Met een adaptertje kan dat. 1 dollar voor 2 stuks op ebayThe Anarchist schreef op zondag 29 juli 2012 @ 00:33:
[...]
Hier had ik ook nog niets van gehoord. Ik wil het toestel eventueel ook aanschaffen, maar hier baal ik wel van. Na het knippen past de sim dus niet meer in de oude telefoon? Ik wou de oude juist als backup gebruiken.
Het toestel is inmiddels meerdere keren vervangen. Jouw auto nog niet. Ergo: andere auto.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 20:36:
Beste mensen,
Ik ben inmiddels aan mijn 3e SIII nu. Ik wordt echt gek van dat toestel.
De eerste deed het niet met mijn auto. Iedere keer dat ik verbond werd het toestel na een halve minuut losgekoppeld, en werd direct weer gekoppeld. En dat hield aan tot ik mijn auto weer af zette. Ook viel mijn af fabriek Navi voor een seconde op zwart en de audio ook uit. Ellende dus. Auto Volvo V50, met alles af fabriek, mijn dealer heeft mijn auto gechecked op laatste updates en was aanwezig. Samsung Galaxy Note heb ik 4 mnd gehad en deed het perfect.
Toestel enkele keren hardreset gegeven, en door leverancier software opnieuw geinstalleerd. Alles aan gedaan. Nieuwe toestel gekregen...
De 2e versie had een kapotte WIFI. Toestel hard reset en sorftware opnieuw installed. Wifi deed het niet. In mijn auto was bovenstaand probleem er niet (zou het met de WIFI te maken hebben??).
De 3e doet het weer niet in mijn auto. Ze laat ook iedere 2 tot 5 minuten de Wifi los, en verbind maar weer een keer wanneer die zin heeft. Soms komen mijn whatsapp berichten een half uur later binnen. Heel irritant.
Ander probleempje dat mijn toestel moeilijk unlocked. Stap 1 pakt ie, maar het vegen over het scherm om te unlocken duur soms 5 sec. en soms wel een minuut.
Vervolgens verbuikt het toestel op de mobiele data ongelofelijk veel. 30 tot 50 mb/dag (in 3-5 uur dat ik onderweg ben, rest van de tijd op kantoor of thuis WIFI) zonder dat ik er iets bijzonders mee doe. Ok hij pakt 30 tot 50 mailtjes binnen (waarvan ook een aantal over WIFI) (heb mail groote in exchance al op 2 kb gezet, geen bijlagen meenemen, en iedere 15 min checken), whatsapp een beetje, pakt wellicht zijn weer binnen voor de weer app. Heb ook het synchen van Facebook uitgezet. Verder sync hij niks volgens de sync app.
Iemand oplossingen? Anders leg ik het toestel voor het wiel van mijn auto, met goedkeuren van de leverancier die nu me weer een Note te leen gegeven heeft totdat de Note 2 komt....
Erg fijn en doordacht toestel, maar ik hoef vooralsnog geen 4e nieuwe...
Nee flauw. Wat ik zou doen is jouw probleem voorleggen aan een (Nederlandstalig) V50 forum. Wellicht rijd je een leaseauto en het zou mij niet verbazen als de meeste mensen met een V50 (rijders in hetzelfde segment) een iPhone 4s, Galaxy II/III of BB 9900 hebben.
Overigens verwacht ik daarnaast dat er vaker een update is van een S3, dan van een Volvo V50. Zo kan ik mij herinneren dat veel rijders van de nieuwste moeite hadden om BMW Live werkend te krijgen. Zoveel verschillende instellingen die mogelijk zijn. Kortom, probeer nog even geduld te betrachten en leg het probleem eveneens voor aan een Volvo forum, al dan niet Nederlandstalig. Succes.
Aanvulling op bovengenoemd probleem: toen de s3 vannacht weer uitviel heb ik alles laten zitten, dus batterij erin, ca. 70% vol. Vanochtend ging ie (na batterij uit en in gedaan te hebben) niet meer aan. Bij aansluiten van de lader bleek de batterij volledig ontladen. Hij trekt hem dus leeg. Weet iemand misschien of het aan de batterij kan liggen?Bonkdoos schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 21:59:
Ik heb een zeer vreemd probleem: vandaag van iemand een S3 in gesealde doos overgekocht, incl factuur (via telefoonverlening). Uitgepakt, alles zat in plastic. SIM en micro sd kaart erin, menu doorgelopen, instellingen etc. ingesteld, voltooid. Tijdens het bedienen van de telefoon werkt alles naar behoren, HD youtube, helemaal geweldig.
Maar, nu komt het....als het toestel zich in standby bevindt (dus scherm uit), en ik het na een minuut ofzo weer eens wil gebruiken, is het gewoon dood! Niks werkt meer, gaat ook niet meer aan. Enige manier is de batterij eruit en erin. Dan werkt de power knop wel en start ie normaal op en is alles weer helemaal mooi en geweldig, totdat ie weer in standby gaat. Op google niets (niemand) gevonden met dit probleem. Heb al geprobeerd op te starten zonder sim en / of sd kaart: zelfde resultaat. Iemand die weet wat dit kan zijn?
En vooruitlopend op wat waarschijnlijk gaat komen: waar moet ik aankloppen voor garantie? Bij de provider zelf (met de bon van de verkoper dus), of wordt dat geweigerd? Opsturen naar Samsung, of langs gaan bij een service center? Help
zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt
Verwijderd
Ik ben in het bezit van een SGS3 maar blijkbaar is deze vf branded, hoe krijg ik nu toch de laatste updates? Ik zit nog altijd op I9300BULF1. Via Kies en de telefoon zelf krijg ik niets binnen.
En als je klant bent van T-Mobile is deze gratis aan te vragen via het T-Mobile forum. Binnen enkele dagen in huis. Misschien zelfs op te halen in een T-shop, maar dat weet ik niet zeker.Sponz schreef op zondag 29 juli 2012 @ 00:36:
[...]
Met een adaptertje kan dat. 1 dollar voor 2 stuks op ebay
Gisteren gratis opgehaald in een T-mobile shop.opperbom schreef op zondag 29 juli 2012 @ 12:33:
[...]
En als je klant bent van T-Mobile is deze gratis aan te vragen via het T-Mobile forum. Binnen enkele dagen in huis. Misschien zelfs op te halen in een T-shop, maar dat weet ik niet zeker.
edit: verkeerd gelezen, betrof in mijn geval de micro simkaart. Echter, daaromheen zit een regulier sim-omhulsel dus als je de microkaart een beetje voorzichtig uitdrukt kun je dat omhulsel als adapter gebruiken (met bv een plakbandje).
[ Voor 25% gewijzigd door Bonkdoos op 29-07-2012 13:17 ]
En ik ben weer m'n contacten kwijt...
Alles van fb staat er nog maar niet de telefoonnummers die erbij stonden...
Hier ben ik ook een beetje bezorgd over. Belcompany heeft op het moment een mooie actie, waar de telefoon bij mijn gewenste abo niet zo veel kost. Ze vertelden daar dat de sgs3 door Vodafone geleverd werd, maar dat ze wel de originele rom hebben. Aangezien vodafone blijkbaar wel een eigen rom heeft vertrouw ik het toch niet helemaal.Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2012 @ 10:56:
Ik ben in het bezit van een SGS3 maar blijkbaar is deze vf branded, hoe krijg ik nu toch de laatste updates? Ik zit nog altijd op I9300BULF1. Via Kies en de telefoon zelf krijg ik niets binnen.
Heeft iemand de sgs3 van belcompany en heeft deze de vodafone rom??
* Scipionyx meldt zich.The Anarchist schreef op zondag 29 juli 2012 @ 14:37:
[...]
