poecilla, met es file Explorer, kun je zo op je netwerk.
Ik zal hem wel even downloaden voor je, zodat ik even kan testen voor jemaversne schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:50:
Iemand hier de Eurosport player al getest ?
Ik kan op mijn S3 en schijnbaar veel mensen Eurosport 1 niet laden terwijl Eurosport2 het wel goed dat
Lol gratis maand kijken, ach niet nodig voor mij. Maar inderdaad Eurosport 1 laad niet en Eurosport 2 wel dus het lijkt mij een bug van Eurosport zelf.
Iemand ook last ervan met de laatste firmware dat wanneer je gebeld wordt buiten je haast niets ziet op je scherm met auto-brightness aan? Dan moet ik maar een beetje gokken wie er belt en waar het groene telefoontje zit, en staat de brightness volgens mij op het aller donkerst.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Verwijderd
Niet alleen met de laatste update, met de vorige had ik dat ook.mastair schreef op zondag 22 juli 2012 @ 10:35:
Iemand ook last ervan met de laatste firmware dat wanneer je gebeld wordt buiten je haast niets ziet op je scherm met auto-brightness aan? Dan moet ik maar een beetje gokken wie er belt en waar het groene telefoontje zit, en staat de brightness volgens mij op het aller donkerst.
Dus reeds vastlopers met de S3. Dit is voor mij een reden om te twijfelen om hiermee verder te gaan. 2 jaar geleden de S1 gekocht, ik was helemaal tevreden. Na 2 jaar ben ik dat enorm minder. Met name vastlopers en het steeds opnieuw starten van de telefoon .... apps die het gewoon niet willen doen en een internetverbinding die het vaak opgeeft!Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 11:42:
[...]
Niet alleen met de laatste update, met de vorige had ik dat ook.
Heb ook een beetje moeite met de grootte van de S3 ... hoe handig is ie?
Sta nu op het punt om een iphone 4GS te nemen en anders op de 5 te wachten!

Iphone 5 -- eerste Iphone
Hier geen vastlopers heb erg veel apps geinstalleerd, ben erg tevreden met mijn s3, dat was ik ook met mijn s1.
Vind mijn S3 vele malen beter presteren dan de S2 die ik gehad heb. Betere accuprestaties, geen vastlopers en nog geen spontane reboot gehad, ondanks het feit dat ik er 208 apps op heb geinstalleerd. Een erg tevreden gebruiker dus.
Verwijderd
Anders lees even het onderwerp van het bericht waar jij op reageert eens na... Grote van toestel is een persoonlijke keus daar kan niemand je mee helpen.Mouse_NL schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:43:
[...]
Dus reeds vastlopers met de S3. Dit is voor mij een reden om te twijfelen om hiermee verder te gaan. 2 jaar geleden de S1 gekocht, ik was helemaal tevreden. Na 2 jaar ben ik dat enorm minder. Met name vastlopers en het steeds opnieuw starten van de telefoon .... apps die het gewoon niet willen doen en een internetverbinding die het vaak opgeeft!
Sta nu op het punt om een iphone 4GS te nemen en anders op de 5 te wachten!![]()
Gezien je best goed op de hoogte van de S3 bent stap dan over dat punt heen en haal dan snel de iPhone 4S of nog een beetje wachten, mag je zelf weten.Mouse_NL schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:43:
[...]
Dus reeds vastlopers met de S3. Dit is voor mij een reden om te twijfelen om hiermee verder te gaan. 2 jaar geleden de S1 gekocht, ik was helemaal tevreden. Na 2 jaar ben ik dat enorm minder. Met name vastlopers en het steeds opnieuw starten van de telefoon .... apps die het gewoon niet willen doen en een internetverbinding die het vaak opgeeft!
Sta nu op het punt om een iphone 4GS te nemen en anders op de 5 te wachten!![]()
Tubes....It's what make music music!
Ik krijg net een een mailtje op mijn hotmail account waarmee ik op mijn S3 ben ingelogd.
Adres is 31620******@mms.kpn.com.
Met een reminder er in van iemand om naar de tandarts te gaan???
Ik zit zelf bij T-mobile? Wtf, Het heeft ook een bijlage als ik het mailtje open op mijn S3.
Als ik inlog op MSN.com en daar het mailtje bekijk heeft ie geen bijlage.
Wat is dit?
Ik zit zelf bij T-mobile? Wtf, Het heeft ook een bijlage als ik het mailtje open op mijn S3.
Wat is dit?
Verwijderd
Iemand verkeerd adres ingevuld, doe gewoon reply met de melding dat het mailtje verkeerd is aangekomen.Thebestchoice schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:03:
Ik krijg net een een mailtje op mijn hotmail account waarmee ik op mijn S3 ben ingelogd.
Wat is dit?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2012 22:06 ]
Ik ben super tevreden over m'n S3!
Alles voelt lekker snel aan, het scherm heeft mooie kleuren, wel jammer dat je in de zon haast niets ziet.
Camera is uitstekend, koptelefoon uitgang is boven verwachting en lijkt me zelfs beter dan mn iaudio mp3 speler, en das toch niet de minste.
GPS heeft echt snel je locatie te pakken.
Batterij verbruik valt me gezien de specs en wat ik ermee doe nog wel mee.
Ik kom van een Nokia N95 dus dan is alles natuuurlijk snel stukken beter
Grootste minpuntje is de fysieke home toets, jammer dat dat ook geen touch button is.
Is het mogelijk die van functie te verwisselen met een 1 van de andere knoppen?
Alles voelt lekker snel aan, het scherm heeft mooie kleuren, wel jammer dat je in de zon haast niets ziet.
Camera is uitstekend, koptelefoon uitgang is boven verwachting en lijkt me zelfs beter dan mn iaudio mp3 speler, en das toch niet de minste.
GPS heeft echt snel je locatie te pakken.
Batterij verbruik valt me gezien de specs en wat ik ermee doe nog wel mee.
Ik kom van een Nokia N95 dus dan is alles natuuurlijk snel stukken beter
Grootste minpuntje is de fysieke home toets, jammer dat dat ook geen touch button is.
