus heb met m'n S3 geen problemen) dus zal misschien per ongeluk erop geknald zijn. Heel erg bedankt in ieder geval!
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door kronolith op 06-08-2012 15:43 ]
Verwijderd
AMOLED schermen kan je niet alleen de digitizer van vervangen omdat het scherm (dus de hele bovenkant van het frame) een geheel is met de scherm wat er onderligt. Voordeel is dat je telefoon hierdoor heel dun kan zijn nadeel is dat een los scherm heel duur is. Nog een punt is dat Samsung ook de enige fabrikant ter wereld is die deze schermen kan maken wat weer als voordeel heeft dat bij een eventuele vervanging je altijd een origineel hebt omdat een namaak onmogelijk is, nadeel is weer dat het ongelofelijk duur is. Een nieuw scherm voor de S3 kost bij mij 220 euro.kronolith schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:42:
De zijkant is volgens mij alleen samen met het scherm te vervangen... Dus nieuwe zijkant = nieuw scherm. Duur grapje...
Nice! Lijkt me echt grappig om zoiets tegen te komen in de trein of zo.NoUseWhatsoever schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:52:
Zo cool dat je een USB gamepad kan aansluiten. Speel nu met een SNES emulator weer Mario en Donkey Kong
Via een carkit unit mijn telefoon aan de controller gebonden en mijn eigen handheld emulator van gemaakt. Nu klik ik mijn S3 gewoon in de houder en kan ik gaan!!!
[afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door wilmundo op 06-08-2012 19:24 ]
Ja, je kunt bij de call-settings aangeven dat je de grote homeknop ook als "opneemknop" wilt aanzetten.Ge1949 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 20:40:
Is er ook een andere manier om een telefoongesprek aan te nemen? Een knop indukken?
Hier idd ook de FW geupdate, maar nog geen zichtbare wijzigingen.Razer schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 18:04:
[...]
Ja ik zelf, firmware geupdate, maar of er zichtbare wijzigingen zijn weet ik niet.
20 min lang of 6 uur lang ? Aan de hand daarvan is er iets te zeggen over of het normaal is.Is dat een beetje normaal ?
Heb gemaild, whatsapp, foto's gemaakt en bewerkt, twitter.
de hele dag door . Geen 6u maar ook geen 2u haha. Denk half u bij elkaar twitter en half u ong foto's bewerkt met picsart. 3 mailtjes gestuurdPilatuS schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:03:
[...]
20 min lang of 6 uur lang ? Aan de hand daarvan is er iets te zeggen over of het normaal is.
Dank je voor het snelle antwoord. Ik heb zelf niet goed gezocht want dit had ik kunnen vinden.ascent schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 20:54:
[...]
Ja, je kunt bij de call-settings aangeven dat je de grote homeknop ook als "opneemknop" wilt aanzetten.
[ Voor 25% gewijzigd door AppieNL op 06-08-2012 21:10 ]
AppieNL schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:07:
Mis een screenshot van de schermtijd, maar dat lijkt 1/4-1/3 te zijn? 3-4 uur schermtijd dus?
Ziet er niet echt slecht uit imo.
Als het iets van 3 tot 4 uur is lijkt mij het vrij netjes. Als je de telefoon de hele dag flink gebruikt mag ie aan het einde van die dag best leeg zijn.touchie75 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:07:
[...]
de hele dag door . Geen 6u maar ook geen 2u haha. Denk half u bij elkaar twitter en half u ong foto's bewerkt met picsart. 3 mailtjes gestuurd
Yup, best netjes, ik weet niet wat je brightness is, maar die van mij staat op 40% meestal en dan haal ik ook wel eens zo'n tijd op een batterij met 4 uur schermtijd. Andere dagen gaat die zo maar 2-3 dagen mee omdat ik dan nauwelijks me foon gebruik.
Verwijderd
Misschien even wipe cache partition, of anders wipe cache partition en wipe dalvik cache.yezoxant schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 00:07:
Goede telefoon heb de telefoon nu bijna 3 maanden en ben er erg tevreden mee, enige nadeel hij blijft wel eens hangen. Dan duurt het even en dan zijn alle apps afgesloten en moet ik alles weer opnieuw opstarten. Meestal gebeurt dit als ik de app van nu.nl gebruik. Waarschijnlijk heeft de telefoon hier dan toch wat problemen mee.