Hier ben ik ook een beetje bezorgd over. Belcompany heeft op het moment een mooie actie, waar de telefoon bij mijn gewenste abo niet zo veel kost. Ze vertelden daar dat de sgs3 door Vodafone geleverd werd, maar dat ze wel de originele rom hebben. Aangezien vodafone blijkbaar wel een eigen rom heeft vertrouw ik het toch niet helemaal.
Nope, geen spoor van Vodafone op mijn toestel.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Nope, hier ook niet.The Anarchist schreef op zondag 29 juli 2012 @ 14:37:
[...]
BC was overigens erg schappelijk met de prijs destijds, ze haalden zonder moeite een goede 40 euro van de prijs af en kwamen daarmee tegemoet aan de op dat moment laagste prijs in pricewatch.
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem in iets mindere mate. Bij mij gebeurt het alleen 's nachts soms. Heb nog geen oplossing hiervoor gevonden, was hier op tweakers nog iemand met hetzelfde probleem.Bonkdoos schreef op zondag 29 juli 2012 @ 10:40:
[...]
Aanvulling op bovengenoemd probleem: toen de s3 vannacht weer uitviel heb ik alles laten zitten, dus batterij erin, ca. 70% vol. Vanochtend ging ie (na batterij uit en in gedaan te hebben) niet meer aan. Bij aansluiten van de lader leek de batterij volledig ontladen. Hij trekt hem dus leeg. Weet iemand misschien of het aan de batterij kan liggen?
Interessant, misschien moeten we eens kijken wat wij gemeen hebben op onze toestellen.-TYPHOON- schreef op zondag 29 juli 2012 @ 13:40:
Met welke diensten sync jij je contacten allemaal?
Ik met Exchange, WhatsApp, Skype. Gmail staat wel tussen mijn accounts, maar die heb ik uit staan.
buildnummer: IMM76D.I9300XXBLFB
facebook 1.9.7
skype 2.9.0.920
whatsapp 2.7.9946
Ik heb hem ook van de BC. Stond wel Vodafone rommel op. Stock rom erop gezet en klaargijsvogel schreef op zondag 29 juli 2012 @ 15:11:
[...]
Nope, hier ook niet.
BC was overigens erg schappelijk met de prijs destijds, ze haalden zonder moeite een goede 40 euro van de prijs af en kwamen daarmee tegemoet aan de op dat moment laagste prijs in pricewatch.
Bij de eerste levering van de (blauwe) SIII waren de toestellen Vodafone Branded.The Anarchist schreef op zondag 29 juli 2012 @ 14:37:
[...]
Hier ben ik ook een beetje bezorgd over. Belcompany heeft op het moment een mooie actie, waar de telefoon bij mijn gewenste abo niet zo veel kost. Ze vertelden daar dat de sgs3 door Vodafone geleverd werd, maar dat ze wel de originele rom hebben. Aangezien vodafone blijkbaar wel een eigen rom heeft vertrouw ik het toch niet helemaal.
Middels odin de nl rom erop gezet.
De huidige leveringen zijn unbranded.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Bij worden mijn contacten gesynced met Exhange van 1 bepaald emailadres en dan nog facebook 1.9.7joepadmiraal schreef op zondag 29 juli 2012 @ 15:16:
[...]
Interessant, misschien moeten we eens kijken wat wij gemeen hebben op onze toestellen.
Met welke diensten sync jij je contacten allemaal?
Ik met Exchange, WhatsApp, Skype. Gmail staat wel tussen mijn accounts, maar die heb ik uit staan.
buildnummer: IMM76D.I9300XXBLFB
facebook 1.9.7
skype 2.9.0.920
whatsapp 2.7.9946
En ik heb hetzelfde buildnummer als jij.
Verwijderd
Ja maar waarom zou je een adaptertje kopen via ebay???Sponz schreef op zondag 29 juli 2012 @ 00:36:
[...]
Met een adaptertje kan dat. 1 dollar voor 2 stuks op ebay
Alle providers hebben gewoon micro simkaarten, die ze er ook gewoon bij moeten leveren.
Dat gepruts met een kaartje moet dus niet nodig zijn.
Ok, ik heb zojuist gmail contacten synchronisatie weer aangezet en mn exchange account opnieuw toegevoegd. Als ze er straks weer uit zijn zal ik facebook even verwijderen om te kijken of daar iets mis mee gaat.-TYPHOON- schreef op zondag 29 juli 2012 @ 15:24:
[...]
Bij worden mijn contacten gesynced met Exhange van 1 bepaald emailadres en dan nog facebook 1.9.7
En ik heb hetzelfde buildnummer als jij.
Bij mij echt constant en altijd, er is echt niet mee te werken. Weet je welke andere tweaker dit is?Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2012 @ 15:14:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem in iets mindere mate. Bij mij gebeurt het alleen 's nachts soms. Heb nog geen oplossing hiervoor gevonden, was hier op tweakers nog iemand met hetzelfde probleem.
Verwijderd
2 stuks in ons huishouden, beide via belcompany en niet vf branded.The Anarchist schreef op zondag 29 juli 2012 @ 14:37:
[...]
Ik vertrek morgen naar Londen. Data Roaming staat al uit. Moet ik nog andere instellingen wijzigen om hoge telefoonrekeningen te voorkomen?
Als ik de S3 bestel bij de Vodafone website, staan daar dan ook vodafone apps/troep op? En moet ik dan ook wachten als ik er geen andere rom op zet op updates van Vodafone of gaat die direct via Samsung?
Verwijderd
Nee hoor als je data roaming uit hebt gezet is het verder okay. Ps al moet je nog wel even opletten als je veel gaat bellen of sms/mms gaat sturen, voor dit laatste moet je roaming ook aanzetten. Veel plezier toffe stadKereltje88 schreef op zondag 29 juli 2012 @ 20:15:
Ik vertrek morgen naar Londen. Data Roaming staat al uit. Moet ik nog andere instellingen wijzigen om hoge telefoonrekeningen te voorkomen?
Verwijderd
Bij Vodafone is dat niet te peilen, de ene keer staat er wel wat meuk op de andere keer weer niet. Meestal is het bij Vodafone zo dat als een telefoon wordt uitgebracht de eerste badge geen troep bevat. Maar naarmate de telefoon langer op de markt is willen ze het nog wel eens doen, al is het wel beduidend minder dan jaren geleden. Anders gewoon in de winkel telefoon even aanzetten en controleren, of even met odin flaschen en hij is weer helemaal zonder troep.kidh0tsh0t schreef op zondag 29 juli 2012 @ 20:22:
Als ik de S3 bestel bij de Vodafone website, staan daar dan ook vodafone apps/troep op? En moet ik dan ook wachten als ik er geen andere rom op zet op updates van Vodafone of gaat die direct via Samsung?
Verwijderd
Ik dus ook gehaald bij belcompany, met vf meuk erop.Megapaul schreef op zondag 29 juli 2012 @ 15:22:
[...]
Bij de eerste levering van de (blauwe) SIII waren de toestellen Vodafone Branded.
Middels odin de nl rom erop gezet.
De huidige leveringen zijn unbranded.
Als ik via odin een stock rom erop zet verlies ik dan mijn garantie?
Ik wil gewoon updates binnen kunnen krijgen....
1) NeeVerwijderd schreef op zondag 29 juli 2012 @ 21:03:
[...]
Ik dus ook gehaald bij belcompany, met vf meuk erop.
Als ik via odin een stock rom erop zet verlies ik dan mijn garantie?
Ik wil gewoon updates binnen kunnen krijgen....
2) Dat kan
Tubes....It's what make music music!
Waarom moet 'roaming' aan als je veel gaat bellen of sms-en?Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2012 @ 20:29:
[...]
Nee hoor als je data roaming uit hebt gezet is het verder okay. Ps al moet je nog wel even opletten als je veel gaat bellen of sms/mms gaat sturen, voor dit laatste moet je roaming ook aanzetten. Veel plezier toffe stad
Verwijderd
Sorry voor dit laatste bedoelde ik mms.mariconjo schreef op zondag 29 juli 2012 @ 21:14:
[...]