Is het mogelijk die van functie te verwisselen met een 1 van de andere knoppen?
Ik zou iedereen met Hotmail Exchange ActiveSync willen activeren om de synchronisatie NIET op Push te zetten. Ik heb nu controleren om de 15 minuten ingesteld en de batterij gaat echt langer mee als het scherm uit is. Vandaag had ik na 7 uur van de lader af en 30 minuten scherm aan tijd nog 87% van de lading over. Dat is, in vergelijking met wat ik eerder haalde, erg goed te noemen.
Verwijderd
Ik heb hem op push en bij mij gebruikt hij 12% van de accu, dat is acceptabel vind ik.-Edwin- schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:45:
Ik zou iedereen met Hotmail Exchange ActiveSync willen activeren om de synchronisatie NIET op Push te zetten. Ik heb nu controleren om de 15 minuten ingesteld en de batterij gaat echt langer mee als het scherm uit is. Vandaag had ik na 7 uur van de lader af en 30 minuten scherm aan tijd nog 87% van de lading over. Dat is, in vergelijking met wat ik eerder haalde, erg goed te noemen.
Vandaag mijn S3 voor het eerst in gebruik genomen en ik ben tot dusver zeer tevreden. Ik ben al snel tevreden aangezien ik van een Nokia N73 afkom maar wat een prachtig toestel en wat een mogelijkheden. Is er ergens een lijst met aan te raden apps?
En wat is jullie mening over een screenprotector, wel of niet doen? En weten jullie nog een goede hoes/case voor de S3?
En wat is jullie mening over een screenprotector, wel of niet doen? En weten jullie nog een goede hoes/case voor de S3?
Voor een hoes kun je het beste kijken in het accessoires topic (link naar dat topic staat in de topic waarschuwing hieronder aan de pagina) Ik ga zelf voor een hoesje/pouch, ik ga kiezen tussen de Pdair (vertical) of de Spigen crumena.
Ik heb de S3 nu al een tijdje en heb me prima kunnen redden. Nu kom ik echter bij een setting die niet doet wat ik wil: contact koppelen.
Ik heb contactgegevens op SIM, Google, Whatsapp en soms telefoon die ik allen wil linken. Bij 2 contacts is me het in den beginne gelukt, maar als ik nu ee google contact wil koppelen aan hetzelfde SIM contact, lukt dat niet. In de lijst met mogelijke te koppelen contacten, is het SIM contact nergens te vinden. De actie beginnen vanuit het SIM contact kan niet, want in het submenu staat de koppel-mogelijkheid niet.
Ik heb enkele accounts waarbij dit dus wel is gelukt; dus het SIM contact koppelen aan andere contactgegevens. Nu lukt het me echter niet meer. Zijn er andere mensen die hiermee hebben gestoeid?
Ik heb contactgegevens op SIM, Google, Whatsapp en soms telefoon die ik allen wil linken. Bij 2 contacts is me het in den beginne gelukt, maar als ik nu ee google contact wil koppelen aan hetzelfde SIM contact, lukt dat niet. In de lijst met mogelijke te koppelen contacten, is het SIM contact nergens te vinden. De actie beginnen vanuit het SIM contact kan niet, want in het submenu staat de koppel-mogelijkheid niet.
Ik heb enkele accounts waarbij dit dus wel is gelukt; dus het SIM contact koppelen aan andere contactgegevens. Nu lukt het me echter niet meer. Zijn er andere mensen die hiermee hebben gestoeid?
Verwijderd
Ik heb momenteel een pronleem.
waarschuwing gegevensgebruik blijft maar in mijn scherm staan en kan het niet verwijderen,
heeft iemand hier een oplossing voor? Google geeft mij geen duidelijke info.
waarschuwing gegevensgebruik blijft maar in mijn scherm staan en kan het niet verwijderen,
Verwijderd
Ik denk dat je de limieten voor gegevensgebruik nog niet goed hebt ingesteld, lees hier hoe dit te doen;Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 13:15:
Ik heb momenteel een pronleem.
http://www.samsunggalaxys...-tips-en-trucs-uitgelegd/
Verwijderd
Dat was indd het probleem. Ik had hem uitgeschakeld wee ringeschakeld en shuifje ff heen en weer geschoven en toen was het weg. Wel weer uitgeschakelt er na want wil geen limiet.
Verwijderd
Die app zorgt niet voor een limiet, maar waarschuwt alleen bij de ingestelde limiet.Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 13:42:
Dat was indd het probleem. Ik had hem uitgeschakeld wee ringeschakeld en shuifje ff heen en weer geschoven en toen was het weg. Wel weer uitgeschakelt er na want wil geen limiet.
Nagenoeg iedereen heeft een max datagebruik bij zijn provider, en dan is die app een handig hulpmiddel tegen mogelijke overschrijding.
Ik bedoel, als je alles goed insteld zie of hoor je die app pas bij het ingestelde waarschuwingsnivo.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2012 14:07 ]
Verwijderd
Net overgestapt van de Iphone 4 naar deze prachtphone. Had echt een groter scherm nodig.
Ben op zoek naar top apps die geschikt zijn voor deze phone
Wie kan mij advisreren over.
GPS/routeplanner
Keyboard/input
Mediaplayer
Handige widgets
Wat gebruiken jullie, en zijn jullie daar een beetje tevreden over, zijn de apps ook aangepast voor het grote scherm?
Weet iemand of SocialChess er ook is voor Android?
GPS/routeplanner
Keyboard/input
Mediaplayer
Handige widgets
Wat gebruiken jullie, en zijn jullie daar een beetje tevreden over, zijn de apps ook aangepast voor het grote scherm?
Ik gebruik naast Gmail ook de mail applicatie van Android(vanwege exchange op de zaak). Elk nieuw mailtje wordt aangekondigd met het ingestelde belletje uit de mailapp. Ik krijg daanaast nog een TTS melding "One nieuwe mail".
Hoe schakel ik dat vreselijke stemmetje uit? Dacht dat het in S Voice zat, maar daar kan ik niks uitzetten.
Hoe schakel ik dat vreselijke stemmetje uit? Dacht dat het in S Voice zat, maar daar kan ik niks uitzetten.
staat "car mode" niet aan?Ramon 73 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 20:35:
Ik gebruik naast Gmail ook de mail applicatie van Android(vanwege exchange op de zaak). Elk nieuw mailtje wordt aangekondigd met het ingestelde belletje uit de mailapp. Ik krijg daanaast nog een TTS melding "One nieuwe mail".
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Voor navigatie gebruik ik vaak gewoon Google Maps, daar zit al een heel behoorlijke navigatieoplossing in. Je zou altijd nog kunnen kijken naar apps als Sygic en Route66. Die hebben dacht ik ook een trial-periode, waarin je de app kosteloos kunt proberen.Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 20:28:
Net overgestapt van de Iphone 4 naar deze prachtphone. Had echt een groter scherm nodig.
GPS/routeplanner
Keyboard/input
Mediaplayer
Handige widgets
Qua keyboard vind ik het standaard toetsenbord echt al prima, maar je zou eens kunnen kijken naar Swype!
Als mediaplayer gebruik ik Winamp. Erg veel opties en veel dingen in te stellen. Maar ook over Poweramp lees ik veel positieve ervaringen.
Widgets doe ik niet zoveel mee, daar kan ik je niet mee helpen
Veel plezier met je nieuwe telefoon
Onder Contacts->Menu->Settings is een vink
"only contacts with phones"
Deze hoort toch al het facebook spul en linkedin spul (zonder nummer) uit mijn lijst te halen toch?
...Ik blijf ze zien. Erg vervelend, heb nu 1000+ contacts...bomen...bos...weg.
Deze hoort toch al het facebook spul en linkedin spul (zonder nummer) uit mijn lijst te halen toch?
Waze is ook erg fijn, en gratis.kronolith schreef op maandag 23 juli 2012 @ 20:41:
[...]
Voor navigatie gebruik ik vaak gewoon Google Maps, daar zit al een heel behoorlijke navigatieoplossing in. Je zou altijd nog kunnen kijken naar apps als Sygic en Route66. Die hebben dacht ik ook een trial-periode, waarin je de app kosteloos kunt proberen.
Probeer eens:Duim schreef op maandag 23 juli 2012 @ 21:03:
Onder Contacts->Menu->Settings is een vink
Contacts - Menu - Contacts to display - customized list
Verwijderd
Voor GPS gebruik ik Route 66. Veel fijner dan Maps en deze werkt ook zonder data gebruik. Handig als je op vakantie bent dus.Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 20:28:
GPS/routeplanner
Keyboard/input
Mediaplayer
Handige widgets
Na Swiftkey gebruikt te hebben ben ik nu sinds enige tijd over op Swype Beta en die werkt perfect. Even wennen, maar nu wil ik geen andere meer.
Voor muziek gebruik ik de meegeleverde speler en voor video MX Player. Werkt lekker.
Widgets gebruik ik niet.
Daarnaast nog de volgende tips:
- Browser: Chrome Beta
- Flitsers: Flitsmeister
- Nieuws: Nieuws (JDK Software). Fijner dan Nu.nl en deze is geen batterij vreter (Nu.nl wel).
- Mail: Gmail voor prive mail en Enhanced Email voor mijn werkmail
- Agenda: Business Calendar
- Dropbox: ES File Explorer
- Batterij apps: BetterBatteryStats, Watchdog en Battery Dr Saver
- 's Nachts stil: Silent Time
- Beheren Wifi, data, bluetooth, etc: GreenPower premium
- Notificaties: iPhone Notification (ik kom ook van een iPhone af en 'miste' deze erg)
- Power Schedule voor het op vaste tijden aan- / uitzetten van Wifi en Bluetooth
- Telefoneren: DW Contacten
- Profielen: AudioManager Pro
Succes!!
Nee helaas niet. Ik had de ontwikkelaar hier wel in januari naar gevraagd en die gaf aan dat een Android versie wel op de planning stond, maar dat dat nog best een tijd kon gaan duren. Hij wou eerst de iPhone versie verder optimaliseren en daarnaast zei hij meer te verdienen aan iPhone gebruikers.Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 20:28:
[...]
ChessByPost vind ik het enige alternatief wat prettig werkt, het ziet er alleen niet zo gelikt uit als SocialChess, maar is daarentegen wel cross-platform beschikbaar.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Goede morgen,
Ik heb gisteren de s3 gehaald bij saturn, Het gaat hier om een simlock vrije toestel
maar wat mij al gelijk opviel bij het opstarten dat er T-mobile stonden bij de apps nog andere T-mobile
troep staat
Weten jullie of dat bij alle saturn toestellen is? En is het mogelijk om die troep eraf te gooien zonder te flashen? Of als JB uitkomt word die T-mobile troep er dan afgegooid.
Groet Ron
Ik heb gisteren de s3 gehaald bij saturn, Het gaat hier om een simlock vrije toestel
maar wat mij al gelijk opviel bij het opstarten dat er T-mobile stonden bij de apps nog andere T-mobile
troep staat
Weten jullie of dat bij alle saturn toestellen is? En is het mogelijk om die troep eraf te gooien zonder te flashen? Of als JB uitkomt word die T-mobile troep er dan afgegooid.
Groet Ron
Nope dat kan alleen door m te rooten en er dan een custom rom op te knallen
Samsung Flip 7
Hmmm oke
Dan ga ik hem maar weer terug brengen.
Thnx
Dan ga ik hem maar weer terug brengen.
Thnx
De apps kan je verbergen, ga naar je apps lijst. linkertoets indrukken en dan de optie apps verbergen.ronic1 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 06:20:
Goede morgen,
troep staat
Groet Ron
Dan kan je de geselecteerde apps verbergen van je apps lijst.
Opstart logo kan je alleen verwijderen door een andere rom te flashen. kan ook gewoon een stock rom zijn.
Ehh kleine aanvulling, de apps kan je wel verbergen. Je kan natuurlijk ook een stock rom flashen.dave1972 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 08:12:
custom is niet perse nodig.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Verwijderd
Rooten is toch nergens voor nodig, je kunt er met Odin toch een originele stock-rom op flashen!dave1972 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 08:12:
Thnx allen voor de tips :-)
Ik ga eerst eens beginnen om die apps te verbergen :-)
Ik ga eerst eens beginnen om die apps te verbergen :-)
Goede tip ik zat me al te ergeren aan die vertraagde home buttonsilitek schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:01:
Hoezo tips en trics waardeloos op GoTIk heb er weer 1.
Vinden jullie dat de home-button vertraagd reageerd met unlock?, dan hier de tip van de dag!
Apps>S voice open>settings>launch S voice bij double pressing the home>uitvinken.
Xiaomi 9T Pro PFKEUXM
Oeps vanmorgen potje voetbal gespeeld met mijn SGS3
Met andere worden hij viel uit me zak toen ik uit de auto stapte en ik gaf toevallig een loppie. Hoek uit mijn scherm...
Ben benieuwd wat ik voo relkaar kan krijgen ivm het haarscheurtje wat er al in zat waarvoor de hele voorkant toch al vervangen moest worden.
In het ergste geval voor 180 euro op ebay een nieuwe voorkant kopen, en dan zelf vervangen... Alleen daar staan alleen witte en aangezien die van mij wit is en ik blauw wou (maar toen niet leverbaar) moet ik een blauwe zien te vinden, iemand een idee waar ik die voor rond de 180 euro kan krijgen?
Ben benieuwd wat ik voo relkaar kan krijgen ivm het haarscheurtje wat er al in zat waarvoor de hele voorkant toch al vervangen moest worden.
In het ergste geval voor 180 euro op ebay een nieuwe voorkant kopen, en dan zelf vervangen... Alleen daar staan alleen witte en aangezien die van mij wit is en ik blauw wou (maar toen niet leverbaar) moet ik een blauwe zien te vinden, iemand een idee waar ik die voor rond de 180 euro kan krijgen?
[ Voor 32% gewijzigd door watercoolertje op 24-07-2012 11:09 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Ja, ook al geprobeerd: ik blijf gewoon elke contact die je maar kunt bedenken zien, zelfs als ik alles behalve mijn google account uitvink. Ik nie snap nie.Fire69 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 22:47:
[...]
Probeer eens:
Als ik linkedin deinstalleer zijn mijn linkedin contacts iig weg, maar blijven al die email adressen (zonder telefoon nummer) gewoon staan.
Ik vind het wel een slechte zaak dat het steeds vaker voorkomt als je een toestel los koopt dat er dan alsnog provider software op het toestel zit. Als je een los toestel koopt verwacht je gewoon een toestel zonder provider meuk. Ik had dit met mijn HTC Desire ook (Vodafone rom) en was hierdoor van Vodafone afhankelijk voor OTA updates. Ook al gooide ik hier de HTC rom op, OTA updates krijg je aan de hand van je device id en dat bleef Vodafone. Ik zou als ik jou was het toestel terugbrengen en een toestel zonder provider software halen.ronic1 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 06:20:
Goede morgen,
troep staat
Groet Ron
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Eens, aanschaf los toestel moet unbranded zijn, punt.Laguna schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 11:27:
[...]
Ik vind het wel een slechte zaak dat het steeds vaker voorkomt als je een toestel los koopt dat er dan alsnog provider software op het toestel zit. Als je een los toestel koopt verwacht je gewoon een toestel zonder provider meuk. Ik had dit met mijn HTC Desire ook (Vodafone rom) en was hierdoor van Vodafone afhankelijk voor OTA updates. Ook al gooide ik hier de HTC rom op, OTA updates krijg je aan de hand van je device id en dat bleef Vodafone. Ik zou als ik jou was het toestel terugbrengen en een toestel zonder provider software halen.
De bloatware eraf halen is geen probleem maar daar gaat het niet om.
Informeer eens bij Liditel in Heerenveen. Volgens mij ben je dan ong. hetzelfde bedrag kwijt en zetten ze hem er ook direct voor je in.watercoolertje schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 11:07:
Oeps vanmorgen potje voetbal gespeeld met mijn SGS3Met andere worden hij viel uit me zak toen ik uit de auto stapte en ik gaf toevallig een loppie. Hoek uit mijn scherm...
Hmm die kende ik nog niet, ik ga het eerst nog ff bij een serive center vragen dat is wat dichterbij (5km vs 100kme.looijenga schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 11:33:
Informeer een bij Liditel in Heerenveen. Volgens mij ben je dan ong. hetzelfde bedrag kwijt en zetten ze hem er ook direct voor je in.
Was al op de duitse ebay aan het kijken en per ongeluk 1 gekocht

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
watercoolertje schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 11:51:
[...]
Was al op de duitse ebay aan het kijken en per ongeluk 1 gekochtmeteen gemailt dat het foutje was, ben benieuwd naar de reactie...
Ook hier dit probleem. En ik lees dat er meer mensen zijn. Waardoor het bij mij ontstond:tensje schreef op zondag 08 juli 2012 @ 09:38:
Iemand hier toevallig ook problemen met de invoertalen?
Ik zat gisteren lekker te whatsappen en plots zat ik met een ander toetsenbord te werken. Een QWERTZ ipv QWERTY. Tja, en die QWERTZ is dus een duits toetsenbord. Als ik bij de invoertalen kijk zijn alle talen verdwenen: alleen DEUTSCH staat er nog. En ich habe keine lust om Deutsch zu reden, dus ik vroeg me af of iemand hetzelfde probleem heeft.
Ik ben nog een beetje aan het zoeken om mijn andere invoertalen (zoals QWERTY / Nederlands) weer op mijn SGS3 te krijgen, maar zelfs de Samsung site vermeldt niet hoe (nieuwe) invoertalen te installeren (of waar ze überhaupt vandaan te halen).
En ja, ik heb al full resets gedaan maar dat werkt ook niet. Zelfs re-init vanaf Kies (waarbij Android compleet opnieuw gedownload wordt en geinstalleerd) levert geen verbetering.
Als er nog mensen zijn met een goede tip: laat maar horen.
Instellingen --> Taal en Invoer . Onder Toetsenborden en invoermethoden op "instellingen" Samsung-toetsenbord --> Onderop: Instellingen Resetten. Daarna is mijn toestenbord dus Duits (qwertz) en ook de "" invoertaal is duits en geen nederlands meer.
ik kan onder "taal invoeren" ook alleen maar Deutsch kiezen, niets anders. Overigens is Deutsch niet aangevinkt.
32GB versie is in ieder geval leverbaar, voor belachelijke €749
Nou, de backcover blijf ik een minder punt vinden van die S3, dacht dat mijn toestel anders was dan anderen maar in de winkel hadden ze 'het' allemaal.
[ Voor 87% gewijzigd door bear87 op 24-07-2012 18:05 ]
Klopt netjes mail terug gehad dat het geannuleerd issilitek schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 11:55:..meestal geen probleem.
Maar ondertussen ook al met Samsung gesproken geen garantie. Toch bij GSM repareren aangemeld voor de haarscheurtjes alleen
Verwijderd
Ik heb vandaag de Samsung galaxy S3 Allshare Cast Dongle aangeschaft (draadloos streamen) . Het werkt echt super.
Verwijderd
Veelte duur voor wat het kan. Voor iets meer kon je ook een set top box kopen welke ook standalone kan werken. Zoals de WDTV HD Live Media Player of een van de vele andere media players met DLNA ondersteuning.Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 19:04:
Ik heb vandaag de Samsung galaxy S3 Allshare Cast Dongle aangeschaft (draadloos streamen) . Het werkt echt super.
Holy crap, nice! Ik had niet gezien dat je kon scrollen in het menu dus had die hele optie niet gezien... ben ik eindelijk van die meuk van G+ afFire69 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 22:47:
[...]
Probeer eens:
Maarreh, sinds de firmware update van een paar dagen terug heb ik nu af en toe dat de telefoon "app" crashed zodra ik gebeld wordt of wil bellen. Zoiets heb ik nog nooit gehad bij een telefoon, en het is wel dieptriest dat de hoofdfunctie niet meer goed functioneert door alle overige zooi imo.
Maarrem... hebben er nog meer mensen last van toevallig? (geen zin om 200 paginas door te lezen
Verwijderd
Helaas heb ik er geen verstand van, vandaar de vraag: wat heb je er aan als je dit doet?Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 09:00:
[...]
Rooten is toch nergens voor nodig, je kunt er met Odin toch een originele stock-rom op flashen!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2012 22:20 ]
Verwijderd in "[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie"Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 22:12:
[...]
Helaas heb ik er geen verstand van, vandaar de vraag: wat heb je er aan als je dit doet?
De telefoon app crash wordt veroorzaakt door dat de telefoon sinds de laatste update niet goed omgaat met contacten die via Bluetooth (misschien ook via andere methoden, dat weet ik niet) van een ander toestel zijn overgezet. Maak een backup van je contacten via Kies, wis je contacten op de telefoon en zet de backup terug, dan crasht de boel niet meer.
Mag ik vragen waar je die gehaald hebt en wat deze kost? gamen op mijn tv via de foon lijkt me coolVerwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 19:04:
Verwijderd
Ja dat kan! Bij Taal & Invoer heb ik onder het vinkje van SwiftKey de optie 'Selector Notification'.Jay_Snake schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 19:18:
Ik heb sinds vandaag de GS3, pracht apparaat!
Een vraagje, ik had al een search gedaan, maar het niet kunnen vinden. Ik heb Swiftkey 3 al toetsenbord, maar elke keer als ik daarmee iets typ, dan verschijnt er in de notificatiebar een toetsenbord in als ik dat dan bekiujk staat er invoermethode selecteren en daaronder dan Swiftkey 3. Is het mogelijk het uit te zetten dat er een icoontje van een toetsenbord verschijnt?
Nou is dit wel op een JB ROM, dus ik weet niet zeker of jij dat dan ook zult hebben.
Mijn vrouw heeft toen zij van een internetloos abbo kwam tijdelijk een apart internet-abbootje erbij genomen (tmobile) om die periode te overbruggenzunrob schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:19:
Sinds gisteren ook in het bezit van een S3, alleen is mijn abonnement nog niet geldig. Ik kom van een telefoon zonder internet, dus even alles uitzoeken. Klopt het dat als ik mijn oude abonnement (met nieuwe micro kaart) zonder internet in de S3 duw, en dan het mobiel verkeer in dat menu aan de bovenkant uitzet dat ie dan echt niet gaat internetten via mobiel verkeer? Maar dat internet via WIFI (als dat wel aanstaat) wel gewoon mogelijk is?
Eergisteren en gisteren m'n S3 uit m'n zak (korte broek) laten glijden terwijl ik zat. Twee keer op de betonnen tuintegels gekletterd. Scherm is gelukkig beide keren heel gebleven, de metaalkleurige rand is echter op alle hoeken flink gebutst
Weer een bevestiging dat het plastic minder sterk is dan dat van de SII. Nu toch maar zo'n lelijke cover gebruiken voordat het scherm bij een volgende val er aan gaat
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Ik heb gisteren even met de S3 gespeeld en het valt me op dat de stock launcher zo weinig mogelijkheden heeft, geen variatie in animaties, geen variatie in look van folders, geen instellingen voor de drawer (bijv onzichtbaar maken van apps).
Een andere launcher is zo geinstalleerd natuurlijk, alleen, ga ik dan ook bepaalde unieke functionaliteit missen?
Bijvoorbeeld de 'bewegings'-functies?
Een andere launcher is zo geinstalleerd natuurlijk, alleen, ga ik dan ook bepaalde unieke functionaliteit missen?
Verwijderd
goedemorgen ik hebt een vraag over de s3 die ik nog nergens ben tegengekomen, misschien mijn bril vies, maar wie weet hoe je de s3 sneller kan laten scrollen door je contactlijst enz, ik vind dat het erg traag gaat.
toestel is niet geroot niks, maar de s2 ging veel sneller, en weet iemand wat dat je je scherm ook een beetje kunt zien in de zon want dat is waardeloos, voor de rest fijn toestel.
toestel is niet geroot niks, maar de s2 ging veel sneller, en weet iemand wat dat je je scherm ook een beetje kunt zien in de zon want dat is waardeloos, voor de rest fijn toestel.
Onzichtbaar maken van apps kan wel...Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:06:
Ik heb gisteren even met de S3 gespeeld en het valt me op dat de stock launcher zo weinig mogelijkheden heeft, geen variatie in animaties, geen variatie in look van folders, geen instellingen voor de drawer (bijv onzichtbaar maken van apps).
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Het is zo snel als het is, en als je wilt weten hoe het toestel zich in de ozn houdt... Loop je even naar buiten...Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:23:
goedemorgen ik hebt een vraag over de s3 die ik nog nergens ben tegengekomen, misschien mijn bril vies, maar wie weet hoe je de s3 sneller kan laten scrollen door je contactlijst enz, ik vind dat het erg traag gaat.
Verwijderd
volgens mij zijn er meerdere mensen die dit probleem hebben in de zon, dus met dat antwoord kan ik niks want ik ben al eerder met het toestel buiten in de zon geweest vandaar mijn vraag.watercoolertje schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:34:
[...]
Het is zo snel als het is, en als je wilt weten hoe het toestel zich in de ozn houdt... Loop je even naar buiten...
en over dat instellen van de snelheid van het scrollen krijg ik ook niet, dus waarom dan dit soort onzinnige antwoorden.
excuus voor de typegouten maar ja loop in de zon
by ReplaceDirect hebben ze de blauwewatercoolertje schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 11:07:
Oeps vanmorgen potje voetbal gespeeld met mijn SGS3Met andere worden hij viel uit me zak toen ik uit de auto stapte en ik gaf toevallig een loppie. Hoek uit mijn scherm...
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Je bent dus gewoon lui, je hebt het toestel, de zon schijnt en jij gaat andere vragen of JIJ het goed kan zien in de zon aan andere?Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:39:
volgens mij zijn er meerdere mensen die dit probleem hebben in de zon, dus met dat antwoord kan ik niks want ik ben al eerder met het toestel buiten in de zon geweest vandaar mijn vraag.
De snelheid is zoals het is er is geen instelling dus als jij het te langzaam vindt valt er toch weinig aan te doen, behalve een alternatief installeren...
Voegt niets toe, dus weg.
[ Voor 91% gewijzigd door janvanduschoten op 25-07-2012 11:52 ]
Samsung Flip 7
Verwijderd
Offtopic, dus weg. Gebruik hiervoor de topic report knop (
), ga niet zelf reageren.

[ Voor 89% gewijzigd door janvanduschoten op 25-07-2012 11:49 ]
Verwijderd
Idem als hierboven + gebruik aub de [edit.] knop ipv 2 x achter elkaar te posten, dat is niet nodig.
[ Voor 86% gewijzigd door janvanduschoten op 25-07-2012 11:50 ]
Je kunt Lux installeren van de Play store. Die gebruik ik zelf ook en je helderheid wordt vele malen beter. De extra accu gebruik val in het niet bij onze grote accu. De snelheid van het scrollen kun je aanpassen door in het Instellingen / development menu de animatie en window snelheid naar 0.5 te zetten i.p.v. 1x waar die nu op staat. En vergeet niet Hardware acceleratie (Gebruik 2D blabla) aan te zetten. Dan scrolt ie nog wat vloeiender.
Animatiesnelheid is een goede tip. Daardoor werkt het openen van mappen, menuutjes etc nog net even wat sneller. ThanksPlanet X schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 11:15:
...
De snelheid van het scrollen kun je aanpassen door in het Instellingen / development menu de animatie en window snelheid naar 0.5 te zetten i.p.v. 1x waar die nu op staat. En vergeet niet Hardware acceleratie (Gebruik 2D blabla) aan te zetten. Dan scrolt ie nog wat vloeiender.
De hardware accelleratie merk ik niets zoveel van, maarja ik heb ook geen klachten over de snelheid van het scrollen. @ericwitlox; bedoel je dat de lijst iets vertraging heeft en niet real-time met je vinger meegaat? Of gaat het scrollen door de lijst zelf gewoon traag?
Ik heb de laatste weken een relatief hoog dataverbruik van android. Heb mobiel dataverkeer reeds uitgezet om te voorkomen dat ik uit mijn limiet schiet, maar kan niet achterhalen wat de oorzaak is.
Android zit op ongeveer 6,5GB. Dropbox staat er apart bij, idem voor spotify....
Wie herkent fit of heeft dit al opgelost.
is opnieuw installeren een oplossing?
Ik zit op de originele software 4.0.4, LFB
Android zit op ongeveer 6,5GB. Dropbox staat er apart bij, idem voor spotify....
Als jij muziek luistert via spotify dan zal dat het wel zijntjbrits schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 11:33:
Ik heb de laatste weken een relatief hoog dataverbruik van android. Heb mobiel dataverkeer reeds uitgezet om te voorkomen dat ik uit mijn limiet schiet, maar kan niet achterhalen wat de oorzaak is.

Dat soort dingen doe ik uitsluitend op WiFi.
Nee, dat is het niet. Spotify staat apart vermeld met een gebruik van rond de 20 MB. En ik gebruik YouTube niet. Dus dat is het niet.Planet X schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 11:43:
[...]
Als jij muziek luistert via spotify dan zal dat het wel zijn. Per liedje 4 of meer MB? Gebruik je ook Youtube?
Dat soort dingen doe ik uitsluitend op WiFi.
wij gaan nu ook de update krijgen die de zoekfunctie aanpast. dezelfde als die van Amerika.. jammer, ik vind het wel handig.... tering patentenstrijd met apple.. ipv elkaar uitdagen, remmen ze elkaar op dat gebied... dom...
Nee je leest niet goed.watercoolertje schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:51:
[...]
Je bent dus gewoon lui, je hebt het toestel, de zon schijnt en jij gaat andere vragen of JIJ het goed kan zien in de zon aan andere?
De snelheid is zoals het is er is geen instelling dus als jij het te langzaam vindt valt er toch weinig aan te doen, behalve een alternatief installeren...
Hij vraagt of er wat te doen is aan het feit dat je in de zon je scherm zo slecht kan lezen. Hij vraagt een oplossing. Dus wellicht wat minder fel reageren als je zelf zijn bericht niet goed leest.
Verwijderd
hoi dat had ik al aangepast naar 0.5 maar dat helpt iets, maar als je in contacten zit daar hebt ik er veel van staan dan moet ik constant scrollen naar beneden, bij de s2 ging dat sneller, maar dank je wel voor het normale antwoord, de meeste mensen lezen niet en die proberen je af te bekken tnx manNoUseWhatsoever schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 11:32:
[...]
Animatiesnelheid is een goede tip. Daardoor werkt het openen van mappen, menuutjes etc nog net even wat sneller. Thanks. Had hem ook voor de gein op 10 gezet, is ook wel grappig.
De hardware accelleratie merk ik niets zoveel van, maarja ik heb ook geen klachten over de snelheid van het scrollen. @ericwitlox; bedoel je dat de lijst iets vertraging heeft en niet real-time met je vinger meegaat? Of gaat het scrollen door de lijst zelf gewoon traag?
Verwijderd
*weg* gebruik de editknop ipv meerdere keren achter elkaar te posten.
[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 25-07-2012 12:32 ]
Kies is het meest vreselijke programma ever. Ik heb het geprobeerd, met veel moeite ging hij uiteindelijk een backup maken van m'n contacts, blijkt dat hij alleen local contacts opslaat. Geen idee wat hij nou had opgeslagen uiteindelijk, het was maar 0.3kb...marek965 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 00:41:
De telefoon app crash wordt veroorzaakt door dat de telefoon sinds de laatste update niet goed omgaat met contacten die via Bluetooth (misschien ook via andere methoden, dat weet ik niet) van een ander toestel zijn overgezet. Maak een backup van je contacten via Kies, wis je contacten op de telefoon en zet de backup terug, dan crasht de boel niet meer.
Dus ik al m'n contacts verwijderen uit m'n phone (van te voren een backup gemaakt van m'n contacts via Google, want ik was bang dat hij daar ook alles ging verwijderen), daarna syncen met Google: hij wilde inderdaad al m'n contacts verwijderen bij Google, maar gelukkig vraagt hij het nog netjes omdat het teveel verwijderde contacts in 1 keer waren.
Dus die contacts maar weer terug laten zetten door Google en daarna geprobeerd de Kies backup terug te zetten: na 10 minuten "preparing" gaf Kies het op en was het failed. Whatever... geen idee wat ik kwijt ben met die 0.3kb. Kutkies.
Anyway, ik hoop dat t daarmee is opgelost. Maar voor future reference: hoe kan ik mn contacts uit m'n phone verwijderen zonder dat deze bij Google ook weggaan (like, cache legen ipv verwijderen)?
Kan je het niet terug vinden in het Instellingen->Gegevensverbruik (scroll een beetje)? Daar kan ik mooi zien wat de grootste sleurpers is.tjbrits schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 11:33:
I've visited the Mothership @ Cupertino
Naar aanleiding van mijn gele scherm ben ik teruggegaan naar de winkel, en heb gelukkig een nieuw exemplaar gekregen, met een veel mooier en vooral witter scherm! Echter, het viel me op dat er nu, na nog niet eens een dag, al stof zit tussen de rand van de telefoon en het scherm... Jammer.
Ik heb sinds zaterdag m'n S3. Naar mijn idee zijn enkele nadelen van de S2 opgelost, zoals trage transferspeeds via usb en de slechte ontvangst van de wifi antenne. Daarnaast is de geluidskwaliteit van geluidsbestanden stukken beter als je deze beluistert met een oor- of koptelefoon.
Wel ben ik behoorlijk teleurgesteld in het scherm. Ik wil hier geen Pentile discussie starten, want wat dat betreft ziet het scherm van een One X er beter uit. Kortom, dat wist ik bij de aanschaf en is verder ook geen issue. Mijn probleem is ten aanzien van de 'black spots' of 'amoled spots' in het scherm. Ik gebruik regelmatig mijn toestel als het donker is, bv wekker instellen, even surfen, serietje kijken etc. Deze spots doen wat mij betreft echt afbreuk aan het toestel. Ik kan de vlekken het beste beschrijven als een schimmelkolonie op kweek (heel veel puntjes in een petrischaal).
Het verbaast mij dat deze amoled spots hier minder worden behandeld, dan ik had verwacht. Het schijnt inherent te zijn aan de amoledtechniek. Op mijn S2 had ik hier geen last van. Het is ook niet 1 puntje, maar echt iets van 50 over het hele scherm. Enkele van een paar mm grootte.
Hoe is het gesteld met jullie s3 tav deze amoled spots? Ik verwacht namelijk dat iedereen zijn of haar toestel in het donker ziet, bv gemiste oproep/app of wat dies meer zij.
Wel ben ik behoorlijk teleurgesteld in het scherm. Ik wil hier geen Pentile discussie starten, want wat dat betreft ziet het scherm van een One X er beter uit. Kortom, dat wist ik bij de aanschaf en is verder ook geen issue. Mijn probleem is ten aanzien van de 'black spots' of 'amoled spots' in het scherm. Ik gebruik regelmatig mijn toestel als het donker is, bv wekker instellen, even surfen, serietje kijken etc. Deze spots doen wat mij betreft echt afbreuk aan het toestel. Ik kan de vlekken het beste beschrijven als een schimmelkolonie op kweek (heel veel puntjes in een petrischaal).
Het verbaast mij dat deze amoled spots hier minder worden behandeld, dan ik had verwacht. Het schijnt inherent te zijn aan de amoledtechniek. Op mijn S2 had ik hier geen last van. Het is ook niet 1 puntje, maar echt iets van 50 over het hele scherm. Enkele van een paar mm grootte.
Hoe is het gesteld met jullie s3 tav deze amoled spots? Ik verwacht namelijk dat iedereen zijn of haar toestel in het donker ziet, bv gemiste oproep/app of wat dies meer zij.