Ik kan me herinneren dat er een fixe bug in de app van nu.nl zit en dat je beter naar hun website kunt gaan in plaats van de app te gebruiken. Ik stel voor om de app eraf te gooien. Ik denk dat daarmee jouw problemen opgelost zijn.yezoxant schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 00:07:
Goede telefoon heb de telefoon nu bijna 3 maanden en ben er erg tevreden mee, enige nadeel hij blijft wel eens hangen. Dan duurt het even en dan zijn alle apps afgesloten en moet ik alles weer opnieuw opstarten. Meestal gebeurt dit als ik de app van nu.nl gebruik. Waarschijnlijk heeft de telefoon hier dan toch wat problemen mee.
Ik snap de frustatie, maar de d-link is al 5 jaar oud en nodig aan vervanging toe. Net als je je telefoon elke 2 jaar vervangt moet je ook je tv, router en wifi AP elke 2 jaar vervangen. In tijd dat we hier typen en discussieren, had je een andere router kunnen kopen en was je dik tevreden met je SGS3.MMaster23 schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 10:18:
[...]
Andere apparaten op de DIR-655 slikken iedere vorm van authenticatie meteen en direct. iPad, SGS2, WP7, laptops en netbook slikken het netwerk als een trein. ... knip... DOA zijn maar dit begint IMHO op te vallen bij Samsung.
Ik vind dat wel een hele rigoreuze oplossing, om een hele router te vervangen omdat 1 product er niet goed mee samenwerktmaffe schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 08:14:
[...]
Ik snap de frustatie, maar de d-link is al 5 jaar oud en nodig aan vervanging toe. Net als je je telefoon elke 2 jaar vervangt moet je ook je tv, router en wifi AP elke 2 jaar vervangen. In tijd dat we hier typen en discussieren, had je een andere router kunnen kopen en was je dik tevreden met je SGS3.
Hoeveel mensen hebben niet problemen met een nieuwe telefoon, die niet meteen bluetooth werkt op hun carkit in gerenomeerde merken. En zo kan ik uren doorgaan
Ik bedoel dit niet slecht... alleen een tip: Ga shoppen, bestel online een andere router, morgen probleem opgelost!
maffe schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 08:14:
[...]
Ik snap de frustatie, maar de d-link is al 5 jaar oud en nodig aan vervanging toe. Net als je je telefoon elke 2 jaar vervangt moet je ook je tv, router en wifi AP elke 2 jaar vervangen.
Probeer eens, indien mogelijk op verschillende routers in te loggen. Wellicht hardware failure van Wifi op je toestel.Miki schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 09:29:
[...]
Ik vind dat wel een hele rigoreuze oplossing, om een hele router te vervangen omdat 1 product er niet goed mee samenwerkt
Om het nog even scherp te krijgen; de router werkt wel met z'n iPad, SGS2, WP7, laptops en netbook.
Mocht dit niet het geval zijn dan is de wifi chip in deze S3 gewoon brak, zo simpel als dat.
Tubes....It's what make music music!
Ik snap nu wel vanwaar je je nickname gehaald hebt!maffe schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 08:14:
[...]
Ik snap de frustatie, maar de d-link is al 5 jaar oud en nodig aan vervanging toe. Net als je je telefoon elke 2 jaar vervangt moet je ook je tv, router en wifi AP elke 2 jaar vervangen. In tijd dat we hier typen en discussieren, had je een andere router kunnen kopen en was je dik tevreden met je SGS3.
Hoeveel mensen hebben niet problemen met een nieuwe telefoon, die niet meteen bluetooth werkt op hun carkit in gerenomeerde merken. En zo kan ik uren doorgaan
Ik bedoel dit niet slecht... alleen een tip: Ga shoppen, bestel online een andere router, morgen probleem opgelost!
5C:0A:5B:1X:1X:1XMMaster23 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:29:
[...]
Apart .. zijn er meer mensen die dit hebben gezien.
Verzoekje aan SGS3 eigenaren: Kunnen jullie de eerste 4 of 6 tekens van je Wifi MAC hierposten (zijn niet uniek voor je toestel maar geven meer een reeks aan).
