Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim Schuhmacher schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:42:
[...]

Ik heb exact dit probleem, maar wanneer ik de ruisonderdrukking uitschakel is het probleem opgelost. Als je belt en dan op het menu drukt, kun je het uitschakelen.

....
Ik heb dit probleem ook dat ik slecht verstaanbaar ben aan de andere kant van de lijn. Ik heb nu ook de ruisonderdrukking uit gezet. Ik heb sinds dien geen opmerkingen meer gehad van mensen dat ik slecht verstaanbaar ben. Hopelijk is dit probleem met de Android 4.1 opgelost zodat de ruisonderdukking weer aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:38:
[...]

Ik heb dit probleem ook dat ik slecht verstaanbaar ben aan de andere kant van de lijn. Ik heb nu ook de ruisonderdrukking uit gezet. Ik heb sinds dien geen opmerkingen meer gehad van mensen dat ik slecht verstaanbaar ben. Hopelijk is dit probleem met de Android 4.1 opgelost zodat de ruisonderdukking weer aan kan.
Heeft dit ook effect op het speakertje van de foon waarop je ruisonderdukking uitschakelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-10 10:30
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 11:01:
[...]

Heeft dit ook effect op het speakertje van de foon waarop je ruisonderdukking uitschakelt?
Wat denk je zelf.... Dat je op elke willekeurige frequentie van de radio geen ruis hoort maar muziek?
Ruisonderdrukking werkt enkel voor de microfoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-10 20:03

Gotez

42

DutchCrownNL schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:33:
[...]

Waarschijnlijk dan alleen via samfirmware.com, echter weet ik niet of die dan je hele toestel wist of niet.
Heb jij toevallig standaard apps van vodafone erop staan ?
Ik weet namelijk dat vodafone een aantal toestellen heeft voorzien van eigen software.
ik had wel een aantal vodafone apps erop staan, zoals Vodafone Updates, AppSelect en Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serotonine schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 11:06:
[...]

Wat denk je zelf.... Dat je op elke willekeurige frequentie van de radio geen ruis hoort maar muziek?
Ruisonderdrukking werkt enkel voor de microfoon.
Ik had gehoopt dat dit ook effect had op het oor-speakertje omdat mijn oren niet zo best meer zijn, met mijn 2 jaar oude Nokia heb ik totaal geen probleem met verstaanbaarheid, het geluid daarvan is echt standaard stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Despen
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Gotez schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 08:51:
Ik heb de S3 van Vodafone. Ik heb alleen nog nooit updates gehad. Zo heb ik b.v. nog niet de scherm helderheid schuiver in mijn notification bar. Hebben alle Vodafone klanten dit? Of heb ik gewoon pech?
Ik heb er ook een van Vodafone (gekocht via Belcompany) en krijg ook geen updates.

Weet je wat ze zouden moeten doen? Die irritante Vodafone meuk niet mee moeten leveren als je gewoon een losse simlockvrije telefoon koopt. Ik irriteer mij mateloos aan dat soort rotzooi. Ben dan wel blij dat je de apps in ieder geval kan verbergen, maar toch vind ik het zo storend dat het meegeleverd wordt.

Bloatware Hater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 11:15:
[...]

Ik had gehoopt dat dit ook effect had op het oor-speakertje omdat mijn oren niet zo best meer zijn, met mijn 2 jaar oude Nokia heb ik totaal geen probleem met verstaanbaarheid, het geluid daarvan is echt standaard stukken beter.
Wat verstaanbaarheid moet ik je gelijk geven, heb hier ook nog een antieke 3210 van nokia.
En inderdaad daar kan het speakertje van de S3 niet tegen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Ik gebruik DoubleTwist als mijn muziekspeler en telkens als ik een mail krijgt stopt mijn muziek, hoor ik het mail geluid via mijn oordopjes, en gaat mijn muziek door.. zo irritant! Weet iemand hoe dit uit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 12:19:
[...]

Wat verstaanbaarheid moet ik je gelijk geven, heb hier ook nog een antieke 3210 van nokia.
En inderdaad daar kan het speakertje van de S3 niet tegen op.
Het is helaas niet anders, maar het moet voor Samsung toch niet zo'n probleem zijn om daar wat meer aandacht aan te besteden, hopelijk beter met de S4 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Tomasi
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-06 21:33
(jarig!)
Ik laad de S3 met name s nachts op. Op moment dat hij 100% is opgeladen, blijft het scherm aanstaan. Hebben jullie hier ook last van? Ik heb in de instellingen zitten kijken, maar kom niks tegen. Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 14:52
R Tomasi schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:46:
Ik laad de S3 met name s nachts op. Op moment dat hij 100% is opgeladen, blijft het scherm aanstaan. Hebben jullie hier ook last van? Ik heb in de instellingen zitten kijken, maar kom niks tegen. Heeft iemand een oplossing?
Ik heb hier geen last van. Scherm staat netjes op zwart 's ochtends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-10 14:26
R Tomasi schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:46:
nee bij mij blijft hij uitstaan... als ik hem van de oplader haal gaat hij wel aan. en als ik hem aan de oplader leg ook. Maar niet als hij 100% is. (misschien wel even, geen idee want ik slaap dan) maar hij is uit als ik hem oppak.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
Ik heb dus sinds vorige week een S3. Ook meteen bij Coolblue een Brodit Active Holder voor in de auto bij besteld. Het viel me al meteen op dat mijn S3 niet helemaal aansloot met de USB connector van de houder. Ik moest het USB stekkertje van de houder iets naar achteren duwen.

Ik dacht: productiefoutje van de houder. Contact opgenomen met Coolblue. Wat blijkt: er is een klein verschil tussen de plek van de USB aansluiting van de witte en blauwe versie. Wat een gek verhaal. Kan het me eigenlijk niet voorstellen. Zou betekenen dat zowat elke fabrikant van houders/docks, etc. met twee versies voor de S3 moet uitkomen.

Iemand anders dit ook ervaren?

[ Voor 5% gewijzigd door GoodspeeD op 26-07-2012 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
GoodspeeD schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 14:24:
Ik heb dus sinds vorige week een S3. Ook meteen bij Coolblue een Brodit Active Holder voor in de auto bij besteld. Het viel me al meteen op dat mijn S3 niet helemaal aansloot met de USB connector van de houder. Ik moest het USB stekkertje van de houder iets naar achteren duwen.

Ik dacht: productiefoutje van de houder. Contact opgenomen met Coolblue. Wat blijkt: er is een klein verschil tussen de plek van de USB aansluiting van de witte en blauwe versie. Wat een gek verhaal. Kan het me eigenlijk niet voorstellen. Zou betekenen dat zowat elke fabrikant van houders/docks, etc. met twee versies voor de S3 moet uitkomen.

Klopt ook wel, zoek de verschillen ;) of er 2versies komen? Logisch zeg ik ja.

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2d8gu4w.png

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoodspeeD schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 14:24:

Hier hetzelfde probleem, ik heb een witte en moest ook het usb stekkertje naar achter duwen.
Ik heb dit opgelost door het stekkerje van de houder los te schroeven en een klein beetje opgevuld met een strookje karton, weer vast schroeven en nu past hij perfect zonder duwen of wringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:13:
[...]

Hier hetzelfde probleem, ik heb een witte en moest ook het usb stekkertje naar achter duwen.
Ik heb dit opgelost door het stekkerje van de houder los te schroeven en een klein beetje opgevuld met een strookje karton, weer vast schroeven en nu past hij perfect zonder duwen of wringen.
Voor mijn beeldvorming: had jij ook een Brodit? Volgens Coolblue heeft Brodit nog geen houder voor de blauwe Galaxy namelijk, maar zou die perfect moeten werken voor de witte. Matcht niet helemaal met jouw verhaal. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoodspeeD schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:27:
[...]

Voor mijn beeldvorming: had jij ook een Brodit? Volgens Coolblue heeft Brodit nog geen houder voor de blauwe Galaxy namelijk, maar zou die perfect moeten werken voor de witte. Matcht niet helemaal met jouw verhaal. :-)
Ja ik heb een brodit houder en een witte s3.
lijkt me dan ook een vreemd verhaal, kan me ook niet voorstellen dat ze echt anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goechel
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
DutchCrownNL schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:33:
[...]

Waarschijnlijk dan alleen via samfirmware.com, echter weet ik niet of die dan je hele toestel wist of niet.
Heb jij toevallig standaard apps van vodafone erop staan ?
Ik weet namelijk dat vodafone een aantal toestellen heeft voorzien van eigen software.
Ik heb zelf een flash met odin gedaan naar de open NL rom (csc:phn) bij mij werd er niks gewist.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verplaatst naar accessoires :-)

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2012 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

pfoe wat baal ik zeg. Gisteren terug gekomen van vakantie uit Albufeira, 8 dagen alles goed gegaan en expres mijn telefoon in het appartement gelaten om krassen van het zand te voorkomen... Laatste avond totally summer feest en ja op zo'n feest wil ik toch wel wat foto's en filmpjes maken. Dondert mijn telefoon uit mijn zak in het zand, en daarna springt er iemand half op. Gevolg: beeldscherm heeft best wel wat krasjes erop zitten, 2 ervan zijn licht voelbaar als je met je nagel erover heen gaat, de rest niet.

Iemand tips hoe ik dit weer krasvrij kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:04
Vandaag mijn bijgeleverde oordopjes eens uitgeprobeerd. In de S3 hoor ik veel ruis als ik ze induw, en lage tonen worden niet echt weergegeven. Duw ik ze vervolgens in een willekeurig andere speler dan klinkt het helemaal slecht; je hoort alleen hoge tonen. Is dat de bedoeling van de oordopjes van Samsung? :P

Edit: Luister je bijvoorbeeld muziek op Youtube, en stop je het liedje daarna en sluit je de speler dan zul je nog een paar seconden de ruis horen, en daarna stopt de ruis. Dit effect is ook hoorbaar op de andere muziekspelers... Nog iemand met dit probleem? Anders ben ik bang dat ik ook de dopjes om moet gaan ruilen...

[ Voor 34% gewijzigd door zunrob op 26-07-2012 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lplesage
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06 21:33
GoodspeeD schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:27:
[...]

Ik heb een Brodit gekocht voor mijn blauwe Galaxy S3 via Brodit Center. En hij past goed. Hij is alleen iets stroef om er uit te halen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:09
Afbeeldingslocatie: http://www.j-des.nl/images/Screenshot_2012-07-26-17-33-23.png

Kan iemand deze rare battery drain verklaren?
Heb de telefoon s´avonds op vliegtuigmodus gezet accu 69% s´morgens accu 63% prima.
Heb hem even van vliegtuigmodus gehaald om mijn berichten te checken enzo daarna weer op vliegtuigmodus gezet en weggelegd dacht na een nacht maar 6% kwijtraken zal hij s´avonds nog wel redelijk vol zijn.
(neem mijn telefoon nog niet mee naar mijn werk heb geen hoesje).
Maar toen ik dus thuiskwam was er nog maar 3% ;(
Als je naar de grafiek kijkt zie je dat hij ineens enorm is gaan dalen het batterijniveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
  • Laatst online: 23-09 22:40
Ik blijf maar problemen hebben met de wifi op de S3. Continu Verificatiefout opgetreden bij het connecten. Zowat iedere wifi instelling op de router (DIR-655) al geprobeerd, geen effect. Wifi werkt prima op de S2, ipad, notebooks, htc desire, hd2 etc etc. Ook wifi van schoonouders geeft problemen waar geen enkel ander apparaat last van heeft.

Nieuwste KIES firmware; I9300XXBLFB met modem I9300XXLFB.
Complete wipe al geprobeerd, 2x zelfs, geen effect.

Ook modem I9300XXLG6 wil niet baten.
Toen we de telefoon ontvingen 3 weken terug deed wifi het keurig en meteen.
Een week daarna begon dit. Wifi weigert te verbinden naar verschillende hotspots dus.

Te bizar en ik word er een beetje knetter van.
Als ik nu wifi aanlaat, probeert hij steeds te connecten en draint wifi behoorlijk.

ps: Ik heb de power save truuk van *#0011# al meedere malen geprobeerd, geen effect.
Wanneer ik heeeeel incidenteel toch een IP krijg en connectie heb, werkt de verbinding echt stervens sloom of niet.

[ Voor 11% gewijzigd door MMaster23 op 26-07-2012 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:07
Dan zou ik er toch mooi mee terug gaan. Hoort gewoon te werken natuurlijk.

Dit al geprobeerd: http://galaxys3reviews.ne...alaxy-s3-wifi-problem-fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
Al eens geprobeerd ja, helaas geen effect. In het engels is fout overigens authentication error occurred en dan vind ik al iets meer hits op google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-09 15:48
Lekker dan, telefoon in mijn broekzak, niets aan de hand, doe ik het scherm aan en opeens allemaal vage kleuren. Blijkt dat mijn scherm opeens stuk is terwijl er geen enkele druk opstond, Ik dacht eerst dat het wellicht softwarematig is, screenshot gemaakt en via andere telefoon screenshot bekeken en daar zag alles er goed uit.

Zucht. Heb geen bon (overgenomen van een andere tweaker), iemand enige ervaring met garantie rechtstreeks naar Samsung? Telefoon is inmiddels 1 dag in gebruik én zit nog is op CampZone dus zit weer is niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjouwer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-06 15:57
NoUseWhatsoever schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:18:
[...]

Of doorzoek even je telefoon op de computer of via ASTRO file manager. Wellicht zijn ze ergens opgeslagen en heb je in het verleden het album uit je galerij verwijderd, of is de default opslaglocatie veranderd. Als ze niet worden opgeslagen in één van de mappen (DCIM is standaard volgens mij), dan heb je een ander probleem.
bedankt voor je raad ik heb ze nog niet gevonden dus er zal wel iets anders aan de hand zijn .
ik heb ook dropbox en daar staan ze niet bij .
ik zoek nog even verder anders heb ik gewoon pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjouwer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-06 15:57
gijsvogel schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 02:31:
[...]

Ik ben geen fotos kwijtgeraakt tot nu toe, lijkt me wel vreemd op zich.

Wel een andere tip mss.
Claim je 50GB dropbox en zet automatsche fotoupload aan, dan wordt alles binnen no time met dropbox gesynced. Ik sync doorgaans alleen binnen bereik van wifi, maar ook met 3G werkt t als een malle.
bedankt voor je raad ik heb ze nog niet gevonden dus er zal wel iets anders aan de hand zijn .
ik heb ook dropbox en daar staan ze niet bij .
ik zoek nog even verder anders heb ik gewoon pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
lplesage schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 21:50:
[...]

Ik heb een Brodit gekocht voor mijn blauwe Galaxy S3 via Brodit Center. En hij past goed. Hij is alleen iets stroef om er uit te halen.
Jeetje. Nu wordt het alleen maar vager. Lijkt wel gewoon alsof Brodit niet heel consequent is in het maken van die houders. Anyways. Die van mij gaat terug naar PDAShop.nl. Dan maar een andere houder. Jammer, want ik was best tevreden over de vorige houder van Brodit voor mijn HTC Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-09 13:32

Ursamajor

Astrofotograaf

ComTech schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 22:10:
...
Kan iemand deze rare battery drain verklaren?
...
BetterBatterystats installeren. Eigenlijk een verplichte app voor een android telefoon.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Ursamajor schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 09:44:
[...]

BetterBatterystats installeren. Eigenlijk een verplichte app voor een android telefoon.
Analyse app..werkt 0 tegen battery-drain :+ maar geeft wel een beeld welke apps veel sources gebruikt.
Je kunt beter kijken of je toestel goed in Deep Sleep gaat, CPU Spy gebruiken daarvoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:27

HellBeast

Oh My GoT!

Ik was een van de personen die scheurtjes had in de rand van de S3. Nu heb ik een omruiling gehad van Tmobile en het valt mij op dat de zijrand totaal anders is dan de rand van mijn eerste toestel. Hij is een stuk donkerder grijs en hij lijkt van een ander materiaal te zijn. Ook zie ik niet meer de 4 microscopisch kleine rechte scheurtjes op elke hoek van het toestel.

Dit houdt in dat Samsung al wist van dit probleem. Anders hadden ze niet het ontwerp veranderd. Aangezien de meldingen van de scheurtjes in de toestellen niet zo oud is, moesten ze het al veel eerder hebben geweten, aangezien er nu al versies zijn van de S3 met een compleet andere rand. Waarschijnlijk hebben ze een eerste lading met de andere randen gewoon door laten gaan voor verkoop, met het idee om die te laten repareren als de klanten gaan zeuren.

Dit baseer ik ook op het feit dat samsung al heel vroegtijdig concludeerde dat het om een gering aantal toestellen gaat, terwijl net de storingsaanmeldingen een klein beetje op gang kwamen.

Ik zou in ieder geval je toestel even checken op die 4 rechte scheurtjes op elke hoek. Als je dat type hebt, is de kans groot dat je problemen kan krijgen.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
HellBeast schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 10:05:
Ik was een van de personen die scheurtjes had in de rand van de S3. Nu heb ik een omruiling gehad van Tmobile en het valt mij op dat de zijrand totaal anders is dan de rand van mijn eerste toestel. Hij is een stuk donkerder grijs en hij lijkt van een ander materiaal te zijn. Ook zie ik niet meer de 4 microscopisch kleine rechte scheurtjes op elke hoek van het toestel.

Dit houdt in dat Samsung al wist van dit probleem. Anders hadden ze niet het ontwerp veranderd. Aangezien de meldingen van de scheurtjes in de toestellen niet zo oud is, moesten ze het al veel eerder hebben geweten, aangezien er nu al versies zijn van de S3 met een compleet andere rand. Waarschijnlijk hebben ze een eerste lading met de andere randen gewoon door laten gaan voor verkoop, met het idee om die te laten repareren als de klanten gaan zeuren.

Dit baseer ik ook op het feit dat samsung al heel vroegtijdig concludeerde dat het om een gering aantal toestellen gaat, terwijl net de storingsaanmeldingen een klein beetje op gang kwamen.

Ik zou in ieder geval je toestel even checken op die 4 rechte scheurtjes op elke hoek. Als je dat type hebt, is de kans groot dat je problemen kan krijgen.
Storm in een glas water. Hoek naadlasjes hier net als vele aanwezig. Op de flank ter hoogte van volume c.q powerbutton niks. Welke problemen kunnen er dan volgens jou MEER ontstaan dan? Scheurtjes?

Weet nu wat ik heb, hardware-matig een goed toestel. Veel belangrijker.
If it Ain't Broke Don't Fix it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik hoop voor je dat je gelijk hebt. Ik denk alleen niet dat Samsung de rand heeft laten aanpassen, omdat ze de oude niet mooi vonden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
Ok, ziet er naar uit dat mijn backlight stuk is. =( Geen fysieke schade gewoon opeens bam stuk. Toestel nog maar een dag oud. Volgens Samsung kon ik mijn toestel aanmelden op gsmrepareren.nl en indien het geen gebruiksschade was (wat het duidelijk niet is) zouden ze het onder garantie laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
HellBeast schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 10:17:
Ik hoop voor je dat je gelijk hebt. Ik denk alleen niet dat Samsung de rand heeft laten aanpassen, omdat ze de oude niet mooi vonden....
Weet ik niet, kan een kleine productie verbetering zijn. Feit is dat deze "nieuwe" rand geen uitsluitsel geeft op langer termijn. Materiaal gebruik is nog idem in dit geval naadloos, blijkbaar. Of ze stappen t.z.t. over op een metaal-achtig rand. Dat zie ik niet gebeuren overigens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-05-2023
Ik synchroniseer de agenda van mijn S3 met de Microsoft exchange server van mijn werk. Toen ik dat instelde moest ik een 6-cijferige pincode bedenken die ik nu elke keer als ik mijn S3 aanzet weer op moet geven. In de beveiligings instellingen zijn een heleboel gegevens ook niet meer aan te passen (uitgeschakeld door beheerder staat erbij).
Als ik dat account (van het synchroniseren) verwijder ben ik dan meteen van dat elke keer opgeven van de pincode af? Of moet er nog meer gebeuren?
En wie weet of er een agenda-app is die die beveiliging van een exchange server in de app zelf regelt? Ik bedoel dus dat ik niet bij het aanzetten van mijn S3 elke keer een pincode moet opgeven maar dat ik bijvoorbeeld alleen bij het aanzetten van de agenda-app een pincode moet opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
Ge1949 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 10:27:
Ik synchroniseer de agenda van mijn S3 met de Microsoft exchange server van mijn werk. Toen ik dat instelde moest ik een 6-cijferige pincode bedenken die ik nu elke keer als ik mijn S3 aanzet weer op moet geven. In de beveiligings instellingen zijn een heleboel gegevens ook niet meer aan te passen (uitgeschakeld door beheerder staat erbij).
Als ik dat account (van het synchroniseren) verwijder ben ik dan meteen van dat elke keer opgeven van de pincode af? Of moet er nog meer gebeuren?
En wie weet of er een agenda-app is die die beveiliging van een exchange server in de app zelf regelt? Ik bedoel dus dat ik niet bij het aanzetten van mijn S3 elke keer een pincode moet opgeven maar dat ik bijvoorbeeld alleen bij het aanzetten van de agenda-app een pincode moet opgeven.
Kort gezegd zonder te rooten: Nee. Dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Is er iemand anders die ruis hoort als ie de bijgeleverde koptelefoon gebruikt? Dit is vooral goed hoorbaar bij de standaard meegeleverde oortjes. Je hoort het ook als je geen muziek afspeelt, en dan even een toets aanraakt (bijvoorbeeld terug). Dan zal ie ruisen voor 4 a 5 seconden, en dan is het weg. Ook als je Youtube video's of mp3's afspeelt hoor je de ruis bij lage volumes. Pauzeer je of sluit je af, dan hoor je het nog even ruisen, en dan stopt het. Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjbrits
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-10 12:31
Heb een vraag over de "scheurtjes" in de zijkant. Ik heb een centimeter onder de volumeknop en in alle hoeken naden/scheuren lopen. Is dit nu de erkende/bekende haarscheur of is dit het ontwerp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-10 19:39

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Lijntje in de hoeken hoort erbij. Die onder de volumeknop is een breuk, en valt onder de garantie.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dahal
  • Laatst online: 04-10 08:46
Mensen! Ik heb een probleem met me SIII.

Sinds een paar dagen kan ik niet meer gebeld worden. Ik kan zelf wel bellen, maar aan het einde van het gesprek krijg ik een error. Dezelfde error die ik krijg nadat mijn telefoon automatisch ophangt als ik gebeld wordt.
Dit is natuurlijk erg vervelend en ik weet niet hoe ik het op kan lossen..
Heeft iemand dit probleem ook gehad? Heeft iemand tips om dit op te lossen? Het is namelijk erg vervelend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Dahal schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:53:
Mensen! Ik heb een probleem met me SIII.

Sinds een paar dagen kan ik niet meer gebeld worden. Ik kan zelf wel bellen, maar aan het einde van het gesprek krijg ik een error. Dezelfde error die ik krijg nadat mijn telefoon automatisch ophangt als ik gebeld wordt.
Dit is natuurlijk erg vervelend en ik weet niet hoe ik het op kan lossen..
Heeft iemand dit probleem ook gehad? Heeft iemand tips om dit op te lossen? Het is namelijk erg vervelend..
Hard reset?

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dahal
  • Laatst online: 04-10 08:46
Dat kan natuurlijk, hoop natuurlijk eerst op een iets minder desastreuze manier om het te fixen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-10 16:30
Mijn broertje heeft ineens een i met een streep erdoor in zijn S3. Zit linksboven. Iemand die weet wat dat is?

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
knny schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:34:
Mijn broertje heeft ineens een i met een streep erdoor in zijn S3. Zit linksboven. Iemand die weet wat dat is?
ja zucht.. van meldingen die uitgezet zijn... notificatiebalk naar benden doen en dan melding aanzetten... dan issie weg en krijg je weer meldingen binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Laatst online: 04-10 20:03

Gotez

42

Ewivis schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:56:
[...]

ja zucht.. van meldingen die uitgezet zijn... notificatiebalk naar benden doen en dan melding aanzetten... dan issie weg en krijg je weer meldingen binnen...
ben benieuwd hoe vaak die nog langs gaat komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Gotez schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 14:02:
[...]

ben benieuwd hoe vaak die nog langs gaat komen...
kunnen we beter in de openingspagina zetten van dit topic? :) topicstarter?? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 16:06

Nyarlathotep

Crawling Chaos

gerwim schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 10:18:
Ok, ziet er naar uit dat mijn backlight stuk is. =( Geen fysieke schade gewoon opeens bam stuk. Toestel nog maar een dag oud. Volgens Samsung kon ik mijn toestel aanmelden op gsmrepareren.nl en indien het geen gebruiksschade was (wat het duidelijk niet is) zouden ze het onder garantie laten vallen.
Een Amoled scherm heeft geen backlight, de pixels zelf geven licht. Dus je scherm danwel de aansturing daarvan is denk ik defect...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 14:21:
[...]

Een Amoled scherm heeft geen backlight, de pixels zelf geven licht. Dus je scherm danwel de aansturing daarvan is denk ik defect...
Als hij in een fysieke winkel gekocht is zou ik daar heen gaan om hem om te ruilen, zeker als hij pas 1 dag jong is.'
In geval van een webwinkel wordt het lastiger omdat je hem dan vaak meerdere weken kwijt bent, als er een "Samsung service Center" bij GerWim in de buurt zit, kun je hem beter daar heen brengen, mijn zoon had zijn Nexus binnen 1,5 week terug :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2012 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 14:31:
[...]

Als hij in een fysieke winkel gekocht is zou ik daar heen gaan om hem om te ruilen, zeker als hij pas 1 dag jong is.
Van een andere tweaker overgenomen, dus nee. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerwim schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 14:38:
[...]

Van een andere tweaker overgenomen, dus nee. Helaas.
Als die tweaker de aankoopbon nog heeft en zou willen geven, zou ik ermee naar een "Samsung service Center" gaan, want normaal zit er natuurlijk nog garantie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-10 18:52
Ik heb al een tijdje last van een gek probleem met de agenda van mijn S3. Ik sync deze met mijn Macbook Air via mijn exchange account, maar alle afspraken op dat account komen 6x in mijn agenda te staan in de S3. Op mijn Macbook staan deze afspraken gewoon allemaal netjes 1x vermeld, en ook de afspraken via mijn Google account staan gewoon 1x in mijn telefoon. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Heb al wat gezocht op internet maar echt niks gevonden wat erop lijkt, maar stoor me er behoorlijk aan.

Met mijn vorige telefoon, een Desire HD, had ik nergens last van met dezelfde exchange account.

[ Voor 8% gewijzigd door Wekko306 op 27-07-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 11:55
Ewivis schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 14:02:

kunnen we beter in de openingspagina zetten van dit topic? :) topicstarter?? :>
Quote uit de TS:
Deze TS is nog in de maak, dus als er verbeterpunten zijn, of heb je nog nuttige info DM me.
Ik ga binnenkort inderdaad foto's/reviews/nieuws enz toevoegen.
De FAQ komt ook.
Heb je iets dat in de FAQ moet, stuur me dan een DM met duidelijk
Vraag:.........?
Antwoord:.....

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 13:53
MMaster23 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 10:33:
[...]

Kort gezegd zonder te rooten: Nee. Dat kan niet.
Kort gezegd zonder te rooten: Ja, dat kan perfect ;)

Installeer je Moxier of TouchDown, dan heb je dat probleem helemaal niet meer.
Nadeel, je bent 15€ kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 14:44:
[...]

Als die tweaker de aankoopbon nog heeft en zou willen geven, zou ik ermee naar een "Samsung service Center" gaan, want normaal zit er natuurlijk nog garantie op.
Is gekregen bij contractverlenging, "bon" zou ik nog krijgen echter kan ik hem nog gewoon opsturen. Zonder bon gaan ze altijd uit vanaf verkoopdatum, dat is nu zo'n 2 maandjes (?) voor de S3? in ieder geval < 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
Fire69 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 16:31:
[...]

Kort gezegd zonder te rooten: Ja, dat kan perfect ;)

Installeer je Moxier of TouchDown, dan heb je dat probleem helemaal niet meer.
Nadeel, je bent 15€ kwijt :)
Dat is neem ik aan de oplossing voor het tweede gedeelte van mijn vraag, nl de agenda app.
Maar hoe kom ik van die pincode af die ik elke keer als ik mijn s3 aanzet moet ingeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Ge1949 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 17:17:
[...]

Dat is neem ik aan de oplossing voor het tweede gedeelte van mijn vraag, nl de agenda app.
Maar hoe kom ik van die pincode af die ik elke keer als ik mijn s3 aanzet moet ingeven?
menu>beveiliging>lockscreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
silitek schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 17:40:
[...]

menu>beveiliging>lockscreen
Maar daar staat bij alle opties: uitgeschakeld door beheerder, coderingsbeleid of opslag aanmeldingsgegevens.
Alleen Geef pin-code in en wachtwoord kunnen gekozen worden.
Zou ik deze opties weer kunnen gebruiken als ik het exchange-account verwijder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Een paar posts terug had ik iets gepost over ruis. Als je oortelefoontjes ingeplugd zijn, en je luistert geen muziek, en je drukt vervolgens op de "terug-toets" dan hoor je het bekende "piep-geluidje" (of een andere als je iets anders hebt ingesteld) en daarna hoor je 4 seconden van lichte ruis. Nu dacht ik dat dit aan de jack lag, maar je hoort hetzelfde geluid ook gewoon over de luidspreker als er geen oortelefoon inzit! Is er iemand van jullie die dat ook heeft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:17
Schijnen verschillende S3's te zijn waarbij de microfoon/ speaker kapot is en daar door ruist. Ik heb het bij afspelen van filmpjes langer dan 10 min volgens mij. Garantie verhaal.

[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 27-07-2012 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildlive
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-09-2024
Het probleem met de verificatie fout heb ik kunnen oplossen met behulp van onderstaande (Engelse) handleiding. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden als ik het in het engels overschrijf :-)

Samsung customer support just got back to me, and told me to try two things as basic troubleshooting:

1. Power down the s3, remove the battery, put the battery back in, then turn the s3 on again.
2. Make the s3 forget my router and info, then reconnect to my router from scratch.

This worked for me! I have been connected to my home wifi for a few hours now with zero issues whatsoever.

To make the s3 forget a router:
-From home screen, click left menu button
-Click Settings
-Click Wi-Fi
-Enable Wi-Fi (if it is not already enabled)
-Click on the router name
-A little window should pop up with three options: Edit, View, and Forget.
-Click Forget.

Now just connect to your router like you did when you first got the phone (input password, etc.), and see if it works!

BRON: http://galaxys3reviews.ne...alaxy-s3-wifi-problem-fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Lekker dan, zit een scheur in de voorkant van mij galaxy s3, geen idee hoe dit gebeurt is. Zat nog even mail the checken op mijn telefoon en in het licht zie ik de crack zomaar zitten. Any chance dat dit onder garantie valt?(nogmaals geen idee hoe gebeurt, en ben voorzichtig met mijn tel).
Heb geen zin om op te sturen naar zo'n gaar repair center als ze mij de schuld gaan geven van de schade.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aoVVAl.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 28-07-2012 02:21 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet er ook niet even op zitten

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Niet letterlijk lol

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 01:28:
Lekker dan, zit een scheur in de voorkant van mij galaxy s3, geen idee hoe dit gebeurt is. Zat nog even mail the checken op mijn telefoon en in het licht zie ik de crack zomaar zitten. Any chance dat dit onder garantie valt?(nogmaals geen idee hoe gebeurt, en ben voorzichtig met mijn tel).
Heb geen zin om op te sturen naar zo'n gaar repair center als ze mij de schuld gaan geven van de schade.
[afbeelding]
Ik ben bang dat je niet kunt bewijzen dat het spontaan is gebeurd. Ik heb voor dat soort dingen een verzekering afgesloten bij Tmobile. Kost me 8,95 per maand, maar valschade en waterschade zijn daarbij totaal gedekt. Ik ben namelijk ook zo iemand waarbij dit altijd gebeurd.

Maar je kunt het altijd proberen. Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Laatst online: 14:07
Same here, ik betaal 5 tientjes per kwartaal. Betekend wel dat ik me niet zorgen hoef te maken
over allerlei schade die wel of niet gedekt gaat worden. Valschade? Wordt gewoon netjes afgehandeld.
Al twee keer eerder profijt van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
jantje 2 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 20:45:
Schijnen verschillende S3's te zijn waarbij de microfoon/ speaker kapot is en daar door ruist. Ik heb het bij afspelen van filmpjes langer dan 10 min volgens mij. Garantie verhaal.
Nou. Als je gewoon op je hoofdscherm staat, en het geluid staat aan, je duwt dan op de terugtoets, dan zul je na het toetsgeluidje nog 4 seconden een ruis horen. Dit hoor je ook als je oortelefoontjes in hebt geplugd, dus via de jack. Volgens mij is dit dus iets anders dan wat jij omschrijft. Zou iemand bovenstaande eens willen proberen om te kijken of ie hetzelfde hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
HellBeast schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 08:08:
[...]

Ik ben bang dat je niet kunt bewijzen dat het spontaan is gebeurd. Ik heb voor dat soort dingen een verzekering afgesloten bij Tmobile. Kost me 8,95 per maand, maar valschade en waterschade zijn daarbij totaal gedekt. Ik ben namelijk ook zo iemand waarbij dit altijd gebeurd.

Maar je kunt het altijd proberen. Niet geschoten is altijd mis.
Binnen het eerste half jaar geldt omgekeerde bewijslast. De leverancier moet dus aantonen dat het door misbruik komt (zoals val).
Ook na enige tijd kunnen breuken optreden door productiefouten zoals haarscheurtjes in het glas, luchtbellen, verontreinigingen, verkeerd zetten, mismatch frame en glas etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 01:28:
[afbeelding]
Sorry dat ik het je moet vertellen maar dat is duidelijk een geval van stoot schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepadmiraal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 13:21
Sinds een paar dagen zijn alle contactpersonen die via exchange gesynchroniseerd zijn uit mijn telefoon verdwenen. Als ik een contact persoon op de exchange server wijzig komt deze direct weer in de telefoon toegevoegd. Het lijkt er dus op dat alleen de contactpersonen die niet ouder zijn dan een bepaalde tijd op de telefoon blijven staan. Ik vermoed dat dit aan de telefoon ligt en niet aan de server omdat ik dit verschijnsel op andere telefoons niet heb. Het is overigens een zarafa z-push server.
Ik heb het account al van mijn telefoon verwijderd en weer toegevoegd. De contactpersonen staan dan weer even in de telefoon maar verdwijnen snel weer.

Herkent iemand dit probleem?
Is het mogelijk om logging van het synchronisatie proces te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TYPHOON-
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:57
Mja ik was gisteren ook al mijn contacten kwijt. Ik had enkel nog 2 die op de SIM stonden...
Ben weer een deel aan het toevoegen en dan ook synchronisatie via fb ingesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok.. Ik heb een los toestel besteld en deze vanmorgen binnen gekregen. Keek er zoooo naar uit. Nu blijkt dat mijn simkaart niet in het toestel past? Ik vind het heel raar en zwaar irritant dat ik dit in geen enkele review of wat dan ook gelezen heb. Zucht. Kan ik dit gewoon bijknippen of laten bijknippen of moet ik echt een nieuwe simkaart aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepadmiraal
Kan ik dit gewoon bijknippen of laten bijknippen
Normaal gesproken kan men dit in de winkel waar het toestel gekocht is zo voor je doen. Indien hij online gekocht is (zonder abonnement) zou ik het ook niet weten. Je kunt dan het beste je provider even bellen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Diëla schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 11:59:
Ok.. Ik heb een los toestel besteld en deze vanmorgen binnen gekregen. Keek er zoooo naar uit. Nu blijkt dat mijn simkaart niet in het toestel past? Ik vind het heel raar en zwaar irritant dat ik dit in geen enkele review of wat dan ook gelezen heb. Zucht. Kan ik dit gewoon bijknippen of laten bijknippen of moet ik echt een nieuwe simkaart aanvragen?
Is duidelijk te vinden in diverse reviews.

Hij is trouwens makkelijk zelf bij te knippen, scherp mes gaat nog beter. Er zwerven op internet diverse manuals rond!

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga naar een telefoonwinkel in de buurt, die hebben meestal een speciale tang waarmee ze hem in 1x op maat kunnen knippen.
En dat er een kleine sim in moest was al bekend voordat hij uit kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
Ik heb zelf deze template gebruikt om te knippen: http://cdn-origin.ifans.c.../2010/06/SIM_Template.pdf - werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor net inderdaad dat ik hem bij moet laten knippen en dat dit blijkbaar heer normaal is tegenwoordig. Ga wel even langs bij de T-mobile shop, neem aan dat ze hier niet moeilijk over doen. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Laatst online: 17-09 00:52
-TYPHOON- schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 11:55:
Mja ik was gisteren ook al mijn contacten kwijt. Ik had enkel nog 2 die op de SIM stonden...
Ben weer een deel aan het toevoegen en dan ook synchronisatie via fb ingesteld...
Een kleine tip misschien.

Gebruik je Gmail/google contacten en houd daar alles bij en laat vervolgens je telefoon met je google account syncen. (bij gmail>pijltje naast het woordje gmail linksboven)
één keer goed doen, hoef je het waarschijnlijk nooit meer opnieuw te doen en kun je het ook niet kwijt raken.

Sterker nog, bij een volgende telefoon laadt ie automatisch al je contacten in zonder dat je er ook maar een handmatig hoeft toe te voegen. (android that is)

Verder kun je bij google contacts ook verjaardagen invullen die dan weer automatisch in je agenda verschijnen, erg gemakkelijk.
Adressen, werknummers, thuistelefoonnummers, allemaal op een plek te regelen en je raakt het nooit meer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerwim, idd handig, maar ik heb een shop om de hoek, dus net zo makkelijk. Ben er alleen vandaag al langs geweest, raar dat ze niks gezegd hebben. Heb dat ding al 3 uur in huis en heb er nog niet mee kunnen spelen.. Dus jullie begrijpen mijn frustratie. Op naar de winkel dan maar weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vodafone 1 belletje en ze stuurde zo een micro simkaart zonder enige kosten.
Lijkt me toch geen probleem voor T mobile? Die zullen ze heus wel hebben.
En inderdaad lang voordat de S3 uitkwam stond het al op menig forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepadmiraal
Een kleine tip misschien.
Gebruik je Gmail/google contacten
Dat is inderdaad erg handig, alleen gebruik ik Exchange al voor exact dezelfde reden. Mijn contacten zijn dus ook niet helemaal weg, ze staan gewoon nog op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb ik er steeds over heen gelezen ben het echt nooit tegen gekomen. Maar goed. Ik ben langs geweest bij T Mobile, aan knippen doen ze niet zeiden ze. Ze verkopen alleen microkaartjes voor 10 euro, dus dat maar gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diëla schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 12:50:
Dan heb ik er steeds over heen gelezen ben het echt nooit tegen gekomen. Maar goed. Ik ben langs geweest bij T Mobile, aan knippen doen ze niet zeiden ze. Ze verkopen alleen microkaartjes voor 10 euro, dus dat maar gedaan.
Heb je een nieuwe telefoon met abbon genomen? Zo ja dan moeten ze dat kaartje gewoon erbij doen, hun weten namelijk dat hier alleen een micro sim in past. Ofwel SLECHTE service. Ik had bij vodafone een telefoon besteld maar ik had nog een telefoon met doorlopend abonn met een gewone simkaart. Toen ik vroeg om voor het lopende nr ook een micro sim te sturen was dat gewoon gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 12:59:
[...]

Heb je een nieuwe telefoon met abbon genomen? Zo ja dan moeten ze dat kaartje gewoon erbij doen, hun weten namelijk dat hier alleen een micro sim in past. Ofwel SLECHTE service. Ik had bij vodafone een telefoon besteld maar ik had nog een telefoon met doorlopend abonn met een gewone simkaart. Toen ik vroeg om voor het lopende nr ook een micro sim te sturen was dat gewoon gratis.
Lijkt mij dat als je een abbonement hebt lopen je zowieso een nieuwe simkaart gratis moet ontvangen. Je kunt anders niet gebruik maken van hun dienst. Enfin, moet binnenkort ook een nieuw t-mobile abbonement hebben. Kijken wat ik zal moeten doen

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik heb een los toestel gekocht via een andere (onafhankelijke) aanbieder (omdat T-Mobile er 100 euro meer voor vroeg). Maar mijn abonnement loopt nog wel gewoon bij T-Mobile, nog zeker 4 maanden, moet nog kijken wat ik daarna doe. Dus ik had idd verwacht dat ze of zouden knippen of gratis een micro kaartje zouden geven, maar helaas! Maar goed volgens mij mag dit soort info niet hier besproken worden.

Ik ga eindelijk genieten van deze beauty! Is mijn eerste android, dus zal hier vast nog wel wat vragen/ervaringen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diëla schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 13:09:
Nee ik heb een los toestel gekocht via een andere (onafhankelijke) aanbieder (omdat T-Mobile er 100 euro meer voor vroeg). Maar mijn abonnement loopt nog wel gewoon bij T-Mobile, nog zeker 4 maanden, moet nog kijken wat ik daarna doe. Dus ik had idd verwacht dat ze of zouden knippen of gratis een micro kaartje zouden geven, maar helaas! Maar goed volgens mij mag dit soort info niet hier besproken worden.

Ik ga eindelijk genieten van deze beauty! Is mijn eerste android, dus zal hier vast nog wel wat vragen/ervaringen plaatsen.
Okay eind goed al goed veel plezier met dit mooie stukje techniek. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Ik heb een vraagje over de manier waarop de telefoon zich via de USB aanmeld.
Het grote probleem is, is dat als ik probeer foto's te bekijken, ik ze niet als miniatuur zie in verkenner, terwijl als ik de foto's eerst kopieer naar de harddisk, dit wel gaat. Het lijkt me dat dit ligt aan de MTP transfer protocol waarmee de telefoon zich aanmeld.
Nu heb ik al een uurtje gezocht of dit toch in Windows aangezet kan worden, maar dat kan niet. Dus ben ik gaan proberen of ik de telefoon als MSD (mass storage device) kan laten aanmelden, maar daar moet ik de telefoon voor rooten, dit wil/kan ik niet, dus aan jullie de vraag: hoe kan ik zonder de telefoon te rooten, direct op de geheugenkaart kijken en toch miniaturen zien in verkenner??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 10:27:
[...]

Sorry dat ik het je moet vertellen maar dat is duidelijk een geval van stoot schade.
Ik zie ook dat de scheur het resultaat lijkt te zijn van een stoot. Maar, ik ging naar mijn werk (telefoon in broekzak, gebruikt als mp3 speler). Heb hem in mijn locker gelegd. Op de terugweg weer als mp3 speler gebruikt. En toen viel het me op toen ik thuis kwam. In die tussentijd is de telefoon absoluut niet gevallen of ergens tegenaan gestoten. De avond ervooor kan het ook niet gebeurd zijn, zat namelijk nieuwe theme op mijn telefoon te zetten, en uur mee bezig geweest, dus dan was het me zeker al opgevallen.

[ Voor 13% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 28-07-2012 17:25 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Laatst online: 29-09 15:24
Ik las al ergens dat dit een bekend probleem is.
Teruggaan voor garantie is zo gek nog niet. Stootschade heeft vaak ook een "buts" op je toestel dan alleen een scheurtje.

Nee heb je, ja kan je krijgen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:52
Diëla schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 12:12:
Heb dat ding al 3 uur in huis en heb er nog niet mee kunnen spelen.. Dus jullie begrijpen mijn frustratie. Op naar de winkel dan maar weer!
Er hoeft toch geen sim kaart in? Mijn toestel heeft de eerste paar uur zonder sim aangestaan. Je kan alles al instellen zonder sim. Gewoon via wifi. Dat bellen is toch niet het belangrijkste meer bij zo'n telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik ben inmiddels aan mijn 3e SIII nu. Ik wordt echt gek van dat toestel.
De eerste deed het niet met mijn auto. Iedere keer dat ik verbond werd het toestel na een halve minuut losgekoppeld, en werd direct weer gekoppeld. En dat hield aan tot ik mijn auto weer af zette. Ook viel mijn af fabriek Navi voor een seconde op zwart en de audio ook uit. Ellende dus. Auto Volvo V50, met alles af fabriek, mijn dealer heeft mijn auto gechecked op laatste updates en was aanwezig. Samsung Galaxy Note heb ik 4 mnd gehad en deed het perfect.
Toestel enkele keren hardreset gegeven, en door leverancier software opnieuw geinstalleerd. Alles aan gedaan. Nieuwe toestel gekregen...

De 2e versie had een kapotte WIFI. Toestel hard reset en sorftware opnieuw installed. Wifi deed het niet. In mijn auto was bovenstaand probleem er niet (zou het met de WIFI te maken hebben??).

De 3e doet het weer niet in mijn auto. Ze laat ook iedere 2 tot 5 minuten de Wifi los, en verbind maar weer een keer wanneer die zin heeft. Soms komen mijn whatsapp berichten een half uur later binnen. Heel irritant.
Ander probleempje dat mijn toestel moeilijk unlocked. Stap 1 pakt ie, maar het vegen over het scherm om te unlocken duur soms 5 sec. en soms wel een minuut.
Vervolgens verbuikt het toestel op de mobiele data ongelofelijk veel. 30 tot 50 mb/dag (in 3-5 uur dat ik onderweg ben, rest van de tijd op kantoor of thuis WIFI) zonder dat ik er iets bijzonders mee doe. Ok hij pakt 30 tot 50 mailtjes binnen (waarvan ook een aantal over WIFI) (heb mail groote in exchance al op 2 kb gezet, geen bijlagen meenemen, en iedere 15 min checken), whatsapp een beetje, pakt wellicht zijn weer binnen voor de weer app. Heb ook het synchen van Facebook uitgezet. Verder sync hij niks volgens de sync app.

Iemand oplossingen? Anders leg ik het toestel voor het wiel van mijn auto, met goedkeuren van de leverancier die nu me weer een Note te leen gegeven heeft totdat de Note 2 komt....
Erg fijn en doordacht toestel, maar ik hoef vooralsnog geen 4e nieuwe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-10 09:51
Nou, de galaxy S III kan ook tegen water.
Gisteren had mijn vader de telefoon buiten laten liggen. In z'n netje van een camping(vouw)stoel.
Het regende dus de hele nach pijpenstelen....

Maarja, de accu vanochtend er uit gehaald. Laten drogen. Vanmiddag aan gedaan.
Alles deed het ;) *wel met flipcover eromheen toen hij buiten lag

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 17:24:
[...]

Ik zie ook dat de scheur het resultaat lijkt te zijn van een stoot. Maar, ik ging naar mijn werk (telefoon in broekzak, gebruikt als mp3 speler). Heb hem in mijn locker gelegd. Op de terugweg weer als mp3 speler gebruikt. En toen viel het me op toen ik thuis kwam. In die tussentijd is de telefoon absoluut niet gevallen of ergens tegenaan gestoten. De avond ervooor kan het ook niet gebeurd zijn, zat namelijk nieuwe theme op mijn telefoon te zetten, en uur mee bezig geweest, dus dan was het me zeker al opgevallen.
Dat kan ik helaas niet beantwoorden, misschien in je broekzak ergens tegenaan gelopen of iemand iets gedaan toen hij onbeheerd lag, het enige wat ik je kan vertellen is dat ik aan die lage kwaliteit foto van je al kan zien dat het stoot schade is dus een verzekeringsexpert of een monteur ziet het meteen. Een barst die uit "zichzelf" ontstaat (fabricage fout) ziet er heel anders uit. Het is balen maar het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 04-10 20:53
En of hij tegen een beetje water kan, kijk maar eens vanaf 7:00 YouTube: Always On tortures the Samsung Galaxy S3

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 11:14
Ik heb een zeer vreemd probleem: vandaag van iemand een S3 in gesealde doos overgekocht, incl factuur (via telefoonverlening). Uitgepakt, alles zat in plastic. SIM en micro sd kaart erin, menu doorgelopen, instellingen etc. ingesteld, voltooid. Tijdens het bedienen van de telefoon werkt alles naar behoren, HD youtube, helemaal geweldig.
Maar, nu komt het....als het toestel zich in standby bevindt (dus scherm uit), en ik het na een minuut ofzo weer eens wil gebruiken, is het gewoon dood! Niks werkt meer, gaat ook niet meer aan. Enige manier is de batterij eruit en erin. Dan werkt de power knop wel en start ie normaal op en is alles weer helemaal mooi en geweldig, totdat ie weer in standby gaat. Op google niets (niemand) gevonden met dit probleem. Heb al geprobeerd op te starten zonder sim en / of sd kaart: zelfde resultaat. Iemand die weet wat dit kan zijn?

En vooruitlopend op wat waarschijnlijk gaat komen: waar moet ik aankloppen voor garantie? Bij de provider zelf (met de bon van de verkoper dus), of wordt dat geweigerd? Opsturen naar Samsung, of langs gaan bij een service center? Help :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Bonkdoos op 28-07-2012 22:06 ]

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
En vooruitlopend op wat waarschijnlijk gaat komen: waar moet ik aankloppen voor garantie? Bij de provider zelf (met de bon van de verkoper dus), of wordt dat geweigerd? Opsturen naar Samsung, of langs gaan bij een service center? Help :'
Je kan met de bon het toestel aanmelden bij GSMrepareren.nl (DynaFix) Als je het toestel opstuurt met de factuur wordt deze kostenloos gerepareerd. Je betaal dan alleen zelf de verzendkosten er naar toe. Dit is sowieso een optie om te doen. Uiteindelijk gaan toestellen hier via webwinkels ook naartoe alleen duurt het dan langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Diëla schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 12:09:
Ik hoor net inderdaad dat ik hem bij moet laten knippen en dat dit blijkbaar heer normaal is tegenwoordig. Ga wel even langs bij de T-mobile shop, neem aan dat ze hier niet moeilijk over doen. Thanks!
Hier had ik ook nog niets van gehoord. Ik wil het toestel eventueel ook aanschaffen, maar hier baal ik wel van. Na het knippen past de sim dus niet meer in de oude telefoon? Ik wou de oude juist als backup gebruiken.
Pagina: 1 ... 58 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.