Waarom moet 'roaming' aan als je veel gaat bellen of sms-en?
Het gaat mij dan nog niet eens om de VF troep, maar oom de updates.Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2012 @ 20:33:
[...]
Bij Vodafone is dat niet te peilen, de ene keer staat er wel wat meuk op de andere keer weer niet. Meestal is het bij Vodafone zo dat als een telefoon wordt uitgebracht de eerste badge geen troep bevat. Maar naarmate de telefoon langer op de markt is willen ze het nog wel eens doen, al is het wel beduidend minder dan jaren geleden. Anders gewoon in de winkel telefoon even aanzetten en controleren, of even met odin flaschen en hij is weer helemaal zonder troep.
Het is toch van de zotte dat je je nieuwe toestel direct moet flashen om updates te krijgen
Degene die hier meelezen weten dat, maar zelfs die willen dat niet altijd.
Ikzelf zit er ook niet op te wachten.
99% van de mensen die dus zo'n VF rom hebben, krijgen dus te laat of helemaal geen update.
Waarom moet 'roaming' aanstaan als je veel gaat mms-en?
Verwijderd
Even goed LEZEN....mariconjo schreef op zondag 29 juli 2012 @ 21:36:
[...]
Waarom moet 'roaming' aanstaan als je veel gaat mms-en?
Als je een mms verstuurd evt met foto dan gebruik je DATA.

Als ik je vraag goed begrijp, is het de oplossing voor alles wat je vraagt.Ge1949 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 17:17:
[...]
Dat is neem ik aan de oplossing voor het tweede gedeelte van mijn vraag, nl de agenda app.
Maar hoe kom ik van die pincode af die ik elke keer als ik mijn s3 aanzet moet ingeven?
Je hebt geen algemene pincode meer op je toestel als je Moxier/TouchDown gebruikt, enkel als je het programma wil openen.
Als je goed leest dan wil hij een hoge telefoonrekening voorkomen door oa roaming uit te zetten. Dan lijkt het mij logisch om een wifi netwerk te gebruiken voor je mms-jes.Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2012 @ 21:38:
[...]
Even goed LEZEN....
Als je een mms verstuurd evt met foto dan gebruik je DATA.
Ik was vorige week een paar dagen in Zwitserland (werk, helaas).
Daar kreeg het lockscreen deze vorm:

In Datum en tijd gespeeld met de keuzes:
- Automatische datum en tijd
- Automatische tijdzone
En ook alles handmatig goed proberen te zetten.
Zwitserland heeft geen tijdverschil met NL, dus de 2 uur afwijking ontgaan me volledig. En thuis woon ik dicht bij de Belgische grens, als ik Mobistar kies dan gebeurt hetzelfde. De tijden op het lockscreen laten zich niet aanklikken om daar iets te wijzigen.
Op het thuisnetwerk is alles normaal (uiteraard). Mijn SE Experia Arc S die ook ICS draait heeft dit niet, dus het is voor mij een onbekend probleem. Op zich wel een leuke feature als het goed werkt. Zie je makkelijk hoe laat het thuis is, als je wel in tijdsverschil zit.
Wat te doen? Uitschakelen hiervan mag ook, zo vaak zit ik niet in een andere tijdzone.
Edit: Gedeeltelijk opgelost. Ik had al gezocht in het nederlands. Dezelfde search in het Engels bracht me bij een oplossing: Settings / security / lock screen / dual clocks
Ik houd me nog steeds aanbevolen voor een oplossing waarin de klokken wél kloppen.

- Automatische tijdzone
Zwitserland heeft geen tijdverschil met NL, dus de 2 uur afwijking ontgaan me volledig. En thuis woon ik dicht bij de Belgische grens, als ik Mobistar kies dan gebeurt hetzelfde. De tijden op het lockscreen laten zich niet aanklikken om daar iets te wijzigen.
Op het thuisnetwerk is alles normaal (uiteraard). Mijn SE Experia Arc S die ook ICS draait heeft dit niet, dus het is voor mij een onbekend probleem. Op zich wel een leuke feature als het goed werkt. Zie je makkelijk hoe laat het thuis is, als je wel in tijdsverschil zit.
Wat te doen? Uitschakelen hiervan mag ook, zo vaak zit ik niet in een andere tijdzone.
Edit: Gedeeltelijk opgelost. Ik had al gezocht in het nederlands. Dezelfde search in het Engels bracht me bij een oplossing: Settings / security / lock screen / dual clocks
Ik houd me nog steeds aanbevolen voor een oplossing waarin de klokken wél kloppen.
[ Voor 12% gewijzigd door Ramon 73 op 30-07-2012 08:49 ]
Gerucht gaat wel. In de Verenigde Staten is in ieder geval al een rode versie uitgekomen bij de provider AT&T.Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2012 @ 00:13:
Beste,
Weet iemand of de Galaxy S3 ook in andere kleuren uitkomt? Zoals zwart?
Bedankt
Zowel bij Samsung als HTC synchroniseert de "standaard" Facebook voor Android-app niet optimaal..-TYPHOON- schreef op zondag 29 juli 2012 @ 13:40:
Zo zie je ook nooit de avatars in andere apps (zoals Whatsapp)..
Er schijnt een app te zijn, die dit gratis en goed synchroniseert.. maar zelf gebruik ik al een hele tijd Friendcaster (Pro) voor Facebook..
Dat werkt perfekt.. ook voor synchronisatie en gebruikt volgens mij minder batterij, omdat de "standaard" Facebook-app steeds opstart met gps, ook als je vrienden in de omgeving uitzet..
Vind ook dat uploaden (van foto's) en meldingen beter gaat met deze app..
Verwijderd
Is dit serieus de Pebble Blue (Metallic Blue)-versie?:
YouTube: Samsung Galaxy S3: Design der Farbe pebble blue | SwagTab
Ziet er echt donkergrijs uit... Of heb ik dat?
Als jullie de muziek pauzeren, of op een capacitieve toets duwen, horen jullie dan ook nog voor zo'n 4 a 5 seconden ruis uit de speaker komen (of uit de koptelefoon als je die gebruikt)? Zouden jullie dit eens willen proberen, en de resultaten hier willen posten? Ik ben benieuwd wie van jullie dit nog meer heeft, of het normaal is en wat de oorzaak is. En vooral of het gefixt kan worden met een SW update!
Dit komt me totaal niet bekend voor, en ik luister zeer veel muziek met mijn S3.zunrob schreef op maandag 30 juli 2012 @ 11:17:
Als jullie de muziek pauzeren, of op een capacitieve toets duwen, horen jullie dan ook nog voor zo'n 4 a 5 seconden ruis uit de speaker komen (of uit de koptelefoon als je die gebruikt)? Zouden jullie dit eens willen proberen, en de resultaten hier willen posten? Ik ben benieuwd wie van jullie dit nog meer heeft, of het normaal is en wat de oorzaak is. En vooral of het gefixt kan worden met een SW update!
Welke speler gebruik je? Ik heb bij sommige spelers user reviews gelezen waar ze het ook hadden over ruis.
Het maakt niet uit welke speler ik probeer, ik hoor het bij ze allemaal. Ook als ik naar video kijk of via Youtube iets luister/bekijk trouwens.Pali schreef op maandag 30 juli 2012 @ 11:18:
[...]
Dit komt me totaal niet bekend voor, en ik luister zeer veel muziek met mijn S3.
Welke speler gebruik je? Ik heb bij sommige spelers user reviews gelezen waar ze het ook hadden over ruis.