00:37:6d:X1:1X:1Xzunrob schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:45:
[...]
5C:0A:5B:1X:1X:1X
5C:0A:5B:11:11:11
Bovenstaand van een S3, onderstaand van een andere. Laatste 6 tekens zijn verzonnen. Echter, de 1 geeft aan dat er een cijfer staat, de X dat er een letter staat. Zoals je ziet zijn de eerste 6 tekens gelijk, maar de opbouw van de achterste 6 tekens is anders. Alleen maar cijfers versus een combi van cijfers en letters.
Overigens met beide S3's geen problemen op de router (Sitecom WL-341), zelfde router als waar ik toen het probleem met de Desire op had.
[ Voor 5% gewijzigd door blackmore87 op 07-08-2012 10:51 ]
Inderdaad, netjes! Waar vind je zo'n Samsung Service Center? Ik wil daar ook wel eens langs, vragen over het ploppen van de speaker. =)HellStorm666 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 14:36:
Net even bij het Samsung Service Center in t dorp geweest.
Er is een nieuw beeldscherm besteld. (hele voorkant wordt vervangen aangezien t bij de S3 een geheel is).
Over 1 week heeft ie m ongeveer binnen en dan plaatsen ze m zodra ik de telefoon langs breng.
Ben ik m maximaal 24h kwijt...
Best nette oplossing
Verwijderd
http://www.samsung.com/nl....do?page=SERVICE.LOCATIONzunrob schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:49:
[...]
Inderdaad, netjes! Waar vind je zo'n Samsung Service Center? Ik wil daar ook wel eens langs, vragen over het ploppen van de speaker. =)
Super, dankjewel!Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:54:
[...]
http://www.samsung.com/nl....do?page=SERVICE.LOCATION
Alleen provincie selecteren is voldoende.
Verwijderd
Gezien, bij nader inzien toch even alle opties juist kiezen en je krijgt wel locaties (6) in limburg ;-)zunrob schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:02:
[...]
Super, dankjewel!
En haha, ik selecteer Limburg en krijg een resultaat te zien uit Hongarije!
Verwijderd
Verwijderd
Niet verder zoeken dan en garantie claimen ! Als je alle mogelijke opties hebt nagelopen dan kan dit niet anders dan een fabrieksfout te zijn .MMaster23 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:02:
Mijn dank al allen die hun MAC getoond hebben. Ik dacht even dat het door het adres 5C kan komen maar dit blijkt dus onzin. Betreffende de router:
Prima ding, staat bekend om zijn stabiliteit en hoewel hij wel eens vervangen kan worden is er niet bijster veel nieuwer of beter op de markt. Hele markt wacht op de nieuwe standaarden. Enige investering kan zijn een dual-band router echter van wat ik er over lees, heeft de Galaxy serie alleen maar meer problemen met dualband, niet minder. (Geruchten natuurlijk).
Betreffende de software: DIR 655 is inmiddels al 3x compleet gereset en met verschillende firmware versies geprobeerd. Ook compleet blanco, nieuwste software, alleen wifi aan met open authenticatie en nog altijd problemen. Gisteravond ben ik ook nog druk bezig geweest met de firmware van de telefoon zelf. Apart verschijnsel is wel hoe de wifi zich gedraagd met verschillende versies:
- Stock NL firmware (build even kwijt, nieuwste PHN): Verificatie fout (ongeacht afstand)
- Stock NL fw met *#0011# truuk: Geen verschil, verficatie fout
- Nieuwe LG8 britse FW (incl modem e.d.): Verificatie fout (ongeacht afstand)
- LG met *#0011#: Geen verschil
- Nieuwste Vodafone software: Verbinding op (extreem) korte afstanden. Volgens de router heeft de SGS3 een bereik van 2% op 1mbit (tegenover de SGS2 en WP7 bijna 70% op 30 a 40 mbit aan de andere kant van het huis). Bereik is 6% op 1 a 2 mbit als hem bovenop de router leg. Verder dan 3 meter afstand is geen verbinding mogelijk, geen foutmelding.
- Nieuwste Voda met *#0011#: Geen verbinding mogelijk op welke afstand dan ook, geen foutmelding.
Tevens getest met wifi punt van de buren.. geen success .. en diverse wifi hotspot functies op andere telefoons.. success op zeer korte afstand.