Verwijderd
waar vind je Hardware acceleratie in instellingen?Planet X schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 11:15:
Je kunt Lux installeren van de Play store. Die gebruik ik zelf ook en je helderheid wordt vele malen beter. De extra accu gebruik val in het niet bij onze grote accu. De snelheid van het scrollen kun je aanpassen door in het Instellingen / development menu de animatie en window snelheid naar 0.5 te zetten i.p.v. 1x waar die nu op staat. En vergeet niet Hardware acceleratie (Gebruik 2D blabla) aan te zetten. Dan scrolt ie nog wat vloeiender.
Net even mijn S3 geupdated.
Update was iets van 77 MB groot, zal met dat patent te maken hebben zoals aangegeven op de frontpage.
Ik heb nu wel ineens flipboard erbij gekregen als app, die ik eerst helemaal niet had?
Update was iets van 77 MB groot, zal met dat patent te maken hebben zoals aangegeven op de frontpage.
Ik heb nu wel ineens flipboard erbij gekregen als app, die ik eerst helemaal niet had?
[ Voor 2% gewijzigd door Thebestchoice op 25-07-2012 19:06 . Reden: typo ]
Dat klopt: een niet te verwijderen bloatware!Thebestchoice schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:03:
Net even mijn S3 geupdate.
Update was iets van 77 MB groot, zal met dat patent te maken hebben zoals aangegeven is op de frontpage.
Ik heb nu eens wel flipboard erbij gekregen als app, die eerst helemaal niet had?
Dan heb jij pechwilmundo schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:09:
Ik heb sinds zaterdag m'n S3. Naar mijn idee zijn enkele nadelen van de S2 opgelost, zoals trage transferspeeds via usb en de slechte ontvangst van de wifi antenne. Daarnaast is de geluidskwaliteit van geluidsbestanden stukken beter als je deze beluistert met een oor- of koptelefoon.
Zeg maar gerust nooit. Stoor me er totaal niet aan maar als je er heul veul hebt, das jammer!
Goed geluid dat wel
Verwijderd
De update die ik van het weekend heb ontvangen was iets van 82 MB groeit.Thebestchoice schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:03:
Net even mijn S3 geupdated.
Dit was mijn eerste update tot nu toe op mijn nu 1 week oude S3.Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:20:
[...]
De update die ik van het weekend heb ontvangen was iets van 82 MB groeit.
Verwijderd
Ja natuurlijk ik heb het bij de Media Markt gehaald voor 80 euro.alucard.erbacam schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:30:
[...]
Mag ik vragen waar je die gehaald hebt en wat deze kost? gamen op mijn tv via de foon lijkt me cool
wie heeft er ook last van spontaan verdwenen foto's?
op de Samsung galaxy slll
ik ben al voor de tweede keer foto's kwijt en kan ze niet meer vinden, weet iemand hoe dit kan en heeft een oplossing.
ik ben al voor de tweede keer foto's kwijt en kan ze niet meer vinden, weet iemand hoe dit kan en heeft een oplossing.
Ik ben geen fotos kwijtgeraakt tot nu toe, lijkt me wel vreemd op zich.sjouwer schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 22:45:
wie heeft er ook last van spontaan verdwenen foto's?
Wel een andere tip mss.
Claim je 50GB dropbox en zet automatsche fotoupload aan, dan wordt alles binnen no time met dropbox gesynced. Ik sync doorgaans alleen binnen bereik van wifi, maar ook met 3G werkt t als een malle.
Ik heb de S3 van Vodafone. Ik heb alleen nog nooit updates gehad. Zo heb ik b.v. nog niet de scherm helderheid schuiver in mijn notification bar. Hebben alle Vodafone klanten dit? Of heb ik gewoon pech?
Laatste tijd, sinds de update van paar weken geleden, ondervind ik echt enorme problemen met WiFi. Vaak gaat ie vanzelf uit, hij maakt regelmatig pas verbinding als ik de telefoon uit zijn slaap haal, en ook meer dan eens staat Wi-Fi wel aan maar vindt hij geen netwerken meer.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Offtopic, dus weg. Heeft niets met de S3 te maken.
[ Voor 95% gewijzigd door janvanduschoten op 26-07-2012 09:59 ]
Of doorzoek even je telefoon op de computer of via ASTRO file manager. Wellicht zijn ze ergens opgeslagen en heb je in het verleden het album uit je galerij verwijderd, of is de default opslaglocatie veranderd. Als ze niet worden opgeslagen in één van de mappen (DCIM is standaard volgens mij), dan heb je een ander probleem.gijsvogel schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 02:31:
[...]
Ik ben geen fotos kwijtgeraakt tot nu toe, lijkt me wel vreemd op zich.
Wel een andere tip mss.
Claim je 50GB dropbox en zet automatsche fotoupload aan, dan wordt alles binnen no time met dropbox gesynced. Ik sync doorgaans alleen binnen bereik van wifi, maar ook met 3G werkt t als een malle.
[ Voor 3% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 26-07-2012 10:19 ]
Heb hier ook een S3 via Vodafone (geen simlock) en kan het toestel gewoon updaten.Gotez schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 08:51:
Ik heb de S3 van Vodafone. Ik heb alleen nog nooit updates gehad. Zo heb ik b.v. nog niet de scherm helderheid schuiver in mijn notification bar. Hebben alle Vodafone klanten dit? Of heb ik gewoon pech?
Mocht je geen OTA update krijgen, even aansluiten op je pc en Samsung KIES openen.
Zit zelf hier namelijk op de XXLFB versie.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
niet mijn expertise maar volgens mij zit ik op:
CSC I9300VFGALF1
geen updates, helemaal nop. Kan ik die op een of andere manier zelf initiëren behalve via settings -> about device? of via Kies?
CSC I9300VFGALF1
geen updates, helemaal nop. Kan ik die op een of andere manier zelf initiëren behalve via settings -> about device? of via Kies?
Waarschijnlijk dan alleen via samfirmware.com, echter weet ik niet of die dan je hele toestel wist of niet.Gotez schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:27:
niet mijn expertise maar volgens mij zit ik op:
CSC I9300VFGALF1
Heb jij toevallig standaard apps van vodafone erop staan ?
Ik weet namelijk dat vodafone een aantal toestellen heeft voorzien van eigen software.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dit topic is gesloten.
Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!
Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.
Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware
Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!
Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.
Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware
Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.