Wil je het volgende eens proberen? Unplug je headset. Zet je gsm op stille modus of trilmodus. Vervolgens druk je op de capacitieve terug toets en tegelijk luister je met je oor tegen de speaker. Je zult dan heel duidelijk de speaker aan horen gaan, ruisen voor 4 a 5 seconden, en dan weer uitgaan met een plop. In ieder geval, dat is wat ik hoor, en waarvan ik me afvraag of het normaal is. Dat hoor je dus ook als je muziek luistert, en als je de muziek vervolgens pauzeert. Ik ben benieuwd of jij dit ook hebt! Dankje in ieder geval!
Heb het eens geprobeerd voor je, maar ik hoor helemaal niets wanneer ik dat doe. Ik heb het volgende geprobeerd:zunrob schreef op maandag 30 juli 2012 @ 11:23:
[...]
Het maakt niet uit welke speler ik probeer, ik hoor het bij ze allemaal. Ook als ik naar video kijk of via Youtube iets luister/bekijk trouwens.
Wil je het volgende eens proberen? Unplug je headset. Zet je gsm op stille modus of trilmodus. Vervolgens druk je op de capacitieve terug toets en tegelijk luister je met je oor tegen de speaker. Je zult dan heel duidelijk de speaker aan horen gaan, ruisen voor 4 a 5 seconden, en dan weer uitgaan met een plop. In ieder geval, dat is wat ik hoor, en waarvan ik me afvraag of het normaal is. Dat hoor je dus ook als je muziek luistert, en als je de muziek vervolgens pauzeert. Ik ben benieuwd of jij dit ook hebt! Dankje in ieder geval!
- Geen muziek of iets, headset er in, headset er uit en op de terugtoets drukken : Geen resultaat
- Muziek aan met headset, headset er uit trekken en terug drukken : Geen resultaat
- Muziek aan over de speaker en pauzeren: Geen resultaat
- Muziek aan over speaker, pauzeren en terug toets: Geen resultaat
- Muziek aan over speaker, headset er in, headset uit, weer over speaker en pauzeren: Geen resultaat
Deze zijn allemaal geprobeerd in stille modus en op de trilstand.
Het lijkt me dus echt iets specifieks voor jouw toestel. Al zijn er blijkbaar meer mensen met dit probleem: http://www.samsunggalaxys...dio-problem.html#post7331
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=29422514
Als ik jou was zou ik verder gaan speuren op internet voor meer informatie en teruggaan naar de winkel als je geen oplossing kan vinden binnen een aanzienlijke tijd.
[ Voor 3% gewijzigd door Pali op 30-07-2012 11:39 ]
Bedankt voor het uitgebreide proberen en de linkjes! Welke firmware heb je? Misschien dat dat verschil maakt. Ik zit nu op XXLFB.Pali schreef op maandag 30 juli 2012 @ 11:35:
[...]
Heb het eens geprobeerd voor je, maar ik hoor helemaal niets wanneer ik dat doe. Ik heb het volgende geprobeerd:
- Geen muziek of iets, headset er in, headset er uit en op de terugtoets drukken : Geen resultaat
- Muziek aan met headset, headset er uit trekken en terug drukken : Geen resultaat
- Muziek aan over de speaker en pauzeren: Geen resultaat
- Muziek aan over speaker, pauzeren en terug toets: Geen resultaat
- Muziek aan over speaker, headset er in, headset uit, weer over speaker en pauzeren: Geen resultaat
Deze zijn allemaal geprobeerd in stille modus en op de trilstand.
Het lijkt me dus echt iets specifieks voor jouw toestel. Al zijn er blijkbaar meer mensen met dit probleem: http://www.samsunggalaxys...dio-problem.html#post7331
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=29422514
Als ik jou was zou ik verder gaan speuren op internet voor meer informatie en teruggaan naar de winkel als je geen oplossing kan vinden binnen een aanzienlijke tijd.
Eens verder zoeken dan. Ik heb een ander exemplaar kunnen proberen, en die had het probleem ook...
Ik hoop dat het probleem samen hangt met het "crackle"-probleem wat je op XDA tegenkomt. Dat schijnt nu in de laatste firmware gefixt te zijn. Laten we hopen dat dit dan ook meteen gefixt wordt!
En nog een:
http://forums.androidcent...z-hiss-crackle-noise.html
[ Voor 10% gewijzigd door zunrob op 30-07-2012 12:02 ]
Er zijn toch maar 2 kleuren? Blauw en wit toch? Alle blauwe toestellen in de winkel vond ik in het echt een veel lichtere kleur blauw hebben. Vrijwel in elk filmpje / foto is het toestel donkerder (ern mooier vind ikzelf).Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2012 @ 10:50:
Is dit serieus de Pebble Blue (Metallic Blue)-versie?:
Ik had dit probleem onlangs ook, maar niet echt verder op gezocht.Ramon 73 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 08:42:
Ik was vorige week een paar dagen in Zwitserland (werk, helaas).
[afbeelding]
- Automatische tijdzone
Door jouw post heb ik dat nu wel even gedaan en de oplossing gevonden.
Eigenlijk geef je ze zelf al, maar je bent 1 stapje te vroeg gestopt
Ga terug naar Settings / security / lock screen / dual clocks
Daar kan je Dual Clocks aan en uit zetten, maar als je op dual clocks zelf tikt, kom je in een nieuwe menu waar je je home-timezone kan instellen. Standaard staat hij op GMT+0, maar hij moet op GMT+2 staan.
Dan is het waarschijnlijk in orde
Uhm zelf zit ik op XXBUALF1. Wellicht dat dat inderdaad het verschil maakt.zunrob schreef op maandag 30 juli 2012 @ 11:46:
[...]
Bedankt voor het uitgebreide proberen en de linkjes! Welke firmware heb je? Misschien dat dat verschil maakt. Ik zit nu op XXLFB.
Eens verder zoeken dan. Ik heb een ander exemplaar kunnen proberen, en die had het probleem ook...
Ik hoop dat het probleem samen hangt met het "crackle"-probleem wat je op XDA tegenkomt. Dat schijnt nu in de laatste firmware gefixt te zijn. Laten we hopen dat dit dan ook meteen gefixt wordt!
En nog een:
http://forums.androidcent...z-hiss-crackle-noise.html
In de instellingen van de MP3-speler kan je lyrics aan en uit vinken. Heeft iemand het effect hiervan al gezien? Ik kan nl nergens lyrics van mijn muziek in de MP3-speler vinden met deze optie aangevinkt. In de gebruiksaanwijzing (pg. 87) staat toch echt:
Lyrics
Set to show song lyrics during
playback.
Lyrics
Set to show song lyrics during
playback.
Verwijderd
Ja dat vindt ik ook, want als de S3 de kleur heeft zoals in die video, dan wil ik hem meteen halen namelijkThe Anarchist schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:04:
[...]
Er zijn toch maar 2 kleuren? Blauw en wit toch? Alle blauwe toestellen in de winkel vond ik in het echt een veel lichtere kleur blauw hebben. Vrijwel in elk filmpje / foto is het toestel donkerder (ern mooier vind ikzelf).
Als er weinig direct licht op valt, is-ie best donker. In direct licht spiegelt het metallic blauw. Het ziet er niet uit alsof dit een andere kleur is...Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:34:
[...]
Ja dat vindt ik ook, want als de S3 de kleur heeft zoals in die video, dan wil ik hem meteen halen namelijk
Ik heb het even geprobeerd en heb ik inderdaad hetzelfde ''probleem'' Zelf nog nooit gemerkt of last van gehad aangezien ik hem niet gebruik om muziek mee te luisteren. Of moet dit nog meer consequenties hebben?zunrob schreef op maandag 30 juli 2012 @ 11:17:
Dankjewel! Vervelend dat jij het ook hebt, gelukkig heb je er nog geen last van gehad.Kirretje schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:58:
[...]
Ik heb het even geprobeerd en heb ik inderdaad hetzelfde ''probleem'' Zelf nog nooit gemerkt of last van gehad aangezien ik hem niet gebruik om muziek mee te luisteren. Of moet dit nog meer consequenties hebben?
Het is mij nog onbekend of het verdere consequenties heeft; tot nu toe stoort het mij alleen als je in een rustige ruimte zit, en muziek luistert. Of als je opeens een ruis hoort omdat je op een knop drukt. Verder zal het mijn inziens nergens gevolgen voor hebben.
Op het moment dat je het vinkje weghaald bij "Aanraakgeluiden" is het geluid in ieder geval weg als je op de terugknop duwt.
Naja, dat wel. Maar je zult merken dat als je nu muziek luistert, en deze pauzeert, je dan nog steeds voor een paar seconden die ruis zult horen. En of dat ook softwarematig is weet ik niet...Kirretje schreef op maandag 30 juli 2012 @ 14:14:
Ok, duidelijk. M.i. iets softwarematigs.
Over het geluid. Het is beide, zowel hw- als softwarematig. Zodra audio gaat spelen, wordt de interne versterker aangezet. Op dat moment hoor je de hardwarematige ruis (DAC, versterker, filters, etc). Zodra het geluid afgespeeld is (of als je op pauze drukt), wordt de interne versterker na 4 a 5 seconden weer uitgezet. Dat is het geluid wat je hoort. Ik heb dit ook gehad met andere (android) toestellen. Afhankelijk van je gehoor, de gebruikte koptelefoon en uiteraard de telefoon kan je dit horen. Naar mijn mening geen probleem.
Ja, zoiets vermoedde ik al. Toch hoop ik dat er softwarematig nog een beetje wordt getweaked, ik vind het ruis niveau nu namelijk best hoog. Bedankt voor je uitleg in ieder geval!Anteros schreef op maandag 30 juli 2012 @ 14:20:
Over het geluid. Het is beide, zowel hw- als softwarematig. Zodra audio gaat spelen, wordt de interne versterker aangezet. Op dat moment hoor je de hardwarematige ruis (DAC, versterker, filters, etc). Zodra het geluid afgespeeld is (of als je op pauze drukt), wordt de interne versterker na 4 a 5 seconden weer uitgezet. Dat is het geluid wat je hoort. Ik heb dit ook gehad met andere (android) toestellen. Afhankelijk van je gehoor, de gebruikte koptelefoon en uiteraard de telefoon kan je dit horen. Naar mijn mening geen probleem.
Verwijderd
Hallo allen,
Ik weet niet of ik in het juiste topic zit maar corrigeer me maar even.
Ik heb een probleempje met de Walkman software. Is het mogelijk om last fm te scrobbelen? Ik krijg het niet voor elkaar namelijk.. Vind de software erg mooi + beats eq werkt echt heel goed.
Alvast bedankt
Ik weet niet of ik in het juiste topic zit maar corrigeer me maar even.
Ik heb een probleempje met de Walkman software. Is het mogelijk om last fm te scrobbelen? Ik krijg het niet voor elkaar namelijk.. Vind de software erg mooi + beats eq werkt echt heel goed.
Alvast bedankt
Mijn S3 ligt bij Dynafix wegens de "Camera Error". Ging ideaal trouwens, even bij de Phone House langs, uitgelegd, even na laten kijken, accu, sim en memkaart eruit en opgestuurd. Ik had niet eens een bon bij me, maar ze konden het op IMEI zo uitlezen.
Schijnt wel twee à drie weken te duren begreep ik.
Ik heb zolang een Lumia 800, huilen.
Schijnt wel twee à drie weken te duren begreep ik.
[ Voor 6% gewijzigd door Beekforel op 30-07-2012 16:46 ]
Mijn S3 is met de XXLFB firmware instabieler dan dat hij daarvoor was (met de oudere firmware dus).
Bij mij uit zich dat in:
GPSD die opeens erg veel stroom verbruikt.
Apps die vastlopen, waaronder system monitor.
Na een reboot is alles weer oké. Ik volg dit topic al enige tijd, maar kon hierover niks vinden.
Hebben meer mensen hier last van?
Bij mij uit zich dat in:
GPSD die opeens erg veel stroom verbruikt.
Apps die vastlopen, waaronder system monitor.
Na een reboot is alles weer oké. Ik volg dit topic al enige tijd, maar kon hierover niks vinden.
Hebben meer mensen hier last van?
Ik volg dit draadje nu een weekje, veel reviews lezen e.d. Zat nogal te twijfelen tussen Samsung, een HTC one X of Iphone. Maar morgen wou ik gaan kijken voor zo`n S3.
Maar nu lees je meer en meer over de spontane scheurtjes in de behuizing bij de Blue variant?? Ik kan niet echt een serie nr reeks vinden (of is dit überhaupt vrij gegeven) waar dit bekend mee is?
Maar nu lees je meer en meer over de spontane scheurtjes in de behuizing bij de Blue variant?? Ik kan niet echt een serie nr reeks vinden (of is dit überhaupt vrij gegeven) waar dit bekend mee is?
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Ik heb er gelukkig geen last van. Toestel ondertussen alweer zo'n 6 weken in gebruikMeneer aard schreef op maandag 30 juli 2012 @ 17:28:
Ik volg dit draadje nu een weekje, veel reviews lezen e.d. Zat nogal te twijfelen tussen Samsung, een HTC one X of Iphone. Maar morgen wou ik gaan kijken voor zo`n S3.
RF cal: 2012.5.27
HW rev: MP 1.100
Geen idee of bovenstaande gegevens verschillen van andere S3 toestellen of dat er sowieso alleen maar 1.1 versies in omloop zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door blackmore87 op 30-07-2012 17:40 ]
Wat is eigenlijk de laatste firmware die de Belgen onder jullie geïnstalleerd staan hebben?
Ik heb hier
baseband I9300XXLF5
Kernel build date 7 juni
Buildnummer I9300XXALF5
Dit lijkt me echter een oude versie te zijn... Hoeveel ik ook Kies probeer of update vanop de telefoon: Samsung blijft zeggen dat 't de laatste versie zou zijn...
(Heb voorlopig nog geen zin om met Odin te beginnen omdat ik niet 100% zeker weet of Sammy dat niet kan detecteren...)
Ik heb hier
baseband I9300XXLF5
Kernel build date 7 juni
Buildnummer I9300XXALF5
Dit lijkt me echter een oude versie te zijn... Hoeveel ik ook Kies probeer of update vanop de telefoon: Samsung blijft zeggen dat 't de laatste versie zou zijn...
(Heb voorlopig nog geen zin om met Odin te beginnen omdat ik niet 100% zeker weet of Sammy dat niet kan detecteren...)
Oude firmware inderdaad, in de UK zitten ze inmiddels op LG8.Yoma666 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 18:19:
Wat is eigenlijk de laatste firmware die de Belgen onder jullie geïnstalleerd staan hebben?
Ik heb hier
baseband I9300XXLF5
Kernel build date 7 juni
Buildnummer I9300XXALF5
Samsung kan Odin firmwares niet detecteren en is volkomen legaal...
Grappig ik heb gisteren een update gedaan via kies en zit op LG8.Oude firmware inderdaad, in de UK zitten ze inmiddels op LG8.
Heb wel een S3 gekocht via een webshop (redcoon) welke uit duitsland schijnt te komen.
Was al bang dat ik juist achter ging lopen met updates maar dat is dus juist niet het geval
als ik nou een 2gb(ram) versie van de s3 zou willen, zou dat dan makkelijk te krijgen zijn of moet je hele lastige fratsen gaan uithalen? (waarom is de internationale versie zowieso maar uitgerust met 1 gb?)
Ik had al gekeken naar Hong Kong, maar zelfs daar hebben ze een 1gb versie.
[ Voor 17% gewijzigd door justice strike op 30-07-2012 22:07 ]
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
Verwijderd
Ah zo, oke bedanktNoUseWhatsoever schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:40:
[...]
Als er weinig direct licht op valt, is-ie best donker. In direct licht spiegelt het metallic blauw. Het ziet er niet uit alsof dit een andere kleur is...
Maar ik zou toch liever de zwarte S3 hebben denk ik, komt deze 100% op de markt?
Ik neem aan dat de "plop" die je hoort ook ten gevolge is van het aan en uitschakelen van de versterker?Anteros schreef op maandag 30 juli 2012 @ 14:20:
Ik weet niet hoe hard het 'plop'-geluid is, maar waarschijnlijk is dit idd de versterker die uitgeschakeld wordt.
Laat ik het zo zeggen: als je in een stille ruimte bent dan kun je de plop horen. Niet heel hard dus, maar hard genoeg om hoorbaar te zijn (als je er op let).Anteros schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:34:
Ik weet niet hoe hard het 'plop'-geluid is, maar waarschijnlijk is dit idd de versterker die uitgeschakeld wordt.
Dan lijkt me dat normaal. Zoals ik al eerder zei, ik heb het ook met andere toestellen gehad (heb er nog niet op gelet bij mij S3). Ik denk dat je/niemand zich er druk over hoeft te maken.
Okee, nogmaals bedankt, ook voor je eerdere uitleg. Het is alleen vervelend dat je dat plopje hoort over de speaker na het afspelen van een notification sound, maar het is dus inderdaad verklaarbaar doordat dan de versterker uitgaat, en dit een plopje geeft in de speaker.Anteros schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:53:
Dan lijkt me dat normaal. Zoals ik al eerder zei, ik heb het ook met andere toestellen gehad (heb er nog niet op gelet bij mij S3). Ik denk dat je/niemand zich er druk over hoeft te maken.
Edit: Voor de duidelijkheid, het gaat hier over de ingebouwde luidspreker. Ik hoor de plop (vooral) als ik geen oortelefoon heb aangesloten, dus gewoon luister naar het geluid uit de speaker. Je zult dan de ruis horen nadat de telefoon een geluidje heeft afgespeeld, zoals je al uitlegde, en aan het einde hoor je het plopje uit de luidspreker. Gebruikmakend van een koptelefoon zijn die plopjes minder aanwezig, gelukkig.
[ Voor 27% gewijzigd door zunrob op 31-07-2012 11:00 ]
Gisteren besloten te verlengen met de S3, Wat een super ervaring
ervaar de telefoon positiever dan de S2
[ Voor 180% gewijzigd door DaanozZ op 31-07-2012 13:19 ]
Ook de Nexus heeft/had blijkbaar erge last van hetzelfde ruis/"pop" probleem:
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=22307
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=22307
Het komt voor bij beide kleuren. Ik heb een blauwe en heb totaal geen last van deze scheurtjes en zo zijn er meer. Mocht het geval zijn dat het bij jou wel zo is (bedoel je kan het gelijk zien in de winkel als je hem meeneemt) dan kan je gelijk terugbrengen en denk dat je gelijk een ander toestel krijgt. Zo niet dan wordt het door Samsung gewoon kosteloos gerepareerd hoewel mij logischer lijkt dat de winkel je gelijk nieuwe toestel geeft aangezien dat gewoon de Wet is. (zolang je de winkel niet uitloopt kunnen ze jou de schuld niet geven)Meneer aard schreef op maandag 30 juli 2012 @ 17:28:
Maar goed, wat is voor jou belangrijk aan een Smartphone? Bedoel keuze maken tussen iOS en Android is best een belangrijke keuze. Dan tsja HTC One X en S3 zijn beide goede toestellen, in algemeen doet S3 iets beter zeker met het browsen. Maar HTC One X is ook prima toestel.
Ik zou niet voor de iPhone gaan, als je liever iPhone wilt zou ik wachten op de iPhone 5. Heeft zelfde prijs en heb je toch nieuwste van de nieuwste. Je zal beetje balen over 2 maand (als hij idd september uitkomt) als je iPhone 4S kiest dan.
[ Voor 20% gewijzigd door V-rg op 31-07-2012 15:00 ]
hallo, ik bezit sinds 3 dagen nu een sgs3 en ben een echte muziek liefhebber. heb hiervoor altijd iphones gehad en was altijd erg tevreden met die telefoons. ik luisterde veel muziek en ging ook regelmatig met itunes muziek en speellijsten overzetten naar mijn iphone. dit ging altijd zonder problemen. nu heb ik een samsung en heb inmiddels via kies en via winamp geprobeerd om afspeellijsten te maken en over te zetten naar de telefoon, maar met kies herkent de telefoon de afspeellijsten niet en krijg enkel al mijn nummers in een lijst (door elkaar). wanneer ik met winamp de afspeellijsten van itunes overzet naar de telefoon dan krijg ik wel de afspeellijsten te zien, maar geen nummers terwijl de nummers wel worden opgeslagen (mapje music in de telefoon). kan iemand mij misschien een tip geven over hoe ik dit het makkelijkst kan oplossen? alvast bedankt
Ik zit momenteel in Londen en ik krijg sinds vandaag continu infoberichten met 020. Ik heb mijn infoberichten al uitgezet maar waar komt dit vandaan en kost het mij geld? Ik kreeg ze eerst om het half uur en toen opeens 5 per minuut.
In Kies kan je iTunes afspeellijsten importeren. Maar als het goed is moet Kies gelijk herkennen dat je iPhone hebt gehad en vragen als je wilt importeren.djengo_1 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 17:20:
hallo, ik bezit sinds 3 dagen nu een sgs3 en ben een echte muziek liefhebber. heb hiervoor altijd iphones gehad en was altijd erg tevreden met die telefoons. ik luisterde veel muziek en ging ook regelmatig met itunes muziek en speellijsten overzetten naar mijn iphone. dit ging altijd zonder problemen. nu heb ik een samsung en heb inmiddels via kies en via winamp geprobeerd om afspeellijsten te maken en over te zetten naar de telefoon, maar met kies herkent de telefoon de afspeellijsten niet en krijg enkel al mijn nummers in een lijst (door elkaar). wanneer ik met winamp de afspeellijsten van itunes overzet naar de telefoon dan krijg ik wel de afspeellijsten te zien, maar geen nummers terwijl de nummers wel worden opgeslagen (mapje music in de telefoon). kan iemand mij misschien een tip geven over hoe ik dit het makkelijkst kan oplossen? alvast bedankt
Maar in Kies bij Menu staat de optie om afspeellijsten te importeren. Ik zou WinAmp helemaal niet eens gebruiken voor dit snap eigenlijk ook niet hoe je daarbij komt lol. Tip wat ik je nog wil geven is dat iTunes nou niet bepaald gebruikersvriendelijk is en vooral niet richting andere merken. Dit is dus gelijk de nadeel als je eenmaal iTunes en de iPhone gaat gebruiken merk je gelijk dat Apple weer alles anders moet doen en tsja iTunes vind ik persoonlijk een doorn in mijn oog. Je merkt zelf al eigenlijk de doel van Apple, zodra je naar een andere merk gaat is alles weer anders en tsja dan ga je fouten maken. Terwijl eigenlijk met Android veel makkelijker bestanden kan verplaatsen of afspeellijsten kan maken.
Erg onduidelijk, snap niet echt wat je bedoelt. Kan je screen plaatsen van het bericht? Maar ook wat meer details zoals waar op je telefoon, de bericht, de afzender, de opties enz.Ik zit momenteel in Londen en ik krijg sinds vandaag continu infoberichten met 020. Ik heb mijn infoberichten al uitgezet maar waar komt dit vandaan en kost het mij geld? Ik kreeg ze eerst om het half uur en toen opeens 5 per minuut.
[ Voor 10% gewijzigd door V-rg op 31-07-2012 19:48 ]
Ik heb een iMAC 27" 2011 met Mountain Lion. De laatste kies versie werkt daar niet onder (OS not supported) dus kan 'helaas' kies niet gebruiken. Echter heb ik twee tooltjes die misschien handig zijn voor mensen met hetzelfde probleem:
1) AirDroid (wel bekent denk ik): Google Play: AirDroid
Maar een erg handige tool voor Mac gebruikers:
2) Droid NAS: Google Play: Droid NAS
Je telefoon wordt dan zichtbaar als een device in finder waardoor je gewoon toegang hebt tot de shared folders op de telefoon. Erg handig!
1) AirDroid (wel bekent denk ik): Google Play: AirDroid
Maar een erg handige tool voor Mac gebruikers:
2) Droid NAS: Google Play: Droid NAS
Je telefoon wordt dan zichtbaar als een device in finder waardoor je gewoon toegang hebt tot de shared folders op de telefoon. Erg handig!
Vandaag ook maar de S3 gehaald. Via internet waren ze slecht leverbaar. Naar de vodafone winkel gegaan en daar hadden ze de blue variant nog ruim op voorraad. Prima phone tot nu toe.
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Bovenstaande klopt exact, zo heb ik het probleem ook gekregen.slelieveld schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 13:48:
[...]
Ook hier dit probleem. En ik lees dat er meer mensen zijn. Waardoor het bij mij ontstond:
Instellingen --> Taal en Invoer . Onder Toetsenborden en invoermethoden op "instellingen" Samsung-toetsenbord --> Onderop: Instellingen Resetten. Daarna is mijn toestenbord dus Duits (qwertz) en ook de "" invoertaal is duits en geen nederlands meer.
ik kan onder "taal invoeren" ook alleen maar Deutsch kiezen, niets anders. Overigens is Deutsch niet aangevinkt.
Omdat ik geen oplossing kon vinden ben ik een ander toetsenbord gaan gebruiken. adaptxt Beta, die werkt prima en heeft handige extra's maar geen swype.
Inmiddels zijn alle invoertalen, inclusief nederlands, weer beschikbaar.
Na de OTA die ik deze week ontving, werkt het weer.
N.b. Ik ga de instellingen niet meer resetten ;-)
Een collega had/heeft dat ook soms in engeland. De een had een samsung note, de ander een htc legend. Het zal dus waarschijnlijk aan de provider liggen. Ik kan me niet voorstellen dat die geld kosten, maar dat kan je wel online zien neem ik aan?Kereltje88 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 18:36:
Ik zit momenteel in Londen en ik krijg sinds vandaag continu infoberichten met 020. Ik heb mijn infoberichten al uitgezet maar waar komt dit vandaan en kost het mij geld? Ik kreeg ze eerst om het half uur en toen opeens 5 per minuut.
Maar het blijft idd een heel vervelend iets. Mijn collega zal heel blij zijn als ik met een oplossing kom
Verwijderd
Hallo,
Sinds twee weken heb ik mijn S3. Vandaag voor het eerst een filmpje gemaakt (meerdere). Als ik de gemaakte video afspeel krijg ik een donker filmpje te zien, terwijl instellingen als spaarstand etc allemaal uitstaan en het beeld in het klein de juiste lichtere kleur aangeeft. Iemand enig idee of er iets mis is of dat ik iets moet veranderen in mijn instellingen. Bij foto's blijft de kleur wel goed.
Hoor het graag!
Sinds twee weken heb ik mijn S3. Vandaag voor het eerst een filmpje gemaakt (meerdere). Als ik de gemaakte video afspeel krijg ik een donker filmpje te zien, terwijl instellingen als spaarstand etc allemaal uitstaan en het beeld in het klein de juiste lichtere kleur aangeeft. Iemand enig idee of er iets mis is of dat ik iets moet veranderen in mijn instellingen. Bij foto's blijft de kleur wel goed.
Hoor het graag!
Schoonbroer had dit ook op zijn note.
Oplossing:
Ga naar berichten.
linksonder op menuknop drukken.
Instellingen selecteren
."infoberichten activeren" uitvinken.
Dan zouden ze niet meer binnen moeten komen,
Heb dit op vakantie in italie uitgezet bij hem en de rest van de vakantie niks meer ontvangen.
Dit was idd wel afhankelijk van welke provider hij op dat moment had, bij één vaste provider had hij dit probleem telkens
Oplossing:
Ga naar berichten.
Instellingen selecteren
Heb dit op vakantie in italie uitgezet bij hem en de rest van de vakantie niks meer ontvangen.
Dit was idd wel afhankelijk van welke provider hij op dat moment had, bij één vaste provider had hij dit probleem telkens
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Verwijderd
Daar heb ik ook last van gehad. De oplossing is om bij SMS berichten naar de instellingen te gaan en dan 'infobericht activeren' uit te schakelen (vinkje weghalen). Kost overigens geen geld.Kereltje88 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 18:36:
EDIT: helaas te laat gezien dat er al een antwoord door mijn voorganger gegeven was.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2012 00:02 ]
niemand?justice strike schreef op maandag 30 juli 2012 @ 22:07:
als ik nou een 2gb(ram) versie van de s3 zou willen, zou dat dan makkelijk te krijgen zijn of moet je hele lastige fratsen gaan uithalen? (waarom is de internationale versie zowieso maar uitgerust met 1 gb?)
Met 2GB en Dual-Core Krait (US) of Quad-Core Exynos (Korea)? Exynos: Samsung SHV-E210S
Ik had dit vorige week ook in Zwitserland. Infobericht bij hop naar andere cel. 20 berichtn in een uur heel normaal. Op de manier hierboven uitgezet en geen last meer gehad.MaD_co schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 23:52:
Schoonbroer had dit ook op zijn note.
Oplossing:
Ga naar berichten.
Instellingen selecteren
whoops... ik heb mijn Galaxy SIII 2 dagen en vanmorgen zie ik opeens een mini scheurtje rechts onder in het scherm. Het zit vlak boven de ronding van de rechter onderhoek en is misschien 2 a 3 millimeter lang . De telefoon is nog niet gevallen, is ook nog compleet kras vrij. vandaag maar eens bellen met de belcompany.
Verwijderd
Kun je bij de afzender niet zien van wie het afkomstig is dan?Kereltje88 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 18:36:
Ik wou dat ik daar nu was. Ik zag op internet dat (alleen in Londen) ivm de spelen een speciale cover in wit verkrijgbaar is met een print van de olympics games. Hier overal al geinformeerd maar niet te krijgen Grrr.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2012 10:08 ]
free shipping:Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:07:
[...]
Kun je bij de afzender niet zien van wie het afkomstig is dan?
Ik wou dat ik daar nu was. Ik zag op internet dat (alleen in Londen) ivm de spelen een speciale cover in wit verkrijgbaar is met een print van de olympics games. Hier overal al geinformeerd maar niet te krijgen Grrr.
http://www.ebay.com/itm/N...d0337a297#ht_11546wt_1139
Verwijderd
Dank voor je snelle reactie, maar ik bedoel deze cover.
http://www.androidcentral...mpic-flip-cover-galaxy-s3
Hoi,
Heb dit toestel nu een paar dagen, erg fijn toestel! Wennen aan 't formaat (kom van een HTC Desure S), maar dat lukt prima :-)
Twee dingen waar ik nog niet uitkom;
Heb dit toestel nu een paar dagen, erg fijn toestel! Wennen aan 't formaat (kom van een HTC Desure S), maar dat lukt prima :-)
Twee dingen waar ik nog niet uitkom;
- Bij het browsen via de ingebouwde browser kun je in het menu een color kiezen. Dit om stroom te besparen want het heeft vooral met de felheid te maken. Echter, als je de color op "default browser background color" zet, slaat 'ie deze wijziging niet op. Direct daarna een pagina bezoeken gaat goed, maar zodra je je browser helemaal afsluit, wordt deze setting hier niet bewaard. Anderen hier last van?
- Bij bepaalde apps (zoals toevallig bij ING bankieren) kan ik geen screenshot maken. Ik krijg dan de melding "Unable to capture screenshot" (zie ook http://failboat.nl/capture.png). In de uitleg staat iets met USB (ik gebruik een Micro SD kaartje, geen idee of 't daarmee te maken heeft; het werkte echter ook niet vóórdat ik de Micro SD kaart erin prikte) maar dit kun je helaas niet helemaal lezen. Het scherm kantelen heeft geen zin want dit menu wordt niet bijgedraaid. De screenshot maak ik met de palm-veeg motion, maar ook power+home werkt niet. Het maken van een screenshot van deze error over het maken van een screenshot gaat dan wel weer prima :-)
Die screenshots bij ING app kan ik ook niet maken op mijn SGS1 op ICS.
Waarschijnlijk is dit een beveiliging.
Edit: Ik kan het scherm wel draaien
Waarschijnlijk staat er bij jouw ook iets in deze richting.
Waarschijnlijk is dit een beveiliging.
Edit: Ik kan het scherm wel draaien
Waarschijnlijk staat er bij jouw ook iets in deze richting.

[ Voor 47% gewijzigd door Oxellaar op 01-08-2012 12:10 ]
Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond
Hm, bizar. Bij de HTC Desire S kon het overigens wel, dus als het een Android dingetje is, zat dat er in 2.3.6 nog niet in. Thanks voor het testen!Oxellaar schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:58:
Die screenshots bij ING app kan ik ook niet maken op mijn SGS1 op ICS.
Waarschijnlijk is dit een beveiliging
Mijn vriend heeft goed voor elkaar gekregen om per ongeluk gloednieuwe S3 te laten vallen vanaf heuphoogte (broekzak dus) en er zit paar barstlijnen in de glasplaat rechtsboven.
Reparatie: 300 Euro.
(toestel waarde is ~620 Euro)
Een nieuwe krijgen is dus heel lastig... Ik heb hem een tip gegeven om nieuwe toestel te kunnen nemen, maar dan met extra verlengde abonnement; 4 jaar lang totaal. Hij heeft nu 2 jaar voor gesloten. Probleem: accu heeft levensduur van ongeveer 3 jaar. 4 jaar abonnement is wel lang.
Ik zeg ook tegen hem dat hij voor zo'n nieuw duur toestel eigenlijk verzekering moet afsluiten tegen ongelukken. Zeker als hij steeds in broekzak stopt en tijdens werk kan ie wel uitvallen.
Ik heb 'm al als kado een hoes gegeven als bescherming, om verdere schade aan de glasplaat klein te houden.
Hebben jullie nog wat meer tips voor mijn ongelukkige vriend?
Een nieuwe krijgen is dus heel lastig... Ik heb hem een tip gegeven om nieuwe toestel te kunnen nemen, maar dan met extra verlengde abonnement; 4 jaar lang totaal. Hij heeft nu 2 jaar voor gesloten. Probleem: accu heeft levensduur van ongeveer 3 jaar. 4 jaar abonnement is wel lang.
Ik zeg ook tegen hem dat hij voor zo'n nieuw duur toestel eigenlijk verzekering moet afsluiten tegen ongelukken. Zeker als hij steeds in broekzak stopt en tijdens werk kan ie wel uitvallen.
Ik heb 'm al als kado een hoes gegeven als bescherming, om verdere schade aan de glasplaat klein te houden.
Balen! Ik denk dat je misschien iets bij de verzkering los kan peuteren, eventueel de aansprakelijkheidsverzekering van een ander.MrDummy schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:17:
Mijn vriend heeft goed voor elkaar gekregen om per ongeluk gloednieuwe S3 te laten vallen vanaf heuphoogte (broekzak dus) en er zit paar barstlijnen in de glasplaat rechtsboven.
Ik denk dat de batterij het grootste probleem niet is. Mocht deze na 3 jaar helemaal dood zijn, kun je die vaak nog wel vervangen voor 20 a 30 euro origineel (die moet je dan nu wel alvast kopen)...
Het echte probleem is denk ik dat je geen 4 jaar met een nieuwe gaat uithouden, omdat je vaak na 2 á 3 jaar echt toe bent aan iets nieuws. Ik spreek dan voornamelijk uit eigen ervaring, ik zou zelf echt geen 4 jaar met dezelfde smartphone kunnen doen.
Overigens zakt de prijs van het toestel wel langzaam richting de €500. In het topic over prijzen en levertijden kun je hier wat over vinden. De winkel waar ik zelf werk heeft o.a. binnenkort ook een actie waarbij het los €499,- gaat kosten. In dit geval zal ik overwegen om gewoon een nieuwe te nemen, voorzichtig te zijn, en eventueel te verzekeren
Zo te zien draait Oxellaar een Custom Rom, ik gok op CM (9)?Hmm, wáárom kun jij 't scherm wel draaien eigenlijk... :-) Ik krijg dat weer niet voor elkaar in dat slide-down menuutje.
[ Voor 6% gewijzigd door thobe op 01-08-2012 15:50 . Reden: Reactie toegevoegd ]
Aah, dat verklaart wel. Vond de kleurtjes inderdaad al afwijken van de stock rom, maar dat zegt op zich niet zo gek veel ...thobe schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:39:
[...]
Zo te zien draait Oxellaar een Custom Rom, ik gok op CM (9)?
maakt mij eignelijk niets uit. maar de voorkeur zou uit gaan voor een exynos versie.Nivk schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 01:45:
[...]
Met 2GB en Dual-Core Krait (US) of Quad-Core Exynos (Korea)? Exynos: Samsung SHV-E210S
Ik zei toch al dat het ICS draaide op een SGS1ascent schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:01:
[...]
Aah, dat verklaart wel. Vond de kleurtjes inderdaad al afwijken van de stock rom, maar dat zegt op zich niet zo gek veel ...
Is idd CM9.
Verzekeren twijfel ik al over sinds de aankoop van mijn eerste gsm ongeveer 14 jaar geleden.
Heb het nooit gedaan en is altijd goed gegaan, nooit een kapot scherm of wat dan ook.
Dus ik begin er niet aan, het is een risico, maar waag het erop.
Ik ga over een paar weken verlengen en waarschijnlijk wordt het een SGS3.
Bewaar gewoon mijn SGS1 voor noodgevallen.
Heb hem twee jaar gehad en is verreweg de beste telefoon die ik ooit gehad heb.
Ben heel benieuwd of de 3 dat kan overtreffen, maar vrees van niet.
Lijkt wel of zich hier alleen maar mensen melden met scheurtjes en vage problemen.
Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond
Muggezifters heb je overal. Het is gewoon een perfect toestel.Oxellaar schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 19:59:
[...]
Lijkt wel of zich hier alleen maar mensen melden met scheurtjes en vage problemen.
hoi
Verwijderd
Net eens voor de lol de oordopjes die standaard bij de s3 zit meegeleverd even beluisterd met
muziek. Het verbaast me een beetje hoe goed deze klinken met cd kwaliteit muziek. Nadeel is dat ik geen opties vind om achter elkaar de muziek te beluisteren.Ik moet nu zeg maar bij ieder nummer op play drukken uit de lijst.
muziek. Het verbaast me een beetje hoe goed deze klinken met cd kwaliteit muziek. Nadeel is dat ik geen opties vind om achter elkaar de muziek te beluisteren.Ik moet nu zeg maar bij ieder nummer op play drukken uit de lijst.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!
Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.
Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware
Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!
Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.
Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware
Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.