Oftewel ... dat ding is gewoon zo brak als de pest. Begrijp best dat een in de zoveel gewoon simpelweg DOA is echter ik zie mijn dergelijke verschijnselen hier en daar op XDA. Beetje balen is het wel van een telefoon van 550 euro. Heb de oude Desire van mijn vriendin maar weer afgestoft.. dat wordt weer wachten op Samsung.
Vaak dit, ik heb gewerkt voor de helpdesk van een grote provider. Je wil niet weten hoe vaak we klachten kregen over hardware die niet met een bepaalde router fijn wilde spelen. Het is blijkbaar lastig om wifi feilloos te laten werken. Hoewel sommige fabrikanten er berucht om zijn, blackberries kregen we nog de meeste klachten over....MMaster23 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 17:02:
Exotische combi van?
[ Voor 3% gewijzigd door MonoKid op 07-08-2012 17:39 . Reden: plaatsje verkleind ]
Verwijderd
Bedankt! Dat komt dus op 9% per uur, dus er is in totaal 11 uur gebruik mogelijk. Met de vliegtuigmodus aan zal het misschien nog wat meer zijn.sslojko schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 12:01:
[...]
Ik heb vanochtend een stuk gerend. Heb het even getest. Moet zeggen dat ik me niet alle voorwaarden van jouw heb gehouden, maar het is maar om een beeld te schetsen. Heb 38 minuten gerend. Hierbij stond mijn s3 gewoon in de normale modus. Heb hen wel op fijn gezet omdat ik op een bochtige pad aan het rennen was. Heb bijna niet op mijn scherm gekeken. Uiteindelijk was er 6 procent van de batterij verdwenen aan het einde. Dus kan me voorstellen dat met jouw voorwaarden de s3 het nog een stuk langer uithoudt. Hoop dat je hier iets aan hebt.
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Oxellaar op 07-08-2012 20:01 ]
Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond
Dat heeft ie!Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 17:56:
Had ik al opgemerkt !
Ook zoude ze een offline versie aan het maken zijn van hun navigatie software en dit zullen ze nog proberen voor TOMTOM naar Android komt ...
Wij hebben dat ook gehad, maar dan met de iphone, hij deed het overal behalve thuis, terwijl andere apparaten het wel deden op wifi thuis. Nieuwe modem deed het hem.. We hadden een veroudere model bleek..MMaster23 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:07:
Het spannende vervolg van mijn Wifi avontuur: Zojuist nog even getest bij andere buurman.
Deze heeft wel een dual band router.
Test op 5ghz band: Meteen super verbinding! 60% bereik op 100 ~ 120mbit!
Werkte als een trein, ook volgens de webinterface van de router.
Test op 2.4ghz band: Exact dezelfde problemen als op mijn eigen netwerk. 1% bereik op 1mbit.
De 2.4ghz band op deze Galaxy S3 lijkt dus behoorlijk rot.
Helaas zaterdag pas tijd om bij Samsung Service punt langs te gaan
Kan natuurlijk ook een 5ghz router kopen en proberen deze problemen te vergeten echter das een vrij nutteloze investering (2.4ghz doet het voor mij nog altijd prima op mijn locatie met prima snelheden) en dan is de wifi van de SGS3 stiekem nog steeds kapot en daar ben je bij een hotspot in turkije of internetcafe in japan niet zo blij mee.
Verwijderd
3G continu aanstaan ?touchie75 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:13:
btw even update. SgS3 nu bijna 15u van de lader en nog 39 % accu. Ik vind het maar krap hoor met een accu van 2100mh.Normaal gebruik, whatsapp, mail handmatig binnenhalen, spotify en wat foto's gemaakt.. Hij loopt ook leeg als hij gewoon naast me ligt..
Tijdens geen gebruik op 2G zetten...touchie75 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:13:
btw even update. SgS3 nu bijna 15u van de lader en nog 39 % accu. Ik vind het maar krap hoor met een accu van 2100mh.Normaal gebruik, whatsapp, mail handmatig binnenhalen, spotify en wat foto's gemaakt.. Hij loopt ook leeg als hij gewoon naast me ligt..
Heb je inmiddels een fw update gechecked?touchie75 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:52:
Maar dat moet toch gewoon aan kunnen blijven ? Ik heb een telefoon om alles gewoon aan te houden en te kunnen gebruiken lijkt mij ? Moet ik dan alles uitzetten ? :-S Of is dat een rare gedachte
Hij zegt dat alles up to date is ?gijsvogel schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 23:26:
[...]
Heb je inmiddels een fw update gechecked?
Of geef anders even welke versie je nu hebt.
Verder de batterij een paar keer drainen heeft bij mij gewerkt, maar dat had ik je een stukje terug ook al getipt...
Verwijderd
3G durft nogal batterij te zuipen , zeker als de 3G van geen al te beste signaal kwaliteit is . Ik laat hem ook aan , maar je merkt een duidelijk verschil als je switched .touchie75 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:52:
Maar dat moet toch gewoon aan kunnen blijven ? Ik heb een telefoon om alles gewoon aan te houden en te kunnen gebruiken lijkt mij ? Moet ik dan alles uitzetten ? :-S Of is dat een rare gedachte
Verwijderd
Ok, dat is iig hetzelfde als bij mij.touchie75 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 23:36:
[...]
Hij zegt dat alles up to date is ?
versie:4.04
baseband I9300XXLFB
Kernelversie:
3.0.15-782020-user
Ik drain hem
15uur en dan op 39% zitten is toch vrij netjes?touchie75 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:13:
Weet niet of dat kan met TW...Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 01:46:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om de text onder de apps op het startscherm te verwijderen?
[ Voor 20% gewijzigd door Oxellaar op 08-08-2012 07:03 ]
Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond
Zoals er al meerdere malen tegen je gezegd is... zonder dat we weten hoe lang je het scherm aan hebt gehad, valt er niks zinvols te zeggen.touchie75 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:13:
Verwijderd
Momenteel gebruik ik switchpro widget om dit te doen. Wanneer ik nu klik op de 2G-3G button, dan gaat hij naar de desbetreffende instellingenmenu waar het dan mogelijk is om de 'network mode' te veranderen naar 2G ('GSM only).Jasper schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:07:
[...]
Is dat een standaard functie of gebruik je daar een app voor?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Oplossing daarvoor is Tasker met de pluging TheHelper. Daarmee heb ik ingesteld dat de GPS aan gaat zodra ik Sygic op start en dat de GPS uit gaat als Sygic wordt afgesloten.CLB schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:55:
Mag niet meer vanaf 2.1 volgens mij, net zoals GPS niet meer aan/uit is te zetten, maar alleen via 'n menu'tje.
Verwijderd
Dat je toestel wakker wordt gemaakt door een app en niet meer energiezuinig is. Zoek maar eens op wakelock, als je precies wilt zien wat je toestel wakker maakt dan moet je BetterBatteryStats installeren, link staat in de topic.ascent schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:25:
Hoi,
Wat ik veel terug zie is dat ondanks dat het scherm uit staat en ik de telefoon niet gebruik, de telefoon wel "awake" is volgens het batterijoverzicht. Wat kan dit zijn? Ook bijv. 's nachts tijdens het laden is de telefoon "awake". Wat valt hier precies onder?
Goeie tip, ga ik even downloaden!Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:27:
[...]
Dat je toestel wakker wordt gemaakt door een app en niet meer energiezuinig is. Zoek maar eens op wakelock, als je precies wilt zien wat je toestel wakker maakt dan moet je BetterBatteryStats installeren, link staat in de topic.
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
En je vraag is?Jimbolino schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:32:
Een vervelende beperking vind ik dat je maar 5 contacts kunt joinen met elkaar.
Veel mensen hebben tegenwoordig meer dan 5 profielen: Exchange, Facebook, Twitter, Google+, Whatsapp, etc
Ik wil eigenlijk deze workaround installeren:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1716249
Maar om nu gelijk je device te rooten voor zoiets...
Ik wilde eens kijken voor je wat er mogelijk is, maar nu zie ik dat ik niet eens bepaalde contactverbindingen in mijn contactenlijst/overzicht krijg... vaag.Jimbolino schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:32:
Veel mensen hebben tegenwoordig meer dan 5 profielen: Exchange, Facebook, Twitter, Google+, Whatsapp, etc
[ Voor 6% gewijzigd door gijsvogel op 08-08-2012 12:28 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq